Eesti uudised

EKRE puhastab ridu tülikatest isemõtlejatest (83)

LISA KOMMENTAAR

migrant heameelega2. aprill 2017, 17:50
astuks ekresse kui seal nestor ja pefkur oleksid
sedasi tundubki2. aprill 2017, 17:08
EP kirjutab
""Eesti eri erakondi iseloomustavad erinevad skandaalid. Neli suuremat jäävad vahele põhiliselt rahaga susserdamise ja kahtlaste tehingutega, EKRE liikmed aga sellega, et ütlevad midagi eriti labast ja lolli. Võib muidugi väita, et EKRE-l pole sulitsemiseks lihtsalt võimalust, sest nad pole võimul, aga seda ei saa paraku kontrollida, sest ega nad sinna kunagi ka pääse.
Martin Helme sarnaneb üha rohkem Venemaal laialt tuntud Vladimir Žirinovskiga, kes lärmab ja praalib kümne mehe eest, ent kujutab endast tegelikult poliitilist nulli.
EKRE eesotsas Helmedega täidab Eesti poliitikas üsna samasugust rolli. Usun, et suured erakonnad hõõruvad iga kord õnnelikult käsi, kui mõni EKRE-lane jälle sügavasti sisse hingab ja järjekordse totruse välja prahvatab. Seda tasakaalukamad ja viisakamad paistavad tema taustal vanad olijad.
Žirinovski rahmeldab Venemaal juba palju aastaid, fännid on püstitanud talle isegi elusuuruse kuju, aga ta jääb ikka elukutseliseks tolaks.""
Sama ka Helmedega.
to tõde 2. aprill 2017, 11:09
EKRE väidetavast perefirmast tuleb siis juttu , kui mosemitest barbarite tegevus hakkab Eestisse jõudma ja tänaste lõksutajate kehaosad võivad aiateibasse sattuda
Euroopa valge inimene olgem tugevad ja ärgem laske end laiskuda ja tuimsusega ükskõiksusele minna2. aprill 2017, 12:43
Siis on jah teipas mõned keha osad moslemite poolt. Ja need ei ole ainult need kes hoiatavad selle ohueest vaid ka need kes täna ütlevad mee ei viitsi mee ei taha maa on külm maa on märg.
pealtnägija 2. aprill 2017, 11:05
Kas EKRE tähelennu peatamiseks on võetud palgatud jõud konkurentidelt ja asi käib kõrgemal tasemel ?Siioni Tarkade Protokollis, mis imetlusväärselt ühtub tänapäeva Eesti eluga on klausel, kus igasugune initsiatiiv tuleb põrmustada juba rohujuure tasandil ja kui see ei aita, on teised võimalused
2. aprill 2017, 10:49
Ekre erakond on ainus erakond, kus valitseb "demokraatlik" kolmainus- ISA, POEG JA PÜHA VAIM (Monika).
tõde2. aprill 2017, 10:44
Selle Ekre perefirma mõlemad kuningad on ennast paljaks kiskunud ja nii marsivad nad Eesti poliitmaastikul tõesti kohe täiesti alasti ringi.
Aga käputäis koogutavaid ekre õukondlasi ja ka nende vabrikutrollid kiidavad aga taevani oma "kuningate" uusi rõivaid…kuni…kuni jah…
Maria ütles välja tõe – Ekre kuningas(d) on alasti!
Loomulikult püüavad sellised koogutavad alamad ja trollid muidugi ka tervet eesti rahvast seda uute ja imeilusate rõivaste jura uskuma panna.
Klounid olete!
Eesti rahvas pole pime, kurt ega l-o—ll!
Te püüate ju kirvega kurge.
alasti ja paljad 2. aprill 2017, 11:05
Jah, hilp hilbu haaval on populistid helmed paljastanud oma tõelise olemuse
ja nii nad seisavadki nüüd alasti lõdisedes naerva eesti rahva ees.
zz2. aprill 2017, 17:10
EP kirjutab
""Eesti eri erakondi iseloomustavad erinevad skandaalid. Neli suuremat jäävad vahele põhiliselt rahaga susserdamise ja kahtlaste tehingutega, EKRE liikmed aga sellega, et ütlevad midagi eriti labast ja lolli. Võib muidugi väita, et EKRE-l pole sulitsemiseks lihtsalt võimalust, sest nad pole võimul, aga seda ei saa paraku kontrollida, sest ega nad sinna kunagi ka pääse.
Martin Helme sarnaneb üha rohkem Venemaal laialt tuntud Vladimir Žirinovskiga, kes lärmab ja praalib kümne mehe eest, ent kujutab endast tegelikult poliitilist nulli.
EKRE eesotsas Helmedega täidab Eesti poliitikas üsna samasugust rolli. Usun, et suured erakonnad hõõruvad iga kord õnnelikult käsi, kui mõni EKRE-lane jälle sügavasti sisse hingab ja järjekordse totruse välja prahvatab. Seda tasakaalukamad ja viisakamad paistavad tema taustal vanad olijad.
Žirinovski rahmeldab Venemaal juba palju aastaid, fännid on püstitanud talle isegi elusuuruse kuju, aga ta jääb ikka elukutseliseks tolaks.""
Sama ka Helmedega.
Snsns2. aprill 2017, 08:10
Ma ei saa aru mis siin imelikku pn? Inimesed kes ei saa erakonna konseptsioonist aru ei sobi ju erakonda. Mina ei astu Irli, või sotsiks. Ammugi mitte reffiks või kessikuks. Ükski nende erakondade kontsept ei sobi mulle. Liituksin mõne väikese erakonnaga. Vabaerakond või midagi. Nagu Laanet ei sobinud reffiks ei sobi need kaks Ekresse. Kole lihtne ju...?
2. aprill 2017, 08:11
Parandan ennast...Laanet löödi siiski Keskerakonnast välja.
tähendab,2. aprill 2017, 09:29
Euroopas tõstab peagi jälle radikaalsus ja fanatismus2. aprill 2017, 06:12
Jah kui küünealused mustad on siis näidetakse ust! Miks nad arvavad et on Valgeinimese päästjad?
2. aprill 2017, 08:12
Keegi peab ju üritama.
vanaema1. aprill 2017, 19:46
olen kommenteerijaga" 1 arvaja" samal arvamusel.Jagan EKRE seisukohti.
ekre mode ei avalda faktidega kommentaare, muudkui modereerivad need prügikasti... 1. aprill 2017, 19:14
Ülehomme olen oma kommentaaridega ÕL toimetuses.
Veelkord siis.
Eesti Päevalehest on lugeda:
Eesti eri erakondi iseloomustavad erinevad skandaalid. Neli suuremat jäävad vahele põhiliselt rahaga susserdamise ja kahtlaste tehingutega, EKRE liikmed aga sellega, et ütlevad midagi eriti labast ja lolli. Võib muidugi väita, et EKRE-l pole sulitsemiseks lihtsalt võimalust, sest nad pole võimul, aga seda ei saa paraku kontrollida, sest ega nad sinna kunagi ka pääse.
Martin Helme sarnaneb üha rohkem Venemaal laialt tuntud Vladimir Žirinovskiga, kes lärmab ja praalib kümne mehe eest, ent kujutab endast tegelikult poliitilist nulli.
EKRE eesotsas Helmedega täidab Eesti poliitikas üsna samasugust rolli. Usun, et suured erakonnad hõõruvad iga kord õnnelikult käsi, kui mõni EKRE-lane jälle sügavasti sisse hingab ja järjekordse totruse välja prahvatab. Seda tasakaalukamad ja viisakamad paistavad tema taustal vanad olijad.
Žirinovski rahmeldab Venemaal juba palju aastaid, fännid on püstitanud talle isegi elusuuruse kuju, aga ta jääb ikka elukutseliseks tolaks.“
ilmne vastuolu muudab meedia ebausaldavaks,2. aprill 2017, 10:10
Tekstist:
Võib muidugi väita, et EKRE-l pole sulitsemiseks lihtsalt võimalust, sest nad pole võimul, aga seda ei saa paraku kontrollida, sest ega nad sinna kunagi ka pääse.
"Pole sulitsemiseks võimalust?" KE erakonnal polnud ka opositsioonis võimalust???
Ega palju tobedamalt polegi võimalik kirjutada.
Sulitsemiseks on kõigil võimalused,iseasi on see,et kas neid kasutatakse-EKRE ei sulitse.
1. aprill 2017, 19:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ekre moded1. aprill 2017, 19:16
kas tsitaat Päevalehest teile ei meeldi, et te seda ei avalda.?
Kas peab EPs ja Delfis avaldatud artiklitel ka punkte ja miinuseid kasutama, et teile see vastuvõetav oleks?1. aprill 2017, 19:30
Vabandan selle artikli "Meie oma Žirinovskid " autori Andrus Kivirähk ees, et pean tema teksti mõnedes sõnades kasutama punkte-miinuseid.
Ekre moded nõuavad kohe seda, muidu ju ei avaldata.
No nii siis see katkend A.Kivirähk artiklist:
#Eesti eri erakondi iseloomustavad erinevad skandaalid. Neli suuremat jäävad vahele põhiliselt rahaga susserdamise ja kahtlaste tehingutega, EKRE liikmed aga sellega, et ütlevad midagi eriti labast ja lo-ll--i. Võib muidugi väita, et EKRE-l pole sulitsemiseks lihtsalt võimalust, sest nad pole võimul, aga seda ei saa paraku kontrollida, sest ega nad sinna kunagi ka pääse.
Martin Helme sarnaneb üha rohkem Venemaal laialt tuntud Vladimir Žirinovskiga, kes lärmab ja praalib kümne mehe eest, ent kujutab endast tegelikult poliitilist nulli.
EKRE eesotsas Helmedega täidab Eesti poliitikas üsna samasugust rolli. Usun, et suured erakonnad hõõruvad iga kord õnnelikult käsi, kui mõni EKRE-lane jälle sügavasti sisse hingab ja järjekordse tot-.ruse välja prahvatab. Seda tasakaalukamad ja viisakamad paistavad tema taustal vanad olijad.
Žirinovski rahmeldab Venemaal juba palju aastaid, fännid on püstitanud talle isegi elusuuruse kuju, aga ta jääb ikka elukutseliseks to—la-ks.“
kameeleon- enne hõiskas sirbi ja vasara lipu all, nüüd poeb sinimustvalge taha1. aprill 2017, 19:03
Keegi kusagil küsis naiiv-ru-ma-lalt, et mida see Mart Helme siis nõukaajal tegi, mis eesti rahvale ei meeldi?
Taevake, kõigile on ju teada, et noorkommunistina valgustas Mart Helme nõukaajal üliagara ja ustava punapropagandistina aastakümneid seda pimedat ja vene okupatsiooni vihkavat Eesti rahvast nende stalinismi-marksismi-leninismi ideedega ja püüdis nii noortele kui ka vanadele seda kommunismip.ska pähe määrida ja ajudesse taguda.
Käis koolist kooli, küllast külla, linnast linna ja muudkui jahvatas ja jahvatas seda kommude p-ska.
Selle tema agara töö tunnistajaid eksisteerib veel sadasid, kui mitte tuhandeid.
Mu vanaisa lubas isegi terve saalitäie kokku saada, kui see mees ja ta jõmmid veel siin edasi valetavad ja kõik maha salgavad.
Ja edasi siis, sel ilusal nõukaajal ülendati Mart Helme sellise erilise ustava ja üliagara kommunistliku-propagandistliku töö eest isegi kirjastuse Eesti Raamat marksismi-leninismi osakonna üheks juhtivtöötajaks.
Ühesõnaga ta töötas Glavlitis, mis allus KGBle.
Tema oli üks neist Glavliti otsustajatest, milline raamat läks avaldamisele ja milline tuleriidale.
Ja kui keegi siin jälle tuleb jutuga, et Helme ei olnud kom.parteis ja et sellisele marksismi-leninismi ideeliselt vastutavale töökohale pandi üks lihtlabane parteitu mees/Mart Helme/, see on kas pime, kurt, lo…ll või ekre vabriku troll.
Keskealine naine1. aprill 2017, 16:17
Peavoolu ajakirjandus.
Juba pealkiri on kallutatud.
reede1. aprill 2017, 15:41
Ärakargajatele kes degradeeritud Äraandjad lüüaksegi välja Eks astuge sotslitside punti saate roosad aluspüksid ja jõuluks koju
broilerikütt1. aprill 2017, 15:55
kuna ekres on tagatoa otsused ülimuslikud, siis oravapükse on küll juba näha jalas vilkumas :D
Ärinaine Nossov1. aprill 2017, 14:58
EKRE poolt Põlva Elu Sõna lastelaagri korraldamiseks antud raha 5000 eurot on selgelt ülepaisutatud. Seda teemat oskab hästi kommenteerida EKRE Põlva-Võru-Valgamaa ringkonna esimees Merry Aart.
Kolhoosi zootehnik1. aprill 2017, 14:50
Merry Aarti firma poolt põllumeestele antud ja riigi poolt osalise rahastuse saanud konsultatsioonid võiks üle kontrollida. Käivad suured sahinad, et ka sellega ei ole kõik korras.
1. aprill 2017, 14:00
EP kirjutab
""Eesti eri erakondi iseloomustavad erinevad skandaalid. Neli suuremat jäävad vahele põhiliselt rahaga susserdamise ja kahtlaste tehingutega, EKRE liikmed aga sellega, et ütlevad midagi eriti labast ja lolli. Võib muidugi väita, et EKRE-l pole sulitsemiseks lihtsalt võimalust, sest nad pole võimul, aga seda ei saa paraku kontrollida, sest ega nad sinna kunagi ka pääse.
Martin Helme sarnaneb üha rohkem Venemaal laialt tuntud Vladimir Žirinovskiga, kes lärmab ja praalib kümne mehe eest, ent kujutab endast tegelikult poliitilist nulli.
EKRE eesotsas Helmedega täidab Eesti poliitikas üsna samasugust rolli. Usun, et suured erakonnad hõõruvad iga kord õnnelikult käsi, kui mõni EKRE-lane jälle sügavasti sisse hingab ja järjekordse totruse välja prahvatab. Seda tasakaalukamad ja viisakamad paistavad tema taustal vanad olijad.
Žirinovski rahmeldab Venemaal juba palju aastaid, fännid on püstitanud talle isegi elusuuruse kuju, aga ta jääb ikka elukutseliseks tolaks.""
Sama ka Helmedega.
tublid1. aprill 2017, 13:13
Edasi nii, Mart ja Martin!
Puhastage seda oma ekre erakond nendest teistimõtlejatest kuni seal olete ainult teie 2, veel Monika ja teie muu vahmiil.
Pole tülikaid isemõtlevaid inimesi - pole ka probleeme! (stalini eeskujul – pole inimest, pole probleemi).
1. aprill 2017, 13:18
Ja need kaks klouni tahavd veel linnapeadeks hakata.
Imestan1. aprill 2017, 14:05
seda inimeste rumalust… Misasi see mõtlemine üldse on, kas kõik inimesed mõtlevad, ja kuidas? Kas kommenteerija enne kommentaari sisseplõksimist natuke ikka mõtleb ka? Tundub, et väga paljud EI mõtle, nemad REAGEERIVAD. See on nagu see lugu Pavlovi koeraga, kellel süljenäärmed hakkasid refleksi mõjul tööle.
Kas seda on nii raske uskuda, et Eestis on VÄGA palju inimesi, kes mõtlevadki niisamuti nagu Helmed, sest nad tunnetavad TÕDE ja räägivad seda, mida mõtlevad. Enamus inimesi mõtleb ja räägib seda, mida refleksid talle dikteerivad. Nii et asjatu on loota, et nad kunagi kahekesi jääksid. Tuulelipud loomulikult jooksevad kaasa nendega, kes ISE samuti tuulelippudena OMA isekaid ambitsioone on erakonda tulnud teostama. "Isemõtlejad", "teisitimõtlejad" - paluks konkreetselt! Kas teised ei mõtle ISE? Kuidas see mõtlemine siis käib? Nagu Pavlovi koerakesel? Terve erakond koguneb selle alusel, et nad mõtlevad OLULISTES asjades ühtmoodi. Kas see on viga?
Just1. aprill 2017, 15:08
Mõtlemine peab toimuma ülevalt tulnud suuniste järgi.
Just, kas nii?2. aprill 2017, 14:59
ainult ülevalt need diktaatorid tehku otsuseid
alamad hoidku oma suumulgud kinni
täiesti selge1. aprill 2017, 12:10
kuna see kommentaar ei kõlvanud juba teist korda siis on uuesti ja veel uuesti kommentaarid õiged -
selle asemel, et la,mba kombel jooksu pista või ohata - enam va.lima ei lähe- hoopis ots ümber pöörata ja vastu hakata , tuleb au.satel ja te.gusatel rah.vuslastel ühineda ja parteis võ.im üle võ.tta
kui endised kor.ruptsi.ooniga vahele jä.änud ref.ormi.kad on tähtsamad kui au.sad rah.vuslased siis pole see par.tei see mis olema peaks
Just nimelt1. aprill 2017, 13:18
tulebki jõulisemalt bürokraatiale vastu hakata. See ongi vahend, mida nii jubedalt kardetakse. Juu.nikad püüavad ikka jõuga kõike maha suruda, otsides armetuid vastuväiteid. Iga vähegi mõtlev inimene saab aru, kus kiviall vähid on.
mis kadus see uuesti1. aprill 2017, 12:01
elu on kord juba võitlus ja seepärast arvan, et ei tohi eestlaste nii omase lamba kombel jooksu panemise kombel hoopis võim üle võtta , sest suund on õige
kui endised re.formikad on õigemad kui ausad rahvuslased siis ei jää üle muud kui - eesti ausad ja tegusad rahvuslased ühinege!!
veel uuesti1. aprill 2017, 11:56
ja seepärast arvan, et suunised Kaljuste välaviskamiseks tulid lääne poolt - kuulub rahvusvahelisse rahvuslaste juhtkonda ja agiteerib euroopa naisi mitte nõustuma pagulaste sisseveoga
uuesti1. aprill 2017, 11:51
mõtlesin juba EKRE asutamisel - loogiliselt võttes peab suursaadikul meie oludes olema eriline selja tagune kuigi ka Nugis oli väga suur rahvuslane hoolimata o.r.g.a.n.i.te.ga koostööga nõustumisest eesti lipu vene ajal ülestõmbamise eest (ausa mehena hoiatas siiski sõpru tema juuresolekul suupruukimise eest)
nagu kuulda pole see esimene kord au.said ja te.gusaid välja visata Mi.ljand, Koi.tla ja veel mõned kelle nime ei mäleta
loogiline1. aprill 2017, 11:42
kui EKRE tehti mõtlesin kohe - natuke kahtlane, sest suursaadikul peab olema meie oludes eriline seljatagune aga teisalt jälle ka Nugis oli väga isamaaline kuigi pidi vanglasse mineku valtimiseks organitega koostööd tegema, sest tõmbas sini-must-valge valel ajal üles (ausa mehena hoiatas sõpru suupruukimise eest tema juuresolekul)
aga kuna Miljand söödi välja ja veel paar teist ausat inimest kelle nimed praegu meelde ei tule siis kisub v ägisi selle poole, et tuli täita lääne suuniseid Kaljuste kohta - kuulub rahvusvahelisse rahvuslaste juhatusse ja veel võtab sõna euroopa naiste kaitseks, ei sellist asja või sarvedega euromarksist sallida
aga kuna elu ongi võitlus siis mitte eestlaste kombel lammastena jooksu pista vaid ühineda ja võim üle võtta, sest suund on õige, siinkohal tuleb meelde kui hästi need marksistid teavad mis rahvale meeldib - ilusa lauluga aeti rahvas pöördesse, et pärast irvitada "ohmud kõiguvad kätest kinni ja nüüd on õige aeg neil taskuid tühjendada", sellist juttu olen oma kõrvaga kuulnud
eestlane1. aprill 2017, 10:56
Mõeldes Helmedele ja ekresnikutele kangastub esimesena Põhja-Korea
1. aprill 2017, 11:46
mulle jälle kangastub su totter sotsi-või oravanägu.
10:56 1. aprill 2017, 13:22
Mõeldes libaeestlasele 10:56, kangastub Erdogan ja odad päris eestlasi sihtimas.
Erdogan2. aprill 2017, 12:14
tahab päid maha võtta, nagu su Helmed, lisaks ka ISIS.
Vanaema maalt1. aprill 2017, 10:55
Kivirähk on ise nagu Leberecht, kust poolt tuul, sealtpoolt meel.On tema ju Soonvaldi käpaall oma viimset palukest välja teenimas, sealt ka käsud. Enne valimisi anti kuri käsk-NÜÜD BARRIKAADIDELE Zojad ja Marozovid. Alati on aidanud, nii ka nüüd, sammumarss.
imestab1. aprill 2017, 10:28
Mida sinna parteisse ronitakse, kui suudetakse ja osatakse ise mõtelda? Parteid ongi ühesuguste vaadete ja mõtlemisega inimeste kogum.
alul ongi ühised vaated,1. aprill 2017, 14:02
aga ühel hetkel hakka juht jamama...
ei ole1. aprill 2017, 14:03
konservatiivsed parteid on lambakarjus koos lammastega :). Isemõtlejad sinna sisse ei astu.
1 arvaja1. aprill 2017, 10:24
Puhastust peabki tegema, sest vahest satuvad parteidesse valed inimesed, kes püüavad liugu lasta teiste arvelt. Kaljustele anti andeks ja jääti EKREsse, aga ta võiks siiski oma partei teha ja oma asja ajada, kui talle Helme stiil ei meeldi. Mina olen Helmete ja EKREga rahul.
Veel lisaksin ühe kommentaari, mida delfi ei lasknud üles panna, et ei sobivat, ilmselt Kivirähk solvuks. Vaatame kuidas on siin lehel.
Suht mõttetu kirjutis, aga raha on ju tarvis kuidagi teenida.
Mis puutub Žirinovskisse, siis võrdlus on vale, pigem on EKRE Trumppi. Kui Žirinovskit võrdluseks võtta, siis tema partei on tõusnud teiseks, peale Jedinaja Rossiat, nii et EKRE tulevik on helge ja Helmest saab ükskord Trump, kui selline pagulaspoliitika ja eesti rahva vihkajalik poliitika jätkub.
j1. aprill 2017, 10:44
astud erakonda ja kahepäevapärast oled juba piirkonna juht. Võimalik vaid ekres
kas ongi nii1. aprill 2017, 11:06
et punt reformikaid ja korruptsioonis süüdi mõistetud Saretok on parem valik kui Kaljuste ?
järelikult EKRE pole see kelleks me teda pidasime
Njah1. aprill 2017, 13:53
Toimusid ikkagi valimised, missiis et oli uusi liitujaid juures. Kas uued oleks tulnud jätta hääleõigusest ilma?! Valimiste tulemus on valijate soov, aga kaotada peab ka oskama. Ei maksa hakata kiusu ajama ja ussitama, näe valiti minu vana olija asemele uus...
Täiendaja3. aprill 2017, 02:40
Oma kõnes ütleb Mart Helme
"Väikesed ja oma minale keskendunud inimesed ei saa ei MIND ega meie erakonda tervikuna meie missioonis..."Nõnda,et Helme arvates on tema mina kõigist teistest parem ja kõrgem.Toetan EKRE seisukohti,aga sellist isikut küll riigivõimu juurde ei taha.
Penskar1. aprill 2017, 10:21
Olin EKRE-s,astusun sõimu saatel välja sest kiriku seadused ja mudel ei meeldinud. Noviitsil pole selles erakonnas asja.
10:211. aprill 2017, 10:58
Mis valetad? kus need seadused sul on, ära jaura, üks ja sama kisakõri räuskab hommikust hommikuni.
penskarile1. aprill 2017, 13:40
Helmedele sobivad ainult igasugused ususektid. Elu Sõna toetasid nad lausa 17000€-ga. Põlva Elu Sõna lastelaagri korraldamiseks anti 5000€, et laste ajud saaks ikka korralikult pestud. Eelmisel aastal toodi kohale USA-st misjonärid, et lapsi "õiges suunas" pöörata.Tartu linna EKRE juhiks on pandud "tubli" Elu Sõna kooli õpetaja Indrek Särg.
j1. aprill 2017, 10:20
saate näha see noor helme selle erakonna veel põhja viib!! Ja mida see madison räägib eetikast, väärikusest ja erakonnamainest on lihtsalt naljakas
1. aprill 2017, 10:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
teine vana kommunist nõustub eelnevaga1. aprill 2017, 10:18
Mart on tubli!
Mina olen ka selle poolt, et see endine tubli ja üliagar nõukaaja marksismi-leninismi propagandist Mart peab oma isiklikus ekre impeeriumis kõik teisitimõtlejad ükskõik kuidas ja mismoodi elimineerima ja nende suumulgud kinni lööma.
jälle1. aprill 2017, 11:00
iseendaga väga rahul, kohe ei suuda vait olla, kas tõesti on seal Jämejalas nii igav, sa vaeseke.Kirjapilt ju reedab, kus need üliajud asuvad.
paljud vanad kommud,mitte kõik,1. aprill 2017, 15:25
olid nõuka ajal punased(nagu redis-pealt punane,seest valge)Siis kui tahtsid vähegi midagi korda saata,pidid parteis olema.
Siit küsimus-mida ta siis nii väga tegi,mis sulle ei meeldi?
Kaalusin1. aprill 2017, 09:57
Ka EKREsse astumist,aga üha selgemaks saab,et see ei ole õige erakoond.Ei tea mis siis veel saab kui valitsusse saavad
Madison selgitab1. aprill 2017, 14:38
Madisoni sõnul ei ole tegemist teisitimõtlejale päitsete pähe panemisega. "Ent
inimesed, kes pühendavad kogu oma energia avalikule sõdimisele
erakonnaga, on eksinud erakonnaga.”
Süüdlased:derkun ja kaljuste-
Saaremaa ekrelaste juht Maria Kaljuste ei soovinud täna oma ootusi Õhtulehega jagada. “Ma tean, mida te küsida tahate, ja see-tõttu ei soovigi ma teie küsimustele vastata,” keeldus ootusärevusest vaevatud saarlanna oletatavatele küsimustele vastamast.
Sõnaahtraks jäi ka Jüri Derkun, kes pärastlõunal Õhtulehele kinnitas: “Andsin lubaduse, et ma kahe päeva jooksul kommentaare ei anna, ja pean sellest kinni.
Kui oled õige,siis suud kinni ei hoia,kuid mis siin toimub-kommentaare ei anna???
kui tahad mingisse erakonda kuuluda,1. aprill 2017, 15:31
on EKRE õige valik.Muidugi kaalu HOOLIKALT,sest kui oled teiste veendumustega,siis see ei sobi.Ega mingit teist valikut ka pole,sest irl-s oli 21 kriminaali,kas ka praegu,ei tea.Ülejäänud on nagu on,rahva eest väljas on ainult EKRE.kui keegi on sinna sattunud OMA vaadetega,mis ei kattu erakonna vaadete ja püüdlustega,siis ta on valinud valesti.
"Vastavalt põhikirjale kohustub iga erakonna liige olema eetiline, käituma väärikalt ja hoiduma erakonna kahjustavast tegevusest,” kommenteeris erakonna aseesimees ja juhatuse liige Jaak Madison. “Kaljuste ja Derkun on oma tegevusega neid põhimõtteid korduvalt rikkunud.
1. aprill 2017, 09:34
parteis peabki distsipliin olema ja kindlad liidrid,muidu kujuneb erakonnast mingi eitede mokalaat ja eri fraktsioonide sasipundar.kui lora tahate ajada,astuge reformi või sotside ridadesse,seal saate suud pruukida kuni väsimiseni.
1. aprill 2017, 09:09
astuks isegi EKRE ridadesse,aga niikaua kui minu silmis kaks mittesobivat isikut on selle eèsotsas pole see kahjuks võimalik
Tulge kõik1. aprill 2017, 11:05
...astume nende maa ja rahva vastaste kommujunnide vastu välja. Korjame viimased isamaariismed kokku, enne kui jalgealla tallatakse.Ex stalinlased püüavad veel sõimuga endid päästa, nii madalale laskuvad juba.
?1. aprill 2017, 13:43
Kuhu tulla, anna rohkem infot !
to1. aprill 2017, 15:36
Koguneme Tsahkna juures, seal saab igaüks oma maasikate vao, mida harida ja umbrohust päästa.
to1. aprill 2017, 15:39
Koguneme Tsah kna juures maasikapõllul. Seal alustame võitlust umbrohuga.
Ekresse loomulikult1. aprill 2017, 17:13
Kõik on erakonna kodulehel kirjas, lihtsalt loe!
ainus mõeldav varjant on vastupanu liikumine.1. aprill 2017, 09:02
Isemõtleja ei trügigi partei. veel eriti sotsialistlikus riigis.
ekre 1. aprill 2017, 09:19
"varjant" - marss kooli!
eiei1. aprill 2017, 08:59
Perekond ongi see erakond,ega öiged sinna ei lähegi.Eks stagnaaeg veel esimehel veres
õhtuleht1. aprill 2017, 08:47
Teil on aasta arv 1948. Siis ka ei tohtinud omi mõtteid mõeldagi ammu trükkimisest. Arenege pisut.
vanaisa1. aprill 2017, 08:37
raskelt haige isa on nakatanud ka poja.astuksin EKRE-sse kui vaid saaks,aga kahjuks praegu võimatu,sest kardan nakkushaigusi
to1. aprill 2017, 10:29
Tahad juba Keskist -ist lahkuda? Äkki lähed IRL-i nad vajavad toetust.
80:371. aprill 2017, 11:10
Kulla vanaisa, sinu koht on ERL-is, reeturid hoiavad ju kokku. Oskad sinagi kodumaad maha müüa, sest see pisik sul juba on. EKRE-s võid veel immuunsuse saada, see ei lähe mitte.
vanaisale 1. aprill 2017, 13:28
ongi jäänud vaid Esireeturite erakond, kus sulidele immuunsus on antud, et isamaalisus külge ei hakkaks.
yll1. aprill 2017, 08:28
eks salateenistus on sinna igasuguseid istutanud.
just1. aprill 2017, 08:37
üks mõisavalitseja on salateenistuse poolt rahvameheks tehtud
to1. aprill 2017, 10:31
Krossi ära torgi, ta praegu opositsioonis.
eks1. aprill 2017, 14:07
keda sul Moskvas värvati?1. aprill 2017, 14:26
kui Helme t mõtlesid,siis vaata Kolmeraudset,seal konkurent Talvik ei tea sellest midagi,Reinsalu ka mitte.Aga näe sina tead.
Loe,kuula TV s toimuvat,siis ei pea laimuga aega viitma.
14:26 Ei1. aprill 2017, 17:17
lahmijatel ole vaja midagi ega kedagi kuulata, nemad on maailma nabad . Pritsivad eest ja tagast, nagu torust tuleb.
nii ongi -17:17 !1. aprill 2017, 17:55
peaasi,et makstakse.
kust sa2. aprill 2017, 12:25
tead, et laim, olid Helmega koos hulk aastaid Moskvas, arvad, et värvatud tunnistavad ausalt :)? Miks muidu neil kõik sõbrad Putini juures käivad, viimati Le Pen.