Inimesed

Kas Kaljulaidi garderoob on valmis Euroopa Liidu Nõukogu eesistuja rolliks? (153)

LISA KOMMENTAAR

pagan võtaks2. juuli 2017, 14:52
ajakirjanduse ainus huvi on vaid hilbundus
ss1. juuli 2017, 11:12
Imelik30. juuni 2017, 22:47
et alalisest halvustamisest ja vingumisest eestlased ometi ära ei väsi.Võiksite jätta meie sümpaatse presinendi rahule ja vaadake ise enda ümber,mis teil isiklikult paremaks muutmist vajab.
Kelle1. juuli 2017, 00:12
naine30. juuni 2017, 21:41
Kirjaoskamatu pealkiri - presidendiproua on meessoost presidendi abikaasa; naissoost president on proua president. Proua president ei pea olema hilbuliisu, nagu mõni presidendiproua.
Prouad1. juuli 2017, 11:06
Ei ole valmis30. juuni 2017, 20:49
Garderoob ja üldine outfit on alla arvestust.
Heldur7230. juuni 2017, 20:49
Rohkem nagu pseudoprbleemid.
ökul30. juuni 2017, 17:54
Selline pugejalik tekst seekord ajusaagimilt. Ta kiidab alati vaid endasuguseid labaseid l i r v a s i d, Kaljulaid pole kohe kindlasti tema maitse täiskomplektina. Taolised naised on ajusaagimi mõistes koledad, surmigavad, mõttetult korralikud ja saavad tema halvustamise, solvamise ja sõimu osaliseks.
Garderoob?30. juuni 2017, 16:44
Kas garderoob on eesistumise ajaks valmis? Garderoobi valmisolek ei puutu asjasse , kahjuks ei anna inimene ise presidendi mõõtu välja. No pole tegemist tõsiseltvõetava presidendiga, väga kahju!
Hm1. juuli 2017, 08:58
Kiki jas Efka olid muidugi musternäidis presidendist... Kaljulaid annabki just õige mõõdu välja - ei topi oma uisutamisi ja viiulimängu igale poole. Lisaks ei sahkerda rahvarahadega. Samas oskab rääkida asjast ja väärikalt riiki esindada, mis ongi ju presindendi ülesanne.
Võrokõnõ30. juuni 2017, 16:26
Kahjuks samasuguseks halliks ja ilmetuks on ta jäänudki. Eesti presidendilt ootaks nagu midagi enamat, aga ebademokraatlikult musta hobusena paika pandud presidendilt vist ei saagi muud oodata. Alati umbmäärase jutuga ja oma arvamuseta isik. Hiilib talle esitatud küsimustest mööda.
Kõige30. juuni 2017, 16:00
kenam president on Horvaatial, võtke või jätke!
. 30. juuni 2017, 14:36
no selliseid MAMMISID on eesti naiste hulgas oma paarsada tuhat, kes niisuguse palga eest oleksid võimelised "stiilsed "presodendiprouad"" olema.
gee30. juuni 2017, 14:28
Ta riietus pole kunagi olnud ülepakutud, nii lihtne, aga mulle see meeldib, samuti ta soeng, nii lihtne ja neiulik.
Vaatleja30. juuni 2017, 15:17
Arvestades presidendiproua head figuuri, võiks seelikut- pluusi rohkem kasutada.
Juuksed on liialt sorakil, on arenemisruumi.
Aga üldiselt meeldib, pole üles puhvitud, nagu mõni teine oli.
jube30. juuni 2017, 15:57
Arvamus1. juuli 2017, 09:08
Neiulik on õigesti öeldud. Paraku neiulikkkus sellises vanuses ja ametis jätab inimesest pisut ebakindla mulje. Ka kleidil ja kleidil on vahe. Lihtsa joonega kleit jakiga on ju väga ilus ja soliidne, samas kellukja alaosaga ja poolkäistega mõjub see liig tütarlapselikult.
mõlemil lihtne stiil,30. juuni 2017, 14:15
nii ilvese ieval kui meie presidendil, presidendil sportlikum, ieval naiselikum, igal oma ja neile sobiv, teiste leedide kohta pole üldse mingit arvamust, minul vähemalt.
oh õudust! või halonen30. juuni 2017, 13:58
reede30. juuni 2017, 13:50
Halonen polnud mingi moefänn aga temast õhkus lausa mingit erilist sära ja tarkust Meite president on kõigist kandidaatidest nilmetuim Mingi tuim tükk kes poliitiliste intriigide tulemusel istutatud kohale milleks absoluutselt ei passi
Muidugi30. juuni 2017, 13:14
on meil ilus ja asjalik President, mitte nagu kikilipsuga THI, kellel näts suus ja koeramärgiga kett pidevalt kaelas ja kes pidevalt Eesti rahvast sõimas.
Eestlanna30. juuni 2017, 13:09
Pidulikel õhtusöökidel või muudel pidulikematel üritustel võiks siiski juuksed soengusse sättida. Hästi sobiks kanda eelnevalt rullitatud ja seejärel ülespandud soengut. Oleks mingi vaheldus ja erinevus tavalisest argipäevast ja ametlikest kohtumistest. Soengustilistid pangu pead tööle!
prouale30. juuni 2017, 13:08
ei sobi muu soeng ,sest siis kahjuks paistab tema nina veel pikemana.
irw30. juuni 2017, 15:59
!30. juuni 2017, 13:04
Vot millega teie inimesed tegelete? Lausa nii eluks vajaliku teemaga. Küll on hea olla aedikus ja ei mingeid muresid, sest keegi mõtleb, keegi käseb ja teil jääb ainult kaasa m*äääägida!
30. juuni 2017, 13:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ja kui olekski?30. juuni 2017, 13:09
Mis maanaistel viga on, et võiks olla maalt ja hobusega? Hobustega tegeleb kogu arenenud maailma eliit maast madalast. Ainult meil siin mõni arvab, et kui on teist põlve pealinna agulis elanud, on juba suurilmadaam valmis.
laulupeoline30. juuni 2017, 12:56
selle inimese suhtes on kõik nii segane ,võiks rohkem olla esinduslikum ja vaadata oma välimust ja miks ei kutsutud kadriorgu kõiki heade tulemustega lõpetajaid ,eelmised presidendid on seda teinud väga kummalineja pettumusi valmistav .
Ähh1. juuli 2017, 06:53
Miks ja miks?
Lihtsalt, kel endal seda haritust ja haridust pole, see ei oska seda ka teistest hinnata.
Hm1. juuli 2017, 09:00
Kutsuti - 4. juulil, seega alles tulemas üritus.
Kata30. juuni 2017, 12:33
Sattusin täna ETV(2) pealt vaatama saadet varasemate laste tantsu-ja laulupidude kohta, kus ühes klipis oli näha President Meri. Toreda ja rahvalikuna, kuid samas väärikalt. Vägisi tekkis igatsus sellise Presidendi järele, keda nähes tunned, et see inimene on meie President.
Kaljulaidi puhul kahjuks sellist tunnet ei teki, pinguta palju tahad.
vaatleja30. juuni 2017, 11:38
Proua presidet võiks natuke DAAMILIKUM olla.Kõnnak ei kannata mingit kriitikat(võiks võtta käimise õpetuse kursuse),veidi ehteid ja muidugi SOENG. See riigi esindusisiku jaoks ikka rohkem kui jube.Ei pea särama ega läikima kui juudi jõulupuu aga rohkem daamilkust ja väljapeetust.
Niisama30. juuni 2017, 12:36
meenuvad lätlaste Vike-Freiberga ja leedulaste Gribauskaite, 60+. Vaadake fotosid ja kõik on selge.
Aeroobik30. juuni 2017, 13:10
Sel Nabi naisel on veelgi veidram kõnnak, kuigi ta näitab teistele jooksu ette.
30. juuni 2017, 14:53
aaga, milline juudi jõulupuu on?
ökul30. juuni 2017, 17:25
Vaata pidulike ürituste piltidel Ariel Klasi, siis saadki enam-vähem täpse ettekujutuse.
30. juuni 2017, 11:12
Kui see olemuselt eurobürokraat Kaljulaid on stiiliikoon siis on ju tore.
vormilt rahvuslik, sisult internatsionaalne30. juuni 2017, 11:03
Isegi tagareas olleks häbi istuda30. juuni 2017, 11:02
Kui just saal pime ei ole...
Hallooooo30. juuni 2017, 10:58
No kasutada tema kohta sõna stiiliikoon on pehmelt öeldes väga kummaline ja suisa naljakas.
President30. juuni 2017, 10:46
näeb vahel välja nagu nohikust kooliõpetaja. Samas on tore, et ta on lihtne inimene, mitte kõrk ülesmukitud proua. Ideaalne oleks leida kuldne kesktee nende kahe variandi vahel.
ainus ilus kleit30. juuni 2017, 10:44
on punane, isegi väga ilus ja mingeid ehteid see kleit küll ei vaja.
Helen30. juuni 2017, 10:35
Kuidas meie presidendi garderoob puutub ELN eesistujaks olemisse?? Ei usu küll, et keegi meist mäletaks, mida eelmiste eesistujate maade presidendid seljas kandsid, nii et suht mõttetu teema. Mina arvan küll, et meie presidendi riietus on lihtne ja korralik ning igati sobilik riigi esindusisikule. Muidugi võib öelda, et võiks kanda rohkem kostüüme, kuid ehk ongi hea, et ta suudab oma kleidikestega mõnevõrra eristuda.
Kui presidendile midagi soovitada, siis soovitaks kasutada ehteid-aksessuaare (näiteks ilusa kaelakee, prossi, salli või vööga saab anda täiesti teise ilme juba varem kantud riietusele) ja ka juustega võiks vahelduseks midagi muud ette võtta. Jõudu!
Teile ...30. juuni 2017, 13:25
..oleks meeldinud Evelyn Ilves,siis oleks tal igapäev uus kleit?
Meie presidendi proua on väga esinduslik ja väärikas,palun austada ja mitte loopida poriga.
hmm30. juuni 2017, 10:34
nohik mis nohik ,ei peta siin riiete ega soenguga .
paraku30. juuni 2017, 10:25
hallist ametnikust halliks presidendiks
piuks30. juuni 2017, 10:20
mulle ka anu stiil meeldib
Ikka peab30. juuni 2017, 10:59
teemast kõrvale laveerima?
Halp Hirakas30. juuni 2017, 10:17
Riidekapp on valmis Euroopa Liidu Nõukogu eesistuja rolliks30. juuni 2017, 10:08
kl30. juuni 2017, 10:08
mul ükstaspuha aga mind huvitab, kas see Nestori välismaalt kutsutud tädi ka kunagi rahva "omaks" saab. Istub oma valitsemisaja, vast kaks ära (sest meil pole kedagi ju võtta, ja kaob nagu THI.
Ei häiri.30. juuni 2017, 10:05
Maitsekas.Võiks rahvuslikku stiili rohkem olla.
Sdt30. juuni 2017, 10:19
See tädi30. juuni 2017, 09:58
võiks vahelduseks ka juuksurit külastada ja selle potisoegu asendada natuke mõstlikumaga.
Mari30. juuni 2017, 09:38
Kuna proua on hea figuuriga, siis enamik riideid istuvad tal seljas väga hästi. Kena vaadata. 5+
Kui nüüd saaks tema soenguga ka midagi ette võtta. Natuke ära tüütab, et tal on juuksed kogu aeg ühtemoodi seatud. Vahelduseks võiks midagi muud ka olla.
330. juuni 2017, 10:16
jasmiin30. juuni 2017, 09:29
Ta on nagu kloostrist välja aetud. Oskamata oma välimusega midagi peale hakata, otsustas olla "lihtne". Algklassi kooliplika juuksed, üheülbalised kolmveerandvarrukatega ihukatted (mida on raske kleidiks nimetada). Aga tundub, et talle on nõustaja tekkinud, sest juba on ka lillelisemaid ja huvitavama lõikega kleite näha. Tubli!
nojah30. juuni 2017, 09:26
eks see uroopa eliit ongi üks riiete rõhutamise ja vaatlemise organisatsioon,kasu pole sealt mitte essugi,kõik need toetused ja abirahad on ainult ära rikkunud terve konkurentsi ja ausa äri
soovitus30. juuni 2017, 09:26
President peaks sellisel ametlikul üritusel kandma kostüüme mitte kleidikesi, oleks soliidsem.
miks peab?30. juuni 2017, 10:06
Jep30. juuni 2017, 11:14
Ka pükskostüümid on väga in, kindlasti sobiksid temasugusele sihvalale ja saledale üsnagi.
Vastupidiselt Merkeli tünnile.
Jah30. juuni 2017, 12:08
Huvitav, kas sakslased pr.Merkeli riietust ka niimoodi kritiseerivad? Kuigi tema riietub alati ühtemoodi ja mingist stiilist pole juttugi. Igal juhul meie presidendiga ei anna riietust üldse võrreldagi.
miks peab1. juuli 2017, 12:21
sest siis näiks soliidsem, presidendile kohasem kui alati kleidikesed.
Nõus30. juuni 2017, 11:24
Minu arvates võiks ka president rohkem kostüüme kanda. Kostüüm ongi ametlikum riietus kui kleit.
tibi30. juuni 2017, 09:18
Miks peab üldse rääkima naispresidendi kleitidest? Miks eelmiste presidentide ajal ei räägitud nende ülikondadest? Oleks mina naispresident, laseksin kõik kleidid teha ühesugused, et lõpetada kleitide-kingade üle jahumine.
Praegune prseident meenutab oma iga päev uute kleitidega pigem Evelin Ilvest, stiil küll erinev,
tibile30. juuni 2017, 09:32
Räägiti küll, aga pigem kikilipsudest jm aksessuaaridest. Presidendist teeb presidendi ikka mees/naine ise, mitte rõivas.
tibi30. juuni 2017, 09:46
Ilvese puhul räägiti ja kikilipsudest, sest mehest endast midagi rääkida polnud. Meri ja Rüütli puhul küll ei mäleta riietest jahumist
Eks see ongi nii30. juuni 2017, 11:35
et meeste puhul polegi riietusest nagu eriti midagi rääkida. Mehel on ju alati ülikond seljas. Ka ei nurise meesterahva puhul keegi, et miks on soeng alati ühesugune. Naisterahval on selles osas palju raskem ja tema riietus on pidevalt suure tähelepanu all.
hahaa30. juuni 2017, 11:49
tibi30. juuni 2017, 11:55
"Eks see nii olegi"le
Vaat see ongi vale, et naisterahvaste riietus on sedavõrd suure tähelepanu all. President võiks olla eeskujuks sellist lähenemist muutma, mitte iga päev uut kleiti kandes andma oma panust naiste riiete järgi hindamisse.
Arvestage, kui palju aega kulub erineva kleidinduse väljavalimisele/tegemisele, igapäevasele valimisele ja lahutage see aeg koos meikimisele kuluva ajaga sisukast tegevusest. Saate aja, mille võrra meeste sisukas aeg on pikem.
Arvo Pärdi garderoobist30. juuni 2017, 09:13
130. juuni 2017, 09:13
kui ta tahab olla selline naabritädi Nömmelt, siis mis teha, tal on tööleping...
Halloo!30. juuni 2017, 09:11
ÕL-il on ikka tõsised probleemid eesti keelega. Meil ei ole presidendiprouat, meil on Proua President.
Teil?30. juuni 2017, 11:27
Mees30. juuni 2017, 09:09
Suht nõme on esimese asjana arutada inimese riideid. Uskumatu.
130. juuni 2017, 09:17
ei ole nõme, prantslased arutavad kah, neil on Macrone proua, väga shikk, googla! Ameeriklastel kogu aeg Melanie hammaste vahel, kui on rahva esindaja, siis me peame silma peal, onju?!
halloo, 130. juuni 2017, 13:14
Melanie ega Macrone proua ei ole kumbki president!
Mehele30. juuni 2017, 11:09
Jah, nõus, et vormist tähtsam on sisu. Paraku on inimestele visuaalne mulje oluline, eriti kui näidatakse tähtsat riigitegelast.
just1. juuli 2017, 15:25
väga paljudele on väline mulje sisust tähtsam. Paljud lihtsalt ei küündigi sisust aru saama ega seda hindama.
Nii...2. juuli 2017, 16:53
....kõrgel positsioonil olles peab nii sisu kui ka välimus perfektne olema!
Mis sest "Õhtulehest" muud oodata ongi30. juuni 2017, 18:35
see on ju kollane ajakirjandus, kus suurt rõhku pannakse kõigele välisele. Hoopis rohkem peaks hindama inimese haridust, tarkust ja sisemaailma.
http://tuppa.eu30. juuni 2017, 09:03
Presidendiproua näeb väga šikk välja mu arust.
arvate, et30. juuni 2017, 09:01
kui pidevalt korrutada, et stiilne, et siis muutubki printsess Hernetera stiilseks:-)) Jõudu ...:-))
kahju küll et inimesed sellest aru ei saa irw30. juuni 2017, 09:01
Rumalatele ugri-mugrilastele peab ajupesu tegema muidu nad ei saagi aru, et selle paika pandud mittemidagi-ütleva ametniku üle peab uhke olema
vaataja 30. juuni 2017, 08:57
oksele ajab see eestlaste ilkumine meie proua presidendi kallal vaadake teisi Euroopa riigijuhe ja näete lihsaid inimesi .Miks peaks meil olema uus Evelin Jätke president rahule ja elage oma elu!
vaata ämbrit30. juuni 2017, 11:01
Ära ole siin,võta ämber ja oksenda nurgas.
1230. juuni 2017, 11:24
30. juuni 2017, 11:25
mh30. juuni 2017, 11:23
teie proua presidendi?
Jah30. juuni 2017, 11:38
Vaadake proua Merkelit. Vägagi lihtne riietus alati, isegi liiga lihtne.
OMG1. juuli 2017, 07:11
Leidsite kah, kellega võrrelda, selle tädi rõivastus pärineb vist küll sekkarist, alumise ja ülemise poole vahel pole miskit kooskõla ei tegumoelt ega värvidest.
Meie proua pole vähemalt siin libastunud hea maitse vastu, pole väljaveninud kampsikut vaid kena jakike (see oli ainult 1 näide).
irw30. juuni 2017, 11:58
oksenda siis, oled ju mikko mõttekaaslane roosa katku bandest
Näiteks30. juuni 2017, 18:39
Väga lihtsalt riietub Angela Merkel. Ei näe teda kunagi kleitides, ikka jakk ja püksid.
Noh,1. juuli 2017, 07:04
nt hiljuti siinkäinud Leedu president oli kah nö lihtsalt riides, aga nagu ütlevad moeloojad, ta oskas oma riietuse välja kanda nii, et see ei tundunudki kodukitlina.
Hm30. juuni 2017, 08:50
Vaatan ja vaatan meie proua presidenti: endiselt hall hiireke. Proua peaks ju alla 50 vanuselt olema, riietub aga nagu 70ne aastane vanaema.
mina ei saa aru30. juuni 2017, 08:47
mis häda on kommentaatoritel selle soenguga. Presidendil on kenad terved juuksed, miks peaks neid mingite lokkidega tapma? Miks peaks teda lokkidega tädistama? Tal on elegantne hästisobiv juukselõikus, sellises pikkuses juukseid saab kenasti vajadusel üles panna, igati väga kena.
ikkagi30. juuni 2017, 12:57
ka sellist lõikust saab soenguks teha, kohevamaks ja stiilsemaks, mitte aga nagu pott peas...
arvamus30. juuni 2017, 08:43
Väga meeldib see tagasihoidlikult maitsekas riietus. Kõik on paigas. Tema riietus väljendabki seda ,et selles ametis on palju tähtsamaid tegemisi kui kleidikesi eksponeerida.
Ivo Shenkenberg30. juuni 2017, 08:34
Kui Ivo soeng kaotada ja ehk pehme lokk asemele, saaks prouast kena. Praegu on väga labane
Maali30. juuni 2017, 13:42
Ma olen juba oma 30 aastat labane, et ei ole kena.
Mia30. juuni 2017, 08:31
Kena naine see meie presidendi proua ja sportlik aga riietus- halloo!!!??? Ja soenguga annaks ka midagi ette võtta. Tegutsege stilistid! :)
aga on nagu on30. juuni 2017, 08:54
Juuksed peaksid veits lühemad olema ja siis 10cm vallatult lokkis ümber kõrvade,peanupp sile koos tukaga.Lisaks kõigele on tal ka puudujäägid naiselikus kõnnakus.No Pipi mis Pipi.
mai30. juuni 2017, 09:11
ta on proua president
Kes?30. juuni 2017, 11:22
Ei1. juuli 2017, 11:10
palat nr.930. juuni 2017, 08:21
kleit võib kasvõi miljon maksta, aga kui suust tuleb euroglobaalset möla ei aita isegi ravi
Juku Pupp30. juuni 2017, 08:19
Küsin, kas K. Kaljulaid on presidendiproua või proua president?
Ja-jaa30. juuni 2017, 11:29
Tundub,et pole kumbki. President peaks olema PRESIDENT,
mitte kontorirotist mammi kelle suust tuleb igal minutil ainult brüsseli jura.
ms30. juuni 2017, 08:17
Kes arvab, et eestis on stiliste, moekunstnike rahvusvahelisel tasemel, vist eksib. Vaatame eest taset tegudes mitte sõnades.
aiakujundus; WC potti, vankrisse, jne.. istutatakse lilled, see olevat eestlase jaoks ilus?
-sisekujundus; laudpõrand pidi olema ilusam parkettpõrandast, kaubaalustest, vanadest kastides, ülevärvitud vana mööbel ilusam stiilmööblist.
-Kui vaatame presidendi prouat, kus peaks olema esindatud meie moekunsti tipp? aga on ülekantud tähenduses,
- riietuselt - laudpõrand, ehtsamast - ehtsam talutüdruk
- soengult - põllulilledega ehitud puuriit või vanker.
Ma vabandan siiralt presidendi proua ees, teades, et ta ei ole ise seda kõike kujundanud.
Presidendi proua esindab kogu rahvast, ja peaks väljanägema nii, et ka kunstiväärtusi tundmatutele inimmestele oleks ilus , stiilne vaadata!
üks küsimus ms-le30. juuni 2017, 08:48
Kes meil on siis tegelikult president? Kirjutate paaril korral presidendi proua. Evelin oli presidendi proua. Hetkel on meil proua president.
30. juuni 2017, 09:01
To; üks küsimus 08:48, 30. juuni 2017
Olen täiesti nõus kriitikaga.
Vabandan, oma mõtlematust!
ms30. juuni 2017, 09:04
To: üks küsimus, ms-le / 08:48, 30. juuni 2017
Olen täielikult nõus Teie kriitikaga.
Vabandan oma mõtlematust!
soovolink30. juuni 2017, 09:24
Ei peaks olema mingit prouatamist ei ees ega taga, vaid korrektselt "president".
Kui just peab prouatama, siis rohkem sobib "presidendiproua" (vrd. õpetajahärra) kokku kirjutatuna. Lahku kirjutatuna tähendaks see meespresidendi abikaasat nagu ilves oli.
Stiilist rääkides -- sel naisel pole loomuomast naiselikku elegantsi ja see ongi ta stiil.
traavel30. juuni 2017, 08:53
ta ei ole presidendi proua vaid proua president
eesti keel30. juuni 2017, 11:03
Ta on presidendiproua!
Kes?30. juuni 2017, 11:22
leenu30. juuni 2017, 12:38
ikka prua president, Ilves ja teised oild ju härra president mitte presidendihärra
puudulik ajutegevus30. juuni 2017, 08:15
See, et enamik massidest pakendiusku on pole uudis, kuid piinlik on kysimuse asetus ajakirjaniku poolt . Valmidus eesistumiseks määritub sisulise tööga mitte soengu vöi kleidivalikuga ja on ytlemata sympaatne, et meie presidendil on prioriteedid paigas. Värvilisi tyhje öhupalle on kollane ajakirjandus täis ja kui sellest ei piisa minge kassinäitusele
To 08.1530. juuni 2017, 18:52
Väga hea ja õige kommentaar!
kas tõesti pole kedagi,30. juuni 2017, 08:13
kes ta juuksurisse viiks? Kasutage kasvõi politsei abi. Polla mis polla, daamist on asi kaugel, kleit ei tee veel daamiks, kui juuksed on kammimata.
EDGAR30. juuni 2017, 08:11
Miks pr.SAAGIM ise tädi MAALI kleite ei kanna vaid riietub euroopalikult.Idee rtikli näol on heapanem siin haisvas KONNATIIGIS midagi liikuma.Miks VIIRALT,LAIKMAA jt. Pariisi öppima läksid vaatamata raskustele.V AAT SEE ON EESTI MAAKA JAOKS möistatus
30. juuni 2017, 08:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
melania trumpi 45000eurone jakk30. juuni 2017, 08:29
Hmm, sel juhul hakkavad hinnad ikka tuhandetes olema. Eesti kittel maksab kuskil 1000, aga maailma tippdisainerite toodang ikka märksa rohkem. Hea küll, Trumpid maksavad oma riiete eest ise, aga Michelle Obama sattus ju pahameele alla, et kulutas rahva raha luksuslike rõivaste, ehete, kottide ja kingade peale... tütredki käisid 5+ riides, nüüd suhteliselt vaba või isegi kasimata stiil - vähemalt Malia riietus. Macron saab juba ka ju sõimata maksumaksja raha kulutamise pärast. Tippstilist küsib palju oma töö eest, oleks jälle häda.
Koolivana30. juuni 2017, 13:16
Põõrduge vana käsitööõpetaja poole, tema on odavaim ja parim stilist, rikkumata hipistiilist. Praegused nn stilistid on äärmuste piiridel. Riie peab kaunistama inimest, mitte inimene riiet. Pole iga hinna eest vaja poeletilt toppida inimesele selga riideid, mis on "ilusad", sest on meie moelooja tehtud. Ilus asi peaks rõhutama inimese eripära ja tema kauneid vorme.
Nips30. juuni 2017, 07:50
Võiks ikka uue stilisti palgata! Ja midagi peaks ette võtma nende sorakil juustega. Kandku või kübarat, et need juuksed kõikse aeg talle suhu ei lendleks.
pole 30. juuni 2017, 09:30
stiilne kui president hõljub ringi kleitides, peaks olema väärikam nt. vahel kandma ametlikkust rõhutavaid kostüüme.
Fookina30. juuni 2017, 10:55
rixik30. juuni 2017, 07:36
saagim kirjutab õnneks hästi ja on tõesti nagu värske tuuleiil õhtulehes :=)
Huviline230. juuni 2017, 07:54
Võiks paar lehekülge kribada ka sellest, mis tal endal seljas on ja mis kosmeetikaga kokku määritud?
Huviline2-le30. juuni 2017, 08:42
Kas sa ootad klikimerd?
Noooooooooo...30. juuni 2017, 07:17
Saagim ju lubaski näidata Õhtulehele, mida teha vaja on. "Uued tuuled" ühesõnaga. Nüüd on tuuled uued ja suund kindlalt kollase meedia tasandile.
30. juuni 2017, 07:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
murueit30. juuni 2017, 08:43
Mitte ärgu ostku Pariisist,vaid pangu kodumaine esinduslik selga.
ma ei või30. juuni 2017, 07:20
juukseid tuleks küll tuunida, need ajast ja arust
ja need nn kleidimoed samasugused ja ehteid pole üldse
Ehted30. juuni 2017, 11:13
Jah, ka mina arvan nii, et kleit võib olla lihtne taust, aga mõni eriti kallis ja haruldane ehe peaks tema seisust rõhutama. Raha tal ju selle jaoks on!
Pole30. juuni 2017, 07:05
muret, snitt on muutumatu, ovaalne kaelus ja 3/4 varukad, vahe on materjalis ja värvides, nendega lubatakse moeloojatel mängida.
lugesin ja vastik hakkas30. juuni 2017, 07:05
Vaatasin kes see autor ometi on kes eesistumise tähtsaimaks osaks suudab presidendi kleidivalikut pidada !? Mõistsin miks vastik hakkas.
Noo mida30. juuni 2017, 07:03
Äkki esitleks tsitaatide kogumikku, mida inimene öelnud ja rääkinud on. Süda läheb pahaks selliste teemade puhul, kus meeste puhul räägitakse mida tarka nad öelnud on ja sama taseme naiste puhul kottidest ja kleitidest. Siin oleks tõesti vaja võrdsust. Mis oleks kui edaspidi räägiks meeste riietest, kas kingad olid puhtad ja kas sokid vahetatud. Milleks nende tarkade meeste tsitaate, äkki räägiks hoopis ülikonna riide päritolust ja kes õmbles ülikonna? Miks alandatakse naiste tarkust sellega, et sellest ei räägita, vaid jutuks võetakse hoopis riietus. Justkui oleks riietus ainus, mis naist iseloomustab?
K.30. juuni 2017, 08:08
Ei ütleks, et nii on. Alles see oli, kui kritiseeriti Rõivase ülikondi ja värvisisi sokke ja nii mõnigi mees on saanud lipsu-, soki või ülikonnavaliku tõttu kriitikat. Kaljulaidi kleidid on täiesti omal kohal ega siis selles ametis ei peagi olema mingi eputis aga soovida jätab tavaliselt üleriiete valik väliüritustel, mantlid ja jakid on kuidagi laiad ja talle täiesti mittesobivad. Mis juustesse puutub, siis ilmselt talle endale selline juuksepikkus meeldib ja seda on üsna kerge hooldada, pealegi ei sobiks talle poisipea ja samuti mitte mingi lokirulli-soeng. Mis sellesse puutub, et "juuksed lendavad suhu" nagu siin keegi väitis, siis seda on nähtud ka teiste avaliku elu tegelaste puhul. Oleks vist kummaline kui pr. president hakkaks juukseid hobusesabas kandma nagu kooliplika, sest siis ei lendaks juuksed suhu.
K.-le30. juuni 2017, 11:05
Lokirullisoeng sobiks,kui see oleks selline nagu lapsinglitel jõulupiltidel.
Vaesunud pangaori30. juuni 2017, 07:02
Vot see on küll oluline teema, mida lugejatele järada anda. Parem juba "isamaa on hädaohus".
rakverest30. juuni 2017, 07:00
Ta on tore naine, hästi lihtne ja ei pea ennast uhkeks, tore
Mis viga olla30. juuni 2017, 07:12
...kui EL maksis ligi 400 tuhat töökoha vahetuse "kompensatsiooni" ja lisaks igakuiselt mitu tuhhi väikese palga lisa (millest muide Leedu president loobus)..
ammu juba sinna klubisse jõudnud,30. juuni 2017, 08:18
Ansip on seal liige ja sina maksad selle liikmemaksu kinni.
rakverelasele30. juuni 2017, 11:14
See on taotluslik... et lihtsameelseid hingi püüda
Anu - see on küll nõme!30. juuni 2017, 06:01
Hakkab jälle peale väikekodanlik kleidijutt!
Üks parimaid asju oli presidendi juures see, et ta mingi hipharakas polnud, aga vägisi kõik muu tahetakse tahaplaanile suruda MEEDIA poolt: "Kas Kersti Kaljulaidi garderoob on siis Euroopa Liidu Nõukogu eesistuja rolliks valmis? Võime julgelt öelda, et on küll ning saame oma esimese naispresidendi üle õnneks vaid uhkust tunda".
Ei muud kui matsid jäävad matsideks! (Ei pea silmas Kersti Kajulaidi).
aga30. juuni 2017, 07:53
kes on see mees tema kõrval ? Pintsaku käised ei kannata kriitikat.
130. juuni 2017, 08:29
tahaks ka teada, kes see "härra" on seal pildil, kitsas pintsak, kortsus püksid, üks nööp lahti eest, mingi juhuslik mööduja?
vingaritele30. juuni 2017, 08:45
Aga seda prouat teisel pildil justnagu teate?
1-le30. juuni 2017, 11:41
Nööp peabki lahti olema.
30. juuni 2017, 12:03
Ülikonna 30. juuni 2017, 15:56
kandmise etikett näeb ette, et pintsaku alumine nööp on alati avatud. Kui on ühe nööbiga pintsak, siis on nööp kinni, aga alates 2-st nööbist on viimane alati lahti.
Ülikonna 30. juuni 2017, 16:02
kandmise etikett näeb ette, et pintsaku alumine nööp on alati avatud. Kui on ühe nööbiga ülikond, siis on nööp kinni, kuid alates 2-st nööbist on alumine alati lahti.