Inimesed

ÕHTULEHE VIDEO | Miks me kõik armastame Anne Veskit ja Ivo Linnat? Sellepärast, et nad on nii lihtsad, lahked ja ausad! (192)

LISA KOMMENTAAR

coroner13. märts 2017, 07:55
Miks me KÕIK armastame?...Noh, ma ei armasta, mull on neist kama....Nõuka ajal promotud tüübid-ei midagi muud...
Ausus.....12. märts 2017, 22:32
Aususest rääkides võiks enne uurida ku suur summa sellst rahast mis kõikidest pulmadest ja sünnipäevadest sularahana saadakse ka maksuametile ära näidatakse, sisuliselt 0 on see number, ehk siis eesti tuntud artistid saavad enamuse oma tuludest maksuvabalt. Alla 1500€ ei lähe nad kuhugi, need ausad inimesed.
Sander eksib12. märts 2017, 19:00
Annet, Ivot ja Marti ennast ikka armastame, pole need eestlased nii pahad midagi!
Linnake ütleb12. märts 2017, 16:06
vaadake mind ma olen eesti NABA!
vaataja12. märts 2017, 10:41
Mart Sander ütles kord,eestllased oma kuulsusi ei armasta ja seeon väga õige jutt.
....12. märts 2017, 14:29
meil oma väikeses riigis on iga teine inimene kuulsus või staar. Selle tohutu armastamisega võib ennast ära nikastada.
....12. märts 2017, 06:32
Mis armastusse puutub, siis olin kauges ilusas nooruses armunud kord ühesse, siis teisesse filminäitlejase ja see oli kohe nagu päris armastus.
Igaühel oma aeg. Kas me nüüd kohe oma lauljaid armastame? Võibolla ütleks, et meile meeldib neid
vahetevahel kuulata. Ja mõne aja pärast jälle kord. Noored ehk on armunud oma eakaaslastest
iidolitesse ja see on neil ilus tunne. Vanematelegi inimestele meeldib mõni nende esitus väga.
Kes siis armastab meie Linnat, Veskit? Kas noorus? Kas nende eakaaslased?
Ma usun, et armastavad ajakirjanikud, kes treivad artikleid ja koguvad klikke. Las nad olla.
Karmen12. märts 2017, 01:13
Ma ei viitsinud rohkem lugeda kui pealkirja, sorry. Aga mina ei armasta Anne Veskit, ta isegi ei meeldi mulle, mitte üldse kohe.
sama siin...12. märts 2017, 02:23
ei meeldi lisaks sellele Annuśkale ka Iff, Mäks ja Länik.
Tollest estraadilauljate põlvkonnast oli vaid Joala tegija, aga suri kahjuks vara ja laulmise lõpetas veelgi varem...
...12. märts 2017, 14:58
---12. märts 2017, 18:48
See käib ainult Anne Veski kohta. Teised on OK.
igor11. märts 2017, 23:52
Miks me kõik neid armastame11. märts 2017, 23:28
sellepärast, et nad on nii vanad!
aga iff ju aususe etalon,eestluse iidol12. märts 2017, 12:57
milleks oli kadunud Ants Parikas siis loodud = Peale sõjaväest tulekut olid vajadused iffilgi.
jeedam11. märts 2017, 20:40
küll, saarlane ju, neil kõigil nina püsti nagu vihmavee toru, Anne, ei teagi kohe, ah las ta olla
kas11. märts 2017, 20:13
on ka mõni inimene,kellest te lugu peate ja austate.te ei pea neid armastama,aga lugu pidama ikka peab.nad on meie seast ja ilusate eestikeelsete lauludega end kuulsaks laulnud.
kallis mister Ilves on11. märts 2017, 21:03
geenid11. märts 2017, 20:07
Keegi ei saa valida oma esivanemaid. Pole mötet sel teema kirjatähti raisata. Mina oleksin önnelik, kui mul oleks Vaarmani vöi Lauristini vöi Meri geenid. Täna pean Metsa Mari geenidegaa läbi ajama. Ei mingeid andeid,tuttavaid ega tuntud söpru ega tagastatavat varandust. Raske on.
alma11. märts 2017, 19:07
Võiks aru saada, et nii Veskil, kui Linnal on palju eakaaslasi, kes nendega koos on kasvanud. Need inimesed armastavadki neid ja käivad ka nende kontsertidel. Käivad ka nooremad, suvel Veski juubelituuril olid kõik kontserdid rahvast tulvil. Veeämbrid olid roose täis, ja ega kõigile peagi meeldima. Sama juhtub ka Taukariga, tema fännid on kindlasti ka 30 aasta pärast kohal, kui ta niikaua viitsib laulda.
11. märts 2017, 18:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
11. märts 2017, 19:02
Mis sinu asi on, "kommia", kui palju keegi kommib? Kus nüüd kontroll väljas.
uih, kommia ?!11. märts 2017, 21:04
uus sõna ,aga mida see tähendab?
ürge sundige armastama11. märts 2017, 18:22
Aga tõesti,kõik ju ei armasta. Milleks on vaja niisugust pealkirja panna?
11. märts 2017, 17:39
Keegi kirjutas, et kas peab siis vägisi kellegagi koos elama,kellega ei klapi? Kas arvad et selle Imbiga ei ole juba aastaid samasugust argipäeva veedetud nagu Reedaga? Vanaduses on köige suurema väärtusega yhised noorusemälestused,a la: mäletad kui laps tegi väiksena seda ja seda. See on see,millest see vanamees oma suures tarkuses ilma jäi... Söprus ja kooselatu on vanas eas see kuld,mitte uus naine. Sellepärast see mees nii vana välja näebki. Mis puutub Veskisse,siis tema omas pontsakuses näeb terve ja traumeerimata välja.
aga11. märts 2017, 19:53
mis see kellegi teise asi on kes kellega elab ja mida peab heietama. Ivo on tõesti sõbralik ka täiesti võhivõõrastega ja väljanägemisel pole ka häda midagi....
Oh aegu12. märts 2017, 12:04
Mõni ikka ei saa üle. Imbi ei trügi püünele, laseb Iffil seal olla, ootab kodus söök soe, see vahe vast ongi. Reet võib ju noorusmälestustes terve elu elada, aga ta on terava keelega kamandaja tüüp. Ja laimama hakkas ikka esimesena Reet.
eks tal oli ka vaja, ta ju söötis-jootis....12. märts 2017, 13:02
teie kallist Ivot alati,kui abikaasa tööle läks. See on siis nüüd laimamine ? Oma üdini truu abikaasa laimamine ? Aga abikaasal oles tuu elu ainus armastus üle 10 aasta ,rohkem 3650 päeva.
Iff oli truu nii Reedale kui Imbile.
Aga me itsitasime,kui lahkuminek oli- Reedakene käis ju oma suure muusikule teed silumas ja konkurentidest edulalt lahti saamas .
Ta oli ühes hoones töötajatele oma .
Zyklon B11. märts 2017, 16:00
Aitäh, Anne, aitäh, Iff , et Teie meil olemas olete! Palju Tervist Teile mõlemale !
Odin11. märts 2017, 16:15
Aga minu kommentaar, kus ma veidi laiemalt Alma Vaarmanni suguvõsast, juutidest ja sm Veski NLKP liikmeks oleku aastast 1984 - kustutati. Tõde on ikka valus lugeda!
no ODIN11. märts 2017, 19:16
seesugune ''tõde'' ei sobi käesoleva artikli alla, see ''tõde'' näeb välja alatu laimuna, jutt on meie lugupeetud muusikutest.
11. märts 2017, 16:00
jälle on tööl inkubaatormoderaator,vist 13 aastane,kel elust ja ilmaasjadest aimugi pole Kõik,mis õige,ei kannata ju avaldamist Küll on ikka politseiriik
11. märts 2017, 15:58
nemad kaks on sellised inimesed nagu enamik peaks olema ja nagu lihtrahvas veel mäletab aegu,kui sellised inimesed Eestis elasidki Nüüdseks on paljud normaalsed inimesed surnud,suur hulk siit hullumajast minema kolinud ja lõugavadki arulagedad tattnokad,kel napib haritust,esteetilisust,eetikat,elust arusaamist .Kes on kui kanad inkubaatoris välja hautud ja siis suures traataias üles kasvanud Häbi on praeguse lollkarja pärast.
ei maksa häbeneda,sest12. märts 2017, 11:43
ajudeta kisakõride karja on kerge juhtida ja nendega manipuleerida
Teen ettepaneku11. märts 2017, 15:58
Kui taukarid ja iffid ja joalad ja läätsed ja mingid asjapulgad veel , ei meeldi siis kuulake parem Sal-Sallereid või siis Koit toomesid või siis genkasid heheee
Teen tahapaneku11. märts 2017, 17:04
Huvitav11. märts 2017, 15:49
kas mingi rahvuslane järab jälle. Pole kunagi Veski ja Linna austaja olnud. Linna pole kohe mitte kunagi meeldinud. Küla ja kõrtsi juriseja on see Linna. Veskit võib ju vahe vaadata ehk ka kuulata, aga siiski ei.
ohh, kui tore,11. märts 2017, 15:29
et need Anne ja Ivo ikka siia rahvale järada visati!
JAH11. märts 2017, 19:18
vastik lugeda kui alatud on inimesed!!
Loomulikult me armastame Ivot ja Annet11. märts 2017, 15:25
mina olen üks neist, kes kasvas üles Ivo Linna ja Anne Veski laulude saatel, ma olin 7 aastane pätakas, kui fännasin Ivot, kui raadiost tuli Ivo Linna laul, siis mina kuulasin hoolega ise kaasa ümisedes, ja väga head laulud olid , Ivo ja Anne olid nõuka ajal väga populaarsed lauljad, teismelised tüdrukud jooksid karjakesi Ivo Linna järgi ,et autogrammi saada
Asta.11. märts 2017, 15:02
IvoLinnat on liiga palju saanud,pean silmas raadio reklaame.
11. märts 2017, 15:17
kuula vähem raadiot.
Kärnaneärni11. märts 2017, 15:01
sest nad laulavad laule mitte mingit omatehtud vingumatuselaule,
Julie11. märts 2017, 16:03
Jah, täna sai ka sõidetud pikk maa, mees oli roolis ja laulis Õllepruulijat-- keelasin tal kohe ära ,et enne kella 23:00 ei tohi laulda ja teab ,äkki ratastesse on pealtkuulaja sisse projekteeritud. Kõike peab kartma ,et pärast mitte kahetseda. Elame imelikus maailmas---muinajutu maailmas.
11. märts 2017, 14:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
11. märts 2017, 15:04
sul aeg ikka ees veel või?
Raivole11. märts 2017, 23:42
palju õnne sulle siis!
11. märts 2017, 15:17
sinu käest ei küstud ka ju
aga mina kuulan12. märts 2017, 13:03
vahete-vahel Jaaku .
Vot.
k11. märts 2017, 14:29
mis siinikka kirjutada,tattlapakad ei tunnista peale pooletoobise kerli kedagi.
kuu-uurija11. märts 2017, 14:12
Siin üks fänn paneb kogu aeg vastulauseid, kui midagi kritiseerivat Veski kohta ütled. Üks ja sama inimene, tema stiil reedab. Aga äkki Anne ise!? (No nüüd ma saan jälle vastu pead, pange tähele!)
11. märts 2017, 14:21
küllap see on see totakas viinahaualt.
Heh..11. märts 2017, 23:40
Ammu teada ju, et Anne Veski ETV-s töötav sõbranje puššib ja topib iga päev seda penskarit igale poole. Ilmselgelt terav silm ja keel siin kommentaaridel peal :D
12. märts 2017, 09:06
Oi kuramus, oled sina meil alles geenius, välja mõtlesid.
penskaritest12. märts 2017, 13:04
tuleb teha roosiväetist, siis on Heh-d rahul ning õnnelikud.
peeter laur11. märts 2017, 13:35
Tule oma nimega välja,kuramuse Iffi kritiseerija !!
petsile sõbralt11. märts 2017, 14:29
Sulle on Iff nagu venelastele Putin.
malle,see naaber.12. märts 2017, 11:49
kallis iff oskas pugeda helilooja väimeespojaks na kenasti ja kasutada kolhoosniku hüvesid .
Veel on olemas nii mõnedki pealtnägijad elus.
no mina11. märts 2017, 13:20
armastan oma peret, Annest ja vanameister Ivost pean sügavalt lugu ja austan neid, oma muusikaga on nad toonud palju rõõmu ja pole kohane isikliku elu seiku üles võtta, see pole seotud nende muusikaga.
ei11. märts 2017, 13:17
Minu jaoks pole Ivo enam 30 aastat laulja, Apelsinis olid viimased head laulud, edaspidi vaid rahamasin, laulab ükskõik mida ja kuidas, peaasi, et nuts ja kuulsus püsiksid.
11. märts 2017, 13:44
Ja minu jaoks pole sinu kommentaaril mitte mingisugust tähtsust.
ATamm11. märts 2017, 15:21
Ja minu jaoks sinu nonüümse tainapea kommentaaril ammugi pole mingisugust tähtsust.
12. märts 2017, 09:09
Ja arvad, et A Tamme nimelisel tainapeal on tähtsam kommentaar kui anonüümsel kirjutajal? Mis sind, A Tamm, nii valusasti torkas?
ATammele12. märts 2017, 16:33
Kas nimega t a i n a p e a kommentaar on tähtsam?
to ei11. märts 2017, 14:17
no kummalgi pole küll vaja ei nutsu ega kuulsuse pärast pingutada. sellised ongi meie eesti varandus!
ll11. märts 2017, 15:33
Lisa Toomas Hendrik ka oma varanduse nimekirja.
ongi12. märts 2017, 11:50
ta kõige suurem,kõige õigem,kõige ausam eestlane .
Meie iidol, jumalus, eeskuju,ikoon .
Meie hõiskame tema auks alati ja niisutame matside triibulist palgu isamaaliselt.
to ei11. märts 2017, 15:11
sa ka palju imelik, ükskõik mille laulmise eest ei maksa keegi nutsu.
sa ei , ei tea midagi11. märts 2017, 15:18
sa ei, ei tea mitte midagi ivo linna lauludest.
ÕL modereeris jälle11. märts 2017, 13:01
Kirjutan siis nii, et kunagi lugesin ühest raamatust, kus I.Linna keksis, et olevat paika pannud nõuka ajal Pagari tn. NKVD mehed. No nii rumalat juttu ei aja keegi, kellel mõistus korras. Nõuka ajal ei olnud võimalik isegi nende meestega vaielda. Sellest ajast ei meeldi Linna mulle enam ja see ka veel lisaks, et ta mustas J.Joalat ja oma endist abikaasat Reeta. Nüüd on igas tema jutus "minu naine, minu Imbi", ära on tüüdanud see naise kiitmine ja eneseupitamine.
11. märts 2017, 14:46
Joala mustas ennast ise, käies Moskvas parteibosside suvilapidudel esinemas.
11. märts 2017, 16:08
sina s...tt ei sobinud isegi parteibossidele. Hinda inimese annet aga mitte seda, kus ta käis laulmas. Veski ja Linna käisid ka Moskvas. Anne oligi põhiliselt venkude laulja. Eestis oli ta sellel ajal väga vähe. Joala oli suure tähega Talent. Ta on praeguste kõõrutajate" unistus, kuhu nad iialgi ei küüni.
11. märts 2017, 16:09
sina sitavres ei ole midagi väärt, et siin Joalat arvustad. Joala oli, on ja jääb Eesti parimaks lauljaks, olenemata sellest, kus ta laulmas käis. Praegused kõõrutajad ei küündi iialgi sellele tasemele
aga Joalal puudusid Pagari uulitsal sõbrad .toetajad .12. märts 2017, 11:53
see on kurb fakt.seda ei saa muuta ei teie maestro rawell ega iffikene
iffi abistas sel ajal ka Reet kui iganädalane kallis külaline.
kallikene,ravellikene, aga teie kiunusite veel möödunud aastal12. märts 2017, 11:55
et honorar polnud piisav. Avalikult ja meedias oli teie hala olemas.
xxxx11. märts 2017, 14:54
Vaata kui sul oli kõrgetasemeline katus olemas siis võisid ka nõukaajal endale ühtteist lubada.Kui olid ikka ENSV ülempolitruki sõber siis ei tohtinud lihtKGBlased sulle midagi
teha.
Minu arvamus.11. märts 2017, 12:58
Ei ole Anne ega Ivo fänn, kuidagi liialt palju on neid minu jaoks saanud. Minu jaoks on nad üsna keskpärased. Kuulan meeleldi Maltist,Nuudet,Orumetsa,Lehtlaane,Läätse,Sallot ja loomulikult Joalat.
sepo11. märts 2017, 18:01
Ei ole ka veski ega linna fänn, aga vabandust - nuude ja eriti maltis kõlbavad vaid süldipeole.
jah11. märts 2017, 12:46
Lasevad mõlemad oma vana rasva peal. Ei taha 40 aastat kuulata võtmeid ja auruvedureid...
Kellamees11. märts 2017, 13:43
Tule laula siis ise elektrirongidest või automaatikaga avanevatest ustest-akendest..!
naisuke11. märts 2017, 12:36
Sellepärast, et kedagi teist ei ole
pede200311. märts 2017, 13:08
aga nende muusika on selline, et parem las olla vaikus :D
selle11. märts 2017, 13:14
kommentaari asemel ka võinuks olla vaikus:)
taat11. märts 2017, 15:04
sinuarust leplandide ja taukarite soigumine on parem
kilkamise asemel12. märts 2017, 12:01
oleks pedekene võinud tegelda millegi kasulikuga ; kasvõi süganud vutimune
Te kõik?11. märts 2017, 12:26
Kas "te kõik" olete Sirje Rattus, Helen Pentsa, Henry Linnard?
Jermagambet11. märts 2017, 12:10
Ivo on lahe mees,aga Anne paras eputrilla ja eneseimetleja!No tema jutt,...eputis!!!
Setu11. märts 2017, 12:00
Annel on ikka kaubanduslik välimus ja kõlbab lavale küll aga Ivo võiks reisida ja lavale mitte ronida
11. märts 2017, 12:50
Ja sina, setu, võiksid hoopis vaikida.
eestimeelsuse etaloniks12. märts 2017, 12:03
on siis edukas müük NKVD ja KGB töötajatele.
Veski oskas omale abikaasa valida ja tema peale õigete kihvad ei hakanud .
Joalat said nad aga vabalt hävitada .
lilli11. märts 2017, 11:56
nad o s k a v a d laulda, nii lihtne ongi.
11. märts 2017, 23:44
Veski ei laula, Veski k r i i s k a b !!!
sest11. märts 2017, 11:51
nad on meie Anne ja meie Ivo!!
mhmh11. märts 2017, 11:47
Mulle meeldib Lehtlaane Borka!
Leenin11. märts 2017, 15:05
ja mulle kihnuvirme ja maieparrik
noonii11. märts 2017, 11:44
Mõlemad on rahvale meelepärased muusikud, kelle laulud panevad jala tatsuma ja teevad naeru suule.
uuno11. märts 2017, 11:41
kõigi eest ära räägi, mina neid ei armasta ega kuula ühtegi nende lugu, aga austan neid küll, sest nad on omas ajas õiges kohas ja teevad oma tööd hästi!
neeno11. märts 2017, 11:47
Austuse ja armastuse vahel ei olegi nii suur vahe.
Alar111. märts 2017, 11:32
Mõistan, miks Ivo ei sallita. Erinevalt Maltisest ei lasknud Ivo Linna Savisaarel oma ajusid pesta ja ei astunud Keskerakonda. See tõigi kaasa kesikute igavese viha.
Eksid Alar,11. märts 2017, 20:30
selle eest aga hakkas refi ööbikuks ja peale seda ma enam ei austa, samas pole ma ka keski pooldaja.
ju siis honorar polnud piisav.12. märts 2017, 12:06
Ivot armastatakse palju asjade eest : ta oskas helilooja Arved Haugi tütre meest koorida,tema kodu ja kodust vara kasutada ,oskas oma elu armastusele enam kui 10 aastat täiesti truu olla.
Ei ta palju jäägi maha meie pühast Toomasest.
Vanaema11. märts 2017, 11:28
Igal Oma maitse- aga Veskit kuulata ja näha ei soovi. Läbi nina oma laulu esitada oskab igaüks.
oskab igaüks...11. märts 2017, 12:32
Tahaks,et esineksid mulle---läbi nina on täitsa huvitav vist?
11. märts 2017, 12:53
vanaema esitab iga päev läbi nina ÕL-s oma, valdavalt inisevaid, kommentaare.
vanaema pole kade mitte üks põrm12. märts 2017, 12:08
vanaema ainult vihkab igaüht,kes viisi peab ja laulda oskab.
Aga ,vanaemakene, ei Jumal ole lauluhäält andnud igaühele .
11. märts 2017, 11:18
Kas selle artikli kirjutajatel on mingi vaimne hälve ? Mis loba te ajate ?
Jepastus11. märts 2017, 11:49
Üks kord kirjutatakse üks üdini positiivne lugu ja ikka leidub keegi, kes lihtsalt peab si''asti ütlema.
jajah11. märts 2017, 12:05
et siis kui lugu on positiivne, siis on selge, et kõik peavadki nii arvama? no mina näiteks ei suuda enam salliv-ivot austada, kuigi olin suur fänn. väga suur, aga nüüd ajab öö kima. loodan, et talle sinna muhusse pannakse need süüria naisepõl etajad naabermajja.
11. märts 2017, 12:56
Ikka negatiivne peab lugu olema, siis on ühes taktis hea kiruda. Ja katsu sa mõni positiivne kommentaar siis sinna vahele kirjutada, saad kohe teada, kes oled, palgaline, tallalakkuja jne. Ei positiivselt tohi arvata.
11. märts 2017, 13:48
Ei, ikka negatiivne peab lugu olema, siis saavad valvekommentaatorid ühtlase voona negatiivseid kommentaare kirjutada. Ja hoia alt, kes julgeb teisiti arvata, siis alles kuuled, et oled palgaline, tallalakkujajne.
iff ja positiivsus 12. märts 2017, 12:09
`positiivne lugu ja Ivo Linna ```????
Mina11. märts 2017, 11:06
Ivo Linna topib ennast igale poole,kas tõesti ei või juba pensionil olla ja mis maestro,mitu heliteost on ta kirjutanud.
ja sina,ekspert11. märts 2017, 11:20
ei topi end kõikjale?Vahe on vaid selles,et sina ei ole Iff ja selleks ei saa sa kunagi.
pede200311. märts 2017, 13:09
Life goal nr 1 - Reach iff status
ei saa,sest pole osanud12. märts 2017, 12:09
naabreid müüa ega kekutada ka mitte .
asdf11. märts 2017, 10:43
Ivo Linna ausust näitab seegi, et nõukogude ajal välismaa artistide loomingut eestindades maksis ta autoritasud alati ilusti ära. Näiteks The Beatels'ile saatis ta postiga 3 rubla, ta nende aadressi küll ei teadnud aga ta kirjutas ümbrikule Paulile ja Johnile.
Julie11. märts 2017, 11:19
Andeks komm, sai kõhutäie naerda- tänud
q11. märts 2017, 10:38
mina küll veskit ei armasta- eneseimetleja ja eputrilla...Linnaga on teised lood- laia silmaringiga ja hea inimene!
Kuda siis nii11. märts 2017, 10:56
Kõik armassstavad, aga sina sindrinahk ei armasta?
millest11. märts 2017, 11:53
lähtub sinu arvamus Anne kohta, ta on lahke ja hea inimene, lauljana legend nagu Ivogi.
to q11. märts 2017, 12:07
on vast hea inimene, soovib siia tassida araablasi, kes just sinu tütre põle ma panevad. pärast kambakesi sek suaalset ärakasutamist. palju õnne, rumaluke.
to q11. märts 2017, 12:08
on vast hää inimne, soovib siia tuua ar aa blasi, kes just sinu tütre põ le ma panevad. pärast kam ba kesi vä gis ta mist. palju õnne sulle.
q11. märts 2017, 14:33
sinu tütrega läkski siis nii - kurb kuulda!
Imbi,ta oles teitile truu kaua aastaid12. märts 2017, 12:10
enn11. märts 2017, 10:37
anu ütleb nii ilusasti, pisar tuli kohe silma, ausalt... aga ma suhtun anu saagimisse ka väga suure respektiga, ta on ehe, ta annab mullegi vahel jõudu, kui maailm hakkab mu ümber kokku kukkuma. aga aitäh ka ifile ja annele , nad on tõesti meie rahva tugipostid.
11. märts 2017, 10:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kas 10.21-l11. märts 2017, 11:55
vananedes juuksekasv hoogustub?
10:21-le11. märts 2017, 12:34
Aga meestevahetus Annele ei teinud?
se juba noorest east12. märts 2017, 12:12
oli kaks karvakest kolmes reas
pede200311. märts 2017, 10:19
Aga pärast tegu ohitakse ju tavaliselt ikka. ''eh, temast ei oleks osanud oodata'' .:D
Ats11. märts 2017, 10:05
Ivo on tubli. Erilise häälega. Anne Veskist kui Eesti - Vene lauljast ma lugu ei pea. Hääl on tagasihoidlik ja välimus jätab soovida.
/11. märts 2017, 10:36
to Täpselt minu mõte.11. märts 2017, 11:23
sul ju aju nagu jaanalinnul,millega sa mätled jääb arusaamatuks.
11:23-le11. märts 2017, 12:35
Aga sina,millega "mätled"?
11. märts 2017, 12:50
11. märts 2017, 12:59
Oh sa jumal, leidsid ometi kirjavea, rõõm missugune, muidu polekski nagu midagi öelda osanud.
Anne11. märts 2017, 11:56
on väga ilus naine ka vananedes.
atsile11. märts 2017, 12:10
just, aga ivol on ju suprevälimus :D :D :D
rasvumine on in.
ja see laul ,mis ta nüüd laulis ,11. märts 2017, 12:41
oli vanainimese õhkamine ja hall mälestus armastusest ja elust. :P
11. märts 2017, 13:00
Küll sa õhkad ise ka ükskord
imbi sina wää ,12. märts 2017, 17:26
kiidad hoolega ,ahh võta parem pi ts ja pea aru :P
pipi11. märts 2017, 16:50
VÄLIMUS ANNEL? No sina oled küll vist maailmamiss või mister!!! Vaata peeglisse!
välimuse ja valge näonaha12. märts 2017, 12:13
eest poovad pipid keik posti otsa.
11. märts 2017, 10:05
ivo linna on "sallijate" ridadesse pugemisega omale vee peale tõmmanud.minu jaoks on ta nüüd tühi koht.kunagi laulis küll:peatage lasnamäe...,aga nüüd lõõritab kurjategijate maaletoomise poolt.väga silmakirjalik minu meelest.
mind häirib väga11. märts 2017, 10:52
kui osalevad eri reklaamides. Oled laulja, laula, kuid kõikvõimalikes reklaamides olla ka soovitaja - kas ikka on hea mõte. Ei kiida ka naise vahetust. Ise juba vana mees,lapsed suured ja korraga tekib selline seniilsus et lase aga olla.
mida sa neid reklaame jõllitad,11. märts 2017, 11:28
mina kolin küll kohe mujale kui reklaam algab.Telekat vaatama olen hakanud ikka väga harva.Kõike leiab netist ja ilma reklaamita.
Triinu11. märts 2017, 11:52
Reklaami osas nõustun. Aga peab siis inimene elama koos sellega, kellega kooselu ei klapi? Olema õnnetu, sest avalikkus nõuab?
to triinu11. märts 2017, 12:13
õige, ei pea. aga kas ta pidi aastakümneid (!) pidama sedasama imbit armukesena naise kõrval? sest Reedaga oli kasulik koos olla, tänu Reedale ja Reeda isale ta üldse lauljaks saigi. aga salaja oli imbi kaisus? kõik teadsid, ainult mitte Reet. kas see on eetiline? või pole eetilisus enam väärtus?
11. märts 2017, 13:02
Mis see sinu asi on, külamoor? Sina kuula laulu, mis ta laulab, mitte ära songi eraelus. Kui tahad, siis revideeri enda oma. Kus nüüd targutas.
to to Triinu11. märts 2017, 13:14
Ime, Et Ivo Reedaga niigi kaua vastu pidas.
Väga õige samm, et sellest kamandajast-sädistajast lahku läks ja oma tõelise armastusega elama hakkas.
too 12,1311. märts 2017, 13:30
mis puutub eraelu Iffi muusikasse, sa sügavalt''eetiline'' inimene, tee oma elu korda!!
11. märts 2017, 13:53
12:13 meelest on teiste eludes sorkimine eriti eetiline ja tema harrastab seda.
Triinu11. märts 2017, 19:28
Aga see oli siis. Nüüd on nüüd. Ivo ja Imbi on õnnelikud ja Reet on ka kindlasti õnnelik.
õnnetu iff ronis selle endise HAugi Reeda koikusse12. märts 2017, 12:14
ise alati,siis kui selle Reeda mees tööle läks saeveskisse . Ta oli seal juhataja.
Sallija11. märts 2017, 11:50
Lai silmaring, avatus ja lahkus ei ole silmakirjalikkus!
Sallijale11. märts 2017, 12:37
Räägi sa sellistele,kelle silmaring on nagu lukuauk ja vahivad kui lutikad seal vahel....Et "kas lutikal on silmaring?" On ,kui ta seinapraost vaatab.
12. märts 2017, 13:21
sinusugustele jõuab tarkus alles siis kohale kui pommiga õhku lendad,aga siis on juba liiga hilja.
Julie11. märts 2017, 10:01
jah, mis totter värk käib ? pr. Veskit ole austanudt tema algusaastatest peale tema repertuaari ja lauluhääle pärast, iga pidu ,kus ta esineb , paneb rahva tantsima ja rõõmu tundma. Linnast vaid nii palju, et noorena olin minagi temasse armunud nagu me kõik naised --oli ju kena noor mees ja pundis veel eriti Mirka. Aga nüüd kuulaks teda vaid raadiost aga näha teda ei taha ,eriti noorte lauljate taustal. Mees,kuhu sa ronid ütleksin , puhka jalga või laula-mängi pensionäride tantsupidudel ----meie, sinu endised austajad jookseksid tormi sulle ja saalid oleksid täis.
Mina ei salli Linnat. Nägin ja kuulsin tema ja tema tollase kallima, Reeda11. märts 2017, 10:12
laimamisi, mõnitamisi Jaak Joala kohta. Sellega tahtsid ennast upitada. Samas nad ei väärinud oma andega Joala väikest varvastki.
Nemad olid Joala mahategijad.
11. märts 2017, 12:57
sul on tuline õigus. Lugesin kord ühest artiklist Linna ütlemist, mi oli järgmine: " Mind kutsuti kord NKVD-sse Pagari tänavale, hakati igasugust jura ajama, aga siis ma panin nad paika ja ütlesin kõik, mis ma neist arvan" umbes nii oli kirjutatud. Ma imestasin ja mõtlesin endamisi, et no on alles kehkenpüks, kui oleks midagi sellist olnud, oleks ta juba ammu kabelis. Kuidas saab inimene nii lolli juttu ajada ja lausa valetada. Selliste meestega, nagu tollal olid, ei saanud keegi isegi vaielda.,
noortest ju asja pole,arvavad vaid,et on lauljad11. märts 2017, 11:34
Pole keegi siit konnatiigist veel lauljana ära lennanud.Otsa,Linnat ,Mägi,Veskit j.t teatakse ikka väljapool Eestit ka.Kes aga tunneb seda kauaaegset lauljat Koitu näiteks.Kes?
et siis11. märts 2017, 12:15
kas peaks? mida see annaks? Koit laulab eestlastele ja teeb seda hästi, miks keegi kuskil mujal peaks teda teadma? nõme kadakasakslus sul, ikka vällamaa värk on lahe ju, irw.
asi selles11. märts 2017, 13:33
et Koit oma häälega ei pääse eestist välja ,Anne jaIvo pääsesid.
mitte päris null11. märts 2017, 15:18
Koit on laulnud muusikalides Saksamaal ja Soomes, natuke ikka teatakse.
Juliega11. märts 2017, 13:30
samal arvamusel.
Tahaks säilitada meenutusi noorest kenast seksikast mehest, mitte aga vaadata lõdiseva lõualotiga kortsulist hallpead, kes ikka püüab kõigele nooruslikult reageerida nii žestide kui häälega. Aga see ei mõju enam nooruslikult, vaid tragikoomiliselt.
Kõik ju vananevad, aga ei tahaks, et vanadus hakkaks varjutama kogu elutööd.
Kuule "naine",11. märts 2017, 10:01
sulle siis meeldib see lapseriietes vingerdaja Taukar rohkem?! Ära sellepärast Ivot ja Annet kohe minema aja. Nad püsivad rahva südametes kindlasti kauem kui kukepoksijaist "superstaarid".
Taukar pole aga üldse kõnelemist väärt11. märts 2017, 10:54
nagu ka sorakil juustega Lemsalu, iga salk ise pikkune.On siis rakse korralik lõikus lasta juursuri man teha?
vingarile11. märts 2017, 12:38
Pole sinu asi uriseda,mammi möödunud sajandi moeloomingust.
Ivo Linna on11. märts 2017, 10:00
küll imetlust väärt.Anne Veski ei meeldi.
noh11. märts 2017, 09:58
Pealkiri ütleb kõik.Nii on!
nii ongi11. märts 2017, 09:35
kui on vaja mingi uus asi sisse sööta. siis veski ja linna ikka tiimi sisse. vaadake neid uusi saateid. sõitud taurkariga või mingi mälumäng. ikka linna või veski esimeste seas.
kahju...11. märts 2017, 10:19
...ei ole viimasel ajal hullemat-ebameeldivamatsaadet näinud,kui oli see veskitaukari autosöit....
aga vaatasid siiski11. märts 2017, 13:06
selle saate formaat on selline, et ega midagi erku sealt tulegi. järgmine kord sõidab pootsmaniga ja lõugab aknast välja. no asi seegi ju.
aga juba on esimene saade rahvale ette söödetud. veski nimi müüs. rahvas ikka vaatas. mis seal toimub. oleks esimene saade olnud mingi lauraga, poleks keegi vaadanud. seega, ei saa salata, et veski nimi müüb.
naine11. märts 2017, 09:32
Kui kaua veel?
Aga ka väga paljusid on nende nägemine ajalehes ja televiisoris juba viimse piirini ära tüüdanud. Palun Teid, Ivo ja Anne - lõpetage ometigi väärikalt!
Igal oma maitse11. märts 2017, 10:00
Eks kuula oma tänapäevaste, "superstaaride" inisemist. Kolme-neljasõnalised laulukesed on sinusugustele ülim, mida oled võimeline vastu võtma. Koos automaat-muusikaga mõjub nagu kanep.
11. märts 2017, 13:33
ka sina tead minu maitset????
Ehe...11. märts 2017, 11:55
Ega siis nemad ei palunud, et neist kirjutatakse. Aga nad on nii viisakad, et ei ütle ei. Kui kõigil oleks sellist viisakust.
krt11. märts 2017, 11:59
miks nad peaksid lõpetama, nemad ikka laulavad mitte ei inise!
naisele11. märts 2017, 13:05
Ära sa ütle või kohe viimse piirini? On sinu eluke alles raske
to; naine11. märts 2017, 16:06
Sina ei saagi väärikaks
aga11. märts 2017, 09:25
saagim määrib kõik ära. Tekitab sellise tülgastuse, et ei tahagi edasi lugeda. Teinekord jätke tema arvamusavaldused viimaseks või jätkegi postimehesse, kellele labased kommentaarid pole mokkamööda, küll aga samal tasemel toimetaja.
to aga11. märts 2017, 14:01
Sinu kommentaar tekitas palju suurema tülgastuse kui Saagimi arvamuseavaldus.
Paluks edaspidi jätta need kõige viimaseks või üldsegi avaldamata.
pipi11. märts 2017, 17:01
....aga Saagimi Anu meeldib mulle-julgeb kõik välja öelda,tark, julge, arukas ja moekas
mina11. märts 2017, 09:22
isiklikult pean neid juba ajast ja arust nagu vana leierkasti,mis on pidama jäänud ühe loo peale.
Kaua sa ikka igapäev kapsasuppi sööd,süda läheb läilaks.
to mina,saa ometi aru11. märts 2017, 11:37
sa oled juba ikka väga läila,saa juba aru.
minale11. märts 2017, 16:51
Mine kuula siis Pootsmani, pubekas
11. märts 2017, 09:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
teenindajale11. märts 2017, 09:28
Kas jootraha jätmine on kohustuslik.Ja ju sa ikka halvasti teenindasid.Oleks viisakas ja lahke olnud,oleks siis ehk jootraha ka jäetud.
Kui 11. märts 2017, 13:46
jootrahale jutt läks, siis kahe selli võrdlus. Vend oli "Virus" kelner ja ütles, et kitsimat klienti kui Pihlapi Tarmo andis otsida, raatsis ainult 3 rutsi visata. Orumets seevastu oli hoopis teine tera, viiekas kukkus alati, soustis mis ta soustis seal, aga lahke oli küll.
loomaarst11. märts 2017, 15:15
huvitav kas need teenindajad ka torumehele jotsi annavad kui see neil kodus kraani vahetab,,need ei raatsi täinahka ka anda kuigi neil neid palju oleks
Pensionär11. märts 2017, 09:09
Ma küll ei armasta Ivo Linnat. Ärge kõikide nimel esinege!
Vaevalt...11. märts 2017, 09:19
....et Ivogi pensionäre armastab.Mehed vaatavad ikka nooremaid.Aga Ivo ja Anne on tõesti tublid.Jätkake samas vaimus!
Pensionär veel11. märts 2017, 11:38
ma olen rahvuselt juut ka aga ikkagi.
11:38-le11. märts 2017, 12:39
Aga Anne meest ikka armastad,juut?
mis11. märts 2017, 08:57
kahtlanevanamuttmustakohvriga11. märts 2017, 02:05
kes kõik neid armastavad? mina küll neid ei armasta, ma austan neid
muttmustakohvriga-le11. märts 2017, 12:40
Kommijad lõpuni ei loe,klikk käib siuh enne ära---