RB vastased on vihakõne tekitajad ja tuleb vangi panna.1000 veokat on ikka meeletu Siimu arvates.Fa...saksas liigub päevas miljoneid veokaid.Käputäis vaid liigub rongidel.Sellist lollust saab ainult juut välja mõelda.
Nende sm Siimude ja teiste tegelaste näol pole tegemist mingite Venemaa agentide ega mitte Putini käepikendustega vaid tavaliste aferistide ,kelmide ja labaste varastega on tegemist . Praeguse seisuga on seltskond asunud vahendeid valimata tegutsema ,andmata aru mis tegelikult nende ümber toimub ja tegemist on pigem agooniga .Kogu seltskonnal on aeg aru saada ,et parem öudne löpp kui löputa öudus mis samuti löpeb .Sama olukord on juba olnud kui oli ajalooline moment ja refid said koos Taavi poisiga saapajälje seljale ja pidid valitsusest juhtpositsioonilt lahkuma .
_Need inimesed valetavad! Ja valetavad nii palju. Ja mis on vale, see vale on see, et neil on mingid argumendid Rail Balticu vastu._ Siim Kallas ole mees ja ütle, et: "Noh mina võitlesin Euroopas selle uue raudteeprojekti läbi viimise poolt aga teate ma eksisin, see raudteeprojekt on Eestile ja teistele Balti riikidele kahjulik. Nii nagu uuringufirma tulemusi on kritiseerinud pea kõik Eesti teadlikumad inimesed. Nüüd olen mõistnud.". Kas see on raske öelda?
miks sa,vana vunts,nii vihkad eesti rahvast ja maad,et neile kogu aeg halba soovid? ise veel oled eestlaste kasupoeg,ilma nendeta istuksid võib olla tänaseni kusagil riia getos. tänamatu itske!
Arvavad nehh, aga see pole vettpidav, aga Kallase jyngrite kurnul on paigad lausa auklikud.9. juuni 2017, 15:37
Auklikud paigad on head Eestimaa kruusale, aga veest hoia kaugele sm. Siim. Mine palun katseta siberi "ojade ja veekogudega". Seda ju kunagi tahetigi teha - kommunistid katsetasid inimestega, teadlas rohkem hiirtega. Siinset rahvast on igati testitud - vastupidavad oldi, aga saaks kord ka nii, et seal kus on setod olnud, seal pole juudil asu, seega pole midagi teha. Kaevandused 'terendavad", vesi kaob, oh seda rikkust mida ihaldada.
Head juhid meil ikka - Toomas hendrik, Siim Kallas jms, eestlane olla on uhke ja hää. Milleks kõik need valimised ja erinevad parteid, isegi vanglast leiaks ausamaid inimesi.
oleks nagu aeg avalikust elust jalga lasta. Ausalt, kunagi olid muhe vunts keda sai huviga kuulatud-vaadatud aga tänaseks oled ennast korralikult rahva silmis täis s i t t u n u d oma margi. Tundub, et su aju ei suuda enam loogiliselt mõelda ehka siis peaksid nagu vanadekodusse minema.
See pole enam mingi vargus, see on kaasaegne vandalism meie looduse ja rahva suhtes.9. juuni 2017, 09:44
Isegi jumal ei suuda meid aidata, kas see on needus? Ja taas on kommunistliku taustaga tegelased eesotsas. Rahvale "head elu ja rikkust" soovides, tehakse algust ELi rahadega. Need miljardid ikestavad kasvavat rahvast tulevikus veelgi enam ja ELi liidrid seda korstnasse ei kirjuta. Kreekale antakse andeks, aga idapoolsed riigid "idunevad" edasi.
Siim Kallase viimane heategu oli see, kui ta koos oma meeskonnaga võitles välja EESTI KROONI. Aga hilisemast ajast nagu midagi positiivset meelde ei tule ...
Lü. Juss, soovin siin täpsustada, et Kallase Siim ei teinud suurt miskit eesti krooni kasutuselevõtuks. Tema sai vaid mõnele rahatähele allkirja anda. Eesti krooni tegu oli ikka rohkem teist masti meeste tegu Rein Otsason ja tema meeskond. Kallase siimu heategu oli vaid 10 + 32 miljoni dollari kaotamine, lisaks muidki "heategusid", mida asjaosaline mäletab vaid valikuliselt.
mis oli kroonis head? kroon oli ju algusest saati mõttetu raha, mille sentide tootmine maksis kordades rohkem nominaalväärtusest. selle autorid olid ju lauslollid. sel ajal polnud mobiilimakseid ja ka pangakaaartiga maksmine oli suht haruldane. teha nullist uus raha, mille müntidega ei ole midagi teha teha, ei saa kasutada mündiautomaate ja mis on lihtsalt ballastiks rahakotis, võivad teha puuduliku maailmavaatega inimesed. kõik kes kiidavad krooni, teevad seda mõtlematusest, võrreldes krooni rublaga. jah, kroon oli hea asi võrreldes rublaga, kuid täiesti mõtlematult loodud raha. tulles tagasi teema juurde, on mul väga hea meel et siim kandideerib viimsis, sest peale valimisi ta näeb reaalset tulemust rahva toest iseendale ja ehk saab viimaks ka aru et oleks aeg pensionile jääda ning oma kokkuvarastatud miljonid ära kulutada, sest teise ilma ei saa kaasa midagi võtta.
Nüüd on lavale ilmunud peategelane ise löpuks , sest kogu R B puutuv ei ligu 10 miljoni Siimule soovitud suunas .Samuti ei suutnud Taavi poiss tagada Siimule austamisväärilist presidendi kohta mis oleks automaatselt lihtsustanud Rail Baltika ellu viimist .Kui tahate teada miks Siimul on praegu kindlasti vaja Rail Baltikat siis tuletan meelde Tallinnast Tartusse viiva nelja realise maantee mille rahad on otsas mis olid möeldud selleks ,et trass oleks pidanud praegu valmis olema aga tegelikult on pooleli . Nüüdseks on saadud targemaks ja tegemist on suurema tükiga mille küljest saab rohkem kelmitada ja varastada tegelikult labaselt .Samuti on selge ,et köike ei saa Siim endale sest pigem on tegemist variandiga kus Siim ja tema kaaskond on saanud juba ettemaksu nendelt kes tegelikult on pöhitegijad ja lisaks antaks Siimule ja tema kaaskonnale veel ja enamgi veel .Edasine mis toimub peale raudtee valmimist on lihtne ,sest tekib kohene vöimalus müüja veel järele jäänud Eesti riigi varasid millest üks on fosforiit .Asemele saaks tuua ohtlike jäätmeid ladustamiseks mille eest samuti on vöimalik piisavalt teenida .Kogu asja juures on ainus probleem selles ,et teenivad üksikud aga Eesti riik ei teeni miskit vöi pigem jääb veelgi vaesemaks koos enamuse rahvaga .
Miks peame meie mittetasuvust argumenteerima? Sina selle jama siia vedasid, argumenteeri ka! Kui tõestad, miks soomlased peaksid odavama laevasõidu rööbeste vastu vahetama, või, kust võtad, et venelased kasvõi ühe mutri sinu rongile lastiks toovad, olen päri. Aga seni, mees, ära lollita rahvast. Sinu rahakoti huvid on ainuksed, mis 100% argumenteeritud. Muide! Eilses TV-3. küsitluses, vastasid "EI" 86% eestlastest!
Kallase siim on mees, kes "mäletab" vaid valikuliselt. Ja ikka ja jälle kipuvad mehikese küünte taha jääma järjest suuremad summad võõrast raha. Imestama paneb vaid see,et peab ikka mehikesel olema kõva seljatagune - fsb, cia, moss ad?
Vunts võib ju vihastada aga kunagi pole selge sõnaga ja ühemõtteliselt öeldud, et milleks seda üle üldse on vaja ehitada, kui jätta ehitajate, projekteerijate ja muude kiibitsejate rahavood kõrvale? . On ju olemas miski raudtee Mõisakülani.
mida me , sahmime siin veest, taevast ja udust.9. juuni 2017, 00:27
Noh paneme selle asja siis paberil kirja et hiljem keegi lollust kinni maksma ei pea.Et maksavad ainult ja ainult need kes kila, kola ja iseennast sellel teel liigutavad ja ühtegi kobaras maksude kimpu teistele kaela ei saja.
kes selle RB üldse välja mõtles?9. juuni 2017, 00:12
Selles poolt ja vastu sõjas on hoopistükkis ära unustatud meelde tuletada, kust see RB idee üleüldse alguse sai. Kes selle välja mõtles, kelle idee see oli? Mu meelest on see pärit ajast, kui Kallas ise EL-is asjamees transpordi alal oli . Kummaline küll -- isegi tasuvusuuringud tehakse alles praegu, projekt ise olevat aga juba mitu aastat vana? Mulle tundub, et see ongi Kallase enda projekt, sellepärast vaja seda nüüd kaitsta iga hinna eest.
eks seal Brüsselis lebotades tuligi geniaalne idee,kuidas väiksearvulist eesti rahvast koorida.Nüüd siis kaitsebki kogu hingest,et loodetav papp kaduma ei läheks. Kosmiline tasakaal paneb asja paika ja tema tund tuleb varsti.
RailBaltika puhul, sellel trassil, on ainult üks vettpidav fakt. See on lühem, kui läbi Tartu. Teised faktid on kõik ümber lükatud. Aga trassi pikenemine 100 km, on raudtee transpordil kaubavedudel tühine suurus. Reisivedudel küll, aga kordades kaalub üle reisijate rohkus, mis Pärnu suunalt on praktiliselt null. Siim Kallas hämab.
Ma pole nagu kuulnudki et mingid rohelised on nagu probleemiks. Minu arust on probleem järjekordses miljonite eurode raiskamises. Täiesti kasutu kakase raudtee peale. On tulemas Hyperloop, mis sõidab 1200kmh, see on tulevik, mille poole tuleks vaadata, mitte mingi aegunud raudtee.
Kallas võitleks ka fosforiidi maardlate avamise eest, andke talle osalus ja juba homme võiks põhja- eesti ära reostada. Tähtis on ju vaid raha ja kõigel muul pole midagi väärt, see on kallase suguste loogika.
MIS TE SEDA SIIMU TUMITATE EGA TEMA SUUDI OLE ET TA VENE AJAL SUNDINUD ülikooliharidusega noortel on temast juba teistsugune arvamus nagu sellest MARJUST ja PULLERITSUST ja SAVISAAREST jne.. OLGEM ausad raudteed Euroopasse on ju vaja Aga ma olen ka 60+ peaks vist läbi T ARTU minema
Ikkagi jääb arusaamatuks, miks selle asja peab ehitama ja mida seal vedama hakatakse. Ainuke tõsiseltvõetav argument on see, et väga paljud mehed-naised saavad selle projektiga seotud tegevuste pealt kõvasti isiklikku tulu. Ülejäänud rahvale on see vaid suur kulu. Kuid sellest ei hooli keegi. Täpselt nagu Aafrikast mustade sissevedu. Peale piiri peal raha sissekaseerimist ei huvita nende käekäik enam kedagi. Tüüpiline Euroliidu värk. Peaasi, et saaks midagi tasku toppida.
selline kokutav ja lõõtsutav jutt ei veena kedagi,8. juuni 2017, 23:13
sm.kallas. On tehtud põhjalik uuring,allkirjad kogutud ja üksikasjalikult põhjendatud RB kahjulikkust. Nüüd tulla ja targutada,et oleme vihased.Ei ole vihased kui maksumaksja raha selle projekti juures ei kasutata,pole üldse vihased. Koonda suurettevõtjad ja ärimehed enda selja taha,pange OMA RAHA huugama ja vbl.isegi plaksutame ja lehvitame kui selles rongis mööda vuhisete. RAHVA arvamusest EI SÕIDETA TEERULLIGA ÜLE,seda enam,et rahvas peab hiljem maksma!
Kallas on DB operaatoriks valimise põhi toetaja. See on täpselt sama olukord nagu oli sakslase liitumine Gaspromiga. Kaduda võiv raha on see, mis paneb vihast sisisema.
Eesti inimesed kuidas te aru ei saa mitte mingeid kallaseid ega ruutleid ei ole vaja vaid EESTI INTELLIGENTSEID NOORI kes on kõrgharidusega ja suudavad eesti elu edasi viia toetagem neid kui nad esile kerkivad aga selleks on neil vaja lõpetada CAMBRIDGE ja OXFORD et sellest matslikkusest välja rabeleda ei piisa S-I Brusselist
Ärge seda KALLAST enam refereerige tema aeg on möödas noor põlvkond tema arvamusega enam ei arvesta.Ogu soliidne nagu INDREK TOOME ja ärgu ennast enam upitagu.. Viru ABRAM ja C o irvitavad ju tema ule seda teab terve eesti rahandusseltskond
noo nii vetpidavat kui kümme milli ja veb fond sul küll pole jah rahva argumendit,aga miks peab rahvas maksma kinni väikse huvigrupi tuleviku kasumi enda rahakotist
Reformarid saavad varsti jälle võimule! Rahvas näeb, et nad on palju PAREMAD keskerakondlastest ja sotsidest! Reformierakond on juba RAHVA hulgas kõige populaarsem erakond ja tema reiting TÕUSEB veelgi!
...mis mõtlemine teil! Praegused erakonnad tuleks üldse kõik laiali ajada - 1 hullem ja jaburam, kui teine! Kõik oma kasude peal väljas, rahva elu ja hakkamasaamine pole neid kunagi huvitanud!
Siim,kuidas sa kavatsed massooni edadi ,ängida kui isegi inglismaal teab raffas süüdistada terrori tellimises kuningakoda ja teresa mei valitsust,rahvas on juba nii informeeritud kõik teie saladused on avalikud ja pole mõtet rahvale udu ajada üheski elu aspektis,no saa aru juba sellest ükskord ka noh.
Siim, harjuta end juba sellega et kui rahvas ütleb ei,siis Siim ei tee ja ei punni vastu,no ei ole enam massoonidel saldusi ja võimu rahva üle,no saa üle juba.
Need rekad ei kao kuskile siin Eesti teedelt.Kaup toodakse ikkagi üle Eesti kohale. Trantsport läheb veel kallimaks.Vaadake kui palju tööjõudu kulub laadimistele. Saastamine tuleb veel suurem. Lätil Leedul tasub võibolla ära aga Eestil ei ole pointi. Eestil on sadam kust läheb poole odavamalt.
Sügaval keskajal oleks Kallas sellise demagoogia eest juba ammu kõigusoojane. Temasugused puugid saavad toimetada vaid "demokraatia" tingimustes. Sellepärast nad selliste "demokraatiate" eest ka võitlevad kus on üks ühe eest ja kõik ühe eest.
Kui Siim nii kindel edus, pangu oma varadele hüpoteek ja kahjumi korral võõrandamine ning nii peaks tegema kõik RB eeskõnelejad. Huvitav, et ettevõtjad nii lollid on ja oma varaga riskida ei julge, megakasumlik projekt ju tulemas. Jutustama ja rahva rahaga riskima kõik kõvad mehed, aga...
Kallas ise oli vihane, sest argumendid said otsa. Ta omistab enda seisundi oponentidele. Eks viimasel ajal ole nimekad autorid toonud välja RB küsitavused, mida enam eitada lihtsalt ei saa.
Õnneks on RB pooldajatel absoluutne selgus majas ja põhiargument ka paigas ehk siis selge on see, et keegi paneks miljardi taskusse ja keegi seisaks mõnda aega naudinguga kullavihma all. Oletagem, et analoogilist projekti sooviks alustada mõni erafirma. Kas ta ikka tõesti alustaks, kui tal on võrrandis vähemalt viis tundmatut, mille suurused on kas teadmata või pole üldse prognoositavad. Ühesõnaga perspektiivis terendab täielik udu. On ainult jutt ja kehahoiak. Täpselt teada on see, et kinni maksab Kilplaste Idiootia eesti rahvas. Nutab, aga maksab. Igasugused Kallased ja muu vargabande ei vastuta millegi eest. Heal juhul laiutatakse käsi ja öeldakse, et läks jah veidi nihu ning saadetakse mõni asjaosaline koos kamariljaga EU Kontrollikotta EU-d õõnestama. Näiteid Auveredest, Estonian Airidest, Utah kõrbest, Kreeka „investeeringust”, süvasadamatest, suhkrutrahvidest on juba kümneid, vahe on ainult selles, et see konkreetne RB on mastaabilt kümnetes kordades suurem ja sellega on võimalik EV eksistents lõpetada puhta vuugiga. Once and for all!
Tänan,et tõid nimekirja kaabaklusest esimese ("intelligentsi") Eesti tipus. Lisaks veel Tallinna sadama börsile viimine, raudtee erastamine/ tagasiostmine, piirivalve kaotamine...
Mis juttu Siim siis ajama peabki? Selle eest, et Euroopa tema miljonite pärast silma kinni pigistaks, peab ta olema nende hääletoruks ja plaanide elluviijaks. Lihtne loogika.
Siim, oled ju juba pea 70 aastat vana, olen sinuealine ja mõtlen, et võiksid tagasi tõmmata, sinu aeg on läbi ja ära suru oma tahtmist peale. avalda arvamust, aga ära pressi. Ega sa raha sinna teispoolsusesse kaasa ei võta ja tee midagi sellist, mis rahvale meelde jääks, mitte mingit rb-d ja 10 milli . mõtle.
Kui Siim nii kõva mees on hakaku Eesti Raudtee tegevjuhiks ja viigu firma kasumisse. Reisijate mahte ei saa täis isegi siis kui 5 euroseid pileteid müüa. Kaubamahte ei saa ka , sest mereveoga konkureerida pole võimalik. Palju mahutab rong konteinereid ja palju mahutab laev ? Asi võiks toimida ainult sellises kohas, pole 500 km raadiuses sadamaid.
Kas olete ka rahvalt kysinud sm. Kallas, Savisaar jt. mehkeldajad!?8. juuni 2017, 20:27
Teie jumal on raha, aga kui ELi rahad on otsas, siis on vaesuva rahva kord riigisahkerdajaid "aidata". Hommikul kuulsin, et olla tehtud uus prognoos tulevasest rikkuseallika kohta, mis mingist eelprognoosist veelgi paremini haakub puupoiss Buratinole puhutud ulmega - peaasi, et raha matmine toimuks. Kui sm. Kallasele mingid sahkerdamisd ei meenu, siis rahvast ei petaTeie siiski!!!
Nii, et siis Raudteelaste ametiühing esindab autotranspordi ettevõtjaid! Ah jaa, Meremeeste aü esindab ka autoettevõtjaid, muidugi Rooma klubi ja teadlased nagu Ene-Margit Tiit ka! Küll on ikka neil pappi, isegi raudteelased kinni maksta! Muidugi võimlaik, et kõik nad on ka kremli agendid, kui just autotransporti ei esinda! KAPO võiks hakata juba uude aastaraamatusse Siimukese näpunäidete järgi nimesid panema, kõik need, kes peavad kolmandat põhja - lòuna raudteed mõttetuks raiskamiseks, tuleb panna aastaraamtusse kirja kui kremli mõjuagendid, just! K...t, kui korrumpeerunud saab üks riik olla!? Lisaks parlamendisaadikud, kes mitte miilestki midagi ei jaga ja koalitsiooni kuulumisel on vaja ainult 2-te värvi eristada, rohelist ja punast!
Ma ei peagi argumenteerima.Mulle lihtsalt ei meeldi pooldajate püüded meid veelgi rohkem hääbuva euroopaga samasuguseks teha.Vedusid muidugi sellises mahus ei tule,reisijaid ei tule eriti ja lisaboonusena tekitatakse kahju loodusele.Oleks mul võimalik,pööraks kogu ajaloo tagasi möödunud sajandi kolmekümnendatesse.Ja põhiküsimus-kes maksab kui projekt hoopis kallimaks läheb ja,kes selle eest vastutab?Kas asjade viltumineku korral pannakse mõned ka reaalselt seinaäärde?
kui kolme miljoni mehed juba sõna võtavad, siis on rb vastuargumendid ikka päris heaks läinud. Reffide poliitika ju on olnud pidevalt, et räägi vastupidist, siis vanasti usuti..
üle poolte ei saa aru, et nad elavad allpool normaalset elustandardit. Ratifitseeri enne sotsiaalharta ära, siis vaatame sinu raudteed edasi. Kas see pole tõsiselt võetav argument?
no kihutavat teerulli pole mõtet peatada8. juuni 2017, 20:02
kätega vehkides tee peal ette seistes. see RB on juba EL paika pandud ja meie omad on asjad ammu ette ära otsustanud. sealt tuleb ju nii korralik raha,et terve valitsus saab mitu inimpõlve tööl käimata lebotada.te võite nii palju kisada,et hingeaur verest roosaks värvub,aga see ei muuda midagi.muutute ise tigedaks ja põletate närvid läbi.
Sm. Kallas hakkab lahmima ja närviliseks muutuma. See on ainult hea. Vennike räägib et vastastel pole argumente,samas on pooldajate ainus argument, fabritseeritud E&Y raport. ;))
See viha ja vihkamine paistis Kallase silmadest ja kogu olekust. Vöiks juba maha rahuneda ja pensionipölve pidada, peaks ju ometi juba aru saama, et tema jaoks on Eestimaa läinud rong...inimeste usaldust ei saa ta enam iialgi tagasi...eestlased mäletavad ja pölgavad!
Hästi palju raha saab vasakule panna! See ilmselt oleks esimene argument. Üldiselt on nii ,et kui ma S.Kallase nägu kuskil lehes näen ,siis tekib kohe sõnuseletamatu kihk, midagi kuskilt pihta panna... :D
RB vastu olevaid vett pidavaid argumente on toodud välja rohkem, kui selle poolt olevaid vett pidavaid argumente. Alates sellest, kuiudas on tasuvus arvutatud vigaste andmetega kuni tegeliku maksumuse või keskkonnaohtudeni (ebapädev, kallutatud ja kiirustades tehtud keskkonnamõjude hinnang). Kuidas küll jätkub ühel poliitikul ülbus selmoel musta valgeks teha ja pealegi veel inimeste peale sülitada ja neid sildistada.
Mis põhjusel see 10 miljonit üldse Venemaalt välja anti rhformierakonnale? Selleks pidi olema eriluba kõige kõrgemal julgeoleku tasemel, mis tingimusel see saadi?
10 miljonit dollarit oli investeeritud raha, millest saadi tagasi kõigest 2 miljonit, aga VEB fondi raha oli summas 32,2 miljonit dollarit ja see kadus täielikult. Nii, et rääkima peaks siiski 40-st miljonist dollarist,
Siim sa oled seotud Karu 16 ,sinogogiga kui olid NLKP liige ja varastasid surmute raha hojukassadest Elan USA s ja ole American, mitte Juudi riigi alam,sina oled....stop gleaning poor Estonia
Miks Rail Baltica siis halb on? See on kullalt loogiline, et rongivedu on odavam kui autovedu. Liiga kergekaeliselt suudab Venemaa pehmet joudu kasutades, Eesti avaliku arvamust muuta. Kasutaga moistust ja arge lihtsalt olge koigi vastu, et vastu olla.
Valedega rahade väljapetmine on halb, sest see tuleb riigil tagasi maksta! Sellest saad aru? Kui palju neid EL rahade tagasimaksmisi ja trahve juba koguneb ei taha keegi rääkida. Töövõimeseaduse rahad on ka juba väärkasutuse arvel ja lähevad tõenäoliselt tagasimaksmisele.
Rongivedu on autoveost odavam alates 300 km ja sisemaale kus sadamaid pole. Kõige odavam on meretransport. Raudee jaoks peab olema terminal kus peale laetakse, autodele ümber tõstetakse jne, sest raudtee igasse hoovi ei lähe. Rail Balticuga on kaks momenti a. pole ei reisijate-ega kaubavoodu selles suunas ja juba valmisehitatut tuleb hakata süstemaatiliselt doteerima. b. ehitajad ning projekteerijad tassivad praegult mitte enam kilekottidega vaid lausa kartulikottidega raha ämmade öökappidesse, et projekt käima lükataks. Nemad võtavadki kasumi ja teema unustatud.
Tõendamine on politsei ja proksi ülesanne. Lükaku jalad kõhu alt välja, igasugused Kenderi toimikud sahtlisse ja hakaku tööle. Või mis ma pean hakkama kandikul ette tooma või???
sooviks näha tasuvusarvutusi,mitte ainult võrdlust maanteetranspordiga, vaid uue kavandatava trassi ehituskulude võrdlust olemasolevate trasside võimalike renoveerimiskuludega.
on ja jääb, alates ajast, kui raudtee sealmaal kahjumlikuks muutus. Ükski hull ei hakka autoga rekkasid vedama, vast ainult siis, kui teda korralikult doteeritakse. Peale- ja mahalaadimine + sõit võtavad nii kaua aega, et autoga olen ammu seal, kus vaja. Tehke parem Tallinn-Pärnu maantee neljarealiseks. On palju odavam.
Mereäärse riigina, peaks eesti ju teadma, et olemasolevad eesti veeteed ja ka rahvusvahelised, on kõvasti odavamad, kui maismaatransport? Luua täiesti uus taristu paralleelselt olemasoleva mere ja raudteevõrgustikuga, on täielik nonsense. Mis puudutab venemaa arvamust, siis ilmselgelt irvitab tema ka pihku, kui eestisugune väikeriik kujutab ette, et veel üks raudtee muudab mingilgi moel julgeoleku või transiidimuresid. Irvitab justnimelt seetõttu, et selline kurnav ja majandusele koormav projekt nõrgendab eestit veelgi enam, kui mõni senine kehtestatud sanktsioon, mis niigi on venemaa suunal kahjustanud ettevõttete käivet. Ja mille pärast? Sellepärast ,et kuskil Brüsselis öeldi nii? Mis puudutab raudtee ja autotranspordi võrdlust, siis tõepoolest on raudteed pidi kulgev transiidi mahu ja kulukuse võrdlus raudtee kasuks, kuid hallo! Mis olemasoleval raudteel viga on? Miks meil siis ei sõida lõputud kaubarongid? Miks eesti raudtee kahjum oli möödunud aastal üle 10 milj.? Millest sa siis sel juhul räägid? Miks ikka veetakse mööda teid, kui meil on maanteedega võrdne raudtee olemas, ning selle asemel ,et isegi arutada raudtee rekonstrueerimist või uuendamist, raiutakse nagu rauda, et ilmtingimata on vaja täiesti uus tee teha? Alguse juurde tagasi tulles, kordan- me elame mere ääres, olemas olevad sadamad pole ka ülekoormatud, müstiliste kaubasaadetistega, mille hüppelist kasvu ma siinkohal kuskil ei näe ja seda veeteed arvestamata ikka propageeritakse RB vajalikust, kuigi ta jookseks kõrvuti mereteega? Mõtle paar korda üle ja alles siis plaksuta käsi, eestit lõhestava projekti puhul, või hoia parem oma käed taskus.
Kui sa ei tegele otseselt kaubaveudega, siis võiksid pisutki uurida tausta, kui palju kasutatakse vedudel raudteed üle e - liidu. Sõida kasvõi saksa teedel ja näe, kui palju veokeid liigub seal teedel - miks küll? Miks mitte raudteel?
Olen ameeriklane see keserakondlane savikas ja rattas tahavad EESTI reostada,mida aitab hoiukassa varas kallas NLKP liige ohk kui hea Kallasele ja halb kogu Eestile
KOMMENTAARID (172)