Tele

Saagim: Postimehe toimetusse tulid päkapikud, kes ütlesid, et omanike sõpradest kirjutada ei tohi (106)

LISA KOMMENTAAR

Toivo1. juuli 2017, 19:05
REFpole omast palgast midagi toetanud isegi mitte toidu PORTSU.
NSVL =EUROLIIT 21. juuli 2017, 19:02
liit on juba kahe koera kodu, ei ole ühte ega teist
See22. aprill 2017, 20:31
Hussar on ju reffi tentsik ja pugeja hea palga peal allutab Anusid!
Eks22. aprill 2017, 20:29
Eestis ongi selline olukord ja mitte ainult ajakirjanduses vaid ka kohtusüsteemis karistada lubatakse ainult Savisaart aga Tallinna sadama tegelasi mitte!Nii on! Võitle veel Eesti eest!
See22. aprill 2017, 20:24
Kompostimees on ju Ansipi aegse Edasi kommunistlik järeltulija!
Joo vähem22. aprill 2017, 01:27
Deliiriumis nähaksegi päkapikke. Eks joonud vähem siis poleks päkkapikkud ringi sebinud ja oleks ka hommikustele koosolekutele jõudnud. Anut oli ju igal prallel näha pudel või klaas käes.
Mingi eilane22. aprill 2017, 08:01
See koosoleku kultuur nõuka ajal niimoodi välja kujunes, et kui napsu võttes enam püsti seista ei jaksatud, siis istuti laua taha ja arutati edasi. Milles nüüd probleem, kui Anu vähe väsinuna kohale jõudis?
pole tõde22. aprill 2017, 01:14
Anu on uhke, et tema isiklikult on hulga staare sünnitanud. Vabandage väga, aga mida head annab Eestile Kalle kalvide ja muude taoliste topakate n.ö. sünnitamine? Peale stressi, et kas meie väike riik koosnebki sellistest kalledest ja mis saab meie jätkusuutlikkusest! Promome aga tühisust ja labasust,anname noortele valesid signaale ja oleme selle üle vee uhkedki! Anul ei ole põhjust uhke olla ja ennast upitada!
et kui keegi ei julge, siis21. aprill 2017, 22:44
tulleb bravuuritar ja paneb kõik päkapikud ühe korraga paika:-)) Kas Anu on ainuke julge selles supis? Hea, et temagi julgeb aga teistele häbi, kes ei julge samast asjast rääkida.
saagim21. aprill 2017, 16:27
on vaarnahtus meie ajakirjanduses ja pahaloomuline kasvaja meie yhiskonnas. palju tanu postimehele,et operarsioon laks hasti!
ahaa21. aprill 2017, 22:45
anukene21. aprill 2017, 16:18
kõigil ,isegi päkapikkudel oli tegelikult sinust ja sinu labasustest kõrini.Sa olid isehakanud bravuuritar,aga sinu tegelik olemus on labasusstaar.SOOVITUS:hakka leivaküpsetajaks või
laatadel hamburgerimüüjaks ja sa oled jälle PILDIL!
to anukene21. aprill 2017, 17:09
otsid omale kolleegi hamburgeriputkasse? ära unistagi, sinusugune pole anu varbaküünt ka väärt, ela oma teise eesti nõmedat elukest edasi.
21. aprill 2017, 18:18
Anukesel jooksid juhtmed kokku, kui Elu24-l polnud enam lugejaid ning selle sisu järjest kehvemaks osutus - põhiliselt teiste uudiste kopeerimine. Artikleid seal ju põhiliselt polnudki, vaid lihtsalt mingite imalate seltskondade pildid. Täiesti loomulik, et omanikud ei soovinud Anu labasustega köita nii ennast, oma lähedasi kui ka häid sõpru.
Postimehe lugeja21. aprill 2017, 16:07
Jah, aitab Anust ja tema teemadest.
irw21. aprill 2017, 17:10
kui vähe peab mõistust olema, et veel sopalehte kompostimeest lugeda?
21. aprill 2017, 15:46
Kas selline siis oligi Saagimi õnnevalem ??
kas tõesti või?22. aprill 2017, 07:33
on selline õudus ka ilmsi olemas.Jube allakäik.
aitäh22. aprill 2017, 17:49
selle lingi eest, pole seda enne näinud :)!
Postimehe lugeja21. aprill 2017, 15:12
Head kommentaatorid, kes te siin Postimeest sajas surmapatus süüdistate ja Anu Saagimit ülistate: teil on tõelised võõrutusnähud. Aga ma lohutan teis - see läheb mööda.
irw21. aprill 2017, 17:11
ainult idiootIikult pasusalliv loeb veel sellist sopalehte, kes ainult valetab ja neegruseid kiidab.
Eks T. Ole21. aprill 2017, 14:37
Juba oma tosina aasta jagu on Postimees Glavrefmafi tsensuuri all, sestap ta polegi enam lugemiskõlbulik. Õnneks on Õhtuleht veel vaba, (kuigi kolletab).
see väide on kaheldav22. aprill 2017, 00:56
sest ÕL kommentaaridesse tekkis ka tsensuur pärast peatoimetaja vahetust
jah22. aprill 2017, 17:50
Ansipi unistus saab teoks, polegi vaja fooliummütsikest ja seemneid, rahva suu topitakse kinni.
vaadake, mis toimub PM poliitpoolel21. aprill 2017, 14:26
ja teile saab selgemaks, kes on need nähtamatud päkapikud kelle sõpradest ja sugulastest ei tohi kirjutada. Vaadake, mis PM-s toimub ja kui palju ruumi jagub seal tänase Valitsuse maha tegemiseks. Iga pisemgi tegelane saab sõna arvamuseks, peaasi et arvamus on selline mida nemad vajavad. Pole olnud PM lugeja, aga olen viimasel ajal jälginud neid tendentse seal ja on siililegi selge, et oravameedia on asunud rünnakule. Ei tea, kas sihitakse erakorralisi valimisi ja ei julgeta vastu minna järgmistele Riigikoguvalimistele ilma e-serverit omamata, aga paanika teatud ringkondades on hoogu võtmas. Kõikidele valijatele ja ka ajakirjanikele soovitan säilitada kaine mõtlemine ja tegutseda OMA SÜDAMETUNNISTUSE JÄRGI. Lauspropaganda on käima pandud ja ei soovita selle orgi otsa enam aastal 2017 küll komistada. See aeg peaks nüüd ümber olema kus valijaid nii lihtsalt petta annaks.
POSTIMEHEKOHT ONPLDIKUS21. aprill 2017, 15:33
to POSTI......22. aprill 2017, 08:58
Mitte isegi naela otsas vaid potis väljaheidete hulgas.
21. aprill 2017, 15:39
See-eest on teil olemas keskerakonna päris isiklik propagandameedia, kus teda hommikust õhtuni kiidetakse. Nii et ärge pead norgu laske.
ERR on samuti maksumaksja kanal22. aprill 2017, 08:33
AK tegeleb aga sama asjaga, mis "Postimees". Nii et Anul on õigus antud olukorras.
Anust kahju21. aprill 2017, 14:09
Loomulikult on meie postimees ja ajakirjandus suukorvistatud,kaua me kannatame valetamist?
Sovitus Anule21. aprill 2017, 13:42
RistoMati kohe tagasi votta ja avada isiklik porandaalune leht. Kus meiesugused mittekorralikud eskortvanamutid ka toimetajatena saame töötada .ja kividega loobitakse ainulr kuldseid vilju. Alguses voime ka artiklid kirjutusmasinaga kokku vuristada. Kindlalt on lehe ostjaid sest muud ajalehedon viimasel ajal väga kehva tasemega a la kiisuke ja kutsuke voi siis vallaline ema on...
irw21. aprill 2017, 17:13
panid huumorit omast meelest? jube haledalt. tõmba nüüd omale vesi peale.
21. aprill 2017, 13:37
Eks Postimehe praegused omanikud söövad endiste omanike otsuste vilju. Kes üldse oli see "tark", kes Postimehe külge rubriigi Elu24 pookis? Saagim on seltskonnatädi, mitte ajakirjanik. Ja need, kes on siingi kommentaariumis kohutavalt nördinud, et kõigi kohta ei võiks soppa pritsima, miks siis Saagim enda peret kollase meedia eest hoidis?
surm 21. aprill 2017, 14:43
Eks särava Saagimi enda elu ja mõistus ei küündinud lalgevahest kõrgemale.Töö, mis ikka leiba annab, kuid hea, kui Postimees sellise Elu ümber keerlemisest loobub ja muutub pornolehest tagasi enam-vähem ajaleheks.
Valdek Kukeke21. aprill 2017, 13:28
Postimees = Fake news
Isiklikult enam ei jälgi seda kanalit peale Hr.Vooglaiu laimamist. Väidetavalt oli Vooglaid räigete sõnadega presidentinna suunas kommenteerinud - kuid midagi sellist ei toimunud. Vooglaiu kommentaarid artikli alt kustutati ega reageeritud temapoolsetele arupärimistele. Eks postimehes ole vist rotikuningas koha sisse võtnud. Sellepärast ka põgenetakse sealt.
21. aprill 2017, 13:34
Vooglaiu sõnavõtud hiilgavad sildistamise ja kitsarinnalisusega.
Nostradamus21. aprill 2017, 22:31
Kule tule mõistusele kallis Kukeke. See teie ekre ja vooglaiu sopp on ammu oksendamiseni ära tüüdanud ja kedagi ei koti mida te seal teki all omavahel teete. Mängige oma sopga edasi aga ära roojake tervet ühiskonda oma märgade unenägudega täis. Probleem on selles, et finants ja sisu peavad olema sõltumatud. Kui eestimeedia sellest aru ei saa, siis on jäämägi kohe varsti tervitamas.
Minu21. aprill 2017, 13:22
kirjutised saadetakse juba poole sona pealt modereerimisele ja olen seetottu eriti uhke. Ka sellised milliseid on meie ajalehed ise kirjutanud. Ka väljavotted Iltasanomatest ja isegi Iltalehest. Joudu teiesugused moderaatorid päästavad maailma!
tore21. aprill 2017, 13:05
Olen rõõmus,et targutaja Saagimile tehti nn.ära!
Ära topi oma nina võõraste inimeste eludesse.
Ela oma elu ja vaata, kes sa ise oled!
Kõik kanalid on läbi puistatud,nüüd mine oma
lollustega metsa.
Ilusat jalutuskäiku!!!
ei tehtud nii väga ära midagi,21. aprill 2017, 14:00
Raud pani ette koos mõned saated teha,saagim pakkus kohe,et teeme terve seeria!!!No taevale tänu,mõnikord ikka kiikasin seda "kolmeraudset"-siis kui mõned poliitikutest külalised sõna võtsid.
Kui need kaks hakkavad "seeria kolmeraudset tootma",siis on selle koha pealt rahulik-enam pole tarvis kiigata,Samal ajal on V.Vassiljev küsimustele vastamas,saab vähemalt nalja.
:-)21. aprill 2017, 15:13
Vaatasin ja mõtlesin, et piltidel Saagim nii noor ja ilus, nägu peas kui beebi pepu aga eile oli tõetund, ikka 55 aastane, pole kahtlustki :-) Ehk jääb nüüd enda eksponeerimine ka vähemaks, mingu Soome!
Piinlik tegelane21. aprill 2017, 15:34
Ka Soomes on ta uudisväärtus olematuks kahanenud pärast seda, kui nad Ratiaga lahutasid. Muidugi, sealses kollases meedias võib tal mingi aegsoome naiste välimuse kallal haukudes, kuid kuna vananemise tunnused on ka tema peal aina rohkem näha, siis mõne aasta pärast on ta lihtsalt üks kortsus ja ebaadekvaatselt käituv vananev naine. Juhtusin teda nägema Soome avalik-õigusliku Yle saates "Reede", kus ta küll püüdis esineda asjatundjana tuntuse jms asjus ja loomulikult solvas endiselt soome naist, kuid oli tunda, et nii saatejuhtide kui saate publiku suhtumine oli üsna ükskõikne.
irw21. aprill 2017, 17:19
milline siis 55ne peaks välja nägema? sa pole bioloogias vist eriti kodus, miks muidu nii rumalad avaldused. väga kena 55ne on, aga sina ju arvad, et maailmas on kuskil ilusamaid 55seid. sest sa ju välismaa ajakirjas nägid :D on ikka loIIe olemas. mine vaata oma koIedat ema, ise saad veel koIedam olema, kui nii vanaks üldse eladki.
:-)21. aprill 2017, 23:44
Mina olen vanem aga siledam ja tervete kuluvatega:-) Ma ei ütle 55 aastase naise kohta ühtegi halba sõna aga Saagim peab ennast veel tibiks ja piltidel ei lähe kohe kuidagi vanemaks. Saagim 55 pilti nagu polegi!?
to tore21. aprill 2017, 17:16
kes saagimile ära tegi? sa ikka oled päris valesti aru saanud, daam lõi ise selle ukse kinni, kaua sa kannatad suukorvistamist ja multikulti ülistamist ja rahvale valetamist. rõv e ju.
erki21. aprill 2017, 13:00
Võiks ju teada anda need nimed kellest kirjutada ei tohi, siis oleks teada kellel midagi varjata on. Tahavad varjata, siis varjaku, lihtsalt oleks teada, kes hämarate asjadega tegelevad.
madrus21. aprill 2017, 13:00
... no kesse selle pildi niii koledaks tegi ... ??? vöi ongi ... päriselt ....
kapten21. aprill 2017, 17:19
pane oma pilt ja vanus ka, vaatame, kui koIe oled
heh21. aprill 2017, 12:58
Olen ammu arvanud, et Eesti ajakirjandus on päkapikkude kontrolli all. Ja siis teevad oma erapooletu näo pähe ja mustavad Objektiivi.
No hakkab tulema21. aprill 2017, 12:57
Lõpuks saate näha, kuidas teid mõjutatakse, hääd ajupesu! irwww
jah,21. aprill 2017, 12:47
Anu võiks oma suu koomal hoida, pole ta nii pühak kui tahab välja paista
just21. aprill 2017, 13:00
Saagim on ju tuntud labaste väljaütlemistega, tema koht polegi ajakirjanduses.
Kris21. aprill 2017, 13:08
Anu suguseid võiks rohkem olla , kes ei karda oma arvamust välja ütelda ja pole Anu väitnudki , et ta pühak on.
see21. aprill 2017, 17:20
kompostimees ju täis silmakirjalikke,kes ei julge tööl suud lahti teha, täidavad käsku, sest äkkilastakse lahti. mädapaised ajakirjanduses. anule julguse eest plusspunktid.
Tuli kohe meelde 21. aprill 2017, 12:36
kuidas mees läks kurtma arstile et nagu ta magama jääb tuleb päkapikk ja ytleb- pissime. Voodi loomulikult mäeg ja naine hirmus pahane. Mis teha? Arst ei oska nou anda aga soovitab ytelda päkapikule et tänan ma olen juba pissinud. aasta pärast juhulikult kohtuvad arst ja mees raudteejaamas. Arst läheb kohe kysima et kuidas naine ka elab. Mees vastu et naist pole juba aasta otsa. Kuidas siis nii tahab arst teada. ja mees seletab- läksin teie juurest koju ja magama. Tuli päkapikk- kas pissime? Mees -aitäh ma olen juba pissinud. Sellepeale päkapikk- siis kakame !
21. aprill 2017, 12:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
21. aprill 2017, 12:44
Vau, kui teiesugused seda lehte laidavad, tähendab see, et leht on teinud õiget tööd. Aga Teie lugege Stolitsat ja Pealinna (vastavalt sellele, millist keskerakonna vwersiooni mingist asjast saada soovite) ja vaadake TTV ja Rossia telekanaleid.
Al21. aprill 2017, 12:30
Postimees on surnud leht peale omanikuvahetust.Anonüümne kommentaarium keelati ka ajal kui pool Postimehest hakkas kuuluma Kim Jong Linnamäele.Nilbe ja arg tegelane kes hakkab ajakirjandust suukorvistama.
21. aprill 2017, 12:45
Anonüümse kommentaariumi kaotamine on parim, mis toimus. Igasugused trollid ja trollimasinad ei saa nüüd Eesti-vastast tattti pritsimas käia.
pealtnägija21. aprill 2017, 12:47
saaks hea saatematerjali,kui uuriks palju Delfist on blokeeringu saanud kommenteerijaid...
suukorvistatud anu on vaid jäämäe tipp.
õieti tehti21. aprill 2017, 13:08
et anonüümne kommentaarium ära keelati, kas neid mõttetuid kommentaare nagu ÕL-is on veel vähe!!
Mina kui aus kodanik ja ühtlasi Eestirahvas 21. aprill 2017, 15:38
Vöin käe südamele panna et vötsin osa Postimehe kommentaariumi prügimäelepeksmises sest ta valetas siis ja valetab siiamaani,Kommentaariumis +- jagades
bundy21. aprill 2017, 17:23
mina näiteks enne lugesin iga päev postimeest, meil kontoris käis ja netist lugesin ka iga päev ja kommenteerisin. sellest hetkest, kui kommentaarium tehti mitteanonüümseks, pole kordagi avanud postimeest ja ei plaani ka avada. kuivkäimlas ehk oleks tast asja. kakile peale laotada näiteks.
lugeja21. aprill 2017, 12:30
Viisakas oleks kuulata ka vastaspoole (Postimees ) argumente , mitte ainult ühe kibestunud töölt lahkuja omasid.
jorr21. aprill 2017, 13:02
Ega Saagim pole 1. kes sellel teemal sõna võtab.
Alles mõni nädala tagasi kirjutas terve seltskond ajakirjanikke ühise pöördumise, kus väitsid, et neid suukorvistatakse. Eraldi toodi välja see, et ELU24 peab erilist tähelepanu pöörama Kanal2 saadete ja neid ülistama.
Aga Postimehe poole pealt ilmselt erilist vastulauset ei tule, sest omanikud ei luba seda teha.
21. aprill 2017, 13:38
Te ajate kogu aeg segamini meelelahutuse ja ajakirjanduse.
ei aja21. aprill 2017, 17:27
sina ajad segamini stagnaaja ja tänapäeva. tänapäeva ajakirjandus ongi suures osas meelelahutus, võta see teatavaks, "tarkur"!
mittelugeja (postimehe mittelugeja siis)21. aprill 2017, 17:25
mis seisukoht saab olla valemeedial? ajakirjanikud protestisid, aga mis juhtus? enamus peksti vait olema ja agenda jätkub - velkom refug ees ja multikulti ja siil priidik oma kahe isaga ja muud kakimängud, mida postimees harrastab.
Ehh22. aprill 2017, 04:39
Minuteada pole Anu ainuke lahkuja tabletiärimehe tsunfist, enne teda juba hakkasid sealt arukamad põgenema, veel varem kui see ühiskiri omanikule kirjutati.
................21. aprill 2017, 12:29
AK on ju näha kelle poolt tuleb kindlalt olla. Nüüd ka Postimees.Kõik nad on äraostetavad. Mul jääb üle ainult soovida neile,et tuleb minna tootvale tööle. keegi ei viitsi tööle minna,kõnnivad kohalt kohale ja avaldavad oma arvamusi.Autorolla,Tallinna Sadam-kõik on vakka jäänud. ,Kaua tuleb oodata ? Võtke ometi midagi ette. Aitab kahel toolil istumisest. Rahvas ärge valige kohalikkel valimistel riigikogu liikmeid. Las teevad riigikogus oma tööd. Nad ei tea kohalikest mitte midagi.
21. aprill 2017, 12:46
Mida see AK siis näitas? Kui isehakanud peaminister ei suutnud konkreetsetele küsimustele vastata, vaid hakkas mingit täielikku jahu ajama, siis peabki talt niikaua küsima, kuni vastama hakkab. Me ei ela õnneks diktatuuririigis.
irw21. aprill 2017, 17:29
ja 40 miinust :D kesikud kaitsevad omasid isegi siis, kui need s itta näkku lobiks neile, svaii on svaii. s.ratas on hale to-tu, juba silmavaade on ru-malavõitu teisel.
Ehh22. aprill 2017, 06:36
Ja sinisokk ei olnud siis isehakanu ? Kes teda valis, kui Ansip Brüsselisse põgenes ?
Nii on21. aprill 2017, 12:26
Selles ajalehes ei valgustata, mis tegelikult toimub, ei kirjutata suurepärasest tööst Tallinnas või leitakse vaid vigu.
21. aprill 2017, 14:32
Jep22. aprill 2017, 04:49
Kõik teavad, et oravarotid kaaperdasid Postimehe, et lehe väljaandmine on kulukas, siis refipartei toetab seda oma erakonna rahadest. Loomulikult peab siis ka sisu vastama nende ootustele, eriti kui valimised tulemas.
Nii et...21. aprill 2017, 12:25
ahju alt ronis päkapik Ahjualune välja...
21. aprill 2017, 12:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ja21. aprill 2017, 12:25
sealjuures väga koššer.
too Anu21. aprill 2017, 13:05
temale sobiks mõnes sopalehes töötada, temale meeldivad sellised nö. altpoolt vöö labased lood, ärgu õigustagu end, ta pole mingi ajakirjanik.
to too Anu21. aprill 2017, 17:29
töötaski ju sopalehes, ligi 10 aastat, nüüd lihtsalt lahkus, kõrini sai.
Nojah21. aprill 2017, 12:15
Postimehel on rikas omanik ja ajakirjanikud peavad tegutsema tema taktikepi all. Kes on sõnakuulmatu peab lahkuma.
21. aprill 2017, 12:47
Huvitav, kelle taktikepiall tegutseb TTV?
hmm21. aprill 2017, 13:05
neil puudub dirigent.
Üritavad kuidagi oma väikese eelarvega hakkama saada ja peavad ennast kuidagi õigustama, et neid ära ei koondataks.
Suurt sihti ju pole enam
loomulikult21. aprill 2017, 13:11
hr. Savisaare ja hr. peaministri soovil ja käsul, see ju venekeelsele elanikkonnale.
A.21. aprill 2017, 14:14
Savisaar on läinud aasta lumi, vähem paranoiat.
21. aprill 2017, 14:33
Savisaare koolkonna omad ikkagi, nii et vahet pole. Keskerakonna (ja nüüd veidi-veidi ka koalitsioonipartnerite kiitmiseks ka).
ripats21. aprill 2017, 14:52
Savisaar on küll läinud, aga tema vinge vaim hõljub vääramatult edasi vete kohal. Või polnudki ta omal ajal ajugeenius, oli hoopis trummilööja-hampelmann. Kelle käes?
Anu püüdku oma pornolehte edasi välja anda iseseisvalt, kui nüüd sponsori Postimehe näol kaotas. *Ärgu kurtku oma kurba elu, nagu Keskerakond kaebleb tagakiusamise üle.
rumal küsimus21. aprill 2017, 17:30
kes seda siis ei teaks?
just21. aprill 2017, 17:31
koolkond on elujõuline, saate veel näha, mida toomid ja mis selle tuusi vend nüüd oligi, suudavad.
hahaha21. aprill 2017, 17:34
ripats, sa ikka puhta tola :D postimehele on rohkem kahju, et Anu läks, usu mind. kes enam nende meelelahutuslehte loeks nüüd? anu vähemalt osaks selle huvitavaks teha ja oli ise isiksus. võisid armastada või vihata teda, aga huvi oli ikka. nüüd tuleb sinna mingi tühisus ja see lehekülg kukub kokku.
samas ega rikas omanik, tema ego võib sinna raha pumbata, et jätta muljet, nagu oleks leht elus. nii teeb ta ju ka kompostimehega, keegi ena ei telli ju, avalikult on välja öeldud, et kasumlikkus ei ole oluline, las tiksub miinust, peaasi, et multikulti ja euroopalikud väärtused kõlapinda saavad.
to loomulikult22. aprill 2017, 08:46
TTV-s ei ole ühtegi venekeelset saadet, seltsimees loomulikult. Kui sa ei ole vaadanud seda kanalit, siis ole parem vait, ära püüa igal pool oma lolli aru üles näidata.
marks21. aprill 2017, 13:52
"POSTIMEES" Refide päevaleht . Ei saa ju hammustada kätt , mis sind toidab.
Marksile21. aprill 2017, 15:37
Kust Te neid hiilgavaid teadmisi omandate? Twitterist või Facebookist? Teile teadmiseks, et need ei ole tegelikult uudistekanalid. Kuigi tõenäoliselt olete ikka Keskerakonna andunud austaja.
To marksile21. aprill 2017, 21:19
Katsu veelkord komentari lugeda. Kordamine on tarkuse ema. Ma küll ei tonka sest poliitikast eriti , aga et Twitter ja Facebook on keskerakonna häälekandjad oli küll uudis. Aga mis asi se Twitter on , kohe vaatan järele.
Nimi21. aprill 2017, 12:13
Üks päkapikkudest on Sõõruka toode ja Sõõruka madrats Sven Nuutmann. Üleskutse uurivale ajakirjandusele, uurige kuidas sai Sven Nuutmann-ist Sõõruka madrats, kaevake välja Sunset-i aegadesse, kohtuge inimestega ja tuleb materjal mis sugune.
Kõigil massiteabevahenditel21. aprill 2017, 12:13
saab olla vaid üks omanikraffas ja pole olulinegi, keda parajasti "omanikuna" eksponeeritakse.
huviline21. aprill 2017, 12:12
On mõista antud,et ERR on reffide käsualune ja nüüd siis ka Postimees? On nii?
Jah on21. aprill 2017, 12:31
meedial21. aprill 2017, 12:11
on kgb töömeetodid ja päkapikud on mures oma räpase telgitaguse pärast.
seda ju21. aprill 2017, 12:10
ennegi teiste poolt räägitud
hästi tehtud21. aprill 2017, 12:09
Bravuuritar on aastatega loonud nn staar(kloaak)maailma, mille sisse ise uppus...
21. aprill 2017, 12:00
Saagim lubas, et ta ei hakka endise tööandja pihta soppa valama. Nüüd aga lendleb meediumist meediumi ja muudkui heietab...
Noh21. aprill 2017, 12:25
alternatiiviks oleks ju ise lolliks jääda, sest tema ei ole inimene kelle käest ei küsita.
Sama kommentaar21. aprill 2017, 12:35
Just tahtsin täpselt sama kommentaari kirjutada, aga te jõudsite ette. :)
oot21. aprill 2017, 17:39
ei loobigi ju soppa, tõtt räägib. tõe rääkimine on sinu arusaamise järgi sopaloopimine? on sul vast arusaam maailmast.