Üritused

Olavi Pihlamägi: Laura ning Koidu etteaste jäi kahvatuks! Kahjuks! (99)

LISA KOMMENTAAR

kritisöör13. mai 2017, 16:50
kui oleks aga edasi pääsenud,siis poleks vist mingit kriitikat olnud ja oleks käte kantud?
nagu meie enamus sangaritega? kui mingi põrumine siis maha kantud ja mutta tambitud?
Hämmastav on lugeda teatud arvamusi inimeste suust kellel muuhulgas peaks olema ka inimlik suhtumine.
Oli ka algajale näha et niipea kui Koit lavala enesekindlalt lavale tuli,tuli esitusele rohkem powerit,Laural oli närv sees aga ta vedas ju esinemise välja ja kui suures kritisöörid ka sõbrapoliitikat Eurovisioonil,tehnikameeste eksimusi tähele paneksid,siis ehk vähem oleks kiunumist,küll kleidi,meigi,lavastuse ja esinejate kallal.
Külasmasspoliitika vastu ei sa,nii et järgmine kord ehk meil kohalike tõntsbändide vahel valik teha.
Vähem pingutust,vähem närvi.
Tänud Laurale,Koidule ja meie tiimile esindamast.
kritisöör14. mai 2017, 01:24
tekstis tulid kiiruga tipituna teatud vead,loodetavasti on mõte ikkagi arusaadav. aitähh
ega....12. mai 2017, 20:17
...laulmisele ei saagi pühenduda, kui mingid sammud ja tegevus on paika pandud- laske lauljal ise olla.
kindel põrumine12. mai 2017, 18:35
kui hohollidele seapekki ei vii.
volt12. mai 2017, 17:11
Enne oli kõik hea ja kiideti taevani. Kui võitjate hulka ei jõudnud siis materdatakse maatasa. Milleks neid lauluvõistlusi Eestis peetakse kui ei osata aru saada, mis teistele meeldib!?
pillimees12. mai 2017, 16:32
Tuleb meelde Thomas Anders ja aasta 1985.Lõhmuse laulul pole viga midagi,kuid lavaline liikumine oli kasin ja ka helimeeste töö jättis soovida.
vlj12. mai 2017, 15:16
Ah, rahunege maja!See tsirkus on poolenisti juba ette lavastatud ja võitja ka teada( Bulgaaria).
Elu läheb edasi!
Õige vlj13. mai 2017, 18:40
Juudipoiss eesti laulu žüriis ütles ju , et te ei jõua selle lauluga kuhugi, st. Pagulasi te ei taha, geiseadust vastu ei võta, Koit oli veel öelnud midagi Ukraina kohta....
12. mai 2017, 15:10
Olen nõus Pihlamäega - powerit nende hääles ja esitluses jäi vähekas kuidagi. Ootasin ka sellist võimsat tõusu ja hääle järjest kasvavat ulatust (nt nagu Leedu esineja) aga Laura hääl jäi tõesti napiks ja tasaseks ning ka taustalauljaid ei olnud ka üldse kuulda.
KAHJU KAHJU KAHJU, mulle muidu Verona väga meeldis.
Ja tõesti kui laulja saab esineda pingevabalt - nagu Koit ja Laura Eesti Laulu lõpus (kui nende võit oli juba selgunud), vaat see oli nend eparim esinemine!
Soovitus ahastuses tohmudele12. mai 2017, 14:53
Kuulake palun parem head jazzi ja lugege head kirjandust. Sellised plastukust võltstähed kuuluvad kultuuri prügikasti.
12. mai 2017, 14:48
tänapäeval ei ole niisama udutamist midagi. kui ikka armulugu siis ka kohe maha ja taha. aga seal seda polnud. seega, pole midagi tehagi.
Laulust12. mai 2017, 14:38
Väga hea laul oli, aga etteaste rikkus ära juurdepoogitud teatraalsus, mis lauluga ei haakunud.
Tegu oli ju ikka lauluvõistlusega, mitte etendusega, kus armunuid mängitakse. Seega kivi lavastaja kapsaaeda. ja milleks need suured näod taustal, need mõjusid hirmutavalt.
evelyn13. mai 2017, 16:57
mis mõtet on etteaste kallal nuriseda? Koit vastupidi lisas enesekindlust ja tema hoiak oli igati tasemel,Laura oli pisut pinges...aga kui ka ülejäänud oleksid oma tööd teinud,oleks ka üldpilt teine olnud!
Vaadates küll mingit erilis jama silma ei hakanud,kuigi powerit oleks võinud suurem olla - aga töö tehti ju ära ja mitte halvasti!
Nüüd määrab siis lavakujundus jms lõpuks saatuse? Ka polnud ideel mingit viga - ega kõik ei peagi mürtsuma ja kärtsuma!
ja samas on see nagu võitlus tuuleveskitega Horvaatia ja ülejäänud euro sms-de vastu:D
12. mai 2017, 14:20
Miks peab finaalist väljajäämist katastroofiks pidama ja nii palju selle üle heietama?! Meil oli konkurss "Eesti laul", mitte eurolaul.
tom12. mai 2017, 14:16
eesti eurolaulikute esitus oli kui õudus kuubis-mitte ei saa aru miks koit ja laura liimist lahti olid????
ats12. mai 2017, 13:52
MA JU ÜTLESIN, ET KERLI OLEKS PIDANUD VÕITMA!
12. mai 2017, 14:13
No semifinaalide järjestuses oleks ta ju välja vilistatud 0 häälega.
juku12. mai 2017, 14:15
hea,et seda käblikud ei valitud.
Ma ütlen,12. mai 2017, 20:59
Ma ütlen, et12. mai 2017, 21:00
Ivo oleks pidanud vöitma
vaatasin, kuulasin13. mai 2017, 17:43
Kerli laulu spetsiaalselt veelkord. No laulu ju ei olnudki. Kena tütarlaps oli, kes püüdis mingit idamaa stiili ajada. Siin kommides saab Laura kätega vehkimise eest sugeda, aga mida Kerli teeb? Samamoodi vehib käsi, ainult pisut priskemaid. Kui meie žürii Kerli esimeseks hääletas, siis pidi neil midagi viga olema. Verona on hea laul, aga esinemine suurel laval läks totaalselt aiataha.
klassika12. mai 2017, 13:39
"Tahtsid teha kõige paremini... aga tuli välja nagu alati..."
/Peaminister Tsernomõrdin, möödunud sajandil./
kahju tublidest lauljatest12. mai 2017, 13:30
Tõesti nad olid väga tublid, minu arvates ühed parimad, ja väga väga meeldivad, kuid kahjuks ei olnud meile punktiandjaid....Aga mis, teha, edu Teile edaspidiseks, Laura ja Koit!
Ving12. mai 2017, 13:19
Küll on eestlased imelikud..Ving on tõesti õige sõna. Kas te siis is eei kuulanud?
Esitlus ja laul olid parimad. Mingitest apsudest räägitakse? Kahvatusk jäid??
Pooltel lugudel seal olid apsud,et esitajate häält polnu dkuuldagi ja nii mõnigi ei pidanudviisi. Eestlan epeab ikka eestlast kiitma ja häbeneda pole millegipärast
no12. mai 2017, 13:18
see paras tagantjärele tarkus. Järgmine kord mehed rääkige ikka enne kuidas peaks ja mida ei tohiks, mitte tagant järele tark olles.
djaval12. mai 2017, 13:16
Kurvaks teeb see kui vaadata meie inimeste nõmedust ja omadele ärategemise tahtmist. Kui eile veel kiideti kui hea lugu ja esitus, mõned juba hakkasid eurovisioonigi ette valmistama... Siis täna loen ja tekib küsimus mis meie inimestel viga on: mage lugu, esitus nõrk, miks selline lugu üldse saadet (oli kohe ju selge, et see lugu ei jõua kuhugile...). Mul on häbi meie inimeste pärast. Minuarust oli see lugu selle poolfinaali üks paremates, kuigi tavaliselt kuulan teistsugust muusikat.
dival12. mai 2017, 14:46
Mulle meelids ka ja meeldib ikka veel. Piinlikust ei tunne. Mõni aps ja närv oleks võinud olemata olla, aga vigu tegid kõik esinejad. Millegi pärast on jah omadel omade pärast häbi. Ma ei ela Eestis, seega ei tunne piinlikust.
Hääldus12. mai 2017, 12:38
Eks lauljad laulsid ja kuulajad kuulsid pigem sõna VARONA ja arvasid, et tegemist on lihtsa vene laulukesega varesest ... . Sellest ka vähesed punktid.
teadja.12. mai 2017, 12:34
Ma panustan pigem selllepeale, et miks Eesti finaali ei pååsenud, kuna Reikop vihastas Dagmar Oja vålja.
rapsiv eesti12. mai 2017, 12:32
eestit esindasid eurovisioonil juba kaks aastat järjest parimad lauljad, milles küsimus, miks viriseda. normeti sõnul olid mõlema aasta eelvoorud väga kõrge ja ühtlase tasemega. võib-olla ei saa ülejäänud euroopa meie meisterjaanidest, pehk/ponsodest, traatatakkidest, bornidest lihtsalt aru?
DELFI-st12. mai 2017, 12:57
just nii ongi 12.05.2017 11:40
Ammu teada eestlase deviis siis - ennast kiitmast ma ei väsi!
Alus pandi sellele koomilisele tragöödiale rahaga - paljud uhkeldasid, nende hulgas ka sugulased, et Eesti laulu võitmiseks helistati Laura poolt 30 korda järjest ( RAHA!)
Siis aga keskenduti kümnetele kleitidele ja nendega netis ja sotsiaalmeedias uhkeldamisele. Hiljem lisandus meedia ja Normeti-Reikopi pundi loodud suur seebimull - a la - parim laul ja kindel finalist, kihlveokontorid kinnitavad!!!
Seebimullid aga teadagi lähevad lõhki - nüüd siis hala ja pohmell.
Ja mis nende Laura 20 esinemiskleidiga peale hakata? Võiks pakkuda ERM-ile...
inxu12. mai 2017, 12:27
Mida siin kiruda on? Laul ja esitus oli ju ilus-kaks kena ja sümpaatset noort inimest. Ei näinud küll mingit krampis naeratust või kellegi jõllitust. Minu kõrv kuulis ka taustalauljaid. Aga noh,ilu on vaataja-kuulaja silmades-kõrvades. Aitäh ilusa laulu eest,Laura ja Koit ning Sven!!!!
Jokk skeemitamine12. mai 2017, 12:22
Laul ise oli väga keskpärane, aga lauljad meie parimad. Juba Tallinnas võistluse ajal oli aru saada, et nende kahe laulja vahel puudub täielikult keemia, aga see on ju nagu paarisuhe. Kujutagem Koitu koos Maarjaga laulmas, seal on olnud esitustes igas liigutuses ja näoilmes näha valu lõppenud suhtest ja ilusatest mälestustest, vähemalt nii näib. Koidu näoilmed ja naeratused olid vastuolus laulussõnumiga ja see Koidu falsetis laulmine!? Miks puudus laval Laural sarm ja sära, miks seda ei tekitatud ja lavastatud? Minu meelest see on Eesti korraldajate järjekordne ämbrisse astumine, eelmisel aastal oli Jüri Pootsmannil hea laul, aga totter lavastus. Eesti ei saa tuuleveskite vastu võidelda, tuleb vaid leida andekamad ja vähem ennasttäis eurolaulu korraldajad. Ja olgem ausad, tegemist on eurolaulu valimisega, mitte eesti laulu valimisega. Eesti kohe oskab oma väiksusega JOKKilt käituda. Eurolaulu valimine ei pea mitte ainult näima, vaid ka olema Eurovisinile laulu valimine. Ja rahvast vist ei saa valimisel usaldada, Leto Svetidest juba aitab. Valigu 100-200-300 asjatundjat või siis juba väiksed Hiiglased. Peale sõna VERONA mulle eilsest Eesti esinemisest midagi erilist meelde ei jäänud, kuidas Eesti korraldajad jälle külvasid, nõnda ka lõikasid.
DELFI-st12. mai 2017, 12:06
Malle 12.05.2017 11:26
Õige mõte! Laura on laulmisega nii umbes Ülenurme naisansambli tasemel - aga keidid talle meeldivad - võib-olla prooviks näiteks Hansaposti kleidimodellina.
Oleks tast vähemalt miskit tolku... :)
futballer12. mai 2017, 11:58
0 : 2
( Lost in Verona and Lost in Kiev )
kahju raisatud rahast12. mai 2017, 11:47
kõik läks nagu alt. Riietus, Laura meik, oli kuidagi hale ja kahvatu, silmad imelikult värvitud. Kleit ei kannata üldse kriitikat. Teisi naislauljaid oli silmal kohe ilus vaadata. Laulmisest ei maksa üldse rääkidagi, see ei kannat mingit kriitikat. esimeste nootidega oli kohe aru saada, et sealt edasipääsu ei ole
12. mai 2017, 12:19
Mis esimeste nootidega? Esimesi noote sa ei saanudki heliapsaka tõttu kuuldagi. Võiksid tõesti mitte rääkida. Vaata aga kriitikut, või kohe mitte miski ei kõlvanud.
Marju12. mai 2017, 13:19
Laura silmameik oli tõesti väga kahvatu ja võttis temalt palju sära ära. Tükk aega vaatasin, et mis nende Laura silmadega küll on.. Nii mannetut esinemist Laural pole veel näinud. Lisaks veel see jube kätega vehklemine. Kahju.
djaval12. mai 2017, 13:54
Ja mina tola arvasin, et see oli lauluvõistlus. Tuleb aga hoopis välja, et see on hoopis meikijate mõõduvõtt. Kuidas ma küll kõik need aastad asjast nii valesti olen aru saanud.
12. mai 2017, 14:48
Eestis elavatel eestlastel ikka ju naabrist parem mentaliteet kallal.. Põhi point (antud hetkel laul) on teise järguline.
vaadake13. mai 2017, 17:57
ametlikku videot. Seal on Laura peaaegu ilma meigita. Ei sega ju. Laul kõlab kenasti, aga mingit vastastikust sümpaatiat ei paista ka sealt.
Minu jaoks oli kõige halvem Laura soeng. Tegi ta kuidagi vanaks. Eriti profiilis oli pilt hull. Aga ei soeng ega kõik muu ei lugenud. Luges see, et vastastikust tõmmet polnud. Kummalgi polnud ju kahju, et nad kadusid Veronas. Duett oli, aga paari ei olnud. Heli oli ka teistel võrreldes ametliku videoga vilets. Nii nagu enamasti telekast kuulates.
See ei ole ju see12. mai 2017, 11:45
See ei ole ju see. Vanal euro-hundil Juhan Paadsamil on hinnangus õigus. Kuid peamine põhjus, miks Eesti välja jäi on POLIITILINE, sellel korral GEOPOLIITILINE. ma ei räägi Venemaast ja Ukrainast, seal ei ole lauluga midagi pistmist, vaid puha spoliitika. Kuid me sattusime ju poolfinaali, kus polnud pea ühtegi meie riiki. Kogu see Eurosvisiooni hääöletus ning eriti nenxde järel mingi kunstilise konkurentsi otsimine on ju sulaselge jura ja poliitiliselt pimedate jauramine.
AA12. mai 2017, 12:16
Võttes arvesse kui õudne see esitus oli, poleks ka sõbrad meie poolt hääletanud. Ma arvan, et isegi Laura ja Koit ise ei hääletaks enda poolt. Kui on väärt etteaste, siis hääletavad ka puruvõõrad ja finaali oleks ikka saanud. Neid haletsus ja sõbrahääli polegi kellelgi vaja.
Haaaa12. mai 2017, 13:04
Norral on väga palju kaasriike poolfinaalis, huvitav, et nemad edasi said ja meie mitte. Tõesti müstiline geopoliitiline põhjus.
pealegi13. mai 2017, 17:59
oli Norra laul nõme. Eriti sõnad. Ju sellepärast finaali hääletatigi.
Helitehnikud12. mai 2017, 11:40
vussisid loo ära, taustalauljaid polnud kuulda, kõik oli kuidagi mannetu. Mul on Laurast ka Koidust kahju sest nemad andsid endast parima. Koreograafia oli jama kogu aeg see kõndimine ja pöörlemine. Nad keskendusid sellele mitte laulmisele. Ja kui sama hääletussüsteem jätkub siis Eesti ei saa enam kunagi finaali, sest Balkani riigid meile punkte ei anna.
hopappappappappaarei12. mai 2017, 11:39
Laul ise on kehva, anna hääletamine rahva kätte ja saadki kehva valiku. Ja tegelikult, äkki võiks mõne eurovisioonil osalemise üldse vahele jätta arvestades seda balkanimaade tralli? Las võrksärkides libedikud ja karvaste jalgadega naised trallivad seal siis omavahel.
Minu12. mai 2017, 13:35
meelest peaks ka Balti riigid protestiks paar aastat eemale jääma, sest see hääletussüsteem on nõme. Mulle meeldis näiteks Belgia laul kuigi ka esitus oli kahvatu. ikkagi tahtsin hääle anda aga ei saanud. Minu meelest peaks ikka nii olema et see kes meeldib sellele annan hääle. Lätlase, rootslased ja soomlased oleksid raudselt meile punkte andnud. Samuti venelased, vene eurofännid andsid veronale 12 punkti.
Minu meelest12. mai 2017, 13:37
peaksime paar aastat vahet pidama, samuti lätlesed ja leedukad. sest kui hääletussüsteem ei muutu, siis me ei saagi finaali. Peaks ikka nii olema et kui laul meeldib siis saan ka hääletada mitte nii et kõik on jaotatud eraldi. Mulle näiteks meeldis Belgia aga hääletada ei saanud.
põhiviga ikkagi 12. mai 2017, 11:36
see titt,keda sinna kaasa tassiti - . . .:(
tõesti12. mai 2017, 11:55
Milleks seda oli vaja teha? 2 nädalast last tassida ei tea kuhu? Kas Eestis on ainult 1 meikija?
12. mai 2017, 12:21
Aga see juba pole ei sinu ega kellegi teise asi, et "titt kaasa tassiti"
vabandused vabandused12. mai 2017, 11:34
Kui laul on hea,siis ei huvita kedagi tehnilised apsud,ebaõnnestunud etteasted.Belgia tüdruku etteaste polnud ka kõige õnnestunum,hääl värises jne aga laul oli niivõrd hea et miski ei häirinud.Meie laul oli igavamast igavam,ka Pavarotti poleks suutnud seda finaali laulda,saage juba aru!
:)12. mai 2017, 11:25
Mis värk meil selle must-valge kontseptsiooniga on? Juba ei tea mitmes aasta üks ja sama Sin City stiili lavakujundus ja riided?? Miks ometi ei kasutata ära tänapäeva tehnika ülisuurt potensiaali?? No nii igav ja vanamoodne. See on ju show, mitte võlts vagatsemine. Miks ei võetud aluseks väikelinna romantikat ja kauneid vaateid?
Money12. mai 2017, 11:46
Money. raha ja ainult raha, selle puudumine.
see13. mai 2017, 17:12
pole võistlus lavakujunduse peale vaid pigem laulu,kus kõik osad ka helitehnikud peaksid tegema oma tööd!
Muus asjas,kellele meeldib kellele mitte....ise leian et see Laura nägu mis sinna taustaks tuli oli väga hea lahendus!.
HM12. mai 2017, 11:19
Minul on südamest kahju! Kui kuulates ja vaadates neid laule,mis edasi pääsesid,siis ei saa enam üldse aru,mida hääletajad hindavad.Minu arvamus on,et Eesti ei peaks enam sellelś palaganis enam kunagi osalema ja sellele hunnikut raha raiskama! Kahju ka taustalauljatest,kes on meie parimad ja
jäid täiesti varju nagu poleks neid olnudki. Aga positiivelt mõeldes -eks osavõtjad said kogemuse võrra rikkamaks ja minu soov on - ÄRGE KURVASTAGE,MEIE ARMASTAME TEID IKKA!
vanake12. mai 2017, 11:17
Oleks pidanud saatma need PÄRNU KOOLIÕPILASED!!!
Need oleks kindlasti paremini esinenud ja vaatajates tuju tekitanud!
Kommenteerisin veel enne esinemist, et see Koidu hele tenor ei lähe tänapäeva noortele peale , samuti Laura tugevam ja mehelikum hääl! Kahju muidugi!
12. mai 2017, 11:10
mida nad tegid seal.et kahvatuks jäid,raiskasid maksumaksja raha ainult
Eorovisiooni fänn12. mai 2017, 11:08
Tuletab meelde kuidagi meie suusatajaid, kõik on ilus, teevad kõvasti trenni aga kui võistlema lähevad, siis põlevad lihtsalt läbi. Laul on ju iseenesest ilus ja kõlab raadios ilusti - kui kuulata seda, mis stuudios kokku miksitud. Issegi hääletasin selle laulu poolt Eesti eelvoorus, sest laul kõlast tõesti hästi. Mis aga toimus Eurovisioonil, oli täielik fiasko. Laul - Laura hääl oli kahvatu, kohati kärises jubedalt ja laulis mustalt! Koidu falsett ei olnud usutav, selline tunne nagu oleks kusagilt pigistatud. Pilt - Laura Make Up oli täielik katastroof, vähemalt televiisorist, nende prozektorite valguses paistis välja haigelt kahvatu. Vaatasin korralikust UHD televiisorist HD pilti ja see ei olnud ilus, täielik black -kes meigi tegi, pani täiega ämbrisse! Visuaalne pilt televiisorist ei toonud vaatajani energiat ja usutavust...kõik oli kuidagi pingutatud (Laura naeratuse grimass), Koidu läbitungiv kuri pilk. Ma ei tea...kas tehti liiga palju trenni, ehk oligi põhjuseks see ja Laura ja Koit olid juba sellest kõigest liialt väsinud - nagi Koit ühes kommentaaris ütles, et päevas tehti 14 tundi trenni, anna olla, professionaal läheb ja laulab! Veel üks tähelepanek - need nõustajad, kes juhivad liikumist laval, kas on ikka tasemel, sest visuaalne pilt oli täielik läbipõlemine...meenub eelmise aasta Pootsmani Bondilik lavaline liikumine ja kaarditrikk..kuidagi väga ühtmoodi olid need esitused. Kas ehk siit paistavad liialt välja Normeti hulljulged ideed! Kokkuvõtvalt, laul oli ilus ja väga Eurovisioonilik, lihstalt lauljad ei osanud kanda seda vaatajani. Kes peab endale tuhka pähe raputama, seda teavad osapooled juba ise. Kerli esitus oleks kindlasti olnud professionaalsem ja usutavam!
12. mai 2017, 11:43
Pidin juba "like" vajutama asjaliku kommentaari eest, aga viimane lause tõmbas vee peale.. Selline proffessionaalne arvamus ja siis kujutab ette, et inimene, kes juba "Eesti laulus" ei oska väiksemal laval esineda, oskab nüüd suurel areenil olla. Kui ta oskaks, poleks ta Ameerikast tagasi kupatatud. Fakt. Kõige muuga olen 100% nõus. Ülepingutatud esinemine rikkus kogu kauni viisi
Eurovisiooni fänn12. mai 2017, 14:42
Nõus, lõpp läks emotsionaalseks :)
nõmedus12. mai 2017, 11:04
Ega s...t sepiku tee. Laul ise oli loodud juba sellisena, et head nahka sellest ei tule. Lisaks olematu show ja lauldagu kui hästi tahes, no sellise tilu-liluga ei jõua kuhugi. Tegelikult on Koit hea laulja, ainult Eestil pole tegijaid, kes muusikat looks.
12. mai 2017, 11:16
Laul muutus lõpuosas tüütavaks. Oleks võinud olla huvitavam, mitte ainult progresseeruvalt valjenev!?
Jagan...12. mai 2017, 11:00
... Olavi Pihlamägi arvamust. Jah,Eesti laulul särasid nad rohkem ja taustlauljaid polnud Kiievis kuulda. Kahju küll,aga las siis olla nii. Meie lauljad tegid ju mis suutsid. Nad on tublid.
12. mai 2017, 12:05
Soome kommentaator näiteks märkis ära, et taustalauljate tugevad hääled on hästi kuulda. Huvitav, kellel kehvem kuulmine ja kehvem heliaparaat on..
...aga12. mai 2017, 12:20
taustalauljaid on ju väga hästi kuulda, lihtsalt nad hakkavadki laulus lõpupoole laulma :D
irw12. mai 2017, 10:56
no .... suured produtsendid suutsid jälle hunniku maha panna ... said 2 lauljat kah korraga läbi kõrvetada ....
12. mai 2017, 10:52
Kas keegi ei jaga et see oli lost Kijev...nad kaotasid köik Kiievis
positivus12. mai 2017, 10:48
Ei saada edu neid lahkuminemise laule. Ikka tahetakse positiivset optimistlikku särtsu, midagi mis viiks edasi, mitte ei nutaks taga.
vaja on12. mai 2017, 11:00
optimistlikku lahkuminekut..
Marielle12. mai 2017, 10:47
Eestil ei ole vaja sellisel nõmedal üritusel üldse osaleda!
Torino12. mai 2017, 10:45
issand milline targutamine ja loll jutt, andke andeks :D laul ja esitus ei veennud ja ongi kõik. Siin aga tehakse taas tõsiteadust.
12. mai 2017, 10:45
Õige n see, et Eesti eelvoorus oli kõik parem. Lugu, riietus, kehakeel..
Laul sai valitud kaasahaarava viisi pärast- nüüd saime mingi diskoka, kus viis vaid aimata. Loogish ju, et see ei mõju samamoodi. Eestis oli nooruslik paar laval, nüüd mingid mustad ülikonnad.. Laura vehkis jälle liiga palju, naeratamislihased olid ka krampis vist, Eestis mõjus kõik loomulikumalt. Seega jah, üle timmitud-harjutatud-mõeldud. Jälle. Võiks mingi reegli teha, et võidulaulu ei tohi nii palju muuta, osta nagu põrsas kotis..
vaike12. mai 2017, 10:41
Lavakujundus ja laulu esitus oli tõesti vilets.Poleks see enam aidanud laulu teistkordsel esitamisel,sest kogu esitamine oli pinges, Laura esitus krampis. Ei vaja otsida viga,selles,et meie poolt oli vähe hääletajaid maid. Nende maade esindajad,kes seda laulu kuulsid nägid, said aru,et kogu esitus ja ka lavakujundus on igav ja täiesti mõttetu. Vigadest tuleb õppida. Aga ega Eestil ei olnudk paremat laulu ja esindust saata.
12. mai 2017, 10:54
Kui oleks läinud valitud originaal, oleks (julgen arvata) kindlasti paremini läinud. Selle asemel muudeti laul mingiks 80te diskokaks, mida rahvas ei valinud.
...aga12. mai 2017, 12:23
lugu oli ju täpselt samasugune :D muusikalisi muudatusi ju ei tehtud
tehti ikka 13. mai 2017, 18:06
küll. Kuula videot ja siis viimast lavaproovi teineteise järel. Tümps on peal ja palju.
nõus vaikega12. mai 2017, 11:12
nii kehva Veronat pole kuulnudki
---12. mai 2017, 11:48
laul oli ise ok, aga esitajad valed
kati12. mai 2017, 10:36
mulle tundub,et see KOIDU PILK JA,KA MUU KEHAEEL räägib sellest et ta on Laurasse sygavalt armunud.
vanaema12. mai 2017, 10:51
Ahh soo, selle pärast tal olid kogu aeg kõikidel piltidel käed taskutes.
taadu12. mai 2017, 11:16
oi sa vanaema oled vallatu
12. mai 2017, 14:52
ju oli mäng pooleli taskus..
12. mai 2017, 15:09
haed kehakeeleeksperdid :D haha
pessimist12. mai 2017, 10:33
ühesõnaga, läks nagu ikka - on päris tore laul ja mõnus esitus, siis asub "eurotiim" (KES seal õigupoolest on??) asja kallale, keerab vindi üle ja ei märka isegi teist võimalust kasutada (s.t lauljatele arusaadavalt selgitada. Ega nemad ju ei tea, mis heli telesse jõudis).
ja millal12. mai 2017, 10:25
on koit toome ninahääl säranud?
12. mai 2017, 10:49
saates "Su nägu kõlab tuttavalt" tegi vastavalt vajadusele väga head häält.
jutt12. mai 2017, 10:25
loll jutt suhu tagasi Pihlamägi!
12. mai 2017, 10:24
Lihtsalt laul oli halb ja igav, ja esitus jäi tõesti kahvatuks, ükskõik, mis selle põhjus ka oli.
arvaja12. mai 2017, 10:22
Laul oli üle timmitud, see võttiski sära.
qwert12. mai 2017, 16:24
Milline laul? Enne oleks ikka pidanud laulu kirjutama, siis saab ka timmida.
laul13. mai 2017, 16:52
oli eurovisioonile igati sobiv mitte mingi laval huilgav sopran.
vanaema12. mai 2017, 10:19
pole tõsi12. mai 2017, 10:18
oli nüüd teistega kuidas oli , aga Kaire igatahes liikus kõiksema aeg vilkalt ringi.
Valgusefektidest ja lavaelamustest ei maksa aga loomulikult rääkidagi.
babuška12. mai 2017, 10:15
Ometi keegi, kes julgeb tõtt öelda, kiitus!
aga12. mai 2017, 10:36
Miks ainult tagantjärgi julgus?
Imestasin isegi12. mai 2017, 10:05
Valgustava oli võimas. Tuld ja värve tuli nagu .. meil oli kaks musta mafioosolt veronasse peitu pugenud. Igav nagu presidendi aktused. Kas tõesti ei leidu Eestis inimest kes värve armastaks? Saatke see valgustehnika enne päikese kätte!
üks leidub12. mai 2017, 10:19
aga see olla puhkusel