Üritused

Välismaa eurofännid Eesti finaalist väljajäämise kohta: esitus oli liialt teatraalne, nende pilgud ja naeratused olid täiesti ebaloomulikud (34)

LISA KOMMENTAAR

Ohjah13. mai 2017, 11:41
Artikliga täiest nõus, eriti veel lõpuosaga. Koit on üleõppinud, kasutas oma muusikalide nippe, aga teles näidati kõike lähedalt. Laura pani oma riietusega täiesti puusse ning poolfinaalis polnud tema õiget hääletämbrit muu tilulilu taustal tegelikult kuulda. Duetis peaks ikkagi laulma vist bass või bariton, mitte naisest heledama häälega mees.
Kommunist olla on uhke ja hää13. mai 2017, 10:43
Kommunistlikus riigis ongi kõik teatraalne ja ebaloomulik.
sirje13. mai 2017, 08:50
ei ole vaja müüa karunahka kui karu veel metsas jookseb. padari ja bentoni loo võitsid nad tänu AINULT bentonile.
Mnjah12. mai 2017, 21:56
Kahetsusega pean nentima, et nädal aega tagasi kirjutasin just kommentaari, et Eesti tiim ei saa hakkama kahe asjaga: Riietus ja meik ning lava$õu, mis on viimasel ajal hindele 2 või 3. Aeg oleks see Mart Normet välja vahetada, pinda hakkavad käima need ülepingutatud võtted ja tema juhtimissüsteem. Mängib jube tarka aga njh, Eesti Lauluga on miskit pees.
Väike Illimar12. mai 2017, 19:14
Ma laulu ise ei vaadanudki, aga no see pilt siin ütleb rohkem kui tuhat sõna - nii ebasiiralt naeratatakse ainult hambapasta reklaamides ja mõne ususekti brošüüridel. Lisaks on hambad ebaloomulikult valged, eurooplastel ei ole geneetiliselt nii valged hambad.
nii12. mai 2017, 18:37
Lavastus oli põrumise põhjus.Kogu esinmine jättis võltsi ja kohmaka mulje, taustalaulu polnud jne. Ilma lavastuseta ja kaameratesse jõllitamiseta oleks tulemus parem olnud.Laulul ja lauljatel polnud midagi häda.
nii12. mai 2017, 18:37
Lavastus oli põrumise põhjus.Kogu esinmine jättis võltsi ja kohmaka mulje, taustalaulu polnud jne. Ilma lavastuseta ja kaameratesse jõllitamiseta oleks tulemus parem olnud.Laulul ja lauljatel polnud midagi häda.
nii12. mai 2017, 18:37
Lavastus oli põrumise põhjus.Kogu esinmine jättis võltsi ja kohmaka mulje, taustalaulu polnud jne. Ilma lavastuseta ja kaameratesse jõllitamiseta oleks tulemus parem olnud.Laulul ja lauljatel polnud midagi häda.
nii12. mai 2017, 18:36
Lavastus oli põrumise põhjus.Kogu esinmine jättis võltsi ja kohmaka mulje, taustalaulu polnud jne. Ilma lavastuseta ja kaameratesse jõllitamiseta oleks tulemus parem olnud.Laulul ja lauljatel polnud midagi häda.
Liina12. mai 2017, 18:02
Naljakas on see põhjalik analüüs - miks ja kuidas. Põhjus on lihtne - meil puudus 3 tähtsat naabrit, kellelt jäid hääled saamata. Niikaua kui hääletussüsteem võimaldab sellist ebaõiglust (poolfinaalis peaks saama hääletada kõik osavõtvad riigid nagu finaaliski), ei aita ükski pingutus.
lõpp12. mai 2017, 17:40
Nädal aega kõik ajalehed seda jama täis, just nagu Eesti tulevik oleks kaalukausil. Tulge maa peale. Elu läheb edasi ja ilmas on väga palju olulisemaid asju, kui see Eurovisioon.
arusaadav12. mai 2017, 15:51
et nad hävisid. Äärmiselt imalad naeratused, pluss naislauljal olid kaenlaalused karvad nulliga ära aetud... Kes sellist esinemist tahakski ?
Mida siin enam tänitada !12. mai 2017, 15:22
Mis tehtud, see tehtud ! Andke mulle andeks, kuid enamus II poolfinaali esinejaid olid nii ühetaolised, et mul tuli uni peale neid vaadates . Ju siis niisugune soust meeldib meie kallitele eurolaulu hindajatele, pole midagi parata, see on ainult nende viga, mitte meie lauljate ja laulu viga.
Koidule ja Laurale soovin parimat ! Te tegite, mis suutsite ja tegite seda pagana hästi.
Jep12. mai 2017, 14:26
Minu arust pole eurovisioon juba ammu see mis oli algusaastatel,liigselt poliitiline,naaber toetab naabrit,head suhted riikide vahel aga omakorda jne jne. Mõtetu jura,eesti võiks mõne aasta vahele jätta.
Vale valik!12. mai 2017, 13:35
Lihtsalt vale valik sai tehtud. Pudujäägid olid nii Laural kui Koidul. Kui tegemist on armastuslauluga ja duoga, siis peaks väljamängimine ka ehe ja usutav olema! Kahjuks seda meie loo puhul ei olnud. Kerli Kõiv oleks palju õigem valik olnud!
Kes nüüd teab,13. mai 2017, 12:13
kes oleks see kõige õigem valik olnud. Seekord isiklikult arvasi, et selleks oleks sobinud Rasmus, keda ma pole nagu kunagi (nagu nüüd üteldakse) fännanud. Kahju, et seekord jälle nii läks.
jummel12. mai 2017, 13:22
see pidi ju dramaatiline esitus olema--kus seal see dramaatika.
Just, mitte geopoliitilised põhjused12. mai 2017, 13:16
Esitlus oli poolfinaalis kehv, mitte, et Koit ja Laura selles süüdi on, vaid kogu see esitus oli öö ja päev võrreldes Eesti laulus nähtuga. Ei ole mõtet peitud poliitiliste põhjuste varju, meie eurotiim koosneb ebakompententsetest inimestest.
nõus12. mai 2017, 14:48
Koidu ja Laura viga on ainult see, et nad liiga palju kuulasid ja usaldasid kõiki "häid" nõuandjaid.
lõpptulemus oli liiga ülemõeldud ja mõjus täiesti ebausutavalt.
ja minu meelest ei ole see mitte esimene kord, kui muidu päris kuulatav lugu keeratakse p...sse. ei ole vaja proovida muuta lauljaid selleks, kes nad ei ole.
sel korral siiski võis üldpilti mingil määral mõjutada ka see tehniline apsakas, mida osad kuulajad võib-olla ei märganudki, aga lauljaid see kindlasti ju häiris.
Jah12. mai 2017, 22:03
Need super nõuandjad ehk siis Maikenid ja meikarid ja stilistid jne jne on kõik ilusa ära rikkunud. Loll komme tuunida laulu ja esinejaid selleks, mida nad pole. Vahetage ometi asjaga seotud tegelasi. Kaua see Triisa võõpab neid eurolauljaid, eriti veel kui välja ka ei tule... mida meiki Laural... Maiken ja Normet jne punt mingu pensile.
vabandan ette12. mai 2017, 13:06
aga kahjuks on tõesti ülepingutatud, ebaloomulik ja tavarahvale märgatav.
12. mai 2017, 13:01
Laura oli kahjuks tandemi nõrk lüli. Koidul juba loomulik lavaline sarm, ükskõik kas laulab või mitte. Too teine on nagu plastmassnukk oma harali kätega. Koit ilmselt põdes seda ette , oli näha, et tegelikult oli ta ette tujutu ja õnnetu, vaadake klippe enne võistlust
Huvitav,12. mai 2017, 13:00
Kontšita Vorsti pahaendeline pilk 2014-l aastal ei ehmatanud kedagi!
12. mai 2017, 21:57
KL12. mai 2017, 12:50
RS12. mai 2017, 12:31
Täiesti mõttetu palagan ja poliitiline klounaad.
teadja.12. mai 2017, 11:57
Oeks Koidu asemel keegi araabia mees, saanuks eesti kindlasti edasi. Eks see eurovisioon ole m6nes m6ttes ka råpane poliitika. Soome jåeti sellepårast finaalist k6rvale, kuna ta hakkas pagulasi vålja viskama.
Õige tähelepanek12. mai 2017, 11:50
Just minu mõte - liiga teatraalne. Minu jaoks rikkus ka Elina Borni pisardamine 2015 Eurolaulul loo ära - kuidagi liiga punnitatult dramaatiline. Vahetu siirus on see, mis mõjub.
kas12. mai 2017, 11:39
eestlased saadeti Ukrainast välja?
hm12. mai 2017, 11:34
Loomulik, et sellise laulusoperdisega mingit kohta ei võida. Laula kui hästi tahes, muusika paneb asjad paika. Koit on tegelikult väga tugev laulja
arvan12. mai 2017, 13:24
et Koit oleks kellegi teisega võitnud, ta oli hea.
Eurovision12. mai 2017, 11:27
See on see kui võtame kellegi Rootsist ja teeme kõik ümber nii on hea!Kui oleks laulnud nii nagu Tallinnas oleks nagu nihti finaalis.
jah12. mai 2017, 11:19
trying too hard... ja tulemus ebaloomulik - ülemeigitud, värisev hääl, väändunud pilgud... kahju. aga üldiselt: lauljad ei saa teha eelmise sajandi laulu heaks. eestlased võiks lõhmusest veidi puhata
ja12. mai 2017, 11:41
seelest ka võlts üldmulje mille vaataja ära tabas.
Peaks natuke passi vaatama - ei sobi seda teismelise kiledat häält enam teha...