Eesti uudised

Uudis on täiendatud!

Päevitaja: "Pärnu naisterannas käib tänavu tavatult palju mehi." (118)

LISA KOMMENTAAR

tom19. august 2017, 11:13
peaks hakkama pagulastele bordelle looma näit Piritale, kift kui eeslikisa ja rõõmuhõisked kostaks üle pirita ranna.samas ministri jutt on määratud pukis püsimisele ja see ei kesta igavesti nagu el
Kajakas19. august 2017, 08:14
Nõuka ajal käis naisterannas üks hull Gunnar, nüüd on neid pooletoobiseid märksa rohkem.
Mis parata, arengupeetused!
Waffen SS13. august 2017, 15:35
Tore ju,et kallil Maarjamaal leidub veel mehi,kes naiste vastu huvi tunnevad.Ärge ainult Ossinovskile öelge,hakkab veel sundkastreerimist nõudma.
Aga naised!26. juuli 2017, 08:01
Kui te mehi oma rannast nii suure vihaga eemale peletate, kas te ei arva, kui rannast koju jõuate, on teie mees kodust ka läinud? Läks igaks juhuks, kes teab, mida järgmisena meeste jaoks ette võtate?
Oh! Unistada ju võib.26. juuli 2017, 07:57
Oleks ka meeste rand! Mina päevitaksin ja ümber palju hiilivaid naisi! Uskuge, naised! Mitte ühtegi teis ei peksaks minema!
JA JAH 26. juuli 2017, 06:49
paneks siis sildid kõkidesse randadesse > PALJAD naised ,Paljad mehed ,Üksikud naised ,Üksikud mehed jne.Võimalusi kui palju ja köik oleks rahul
kiuslik25. juuli 2017, 12:21
Tuli jah kiuslik mõte, et äkki naistele just meeldibki, kui mehed nende kumerusi imetlevad!? Sellepärast ei võtagi midagi ette.
Tiit25. juuli 2017, 18:14
Naistele see meldibki, mis sellest, et virisevad.
peab ju25. juuli 2017, 18:24
süütukesi mängima selles riigis.
Vanasti25. juuli 2017, 10:44
Kuuldavasti vanasti kuulutasid kogunenud naised naisteranda ilmunud meestele sõja muda ja liivaga, mehed kadusid ja said aru, et ei ole mõtet naisi vihale ajada. Nahhaalsed ja häbi tundeta mehed said nahutada, et vähe ei olnud ja kadusid. Ka nüüd võiksid naised oma iseseisvuse ja õiguste eest seista ja korda nõuda.
aga miks25. juuli 2017, 12:24
eesti naised nii kadedad on? Tsiviliseeritud maailmas ja isegi kõigis meie naaberriikides on mitmeid nudistide randu, millegipärast seal pole kadedaid ? Ja siis veel imestatakse, miks mehed jätavad naised maha, kas kadedus pole eemaletõukav?
jurist25. juuli 2017, 15:04
Rand on avalik ruum, mitte eraomand. Kui ma jalutan, jooksen, sörgin, vaatan või filmin avalikus ruumis, ei saa keegi mind selles takistada või vastu minu tahet lõpetada. Mingisugused ründavad naised vöib olla teie helge nõuka aja mälestus aga tänapäeval kehtivad seadused. Mul on õigust ennast kaitsta ja iga ründav naine saab pipragaasi ja politsei kaela.
Tahad üksi alasti päevitada? Osta endale maatükk (eraomand) ehita müür ümber ja päevita palju tahad. Avalikus ruumis on kõik seaduse silmis võrdsed.
to Vanasti25. juuli 2017, 16:24
Ja millise õigusega? Omakohus ei ole veel õigus. Kas "häbitud" ja "nahaalsed" pole pigem mitte need, kes ise avalikus kohas eevaülikonnas esinevad?
naabermaad25. juuli 2017, 09:27
Eestis on tõesti muutunud alasti päevitamine keeruliseks. Parem sõita Lätti-Leetu, seal olemas ametlikud rannad alasti päevitamiseks ja kõik on rahul. Lisaks odavamad ja head toidud, joogid.
isegi nõuka25. juuli 2017, 12:25
ajal polnud niisugust võitlust ja kiusu nudistide vastu. Kas see on nüüd vabadus? Kus riigis on veel lesbide rand?
jurist25. juuli 2017, 08:38
Seaduse järgi ei ole mõistet "naiste rand". Õppige seadusi. Samamoodi ei ole tegelikult ka selliseid kohti nagu "naiste wc". Sooline eristus ja diskrimineerimine on meie seaduses keelatud. Tegemist on soovitusliku viitega. Pärnu naiste rannas on sildid üleval et alal võib viibida alasti inimesi. INIMESI! mitte naisi. Seega on rannaala avatud nii meestele ja naistele, ilma alasti olemise kohustuseta. Erinevalt muudest kohtadest, kus alasti olemine oleks väärtegu (avaliku korra rikkumine) on see märgistatud alal lubatud. Kõik. Ala on avatud kõigile ilma piiranguteta. Kui mingi mutt tuleks käterätikuga vehkides mind sealt ära ajama, laseks ma talle pipragaasi näkku.
See on iga rannakülastaja oma asi ja vaba tahe, kuhu ta läheb ja mida ta teeb.
neti25. juuli 2017, 10:38
Ärge minge nn. vabadusega lolliks.
sildil25. juuli 2017, 12:27
pole ju kirja, et seal viibimine või läbikäik keelatud, kus siis pered võivad koos paljalt päikest võtta ja meres supelda?
no kuulge25. juuli 2017, 12:40
see ranna osa on aastakümneid olnud naiste ala ja mingid juristid otsustavad nüüd teisiti. Kas naiste puhul ei kehti see õigustatud ootuse põhimõte või on ka see õigustatud ootus ainult poliitikute jaoks. Kui naised on seal harjunud paljalt päevitama, siis pole meestel sinna asja. Minule küll absoluutselt ei meeldi mingi sooline võrdsustamine. Kõigepealt tuleb kaotada palgalõhed!
!25. juuli 2017, 16:27
Vana iidne traditsioon on ka patriarhaat. Miks naised seda ei tunnista? Vaid ikka valikuliselt. Seda mis meeldib. Siis rõhutakse traditsioonidele. Teisel puhul aga vaikitakse.
mammi18. august 2017, 18:56
Selleks peab vist jurist olema, et taipaks randa (ja ilmselt ka igale poole mujale) pipragaasi kaasa võtta.
Kõnnivad25. juuli 2017, 08:06
Pärnu rannas kolm naist ja näevad alasti päevitavat meest, ajaleht näo peal. See ei ole minu mees, ütleb üks naine. See ei ole tõesti sinu mees, kostab teine. See ei ole üldse Pärnu mees, ütleb kolmas.
nõudsite võrdõiguslikkust24. juuli 2017, 23:35
vot ja saitegi võrdõiguslikkuse,pole enam naist või meeste,varsti tualetid ka kõik kõigile
!25. juuli 2017, 02:47
Meie moodn elu ongi selline. Kui tahan, olen täna mees. Aga kui ümber mõtlen, hakkan homme naiseks. Ja vastupidi.
keerame vindi üle!25. juuli 2017, 08:03
ma mõtlen, ma täna olen vahelduse mõttes kolme jalaga taburet.
jurist25. juuli 2017, 08:41
Seaduse järgi ei eksisteeri mõistet "naiste wc" ja "meeste wc". Selline erisus on vastuolus soolise diskrimineerimise seadusega. Need naiste ja meeste on soovituslikud viited. Keegi ja ei mingi seadus ei keela mehel minna naiste wc!
jaak24. juuli 2017, 22:29
Paljad inimesed rannas on ühiskonnale suureks ohuks, õnneks tuleb juurde uus-eestlasi kes käituvad siinsete kommentaatorite moraalinormide järgi ning mässivad ennast üleni riidesse.
See on see uus Eesti kuhu poole püüdleme, alasti inimene on sama kui kellegi peksmine või vargus täitsa pornigraafia!!!
käisin saksas24. juuli 2017, 22:23
mingi tundmatu järve ääres, õieti oli see mingi karjäär. Ja saksa naised panid küll paljalt. Küll peredega, küll üksi.Mõnel olid küll püksikud jalas. Keegi ei teinud numbrit. Ja siin selline loll poleemika.
!25. juuli 2017, 02:51
Absurd on selles, et mõnede arvates naistel just nagu PEAB OLEMA oma eriline alastipäevitamise supelrand, meestl seevastu aga mitte.
Ja miks ei võiks olla ka kolmandatki liiki supelrand, üldnudistlik nudismifanaatikute jaoks? Kus soovijad seda läbisegi harrastada võiksid?
mis absurd25. juuli 2017, 12:44
kes keelab meestel oma supelranda tegemast. Miks peab naiste alale tükkima, pealegi on see naiste rand Pärrnus juba aastakümneid olnud!!!
??? 25. juuli 2017, 19:12
Kus ja millal see "naiste ala" ära määratleti, kinnitati ning piirid ära märgistati? Millal ja kelle otsusega.
Saksas25. juuli 2017, 12:29
on isegi avalikus linnasaunas lava peal kõik koos alasti.
urx25. juuli 2017, 18:41
Käisin paar aastat tagasi Saksamaal. Külastasime ka kohalikku spaad.
Ja ülla oli suur.
Saunalaval paljad naised. Kusjuures riietusruum oli eraldi.
Merike24. juuli 2017, 21:33
Mis te mehed nurisete. Muuli pool on kõik mehed alasti ja naised ei nurise. Tänagi jalutas alasti mees läbi naisteka ja midagi ei juhtunud. Ruumi jätkub kõigile.
Uku24. juuli 2017, 23:18
Ainuke naisterand Eestis on Narva-Jõesuus. Pärnus võivad mõlemast soost alasti olla alas, mille pärast mingi Malle siin vingub. Uudistes just rääkis. Õiguskantsleri loaga. Ega ei huvitaks ka mingi paljas sink seal, seda küll nähtud. Riiete alt ikka huvitavam ära arvata. Mallemutt, tee endale asjad selgeks ja välguta oma sinke edasi, kedagi ei koti.
ja kuidas25. juuli 2017, 12:31
sinna muuli poole saab, läbi naisteranna.
näh24. juuli 2017, 20:50
See rand on seal kogu aeg olnud ja mõnda aega naisterannast muuli poole oli üks päris nudistide ala ka. Mina käisin seal lapsena koos emaga ja hiljem oma tüdruklapsega, sest seal oli mugav, kui olid maalt tulnud linna ja polnud eraldi rannariideid ligi võtnud, sai niisama natuke päikest võtta ja meres ära käia. Nüüd olen ise juba nõnda vana, et figuur ei kõlba eriti eksponeerimiseks, sattusin siis eile Pärnusse üle pika aja ja mõtlesin, et lähen vaatan, kuidas seal on ka, täitsa nali, esimene, keda silmasin, oli otse randa viiva raja peal ristipidi üks kõhukas härra, kes päikest võttis, ei ole Pärnus mingit naisteranda enam...
noh24. juuli 2017, 21:10
Ise oled ju ka vana ja paks ja nisad lotendavad ja peale selle vingud ka
??? 24. juuli 2017, 21:50
Et nii on alati olnud? Kas traditsiooni vanus on siis selle õigustuseks? On palju vanu traditsioone ja tavasid, mis kaasaegsetele femineerunud naistele ei meeldi ja mida nad ei tunnusta. Näiteks patriarhaati ja muud taolist. Kas või range kristliku moraali vallast. Millegipärast neid vana tavasid tahetakse kuidagi valikuliselt tunnustada?
kle24. juuli 2017, 22:31
las see naistekas olla! See ei sega mitte kedagi! Täiesti õigesti 1 kirjutas - saab minna korraks ujuma, kui riideid pole kaasas või kui ei tunne end mugavalt segarannas füüsiliste iseärasuste tõttu. Laske nüüd tõesti neil naistel seal olla rahus ja lõpetage ükskord ometi see "midagi tuleb ette võtta!" Kellele see hea on?! Mida Pärnu rannas hoopis teha võiks, on see, et sinna naisteka poole 1 rannavalve putka panna püsti - ma ükskord lahmisin igavese pika maa maha ema kaotanud lapsega. Oleks sealsamas olnud, oleks saanud vbl ema hõigata mingi lärmaja kaudu.
to Kle25. juuli 2017, 02:55
Aga kuhu jääb sel juhul sugupoolte võrdsus, võrdsed õigused ning selle järg valvav soovolinik? Miks peabse võrdsus olema valikuline? Küsimus on pigem ikka põhimõttes. Et kas kõiges või mitte milleski.
UV24. juuli 2017, 20:47
Kuidas päikest ei kardeta?
mõni nooremapoolsem meesettevõtja võiks ette võtta24. juuli 2017, 20:33
ja avada nt. Pärnus pandavate paljaste naiste ranna.
Meestele müüks vaatamise pileteid. Bussiness missugune.
Ma võiks tulla omast vabast ajast piletimüüjaks.
arvamus24. juuli 2017, 20:07
Naisterañd on seksistlik nähtus.Loodan,et Marianne Mikko ja Ülle Madise selle jama ära lõpetavad
arvamus / 20:07, 24. juuli 2017-le24. juuli 2017, 20:18
Oled ise üks seksistlik nähtus.
tibu24. juuli 2017, 19:56
see on ju nende feministide tubli saavutus,et osa mehi ennast ka naisena tunneb...
...24. juuli 2017, 19:52
Unustage ära oma mingid naisterannad.Mis loogika peab üleüldse naistel eraldi rand olema? Kus siis meeste rand on? või segarand? Sellesmõttes, et MILLISE loogika järgi on niinimetatud naisterand lubatud kus võivad naised olla alasti, aga segarand kus nii mehed kui naised MÕLEMAD võivad alasti olla keelatud? See ei allu mitte mingile loogikale, on diskrimineeriv,piinlik ja naeruväärne.
to......24. juuli 2017, 20:14
on asju, mis ei allu mõne linnavalitsuse ametniku loogikale nagu see, et Viimsi kandis on eluaeg olnud Nudistide rannalõik ja kui Pärnu Linnavalitsus järgib ajaloolist eripära, miks siis Tallinnas seda ei tehta, on küsimus? Pärnus on ka randa niivõrd pikalt, et palun väga!- tehke Naisterannast järgmine lõik Nudistide rannaalaks ja kõik on rahul.
Urmas 25. juuli 2017, 01:02
Muidugi on asju! Ja on ka ajaloolisi eripärasid ja sellisel juhul võiks elustada väga vana ja sügavate traditsioonidega tava, kus pruuti pruukis kõigepealt mõisnik. Kas tänapäeva mõisnikul, Pärnu linnapeal või volikogu esimehel, peale ajaloolise eripära taaskasutusse võtmist jätkukski aega oma põhitööga tegelemiseks?
küll tuleb,25. juuli 2017, 18:30
ega ekre esimees siis niisama mõisa ostnud :). Küll Madisson ka varsti ostab :).
Kui...24. juuli 2017, 20:49
...mees on paljalt,siis on ta liputaja või pervert ,aga naine,oma "seakõrvade" ja harakapesaga ,paljalt päevitaja.
...24. juuli 2017, 21:45
Sina mees istud põõsas ja toksid seent.
Ära...24. juuli 2017, 22:25
...unista.Olen elus nii palju näinud ja läbielanud et arvan et see seene toksimine rohkem sinu hobi.
Nojah24. juuli 2017, 19:46
See on see sooline võrdõiguslus, mis meile siin pähe määritakse. Pärnus kari naispolitseinikke. Pange päikeselisel päeval patrull käima. Brüssel ei luba?! Diskrimineeritakse ja ahistatakse ?!
ettepanek24. juuli 2017, 19:36
Kapitalismi ajal pidi olema nii, et kui on mingi asja järele vajadus, siis tekib ka kohe pakkumine. Meestel on vajadus vaadata paljaid naisi! Miks puudub ametlik ja avalik pakkumine? Internetis saab küll vaadata paljaid naisi teadvuse kaotuseni, kuid kes siis ei tea, et elusa naise vaatamine on hoopis midagi muud? Kindlasti on olemas piisavalt palju edevaid naisi, kellele meeldib, kui neid paljana imetletakse. Miks siis ei võiks täiesti ametlikult need kaks poolt kokku viia - iluhimulised mehed ja edevad naised? Minu meelest oleksid mõlemad pooled siis õnnelikud.
Trrrrr24. juuli 2017, 21:37
Kui sellised naised oleksid olemas, siis nad eksponeeriksid ennast tavalises rannas. "Naisteranda" eelistavad ikkagi need, kes oma välimust imetlemise vääriliseks ei pea.
ja miks25. juuli 2017, 08:04
ei võiks siis olla selline rand kus ennast koledana tundev naine saaks rahulikult olla ja ei häiriks esteetide silmi ning ei satuks solvavate märkuste objektiks.
raske elu24. juuli 2017, 19:32
Mina tunnen ennast hästi ja vabalt ainult alasti ühistranspordis olles. Ikka peʳverdid ümberringi vahtimas.
siiski,siiski24. juuli 2017, 19:25
kus siis saavad mehed alasti päevitada ja veel koos kaaslannaga?
tean kus24. juuli 2017, 21:51
Maspalomases, Gran Canarial.
mõni24. juuli 2017, 19:21
aasta tagasi tegi õiguskantsler selgeks, et ei saa olla ainult naistele mõeldud kohta avalikus rannas.Seal võivad kõik viibida.Sellest nüüd lihtsalt vaikitakse ja räägitakse ikka naiste rannast.
kuule mõni,24. juuli 2017, 20:19
ma tahaks selle endise õiguskantsleri suunas paar kõbedat sõna öelda, kuid siin ei tohi. Siiski niipalju, et mingisugune mees, kellel pole aimu eetikast, olgu ta nii kõrges pukis kuitahes, ei oma õigust taolisteks väljaütlemisteks, veel vähem otsuste tegemiseks.
Jumal tänatud, et Pärnu Linnavalitsuses on terve mõistusega juhid.
tõesti tõsine probleem24. juuli 2017, 19:13
Enamus naisi ikka tahab, et mehed neid vaatleksid.
Kui mehed seda ei tee, siis arvavad nad ennast koledad olevat, satuvad depressiooni ja keeravad siis igatsugu jamasid kokku.
Ja üleüldse kus on zoovoliniku silmad, kõik on võrdsed, seega olgu Pärnus, jm.-l nudistide beach olla!
Neti24. juuli 2017, 19:34
Kindlasti mitte ei ole sellise jama jaoks kohta vaja.
eelmisele,24. juuli 2017, 20:21
loodetavasti oli su kommentaar huumoriga vürtsitatud, kuid karta on, et meie seas on selliseid, kes naljast aru ei saa ja võtavad igat juttu tõepähe.
aa24. juuli 2017, 19:10
Seal naisterannas oli juba nõukaajal iga luite taga kari perverte piilumas. Eriti huvilised olid kaukaasia kuumad pojad.
kust tead,25. juuli 2017, 18:33
kas olid üks nendest? Mina näiteks ei teadnud.
Juku24. juuli 2017, 19:04
Kui mees on naise tuhvlialune, siis viib naine ta naisteranda
Juss24. juuli 2017, 19:09
Siis kurdab naine seal oma kehva elu ja käseb mehel teistele naistele oma väikest nokut näidata
Reet24. juuli 2017, 18:47
See näitab osade meeste lugupidamatust naiste privaatsuse vastu. Naised peaks neile isastele pervertidele ise tuule alla tegema või siis naispolitseinik trahviks neid näljaseid mehepoegi.
Siidisaba24. juuli 2017, 19:02
Ole hea, Reet, ja loe meie Põhiseadust ja tutvu Õiguskantsleri hinnanguga Pärnu ranna kohta. Tookord olid ka linnavõimud viimasega päri, kuid nüüd kisub asi jälle seadusevastaseks. Ja miks eelistada üksikud või grupinaisi peredele? Just pered peaksid olema ühiskonna alus.
kle siidisaba24. juuli 2017, 22:39
ära ütle rohkem midagi! Ma olen suhtkoht kindel, et sa ise pole mitte kunagi seal Pärnu rannas käinud ja ei tea asjast midagi, aga suud pruugid hoolega.
Kõik pered on sinna randa alati ära mahtunud.
Naistekas on seal alati olnud.
Ja kui aus olla, siis naistekast muuli poole on puha palja nokuga onud luidete vahel päevitamas.
Kõik teavad, kedagi ei sega, aga nüüd on mingi pooletoobine targutamine lahti läinud ja aetakse mingit ÕIGUST taga. Mis teil viga on??? Okei, lammutate maha ja edasi - kes õnnelikuks sai? Mis paremaks läks???
meeste poolt24. juuli 2017, 19:07
seadust pole rikutud. kui naised "teevad tuule alla", siis pistetakse need naised pokri. loodetavasti aegade lõpuni.
või perverdiks sõimama24. juuli 2017, 19:08
üksnes seetõttu, et keegi näeb mehelik välja ei tohiks teda veel meheks sõimata või koguni perverdiks. See võis kogunisti kellegi ema olla ja puha. Tuli ka sinna privaatsesse kohta, et oma lohvi ei peaks häbenema, nagu Malle oma karvaseid jalgu või armi häbeneb.
Trahviks!?24. juuli 2017, 19:28
Paluks mingit õigusakti, mille alusel see oleks võimalik.
Aga24. juuli 2017, 19:39
miks te peate end alasti kiskuma. See on haiguslik nagu lesbid ja geid.
jah25. juuli 2017, 12:40
ma käin ka dushi all riietes, ega ma haige pole :).
Täpselt24. juuli 2017, 20:23
Reet / 18:47, 24. juuli 2017 Väga õige, aga isased ei saa ju aru.
Muix24. juuli 2017, 22:18
Kas paljas naispolitseinik? Siis olen trahviga nõus!
Noh24. juuli 2017, 22:44
Loodetavasti raseeritud
Andrus24. juuli 2017, 18:46
"Eestis on võimatu täna alasti päevitada," leiab Olev Meremaa. "Võimud mõistavad nudismi valesti. Nad näevad seda fiaskona," arvab Meremaa....Lisan siia veel, et mitte fiaskona, vaid lausa keelatuna, pornograafilisena...selle eest paneksid võimud inimesed vangimajja...Kahjuks on nii juhtunud...
Mäletades Meremaa käitumist, siis tuleks jah24. juuli 2017, 19:12
Tema lemmikkoht oli Pirital muuliga paralleelselt randa viiva tee ääres, kus ta oma jalgu hargitas, nii et naised kiljusid ja lapsed ehmusid. Kui märkas noort meest samal platsil päikest võtmas, siis püüdis teda ära sebida.
Olen aastakümneid Pirital päevitanud ja mõndagi näinud. Ja need seal Pärnus on haiged mehed.
jah25. juuli 2017, 12:41
terved mehed on vaid homomehed, sest neid naised ei huvita :).
mäletan ka,25. juuli 2017, 18:36
kui telekas näidati, kuidas ta käis avalikus rannas, keegi ei kiljunud, ise imestasin selle üle.
See24. juuli 2017, 19:43
ongi jälestusväärne porno. Haiged inimesed, miks peab avalikus kohas alasti olema.
mis naiste rand24. juuli 2017, 18:28
unustage ära. tahab keegi jee teie rasvunud kehasid vaadata. eriti üles tõusnud mõni.
mhh24. juuli 2017, 22:41
selles asja point ongi, et keegi EI vahiks sind sel päeval kui sa endaga pahuksis oled oma figuuri pärast või riideid kaasas pole või sul ei olnud raha, et uusi osta või mida iganes - lihtsalt, et oleks 1 koht kuhu saaks minna ja olla ja keegi ei kägise ega ohi!
emake maa24. juuli 2017, 18:27
Vaesed mehed nagu jänkuke auto tuledes. Kuhugi ei saa vaadata, ikka paljas naine silme ees. kahju hakkab kohe.
Malle valetab24. juuli 2017, 18:26
Käisin mõnikümmend aastat tagasi seal oma naisel järel, kes seal oma sõbrannaga alasti päevitasid ja ei ajanud mind keegi millegagi taga. Siis olid mobiilid veel haruldus. Mallel vast igav, et keegi ei vahi.
paar aastat25. juuli 2017, 12:43
tagasi tuli küll üks lesbist mutt mind sõimama: kas sa silti lugeda ei oska? Aga sildil oli vaid hoiatus, mitte keeld.
segasuguõiguskantsler24. juuli 2017, 18:18
Tänapäeval pole ju enam õigust välimuse järgi kellegi sugu määrata. Lugupeetud seksuaalmenševik ütleb ise, kes ta on, kui tahab. Pole mingit õigust näiteks habeme pärast kedagi meheks sõimata- nii et päevitage rahus ja ärge piiluge ringi.
süsimust iroonia24. juuli 2017, 19:01
vot just täpselt sedasi see asi euroopas ongi. võrdõiguslus ja puha :DD
*****24. juuli 2017, 18:16
Kummalised vanemad prouad, kes selleks, et end vabalt tunda, peavad alasti mere ääres olema.
arueisaavõi?24. juuli 2017, 20:53
Ega nad ei tahagi alati just alasti olla, aga paljudel figuur vananedes muutrub selliseks, et ei taha ennast napis riides enam avalikkusele näidata, üleseitsmekümnesel naisterahval ka võik olla õigus päikest ja merevett nautida.
just!24. juuli 2017, 22:44
ma küll 70 ise pole kaugeltki aga 100% nõus. Ja vahel on ka mõnel nooremal vaja end väheke privaatsemas kohas pruunistada.
miks te25. juuli 2017, 12:45
arvate, et mehed tahavad niisuguseid naisi näha, äkki ka mees tahab alasti suplema minna merre ja päevitada?
spets24. juuli 2017, 18:03
see seitsmes võis olla kangela kaak, tema arvab et on ka naine!
kisendajale24. juuli 2017, 18:01
Sa päevita, ära vahi ringi.
cc24. juuli 2017, 17:55
Pole olemas mingit eraldi randa naistele. See on lihtsalt kohalik nimetus liivaribale. Nagu on Naissaar jne.
Anu24. juuli 2017, 18:20
Mine vaata järgi ja siis kommenteeri.Eks???
24. juuli 2017, 18:31
Kus on siis vordoigusvolinik?
....24. juuli 2017, 18:34
kuule võrdõiguslik,hakka ruttu sünnitama siis saad selleks.
Siidisaba24. juuli 2017, 17:51
Infotahvlilt võib lugeda "Alal võib viibida alasti inimesi!".
See on tõenäoliselt ainus rand Eestis, kus võib ametlikult alasti päevitada. Eks paljud perekonnad ka soovi, milleks neid diskrimineerida?
oeh...24. juuli 2017, 22:46
...siidisaba, siidisaba... Kui sa nii jätkad, kakub keegi su siidsaba sulgedest puhtaks.. Mida sa kangutad??? Mis häda sul on selle teemaga? Oled korralduskomitees kes asja pekki plaanib keerata ja pärast ütled, et "näe, rahva tungival nõudmisel! " Nii võii?
vanasti25. juuli 2017, 18:40
öeldi, et inimesed ja naised, eks mehed siis saavadki aru, et see rand nendele, aga näe, naised hõivanud :).
Ex-soomlane24. juuli 2017, 17:48
Mis naisterand? Sugu on sotsiaalne konstruktsioon ja kui Kyösti 61-a otsustab et "mina olen naine", tema ongi siis naine. Kes muud nõuab, on fasssisst ja inimõiguste rikkumise füürer. PS. kus on neile 56 (Facebookis on 58 sugu kust saab valima) teisele oma rand? PS2. tema on sarkasm.
Ants24. juuli 2017, 17:46
Võiks arvata, et need "mehed" on tegelikult PDpaaride õrnem pool- kus mujal nad käima peaksidki, kui mitte naisterannas?
EV24. juuli 2017, 18:02
Luksemburgi "proua" sobib ka sinna.
mmmm24. juuli 2017, 17:44
"Eestis on võimatu täna alasti päevitada,"
Kodu aias ?
Muidu ma pakun, et rohkem mehi eksib seepärast sinna, et nad näevad taamalt Mallesi alasti, mis mehi siis pimestab ja nii nad sinna alasse ära eksivadki.
kuulsin Pärnu bussijaamas24. juuli 2017, 17:52
et keegi mees saanud Pärnu rannas tohutu hulga alasti naiste pilte teha igas võimalikus poosis seal ... ning nüüd panevat neti üles,keegi pidi jube hästi maksma
..24. juuli 2017, 17:56
kas see jubedus siis maksab palju?
need on24. juuli 2017, 18:27
...haiged mehed,kes lähevad ja liputavad põõsa varjus,sest muuks nad ei kõlba.Normaalne mees vaatab ainult oma naist,kui ei ole siis võtab naise.Vene ajal püüdsid naised kinni piiluvaid mehi ja istusid mehele näo peale,et ta saaks vaatamisest kaifi.
juura24. juuli 2017, 19:02
sellistele haigetele naistele,kes alasti peavad rannas päevitama,vene ajal võtsid mehed need ette ja istusid riistaga näkku,et naine saaks kaifi alasti päevitamisest.
on vist sama segane jutt kui sinul.
ekspärnulanna24. juuli 2017, 20:48
Nõukaajal käisin pidevalt naisterannas päevitamas, aga ei mäleta, et seal oleks karjakaupa mehi ringi uidanud. Kui mõni lagedale ilmus, kihutati kisa ja huilgamise saatel minema. Kuidas need tänapäeva naised nii tossikesed on, et lasevad tiirastel mehepoegadel seal oma jõu ja ilu numbreid näidata!?
jurist25. juuli 2017, 15:20
tänapäeval sad politsei kaela väärteo eest (kui ainult karjud ja vehid) vöi kuriteo eest (kui füüsiliselt puudud). Eesti seaduste järgi pole lampi inimesi rünnata lubatud.
Diskrimineerimine soisel pinnal24. juuli 2017, 17:33
Sm.Mikko vöödilised nimekirjad ka naisteranda!
Marianne25. juuli 2017, 12:48
mehi ja naisi peab seal võrdselt olema.
25. juuli 2017, 21:20