Tele

"KUUUURIJA" VIDEO | Mootorrattaga kihutanud Andre: "Soovisin teha oma tüdruksõbrale üllatust!" (355)

LISA KOMMENTAAR

lust5. mai 2017, 13:22
võiks aasmäest kirjutada
Õun4. mai 2017, 16:10
Ära ütle ena midagi, sind materdatakse muidu täitsa maha
Lusti-Katrin4. mai 2017, 14:43
on ikka imeline ajakirjanik, kus aga midagi "haisvat" on, sinna ta peab sisse astuma. Igasugused sotsio- ja psühhopaadid on tema lemmikud. Kas keegi võiks tema saate kavast maha võtta , palun. Ja ka edaspidise ajakirjandustöö osas võiks talle piiranguid seada.
Juku4. mai 2017, 12:04
Tüdruksõber sai tasuta Eesti Vabariigi kiirabiga sireenide huilates haiglasse sõita - väga võimas üllatus
Asendustegevus4. mai 2017, 11:41
on see politseipoolne alkoholi jääknähtudega juhtidega tegelemine ja nende väärtegude menetlemine. See on täielik asendustegevus. Vaja oleks teha seadusemuudatus ja ära kaotada see 0,00 promilli. Paljudes Euroopa riikides on pisike promill lubatud ja ei usu, et seal oleks liikluskultuur halvem ja hukkunuid selle tõttu rohkem. Ja politsei ei tegele sellise tühja-tähjaga, kui lõunasöögi juurde on joodud klaas õlut või õhtul pokaal veini. Aga eestlased tahavad olla ikka kõige targemad, paremad ja karmimad juuksekarva lõhki ajamisel. Keegi saatesse kutsututest ei julge ka politsei saamatuse tõelist põhjust välja öelda. Aga riigi taskusse on vaja politseil raha korjata ja trahviplaani täita, selleks siis ka see 0,00 promilli, mille võrra jääks trahviplaan täitmata. Prefekt võiks seda endale tunnistada. Paistab nagu arukas mees olevat. Lõpetage see asendustegevus!
Bromill5. mai 2017, 11:14
Sul pole kupli all vist kõik korras, et sellist jura välja ajad või oled siis riigikogust äkki?!Meil liiklusega pole niigi kiita, nüüd mõni soovib johmas peaga sõidu ka seadustada! Jah väike nina puuderdus, kanepiplotski näkku ja poolik pudel istme vahele ning siis sööstame uljalt liiklusse! Lõuna kõrvale toop õlut?! Kus töötad, et tööjuures haiseda võid? Kui ilma viinata ei saa, mine ravile! Meil kaine peaga üle päeva laibad tänaval, nüüd seadustame purjuspeaga sõidu....
taksojuht Vaasja4. mai 2017, 08:53
milline "eit" , lahistas telekas , ise täismees , tuli "väike" püksi kah ?
"EIT" !!!
tubli poiss4. mai 2017, 08:39
üllatuse osaliseks sai kogu eesti rahvas ,mitte ainult sinu lõukoerast sõbranna!
Ando4. mai 2017, 08:06
Tahtsin aastaid tagasi ka ühele küla beibele üllatust teha-olin pärast 3 kuud vanglas ja maksin süütu liikleja auto kinni.Enda oma läks mahakandmisele.
Andole5. mai 2017, 11:16
Peaaegu sama üllatav või mis?!
ei salli vastutustundetuid jobusid4. mai 2017, 00:37
Ups,,,nii nunnu olen..enam ei tee. Ups...palun andeks! ups....nii noor olen ja veri vemmeldab...ups tahtsin üllatust teha, aga välja tuli nagu alati... Sellised mehepojad tuleb kraanist alla lasta. Nad ei muutu. Ja nende teele kipuvad jääma laibad. Kahjuks. Naistel soovtaks eemale hoida, kui elu kallis...
asja eest ja kõik.4. mai 2017, 00:28
kas aitab sest jobust jutu puhumine?
maamiiz3. mai 2017, 22:16
noh siis kõik korras,mille üle kaevelda ,sai ju tüdrukule üllatuse missuguse
küss3. mai 2017, 20:55
Kust riigist see Gabriele on ? Oma kodumaa ta vaevalt et julgeb politseid sõimata. Leiab, et Eestis on kõik lubatud.
Zammalabe4. mai 2017, 11:51
Karin3. mai 2017, 20:50
Ei usu, et tüdruk ei teadnud. Üritatakse inglit teha leedulannast,
Sellisele "inglile"5. mai 2017, 11:19
Sobiks tiibade asemele saba ja sarved! Greisi tibi!
Üllataja3. mai 2017, 16:50
Noh ja tegidki üllatuse, kõik ju klapib, said hakkama, aga sitapoolne kukkus asi välja. Vaata hoolega peeglisse poju :)
miks3. mai 2017, 13:28
Meie rahvas armastab oma kangelasi. Miks ei avaldata meie kangelase nime, kes kurjategija rajalt maha võttis? Paha ei teeks portreelood ajalehtedes-ajakirjades, et ka teised teaksid, kuidas peab käituma.
Talupoeg3. mai 2017, 13:07
Tasasele poisile sobibki kärts tüdruk:) Hoiab poisi püsti.
Talutütar5. mai 2017, 11:21
Peaasi, et poisil püsti,kas ise püsti või pikali ,ei oma absoluutselt tähtsust!
Juku3. mai 2017, 12:59
No ja tegidki üllatuse: näitasid et puudub otsustusvõime ja seadusekuulekas ka pole, kõige kurvem et ei oska tsikliga sõita ka. Kuidas ei oska tahad küsida, no kui politsei bussiga kätte saab siis ikka ei oska küll. Tühikargaja lihtsalt, nüüd nutulaulu pikalt juba meedias, tegid üllatuse ära, kanna nüüd karistused ära ja mine eluga edasi.
Puudus otsustusvõime?!5. mai 2017, 11:25
Otsustas ju peatumismärguannet eirata ning üllatus tõeliselt põnevaks teha! See otsus kandis vilja!
3. mai 2017, 12:18
Ikka käib hala, oleks/poleks. Kas keegi mäletab aastete tagust juhtumit Tartus, kus politsei eest põgenev mootorrattur sõitis end Puiestee tn kurvis (enne Jaama tänavat) vastu metallaeda surnuks. Sarnane lõpp oleks võinud juhtuda ka nüüd. Ehk peaks politseid tänama, et seekord kergete kriimustustega pääsesid.
miks tänama,3. mai 2017, 14:16
poleks pätti, poleks probleemi tulevikus.
jt3. mai 2017, 18:12
Mäletan. Sularaha automaadi lõhkujad olid need. Gaasikeevitus kaasas. Mõni aeg varem aeti neid taga Tartus, aga said minema.
Tubli poiss3. mai 2017, 11:53
Üllatus missugune, ma olen suhteliselt kindel, et su neiu sellist küll ei oodanud. Naisi peabki pahviks lööma :D
just5. mai 2017, 11:30
Kirsiks tordil oleks olnud kui rattakosu kõrval oleks põlvili laskund ja kätt palunud, enda omad selja taga raudus! Vot sellisele romantilisele üllatusele ei pane ühegi naise süda vastu!
Priit3. mai 2017, 11:26
Üllatuse, aga see ei õigusta sellist käitumist. Üllatust saab ka teha ilma seadust rikkumata. Politsei tegi õigesti, kuna kui ta oleks sajaga hunnikusse, siis oleks üllatus missugune ja tagajärjed ikka väga kehvad, kui nüüd politseinik tegi väikesel kiirusel kerge kõksu hoides ära kõige hullema, on kohe mingi niuksumine lahti !
:I3. mai 2017, 10:58
Andre: "Soovisin teha oma tüdruksõbrale üllatust!" Tegid ju!!!!
toriseja3. mai 2017, 10:52
Mida sa nutad kui oled rikkuja. Sa oled ju enamatki ja lausa mõrtsukas kui sulle oleks keegi teele ette jäänud. Täna õnne et asi nii lõppes ju sinu jaoks veel ja neiuke kah veel elus ju
Toomas3. mai 2017, 10:45
Eks noored kutid teevad ikka vigureid, see Andre ei lootnud ka politseiga kohtuda. Ta võttis registreerimata mootoratta ja lube mitte omamata, läkski sõitu, mis oli ju puhas teadlik liiklusrikkumine. Sama teadlikult kihutas poiss politsei eest ära, lootes pärast pihku naerda ja kõva poissi näidata nii neiule kui hiljem oma kaaslastele, kahjuks juhtum polnud tema poolt. Andre vägevus kestab edasi, aus poiss vabandaks politsei ees tahtlikku liiklusseaduste rikkumiste pärast, mitte aga ei mängiks lolli. Nüüd ootab kohtu poolt valuraha!
Vastutustunde puudumine võib Andre edasise elu keeruliseks teha!
njah3. mai 2017, 10:25
Aga keda te ise oleksite sellise kihutamisega surnuks sõitnud?
eks nüüd meedia kasutab3. mai 2017, 10:14
kogu lugu teenimiseks kuni sidrunist enam midagi ei tule,olid nõus vaid kuuurijale oma lugu rääkima...mis raha eest küsiks?Nad ei ole ometi kangelased ega kannatajad,eriti sellie musta suuga võõra riigi seadusi mitteaustav muti?Huvitav kas trahvi ikka tehakse või makstakse pättidele kompensatsiooni nagu meil kombeks,sest ilmne on juristid tedvad võidu pakkumisi,et minna riigi vastu kohtusse kopsaka valuraha jahile?
Gerli3. mai 2017, 09:17
Kui politsei teid peatanud ei oleks, siis ainuke üllatus su tüdruksõbrale võinuks olla kirst.
Kainet mõtlemist!
Madala kaarega lendaja.3. mai 2017, 08:27
Imelik, videos kukub tsikkel tasakaalust väljaviiduna külili ja mis jõud siis neid ,,tsikeldajaid'' kohe kaarega kõrgele viis? Pomm oli istmete all või? Videos varisesid koos rattaga külili ja libisesid maksimum 10 meetrit asfaltil edasi!
mari3. mai 2017, 07:22
Tüüpiline teismelise mõtlemine. Tegu on inimestega, kes pole elu näinud. Pole aru saanud, et elu ei ole mäng. Naljakas on muidugi tüdruku traagiline karjumine stiilis- MIND lükati ümber, MIND... Kas tegu on väga erilise inimesega?
hulgus3. mai 2017, 06:03
nuuks nuuks vanaisaaaa paha politsei kiusab nuuks nuuks
Karm3. mai 2017, 04:28
Oli vaja siis minema kihutada politsei eest ja teisi inimesi h@daohtu seada saite ,mis olite @ra teeninud.Mina oleks kohe kummi tina annud. Oleks kuskil memmeke yle tee l@inud ja alla j@@nud v6i siis ema beebiga / v@ikse lapsega .... kas siis see oleks parem olnud ?
Poliisi suuteli meitä, Andr'e3. mai 2017, 00:57
Kun kuljettiin hiekkateitä, Andr'e ;)
Vanaema3. mai 2017, 00:10
Mis siin muud, kui Katrin Lust kaitseb pätte. Häbi! Sellel seaduserikkujal läks veel hästi, et ta kuuli keresse ei saanud. Nüüd nutab nagu titt. "Kõva mees", tegelikult tavaline pätt.
RS 22. mai 2017, 23:27
Üllatus ju sai missugune. Millega vana rahul pole? ;)
aiku2. mai 2017, 22:23
Pooletoobistest terve järjejutt! Teatud haigla võiks kontrollida, kas nad ikka rohud hommikul ära võtavad enne kui linna peale lasevad.
lustiuurija2. mai 2017, 21:12
miks valis Andre just kuuuurija saate? ju tal oli nõuandja, kes on kursis Lusti mineviku ja isikuga. nimelt onLusti eluloos ajajärk, kus ta teenis elatist blufilugude tootmisega tehes kroonikale reportaaze Londoni kõrgklassi pidudest. sellele lustipeole tegi lõpu konkureeriva seltskonnaajakirja peatoimetaja Anu Saagim. Anul on nüüd piisavalt vaba aega, et oma elulooraamat kirja panna. Lusti afääri paljastamine väärib kindlasti seal kajastamist.
ka käesolevas kuuuurija loos tegeleb Lust otsese võltsimisega. nimelt lõikab ta videost välja selle osa, kus on näha, et oli olemas ka mõni jalakäija, ja väidab kategooriliselt, et mingit ohtu teistele liiklejatele polnud.
Täiesti 3. mai 2017, 01:45
ootamatu kuipalju õelust ja ,,ärapanemis,, soovi on keskmises eestlases. Päris kõhedaks tegev ilming . Rahunege juba maha ja tegelege oma eludega ja laste kasvatamisega selle asemel et kedagi mutta tampida. Või tehke sporti , lugege ilukirjandust :)
RS 23. mai 2017, 06:44
Miks siis see vana oma asjadega ei tegele vaid tahab olla sarnaselt odav-poliitikuga suurema tähelepanu keskel. Saab nüüd seda tähelepanu, milles asi? ;)
Asi 3. mai 2017, 11:18
ongi selles , et niipalju viha on tavainimestes. Ja siis suunatakse see ullikesest noormehele. Mis on tegelik põhjus? Miks kõik tahavad kedagi tümitada? See meenutab juba nõiajahti ....
jeh3. mai 2017, 16:16
kes on tavainimene ja kes ullike noormees? Külvad tuult, lõikad tormi. Üllatus kaassõitjale lõppes selle kuriteo katkestamisega.
milleks3. mai 2017, 21:54
trügida telekasse? lootuses tekitada viha politsei vastu. lootuses, et politsei hakkab rahva viha kartma ja piirdub hoiatuse tegemisega.
kodasma2. mai 2017, 21:11
siin ei ole vaja eieteada kas ja kuidas politsei käitus ainu õigelt ja see teema peaks olema lõppend.
Andres Koppel2. mai 2017, 21:01
Ma ei ole enam vägivaldne inimene aga sellele vennale võiks küll keegi korraliku ketuka anda- äkki jääb vait. Said jamaga hakkama, siis võta õppust, ole vait ja mine häbene vaikselt kuskil. Mitte ära roni sots.meediasse, meediasse ja kuhu iganes veel endale "reklaami" tegema- trikirattur, selline.
väikemees 2. mai 2017, 21:15
sülgas oma hallolluse välja, nüüd kulub hulk aega, enne kui uuesti mõtlema hakkab
mõrtsukmootorrattur2. mai 2017, 20:27
tahtis tüdrukule üllatuse teha ja tüdruku surnuks sõita!?
Miks2. mai 2017, 19:30
me peaksime panustama politsei koolitamiseks väikese käputäie pättide peatamiseks? Kas maksumaksja raha eest ei saaks (miljoniga oli vist tegu) parem huviringide tööd toetada? Miks kuuuurija ei oodanud politsei uurimise lõppu? Suur avalik huvi survestab politsei tööd ja tulevikus löövad politseinikud käega, et mitte probleeme tekitada kriitilises olukorras. Argpüks oleks võinud sellele varem mõelda ja oleks pisarad saates ära jäänud. Kutt nuttis sellepärast (kuigi psühholoogid võivad väita, et pisarad polnud ehtsad), et vanaisa polnud nii edukas. Mida tähendab edukas? Haidust, vastutusvõimet, ränkrasket tööd, ausust ja ka seaduskuulekust, mida sellel argpüksil küll pole. Lust võiks näidata oma saates neid vanemaid, kelle lapsed on surma saanud liikluses. Kihutajate, purjus juhtide ja muudes liiklusõnnetustes (4 noort hiljuti Tallinnas jne.) See hala oli piinlik vaadata ja tekitas suurema usalduse politsei vastu. Kui teile, teie lähedasele kihutaja või joodiku sõiduk otsa sõidab, siis ootate abi politseilt ja kui selline argpüks mingil meetodil peatatakse, siis otsitakse vigu politsei töös. Loomulikult on politseil reeglid ja kui oleks relva kasutanud, siis oleks võib olla asi hullem olnud. Toetan sellisel juhul igal juhul politsei tegevust. Kasvatage oma võsukesi ennast ja teisi austama. Lapsed ise räägivad, et nende vanematel poogen, millega nemad tegelevad ja siis ei teagi mis juhtuda võib
filipp2. mai 2017, 19:29
Miks selle Gabrieelaga midagi ette ei võeta.Tuleb teise riiki märatsema ja sõimama meie politseid.Kohe tagasi oma riiki ja Eestisse edaspidi eluaegne keeld.
õige, ei muuda 3. mai 2017, 16:23
mulle meeldib3. mai 2017, 16:25
et kommenteerida saab vaid ettekirjutatud lauseid sõnavabaduse alusel.
huvitav2. mai 2017, 19:10
Laiksoo keisss ( vist pappi lademes) käras Sirgule küll, aga selle venna saatis pikalt.
Jõudsid ette3. mai 2017, 01:15
Eks ta hakkab teise poole esindajaks
mida 3. mai 2017, 14:23
seal esindada, niigi kõik selge ja üks pool süüdi, kuna rikkus hulga reegleid. Kas tal nii palju raha, et jõuab advokaatidele maksta? Paistab, et mõistus puudub täielikult.
Tigedik2. mai 2017, 18:47
No ei saa aru - kõva mootorrattur , aga lube pole . Paljudele võistlustele ju ilma nendeta ei lubatagi . Ja mida politsei siis tegema pidi - registreerimata ratas laseb lihtsalt jalga . Need hullud peaks rahul olema et nad sama nalja ratta kodumaal ei teinud - seal oleks nad armutult välja rammitud ja poisi otsas oleks istunud 10 120 kg jurakat ( you tube on täis neid videosid ) ja see suure suuga tütatrlaps oleks raudu väänatud politsei solvamise eest ja saanud paar kuud vangistust
Kogu trall selle ümber on see et tahetakse politsei süüdlaseks teha , saaks motika raha tagasi küsida - eks tõenäoliselt polnud see raha teenitud vaid laenatud - kuna motikat enam pole kargas intress 8 pealt 22 le
jahjah3. mai 2017, 16:27
omanikuta ratas tagumiku all on sel juhul varastatud.
Marge2. mai 2017, 18:41
Nad oleksid targemini teinud, kui poleks rohkem vabatahtlikult meediasse roninud. Tegid asja halvemaks ainult.. Kaamera ees pisaraid välja pigistama.. Issand, kui HALE! Sellist meest ei saa enam meheks pidadagi. Ja isegi kui nad võidavad kohtus politseid, las võidavad- ühiskonna silmis on nad ikkagi ja igavesti arulagedad ja haledad jobud ning narrid!
nad3. mai 2017, 16:32
ei võida kohtus. Ma nii nutsin kui kuulsin nutva mehe juttu vanaisast ja armundpaari kirglikust arrrmastusest ... aaga ta ei saanud politsei märguande peale kohe peatada, sest lube polnud ja motikas varastatud. Pidi ajama pigem kedagi surnuks.
Solei2. mai 2017, 18:12
Bla-bla-blaa.Kus nüüd tegi noka lahti ja halad siin.Aga, kui sa oleksid pääzsnud ja kedagi ise alla ajanud, kes siis süüdi oleks olnud.Kas see, kes valel ajal, vales kohas oli?Jäta see k...di jama ja hakka oma tegude eest vastutama, mitte ära hala januta siin, kuidas sulleülekohut tehti.Mees sa igatahes küll ei ole,vais paras supinahk.
Aga 2. mai 2017, 19:28
kui politsei tegevuse tagajärjel oleks neist noortest keegi surma saanud? Ja kui ullikesena oleks käitunud su enda lähedane ? Kas siis ka parastaksid ? See mull on sama hüpoteetiline kui tõenäosus et nad sel õhtul kellegi oleks alla ajanud .
Solei2. mai 2017, 19:49
Vabatahtliku päästjana erineb minu mõttemaailm natukene tavainimese omast.Eelkõige on ohutus tähtis ja seda see mootorattur ei arvestanud.
misasja3. mai 2017, 16:33
politsei tegevuse tagajärjel? Politsei põrutas ees ja NOORED nende järel? lollakas.
pedro2. mai 2017, 17:47
Kaua te jahute sellest ajukääbikust, tõmba tikku, aitab küll 10sekundilisest kuulsusest, hale oled, sõida tõukerattaga edasi.
hm2. mai 2017, 17:38
Kas politseibussi juhi otsus rammida eest ära sõitvat mootorratast koos kahe noore inimesega oli ikka õigustatud või mitte?
Ei tohiks sarnast küsimustki tekkida, loomulikult oli õige, kuna rikuti eeskirju ja politsei käskude peale ei allutud. Tänagu Jumalat, et suuremat viga ei saanud ning ellu jäid. Sellist rattaossi pole mõtet õigustadagi, politsei käitus igati õigesti. Pole mõtet neid liiklushuligaane veel meedias promoda ja veel vähem õigustada.
Juulius2. mai 2017, 17:34
Uus seltskonna tegelane on sündinud - tsikli-Andre. Varsti võtab ta sisse oma väljateenitud koha teiste tegelaste , näiteks vabakutselise noortaluniku ja ennustaja, kõrval.
Memmekas2. mai 2017, 16:29
Emadepäev tulekul. Hea mõte, mida emale üllatuseks kinkida. Hele laks ja kips!
Juku2. mai 2017, 16:19
üllatus ju tehtud - kahekesi külili asvaldil. mida sa veel oskad tahta !
ja seni kuni politseil ei ole vahendeid või oskusi kaaskodanike elule ohtu kujutavat tegelast muud moodi takistada on kõik hea, mis sellise ohu likvideerib. selle eest maksumaksja politseile raha maksabki, et oleks tagatud seaduste järgimine eelkõige avalikus ruumis. ja iga seadusi teadlikult rikkuv kodanik peaks sellega arvestama, et selline rikkumine võib jääda viimaseks.
Tanel2. mai 2017, 16:10
See oli Radaris kohutav, kui ta oma vanaisa unistused mängu tõi. See mees on kas ilge memmekas või arengu peetusega.
tasuja2. mai 2017, 16:25
Nõus see mees on memmekas ja arengu peetusega.peale selle veel tõeline arkpüks.sihuksed inimesed tuleb panna isolatsiooni(ei annaks õigus abi ja ei annaks tööd)
Õpetaja2. mai 2017, 21:30
Mis arkidest siin kirjutad? Tasuja tuleks panna kooli, et ta õpiks eesti keeles õigesti kirjutama.
keegi3. mai 2017, 09:45
tahab olla õpetaja.
Keskendub vormile ja vaatab sisust mööda.
Kehv õpetaja.
muhv2. mai 2017, 17:20
tüüp on selgelt puudega,kui 22 aastaselt pole suutnud juhilubasid ära teha.
Juulius2. mai 2017, 17:21
Raha paistab olevat, et tellida endale kaitsja. Aga süüdistate meele saab ju alati haledaks teha, kui pugeda vanaisa unistuste taha peitu.
Ja kes usub, et sõbranna ei teadnud, et lube pole?
SS2. mai 2017, 15:41
Tulirelvaga rehvidesse laskmine oleks siis mõistlikum olnud we, veits mööda ja oleks keegi vb üldse omale viimseks pärandiks puust kasti saanud.
suurel kiirusel3. mai 2017, 09:55
Liikuvast autost tulistamine tsikli kummi pihta on paras kunst. Iga jõnks , auk või konarus mõjutab laskjat ja teinekord piisab rikoshetist, et inimene teise ilma saata. Rammimine oli õige otsus. Lasta hullud, kelle kohta pole teada, kas tegemist on pommivöödega terroristidega, või narkojoobes hullunud inimestega tiheda liiklusega teedele oleks olnud hullumeelsus. See , et tegemist oli ilma lubadeta romantilises meeleseisundis teismelisega, tuli alles hiljem välja. Ja see Gabriele peaks ka saama karistada selle eest , et oma emotsioonid Politsei peale lahti lasi. Rääkinud parem oma poiss-sõbraga peatumisest.
erw2. mai 2017, 15:37
Tegidki üllatuse, endal lube pole.
Nii romantiline.
samas2. mai 2017, 18:01
naisterahvas s6imas ka ropult politseid. Imestan, et selle eest veel ekstra karistada ei saanud.
mel2. mai 2017, 15:31
mina leian et sellest asjast rääkimine on oluline ja olen veendunud et politsei käitus valesti. minu loogika on lihtne. tõenäosus et tagaajamise käigus keegi viga saab on oluliselt suurem kui siis kui vennikesel oleks minna lastud.. joodikute transportimisest tüdinenud, adrenaliininäljas sheriffd oma 3-päevase operatiivsõiduke juhtimiskoolituse läbimisega operatiivsõite tehes on teedel ikka suht ohtlikud minu arvates. ärge politseinikud minu juttu pahaks pange, minu kogemus teiega on positiivne, aga ma tõemeeli usun, et selline tagaajamine pole ok
Hea Andre2. mai 2017, 15:25
Sa ilmselgelt püüad kuidagi oma olukorda leevendada meedia kaudu, aga see on siiski lühinägelik. Ole mees ja võta vastutus oma ülirumala teo eest ja lõpeta see palagan. Sinu teo puhul puudub igasugune empaatia ja politseil oli paraku õigus. Tatsid tüdrukule üllatust teha? Ilmselt sai ta korraliku üllatuse ja sina jäid lolliks. Tsiklist ka ilma. Krt ja mis takistab sul need load ära teha aru maei saa. Ise oled sportlane ja suudad tsiklit taltsutada. Rumal tegu ja rumal käitumine. Jumal tänatud, et keeg viga ei saanud .
Loen 2. mai 2017, 17:44
ja imestan millised superontlikud kodanikud sõna võtavad. Kindlasti pole keegi neis parastajatest noorena mitte ühtegi lollust teinud - ei joonud , ei roolis olnud tahmas peaga, ei kiirust ületanud , loomade ega lastega inetult ümber käinud jne. Musterinimesed koos kritiseerimas ja sõna võtmas. Olete ikka kindlad, et võite ,, kive pilduda,, ?
ak.2. mai 2017, 18:01
Sa "loen" võta ise vähe aega mõelda...
Kõik oleme elus mingit s itta keeranud.Aga - oled kõva mees tegema, ole julge ka vastutama.Mul iseenesest oleks häbi meedias liikuda see pärast.
sa ak 2. mai 2017, 18:13
ei saanud aru , et inimene kahetseb? Huvitav, mina sain. Empaatia on ka arendatav.
ak.3. mai 2017, 09:47
Kahetseb,nutab meedias jne.
Sul ehk empaatiaga veits k akasti.Mulle tundus pigem kui s itt näitemäng.
Kuna3. mai 2017, 09:48
iga teine lause oli ennastõigustav, siis sisulisest kahetsusest on asi kaugel.
Isegi vanaisa toodi mängu, et enda põhjustatud jamadest välja vingerdada.
Ta2. mai 2017, 19:52
ei saa ju ise aru, et lolliks jäi
Jan2. mai 2017, 15:23
15 aastaste pubekate puhul on see kindlasti äge, et kihutad, ajad politsei eest ära, lube pole ja eriti kõva mees oled kui veel väike promill ka sees.
Aga täiskasvanud inimestel peaks juba mõistus peas olema.
heh2. mai 2017, 15:48
mis mõistusest me räägime, vaata, millise naise endale valis :D
kalew2. mai 2017, 15:12
ülbikutest rullnokkadel on alati midagi üllatavat varuks aga pigem kõigile ebameeldivat
saidki2. mai 2017, 15:10
Superüllatus---terve nädala negatiivselt teles!
.....2. mai 2017, 15:00
jajahh...ja motikajuht pole süüdi, et koolitus läbimata ja load puudu? pole mõtet nüüd politsi kapsa aeda minna sellise jutuga...
:S2. mai 2017, 14:59
Süüdimatu jutt, loodetavasti tuleb reaalselt vanglasse minna.
msi2. mai 2017, 14:56
Lust on pidevalt kallutatud saateid teinud ja lugusid kirjutanud. tihtilugu võib aimata nende taga meelehea saamist. fosforiidikaevandamise promomine koos Tiit Vähiga. apteegikettide sõjas Allar Jõksi solgiga ülevalamine setude maffia tellimusel. igaaastane sentimentaalne reportaaz pronkssõduri juurest -vene saatkonna huvides.
selle saate tegi ta ju mootorratturi tellimusel. saade algas ju Lusti kelkiva sissejuhatusega, et kuuuurija on ainus saade, millele noored olid nõus intervjuu andma.
Juulius2. mai 2017, 17:24
Ja kuidas läheb siis proteese Omaril? Kas Eesti keel on suus ja semester ülikoolis hakkab läbi saama? Või on juba raputanud Eestimaa mulla jalgade küljest asunud teele teise riiki? Oleks peale minu ka teisi huvitu nud isikuid.
Ei noh kui romantikat..2. mai 2017, 14:49
.. siis on ju kõik lubatud! :)
näit2. mai 2017, 14:42
Loodame, et see huligaan pannakse ise istuma!
Uhuuu2. mai 2017, 14:32
Tegelikult peaks esimese asjana tegema sellele tegelasele psühhiaatriline test. Siis võiks juba selle teemaga edasi minna.
2. mai 2017, 14:49
no ikka kõva mees. sai kui kusagil mingi kolmanda koha. nüüd sõideti tsikkel ka veel sodiks. vaene mees, tegi norras suvel tööd, et saaks tsikli osta jne. milline hala.
odav ratas oli, kui sellega selliselt ümber käib. tuleb kallim pill osta.
Nojah2. mai 2017, 16:02
ise ei ole kunagi kalliste masinate ostjaist aru saanud. Kui midagi juhtub ja keiss sihuke, et kindlustus ka ei hüvita, siis ei jõua ära halada-kahetseda.
hea et nad ellu jäid2. mai 2017, 14:29
See kes pole näinud mootorratta õnnetustes osalenute pikemat saatust,haiglavoodis paranemisi,uuesti kõndima õppimist võiks hoida oma suu rohkem kinni.See jätab kõigile osalejatele eluaegse jälje ja seda peab arvestama.
Ei2. mai 2017, 16:30
tea kes süüdi on? ise tellis selle!Pole lube ja kihutab südalinnas.Risti ja põiki üle sõidutee!!??Ta oli ISE kõige ehtsam surmakutsar.Mis oleks kõik võinud juhtuda! Milline hoolimatus kaasinimeste ja -liiklejate suhtes! Lihtsalt uskumatu! Potensiaalne mõrvar oli tema oma rattaga.Kui palju kurja ta oleks võinud korda saata ja kui palju inimesi vigaseks sõita õnnetusi põhjustades! Milline häbematus!
arvamus2. mai 2017, 14:27
Pangu kloun 15 päevaks platele istuma, kaua see ulgumine kestab.
to arvamus2. mai 2017, 14:54
meie raha eest sooja tuppa, valvega ja söögiga?!?
omg2. mai 2017, 16:13
ole vait juba "Meie raha eest sooja tuppa, valvega ja söögiga" jutuga, paha hakkab selliste ohmoonide juttu lugedes.
Politsei2. mai 2017, 14:27
on tapnud viimasel ajal inimesija nad pole undki näinud kuidas noormees on mootorrattaga trikke teinud Nevadas. Ta ei tea meie olusid kus Laiksoo sai veel rahagi peale tapmise eest.
keegi vist2. mai 2017, 14:24
tahab päti kulul nalja teha ja õhutab seda pätti tagant, et ehk on eestis veel mõni inimene,kes pole päti haledat määgimist kuulnud
Oma...2. mai 2017, 14:17
..arust tahtis tüdruksõbrale näidata klassi,liikluseeskirju rikkudes,lubadeta ja ei peatu,kui politsei annab vilkuritega märku.Peab ikka päris tumbala olema.Mina jätaks küll sellise noormehe maha,kes teeb minuga surmasõitu-see polnud üllatus.Ole trikitaja või kes tahes,aga sõiduteel peab järgima liikluseeskirju!
oh, 2. mai 2017, 14:47
et tüdrukule klassi tahtis näidata, on mõistetav - aga et julgeb veel iniseda avalikult - no anna kannatust
to oma2. mai 2017, 15:53
nalja teed või, see plika ja jätaks maha :D vastupidi, selle amööbi meelest oli see ikka viimase peale äge ja politsei on talle sõimamiseks. inetu kah veel.
to oma2. mai 2017, 15:54
see plika jätaks maha? mine nüüd, vastupidi, sellise a m öö bi meelest oli see ju vinge ja äge. politsei on sellisele hä bitule sõimamiseks.
õppetund2. mai 2017, 14:13
Ärge mängige eluga.Kui politsei taga ajab jääge seisma ja vaadake mis nad tahavad.Oleks probleem väike.Mida kiiremini inimene mõtleb ratta seljas seda suuremad vead.Mõttekiirus tõmbab kaasa,kontroll kaob elu ja ratta üle.Kiirust lisa ainult kindlal selleks eraldi ette nähtud ralli rajal mitte tänaval. Mootorratas on ohtlik eriti kui vanaisa õhutab sellega tegema .
Olgu nooed õnneliku et üldse terveks jäid ja kõnnivad.Muu pole enam oluline.
polnud võimalustki2. mai 2017, 14:18
igalt poolt kihutati ja suruti nii peale, et rammimine oleks toimunud niikuinii , nad võtsid ju hoo maha selleks, et seisma jääda .Kahjuks on siin üks osa süüd ka politseinike ebaprofessionaalsusel. KA POLITSEINIKE JAOKS ON KIRJUTATUD TERVE RIDA SEADUSI, MILLEST NEMAD JUHINDUMA PEAVAD !
.....2. mai 2017, 15:02
nad ei tahtnud seisma jääda, hoog võeti maha, et vasakule pöörata....pole mõtet õigustada neid
14:18-le2. mai 2017, 15:06
Ära õigusta! Midagi nad ei tahtnud! Plika võinuks oma sadulseppa ohjeldada ja kuulama panna, aga kus sa sellega.S i n u jaoks on eelkõige seadused!
irw2. mai 2017, 15:59
hoog tuli siis maha võtta, kui esimest korda politsei märku andis. pärast pole enam vahet, mina pooldan, et politseil oleks õigus sellistele kuul anda. siis lõpeb ära see osside ülbamine.
kes on süüdi2. mai 2017, 14:13
Mul tekkis küsimus nende kahe inimese vaimses tervises. Äkki tuleks neid enne terveks ravida ja siis telekasse lubada sest nii haiget juttu saab ainult tõsise tervisekahjustusega inimene rääkida.
Jääb õigust ülegi!?2. mai 2017, 14:10
Tahtsid teha üllatuse ja tegidki! Normaalne neiu ei vaataks enam sellise poolegi. Kuidas politsei oleks pidanud sind kinni pidama? Politsei hoidis ära suurema õnnetuse, kus oleks olnud ka hukkunuid. Õpetuseks mootorratturitele: ei te pääse kuhugile, arvestage nüüd sellega.
am2. mai 2017, 14:07
Mees oli saates sellise olemisega,nagu oleks laksu all olnud.Ja mis ta seal töinis.Oli vist õnnetu,et naine elama jäi.Paras paar ajukääbikuid.
2. mai 2017, 20:24
J. Issand2. mai 2017, 14:06
Pr. Lust.... Ooooodaavv!!
Assw 2. mai 2017, 13:56
Teinud üllatus see ,et arkis load saanud loll!
Vaade teise nurga alt2. mai 2017, 13:56
Vanaisad mõjutavad väga palju, pojapoeg ei tahtnud õnnetust.Kui taga aetakse on ainuke võimalus ellu jääda.Politsei taktika oli vale tagaajaja sunnil kiirus tõusis lootuses pääseda.Politsei võinuks mootoratta nr. üles kirjutada filmida ja hiljem kinni pidada,mitte taga ajada.Tagaajaja ja tagaaetav mõtlesid sarnaselt kumbki ei taganenud oma mõtteviisist.Edasine raha raiskamine advogaadi peale on mõttetu.See keerab tervise tuksi ja laostab majanduslikult.Kui noored enam ei räägiks oleks vastastel alati õigustust.Tagaajaja oli samuti kõigile ohtlik,miks sellest vaikitakse .
Urrr2. mai 2017, 14:06
Millise numbri? Sel motikal polnud numbritki - samas kui ühel pildil mujal oli USA numbrimärk. Sellejärgi ei tee kindlaks midagi....
huvitav-huvitav2. mai 2017, 14:15
"Politsei võinuks mootoratta nr. üles kirjutada filmida..." Kus küll on registreerimata sõidukil see number??? Ikka suured "ajuhiiglased" on siin seda pätti koos kaasosalisega kaitsmas!!! Ja ma ei räägi juhuslikult kaasosalisest - selline mõiste on täiesti olemas ning antud juhtumi puhul on minu meelst täiesti asjakohane seda ka kasutada...
Aju Kurd2. mai 2017, 14:21
siin on tuntav ,et nii politseiniku kui kurjategija aju ja loogika on väga sarnased. Kumbki ei mõtle võimalikele tagajärgedele
to aju kurd2. mai 2017, 16:01
pole sul ajus ühtki kurdu, ära valeta. ja politsei just mõtleski minu turvalisusele, mina olen rahul, et ei lastud pättidel edasi kimada karistamatult. paras neile, loodetavasti on neil kohutavad valud meenutuseks.
soovitaja2. mai 2017, 14:22
võiksid teemaga kursis olla. Mida sest numbri üleskirjutamisest kui polnud eesti registris arvel, lähed USAsse otsima v saadad Nevada kõrbesse trahvikviitungi? Ja kuidas tõestad kes kiivriga sõitjad oli? Vend võiks madalat profiili hoida ja mitte vinguda nagu eit meedias. Parem olla vait ja näida lollina kui nokk lahti teha ja välistada seegi võimalus!
A2. mai 2017, 13:52
Andre mul praktiliselt naaber.ta pani siis pidevalt lubateta ringi.nüüd hoiame pilky peal ja panema kitse.seda sa ise tahtsid.
jah2. mai 2017, 16:03
aga lust ei rääkinud sellest midagi, et on liiklusr e ts ja korduvalt rikkunud. see ei sobinud politsei mustamiskampaaniasse vist. hästi alatu, katrin lust! mine häbene ennast!
...2. mai 2017, 13:49
Mida rohkem see oinas vabandusi oma teo kohta üritab leida,seda lollimana ta end näitab.
sdfvwfdvs2. mai 2017, 13:49
politsei peab ennast kehtestama ja ta kehtestas enda. väga hea! see tüdruk peab aga 10 päevaks platte peale minema politsei sõimamise eest. krantsid ei tohi politseid solvata ei sõna ega teoga.
kehtesta nii nagu seaduses kirjas, mootorrataste rammimistaktikat neile küll ei õpetata 2. mai 2017, 14:22
aga ära ole sama rumal nagu kurjategija
oh, 2. mai 2017, 14:51
just - isegi parameedikut sõimas mõrvariks (kuigi too polnud rammimisega kuidagi seotud) - ju eit oli laksu all
2. mai 2017, 20:27
Jah, täitsa segane, karjus kiirabitöötajale, et sina mind ei puutu.
Poseidon2. mai 2017, 13:49
Kas see lontkõrv kujutas ette, et piki mereranda võib mootorrattaga sõita!?!
kasbek2. mai 2017, 14:00
loodan et see tibi saab aru et see jobu oleks ta surnuks sõitnud või voodihaigeks teinud. ja see on siis üllatus???? võiks nagu oma tabletid ikka ära võtta ja leppida karistusega mis nüüd tulemas on. ületamine, politsei märguande eriamine, lubadeta( juhtimisõiguseta ) sõitmine, registreerimata sõidu vahendi kasutamine mille puudusid reg number ja liikluskindlustus ja tehniline ülevaatus, ja nii edasi. 15 aastat eriti raske resiimiga töökolooniat oleks vaja????
oleks, oleks2. mai 2017, 14:40
Politseiniku kohta ei tohi jobu öelda.
rein2. mai 2017, 13:44
unustas politseile ainult teatamast.
aga õppida sellest juhtumist on kõigil, nii politseil kui ka nendel kihutajatel.
nipitiri2. mai 2017, 13:38
KAS MOOTORRATTURI KÄITUMINE ON ÕIGUSTATUD? mis asi see peatumismärguanne on? Tahaks teada, et kellele see siis kehtib? Minule kui tavaliiklejale PEAB kehtima aga mootorratturile ei kehti? ET KUI TAHAN, SIIS PEATUN JA KUI EI TAHA SIIS EI PEATU..!! kUI TAL OLI PÕHJUS MITTEPEATUMISEKS, SIIS PIDI TA SELLEGA ARVESTAMA!
2. mai 2017, 13:45
Need õigustajad ei ütle kunagi, mida oleks tulnud teha?
Kui ei allu politsei korraldusele, siis nagu ei tohigi midagi teha. Sorry, aga siis kaotab politsei ju igasuguse mõtte, kui nende korraldusi võib ignoreerida. Kui ei tohi taga ajada ja kui ei tohi peatada.
Kuna see oli antud olukorras parim lahendus, siis leppigu sellega, mille endale ise kaela kutsusid.
Hoiatuseks teistele sellistele, teadke, teid võib rammida, kui te korraldust eirate.
molekul2. mai 2017, 13:36
mis sa hädaldad, üllatus õnnestus ju üle ootuste hästi, aitab äkki juba
Valus tõde.2. mai 2017, 13:32
Tõde on see, et politseinik ei saanud ootamatult liiga palju pidurdanud tsikli taga pidama ja sõitis talle tahtmatult tagant otsa. Politseil oli peale seda kaks valikut- kas öelda, et sõideti otsa kogemata ja seega tunnistada, et politseinikud ei oska autot juhtida ning on ohtlikud või öelda, et rammiti tahtlikult. Otsustati viimase variandi kasuks, kuna see näitab justkui politseid paremas valguses. Tegelikult on vastupidi ning tahtlik rammimine on ikka kordi hullem temp kui ootamatult pidurdanud tsiklile otsasõit tagaajamise käigus. Nüüd mängis politsei ennast rumalasse olukorda kus neil tuleb tunnistada, et nad tegid "kaalutletud" otsuse kaassõitja vigaseks sõita ja mõlema mootorratturi elu tõsisesse ohtu panna. Politseinikud teevadki viimasel ajal vaid valesid otsuseid. Verejanuline pööbel eesotsas Õhtulehe lugejatega kiidab sellist politseid muidugi taevani ja ihkab ka surmanuhtlust tagasi.
Kas sul oli2. mai 2017, 13:42
ka valus kui mõidtus läks?
...2. mai 2017, 13:48
Täpselt nii oligi, mendi videost on selgelt näha, et politsei ei saanud pidama ja sõisid tagant sisse.
Jürka2. mai 2017, 14:16
Ja politsei oli sinu arvates nii rumal, et avalikustas selle sinu arvates otsasõitmise video? Sina võid nii rumal olla, aga meie politsei mitte. Sina näed seda, mida sinu lapsik mõistus näha tahab, peaasi et saaks omasuguseid kaake õigustada.
gg2. mai 2017, 15:45
Kuule, sa ikka tead, et üldjuhul neljarattalisel on lühem pidurdusteekond kui kaherattalisel?
tead2. mai 2017, 16:07
poleks hullu olnud, kui ka üle oleks sõitnud, õppetunniks teistele, mina politseil süüd ei näe. aga see plikanä ra kas, kes politseid sõimas, peaks saama karmi karistuse. politsei on riik ja kui riiki sõimad, peaks karistus olema sissesõidukeeld. loodetavasti läheb andre pikaks ajaks vangi.
Oh jah2. mai 2017, 13:31
Kena üllatus küll. Tõenäoline hauaplats kalmistul.
Mis toimub2. mai 2017, 13:30
mis toimub? selline asi ei tohiks kuidagi olla meedias teema, see noorsand oleks pidanud kõikide reeglite kohaselt juba kinni istuma sest tegu oli väga ränga eksimusega liikluseeskirjade vastu ja väljarammimine oli täiesti õigustatud
...............................2. mai 2017, 13:48
Mulle oli hoopis üllatus see,kuidas Kuuuurija seda kajastas.Anname aga õigused liiklusulkaanile kätte. Seda pole vaja kajastada.
Krat võrust2. mai 2017, 13:27
Noh üllatus oli vägev, aga rahvast huvitab rohkem, mis politsei suudab teha Subarikuga?
2. mai 2017, 13:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
A2. mai 2017, 13:24
Kui vaja ja kui nii on lastele ohutum ,siis tuleb ka seda teha !
kusti2. mai 2017, 13:08
Teha üllatus - teda peaaegu tappes (mitte politsei)! On ikka ilusad üllatused tänapäeva noortel! Ta unustas veel nina täis tõmmata, siis oleks kindlam olnud.
ak.2. mai 2017, 13:06
Sihuke kiun üles aetud.
Mees keerab ise s itta - mees helbib oma s itta. Nii peaks olema,arvan ma.
Mul oleks häbi meedias viriseda.
Shit happens...
Selge silmavaade2. mai 2017, 12:56
Sellised noored on meie tulevik. IQ ligi 30 ja leedumaa staarajutagumik pea segi ajand...
582. mai 2017, 13:41
see ju käitumise järgi mustlasmutt
nõus2. mai 2017, 16:08
ja mitteilus pealegi. rääkimata, et loII ja üIbe.
2. mai 2017, 12:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to pole nalja2. mai 2017, 12:58
ise ka aru said, mis soga ajasid? iga viis, kuidas pätt peatada, on hea. iga viis! vahet pole, mis päti tervisega juhtub, ühiskonna turvalisus on alati tähtsam.
to, to, to totutaja2. mai 2017, 13:02
Millest sa ajukääbik räägid? Milliseid etteheiteid saab riigil sellele noorele naisele olla? Mis õigustab talle kehavigastuste tekitamist ja tema elu reaalsesse ohtu panemise?
kusti2. mai 2017, 13:10
Ta oleks pidanud nõudma ratta peatamist, nii lihtne see ongi.
Üllatus ?!2. mai 2017, 12:54
Vanasti oli anekdoot...Jänes käis puutokiga metsas ringi. Hiilis Karu selja taha ja pani toki vastu karu selga "Käpad püsti, jahimethed metsas", Karu tõstab käpad üles ja jänes tuli keksides talle nina alla "Oli ju tore üllatus?". Karu vaatab natuke jänest, võtab kõrvust kinni, pistab püksi ja ütleb "Nuusuta oma üllatust!"
kuldsed sõnad mis lollused kokku võtavad2. mai 2017, 12:53
Ülikõrge palk ei aita kui õige suhtumine ja oskused puuduvad. Meie liikluspolitseinikele ei tehta koolitust, kuidas oleks kõige ohutum sundpeatada sõidukeid. Kõik jääb ikkagi raha taha. Arvestades sellega, kui palju on meie riigis liiklushuligaane, siis tuleks panustada rohkem alarmsõidukite koolitusse ja jälgida tähelepanelikult seda, kes alarmsõiduki rooli satub
irw2. mai 2017, 13:00
küll sa oled rumal. äkki hoopis tuleks rohkem lapsi koolitada ja seda emal-isal? need on küll rongaemade kasvatatud, normaalne noor nii ei käitu. ema-isa-vanaisa võiks ikka häbist maa alla vajuda.
Üllatus 2. mai 2017, 12:53
pidi olema mõne lapse surnuks sõitmine?
mmmmmh2. mai 2017, 12:47
Ja nüüd teeb media pättidest kangelased. Kas tõesti on hapukurgi hooaeg juba käes.
meedia võib2. mai 2017, 13:40
Politseinike kohta ei või nii öelda, see on väärtegu.
valus2. mai 2017, 12:45
kriitik2. mai 2017, 12:44
Ohtlikke manöövreid tegi ainult politsei kui sõitis vastasuunavööndisse tsiklile otse vastu. Ongi täiesti arusaamatu, mida need mehed seal mõelda võisid sel hetkel? Politseinike pärast on küll piinlik- selliselt inimeste elud ohtu panna mingi kiiruseületamise pärast.
2. mai 2017, 12:47
sul enda pärast pole piinlik? nii loll on vist ikka raske olla.
Jürka2. mai 2017, 12:50
Minul aga on piinlik, et nii väära mõtlemisviisiga inimene nagu sina julgeb sõna võtta potentsiaalse mõrvari kaitseks ja süüdistada politseid.
Kui kiiruseületamine on sinu meelest tühine asi, siis oled ka sina potentsiaalne kurjategija, kuna sa ei mõista veel üldse kiiruseületamise ohtlikkust. Oled ilmselt poisike või siis lapsearuga täiskasvanu.
...2. mai 2017, 12:55
...Ohtlikke manöövreid tegi ainult politsei ....
Ah soo.
Ja kui see mootorratta kloun mööda kõnniteed sõitis, ei olnud ohtlik või?
...2. mai 2017, 13:03
Tuleb välja, et tegelikult seadusega ei olnud politseil mingit õigust tsiklit sellise rammimisega peatada, mendid oleksid peaaegu neist üle sõitnud.
Vanaema.2. mai 2017, 13:24
Ja seaduse järgi on see manööver tagant sissesöit. Alati sissesöitja süüdi!!
2. mai 2017, 13:46
aga seadusega oli nagu lubatud eest ära sõita?
kumb alustas seaduse rikkumist.
mina2. mai 2017, 13:57
Sa kulla vanaema, tundud olevat ikka tõesti juba väga vana...
Vanaemake,tee endale juba selgeks,2. mai 2017, 14:08
võta LE ja loe,alates 2011.a.muudatustest,EI OLE tagant kimaja ainusüüdlane.
vanaemake2. mai 2017, 16:12
võta teatavaks, et politseil on liikluseeskirjade täitmisel eriõiguseid, sealhulgas kinni pidamine, kui see on ühiskonnale ohtlik, mis tahes vahenditega. igati viis pluss käitumine kaakidega. kahju, et nad nii vähe kannatada said.
tegelt2. mai 2017, 14:05
Minul oli piinlik seda vesistavat ja süüdimatut noormeest vaadata, tõesti oli piinlik Kui oleks nendel kihutajatel mõistust kahe kõrva vahel, siis ei juhtuks ka sellised tagaajamisi. Tullakse politseid õpetama selle asemel, et õpetada noort inimest, et lubadeta ei sõideta ja teedel ei kihutata. Kui aru ei saa, siis tuleb arstile minna või valida vangikong. Ebanormaalne olukord, et peame hakkama pättidele teed andma ja nende ees vabandama.
to kriitik2. mai 2017, 14:14
Sa vist oled unustanud hommikused tabletid võtta?
Politsei muidugi peaks2. mai 2017, 12:44
rammimist treenima, aga seekord asi õigustas end ja läks korda. Täna nutan - homme juba mõtlen.
Teema on oluline. kas keegi on mõelnud, kui palju elusid see meetod oleks juba varem säästnud?
Saarik2. mai 2017, 12:36
Eesti politsei on väga tubli! Läks läbi!
Tiina2. mai 2017, 12:32
Minu arust sümpaatsed noored!
2. mai 2017, 12:48
jah. ära seda unusta, kui su lapse või ema surnuks sõidab. kiida taevani.
aga 2. mai 2017, 12:55
582. mai 2017, 12:30
vanaisa on süüdi! tema tahtis tsiklit!
Kuulujutud Virumaalt2. mai 2017, 12:25
Uriina taat olla ennustand, et saatejuhi ots tuleb kah saatusliku tsikli läbi. Nii, et ainult aja küsimus.
kusjuures2. mai 2017, 13:02
olekski irooniline, kui ta saaks kannatada samasuguse liiklushul.igaani teo tõttu. siis jutt muutuks ja ei kaitseks enam sellist si.akot:i.
Mileina Jõgi,Harjumaalt2. mai 2017, 12:23
Jah,eks siin arvamusi seinast-seina.Kes süüdistab ratturit,kes politseid ja mõlemad osapooled soovivad,et neil oleks õigus.Kus õigust otsida?Rattur sõitis politsei eest ära,ei reageerinud märguannetele,süüdi,kindlasti,tegu vajab karistust?!!Aga andke mulle andeks,kui ma julgen siinkohal võtta sõna ratturi taga istuvast neiust.Kas tema pidi ka kannatama?Usun,et tal polnud ju aimugi,et noosand hakkab põgenema politsei eest ja tundis hirmu,kindlasti oli see nii.Aga politsei,kas ta pidi ikka rammima mootorratast ,nähes,et taga istub kaassõitja ja teadagi sai neiu kannatada,tagaistuja saigi suurema lõõgi.Politsei ei oleks pidanud seda tegema vaid andma teada teistele üksustele,et kinni pidada,,kurjategija,,suure algustähega.Ma ei kaitse noori,nu rumalad,ei osanud tagajärgedega arvestada,nu juhtub.Aga politsei?Kas meil on tõesti politseriik,et saavutada oma eesmärki,võetakse käsile kõik vahendid??
nii nummi2. mai 2017, 12:44
Noored on veel rumalad; neiu on vaene süütu kannataja... Halleluuja.
Pätt on pätt; mõtle talle kuldne kuu selga, aga seaduserikkuja siiski. Kui lähed kellegagi koos panka röövima, aga ise midagi ei tee, oled ikkagi kaasosaline.
Politsei ei pea mõtlema ainult nende kahe ohutusele, vaid tagama ÜHISKONDLIKU korra. Kas kaks seaduserikkujat või tõesti süütu pahaaimamatu õhtune jalutaja või siis koduteel rahulikult oma autos sõitev perekond, kes võivad viga saada sellisest "üllatusest".
Politsei tegi oma tööd. Hulk süütuid on kindlasti olulisemad kui üks seaduserikkuja ja tema kaasosaline.
kle,Mileina Harjumaalt,2. mai 2017, 12:53
teistele üksustele teatati,kuid tsiklit pole niisama lihtne peatada,sest kaherattaline lipsab "igast praost"läbi.Politseil jätkus julgust JUST sellisel viisil pätt peatada.Ta ei saanud ju kalavõrku neile pähe visata v siili panna,mille järel oleksid vigastused märksa suuremad olnud.
Pole aimugi,mida neiu tundis või ei tundnud,kuid pärast sõimas politseid üsna räigelt.
Ei ole vaja mootorrattale ronida kui sa ei ole kindel,millega sinu noorsand võib hakkama saada.See muidugi takkajärgi tarkus ja ehk järgmisel korral hoidub sellisest sõidust.
Politsei käitus AINUKESEL kõige õigemal viisil,hoides ära vigastused jalakäiatega kõnniteel,bussipeatuses ootajatega ja teiste liiklejate(vastassuuna vööndist tulnud autode) ohutuse tagamisel.
Tubli,politsei.
ei ole2. mai 2017, 16:16
midagi tagantjärele tarkus, see pätt on seda ju korduvalt teinud ja see plika teadis väga täpselt, et ta kiirust ületab ja et tal lubegi pole. valetaja sihuke.
Lemps3. mai 2017, 18:20
Täiesti nõus ,süüdi oli ju juht aga mitte kaasreisija.Huvitav paljud meist lepivad kokku abielludes lahutuse suhtes .Olen kindel ,et sõitu alustades ei lepitud kokku liiklusrikkumiste suhtes .Sellepärast tüdruk oli ohver millega ei arvestanud politsei .Kui palju hukkus Beslanis , et terroriste likvideerida .
to Lemps3. mai 2017, 21:03
Oi, kui nunnu, või tüdruk ohver. Räuskas politsei peale, nagu metsaline.
Vaevalt esimest korda kihutavad, tüdrukule paistab selline käitumine meeldivat.
Mileinale3. mai 2017, 21:01
Süütu neiu ei istu kihutaja motikale. See neiu samasugune ja veel räuskab politsei peale. Häbematu tegelane ikka,
mh2. mai 2017, 12:22
Politsei ei ramminud vaid, sõitis kogemata otsa.
Heiki2. mai 2017, 13:05
Ma pigem ka arvan, et see ei olnud 100% tahtlik otsasõit vaid politseibussi pidurdusteekond on ikka tüki maad pikem kui kergel tsiklil.
Samas tulemus oli hea ja tõsiselt kopp on juba ees sellest, kuidas nüüd üritavad need kaks johlakat näidata end kui süütuid kõrvalseisjaid ja kannatajaid! Kui teed, siis julge ka vastutada ja ära hakka halama ja uluma, et mulle tehti liiga.
A2. mai 2017, 13:27
Tahtlik ta polnud ,kuid kukkus väga hästi välja - parim lahendus kõigile !
Ja ja2. mai 2017, 13:28
Ja ja siis oleksid samamoodi öelnud kui enda lapsed oleksid motikal olnud? Küll siis oleks halamist ja ulumist,et politsei süüdi!!!
oleksin jah2. mai 2017, 16:18
esiteks ma kasvatan oma lapsi ja ei lase neil ilma lubadeta mootorratast osta, mida selle päti pere lasi teha eesotsas tobeda vanaisaga. teiseks olen õpetanud, et oma teo eest tuleb vastutada, kui mingil põhjusel minu laps oleks nii käitunud, siis oleksin jah olnud politsei poolt. lisaks ka õnnelik, et politsei tegevuse tõttu ta ellu jäi, mitte seina ei kihutanud.
582. mai 2017, 12:20
no lust on lust ja oma lustisõidu se gabriella ju sai, milles küsimus?
xxxx2. mai 2017, 12:23
No tuligi ilus üllatus ja keegi ei jäänud ratastooli.
Tundub2. mai 2017, 12:19
Et noori pooldavad komentarid ei lähe läbi
xxx2. mai 2017, 12:27
Kaks staarpaari kellest kirjutada,liikluspätt oma prutaga ja kitsekarjusest minister
oma vihmavarjuhoidjaga.Prooviabielu staaride kuulsus on otsa saanud.
ah 2. mai 2017, 13:00
tunned puudust ? oota kohe võtab sõna evelin ja vana toom
aga2. mai 2017, 16:19
ärmapätist evelin ju juba võttis sõna pättide kaitseks. küll koer koera tunneb.
ära aja möga2. mai 2017, 16:19
lihtsalt neid ei ole väga palju, kellel ajupeetus ja kes ikka pooldavad neid pätte.
klemm2. mai 2017, 12:19
Milleks tagantjärgi aliseda meedias. Politsei andis peatumismärguande, seda eirtati ja tagajärg oli nagu oli - leppige sellega ja võtke õppust.
2. mai 2017, 12:52
Tüdruku jutt väga rumal ja ennastõigustav, et ei olnud võimalik peatuda, kuna politsei ajas taga. Tüdrukule muljet avaldamine, vanaisa unistuse täitmine ja mis kõik veel olid vabanduseks, ainult see, mille pärast taga aeti ja mis ise valesti tegid, sellest libiseti vaikselt üle. Rumal hala igatahes ühe mehe suust.
möh2. mai 2017, 12:18
lõpetaks ehk ära igasugu pooletoobiste kurjategijate promomise?
peab2. mai 2017, 13:13
Nad teenivad riiki ja neid lihtsalt peab promoma. Niigi saavad ju vähe palka, las saavad siis vähemalt kiitagi.
omad promovad2. mai 2017, 13:39
oma kolleegid prefektuurist siin promovad. las promovad, meid ei sega.
Naer saalis3. mai 2017, 10:28
pättidel on prefektuur hinge peal :)
Osta endale aju. Laps-mees keerab käki kokku ja siis läheb veel meediasse halama. Ära poe poolemeelse "tüdruksõbra" ja vanaisa selja taha!
Tegid, vastuta. Lõpeta nutt.
häbi varikute perele2. mai 2017, 12:16
sellise süüdimatu tõllmoka olete kasvatanud.
julius2. mai 2017, 12:13
Üllatus oli ju priske! Mentide eest kimamine, teetõkkest möödasõit, ilma lubadeta, kiirust ületades ja veel õhtu lõpuks kiirabiautoga sõit. Lapsuke- kes teeb, see vastutab. Kasva suureks ja saa aru, et seadus on seadus ka sinu jaoks. Sa ei ole enam alaealine. Pruut on ka nats imelik- ta ju oli ka kohal, kui politsei märguande peale ei peatutud, teetõkkest mööda vastassuunavööndisse kihutati ja kiirust pidi ta tundma. Kas ta tõesti arvas, et eestis on see lubatud? Sõimata politseinikke, kes teevad oma tööd, mõrtsukateks, saab ainult väga ülbe tsikk.
just2. mai 2017, 12:23
see naisehakatis on inetu nii seest kui väljast. politsei mõnitamise eest peaks karistus olema.
2. mai 2017, 12:57
Mul oleks selle poisi asemel piinlik sellise hala ja jabura jutu pärast, mis ta seal Kuuuurijas ajas. Ja üldse, ajakirjanik peaks olema erapooletu, mitte seaduserikkuja suhtes oma poolehoidu näitama.
vanamees2. mai 2017, 12:25
Krt, üllatus oli tõesti priske. Olen oma naisele ka igasugu üllatusi teinud , aga nii vinget mitte. Tuleb hakata motika raha koguma
vanainiene2. mai 2017, 20:04
Tubli vanamees, saad mutist ka kohe lahti.
mis veel2. mai 2017, 12:45
Kui relvaga avalikus kohas vehid (mootorrattaga kihutad), oled potentsiaalne risk paljudele eludele-tervistele. Tuleb kiiremas korras maha võtta ja see lahendus oli parim mitmest halvast. Tegu ja tagajärg!
noored 2. mai 2017, 13:02
inimesed ju kihutasid 200 ga !!ise sõidavad ennast vigaseks .
jep2. mai 2017, 12:10
Siin tuleks hoiduda emotsioonidest. Igaüks peaks oma peas tegema riskianalüüsi selle teo kohta. Jah seadustest on üle astutud mõlemal poolel. Üks pool tunnistab seda, teine pool(politsei), ei mängi lahtiste kaartidega. Esialgne väljaöeldud kiirus.(ligi 200km/h), langes lõpuks 101km/h peale(politseikomissari enda väide kuu-uurijas). Miks sattusid väärad andmed meediasse. Miks politsei neid andmeid ümber kohe ei lükanud. Miks julged politseipoisid , motomeestele pealesõitjad(nn kaskadöörid - oleks vist õigem öelda) oma nägu ei näita ja peidus on? Motomehed kahetsesid tegu ja olid siirad ega teinud politseile etteheiteid (välja arvatud tahtlik pealesõit). See , et eesti politseil napib seadusi motikate kinnipüüdmiseks, ei anna neile luba veel räigeks pealesõiduks. Mina näen videost küll oskamatut, tahtlikku ja üsna räiget otsasõitu motomeestele. Mille eest? Et nad sõitsid 101 km/h Pirita teel ja numbrimärk oli Ameerika oma. Või ei peatunud märguandele - selge see! Ei saagi õigustada aga selle eest tapmiskatse teha politsei poolt - no andke andeks. Eks arusaadav ka Mõlemil pool emotsioonid laes ja lahmitakse. Aga mootorratta peatamiseks võõra riigi nr-i omamise eest minna tapmise teele - ei tee eesti politseile au eriti. Tehke Riskianalüüs ja andke teadjameestele otsustada - tulemus on sama mis ma Teile siin ette nämmutasin äsja.
kui2. mai 2017, 12:25
keegi tegi tapmiskatse, siis ikka sees vä rd-laps-mees, kes sadulas oli. milline vedamine, et keegi ette ei jäänud.
mis mis2. mai 2017, 12:31
küll selle arusaamisega on ikka raskuseid: fikseeritud kiiruseületus radarisse oli 101 km/h, edasise tagaajamise käigus tõusid kiirused kuni 200 km/h. Pole vaja nii juhm olla.
?!2. mai 2017, 14:23
Minu arust öeldi, et ÜLETAS lubatud kiirust 101 km/h. Ja kui siis põgenedes kiirust lisas, siis ongi umbes 200 km/h.
Ma seda saatest üle ei kontrolli, sest lubasin endale, et Lusti saateid enam ei vaata - lolluse ja seaduserikkumise propageerimine ei peaks olema aktsepteeritav. Häbi, TV3 !
Mina2. mai 2017, 20:05
Maa Mees2. mai 2017, 19:50
Riskianalüüs, päris keerulise sõna oled , kulla Jep, ära õppinud kahju, et mitte selle tähendust. Riskid:
mootorratas sõidab asulasisesel teel 101 km/h - vähemalt teiseastme kiiruse ületamine;
rikkuja eirab politsei antud peatumise märguannet - järelikult rikkumine ei olnud juhuslik ja rikkujal on veel midagi varjata;
mootorsõiduk ei ole numbrimärgi järgi tuvastatav - järelikult on tungiv vajadus varjata;
püütakse peatada teesuluga, aga kurjategija murrab sellest ohtlike manöövritega läbi;
edasised manöövrid põgenemisel on ettearvamatud ja mitmel korral seatakse otsesesse ohtu teiste inimeste elud;
Järeldus:
ümbritsevale keskkonnale üliohtlik - lisades praeguse euroopa konteksti - terroristid
Võimalus ohu likviteerimiseks - võimalikult kiiresti peatada
Püüti üles seada teine teetõke näitamaks, et politseil on tõsi taga - lipsas läbi
Seega tuli lihtsalt rammida!!!
Palju2. mai 2017, 20:05
fakte võib olla meedia poolt moonutatud
to palju4. mai 2017, 12:36
Jah, Lusti käib kõverpeegliga ringi
Haige toimetus.2. mai 2017, 12:06
Mis te pere nimest varjate. Tegu on mehega kelle nimi on. Andre Varik
ehh2. mai 2017, 12:19
ja tüdruksõbrale mõjus kukkumine halvasti- muudkui räuskas ja sõimas, kas nüüdseks on suu kinni saanud?
2. mai 2017, 12:49
2. mai 2017, 12:59
Sai politsei, said kiirabitöötajad oma sahmaka. Ebameeldiv tüdruk.
just2. mai 2017, 16:24
to 12. 493. mai 2017, 21:06
Aga kihutas oma peigmehega mõnuga, siis ei olnud mingit shokki.
Ei ole see kihutamine sel neiukesel esimene.
Räuskamine oli tõesti väga inetu, mida sa õigustad pätte.
aga vanemad?2. mai 2017, 16:24
kes on selliste vanemad, kes pärast ka ei suutnud nõu anda, et ole nüüd vait ja ära roni enam telesse? kes nad on?
politsei valis 2. mai 2017, 12:06
lihtsama tee, milleks end vaevata igasuguste jälituste ja menetlustega.
Triinu2. mai 2017, 12:05
Väga sümpaatsed noored! Sama ei saa öelda politseinike kohta. Öösiti luusivad ringi trahvi isus.Üsna ülbed kah.
Samasugused toetamas2. mai 2017, 12:12
Pätikarjal ikka toetajaid...omasugused
to triinu2. mai 2017, 12:16
Mitte kellelegi ei saa teha trahvi, kui ta seadust ei riku. Soovitan ka öösel liikluses viisakas olla ja reegleid järgida. Politsei ei hakka kedagi lõbu pärast taga ajama.
Mis mõttes?2. mai 2017, 12:21
Küll on hea inimestetundmine. Tatine mees ja räuskav naine on sümpaatsed. Sul kerge endale sõpru leida. Selliseid vedelb kõikjal.
Triinule.2. mai 2017, 12:32
Ilmselt oled ise samasugune töllmokk ja ajudeta ollus, kellele ei loe teiste süütute inimeste elud midagi. Need ratturid olid mõlemad ebanormaalsed. Kui see plika nägi, et politsei käskis peatuda, siis oleks ka kohe pidanud seda tegema. Nad on ise süüdi. Kes teeb seadusevastaseid tegusid, peab ette mõtlema tagajärgedele. Mina ütlen, et PARAS, ja ärgu nüüd räusaku. Politsei tegi õigesti, sellistega peab veel karmim olema. Vangi peaks panema sellised. Kui oleks juhtunud, et Sinu laps või keegi teine lähedane oleks sattunud selle ratturi kihutamise tagajärjel haiglasse või isegi surma saanud, mida sa siis oleks öelnud, kas ikka, et väga sümpaatsed noored. Häbene oma ajupuudulikkust.
Triinule2. mai 2017, 12:36
ÕL jälle modereerib. Aga ütlen siis nii, et kui sinu laps või keegi teine lähedane oleks sattunud nende i..diootide kihutamise tagajärjel haiglasse või isegi surma saanud, kas sa siis ka oleks öelnud, et väga sümpaatsed noored. Mina ütlen, et PARAS nendele. Vangi peaks ka nad veel lisaks panema. Kas veel vähe on selliste pärast mõni süütu inimene surma saanud. ( aastane laps, kes oli autos, kui üks joodik kihutades täis peaga rammis ees olevat autot, kus see laps oli).
lapsed magavad öösel2. mai 2017, 13:16
Minu lapsed on öösel oma voodis.
see2. mai 2017, 16:26
vaene lapsuke oli alles kuune, mitte aastane :(
Triinule2. mai 2017, 12:38
Paras nendele i..dikatele. Ja sina ära õigusta neid. Kui sinu laps oleks kogemata nende teele ette sattunud ja surma saanud, kas siis oleksid ka öelnud, et väga sümpaatsed noored.
miks2. mai 2017, 12:05
Te nüüd kogu aeg kirjutate psüühiliselt haigetest? Kas see on ka meditsiiniline ajakirjandus? Varsti on nad nagunii hullumajas kinnises osakonnas ja keegi isegi ei mäleta neid.
looda 2. mai 2017, 13:07
sa et hullaris ,küll lust sinna neile järele läheb ja telekasse veab jälle et haletseda
Urrr2. mai 2017, 12:03
Suht mõttetu saade. Näidati ja sõna anti ainult ühe poole esindajatele. Kes siis rahva kaastunde tekitamiseks pisarad välja kiskusid.
Kui julgesid teha siis julge ka vastutada. Mitte ära töina nagu plika kui lollusele jõuga vastatakse.
aga2. mai 2017, 13:46
kuidas ühe poole? Väga pikalt oli ekraanil kegi kõrgeauline politseikomissar (taustaks plakatid kuulsa halli Volkswageni ja teenistuskoeraga), kelle jutust ei selgunud ühtegi säärast avariid põhjendavat fakti, pigem tuli välja, et mootorratta rammimisele ei ole ei korrakaitseseaduses ega ka muudes õigusaktides põhjendust ega õigustust. Videode põhjal puhas tagant otsasõit, inimkannatanutega liiklusõnnetus. Mootorrattaga kihutamine ja peatumismärguande eiramine on juba omaette kaasus. Aga siin räägime eelkõige otsasõidust.
Ardi2. mai 2017, 17:04
Sa vist ei vaadanud saadet lõpuni. Politsei esindajat näidati ka ja sai ka sõna.
Aadu2. mai 2017, 12:02
Kas ei aita juba negatiivsete kangelaste promomisest?Pätt on rajalt maha võetud ja asi ants.Mitu nädalat me veel reklaamime selliseid kihutajaid ja seaduse rikkujaid.Ja kas nüüd polegi enam õigus seaduserikkujatega midagi ette võtta?
Päts püksis2. mai 2017, 12:02
Raivo2. mai 2017, 12:01
Mine emme sülle tönnima.no tõesti jobu.
kloun oled2. mai 2017, 12:13
Ära lahmi poisike. Oskad sa väheke mõelda ka?
kes?2. mai 2017, 12:27
andre on kloun? muidugi on, mõtlemisega teda küll seostada ei maksa. ajuvaba oss.
Raivo2. mai 2017, 12:47
Minusugusel poisikesel on load olemas ja sõidan normaalselt.
Jama2. mai 2017, 12:00
Lubati liigutavat lugu, aga seda polnud. Piinlik oli vaadata. Nendele sõna andmine ei muutnud neid sümpaatsemaks. Eriti ebameeldiv oli tüdruksõber. Olen tüdinud meie aja kangelastest - Kalvi Kalledest ja Andretest.
miku2. mai 2017, 11:59
Kas seda, et rattal numbrit pole tüdruk ka ei näinud? hea jutt
miku2. mai 2017, 14:56
No, ega see tüdruk rumal ka polnud, ja numbrimärki ei pea üles kirjutama kui see küljes on. Kui aga seda seal pole, siis see paneks mõtlema. Natuke mõtle enne kui paugutad. Tüdruk ei ole motomaailamel üldse võhik. Arvestades, et nad on ühe standi tiimi liikmed A ja G ehk Andre ja Gabriela stunt. Ei pea miilits olema, et sellist asja teada. Ise promovad värki, siis ikka teada. Kogu see teema on takkajärgi õigustamine, siis kui aeg aia aia kätte saada.
MIku2. mai 2017, 15:20
Kui aga numbrimärk oli ja ratas oli registreeritud, vidost on seda halvasti näha siis palun vabandust.
Miku2. mai 2017, 15:25
Aga ei vabanda midagi, 5.46 minut, tsiteerin, "ratas oli nii uus, et ta pidi seda registreerima minema alles kolm päeva peale avariid"!!!
vellu2. mai 2017, 11:59
ei õigusta mingist otsast eest ära sõitmist. Kes ise autoga ja mootorratastega sõitnud saab videost täpselt aru, et Politseibussi juht ei kontrollinud olukorda ja sõitis lihtsalt sisse- ta ei ramminud - vaid SÕITIS LIHTSALT SISSE.
to vellu2. mai 2017, 12:21
ja õieti tegi!
muidu oleksid need tüübid teistele sisse sõitnud ja ehk ka ramminud.
isegi2. mai 2017, 12:30
kui see nii oli, olen ma rahul, et politsei kaitses mind ja kõiki teisi liiklejaid võimaliku mõrvari eest. aitäh politseile, just sellist politseid ma soovingi meie riigis. mitte selliseid, kes pätte nunnutavad.
ja muide, tagant otsasõidus saab jääda süüdi ka eessõitja, seekord täpselt nii oligi, pole vaja pidurdada nii järsult, kui tead, et sind aetakse taga ja kiirused on suured. võtsid ise riski ja saidki kannatada. kusjuures vähe said, oleks võinud ikka korralikult vigastada saada ja pikaks ajaks voodihaigeks jääda. oleks aega mõelda oma tegude üle.
Tasuja2. mai 2017, 11:58
Sinu asemel kulla "mees" oleks võinud olla tsikli seljas ka POMMIVÖÖGA TERRORIST ja sõita kuhugi rahvarohkesse kohta. Mis sa siis oleksid öelnud? Kasva suureks ja ära ohi.
ravi2. mai 2017, 14:50
Suureks peab kasvama see, kes näeb igal pool pommivööga terrroriste. Tegelikult vajab selline ravi.
2. mai 2017, 11:57
see noormees vajab ravi. kimab-katus sõidab, siis nutab lahinal, et tahtis vanaisale ka midagi tõestada. no andke andeks. täiesti närvid läbi inimesel. sellist ei tohikski liiklusesse lasta.
ja kummaline on see nõiajaht, mis politseile korraldatakse, et nagu ei tohikski liiklushuligaane rajalt maha võtta.
kui keegi väidab, et 70km/h sisse kimas, siis kujutate te ette, mis juhtub, kui auto motikale sellise kiirusega sisse paneb? selliseid kergeid vigastusi küll ei saada.
et2. mai 2017, 11:57
tahtsid üllatust teha ja teid mõlemaid pudiks sõita, aga politsei sai ennem jaole rikkus kõik ilusa ära?
Tuligi2. mai 2017, 11:53
üllatus, milles probleem!
lugeja2. mai 2017, 11:52
See Cabriella ei sobi sulle,sest ta äratab sinus kõige ebameeldivad iseloomujooned ülesse. Lõpetage omale internetist tutvuste otsimine!!! Poleks seda leedulannast madu sul kõrval,siis polks ka seda kihutamist. See naine pole tegelikult sinule sõbraks.
nõus2. mai 2017, 12:31
õudus on see peIetis, erakordselt ebameeldiv noor inimene. ülbe ja vastik.
Pigem tegid üllatuse iseendale,et2. mai 2017, 11:51
terve elu pead leppima jalutu või muu raske puudega naisega.
Politsei käitus õigesti,kiirus tõukamiseks ei olnud õnneks suur ja
pealegi ei ole politsei sinu hingekarjane,kes aina palveid pobiseb.
Ylla ylla2. mai 2017, 11:51
Pruut ja peigmees paras paar
Silma all on vikerkaar...
nomaitia2. mai 2017, 11:47
100 km/h kihutav ratas on relv. tapab, kui tabab. niisiis järgmine kord, kui keegi ilma relvaloata paugutab kusagil, siis kuuuurija peaks kohe sekkuma, kui selline rajalt maha võetakse. lõpetaks selle lol.aka jutu nüüd lõpuks ära. kas me tahame korda, või anarhiat? kas peatumismärguandele tuleb reageerida adekvaatselt või ei tule? kui ei peatu, kuulutad sa enese lihtsalt lindpriiks - ja nii saabki olema.
2 poja isa2. mai 2017, 11:47
Kallis laps,
Mis üllatust??? oma pruudile???
Sul pole lube, sõitsid linnas üli suure kiirusega,
Siin pole vaja politseid sõimata ja alandada, politsei tegi oma tööd !
Vaata poiss, oleks "aidanud" vaid veel ühest samasugusest hulljulgest juhist vastamisi sinuga ja oleks kaput !
Kui pruuti tahad "üllatada" nagu sa ütlesid, siis valisid vale lahenduse, vales kohas!
Mees üllatab pruuti naist lillede, kingituste ja hea seksiga !
Täna taevast et elus olete , teist võimalust enam ei tule !
arvamus2. mai 2017, 11:44
Õigust mootorratast juhtida veel ei ole ,aga mootorratta jõuab muretseda ja ohtlikke olukordi tekitada. Kui temasugused võivad karistamatult liigelda ,siis järgmine kord võiks politsei sellistele uljaspeadele varem sireeni lasta mootorratastele paigutada ,sest nendele ei loe kiirusepiirangud. Nad valivad ikka oma kiiruse ise.Teised liiklejad saaksid vähemalt kõrvale tõmmata.
see vanaisa ka süüdi ja ema-isa2. mai 2017, 12:33
tuleks oma lapsele selgeks teha, et ei osteta riista, mille juhtimiseks sul lubagi pole. kõikide baikerite häbiplakk, pole näinud, et keegi neist hukka mõistaks selle jobu.
Noormehele,2. mai 2017, 11:42
vastutustundetu tegu ja siis veel pillida nagu tita. Väga rumal saade oli, täis lapsikusi nagu, me ei saanud seisma jääda, sest politseiauto sõitis meile vastu, jäänud siis seisma seal jalakäiate teel, kus sõitsid. Veel, et tahtsin tüdrukut üllatada, nagu selles reklaamis kus viieaastane on jahu maha ajanud ja ütleb emmele, et tahtis üllatada ja ei tulnud välja.
Uskumatu2. mai 2017, 11:41
Puudusid A-kategooria load, rääkimata kehtivast liikluskindlustusest , Lisaks oli tsikkel üldse arvele võtmata ja mees hakkas pruudile " õllatust " tegema. Oli tõesti üllatus....
Vänto2. mai 2017, 11:38
Need kaks lammast väärivad teineteist
Argo.2. mai 2017, 11:38
Sealt jäi mulje et motoristi õigusi rikuti räigelt, pandi lausa elu ohtu!!
Aga MINU õigused, aga minu turvalisus? Seetõttu ütlengi politseile AITÄH!
...2. mai 2017, 11:48
Sul on õigus vait olla.
prioriteetide värk2. mai 2017, 11:57
Sellise mõttetu kihutamise asemel võinuks politsei ressurssi mõne kasvõi minu poolt esitatud avalduse lahendamisele suunata. Oli kelm kätte näidatud, asitõendid esitatud, aga selliste kelmide taltsutamiseks aega ja tahtmist ei leita... ( oli olematu kauba müük) usun, et selliseid avaldusi sarnaste kuritegude kohta on lademetes.
jahh3. mai 2017, 12:25
Patrullpolitseinikud, kes linnas politseibussiga liiguvad, tegelevadki sinu avaldustega. Sealsamas, sõidu pealt. Mõistus, tule koju!
Hea saade oli,2. mai 2017, 11:37
lõpuks toodi politseinike, tegevusetus, tõlplus, rumalus avalikult vaatajateni. Lihtsalt müstiline et sellised saamatud ja oskamatud roolikeerajad Eesti politsei operatiivsõidukite roolis on. Aga seda on igapäevaselt tänavapildiski politseinike liikluskultuuris näha. Nn. okupatsiooni aeg ei lastud ühtegi miilitsat enne operatiivsõiduki rooli kui polnud 10 aastat avariideta juhistaazi näidata. Ja koolitusi tehti omaegsete rallisõitjate näpunaidete järgi. Nüüd õeldakse et see ei sobi. Mis teha kui nüüd isehakanud "targad õpetavad" iga kolme aasta tagant kolm päeva :):)
J. Obukakk2. mai 2017, 12:05
Sinuga on asi selge. Järgmine kord kui läheb pollarite abi vaja kutsu mõni rallisõitja.
olengi2. mai 2017, 16:48
endine Joud klubi rallisoitja ,tanasel paeval pensioner.
Urrr2. mai 2017, 12:07
Et siis õigustad selliste mõrtsukate mitte rajalt mahavõtmist. See, et mees oli loll ja rikkus hulgimalt seadusi pole nagu üldse sinujaoks olule?
Taavi2. mai 2017, 11:36
kasva suureks. Lube pole, ületad linnas kiirust. Politseilt ainuõige otsus. Kuuuurija vajab ainult klikke ja sellised rumalad annavad seda. Sellised tuleks vangi saata aga hetkel vangla ka ei parandaks. Vastutustundetu on sedasi veel kellegi teise lapse elu ohtu seada. Jäänud seisma politsei märguande peale. Oleks ratas terve ja selline häbi olemata
jah2. mai 2017, 12:35
katrin lust tõmbas endale vee peale. see saade oli kohutavalt alatu politsei ja normaalsete inimeste mõnitamine, kes seadustest lugu peavad.
Vastuvõtmatu!2. mai 2017, 11:36
Mis toimub? Me kaitseme lubadeta liiklushuligaani , kes kihutab linnas üle 100 km/h, paneb ohtu paljude kaasliiklejate elu ja tervise. Politsei tegi oma tööd väga häati. Ja nüüd äkki leidub mingisugune advokaat, kes leiab , et kaabaklus liikluses on OK . Kindlasti on meie seadus nii auklik, et ongi mingi nüanss, millega oma tööd hästi teinud politseile ära teha.
Politsei2. mai 2017, 11:39
rikkus räigelt seadust ja tänu läbi mingi ime jäid noored seaduserikkujad ellu. Tervisekahjustuste eest peab samuti politsei maksma, sellest pääsu ei ole.
Sul2. mai 2017, 11:44
vist tõsine ajukahjustus,kui juhtimisõiguseta d.biil arvas ,et võib kihutada kuidas tahab,siis tuleb ka tagajärjed vastu võtta.Nüüd halab nagu titt,kellelt on komm ära võetud.
ära2. mai 2017, 12:38
esine siin politsei nime all,
r
a
i
b
e
et
k
a
r
m
a
su kätte saaks!
ära2. mai 2017, 12:39
esi ne siin politsei nime all, RAlBE!
kas 2. mai 2017, 12:40
karma ei tohi kirjutada? keelatud sõna?
et siis sõna2. mai 2017, 12:41
kätte ei sobi? ei tea miks?
Kuusk2. mai 2017, 13:37
See on ikka masendav, kuidas retsid ruigavad, et politsei rikkus seadust ja "unustavad" mainida, et politsei hakkas neid huligaane jälitama, sest nad sõitsid lubatust kaks korda kiiremini. Samas mida sellistest ikka oodata, eks nii kaua kihutatakse, kuni ise kabelisse või kellegi surma eest vanglasse jõutakse,
Nojah2. mai 2017, 16:41
Tüüp halas saates, et ei julgenud pidurdada, siis oleks kohe tagant otsa sõidetud.
Kui ta kõnniteele sõitis, siis seal oleks ju hea rahulik pidurdada olnud. Kõnniteel polnud ühtegi politseiautot.
oletegi sellised poolearulised?2. mai 2017, 16:43
mis mõtte politsei NIME ALL???
oss lihtsalt alustas oma kommi sõnaga 'politsei', mitte ei esine politsei nime all?
peale komminime edasi lugeda ei oska või?
Mõtlik2. mai 2017, 11:33
Pole endal lube ja tema teeb üllatust.. Aeg oleks täiskasvanuks saada ja oma tegude eest vastutada. Hea, et seekordsel rikkumisel teisi kannatajaid polnud. Ühiskond peaks nii kaugele jõudma, et igaüks vastutab oma tegude eest ise. Kust küll tuleb see täiskasvanud mehe nutulaulu leelotamine.
põdraintsul2. mai 2017, 11:33
ka nüüd oma õigusnõustamisbüroo ja võttis riigi vastu kohtukäigu ette...
laste rammimine on samastumine mõrtsukaga ja ilmselge võimuliialdus.
Jürka2. mai 2017, 12:58
Kus need lapsed veel olid?
Mahmud jelle2. mai 2017, 11:31
No aga minu meelest tegid sa nutumees oma tüdruksõbrale ju Superüllatuse. Hooliv ja tõeline eesti
alfaisane teeb oma pruudikle ikka selliseid üllatusi!
Liina2. mai 2017, 11:28
Õudne,missugune jobu mees.
lugeja2. mai 2017, 11:49
Sellest noormehest on kahju,et ta nii jobu . Laseb ennast leedulannast tüdrukul pimestada. Ärka üles,mees,sest see neiu ei sobi sulle. Neiu on väga kiskjalik ja väga võimukas tüüp.
Joller2. mai 2017, 11:26
Targem oleks muidugi neid jobusid rohkem mitte eksponeerida. Vastik vaadata selliseid ennast täis enesehaletseijaid.
Oioioio2. mai 2017, 11:25
Lastetoata poisinagal jultumust jätkub veel õigustada.
qqq2. mai 2017, 11:25
vaata oma seltsilist ja mõtle, kas ikka tasus. Ja ei taha mõeldagi, mis juttu räägiksid, kui oleksid politsei eest pääsenud
kodanik2. mai 2017, 11:25
Tegidki üllatuse -tüdrusõbra rangluule
Noh, tegidki2. mai 2017, 11:24
käsi kaelas ja ajalehk kirjutab ka! Ise oled ka Käntsu Andre
Fataalne Kinu2. mai 2017, 11:24
See on vist EKRE tobudike omapära, tagantjärgi miskeid õigustusi otsida. Nii ropu suuga noored daamed kasvavad ainult vangimajades. Ei tea , kas Leedu naisrets No 1 ? Hiljuti oli miski Leedu daame jäänd vahele 4,5 promilliga. Ehk selle indiviida sugulane ?
Mees, tead2. mai 2017, 11:29
ma annan sulle andeks, sul on peas ikka kõik segamini. Mis EKRE, see on ainus partei, mis on seesuguse seaduseväänamise vastu, mis sihukesele rullnokkade kõigelubatavusele tee on avanud.
Mis siia EKRE puutub? 2. mai 2017, 11:36
Kas Lust on ekrelane? Vot, kus tulid tõeotsijad välja.
no ja mis siis nüüd2. mai 2017, 11:23
afišeerib üks tattnokk kõikjal oma lollust ja lödipükslust. Minu tehku load ära, austagu kaasliiklejaid ja politsei märguandeid. Näitas oma vanaisale, et ongi üks töllmokk, kes ei suuda oma tegude eest vastutada. Motika ostmine pole veel mingi vägitegu. Tänagu parem politseid, et nad rajalt maha võttis, ilmselgelt oleksid selle kihutamise peale vastu puud sõitnud ja surmalapsed olnud. Vastutustundetu kuju, ainult nutta oskab teleekraanil löristada, tülgastav.
7.päeva adventist2. mai 2017, 11:22
Andre pani tüdruksõbra elu ohtu,pidanuks koheselt peatuma ja mitte kartma oma lubade pärast vaid kaassõitja elu pärast,prioriteedid olid poisil sassis ja politsei peaks kiiresti väga täpselt ära reguleerima oma rammimis põhimõtted,reeglites olevat täielikud augud,nii ei saa.
seekord väga hea Kuuuurija2. mai 2017, 11:21
Väga hea saade oli. Otseselt tuli välja õigusliku aluse puudumine selliseks "rammimiseks", mis hetkel kvalifitseerub inimkannatanutega avariiks, kas tahtlikult või vähese sõiduosakuse tõttu isiiku poolt, kes oli VW roolis. Kannatanute kohtlemine pärast avariid tekitab suure küsimärgi, sealhulgas oli näha kuidas politseinik tiris Gabrielet viga saanud käest (samal pool oii rangluu murd). Kusagilt ei tule välja ka see kuulus 200 km/h.
Ah, et võmmil puudub koolitus?2. mai 2017, 11:33
Aga selle eest on iga liikleja koolitatud, kuidas peab käituma politsei peatumismärguande peale. Tahad järgmine üllataja olla?
Tyuiop2. mai 2017, 11:36
Kui ei saa eest ärasõiduga hakkama siis tuleb loobuda ja elu ning tervise huvides peatuda. Hea, et tina peatamiseks ei kasutatud.
halb 2. mai 2017, 11:38
Pole vahet, kas linnas kimab lubadeta pätt 200 või 110 km/h - täpselt sama ohtlik !
Ära nii ütle2. mai 2017, 13:12
Ära parasta, pole mõistlik.
jusss2. mai 2017, 12:13
Kui rammimine on paha, siis järgmine kord võiks politsei kummikuule kasutada.
hmm2. mai 2017, 12:43
HALB KONN 11:21, 2. mai 20172. mai 2017, 13:42
KAS LUBADETA JA REGISTREERIMATA KÄIAGA POLLA EEST ÄRA SÕITMINE ON SIIS ÕIGUSTATUD TEGU?
hmm2. mai 2017, 11:19
Ausalt, ärge halage rohkem ja tänage õnne, et pole keegi kõrvaline kabelis ja teie pole seetõttu kinnimajas. Rohkem mõistust ja hoolivust teie endi poolt, siis oleks olnud kõik hästi.
huligaanide kaitsja2. mai 2017, 11:19
Lusti lollused tuleks sundpeatada.
just2. mai 2017, 11:40
lusti poolt oli ikka sigadus see õigustamine. ja pätinärul veel jultumust kohtusse minna. pange ta vangi ometigi!
Retikulaarformatsioon2. mai 2017, 11:42
keegi peab ju kloun ka olema
Kus2. mai 2017, 11:18
Olid noormehe pisarad siis kui 200 politsei eest ara soitis.nyyd on veel ingel takkapihta.kõik teised on syydi..kui vahele jaab siis nutma. Memmekas.
Korrutati igaks juhuks kahega.2. mai 2017, 11:36
Sabarakk, kus sa seda 200 nägid? Oli 101 mis fikseeriti selle 15-ne kilomeetri jooksul. See on uskumatu, et nii vähe sellise tagaajamise ja nii taga, kui vastusõitvate politseiautode hulga juures fikseeriti.
Kus sa seda 15 km jooksul nägid?2. mai 2017, 13:00
Ära loe välja asju, mida kirjutatud pole. Politsei rääkis tõestaud kiiruseületamisest. See oli see esimene peatamine. Et 15-ne kilomeetri tagaajamise jooksul olid kiirused palju suuremad on igaühele selge. Neid lihtsalt ei fikseeritud. Kas on tõepärane, et põgeneti politsei eest rangelt hoides kiirust 101 km/h?
Ohuhinnagud ja kogemused.2. mai 2017, 13:50
Ja kust see 200 siis tuletati, kas silmaga, et 55, 5 meetrit sekundis, miks mitte 40,5 ega 71,2 meetrit sekundis? Tuletas mees, kes alla aasta tegi alarmsõiduki koolituse. Mul ongi selliste pärast hirm, et ajavad alla isegi ülekäigurajal nii, et isegi signaalinupulegi ei taipa sellises olukorras vajutada - ollakse nii hasardis nagu Nemtsovi tapjad tsetseenid, et nad on õige asja eest väljas ja, küll õiguse saavad...
Hea vähemalt, et sireeni anti, mind pidi kunagi alla aetama, kui mingi narkomaan meeletult suure kiirusega tema sabas oleva politseiauto eest põgenes. Kiirus oli 30-ne alas meeletu. Mõnisada meetrit läbiti mõne sekundiga ja ei mingit sireeni. Ei mingit hoiatust, et siin liigub auto, mis ületab lubatud 30 või see tookord isegi 20 mitmeid kordi kiiremalt. Kus oli see politsei tookord, miks ta mind ei hoiatanud? Seekord lõppes asi ühe parkiva auto ümber sõitmisega, aga õnneks ei lõppenudsee mulle küljelt sisse sõiduga, sest tahtsin just autot õust välja tagurdama hakata ning ette tagurdajana oleksin mina posthuumselt süüdi jäänud.
muid näite2. mai 2017, 13:51
ei fikseeritud, sest tagaajajate videos oli kiiruse näit välja lülitatud...miks? samuti ei avalda politsei teiste masinate videosid. Ainuke pädev tulemus on see 101 ja kui teisi tulemusi ei avalikustata, ei ole neil ka argumendina väärtust. Samuti ilmnes politseiniku jutust, et meil pole kombekski salongimikrofoni sees hoida (ülla-ülla!), teiseks ei tulnud tõsiseltvõetavat kommentaari kiiruse näidu puudumise kohta. Nt Kanadas on kõik politseiautos toimuv ning kõik näidud koguaeg online ja juhtimiskeskus näeb neid. Igasugune valskusetegemine on välistatud.
Juula2. mai 2017, 11:18
Üllatus õnnestus 200%.
692. mai 2017, 11:17
Milles probleem? Saidki ju mõlemad mõnusaid elamusi/üllatusi. Õnneks kõrvalised liiklejad jäid ilma valusate elamusteta. Kaastunne selliste osside suhtes minul puudub. Kiidan politsei tegutsemist!
PP2. mai 2017, 11:17
Jajaah, ma ka nutan lahinal...
KURVA KUJU2. mai 2017, 13:38
kena keretäis vitsu kuluks sellisele haledikule ära küll. jube kuju tuleb telekasse vesistama, OLE MEES JA TUNNISTA OMA SÜÜD
rainz2. mai 2017, 11:17
aitab juba sellest jamast! Ole mees ja tunnista et tegid valesti! Ja mine sirge seljaga ja võta karistus vastu! Aeg juba meheks saada! Bikerite kommuunis oled juba nagunii ennast täis sittunud! Äkki alustaks sellest...
Oma 2. mai 2017, 11:29
ilaga mehehakatis teed ennast täis. Või bikerite kommuuni eest siin sõna võtmas.
rainz2. mai 2017, 11:46
jah,kuulun jah legaalsete baikerite hulkka! Nii-et hoia oma ila omale!
Bzzz2. mai 2017, 12:10
Motorolleri klubisse kuulud mitte mingite legaalsete bikerite klubisse.
to raintz2. mai 2017, 12:45
näha on, kirjaoskus on lasteaaialapse tasemel, häbene ennast, "baiker"
vot2. mai 2017, 11:42
kõige hullem, et baikerite kommuunis on ta tehtud mees. see räägib nende baikerite ajuollusest palju. et oleks sealt ka keegi tulnud ja avalikult maha teinud, aga ei. häbiväärne.
to rainz2. mai 2017, 12:15
Mida sa tead bikeritest?
Oi palju2. mai 2017, 13:04
need on need kes kogu aeg peekri põhja vaatavad.
pole mitte2. mai 2017, 13:33
need on hoopis need kes ravikanepit seadustada tahavd
huvitav kas seda seltsimeest keegi testis ka selle puhul
rainz2. mai 2017, 16:29
Tean, et sina nende hulkka ei kuulu!