Kui laul on niru, siis ei tee ka suudlus seda karvavõrdki paremaks. Oleks aeg lõpetada viimasel ajal "kohustuslikuks" saanud "oo-ooo-ood" ja "aa-aaa-aad". Just nagu keegi ei oska piisavlt sõnu kirjutada?
Kas Toome vaikimine oleks aidanud finaali ka Laura. Kindlasti, aga mehisem meloodia oleks aidanud. Toome liikus tagantpoolt esiplaanile kehva "inisemisega" (vabandan, nii see kuuldus) ja siis, ... oh issakene.
tuleks üldse lõpetada ülemõtlemine lavanumbrite osas, see on juba teist aastat järjest kus lavanumber on loo esituse ära rikkunud. pole meile vaja mustkunsti (getter, jüri) ega akrobaatikat (tanja). ott leplandi (või naistest maarja) võiks taas oma võimsa häälega lavale panna ja kõik.
väljendudes jäi selle esituse puhul ehedust, usutavust ja pinget puudu. Lauldi ilusti ära, aga millest lauldi polnud päris selga. Ja ega see laul eriti tugev polnud ka. Lauljad olid tublid, laval oli näha, et nad on õnnelikud eurovisioonile pääsemise üle. Kahju, et nad ei esitanud laulu teist korda, kui neile seda võimalust pakuti, samas võib neid ka mõista, eelnevatel päevadel oli palju rõhku pandud mingite totakate kostüümide esitlemisele jne.
seda kindlasti mitte. Kui üldse selles plaanis midagi, siis pigem oleks võinud seda miilustamist seal veelgi maha keerata, sest see nägi üpris kunstlik välja. Aga finaali pääsemisega pole siin midagi pistmist.
Ma olen uhke, et olen vist ainus eestlane, kes seda lugu isegi raadios pole pidanud kuulama. Ausõna, ma ei tea seda Verona lugu. Eurovision suri mu jaoks koos Abbaga, praegu ainult perverdid, transud jms haiged.
no ja kui arvasite nii, miks ei suudelnud siis? täiskasvanud inimesed, lavatähed peaks ju aru saama, et see on näitlemine ja mitte päris suudlus? mis siis takistas`? koidu armukade meikar? p.s meik oli laural eriti jube seekord.
KOMMENTAARID (36)