Inimesed

Eksklusiiv! Dr Allan Oolo abikaasa räägib avameelselt abielulahutuse tagamaadest. Lisatud video. 

Vivika Oolo: soovin Allanist rahumeelselt lahku minna ja laste pärast sõpradeks jääda (142)

LISA KOMMENTAAR

siis16. juuli 2017, 13:00
kui kunagi tselluliit ja proua karma kohale jõuavad, siis jõuab perelõhkujatele ja uue suhte otsjatele kohale ka teadmine päris oma pere väärtustest. Nendest väärtustest, mis on õiges peres olemas ka veel siis, kui kortsud näol ja tagumik ripub.
austaja kaugelt maalt15. juuli 2017, 19:55
Pean üles tunnistama, et olen läbi lugenud mr.OOLO(ei tea kas sai nüüd piisavalt suurte tähtedega) eluloo sugemetega raamatu, kus sees ka hulganisti pilte ja sellest naisterahvast hakkab suisa kahju.
Oli ta ju alguses "täiesti tavaline" katkise kampsuniga armas tüdruk mustamäelt ja hilisematel piltidel juba ülesmukitud võltsjuuste ja saja muu imevidinaga bimbu.
Allan, no tobe ju, kui tahad omale blondi bimbot, palun võta kasvõi kolm tükki, neid on meil siin tuhandeid, jätkub igale edevale ja jõukale mehele. Aga ära riku ilusat tüdrukut ära ja kasuta teda kui toorikut, mida disainida. See pole lihtsalt härrasmehel kohane.
Raamatu moraal on vist see, et mingid kunstlikud suhte loomised ja hoidmised ja muu selline jutt on täielik kamarajura. Säde peab olema mõlemal korraga, mitte nagu siin, et vana kõuts aga keerutas ja marineeris, senikaua kui sai, mida tahtis. Ei toimi see armastusevärk sedasi, sada korda nähtud asi.
Soovin eksprouale aga edu ja hakkamasaamist. Kuigi välimus on nüüd rikutud ja masinavärk peale põnnisid pole päris see, mis algupäraselt, aga elada kindlasti saab.
noh19. juuli 2017, 21:58
Ega naine süüst puhas ole- ise abiellus ja lasi end ehtida. Keegi ei sundinud, vabatahtlikult tegi.
noh19. juuli 2017, 21:58
Ega naine süüst puhas ole- ise abiellus ja lasi end ehtida. Keegi ei sundinud, vabatahtlikult tegi.
noh19. juuli 2017, 21:59
Ega naine süüst puhas ole- ise abiellus ja lasi end ehtida. Keegi ei sundinud, vabatahtlikult tegi.
15. august 2017, 07:51
kas sa teed nalja praegu?
Ingrid Veidenbergiga on naisel hämmastav sarnasus13. juuli 2017, 10:33
mötlesin, kuidas saab see naine nii tuttava näoga meediast olla..
Uunu11. juuli 2017, 23:22
see taat rohkem Peni Hilli moodi
vana mees11. juuli 2017, 20:25
Järjekordne eesti blondiini edulugu, raha ja hea elu nimel minnakse ikka iga raugaga voodi ja koosellu. Pärast läheb elu edasi, järgmiseks uus noor täkk ja elatisega tühjaks pumbatud eksmees, super eeskujud.
omaette lugu väärib nende tutvumise koht12. juuli 2017, 05:08
oli ju Eestist pruudileidmiseks konkurss lausa, see kullakaevajast beib sättiski ennast esiplaanile.
sinusuguste13. juuli 2017, 01:27
meeste parast naised hordidena valismaale abielluvadki. ja arge hakake mingit tshurkade juttu raakima.
jaa muidugi:)))13. juuli 2017, 10:55
noortest ja vanadest vaestest ju lahu ei minda. Ja eks see voodisse minek, meeldiva inimesega, ole ka ju piinapink:) Poleks rikkaid, siis oleks ju üksi, ei looks peret ega sünnitaks lapsi...no lihtsalt jätaks elamata, kui raha ei terenda... Tola!
e.11. juuli 2017, 12:03
Mäletan, et juba abielludes oli hirmus skandaal, pruut suundus pulmapeolt sõbrannadega linna pidutsema vmt. Hiljem vist keelati pahad sõbrannad ära😊
olgem ausad11. juuli 2017, 10:12
Naine on niisuguses eas, kus kõige rohkem soovitakse ja mees eas, kus tekivad tagasilöögid, seepärast siis lhku mindigi!
lähed 11. juuli 2017, 20:38
uu 11. juuli 2017, 07:18
Iga lahkumineja peaks oma suu lukus hoidma. Lahkuminek on suur õnnetus, ükskõik millised probleemid selle ka põhjustasid. Arvamus, et ülesaamiseks pead rääkima ja rääkima, on puhas mõttetus.
Lahkuminekust tasub rääkida paarikümne aasta pärast, kui kõik arusaamised, mõistmised ja
mittemõistmised on paika loksunud. Enamasti saab siis öelda, et meie ei osanud siis teisiti. Siis oskad hinnata , mida sa kogesid selle abiluga. Igal halval asjal on ka oma hea pool. Aga seda saad sa lahendada ainult enda peas, oma mõtetes mitte sõbrannaga või meediaga laterdades.
tähendab10. juuli 2017, 23:14
kui seda oolot vaadata ülietulbreelunud hollivuudi inime se beib kaubakeskuse küünelakkija
Ants Tutt10. juuli 2017, 21:24
Suur tänu Õhtulehe moderaatoritle ! Kui "põhimõtte" kindlad ja nõrgad/mölakad te olete.
Pange aga edasi ja ega teist mitte si...ttagi siin elus ei sõltu.
PS ! Esinen alati oma sünnist saati nime all.
Viskasin..10. juuli 2017, 19:10
..pilgu sellele uudisele, kus seltsimees kunstirvitusega Oolo verejoomist mainib.
Loll on ikka LOLL ameeriklane olla. Allan Oolo jaoks peab ilmselt olema lihapakil kiri "This is NOT blood, what comes out, when you grill me."
Kiropraktik....
Kunstirvitusega staarkosmeetik, mitte arst!
AA10. juuli 2017, 17:02
See intekas ikka eriti läbi lillede. Et suhtes oli nagu kõik hästi ja naisel vaja lihtsalt ennast leida. Sellises suhtes, kus pereväärtused nii olulised ei minda selle pärast ainult lahku, et preilil vaja ennast leida. Ühesõnaga ärge ajage meile siin mingit udu :D
vaidleks natuke vastu10. juuli 2017, 17:21
Ma saan aru miks nii reageerisid, sest oli tõesti läbi lillede kõik väljendatud. Siiski, kes vähegi ridade vahelt oskab lugeda võis kuulda väljendeid nagu "võta kõik, ainult jäta mind rahule" jms. Kõik oli tõeselt räägitud, aga lihtsalt daamid oskavad viisakalt ennast väljendada. Minul küll miski arusaamatuks ei jäänud.
Arvan et on viisakas ja normaalne et meenutati ka põhjuseid, miks siiski 10 aastat koos oldi. Ei saanud ju see mees mingi täielik deemon ka olla? See lugu sai lihtsalt otsa ja ongi kõik.
Helina10. juuli 2017, 20:07
Sa AA ei kuulanud vist üldse. Ei ole ju kõik hästi, naine ju rääkis konkreetselt (kes ei taha aru saada või ongi nii lihtne, et ei saa, no kahju küll...) , et tekkis päris palju ja päris olulisi erimeelsusi (näiteks see, et mees ei olnud isegi teise lapse sünni juures, ega aidanud ka esimesega, ei luba lapsi panna kooli (!) ja takkatippu on ise ilmselt nii edev, et soovib, et naine tedagi ümmardaks (nagu kolmas laps)- rumal peaks olema naine, kes niisugusega abielu jätkab! Mulle tundub Vivika väga mõistlik ja kena naine, lisaks arukas, et ta oma ema endale toeks kutsus (kontrollivad mehed muuseas teevad kõik, et naist eraldada oma sõpradest ja sugulastest, kuid selles kohas tulebki vastu astuda ja Vivika tegi õigesti) . Kes ei ole olnud suhtes kontrolliva inimesega, ei pruugi tõesti mõista...Mina olen olnud ja soovitan soojalt niisuguste inimestega mitte kiirustama lapsi saama, sest laste kaudu saavad nad teiega manipuleerida elu lõpuni :( Ja kullakaevaja ei ole see neiu kohe kindlasti mitte. Kõrgharidusega, hea sissetulekuga naine, kes saab kindlasti vägagi hästi hakkama. Palju edu, pea püsti!
AA11. juuli 2017, 13:11
Kuulasin üsna tähelepanelikult muidu :) Laps sünnib siis, kui sünnib. Kui meest ei olnud parasjagu Eestis, pole see ju sihilik lapse sünni ignoreerimine. Laps võis sündida pisut varem vms. Teise lapse sünni juures ta ju viibis ja oli igati abiks. Paljud mehed on nö lapsed ja ootavad, et naine pühendab ennast perele ja kodule. Eriti vanema generatsiooni mehed on seda tüüpi. Väikeseid lahkhelisid on peredes ikka, et naine tahab ühte ja mees teist .. mingeid kardinaalseid eriarvausi neil laste osas ju polnud ja mees tahtis lastele lihtsalt kodukooli. Trennides jms nad nagunii käivad ja saavad teiste lastega suhelda.
oh jummijammi10. juuli 2017, 16:56
järjekordne välismaa mees hoovi tömmatud, lapsed tehtud (2 pealt saab ikka rohkem raha ju) ja aeg jalga lasta. Kus on see suur armastus mis pidi ju olema kui noor blondiin vötab endale 2x vanema mehe??? Noh nyyd on vähemalt maja valmis kus siis lastega elada ja kyllap varsti ka noor isane sinna ilmub.
11. juuli 2017, 18:12
suur "armastus" ikka vanadel meestel noorte vastu. Noortelt vanade vastu küll loota ja oota ei tasu. Pole mõtet ennast petta ja pärast ette heita, et polnudki armastus, kuigi see ju kohe teada. Alguses sebimiseks ju ei sega, et noor sind rahata ei tahaks???
Armastus on üldse ülehinnatud, sest see ikka kaob, kui inimesed ei sobi, kui sobivad, siis ehk muutub kiindumus armastuseks ka millalgi.
Miks peaks noor rahata vana tahtma? Kui vana noort tahab, peab tal selleks raha olema. Ja seda peab ikka reaalselt ka kulutama ja andma, mitte niisama eputama, et olen rahamees, aina ostan noori, aga raha välja ei käigi, kui liug liugutud ja tüdimus peal.
Kõik lõbud tuleb kinni maksta.
Pole päris nii, et ameerika mägedele minnes lehvitad raha, et küll ma alles maksan ja palju maksan, sind koheldakse kuningana, aga kui sõidud sõidetud ja teenused saadud, siis käsi tasku tagasi, et mis ma enam maksan miljonäri sõit sõidetud ju, teenused saadud, ja tore ei võtnud tolmugi rahakotilt. Nii ei saa, nii pole ilus.
kuidas 11. juuli 2017, 20:42
välismaa mees ,ta ju eestlane !
vaatleja10. juuli 2017, 16:01
See meespool tundub selline natuke ahistavat tüüpi mees olevat...nad jätavad alati väljapool kodu endast väga hea mulje, keegi ei oska kahtlustada. Üks oluline ohumärk on see, et lapsi ei lubata kooli, soovitakse lausa jõuga jätta koduõppele ning siin tekivad tihti erimeelsused :( Vivika tundub hea ja lahke haldjake olevat, kes ei taha tülli minna, riidu minna jne, kuid selliste meestega nii see paraku ei lähe :( Just niisuguseid naisi nad otsivadki: ilusaid, õrnakesi ja hea südamega, kes on ka hea manipuleerimismaterjal...On näha, et Vivika kardab igat sõba, et ei saaks liiga palju välja öeldud või miskit valesti öeldud. Mina läheksin laste eest IGAL juhul võitlusse ja eesti kohus annaks õiguse, päris kindel. Saaksid lapsed normaalse elu ja kooli minna. Edu Vivikale ja mina loodan südamest, et kõik läheb hästi! Muidugi tekitab küsimusi ka see, miks mees nii kõrges vanuses ikka veel üksi oli...see jutt, et ei ole leidnud seda "õiget" on ikka küll vaid naiivitaride kõrvadele...
noh10. juuli 2017, 13:51
Nii kui ämm nende juurde elama läks, nii oli varsti lahutus ka käes.
tõesti?10. juuli 2017, 14:08
ega10. juuli 2017, 16:08
see ämm algusest peale nendega elanud. Arvan, et ta tuli oma tütrel epigem moraalseks toeks, kui lapsehoidjaks..., kes teab, kuidas härra kodus käitus.
Eva10. juuli 2017, 13:39
Aitäh Anu,väga nauditav oli teid vaadata, kuulata, nii tark, tore ja elukogenud olete aga noh see blond tibi, tema ei tea veel pooli asjugi!
Est10. juuli 2017, 14:35
Anut on kindlasti hea vaadata,aga intrvjueerida ikkagi veel ei oska. Enamus ajast rääkis Anu ja Viivikalt tuli ainult selliseid vastuseid,et kõik oli nii okey. Tegeliku tuumani jäi asi avamata,samas ka Viivika poolt,kui Sa pole valmis veel oma elukogemust teistega jagama,siis ära teegi seda.
Lemps10. juuli 2017, 18:40
Õppige kirjutama, lambapead nahh!
Ja sina, Eva, puhka jalga.
Eva11. juuli 2017, 08:22
Ma pole sinuga koos seakarjas käinud!
tundub 11. juuli 2017, 20:44
et siiski oled ,sinatad ju vastu !
Anu10. juuli 2017, 12:36
oskab hästi intervjeerida. Meeldiv üllatus.
sa10. juuli 2017, 13:14
oskad hästi kirjutada ,ei ole meediv üllatus !
Siil10. juuli 2017, 18:41
Ega sa ise parem pole. Tüüpiline üllatus.
küsimus10. juuli 2017, 12:19
Abielu ei ole naljamäng.Arvas,et välismaalane,siis kullajõed hakkavad voolama. Tegelikkus on tihti ,et need naised,kes arvavad,et välismaalane on parim,pettuvad suuresti. Eriti,kui on suur vanusevahe. Lapsi nad vorpida oskavad,kuid naist naisena kohelda ei oska.
allan10. juuli 2017, 14:14
on ju eesti juurtega mees. yldiselt poleks vaja valismaa meeste teemal kovatada siin, kui just tshurkadega tegu pole, siis on nood oma arengust eesti mehest vahemalt 20 aastat ees ja naist koheldakse kenasti, mitte nagu eesti mehel kombeks, et taisteenindust pakkuvat kodumasinat, kes lisaks ka arved kinni maksab.
Kodanik10. juuli 2017, 18:42
Blah blah blah. Õpi kirjutama, pagulane!
milline10. juuli 2017, 19:57
ylim erudeeritus teie enda kirjapildist valja paistab, tule taevas appi:)
anu fänn10. juuli 2017, 12:07
imearmas video, anu ikka oskab inimesi avada
ei 10. juuli 2017, 13:15
K10. juuli 2017, 12:05
Kroonika kodueris (vist) algas intervjuu nii: "Meil on veri otsas." Kabala punane pael ümber lapse käe ja pidev 666 näitamine käemärgina väites, et see on O-täht kui Oolode tunnusmärk. Vaatam milline seinapilt sellel perele seal ajakirjas oli - nukud kaelarihmapidi mingi monstrumi käes. Ma ei imesta et Allani algne sära pimestas ja nüüd naine vaatab, kuidas oma lapsed seal võimalikult valutult kätte saab. Satanistid, vabamüürlased ja üldse salaühingute liikmed räägivad sümbolite keeles ja sümbolid räägivad rohkem kui libe naeratav suu.
vanaema10. juuli 2017, 11:58
1. Väga hirmunud naise jutt. 2. Mehe kalanaeratus on väga agressiivne. 3. Lastel läheb elu väga raskeks, kui saavad aru , et vanemad ei ela koos.
Ants Tutt10. juuli 2017, 13:42
Paraku On Sul vanaema õigus. Olen olnud paaril üritusel, kus viibis ka perekond Oolo. Väga piinlik oli vaadata ja kuulata kuidas dandy Allan käitus ja rääkis oma abikaasaga. Ja veel võõraste kuuldes.
Lisaks on ikka väga kummaline kuidas sai vennike litsensi tervihoiu teenuse osutamiseks. Aga see selleks.
litsents10. juuli 2017, 14:16
anti asja eest - mees on taiesti proff omal alal ja muidu jagub ka andeid kuhjaga, aga tegemist on ektsentikuga, kellega kooselu on praktiliselt voimatu.
Ants Tutt10. juuli 2017, 16:12
Siiski siiski. Tervishoiu teenuse osutamse õigus eeldab teatud nõuete täitimist. Oolo`l on osa neist kindlalt täitmata. Mis puutub tema Trigenic ( sisuliselt kiropraktika üks vormidest) süsteemi siis siin saaks vaielda. Tean mis räägin sest olen puutunud kokku oma töö tõttu mitme patsiendiga, kellel vaatamata kena papi maksmisest on tulemus olnud räigelt vastupidine. Mõni selg on lausa tuksi keeratud nii, et vaja on olnud neurokirurgi abi. Aga see selleks, kui inimesed on nõus maksma ja riskima. Who cares ?!
Edu
Ekstsentrik10. juuli 2017, 18:44
On see sõna. Aga seda ei pea Õhtulehe kommentaator teadma. Täpitähtedest rääkimata.
Ants Tutt10. juuli 2017, 19:37
Oh ja, siiski siiski. Tervishoju teenuse osutamiseks on kehtestatud teatavad nõudmised. Ja mõned neist on tal raudselt täitmata. See selleks.
Ah et proff, võib olla ?! Kuna töötan süsteemis siis arvan, et tean, mida ütlen. Allan`i Trigenic`s ( mis sisuliselt on kiropraktika üks vorm ) on huvitav atraktiivne aga .... . Oma töö tõttu puutun kokku patsientidega, kes on suure papi välja käinud ja saanud vastupidise tulemuse. Enamgi veel, paar selga on nii tuksi keeratud, et on olnud vaja neurokirurgi abi. Aga see jällegi selleks.
Edu
egotsentrik10. juuli 2017, 22:19
tema11. juuli 2017, 19:54
tema oli ju vist see mees, kes ema magama pani. ilustatud sõnadega väljendudes sai emalt "jah" sõna kätte ja nii ravimatult haige uinuski. kirjutati nii lehes ju.
iks10. juuli 2017, 11:42
Vaatsin nüüd pilte ka. Jube mees. Nii võlts kui veel olla saab.
iks10. juuli 2017, 11:41
No loodan, et kunagi tuleb siis raamat kuidas elu tegelikult käis. Kaldun ka arvama, et naine lihtsalt kardab ja hoiab praegu madalat joont.
Ei saa aru :-(10. juuli 2017, 11:39
Milleks pasundada kogu maailmale oma elust ja lahkuminekust??? Saagim saab aga jälle ennast eksponeerida.
triin10. juuli 2017, 11:18
Tegelikult ei ole seal midagi korras olnud. Naine on korraliku stressi ja kontrolli all elanud. Väga tubli, et sellest nüüd sirge seljaga lõpuks väljuda julgeb ja oma eluga edasi läheb.
10. juuli 2017, 11:35
Mees jääb oma luksmajja, naine üürib korteri, lapsed hakkavad 1 nädal ühe juures, teine nädal teise juures olema. Kuid laste kantseldamine on veidike imelik - kui lapsed on naise juures, siis nad ei lähe mitte naise üürikorterisse, vaid naine läheb ise mehe majja oma lapsi kantseldama ja mees pidi selleks ajaks kodunt ära minema.
Väga ameerikalik..
nh10. juuli 2017, 11:46
Kui lapsed saavad kogu aeg ühes ja samas kodus elada siis on hästi. Rohkem ei oska midagi öelda - ei tunne inimesi ega olukorda
11:4610. juuli 2017, 11:56
Kas tõesti arvad, et mees suudab üle nädalate kodunt ära joosta kuni laste täiskasvanuks saamiseni?
pole10. juuli 2017, 12:23
eesti kombe10. juuli 2017, 15:20
kohaselt oleks nii, et naine votaks lapsed ja laheks kuuse alla elama, maja jaaks mehele. ja siis hakkaks alimentidega rotitamine, mis loppeks 200 euri parast kuus tylitsedes.
Ait ja küün ning need inimesed10. juuli 2017, 11:11
Mees ilmselgelt väärib paremat kui need naised, ja lapsed on ka toredad. Ma ei usu, et lahutav abikaasa enam kunagi nii toreda mehega tutvust leiab.
Paras talle!
triin10. juuli 2017, 11:20
Mees väärib paremat... lubage naerda!!! Naine väärib paremat!
levinud10. juuli 2017, 12:09
on naiste loogika, et uus suhe trumpab igal juhul eelmist. Katki tehtud laste olukorrast ja oma päris pere väärtustest on neil raske aru saada. Kärgperendus töötab väga pinnapealselt. Lapsed lähevad varem v hiljem selle juurde, kes tublim oli, kui pere elus kriis oli.
no aga10. juuli 2017, 14:19
vota allan siis endale kui nii vaga meeldib.
****11. juuli 2017, 16:39
Mees oli abielludes juba päris vana, ju siis ikka ei saanud ega väärinud paremat.
lugeja10. juuli 2017, 10:59
see toitumine on sel perel ka imelik. Kuidas need lapsed kasvavad,kui ainult enda peale mõeldakse?
Kui kõik on korras,siis juba laste pärast võiks ju kokku jääda? Õige naine teeks oma laste nimel kõik,kui lõpetaks oma tühise väljanägemise.Kusjuures naine näeb vanem välja. Tundub,et see toitumine pole teda küll kaunistanud.
10. juuli 2017, 11:37
Mees on 61 ja naine on 32. Näed vahet? Naine on parimais aastates, kuid mees muutus lapseks. Egas muidu naine oma intervjuus ei öelnud, et tal on koos mehega 3 last, sest mees on ka lapse eest.
mida sa10. juuli 2017, 12:55
Sogad, kahe lapsega 32a naine peab õnnelik olema kui üldse mingi mehe saab, parimad aastad on seal ikka väga läbi...
eesti mehe10. juuli 2017, 20:01
arvates on jah naisel juba parim enne moodas 20selt, mujal kolbavad naised siis ka abielluda kui aastaid juba yle 40...
sa oled10. juuli 2017, 14:20
lihtsalt kade - naine naeb vaga kena valja.
Ei ole11. juuli 2017, 14:45
see naine kena. Meil millegipärast arvatakse,et blondeeritud juus on kena,kuid see on ju surnud juus.Naine on näha,et musta verd.
vean kihla10. juuli 2017, 20:00
et sa oled kristlane....
Vanamees10. juuli 2017, 10:19
Selliseid kasutatuid terve ilm täis ,ehk taaskasutus on moes .
möh10. juuli 2017, 12:02
Noor naine on kasutatud, aga 60+ Tillivilli on veel õige mees pealegi?
oh jah10. juuli 2017, 14:23
ja teiesugune prints konnib ringi mooda eestimaad. tule taevas appi! eesti mehe rinnas tuksub moslemimehe syda, mis tahaks naist halvustada ja alavaaristada. vahe moslemi mehega on see, et nood peavad ka oma perekonda yleval pidama, muidui loikavad naise sugulased neil pea maha. eestis on aga nii, et naist monitatakse, aga arved maksku ise. et ainult perekond koos pysiks:)
Kle10. juuli 2017, 18:54
sina, kirjavigastatud lammas, istu SISSE omale need kommentaarid!
Oh õnnetust10. juuli 2017, 10:14
Miks ma küll seda jama lugema hakkasin.
10. juuli 2017, 10:36
mul täpselt sama mõte :D
Miks ma küll fotosid vaatama hakkasin?10. juuli 2017, 10:41
Rõhuv enamus pilte on ainult sellest naisest. Kas muud pildistada ei olnud?
vanaema10. juuli 2017, 11:11
Oh jah...10. juuli 2017, 11:41
Pildid kõik ühesugused, arvasin juba, et sattusin juba esimesele pildile tagasi :-)
kummaline galerii12. juuli 2017, 05:37
Vaadates lõpust ettepoole jõudis haardesse pildistatud peategelast nähes tekkida segadus, et abikaasa on keegi karmikämblaline Allan-Anu... Väga leplik intervjueeritav.
no10. juuli 2017, 10:13
ja siis? Minul ema ja isa ka kunagi lahutasid
Kõik10. juuli 2017, 10:08
pereväärtused üle parda ja "ilusama" elu poole edasi. Kui mees ei olnud halb mees, ei vaadanud võõraid naisi, tõi raha koju jne, siis kunagi selgub ka sellistele tibidele, mida nad ära minnes valesti tegid ja millest ilma jäid ...
10. juuli 2017, 10:15
jah, ja samamoodi tuhanded eesti mehed, kes kõrvalt armukesi peavad:)kõik ei pruugi kunagi midagi aru saada.
selle asja nimi on avatud suhe. 10. juuli 2017, 10:23
Las olla armukesed, kui kodus mõne asjaga hõre on. Sa ju oled nõus, et armastatud mehel hea on? Abielu lõhkumine (eriti sellise kus lapsed on) on uste lõplik sulgemine.
ja need10. juuli 2017, 11:30
tuhanded eesti naised, kes juba enne abiellumist kümnete ja sadadega välismaamehi proovinud on! Abielus olevatest ei räägigi-sõbrannal külas ja sõbrannaga Egiptusesse, Kreekasse, Hispaaniasse jne...
loogiline ju10. juuli 2017, 11:31
Kui naisest kodus asja pole, siis ei pea mees kannatama. Muide, seksi puudumisega piinamine ja manipuleerimine on naiste hulgas oh kui levinud. Aga siis on kisa lahti, kui mees mujale läheb ja teda enam pinnida ei anna.
eesti mees10. juuli 2017, 14:26
on nagu koer heintel - ise ei taha, aga teistele ka kahju anda. koguaeg peab eestis naine kuulama, et ta ei ole ikka nii ilus kui peaks, voiks veel alla votta jne, aga kui muud mehed tahavad ja mitte lihtsalt suksutamiseks, vaid abiellumiseks, siis on kohe kisa lahti.
kahjuks...10. juuli 2017, 11:30
Lahutamine ja meeste koorimine on paljude naiste ainus äriidee. Sellised ei kahetse midagi. Neil on alati õigus.
mis varandust10. juuli 2017, 14:27
sellelt onnetult eesti mehelt tahta on - liisingautot ja laenuga ostetud korterit voi> isegi lasterahadga rotitakse, mis hirmus. kova ariidee kyll:)
MGTOW10. juuli 2017, 09:25
veel üks "iseseisev" naine juures.
Sedasi10. juuli 2017, 09:20
lahutamine on kombeks jah.Lihtsalt keegi ei mõtle,et sedasi jääb mees oma isarõõmudest ilma.Kui lapsed elavad mujal siis ongi pea sama kui laste äravõtmine.Kujutage ette mis oleks kui lapsed jääks enamus lahutuste järel isa juurde.Siis suur osa naisi läheks hulluks.
...10. juuli 2017, 09:36
Normaalse perekonna lõhkumine naise poolt ongi juba hullus, niiet ära selle hulluks minemise pärast muretse. Antud juhul jäävad lapsed isa või nn. exmehe juurde elama. ENSV ajad on möödas kus kohus lapsi olenemata naise staatusest, majanduslikest võimalustest mööda vaatas ja lapsed naise voli alla andis.
12. juuli 2017, 13:50
Kust tead, et normaalne oli. Oleks normaalne, poleks lahutatud.
Monkey branching10. juuli 2017, 11:03
naine arvab, et saab "parema" mehe omale aga unustab, et ei ole enam esimeses nooruses.
naine 3510. juuli 2017, 12:17
huvitav on see, et mõne arvates on 35 a mees "noormees" aga 35 a naine "pole enam esimeses nooruses". Täiesti absurdne. Ühevanused mõlemad. ja kas elu eesmärk on endale ainult meest leida? Oolo ju peaaegu penskar, tal pole üldse ju lootust.
sogajale10. juuli 2017, 13:18
Põhikoolis peaks juba inimeseõpetus olema, kas menopausist ei ole veel räägitud ?
eesti mees10. juuli 2017, 14:30
jaab hoopis ruttu vanaks. paljud kiilanevad juba 20ndates, ollekoht on ees, pehmekesed nagu pelmeenid. naised hoiavad meil ennast ikka vaga vormis. aga kombeks on jah naisi halvustada.
13,1812. juuli 2017, 13:57
35 aastasel menopausini oma 20 aastat aega reeglina.
Ja ega see menopaus ju elu sega, kui lapsed käes. Kõik rõõmud kättesaadavad. Meestel jah probleem, seksuaalsuse tipp 25, pärast jääb järjest kesisemaks, lausa potentsi kaotuseni. Siis ei miskit rõõmu. Egas see ju rõõmu kehasta, kui vana mees vanast peast patuga pooleks paar last välja pigistab. Rõõmu ju ikka pole. Naistel ei muutu midagi, orgasmi võib saada iga kell, viljakusest (või selle puudumisest) hoolimata. Lapsi tahaks ikka õiges vanema eas, mitte vanavanema eas.
10. juuli 2017, 11:39
Lapsed jäävadki isa juurde majja elama ja naine käib seal üle nädalate lapsi hoidmas ning selleks ajaks mees põgeneb kodust. Niiviisi "jaotati" lapsed ära.
Raivo10. juuli 2017, 09:17
Miks oma isikliku elu rahvale närida tuua?
Ühtne suguvõsa10. juuli 2017, 09:15
Eks aeg teeb oma töö ja kõik lähevad lahku mingi aeg. Loodame, et mees saab veel lapsi ja jõudu!
Kai10. juuli 2017, 08:58
Viivika on tragi naine ja saab kõigega ise hästi hakkama.
..10. juuli 2017, 08:51
nagu lasteaias, mängitakse lastemänge, kuid ilmale kuulutada pole mõtet, näidata kui rumalad ollakse, lastele oleks ikka privaatsemat tulevikku parem anda.
troll10. juuli 2017, 08:44
Säärased repliike pilluvad lapsed, mitte täiskasvanud. Pigem tundub, et ütleja ise on laps. Mingi ammuste kolhoosiaegsete ässade arusaamade järgi on Ollo kindlasti laps. Ainuke häda on, et ajad on pöördumatult muutunud. Omaaegsed ässad on tolm tänapäeval.
Alkohoolne kylmalaine10. juuli 2017, 08:39
Kas see maadam mitte laupäeval paraadil põlnd ?
Julie10. juuli 2017, 08:35
Ei tahaks minagi elada nagu lind kuldses puuris----õige tegu Viivika.
Muidugi10. juuli 2017, 09:39
õige tegu, lapsed maha jätta ja omaette elama kolida. Kui naised selliseid " sõbrannade " nõuandeid kuulavad siis lähevadki mõistuseta olendid sellist teed.
jah10. juuli 2017, 11:32
Ma ei tea lindu, kes puurist välja ei tahaks!
ei taha raha - see läheb mööda10. juuli 2017, 08:35
Esialgu ei taha, pisut hiljem kui reaalsus ja maksmata kommunaalarved otsa vaatavad, tekib mõte et ma olen ikka paremat väärt, kaks last vanale sünnitanud ja miks ma peaksin nüüd virelema, mis ma hakkangi nüüd vana meelest enda palgast elama või.
Eriti veel siis kui vana saeb juba kuskil seltskonnakroonikas uue tibiga ringi ja kulutab oma raha selle peale.
Mis re koguaeg jahute,raha ja raha10. juuli 2017, 11:06
Ju prouat tüütas ära hommikuti toore liha söömine. Lastele anti ka. Nüüd tahaks grilli,hooaeg ju. Edu ja önne.
arukas10. juuli 2017, 08:34
Ei10. juuli 2017, 08:31
möödu kahte aastatki kui oled taas oma perega koos. Arukas eesti naine ei jäta oma pereelu.
jälle poosetmine10. juuli 2017, 08:13
OOt aga mis Eesti Rahvas siia puutub,ela lahuta abiellu jälle lahuta tee mis tahad ära ainult tule rahvale kurtma oma elu.
Imelik10. juuli 2017, 08:11
Peab ikka eriti rumal tibin olema kui raha ka vanamehelt ei taha.
ei, selleks peab10. juuli 2017, 08:21
ikka tõeliselt kõrini olema sest suhtest.
muigab10. juuli 2017, 11:34
Jee ta ei taha. Praegu ajab niisama mulli, varsti on vanal küljes kinni nagu verekaan ja imeb viimase sendi välja.
mis vahet,12. juuli 2017, 14:04
eks tal ole ju mingile rahale õigus ka. Kui hakkab tahtma, peab saama.
Vana mees poleks kuidagi õnnelikum, kui tal poleks kunagi peret ega lapsi olnudki, aga raha jääks rohkem. Mis teeb selle rahaga, emale tegi halastussüsi, rohkem lapsi pole...hakkab kirstu rahaga vooderdama või? Et siis surnuna hea soe olla?
Inimesed selleks ju raha teenivadki, et sealhulgas paremat elu lastele ja lähedastele pakkuda. Mida muud selle rahaga ikka teha...ehitab endale 10 maja ja ostab 100 autot, aga inimesi pole...
Haigeks olete jäänud oma rahaga.
kindel10. juuli 2017, 08:03
tegelikult 27 aastat vanusevahet ja äriprojrekti lõpp
12. juuli 2017, 14:10
Eks mees oleks selle "projektita" õnnelikum ju? Poleks naist ega lapsi, ega kedagi, see eest surres oleks rohkem raha?
Mida see vana inimene selle projektiga kaotas? Mitte midagi, peale mõne veeringu. Aga ta ju raha teenida oskab, ehk ikka ei jää nüüd prügikolli elu peale:)
Ju see oli ikka mehe projekt ka, et vaatas passi ja sai aru, et titetegu enam kaugemale edasi lükata ei saa...muidu ei jõua ju isa olla. Esmane eluülesanne on siiski järglasi saada, mitte rohkem raha hauda kaasa võtta.
paraadipoiss10. juuli 2017, 07:58
jube10. juuli 2017, 08:43
teadasaamine ja trauma inimesele
10. juuli 2017, 07:49
Ainuyksi selle mehe näovärki vaadates vöib arvata et temaga pole köik korras,mingipärast töuseb kananahk ihule
10. juuli 2017, 08:17
Eriliselt ilus kunstlik ja ameerikalik "naeratus".
Ze10. juuli 2017, 09:47
Ja see naine kardab .. sõna otseses mõttes .. :-(
Kes need klounidon10. juuli 2017, 07:48
Eestirahvas küll ei tea
Sina üksi ei ole veel 10. juuli 2017, 08:15
eestirahvas ,räägi enda eest ... alles oli sellest Allanist
kole paljastus meedias .
Tubli naine,10. juuli 2017, 07:45
Loodame, et seisab oma sõnade taga- ei soovi mehe varandusest midagi! Saame näha
10. juuli 2017, 07:58
Kui on koos äri üles ehitatud, siis peaks midagi ju ikka saama. Ja lahutus ning vara jagamine on kaks eri asja, need ei pea käima koos.
Rumal10. juuli 2017, 09:40
10. juuli 2017, 09:50
Miks rumal jutt? Kui inimene lahutab, siis see ei tähenda, et vara hiljem jagamata jääb. Selliseid kohtuasju on küll ja veel, kus kõigepealt kiiresti abielulahutus ja siis veeretatakse aastai varajagamise asja.
3210. juuli 2017, 10:26
aastasel naisel pole 61 aastase mehega pea mingit vara jagada. Ei tasu liialt fantaseerida, õpi seadusandlust ja omandiseadust. Mingi väikese kommiraha kindlasti saab.
10. juuli 2017, 13:48
vana mehega kindlasti äri.
Kummaline on see, kui vana ja õukas noore naise võtab, siis mehed õnnelikud, et nii peabki, nii on õige ja kui vähegi raha oleks võtaks ise ka noore ja hülgaks selle eluaegse.
Aga kui nagu reaalselt peabki raha välja käima tellitud ja ära kuulatud muusika eest, siis ving taevani, et kas tõesti ainult raha pärast (ei või olla:).
Ärge võtke siis oma raha võrgutamiseks ja lubaduste lubamiseks, olge oma esimese armastusega koos surmani, jäävad pettumised ära.
Ma ei saa koogiletis koogi ära süüa ja öelda müüjale, et ärgu olgu raha peal väljas hinnaku ennekõike inimest.
sättumuselt blondiin suundub baari10. juuli 2017, 11:59
Mehe vara ei taha! Aga enda raha pean sendi pealt kätte saama (koos viivise ja intressidega). Laste raha ei pea kah mehe käes olema.
:)
11. juuli 2017, 12:37
isegi mitte blondiin ei loobu oma rahast ja lapsed vajavad eluks-toiduks raha, olgu nende ema blond brünett või punapea...olgu või kiilakas, aga toit tõesti maksab raha.
Verejooja10. juuli 2017, 07:40
10. juuli 2017, 09:13
ehk siis vampiir, tegelikult nii vana mees ongi rohkem lapse eest, poputa ja ninuta teda...
10. juuli 2017, 07:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
10. juuli 2017, 08:18
Mis komme on naistel pasundada tervele ilmale oma lahkuminekust a la elasime nagu miiniväljal...?
aadu10. juuli 2017, 09:00
ikka vaja pasundada, tuli ju vabaturule tagasi...