Tele

Kalvi-Kalle fännid on algatanud trahvi maksmiseks korjanduse!

Omad vitsad peksavad! Kalvi-Kalle saabki "Prooviabielu" saladuste reetmise eest trahvi! (297)

LISA KOMMENTAAR

Kahju13. märts 2017, 10:50
Polnud ju teabmis ´paljastus` ... Selle trahvi sissenõudmisega võtab tv3 omaks, et näitasid tõsielu pähe lavastust, seega peaksid nemad samuti trahvi maksma vaataja petmise eest. Kui nad oleksid vastanud, et Kalle-Heleni jutus pole teragi tõtt, olekski kõik sinna jäänud, kedagi ei huvita see saade nii väga. Nüüd paks pahandus; just noortel, kel ehk aru natuke vähevõitu ja seetõttu saatetegijatele magus amps olid.
Aga tegelikult..11. märts 2017, 18:15
.. on TV3 käitumine hale. Võetakse mingid totud. Tehakse nad veel totumaks. Siis ähvardavad trahviga, et kui räägid kuidas me inimesi lollitame.. siis saad 3 kilo maksta. Nagu koolikiusamine. Olete lihtsalt üks punt kiusajaid ja ei midagi muud. :)
on11. märts 2017, 21:51
tihti elus ikka nii, kui räägid tõtt, saad peksa, kui kuidagi vead läbi, siis oled kiitust väärt...noori lollitatakse, kel kogemusi vähem, kes ise kollitab, sel karjäär on lühem.
Oh...11. märts 2017, 17:33
....on mingi kiiksuga olevus ja maalt võetud saatesse ja sealt ei oodanudki midagi muud.Nii noor ja küürus ja "loll" peale kauba.Kohutav!!!!
toruloru12. märts 2017, 06:31
kodila ümbruses 90 prossa noori sellised
kuulsuse narrid11. märts 2017, 09:34
said oma tahtmise ja kerjavad nüüd armuande .
dgn11. märts 2017, 10:39
pidev teiste kallal näägutamine, negativism ja nutujoru kerjab ka abi järele. Ja hommikukohvi kõrvale julgen julgelt moosisaia, tordilõiku jm soovitada, mitte teist eestlast
muuseas11. märts 2017, 09:16
see variant11. märts 2017, 23:10
liiga keeruline neile, kes inglise keelt ei pursi. Sättige mõni lihtsam variant üles
Hetk11. märts 2017, 09:02
Eks ikka ole vana tõde õige, vaikimine kuld, rääkimine hõbe. Kas ikka peab trahvi maksma või on vastava lepingu allkirjastanud?
Iga Sugune11. märts 2017, 08:35
igasugused tavainimeste osalusel tehtudsaated on produtsentide omavoli. Kuidas nad küll oma lauljakeste ja näitlejatega intriige ei kipu punuma. Aina kiidetakse ja kiidetakse ka neid, kes kiitmist üldse ei vääri. Loomulikult läksid osalejad saatesse heade kavatsustega aga kui keegi kolmas su tegemisi suunab ja provotseerib, ei saa sellest head tulla. Loodan, et neil läheb edasises elus hästi ja need ühenädala suhted karastavad ja aitavad edasises elus tugev olla.
Juhan.11. märts 2017, 08:11
See saade on reklaam pagulaste mitmenaise pidamisele mida on vaja eestis viljeleda.
Noor11. märts 2017, 09:09
kindlasti tuleb kunagi riigikogus arutlusele kärgperede seadus. See ei ole pagulaste väljamaõeldis, eestis on sellised mitmemehe- ja mitmenaise pidajad ja pundi-pered ammu olemas. Mormoonid elavad kambas ja lausvaesust neil ei eksisteeri, sest hulgakesi on lihtsam . Väga tore tõesti , kui inimene esimese suhtega suudab õnnelik olla sumani. See on loteriivõit. Reaalses elus on mõningased üheöösuhted paratamatus ja aitavad aru saada, millal õige õnn saabub.
issand jumal 11. märts 2017, 20:52
Kas sa oled fking loll, Juhan? Sa oled nagu 13 aastane, kes näeb igas asjas vandenõud. Kas sa ka teadsid, et 9/11 oli inside job ja et maailma juhivad sisalike peadega mehed?
Aadu11. märts 2017, 01:06
Võrdlevalt saab ju "riigielu" saladuste reetmise eest samuti trahvi. Saladused ümbritsevad meid igalt poolt. Selle "Prooviabielu" saladused tegelike kõrval on kööme.
lugeja11. märts 2017, 02:59
Las MAKSAB kui mõistust peas EI OLE!
ma ei saa aru11. märts 2017, 05:39
miks minna saatesse ennast lolliks tegema, kui sa ei või olla sina ise. Miks peaksin kellegi käsu peale käituma nõmedalt vastu oma tahtmist. Sellised käsu-keelu saated peaks üldse ära keelama.
ohh jahhh11. märts 2017, 00:26
kästi olla selline küüraks ja kästi kohe teisel päeval keppi teha ja kästi kohe käsnal kogu aeg nii väsinud olla ja kästi kindlasti ka rääkida seda et käsnal politseiga probleemid juba on ja kästi ka autorooli istuda ilma lubadeta, vaadaku et politsei poolt veel trahvi ei tule, mõistlik ju oleks ja see oleks ka aus teiste suhtes, kes on vahele jäänud.
bbb11. märts 2017, 00:16
Kas selle peale ka keegi mõtleb, lõpetamata algharidusega maapoiss oskas ise selle artikli kirjutada? See ju järjekordne vale, Heleni kirjutatud. Vale vale otsa.
Kristiina10. märts 2017, 23:53
Tubli noormees kes suudab trahvi kartmata vastu hakata võltsilmale. Ma ei arva,et ta päris pätt kohe on. Pigem südi kel raha pole jumal. Annetuste kogunemine on märk,et rahvas tema poolel. Pealkiri on rõve muidugi ja parastav.
10. märts 2017, 22:02
Ma ei saa üldse aru, milles probleem on??? Avaldatud saladus - mis käiguga keegi tegelikult ringi sõitis ja millal millise käiguga tegelikult triftis... kästi koristada??? Keda see osa saatest üldse huvitab??? Huvitab ikka ainult voodiralli - kas ja kuidas ja miks mitte! Trahv on ülimõttetu!!! Saade toimib keegi vaatab ikka!
tv310. märts 2017, 21:28
Eee mis kanal see selline on? Eestis ka levib vä? Esimest korda kuulen ä!
tom10. märts 2017, 21:27
TV3 on alatu. Mida enam si_a ventilaatoris, seda rohkem seda sõnnikut vahitakse - meelitab enam kärbseid ligi. Puhas tulu. Nad peaks noormehele preemiat maksma!
Raul10. märts 2017, 20:37
Samuti veendunud, et igasugune lepingu rikkumine on kurjast ning vastutagu aga ise.
Inimesed, kes sellisele raha kerjavad/annetavad, soodustavadki vastutustundetud mölaklust -- lepingute rikkumisi. Häbi peaks olema!
Mis sa mölakas sõimled!10. märts 2017, 21:12
Kõik need petusaated nagu Selgeltnägijad, Hüpnoosid, Jututoad jne. on ju lausa TERVISTKAHJUSTAVAD !!!
tema oma asi10. märts 2017, 20:11
Kui rikkus enda poolt allkirjastatud lepingu tingimusi tuleb leppetrahv endal ära maksta, mitte
kerjata raha teistelt.
lugeja10. märts 2017, 20:40
Las maksab ISE kui lõuad koos ei püsi ja tahtis ajalehes ennast ESILE tõsta...!
!11. märts 2017, 20:53
erm, ta ei tõstnud enda ajalehes esile vaid snap chatis, nagu metsakutsu, get your facts straight fam
naine10. märts 2017, 21:22
Küsida võib ikka, äkki antaksegi.
Inimene10. märts 2017, 19:55
Vähemalt poiss oli aus ja rääkis rahvale kuidas TV3 rahvast pettis, kes teab mis asju veel salaja hoitakse.
TV3 ütleb, et majanduslikult kahjulik. Mis siis kui Eesti rahvas kaebaks TV3e kohtusse pettuse eest?
kes10. märts 2017, 20:02
neid ajupesu saateid muidu vaataks,ka mingisugune nõiasaade on täielik rämps,selgeltnägijad,hüpnoos jpms.
don10. märts 2017, 22:43
Ka see "ausus" on ilmselt stsenaariumisse sisse kirjutatud nagu ka trahvi maksmise korjandus ja kõik muu pull. Kes tahab, vaadaku, kuid ärgu võtku tõe pähe. Tõde pole selles saates grammigi.
Ka inimene...11. märts 2017, 09:18
... ja TV3 saab trahvijagu rikkamaks!!!
kapp10. märts 2017, 19:53
tublid,ei mingeid saladusi enam.
revolutsioon algagu...
!11. märts 2017, 20:54
jeeee revolutsioon, putin toob jälle nõukogude liidu tagasi
Huvitav10. märts 2017, 18:52
Kust see Käsna-Kalle selle papi kokku saab? Annetustega vist ei tule, nagu näha. Helen, mõnda aega sa enam juua ega pralletada ei saa, pead ise maksma oma pooletoobise poisikese lollused kinni :)
kapp10. märts 2017, 20:15
loll oled sina,selle avalikustamise eest maksab ajakirjandus kordades rohkem neile.
ja see,et kõik need teleshoud on pooleldi lavastatud on juba ammu teada.
Maga kaineks kapp10. märts 2017, 20:51
ajakirjandus ei ole mingit vaikimislepingut teinud, seega, miks tema mingit trahvi maksma peab, kui nolk ei oska oma suud kinni hoida??
mille10. märts 2017, 18:50
eest trahvi.aus peabki olema.mileks mingi petukas ja võlts.tubli mees.aga ei peaks mingite jamadega ennast siduma.kalliks läheb.
trahvi10. märts 2017, 19:50
peaksid maksma valetajad ehk siis tv3 nõmeda saate ja lollitamise eest
Ando10. märts 2017, 22:26
Täpselt!Reklaamiti välja tõsielu sari,aga tegelikult lavastatud.Nõuame trahvi.
Huvitav10. märts 2017, 18:36
Kas seksistseenid olid ka relva ähvardusel või mis täpsemalt häirib? Kas ainult see, et eesti rahvas sai vale ettekujutuse noormehe sõidutehnikast, mis päriselt on jumalast priima? Leidsid tänu saatele teineteist, võiks tänulikud olla. Muidu oleks elu lõpuni üksi elanud. Helen vähemalt.
Ja jaa10. märts 2017, 18:26
Tegelikult on nad kõik Draamateatri näitlejad ja näitemäng on kirjutatud tuntud näitekirjaniku poolt.
!11. märts 2017, 20:55
Ah10. märts 2017, 17:51
Siililegi on selge et kõik on lavastatud.
HS.10. märts 2017, 17:48
Kas tv. 3 on trahvtegemise õigused? Lööge uks väljastpoolt kinni ja saatke tv 3 koos oma trahvidega kuradile. Kui selle trahvi ära maksate, siis olete selgrootud limuskid aga mitte inimesed.
huvitav küsimus10. märts 2017, 17:47
Ühest küljest filmis saate Filmimees ja müüs selle TV3-le.Samas jändavb TV3 nüüd selle Kalvi-Kallega ja kõik need tootja- või produktsioonifirmad ongi sellel põhimõttel loodud, vältimaks telekanali vastutamist. Et mis ajast saadik peatöövõtja alltöövõtja tööliste kallal kobiseb või õigemini oleks arusaadavam kui Filmimees Kalvi-Kallele trahvi teeks.Teisest küljest muidugi küsimus, et miks nii labaseid telesaateid toota, mida nimetatakse realityks, kuid tegelikult ütleb või käsutab keegi Raimo kuskilt kaadri tagant, mida tegema peab ja mida teha tuleb.
Uudis või asi10. märts 2017, 17:13
Kas on tõesti inimesi, kellele see oli uudis. Kõik "tõsielusarjad" tehakse käsikirja järgi. Oh neid lihtsameelseid.
...10. märts 2017, 17:08
Mõtetu teema, see tüüp ongi selline jobu nagu ta seal saateski oli. Rõveda suuvärgiga mats.
Mari 10. märts 2017, 17:18
Õpi õigesti kirjutama: m -õ -t - t - e - t - u.
MÕTTETU on kedagi avalikult arvustada, kui ise oled kirjaoskuses alles põhikooli tasemel.
Toivo10. märts 2017, 21:29
Kui juba täpseks minna, siis siin ei eksitud mitte KIRJAOSKUSE (tähed on ju olemas ja aru saab ka, mida öelda tahetakse), vaid ÕIGEKIRJAoskuse vastu. Nii on lood.
aleksei10. märts 2017, 16:49
aus üles tunnistus ei vääri traffi kui ta oleks valedega jätkanud maksu maksja kulul oleks see traffi väärt nii et pooldan ausat tõde
juss10. märts 2017, 22:29
Misasi sul maksumaksja kulul on?
Kui10. märts 2017, 16:37
poiss talu ümbert vanaraua ära viib saab makstud ja jääb ülegi.
Mees10. märts 2017, 16:35
Totuke, suu on söömiseks aga mitte läterdamiseks. Kui sa suud kinni ei suuda hoida, siis ära roni telesse.
oi,oi10. märts 2017, 16:59
Kas nüüd on siis kuritegu, kui tõtt räägid. Teil paistab rohkem valetamine meeldima.
kas see10. märts 2017, 16:30
raha tasub ära oma margi täis tegemist?
Täitsa lôpp10. märts 2017, 16:18
Selle kriminaali ehedus rabab
Pole vahet10. märts 2017, 17:06
ju kas midagi kästi teha või ei, totukesed olete ekraanil niikuinii. Eks maksa siis trahv ära, kui nii kõva mees oled. Milleks siis veel korjandust vaja?
Sugulased10. märts 2017, 16:16
Heategevusorganisatsiooni esindaja külastab jõulude eel vanglat.
"Ma mõistan, kui raske teil on," pöördub ta ühe kinnipeetava poole. "Aga ma loodan, et jõulude ajal külastavad teid vähemalt teie sugulased."
"Mina seda küll ei looda!" lööb vang käega.
"Aga miks siis?"
"Vaevalt et valvur neid oma kongidest välja laseb."
matu10. märts 2017, 16:15
Mõelge, kui igav see saade oleks, kui seitsme päeva jooksul midagi ei toimuks. Selleks ongi vaja tsenaariumeid vahele, et saade vaadatavaks teha. Ega nendest tsenaariumitest on juba aru saada, et selliseid asju igapäevaelus ei juhtu, Näiteks võib võtta koristamise tsenaariumi või siis selle linnumaja ja laua kokkupanemise näite.
matule10. märts 2017, 16:21
Mis imeloom see tsenaarium küll olla võiks? Kui sa ikka eesti keelt ei valda korrektselt, siis mine parem õpi veel kooli.
Mis küsimus!?10. märts 2017, 16:32
"Tsenaarium" on lõpetamata põhikooli haridusega tööka maanoore elu mõte ju!
snapis10. märts 2017, 15:50
Foto10. märts 2017, 15:35
Ma olen radikaalne mitteannetaja, aga sellele tolale nôustun annetama. Näiteks sajase.
haha10. märts 2017, 23:52
Sa oled ise samasugune tola, kui arvad, et Kalle midagi paljastas. Reality TV ongi lavastatud, peab ikka naiivne olema, et uskuda selliseid saateid.
Ei10. märts 2017, 15:32
Tea kas Rahaboss ja Isa Soovitusel ka ettekirjutatud olid...vot see oleks kurb
hah10. märts 2017, 15:31
Parim tõestus sellele, mida see Kalvi-Kalle paljastas saate tegemise kohta! Nüüd teate kui fake-d sellised saated on!
10. märts 2017, 15:30
Huvitav kas Rahaboss ja Isa Soovitusel ka ettekirjutatud olid...väga loodan et mitte :D
Kollases meedias on TÕDE ropp rikkumine ja karistustega. Ainult petised ja valetajad saavad palka.10. märts 2017, 15:29
Mõni "sensitiiv" võiks ka ausaks hakata aga nende meeled pole nii tundlikud, et ausust vajaksid.
mare10. märts 2017, 15:19
Tegelikult võinuks küll olla see seriaal tõelisem, kus osatäitjatele oleks jäetud õigus olla tema ise.
Jah10. märts 2017, 16:07
ja läbida kõik kurvid oma valitud käiguga.
Leelo10. märts 2017, 17:16
Sel juhul peaksid osalejad olema ISIKSUSED ja suutma ise midagi huvitavat ette võtta. Lihtsalt küürus ja uimast inimest poleks mõtet näidata ju.
siiski10. märts 2017, 19:53
saatetegijad ju valivad osalised, ega osalised ise ennast ei vali
miks10. märts 2017, 15:06
miks te maksate rumala inimese tehtud jamasid kinni annetage see raha pigem heategevuseks vms
kooliraha10. märts 2017, 15:33
Kalvi-Kallel tuleb Heleni rasedus ka kinni maksta.
zzz10. märts 2017, 15:01
keda see maakas kotib.näost näha ju et ega ta õige mõistusega küll e ole ja tema jutt veel,jube mats
tõde on nii jube10. märts 2017, 19:54
et tahaks aina valet kuulda?
televaataja10. märts 2017, 14:35
Pole mõtet rääkida siin mingist jalgratta leiutamisest TV 3 poolt , selline lepingutega tagatud õigused toimivad kogu maailma tetekanalites (mälu värskendamiseks uurige Vello Vaheri intervjuud USA talendisaates osalemisest.
ise ei pea nad üheski leppest kinni10. märts 2017, 14:51
teevad mis tahavad inimesega
Miki Hiir10. märts 2017, 14:31
Palun toedatage mind, mul Walt Disney käskis mul ja kassil teha igasugu asju. Annetage Tom&Jerry
korjandusega päri10. märts 2017, 14:15
"Me Heleniga otsustasime, et me siin snäpis räägime kõik ära..." Et siis Heleni poolt 1500.- ? Või nutikus mitte maksta tüdruku poolt...Ma lausa mõtlesin annetuse peale ja näe---tuligi ära.Poiss vajab aitamist,aususel on hea märk,kui ikka kops üle maksa läheb ja sust totrat lolli tahetakse raha eest teha,peab inimest aitama.
Skeemid skeemid10. märts 2017, 14:13
Võimalik, et see trahvilugugi on eelnevalt stsenaariumisse sisse kirjutatud - skandaal müüb. Või siis tuli Krimi-Kallele geniaalne plaan, kuidas raha teenida. Tegelikult mingit trahvi nad maksma ei peagi, aga räägib, nagu peaks ja orgunnib korjandust.
on on10. märts 2017, 19:40
ise läbi elanud..õnneks mitte nii draagiliselt ja läks lihtsamalt. Muutumise saates- kui välja lobised või pooleli tahad jätta siis maksad täishinnaga kõik protsetuurid ja trahvi kinni. Pead rääkima- tegema seda mida neil pähe tuleb, aga no mõistuse piires.
Hea saade on ikkagi10. märts 2017, 14:06
Vahet ei ole, kas on lavastus või mitte. Ikka nalja saab palju ja mina küll sellepärast uut osa vaatamata ei jäta. Kõik peaks teadma, et reality show-d on ettekirjutatud, aga neid ju ikka vaadatakse. See saade ikka tipp-topp meelelahutus:D
Meelelahutus kellele?10. märts 2017, 14:12
sinu arengutasemele10. märts 2017, 14:50
Sest kommenteerid siin ja tunned saate vastu ilmselgelt huvi:D
vaatajale tore10. märts 2017, 14:53
/ 14:53,-le10. märts 2017, 15:05
lol10. märts 2017, 15:35
väga õige lähenemine11. märts 2017, 08:29
t..sõnad11. märts 2017, 17:52
on selle saate jaoks kümnesse .
terve elu on nii nukker mõnikord12. märts 2017, 07:51
võttis 12. märts 2017, 16:10
Siililegi selge10. märts 2017, 14:02
et nad on lolliks lavastatud. Iga vaataja saab ju niikuinii aru, et tegelikult on tegu ajuhiiglastega Tarkust ei varja.
heh10. märts 2017, 13:46
nad peaksid omakorda selle saate tegijad kohtusse andma valetamise ja rahva lollitamise eest kasu eesmärgil. Või on meediale kõik lubatud, kuid inimestele mitte.
miks?10. märts 2017, 14:48
ei tea, kes see loll rahvas on, kes arvas, et päriselt ongi kõik nii ja tegemist dokumentaal filmiga. Võite oma nimed üles anda.
pro10. märts 2017, 15:34
Enne saate algust peab vaatajaid teavitama "kauba" tõelise olemuse kohta! Peab ära rääkima, et osalejatele dikteeritakse ette mida nad tegema hakkavad ning mida rääkima! See peaks võlaõigusseaduse järgi olema eelnevalt teada!
näis 10. märts 2017, 13:43
Kas veidi hiljem selgub ka see, et mingit trahvi polegi määratud. Kuidas saab seda trahvi nii kiirelt määrata+ Kas see ei peaks käima läbi kohtu ? Ärge laske ennast jälle lolliks teha , pärast irvitavad , et lollidelt tulebki raha ära võtta.
Ehvik10. märts 2017, 13:41
Ise on rumal et tuli paljastusega välja enne saatesarja lõppu see näitab tema tõelist arengu tasemet ja ilmselt noor talunikud elavad veel liiga hästi seega ongi mõistlik see ülejääk ära võtta...
mann10. märts 2017, 15:33
Talunikud ei elagi kehvalt nad ju harjund kogu aeg toetusi lunima.
Paul10. märts 2017, 13:36
"Õnne 13" on ka ette kirjutatud :)
muigugi10. märts 2017, 13:59
viimane kui üks asi on teles ja ka raadios ette kirjutatud - kas see oli kellelegi väga suur uudis? See tobe saade on ju samane ette lavastatud, ka sõnad,mis tuleb öelda. Kui aga juhtud isetegevust tegema, tehakse kordusvõte. Miks siin Kalvi Kallet peedistada nüüd. Ta ei öelnud ju miskit uut siin ilmas.
Õnne 1310. märts 2017, 19:57
ei ole reality.Aga tuleb välja et reality saade on samuti hoopis kellegi väljamõeldud show, nii et vaatajate petmine
Paul10. märts 2017, 13:36
"Õnne 13" on ka ette kirjutatud :)
heh10. märts 2017, 15:35
See õnne...on fiktsioon aga siin käib jutt omaarust reality showst!
Õilis Elsa10. märts 2017, 13:27
Kalvi-Kalle on saate reitingu nii kõrgeks tõstnud, et TV3 peaks talle hoopis peale maksma....:)
miks10. märts 2017, 13:24
Kas Kalvi -Kallel on fännid? Eestlased?
muig10. märts 2017, 14:17
Isegi Putinil on. Ja vaata kui hirmus mees on tema!
Kalvi10. märts 2017, 13:19
See oli ju juba saate 2. osast aru saada, et tegu on pettusega. Jälgides hoolega kuidas kellegi sõbrannad seal telekat vaatavad ja kommenteerivad on näha, et tegelikult ei ole seal mingit pilti, see on vaid lisatud sinna juurde, lisaks palju muid labaseid vahelejäämisi. Sarnaneb ka saatega Suletud Uste Taga kus tegu on etteantud textiga. Iga inimene saab ju aru et see on pettus, hea võimalus kanalil lihtsalt raha teenida!
suletud uste taga10. märts 2017, 19:58
ongi lavastus, mitte reality, kuid lavastus on tehtud kellegi elu põhjal
Sillilegi selge11. märts 2017, 19:01
Suletud uste taga ongi ettekantud, miks nad muidu kaamaramehi näitavad seal? Teatavad nädala ette et asi juhtub ja imekombel juhtubki?
No mida trahvi10. märts 2017, 13:18
avaldatud info eest kui enamjagu vaatajatest teab ju niikuiniii, et kõik need reality-šhowd on tegelikult 1 suur näitemäng ja muud ei miskit. Või peab telemeeskond tõepoolest Eesti rahvast mingiteks naiivitarideks, kes kõike täpselt tõepähe võtavad, mida ekraanil näidatakse?!
No andke abi!
Vahet pole10. märts 2017, 13:48
Pole oluline, kas see on teadatuntud tõde, et see, mis telekast näidatakse, ei vasta reaalsusele. Neil on saates osalemiseks sõlmitud leping ja kui seda rikkuda, tuleb vastutada ka vastavalt lepingu tingimustele. Kui nad ise on nii rumalad, et ronivad telesse end lolliks tegema, teades et neid seal lolliks tehakse, siis ei tasu viriseda, et nende üle naerdakse ning hiljem "avalikustada" telgitaguseid, mida ei tohiks.
On küll oluline10. märts 2017, 19:59
lavastatud saadet Realityks nimetada on puhas valetamine ja pettus
/ 13:18, 10. märts 2017-le10. märts 2017, 14:18
Sa ära mitte mõtlegi, et naiivitare pole.Peaagu kogu vaatajaskond on seda,kui lugeda peategelaste kohta kommentaare---usuvad ja inisevad kirumisrõõmust.
Staar kommar10. märts 2017, 13:09
Mida siin vinguda on? Ise kirjutasid alla, kui ei meeldi, siis ära roni teise mehe saatesse ja tee hoopis oma saade omade reeglitega. Nii lihtne see ongi.
nõus10. märts 2017, 14:19
Just.Lollitamine on alati lihtne.
mida?10. märts 2017, 13:05
ise tegi, ise maksab. miks peab rahvas tema rumaluse kinni maksma? jeerum
10. märts 2017, 13:23
Sina ei pea midagi ja keegi ei pea! Jeerum, mine kooli!
annetage10. märts 2017, 13:04
...ikka rohkem kui 3000 vanad kohtutäituri võlad ka ju vaja maksta .
fdfdf10. märts 2017, 14:06
kindlasti mitte tema panga arvele kuna kohtutäitur rabab sealt kohe kõik ära. Isegi seda autot ei taha kohtutäitur ära viia kuna transpordikulu suurem kui auto maksab.
See on ju valetamine!10. märts 2017, 12:59
Kui osalejatele pannakse sõnad suhu, kuidas saab seda saadet tõsielusaatena reklaamida. TV3 tuleks kohtusse kaevata!
10. märts 2017, 12:55
Alguses tehakse Kõikide vaatajate ees narriks ja siis trahv ka veel otsa.. kurb 😞😞
Heldur7210. märts 2017, 12:50
Ilmselt võiks selle saate eest vastutav tegelane ühe korraliku ketsi saada. Ma ise arvan, et tv3 võiks temalt sootuks maine kahjustamise eest raha nõuda. Jätku noored rahule. Nii rumalaid saateid on ka rumal teha. Paraku tundubki see selle telekanali tase, nüüd veel nõuavad õigust ka.
no hallooo10. märts 2017, 13:51
Kes käskis tal ronida telesse? Lootis, et saab niimoodi naisi rohkem? Rumal on see, kes arvab, et ta tegelikult on taibukas. Ükski terve mõistusega inimene ei lähe reality-sse ja ei lase endast valet pilti maalida
13:51, 10. märts 2017 -le10. märts 2017, 14:21
Kes käskis,kes käskis! Kui lepingus, et tuleb suu kinni hoida,siis seda ilmselt mitte,et sunnitakse valet ja lollimängimist peale, see tuleb ikka tasa ja targu,hiilides, juurdekirjutusena...!
k10. märts 2017, 14:35
valdur10. märts 2017, 14:08
Oli täiesti normaalne mees nüüd tehti saate poolt tolaks.
Aga nüüd ei saa ma aru???10. märts 2017, 12:48
Kes korvab inimeste LOLLITAMISE. Meile on ju müüdud selle saate tootjate poolt täielikku jura. Need kummerid tuleks televisioonist edaspidi eemal hoidma. Põhimõtteliselt on ju tegemist korruptsiooniga - nad on saates oselejatele VALETAMISE EEST MAKSNUD!!! TÄPSELT NII SÜNNIVADKI LIBAUUDISED!!! Kes veel usub televisiooni?
õige10. märts 2017, 20:01
valetamise eest on makstud ja ausa ülestunnistuse eest nõutakse trahvi.Korruptsioon!
sama10. märts 2017, 12:47
möga oli ka see naistevahetuse saade, enamus teksti oli paberil.
raha eest saab nutta ja naerda10. märts 2017, 14:34
Ei tea,kas paberil,aga midagi oli ja ning üks naine rääkis ka poole mokaga kõik välja.Teine aga,Ilona, põgenes saatest uue pere Heinari juurest nuttes,kuid tuli trahvihirmus siiski tagasi.
Et nagu miks???10. märts 2017, 12:46
TV3 puhkus ise asja nii suureks ja lasi oma saatele vee peale. Mina näiteks ei teaks sellest asjast mitte midagi kui TV3 poleks trahvi kutile kaela keeranud. Siis poleks seda uudist ju siin õhtulehes kah. No ja päris kino kui Kalvi nüüd ise TV3'le trahvi kaela keeraks selle eest, et TV3 tema mainet rikkus ja, et nad teevad "tõsielu sarja" mis tegelikult polegi ülse TÕSIelu sari kuna kõik on ette öeldud mida nad tegema peavad. Ei saa hästi aru miks TV3 omale nii teeb. Endale keerab ju.
Ausus10. märts 2017, 12:42
Julge tubli noor maapoiss, kes teab, et ausus maksab ka midagi!
10. märts 2017, 12:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ära palun valeta!10. märts 2017, 13:00
tupc10. märts 2017, 13:23
Miks on vaja toetada tahtlikult lepingut rikkunud inimest?!
aga10. märts 2017, 20:04
kas need, kes kuritegeliku organisatsiooni vastu tunnistavad kohtus, peaksid ka trahvi saama?
10. märts 2017, 12:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ära palun valeta!10. märts 2017, 13:03
13:03, 10. märts 2017 -le10. märts 2017, 15:09
Kas saade kuktas vaatajaid ja see on uus reklaam,et "ei pea maksma" ühti?
dsa10. märts 2017, 14:10
See silmakirjalik maailm10. märts 2017, 12:36
Ausust pole kunagi sallitud, olgu ühiskonnakord milline tahes. Valeta ja sa lööd elus palju paremini läbi!
Mõttekoht10. märts 2017, 12:33
Kergeusklik rahvas, see saade on siiski TÕSIELUSERIAAL!
No nii10. märts 2017, 12:36
Ilmselt enne trahvi tegemist peab TV3 tehtud kahju kohtus tõestama. Ja seejörel soovivad Kalvi_ Kalle , Helen ja Liisa enesele saate poolt tekitatud moraalse kahju eest kompensatsiooni. Väga nõme ja osalisi alandav saade.
10. märts 2017, 19:13
keegi ei käskinud neil sinna minna.
Telekanal õpetab noori valetama!10. märts 2017, 12:31
Telekanalile peaks selle trahvi tegema, et ta õpetab-sunnib noori valetama! Et keegi seda valet välja ei räägi, siis koostatakse osalejaga leping. Mis tõsielu seriaal see selline siis on, kui noored peavad tegema seal mingit näitemängu? Rahvas, ärge vaadake seda klounaadi!!!
maapoiss kaua .....10. märts 2017, 12:27
No keegi ei sundinud ju saates osalema , pealegi leping tuleb läbilugeda ka väikses kirjas kirjutatu. Lepingud on ju täitmiseks. Kas te ise oleksite rahul kui ostu/ müügilepingus äkki teinepool tingimusi muudab ? Kui oled allakirjutanud oled nõus ka vaikima .
sellist vaikimist 10. märts 2017, 20:06
nõuavad kuritegelikud organisatsioonid oma liikmetelt
leping11. märts 2017, 05:44
Ei ole midagi, leping on leping. Sellest tuleb kinni pidada. Kui ei meeldi, ära osale saates.
5010. märts 2017, 12:19
Krimi-kalle kribagu konto nr. Saadan raha.
10. märts 2017, 12:19
Selle Kummeri peaks üldse trellide taha panema, kui selliselt käitub, samuti kogu TV3 oma tobedate fabritseeringute pärast. Kalvi-Kallet peaks premeerima aususe eest. Ega ei tea ju, kuidas see lepingi koostatud oli. Kas sisuga lasti tutvuda. Võib arvata, et ka allkirja andma sunniti, nagu muudki.
Ega10. märts 2017, 12:21
Seda kallekest ju sunnitud saatesse minema
Kes teab10. märts 2017, 12:58
Kust sa tead, et ei sunnitud? Äkki ema või keegi sundis, käratas peale, et mis sa poiss siin lorutad, mine otsi endale rikas naine kasvõi!
Kahju noormehest10. märts 2017, 12:18
et aususe eest karistatakse, kustkohast peaks inimene selle raha võtma.Häbi trahvijatele.
10. märts 2017, 13:08
Ise ta nõustus osalema, ise ta andis allkirja dokumendile, kus oli kõik info kirjas, mis juhtub kui ta seda teeb.
10. märts 2017, 19:46
võite siin miinuseid panna, aga tõsiasi on see - teete lolli otsuse, kannate ka selle tagajärgi.
selline dokument ei kehti10. märts 2017, 20:07
mis käsib valetada rahvale näkku
kas10. märts 2017, 21:29
kalvi-kalle on aus??? Und näed või?
mida iganes.10. märts 2017, 12:17
Õnnetu saade-ka ketukas võis olla lavastatud et saadet promoda.
Pmt10. märts 2017, 12:50
Hea papi eest küll jap.
aga10. märts 2017, 12:09
Pildil , väga ilus poiss, tüdrukutele silma rõõm
Lammaas!10. märts 2017, 12:07
Loll saab kirikus ka peksa :)
natuke saab10. märts 2017, 14:37
Lammaas!10. märts 2017, 14:53
Kas artikkel oli vaatajarahvast?
Lammaas! -le10. märts 2017, 15:10
Kuule,lammas,kas kirikust oli juttu?
Lammaas!10. märts 2017, 16:33
Lammaas!10. märts 2017, 17:58
Lollist oli ju juttu! Artiklit lugesid ikka? Paugud niisama?
11. märts 2017, 05:26
peaaegu nagu kättemaksukontoris...10. märts 2017, 12:07
kui nn lõbutüdruk seal zombide osas oli- Jessica E. vajati 18 aastaised, võeti 16 aastane lohakas, srry :D
mm10. märts 2017, 12:06
Kogu see tõsielusaadete jama püsib ülal reklaamirahadel.antud juhul on petetud firmasid,kes saatesse reklaami ostsid,tõsielu asemel näitemäng.Siin ei ole tegemist 3 tuhhiga,hea advogaadiga koostöös tuleks Tv3-ele kruttida 30 0000€ nõue
relity10. märts 2017, 13:12
tõsielu_seriaalide point on vb kuidas inimene tänavalt saab saates hakkama erinevate olukordadega, kuidas talub esinemisega kaasnevat pinget ja stressi ja suudab enam-vähem loomulik välja näha
Sa 10. märts 2017, 17:57
ära kaitse ega õigusta nahaale!
ameerika avastamine10. märts 2017, 11:54
peab ikka päris rumal olema, kui mõelda et sellistel saadetel on midagi ühist päris eluga... siis ei vaatakski keegi sellist jama, kuhu pole mingeid naljakas-idiootlike lavastusi sisse pikitud.
Q10. märts 2017, 11:51
Aga mis paneb neid inimesi üldse sellistesse saadetesse minema.see summa peab ikka suur olema,et terve eesti silmis ennast tolaks teha.näiteks mina küll neid tegelasi mõnele vastutusega töökohale oma firmasse ei võtaks.
neid peteti10. märts 2017, 20:10
lubati meeste hulgast valida, aga hilem ei olnud mingit valikut, pidi hoopis etteantud stsenaariumi järgima...umbes nagu kunagises tutvumissaates, kus noortel, kes üksteisele tegelikult ei meeldinud, kästi käsikäes lahkuda
Sabaga10. märts 2017, 11:48
Kord juhtus nii, et tsirkusest lasi jalga elevant. Londikandja jõudis lõpuks ühe vanamemme aeda. Naine helistas kohe politseisse: "Mu aias on imelik elukas. Ta kaevab sabaga mu kapsaid maa seest välja. Ja kui ma teile veel ütlen, kuhu ta need pistab, siis ei usu te mind iial."
ausus ja siirus.10. märts 2017, 11:46
Aususe eest karistatakse! Meil on siis palju igasuguseid, kes muudkui raha koguma ja annetusi tegema kipuvad. Vahest korjaksite ka ausale poisilegi pisut? Et ta trahviraha tagas saaks.
jann10. märts 2017, 11:45
suurem osa kõik saated ongi kokkumäng,olgu need selgeltnägijad ja muud jamad kõik ühe vitsaga löödud
Vanasõna10. märts 2017, 11:43
Tark teab mida räägib. Rumal räägib mida teab1
endine jurist10. märts 2017, 11:42
Kui paned lepingule käe alla, siis enne seda tuleb tekst läbi lugeda. Ka keeldud, kahjutasude ning trahvide suhtes.
Pole sa mingi jurist!10. märts 2017, 12:55
Lepingule, mis on koostatud ebaseaduslikke ähvardusi, trahve jms sisaldavate osadega, võib vabalt alla kirjutada.
MIKS?
Aga seepärast, et tegelikult on see osa õigustühine ja tegelikult muudab kogu lepingu õigustühiseks, mille järel võib mõnes keisis lausa punuda lepingu koostaja vastu kriminaalsüüdistuse- nimelt kelmuse tunnustel.
sõps10. märts 2017, 13:25
endine jurist ta võib ju olla aga advokaadid laseksid kohtus sellised lepingud ribadeks. TV3 vastu võiks küll ise vastunõude esitada!
endine jurist10. märts 2017, 17:40
Et seadustega vastuolus olev kuid alla kirjutatud leping õigusühiseks ja kehtetuks tunnistada, selleks peab ikka vastava avaldusega kohtusse pöörduma. Mis nõuab teatavast nii närvi, aja kui ka rahakulu. Kodus kännu otsas istudes seda õigustühiseks kuulutada - sellest kahjuks siiskiei piisa. Aga kui mees ise seda nõuet tunnistab ning nõutava ära maksta tahab - no siin eisaa teda küll keegi vägisi aidata. Sina, tarkpea, veel kõige vähem.
to sõps10. märts 2017, 17:45
Et kohtus sellist lepingut ribadeks lasta, selleks tuleb kõigepealt maksta pirakad riigilõivud, et avaldust üldse kohtus menetlusse vastu võetaks. Ja advokaatidele honorarid, mis on veel kümme korda suuremad. Õigus on ikka rkiaste jaoks. Pealegi ära unusta, et ka TV3 võtab kohtusse kaebamise korral omad advokaadid. Ja vahest vilunumad, kallimad ning parmadki. Soovin edu!
Tubli kodanik oled!10. märts 2017, 18:13
Premeeri end suure tuubi vaseliiniga!
Huvitav10. märts 2017, 11:42
Kuidas saab täiskasvanud inimest üldse sundida midagi tegema? Ainus võimalus, et relva ähvardusel ja siis peaks tõesti politsei sekkuma? See et nad üldse nõustusid osalema ja neid asju tegema, näitab nende vaimset taset. Kas tol hetkel siis tundus pakutav raha või loodetav kuulsus nii magus, et kõik oli okei ja hiljem siis mingil hetkel tuli kahetsus?
L.10. märts 2017, 11:53
Näitlemine on ikka näitlemine. Lavastaja ütleb, näitleja teeb. Tööandja ütleb, mida teha tarvis ja töötaja teeb.
Huvitav10. märts 2017, 12:33
Ja mida nad siis lootsid? Oscarit või?
sdfdsf10. märts 2017, 11:41
Tv3 on nii stt kanal, et ei suuda kvaliteet kraami toota
Helen10. märts 2017, 12:08
Õigesti öeldud. Vähe sellest, et ei suudeta normaalset kraami toota, TV3 armastab oma saateid ühelt kellaajalt teisele ümber tõsta. Saad hakata mingit saadet vaatama, kui mõne aja pärast avastad, et see saade või seriaal on mingile täiesti nõmedale kellaajale ümber tõstetud (näiteks varem oli Kirgede Torm enne uudiseid, kuid nüüd on palju varasemaks pandud, nii et ei saa seda enam vaadata või vastupidine juhtum - Selgeltängijate Tuleproovi näidati algul kell 20:00 ja siis tõsteti 21:30 peale). Nõme, et nii oma vaatajatega käitutakse!
Muudetakse nende 10. märts 2017, 18:06
aega, mida niikuinii vaadataks. Vahele topitakse seda, millel vaatajaskond kasin, et ehk siis enne oodatavat keegi selle jama ikka ka ära vaadata viitsib.
Ehvik 10. märts 2017, 13:53
TV3 ei tooda neid saateid, neid saateid tehakse kuna inimesed tahavad ju kellegi kallal vinguda ja kui on nõudlus olemas siis tuleb anda minna. Usun et antud paljastus pigem tõstab vaatajaskonda kui et vähendab. Samas keegi võib ju öelda mida teha kuid kui sa teed seda siis sa oled ikka ise rumal mitte see kes ütles et hüppa :)
pigem ikka10. märts 2017, 20:13
kaob igasugune soov TV3 realiti- pettust vaadata...
Kassir10. märts 2017, 11:39
Mis siin nutta, ega nad ju kuulsuse eest telekas lolli eimänginud said ju ka X raha
kõik on10. märts 2017, 11:38
valskus ja petmine. tahaks midagi üdini ausat. kõige hullem patt pidi olema valetamine ja vale vandumine.. eks kuule.
Elve10. märts 2017, 11:33
Kokkulepe on kokkulepe ja see oli vabatahtlik. Ja kui saatel on selline teema,siis tark teeb ise järeldused mis seal toimuma hakkab.Pole vaja pärast hädaldada.Ja saade poleks ka palju kaotanud kui Kalvi-Kalle poleks seal olnud.
No problem10. märts 2017, 11:29
Ju see Helen oma varsaajuga lootis, et Kalvi-Kalle pannakse selle eest uuesti kinni ja saab lahti oma "nunnust mehest".
Aga mis seal ikka, Helen ju väidetavalt nõnda "tark ja intelligentne" noor neiu, küll ta selle raha tagasi teenib :)
ongi vaja paljastada10. märts 2017, 11:27
Ja niisama on kõik need SELGELTNÄGIJATE saated lavastatud- ja tädid aina vahivad ja löövad imestusest kämblaid kokku...
Mrs.Puff10. märts 2017, 13:06
Olen ka imestanud nende inimeste üle kes usuvad et see ongi tõsi
Vaataja10. märts 2017, 11:27
Mina olen nõus 5€ andma, et ta saaks oma trahvi makstud😄
Vova10. märts 2017, 11:22
Kas Kertu siis ise süüdi ei ole? Sunnib valetama. Hea advokaat teeks nii, et tv maksab hoopis ise trahvi! Rumalus oli see jama avalikusesse tõmmata.
juristidele tööd10. märts 2017, 11:19
kes ikkagi saab EV-s trahvi määrata üldse? kas mingi telekanal on pädev trahvima kedagi või on selline leping õigustühine? noh, juristid, laduge välja, mis seadus ütleb, mina arvan, et erafirmal ei ole trahvimisõigust a nad ei peaks maksma.
aga turakad on nad mõlemad, see on selge niikuinii.
peeter meeter10. märts 2017, 13:03
Leppetrahv on leppetrahv, suva kellega leping on sõlmitud. Kui ei maksa lepingu rikkumisel, siis läheb inkassosse. Eile sündinud oled v?
meetrisele peetrile10. märts 2017, 13:24
Inkasso on eraõiguslik, ilma täitemenetluslike õigusteta väljapressimisfirma- nendega ei pea isegi mitte suhtlema ;)
Kuni selle hetlkeni, kui rumal inimene pole tasunud nende arvele kasvõi üht senti, pole teil nendega mitte mingisugustki lepingulist suhet ja nende kisa on kui vareste ja kajakate kisa prügimäel.
Niipea, kui kannate neile üle kasvõi sendi või lähete kohale, et kirjutada alla mingile "võlatunnistusele" nendepoolse hämamisega "sellega näitate oma head tahet asuda võlga maksma", olete te konksus, ehk olete rumalusest ISE võtnud omaks nende poolt lambist leiutatud hiigelvõlad.
Laske asi kohtusse, kui ei suuda maksta!
Kohus koostab maksegraafiku ja te saate asja mitte 10x summas, vaid kohtu poolt määratud ja seadusega ettenähtud summas maksta.
Kui teete ainsagi liigutuse inkasso (mis peen nimi röövlibandele) poole, ei võta kohus asja enam arutlusele ja te oletegi võlgu 10x rohkem kui varem.
sõps10. märts 2017, 13:27
kui lähebki inkassosse, siis esitad vaide ja ongi asi jokk!
Milleks?10. märts 2017, 16:35
Milleks inkassoga suhelda? Mis vaide esitamine?
Võlaõigusseadus10. märts 2017, 13:15
EV kõik lepingud peavad vastama Võlaõigusseaduse nõuetele, kuna lepingud on võlaõiguslikud, isegi tavaline poetšekk annab õiguse võlaõiguslikuks vaidluseks.
Aga selle keisi osas:
§ 42. Tüüptingimuse tühisus
(1) Tüüptingimus on tühine, kui see lepingu olemust, sisu, sõlmimise viisi, lepingupoolte huvisid ja teisi olulisi asjaolusid arvestades kahjustab teist lepingupoolt ebamõistlikult, eelkõige siis, kui tüüptingimusega on lepingust tulenevate õiguste ja kohustuste tasakaalu teise lepingupoole kahjuks oluliselt rikutud, või kui tüüptingimus ei vasta headele kommetele.
Ja mis osas on see lepinguosa õigustühine:
Sama §, 5) nähakse ette, et teine lepingupool peab oma kohustuse rikkumise korral maksma tingimuse kasutajale ebamõistlikult suurt leppetrahvi, ebamõistlikult suurt kindlaksmääratud suuruses kahjuhüvitist või muud hüvitist, või kui teiselt lepingupoolelt võetakse võimalus tõendada tegeliku kahju suurust;
KUID!
Sama Võlaõigusseadus:
8. peatükk KÕRVALKOHUSTUSED
§ 141. Kõrvalkohustused
Kõrvalkohustusteks on eelkõige:
1) käendamisest ja garantii andmisest tulenevad kohustused;
2) käsiraha andmisest tulenevad kohustused;
3) leppetrahvi kokkuleppimisest tulenevad kohustused.
Aga ebamõistlik leppetrahv on ikkagi õigustühine.
Kõnesolevas keisis on konfidentsiaalsuse tingimused, mis selgelt on nii hägused ja abstraktsed, et nende alusel mingit leppetrahvi nõuda ei saa.
Kui see "leppetrahv" võetakse maha töötasust, siis on esimene samm Tööinspektsiooni töövaidluskomisjoni, mis on tasuta. Kui seal määrab komisjon selle 3000 siiski tööandjalt välja ja TV3 ei tasu seda, siis on see otsus aluseks Maakohtule nt TV3 pankrotimenetluse algatamiseks ;). Mina lõbutseks täie raha eest.
aitäh10. märts 2017, 14:40
Vaesed ja rumalad võiksid selle jutu omal külmutuskapi peale copida...
Pankrotiseadus10. märts 2017, 14:48
§ 15. Ajutise halduri nimetamine
(3) Kohus jätab võlausaldaja pankrotiavalduse alusel ajutise halduri nimetamata, kui:
3) võlausaldaja pankrotiavalduse aluseks olevate nõuete suurus ei ületa aktsiaseltsi puhul 12 500 eurot, osa-, täis- või usaldusühingu puhul 2500 eurot ja teiste juriidiliste isikute või füüsilise isiku puhul 1000 eurot, välja arvatud kui nimetatud nõuete suhtes on aasta jooksul enne pankrotiavalduse esitamist tulemusteta toimunud täitemenetlus;
Selgituseks siis niipalju, et TV3 omanikfirma (kellega eelduslikult ka leping sõlmiti) on TV3 AS. Ni et palju õnne Kalvi-Kalle Kantpüksile sinu poolt välja pakutud skeemi ajamisel. Tüüptingimuste osas - kust tead et on tüüptingimustega tegu (tüüptingimused oleksid siis, kui eelnevalt TV3 poolt paika pandud, samad tingimused täpselt mis kõigil saates osalejatel ilma ühegi erandita). Ning kui ka on, siis sinu enda poolt viidatud VÕS § 42 ütleb juba alguses järgmist:
Tüüptingimus on tühine, kui see lepingu olemust, sisu, sõlmimise viisi, lepingupoolte huvisid ja teisi olulisi asjaolusid arvestades kahjustab teist lepingupoolt ebamõistlikult, eelkõige siis, kui tüüptingimusega on lepingust tulenevate õiguste ja kohustuste tasakaalu teise lepingupoole kahjuks oluliselt rikutud.
Küsimused:
1) Kust sa võtad, et ebamõistlikult kahjustav on 3000 eur leppetrahv? Järsku Kalvi-Kalle sai saates osalemise eest topelt või lausa kolmekordselt kõrgemat tasu?
2) Arvestades saate formaati ja sisu, eelkõige seda, et tegu on jätkusaatega, ehk igal nädalal ilmub uus osa ning kogu saate eesmärk on jätta lõpptulemus lahtiseks ja sellega tekitada põnevust ja huvi vaatajaskonnale siis kas sellistes tingimustes (kus saade on alles pooleli) kaadritaguse (konfidentsiaalse) info avalikustamine on okei? Ehk kas sellise rikkumise välistamiseks oleks saates osaleja suhtes ebamõistlik või lausa tühine 3000 euri leppetrahvi (arvestades mh ka saate maksumust + osalejatele makstud tasusid).
Kokkuvõttes julgeksin öelda, et kui Kantpüks läheb TV3-ga kohtulahinguid pidama, siis tuleb see viimnegi dressipluus seljast ära anda. Jäägu parem 5. käiguga mentide eest ära driftimise juurde :D
Ära plära!10. märts 2017, 16:45
Sa ei taipa Võlaõigusseadusest mitte muhvigi! Pankrotiseadusest ammugi!
Just lõpetasime keisi, milles firma läks pankrotiga kohtusse naeruväärse maksmata jäänud töötasu tõttu.
Sa pole arvatavasti tutvunud mitte ühegi Riigikohtu lahendiga sarnastes õigusvaidlustes.
Võin öelda, et EV-s sõlmitud lepingud ei vasta peaaegu 80% ulatuses EU ülimuslikele nõuetele, alates kemmergu ukse müümise lepingust kuni pangaga sõlmitud laenulepinguteni välja.
Sinusugused hüsteerikud külvavad kodanikesse hirmu kohtu ja seaduslike sammude ees, hämades, valetades ja jättes inimestele vale ettekujutuse asjust ja nende võetamatutest õigustest.
Muidugi tuleb nõustuda, et vaid sellise ettekujutuse loomise läbi õigusruumist see I Eesti saabki rahvalt raha välja petta.
Väikesed sulid võtavad jälle neist eeskuju.
Repliik10. märts 2017, 17:49
Palun:
a) Konkreetseid näiteid kaasustest, kus võlausaldaja (antud näite puhul siis Kalvi Kalle kui võlausaldaja (mitte TV3 AS-i enda kui võlgniku) poolt esitatava, nagu eelmine kommentaator näiteks tõi) poolt esitatud pankrotiavalduse alusel on 3000 või alla selle eurise nõude puhul kuulutatud jõustunud kohtulahendiga välja aktsiaseltsist võlgniku pankrot (ei pea olema ainult Riigikohtu vaid võib olla ka alamate astmete lahendid);
b) Konkreetsed näited, mis viitavad sellele, et minu eelmine kommentaar sisaldab VÕS-i ja PankrS-i sätete mittetundmist;
c) Konkreetsed näited, millisel viisil ei vasta antud näite najal leping Euroopa õiguse ülimuslikkusele siseriikliku õiguse ees (kui väitsid, et 80% Eestis täna sõlmitavatest lepingutest sellele ei vasta);
Loodetavasti ei ole sa oma "keissidega" liialt hõivatud, et neile küsimustele vastused anda.
Olgu10. märts 2017, 18:16
Maksad mulle tunnis 122 EUR ja ma saadan sulle selle kokkuvõtte. Koos juriidiliste korrektsete põhistuste ja selgitustega läheb oma viis tundi.
Kuussada EUR ja saad mis soovisid.
hahhaaa10. märts 2017, 20:16
Jälle üks isehakanud jurist, kes lepingut nägemata mingit jama ajab!
Hahaha10. märts 2017, 20:19
Ärge plärage siin isehakanud kolkajuristid!
!!!10. märts 2017, 17:49
Trahvida muidugi ei saa, trahvimine ei kuulu erafirmade kompetentsi. . Küll aga nõuda hüvitust lepingutingimuste tahtliku rikkumise eest. Või lepinguga määratletud ja eelnevalt kokku lepitud kahjutasu.
Rullnokk Aiku10. märts 2017, 11:19
See kolm tonni.. kus ta on ja millal sa ära maksad?
ei10. märts 2017, 16:17
maksagi, laseb suure kaarega ning elab vanaema kodus
Raivo10. märts 2017, 11:17
Ed10. märts 2017, 11:13
Selle loo oleks pidanud õigel ajal ÕL maha müüma 3 tonni eest, siis oleksid tasa.
10. märts 2017, 11:11
"Prooviabielu" lepingut rikkunud osalejalt nõuda sisse lepingus nimetatud trahvisumma, kuna telekanalile on põhjustatud majanduslikku kahju,”*
Majanduslik kahju? Ajuvaba selgitus... Kuidas see väljendub? Tegelikult on ainuke usalduse rikkuja TV3, kes nimetab saadet tõsielusaateks, mida ta järelikult pole.
10. märts 2017, 11:13
Tegelikult on maailmapraktikas päris palju juhtumeid, kus "tõsielusaadete" osalised nõuavad raha hoopis produktsioonitiimilt sisse, sest neid näidatakse ebaõiglases valguses või petetakse alusetute lubadustega. Üldjuhul möödub hagi edukalt, sest võtted inimeste värbamisel tõsielusaadetesse ongi alati alatud... TV3l ei tasu ülbitseda midagi.
Mida sa ajad?10. märts 2017, 11:19
Väiksem vaatajate arv = majanduslik kahju. Kui raske on siin loogilise järelduseni jõuda?
kas vara ei ole?10. märts 2017, 12:21
Arusaadav, kuid pealse seda väljaütlemist ei ole ju saade veel eetris olnud! Võib ka nii olla, et tänu sellele uudisele on vaatajaid veelgi rohkem :) Kindlasti Raivo käskis selle uudise neil seal Snäpis teha, et veelgi feimi saada :)
10. märts 2017, 11:27
arvan, et sarjategijad on ka ses suhtes lepingut rikkunud, et tõenäoliselt nad ei pane küll lepingusse kirja, kuidas osalejaga mängitakse valmis stsenaariumi järgi, pannakse tegevus ette ja sõnad suhu. kuidas osalejat petetakse, lolliks tehakse. vaataja petminene käib samuti täiega, sest vaataja oletab ikka, et tegemist ongi tõsielusarjaga, mitte mängufilmiga.
10. märts 2017, 11:28
no mida ma siis jälle ebamoraalset ja roppust ütlesin? mida?
Norm10. märts 2017, 11:09
Hea nali ikka.Mis seal ikka oli nii suur saladus.Tv3 ju nii rott koht,et ei maksnud midagi neile seal osalemise eest vaid nûûd tahab pigem ise raha teenida.Ega jh looks on see ,et Eestis ei saa kunagi ise raha eriti kuskil filmi või muu jama eest.Maksa ise peale ,et kui tahad filmis olla😂😂😂.Aga jh TV3 mine peeru!Ja Juku sa mine VI???!
Sebija10. märts 2017, 11:07
Strateegiliselt oleks telekanalil olnud tark reageerimata jätta. Praegu trahvi tehes ju TV3 kinnitab, et kõik oligi täpselt nii nagu poiss rääkis.
mnjh10. märts 2017, 11:07
Ei tea mis majanduslikku kahju see TV3 nüüd sai??? Pigem vastupidi.Tänu neile kahele noorele on saade suhteliselt populaarne olnud.TV3 peaks hoopis ise maksma.Aga lollidelt tulebki raha ära võtta.
Lol10. märts 2017, 11:01
Kolvi Kallele annetusi koguma ja kohe.
vaatleja10. märts 2017, 10:53
Me ise kõik soodustame seda,et need saadete tegijad rikastuvad meie arvelt,kui teil on tõesti mõnda saadet soov vaadata mis meeldib,siis lülitage teler vaid selleks ajaks sisse kui teil teler mängib lihtsalt taustaks ja te tegelete muude asjadega,siis registreerib elektroonika ikkagi saate vaadatavust ja nii need edetabelid sünnivad,mida suurem vaadatavus seda rohkem antakse ka raha kultuuriministeerimilt aga see on teie raha mida kasutavad telekanalite omanikud ja itsitavad pihku. telekas lahti hoida ainult siis kui seal on tõesti mida vaadata kui vaadatud siis kinni,telekava on ju kätte saadav
Volli Voodilina10. märts 2017, 11:01
Huvitav kuidas see telekas statistikat peab? Siis võiks juba väita, et pesumasin peab ka arvestust sokkide üle ja saadab need kuhugi. See ju ka vooluvõrgus? Oleks see elu ainult nii lihtne, et aina kogud mis iganes andmeid ja edastad kuhu vaja, mis siis elul viga.
hmm10. märts 2017, 11:07
Tänapäevased telekad on enamus wifi või otsese kaabliga üheduses ja kui juba interneedus mängus siis on kõik võimalik!
Hea Voldemar Prostõn10. märts 2017, 18:19
Just tuli avalikuks, kuidas USA luureagentuurid kasutavad koduseid nutitelekaid pealtkuulamiseks.
mina10. märts 2017, 11:06
Äh äh äh äh10. märts 2017, 10:52
asd10. märts 2017, 10:44
See viimane lõik tema kommentaarist ei erine tasemelt väga sellest nn kästud jutust.
Nagu see viienda käiguga drift, tegelikult ma võtan ainult seda kurvi viienda käiguga läbi, mitte ei tee tervet teed viiendaga!" selgitas Kalvi-Kalle.
:-)10. märts 2017, 11:22
Sellest saatest see lõik ongi kõige tähtsam :-) :-)
tv 310. märts 2017, 10:42
On äriettevõte , tulu saab vaatajate arvu pealt reklaamimüügist, vaatajad saadi teleka ette pettusega, peaks kohtusse andma?
Jah10. märts 2017, 11:49
Aga anna! Mis te tühja siin muidu usutate?!
Juriidilise külje pealt10. märts 2017, 10:41
Mingeid trahve määrata ei saa, mis sest, et need kusagil lepingus kirjas.
Mina keeraksin asja hoopis teiseks. Kuna tegemist olla tõsielusarjaga, siis esitaksin kaebuse selles osas, et mind peteti ja tegelikkuses oli tegemist 100% lavastusega.
Kuna saates alandati minu inimväärikust ja oluliselt kahjustati minu mainet- esitaksin TV-le rahalise nõude, koos kuupäevaga, millal on selle tasumise viimane tähtaeg.
Mina saaksin muidugi ise hakkama, aga need ullikesed vajavad head juristi, kes koostaks kohtu tarbeks kena hagi, milles oleksid koledad sõnad, nagu "inimväärikuse permanentne alandamine, maine oluline kahjustamine, ähvardamine, väljapressimine" ... jne.
Kuna kõik loetletud sündmused on toimunud, saab olema lõbus keiss.
Arvan, et oma 10 000 lööks lahedalt TV-lt välja, kuigi, alguses tuleb küsida 3x rohkem.
Asi tuleb korraldada sellesama riigi kulul, mille kaasabil ja nõusolekul (kaasaaitamine on ka see, kui ei sekkuta) sellised saated saavad üldse eetrisse minna.
Kuna on OLULISELT kahjustatud mainet, OLULISELT on halvenenud vaimne tervis (unehäired, närvilisus...), siis ei saa ka minna tööle ja kahjustatud maine tõttu ka ei võta keegi tööle jms.
Ilusa keisi saaks punuda, mina naudiksin täiega ;).
10. märts 2017, 10:49
Sul on õigus, nii olekski vaja teha. See saade on üks räpasemaid saateid, mida TV3 on eetrisse lasknud. Rumalad olid need tegelased, kes sellisele lepingule alla kirjutasid. Muidugi oleneb sellest, kui palju neile selle eest maksti. Paljud tahavad koos kuulsusega ka rikkaks saada, vaatamata oma inimväärikuse alandamisele.
Mnjah :-)10. märts 2017, 11:25
Selles suhtes oli huvitav vaadata, et kui ullikesed võivad ühed inimesed olla. Nüüd tean, et lavastus ja enam ei vaata, lavastus külateatri tasemel.
Tasuta!10. märts 2017, 12:25
Ullikestele ei makstud ju midagi, said vaid negatiivset kuulsust!
dr. Mõngel10. märts 2017, 10:40
Liiga lihtne, et maa teda kannaks. Liiga kaalutu, et lendu tõusta. Täiesti sõltumatu, sest temast ei sõltu absoluutselt mitte midagi. Liialt rumal, et kunagi targaks hakata. See küll dressuurile ei allu.
Alar110. märts 2017, 10:38
Inimene paljastas pettuse. Kas ta ei peaks autasu saama, mitte trahvi? TV3 korraldab selliseid pettusel põhinevaid näitemänge vaadatavuse suurendamiseks, et saaks veel kallimalt reklaame näidata. Muud eesmärki sellel tsirkusel ei ole. Vaataja on vaid rahategemise vahend. Vaataja huvid ei lähe rahamasin TV3-le üldse korda.
kats10. märts 2017, 10:35
...eesti tase see ongi see prooviabielu ja kalvi kalle ... olen siin nüüd 1,5 kuud olnud üle pika aja ja sellist tühjust ja mandumist igast august poleks ette kujutanud :-) ....jube masendav koht ja see uudis on selle musternäide millega siin tegeletakse. õnneks varsti pakkima ja ...lõplikult minekut siit kallist, õelast, kõledast ja ogarast kohast.
pats10. märts 2017, 12:05
head teed sul minna, nõrgukesi ja hädiseid polegi siia vaja
Naine10. märts 2017, 14:18
Just, sest elu peabki olema ju suur kannatuste rada ja elagu orjameelsus! Jumala eest ei tohiks inimestel elus kerge olla, ikka kannatused ja raskused viivad elus edasi. muahaha
pats10. märts 2017, 17:14
ja siis lähed soome või rootsi orjama :D
Hallooo10. märts 2017, 10:34
Kuulge, ette olid kirjutatud need "mehelikud" pesapunumised ja lauaehitamised, koos magamine ja koristamine. Nende lolli juttu ja seksimist ei kirjutanud neile keegi ette. Ostetud alkot neile keegi vägisi kurku ei kallanud. Veel kord: see jutt, mis neil suust tuleb on PÄRIS :D Leppige sellega, rahvas!
A 10. märts 2017, 10:31
Ise sellist saasta pole vaadanud , aga vaatajad peaks enda petmise eest TV 3 kohtusse kaevama ! (Kalle müügu info ajakirjaniktsuradele maha -saab trahvist suurema summa )
B10. märts 2017, 10:34
Aga kust sa tead, et on saast, kui sa seda ei vaata?
Raivo10. märts 2017, 10:45
Kaasatundja10. märts 2017, 10:31
Helen on lihtsalt kaval, ise ta pöördus esimesena kaebusega kuhugi ja õhutas Kallet tegutsema.Kalle ilmselt usaldas Helenit ja jäi üksi oma süüdistustega. Naised, naised ...
isik10. märts 2017, 10:27
Enne lepingu sõlmimist peaks kenasti kirjas olema, mida peab osatäitja seal tegema, äkki talle mõned stseenid ei meeldigi teha ja osaleja saab juba enne lepingu sõlmimist ära öelda. Kuidas nii, et alles filmimise käigus käigus keegi ütleb,mida pead tegema. Ei mõista.
Raivo10. märts 2017, 10:19
Kes veel ei teadnud,kuidas neid saateid tehakse?
[email protected]10. märts 2017, 10:17
Tubli poiss oled,Kalvi-Kalle...
Jepp10. märts 2017, 10:28
Kalle on ikka päris lammas...
Juss10. märts 2017, 10:16
Helen ja Kalvi, tehke korjandus, olen nõus toetama. Siis laduge kogu sarja sisu avalikuks.
jah 10. märts 2017, 11:24
kui juba korra maksmiseks läheb, rääkige kõik ÜKSIKASJALISELT ära.
Helen ja Kalle10. märts 2017, 15:40
Kiidan Kalvit10. märts 2017, 10:15
pahaaa, oi kuidas nüüd vaatajaskond langeb, aga mina soovitan võtke tulevased niiöelda staarid eeskujuks, hakake ka nii välja rääkima, mis sest, et trahv soolas, sel juhul hakatakse ka selliseid saateid ka vähem tegem :D
ja kui juba trahviks läheb10. märts 2017, 15:48
siis vähemalt andke takka ja rääkige kõik suud puhtaks ja viimsedki pettused välja. ikka täie raha eest. ei ole vaja ahnureid ja haisid poputada.
Annaminna10. märts 2017, 10:15
Telekanal on reklaaminud saadet kui tõsielusarja. Ma uskusin seda ja olen nüüd petta saanud. Reklaam on olnud eksitav. Kas see pole karistatav?
to Annaminna10. märts 2017, 10:16
kusjuures, hea point, tõesti, kui on reklaamitud, et tõsielusari, aga sunnitakse muud tegema, selle eest peaks nemad kalvile trahvi maksma. Kalvi ise võiks selle peale küll tulla :)
...10. märts 2017, 10:55
Ma väga kahtlen, et see nüüd nii ettekirjutatud on. Eks neile midagi jah öeldi ette, et ala nüüd peate koristama või õhtul tehke süüa vms, aga kindlasti mitte sõnasõnalt. Pigem hakkas poisil endal ka piinlik ja üritab süü teiste kaela veeretada, et ma ikka pole nii loll kui telekast paistab. Samas, seda praegust teksti lugedes juba paistab, et oldi ikka täies hiilguses ise seal saates. Pealegi, kui loll peab olema, et telesaates käsu peale end rohkem lolliks teha kui nagunii oled???
No Vino, No Veritas11. märts 2017, 22:12
Sattusin kunagi saate "Reisile sinuga" publiku hulka. Isegi publikule tehti enne lühikoolitus mis ja kuidas teha-olla. Kogu saate aja oli inimene kes andis märku millal naerda, millal muud häält teha. Nagu idi -ootide pärastlõuna oli.
Minul10. märts 2017, 11:11
kadus hetkega tahtmine igasugu tõsielusarju vaadata. Nagu näha, ainult üks vaataja petmine. Tore, et Kalvi avalikustas, kuidas neid nn."tõsielusarju" tehakse. Aitäh, Kalvi! Tubli oled.
mnjah10. märts 2017, 12:07
Kas keegi tõesti arvas, et mõni "tõsielu" sari tehakse ilma ettekirjutatud stsenaariumita? Ilmslet pole küll osalejatele ette antud kogu dialoogi üldine stsenaarium on alati paigas.
just10. märts 2017, 10:13
kelle´le sellist saadet vaja,et lihtsalt lolli mängida,kuidas ühed endast lugupidavad tüdrukud seda kõike tahavad
TV310. märts 2017, 10:10
üritage lavakasse saada, mis lolli te mängite
naine10. märts 2017, 10:10
Eks need saated trahvidest ja muust jamast elavadki. Issakene, no nüüd said küll noortele ära teha. Häbi telekanalile. Oleksid võinud sellele väljaütlemisele mitte reageerida aga paistab, et seal ka pole arukust. Väga rumal saade- teha noori lolliks! Ei kutsugi enam vaatama.
arukust ei ole10. märts 2017, 15:46
on lihtsalt ahnus. kihvadki paistavad.
kas10. märts 2017, 10:10
mingi tolade telesaade, mida keegi ei vaata, väärib esiuudise kohta? maailmas ja eestis ei ole õhtulehe arvates ühtegi olulisemat asja?
asd10. märts 2017, 10:43
no mis mõttes keegi ei vaata? vaadatakse ja kui palju veel, rahvas läheb ikka leili selle saate peale.
Empaat10. märts 2017, 10:08
Olgu mis oli.
Normaalne naine ei otsi meest kaamera ees!
Normaalne mees ei ärka hommikul naisekõrval esimese asjana mõttega minna suitsu kimuma (olen ka ise ainsa meelemürgipatuga - suitsetaja, kuid üritan iseseisvalt vähendada/lõpetada mõnda aega, raske on :) )
Normaalne mees ei käi riides nagu tont, kas tõesti ei ole muud selga panna kui rõve, äraveninud dress?
Lisaks ei aja normaalne mees lapsemeelset juttu.
See, et oli ette kirjutatud, osalt kahtlen.
Kas riided olid ka ette kirjutatud?
Kas ropendamine oli ka ette kirjutatud?
Kui palju maksti?
naised siin maamunal müüvad oma süütust miljonite eest - ma võiks käe südamele panna ja minna ka seda ehk paarikümne eest teleekraanil teha - miks ma peaks midagi põdema või kartma, olemata kellelegi sesosas ülekohut teinud ei tohiks see olla kellegi asi. Vahe on aga selles, et ma ei teeks seda kopikate eets, ma ei usu elus, et TV3 maksis osalistele isegi 6 kohalised rahad. Alla selle, ennast lolliks teha, kasvõi kõnepruugi jne - ikka odavad olete, kallid inimesed, odavad olete!
See, et oli kokkumäng ei muuda enam asja - kes käskis osaleda? Mingi mõne tonni eest? Kümne?
Lisaks tuleks hoopis tv3 trahv teha, eetika ja moraalireeglitele sülitamine ja ühiskonnas omasoovliku vaate kujundamise katses, ehk isegi kriminaaluurimsiealla anda.
Teadmiseks10. märts 2017, 18:21
Minu kõige enam tasustatud töö meedias oli ühes reklaamis osalemine. 9 sekundi eest eetris maksti 5000 krooni puhtalt, maksud olid maas juba.
Võte koos duublitega võttis aega ehk 30 min.
Ärbert10. märts 2017, 10:07
Huvitav. Telekanalid võivad oma idiootsete saadete ja saatejuhtidega päevast päeva vaatajaskonnale pöördumatut moraalset ja majanduslikku kahju tekitada ja keegi ei kaitse vaatajat
11. märts 2017, 01:39
Keegi ei käsi inimestel neid saateid vaadata. Kui inimesed selliseid mõttetuid saateid ei vaataks, siis neid ka ei tehtaks.
oik10. märts 2017, 10:07
daahhh? Neid kommentaare mis samale asjale vihjasid oli hulgim juba esimese saate järel. See pole ju mingi üllatus et "tõsielu"serjaalid on üks näitemäng, et koguda võimalikult suurt vaatajaskonda. Seda on räägitud nii vene selgeltnägijate saate puhul kui ka usa omade juures. Seega parem vaadake nende tobedate halvasti näideldud näitemängude asemel mõnda head mängufilmi...
10. märts 2017, 10:12
Mis asi on "serjaal" ?
10:12,-le10. märts 2017, 15:12
NO MIDAGI TA IKKA ON. Aga mis on okay?
Clat10. märts 2017, 10:02
Ja kes ütles , et ta pole
Nojah10. märts 2017, 10:00
Kui neid tõsielusarju vaadata, siis iga mõtlev inimene kahtleb kas osalejate mõistuses või saate ehtsuses. Nii et minul on hea meel, et noormees selle info avaldas, sest oleks ikka väga kurb, kui meil olekski nii palju nii lolle inimesi. Eks sinna saadetesse saavadki need, kes on valmis teleekraanil rohkem riskima ja lolli mängima...
Tõnu Anton10. märts 2017, 09:56
Pole see miski saladus, mida paljastada. Terve see kommertskanalite nn tõsielusaadete sari on üks näitemäng, millest suurem osa on saatejuhtide eneseeksponeerimine ja teine suur osa on saatekülaliste lollikstegemine.
Käsna-Kalle10. märts 2017, 09:53
Kui oled lammas, siis jääd ka lambaks :)
Oi mis uudis10. märts 2017, 09:48
Mul on hea meel, et Kalli-Kalle selle trahvi saab, kuid mul on väga väga kahju Helenist, kes on samuti seotud sellega. Kahju eeskätt selle pärast, et tal nii rumal mees on. Helen ise on tore tüdruk.
Kirjutada oskan, lugeda ei oska10. märts 2017, 09:58
Et nagu artiklit läbi ei loe ja muudkui lahmid!?
/Me Heleniga otsustasime, et me siin snäpis räägime kõik ära siin selle saate kohta mis tegelikult toimub," ütles Kalvi-Kalle..../
Kes ei oska lugeda?10. märts 2017, 10:03
Teine kord jõua kaugemale esimesest lõigust....
"Kalvi-Kalle õhutas ka Helenit saate kohta paljastusi rääkima, kuid neiu ei võtnud vedu. "Ma ei saa, me saame trahvi, me ei tohi midagi näitemängust rääkida!" vastas Helen."
10. märts 2017, 10:15
Lugesin läbi 6 lõiku, ei ole sellist kohta!
Mari10. märts 2017, 11:33
Mina praegu lugesin ja oli küll!
Mari10. märts 2017, 11:33
Mina praegu lugesin ja oli alles küll!
Sooda10. märts 2017, 10:02
Sooda
.
Mine peegli ette ja vaata, kui l o l l sa oled, kui peegel ei mõrane.
nonii10. märts 2017, 10:45
küll on tore, et Helen ei tea Kalli-Kallest midagi.Temal on ikka Kalvi-Kalleke.
oled10. märts 2017, 11:42
oled-le10. märts 2017, 15:14
Aga sina makaroni-oma?