Inimesed

Hannes Võrno vastus LP artiklile: siin see teema ka lõppeb ja Häli saab kogu talle kuuluva osa (190)

LISA KOMMENTAAR

Uus kirjutis LP-s:20. mai 2017, 10:03
"Aasta emotsionaalseima loo finaal: Häli Veskaru saab eluga edasi minna."
Sinna kogunes omajagu kommentaare, need pühiti täiega!
Asjast suurt midagi polnud, ajakirjanik kiitis rohkem ennast ja loetles anonüümselt vastukajasid.
18. mai 2017, 23:53
enamik välismissioonidel käijaid keeravad ära. See mõjub ikka rängalt psüühikale,kuigi ei taheta tunnistada .Lahku ikka minnakse,kuid kannatama ei pea lapsed. Neile on olulised nii isa kui ema.Ja üks õige mees ei jäta lapsi toetuseta. Häbi,Hannes Võrno,kui lapsi räpasesse mängu vead!
Grete17. mai 2017, 00:27
Üks on selge,EKRET ma ei vali.Seal ongi sellised pooletoobised kokku saanud.Algul arvasin,et tore uus partei,aga vaadates ja kuulates neid ,hakkab see seltskond ära tõõtama.Ja kui Võrno sinna pajukile enda sokutab,siis kindel ei!
"pooletoobised" ?17. mai 2017, 08:03
Häli isa on AS Veskaru omanik, töötajate arvuga 50-100.
Ei tahaks uskuda et juba 1996 aastast tegutseva AS juht ei ole osanud oma tütrekesele selgeks teha et "suguvõsa reliikvia" suvila müümisest ja tütrekese ametlikult mitteabielus oleva mehega ühisesse elamisse investeeritud 40 000 eurot (krooni ajal oli see summa lausa 625 864 krooni) tuleb Võrnole lihtsalt peo peale laduda ilma et ühtki ametlikku dokumenti oleks tehtud ühise kodu soetamiseks.
Kahtlema paneb kogu see lugu sest siin on midagi muud mängus.
"pooletoobised" on pooletoobine18. mai 2017, 02:45
Võrno ju ise tunnistab ka seda summat ja lubab ära maksta.
18. mai 2017, 11:25
See on kena kui tunnistab, kuid kas sul tasub keset ööd dzotile viskuda?
Küsimus EKREle16. mai 2017, 22:17
Palun selgitage, miks ma peaksin Võrnole oma hääle andma?
vet16. mai 2017, 20:53
mis sa nende pagunitega eputad, sa olid ju staabikas hoopis!?
16. mai 2017, 20:21
Ega see naine nüüd ka mingi eriline ingel olla ei saa- süü pole kunagi ühepoolne, seda peaks iga täiskasvanud inimene juba teadma! Eriti mage on minna meediasse üldse oma musta pesu pesema, juba see näitab naise kohta nii mõndagi. Ma ei püüa kedagi õigustada ega halvustada, aga erapooletuna ei näe ma naist ka just kõige puhtam selles loos olevat.
kuidas nii?16. mai 2017, 21:17
Naine ei alustanud musta pesu pesemist avalikkuse ees, seda tegi Hannes oma raamatus, halvustades naist ja isegi poegi. Palun tehke endale enne asi selgeks, kui ühte või teist poolt halvustama hakkate. Ei tea me keegi kellegi pere asju ja sellepärast on tõesti parem mitte sekkuda ja Hannes ei oleks pidanud oma raamatus seda teemat puudutama, sest kas nende peresisene asi üldse kedagi huvitab, peale nende endi.
17. mai 2017, 05:22
Kas sa oled raamatut lugenud, et niiviisi väidad? Veidenbergi oleks ju sealt raamatust oma artiklisse kõik need "halvustavad" lõigud üles korjanud, kuid tal polnud sealt midagi korjata. Need lõigukesed, mis artiklis olid ära toodud, olid täiesti tavalised, iga 20 aastat kooselu elanud mehe mõtisklused, kas naine temast veel hoolib. Ju siis ei hoolinud, kui mehel sellised mõtted tulid pähe. Häli väidab, et ei julenud kohtusse pöörduda, sest "kartis Võrnot, kes võib salvata"? Kuid millegi pärast julges klatsimeedia poole pöörduda, ja sel puhul ei kartnud Võrnot? Häli käik meediasse oli ju eht kättemaksukontori käik, peites ennast ajakirjaniku ja kommentaatorite selja taha nagu argpüks.
e. 17. mai 2017, 11:29
Võrno raamatut on lihtne ignoreerida, enamikul (ka mul) on see lugemata. Aga teadaolevalt pole selles naise nahutamine peateema. See-eest Õhtuleht on suurima leviku, lugejas- ja kommenteerijaskonnaga Eesti päevaleht üldse ja Võrno materdamine on valitud espetsiaalselt peateemaks. Järelduse, kas 'relvad' on võrdsed, teeb igaüks ise.
17. mai 2017, 19:15
Meedia kisendab ja väänleb. Keegi Võrno soovib poliitikasse minna. Vaja ta maatasa teha.
Mariliis16. mai 2017, 19:56
Suured tänud Hälile, et julgesite selle teema avalikkuse ette tuua, see ei olnud kindlasti lihtne. Võrno suguseid mehi on meie ümber palju, kes suhete lõppedes ühise elu jooksul soetatud vara ainult enda omaks peavad. Paraku on see lugu järjekordne näide sellest, et Eesti mehi ei saa usaldada.
17. mai 2017, 05:23
Ja välismaa mehi saab usaldada? Nende lugusid ripub meedias ju iga nädal.
Sel ajal16. mai 2017, 19:20
Kui lapsed kasvasid oli isa ju ära.Mingit sidet ei saanudki tekkida.Puudu jäi perega koos veedetud aeg.
16. mai 2017, 19:52
Kus ta ära oli? Pool aastat Afganistanis ja lapsed olid siis juba suured.
Juku16. mai 2017, 20:54
Kreisiraadios hommikust õhtuni plus järelpeod
17. mai 2017, 05:26
Aga teenitud raha oli hea naisel vastu võtta? Elas 20 aastat koos, talus Võrnot ja nautis saadud raha. Ja kui Võrno enam hästi ei teeninud, siis muutus Võrno tema jaoks "vaimselt vägivaldseks"? Sellised vabandused on ju ebaküpse inimese omad, kes leiab alati põhjuseid.
elementaarne16. mai 2017, 19:03
Normaalne oleks, kui mees maksaks naisele, mis talle kuulub ja seda ilma mingi viivituseta.
kurb16. mai 2017, 19:18
EKRE sai suure tünga hakates sugumürsku promoma.
Selle naise jube saatus -16. mai 2017, 18:25
- hommikust õhtuni,õhtust hommikuni kuulata letosvetti ja
nii palju aastaid...
16. mai 2017, 19:24
Mida siin jubedat on kui naine läks ta juurde elama juba nädal pärast tutvumist ning kohe oli ka laps olemas. Selle asemel et juba eos selline suhe katkestada, tehti teine laps veel lisaks.
ja pooletoobine mees vaatas pealt,16. mai 2017, 21:06
kui naine aina toimetas, ise sisse kolis ja ise endale lapsi tegi?
Mees ei tohi ju ust naise eest kinni panna, ega tohi eostamata jätta?
Hea loogika sul 19,24, aga ma väga ei kujuta ette, kuidas sina taluks ja lubaks, kui keegi ise sinu valdustesse sisse kolib? Mina hakkaks vastu.
17. mai 2017, 05:28
Vaene tark naine kesoma "pooletoobise" mehe kooselu jaoks veel ka rahasumma ulatas. Nutame nüüd kõik koos ja korraga.
küsija16. mai 2017, 18:14
mis sul viga on eesti mees?!
Piia16. mai 2017, 18:20
Ta on vastikult ülbe olemisega vanamehenässakas.
lugeja16. mai 2017, 17:47
Rumal eit, kes oma lörriläinud abielu elab välja meedias.
A.l16. mai 2017, 17:37
Öelge palun, mis osast on jutt?
18. mai 2017, 23:51
Naise rahaline panus ühise kodu soetamisse.
naine116. mai 2017, 16:41
Võrno on sarnane Peelis Paile, selline ülbe, vastik, kibestunud ja ennasttäis petis.
to naine16. mai 2017, 17:44
sa oled rumal nagu see kirjutaja ingrid.
naine1 to to naine16. mai 2017, 18:11
Mhm, mis teha, kui nii arvad. Ega siis kõik ei saa olla liiga targad... nagu sina näiteks:)
16. mai 2017, 23:03
Just kibestunud on õige sõna
karm 16. mai 2017, 16:28
Jah, loe ja imesta, millisteks vihkajateks võivad kaasad teineteisele muutuda, et saaks ainult halba teha....ja et ikka valusamini ja võimsamalt, siis ikka läbi meeedia....
16. mai 2017, 17:47
Nüüd alles tuleb meediasse samalaadsete arveteklaarimiste laviin.
16. mai 2017, 23:06
Ja tulebki.Ma võin oma kogemustest veel hullemat rääkida,kuigi tegin kõik,et kodus oleks kõik olemas.
23:0617. mai 2017, 05:29
Prantsuse vanasõna ütleb ilusti: iga sõja taga otsige naist....
Alati16. mai 2017, 16:05
vaatasin ja kuulasin kui Hannes oma naisega kuskil figureeris ja oma perest kirjutas Tosiasi oli see et harva aga siiski ja mitte grammigi halba Vaatasin et onnelikud inimesed elavad rahumeeli ja kasvatad lapsi Ei tea teiste elusi aga arvan et millegi parast Hannes tundub olevat kibestunud selleparast ka selline raamat ja et see muuks siis pani auru juurde Aga nuud heidetakse seda talle nina peale miks oma perest nii kirjutas Et lehe muuginumber oleks laes otsis vana kala Ingrit naise ules et teha porutav lugu Mulle tundub et Hannese ja Ingriti vahel on mingi vaen ja nuud sai siis teisele ara teha
16. mai 2017, 16:25
Hannes kirjutas oma raamatus ka Päevalehest ja Tuulist ja nende kirtasurade "eliidi" kylaskäigust sinna Bastioni, sellest siis ka Ingridi viha. :P
inetu16. mai 2017, 16:04
Inetu lugu igal juhul....üks pole targem kui teine ja mustavad võidu ja kumbki ei arvesta lastega.
piinlik16. mai 2017, 15:40
Ema hädaldab, et ei saa ühe poja kasvatusega hakkama ja peab 14 tundi töötama....ja elab kitsikuseja bla..bla..bla...Häbi, lausa lugeda...Paljud emad maal kasvatavad üksinda 3-4 last, ttötavad mitnme kohaga, AGA ON VÄÄRIKAD, SEST EI JOOKSE LEHTE SEDA KUULUTAMA....
piinlik16. mai 2017, 15:55
voiks olla vornol, kes alustas oma raamatus poriloopimist, pyrgib poliitikasse, aga ise kaitub nagu tavaline mats eesti mees - yhisvara loeb automaatselt enda omaks, lapsi rahaliselt ei toeta, naist kohtles kehvasti kuni leidis uuema variandi jne. ja siis on muidugi naine syydi. nagu sinusugunegi, kohe naist laimama ja naise vaarikust see ei puutu kui tode mingi pehme kohukesega valetaja kohta valja oeldakse.
Kus sa pori nägid16. mai 2017, 16:05
Raamatulõikude järgi küll pori ei loopinud. Plaanis abielluda, aga suudlused olid jääkülmad ja armastus ilmselt ammu otsas, ainult kohustused nagu paljudel.
Plaanib,16. mai 2017, 18:21
plaanib ja jääbki plaanima . Oleks tahtnud, oleks ammu vara pooleks ja naisel poleks olnud ka teemat , mida lehes kajastada. Ennegi nähtud neid plaanijaid. Neilt saab midagigi ainult vägisi ja kohtu kaudu.
16. mai 2017, 19:19
plaanijad jäävadki plaanijateks. tegijad teevad ja ei plärise.
jah16. mai 2017, 19:59
ainult täitmata lubadused ja kohustused. Kõva mees teine!
tsirkus käib....16. mai 2017, 15:36
Piinlik, et mõlemad vanemad oma laste nimel isegi ei saa asju omavahel aetud ja tehakse seda ajakirjanduse vahendusel, et kogu ilm kajaks ja kõik saaksid naerda....
tsirkus käib...mõlemad vanemad?16. mai 2017, 15:49
Tead küll kes hälisema hakkas,Võrno see polnud.(ta ei lasku nii madalale)
Midagi ta peab vastama,muidu tehakse vaid oletusi.
Mees lahendas probleemi ja konkurent valimistel peab uue solgipange avama...
Edu Võrnole ja EKRE-le.
15:49 panin kogemata miinuse,16. mai 2017, 17:44
vabandan.Palun lugeda see plussiks,ehk mitmeks plussiks.
valin iga kell16. mai 2017, 17:46
ekret ja võrnot. aus ja sirgjooneline EESTI mees.
16. mai 2017, 18:25
Eks näe jah,kuidas ja kes ekresse astuvad,Viimsi sellist ei oota
Ju16. mai 2017, 20:33
Jus sa pole siis selle mehega isiklikult kokku puutunud ja toetud vaid välisele klantskuvandile
16. mai 2017, 23:09
Tead tsirkus.Sa oled samasugune tont
16. mai 2017, 15:50
Naerda selles loos ei ole midagi.
lugeja16. mai 2017, 15:33
Näib, et asja sisu ei huvita kedagi ja kogu aur läheb rahateemadele ning küsimusele kas naine elab ühe- või kolmetoalises korteris? Miks küll inimesed, kes on aastaid tagasi vabatahtlikult paari heitnud, lapsed soetanud jne ei saa omavahel suhete sasipundart lahti räägitud vaid üks kirjutab raamatu, kus oma lapsi ning nende ema mustab ning naine vastab läbi ajakirjanduse. Millal ja mil moel saavad eks- kaaslastest sellised koletised? Kuhu on jäänud tavaline lugupidamine sellele vaatamata, et armastus
sai otsa? Kas lapse koolirahade maksmine asendab isa kohaloleku puudumise lapse igapäeva elus või on ruutmeetrite suurus ema- armastuse mõõdupuuks?
kurb16. mai 2017, 15:31
Ükski normaalne naine ei hakka kogu rahava ees musta pesu pesema....ja lastele häbi tegema...
seda 16. mai 2017, 15:52
poriloopimist alustas ju vorno oma raamatus.
Raamat16. mai 2017, 20:37
Kas sa raamatut oled lugenud? Kui ei, siis loe
No HANNES VÕRNO on küll ise16. mai 2017, 15:23
Ennast häbistanud,mitte ajakirjanik. Ja ammugi mitte laste ema,vaikseloomuline leplik naine ja sissemaks oli ju naise vanemate raha,õige mees oleks selle ammu tasunud oma riigikogulase ja võltsisamaa-armastuse eest saadud rahadega. Üks SUUR NULL on see naljamees.
asjast kasu ka 16. mai 2017, 15:17
vähemalt saavd raha asjad jutti, kuigi oleks võinud kohe korda ajada
16. mai 2017, 15:28
Raha on ammu lubatud, aga vanamees pole andnud.
Liisu16. mai 2017, 15:16
Palju neid missioonidelt tagasitulnud mehi täiesti terved on? Kui on õnnestunud ihuliikmed alles hoida, siis kahe kõrva vahele on paras lokse sisse jäänud. Ja ka pereelud on pärast lagunenud....Nii ka perekond Võrnoga asi läinud.
Jürka16. mai 2017, 15:40
Võrno esimest kommentaari (Facebookist) lugedes jäi mulle mulje, et tal on kusagil midagi sassis. Lugesin kolm korda, enne kui kirjutatu mõttest aru hakkasin saama. Ja pole kindel, kas ma ikka sain õigesti aru. Väga veider jutt oli.
parim16. mai 2017, 14:59
iroonia selles võrno tekstis on see, et LP võiks annetada artiklilt teenitud raha. HA-HA-HAA 😁. Kuidas oleks, kui ta ise annaks kasvõi osalise raamatu müügitulu naisele ja lastele, teenib ju nende pealt ja iroonia veel selles, et ise ju suuda rahalisi lubadusi pidada, ega toeta rahaliselt lapsi, kes käivad alles koolis.
16. mai 2017, 15:44
See oligi tema iroonia, sest Veidenbergile on iga sent armas.
arusaamatu16. mai 2017, 14:35
miks poeg peab isa majast välja kolima, kui vanamees uue tibi leiab? Poeg jääb ikka pojaks ju, ma küll emana ei lubaks pojal kodust välja kolida.
vanaema16. mai 2017, 14:53
Sest seal elab Cordeelia Viikberg koos võrnoga. Googel on abiks.
16. mai 2017, 15:03
Kas vanaema arvab siis et kui naine on lahkunud, siis peab mahajäetud mees tegelema näputööga?
vanaema16. mai 2017, 15:32
Huvitav, millega ta tegeles Afgaanis, kus tal naist ei olnud?
16. mai 2017, 15:49
Küsi Veidenbergi käest, tema teab kõike! Saab uue artikli LP-sse
eks16. mai 2017, 19:21
ikka noorte kitsekarjustega, ega selline mees änam naist taha!
no16. mai 2017, 20:06
mitte kauaks. Küll tädi varsti jagab kellega tegu!
Maakler16. mai 2017, 14:29
Viimsi ridaelamud küll niipalju ei maksa
16. mai 2017, 14:26
”Oma praeguse väikese pere toimetuleku nimel rabab Häli 14-tunniseid tööpäevi, et saaks üüri ja poja trennid-hobid makstud ning kõhu täis. Häli Veskarul on kuldsed käed, ta on elukutselt õmbleja, kelle õmmeldud-tikitud kleite kannab suur osa Eesti laulukoore. … Häli Veskaru elab koos noorema pojaga pisikeses ühetoalises korteris. Lahtikäivast diivanvoodist on tehtud kaks eraldi magamisaset – voodist välja tõstetud istumisosal magab poeg ja peatoe osal ema, tühjaks jäänud istumisosas on
.
Häli elab Kalamajas 3-toalises. Veidenberg valetab ja Häli on ilmselt sellega nõus.
vanaema16. mai 2017, 14:41
Kuulge, kui te natukene viitsite googeldada, siis te saate teada veel hullemaid asju sellest võrnost.
Jutt16. mai 2017, 14:51
oli sellest, et kui vahetult lahkuti peaaegu et kaks kätt taskus. Ei mööblit ega raha. Nüüdseks on ju kaks aastat juba möödunud. Tuled ehk selle peale, et selle aja jooksul võib nii mõndagi muutusi elus tulla.
16. mai 2017, 14:58
Kas Veidenberg oli lausa juures kui lahkuti ja nägi pooleks saetut diivanit?
....16. mai 2017, 15:07
osalise enda jutt. Mis see Veidenberg siia puutub
16. mai 2017, 15:20
Häli enda jutt. Kes seda usub enda asi.
Kurb 16. mai 2017, 14:23
lugu. Samas kui naine nii töökas ja tundub, et ka omal alal edukas, siis mingi rahaline tagavara oleks võinud ikka olla, et ei peaks ainult saia ja muna sööma. Iseasi, et elamist ei jõua osta. Seda poolt artiklist väga ei taha uskuda, kui just kogu naise teenistus Võrno kontrolli all ei olnud...
Laste koolitus ka maksab16. mai 2017, 14:47
... peale üüri!
Võrno räägib, et tema maksab, Häli intervuust selgub, et mees pole midagi maksnud.
Kumb valetab?
Vaevalt, et see tagasihoidlik naine. Kas raamatutulust tuli talle ka midagi?
Mari16. mai 2017, 15:00
Tavaliste raamatute honorarid on meil 2-4 tuhat, sest tiraažid on ju väikesed. Ainult Mihkel Raua "Musta pori näkku" ja A.Kiviräha "Rehepapp" on olnud väärt suuri tiraaže ja kordustrükke. Aga Võrno puhul suurest rahast ei ole küll rääkida.
Tuttav16. mai 2017, 14:14
Seda on ta teistele inimestele teiste võlgade kohta samuti lubanud, aga pole lubadusi pidanud.
mõte16. mai 2017, 14:13
Võrnost ei oodanud, et materiaalsete hüvedega saab kinni taguda oma väidetavad amoraalsed teod
vanaema16. mai 2017, 14:01
Teate, mulle tundub, et need "noored" vanakesed on nii sarnased omavahel. Aga võin teile, noorukid, öelda, et noorus ja tervis ei ole igavene. Ja see raha, mida te rabasite perelt, ei lähe teile kasuks.
Turmtuli EKRE toetajatele16. mai 2017, 13:46
ehk siis valimiseelne propaganda töötab.
Ei tea kes siin neid jutte soojendab kollases meedias ülesse ?
vaatleja16. mai 2017, 13:55
no kes on hetkel konkurent? eks ikka mees, kelle peas põleb müts ehk siim ise.
Ah, et ekrest!?16. mai 2017, 14:13
Ei noh, siis on tore mees, siis on lubatud. Siis on muidugi laim, õige ekre mees teebki nii, teistsuguseid ekresse ei võetagi. nood on pehmod. Ma ise ka ekre valija, kahju, et Viimsis ei saa valida.
16. mai 2017, 14:20
Evelyn Sepp kutsub kõiki Hälile appi advukaatide jaoks raha koguma. Tal endal on kuluhüvitised juba otsas. Toompea jumalad värisevad ja Veidenbergi aktsiad langevad...
mis pagana jura te ajate?16. mai 2017, 15:36
Häli teenib õmblemisega mega raha ja kerjab annetusi?Üks õmbleja juures valmistatud kleit maksab 500.-ja rohkem?
Selle naise hinnad on kindlasti kõrgemad.Hiinas õppiva poisi õpperaha maksab Võrno ja tädi ei saa hakkama?
Ise elab 3-toalises,siin hälises mingist 1-toalisest.
Väga vastakad hälinad.Las sepp annetab,veidenberg võib lisa anda,meie annatame "Kodutundele",neile,kes ON HÄDAS.
to 12:1216. mai 2017, 13:45
vanamehed on lolliks läinud,mis puutub Kati Tootsi,siis tal ainult üks laps,aga vanapapi on neid veel vorpinud!
Kas see on siis LAUPäEVALEHE vale?16. mai 2017, 13:41
http://epl.delfi.ee/news/lp/hannes-vorno-laste-ema-hali-veskaru-ennast-ei-tohi-suhtesse-ara-kaotada-...
”Oma praeguse väikese pere toimetuleku nimel rabab Häli 14-tunniseid tööpäevi, et saaks üüri ja poja trennid-hobid makstud ning kõhu täis. Häli Veskarul on kuldsed käed, ta on elukutselt õmbleja, kelle õmmeldud-tikitud kleite kannab suur osa Eesti laulukoore. … Häli Veskaru elab koos noorema pojaga pisikeses ühetoalises korteris. Lahtikäivast diivanvoodist on tehtud kaks eraldi magamisaset – voodist välja tõstetud istumisosal magab poeg ja peatoe osal ema, tühjaks jäänud istumisosas on koht asjadekastide jaoks. Kahe voodi vahel on sirm, mille vahel on meeter liikumisruumi. Kuulen, et Hälil on majanduslikult üliraske.
… Pere senises 300-ruutmeetrises ridaelamus Viimsis on end üksi sisse seadnud Hannes Võrno. Garaažis seisab tema linnamaastur ja mootorratas. Ta teeb majas usinalt remonti, vahetab aknaid ja vannitoa sisustust. Räägib meediale, et tema elus on uus armastus ja et ta on väga õnnelik. … Kooselu jooksul soetatud vara läheb seaduse järgi mõlema poole vahel võrdselt jagamisele. Miks elab siis Häli pojaga pisikeses üürikorteris ja Hannes suures majas üksi? Miks ei ole Häli pöördunud kohtu poole, et vara õiglaselt jagataks? Häli ütleb, et kaalus seda varianti, aga otsustas, et talle on tervislikum pikka kohtusaagat mitte ette võtta. Kui mõtleme, kui palju maksab Eestis juba advokaaditeenus, jääb üle vaid Häliga nõustuda. Ta valis rahumeelse tee – osapoolte vahel kokkuleppe saavutamise. Praeguses vääringus maksab 300-ruutmeetrine ridaelamu Viimsis vähemalt 200 000 eurot. Häli on aga väga kompromissialdis inimene, kes on jõudnud tänaseks punkti, kus ta ei taha rohkem kui see, mis ta ise ühisesse majja sisse maksis ja mida Hannes Võrno on talle meili teel ka lubanud maksta. See on suvila eest saadud 40 000 eurot. ”
vanaema16. mai 2017, 14:08
See vanamees tegi Häli lihtsalt jõuetuks. Hälil ei ole füüsilist jõudu vaielda selle häbematu olendiga.
16. mai 2017, 14:27
”Oma praeguse väikese pere toimetuleku nimel rabab Häli 14-tunniseid tööpäevi, et saaks üüri ja poja trennid-hobid makstud ning kõhu täis. Häli Veskarul on kuldsed käed, ta on elukutselt õmbleja, kelle õmmeldud-tikitud kleite kannab suur osa Eesti laulukoore. … Häli Veskaru elab koos noorema pojaga pisikeses ühetoalises korteris. Lahtikäivast diivanvoodist on tehtud kaks eraldi magamisaset – voodist välja tõstetud istumisosal magab poeg ja peatoe osal ema, tühjaks jäänud istumisosas on koht asjadekastide jaoks. Kahe voodi vahel on sirm, mille vahel on meeter liikumisruumi.
.
Häli elab Kalamajas 3-toalises. Veidenberg valetab ja Häli on ilmselt sellega nõus.
vanaema16. mai 2017, 14:45
Googelda ja loe, kellel on õigus. Häbematu võrno oma uue armastusega, kes elavad pojadele ja nende emale majas.
16. mai 2017, 14:59
Mis patrad siin? Mis pojadele, mis emale?
16. mai 2017, 15:01
Egas siis naist vägisi kinni ei saa hoida kui ta minna tahab.
...16. mai 2017, 17:45
Ühiselt soetatud maja müüki panekust keeldumise ühe argumendina ütles Hannes Võrno Hälile sõnaselgelt: sa pole pakkunud mulle kodusoojust. Ja lisas, et oleks pidanud ta juba varem välja viskama. Kui räägin Hälit tundvate inimestega, siis on just kodusoojus see, mida Häli oma perele 24/7 pakkus. See on valusaim, milles saab täielikult kodule pühendunud naist süüdistada."
Jürka16. mai 2017, 15:03
Nad ei olnud ju abielus, mis ühisvara siin jagada saab? Kui pole varajagamislepingut, pole vabaabielu puhul midagi jagada. Teadke seda kõik, kes te vabalt koos elate.
16. mai 2017, 15:23
Ei pea abielus olemagi. Ja kui elatakse aastaid koos siis selge kui vesi et tuleb jagada kui on koos soetatud ja seda enam kui on lapsed. Kui mees kolis naise elamisse siis kasku ime kiirelt jalga et naine saaks lastega elada rahus
Jürka16. mai 2017, 16:07
Jutt käib rahast, mille naine panustas nende ridamaja boksi ehitusse, kuhu nad koos kolisid. Ma rääkisin asja seaduslikust küljest, mitte eetikast. Hoiatasin vabalt koos elavaid, et lahkumineku puhul pole neil midagi nõuda, saab ainult kokku leppida. Võrno ei tea eetikast midagi, nii et aitaks ainult seaduslik nõue.
16. mai 2017, 18:06
Loodetavasti Võrno on nii tark et teeb raha üleandmisel ka vastava juriidilise papre. Muidu võib juhtuda et aasta pärast nõutakse uuesti ja lausa viivistega.
16. mai 2017, 15:04
"Ta valis rahumeelse tee – osapoolte vahel kokkuleppe saavutamise."
Mis rahumeelne tee on joosta meediasse pori loopima?
...16. mai 2017, 15:11
, su loogika on natuke vildakas. Kui pori ei taha saada, siis ära ise alusta!
16. mai 2017, 15:22
Poriga pildumine teeb ka pilduja käed mustaks.
Viimsi Varjud kesköisel asfaldil16. mai 2017, 13:28
17 kiirregistreeritud EKRE keha totavad sm. Virnot igati tema poliitkomeedi trajektooril.
Tõetera 16. mai 2017, 13:21
raha teeb tõeliselt VABAKS ! Makske oma exidele ja te näete , et asjad sujuvad.
Muidugi probleem, kui kellelgi süües kasvab isu.
m.16. mai 2017, 13:20
Matteuse 12:36
"Aga ma ütlen teile, et inimesed peavad kohtupäeval aru andma igast tühjast sõnast, mis nad on rääkinud,"
16. mai 2017, 14:29
Vaene Ingrid Veidenberg - ta ju põleb siis lausa põrgukatlas.
m.16. mai 2017, 14:54
Psalm 75:8
"vaid Jumal on, kes mõistab kohut; ta alandab ühte ja ülendab teist."
16. mai 2017, 15:06
Ning jumal alandas Võrnot ja ülendab lapsepeksjat Veidenbergi? Siis on ta küll verejanuline jumal.
15:06-le16. mai 2017, 15:31
Koguja 7:17-18
"Ära ole liiga õel ja ära ole alp: miks tahad enneaegu surra? Hea on, kui sa ühest kinni pead ja ka teisest oma kätt lahti ei lase, sest kes Jumalat kardab, pääseb neist kõigist."
15:3116. mai 2017, 16:15
Mine laula seda laulu Veidenbergile.
naine 60+16. mai 2017, 13:19
Lugesin LP artiklit väga tähelepanelikult ja mõnda kohta isegi mitu korda. Ei tea, aga sisetunne ütles kohe, et nii need asjad ikka ei ole ...
Ajakirjanikke ei usalda, sest nendele on oluline ainult lugu. Nad ei näe inimest selle taga ja ei näe ka, mida see lugu võib endaga kaasa tuua. Esialgu võibolla isegi mitte midagi, aga edaspidi ... Kuidas sa elad terve elu teadmisega, et olen oma laste isale/emale ajakirjanduse veergudel nii palju kurbust tekitanud. Arukad inimesed saavad oma küsimused lahendatud ise.
Pere senises 300-ruutmeetrises ridaelamus Viimsis on end üksi sisse seadnud Hannes Võrno. 16. mai 2017, 13:43
”Oma praeguse väikese pere toimetuleku nimel rabab Häli 14-tunniseid tööpäevi, et saaks üüri ja poja trennid-hobid makstud ning kõhu täis. Häli Veskarul on kuldsed käed, ta on elukutselt õmbleja, kelle õmmeldud-tikitud kleite kannab suur osa Eesti laulukoore. … Häli Veskaru elab koos noorema pojaga pisikeses ühetoalises korteris. Lahtikäivast diivanvoodist on tehtud kaks eraldi magamisaset – voodist välja tõstetud istumisosal magab poeg ja peatoe osal ema, tühjaks jäänud istumisosas on koht asjadekastide jaoks. Kahe voodi vahel on sirm, mille vahel on meeter liikumisruumi."
Juula16. mai 2017, 13:50
no ühes kohas oli kirjas, et praegu elab kolmetoalises ahiküttega korteris.
16. mai 2017, 14:30
Häli elab Kalamajas 3-toalises.
loogik20. mai 2017, 21:46
kui suur osa kooridest kannab proua tikitud riideid, siis peaks küll vähe lahedamalt elada saama. Tikkimine on väga kallis töö-
mari16. mai 2017, 13:57
Mis siin ajakirjanikku süüdistada ! HANNES ISE OLI JU SEE, kes seda palagani alustas ! Milline mees küll paneb oma pere-elu tumedama poole RAAMATUSSE !? Uskumatu eneseimetleja !
mnjahhh...16. mai 2017, 15:01
Tundub, et te pole H. Võrno raamatut lugenud...
to mjahahtropp16. mai 2017, 18:41
Et siis viisakas ja kena on raamatus öelda, et poegades pettunud? Avalikkusele seda kuulutada?
näis, näis16. mai 2017, 13:14
kas meister kõigil aladel sõna ka peab... Mis edasi, ega ometi mungaklooster?
Tore16. mai 2017, 13:11
Uus noor naine saab siis vähem raha ja ehk leiab rikkama kallima.
mari16. mai 2017, 13:10
Kuidas küll siin mõned aru ei saa, et seda vingu ja virinat ALUSTAS JU HANNES ISE ! ! ! Leppigu nüüd sellega, mis toimub ! Aga kaldun arvama, et ta saab sisemist viha vaid juurde, mitte aga mõtlemisvõimet, et äkki ta ikka ise tegi midagi valesti !?
Mihkel16. mai 2017, 13:00
Normaalne mees ei mõnita perekonda ja veel raamatus. Lihtsallt üks eneseimetlejast ülbik tühikargaja on selleks võimeline.
Pole16. mai 2017, 13:31
artikli lõikude põhjal küll mingit mõnitamist. Lihtsalt kooselust tüdinenud mehe mõtted. Kas neid raamatusse panna on juba iseasi. Aga mõnitamist ma küll ei näinud. Vbl raamatus on, aga seda küll ei viitsi lugeda....
16. mai 2017, 13:44
Isegi kui ollakse tüdinud, siis millegipärast on just mehed need, kelle arvates kogu ühisvara on tegelikult ainult nende oma. See on väga tavaline.
16. mai 2017, 15:07
Ning millegipärast jooksevad just naised kollasesse meediasse oma hala laiali laotama.
no16. mai 2017, 15:15
aga mis teha, anna nõu`? Kuidas taolise mehega asju ajada, kes sõna ei pea ja muidu türann.
kl16. mai 2017, 12:59
300 ruutu Viimsi häärber 200 000 eur? Seal lähevad hinnad tavaliselt ikka 500-600 000.
Maja16. mai 2017, 13:33
pole raha! Katsu selline selle raha eest maha müüa ja siis tule rääkima!
oleneb ju16. mai 2017, 13:58
kus krunt asub. keegi ehk teab tänavanime? ja kas vaade on merele? sellest oleneb ju kohe ikka väga.
16. mai 2017, 14:32
Kas Häli suvila maksis yle poole miljoni krooni?
ma ka mõtlesin20. mai 2017, 21:51
seda suvila hinda. Aastaid tagasi ju müüdi. Mis nipiga see nii kallis oli? Ei ole vist mõtet kommenteeridagi.
kl16. mai 2017, 15:16
Ups, kinnisturaamat->google maps ja näha et polegi häärber, hoopis ridakas tööstusrajoonis. selle eest jah on 200 000 ei saagi. Meri on näha siis kui selle kõrvaoleva suuure korstna otsa roniks, paar kilomeetrit umbes.
kukesupp16. mai 2017, 12:59
KREISIRAADIO jääb alatiseks jämekoomika kullafondi.Väga raske on Kreisiraadio naljanditest midagi konkreetset esile tuua,sest päris ebaõnnestunud asju neil vist polnudki. Õnneks on kõik need naljandid Youtube`is olemas.No vaadake ometi !
16. mai 2017, 13:03
Jah, aga üksa asi on hea nali, teine asi naljategijad, kes ei peaks oma rollid ikka lahus hoidma.
EKRE16. mai 2017, 12:51
Viimsi nimekirja esinumber peab sõna pidama. Hannes, sa oled luubi all.
ab 16. mai 2017, 12:49
minu arust on inimesed, kes tulevad meediasse oma pesu pesema ikka paraja kiiksuga! Pole imestada midagi järelt!
mari16. mai 2017, 12:56
Pesu pesema hakkas ju Hannes !
naaber16. mai 2017, 18:49
Arvan sama. On masendav näha, et raha pärast müüs naine oma perekonnarahu maha. Kaevanud kohtusse, nii maja kui raamat. Kui võrno oleks olnud niiiiii vastik mees, kas oleksid nad olnud koos 20 aastat ja sünnitanud lapsi? Ei.
kati16. mai 2017, 12:46
Ma saan asjast nii aru, et naine kolis ise minema, mitte teda ei visatud välja. Miks siis nüüd viriseda, et korter on vilets ja elu on s...?
16. mai 2017, 13:02
tegelikult on nii, et need on suuremalt jaolt just naised, kes lastega või ilma mehe juurest lahkuma peavad, sest (füüsiliselt või vaimselt) vägivaldne mees ei suvatsegi lahkuda, temal poleks senise elukorralduse vastu midagi. Nii et see väide, et naine ise lahkus, mida hädaldab lihtsalt ei päde. Ja kogu selle jama alustas ikka Võrno, kes ennast kiitva ja haletseva ning oma kõige lähedamaid inimesti avalikult mõnitas.
Kai16. mai 2017, 18:01
Kui sa ise peaksid vaimset vägivalda kannatama, küll ükskord leiad ka selle jõu, et oma kodust välja marssida kaks kätt taskus.
Seda jõudu sageli ei ole, kuna enesehinnang on nii alla tambitud. Kodus toimuvast on raske rääkida sõpradele, tuttavatele. Kõik ju imetlevad, et nii tore mees, nalja ja pullivend. Ka mina pidasin Võrnot meheks, kellega peaks saama kõik tülid huumoriga lahenda. Tuleb välja, et hoopis hullem kui miiniväli.
aga16. mai 2017, 20:15
tavaliselt need mehed virisevadki,keda on maha jäetud.´Õige naine, mine eluga edasi!
Sotsiopaadist saatejuht, humorist, moekunstnik, poliitik ja kaitseväelane16. mai 2017, 12:37
”Olen väga õnnetu, et olen viivitanud oma kokkuleppe mittetäieliku täitmisega. Sestap siin see teema ka lõppeb ja Häli saab kogu talle kuuluva osa.”
Miks siis naine ühetoalisesAHJUKÜTTEGA korteris seni elama on pidanud?
See ”Häli osa” oli isa Viimsi suvila müük üle kümne aasta tagasi 40 000 – mis selle väärtus praegu oleks? + ühise korteri müük – mis summa solvatud Võrno siis nüüd välja käib ja MIKS ENNE AJALEHEARTIKLIT SEDA EI TEINUD?
Lugege see LAUPÄEVALEHT läbi, seal on täpselt kirjas, kes peret ülal pidas ja kelle poole pojad hoiavad.
sugumürsk16. mai 2017, 12:44
16. mai 2017, 12:35
no jah. eks ta pidi kellestki kirjutama.
ingrid võiks ka innost ja irjast kirjutada :)
to: "ingrid võiks ka innost ja irjast kirjutada "16. mai 2017, 13:21
Praegu on teema Võrnodest, kas sa ei saa aru?
Tähismaade teema on ammu unustatud - ehk Inno ja Irja vaid mäletavad seda.
.
aga16. mai 2017, 14:01
inno juba kirjutas ingridist ja see oli ikka kole lugemine. mis naine see ingrid küll on :(
EV seersant16. mai 2017, 12:34
Vat ühte ma ütlen, et Hannes Võrnoga mina luurele ei läheks.
Kapten Kellap16. mai 2017, 12:45
Milleks luurele minna, ega's sõja aeg ole.Püsi rahumeeli kodus ,sest sama teeb ka Võrno
Oh aegu16. mai 2017, 12:33
Kolmetoalises elab naine. Puupliidil söögi tegemine on küll "üle võlli" nali, seda luksust kõigil pole. Ilmselt oli armastus otsas, miks Hannes muidu missioonil olles oma pereelu eksistentsi üle juurdles. Labane on nii oma musta pesu pesta, hiljem ilmselt omal ka häbi.
nojah 16. mai 2017, 12:28
saadame naised ka sõtta!
Miks, ei tea?16. mai 2017, 13:02
Hannes läks ikka ise ju. Pole teda keegi saatnud, rahuaeg nagu.
16. mai 2017, 12:26
päevaleht on üks punaste solgitoru,ainult rumalad inimesed loevad seal ilmuvaid paskville.
väga kuri mees16. mai 2017, 12:18
siis on, tuleb nii välja ! Isegi väga kuri kohe ! Tegi hääd reklaami omale nüüd. Oh, küll a uue naise varsti saab :)
Nii16. mai 2017, 12:16
Naine pidi avalikustama, et saada kätte raha.
Noh muidugi16. mai 2017, 12:09
Naine enam ei kõlba on vaja siledamat.
Ah nii16. mai 2017, 12:08
Kindlasti on naisel õigus ja mees näitab oma silmakirjalikkust.
Jah16. mai 2017, 12:07
Ju ei kannatanud naine enam sellist olukorda välja. Mees häbistab juba sellega oma peret, et leiab suhte väljaspool. Minu meelest on Hannes Võrno üks silmakirjateener.
jep16. mai 2017, 13:10
Üks tüüpiline vaga ristiinimene, mida oma raamatus ka tõestas. Enesekesksus ja ümbritsevate inimeste tajumine objektidena, silmakirjalikkus sama loomulik nagu hingamine.
Nii16. mai 2017, 12:03
16. mai 2017, 14:38
Mina usun meest. Naised on alati parajad ussid ja kassid.
Nips16. mai 2017, 12:01
Mõned kooselud lähevadki lörri. Inimesed tüdinevad lihtsalt teineteisest. Siis minnakse lahku. Mingi õiglus suhete klaarimisel peaks nüüd kehtima ka, aga antud juhul, kui kõik kirjeldatu enam-vähem õige on, siis näidake mulle inimest, kel 40000.- kohe tagataskust võtta on. Siis kehtestataks maksegraafik ja asutakse asja lahendama. Kasvõi kohtu kaudu, kui muidu ei saa. Edu Hannesele-Hälile suhete klaarimisel!
16. mai 2017, 13:07
Ei peagi olema raha tagataskust võtta. Aga 500-600.000 € väärtusega majale saab kergelt hüpoteeki seada, millega teisele poolele tema osa tagasi makstakse. Mitte nii, et sina andsid kümme või kakskümmend aastat tagasi 40 000€, võta see nüüd tagasi, mis siis, et summast tehtud investeering on ennast vahepeal mitmekordistanud.
Millest16. mai 2017, 13:27
see summa mitmekordistub? Rumal jutt! Kui maja maha müüa, siis tuleb ehk tulu ja rohkem tagasi maksta. Aga võib juhtuda, et müügil saadakse ka oodatust vähem. Kas siis tuleb vähem tagastada?
To: nu vot16. mai 2017, 11:57
Ikka maksab... Võrno ütles ju välja, et ainult 40000 maksab, mis eksnaine sissemaksuks andis! Seaduse järgi oleks õigus vähemalt 100000-ndele...
no vot16. mai 2017, 11:54
Mõjus! Äkki maksabki nüüd.
inetu 16. mai 2017, 11:52
Ükskõik mis, aga naine ei oleks pidanud oma kibestumust ja rahasid meedia kaudu taga ajama ja kogu rahva ees peretsirkust tegema....Eks poegadel on ju ka sõbrad ja neil ole piinlik oma vanemate käitumise üle....
E16. mai 2017, 12:34
aga mis muud yle jaab, kui mees lihtsalt ei maksa.
Mihkel16. mai 2017, 13:08
Mehe veelgi detailsem raamat on aga igati OK? Minu meelest ükski terve peaga mees sellist pa*** ei kirjuta.
16. mai 2017, 14:51
Oled sa raamatut lugenud? Mihklid on mihlkid vaid akna pealt õue vaatama.
haha16. mai 2017, 11:50
alati ajab naerma, kui sellist laadi tegelased kinnitavad, kui suured kristlased ja isamaalased nad on ja lapsigi selliseks kasvatavavad
jah16. mai 2017, 12:15
See üleolev tüüp, H, Võrno on ju kogu aeg olnud ülbikust eneseimetleja. Juba algusest saati, kui kekkas Respublicakga. Tema saadegi oli ju teisi mõnitav. Nüüd on edeval vääritu käitumisega "isamaalisel patrioodik" EKRE esindajana sihikul vallavanema koht Viimsis, rikkurite rajoonis. Tema poolt saavad olla vaid tema endataolised libekeelsed ja silmakirjalikud tüübid. See pole miski mees, kes omagi pere üle avlikult irvitab.. Eka temagi , kaugelt näha klanitud memmepoeg, ole "pereväärtused" saanud oma vanematelt.
.16. mai 2017, 12:34
nojah, II MM alguspäevil viisid sellised isamaalased uusmaasaajaid metsa äärde maha laskmisele. ise viisid, ise lasksid. see on see pool, millest täna keegi rääkida ei taha. aga need uusmaasaajad ei olnud alati üldse kommunistid - oli ka lihtsalt vaeseid, kes võtsid vastu maad, mida harida.
mina ei taha sellist isamaad, kus tähtsad mehed teevad teiste eest tähtsaid otsuseid, mille tulemusena neil on hea ja teistel halb. seda ei ole vaja. hoidke seda isamaad iseendale.
ahjaa, minu vanaisa lasid maha punased ja veel 20 aastat enne seda vanavanaisa lasti samuti maha punaste poolt. ei, kommunism on nuhtlus, kuid ülbe lollus on veel suurem nuhtlus.
16. mai 2017, 11:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tiit16. mai 2017, 11:48
On nuud ikka vaja meedias oma musta pesu pesta?
aru ma ei saa16. mai 2017, 11:43
Kas Hannese naisele ei sobinud, et mees raamatuid kirjutas ja fb-s kommenteeris???
Rohkem ma nagu sellest loost küll välja ei loe.
vaatleja16. mai 2017, 11:35
Kuidagi väga tuletab meelde OSKAR LUTSU jutustusi,ka seal möllas rätsepmeister kahe naise ja rahadega.
Ajalugu tundes16. mai 2017, 11:34
See ajakirjanik, kes oma eluga hakkama ei saanud ja mehele seda ei andnud mida mees soovis leidis ilmselt HAnnese näol objekti keda emade päeval häbistada - vaadake kui pahad isad meil on. Emade tänamine ei pea tulema isade mahategemise arvelt.
Ah nii16. mai 2017, 11:29
Küik võib ju nii olla, aga ma ei mõista mehi, kes jätavad maha oma naisi nooremate pärast. Noored naised peavad ikka olema hädas, et hakkavad elama vanade meestega.
to ah nii ehk potid ja kaaned16. mai 2017, 11:36
eks nad sobivadki teineteisega, vanatoid on jälle hädas, et need noored naised siis petavad. selline tore nõiaring.
aga seda hälisemist ei usu ma kuidagi, hale eneseupitus naise poolt.
Nii elu ongi!16. mai 2017, 11:45
Noored mehed on tihti vaesed nagu kirkorotid, mida sellisega teha? Vanast ei võtnud talupärija või omanik enam ühegi valemiga omale üle 22 aastast naist.
16. mai 2017, 11:49
Kui ta tõesti ahiküttega pisikeses üürikas ei elaks, siis oleks võimalik küll. Aga antud juhul, kui inimesel oli enne meest siiski oma kinnisvara, nüüd aga ainult üürikas.. Mida siin mitte uskuda on?
16. mai 2017, 12:12
need noored naised ei ole lihtsalt hädas, vaid ainult rahanäljas. Neid meelitab vanemate, positsioonidega meeste raha, aga mitte mees. Varem või hiljem hakkavad nad kõrvalt vaatama. Näide. Kati Toots.
no16. mai 2017, 13:09
see küll õige näide pole. Vana jäär on hoopis vanamees ise.
Kala16. mai 2017, 15:47
Lisaks veel et tüüp ise defineerib ennast KRISTLASEKS! Lugegu piiblit korralikumalt -mida seal võõrastest naistest ja laiast libedast teest kirjutatakse. Teame me selliseid poluvernikutest kristlasi kes kiriku ja jumala nime häbistavad. Igavene kröösus.
16. mai 2017, 16:17
yks siin juba laotab piibli tsitaate