politsei siis põhjus,et tal load ära võtta ja vähemalt nii kauaks,et nende tagasi saamiseks peab uuesti eksamile minema!Selline tegelane ei tee eksamit eluilmaski ära ja Tallinn ongi ühest ohuallikast lahti!
Saatest koorus välja, et on olemas varjatud kindlustusmakse negatiivne boonus, mida järgides iga avariiga kindlustusmakse suureneb. Kasu ju kindlustusseltsile missugune. Kuna mõned kindlustusseltsid keelduvad otsuseid väljastamast ja asi on tehtud kindlustatutele läbipaistmatuks , s.t. boonust sa oma poliisil numbrina enam ei näe, on üht uut sorti kuriteo liigile antud roheline tee. Sellise mutikese avariide loetellu saab juurde sokutada ka neid n.n. ämmakilekoti-sisu-kogumis-fondi- minevaid "kahjunõudeid". Kes teab, kas memme isegi arvet oskaks pidada ja kas kõik 20 ongi juba tema tekitatud kahjunõuded. Nagu me EURO- toetuse loostki nägime, on need, kelle nahka üle kõrvade üritatakse tõmmata ikka vanemad inimesed, mitte iial nooremad ja keskealised härrad presidendid ja ülbed ametnikuhakatised.
Vene ajal olid igal juhil talongid. Ja liiklusrikkumine tõi augu talongi. Kui neid auke kogunes teatud ajal teatav hulk, siis siis mitmest väikesest juba suur ning juhil tuli load lauale panna. Nagu öeldud, korduseksamil too proua oma maneeridega vaealt et eksami läbinud.
Huvitav, kes talle juhiload väljastas? Kes oli tema sõidu õpetaja? Juhiload ta sai 2006 aastal, kas peale seda oli mingi medkontroll, sest tal on probleemid seljaga.
koordinatsioonihäired. Liigub halvasti. Kas pidurdatud ikka saab vajadusel? Aga ega enne ikka midagi tehta kui pauk ära käib. Me ei oska ennetada, tegeleme tagantjärgi targutamisega.
Noo ms asja te siin siis kogu eesti keelt ja teie düsgraafilist üllitust lugevatele inimestele paljundate :D:D:D . On teil seal mõni arukas ka veel tööl?
KOMMENTAARID (16)