Inimesed

Presidendipaar Rüütlid: leiame, et tulevikus oleks õigem, kui rahvas valiks presidendi (35)

LISA KOMMENTAAR

rahvas valib14. juuni 2017, 16:40
kui rahvas on selline nagu kommentaaridest võib järeldada, siis saab presidendiks kutt Männikult
/ 13. juuni 2017, 07:53
kas sellest on veel vähe, et RAHVAS valib keskerakonda ja Savisaare poolt annaks hääle100 000.
Kas sellest on veel vähe, et RAHVAS valib riigikogusse ilusate nägudega,telekast tuttavate nägudega inimesi, kelle taustast, võimetest, sobivusest riigimehena ta midagi ei taha teada.
Võibolla peaks RAHVAS valima presidendi missivalimiste taolisel üritusel. Algul kohalikes omavalitsustes, külades, valdades, maakondades,linnaosades... kuni lõpuks jääb sõelale see üks, kes väärib , et teda, tema perekonda kullatakse mõne aasta jooksul ja siis järgnevate põlvkondade
ulatuses aegade lõpuni.
RAHVAS on tark? Kust see RAHVAS oma valimistarkuse saab?
:D13. juuni 2017, 17:21
tegelt peaks ju rahvas valima esindus presidendi, vanasti jutustati, et iga inimene võib saada presidentiks aga nüüd valivad ka selle komöödia näitlejatest poliitikud.
07:5313. juuni 2017, 22:42
See "RAHVAS" on küll loll, kes valib Keskerakonda! Õnneks on neid EESTLASTE hulgas väga vähe....
ain13. juuni 2017, 07:08
mida see kommunist rüütel seal muliseb???ei teinud-tootnud ta vanasti midagi ei tooda ka nüüd-miks peab rahva rahaga tema peret nuumama???
Mjahh13. juuni 2017, 05:52
Mind on see jutt juba ära tüütanud - iga kord enne valimisi üks ja seesama plaat, et rahvas valigu bla,bla , bla. Siis jälle 4-5 aastat vaikus, kuni uued valimised ukse ees.
nii ongi13. juuni 2017, 06:50
Üks seletas, et Eesti NOKIA olevat odav tööjõud , teine kutsub üles leplikkusele ja soovitab veelgi andunumalt tööle pühenduda, kolmas räägib,et selline rahva elujärg ollagi parim ja sellest olevat tema alati unistanud(?) Mis on siin siis tegemist rahva teenimisega ?.
13. juuni 2017, 05:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
100% nõus13. juuni 2017, 06:37
Lõpetagem prassimine ,hakkakem elama säästlikult. Alustame sellest , et kaotame mõttetu institutsiooni .president !
alf13. juuni 2017, 04:31
Täisti õige , rahvas peab saama otse presidenti valida või tuleb see institutsioon üldse ära kaotada. Kes siis torpedeeris presidendi valimiste eelnõud-see oli Kersti Sarapuu? Järeldused tehku igaüks ise.
Arvo13. juuni 2017, 06:39
Te saite valesti aru, see polnud päriselt nii.
to:Arvo13. juuni 2017, 15:42
paras12. juuni 2017, 23:48
12. juuni 2017, 23:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
vada siis veel loodeti13. juuni 2017, 06:44
et president on inimene, ei ole ahne ja kaitseb rahvast. Tänaseks on selgunud, et ükski nendest pole rahva heaks lillekestki liigutanud. Ikka endale , ikka endale on vaid mõeldud. Ka see arnuld jutustas president Toomase vastuvõtul Roosiaias, et just sellisest riigist olla ta unistanudki.
Muretu16. november 2017, 10:34
Kolla, teadmiseks sulle valimise asjus, keda tegelikult upitati. 1992.a. valimisel valis rahvas teistkordselt Arnold Rüütli 195 743 häälega, vördluseks Lennart Meri 138 317, Lagle Parek 19 837 ja Rein Taagepera 109 631 häält. Häältelugemise valimiskomisjon riigikogus 5.okt.1992.a. valis presidendiks A.Meri. Järelikult oli rahvas oma presidendiga rahul, kui valis Arnold Rüütllit tesel korral uuesti.
a12. juuni 2017, 22:49
mitu presidenti eestis on!!!
22:4912. juuni 2017, 23:47
Kolmteist! Kas said selgeks?
ah soo !12. juuni 2017, 22:42
ja siis veel, etrahvas peaks usinamalt ja pühendunumalt uuseestlaste tarbeks tööle hakkama 1
T.Mets12. juuni 2017, 22:41
Siin üks lihtsameelne lepiks eluaegse presidendiga.No, tore, oleksid seda Ilvest kirstulauani kukil kandnud
Jaanus12. juuni 2017, 23:46
Lihtsameelseid on meie riigis väga PALJU. Sellepärast ei sobigi rahvas presidenti valima!
Jana13. juuni 2017, 12:27
Rahvas valiks JT või Loone vms
12:2713. juuni 2017, 22:43
Valiks mõne klouni või vaimselt haige inimese!
Tulevikus?12. juuni 2017, 22:33
Aga kas meil olevikus on president?
kui rahvas valik, siis saaks presidendiks näit. Saagim, Riisalu, Oja vms. Sorro läheks ka loosi jne.12. juuni 2017, 22:29
oi, neid on palju, keda rahvas teab.
Lõpetage see loll jutt,
maamiis12. juuni 2017, 22:06
saamas praegu läks ju väga hästi !Saime vaieldamatult parema presidendi ,kui alguses pakutud!Mina küll rahul
12. juuni 2017, 22:14
matsu12. juuni 2017, 23:10
Ma arvan sama. Seejuures kui algul surusid kõik oma erakonna kandidaati läbi, siis lõpuks olid nad sunnuitud kokku leppima ja nii saime erakondadeülese presidendi.
Arvo.12. juuni 2017, 21:34
Kus te siis olite kui papa arno oli president ?
lemps12. juuni 2017, 21:31
pole meil mingit presisenti vaja ,meil niigi liiga palju neid ülalpeetavaid ,kes kõik end tsaaridena tunnevad,,,,
nojasiis12. juuni 2017, 21:28
Siis tuleb muuta parlamentaarne riik presidentaalseks. Ḱuid juba esimene president andis Eesti lihtsalt ära, sest tal oli liiga palju võimu. Riigikogu võib küll omavahel kakelda, kuid välisriigil seda enda tahtele allutada palju raskem. Rahvas ei tohiks sellepärast presidendile nii suuri volitusi anda.
nõus13. juuni 2017, 20:56
presidenti ei ole vaja, aitab peaministrist.
k12. juuni 2017, 21:27
Miks nad seda minevikus ei leidnud kui vana kommut pukki upitati?
usun13. juuni 2017, 20:59
et rahvas oleks toona Rüütli valinudki. Palju oli neid nõukaaegseid, kellele Arnold meeldis, eriti vanemaid naisi. Ka maainimesed oleksid hääletanud pigem Rüütlit. Aga praegu küll ei usu, et eesti inimesed suudaksid presidendi ära valida. Ei kujuta ettegi mitu valimisvooru peaks olema, et üks kandidaat saaks vajalikud hääled kokku.
eestlane12. juuni 2017, 21:25
Rahvas EI OSKA õiget presidenti valida! Vaadake kasvõi USA-d ja Trumpi! Keda populistid oma propagandaga üles ässitavad, SEDA rahvas ka valib, olgu ta kasvõi kloun või vaimselt haige....
Eluaegne president!12. juuni 2017, 22:04
Mitte ainult, rahvas peaks valima eluaegse presidendi. President on esinduskuju - kui Euoopa kõige stabiilsemad ja lausa demokraatlikumad riigid on kuningriigid kus kuningas pole isegi valitav mitte vaid saab ametisse sugulussidemete kaudu - milles siis küsimus, miks rahvas ei või endale eluaegset presidenti valida kui Eesti presidendil on isegi vähem võimu kui mõnel kuningal? Pensionide pealt saab kokku hoida - igathes.