Üritused

Marus Mart Müürisepp Koidu ja Laura eurolaulust: "Sellist p*ska ikka annab kuulata?" (496)

LISA KOMMENTAAR

Kylli11. märts 2017, 17:21
Ei juhtunud nägema seda eurolaulu, kuid youtubist kuulasin kolme finalisti. Pean tõdema, et ka mina valiksin nendest kolmest pigem selle Verona. Kuid ei maksaks ehk materdada Marti sellisel viisil. MInule meeldib Mart väga nii näitleja kui lauljana ja meeldisid ka näosaates kõik tema etteasted.
Meil kõigil on õigus oma arvamusele ja materdamise asemel tasuks pigem mõelda, mille poolest olete teie temast paremad. Kas olete eksimatud, olgu see siis meelemürgi abil või mitte.
jaagup11. märts 2017, 16:16
Mart poisijunn sa arvad vist ,et oled Jan Uuspõld -aga ei jobu oled ja tõmbasid oma elule vee ise peale
ÖIGUST RÄÄGID MART 11. märts 2017, 06:58
Jut õige10. märts 2017, 15:31
Aga ega selle pisikese blondi ja paksu sardelli lugu palju parem olnud
Kerli on väike armas ja kõvasti tööd teinud erinevalt neist, keda korruptsioon edasi upitab11. märts 2017, 10:23
kuus hamstrinägu telepildis on kohe kuus korda hirmsam
zzz10. märts 2017, 15:08
kuule mart vaata endale kõigepealt otsa ja siis arutle natuke iseenda üle,et kas sa ikka oled terve mõistusega inimene.sa võiks natuke mõelda missugune sa ise saates ;su nägu kõlab tuttavalt välja nägid.arvad et tegid seal mõne norm esituse või.tahad ennast igale poole peale suruda ja lahe kuju olla.hale mees
Matu10. märts 2017, 10:35
Hoia oma suu parem kinni, kes sa siis lõpuks oled Mart, mõtle natuke?
76yu8710. märts 2017, 01:09
jüri pootsmanni võidu järel olid küll kõik mardid ja müürisepad vakka - meeldis.
MEELDIS ÖHÖHÖH11. märts 2017, 06:59
OLI OLI MUIDUGI OLI9. märts 2017, 17:22
Tanel9. märts 2017, 16:25
Kahju,et noor mees oma elu narkootikumidele on andnud :(
ahh mart mine sa ka õige...9. märts 2017, 13:16
metsa parem hülsse korjama selle asemel et päev otsa feisbuugis istuda
jep9. märts 2017, 12:58
Ja sina oled näitleja???nalja koht
Sa poja ikka 8. märts 2017, 16:35
muusikast midagi aru saad või ???
8. märts 2017, 15:31
Müürissepp sa vaata ise ennast milline tolgus sa oled .Oma arust oli sul küll hea nali ,sul on ju labased naljad
to arvamus10. märts 2017, 02:44
Loomulikult ei teinud nalja. Üritab ennast puhtaks pesta.
arvamus8. märts 2017, 15:00
Mardiga nõus laulu osas,kuid tema väljendusviis ebameeldiv ja mis puutub siia Koit Toome...tõepoolest lapsik hüsteerik.Nüüd avastas et inimesed ja fännid ei ole rahul tema käitumisega
ning üritab enda vabanduseks põhjendada seda kõike sellega ,et tegi nalja. Mina isiklikult ei usu ,et see algusest peale nali oli,sorry!
vello558. märts 2017, 14:32
ega tõelised mehed sellist jama ei kuulagi, aga see võistlus on ju ped.ede jaoks oluline...ja arvan,et sinna see laul sobi küll...
Joller8. märts 2017, 13:05
Kõnealune muusika küllap ongi keskpärane ja igav, aga "härra" Müürisepp on igatahes kõvasti alla keskpärase labane ja vist ka lihtsalt puruloll, et ta aru ei saa, et säärane pröökamine teeb talle korvamatu mainekahju. Toome osalus selle laulu juures unustatakse lihtsalt ära, aga Müürisepa emotsev s*itt jääb talle ihu külge väga pikaks ajaks.
Neverajatno8. märts 2017, 10:38
Uskumatu kommentaar nn. avaliku elu tegelaselt. Kas enda sära ja potensiaal hakkab kustuma, et vaja tähelepanu!?
Naljakad mehed8. märts 2017, 00:28
Eestisse on tekkinud palju suurepäraseid "naljamehi". Noh, Avandi ja Sepp on kõvad naljamehed, tegid nii naljaka laulu ja viskasid ka Saku suurhallis ülikõrgel professionaalsel tasemel oma mökk mökk supernalju. Nüüd viskas nalja ka keegi naljamees Mart ja temagi pani otse kümnesse. Sain ka mina teada, et selline naljapd eksisteerib ja selline naljavend eksisteerib. Kindlasti on see ülivajalik teadmine. Ja kust siis muidu nalju saaks, kui neid keegi teine ei teeks!
to Jass8. märts 2017, 02:00
Olen veendunud, et Mart sellepärast marutabki, et Kerli ei võitnud.
Mis siis, et Kerlil lauluhäält ei ole.
Naljakas mees8. märts 2017, 17:34
Ise said ikka aru, mida ütlesid?
Jass7. märts 2017, 23:02
Mart, kas tahtsid, et Kerli võida? EMOst ajudeta tibi
Tundmatu.7. märts 2017, 20:00
no näed siis 7. märts 2017, 19:45
lugu ilmub aimatavate roppustega aga proovi sa kirjutada kommentaari ilma roppusteta ja märkides õiged nimed , siis ei lähe läbi siin ajalehes - huvitav automaat kontroller on meie lehtedes , kas pole nii ?
K.7. märts 2017, 19:21
Mart oleks saanud enda arvamust ka viisakamalt avaldada.
Aga ei usu, et see laul eelvoorust edasi saab.
saarlane7. märts 2017, 19:08
Koidu hääl sarnaneb selles loos tõesti mingi homo häälega.
külaline7. märts 2017, 19:49
seda nimetatakse falsetiga laulmiseks, mittee homo hääleks
mittesaarlane7. märts 2017, 22:12
Falsetist oled midagi kuulnud??
gee7. märts 2017, 18:18
Tänan sind, Mart, peale sinu ülbitsemist ma ignoreerin sinu etteasteid koos kogu oma kaaskonnaga. Edu ka sulle!
7. märts 2017, 18:17
Ma ei tea, kas sellepärast peab inimese kohe sobralistist kustutama, khm, natuke imelik reaktsioon.. Aga kes siis oleks pidanud voitma? Mulle ei meeldinud yldse selle aasta laulud, eriti, kuid kokkuvotteks, arvan, voitis siiski parim. Märdile meeldis Kerli lugu....suht plagiaat minuarust, samamoodi meenutas Ivo lugu kangesti kellegi teise loomingut. Uku Suviste esitus aga oli pea koopia eelmise aasta voiduloost, aga niimodi eriti haledas votmes... Sellise peaksime saatma voi?
söö siis mütsi7. märts 2017, 18:04
mis sa lärmad. lasteaed
oeh7. märts 2017, 17:51
Eelmisel aastal läks noor, värske, uus solist Jüri Pootsman. Ja mitmendaks ta jäi. Kui mäletate veel, siis viimaseks. Laural ja Koidil oleks võimatu veel viletsamale kohale lihtsalt jääda. Ja mis siis juhtus? Mitte midagi, Jüri õilmitseb Eestis edasi, elab ja hingab, fännid fännavad teda ikka edasi. Ja täpselt selline kiun on igal aastal, et paha, ikka vale laul, vale laulja jne. Ja tegelikult võitsid head lauljad ja just need, kes olid võitu väärt.
Peo Leo7. märts 2017, 17:44
verona võitis,sest tutvused IT valdkonnas maksavad ka midagi.Kerli laulu poolt ei saanud hääletada-siia on koer maetud.Kui Elinal ja Stigil läks s!tasti,Hamstril ja Laural ei lähe paremini....
mis te, Mardi sõimajad, siin tuututate7. märts 2017, 17:26
eks peale Kiievit näeme,
kas Mardil oli õigus või mitte
Jürka8. märts 2017, 11:46
Isegi kui Eesti viimaseks jääb, siis kuidas saab see fakt tõestada, et Kerli tsirkusenumber oleks parema koha saanud?
Gert7. märts 2017, 17:17
Mina hääletasin Verona poolt !!
hiromant Bastelli8. märts 2017, 10:44
Nõiun su kitseks, kõik kitsed hääletasid Verona poolt!
7. märts 2017, 17:08
Sellisele paras lõuga anda ja jutt muutub tolerantsemaks.
Vot11. märts 2017, 17:43
see on näide arenenud inimesest. Sellised me olemegi, eestlased.
tjah7. märts 2017, 15:59
Mulle ka see lugu ei meeldinud, Laura meeldib väga (kooliõde ju), aga laul ei meeldinud. Mis teha. Aga ei ropenda. Teisi laule ei tea, ei kuulanud. Äkki oligi neist kõige parem?
aaa...7. märts 2017, 15:43
Mulle see lugu meeldis ja mul on täiesti ükskõik mida arvab Mart Müürisepp :).
Senini meeldis mulle ka Mart Müürisepp, aga praegusel hetkel olen küll natuke segaduses. Ilmselt on ta mõistuse kaotanud ja ma loodan, et ta leiab selle kiirelt üles :).
Mann7. märts 2017, 16:29
Mulle ka meeldis. Ära on tüüdanud need ühetaolised vinguvad ja titehäälsed lauljad.
külaline7. märts 2017, 19:57
Mart Müürisepp tegi rahva ees lihtsalt oma margi täis, vaevalt teda enam nüüd nii hinnatakse, kui enne, väga näme igatahes ja siis ropendada veel, milleks oli üldse vaja oma arvamust selliselt avaldada
Gunnar Stahl7. märts 2017, 15:17
Vaata Mart poiss, ei tasu väga oma suukest pruukida, sest ega neid ETV lastesaateid ka lõputult ei produtseerita ja üks esitolerast Võigemast on seal juba koha sissevõtnud.
Sinuga võib juhtuda samuti, et saad tööd tulevikus ainult tolerastide mekas, ehk ETV s
Kes sa selline oled8. märts 2017, 22:26
Milline11. märts 2017, 17:45
õigekiri. Selle taga peitub sügav haridus.
Epp7. märts 2017, 15:02
Nii kaua, kui Mart Müürisepp Nukuteatris töötab, ei lähe oma lastega sinna ühtegi etendust vaatama. Jäleda suuvärgiga matsi pole vaja raha eest vaadata.
Julie7. märts 2017, 15:05
Ju siis mees kasvatab Nukuteatri keldris kanepit ja oli üledoosi all-
Ta lihtsalt räägib nii nagu asjad on7. märts 2017, 15:57
No pole ju laulu, mis Eurovisooni lavale kõlbaks, kuidas ometi aru ei saada, et valida tuleb laul, millega võita on võimalik, mitte laul, mis finaaligi ei pääse! Kui palju aastaid on juba katsetatud, aga ikka trambime samas liivakastis. Koheselt on ju selge, millise lauluga passiks minna, sest ainult Rasmus ja Kerli olid potensiaalsed finalistid Eurovisioonile!
kuidas siis asjad on7. märts 2017, 16:51
Jüri oli ju möödunud aastal küll hea: noor, ilus, hea laul ka aga mika ta siis ikkagi viimaseks jäi?
Sina ja maailm8. märts 2017, 22:28
Oled ikka väga jäleda suuvärgiga,vaesed lapsed.Vanemaid ei saa valida!
Sa värd--s9. märts 2017, 16:46
No ja ära mine keda ehmatab,nukuteatris käivad lapsed, kahju sinu lastest!
Mis sellest nimest?7. märts 2017, 13:48
Kirjutasin ka kaks kommentaari, kuid asjata. Ei ilmu siin enam midagi. Eile õhtul hakkasin seda lehekest sirvima ja mis ma leidsin? Leidsin vanu möödunud aastaseid augustikuu artikleid. Mis lõpuks lahti on läinud? Ainult üks sõim ja räuskamine käib. Muutke siis tingimusi ka,et läbi lähevad ainult sõimukirjad.
1 arvaja7. märts 2017, 12:51
No kes sul käsib Koitu ja Laurat kuulata ja siis siin kireda. Kuula Pootsmanit, Eplikut ja neid teisi viimasteks jäänud p****...sa esitajaid, pooletoobine.
part247. märts 2017, 11:52
Milline see sh*t siis on, millist sedasi fakitakse? 55000 inimest koos nende arvamisega? Või mis asi just?
e-süsteemide " võlu "11. märts 2017, 10:27
mm7. märts 2017, 11:39
Mardi lapsemeelsuse tipp,kustutasin Koit Toome sõbralistist,kuna tema laul võitis,täielik nukuteater.Soovitan kõigil tema fb sõpradel,see sõprus kustutada,sattute veel kogemata tema vägeva viha alla.Peale näosaadet on vana järjest rohkem alla käind.
Mart tegi oma margi täis 7. märts 2017, 11:27
Ikka täiega. Mart, saa täiskasvanuks!
Nii vähe roppust!7. märts 2017, 11:20
Ropendage rohkem mille muuga te ikka silma paistate,laulust tunneb muidugi tuttavat Modern Talkingust ,Mart sul pi...peas
-7. märts 2017, 11:19
Aasta esitaja,mitte tegija. Ajasin sassi. Vabandan.
Lõhmuse laulude mahategijatele.7. märts 2017, 10:49
Hr. Sven Lõhmus sai eile kahe kuldplaadiga pärjatud. Aasta tegija ja aasta autor. Palju õnne sulle Sven! Asi toimib siin ilmas. Üks vanasõna sinu loomingu materdajatele: Teist maha tehes,ärge arvake,et teie täht eredamalt põleb.
mees metsast7. märts 2017, 10:17
m. müürisepa enda taseme tipp on "peerunaljad" - mis sellisest ikka tahta!?
Ja sa ...7. märts 2017, 09:54
...Müürisepp kirjutadki nii? Kas sa viisakamat välendust ei leidnud,nagu sulle,kui kunstiinimesele kohane? Sa esitasid küll näosaates laulu,,Unustuse jõel´´ väga hästi, kuid see ei tee sinust veel ,,seda, keda´´ sa mõtled ennast olevat. Nüüd hakka aga oma mütsi sööma,sest kange mees peab oma sõna. Võiksid fb-i üles ka riputada, tõestuseks,et sa mütsi ikka ära sõid. Näitleja !
külaline7. märts 2017, 20:05
Peale seda artiklit ei tule isegi enam meelde, mida see Müürisepp seal laulis, kas Unustuste jõel või...mõtleb jah ei tea keda endast,paras mütsi süüa
Oi kui viisakad siin kõik on!9. märts 2017, 16:51
Teiesugused ei teagi, mis viisakus on. On ikka tase! Nüüd on teada millistele need jevrolaulud meeldivad!
Archibald Võhumõõk7. märts 2017, 09:26
Lasteaed on rääkinud. Irw.
Archibald Võhumõõk7. märts 2017, 09:21
Varem oli Mardist heal arvamusel, kuid nüüd leian, et Koit peaks õnnelik olema, et tal sellist Marti sõbralistis ei ole.
poisikene7. märts 2017, 09:19
mardike,sa ei oska isegi näidelda!Kõik sinu tegelaskujud on ülemängitud!Kes sa selline üleüldse oled,
et oma arvamust avaldad!sinusugune,ülbik, ei jõua mitte kunagi Eurolavale!
leidub7. märts 2017, 09:12
lihtsameelseid , kes nn. "eesti laulu" tõsiselt võtavad , see on ju komejant .
mm7. märts 2017, 09:11
Tõenäoliselt olid need Kerli punaste nägudega taustatantsijad Mardi poiss-sõbrad
Mardil on jumalast õigus,kuid ta peab arvestama,et7. märts 2017, 09:02
rahvamass on põhiliselt primitiivne,kellele meeldivad ülepingutatud
aksessuaarid,laiali hambad ja tühine tekst,milles domineerivad "ailavjuu"
"aimissjuu".Mida tahta kapsapeadelt?Neile anna aga lõhmuse-lalinaid,
eurovisioonil antakse viisakuse pärast 5-6 koht,kui üldse finaali pääsevad.
keeldun.7. märts 2017, 08:57
Ainult jobu läheb Müürsepa p.ska nukuteaatrisse vaatama-streik.
näed sa7. märts 2017, 08:57
Möödunud aastal oli ju meil Eurovisiooni võidulaul? Aga euroopa ei saanud sellest aru! Ja jätsid selle kõige lõppu? Et nüüd oli meil jälle "super" laulja,kes oleks pidanud Kiievisse sõitma ja seal võitma! See kolmanda koha poiss. Ja see Kerli? Tema "maailmavallutanud" videosid vaadates jääb meelde mitte laulmine vaid igasugused "kulinad" igal pool ihuliikmete küljes,soengud,juuste värvid,poolemeetrise tallaga kingad,sitsid-satsid,suled ja muu selline! Ja jutt,et Madonna varastas...? Jube kihvt,teismeliste jaoks! Nüüd juba tükimat aega Eestis. Kas välismaal on tüdimus temast? Ei tea?
mida8. märts 2017, 20:20
no mida sina sellest tead, kuidas Kerlil USA-s läks.
Raivo7. märts 2017, 08:48
Kes on Mart Müürisepp?!
Joel9. märts 2017, 16:31
lugeja7. märts 2017, 08:41
Kummaline, et võidulaulust polnud TV ülekandes võimalik aru saada midagi peale aaaa-aaaa-aaaa-aaaa-aaaa?! Ei ühtki sõna. Või polnudki seal ühtki muud sõna? Eesti Laulu lauludest peaks ikka eestlased aru ka saama, st nad peaksid olema EESTI KEELES. Kui hiljem on vaja neid eitada kellelegi teisele, siis nad TÕLGITAKSE. Absurdsuse tipp on, kui neid peab tõlkima EESTLASTELE.
Kõht Kõveras7. märts 2017, 08:35
Tubli Mart, see ongi ju täielik P_ _ K.
Vähemalt keegi julgeb veel otse välja öelda.
Kõht Kõveras7. märts 2017, 08:32
Tubli Mart, see ongi ju täielik P_ _K
Vähemalt keegi julgeb veel otse välja öelda.
ges7. märts 2017, 08:30
Rändvee lugu oli hea ,sest need Lõhmuste lood on kuidagi üheülbalised nagu kuskilt Serbiast või sealt kandist ja Gerli oma ei olnud ka midagi nii öelda tuta-luta
Tiina7. märts 2017, 08:28
Metanoli Technochuck ja 2.hooaja mingi karu - Mardi enda sõnadega: "F***k this sh**t sellist p*ska ikka annab" vaadata.
7. märts 2017, 08:24
mis selles Kerli loos peale lavašõu veel head oli, laul see küll ei olnud.
Mart7. märts 2017, 08:22
on tubli!!!! ,,,otsekohesus teeb mehest mehe...
lipitsemine pedofiili.
mina7. märts 2017, 07:23
Martin, miks arvad, et just sina oled see õige? Mina küll nii ei arva!
to eurofänn7. märts 2017, 17:00
Ju Euroopa tahab näha show"d, mitte laulmist.
Kerli laulu kuuldes esimese hooga ehmatasin, absoluutselt ei mõjunud laulmisena.
Jah, ilus tüdruk ja show hea, kuid siin siiski lauluvõistlus, mitte show võistlus.
eurofänn7. märts 2017, 07:04
Verona on jälle mingi Lõhmuse kokkumätsitud jura, aga eestlasele meeldivadki süldikad ja muud kohalikud tümpsud millest eurooplane aru ei saa. Verona oli igastahes väga vale valik, Kerli oleks pidanud võitma, sest Kerli oli täpselt see, mida eurovisiooni lava näha tahab, mitte mingit koidu seebiooperi silmakissitamist. Kerlil oleks olnud reaalne võimalus võita eurovisioon, seda räägivad ka muud eurofännid. Aga eks iga aasta minnakse ju selle peale välja, et hea laul sokutatakse kuidagi teisele kohale ja saadetakse mingi pläust, peaasi, et võitu ei tule. Jumala mugav stabiilne nuts tuleb ju Eesti Laulu pealt sisse ja ei pea muretsema ka selle pärast, et uut kontsertsaali ehitada eurovisiooni jaoks.
on8. märts 2017, 00:09
hoopis nii, et Linna pidi võitma, see laul on Eesti laul, teised võõramaakeelsed on solk mis väga tahab saada teistele kaela...meloodia on esmane ja see puudus enamustel lauludel...midagi klopsitakse kokku ja on -eurulaul-Kerli laul jättis soovida paljugi, kui meloodiat meenutada aga jah sõnu ei tea, sest tõlget ka polnud- ju meil ei kehti Eesti keeleseadus.
Nõukogude jäänuk8. märts 2017, 00:12
Totud pole veel aru saanud, et see on suhteliselt kama, mida või keda ESC-le saata-tulemus on ikka sama v.a. kui saata mingi p.d. bänd, kus RuPauli sugused drag queenid mööda lava uhkeldavad.
RM8. märts 2017, 09:40
No selge - edaspidi saadame Eurovisioonile alati selle loo, mis Eesti Laulul teisele kohale jääb. Ja seetõttu hakkame ka igal aastal Eurovisiooni võitma. Meil ju ekspert olemas, kes täpselt teab, milline lugu mingil aastal suurele Euroopa publikule kõige rohkem peale läheb. Eurofännid juba ei eksi. Aga samas - meil on ju ikka saadetud ka Eurovisioonile selliseid kõrgkultuuri lugusid ja esitajaid, kellele kõik eksperdid juba ette võitu ennustasid. Eplik näiteks. See oli ikka NII hea lugu kõigi ekspertide ja muude eurofännide arvates, et muud ei kuulnudki, kuidas Eesti kindlasti võidab. Eplik läks sisuliselt lavale võitu ära vormistama..., aga sai hoopis viimase koha... Mis läks valesti!?
"seda räägivad ka muud eurofännid" on kõige mõttetum argument, mida kasutada. Need räägivad kogu aeg midagi, aga alailma lähevad asjad teisiti kui nemad rääkisid ja ennustasid. Samuti on väga kerge manipuleerida teemaga, kuidas kindlasti oleks sobinud ja võitnud just see lugu, mis Eurovisioonile ei lähe. Mis viga öelda asju, mida tõestada pole nagunii võimalik. Oleks võitnud, poleks võitnud - me ei saa seda kunagi teada lugude kohta, mis pole Eurovisioonile jõudnud. Sellised ennustused on alati vaid kellegi subjektiivsed arvamused ja lihtsalt spekulatsioon.
Mis Marti puutub, siis ütlen sama, mida juba paljud on öelnud - enne ta meeldis mulle, aga enam mitte. Sellise etteastega tõmbas ta ise endale solgivee peale. Koidule ja Laurale aga palju edu Eurovisioonil!
ÄH ÄH ÄH ÄH7. märts 2017, 07:01
ei tasu lolliks minna,7. märts 2017, 05:36
sest see, mis meeldib eestlasele, ei pruugi meeldida neile, kes löpliku otsuse teevad. Pealegi on aeg näidanud seda, et naaber toetab naabrit ja slaavlased on omaette klann nagunii. Minu hääle oleks saanud Kerli, aga kahjuks ei saanud hääletada mingitel tehnilistel pöhjustel.
Pille7. märts 2017, 17:02
Ei taipa, kuidas sai Kerli meeldida, ta ei laulnud ju, tegi showd.
Mõjus lihtsalt karjumisena. Kuigi show on hea.
loomulik reaktsioon noormehel, 7. märts 2017, 04:09
kui lootis võitu kellegi teisele...
Koidu ja Laura lugu on hea.
Vaismii7. märts 2017, 03:06
Ise nâeb välja nagu tiirane orangutang seal pildil ja sõimab teisi....
Kuidas10. märts 2017, 07:07
küll selline kommentaar läbi läks!
Karin7. märts 2017, 02:56
Miks sallijad omade vastu nii õelad ja vastikud on ?
mõmm-mõmm7. märts 2017, 02:15
mõmm-mõmm ärkas talveunest liiga vara ülesse või?
mõmm-mõmm
Verona7. märts 2017, 01:54
Ainuke laul , mis meeldis ja meeldib ja kummitab pidevalt. Ei ole Eesti laulu fänn, aga Verona sütitas täiega. Samas võib Müürisepp end Verona laulust tekkiva leegiga end põlema panna. Kasva suureks pisi Matu Müürisepp.
tom7. märts 2017, 00:56
ara topi trmppe tahatasku
Vello7. märts 2017, 00:38
Mina olen vist ainule õnnelik eesimaa peal, kes pole seda vaimusünnitist kuulnudki veel. Ahaa, mu naine ka :D
Aivar7. märts 2017, 00:35
Mardiga absoluutselt nõus!
põmmpea6. märts 2017, 23:59
süda hüppab kohe sees kui tampimiseks läheb. tegelt minul on suuresti savi, kes, kuidas , kas midagi laulis ja mis see on ... kas mukikaka või kakamuki. see asi on homoüritus ja isegi kui sellele eesti laulu silt külge pannakse ei muutu ta sellest paremaks ... nii, et ükskõik.
Tene6. märts 2017, 23:38
ausalt, seda läbi peanaha inisemise mõlema nn " laulja" poolt ei saa mite mingil juhul kuulata, veel vähem suurema rahva ette saata, olgem ausad, esimest korda olen ma siiralt õnnelik kui see läbi nina laulva ja iniseva nn" jazz" laulja ja läbi peanaha laulva gastrato häälega nn Toome Eestit ei esindasks,siiras häbi oleks.
Rando6. märts 2017, 23:37
iu6. märts 2017, 23:33
Nõustun eelpool kõnelejatega, et mees tõmbas endale ise vee kolinal peale!
Ma austasin Mart Müüriseppa väga, isegi siis, kui ta tegi mõttetuid nalju....
Oleksin võinud ka pasundada, et nii haiget nalja ei taha keegi kuulata!
Tahaks 9. märts 2017, 17:03
Vee kolinat elus kordki kuulda!
zürii6. märts 2017, 23:16
hääletus vaid arvesse võtta ja õiglus jalule seada asap! telefonifirma häältustulemus tuleb annulleerida. häbi- tsirkus nagu oscarite jagamisel!
Rando K6. märts 2017, 23:07
Osta omale elu...kuidas saab keegi nii mada olla
Osta omale elu9. märts 2017, 17:05
Mingi lasnaka p--der või?
Arvamus6. märts 2017, 23:05
Mulle küll meeldis, sest see oli klassikaline eurovisioonilaul! Ka Kerli laul ja esitus oli super!
Tegelikult6. märts 2017, 22:47
Peaks kõigil olema õigus hããletada vaid ûhe korra ja jãrgmine kord sellele nr enam helistada ei saa. Mõni tont hääletas 100x ja see mõjutab vãga tulemust.
to tegelikult6. märts 2017, 22:56
selliseid on ikka suht vähe ja üldiselt jagunevad need tobud soosikute vahel ära, seega see ei mõjuta kuidagi, aga teenib raha, seepärast seda kindlasti ära ei jäeta.
reisija6. märts 2017, 22:37
eesti on muideks euroopas tuntud kui kadedate riik ja nii see töesti on oh seda kadedust mis ajab löhki
reisin kah6. märts 2017, 22:57
igas riigis kuulen sama, kuidas inimesed ENDA kaasmaalaste kohta ütlevad, et meil ju kadedad ja õelad jne. ei maksa tõsiselt võtta.
Nõukogude jäänuk8. märts 2017, 00:14
500-st miljonist eurooplasest on Eestist kuulnud ehk 100 000.
riks6. märts 2017, 22:35
Pole nendest muudest lauludest ka sinna eurovisionile,igal aastal sama joru me vöidame teised seal arvavad et meie laul on hea ja siis ei pääsegi eelvoorust kaugemale.See on ainuke möistlik laul ja ega koit ja laura pole ka kuskil kirenud et nad vöidavad aga arvamusi trykivad siia ilmselt sellised,kes ei pea ise viisigi
nôus!6. märts 2017, 22:30
and 12 points go to Mart Müürisepp!!!
nägija6. märts 2017, 22:26
Ikka,ikka Koit Toome...tantsusaate võit ja näosaate võit ja eurovisioonile ja ....MIDA VEEL ????
helitehniku võim11. märts 2017, 10:36
saates tehti pavarotti aga otseesitused ikka vaiksed ininad. Laura peaks mõtlema ninast polüübide eemaldamisele. Seekord rõhutas ise ka oma haigust aga enne minekut võiks ära ravida. Laul on kehv. Kõvasti alla Lõhmuse lati. Vana , keskeakriisi sõudev seltskond seekord meid esindamas. Samas, hea elu seal eestis , et sedasi hamstriteks end söödud .
Mardile6. märts 2017, 22:23
Kas noormees siis seda ei tea,et mida Sa kõigest hingest vihkad,selle Sa saad,sest annad sellele liiga palju jõudu.Võid iseennast õnnitleda Koidu ja Laura võidu puhul.
Maakas6. märts 2017, 22:22
Olen Mardiga nõus. Täiesti iselomuralugu, aga ju see on " meie valik", parim mei esindama, sest nii on otsustanud " rahvas". Mina sellele otsusele alla ei kirjutanud ja mulle oli algusest peale mMinule Minule ka pisut arusaamatu, milliste kriteeriumite alusel see lugu nii kaugele jõudis. Demokraatia - kõigil on õigus oma arvamusele. Aga - see on vaid Eurovisioon, mitte elu ja surm. Paar päeva veel j a paljud ei mäletagi enam seda, kes osales ja kes võitis. Päikest ja nautige elu ennast
Hei neiu6. märts 2017, 22:14
Mart. Mäletan just sellist beibet veel eredalt kui olid 16 ning hängisid meie seltskonnas. Meil oli ka mõni gaypoiss seltskonnas ning ka nende jaoks olid Sa liialt pehmo ning nartsislik. Tundub, et midagi pole muutunud- väga kahju. Tundub vägisi, et mõistus, eetika ning välimus ei käi kõsikäes ja pean muutma oma uskusmust, et esmamulje võib olla petlik. Aga tänud Laurale kes suudab peale kalli venna kahkumist olla endiselt naeratav, siiras ja aus. Ka Koit ob tubli oma iibe ning noorte enesekindluse tõstmise poolest.
mart ty..vart6. märts 2017, 22:14
Oi Mart, Mardike6. märts 2017, 22:13
Vot see oli tõeline üllatus, halvas mõttes. Sa ei kujuta ettegi, kui paljudele inimestele see
mõttevälgatus valgustavaks osutus.
hm6. märts 2017, 22:13
kas nüüd selle pärast maksis sõbralistist kustutada, et pas_a laulis, ikka juhtub, pigem on see helilooja süü, et manntuid asju loob. Kuid tõsi ta on - kehva laul oli, võta või jäta ja laula kuidas tahes - s_itast sepikut ei tee!
Tore tutvuda6. märts 2017, 22:02
Mina teadsin siiani ainult Aleksei Müürisseppa, kes oli Johannes Käbini võitluskaaslane. Aga jah ei pane laulu vangiraudu. Head tuttavad nimed tulevad jälle!
mina alustasin oma tööinimese elu...6. märts 2017, 22:26
...Aleksei Mjurisepa naise juhitavas asutuses.
indrek8. märts 2017, 20:36
indrek toomet teame ka kõik,kui palju head ta ikka vene ajal eestile tegi!
6. märts 2017, 22:00
Juss6. märts 2017, 21:58
No vot kes räägib eksju... pesku nägu puhtaks ja vaadaku peeglisse, ehk siis saab aru, et pole tema see, kes nii haiget juttu räägib... :)
arx6. märts 2017, 21:45
igal inimesel on õigus oma arvamusele.Mulle ka need viimaseaja ininad ei meeldi.Ega siis inimene (mart)sellepärast loll pole nagu siin komenteerijate ridade vahelt võib välja lugeda.
no politics6. märts 2017, 21:23
Kolmest esikoha loost oli vaid kaks enamvähem kõlblikud, kerli roojas oma nime täis kui avaldas toetust kaltsule ja reformi poliitikale, pluss väga ülbe suhtumine - a la, mina ja maailm ja mina pole kellegiga maganud, et midagi saavutada - ms loomulikult ei vasta tõele, seda enam esimestel konkurssitel aeti asju ainult saunalaval. nüüd on siis müürissepp ka oma nime täis roojanud, edu talle. aru ei saada, et meelelahutaja ei saa kunagi poliitiliselt ennast siduda.
verdi8. märts 2017, 20:42
Koolis ka käinud oled või?
Maa Mees6. märts 2017, 21:18
Kes see Mart Müürisepp on, et kedagi peaks tema arvamus huvitama?
Mees336. märts 2017, 21:17
Poisu vist kirjutas selle teksti kännis peaga v6i m6tles, et tema hääled loevad rohkem kui teiste inimeste omad, mis kõige hullem kustutas Koidu oma fb s6bralistist, milles Koit syydi oli ja arvatavasti Koit nutab patja hetkel selle pele.
istuge sisse omale see verona!6. märts 2017, 21:15
Mart jagan sinu arvamust 100%
to Mati7. märts 2017, 17:06
Väga hea ja hingeline meloodia.
Kerli laulmine käib närvidele, ei ole lauluhäält.
Mati6. märts 2017, 21:14
Jälle lahmitakse aru saamata, mida Mart öelda tahtis. Ta ei alahinda Koitu ega ka Laurat, kui häid ja andekaid lauljaid , vaid seda, kui lauljad on nõus esitama kõike, mida neile ette söödetakse.
Ja, selles on Mardil tuline õigus!!!
vanamehenäss6. märts 2017, 20:47
Kus nüüd kukkus sõna võtma, arengupeetusega veidrik!
buratiino selline6. märts 2017, 20:47
kustutage nüüd ometi selle klouni arvamus. kas miskit paremat arvamusliidrit ei leidnud vä. koit toome solvamist sulle ei andestata!!!!
kloun6. märts 2017, 22:03
To buratiino6. märts 2017, 22:15
Küll rõkkaks rõõmust maakera kui võim võiks olla sinu käes....
Tegelikult on laul ju jama. Iga aastane kordus. Vot kus läheme nüüd panema ja tagasi tuleme jälle viimase kohaga.
SELETAGE, PALUN!6. märts 2017, 22:18
SELETAGE, palun ARUSAADAVALT:
1) MIKS Koit ja Laura telefoniliinid ei olnud umbes kui nende poolt oli 20 000 hääletajat ROHKEM...?
2) MIKS oli KERLI telefoniliin "UMBES" kui tema poolt oli 20 000 hääletajat VÄHEM...?
3) Kui see pole MÖLA ja kokkulepitud Kerlile ärategemine, siis MIS SEE OLI....?
terra incognita7. märts 2017, 00:23
olid ka laura ja Koidu liinid umbes - ise kogesin
koit/laura7. märts 2017, 04:28
peale Eurovisiooni näeme7. märts 2017, 10:26
Mis te kiunute,
kui Koidu ja Laura laul Eurovisioonil viimaseks jääb, siis alles näete ja mõikate, et Müürsepa Mardil oli/on õigus.
Kuule Mardike6. märts 2017, 20:41
sa pole ühtegi nii kõva tegija, et võiksid siin nii laialt praalida. Iga tahes sinu aktsiad langesid kolinal peale sinu sõnavõttu. Pidasin sind normaalseks meheks ag tuleb välja, et sa pole oma teismelise puberdeedist veel lahti saanud.
to kuule6. märts 2017, 21:33
Iga tahes kirjutatakse kokku igatahes ! enne kommenteerimist võiks ÕS`i lugeda ja sealt järeldused teha .
Pole sinu asi7. märts 2017, 18:28
Ma 6. märts 2017, 20:39
ei teadnudki et meestel esineb kuupuhastus.
kui sul esineb kuupuhastus7. märts 2017, 10:29
siis oled sa küll kindlalt homo
mina6. märts 2017, 20:36
Ma ei saa aru sellest psühhuitamisest mingite laulude ümber! Lauluvõistlus - see pole mingi eluküsimus! Miks midagi, mis peaks olema lihtsalt meelelahutus, nii pagana tõsiselt võetakse? Mis teil viga on?
Täiesti nõus7. märts 2017, 07:56
Muusika ja teater on TAUST, mitte elu keskpunkt. Meil on see sektor lihtsalt niiii ülehaibitud. Keegi kuskil laulis? Tore! Ei laulnud? Mitte midagi ei juhtunud! Elu kãib hoopis muud rada pidi. Taustamüra on tegelikult seitsendajãrguline. Isegi sõnnik on tähtsam, sest sellega väetatakse pōldu kus LEIB kasvab.
NAINE6. märts 2017, 20:36
Mart Müürisepp´al õige jutt !!!
Tubli7. märts 2017, 06:59
mida6. märts 2017, 20:36
Miks kommentaarid "kaovad"? Kas oma arvamust pole õigust avaldada? Isegi neutraalsed kommentaarid masskustutatakse..
sa oled maailma kõige demokraatlikumas eesti meedias,7. märts 2017, 08:47
siin on igal asjal põhjus
nii10. märts 2017, 07:11
valiti eesti laulu ka,pole mõtet helistada!
random6. märts 2017, 20:24
Igal inimesel on oma arvamus Mart Müürisepp sinul ka ainult kui see on täis siis pole sel avalikult mõtet.rumal kräun mehe poolt kelle latt on nüüd maha joostud,kahju.
salliv eesti6. märts 2017, 20:21
Vaadake eestlased, selline on ühe tõelise tolerastist sallija hingeelu! Kui ei saa oma tahtmist tuleb välja tõeline pale, mis on täis vihkamist, "tahaks midagi puruks peksta", "kedagi lüüa", "põlema panna" jne jne. Soovitan sellistest tegelatest kauge kaarega mööda käia, soovitan selliste tegelaste tooteid ja teenuseid mitte kunagi tarbida!
Kus tuli soovitaja8. märts 2017, 20:46
maeitea6. märts 2017, 20:16
Nagu meie suusatajad, ehk saab esikümnesse!
Mäger7. märts 2017, 14:14
Täpselt. Ja kui küsitakse edasiste eesmärkide kohta siis ütlevad et tahavad olümpial "ÄRA KÄIA"... On palju kohti kus ma tahaksin ära käia.
Kati6. märts 2017, 20:16
Hääletus näitas, et Eesti on siiski laulurahvas ja võitis laul, millel on ilus meloodia. Jah, teades, et eurovisioonist on viimastel aastatel saanud pigem friigi- ja homoüritus, meil kindlasti võiduvõimalust pole.Aga vähemalt oleme ise rahul ja oma laulu üle uhked. Soolaku oma esikoht sisse, meie ei saada sinna habemetega naisi ega saba ja sarvedega mehi.
televaataja7. märts 2017, 02:29
Hääletamisel pidurdati KERLILE häälte andmist! See on sohk ja kokkumäng!
MIKS Koidu ja Laura telefoniliiin "umbe" ei jooksnud kui neil oli 20 000 hääletajat ROHKEM? Kerlit ei tahetud lasta Eurovisioonile!
to televaataja7. märts 2017, 18:37
Ka Laura-Koidu telefoniliinid andsid kaua kinnist tooni, sest olid hõivatud, aga visadus viis sihile ja näkkas
mhm7. märts 2017, 18:41
Sain kyll hääletada Kerli poolt, ei olnud umbes.
Vaid8. märts 2017, 20:48
Homosid ja friike ja oleme nii rahul ja uhked
Mees ei ole ilmselt veel kaineks saanud6. märts 2017, 20:09
Aga las mees teeb mis mees tahab,peaasi, et ei märatse.Ega teda keelata ka ei saa.
Mis te vaidlete6. märts 2017, 20:39
Laul ilus,aga esitaja kwhv.Ega peened kleidid laurast veel lauljat twe.Tal rohkwm tegemist oma suu veissducki sättimisega.Kas ta on juba 5.kord eorole punnimisega? No ei lähe rahvale peale.Kuidas ekspertide arvates oli Kerli parem,aga vaatajad?Eks suguseltsi mobla arved näitaks,kes hoidis näppu ekraanil.Kama kaks.Eurovisiooni vöidulugu see küll ei ole ja parem ongi. Tagant esikohti peab ka keegi täitma.
to 20. 396. märts 2017, 22:58
Kerlil ei ole ju üldse lauluhäält, kriibib kõrva.
Ainult hea välimus ja show.
Laural on seevastu hea lauluhääl.
Kuulaja7. märts 2017, 06:41
Laura oleks pidanud eelmisel aastal eurovisioonile minema. Laul oli palju parem, kui sellel aastal. Tema napp riietus tõmbas talle siis vee kolinal peale nagu sel aastal Elinale. Paraku on see nii, et ka riietus mängib siiski osaliselt rolli - laulja ja laul võib ju meeldida, aga kui midagi ikka silma väga riivab, jätavad osad inimesed hääletamata.
purjus 6. märts 2017, 20:02
peaga kirjutab inimene ikka igasugu lollusi, mida hiljem kahetseb ;-)))
loogiline6. märts 2017, 20:01
mõlemad lauljad on väga head ja ka laulul polnud viga kuid on ka paremaid laule
põhjus miks Reikop juba ette teadis kes võidab on tõenäoliselt see, et oleme tõusnud vaesete riikide hulgas juba 25-daks ja hoidku kui võidaks
tore6. märts 2017, 20:01
Frei6. märts 2017, 19:48
Ega see Kerli atraktiivne aga kuiv tümps parem ei olnud. Veroonal oli vähemalt ilus refrääniosa!
Marii7. märts 2017, 08:57
Aga Kerli laul oli see, mis läheks eurovisioonil peale . Koidu ja Laura laul on hea eesti laul. Need ju kaks eri asja !
Arvamus6. märts 2017, 19:46
Maitse asi. Ise ka ei kuula sellist muusikat. Eurovisioonile peaks see lugu sobima. Eesmärk siiski võimalikult suurele kuulajaskonnale ennast esitleda. Unikaalsus oleks hea, aga siiski see ei taga head kohta, sest ei ühti "mainstreamiga".
Veronika6. märts 2017, 19:45
Sass6. märts 2017, 19:47
Oled samasuguse suuvärgiga ja lapseliku käitumisega või? Millega sa 100% nõus oled?
6. märts 2017, 20:31
no Mart ole rahulik7. märts 2017, 12:19
ega nad finaali ei pääsegi, tulevad tagasi kõrvad lontis ja naeruisu läinud, naerukoht ju--Laura proovib viiendat korda!!!!
vastaks6. märts 2017, 19:44
Sellist p*ska annab ikka kirjutada.
mannikeõunapuuall6. märts 2017, 20:12
Aga sa proovi... kirjutada, ma mõtlen
to: mannikeõunapuuall7. märts 2017, 13:48
Aga sa proovi .... mõelda, ma kirjutan.
Solei6. märts 2017, 19:21
uuS arvamusliider meie muusikamaastikul????
Jürka6. märts 2017, 19:18
Kus on ülejäänud 175 kommentaari?
Maimu6. märts 2017, 19:43
Näitab 196
aga näen mingi 30 kommentaari?
Ma ei saa aru Mart oled lahe sell aga see pauk tuli täitsa ei tea kust
Soovitus;Maga kaineks!
No6. märts 2017, 19:17
kui ei meeldi, kes käsib kuulata. Kustutab sõbralistist, nagulasteaia laps, ei meeldi, ei mängi sinuga.
Jõrka6. märts 2017, 19:12
Miks on kustutatud kõik kommetaarid alates kella 15.47 alates, aga rõve artikkel on alles jäetud?
mart6. märts 2017, 19:09
Sellist käitumist küll ei oodanud. Vähegi mehem poiss nii ei teeks. Nagu tita - viskasin Koit Toome oma säbralistist välja FB.-is. tase. Seepärast, et Koit võitis. Haige vend sa Mart.
to 19. 007. märts 2017, 01:42
Kerli laulu kuuldes täiesti ehmatasin, üldse ei ole lauluhäält.
Võitis parim, meeldiva meloodiaga laul.
pilleka6. märts 2017, 19:03
oli jah ja veel sellise aksendiga inglise keeles laulda on lausa kuritegu! kerli ka, ise on aastaid usas elanud, aga inglise keel on ikka nii jube, et pool minutit kuulasin laulu ja mõtlesin et mis keeles laulab, siis hakkas kohale jõudma, et inglise...
6. märts 2017, 21:36
ma ka ei saanud algul keelest aru, tõsijutt
Aga6. märts 2017, 22:17
miks sa ise "aksendiga" eesti keeles kirjutad?
pilleka7. märts 2017, 17:43
ega sa tähenärija ise pole ju ühtegi tähte kirjutada unustanud elu sees?
pilleka8. märts 2017, 18:50
aga sa ise pole elu jooksul ühtegi tähte kirjutamata unustanud?
7. märts 2017, 17:46
Aga sa ise kirjutasid nime väikse tähega kui juba vigade paranduseks läks!
8. märts 2017, 18:52
Aga sul omal on nimi väikse algustähega kui juba vigade paranduseks läks!
9. märts 2017, 06:37
Aga eesnimi kirjutatakse suure algustähega kui juba vigade paranduseks läks!
malleka8. märts 2017, 16:11
Pikad juhtmed sul Pilleka!
Mina ei saa jälle6. märts 2017, 19:00
üldse aru Kerlist,lihtsalt tuuletallaja, ei laulu ei häält,kõik on üles ehitatud välisele efektile.Mina ootan ikka laulu kui juba on lauluvõistlus.
Õhku täis nolk6. märts 2017, 18:57
Mart pista ennast põlema!!!
Hästikasvatatud 6. märts 2017, 22:47
Hästikasvatatud inimene ei anna rumalaid soovitusi.
Veli6. märts 2017, 18:56
Mida see tolgus ka teab jõurab mõne laulu ja siis on omaarust tegija Nõmedik on see müürisepp
Kuulaja6. märts 2017, 18:56
Ajukääbikud Delfist ja mujalt leidsid endale spetsialisti ,kelle arvamust levitada oma portaalides,Poisil alles pampersid pyksis aga juba arvustab.
Sirru6. märts 2017, 18:53
Kuule Müürisepp söö siis nüüd oma müts ära!!!! Julgeb maha teha Super head laulu. Päris õhku täis läinud nolk!!!!
Jussi6. märts 2017, 18:52
On ikka muusikatundja, häbi et sellist Nukuteatri palgal hoitakse.
A 6. märts 2017, 18:49
Ütlesin ju, et laske Beebilõust korraks välja - oleks kõik kinni pannud
Õige arvamus=minu arvamus6. märts 2017, 18:41
Ärge mölisege, Mardil õigus!
TASUJA6. märts 2017, 18:41
Kes võitis on hääletajate tahe. Ka minule meeldis Kerli, kuid suuremale osale Eesti rahvast meeldis vot just see laul. Pole midagi teha. Samas selline tõmblemine mulle ka ei meeldi. Pange ennast põlema
Mäger7. märts 2017, 14:20
Helistajateks olid ju fännid, helstada võis ju 30, 50, 100 korda. Selline hääletamine ei kajasta "rahva" arvamust.
piinlik pedrokas6. märts 2017, 18:40
pateetilise piidriku pinin
Vladimir Puhhi tegelaskuju6. märts 2017, 18:39
oli ikka täielik p#sk !
GFYS6. märts 2017, 18:39
mis see müürisepp on mingi arvamusliider omaarust we, mängigu oma nukkudega edasi ja olgu vait..
ega see lugu mingi asi pole6. märts 2017, 18:37
aga kui juba nii läks, no mis ikka halada. las käivad ära, teevad vanade peerude "Modern Talkingut" ja unustatud, rohkemat meil ju pakkuda pole.
6. märts 2017, 22:09
kunagi ekspertžürii saatis ju juhkentali ja epliku eurovisioonile-kõva tase?
nüüd6. märts 2017, 18:34
näeme kõik lumehelbekese musternäidist.
Ilmselt pilves6. märts 2017, 18:34
Enne kui hakkab kõva spetsialisti mängima kuivata oma kõrvatagused ära.
Eurik6. märts 2017, 18:33
Kes see põhulõug M.Müürisepp on? Pole temast midagi varem kuulnud.
Inimene6. märts 2017, 18:28
Koit on seff mees aga kes on Mart?
murueit6. märts 2017, 22:04
Mart on see,kes perfektselt tegi järele Jaak Joalat.
.6. märts 2017, 22:49
Seda tegi ta küll meisterlikult.
To inimene6. märts 2017, 22:22
Jutt ei käi Koidust vaid laulust
seda koitu on ju promotud pideva järjekindlusega,7. märts 2017, 11:17
no ei ole sellest vennast tegijat,ei ole.
tegelikult6. märts 2017, 18:27
tal on õigus, ''Verona'' pole eurovisiooni laul, aga Kerlil polnud ju laulu ainult tugev show, õigem oleks Rasmus kel oli tõesti hea lugu.
Ometi üks veel,7. märts 2017, 02:09
kellele meeldis Rasmuse lauldud laul. Mulle hakkas see kohe esimesel korral meeldima. Ja Rasmus ise vahva noormees, kes oli tõesti õnnelik, et nii kaugele jõudis. Võibolla oleks just tema kõige sobilikum olnud esikoha jaoks.
mm8. märts 2017, 14:21
Loomulikult Rasmus ja koos selle Levi straussiga,taustaks punaste nägudega Kerli taustajõud,finaaliks tuleks lavale ka kaabuga kutt.Estonia 12 points.
Igal argipäeval tuleks kolleegide vastu olla hoolivam ja sõbralikum.Toetada neid ükskõik mis olukordades!6. märts 2017, 18:24
Hea küll! On häid kui ka halbu aegu,ikka tuleb ette.Ei ole kedagi viisakas solvata.Teate mis mulje see kõigile jätab? Ega ta ei olegi hea,pigem halb. Igat inimest tuleks võtta sellisena,nagu ta on siia ilma pärast sündi loodud.Me ei saa midagi muuta.Minu puhul on selline lugu: Kui olen kedagi oma elu jooksul solvanud,siis püüan jääda rahulikuks.Mõtlen järgi ! Miks nii ütlesin,solvasin ja pahandasin? Kui tunnen kahetsust ja piinlikust ! Näen inimest,võtan julguse kokku ja räägin talle,et mul on enda pärast kohutavalt häbi.Räägin tegeliku põhjuse,miks ma vahel olin tujukas? Kui olen oma ebameeldivad vead,kahetsused,solvangud andestanud ja vabandanud,siis läheme rahulikult laiali oma töö juurde tagasi.Vot nii ! Nagu polekski midagi olnudki. "Igal argipäeval tuleks kolleegide vastu olla hoolivam ja sõbralikum.Toetada neid ükskõik mis olukordades".
Mina 7. märts 2017, 00:01
Tõsiselt hästi öeldud!!!
6. märts 2017, 18:23
Mulle Mart meeldib aga ma poleks sellist asja küll uskunud.Ja mis sel lool siis nii viga on.Pole küll minu maitse see lugu aga ,et sellist skandaali tekitada.No tõesti väga imelik.
pole6. märts 2017, 18:22
ju laulu.aga viimasest kohast parem.Toome läheb Eurovisiooni võitma.Lõpetage see jama.Selle aeg on möödas.
Selle6. märts 2017, 19:44
aeg on vähemalt olnud ja kindlasti tuleb veel parem kui varem. Üks õige eesti mees, mitte mõni tolerant.
Tervishoiunõunik6. märts 2017, 18:21
Mart on veel lapsekingades,seepärast ka harimatu väljenduslaad rahva soosikute vastu.
olen sõnatu..6. märts 2017, 18:20
no nii halb see laul ka pole, mees võta oma sõnad tagasi ja vabanda.
Mart on poisike!7. märts 2017, 10:29
Mees niimoodi ei käitu!
kas6. märts 2017, 18:19
see Mart, kes igal pool"pilli lõhki" ajab ja enda näitamisega/näitlemisega nii üle pingutab, et süda läheb pahaks? Millal need kultuuriinimese hakatised ometi hakkavad aru saama, et nemad ei olegi maailmanabad?Äärmiselt tüütu tegelane.
Oo õudu6. märts 2017, 18:34
Jälle üks isehakanud "arvamusliider". Ei tohi nii rohelisi esile tõsta, hakkavad endast teab mida arvama. Poisu, kes pole ise veel midagi erilist saavutanud ( ega näosaadet saa ju päris tõsiselt võtta), hakkab teisi arvustama ja veel hullem- mõnitama. Kodune kasvatus ja halb haridus on selle asja taga. Pole miski mees, päris helbeke teine.
Jeerum6. märts 2017, 18:19
Kas tal on psüühikaga probleeme? Mina polnud nii närvis isegi siis, kui nad otsustasid Winny Puhhi Eurovisioonile mitte saata.
irw6. märts 2017, 18:13
pangu jah ennast põlema
Sina ja maailm8. märts 2017, 20:59
Sind irv tuleb panna põlema, hakkad juba närvidele käima!
Miks kommentaare kustutatakse8. märts 2017, 21:00
Pangu jah ennast põlema see irv
MArt6. märts 2017, 18:13
Arvasin Mardist varem head, kuid nüüd tegi ennast väga maha! Virisemine ja kritiseerimine on väga popp ja selles on kõik proffid, kuid minna ja teha ise midagi ära- raske. Minuarust võitis väga hea laul- rahva lemmik!
Heldur726. märts 2017, 18:13
Kui Ratas peaministriks sai, siis ma reageerisin umbes samamoodi. Kui Ratas makse tõstis, siis ma reageerisin samamoodi. Mitte midagi ei muutu sellest.
Siis tuleb nii8. märts 2017, 23:16
teha , et muutub.Rääkimine muidugi ei aita!
Ülo Raudsepp6. märts 2017, 18:11
Miks "Õhtuleht" sellist p33ka ära trükib?
Lollike 6. märts 2017, 18:09
Hei, Mart, ei maksa ikka nii ennast täis olla, tee ise üks ilus laul ja siis vaatame ....
:DDD6. märts 2017, 18:09
"Nii Kerli kui Rasmus Rändvee lood olid väga head ja nende vahel läks palju hääli jagamisele." Jah lausa 45%, sest ülejäänud 55% sai Verona.
Marii7. märts 2017, 09:04
See 55 on ju suguseltsi poolt. Tütar ju tunnistas, et helistas 30 korda. Eks siis sinu ja minu eest ka. Nii see number suureneski !!!
RM8. märts 2017, 15:54
See tütre 30 korda oli jah, mis määravaks sai... Selle 20 000 hääle hulgas, millega nad Kerlit edestasid, olid just need 30 häält otsustava tähtsusega. Raudne loogika! Ja teised lauljad olid seal ju kõik orbudekodust pärit - neil polnud kellelgi mingit suguseltsi ega sõpruskonda, kes neile mõne hääle rohkem oleks andnud. Nende hääled tulid ainult ausate muusikaekspertide poolt, kes igaüks helistasid ainult ühe korra. Oh seda ebaõnne ja ebaõiglust küll...
jeekim6. märts 2017, 18:06
Nukuteatris ei peaks käima kuni seal selline räme tegelane töötab.
100%6. märts 2017, 18:06
pütis ikka,7. märts 2017, 11:20
jeekim6. märts 2017, 18:04
Samasugune "arukas" jutt nagu Kerlil. Kustutasin Koidu sõbrakast.... Anna kannatust.
Njah6. märts 2017, 18:03
No lapsesuu tõmbas enesele nüüd häda kaela. Seda ju mäletatakse igavesti. Asjata tegi seda. Muud apret lugu seal ei olnud, Lastelaulud on need kõik, aga Koidu ja Laura lool oli vähemalt mingi lugu sees ka. Ivo Linna poleks nagunii saanudlugu väga temalik ja tore. Kerli ei laulund seda laulu idee poolest välja selliseid lugusid on 10 000 see pole originaalne lugu, sihtgrupp varateismelised. See oli lastelaul. reageeringud laulule, 12-13 aastased kiljuvad mõnust. Paljas pe.... ei tohiks olla mingi argument millega võidab.
Kahjuks tuleb nõustuda6. märts 2017, 17:54
Meenuvad eelmised aastad,kui on olnud häid ja väga häid lugusid,mis nagu muuseas "auhinnalised" teised - kolmandad kohad saavad.Cosmos Blues,Pedaja lähiminevikust.Rändvee ja Kerli ja siis see hääldamatu nimega noorteduett,need olid lood,mitte nagu võitnud eurolego.Hakka või tõesti sobingut kahtlustama.
xxxx6. märts 2017, 18:00
Selle asemel et vaikselt oma mütsi nosima hakata kukkus sõimama.Tõeline sallija.
to Kahjuks tuleb nõustuda7. märts 2017, 01:58
Kerli ei laulnud ju või õigemini ei mõjunud laulmisena, absoluutselt ei meeldinud. Kena tüdruk ja show hea, aga laulda ei oska.
vaataja6. märts 2017, 17:53
Vaadake mis p..ka te seal nukuteatris ise igapäevaselt esitate, häbi !
lugeja6. märts 2017, 17:51
Parimad võitsid ! KES ÜLDSE KOMMENTEERIB ???
Ee6. märts 2017, 17:48
Eestlased, hakake üksteist sallima. Eesotsas tuntud nägudega ja ajakirjanikega
Küsimus.6. märts 2017, 17:43
Mis siin Õhtulehes sõnumitega on? Avad sõnumid ja kõik liked nullis? Kas seegi sõnum kohale läheb?
kujjna6. märts 2017, 17:41
Ei tea kas tegelane oli mingite ainete mõju all on lihtsalt napakas?
Mis te tuhja pärast vaidlete?6. märts 2017, 18:06
Nii palju kui inimesi,nii palju ka arvamusi. Aga Mardil kakssada prossa öigus.Laul ise käib kah,aga see duo ei sobi kokku. Laurat on lausa halb kuulata.Mis te topite teda igale poole.Ivo Linna esinemine oli väga nauditav.Kerli laul ilus.Aga need?Tyhisys.
Mart mine ...6. märts 2017, 17:35
... arene ja proovi siis uuesti :) Nii sõbralik soovitus või nii - no hard feelings :)
Appi!6. märts 2017, 17:33
Sellega siis minnaksegi, endale häbi tegema!
sos6. märts 2017, 22:16
samasugust ahastust oli rahvas täis kui Lepland ja Urban Symphany läksid -ei läinud ju halvasti ,aga muusika asjatundjad saatsid kunagi ju sireeni ja 80 nostalgia -läks s.tasti.kah asjatundjad
mart6. märts 2017, 17:33
idu6. märts 2017, 17:33
Olen mures. et äkki mu laps näeb seda inetut kommentaari, mida Mart kirjutas ja ei julge enam nende roppude sõnade pärast Nukuteatrisse minna.
nipitiri8. märts 2017, 11:34
Ongi nukuteatris puhtam õhk!
G6. märts 2017, 17:32
Küll Koidul vedas, et sai sinust sõbrakal lahti. Sellised ei tohikski sõbrakal olla kes sõpruse muusikaeelistuste pärast hülgavad. Kahtlustan, et see mees on üldse mingi "kapika" variant ja sealt ilmub veel rumalusi välja.
jah6. märts 2017, 22:42
jääme huviga uusi rumalusi ootama
Vanake6. märts 2017, 17:30
Kas see Mart Müürisepp on? Mingi Ott Sepa väik vend? Ja mulle meeldib Trump.
Haha6. märts 2017, 17:29
Tapke sonumitooja! Mardil on jummalast oigus,aga noh rahvas tahtis,vaadake rahvas,millist iba te olete aegade jooksul eurole valinud,et te ka ei opi,lilleline tilu lilu
jeerum6. märts 2017, 17:24
Ma arvasin, et tal kui kunstiinimesel on parem maitse kui mingi Kerli, kes ei suutnud oma laulu ära lauda.
Maxs6. märts 2017, 17:23
Laksuall ongi inimene selline.
allo artist6. märts 2017, 17:22
kas Koit valis ennast ise võitjaks. võiks ikka vaadata mis p..ka suust välja ajab inimene ja kas seda on mõtet avaldada. selle tola arvamus ei huvita kedagi
Sinusuguse8. märts 2017, 21:08
Arvamus ei huvita ammugi!
Mardile6. märts 2017, 17:21
Uskumatu suhtumine,üleolev ja matslik, kolleegidesse püünel.
Naljamees6. märts 2017, 17:20
Küll on õhku täis. 10 aasta pärast loeb ja muigab oma naiivsuse peale,
Kes ta on üldse?6. märts 2017, 17:20
Kas pojul vanemad ka on?
Õpetaks viisakalt vestlema
mare6. märts 2017, 17:18
arvasin Mardist ikka paremini,et on targem või nii aga tuleb välja,et IQ on isegi alla keskmise. Tegemist ju lauluvõistluse,mitte lauljate võistlusega. Koit tegi oma tööd ja tegi seda hästi .Mis süüd tal siis on,et lausa sõbralistist kustutada ja ropu ingliskeelse sõimuga üle valada ? Kui hing nii täis oli,siis kirunud Sven Lõhmust Sinu maitse,Mart,kes sa enamasti konutad Hollandis kanepipilves,ei ühti eestimaalaste maitsega Rahvas ju hääletas selle laulu ülekaalukalt võitjaks. Adriane, Danieli,Liisi mittemidagiütlevaid üminaid on kogu maailm täis . Mart,sin apole rahvas,ära peaend jumaluseks . Tavaline hampelmann nukuteatri lavakardin atagant.
Jaan6. märts 2017, 18:13
Millega te rahul ei ole? Kogu see üritus ongi pervertide üritus nagu ka see Mart. Ei ole aastaid juba ńeid laule kuulanud ja ei kuula ka sest tean mis üritus see on .Aga päris põgeneda selle saasta eest ka ei saa sest tahes või tahtmata kuskilt nurga tagant kuuleb ikka neid jorinaid .
mina arvan ka nii6. märts 2017, 17:17
aga ma ei ütleks et see kohe psk on, erinevad maitsed on inimestel ja tema poolt see natukene inetu suhtumine rahva valitud laulu.
peab6. märts 2017, 17:15
ikka täitsa .... olema et sellist möla ajada
tase oligi kõrge ja kõik lood olid esimest korda head
Näiteringi andetuim kahejalgne6. märts 2017, 17:15
Kes käsib kuulata?Samas caata peeglisse,see,mida sa ise teed on kaugel isegi amatöörlusest. See on sama olukord,kus mutike,kes ise käia ei suuda,vingub kivi peal,.et rongisôtjad seebiks..eks siin tulebki välja,et üks kulturnik,teine talent suurel laval.
Verona on igav estraad6. märts 2017, 17:09
Märdil on tuhat korda õigus! Ja ise püüdisn ka Kerli poolt helistada, ega pääsenud alguses löögile, sõber samuti, n+1 kommenteerijat ka - oleks äkki aeg uus konkurss läbiviija!
Kuidas Koit ja Laura sellist ebaausat võitu küll sallivad?
Aga võib-olla6. märts 2017, 19:07
sa eksid? Oled sellele mõelnud? Kui sulle ja mõnele veel ei meeldi, siis väga paljudele ju meeldis. Minule näiteks väga meeldis ja soovin Laurale ja Koidule edu. Loomulikult on nad liiga normaalsed, et eurovisioonil läbi lüüa, aga hea tunne on ikkagi.
Minni6. märts 2017, 23:00
Mina helistasin Koidu-Laura poolt ja pidin samuti oma kümme korda valima. Nii et ära intrigeeri!
alati saab7. märts 2017, 10:44
oma arvamust ka viisakalt väljendada. Mart näitas ainult oma matslikkust sellega.
jeekim6. märts 2017, 17:05
Nägime Mart su "annet" selles kuradi "huumori" saates, no ma ei tea kohe... Olgu selle Veronaga kuidas on, aga Koit Toome on sinuga võrreldes ikka väga intelligentne inimene.
Mati6. märts 2017, 16:56
Laul võiski ju s olla - aga selle eest esitajat oma sõbralistist maha tõmbama hakata meenutab juba Tel Avivi filharmoonikuid, kes pikki aastaid keeldusid Richard Wagneri teoseid esitamast.
Ei saa üle8. märts 2017, 21:13
naine siit6. märts 2017, 16:55
Vaat kes räägib. Kui teiste jäljendamine on ainukene näitlemisoskus, siis on tema arvamus tõesti mõistetav.
Kerli ju kollase meedia nukuke, laulusid pole ollagi6. märts 2017, 16:54
Laulis ka kohati nagu amatöör
mees metsast6. märts 2017, 16:53
Väike inimene oled - mart müürisepp!
seda et...6. märts 2017, 16:53
Huumorisaates ei ajanud ükski sinu etteaste naerma, punnita mis sa punnitad, Mart
laulud6. märts 2017, 16:52
Verona laul ei ole p...sk. Kerli laul oli igav ja üles ehitatud väänlemisele ja tantsimisele. Hääl oli nõrk ja polnud hääles seda jõudu ja esitus oli selline, et ei ei soovinud rohkem teda kuulata. Hr. Mart tehke ise üks laul ja esitage järgmiseks aastaks. Aga pigem kardan, et Te ei ole võimeline selleks. Kui laulsite üks hooaeg siis oli pigem oli see minu jaoks nõrk. Näitlejana ma ei oska Teid hinnata, kuna ma ei tea seda. Noor inimene vingub, loobib sõnu nagu mingi vanamemm, kes pole millekiga rahul. Küündige sama tasemele ja siis hakake teisi maha tegema. Ja, kui Teil on närvid läbi siis Viljandi
lähedal on olemas selline koht nagu Jämejalg.
Ega8. märts 2017, 21:16
P-- sellest kullaks muutu, kui seda nagu mantrat pidevalt korrata!
Kkk6. märts 2017, 16:52
Mart, palun ära ka näitle enam kunagi, Koit vähemasti laulab laval mitte ei karga nagu sina...
Ainult Mina6. märts 2017, 16:47
Vabandust, kes see Mart Müürisepp on? Nukuteatri näitleja? hahaha, marionett...
G6. märts 2017, 16:43
Mine mängi karu- krd lammas :)
Eurotõde6. märts 2017, 16:42
tatt6. märts 2017, 16:36
Lõpeta see nutmine ära, paras eit oled küll. Nägu on ka selline, et mine tea kas alles areneb või jääbki emme lemmikuks?
Rs6. märts 2017, 16:35
Väga labane lahmimine, lastetuba pole just kiita.
Õige6. märts 2017, 16:33
Mis ila see tõesti oli on räige kõrvavalu
Km6. märts 2017, 16:33
Kerli ei oska ju ūldse laulda,
JR6. märts 2017, 16:32
Ei ole sellel Veronal viga midagi. Koidu partii oktaav-kaks alla tuua ja käib küll. Sest teised lood oli ju täiega tühi maa, OK, Iff oli hea, aga see ei olnud jälle EV lugu.
realist6. märts 2017, 16:30
Mõnes mõttes on see hea, et need arvustajad nüüd kenasti välja ilmuvad. Saab kenasti teada, milliseid kloune ja lumehelbekesi meil siin jagub. Spetsialistid ja profaanid, kelle arvamus on ainuisikuliselt õige. Rahvas ei tea asjast üldse midagi jne. Igasugused habemega mutatsioonid ja muud klounid, vot need alles lööksid Eurovisioonil lained ja oleks igati kaasaegne. Saage üle, rahvas hääletas nii ja asi valmis. Pole oluline Eurovisioon tingimata võita.
Tore on...6. märts 2017, 16:30
Kogu tsirkus tuleks korraldada staaride eneste pangaarvetele toetudes.Siis saaks võibolla ,peale ühe eesti laulu,veel lisa. See ingliskeelne lõõritamine viskab ära. Trikoo vooruga ja muid imenippe kasutades laia maailma ,tuleb välja, ei pääse. Peaasi, et tegijad ise rahul on ja ei väsi teineteist lausa ülistamast.
järelikult6. märts 2017, 16:30
Aga 6. märts 2017, 16:28
kui võimalik, kingiksin Mardile heast-meelest suure välgumihkli. Ta on kindlasti seda väärt.
Soovitus6. märts 2017, 16:26
Müürimehele-tule ja tee parem-RAISK.
``````6. märts 2017, 16:26
Väga6. märts 2017, 19:11
tädiurvemaalt8. märts 2017, 10:53
Küll ma kuulan seda mida ise tahan, pole vaja toppida igasugust jama!
lugeja6. märts 2017, 16:25
Nii madalale kui Mart, annab ikka oma jutuga laskuda. Pettusin selles inimeses ikka täiega. Tõeline eneseimetleja tüüp, kes on peale näosaadet hakanud arvama endast ei tea mida. Nagu väike titt viriseb ja vingub. Keegi ei sunni sind kuulama laule, mis ei meeldi. Aga pole mõtet arvata, et sinu muusikaeelistus on see ainuõige ja kõik peab olema nii nagu sina heaks pead. Kahju, et oled sattunud elama nii maitselagedate inimeste sekka, aga kahjuks enamus inimesi naudib võidulugu, meeldib see sulle või mitte.
miks te vingute eestlased6. märts 2017, 16:24
koit ja laura laul oli parem ja ariande laul kerlil on jama laul ja rasmusel sina mart ole tasa tee ise parem laul hea kui liinid olid kinni kerlil ja rasmusel
vanasõna6. märts 2017, 16:21
pada söimab katelt, ühesugused "nögised" mõlemad.
Kes6. märts 2017, 19:26
mõlemad? Kas Koit solvas marti?
Hulluarst6. märts 2017, 16:21
Vaata nüüd, noormees, nende plusside ja miinuste pealt, mis sa oma mainega tegid. Kas ikka tasub iga emotsiooni pealt avalikkuse ette ronima hakata? Peaksid vist arsti poole pöörduma.
Sal Peeter6. märts 2017, 16:41
Ka Sinul Hulluarst, on õigus FB oma arvamust avaldada. ÕL korjas Müürsepa seinalt tema sõpradele mõeldud postituse ja pritsis selle üle ilma laiali! Niiet selda juttu Müürsepp pole laiale ringile mõelnudki.
maire6. märts 2017, 17:05
järelikult sõpradele üks Martin Müürsepp ja avalikkusele teine?
To sal peeter6. märts 2017, 17:16
Et siis sõpradele võib oma ossi moel antud arvamust jagada, aga avalikult ei või? Kahepalgeline pole?
omaasi8. märts 2017, 16:20
Mardi pooldajate komme kustutatakse!
6. märts 2017, 16:21
Täiesti nõus Müürsepaga. See on tõesti täielik iba. Põldvere kurguhääl ja vananeva Toome piiksumine übervanamoodsas võtmes.
heh6. märts 2017, 23:37
Kõik nutavad nüüd Kerlit taga, tal polnud ju häält ollagi :) Ja laul ka sihuke et kuula 10x, siis jääb ehk meelde!
Õhhh6. märts 2017, 16:19
Mind ajab nii närvi kuidas inimesed virisevad selle Eesti Laulu võitja peale! Asi on otsustatud ja kõik. Küll te näete kuidas nad seal Eurovisioonil laineid hakkavad lööma ja on top 10 seas vähemalt, siis olete kõik et "ahhh ma olin kohe alguses nende poolt, ma armastan teid Koit ja Laura". Classic. Mina olen võitjaga rahul!
ANN6. märts 2017, 16:18
Tundub, et näitleja on ebaproffessionaalne- ei keskendunud etendusele....
to Kui taheti7. märts 2017, 02:30
Koidu ja Laura laul on parim. Teised ei jätnud mingit muljet.
Kerli laulmine lausa ei meeldinud, kriipis kõrva.
Kui taheti6. märts 2017, 16:17
Koit ja Laura võitjateks teha, et kogu ülejäänud värk nende ümber keerleks, siis nii tehtigi, telefoniliinide abiga.
6. märts 2017, 17:19
Ma usun, ka et Err ja co - laulukirjutajad produtsendid uskusid, et neid on tore promoda ja sellle karuslleiga mõnusalt pappi koguda, eks nemad viskavad siis omadele ka
ee6. märts 2017, 16:16
ta ei tule mingist rollist välja, usun et vabandab.
???6. märts 2017, 16:16
68 kommentaari, aga lugeda neist näeb ainult 9-t???
Hoopiski6. märts 2017, 16:16
kahju Laurast ja Koidust,kes heade lauljatena sellise lauluga esinema peavad
Lõdva Püksikumm6. märts 2017, 16:15
jumala mõtetu kirjutis.
Kas6. märts 2017, 16:15
Suurel komöödiaõhtul esitatud lood on maailmaklassika tipptase? Mis ajast karu rolli esitanud ja mõmisema õppinud näitleja arvab, et ta on pädev hindama inimeste tööd, kes on omas valdkonnas tõesti tipud.
tädiurvemaalt8. märts 2017, 10:59
Oma valdkonna tipud esinevad Soomes,maa-alustes tunnelites, neid pole eesti "riigile" vaja! Täielik s--st on see eurovisioon! Miks te helistate,stsenaariumis oli juba kirjas, et Verona võidab.
Hulluarst6. märts 2017, 16:15
Noormees peaks hakkama maailma lahtiste silmadega vaatama ja ajuga (kui see olemas on) asja kaaluma. Trumpi valis pool USA valijatest ja Veronat pidas teistest paremaks 55 % hääletajatest. Kelles küll viga on kui sellised tulemused ei kõlba, kas sinus või hääletajates?
mihkel6. märts 2017, 16:15
mart sa oled ise P...k. Ära kujuta endale ette. Jube staar omaarust. Kuradi kloun
Maxx6. märts 2017, 16:14
Kes see Mart selline on? Näeb nagu lumehelbeke välja.
Vabandust6. märts 2017, 16:14
Aga minu arvates on Ta ise kehvakene...
to Luule Liik7. märts 2017, 02:32
Ju sinu meelest ei ole lauluoskus oluline. Kerli on ilus tüdruk, aga laulda ei oska.
Luule Liik6. märts 2017, 16:14
Täiesti nõus Mardiga. Olen juba ammu vanaema, aga Kerli poolt - nii et ei saa öelda, et meeldis ainult noortele. Pealegi praalisid Koit ja Laura ammu enne finaali, et teavad kus on Kiievis parimad pelmeenid jne. Kuis siis ikka nii, et just Kerlile ei saanud 10 minuti jooksul helistada, aga Koidu tütar sai 30 korda- ei olnud liinid ülekoormatud? Milline edumaa oli Kerlil kohtunike poolt! Tegelikult on see ikka karjuv ülekohus!
memm6. märts 2017, 18:28
Olen teiega ühel meelel,see oli ülekohus Kerli vastu
vasikas6. märts 2017, 16:13
Lõpetage juba see,kui see kes arvab,et Kerli oleks parem siis hakkab mul paha. Ta on oma hääle nii ära tossutanud,et õigeid noote sealt ei tule ja mingi Müürisepa Mart kes esineb labastes saadetes hakkab veel halvem. Mõned suudavad endale kohe vee peale tõmmata. Kah asi millega nüüd marru minna,võtku rohud. Ja üldse kellele ei meeldi ärgu vaadaku,mitte nii et appi,appi .
no6. märts 2017, 16:12
presidendiks saigi õige mees, mine nuta patja nüüd, ja lauludest valiti halbadest parim!
IIIIIII8. märts 2017, 16:26
Mis sul sellest USA presidendist!
Jah6. märts 2017, 16:12
ma arvan ka, et tegid Kerlile ära, see et vahepeal hääletada ei saanud oli ikka väga kahtlane, sest kust see riik parlamendi parasiitide nuumamise kõrval peaks Eurovisiooniks raha võtma.
mina6. märts 2017, 16:11
see mart on ju nolk täiega.. mingi edev eit või?1
edu6. märts 2017, 16:11
Vat kus mure , eks aeg näitab mida laul väärt on .
Maitse 0076. märts 2017, 16:11
Laura kallal ärge küll norige. Ta vedas ka Koidu uuesti tippu.
Maitse on maitse asi !
Mart nagu lasteaias6. märts 2017, 16:10
et enam ma sinuga ei mängi...
Juku6. märts 2017, 22:58
... ja enam ma ei pi issi sinu liivakasti :D et sa märga liiva saaksid
pettunud6. märts 2017, 16:09
varem mulle see näitlejahakatis täitsa meeldis, nüüd on arvamus risti vastupidine. ülbe ja ennasttäis, kasvatamatu ... ossideks vist tänapäeval nimetatakse selliseid? ühtegi etendust selle ülbikuga küll vaadata ei taha enam. teatri margi tegi kah täis
Vabandust6. märts 2017, 16:09
Kes see "Tatikas" seal sõna võttis ???
ehh6. märts 2017, 16:08
aasta nali on see jutt. kerli lugu parem? ainuke normaalne lugu oli iffi lugu, aga igasuguse mõtlemise minetanud kaasmaalased hääletasid võõrkeelsete sitanikerdiste poolt.
Epp-Kusinäpp6. märts 2017, 16:10
Kahju, et ühtegi Araabikeelset lugu polnud.
lapsuke nukust6. märts 2017, 16:08
Mart, arvan, et targem oleks kooli minna ja vähem narkotsi teha. Siis võiks sinust veel asja saada.
16. märts 2017, 16:07
Kerli ei pidanud viisigi ju, show oli jah hea aga laul .khm
jube6. märts 2017, 16:24
ôudus kuubis ,nagu vampiir.
Kuule Mart6. märts 2017, 16:06
Ei teadnudki, et oled nii enesekeskne inimene! Miks arvad, et just sinu arvamus on ainuõige? Väga mage ja lapsik kustutada sõber seetõttu sõbralistist, et ta võitis Eesti laulul. Tõesti lapsik!
Nonooh6. märts 2017, 17:12
Kas need kellele Verona ei meeldi ei õigi oma arvamust öelda? Kui asi tundub pa ask, siis nii ongi. Kui osad seda tarbivad siis see ei tee seda ugu sugugi paremaks. No ennem oleks Rasmus või Kerli või Elina õinud ikka minna.
S.6. märts 2017, 16:04
Mul oli ka probleeme Kerlile hääle andmisega. Mitmendal katsel alles sain hääleltatud, enne andis lihtsalt kinnist tooni.
Kriitik6. märts 2017, 16:04
Verona on väga ilus laul. Kerli lugu on ka kena, kuid aitab juba neist haldjatest ja nõidadest....dancing with the demons??
Toits6. märts 2017, 16:04
Mart, sa oled ära keeranud. Tundusid kuidagi normaslsem inimene, varem.
rahvas valis6. märts 2017, 16:03
juhanolom8. märts 2017, 14:19
Stsenaariumis oli juba sees, kes võidab! Isegi seda ei vali rahvas!
kes on 6. märts 2017, 16:02
see arvaja mart müüri.. mis asi? Et see ära trükitakse siin.
jup6. märts 2017, 16:02
Vabandust6. märts 2017, 16:01
Ka mina hoidsin Kerlile "pöialt" aga... - Mart võiks viisakamalt käituda, tegelikus lööb präegu välja.
dadaaa6. märts 2017, 16:01
keskharidusega, vabandust, gümnaasiumi haridusega näitleja võtab sõna...? kah mul ütleja, paarist telesaatest osavõtt ei tee kellestki veel arvamusliidrit. seda enam, et kultuuri valdkonna inimeselt eeldaks veidi paremini sõnastatud arvamust, mitte lasnaka bussipeatuse ropsuröökimist. mulle näiteks ei meeldinud eelmise aasta laul, ja siis??? elan edasi, püüa sina ka, on tervislikum. ja muide, ma kustutasin su oma inimeste ruumist.
Marta6. märts 2017, 22:55
Päeva parim kommentaar :D
kõrgharidusega8. märts 2017, 11:20
Iga inimene võib demokraatlikus riigis oma arvamust avaldada! Järelikult meie riigike pole seda! Kuhu kaovad kommentaarid,kuhu küll kaovad?
Sina ja maailm8. märts 2017, 14:20
A kes sina oled et siin räuskad?
Vaeseke 10. märts 2017, 08:00
Püüa ikka elada, ära nuta!
anu6. märts 2017, 16:01
No täitsa tölpa oled? See, et su lemmik ei võitnud, siis tuled räuskama meediasse ja enda nime ja kõike maha tegema, Eesti rahva arust oled sa üks paras kloun nüüd, mis vahet oli kes võitis, tuli sul püksi peale seda??, et nii närvi lähed, pühi ära ja kõik korras. Absoluutselt ma ei või, kus tulevad järsku välja kritiseerijad :D
mingi onu Anu10. märts 2017, 08:02
Kust võtad õiguse eesti rahva nimel rääkida?
Arvid6. märts 2017, 16:00
See sallivas kõneviisis arvamus on Sorose tellitud vihakõne. Asi pole laulus vaid selles et Koit kiitis Brexitit.
See6. märts 2017, 19:38
tundub juba päris tõepärane. Aeg-ajalt tolerantseid "arvamusliidreid" ikka lekitatakse, juhuslikult kindlasti mitte. Ja ära hakka naeruvääristama - see ei toimi!
aaapppiiiiiii6. märts 2017, 15:59
milline eelteismeline see Mart on?! Sellepärast kustutada keegi ära oma sõbralistist?! Võid ju pahane olla, et võitis laul, mis endale ei meeldi. Aga kisendada, et ma kustutasin sõbralistist seepärast kellegi ära... kuivata palun kõrvatagused ära ja siis mõtle, kas kõik sinu tööd-tegemised kannatavad kriitikat või mitte?
Hästi positiivne8. märts 2017, 21:45
Minge kõik ühele kallale,see on kanade viis!
6. märts 2017, 15:59
et ta üle paneb ja on harimatu, seda teadsin, aga tuleb välja et on nõme ka veel, purjus vist?!
eremiit6. märts 2017, 15:59
Tyypiline tänapäeva tita, clintoni valija, kujutan ette kuidas nuttis koos teiste sots noortega silmad peast kui trump voitis, nyyd ei saanud oma laulu tita, kustutab inimese sobralistist ära, et laul ei meeldinud, norm, tyypiline hellik
titt6. märts 2017, 23:06
Kerli ise ka tänapäeva kommnoor-noorsots ja nn clintoni valija Trumpi vastu võitleja
Zz6. märts 2017, 15:58
..kohutav, et sellise mölaauguga inimest peavad kuulama lapsed teatris..ta määrib ju ära..ahjualune..
Madu8. märts 2017, 14:23
Ära sisise valge hiir!
to Zz10. märts 2017, 08:07
Kui peen "mölaauguga"!!!
Julie6. märts 2017, 15:58
Kas poiss on kanepit pannud või ?
))6. märts 2017, 15:56
kas see tont on normaalne ka vahel? kas keegi teab?
muig6. märts 2017, 22:13
Tavaliselt ikka on,aga äkki tõesti tuleb nõustuda ,et "kanepit pannud"
sinu8. märts 2017, 16:43
Sinusugune tee b kõike mida öeldakse või sopalehes kirjutatakse.Nordeas inisesid käsu peale!
Indrek26. märts 2017, 15:55
Tore muidugi, et inimese elu on nii hea, et selles tõsisemaid probleeme ei leidu kui mingi lauluvõistlus milles ei õnnestunud hääli anda. Lumehelbeke kasvagu ükskord suureks.
siss6. märts 2017, 15:54
Mart valas õli tulle. Pole ju vaja lasta kõigil rahuneda !
kahjuks või õnneks6. märts 2017, 15:53
otsustajaks oli rahva hääl
Wtf6. märts 2017, 15:52
Palju võib vinguda? Koit on süüdi, et ta valiti v?
Rahu!6. märts 2017, 15:52
No mõned naised on hüsteerikud, aga et ka antud noormees kirjutatu põhjal hüsteeria poole kaldub, on küll kummaline.
irv6. märts 2017, 15:51
Koit kindlasti nutab nüüd suure häälega. Minule sa ka ei meeldi , mis ma suga tegema pean, tuttavate nimekirjas sa ei ole, mah pean lööma v?
Irv8. märts 2017, 16:46
Oi irv on meil mingi parteilane!
arvid6. märts 2017, 15:51
See ju puhas sorose tellitud vihakõne. Asi pole laulus, vaid selles, et Koit kiitis Brexitit.
Selge6. märts 2017, 16:31
Siis miks isreali asjatundja vee peale tõmbas ja teised muidugi kaagutavad kaasa
6. märts 2017, 15:49
Mart , sa oled andekas aga harimatu. Paned täiega üle igas kohas. Koolita ennast.
Eestis10. märts 2017, 08:11
On haridus veega alla lastud!
Üleni paistes6. märts 2017, 15:48
Lasteaed, r s k. S a a g e ü l e.
Kah mul arvamusliider väljas.
kkk6. märts 2017, 15:48
See mees nimetab end näitlejaks. Häbi,et nii mõtled.Jäta edaspidi oma arvamused endale.
Ära8. märts 2017, 16:50
Mingil juhul jäta oma arvamust endale, nii palju siis sõnavabadusest!
njaa6. märts 2017, 15:48
tema arvates psk, minu arvates hea lugu. eesti laulul polnud sel aastal säravaid pärleid, ehk läheb järgmisel aastal paremini
ma6. märts 2017, 15:47
Olen märganud, et kui noored mehed hakkavad habet kasvatama, muutuvad nad peast vingu-vanameesteks. Aja habe ära ja esita oma superlaul tulevase aasta võistlusele!!!
Mari6. märts 2017, 16:11
Kogu austus ja lugupidamine, mis minul ja arvatavasti ka paljudel teistel oli tekkinud noore andeka Mardi vastu, haihtus nagu hommikune kevadine udu kogu selle mõistmatult labase ropendamise ja sõimlemise mõjul.
Kahju Mart, alles sa said tuntuks väga heast küljest, nüüd aga selline prohmakas, mida naljalt enam ei paranda.
kati6. märts 2017, 16:17
Täiesti nõus.Ka minu silmis ei ole ta enam keegi
Marta6. märts 2017, 22:51
Sama siin. Arvasin et tegemist täiskasvanuga, aga see FB sissekanne ... kõlab nagu OSS... mingi 14-a wannabe närvihaige...
Une Mati8. märts 2017, 16:52
Kelle silmis sina mingi Kati keegi oled? Vist ainult enda!
Une Mati8. märts 2017, 16:53
Kelle silmis sina mingi Kati keegi oled? Vist ainult enda!
Une Mati8. märts 2017, 16:54
Keda sinu j--bu arvamus huvitab!
no mis nüüd saab11. märts 2017, 15:47
tuleb surmanuhtlus taastada
XXXXX8. märts 2017, 16:51
Oi kas mingi parteikontori igavlev vanamutt!
ei noh6. märts 2017, 15:46
mart.marususe vastu aitavad süstid,või siis kaineks magamine,sellest entel-tentelist oli verona ainus laul mida kaivis kannatas kuulata
Kaivis kuulad11. märts 2017, 15:50
Äkki kanepi uimas, mille Mardi tagant varastasid?
avalik elu jälgimise teadlane6. märts 2017, 15:46
ma väga-väga vabandan, aga ma pole sellisest inimesest nagu hr Mart Müürisepp varem kunagi kuulnud. seega läheb minust täiesti see mööda, mida keegi tundmatu inimene arvab.
UH?6. märts 2017, 17:21
Polegi tähtis, kas selline pooletoobine maailmas eksisteerib.
Juba algusest peale oli Õhtuleht kallutatud. Kõigist artiklitest ja avaldatud fotodest domineeris ainult Kerli teema.
Nüüd siis püüab keegi toimetuses avaldada ükskõik kelle ükskõik millist arvamust, olenemata sellest, kas võitjaks tulid Koit ja Laura.
Kõik see "tragöödia" on tingitud hoopis sellest, et vaatamata ponnitustele ei õnnestunud Kerlit võitjaks suruda.
Õhtuleht võiks kaaluda, kas mitte palgata tööle tunduvalt erapooletumaid töötajaid.
Eurokepik6. märts 2017, 19:37
Maru Mart Müürisepp
naine6. märts 2017, 23:09
mina tean seepärast, et vaatasin näosaadet
Kuule avalik naine8. märts 2017, 16:56
Kellele läheb korda sinu arvamus?
Ott6. märts 2017, 15:45
Mina pole just M.M austaja, Pole mõtet ennast üle haipida ja teisi maha teha. Kes on M.M?
Dessant6. märts 2017, 15:44
nii noor mees nii närvis mingi laulu pärast? Otsigu kähku naine endale, maandagu pingeid.
to dessant6. märts 2017, 15:50
see padusallija peaks ikka mehe omale otsima, tuleb moodne olla.
Ise11. märts 2017, 15:54
muidu oled ikka alati moodne, sõjaväes pidid geid väga moes olema!
juss 18 vana6. märts 2017, 17:32
Kuidas ta neid pingeid siis naisega maandada saaks....
see on sinusugusele11. märts 2017, 15:55
muidugi mõistetamatu
ann6. märts 2017, 18:53
oioi6. märts 2017, 15:44
Ei tea tõesti mis sel Mardil hakkas, mis vahet seal on kes võidab, kui ei meeldi siis palun lülita mujale kanalile et midagi muud vaadata. Tõepoolest, mida ta viriseb!!!!
oi oi 8. märts 2017, 17:05
see oli nüüd küll väga originaalne kommentaar!
lapsevanem6. märts 2017, 15:43
Seliist p....a,mida Nukuteater esitab annab ikka vaadata ja kuulata
ohh6. märts 2017, 15:51
lapsevanemaga nii 100 % nõus, hoiame ammu eemale sellest majast.
lapsevanemale6. märts 2017, 17:10
mul on su lapsest kahju!
15:43-le6. märts 2017, 17:20
"Lapsevanem" nagu pisike titt, ikka kohe vastu nagu titt ikka!
Nüüd8. märts 2017, 17:07
On terve Nukuteater süüdi,on ikka tase!
kusti6. märts 2017, 15:43
Esmakordselt olen selle vennikesega nõus.
olen Mardiga nõus6. märts 2017, 18:30
kuid Kerlil polnud ju lugu ainult show!
SELETAGE, PALUN!6. märts 2017, 20:38
Kerlile tehti hääletamisel sohki....! Kas keegi seletaks selgesti ära:
1) Kuidas lõpphääletusel Koit ja Laura telefoniliin EI OLNUD umbes kui nende poolt ol
20 000 hääletajat ROHKEM....?
2) MIKS oli Kerli telefoniliin umbes kui tema poolt oli 20 000 hääletajat VÄHEM...?
3) Iga normaalse mõistusega inimene ütleks, et Koit ja Lauta telefoniliin PEAKS HOOPIS UMBES OLEMA....!
4) Kui palju oli kellegi POOLT esimeses voorus hääletajaid EI PUUTU asjasse kui jutt on TEISE vooru hööletajatest ja selline jutt on MÖLA....
5) KOKKUVÕTTEKS: Kerlile tehti lihtsalt ära salakokkulepete põhjal!
mees metsast6. märts 2017, 21:24
Hääletasin ka Koidu ja Laura poolt ning kaua aega ei saanud ühendust - andis kinnitooni!
ullike6. märts 2017, 21:27
ka verona laulu hääletades oli liin algul umbes.seletus lihtne-võrgu ülekoormus.
...6. märts 2017, 22:48
Oli umbes ka Laura ja Koidu number! Helistasin mitu korda, mul on Elisa...lõpuks saatsin sõnumi. Nii et ärge ajage jama suust välja. Kui ei saanud helistada oleks pidanud sõnumi saatma! :D
doktor7. märts 2017, 07:30
oleme siin arstidega salaja kokku leppinud, et oled i.d.i.oot, aga avalikult ei ütle
Mina7. märts 2017, 11:17
esimest korda Koidu ja Laura poolt hääletades saatsin sõnumi. Teist korda hääletades oli tükk aega vaikus, aga õnneks mul oli kannatust oodata, kuni lõpuks automaatvastaja vastas. Nii et ei saanud sugugi kohe hääletada.
Kui ka 8. märts 2017, 17:09
Helistasid,ära kelgi sellega,see oli ammu ära otsustatud!
Eesti8. märts 2017, 17:11
Arstid see on mingi nali või? Mingu kõik Soome medvendadeks!
Soome sorts8. märts 2017, 17:12
Eesti arstid Soome medvendadeks!
Saatse saabas8. märts 2017, 17:12
Juku6. märts 2017, 15:42
Kus tuli nüüd kriitik välja!?
.....6. märts 2017, 16:04
ta ei kritiseeri :d tal lihtsalt oli oma lemmiklugu...aga ma arvan, et seda asja nüüd liiga südamesse ka ei tasuks võtta :D
Lugeja6. märts 2017, 15:42
Parim lugu võitis-siiski.
eks6. märts 2017, 16:10
see oli viimati siis, kui võitis Leto Svet!
to Õige jutt6. märts 2017, 18:21
Kerli laul parem ? Olin täiesti ebameeldivas mõttes üllatunud, kui Kerli laulu kuulsin, sõnadest aru ei saa, lauluhäält üldse ei ole, kraapis kõrvu.
Öige jutt6. märts 2017, 15:42
Kerli laul oli töesti parem ja oleks ka laias ilmas silma jäänud.Aga see? Üks suur pluss on sellel,et Eestil pole hirmugi,et vöidab.Kust see raha vöetakse eurovisiooni korraldamiseks?
irw6. märts 2017, 15:52
kerli oleks silma jäänud ainult oma erakordse masajalgsusega. milline õnn, et tol.er.ast ja Trumpi-mustaja na.rk.ar sinna ei saanud.
ka7. märts 2017, 11:22
vaatasin, et Kerli jalad tegi see kostüüm ainult paksemaks. Lühike naine peaks ikka vaatama ja mõtlema, mida endale selga paneb.
Sa8. märts 2017, 17:15
IRV peaks laimamise eest vastust andma!
SINA8. märts 2017, 17:16
Sina ka vaatasid, oma pead pole või?
Kostüüm tegi jalad paksemaks10. märts 2017, 08:22
Minesta nüüd ära juba!Lilla selline!
Kesik10. märts 2017, 08:23
Kostüüm tegi jalad paksemaks,mis nüüd saab?
No-ei.6. märts 2017, 16:09
Ega väänlev blondiin pole muusika. Sa pane telekas kinni ja ainult kuula seda kiidetud Kerli lugu ja siis mõtle, kas ikka on teistest parem.
Helina6. märts 2017, 20:57
Olen nõus! Kerli ei pudanud kahjuks viisi.
Ainult8. märts 2017, 17:18
Kaltsu järelvedav brünetne kaunitar on täiesti geniaalne muusik.
Kuidas8. märts 2017, 17:19
Palun sel juhul eelnev kommentaar läbi läks,karjuv ebaõiglus!
to Õige jutt6. märts 2017, 16:10
See on Teie arvamus. Näiteks ka mulle Kerli laul meeldis, aga teised finaali saanud olid ikka kordi paremad.
mees metsast6. märts 2017, 16:50
See Kerli ei oska üldse otse laulda - täiesti noodist mööda! Koit ja Laura vähemalt peavad viisi.
Juba seegi hea11. märts 2017, 16:03
et terve eesti peale on Koit ja Laura, kes peavad vähemalt viisi,muidu poleks küll kedagi jevrovisioonile saata,täitsa jama kohe.
SAA ÜLE6. märts 2017, 18:21
see on kõigest eurovisioon mitte MTV lauluvõistlus
to Õige jutt6. märts 2017, 18:23
Kas laulmise oskus ei ole oluline ?
Kerlil ei ole häält, õudsalt käib närvidele tema laulmine.
niisama6. märts 2017, 19:27
jaja, ruslana hale vari.
televaatajad6. märts 2017, 20:39
KERLI OLEKS PIDANUD MINEMA EUROVISIOONILE!
suhkruvatt6. märts 2017, 15:41
Kas selline mõla ja arvustamine teeb elu paremaks v?
Trump on president ja verona võitis. Saage üle lumehelbekesed.
ra6. märts 2017, 16:11
Miks see sind häirib? Paistab et pigem on sinu puhul tegemist lumehelbekesega.
Ats6. märts 2017, 16:26
Eesti laul vs. Eurovision6. märts 2017, 16:45
Küsi endalt, kas valisid eestlaste lemmiklaulu, või laulu, mis esindab eestit Eurovisioonil. Verona ei saa tõenäoliselt poolfinaalist kaugemale, aga Kerli lugu oleks seal silma paistnud ja arvestada Kerli rahvusvahelist fännipagasit, ka ilma teinud.
6. märts 2017, 18:51
Fännipagasit??? Lubage naerda!!!!
heh6. märts 2017, 23:25
Tõesti, mis rahvusvahelist fännipagasit? See Kerli lugu pealegi on täiesti tühi, mitte kellelegi ei jää see isegi meelde.
Bla bla8. märts 2017, 16:13
Seda, kas oleks silma paistnud või mitte, ei saa kunagi kindlalt väita. Väga lihtne on nämmutada sellise loo edu üle, mis nagunii võistlusele ei lähe. Selline jutt on ainult spekulatsioon.
mina ise6. märts 2017, 20:37
Mõlemad on head võidud, nii Trump kui ka verona!
Mis jutt?7. märts 2017, 01:48
Ei olnud ju Trumpi - nimelist lauljat. Te olete kõik siin segi pööranud. Sõimate nagu voorimehed Marti, kuid ise olete veel hullemad. Usun, et Mart on rohkem vihane nende telefoniliinide peale, kui mingisuguse esikohale tulnud laulu peale. Vast aitab nüüd enda väljaelamistest ja oodake parem seda lõpptulemust.
Sina ja maailm8. märts 2017, 17:24
Sina siga! See ei lähe läbi! Sina kesik, mis on ka ju siga!
Milla Jovovitsh8. märts 2017, 17:25
Sina kesik, mis tõlkes tähendab siga!
7. märts 2017, 14:26
mart nägi elusat ajusaagimit ja hakkas arvamusliidriks. Juhtub.
Ei saa üle8. märts 2017, 17:21
Kodusõja ajend sõnavabaduse piiramine eestis!
6. märts 2017, 15:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tütarlaps6. märts 2017, 16:15
Ma tahtsin kirjutada täpselt sama kommentaari.
Mart - igaühel meist on oma arvamus, aga seda saab ka viisakalt avaldada!
Kahju - siiani arvasin, et oled tark, aga näe - pidin taaskord pettuma! Koidust arvan igatahes rohkem.
PS! Ma ei saa täpselt, aru, milles Koit süüdi on? Süüdistagu eestlasi, mitte Koitu, kui talle nii närvuidele käib, et nende lugu võitis.
Jeestlased 8. märts 2017, 17:27
On ikka täielikud j.o.b.u.d
Artjom6. märts 2017, 15:41
ise6. märts 2017, 22:09
ise oled ära pööranud!
kasva suureks poiss6. märts 2017, 15:40
Mart arvab, et tema muusikaeelistused on ainuõiged, kellele meeldib midagi muud kuulab ainult p"ska
ei imesta6. märts 2017, 15:54
neeed suured sallijad ju just nii mittesallivad ongi kõige suhtes, mis nende agendasse ei sobi. vot peab sulle meeldima see laul, mis mardile :D
olgem ausad, kerli laul oli ikka ju ra.
Mart ei arva6. märts 2017, 16:50
Mart teab ja oskab vahet teha kunstil ning p@sal
Mart kasvab suureks,6. märts 2017, 19:50
siis tohib hakata arvama, teadmiseni mõni poiss ei jõuagi.
saast6. märts 2017, 22:08