Inimesed

VIDEO | Kersti Toots: oma elu armastust armastan ka nüüd, lihtsalt ajas see muutub (125)

LISA KOMMENTAAR

Jajah1. august 2017, 03:12
Piinlik oli ka siis, kui Kersti Toots Margna/Jõekalda saatesse liibuva kleidiga tuli, mis kõik ta pekid viimseni nähtavaks tõmbas, ja siis koos Margus Vaheriga rääkis, kuidas nad oma "seminaridel" inimesi seksist rääkima õhutavad jms. Väärikas tagasihoidlikkus mõjuks mahajäetud naisele igatahes paremini...nii nagu Reet Linna on oma hambad-laiali-imagot muutnud vastavalt eale. Ja et Jaani pulmas Kersti noor kallim ta kõrval olla ei julgenud vaid viibis väidetavalt temast 5 meetri raadiuses...no nagu lasteaed!?
Nii14. juuni 2017, 12:45
tore. See ju nii inimlik, et koosveedetud ajast ja lastest ja armastusest ei teki kohe elu lõpuni kestvat viha. Loomulikult on Jaan jobu, et oma naisega nii käitus ja lasi Katil ennast ümber sõrme keerata. Tihti meestega just nii juhtubki, et unustatakse kõik ilus ja hea ning minnakse sinna kus tundub veel ilusam ja parem.
Nii et14. juuni 2017, 11:39
armastab ühte meest, aga käib teisega?
Amatöör14. juuni 2017, 01:24
Jääb mulje, et Anu teeb intervjuusid, et saaks ise leierdada. Lase teistel ka rääkida, sinu lugusid on niigi kuuldud juba ja rohkem kui vaja.
14. juuni 2017, 14:34
Anul Saagimil jooksevad suu ja näpud kiiremini kui mõistus järele jõuab. See oli siinses õhtulehes juba teine kord, mil ta keerab intervjueeritava jutu pea peale ning seda lausa provotseerivalt ning meelega, püüdes lugejatele jätta vale mulje et klatsi oleks rohkem. Kuid kord tuleb see kõik talle kuhjaga tagasi.
Mari13. juuni 2017, 20:16
No uhke naine küll ei tohiks öelda, et armastab meest kes teisega minema purjetas. Mõni psühholoog ütleb, et naine ei tohigi seda kunagi öelda, sest siis pole mehel enam millegi nimel pingutada. Ja meeste tunded on niigi väga rabedad ja lühiajalised.Tavaliselt.
To Mari13. juuni 2017, 20:36
Kersti on erinevalt sinust aus ja arukas...
Mees14. juuni 2017, 15:50
ma ei tahagi neid tühje sõnu kuulda.
If13. juuni 2017, 19:51
Viimaste aastatega ikka väga laiali valgunud naine. 51 pole selline vanus kus peaks end nii käest ära laskma
Maali13. juuni 2017, 17:48
Lugesin neid kommentaare ja sain veelkord kinnitust kui õelad on ikka eesti naised ja kui labased. Kas tõesti kommenteerivad siin ainult beibed ? Kõik saate kunagi 50 ja kas tõesti tahate, et teid kutsutakse vanamutiks ? Olen juba ikka tükk maad vanem kuid ei luba ennast küll kellegil vanamutiks kutsuda. Naine on nii vana nagu ta ennast tunneb. Kersti on tubli naine ja nad pole kunagi Jaaniga päris lahus olnudki. Tean, mida räägin !Ja kui neil on ikka ühised lapsed ja lapselapsed siis need seovad elu lõpuni. On ka kooselatud aastad, mida ei saa muuta. Võib olla peaks sõna armastus vist jah asendama hoopis teise sõnaga pigem harjumus. Kuid jah paariks jäävad nad elu lõpuni oma pereringis. Aga edukat õelutsemist teile !!!
13. juuni 2017, 19:05
Kommenteeritakse selle järgi kuidas meie bravuuritar ja provotseerija Anu Saagim on kogu proua jutu pea peale keeranud, et rohkem klikke saada Ja mis selles nüüd välja tuli - lugejad saavad aru nagu Kersti Toots igatseks ikka oma eksi taga. Tegelikult mainis ta seda, et nad saavad omavahel suurepäraselt läbi, armastus muutub aastatega ja isetu armastus laseb ka teisel elada ning tal on endal juba uus armastus. Iseasi on muidugi proua kummaline riietus ning suure dekoltee ja oma säärte paljastuse soov. Daam niiviisi oma jalgu ei säti, võtku kuninglikest peredest eeskuju.
13. juuni 2017, 20:40
Kes sina oled ja millise õigusega teise riietust kommenteerid? Piisab, kui Kersti ennast hästi tunneb , nii et hoia oma soovitused endale.
13. juuni 2017, 21:08
Mina olen samasugune inimene nagu sina ja Kersti. Ja kommenteerin artiklit. Või arvad, et kõik lugejad ei tohigi oma arvamust avaldada? Mis puutub riietusse, siis jah, maitse üle ei vaielda, kuid maitset saab kasvatada. Meie riietuskultuuri üle vangutavad paljud välismaalased pead. Küsi neilt, mis õigusega nad seda teevad.
to 12.0814. juuni 2017, 11:12
Millised välismaalased pead vangutavad ? Araablased ?
to M,aali13. juuni 2017, 19:48
Maali või Kersti kumb?
lilli13. juuni 2017, 17:00
ei suuda mõista, miks teevad targad naised end narriks.
golddigga13. juuni 2017, 17:00
no milleks13. juuni 2017, 18:39
see tark ja kena naine tegi end lolliks selle jutuga,armasta, kuid milleks ajakirjandust teavitada.
Ärge õelutsege13. juuni 2017, 16:09
Kersti Toots on ilus naine ja ärge kleepige oma vanaduse silte kõigile külge. See on nii nõme.
Arvate ,et ainult pubekad on kenad? Naised on just ilusad selles eas.
EI ole vana13. juuni 2017, 17:05
Juku13. juuni 2017, 18:23
eesti keeles on selline sõna nagu "püdel"
lusikas14. juuni 2017, 12:34
nagu pressi alt läbi käinud
nii on13. juuni 2017, 16:02
Kui veidigi ringi vaadata, siis rikkad ärimehed võtavadki endale sellised naiivsed, veidi rumalad naised...
A13. juuni 2017, 15:52
Miks mind keegi ei armasta?
T.13. juuni 2017, 18:03
Kui Sa oled see ÕIGE A , siis lase see inimene, kes Sind armastab, endale ligi. Tean, et Sind armastatakse kuumalt-palavalt.
t13. juuni 2017, 15:05
nonoh13. juuni 2017, 14:34
mida siis rahvas lärmab siin kommentaariumis?
Naine ütleb, et armastab oma kunagist abikaasat ikka veel . Kas ta ei tohi oma vanuses enam kasutada sõna "armastus"?
Loomulikult pole see armastus nooruse hull armastus, mis ajab pead ja meeled segi, ajab õnnest segaseks ja paneb järgmisel minutil ahastama. Meeletu kirg ja meeleheide käsikäes. Eks me ju teame sellist armastust oma noorusest.
Kui oled 23 aastat elanud koos, saanud lapsed, lapsed üles kasvatanud, kas siis ei tohi enam 50-selt
mõelda neist aastatest, mis olidki armastuse aastad? Ei tohi oma südames kanda neid häid aastaid ja neid armastuseks nimetada, kui oled rasketest meeleheite aastatest üle saanud, rahu saanud ja tead, et terve su elu pole sellega lörri läinud , et oled õnnelik inimene, kelle elus olid ilusad aastad.
See poriga loopmine jäägu neile, kelle südames pole ilmselt selliseid ilusaid aastaid, mis aastate möödudes ei kao.
Kas sõbrustama peaks just Saagimiga? See on muidugi esitamist väärt.
juhhei13. juuni 2017, 14:13
Ei tahaks üldse kommenteerida, aga siiski - MIS TOIMUB????
ahhoi13. juuni 2017, 17:57
Mis toimub mis toimub? Musta pesu pesemine toimub...kolm ja pool naist-Kersti, Anu, Evelin ja Marianne!
Hmh..13. juuni 2017, 13:55
mis värk selle Jaaniga on, et naised tormi jooksevad. See armastus on ikka üks imelik asi. Võibolla on ta väga hea südamega, mine tea. Oma viimases pulmas oli küll vana ja väsinud moega. No raha vist ikka paistab olevat ja järeltulijaid hooletusse ei jäeta. Aga proua Kerstil vanust ainult 51 - vot see oli küll üllatus.
Mis on armastusel sellega pistmist?13. juuni 2017, 13:41
No vaevalt see tädi nii vaimustunult suurest armastusest kilkaks, kui poleks lahutusega kopsakaid rahasid saanud.
Ja äridaam - no andke abi:-) Ükskord põikasin lihtsalt uudishimust sealt Pärnu mnt pesupoest läbi - et mis udupeent kaupa siis pakutakse. Täiesti olematu valik (sõna otseses mõttes 4-5 komplekti) üsna krõbedate hindadega. Paar müüjanähvitsat vist ise ka ei uskunud, et keegi üldse sealt midagi osta tahab ja tõstsid vaevalt pilgu arvutist. Huvitav, kuidas selline "butiik" ilma dotatsioonideta ennast ära peaks majandama?
Aga jah - tsiteerides Tina Turneri üht laulu: mis on armastusel kõige sellega pistmist?
Rumal ja13. juuni 2017, 14:01
mõttttetu nähvits oled. Mine oma ummamuudu poodi siis.
...13. juuni 2017, 14:21
Inforegister näitab kesklinna poe 2015. aasta käibeks pisut üle 16 000, millest ühe töötaja palgaks makstakse ca 700 EUR brutotasu kuus. No ikka võimaldab selline suurejooneline äritegevus stressimaandamiseks äriklassi-lende teha, kui ainult tuju tuleb:-)
ossa13. juuni 2017, 14:39
kust vaatad sellist infot, tahaks ka?
azza13. juuni 2017, 14:40
ah et kohe 16 000 aastas käivet? no see teeb ju tervelt komplekti pesu nädalas :D kõva bisnis jah :D ja palka vaid ühele müüjale? maksupettus ja ümbrikupalk?
13. juuni 2017, 20:44
Sorry, kuid oled kahetsusväärselt rumal
Heli13. juuni 2017, 13:39
Selline saatus tabab paljusid, mitte ainult teda ja parem on enne aru saada, et teise silmis sedasama ei ole.
milleks küll13. juuni 2017, 13:20
Kes see naine hetkel nagu on ja miks ta kogu aeg nii madalalt pildil tahab olla? Pole ju midagi suurt või väärikat korda saatnud, et hoobelda...aga proua Kersti tegemised on väga sarnased Anu Saagimiga...-
N5013. juuni 2017, 13:36
naine 50 + ei tohiks enam nii roosamanna olla. olgem ikka ausad. jaan oli pikalt kerstiga. sest siis ta veel polnud nii "keskea kriisis" kui nüüd. kas eve jääb jaanil viimaseks ? ei usu seda. 1 tobeda kergatsi pärast na leili minna on ikka suur suur rumalus .
kersti - saa suureks. sa pole ammu enam 15 ega 25 . lõpeta see tobe jutt "armastusest" . piinlik on !
to milleks küll13. juuni 2017, 14:41
no anu ja kersti on küll nagu siqa ja kägu. õigemini siiski kägu ja siqa, kui nimede järjekorras kirja panna.
jumal küll13. juuni 2017, 13:14
jätke..13. juuni 2017, 13:13
Pealkirjast piisab, aga nii igav meil(lugejail) nüüd ka ei ole.
Kersti on13. juuni 2017, 12:43
sügavate tunnetega ilus naine.
to kersti13. juuni 2017, 14:42
ilusti kirjutatud iseenda kohta :D
to kersti on13. juuni 2017, 16:33
kellel neid sügavaid tundeid näha on ja kellele neid vaja näha? võõrastel??? Pange arstile aeg!
rumal13. juuni 2017, 12:28
aga mitte ühtki kommentaari pole,mis näitaks et kellelgi sellest midagi on,miks sa seda räägid ja veel selle nihverdaja õhutusel.Ole naine ,kes peab oma armastust puhtana...elulõpuni.
Müü13. juuni 2017, 12:24
Te ikka kuulasite intervjuud, peale selle , et siin pealkirja alusel ussitada ja oma andedust välja näidata. Ajakirjaniku käkk. See on nimme kontekstist välja tiritud lause.
Kersti sina ise wäää ? :D 13. juuni 2017, 13:00
mis ajakirjanikke siunad ,sa oled veelgi hullem kui paistab ja väljanäitad .
ajudeta amööb sina wäää ? 13. juuni 2017, 14:12
olid kuulsaks ennast seal lauluväljakul ratsutanud, lohakas . Nüüd kirjutad siin. Laia profiiliga tundud olema.
ozzzaa kus mõjus selle härra kom. ,13. juuni 2017, 15:56
nigut herilasepessa torgati , kersti sina wäää :D :D
Kas 13. juuni 2017, 12:21
normaalne naine13. juuni 2017, 12:16
kelle südames on suur ja kustumatu armastus, ei räägi sellest ajakirjandusele, see jääb südamesse.
Kont13. juuni 2017, 11:57
Mida siin tahta, kui mutt näeb 15a vanem välja.
to13. juuni 2017, 16:44
Naine võib olla on ennast ära joonud, ja suur armastus on enese ja raha vastu. Igavesti ei saa ühe "tähtsa" mehe beib olla. Vananema tuleb õppida. Targem oleks ennast enam mitte näidata.
millal ja kus oli 13. juuni 2017, 11:56
ÕHTULEHEL väärikus? Mida pole olnud,ei saa ka kaduda. Aga Kersti Toots tegi ennast kõll ise lolliks,Saagim ju vaid ajakirjanik
naine13. juuni 2017, 12:06
Lp proua Kersti. Saagim pole küll see inimene, kellele oma südameasju avaldada. Miks Te seda teete, ei saa aru...
Lp pr Saagim!13. juuni 2017, 12:30
KT ei ole küll inimene, kellelt midagi küsida tasuks. Pidades silmas kasvõi tema viimaste aastate ülesastumisi.
Saagim vaatab küll sellise pilguga ,13. juuni 2017, 15:57
et no on loll ,räägi aga räägi ...
nõme13. juuni 2017, 11:52
nõmedad ja rõvedad13. juuni 2017, 11:51
ega see raha eriti head tee jh ,kui seda mõnel liiga palju on
see pole armastus13. juuni 2017, 11:23
mida seltskonna lehtedel laiali laotakse, see on tähelepanuvajadus.
Kas13. juuni 2017, 11:18
vanaema rohkem end lolliks teha ei saa? oled autoriga ühel pulgal1
Huvitav...13. juuni 2017, 13:21
...kas Saagim hakkabki nüüd iga päev selliseid mõttetuid lugusid vorpima? Kas see on tõesti nüüd ajaleht, tundub, et Kroonika. See on Õhtulehe häving, varsti ei osta seda keegi!
vana ja tark13. juuni 2017, 11:12
Oh armas aeg, mis me siis nüüd tegema peame?! noor ja naiivne neiu on paras
õnnetus, ag asiiski täitsa loomulik nähtus, aga kui sellies vanuse provva ei saa mitte-vaiki-olla-ja soiub möödunud elust ja kadunud armastusest, siis on ikka piinlik küll, aga tundub, et teistel,st meil ja vist ka lastel, aga pildil olemiseks on ikka hea põhjus küll..!
Tunnen kaasa, tõsiselt!
Maa13. juuni 2017, 10:43
tuleb täita lastega, õige , aga lapsed kinni meest ei hoia!! Kersti sai olla noore Jaani abikaasa, nüüdse kõrval on juba vanaisast mees ja ei usu iialgi, et ta sinna kõrvale jääb. Nii et Kerstile jõudu ootamiseks!
H13. juuni 2017, 10:26
EI tea mis see noormees seal kõrval istub kui naised omAvhel juttu ajavad .
Nii tore, nii tore...13. juuni 2017, 10:19
Kui palju kordi olen ma sed "uudist" juba lugenud. Eks Jaani praegusele abikaasale ole väga hea lugeda, et eksnaine ikka tema meest armastab :-)
ega tema13. juuni 2017, 10:06
armastab sind ka. Oota nüüd natukene, kuniks mees rahad kenasti kätte saab ja tuleb su juurde tagasi ja rikkamana, kui kunagi varem !
kahju13. juuni 2017, 09:46
Vaene naine, mida ta ometi kõike ei tee, et ennast alandada ja alavääristada....
xxxx13. juuni 2017, 10:23
Elaks moslemimaal oleks siiani haaremis glavnaja zhena.
jah13. juuni 2017, 10:51
tema tütardel see võimalus, nagu meie kõigi omadel. kogu maailm saab kalifaadiks. veel 70nendatel käisid ka afganistaanis ja mujalgi naised lehvivates suvekleitides, soengud peas ringi. see läheb kiiresti, kui prus:akate moel sigivad moslemid euroopas ülemvõimu saavad ja siis seadusi loovad, mis täidetakse koheselt. täidad või sured. isiklikult enne suren. aga ei täida.
pole mingi armastav naine13. juuni 2017, 13:55
kes laste peale ei mõtle.
13:55-le 13. juuni 2017, 16:17
Tõepoolest, oma lastele ta ei mõtle- millist piinlikkust ta neile oma intervjuudega tekitada võib!
täitsa nõus13. juuni 2017, 10:49
pärast jaani pulma ronimist no ei saa muud kui irvitada tema üle, ausalt. no kaua võib, võta tädike end kokku. mine parem trenni ja sae pekid maha. ronida pulma thissid ripakil, no ma ei tea, häbiväärne, kuidas inimene ise ei tunne, et alandab ennast.
Seal 13. juuni 2017, 12:05
pulmas pildil nägi tädi rõve välja, ripakil lüpsikud , kints paljaks kaabitud vööni , nii, et suka äär paistis. Sellises vanuses peaks ju natuke mõistust juba olema.
Kas see temaseljataga ongi Kersti uus armastus ,pulmapildil ,13. juuni 2017, 13:05
kui jaki järgi vaadata ,siis saab küll aimu ,et see meesterahvas ,jakikinnis (lukk) meestepoole kinni ... :D
kahjule13. juuni 2017, 11:07
see pole alavääristamine kui naine kinnitab et armastab oma noorusarmastust veel peale seda valu mis mees talle teinud on, nii tuttav asi.
to kahjule13. juuni 2017, 16:48
mis ta seda kahtlases ajalehes kõlvatule naisele rääkis? Siis on juba kõik tehtud selleks et kõik oma elus ära rikkuda ja oma lase eludes ka.
lugeja13. juuni 2017, 09:44
Eks kõik naised, keda maha jäetakse nooremate pärast, armastavad oma meest edasi, ainult et mitte keegi ei muutu nii madalaks, labaseks ega naeruväärseks ega hakka sellest ajalehes pasundama ...
13. juuni 2017, 09:31
Veider. Hakkab juba ära viskama. Selline nunnutamine ja teesklemine, õpetamine ja nn. tark olemine. Elage ise ja laske teistelgi oma elu elada. Iseseisvalt elada. Ma ei mõtle siin ainult Kerstit vaid kogu seda voodi seltskonda.
13. juuni 2017, 10:20
Tantranaised kohal ja Saagimit ju huvitabki rohkem alakeha jutt.
pole nii kindel, et just saagimit13. juuni 2017, 10:54
aga rahvast huvitab küll. osa muidugi teeb uih ja fuih, aga see on poos. tegelikkuses on see metsik, kui paljud vahivad pronot. minu jaoks arusaamatu, korra nooruses sai vaadatud, no välismaa värk ikkagi, aga no rohkem pole soovi tekkinud. milleks vahtida vvõõraste inimeste genitaale ja punnitatud näitlemist? aga vahivad, jubedasti vahivad. väga palju on lausa pornosõltlasi.
13. juuni 2017, 12:53
Kindel mis kindel et Saagim. Matkib Evelin Ilvest.
Kersti on13. juuni 2017, 09:27
lihtsalt aus. Aga paraku tänapäeval on kestev armastus mingi jama. Hüppame aga ühest voodist teise ja kõik oleks nagu ok. Ent siiski eksisteerib ka see läbi aegade püsiv armastus. Kui teine pool sellest ei hooli, pole parata. See ei tähenda aga, et ühe südames seda tunnet alles ei oleks. Jõudu Kerstile!
daam võiks daamiks jääda, aga no ei :(13. juuni 2017, 10:56
arukas keskealine naine on aus omaette. ei pea kogu ilmale oma "ausust" kaela kallama. jätab kohtlase mulje. mis ta järgmisest oma suures "aususes" välja räägib?
Ma 13. juuni 2017, 09:19
arvasin kohe, et ta armastab oma eksmeest ikkagi vaatamata kõigele, kõik muu on mäng! Aga kes saab seda talle keelata, ta on ta laste isa ja selleks jääb.
lugeja13. juuni 2017, 09:59
See Jaan Toots ei vääri seda armastust,sest ta on ju täielik ülbur ja mats. Kersti, vaata,mida mehelikku sa selles mehes näed.Kahju,sest tihti meie naised pole elus kohanudki õiget mehelikku meest ja hoiavad nendest närkatest kinni.
09.1913. juuni 2017, 13:58
aga miks ajakirjanduses end alandada, mõistusel vajaka või?
kui armastab siis armastab13. juuni 2017, 09:10
ja mittekeegi ei saa võtta Kerstilt seda vabadust....
peale tema iseenda.
Trammis13. juuni 2017, 08:59
Peale rasket aastavahetust sõidab mees pohmas peaga trammis. Tramm puupüsti täis, mees hoiab torust kinni ja öögib: "Ööehh.., hõkk, öehh.." ja oksendab endale mantlile.
"Kuulge, kas teil häbi ei ole," hõiskab daam kõrvalt istmelt, "vaadake, kuidas te välja näete!"
"Aga teil on jalad kõverad!" ütleb mees ja oksendab põrandale.
"Kas teil häbi ei ole! Mis te teete!"
"Aga, hõk, teil on jalad kõverad..."
"No kuulge, mis puutuvad siia minu jalad?"
"Aga, hõk, mina saan homme kaineks..."
13. juuni 2017, 08:57
Tüüpiline lõpetama armastuse teema. Samas tunnistan, et armastus on muutumises, kuid selliste aastate jooksul on ta vastuarmastuse puudumisel laskunud kuskile hinge sügavustesse ja nii seda väljendada siin ekraanil on nõme. Ta vist võtaks vana Jaanikese isegi tagasi, nii nõme on ta.
Nõges13. juuni 2017, 08:51
Eestis laste eest ei jõuagi hoolitseda, Eestis kasvavad "imelapsed" on oma vajadustega - olgem ausad mõtetult kulukad.
piinlik lausa13. juuni 2017, 08:30
Väga labane ja rumal naine, kus lapsed on, et ei pane piire vanainimeselee...
Ilmselt....13. juuni 2017, 16:23
....lahutus on Kersti täiesti segi löönud, sest tema käitumine mitmel pool, on seda kinnitanud.
see asi13. juuni 2017, 08:26
👅13. juuni 2017, 08:25
Järgmisena võiks itkeda bikiinides,ehk äratab rohkem kaastunnet rahva seas.
Haige Uudishimu13. juuni 2017, 08:22
Huvitav miks vananevad pornotööstuse ohvrid niivürd väljaveninuna tunduvad.
tundus 13. juuni 2017, 08:16
eee13. juuni 2017, 11:57
Säuts13. juuni 2017, 08:16
Kati on ikka üle kõige
kulla naine13. juuni 2017, 08:07
lase lahti ja mine edasi.Ei ole vaja minna eksmehe pulma, mida sa sellega tõestad, lihtsalt piinad ennast.Ja see lõputu enese eksponeerimine ajakirjanduse, et oh, mul läheb nii hästi, olen nii õnnelik.Siitpoolt vaadates on see appikarje- eale ja figuurile mittesobivad riided, jne. noorem kaaslane.
pähh13. juuni 2017, 07:58
Nagu mingi teenagerid oma koerapulmadega.
Diagnoos13. juuni 2017, 07:43
Mmh13. juuni 2017, 07:41
Andestan, tingimusteta armastus - loogiline arutlus ütleb, et andestada saab siis, kui oled enne selle andestatu süüdi mõistnud oma peas, selle süüdlase otsimise etapi võiks vahele jätta, siis pole vaja ka andestada.
Kui keegi ütleb, et on nii fantastiliselt õnnelik, siis see on ka natuke imelik. Tavaliselt õnnelikud inimesed jätavad selle enda teada, et mitte ära sõnuda.
Ühesõnaga - võlts värk.
R@@kivad pead 13. juuni 2017, 07:34
Tundub, et tegemist on kõneleva kottletiga. Jutt samas stiilis - Ikke ihkan Tiin Riidi j"rele...
&13. juuni 2017, 07:31
et mõista, on vaja ise läbi elada. Armastus on nii mitmekihiline, tagantjärele nii palju mõtteainet pakkuv, et rääkida saab sellest ainult asjaosaline ise. See, mis toimub lahkuminekul ei ole rääkimist väärt, see peaaks jääma asjaosaliste kanda, andes väljapoole vaid vähest neutraalset infot.
Aga armastus, küll teisenenud - jääb aastakümneteks, elu lõpuni ja on hea, kui seda ei ole lahkuminekul madaldatud ei lähedaste, ei avalikkuse ees. See aastakümnetega aina teisenev, uusi tahke esile toov kauge armastus on inimese hinges ja annab ilusaid tunde- ja mälestushetki.
Vähem sõnu! Sa ei tea, mida armastus sulle tegelikult andis. Ka siis, kui asi läks väga käest ja inetuks. Kui su hinges on lõpuks rahu ja sellega koos andeksandmine endale ja teisele on sul ikkagi see jupike vikerkaart alatiseks.
mari13. juuni 2017, 07:28
Hakkab pihta, Anu Saagim ja tema jutud. ÕL viimne väärikus kaob. Kollane leht nagu kroonika, milleks seda veel vaja. Iga päev on Saagim oildil ka oma reklaamiga. Hakkan eemale hpidma sellest lehest. Tülgastav.
13. juuni 2017, 08:33
Imestan selliste täiskasvanute inimeste naiivsuse üle, kes ennast meedia hambusse viskuvad teades et meedia kisub nende jutust need lõigud välja mis müüb ning muudavad selle veelgi müüdavamaks ja risti vastupidiseks. Oli nüüd uudis - Teele armastab Tootsi edasi ja õpetab ka teisi kuidas (oma paljastavate lõhikute, dekoltee ja säärtega) saab neid armastada.
ära imesta, 08,33!13. juuni 2017, 22:15
Neil on kama kaks. No ja tegu pole just kuriteoga, las möllavad:)
Ei pea ju lugema-vaatama, kui ei meeldi.
Kui peab, siis isiklik tragöödia ja imestamist palju.
just13. juuni 2017, 11:10
kui Saagim eemal oli tundus leht puhtam.
ja..jah13. juuni 2017, 07:26
No, mingi eneseväärkus peaks inimessel ikka olema, aga kui ei ole....
Mari13. juuni 2017, 07:21
Mingi eneseväärikus võiks ikka olla, mitte paljastada oma tselluliidi. Arvan, et lastel on küll häbi.
Ann13. juuni 2017, 08:23
Imestan, et lapsed ei suuda seda naist korrale kutsuda. Lisaks sellele, et ta on inetu, on ta veel ka labane.
marile13. juuni 2017, 11:02
no lastel, kui nad on noored täiskasvanud, on oma vanemate puhul iga asjaga häbi, oleme ausad, eks ole :D saavad vanemaks, kaob ka häbi osade asjade suhtes.
kuigi olen nõus, siinkohal on põhjust häbi tunda.
bb13. juuni 2017, 13:06
kas need rinnad peavad alati olema nähtaval? sellised mitte eriti ilusad rinnad, vaid rippuvad? mul on ilus kõrge rind, 75d, kuid ma ei suuda kunagi dekolteed kanda, see tundub nii labane... ja kui pole veel kõige kõhnem ja 60pluss välimusega? Imestasin, et see naine nii noor on..
42 aastane ettevõtja13. juuni 2017, 07:11
on kindlasti maru õnnelik selle teadmisega....
13. juuni 2017, 10:22
mis seal hullu on? Mul oleks küll kama, kui mu meest keegi armastab. Tähtis vaid, et mees võõraid ei armastaks.
ahah13. juuni 2017, 12:21
ja seda peab lehes kuulutama, see on võlts, mutt trügis pildile.
12,2113. juuni 2017, 22:12
ja siis?
Trügis, siis trügis, pole maailmalõpp, ega tapa ühtki ettevõtjat, 42 aastasest rääkimata.
Sinu isiklik tragöödia jääb mulle täiesti arusaamatuks.
Ahah13. juuni 2017, 07:11
Matvei Majakas13. juuni 2017, 07:03
See Toots oli järelikult tankist,mis on Eestis levinud amet.
Kati 13. juuni 2017, 07:01
Mina armastan rohkem ja igavesti
Miks13. juuni 2017, 07:00
sa siis nii inetult käitud?
Kulla Daam 13. juuni 2017, 06:58
unusta ära ja mine edasi .
tuleb meelde13. juuni 2017, 06:12
üks tootsi nimeline riigiametnik müüs venelastele sadama ja läks siis venelaste sadamasse tööle