kallid kirjatsurad!tehke endale ükskord ometi selgeks mis on ralli ja mis on ringrajasõit või mõni muu autospordi ala.tore oleks ka see,et te teaksite kes millise alaga tegeleb või on tegelenud.lihtsalt valus on lugeda seda asjatundmatusest tingitud soga
Vormelikarjäär 2003. aastal võistles Asmer Vormel Fordi sarjas Inglismaal. Ta võitis tol aastal 1 kvalifikatsiooni ja 2 meistrivõistluste etappi ning sai lõpparvestuses 252 punktiga 11. koha. Ta osales veel Vormel Renault' karikavõistluste 2 etapil ja oli kokkuvõttes 6 punktiga 19. Hooaja lõpul toimunud Vormel Ford Festivalil Inglismaal, Brands Hatch'i rajal (mitteametlikud MM võistlused) saavutas ta 2. koha. Hooaja alguses võitis uustulnukatele mõeldud Lõuna-Inglismaa ja Põhja-Inglismaa meistrivõistlused. Esmakordselt nimetati BMW Williams F1 tiimi nooreks testisõitjaks. 2004 sõitis Asmer esimest aastat väga mainekas Hitech Racingus Briti lahtistel meistrivõistlustel Vormel 3 sarja, kus etapivõite ei saanud, kuid 2 neljandat, 2 viiendat ja 3 kuuendat kohta etappidelt olid head. Hooaja kokkuvõttes 87 punktiga 10.koht. Sel hooajal võitis sarja Nelson Piquet juunior, Lucas di Grassi (mõlemad Brasiiliast) oli 130 punktiga 8. Veel osales ta neljal mainekal sõidul, olles Vormel 3 Euroopa karikavõistlustel 7., Bahreini Grand Prix'l tulid 4.koht ja 6. koht ning Macao Grand Prix'l 11. koht. Macao vormel 3 meistrite sõidu (võitis Alexandre Prémat Prantsusmaalt) 16. 2005 saavutas Asmer Briti Vormel 3 sarjas 2 kvalifikatsioonivõitu ja 1 kiireima ringi 22 etapist ning oli sarja kokkuvõttes 163 punktiga 4. (Bruno Senna 75 punktiga 10.). Asmer ei suutnud etappi võita, kuid oli 5 korda teine ja korra kolmas. Vormel 3 meistrite sõidul Marlboro Mastersil Zandvoorti rajal saavutas ta 7. koha; võitis Lewis Hamilton (Suurbritannia) Adrian Sutili (Saksamaa) ja Lucas di Grassi ees. 2006 sõitis Asmer Jaapani Vormel 3 sarjas meeskonnas ThreeBond, saavutas 18 etapist 1 võidu Twinring Motegi rajal ja oli kokkuvõttes 124 punktiga 7. Võitis Adrian Sutil. Macao Grand Prix'l õnnestus Asmeril võita kvalifikatsioon, aga sõidus langes ta tehnilise rikke tõttu 13. kohale. Võitis Alexandre Prémat. 2007 võistles Asmer Briti Vormel 3 sarjas, võites 2007 sarja ülekaalukalt. Ta kogus 11 kvalifikatsioonivõitu ja sõitis välja 9 kiireimat ringi, võitis 11 etappi, oli veel korra teine ja korra kolmas ning kogus 293 punkti. Sel aastal osales ta lisaks Briti meistrivõistlustele veel 8 Jaapani Vormel 3 etapil ja kogus 31 punkti, millega sai 10. koha. Macao Grand Prix'l võitis ta teist aastat järjest kvalifikatsiooni, aga sõidu lõpetas 4. kohaga. Asmer saavutas 2008 GP2 Briti GP-l Silverstone'is 13. koha. 2008 osales Asmer GP2 sarjas. See hooaeg ebaõnnestus nii nõrga meeskonna kui enda väheste kogemuste tõttu. Parimaks tulemuseks 11.koht etapil. Sarja võitis Giorgio Pantano, järgnesid Bruno Senna, Lucas di Grassi, Romain Grosjean, Pastor Maldonado, Sébastien Buemi ja Vitali Petrov. Hooaja alguses sõlmis BMW F1 tiimiga testsõitjalepingu ja osales 17 korda erinevatel testidel. 2003 sai Asmerist esimene eestlane, kes testinud Vormel 1-autot. Ta sõitis Williamsi autoga. 2008 osales ta Vormel 1 sarjas BMW Sauberi testisõitjana. 2009 oli ta sarja Superleague Formula testisõitja. Maailma majanduskriisi tõttu tõmbus BMW F1 sarjast 2009a. tagasi ja Marko Asmeri karjäär F1 testsõitjana sai samuti läbi. 2010. aasta aprillis teatas Asmer karjääri lõppemisest, kuid 2016. aasta seisuga jätkab võistlemist kereautode sarjas Blancpain
Kas see moblavaras ja naisteahistaja-liputaja Madison hakkab lisaks li t.sile naisele ka nüüd Asmeri kaht poega ülalpidama ja kasvatama? Jumm, raskeks läheb! See poisike vajab ju veel ise üht korralikku kasvatust...ja ihuharimist.
Mu meelest nagu F3 ja F1 autod rallidest osa ei võta, need ikka rohem sihukeste radade pääl, mis siledad? Mis mõõtus see Asmer siis see va endine ralliäss om kui see põle selles elus muud teind kui F autodega ringi kupatand, seejuures selle va eestlase kohta sel alal üsna edukalt?
rumalatele partidele ja hanidele25. juuli 2017, 17:50
Kardikarjäär Marko Asmer alustas kardisõiduga 1995, saavutas klassis Raket Eesti meistrivõistlustel 3. koha. Ta tunnistati parimaks uustulnukaks. 1996 tuli Asmer Raketil Baltimaade ja Eesti meistriks. 1997 siirdus Asmer klassi ICA-Junior. Tuli Eesti Karikavõistluste võitjaks. Parimaks rahvusvaheliseks tulemuseks jäi Taanis Vega Cupil saavutatud 8. koht. 1998 võitis Asmer nii Eesti meistrivõistlused kui Eesti karikavõistlused klassis ICA-Junior ja tuli Soome meistrivõistlustel kokkuvõttes 8. kohale. 1999 tuli Asmer ICA-Juniori Soome meistriks, samuti Skandinaavia maade, Eesti ja Baltimaade meistrivõistluste võitjaks. Ta osales esimest korda kardisõidu EM-il ja sai finaalis 20. koha. Ta sõitis Peter de Bruijn Racing Teamis. Margutti Trophi'l Itaalias, Parma rajal saavutas 4. koha. 2000 siirdus Asmer Vormel-A klassi ning jõudis Peter de Bruijn Racing Teami koosseisus auhinnalistele kohtadele Hollandi ja Belgia meistrivõistlustel. MM-võistlustel saavutas ta 8. koha ja Euroopa talvekarikal Saksamaal, Kerpeni rajal 3. koha. 2001 liitus Asmer Tony Karti tippmeeskonnaga ja osales vormel super-A MM-võistlustel. Ta saavutas Belgias, Mariembourgi rajal etapivõidu, oli 3. MM etapil Prantsusmaal, Salbrise rajal ja tuli kokkuvõttes maailmameistrivõistlustel 7. kohale. Võitis kolmanda koha nii Skandinaaviamaade meistrivõistlustel kui Aasia ja Vaikse ookeani regiooni meistrivõistlustel. 2002 võistles Marko Asmer Tony Kartiga vormel super-A klassi MM-võistlustel, saavutas kokkuvõttes 8. koha ja võistkondliku MM-tiitli. Individuaalselt sai ta nii Belgia kui Soome etappidel ühes sõidus 2. koha. Võitis Maailma Talvekarikal Itaalias, Lonato rajal 3.koha[1]
veel rumalatele partidele ja hanidele 25. juuli 2017, 17:54
Asmeri Marko Asmer alustas kardisõiduga 1995, saavutas klassis Raket Eesti meistrivõistlustel 3. koha. Ta tunnistati parimaks uustulnukaks. 1996 tuli Asmer Raketil Baltimaade ja Eesti meistriks. 1997 siirdus Asmer klassi ICA-Junior. Tuli Eesti Karikavõistluste võitjaks. Parimaks rahvusvaheliseks tulemuseks jäi Taanis Vega Cupil saavutatud 8. koht. 1998 võitis Asmer nii Eesti meistrivõistlused kui Eesti karikavõistlused klassis ICA-Junior ja tuli Soome meistrivõistlustel kokkuvõttes 8. kohale. 1999 tuli Asmer ICA-Juniori Soome meistriks, samuti Skandinaavia maade, Eesti ja Baltimaade meistrivõistluste võitjaks. Ta osales esimest korda kardisõidu EM-il ja sai finaalis 20. koha. Ta sõitis Peter de Bruijn Racing Teamis. Margutti Trophi'l Itaalias, Parma rajal saavutas 4. koha. 2000 siirdus Asmer Vormel-A klassi ning jõudis Peter de Bruijn Racing Teami koosseisus auhinnalistele kohtadele Hollandi ja Belgia meistrivõistlustel. MM-võistlustel saavutas ta 8. koha ja Euroopa talvekarikal Saksamaal, Kerpeni rajal 3. koha. 2001 liitus Asmer Tony Karti tippmeeskonnaga ja osales vormel super-A MM-võistlustel. Ta saavutas Belgias, Mariembourgi rajal etapivõidu, oli 3. MM etapil Prantsusmaal, Salbrise rajal ja tuli kokkuvõttes maailmameistrivõistlustel 7. kohale. Võitis kolmanda koha nii Skandinaaviamaade meistrivõistlustel kui Aasia ja Vaikse ookeani regiooni meistrivõistlustel. 2002 võistles Marko Asmer Tony Kartiga vormel super-A klassi MM-võistlustel, saavutas kokkuvõttes 8. koha ja võistkondliku MM-tiitli. Individuaalselt sai ta nii Belgia kui Soome etappidel ühes sõidus 2. koha. Võitis Maailma Talvekarikal Itaalias, Lonato rajal 3.koha
"Eks wend Jaak ole varemgi wõõrast wara himustanud. Kõiksse Wägevam peab nüüd määrama talle Mentori. Mentorite pink on lühike ja egas siin hääd walikut nagu põlegi. On Rahvaliidu-Arno või Uno. Siin on rikutud konserwatiivseid väärtusi nagu Piiblis olevat 6ndat käsku ,9ndat käsku, 7ndat käsku ja 10ndat käsku. Wend Jaak on kurjust täis ja Mentoril saab olema tükk väänamist, et see deemon välja peksta!" Wend Jaak-u ohustab katekismus: Kuues käsk Sina ei tohi rikkuda abielu. Seitsmes käsk Sina ei tohi varastada. Kümnes käsk Sina ei tohi himustada oma ligimese naist, sulast, ümmardajat, kariloomi ega midagi muud, mis talle kuulub.
ühe mehe vana on teise mehe uus olgu selleks... ja eks ootame uudist, millal rändkarikas uue omaniku leiab. ütleme nii, et ära kurvasta, said ilmselst saastast lahti.
Sa arvad, et nad 24/ nik.uvad? Või arvad, et see tegevus õnne segab? Ei saa su kommist aru muud, kui oled raskekujuliselt kuival ja juba kaua, ning mingit lahendust ette näha pole. Muidu võin öelda, et tegevus iseenesest super hea ja armuõnne ei sega kuidagi, kuid 24/7 oleks mõistagi liiast ja muutuks isegi tülgastavaks. Kui jälle sedapidi võtta, siis oled äkki hoopi gigolo ja sul on selle tegevuse suhtes sügav põlgus. Vaheta ametit, kulla huvitav!
Kuldsed sõnad, jagan su arvamust! Vaadates kuipaljud eestis tahavad sõita kasutataud autoga, olgugi, et tegu kõigest tarbeesemega siis peab seda fakti täiega konstanteerima, naised ise lasevad oma väärtuse alla - pigem võetaksegi naist kui tarbeesest :D
aga kuidas neid lesbisid siis kvalifitseerida??? Kas kasutatud kaup või kasutamata??? Või oleks parem klassifikatsioon, et keelega lakutud. Aga kui pulga komm on lakutud, siis oleks nagu kasutatud või ainult lakutud???
Mis sellele tibile siis oluliseks sai, kas madisoni riigikogulase staaatus ja paksem rahakott või siiski armastus? Mehena ei vaataks ma nii ebameeldiva tüübi poolegi!
riigikogualse palgast ära nüüd nii head ka arva....3500 kuus ja rahakott paksem kui endisel vormelituusal...see kutt sai bmw-sauberi testpiloodina päevas ka rohkem kui 3,5K
kui Asmer ainult kummiga vilistas, siis on need pojad ikka täiega Madissoni omad - Asmer ju ainult vilistas ja näitas küünlaga tuld, aga kui tee selgeks sai siis küünlamees osutus ülearuseks
Oot-oot,. kas mitte Madison oli traditsiooniliste pereväärtuste poolt? Hmm. Kuidas tema tõekspidamised langevad kokku sebimisega veel lahutamata naisega, lahutus ju nüüd tuli, aga armuõnne juba täis hoos.
Jälle kanad kaagutamas, TRADITSIOONILINE tähendab mees+naine, kas saab sellest lihtsast asjast aru või ei saa? See oli teie "imestunud" kahejalgsete soovile hõõruda kõikide tavaliste inimeste nina alla seda et mõned tahavad mängida mees+mees mänge. On keeruline aru saada?
KOMMENTAARID (100)