Inimesed

Kolme lapse ema Silvia Ilves kolib ärimehest elukaaslase juurest välja. "Elu kuldses puuris ei ole minu jaoks!" (287)

LISA KOMMENTAAR

Ahsoo10. august 2017, 16:58
Ja minumeelest pole ta isegi ilus... maitset ka pole. Ilus näeb välja vaid siis, kui oma ala professionaalid temaga vaeva on näinud.
Rikutud koduleht22. mai 2017, 08:17
Lehele on sisse kräkitud. https://www.silviailves.com/
klikates lehe lõpus Show more
Hacked By GeNErAL! !
Info on lehe lõpus. Kas omanik on sellest teadlik?
Inimesed, mis teid vaevab?21. mai 2017, 17:46
Noor, ilus, haritud muusik, kolme toreda lapse ema - ja teie sõimate siin inetute sõnadega!
Kas mingit häbitunnet enese kommentaare lugedes pole?
https://www.silviailves.com/
-
nomisnüüd21. mai 2017, 19:09
Saan nii hästi aru, mida kirjutades mõtlesid (sõnastus nii- ja naapidi ei olegi oluline). Jubedad elukad võtavad sõna imetlusväärse naise kallal :(
Vaatasin antud linki.22. mai 2017, 08:12
Lehele on sisse kräkitud.
Hacked By GeNErAL! !
Info on lehe lõpus. Kas omanik on sellest teadlik?
Ahsoo10. august 2017, 17:00
No ei ole ilus. Ja haridus ei tähenda haritust.
Lausa perfektne21. mai 2017, 07:47
Rikas mees sobitab tutvust vase tibiga. Tibi saab tite ja "avastab", et see suhe pole ikka õige. Rikas mees maksab vaesele tibile kopsakaid alimente ja vaesest tibist saab rikas tibi. Klassika.
Klassika võib olla mõnele21. mai 2017, 17:48
Ainult et tegemist pole tibiga.
Loe, kui palju ta muusikuna on saavutanud:
https://et.wikipedia.org/wiki/Silvia_Ilves#cite_note-err-1
Silviale18. mai 2017, 16:57
Ilusad olete! Nii pojake kui ka Sa ise! Soovitan Sul halvustavatest kommentaaridest üle olla. Ju ei ole kommenteeriatel omal elu, et siin nii agaralt sõna võetakse. Selle asemel, et mõni toetav sõna öelda, aina tänitatakse. Usun, et oled õnnelik naine, sest Sul on lapsed (mida sa hing veel ihkad) ja muusika. Sul on toredad õed. Inimesed, kes siin sõna võtavad - ostke omale elu, elage seda ja ärge sekkuge teiste eludesse, sest te ei tea mitte kunagi milliseks see teil endil kujuneda võib, kardan, et hullem on teil ees, sest saatus ei jäta karistamata ka neid, kes oma suust teiste pihta salvavaid sõnu saadavad.... Nii, et olge valmis, negatiivsed ja oma eluga "hästi hakkamasaavad" kommentaatorid. Edu ja õnne The Ilves Sisters muusikutele! Te loote suurepärast energiat! Suurimad tänud!
18. mai 2017, 17:12
vabandust väikese trükivea pärast - kommenteerijatel
mnjah18. mai 2017, 18:39
oleks koledad, siis oleks teistmoodi. :) Kirjaviga, mitte trükiviga, online-ajaleht ei ole trükikojast läbi käinud.
vello18. mai 2017, 15:15
juba vanasõna ütleb, et kuhu sa lib.u ikka rahamehe eest pääsed...
vello19. mai 2017, 19:23
kas toesti konnib teiesugune prints ringi mooda eestimaad? tule taevas appi! ei imesta, et naised karjas valismaale abielluvad.
pada ja katel18. mai 2017, 14:19
Kõige parem oleks, kui tuleks avalikuks, et ülejäänud 2 last on ka mingite miljonäride pärandus, siis oleks see viimane suhe kindlasti juhus. Naised oma rikkusehullusega on samas augus nagu mehed oma iluhullusega, paar parajaid.
RAF-i kindralmajor18. mai 2017, 12:22
Kullakallis Silvia, igatsen sind väga aga, et sind päästma tulla, selleks vajan sinu abi - saada mulle pappi, 20 tonni on puudu, et saaks missiooni lõpetada.
I miss to see you :(
pagan19. mai 2017, 19:24
keegi on palati ukse jalle lahti jatnud....
mis ma oskan öelda...18. mai 2017, 08:41
Muusikuna hindan Silviat väga kõrgelt! See, et ta isiklik elu nüüd avalikkuse ette paiskus, sellest on muidugi kahju. Eks igaühel siin elus omad vitsad. Mingu Sul Silvia kenasti ja loodan, et see sõim siin Õhtulehe veergudel Sind rivist välja ei löö. Kuulsuse ahelad...
ahelad18. mai 2017, 17:34
pani liiderdaja ise endale. mitte kuulsus. kuulsust ei saa küll süüdistada. ole mõistlik ikka.
mulle näib19. mai 2017, 08:41
ise läks ajalehele rääkima, tegi enda meelest kena loo välja. kusagil oli veel teine artikkel antud, lausa nii uhkelt: mees võib lapse ära võtta. wow, õnnetukest ja tublikest, aga näe, temaon õnnelik ning vapper. ela nagu elad, normaalne ei lähe kollastele lahtedele laulukesi laulma. nagu pul ga jukust mehele oleks seda last hirmsasti vaja, mis teeb sellega? viib koju naisele?
K16. mai 2017, 19:15
Aga kas keegi pani sinna puuri vägisi?
Eih,16. mai 2017, 20:07
aga millest selline küsimus? Ta pole ju väitnudki, et vägisi.
...16. mai 2017, 09:04
Tore, et Õhtulehel on prioriteedid paigas... Aasta ema ei sobinud esikaanele, küll aga üks ebaõnnestunud perelooja. Lood on ka kõrvuti, aga tähtsamaks on peetud ikkagi ebaõnnestujat??? Selles valguses ei pane enam imestama see trall aasta ema valimise ümber. Elu on valikute ja prioriteetide seadmine. Meie peremudeli latt on üpris vastu maad surutud ja piinlikul kombel on paljud selle üle uhked. Masendav...
Sun16. mai 2017, 09:21
Normaalne, see ju kollane leht. Imelik et mõnel antud fakt aastade jooksul ei ole kohale jõudnud,, loeb ja muud kui piriseb.
xxx16. mai 2017, 14:01
Kas see ülemöödunud sajandi puritaanide kiunumine ja vaenu õhutamine ükskord ära ei lõppe?
Nädal on mööda AASTA EMA valimisest21. mai 2017, 17:24
Kas iga päev peaks mingi jutt sellest tagasihoidlikust turedast naisest olema, arvan, ta ise seda küll ei sooviks.
http://reporter.postimees.ee/4111871/aasta-ema-on-kolme-tutre-ema-ja-tunnustatud-arst-heli-veeber
Meeldetuletusesks on eelmine link.
Kas Kati Toots15. mai 2017, 23:24
ei elanud samuti teise naise mehega ja küllap neid veelgi leidub,,,
tark tüdruk hoopis15. mai 2017, 22:46
kui soome kaudu lapsele alimendid välja nöuda siis saavad need peris korralikud olema sellise sissetulekuga mehe puhul... oma perisnaisega väheke jama vöib tulla kui too haisu ninna saab aga ju on mees sellega ka juba arvestanud...
ilveste maagia15. mai 2017, 23:29
tark tüdruk? minu teada nimetatakse selliseid kullakaevajateks. ja see ei ole öeldud kaugeltki mitte komplimendina. staarkullakaevajad - igasugu ilvesed ja ilvesad.
no sa19. mai 2017, 19:26
void neid nimetada kuidas tahad. armastada rikast meest on tapselt niisama lihtne kui armastada vaest meest. eesti mees ei kvalifitseeru yldse meheks - oel, kade, ihne, ebaperekondlik ja lisaks veel ka ylbe.
nii peabki16. mai 2017, 06:12
Soome kaudu alimendid saada on tõesti lotovõit, max. 150 eur. Palju õnne!
hm,21. mai 2017, 09:47
ja kust need eesti mehed tulevad? Kuidas nad selliseks kujunevad?
Sinu suhtumisega naisi ja kahjuks ka emasid on liiga palju.
Tubli!15. mai 2017, 22:46
Tubli Eesti naine, hea muusik, kolm last ja ilus pealekauba! Edu ja jaksu eluteel!
Teie, kes te kõik teate, kuidas elada, püüdke kenasti puritaanlikult oma õpetuse järgi elada. See on tunduvalt keerulisem kui õpetussünade jagamine.
Eestis on naine raske olla - kui kätte ei anna, oled ülbe ja viid rahva väljasuremise äärele, kui sünnitad ja jääd üksi, oled loll ja valed valikud teinud - rahul ei ole sinuga nagunii keegi.
on tõsti raske16. mai 2017, 07:30
kui kõigi käest küsida, kuidas oma elu pead elama. l... on olla l...
.16. mai 2017, 07:54
ühest draamast teise sööstmine ei ole tubliduse möödupuu.
lastel on kindlasti väga turvaline tunne selles elus - selle vanuse juures need eelmised 2 last ei saa just väga täiskasvanud olla - kus need lapsed siis elavad, kelle soojust ja õrnust nemad naudivad?
mul on kohe kahju kõigist neist ilvestest, kes oma elu moraalselt ja eetiliselt elavad, see perekonnanimi seostub aina enam küll millegi muuga.
Hunt16. mai 2017, 09:28
See on sinu isiklik mitte Ilveste probleem, ela oma elu
Tubli küll, aga...16. mai 2017, 21:45
Aga miks peaks mind huvitama mulle täiesti ebaoluliste inimeste arvamus minust? Ela nii, et saad olla sõltumatu !
mees nägi15. mai 2017, 22:44
ja tellis oma peole laulma. Mimmi läks raha peale välja. Kui oleks mingi soome tavaline mees seda teinud, siis mingit abielu poleks toimunud, mimm sai aru, et suur raha ootab teda ja kasutas võimnalust. ;) ;) ;) Selliseid näiteid on ohohooo kui palju !!!!
to mees nägi15. mai 2017, 23:32
sonid? või mis abielust sa muidu räägid? tänapäeval rumaIad naised sigivad meestega enne kosimist ära ootamata. see mees on ju hoopis teise naisega abielus, ta poleks saanudki teda ära kosida. ilmselt ka ei tahtnud, selge ju. aga kullakaevaja otsustas kiiresti sigida lootuses, et siis saab mehele. lootus aga läks lörri, nüüd ajab mingit "kuldne puur pole tema jaoks"-iba :D
kes usuks.
olgu kuidas on19. mai 2017, 19:29
aga valismaa mees reeglina oma lapsi ja naisi ilma rahata ei jata nagu eesti mehel kombeks. et kui naine tahtis kolmandat last, siis on kullakaevaja? silvia lapsed peavad tulevikus hakkama ka sinusugusele nomedikule pensionit maksma. olge onnelikud, et siin naiste ja lastevaenulikus riigis yldse keegi enam synnitab.
20. mai 2017, 11:13
nomedikel on endil ka lapsed pensioni maksmise jaoks olemas.
et ise olen19. mai 2017, 19:30
ilus ja andekas naine, aga meheks ja laste isaks tahan endale mingit rahatut suvatolli, et ainult kullakaevajaks ei soimataks, eksoleju.
mutike9. veebruar 2018, 23:09
Kusjuure mees näeb välja kui peletis. Isegi kui ta on rikas... No aga mina kahjuks ei ole nii pragmaatiline. Raha eest ka poleks selle mehega maganud. Silvial ilmselt vahet pole, kellega seksib. Ullike arvas, et saab nüüd rikkaks. Aga kahjuks Silvia absoluutselt ei vastuta oma tegude eest... kõik teised peavad vastutama...
Marii15. mai 2017, 22:39
23a+1,5 a saab nibin-nabin 25 aastane naine, pealkirjas 3 last?? :O
jaaa15. mai 2017, 21:50
See naine on ju tõeliselt lihtsameelne ja rumal.
16. mai 2017, 01:10
No vähemalt on tal lapsed, kellest ta silmnähtavalt ka hoolib. Kas aborti oleks siis parem olnud teha??
jah16. mai 2017, 07:33
see on lihtsameelse teine variant.
nimi16. mai 2017, 07:58
seda, kas ta lastest hoolib, ajakirjandus ei ole piisavalt käsitlenud.
kõige õigem oleks igaühel sellises olukorras mitte esikaanele trügida, eriti, kui veel 2 väikest last kusagil kellegagi juba olemas.
evolutsiooniliselt on tädi kõik õigesti teinud, vähemalt ühel lapsel rikas isa olemas - võibolla ka teisel kahel. kultuuriliselt on vana kooli inimestel seda vähe raske seedida, kui niimoodi ühe mehe juurest teise juurde karatakse.
aga vanust on veel vähe ja jõuab veel sünnitada küll, ega see 14-nes laps kaugel ei ole.
samas18. mai 2017, 17:42
tempos jätkates enne 40 a juubelit ja siis juba 15 -s laps on boonusena
jutake9. veebruar 2018, 23:13
Minumeelest pole Silvial üldse aega oma lastega tegeleda - enamus ajast veedab ta grimmeerijate, juuksurite, riietedisainerite ja fotograafide seltis. Ja kui mitte nendega, siis on tal kontsert või või järgmine photoschoote täis reis...
Ma arvan, et tema lapsi kasvatavad vanavanemad
.15. mai 2017, 21:42
Selle olukorra aus formuleering on:
Ilma vahendeid valimata ajada küüned taha rikkale perekonna inimesele.
Lihtsalt "KULLAKAEVAJA".
See jutt, et midagi ei teadnud, on rumalatele lehelugejatele.
no16. mai 2017, 10:46
see perekonnainimene ajas ikka ise küüned taha, olgem täpsed.
Kommentaar15. mai 2017, 21:26
Naine: "Ma kujutan ette, millised koledad eelaimused sul tekkisid, kui ma paar päeva kodust ära olin."
Mees: "Jah, mul tekkis tõepoolest kuri kahtlus, et tuled tagasi."
Maasikas15. mai 2017, 21:11
Minul hakkas neiust kahju kuni joudsin kohani, kus selgus, et tal juba 3 last, erinevate meestega ehk siis 3 korda jarjest samasse ambrisse astuda, khm ikka midagi valesti natud neiukesega...
2 last eelmisest kooselust21. mai 2017, 17:43
On ikka vahe mõningatega küll, kellel iga ettejuhtuvaga laps ja oletatav issi metsas, saba seljas.
kurb15. mai 2017, 19:35
Tõesti kurb, et andekas muusik, kes inimesena on rumalavöitu , eestaste iibe nimel sedavõrd agaralt tegutseb.. Laste tegemiseks pole aju vaja, mentaalne küpsus näib veel valgusaastate kaugusel olevat...
IRW15. mai 2017, 18:40
Tüüpiline eesti naistele - ilmub rikas välismaa mees , siis on püksid maas ja mõistus läinud
15. mai 2017, 18:57
Tüüpiline eesti mees - selle peale ei kao mõistus ega püksid, füüsis unustab vajadused väga kauaks.
lugeja15. mai 2017, 19:09
Tölpa15. mai 2017, 20:57
Ma esitaks pigem ta aasta kullakaevaja kandidaadiks.
just15. mai 2017, 23:36
eelmise staarkullakaevaja vääriline küll, ainult et eelmine valis abielus vanureid. perenimigi juhuslikult neil samasugune :D
to irw15. mai 2017, 23:34
nii on ka eesti meestega, olgu või neegrus, kui ikka on olümpiavõitja ja rahaga, siis kiidavad kõik takka, et ära kosis. pole naised hullemad midagi.
16. mai 2017, 09:11
mis sel neegusel siis häda on
see ongi15. mai 2017, 17:38
Esti üksikemaduse anatoomia.
õu je15. mai 2017, 17:11
ni sarmika mehe leidis kaunotar ja armastus ka oli
suur 15. mai 2017, 21:41
armastus rahakoti vastu hoopis
Henry Miller, viiuldaja korstnas15. mai 2017, 16:18
Eesti naised on tragid ja targad!
nii ma usungi15. mai 2017, 15:33
et ei teadnud multimiljonäri perekonnast..
Liis15. mai 2017, 20:49
mina ei teaks praegu ka kes see härra on :D ei tea ühegi soome või isegi eesti miljonäri nime :D :D imelik, eks :D et on selliseid inimesi
Muig18. mai 2017, 12:17
No ja kui kellegagi lähisuhtesse asud, siis ei uuri tema tausta? Kohe päriselt ei uuri või?
joppenpuh15. mai 2017, 15:17
juhtub korra juhtub kaks kõht läheb armastusest paksemaks aga korda kolm ja printsid kadund nagu tuhk ja tolm - ei saa olla ju tõsi see
Eesti vanasõna ütleb,15. mai 2017, 16:01
et kaks ilm kolmandata ei jää ehk kolm on kohtuseadus!
lepatriinu15. mai 2017, 14:34
Klassikaline armukese stoori! Ei jäta mehed armukeste pärast oma abikaasasid ja lapsi...Unistage edasi! Armukesed vahel ikka mõtlevad, et ma olen ju noor! Küll ta jätab oma vanamoori jne. Ei jäta! See vanamoor tähendab harilikult enamat, kui tühine afäär. Ühine minevik ja koos elatud aeg on meestele vägagi kaalukas.
ei tähenda midagi15. mai 2017, 19:50
väga rohkemat. vanamooriga lapsed ja kohustused, varandus ja mugav äraolemine. see puhas mugavus. selline mees ei austa ega armasta kedagi. ja olgu nende armukestega kuidas on, täisvereline naine sihukese mehega ei ela, sest see on madal ja häbiväärne.
hahaaa16. mai 2017, 10:24
Mugav äraolemine? Su jutt on tüüpiline armukeseks olnud naise eneseõigustus! Usu mind, tõeliselt mugav oleks mehel üksi elada, ilma igasuguse naise ja lasteta. Teeb, mis tahab, tuleb, millal tahab, lebotab jalad laual, viskab musta soki kohu juhtub, jätab tühja pizzakarbi vedelema, kui tahab- ja mitte keegi ei õienda! Ja kasvõi igalõhtul läheb erineva naisega välja- kohustustevaba seks! Mees on seal ja sellega, kellega ta ise TAHAB, väg alihtne! Võib olla tõesti, mingi mõtlemisvõimetu amööb laseb end lohistada. Et sinu jutu iva seisneb selles, et armuke olla on igati uhke ja hea :D ? Lubage naerda! Võtke ometi teadmiseks, et armukesed on vaid ärakasutamiseks. Ükski normaalne mees nendega päris plaane ei tee!
ei tea17. mai 2017, 07:48
miks sellised siis ei ela kõik üksi
ei teale18. mai 2017, 13:38
Seepärast ei ela üksi, et ei viitsita oma elu ümber korraldada- liiga palju jahmerdamist ja selgitamist kõigile. Petavadki nii kaua, kui saab, noh!
juku15. mai 2017, 19:51
15. mai 2017, 19:51
tubli, moded, mis pagan ma jälle roppust kirjutasin, või torkis see teist kedagi?
nii see on, lepatriinu..15. mai 2017, 20:18
Nii on jah. Ma semmisin samuti 12 aastat noorema naisega, pigem nagu noore neiuga.. Ilus, kena, sarmikas.. Sale, seksikas.. Mida võiks veel üks 35 aastane mees soovida?
Aga mingil hetkel sain aru, et oma naine on ikka üle kõige - stabiilsus. Stabiilsus on 35+ mehele juba tähtis. Et sul on alati keegi kodus ootamas, söök laual, toad korras, pesu kappi sätitud.. Mitte, et naine nagu koduteenija eest peaks olema, vaid ta lihtsalt hoolitsebki pere eest nii - pereinimene ja ta hoiab kodu korras. Sest see on ju ka tema kodu. Stabiilne (tasuta ja tingimustevaba) seks; kindel ja turvaline partner, alati olemas.
Lõpetasin selle kõrvalsuhte ära ja hindan oma naist nüüd palju rohkem. Kuidagi jõudis nagu kohale, milles seisneb tegelik õnn. Et sa lähed magama ja ärkad selle inimese kõrval, keda sa tunned läbi ja lõhki, kes on sulle lapsed sünnitanud ja naiseks olnud. Kes hoolib sinust ka siis, kui sul pole raha, jääd töötuks või oled haige. Stabiilsus on oluline asi ja peale 14 koos elatud aastat on seda peaaegu võimatu ignoreerida.
selgeltnägija15. mai 2017, 22:29
see jutt tuleb kuidagi tuttav ette, võiksin vaid nimetada nime ja muud andmed
ära hüppa siin oma kaksikeluga, nõme oled
sul, lepatriinuke15. mai 2017, 21:55
On kogemusi. Mitu kasuvenda vôi - ôde sinul on? Igal medalil on kaks poolt, ei mees asjata vana ja turvalise juurest mujal lapsi tegemas käi!
milleks mehele armukese lapsed?16. mai 2017, 13:32
Mees käib mitte tegemas, vaid oma kirge rahuldamas, NAINE sünnitab ja ka kasvatab hiljem...mõistagi üksi..., kui mees teisega abielus.
sul, lepatriinuke15. mai 2017, 21:56
On kogemusi. Mitu kasuvenda vôi - ôde sinul on? Igal medalil on kaks poolt, ei mees asjata vana ja turvalise juurest mujal lapsi tegemas käi!
sul, lepatriinuke15. mai 2017, 21:56
On kogemusi. Mitu kasuvenda vôi - ôde sinul on? Igal medalil on kaks poolt, ei mees asjata vana ja turvalise juurest mujal lapsi tegemas käi!
Miki15. mai 2017, 14:23
Tütarlaps pole süüdi,et loll somm valetab,nagu kuldsuu?
mida?15. mai 2017, 20:15
Kolme lapsega tütarlaps, tulge mõistusele, veel kaks tükki teha ja on juba kangelasema!
Aasta ema15. mai 2017, 14:22
Eelmine sai vaevalt valitud kui reeglite muutmise lootuses on uus Aasta ema kandidaat alustanud juba oma kampaania korraldamisega. Ta suudab ju nii hästi oma laste (vähemalt selle mehega saadud lapse) tuleviku kindlustada.
Karlsson katuselt15. mai 2017, 14:10
Naine on kena, tõesti on, aga pagan küll, nii lolli otsust ainuüksi kenaduse pealt küll ei teeks, et võtangi omale naiseks kena naise koos lastekarjaga!!! Ükski ajudega mees ei võta. pealegi kenadus tarkust ei anna ja kui juba 3 last eri meestega, paistab, et ega vist ei tulegi seda tarkust...
on ikka päris mitmeid mehi15. mai 2017, 17:28
kel ausad kavatsused ja on vötnud naiseks lastega naise... elavad ja saavad veel lapsi, osa lapsi saab ju varsti suureks ka..
15. mai 2017, 21:09
pedofiile on palju, kes lastega naisi tahavad
vana ema15. mai 2017, 14:07
Millal te, lihtsameelsed naised ometi õpite ühe vana tarkuse: LAPS ei ole veel elus ühtegi meest kinni hoidnud! Mida iganes nad ka (mehed) ei uduta, et oi, kuidas ma just sinuga last tahaksin jne- jätke meelde, et mehe jaoks ei ole see laps nii oluline! Ja naine, kes talle lapse sünnitab, ei muutu mehe silmis mingiks kuningannaks, kaugel sellest...Ainus, mis meest kinni hoiab, on armastus NAISE enda vastu! Kui muidugi ei olda koos materiaalsete hüvede või muu ebasiira eesmärgi tõttu...Aga kui mehel on naisega hea olla, kui ta on õnnelik, kui on tegevusi, mis neid kahte ühendab- uskuge mind ja minu elukogemust- ei lähe see mees kuhugi! Aga kiirelt rasestuda ja siis imestada, kuhu mees kadus...kullakesed, õppige teiste vigadest!
Kas oled kindel,15. mai 2017, 14:33
et lapsi vaid meeste kinnihoidmiseks sünnitatakse?
Et nagu kõiki meid on vaid selleks sünnitatud? - Ole ikka, eks neid lapsi ikka elu jätkamiseks sünnitatakse. Mees on nagu on, või pole, ikka ju hakkama saab, kui ta ära tüdineb või sureb. Mehed surevad nagunii varem, ei saa nendega surmani arvestada.
Pille15. mai 2017, 15:07
No enamuses ikka jah, sünnitatakse lapsi mehe kinnihoidmiseks ja mõeldakse, et kuhu tal siis minna, kui juba ühine laps ka jne. Eriti veel need naised, kel juba on mitu last eelmiste meestega...Sa tõesti usud, et sünnitatakse lapsi selleks, et ise "uhkelt" üksi kasvatada ja majandada? Milleks üldse kiirustada lapse saamisega, ei mõista ma. Kui ikka kõik on korras ja suur armastus, võiks ju nagu nautida seda armastust, aastakest paar vähemalt. ..
Enamus?15. mai 2017, 15:20
Kogu inimkond on sünnitatud meeste kinni hoidmiseks?
Puhake õige jalga, ei maksa kõike enda järgi võtta.
Inimkonna algusest peale ikka elu jätkamiseks sünnitatud on.
Te võite teisipidi mõelda, aga vahet pole, sest hea kui mingilgi põhjusel neid sünnitatakse. Ei ole meid eestlasi liiga palju.
ah mis te keerutate15. mai 2017, 15:33
Mõned üksikud erandid võib-olla mõtlevad seksi alustades, et teen seda elu jätkamiseks. Voodisse minnakse ikka naudinguhimust, mille tagajärjeks on ettevaatusabinõude rakendamata jätmisel lapse sünd.
Üldiselt muidugi on inimesed seksuaalinstinktiga varustatud liigi jätkamise eesmärgil, aga indiviidi tasandil tavaliselt selle peale ei mõelda.
Seksitakse ju ka siis, kui soovitav laste arv juba olemas.
cuule pisvinniline salaga15. mai 2017, 16:19
ära vaidle wana emaga kes teab elust kõike,, ex noor mees mõtleb 3 nda jala kaudu ,, kuid saades wanemax nii 40 , 50 kümmpi saab aru et wana ema komm 98% õige,,, et sest aru saada et aju tõusex üles 3 ndast jalast waja aastaid. ega enne 45 praegune mehe aju ei küpse,, cõik see praak,traumad jne mehe tehtud sest 100 a tagasi oli 25 mees küpse nii peas kui püksis, nüüd 45 55 jne jne
ei mõtlegi jätkamisele,15. mai 2017, 16:20
instinkt selline ja sugutung. Mehe kinnipidamiseks seksivad ja teevad lapsi vaid aseksuaalsed naised. Madala libiidoga indiviidil on madal enesehinnang, millest ka põhjustatud liigne klammerduvus.
aga muidu 15,3315. mai 2017, 16:22
jutt oli põhiliselt laste sünnitamisest, mitte seksist üldse.
samas ei tohi 15. mai 2017, 16:23
unustada et emapalk on see mis weel naisi sunnib emarolli täitma,,, eesti naine 70% kõrgharidusega humanitaarkallakuga ajalugu,filosoofia,juura,sots haldus pole jätkusuutlik,,, 95% leiutusi meeste tehtud sest mehe aju on loov energia, jne jne
vot siukeste15. mai 2017, 16:31
toredate meeste tõttu on meie eeslaste iive madal,,,eeslane ei suuda ammu end taas toota kui polex emapalka jne jne raha eest, hoitaxe asja katastroofi ääre peal jne jne ja süüdi on eesli mehed sest jobud,, ei hinda oma eesli naisi,, ex imesta kui otsivad võõraid,, eesli mees on jobu
salaga kui tahad15. mai 2017, 18:18
minuga jõudu katsuda olen igati nõus,, tingimused 1 1ühele bez mentov,, olen 115 kilone wene karu kes heameelega arvestax 1 1,, ootan signaali
ime muna15. mai 2017, 18:23
paarile eelmisele15. mai 2017, 21:12
Miks keegi laste käest ei küsi, mida nad tunnevad, kui selgub, et neid on mõne mehe kinni hoidmiseks sünnitatud?! Miks keegi laste käest ei küsi, kas need üldse tahavad endale poolvendi- ja õdesid või nendega üldse lävida?! Isekad ja ülbed täiskasvanud kasutavad sageli oma lapsi tugevama õigusega ära ega hooli laste tunnetest suurt midagi!
Eksid vana ema,15. mai 2017, 16:03
lapsed ongi tihtipeale see põhjus miks koos mõne loli naisega elatakse, kuigi sellest naisukesest ammu siiber ees.
Annika15. mai 2017, 17:02
Sa 16:03 oled ise mingi sinisilmne armuke, kellele mees sonib juba pikemat aega, et äh, ega ma oma laste ema ja abikaasat ammu ei armasta, lihtsalt LASTE pärast elan koos, mõistad, eks. Oi, ma ei seksi oma naisega juba viimased 5 aastat, eraldi tubades magame jne, aga LASTE pärast olen koos, tegelikult armastan ainult SIND! Aga saad ju aru, et ma VEEL ei saa lahutada ja jätkame õige salaja kohtumist lõunapausidel, sinu pinnal...Hahaaa, hea muinasjutt, et mehed on laste pärats koos :D Mees tahab olla õnnelik ja õnnelikuks teeb mehe armastatud naine, kellega ei taheta mitte ainult sedasamust teha, vaid kellega on ka sellesamuse vahepeal vahva ja lõbus olla. See, et laste pärast ollakse koos naisega, keda ei armasta, on kõige klassikalisem muinasjutt, mis mõeldud vaid armukeste lollitamiseks!
Eksid annika,15. mai 2017, 19:07
need on sinusuguste tädide fantaasiad, kes ise sooviksid nii pagutada, aga keegi neid lihtsalt ei taha.Aga see, et mehed elavad oma virisevate ja rumalate naistega koos ainult laste heaolupärast, tean mitmeid.
jah, annika15. mai 2017, 19:58
need mehed ei austa ega armasta kedagi. hoiavad vaid oma mugavust ja otsivad vaheldust. mis normaalne naine elakski sellisega. piinlik oleks ju.
annikale15. mai 2017, 23:50
on nii- ja naasuguseid mehi. selline jutuke sobib hästi rumaIa armukese maha rahustamiseks, aga siiski on ka mehi, kellel on kohusetunne ja isegi neid, kes päriselt armastavad oma lapsi. ja nemad ikka väga tihti tõesti elavad oma naisega koos, sest neil on lapsed. no ei taha mees loobuda lastest. lisaks on ju pangalaen, suguvõsa jne. ühine firmagi tihti. aga minu näite pere tõesti ei maga ammu enam koos, samas saavad sõbralikult läbi, tiimitöö sujub. mehel on väga palju ka harrastusi, mis väljaspool kodu, kuid lahutada nad ei plaani.
Krõõt16. mai 2017, 14:38
Fantaasiad? Ütle tere reaalsusele! Tõesti sul tutvusringkonnas ei ole ühtegi lollikest, kes oma elu truu armukesena raiskab? See ei ole fantaasia, vaid puhas reaalsus, sama systeem üle kogu maakera, olenemata rahvusest, rassist jne. Kaduvväike protsent on see, kui mees tõesti armukese pärast abielu lahutab, oma naise, kodu ja lapsed jätab! Enamasti seda siiski ei tehta. Fantaasiamaailmas elavad need tuhkatriinud, kes valivad esiteks mehe, kes pole vaba ja jäävad siis lootma- küll endale saan! Kui ei saa, siis rasestun jne. Lõpuks on reaalsus siiski see, et ollakse üksi oma titekarjaga ja saadakse aru, et ei olnud ikka nii paljukest väärt, et mees tõesti tema juurde tuleks, jääks, abielluks...
Lapsed on omad,15. mai 2017, 20:48
naine igavesti vööras.
pole vaja 15. mai 2017, 13:14
õpetada teistele elamist.
pähh15. mai 2017, 12:57
ja nüüd siis ootab neljandat eluarmastust, kes ta kolme lapsega ära võtaks? pole võimatu, et leiabki, mehed on ju rumaIad.
13,5415. mai 2017, 14:35
said valesti aru, sulle ei pakutud siin kedagi ega midagi.
Otsi ise endale pruut!
Väga õige15. mai 2017, 16:28
Silvia ilves ei tahagi sinusugust. Küll ta endale hea ja toreda mehe leiab
väga õigele15. mai 2017, 20:17
Kindlasti leiab uue paksu rahakotiga vanapapi.
irw15. mai 2017, 23:52
no kes sellist meest nagu see 13.54 on, üldse võiks tahta? mõni vanatüdruk, kes kellelgi pole eales kõlvanud viimases hädas ehk andub. millest nii rumaIa mehega rääkida oleks? mitte millestki.
jurakk15. mai 2017, 12:38
Loll eit, keegi pole kellegi omand ja oma lollust pole vaja kogu ilmale kuulutada.
Ew15. mai 2017, 12:31
Nagu õde ütles: "Kõigest ei pea ka igal pool rääkima.."
samad sõnad15. mai 2017, 12:52
olgugi, et tihti sai mängitud unustamatuid romansse ja võluvalt pikki poognaid.
HAHAHAAA15. mai 2017, 12:23
mitte tavaline vaid nutikas15. mai 2017, 12:57
Mede Laar oli selle Elunektarist imelisest toimest teadlik.
juhm15. mai 2017, 12:10
Tehke rumalale selgeks, mis on antud artikli mõte? On see hoiatus või hoopis õpetus või tasuta reklaam endale ja bändile?
23 aastane, 2 lapse üksikema armub nii meeletult, et peale KAHTE kuud tutvust rasestub meelega armastuse ja hoolimise märgiks. Peale lapse sündi selgub, et mees on hoopis abielus ja ülla-ülla PEAB ka tööl käima.
tahan ka miljonäriks15. mai 2017, 12:01
päris mugav, klõpsid telekas kanaleid ja valid endale naise välja.
nii see elus ongi15. mai 2017, 12:55
Raha mängib asendamatut rolli ja loob unustamatuid armusuhteid.
Kui sul raha on , siis teed su ees kõik valla
ja kui sul teda ei , siis tühja tuult vaid tallad.
Maali15. mai 2017, 11:57
See kord polnudki must mees süüdi
Oh neid mehi...15. mai 2017, 11:52
Minu mees elas ka topeltelu mitmeid aastaid Soomes tööl olles. Sellised mehed tuleks lihtsalt ära kastreerida!
aga naised kes15. mai 2017, 16:34
ei sobi sterliseerida,, no oled nõus,, haige kits oled
15. mai 2017, 11:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k15. mai 2017, 11:46
Soomes on viin nii kallis,et kohe kuidagi ei raatsi neid kurginägudega tünnivabriku modelle ilusaks jooma hakata.Aga tu Silva võiks nüüd mulle naiseks tulla,hädasti oleks vaja sihukest krapsakat eite,viiks taara poodi ja saaks uhe kahese põmmi.
soome on hull15. mai 2017, 12:19
nii mehed kui naised käivad massiliselt pagulastelt sexi ostmas , kusjuures suur nõudlus meeste järgi nii gey kui naised,,, pagulased hea meelega teenindavad põtru raha eest,,, lisa pagulaspalgale,, pagulasmehed koormatud nii soome meeste kui naiste poolt jne jne kõik rahul, ka valitsus ehk hallitus soome keeles
kas ikka tõesti nii hull?15. mai 2017, 15:52
Aga kui kõik asjaosalised ise rahul on, siis mis teistel ikka kobisemist ....
Ainult et riigil tuleb tõenäoliselt ikka varsti sekkuda vohama hakkavate suguhaiguste tõttu.
küll nüüd ütlevad15. mai 2017, 11:27
Et siis nagu mehed kes üle aisa löövad ja ainult teemaga maha ja taha elavad, tahavad nagu vaheldust, kuid naised kes ehk ainult selle ühe korra ongi armununa andunud, ning lapse saanud, on l.d :D Vot on teooria :D
Äkki on vahe selles, et mees ei või jääda rasedaks, muidu oleks meil neid üksik isasid, kelelle kaunis naine on lapse teinud hoordides. Lähtun siin loogikast, nagu vajaks ainult just mees seda suurt vaheldust.Mõnel oleks siis vist vähe,alt 10 vahelduse tagajärjel saadud last.
Teisalt, mehed on nii mammakad, et sünnitusvalusid nad ule ühe korra pole nõus välja kannatama.
Mis puudutab aga soome naisi, et pole ilusad jne jne. siis vale jutt puha. On väga ilusaid naisi.
Pole eestlannad midagi kohe palju ilusamad kui soomlannad, eksponeering on ainult teine.
Ja kõik naised tõesti ei otsi ainult rahakotti, see on mingi kadetate eesti meeste vingumine, sest tunnevad, et pole endale meeldiva naise väärilised. Paljus ka on nad arad ja ei julge isegi ilusatele naistele läheneda.Kui siis juhtub mõni väljamaalne naise eest ära krapsama, siis ongi naine lõdva ja loll jne. Ilusatel naistel pole kerge, paljud neist on üksikud põhjusel, et neile ei juleta läheneda. Keskmistel meestel puudub enesekindlus. Nad pigem kirjutavad nõretavaid kommentare, kui ennast pingutavad ja oma silmarõõmule julgeks läheneda.
Kardavad, et öeldakse ei.
Mees15. mai 2017, 11:12
Mehed! Siin on üleskutse ja teadaanne, et "staar" on vaba järgmisteks väljakutseteks ja eriti teretulnud on pungil rahakotid!
see naine oli kaval,ilus ja15. mai 2017, 11:11
tark abielludes pungil rahakotiga,, tööga sellist pappi ehk mat heaolu ei saa .,,, s mis ...r aint hiinnavahe ühele maxad mõnisada teisele mõnisada tuhat võrdse arvu ühtimise eest jne
õige pealkiri 15. mai 2017, 11:16
ilus naine mehkeldas paxu rahakotiga,, samas tühjade rahakotiga mehi ei taheta v a erandid ehk vähemus 20% mehi kel super keha ja alfaisase iseloom ehk tige,agressiivne,ülbe,ennast täis jne ja siukeste poole nigu magnet pärast nutt et pexis,pettis,jne samas vaeseid, mitte hea kehaga, häid iseloom ,rahulik,vaikne,truu ei vajata
eesti mees15. mai 2017, 19:50
Ei ole ta sommiga abielus, abikaasa on sommil ikka Soomemaal, Eestis on armuke, kes
sommiga lapse sai.
Meh15. mai 2017, 11:08
Ma ei saa aru miks selliseid pereasju peab arutama kogu maailmaga. Kellelgi on midagi puudu. Täiesti ebanormaalne naisterahvas, uskumatu naiivitar.
15. mai 2017, 11:22
Ei ole ta midagi "naiivitar", kõik tehtud targalt ja ettenägelikult. Kuidas ta muidu hakkab raha saama lapse peale?
Kas naiivitar olla on siis15. mai 2017, 11:28
vastus15. mai 2017, 13:52
Loe laused veel kord üle ja saad pihta, et ebanormaalne on kogu maailmale oma isiklikku elu letti käia.
Meh-ile15. mai 2017, 13:57
Kolme lapsega noor neiu ja naiivitar? Mine nüüd, kõik oli kaalutletud, küll ta teadis, et miljonäripapi abielus on. Lasi kolmanda lapse teha pensionisambaks. Naiivitar nii ei oskaks. Iga laps eri mehega, andke andeks, veel hiljuti öeldi selliste kohta teistmoodi, teadagi mismoodi.
Mida Sa kired15. mai 2017, 16:30
kaks esimest last on sama mehega
.15. mai 2017, 18:00
Kuidas lapse ema saab NEIU olla?
on15. mai 2017, 20:10
neiu kuni saab mehele ja siis on mehe naine...nüüdsel ajal on enamus neiud ,sest polevat enam paber tähtis aga etem elu on ikka konservatiividel, kes määratlevad abielu korraliku pere alusena.
Ahaa15. mai 2017, 21:04
No siis mul suri natuke aega tagasi sugulase neiu 99 aastaselt.
Aga15. mai 2017, 11:00
See oli ju teada võhivõõrastelegi, et see mees on abielus! Ja eelmistel lastel on eri isa. Rahakott oli väga vajalik karjääri alustamiseks ja kleitide kinnimaksmiseks. Sõbrad, elada peab oskama?!
maamiis15. mai 2017, 10:50
5,75 miljonit eurot ei tee veel multimiljonääriks.lihtsalt jõukas inimene ju!
miki15. mai 2017, 11:02
See on ühekordne sissetulek. Eks on tal neid miljoneid aastatega kogunenud veelgi. Pealegi - viis-kuus on multi. Ei ole või?
ei noh15. mai 2017, 10:49
Vanasti nimetati selliseid naisi teise nimega ja õigustatult. Nüüd kiitlevad ning esinevad meedias ja õigust jääb ülegi. No on ikka moraal.
muusikahuviline15. mai 2017, 10:47
Olgu mis on, aga minu jaoks on The Ilves Sisters üks parematest musabändidest siin Eestimaa peal. Mind nende isiklik elu ei huvita. Ei lasku nii madalale, et nende mehi-naisi siin arutama hakata.
hm15. mai 2017, 10:51
muusikahuvilisel polegi vaja ise laskuda kusagile - tšellotädi ise laob kõik letti, veidi vale rakursi alt muidugi, tiivad on veel puudu!
huvilisele15. mai 2017, 11:02
Ta ise hakkas rääkima oma soomlasest miljonärist. Keegi ei rääkinud sellest, kuidas ta poogendab.
just nimelt15. mai 2017, 11:21
musa(süldi)bänd, mitte midagi rohkem
muusikahuviline15. mai 2017, 11:50
Parandan: mitte "musabänd", vaid "muusikute ansambel" ! Kogemata läksin argoo peale :-(
No15. mai 2017, 10:42
Eks nüüd tuleb järgmine miljonär otsida ja .... neljas laps teha! Kes muidu ikka sisterite tegevust finantseerib?
reede15. mai 2017, 10:33
Minu arust väga hea diil sellest tillimaksust jagub kõigile + veel pärandus takkaotsa!
uhuuu15. mai 2017, 10:28
Rahakas keskealine mees tahtis lihtsalt vaheldust.Ei midagi uut siin maamunal.Kergeusklik noor naine muud ei midagi,Abielumehed räägivadki igasugu jama kokku,et vaheldust saaks.Rahakas abielumees tahtis vaheldust aga noor naine raha mis kindlustaks tuleviku,
Jajah15. mai 2017, 10:51
Mees valetab ja petab ja siin kõigi silmis õige mis õige ?
jajah rumalus ongi valus15. mai 2017, 14:00
Ei tasu ikka neid mehi uskuda.Vana hea nipp meestel ,et jätan oma naise ja lapsed maha.Aga lõbutses ja läks oma pere juurte tagasi.Armuke ootask,i kui mees jätab oma pere maha aga võta näpust ei jätnud.Nüüd siis mustab meest lehes .Häbi peaks olema.
Nojah15. mai 2017, 15:04
14.00 võiks ikka selle tema arust nii tubli mehe abielunaist ka veel rumaluse, lihtsameelsuse ja mehe ulapeale laskmise eest sarjata
15. mai 2017, 20:02
muidugi, mõlemad ühesugused.
Jah16. mai 2017, 09:12
Mõlemad naised halvad ja süüdi, aga tubli ja hakkaja mees nendega hädas? No küll meil ikka vohab kaksikmoraal.
noh, ütleme siis sulle eraldi16. mai 2017, 19:50
täpsustame: kõik kolmekesi on ühesugused, samaväärsed ning väärivad suurepäraselt üksteist. oled nüüd rahul?
...18. mai 2017, 08:55
19.50 on kuidagi eriti leilis selle teemaga :-)
mnjah15. mai 2017, 10:22
eks ta ole.... Avalikult meedias kuulutada iseenda rumalust, see kipub meil juba tavaliseks saama. Väikelaste ema, kes ei tea oma voodipartneri elu 1,5 aasta jooksul - see kipub olema pigem ulme. Kuna tasulist täisteksti ei loe, ei tea, kas seal on sõna saanud ka too jõukas soomlane. Kui ei, siis ei saa välistada ka kohtuasju, mis võivad sellistele armukestele üsnagi kalliks maksma minna, lastega või mitte. Aga noh - naine veel noor ja kena, asi see järgmistele miljonäridele lapsi sünnitada - maailm ju avatud!
murueit15. mai 2017, 10:45
No kas mitte Gerli Padari soomlane ei saanud samalaadse tembuga hakkama? Seal vist valetati abikaasa surnuks, aga too elas rõõmsalt edasi...
oot15. mai 2017, 12:32
aga kas gerli polnud mitte abielus? see siin ju sünnitas niisama suvalisele möödaminejale?
see petis soomlane15. mai 2017, 13:01
kes elas Siiri Sisaskiga ja nimetas end leseks, selle naine elas rõõmsasti.
vanaema15. mai 2017, 13:14
Gerlil olid vägevad pulmad Mcdonaltsis.
oijahh15. mai 2017, 11:06
No patukott sai sõna, aga temal õnnestus end kenasti puhtaks pesta - olen ärimees, mul võtavad asjad aega jms.
juhm15. mai 2017, 12:25
Mida see patukott valesti ütles?
Lastega lahutused, miljonid ja 2000 alluvat+välislähetused võtavadki aega. Meie lehtsaba oli see, kes ütles, et on naine ja vajab kogu mehe tähelepanu ja koguaeg. Andmata endale aru, et ta peab ise õppima jagama, kui valib endale teise ringi inimese elukaaslaseks ja lapseisaks.
nojah15. mai 2017, 14:02
aga las patukott ka siis ootab...
Sa15. mai 2017, 10:20
Ise vahid näljase näoga ringi ja loodad ikka veel. Pole sul armastust ,petlikku önne ega ka lapsi.
Köik igatsevad önne , eriti kauni hingega loomingulised inimesed. Need kained möistuseinimesed
jäävadki kibestunult teiste elu jälgima ja öelutsema.
to sa15. mai 2017, 10:33
vastupidi, mõistuseinimesed elavad tavaliselt kaua, aga paljud naiivsed inimesed on keskeaks nii läbi, et teevad ühe ämbri teise otsa. stress, antidepressandid, infarktid, insuldid. ma näen seda elu kõrvalt pidevalt. Raha on neil ka kuhugi alati ära kadunud.
vanaema15. mai 2017, 10:17
Mis nii imeliku? Järjekordne Jekaterina eesti moodi.
lakkamatu vooluna eluarmastusi15. mai 2017, 09:39
Eesti naine jätab ainurakse mulje, kelle see ainumaski rakk pole mõtlemisvõimeline.
Jah15. mai 2017, 10:07
ega tšello harjutamise kõrvalt inimeseks olemise jaoks palju aega üle jää.
Huvitav15. mai 2017, 10:53
Siin terve hulk neid, kes tšellomängu millekski eriti hukkamõistu väärivaks peavad.
to lakkamatu15. mai 2017, 20:50
Artikkel on ühest naisest. Ning neid mehi, kes on lasknud naistel naha üle kõrvade tõmmata, on samuti karjakaupa.
Ahsoo10. august 2017, 16:56
Tšellomängu kohta ei ütle keegi midagi halba. Inimene on terve elu tegelenud ühe asjaga ja annet on ka. Probleem on milleski muus - puudub eneseväärikus, labane, rumal ja ilmselt ka väga madala enesehinnanguga. Milleks muidu ennast eksponeerida ja nuruda tähelepanu...
Batuuta Banango (Liiwimaa inimahv)15. mai 2017, 09:25
Aeg on tal teha tutvust Emulay laadsete staar-armastajate dragdiileritega.
09:25-le15. mai 2017, 10:48
Kas need mitte siiski seni koos ei ela,kuigi naise ema pulma ei tulnud, mis sest, et osa elu vangis?
vot jah15. mai 2017, 12:34
de luuna kooles maha, seda ei saa enam nillida.
Ehe mees15. mai 2017, 09:21
Raha teeb imet ja ühtlasi pimestab inimsesi, kes saavad hiljem oma eksimusest aru.
ei ole ta veel millestki aru saanud15. mai 2017, 09:31
kes teab sedagi kas lahkus ise või saadeti minema ning nüüd seletab. lootuses, et mõni soome leht loo üles nokib ja samalaadse loo avaldab. samade väljenditega a la kuldne puur ja naiivne teadmatus, soome eid... - tädile sõnumiks.
ahsoo10. august 2017, 11:22
Minuteada oli tal afäär kellegi teisega juba talvel... paarikuune beebi kodus ja armuke...
Priit15. mai 2017, 09:15
Ma nagu ütleks ka kohe külma närviga, et Paras. Kui mehe veel nii kergelt pikalt saatis siis on selge, et rolli mängis pigem mehe rahakott !
15. mai 2017, 09:32
rääkida võib kõike.
15. mai 2017, 11:17
Sa ei ütle seda külma närviga vaid rumala südamega. Inimesed, kes sätivad enda elu pelgalt ratsionaalsete kaalutluste järgi, ei suudagi tunde- ja loominguinimest mõista. Kahjuks ei tähenda see, et nn mõistuseinimestel mõistus kodus on.
15. mai 2017, 11:32
rumala südamega on see, kes halbu valikuid teeb, võiksid end veidi huvipärast harida, kulub sulle igati ära, siis teaksid: isiklikesse suhetesse puutuvaid valikuid tehakse lähtuvalt emotsionaalsest võimekusest, mitte kunagi juhuslikult. maakeeli öeldes: pada leiab kaane, kaks saabast on paar. ei ole tunde- ja loominguinimestel midagi ühe vitsaga löödult kõige jaburamad suhted, pigem võib lausa vastupidi olla. loominguliste inimeste tembud paistavad ehk lihtsalt kaugemale.
15. mai 2017, 11:32
kas oli tõesti nii sündsusetu kommentaar?
jarmo15. mai 2017, 09:12
miks on aktsepteeritud ja austatud suhe 41 aastase meesterahva ja 23 aastase naisterahva vahel, aga kui oleks 41 aastane naine ja 23 aastane mees, siis krimpsutatakse nina ja heidetakse ette amoraalset ning perversset suhet?
see oleneb sinust15. mai 2017, 09:17
mida aktsepteerid, mida mitte. ja ära räägi teiste eest.
jarmo15. mai 2017, 11:04
mina aktsepteeringi. olen suhtes endast 17 aastat vanema naisterahvaga, viimased 9 aastat. mõlemad oleme haritud, stabiilsete ja karjäärivõimalusi pakkuvate töökohtadega, ühiskondlikult samuti aktiivsed, aga näiteks lapsendamise puhul anti ametlikuks keeldumise põhjuseks "amoraalselt perversne suhe, tingitud vanusevahest". samas vastupidise vanusevahega paaride puhul on okei. sellepärast esitasingi küsimuse. isiklikult on sügavalt ükskõik kui tegu täiskasvanud isikutega ja kõik toimub vastastikusel soovil.
noh15. mai 2017, 11:09
miks sa siit meie käest küsid. taple nende ametnikega, dziisas
to noh15. mai 2017, 12:38
oled sa vast tumba :( ametnikel ongi sama mõtteviis, mida ühiskonnas viljeletakse, selles ongi ju jarmo point. aga sinusugune kuidagi natuke keerulisemaid asju ju ei mõista. selle nimi on muidu topeltstandardid.
jarmo-le15. mai 2017, 14:23
Hakka või Macronist aru saama...
noh15. mai 2017, 21:34
mulle ei ole vaja ühiskonnas viljelemist nina peale visata. mina ei ole teiste arvamustes süüdi, ka ei tolereeri ma topeltstandardeid.
jarmole16. mai 2017, 00:01
sinagi siis pedofiiIi ohver nagu prantsusmaa president. päris kurb, et pedofiiIidel lastakse tegutseda. ameerikas pannakse selline õpetaja vvangi, kes oma teismeliste õpilastega teki all nahistab. aga prantsusmaal saab pedofiiI esileediks.
mis seal aru saada16. mai 2017, 00:03
macronil on stockholmi sündroom, pesuehtne. pedofiiIist 40 a õpetaja kasutas 15aastast poisikest ära ja nüüd poiss arvab, et armastab teda. naine on küll sale, aga näost koIe nagu öö.
vanusevahe15. mai 2017, 11:16
Isa ja tütar.Otsis isa, kes kingiks kuldse puuri ja turvalise elu.
tempel15. mai 2017, 09:06
Järgmiseks on hala ja pisarad kuidas soome lastekaitse naiselt lapse ära võttis. Pole esimene ega viimane lugu.
09:06-le15. mai 2017, 10:50
Aga Eesti lstekaitse ei liiguta kõrvugi,kui laps elab pedofiilist isaga a'la C-Komando saade...
15. mai 2017, 08:55
ei noh. mis sest mehest. elu kindlustatud. sest last ta ikka ju toetab ja aitab. ;)
yll15. mai 2017, 09:03
usun et sellest toetusest piisab ka eelmistele pampudele.
aga17. mai 2017, 09:56
180 euri kuus saab ehk sealt soomest
Risto Puntti Runkkonen15. mai 2017, 08:54
See on peale President Koivisto surma, kõige enam soomlasi raband uudis üldse. See , et see staarlehtsaba liiga vähe tähelepanu pälvis oli lausa kuritegu. Ainult Jallu vist avaldaski ta muusikalisi staarartikleid.
heh15. mai 2017, 12:39
keda nüüd 93aastase inimese surm ikka rabaks. eriti, kui inimene on väga pikelt olnud väga raskes seisus ja juba tükk aega teada, et suremas.
Silviale15. mai 2017, 08:52
peab ikka olema väga loll, et mitu korda "samale rehale astuda", sain aru, et kõik lapsed on eri meestelt korjatud, ei maksa otsida kulda, ei puurina ega sõiduvahendina, katsu leida nüüd üka rumalavõitu töökas eesti mees, kes su lapsed aitab üles kasvatada.
Mis sa....15. mai 2017, 08:45
...siis selle tühja asja pärast kohe minema kolid. Ela rahulikult armukese elu edasi, vähemalt on lastel kõht täis ja katus pea kohal , Oh noored, noored....ei oska elada
sakslane rolf15. mai 2017, 08:45
Kus siis eelmiste laste isad ( isa ) on ? See on vist avalikkuse jaoks riigisaladusega kaetud.
eesti mees15. mai 2017, 08:38
Häli nr 2! Ise tahate kuulsaid ja rikkaid mehi, miks siis järsku enam ei meeldi? Imielühikese tutvuse ja paari koos veedetud öö järel kolitakse kohe rikka mehe koju või kuulsuse korterisse, aga pärast läheb lahti üks hala ja kiun.
15. mai 2017, 08:52
misjaoks üldse vaja võõraga ööd veeta. alustaks sellest. inimest ei tunne, ainuke kriteerium - kas on abielus või mitte - kui sedagi.
Sõrmusega15. mai 2017, 08:36
Lihtsameelne, kui sul on raha ja naine, siis eelmine naine teab kuskohast see raha on tulnud. Mujal ilmas võetakse ka kumm peale teemat kaasa... Sest kallid naised, kui mul on raha, siis mul on juba ka naine, kui mul on naine siis ükski mees ei soovi kahte naist... Vaid vaheldust...
15. mai 2017, 08:35
Tyypiline eesti elu muster.Näitsik veel kiidab ka oma petisest, aga rikast meest.Elu puhta pees tglt
Miks..15. mai 2017, 08:34
..küll selline õelus kommenteerijate poolt ?
ei pole ju....nii väga!15. mai 2017, 09:54
mul teiste eludest poogen ja miks üldse selline nn armastuslugu siin avaldati? Kas oodatakse kaastunnet või on see hoiatuseks järgnevatele tibidele, kes teatud hetketel aju ei kasuta vaid lasevad tunnetel oma mikro.. juhtida!?
Ehh15. mai 2017, 08:18
3-lapse ema, ürita veel...ehk miljonäri ei saa, lihtsa elu mehe ehk maakohast leiad
Kas15. mai 2017, 16:38
Jaan15. mai 2017, 08:09
Selliseid väärastunud tegelasi oli isegi eile, kes päeval viisid lastega emale lilli, aga õhtul sõitsid armukest põrutama ...
moor15. mai 2017, 09:48
surm sunnib sugu tegema
Mis15. mai 2017, 11:45
see emale viidud lilled siia puutuvad ega ema ei saa täiskasvanud laste elu korraldada.
oh15. mai 2017, 16:06
Ilmselt oli mõeldud, et mehed viisid oma laste emale lilli ja pärast seda läksid teiste naiste juurde
to jaan15. mai 2017, 12:43
su meelest muudel päevadel siis nagu võiks, aga emadepäeval on nagu kuidagi eriti halb, kui armukest põrutada?
vallalisena võin öelda, et ma ei tunnegi ühtki abielumeest, kes teisi ei põrutaks naise kõrvalt. ja kahjuks on see tõde. raske on abielumeeste lähenemiskatseid tõrjuda, neid on nii palju, kes nillivad.
staarühikaroti15. mai 2017, 08:08
vahetab välja staarmiljonäriproua
A 15. mai 2017, 08:02
Eile oli uus Pillimeeste Klubi ilusate Ilvestega ...
15. mai 2017, 07:49
Mis krd kuldses puuris. See mees oli ju teinud kuldse puuri ukse lahti sellele totakale tsellistile,et hakka minema,ja elas juba pikalt oma vana naise juures Soomes
mx3515. mai 2017, 07:40
Armastus kuuse all saab ruttu otsa... ütles üks naine... Teine naine on väitnud et armastuse suurus on võrdne rahakoti suurusega... Paljudel naistel "pea valutab" magama minnes.. kuid samal ajal töötades eskordina pole kunagi peavalusid... See et kooselu püsiks peab mees maksma naisele iga magamise eest ka kodus... Iga hommiku 100 eur laua peal
15. mai 2017, 07:55
200 eurot kuus naise kätte anda ei olegi palju.
15. mai 2017, 10:04
kui l o l lakas loodab, et sa armastad, saad tasuta.
Loll jutt suhu tagasi15. mai 2017, 07:56
Kui on suur armastus ei pea mingit 100 raha hommikul lauanurgal olema.Piisab armastusest. Önne ja edu .
Kuule tobu 100 raha,15. mai 2017, 10:10
seda nimetatakse irooniaks.Önne ja edu ja armastust sulle ja ka lauanurgal oleks midagi.
Maria15. mai 2017, 11:20
Nii küüniline olla on ikka suur õnnetus.
vähk15. mai 2017, 07:40
pealkiri on ilmselt viiuldatud.ei tahtnud elada kuldses puuris.tegelikult ju ei elanudki,kui miljonärionu elas oma peres edasi ning kuldne puur oli miljonäri üüritad elukoht.see oli/on ikka rohkem ostu/müügi jutt ja parim enne aeg tiksus täis.tundub,et viiulda mida viiuldad aga 3 lapsega vallasema saatus on ees.kurb,mis teha kui pea hõredavõitu on.
15. mai 2017, 07:56
ole kuitahes ilus ja andekas, aga kui väärikust napib, sihti pole ja pea hõre. ei saa keegi aidata. ikka läheb nagu alati. tahavad aasta emaks - irw. ja nad lihtsalt ei saa aru, mida nad valesti on teinud. saatus või keegi teine on süüdi. jah, noh, elu lihtsalt läheb nii, eks ole.
et siis15. mai 2017, 08:09
itimehe soome naine on aasta ema? irw just. emad, kelle mehed üle aisa tõmbavad ja vallaslapsi toodavad?
loomulikult mitte15. mai 2017, 08:34
mitte ükski alaväärne ei peaks olema aasta ema.
küsimus15. mai 2017, 08:43
Mis sa nüüd õelda tahtsid? Et soome emad on alaväärsed või?
Oh-jah15. mai 2017, 08:58
No ei ole paljudel võimet aru saada, et ei tahetud mitte aasta emadeks, vaid viiaskat suhtumist üksi last kavatavatesse naistesse.
Ahsoo15. mai 2017, 09:00
Alaväärne ? Muidugi, kui mees teeb .igadusi, siis ikka naine alaväärne.
maali15. mai 2017, 09:06
kas naine teadis, et mehel on armuke, miks tema ei sobi siis aasta emaks?
15. mai 2017, 09:42
...15. mai 2017, 10:41
vastus15. mai 2017, 10:55
See soome päss alavääristas oma soome naist, ema ilmselt .
to vastus15. mai 2017, 20:44
Ja soomlanna nüüd ju ka enam oma mehe tõttu aasta emaks ei sobi. Mehel vallaslapsed mööda küla laiali.
Woodstock15. mai 2017, 07:58
Tundub kyll nagu tutvumisreklaam.
tonksunen15. mai 2017, 07:31
"Ta oleks võinud riskida" samas "!Ma oleks talle kohe ära öelnud! .. ha ha ha... Selline lambajutt... Vähemalt laps on nüüd kindlustatud... :) Saab edasi viiuldada...
FB15. mai 2017, 07:09
Muide, härral on FB-is kenasti märgitud abielus, palju fotosi koos oma abikaasaga koos. Noojah..ei teanud midagi. Ok usume, usume.
BF15. mai 2017, 07:35
Ei ole ju märgitud. Kui see kuidagi asjasse puutub.
mida sa vahutad15. mai 2017, 07:45
vale jutt, ei ole fb-s mingeid perepilte ega abielu
murueit15. mai 2017, 10:57
FB / 07:09, 15. mai 2017 -le
Tahtsid ennast huvitavaks teha ja kari lambaid oma plusspunktidega kohe jaol! Vaat nii käibki otsustamine, nii et KES on lammas?
Mees115. mai 2017, 07:03
Oeh, miljonär sobis küll.... Naised naised... Piinlik
to mees115. mai 2017, 12:47
ära tee siin nägu, nagu ise ütleksid samas olukorras ära, kui miljonärist kenake naine sind tahaks. ära hakkaka valetama, me keegi ei usu sind. aga mõnus tr opi-suhtumine, ikka ainult ju naised on halvad :D
to Mees115. mai 2017, 20:42
Artikkel on kahest inimesest. Üks on krooniline valetaja ja petja, teine lihtsalt sinisilmne ja usaldav. Ei tea, kumb siin tegelikult hullem inimene on?!
16. mai 2017, 07:48
see siin on kenasti teineteist täiendav paar.
hullem on see16. mai 2017, 17:44
kes naiivne. sest ta on nii rumal, et on iseenda kurjem vaenlane. iseendale kahjulik, saad sa aru.
ja16. mai 2017, 17:44
elu nuhtleb naiivseid vist kõige valusamini.
ei tea16. mai 2017, 18:30
tal vist pole pooltki nii valus, kui meie "elutarkadel" kommentaatoritel.
Kuidagi raske uskuda, et sadade kommentaatorite süda valutab ühe kauni ja andeka naise pärast. Pigem ikka mure enda hingehaavade pärast, kes korvi saand, kes sarved...
hmm15. mai 2017, 07:02
Kui rutt siis need kolm last sündisid, kui isegi mehega ei jõudnud lähemalt tuttavaks saada?
järgmisel päeval15. mai 2017, 07:17
ehhee15. mai 2017, 07:48
tal mitme mehega lapsed
krisse15. mai 2017, 07:54
miljonäriga ju ainult see viimane laps, kaks olid ju varem olemas
krissega nõus15. mai 2017, 08:42
Pesu ei tohi pesta liiga kõrgel temperatuuril, kumm läheb lõdvaks.
Aga15. mai 2017, 09:03
Varsti tembeldatakse iga naine, kes lapse saab, nii ja naasuguseks. Ilma lapsi saamata võib iga päev uus mees olla, siis ei ütle keegi midagi
to aga15. mai 2017, 12:55
aga täpselt nii ju ongi, tee sa muidu, mis teed, aga no sigida kolm last kolme mehega, kes keegi sind ära ei soovi kosida, see on ikka hale küll. aga ell-tähega nimetatud naistel ju selles osas häbitunne puudub.
Et15. mai 2017, 15:11
Öeldud oli, et IGA naine, kes lapsed saab, on varsti nii või naasugune. See, mis mehed teevad, ei ole ju üldse oluline, siin ka petab oma ja teist naist aga ikka kõigi meelest kõik õigesti teinud ja tubli mees.
to et15. mai 2017, 20:13
noh, mina ei tea, valik on sinu. kui sulle sobib lõdva kummiga mees, siis anna minna. sina ju ise otsustad, kuidas sa seda asja võtad. keda võtad, keda mitte. keegi teiine sind ei sunni, keegi ei saa sulle vägisi peale suruda topeltstandardeid.
Uskumatu18. mai 2017, 09:02
Siin ikka mingi 95 % või veel rohkem ei oma funktsionaalset lugemisoskust. Kui keegi kirjutab, et kuidas meil ühiskonnas valdavalt asjad on, siis rünnatakse teda, nagu see oleks tema isiklik seisukoht.
yll15. mai 2017, 06:57
tead tondu.nad on kõikjal.euroopat orjastab tohutu muttide armee.ükskõik kui palju mehed raha ühiskonda produtseerivad siis kaob see nende põhiliselt ümberjagatavatel töökohtadel töötavate naiste käes kui kerisele.
Tont15. mai 2017, 06:50
Kuskohast sellised sinisilmsed Eesti tohmannaised kyll tulevad?
15. mai 2017, 07:02
Mul on sama küsimus tekkinud. Aga mis Sa saada ikka tahad, enne Soome rikkuriga tutvumist oli juba 2 last omale suutnud muretseda, ise alles 23-aastane. Kulla noor inimene, elanud enne veidi ja siis hakanud lapsi tegema. Nüüd vead oma kolme rattalist järelkäru igale poole järgi.
/ 15. mai 2017, 07:44
mis puutuvad sinusse teise inimese lapsed. Ela , mehike ,targalt, kui oskad. Ja vaata, et su oma lapsed oleksid õigel teel.
!15. mai 2017, 07:55
Tütarlaps ju ise trügis oma lastega püünele/ajalehte. Kirub rikkurist taati aga kahe eelneva lapse isast ei sõnakestki. Ju oli vaene külapoiss.
//15. mai 2017, 08:45
Ega ei puutukski, aga ise ronis ajakirjanduse veergudele. Poleks hakanud küll eraldi selleks pingutama, et teada saada kui palju lapsi ja kellega tehtud, aga see oli tema enda tahtmine, et kogu Eesti saaks teada ja arutaks tema elu.
on15. mai 2017, 09:24
Lapitalistlikus Eeestio ja paljulapseliset seas ei ole mõsite, au, väärikus, eetika. On tikkus, pilt ajalehetes järjepanu ja raha ja vara ükskõik kui alatul ja autul moel.
Nii ka selle nõmeda kolme laspelise iLcesge, kes oma pordueleuga lehet kippus. Enamasti kannavad slleiste naiset lapsed samu "väärtus", ükskõik kuidas raha saada ja kärgperesid tekitada. Tegelikult madal, kombetu ja vääritu naine, viilulimänguoskus ei ole väärikus
15. mai 2017, 08:33
Ajavad raha taga.Juba väiksest saati sisse programmitud.Raha nimel kannatavad ja suffer
väga irooniline15. mai 2017, 08:46
õnnetu ning kahetsusväärne variant on see, kui oled väga ilus, aga arukest pole.
oh oh15. mai 2017, 09:45
mina ei ole elu jooksul ühtegi nii koledat näinud, kes kar-gamisest üle jääks.
eiti hoolsalt15. mai 2017, 09:47
ka-rati naaberküla tüsedat kõõrdsilmest vaimupuudega tüdrukut. vaat temal oli iseäranis palju kosilasi...
09:34, -le15. mai 2017, 10:59
Komme lugedes on need "ülejääjad" alati kommenteerimas. Alati ja igal pool.
Ei ole mingi sinisilmne,15. mai 2017, 09:55
selle viiuldamisega suurt ei teeni, aga rikka p.dra käest küll midagi ikka saab, tüüpilise virulinnu mentaliteet.
Kas see on sama tädi,15. mai 2017, 10:17
kes lumetormis kolme väikse lapsega šoppama kakerdas?
Tupac17. mai 2017, 12:14
Hahahaaa...19. mai 2017, 22:30