Galeriid

Galerii täiendatud!

SUUR GALERII ja VIDEO | Soome eestlased peavad vägevalt jaane, Terminaator hullutab rahvast (184)

LISA KOMMENTAAR

hulgus12. juuni 2017, 15:35
huvitav millal poliitikutele kohale jõuab et piltidel nähtud lastest ei saa eales eesti maksumaksjaid kui kohe midagi ette ei võeta. peol oli soomes elavatest eestlastest vaid väga väike osa. soome pole ka ainuke koht kuhu eestlased välja rändavad.
Siin "haritlastest" kommenteerijad ei tea isegi, et jaanilaupäev ei ole püha Eestis12. juuni 2017, 11:15
Riiklikud pühad EESTIS on:
23. juuni – võidupüha
24. juuni – jaanipäev
SOOMES jaanipäev on liikuv püha ja jääb aina laupäevasele päevale vahemikus 19. ja 26. juuni.
.
nii ta on12. juuni 2017, 12:14
meil ikka Jaanilaupäeval , Jaanipäeval valgeimad ööd...ei lükku need kuhugi.
12. juuni 2017, 10:02
Kade ja nürimeene rahvas on ennast täiega välja elanud. Sai kohe kergem? Pean silmas seda, kuidas püütakse alandada ja mõnitada inimesi, kes on sunnitud igapäevast elatist teenima ülelahe. Millegipärast arvatakse, et seal kasvavad eurod, nagu õunad, puu otsas,mine ainult korja kui tahtmine peale tuleb. Cyprocronib ise seina,kümned ja kümned ja kümned koristamist vajavad toad, objektid saavad korda lühikese aja jooksul imeväel. Rääkimata vähem kirutud inimestest, kelle tööpäev algab 4-5 ajal,homikul ja koikule saab 10-11 õhtul. Summa sumaarum, arvestades laevasõite ja kohalikke kulusid, ei jää lõpuks kätte tonnide kaupa tulu, kuid enamike jaoks on tähtis töökeskkond,suhtumine, stabiilsus ja garanteeritud töö ja palk,vähemalt minu tutvusringkonnas.
korralik11. juuni 2017, 22:46
Ulme joodikute kari ja naised näevad välja nagu soomlased kel on ameerika burgeri sündroom. Kui nad 10 aasta pärast kodumaale naasevad, avastavad et veerand elu sai joodud ja kallist üüri makstud ning taskus vilistab ikka tuul.
Ahaa12. juuni 2017, 10:39
Ega Eestis parem pilt ole, kohati isegi hullem. Kes ei oska elada sellel jah puhub tuul igalpool taskutest läbi :D
oi11. juuni 2017, 20:19
ehtne külasimman ja kari soome ehitajaid feat terminaator.julm.
see terminaator võikski sinna neile kõrvu soojendama jäämagi.see oleks lahe juba :)
IRW11. juuni 2017, 20:00
Mingi kamp p..letoobiseid kokku tulnud ! Enda tuttavate seast kes soomes tööl ei tea kedagi kes sellisel läbul käisid - üks ütles kenasti et jaanid on ikka kodukülas , vaid piletid tuleb pool aastat enne kinni panna
jan11. juuni 2017, 20:17
millises kodukülas jaanipäeval piletit küsitakse.Jäid eelmine aasta lõkkesse magama või
Levapileteid mõeldi12. juuni 2017, 10:34
Laevad on sel ajal välja müüdud, eriti autodega tulijail on raskusi.
Õpsidele hea koolilõpulugu...nüüd saavad ise 3 kuud magada11. juuni 2017, 20:19
Kas sa räägid unes?"
"Ei, aga ma räägin siis, kui teised magavad."
"Kuidas see võimalik on?"
"Ma olen õpetaja."
Eestlane Porno lähistelt11. juuni 2017, 19:28
eesti inimesed11. juuni 2017, 17:46
Kõva pidu oli, Mannjaana, Pernilla-Noemia, Andtriine, Mandi, Pöök Ore, Essu, Frensis-Kventin, Konon, Anom-Re, Kerr, Arb-Aho. Te olite kõvad. Lahedalt sai viina ära joodud. Mannjaana, sry kui sind väkisi võtasin aga sa olid ju tegelt nõus. Kogu tonnine teenistus sai maha joodud õhtuka, aga ma panen kõvvasti kakskümment tunti nüüd ka päevas, varsti eestisse seal ka veel joomaks raha vaja. kõva värrk. lähme eestisse näitame kuidas soome eestlased joovad. Pärast mõni ikka paarkümmend teeb laenu saaks laevapileti.
uus mood11. juuni 2017, 17:33
Vanasti pandi rahutud hinged teadagi kuhu ja tbl. sisse ,tänapäeval lastakse neil lavale ronida ,et oma vaimust vaevatud ihu rahva peale välja karjuda.Muud oskust neile õpetatud pole.Neid aga ,kes peo tagajärjel kurdid või pool pimedad ja ei orienteeru enam ajas ja ruumis,neid pole enam kellelegi vaja.
Tore11. juuni 2017, 15:59
üritus, toredad inimesed.Halvustavad kommentaarid... neid ei maksa tähele panna, kuna kommijateks ikka needsamad eesti eluheidikud, kes millegagi hakkama ei saa, kes ise on nõus sandikopika eest eestis tööd rügama, võlgu elama ja nälgas olema, kuna pole hakkamist(ja ka mõistust)mujale minna.Isiklikult minu jaoks väga madal rahvas.
Kas11. juuni 2017, 17:49
Kas11. juuni 2017, 18:33
tundsid ennast puudutatuna?
Õpi12. juuni 2017, 08:26
Tore on aga vaata ette, körgelt kukkumine vöib valus olla!12. juuni 2017, 12:20
Kena, kui üritus meeldis. Kui ise ikka tubli ja enesekindel ja südamega inimene oled, siis ei lase end teiste kommentaaridest segada. Aga kui seda ei ole, siis kukud teisi vastu tümitama. Kui oled v6imeline järele m6tlema, siis ei saa k6iki inimesi ühe vitsaga lüüa. Ei ole suurem osa eestlast sugugi möistuseta olendid, ei Eestis ega väljaspool Eestit ja ei ela völgu ega nälgi. Koht, kus elad, ei taga Sulle lisaintellekti. Sellele oled möelnud, et äkki inimestele meeldibki kodumaal - isamaal olla ja emakeelt rääkida? Enne kui kukud jälle halvustama, siis - ma ise ei ela enam ammu Eestis, aga vötan mütsi maha inimeste ees, kes olude kiuste oma eluga hästi hakkama saavad ja paremale marjamaale ei ole rännanud.
kärbseseen11. juuni 2017, 14:11
Sellepärast loomad hoiavadki inimestest eemale ,et igasugused meelelahutajad ajavad inimesi ogaraks.Inimesed on nii haiged ,et ei talu enam tavalist merekohinat ja linnulaulu rääkimata vaiksest hubasest kodu atmosfäärist.Mis asi kisub inimesi jooma orgia pidudele on nõrk iseloom ja reklaami mõju.Esinejad ootavad ainult suurt raha saaki mida silmi pungitades omavahel jagada.Ja möllupidude sõltuvus kestab aastakümneid.Loomad metsas aga naudivad elu ja kuulavad linnu laulu.
ivanoden11. juuni 2017, 13:36
Ei integreeru kohalikega, ikka omaette peod jne.
stan11. juuni 2017, 14:57
Zzzzz11. juuni 2017, 13:34
..see jänesekõrv mu lemmik..
Mervi-Malle11. juuni 2017, 14:22
No jah,kahjuks karu maski ei myydyd ;) Aga mulle meeldib pilt nr.44 . Vapustav !
Karanu11. juuni 2017, 13:14
Kùll ikka on selgelt nägijaid seal kodu Eestis.Kohe vaatab näkku ja teab mis ametis keegi on😅No ise ma seal peo polnud,kuid pilte sirvides leidsin ùsna palju tuttavaid. Erinevalt nendest "selgelt nägijatest",tean ka kindlalt, millise ametis keegi neist leiba teenib. Mõned arstid,õed,insenerid ja õige mitu firma omanikku, paar koristajat ja mitmeid ehitajaid. Kõik tööl käivad inimesed,kes Soome riigile makse maksavad. Nii,et mis nagu teil probleemiks on? Näod ei meeldi?
no ei tea11. juuni 2017, 13:45
kas mõni arst ikka on nii madala intelligentsitasemega, et sellisele sa:stläbule ronib oma marki maha tegema? vaevalt küll.
ma ka ei tea11. juuni 2017, 15:12
kuid igal aastal õllesummeri teleülevaadetes jääb silma mõni poliitik või kunstnik või teles rohkem nähtud arst. Järelikult on intelligentsitase kummalgi pool lahte täiesti võrreldav. Nimeta mõni Eesti vabaõhukontsert, kus mitte ühtegi lääbakil persooni ei ole. Mina küll ei oska öelda.
eestlane11. juuni 2017, 13:12
Eesti poliitikud saavad olla uhked oma töö üle, sest Eestist on väga palju eestlasi lahkunud. Siin on Eesti poliitikutele ilus kinnitus, teie Eestit hävitav töö on õnnestunud hästi. Hävitage Eesti riiki samamoodi edasi ja tooge pagulasi Eestisse sisse keda pärast mööda maailma taga ajada, sest see on ju probleem :)
Eesti hävitada!
jajah11. juuni 2017, 13:47
tundub, et see kehvem osa eestlastest pole jaksanud siin ära oodata, et piisavalt neegrusi oleks ja on kolinud soome neile lähemale :D odavates iinnaosades on siis ka rohkem seda kõrbest tulnud tumedat sa:sta naabriteks.
jan11. juuni 2017, 19:16
to jajah
tundub,et sul läheb kohe väga hästi....oled saanud arvuti ,millega lollusi kirjutada
irw11. juuni 2017, 13:01
Julm meelelahutuäri koos alkoga TV ja meedia kaasabil.
korralik 11. juuni 2017, 13:47
tegelikkus11. juuni 2017, 12:52
Meelelahutusest on saanud tülgastav äri,need kes ei maksa lükatakse varem või hiljem eemale.
Vastik raha teenimise viis karjudes,röökides rahvale kõrva ,et rohkem pappi saada.Alati kasutatakse ka alkoga uimastamist ,et inimesel enda üle kontroll kaoks.Loll maksabki.
11. juuni 2017, 14:28
oota, millest või kellest sa nüüd räägid? Esineja uimastab publiku alkoga ja röögib kõrva, et rohkem pappi saada? Tulid vägisi illikukude, karskete inimeste peole? Mis teid pidi sinu mõtteke küll uitab.
JAAN -24 JUUNIL.11. juuni 2017, 12:43
Homme saaks ka jõulud peetud ehk.
täpselt11. juuni 2017, 13:09
sedasama tahtsin kirjutada - mis jaanide pidamine see juuni alguses ikka on, võiks kohe samal nädalavahetusel siis jaanid, jõulud, munadepühad ja lõikuspeod maha pidada.
aga nagu öeldakse: joodik leiab põhjust alati.
mis krt11. juuni 2017, 13:10
nüüd ei sobinud modele? sõna joodik või mis? täiesti normaalne tagasihoidlik kommentaar ja modereerimisele? loIIiks olete seal läinud või?
aa, no ei sobi siis 11. juuni 2017, 13:10
nüüd siis selge11. juuni 2017, 13:11
sõna j o o d i k ei sobi õhtulehele, siis läheb modereerimisele. ikka puhta loIIiks läinud olete seal õhtulehes. tsensuur on hullem kui nõuka ajal.
Kahju11. juuni 2017, 13:11
õige märkus. Ka põlvamaal alustatakse juba 16.06 jaanidega ja õigel jaaniõhtul pole linnainimesena kusagile minna
põlva linnas vaid nn tasuline kunsttuli sel õhtul
jan11. juuni 2017, 19:19
kahju jah
aga linnainimene saab samaaeg teatris käia...pole tal seal ossidega vaja jageleda.
see on muideks irooniaga õeldud siin
näiline lõbu11. juuni 2017, 12:42
Need Jaanipäeva joomapeod näitavad tõeliselt inimeste tuigerdavat massilist hüpnoosi seanssi ,kus enamus lähevad ogaraks valju muusika saatel raha laristades.Ansambel teab aga väga hästi kuidas rahapakkide virnaga koju sõita ja hiljem uhkeldada kui palju neil garaazis välismaa autosid on ja kui palju nad lõunamaal rannas käivad .
hea11. juuni 2017, 10:54
et veel jõule ei peetud! läti alko võtab pikaks ajaks pildi eest!
peetakse11. juuni 2017, 11:15
jõule ka seal kenasti ja siis ?
10-l detsembril11. juuni 2017, 11:36
mode ei lasknud kommi läbi11. juuni 2017, 11:51
või on see ootel...kas jõule peate koos venelastega jaanuari algul? Soomes, ma mõtlen või 10-l detsembril saadavad sommid jõuluvana põhjast lõuna poole teele?
Erinev maailm....11. juuni 2017, 10:26
Kas see kummaline seltskond Soomes tõepoolest arvab ,et nende elu peaks kadestama ja kodumaal pole võimalik seda paari tuhandet eurikut teenida ?
Mõned galerii fotomodellid laenasid paar pühapäeva tagasi laevapileti raha ,et imedemaale esmaspäevaks tagasi jõuda .Reede olid nad igaljuhul veel "jõukad"
nimi11. juuni 2017, 13:04
Kodumaal on sõda, ekre loob ühiskonda kus pole hea elada.
eestlane11. juuni 2017, 13:13
Miks sa lammas üldse midagi kommenteerid siin? EKRE on ainuke kes suudab Eesti päästa.
teise eesti heidikud11. juuni 2017, 13:13
seal ju põhiliselt koos, kes neid kadestama peaks :D arukamad suudavad sama raha teenida eestis ja hinnatase madalam. las pööbel möllab, kalevipojad koos oma küünetehnikutest prutadega :D
Jah jah11. juuni 2017, 16:01
Arukamatel Ämma toormoosid ja punasesõstra mahlad aitavad eelarve tasakaalus hoida ja potipõllumajandus nädalalõppudel.
To eelmisele11. juuni 2017, 17:04
Kahju sust kohe, et nii õel oled ehkki elad kodumaal....Pole vahet, mis ametit pead, pea- asi et teed oma tööd hästi. Ah jaa läkski meelest, et Eestis ju küünetehnikuid ega ehitusmehi ei ole....Oleme oma valikutes vabad ja erinevalt kallist kodumaast saab naaberrriigis oma oskusi adekvaatse palga eest müüa ja me pole kurjad mahajääjate suhtes.
õige eestlane ütleb11. juuni 2017, 10:01
Cyprode ja koristajate pidu. Hapukapsad friikartulitega? See juba näitab taset.
Ja need kes veel praegu pendeldavad Eesti ja Soome vahel, jäävad ka varsti sinna elama. Õige kah, muidu jooberdavad siin ennast kutuks, elavad Eesti toetuste peal, jne. Hääd teed teil minna, saab Eesti puhtamaks.
Soomes töötavad eesti arstid, insenerid, oskustöölised, jt. hoiavad sellest peost eemal rohkem kui siberi katkust.
erinevus rikastab11. juuni 2017, 10:28
Tulevikus hakkavad süüria günekoloogid soomes oma laulu ja tantsupidu pidama...
siis turvab üritust sõjavägi ja kehtestatakse komandaditund kohalikele
oskuskommar vist11. juuni 2017, 10:38
Ainult arstid,insenerid on oskustöölised? Kuhu jäid oskuspoliitikud? :D Mine kooli!!
to 10:3811. juuni 2017, 11:06
Hangi endale aju.
Või kui pappi on, siis eraldan sulle oma ajust 1 rakukese, siis oled omasuguste hulgas kõige targem.
to 10:3811. juuni 2017, 14:45
Kas meie poliitikud töötavad ka Soomes, ei teadnudki? Või eilne pidu alles peas?
G11. juuni 2017, 10:55
Neist hakkab tõesti hale! Ja veel mingi Kreemi kontsert! Samal ajal kui Eestis esineb täna Ramstein.
no 11. juuni 2017, 11:18
käiakse ju siingi Terminaatori kontserdil mis ime see siis nii ära ei ole ja Rammstein on siin enne ka käinud ja läheb ka soome ma arvan
R11. juuni 2017, 12:09
Rammstein juba esines Soomes! :D Rockfest 2017 Vantaal
to g11. juuni 2017, 17:07
Me ei vaja sootuks su haletsust, sest me oleme rahul. Sina miskipärast keed vihast ja halvustad ettevõtlikuid rahvuskaaslasi....tule Soome ja koos inimväärse palgaga muutud isegi lahkemaks!
H11. juuni 2017, 22:05
Las see Ramstein esineb Eestis.Mina käisin Helsingis kontsertil.Ja mis siis? Kas Eestis mängitakse kuidagi paremini või ?
11. juuni 2017, 09:43
eesti vabariigi eluheidikud siin kadedalt soppa pildumas.ise endiga hakkama ei saa,aga teisi sõimavad.istuge oma bocki pudelitega kapa-kohila külapoe taga edasi,luuserid,ja ärge kobisege kui tegijad pidu peavad.
tegijad11. juuni 2017, 11:54
võiksid enne kooli ära lõpetada või sinna minna! "Ja" ette koma ei panda, koma järel jäetakse tühik, lause algab suure tähega,,,jne jne.
irw11. juuni 2017, 13:17
tegijad :D
irnu erneks, kalevipoegi tegijateks pidada on ikka piinlik.
erinevus rikastab11. juuni 2017, 09:33
raha vedeleb maas,miksmitte see kokku korjata....
ma 11. juuni 2017, 09:23
kadedad ja haiged inimesed olete siin - lugege ise ka veel mida kirjutate - lõik tuleb teile endile tagasi
to ma11. juuni 2017, 13:19
mõtlemidagi muud välja, no ei ole ühtki põhjust kade olla. elada soomes or jana nee gruste keskel, no mida kadestada? sinu pähe vist ei mahu, et arukad inimesed teenivad eestis sama raha, rohkemgi. milleks siis passida soomes?
no ega ikka mitte11. juuni 2017, 16:12
Ei teeni miskit eestis sama raha.
Vähemalt töölisena, näiteks oskustööline CNC pinkidel - eestis saad näruse 600-700euri mingite Metec-i ja Favor-i tüüpi ettevõtete alluvuses töötades. Tean millest räägin, olen ise töötanud. Teine amet - keevitaja kes näiteks keevitab erikonstruktsioone. Eestis parim palk millest olen kuulnud u. 1000 kätte, soomes tegin sama tööd paar aastat ja palk natuke alla 5 tuhande kätte. Vot tak, sesmõttes ikka kuidagi ei saa eesti palk isegi ligilähedale sellele soome värgile kui oled tööline, eestis saab kui oled ise ülemus, petad töölisi, siis muidugi saab rohkemgi. Aga needki vennad peavad pimedas seljataha vaatama ja ega neid ei austata ning tulemas on ajad kus lihtsalt nuga neeru pistetakse kui liigapalju ajudele käivad need sulid.
Eestlane11. juuni 2017, 09:20
miks nad ei tohi seal pidu panna ??
apua11. juuni 2017, 09:15
kui labased ja halvustavad kommentaarid soome eestlaste kohta,Soomes on Eesti koristajad ja küprokimehed kõrgelt hinnatud,võivad ka vahest nn.läbu pidada,Eestis vast hullemad läbud jaani aegu,sest alko lubatud tervel alal.Kadedus on ikka nii suur.,et eestlastele Soomes pidu korraldatakse,või milles asi?Olge sallivamad!
11. juuni 2017, 09:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kes 11. juuni 2017, 11:22
sa oled et iga artikli alla oma venekeelset mõttetut mula topid ,otsi omale koht kuhu kirjutada näitaks paber!täiesti asjassepuutumatu asi mis sa siin kirjutad
11. juuni 2017, 14:52
Aga äkki ongi sul parasiidid, et nii kuri oled.nii, et pole midagi mõttetu.
Qwert11. juuni 2017, 08:54
Natuke vara nagu jaane pidada! Natuke liigagi vara vaadates, mis kuupäev oli eile, ja millal tegelikult jaanid on. Sommidest saan veel kuidagi aru, et need on oma juhanuse mingile nädalavahetusele pannud, et see ei segaks töötamist pärast purjus olemist, kuid samas näitab see ka nende suhtumist antud päeva. Ehk absoluutne null. Ime, et jõule ei ole nad veel pannud nädalavahetusse.
kapitalism11. juuni 2017, 10:41
jo 11. juuni 2017, 11:23
IRW11. juuni 2017, 08:49
Head kommentaarid,,,
kuid parima kommi auhinna saab see,kes pidas seda pidu lasnamäe venelaste omaks.
Raivo11. juuni 2017, 08:39
Me oleme üks rahvas ja arulage on vastandada kodueestlasi ja väljaspool elavaid eestlasi.tulge mõistusele.
jaa-aah11. juuni 2017, 10:42
ahvid jäävad ahvideks ka eestis.
enamus11. juuni 2017, 13:20
siiski on soome ära kolinud. seal ongi affe rohkem, nahavärvist sõltumata.
matsu11. juuni 2017, 13:06
Nagu näha, siis mingid tigedikud ei soovi, ühtset rahvast. Ainult sõim, mõnitamine, ähvardamine iga päev. Ei ühtegi head sõna. Positiivsed tunded ja väärtused on põlu all.
tülgastav11. juuni 2017, 08:35
Kui korteri või maja naaber lärmi ja suurt kisa teeb kutsutakse politsei kohale naabrite meelerahu rikkumise pärast.Kui aga rahvas kokku aetakse ja alko ja lärmiga uimastatakse kiidetakse taevani ja antakse esinejatele medaleid.Esinejate ajukahjustus on püsiv,muud nad ei oskagi, seda tehakse ainult raha pärast.Parem sellistest kohtadest eemale hoida.
11. juuni 2017, 09:43
,,,muud nad ei oskagi jaseda tehakse ainult raha pärast?Sina teed oma tööd ilma rahata?
Finne11. juuni 2017, 08:30
Mis te vingute, need inimesed proovivad vähemalt oma elujärge parandada ja ei pea asju järelmaksuga ostma, ning neil pole vaja mõelda,kas lastel ka homseks süüa on.
11. juuni 2017, 13:27
kuradima hästi öeldud :)
Jah 11. juuni 2017, 08:25
Orjad saavad jälle lällata, häbi teile joodikust koristajad!
ei tea11. juuni 2017, 08:15
minu tütre lapsed, 1 siin sündinud, teine Soomes räägivad ja kirjutavad perfektset eesti keelt, käimata päevagi eesti koolis. Asi ikka perede suhtumises
to ei tea11. juuni 2017, 13:22
aga kasvatasid tütre, kes kodumaa maha jättis, sest ei suutnud leida kodumaal endale sellist rakendust, mis lahedalt äraelamist pakuks? ja oled veel uhke?
Vana mees11. juuni 2017, 08:02
Mäletan veel, kuidas vanemad inimesed kurjustasid aastaid tagasi "õudsa lärmi" üle, mis kontserdilt või tantsusaalist kostus.
Olen nüüd juba ise "vanem inimene", aga see Terminaator mida mulle ühel Jaanipäeval pakuti, oli lihtsalt jube!! Seisin küll päris lava ees, aga arvan, et ka kaugemal olid inimesed valju muusika tõttu ohustatud. Terviseamet võiks kontrollida ja sertifitseerida neid.
Ma võin kuulata küll - näiteks Statuse Beethovenit ikka päris müraskaala lõpust, aga mitte neid tegelasi!!
Vana mees11. juuni 2017, 08:06
ELO ma ütleks siiski.
keskeas mees11. juuni 2017, 10:45
Kuulmist võib rikkuda ka kõrvaklappidega.
Inx11. juuni 2017, 07:59
Kurb on lugeda kommentaare aga sellest olen juba ammu aru saanud et Eestlase lemmik toit on teine eestlane ja parim iseloomujoon on Kadedus. Et siis kadetsege edasi kadeduseussid...
süsimust iroonia11. juuni 2017, 09:25
teine eestlena pole mitte lihtsalt toit vaid lausa võimalikest parim magustoit! :DD
sa, irooniamees11. juuni 2017, 13:23
omast arust paned irooniat, aga tegelikkuses tahad väita, et oma rahvuse kohta ei tohi sõnagi öelda, kui käitumine ei meeldi, muidu sööd kohe teist eestlast. ja see nõme kližee on vana ja kulunud, mõtle mõni uuem.
matsu11. juuni 2017, 07:44
Ekreiidid sõimlevad, aga oma kurjusega nad rahvast eestis ei hoia.
isamaa-sotsid-reformid11. juuni 2017, 10:48
oma kapitalismiga ka mitte.
matsu11. juuni 2017, 12:49
Sotsid kapitalismiga ja ekre sotsialismiga, kas nii?
no11. juuni 2017, 07:31
turvameeste tutvumispäevad seal
11. juuni 2017, 07:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m5011. juuni 2017, 08:08
ma kahtlen , kumb see rohkem vär. maa on
kle oh-oh11. juuni 2017, 10:51
kas neandertaallane on inimene?
mida jaurate11. juuni 2017, 07:03
vara ja vara. eesti 100 peetakse juba praegu. soome 100 ka. kui pidu siis siin ja sealpool lahte ja pikalt.
Swamm11. juuni 2017, 05:44
Kas Respekt tuli isegi kohale? Kaunis rōve kollektiiv ,jãrelikult ka publik.
see oligi koledate eestlaste kokkutulek11. juuni 2017, 06:02
vaatasin pildid läbi. õõvastav.
Tallinn11. juuni 2017, 09:07
näita kui ilus sa ise oled
Annika14. juuni 2017, 10:13
Omal sul kindlasti moll selline et lööb peegli ehmatusest kildudeks
11. juuni 2017, 05:34
See üritus on sama haige kui eestis venelased oma sõdurit kummardavad
soomlaste11. juuni 2017, 06:03
jaoks on see pidu sama hull, kui eestimaal venelaste lastemäe ja ivannots.
keegi11. juuni 2017, 03:40
räägib siin verivorstist ja pohlamoosist.ei saa aru kas inimene on pool aastat ajast ees või siis ajast lootusetult maas.need ikka jõulutoidud.ja kadetsemiseks pole mingit põhjust.tulge tehke ise midagi.eemalt vinguda,et küll teil on hea elu näitab Su enda palet.
kas11. juuni 2017, 03:28
ÕL reporter oli koha peal.oleks võinud ka koha all või kõrval olla.vahet pole.oleneb reporterist.
M. (Soomest)11. juuni 2017, 01:17
Kõik need vahvad lapsed, mida ka piltidelt näha, on ju Eesti riigile kaduma läinud. Kui üks väikelinnast/alevikust pärit noorem mees Soome tööle läheb, on Eestisse jääv noorik koos lastega varsti järel. Need lapsed on sageli sündinud Eestis (sh. on riik maksnud kinni kõik kaasnevad kulud, alates raseduse algusest), aga kiirelt püütakse neile leida koht Soome lasteaias või koolis ja loodetakse, et laps saaks kohaliku keele kiirelt selgeks. Ehk siis kiirelt-kiirelt on vaja integreeruda, lastest teha soomlased, kes enda Eesti elu enam ei mäletagi. Ja kui paljud Soome minejatest või kasvõi sellel jaaniüritusel osalejatest on pärit (sündinud ja kasvanud) Tallinnast? Pakun, et võibolla 10%. Enamik Soomes elavaid/töötavaid eestlasi on pärit ikkagi väiksematest piirkondadest ning seda elukaugust ja lihtsameelsust näeb ka palju.
mida11. juuni 2017, 06:13
see riik nii väga on kinni maksnud?kas riik maksab raseduse kinni,ole normaalne.
11. juuni 2017, 06:29
No ega midagi teha pole kui sa aru ei saa, mida loed.
M. (Soomest)11. juuni 2017, 09:16
Et siis rasedusega arvele võtmine riiklikus nõuandlas, analüüsid, jälgimine, sünnitus jne tuleb vabatahtlikkuse korras või maksab üks müstiline maksumaksjast onu selle kinni? Kas sa tead, kui palju maksab sünnitus ilma ravikindlustuseta?
Aga 11. juuni 2017, 10:56
Kas sa tead,et töötul ravikindlustust ilmtingimata pole? Eriti väikeses maakohas.
Soomes on igal elanikul ravikindlustus12. juuni 2017, 10:44
Eestis õigus ravikindlustusele on lapseootel naisel, kelle rasedus on arsti või ämmaemanda poolt tuvastatud.
Võiks asjad endale selgeks teha.
M11. juuni 2017, 09:00
Kust see lihtsameelsus tuleb ? Äkki vaataks peeglisse. Need lapsed kes Soome pool väiksematest kohtadest pärit ei kasva lihtsameelseteks.
Pole hullu11. juuni 2017, 10:58
Loodus ei salli tühja kohta, varsti kohatäitjad kohal kuskilt maailma otsast.
to M.11. juuni 2017, 13:22
JU SIIS SUHTLED ENDASUGUSTEGA
sid11. juuni 2017, 00:49
Vean kihla, et pooled siin sõimlevatest on "integreerunud vabastajad".
Jaga ja valitse, see on vana tuntud fsb võte. Aja eestlased omavahel kisklema ja siis on lihtsam neile kott päh tõmmata.
siidikene11. juuni 2017, 08:57
räägib endast et nii kindel asjas?
Vaba ori11. juuni 2017, 00:38
Tõesti,on Orjade ja küprokite pidu aga vähemalt saame 3000-5000 kuu palgadega seda endale lubata! Sina aga istud nädalavahetusel kodus ja vaatad kuidas leivatera kuu loppuni suhu saaks!
11. juuni 2017, 05:28
ah või kohe kuu palgadega
pilltidelt ei ole näha,11. juuni 2017, 06:06
et palk oleks suur või on eestlased soomestunud, st. maitset ei ole... kirjud retuusid, veel kirjumad sokid...
11. juuni 2017, 14:20
mis riietusse puutub, siis uuema aja eestlastel tavaliselt ei olegi mingit maitset - rahakoti paksusest sõltumata.
11. juuni 2017, 14:57
tõesti, mujal Euroopas, Soome välja arvatud, peetaks sellise riietuse kandjaid, nagu meie "moeteadlikud" kannavad, ühe teatud elukutse esindajateks.
" stilistile11. juuni 2017, 17:14
Oh seda lõpmatut rumalust! Ajudega inimene ei eksponeeri oma palgataset riiete kaudu, vaid elab tavaliselt võlavaba elu. Ei saa ikka kulbiga võtta kui lusikaga on jagatud
irw11. juuni 2017, 13:26
mina, ettevõtja eestis, teen tööd poole koha jagu ja saan rohkem, kui sina topeltkoormusega soomes. ja ei saa need koristajad ja muu r ämps midagi seal 3000 kätte, pool vähem ja sedagi heal juhul.
Aaaga, ettevõtjamiks sa siis vigised11. juuni 2017, 16:38
kui hakatakse ettevõtjate maksudest rääkima? Järelikult oled lihtne küüned endapoole sõnnikuhark
14. juuni 2017, 07:39
kirjaoskamatu ori peaks su nimi olema
Angela 11. juuni 2017, 00:21
krt ma ei saa teist Eestlastest aru .mida te vingute ? las nad peavad enda pidusi seal ,mis vahet sellel on .kas nemad ei tohi siis pidutseda? neid komme lugedes siis siin Eesti kõik härrad ja prouad ,et anna olla :) :) minge ise kah välja kuskile lõbutsema ja näete kui lahe on .
11. juuni 2017, 13:26
Vinguvad tavaliselt just sellised kes ise Eestis elavad, aga vaja siin kommides lärtsuda ;)
Vaata,Angela!11. juuni 2017, 13:43
Osadele eestlastele ei ole veel kohale jõudnud,et elame vabas maailmas ja iga inimene elab-töötab seal,kus tahab.
Osadel lööb välja kadedus.
Siis on tõusikud,kes tööinimesi halvustavad.
Ja sellised valavad oma kommentaaridega sappi välja.
Jah, sul õigus11. juuni 2017, 16:41
kuigi ma selliseid joomapidusid ei õigusta siis point ongi selels, et need tõusikud on kadedusest sinised - mõtle kuipalju inimesi on soomes tööl? Kujuta ette, et üks eesti tõusik kes tahab kümmet 500eurise palgaga töölist näeb, et need orjad on läinud suuremate ootuste-vajadustega naabri juurde, et tema ei suuda leida omale seda odavat orja, tänu kellele kuhjaks omale paar kümmned tuhat kuus. Sesmõttes on su arvamus õige, et need orjapidajad lärtsuvad - nende potentsiaalne odav tööjõud ju on seal, olgem ausad, sommile odavaks tööjõuks - btw, eks eesti tööandja saab seda muuta - makske normaalset palka.
@Jah,sul on õigus.11. juuni 2017, 18:22
Ma töötan Soomes ehitusel ja oma Soome kolleegidest vähem palka ei saa.Kuna olen seaduslikult Soome firmas tööl.
Orjamiseks oma tööd ei pea.Tööl E-R 8 tundi päevas.Eestis omal ajal sai tõesti orjatud-pikad päevad ilma puhkepäevadeta.Palka sai ka nagu jumal juhatas.Soomes sellist jama pole mul 7a. jooksul kordagi olnud-iga 2 nädala tagant kindlal päeval palk pangakontol.Olen 66 aastane ja vanaks ei põlga mind seal keegi.Nagu olen Eestist kuulnud,et üle 50 a. eaga ära üritagi tööd leida.
Steinberg11. juuni 2017, 00:03
No 10 kuupäev ei pea miski õige
Eestlane jaane see rohkem nagu mingi eesti soome simman.
Peetrus10. juuni 2017, 23:40
Labased higised joodikularhvid
est11. juuni 2017, 00:22
heh sul peeretusel on 4 miinust :) :) järelikult oled ise joodikularhv
98765410. juuni 2017, 23:27
Jeesus millised lõustad
kairi11. juuni 2017, 00:23
heh, tahaks sinu lõusta näha
mats11. juuni 2017, 02:25
Tundub, et kõige jubadamad eesti lõustad ongi üle lahe kolinud. Eestis selliseid ei kohtagi.
Ega11. juuni 2017, 11:02
matsid haritusega väga ei hiilga küll.
Poro10. juuni 2017, 23:26
siiski10. juuni 2017, 23:17
Miks teil seal poromaal 10-l jaane peetakse? Kas 24-l ei luba soomlased teil välja tulla...ma mõtlen nende pidu ärarikkuma!?
10. juuni 2017, 23:25
Sommidel on 23.6 jaanid sel aastal ja kõigil on vaba päev sel puhul. Kas Eestis ka vaba antakse??
antakse ikka10. juuni 2017, 23:39
24 juuni ju laupäev!! Ikkagi küsin, miks 10-l jaane peetakse???
eestlane11. juuni 2017, 02:33
Seepärast, et ilmselt paljud eestlased lähevad päris jaanideks kodumaale. 10-dal on pea kõik Soomes töötavad eestlased Soomes, seega on võimalik tulu teenida. Rohkem ma sulle loogilist mõtlemist ei anna, sest sellest piisab sulle.
vaata kalendrisse.11. juuni 2017, 06:09
23. on vaba. 10,juunil jaanipidu?
eestlane vs inimene11. juuni 2017, 11:06
Väga paljud eestlased jäävad jaanipäevaks soome, asi ilmselt raha teenimise soovis. Nimetagu minu pärast seda pidu kas või uus-aasta ööks.
ei noh11. juuni 2017, 11:30
ikka ei saa aru!? Miks siis on vaja kaks korda jaane pidada? Jõule peate ka 10-l märtsil ve? Soomes hetkel masu päris tugev ehk sommid peavad need teile koos venelastega jaanuari algul- nääridena :)
oh jumal11. juuni 2017, 11:34
raha nimel peab siis pühasid ettepoole tooma? Anna jõudu papi teenimisel! Edu!
irw11. juuni 2017, 13:29
nii loII ori soomes, et ei tea isegi, et 23. juuni on Eesti pidupäev. Nimelt võidupüha, lipupäev ja loomulikult ka vaba päev.
just11. juuni 2017, 13:30
et see eestlastest joo dikutes aast saaks ikka end kaks korda jaanide puhul täis kaanida :D korra soomes ja teise korra veel eestis otsa. ja siis rannu-rändid kimavad end ja oma sõbrad jälle puusse.
just11. juuni 2017, 13:31
et see eestlastest joo dikutes aast saaks ikka end kaks korda jaanide puhul täis kaanida :D korra soomes ja teise korra veel eestis otsa. ja siis rannu-rändid kimavad end ja oma sõbrad jälle puusse. pärast oigavad kambaga puu najal ja jälle hea põhjus end täis tõmmata.
to: Sommidel on 23.6 jaanid sel aastal ja kõigil on vaba päev sel puhul.12. juuni 2017, 11:00
Tee asjad endale kõigepealt selgeks ja siis laiuta oma tarkust.
24. juuni – jaanipäev on Eestis riiklik püha.
Soomes jaanipäev on liikuv püha 19. ja 26. päeva vahel. Sel aastal jaanipäev on 24.juunil.
Jaanipäev, mis langeb laupëevale, on riiklik puha - nagunii vaba päev, sellele eelnev reede on "juhannusaatto" ega ole riiklik püha.
ei saanud aru?19. juuni 2017, 23:48
10-l kui pidu peate, saavad paljud eestlased soomes tulu teenida!???
Michelle10. juuni 2017, 23:10
Eks siin vinguvad need kes ise Soome tööturul läbi ei lõõ. Luuserid!!
oi oi oi10. juuni 2017, 23:42
arusaadavalt eestlane11. juuni 2017, 11:07
nii on11. juuni 2017, 13:32
aga ega neil orjadel keeloskus seal kunagi kiita pole olnud, mingit sodi ajavad suust välja.
Eestlaste lapsed soomes soomlasteks kasvamas11. juuni 2017, 00:22
Mõni enam eesti keelt ei räägigi. No mis teha kui eesti valitsus pumpab elatustaset maksude tõstmisega ja kohe käristavad suure tüki eelarvest raudtee ehitamiseks. Eesti tööandjatega on nagu on, anarhia on vohanud kõik need 25 aastat.
11. juuni 2017, 05:33
Kas sellepärast peab oma emakeele unustama ja lastele seda mitte õpetama?
Finlandia11. juuni 2017, 11:09
Mis sa soomes eesti keelega ikka peale hakkad. Niisama aega raisata, pole mõtet.
aga11. juuni 2017, 13:33
hakka tööandjaks, kes keelab? anna endale kõrge palgaga tööd ja teistelegi? tee veel kõrgem palk, kui soomes, tulevad kõik soomest sulle tööle?
jajah11. juuni 2017, 13:34
ega jah, vä r dmõtlemisega inimese mõtteterakene jälle kirjas.
Assimilantide10. juuni 2017, 22:43
eks 11. juuni 2017, 11:12
käeulatusest kaugemal olevad viinamarjad on ikka hapud.
Olen11. juuni 2017, 12:58
ise viinamari.Hapu ei ole.
Jaani10. juuni 2017, 22:27
Minu meelest hea, et mingi pidu siin ka toimub, aga kui Jaanipidu siis olgu 24. juuni
Johjaidii11. juuni 2017, 07:44
Pidu on ikka 23 eks!? Aga eks Eesti ongi jäänud...
Juku10. juuni 2017, 22:18
Aga meil Eestis tuleb jaanituli ikka jaanilaupäeval
aga11. juuni 2017, 11:13
võibolla hoopis võidupühal?
xxx10. juuni 2017, 22:03
aga palju lõbusamad kui tallinnas10. juuni 2017, 22:18
soome 100 kontserdil.
sööge10. juuni 2017, 22:03
Odrakruupi seal Eestis heiterid ja kadedad aga meil on fun
11. juuni 2017, 01:54
fotosid vaadates,siis seal ju söödi heledaid friikaid viinerite ja hapukapsastega.verivorstid kus olid,siis ja pohlamoos ?Aga tore pidu tundus olevat !
ega jah11. juuni 2017, 13:35
neanderitel ja intelligentsetel ongi erinev see funist arusaamine. mis afiaruga inimesele lõbu pakub, ei paku arukale kohe mitte.
))10. juuni 2017, 22:02
Normaalne eestlane küll 10-l mingit jaani ei pea.
maksumaksja10. juuni 2017, 21:57
mari11. juuni 2017, 00:16
mis sul alandav on ??
tohmu10. juuni 2017, 21:53
Ükskõik mida te seal 10. juunil omaarust peate, aga jaanid need küll ei ole.
ssssss10. juuni 2017, 21:44
koristajate ja küprokimeeste läbu.
11. juuni 2017, 00:00
eestlane on ilus rahvas,mitte nagu sina, karja-jüri
Annika14. juuni 2017, 10:23
Räägib kohalik kopamees!