Tele

Raimond Kaljulaid Ratase "Aktuaalse kaamera" intervjuust: mina nägin intervjuud, kus üks pool keeldus teist kuulamast (51)

LISA KOMMENTAAR

Kaljulaidi toobeldus23. aprill 2017, 08:33
Kaljulaid meenutab üha rohkem Toobalit
Naera puruks!22. aprill 2017, 21:50
Reformierakond ja IRL ,siin ennast taevasse tõstmas! Eks võimujanu nii suur ja sellest lähtuvalt ka jaburad kommentaarid! Hale kohe neist!
naera23. aprill 2017, 09:57
neid kesikuid puruks,kes valetavad ja kiidavad endid kui noored kuked.
Ikka kõrgemale ja kaugemale,kuid tiivad ei kanna.
uhti,uhti uhkesti
valitseb kesik usinasti
ei saa üle reformidest
neid ei salli mitte üks tõrts.
reformis kiusavad küsimustega
millele ei taha vastata.
22. aprill 2017, 19:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ss23. aprill 2017, 11:34
küsimus ei saanud22. aprill 2017, 13:55
Ratasel ootamatu ega teadmata olla,et valitsus arutas just riigieelarvet.
Ajakirjanikud tõstsid õigustatult Ratasele küsimuse,kas riigi eelarve jäi puudujääki.
Tundub,et Ratas ei saanudki aru,mis valitsus arutas riigi eelarve kohta,sest ainult Sester,sai
sellest aru,mis ta rääkis.Ratas midagi lõpuks riigi eelarve puudujäägi suuruse kohta kompas,kuid
kas ta ikka teadis,kas ta õigesti vastas.Sester on nüüd A ja O Ratas ainult noogutab pead.
Reformierakonnas ei saanud IRL aruandmata Sester rahandusasjades tegeleda,pidi aru andma.
Nüüd on keskerakonna valitsuses ohjad täielikult IRL-i käes,Jüril jääb ainult pead noogutada.
Sellepärast IRL-il oli tarvis oma võimu saavutamiseks uut valitsust.
Nagu savikas ees nii õpilane järgi22. aprill 2017, 05:12
Halb rahvas, peaks äkki ida poole kolima. Siin ei austata, tahavad päris tegelikke vastuseid küsimustele. Sigadus. Kesk on ikka nii nagu enne, ei mingit muutust.
22. aprill 2017, 10:20
Jah, sellist savisaarlikku mulinat, keerutamist ja vassimist, kui seda tegi nüüd uus keskerakonna juht ja eesti rahva poolt mitte valitud ja rahva mandaati mitte omav peaminister Ratas, pole küll tükk aega keegi kuulnud.
Ei see rahval meelest ei lähe, kuidas see Ratas ja ta valitsus võimule tuli.
Reeturite abiga ja alatuid võtteid kasutades.
Järgmistel valimistel näeme, Jürka.
Siiani ei soovi aru saada?22. aprill 2017, 02:16
See on nüüd küll pahasti kui isegi 2 päeva hiljem pole aru saadud, et peaminister on rahva ja riigi jaoks mitte vastupidi. Antud ametikoha täitja peaks suutma vähemalt jah/ei küsimustele vastused anda. Kui ei, siis saatejuhte pole mõtet süüdistada, pigem võiks nüüd mingid järeldused teha, Piinlik kui ajakirjanik on tugevam kui peaminister. Vahetage palkadega?
Vahur21. aprill 2017, 21:52
Kuulata vastuseid? Kui peaminister ajab seosetut soga siis mida siin kuulata on?
Et siis21. aprill 2017, 20:43
tänane moderaator on keskerakonnast.
q21. aprill 2017, 21:03
Ei pruugi olla, tegemist võib olla makstud mainekujunduse artikliga, st tellitakse kirjakoht või intervjuu või video lehes ning mode järgib tellija lisatingimust ehk soovi kõrvaldada ebasobivad kommentaarid (või see õigus on ajutiselt antud tellijale). Teisisõnu: Vorst (raha) vorsti (teenuse) vastu nagu öeldakse. Ja kui mingi muu erakond või isik tellib, siis lähevad kustutamise muud kommentaarid, vastavalt tellija ehk maksja poolt tellitud muusikale.
Loen kommentaare siin ja imestan21. aprill 2017, 21:07
pea terve pläma tulnud siia nimeta. On jälle saadud keski laimata ja ainult üks- kaks kommijat on seda teinud hoolega. On ainult viha öhutamine see, mis keski aga aina tugevamaks teeb.
Naki22. aprill 2017, 06:35
Huvitav et see imestaja pole veel aru saanud et keski poliitika on suunatud venemaa poole. Kas Eestlased on veel vähe venemaa poolt petta saanud, aga keski ladvik poeb venemaale või ilma seebita.
mis siin imestada22. aprill 2017, 09:13
kui mõni inimene vaatab ja kuulab,kuid mitte millestki aru ei saa.
Mõnel inimesel,kes on keskerakonna nagu jumala usku,kui näeb ja kuuleb
keskerakonda, arusaamata kõnest,tulevad kohe kestvad kiiduavaldused kesikutele.Teistele antakse tuld ja tõrva.Kui ma Ratase vastuseid riigikogus
infotunnis kuulen,ka seal jätab küsimusele vastamata ja hakkab rääkima keskera-
konna töösaavutustest ja küsija pahedest.Küsija ei saa vehel ka teisele küsimusele
vastust.Mis Ratasel viga on,kas ta ei oska oma ametialastele küsimustele vastata
või on tal kõravakuulmisega probleeme.Ka Savisaar ei vastanud küsimustele ja
kogu Savisaare imelik käitumine on nakatanud kogu keserakonna.
Keskerakonnal on kombeks kui vastuse saad enda erakonda kiita ja vastasele
ära panna.
infotund23. aprill 2017, 00:40
Mõni mitteimestaja võiks vahetevahel ka kuulata, kuidas küsimustele vastatakse, mitte ainult oma vihas kogu aeg elama. Kuulan ka suure huviga neid infotunde ja ma pole küll kuulnud, et peaminister oleks nii koledalt süüdistanud eelmist valitsust. Eks ta ole liialt leebe ja ei taha täie rauaga seal tülitseda. Eelmise valitsuse ametnikul oli tihti vastus nagu varnast võtta, kui ei osanud vastata. Siis oli alati vastuseks, et ise te ju töötate ka Riigikogus ja nüüd ei tea, kuidas asjad käivad jne. Ega ju seal aega vaidlemiseks ei anta ja nii siis oligi nii, et mis sa küsid üldse. Aga mis seekord AK-s juhtus , oli ikka liiast. Ega seal palju ei puudunud, kui oleks vist kätega selgeks tehtud. Ma ei tööta küll diktori koha peal, kuid nendel, kes seda tööd teevad, peaksid asja rahulikumalt võtma. Moderaator peab nüüd selle kommentaari jälle modereerimisele panema, muidu saab ka sugeda.
Maria21. aprill 2017, 20:42
kuule raimond, ära nii lolli juttu aja.
no küll raisk valetab21. aprill 2017, 20:18
mina nägin ka Ratase intervjuud.Ratase käest küsiti ilma keerutama,kas riigi eelarve jääb puudujääki.
Ratas rääkis maast ja ilmast ega vastanud otse küsimusele.
Küll on kesikud kõva peaga benda õigustamiseks.
MILLAL KESIKUD HAKKAVAD AUSALT RÄÄKIMA JA VASTAMA?
Ka riigikogus on sama lugu infotunnis,kus Ratas ei vasta kohe küsimusele,vaid hakkab rääkima
muust kui edukas keskerakond on.Peale oma kiitmise solvab küsijat ja toob välja tema puudusi,millest
Ratas üldse ei peaks rääkima.RATAS EI PEA RIIGIKOGUS KÜSIMUSTELE VASTATES KÜSIJAT
SOLVAMA EGA KA ENNAST KIITMA!
sa sinisilm21. aprill 2017, 20:27
ootad KESKERAKONNALT AUSAID vastuseid?
Enne hakkab päike läänest tõusma kui mõni keskerakondlane ausalt midagi rääkima hakkab või
mõni neist ka ausalt elaks ja töötaks.
Sulaselge, keskerakond on enamus venelastest ja venemeelsetest koosnev sulidekamp eesotsas räigete kuriteosüüdistustega eksjuhi savisaarega..
vaataja22. aprill 2017, 13:46
Olgu öeldud, et ma pole ühegi erakonna pooldaja. Valijana eelistan üksikkandidaati, mitte partei maffiat.
Huviga kuulan kõikide parteide esindajate ja valitsusliikmete treenitud vada. Kui tuleb ebamugav küsimus või kriitika, on nad kõik ühtäkki rõõmsad "Mul on hoopis väga hea meel..". Kõik nad on treenitud väitluskunstnike poolt musta valgeks rääkima, vastustega küsijad nurka mängima, sobival ajal mitte kuulama, ainult rääkima.
Vaadake,kuidas võib ja kuidas ei või23. aprill 2017, 00:46
Kui siin võib inimesi raisaks sõimata, läheb kommentaar läbi. Võtan õppust ja kui peaks mõni sõimukommentaar mitte ilmuma, siis peab vist nende tingimuste tegijatega vestlema.
Probleem21. aprill 2017, 19:30
ei olnud ju küsijates ega küsimustes, vaid vastaja suutmatuses nendele küsimustele adekvaatselt vastata. Probleem ei ole ju erakondlikkuses ega parteilisuses, vaid Jüri Ratase oskamatuses peaministrina olukorrale reageerida. Sellist udutamist on korduvalt olnud võimalus kuulata, häbi hakkab! Erakondlikkusele viitamine on äärmine populism, lõpetage ära.
Probleemile23. aprill 2017, 00:52
Miks küll inimesed, kellel pole ühtegi probleemi esinemisega, ei kandideeri ise sinna vastuseid andma?
parteitu21. aprill 2017, 18:51
Jutuks olevat saadet pole näinud aga parteilastest, ka eks parteilasest sõltumatu ajakirjandus lõhnab ühe teise riigikorra järele. Muidugi pole selles midagi taunitavat jne. Aga veelkord see haiseb parteimafia järele. Loomulikult on vabal maal öigus parteisse astuda. Jah ka NSVL oli teadupärast vaba maa, kõige vabam.
Ma nägin sama saadet21. aprill 2017, 17:41
Ja minule jäi silma,et ükskõik mida küsiti,plaat oli sama ja ei vahetunud.Me kõik näeme ja adume asju erinevalt ja see on loomulik.Minu maailmas järgneb küsimusele vastus ja seda ei ole vaja välja pressida.Peaminister sai nüüd loodetavasti ka sellest aru ja edaspidi vastab,selmet leelotada arusaamatus kantseliidis.
to: ma nägin21. aprill 2017, 18:41
Ratas vastas ja püüdis vastust selgitada, miks just nii on otsustatud. Aga kuusk ei soostunud kuulama.
Kaljulaid - see nimi on juba ilus ja hää...21. aprill 2017, 17:33
Üheski normaalses riigis poleks sellist isikut ilma rahva mandaadita üldse riigivõimu ligigi lastud
aga näe
meie president proua Kaljulaid pani kõik need kremlimeelsed paika,
nii kokutavad riigijuhid, kui ka kriminaalsed ministrid ja ka eestlaste küüditamist heakskiitvad ministrid.
RS 221. aprill 2017, 17:31
Selge see, et keeldus kuulamast. Kõigepealty intervjueeritav ei kuulanud küsimust ja hakkas ajama suvalist, temasse mitte puudutavad pläma. Ja vastureaktsioon on sellisel juhul arusaadav: kui küsimuse vastamise asemel ajatakse mingid umbluu-mula, siis seda kindlasti keegi kuulata ei taha.
tuletus21. aprill 2017, 17:16
Raimond on ju hea olla presidendi lähisugulane krim asjad lõpetatakse ja saad ajalehes juttu puhuda
jajaa, sugulane on olla uhke ja hää21. aprill 2017, 17:40
Raimond Kaljulaid on Kersti Kaljulaidi poolvend.
Ta on olnud Edgar Savisaare tütre Maria Savisaare elukaaslane.
Aastatel 2008–2016 oli Raimond Kaljulaid abielus fotograaf Olga Makinaga
Sugupuu teadlasele23. aprill 2017, 00:58
Lase aga samas vaimus edasi ja otsi enda elust ka midagi huvitavat ning pane siia kirja. Mis sa teiste elusid nuhid?
Palun23. aprill 2017, 01:22
pange siia see kommentaar, mis oli "Sugupuu teadlasele" määratud.Seal polnud ühtegi sõimu, vaid soe soovitus, et see kõigeteadja esitaks ka oma eluloo daatumid siin.
sof21. aprill 2017, 17:14
Presidendi poolvend on Keskerakonna jaoks nagu Kross Eerik niiles oli IRLi jaoks.
Kui aeg käes, siis reedab.
Hoidke ennast selle limuka eest, Taavi Aas ja Ratas Jüri!
KAPO agent Kaljulaid ei ole usaldusväärne!!
Ats21. aprill 2017, 17:12
Peale sellist kommentaari peaks juba kõigile selge olema kelle vankri all Ratas on ja kuhi temaga vanker veereb .Kahepalgeline ilukõneleja ilueedi
21. aprill 2017, 17:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
jah, Raimond 21. aprill 2017, 17:21
pane juuri äka sisse rosinaid või kadamooni, riputa kasvõi paksult tuhksuhrut ka veel peale,
mitte midagi ei aita
haisev äkk jääb ikka äkaks.
jah, Raimond 21. aprill 2017, 17:24
paneb küll rosinaid ja kardamooni, riputab veel tuhksuhkrut ka veel paksult peale, aga midagi ei aita, mis ikka ha i seb, see ha i s eb kõigest hoolimata
Hannes21. aprill 2017, 17:07
Kuulasin. Enamusele ERR-i ETV saatejuhile tuleks ammu sulg sappa panna, ta ei lasknud ju rääkida, kaagutas kogu aja vahele ja puterdas. Ratas tegi targasti, et sellisele provokatsioonilisele mulale vastas samaga. ma saan aru, kui kommertskanalites on sellised puterdavad diktorid, aga noh, ETV on täiega alla käinud. Ja lausa koomilised on need näitlejatest- diktorid-tadustajad. Iga kingsepp jäägu ikka oma liistude juurde - ei saa nad seal hakkama, häbi mõnda kuulata ja vaadata,kuidas suud väänab ja silmi välgutab. Mis EK tausta puudutab, siis see jah ufode maailm, kunsnikku ja kujundajat neil ka ei ole - mingid "patsikutid" teevad ja kiidetakse heaks - ja raha on piisavalt...
see21. aprill 2017, 17:05
kaljulaidi raimond püüab ratase kintsu kaapides kannuseid või mingit ordenit teenida.
Äärmiselt ebasümpaatne keskerakonna lakai!
21. aprill 2017, 17:02
Meenub, kuidas reikop "küsitles" Mart Helmet. Meenub, kuidas raud "küsitles" Helmet. "Ütle, et mul on õigus. Sest mina ütlen, et mul on õigus....".
Aeg21. aprill 2017, 17:01
kõrvaarsti poole pöörduda ...
jeeah21. aprill 2017, 17:01
Ma kuulsin seda intervjuud nii poole kõrva ja silmaga. Arvamus. Alustada tuleks küsitlejast, sest temast lähtuv initsiatiiv. Esiteks. Küsitleja ületas viisakuse või kombekusega seotud tava piirid, seda enam, et teema, milleks JR kutsuti, nii nagu ma sellest aru sain, oli ikkagi eelarve ja sellega seonduv. Küsitleja ei austanud küsitletava vabadusõigusi, ehkki JR andis talle selgelt, et ta ei tahaks sellele küsimusele väga selgelt vastust anda. Küsitleja nõudis JR vastust teemas, mis ei seondu PM'i töökohustustega, ehkki JR ju üksnes selleks kutsuti. Teiseks. JR läks üle piiri sellega, et andis küsitlejale järgi, jäädes mõista andmise juurde. Tekkis olukord, kus üks, kellele anti mõista, ei nõustunud, tehes näo justkui ei saanud mõista andmisest aru, ning teine, JR, kes andis selgelt mõista, on asunud kauplema. Sellist olukord oli veits piinlik vaadata-kuulda. Kolmandaks. Juhtunu põhjus peitub selles, et üldiselt ei ole PM'il tavaks küsitlejat kukele saata ja/või püsti tõusta ja lahkuda, kui küsitleja rumalat mängib või kui tahtlikult kombekuse piirist üle astutakse. Küsitleja teadis seda, astus mitmel korral tahtlikult üle kombekuse piiri, kasutas olukorra enda jaoks ära nahaalsust abiks võttes. Seega sattusid mõlemad minu meelest veidrasse, seega mitte just kõige austusväärivasse olukorda.
et siis21. aprill 2017, 16:59
Kas riigieelarve läheb järgmisel aastal defitsiiti? Tervishoiu rahastamises saavutasime olulise läbimurde jne. Kui raske on vastata jah?
sexrctyvubi21. aprill 2017, 16:56
Norm. kanalas oleks siuke diktor ammu sule sabasse saanud.
Ratas on keskerakonna esimehena kaasvastutav Tallinnas toimuvate sigaduste eest.21. aprill 2017, 16:51
Mina nägin intervjuud , kus Ratas vassis ja valetas.
No 21. aprill 2017, 18:35
mõtetu kesiku kisa ?
Vahet pole orav või kesik, ühed lambad kõik.
A 21. aprill 2017, 16:50
Üks pool keeldus jah teist kuulamast ja teine pool keeldus vastamast ! - AK võiks jääda ikka oma ufoteema juurde , millest ka värvilised vilkuvad tulukesed taustal kogu aeg märku annavad !!! Las intervjuusid ikka võtavad Tallinna TV profid ,kes ette teatavad ,et SEL TEEMAL oleme palunud stuudiosse aru andma peaministri
arsti 21. aprill 2017, 17:20
nõutu21. aprill 2017, 16:49
Tõepoolest, see, et pm sisutühja kantseliiti toodab, oli tõesti varem teada. Mis nüüd siis peale hakata?
Lugeja21. aprill 2017, 16:49
Interrinde-keskerakonna valijatest 85% on muulased. Kui valimisõigus oleks vaid kodanikel oleks keski ja IRL valijaskond sama, 6%
kkrahv21. aprill 2017, 16:49
Kaua Kuusk siis ootama oleks pidanud, kui Ratas talle omaselt muudkui räägib aga mitte midagi ei ütle? AK-s pole intervjuude jaoks arvestatud poolt tundi. Peaminister või asi, normaalselt rääkida ei suuda. Küsimustele vastamisest pole üldse mõtet rääkida, see on talle terve elu üle jõu käinud.
ikka ei väsi keerutamast, häbi21. aprill 2017, 16:48
Mina nägin peaministri ametikohta täitvat isikut kes ei suutnud/ei soovinud vastata laialdast huvi pakkuvatele aktuaalsetele küsimustele vaid üritas saateaja oma vahtu täis rääkida. Korduva küsimise järel lõpuks tuli ju vastus mis erines algsest keerutamisest! See ongi ajakirjaniku ülesanne - saada vastus teemas mis paljusid huvitab, seda ka siis kui vastaja üritab hämada ja musta valgeks rääkida.
Saan aru, et keskerakondlastel on keeleoskusega raskusi, aga kui vaadata välismaa uudistesaateid siis oli küsitlus vägagi viisakas ja sõbralik. Lõppude lõpuks peaminister on palgatöötaja rahva jaoks mitte vastupidi. Kui on nii õrnatundeline siiis äkki läheb tikkimiskooli?
järeldus21. aprill 2017, 16:47
Parteiline kuuluvus surub silmad kõõrdi. Mida oli kuulata Ratase ümmargustes mullikestes? Saatejuhid tegid täiesti õieti, et nõudsid konkreetsetele küsimustele konkreetseid vastuseid, mitte seda maotut kisselli, mida peaministri kohatäitja väljutab.
Ratase vastuste generaator on naljakas sinnamaani, kuni taipad, et meie peaminister ajabki sellist tühja, arulagedat juttu, mis ei haaku küsimustega mitte kuidagi.