Üritused

AVALDA ARVAMUST | Kuidas meeldivad Avandi ja Sepa "Eesti laulu" reklaamikalambuurid? (189)

LISA KOMMENTAAR

hh8. märts 2017, 18:34
õudselt meeldiv oli alkoholi reklaam ja peksja ähvardav hoiak , olöeks võinud naisele ikka tou ära panna.
Kas sa mehike ei mõelnud et sel pidulikul õhtul istub saalis üks naine, kes on pidanud korduvalt taluma kodust vägivalda. Eks ole Avandi, see tegi selle naise kodused mälestused nii meeldivaks: Sellel ilusal pidulikul õhtul.
Pole vaja hoolida, sa oled näitleja.
minu arvamus8. märts 2017, 16:22
Väga tore meelelahutuslik üritus. Reklaamid meeldisid. Võidulaul on ikka väga kaugel Eestist nii keeleliselt kui sõnadelt. Meil oleks justkui Eesti ja eesti keele pärast häbi. Isegi loo sisu seome teise riigiga. Kontsert oli ikkagi kuulatav ja nauditav,aga eesti lauluga seda kõike seostada küll ei oska.
kõht kõveras8. märts 2017, 14:30
tsensuur teeb ka SLÕs head tööd. kommentaarid lihtsalt ei lähe läbi
Kõht Kõveras8. märts 2017, 14:29
Head töö!
Reklaamid sellise saate juures olidki mis reitingu ülesse upitasid.
Jään ootama järgmisi tegusid Avandi vs Sepp = naer
mannu8. märts 2017, 07:30
Väga labane sellisele pidulikule suurüritusele
/7. märts 2017, 11:49
Avandi ja Sepp pn niii head naljaninad, et peaksid edaspidi võtma enda kanda ka laulupeo läbiviimise.
Kultuuritegelastel on ükstapuha, kuidas Eesti Laulu pidulik õhtu ära lörtsida.
Ka mille sneid kahte naljameest ikka süüdistada, neile makstakse ja nad võivad ka riikllikel matustel, kui neid toimub, oma naljasid tega - see on ju elu.
pole neil viga midagi6. märts 2017, 18:35
päris hea vaheldus nende igavate viisikeste kõrval.
Elle6. märts 2017, 18:07
Tõnis Mägil võib küll kahju olla,et tal selline pooetoobime väimees on.Ega muidu ei teks,aga Avandi kraaksub ju selleigal esinemisel maha.Eks mees tunnetab ise ka oma tühisust ja püüab kuulsate ämma-äia varjuga elada.No ja see sepp,väike pisike rumal punn.Naljameestest on asi ikka väga kaugel.
6. märts 2017, 17:35
pole nad kunagi meeldinud,parajad laadatolad
lasteaed6. märts 2017, 13:23
Ei meeldinud kumbki reklaam võmm
Võimas!6. märts 2017, 14:36
Eriti VIIN Ja VÄHEM PEKSA!
Vaataja6. märts 2017, 13:16
Mulle meeldisid klipid väga, kuna nad ei olnud lihtsalt labased naljad, vaid neil kõigil oli mingi laiem plaan taga. Lapsed vaatasid ka ja neile pidin muidugi iga reklaami lahti seletama, mida nendega öelda taheti. Eesti laul laulude mõttes oli suhteliselt mage, seetõttu põhiliselt meelde jäidki reklaamid. Kui klippe poleks olnud, siis oleks Eesti Laul lihtsalt taustaks tiksunud.
kriitik6. märts 2017, 12:38
klipid lahedad tujurikkuja omad aga ei sobinud kokku eurolauluga, tahaks neid eraldi vaadata ja rootslasest staari lollitamine oli ka kohatu.
pean ütlema6. märts 2017, 11:01
et need vaheklipid olid kõige parem osa sellest lauluvõistlusest.
mingu parem TÖÖLE!6. märts 2017, 09:54
2 väga labast ja rumalat inimest. Lisaks musta kriminaalse kõnna sissetoomist pooldavat. Vastik!
Velak6. märts 2017, 00:04
Terve see saade oli huumori saade ja vaheklipid näitasid tegeliku eesti elu. Tublid , et keegi tõstab meie nõrgad kohad esile. Selline ongi meie elu. Saate nimi võiks olla näiteks Pürgin eurovisjoonile või midagi sellist. Eesti laulust on asi kaugel.
Ants5. märts 2017, 21:29
Väga lahe. Tüüpilised Avandi-Sepp. Lasevad ühiskonna murekohtadele kaarega (sama ajal said need murekohad korraliku tähelepanu) kuklasse. Mulle meeldis. Virisejatele- ostke elud endile. :)
Memm5. märts 2017, 18:35
See oli jube. Rikkusid selle saate ära.me teame isegi ,et meil nii on.asja paremaks see ei teinud.ainult ilus laupäev rikutud.
Mia5. märts 2017, 18:25
Nad mängisid poolearulisi, loomade tapmine ei ole täie aruga inimestele ega viina ilma millegi terviseks võtmine,kui Sepp naeris kogu hingest mitte millegi peale, see oli naljakas jabur, maailmas keegi ei taha orjariik olla, aga Eestil oli see kuldaeg, see oli kõik arusaamatus.
mann5. märts 2017, 17:37
avandi ei öpi ka elust midagi
Sulev5. märts 2017, 17:35
Arutleda või mitte reklaamklippide üle ja mis kellelegi parsjagu meeldis ja kellel mitte, on eraldi teema. Jah, nõustun, need olid labased. Hr Normet võiks ikkagi ka maitsekuse ja auditooriumi arvu vahel suuta kainelt mõelda, mida ja kuidas televaatajatele esitada. Nii uhke saateformaat eeldab läbimõeldud ja kõrget professionaalset juhtimist. Avandi ja Sepp olid pigem "häbi-narrid". On need tüübid maha käinud? Kahtlustan, et Sepp ei olnud kaine!
need naljad olidki ainsad,5. märts 2017, 16:55
mille pärast seda kontserti vaadata, laulud---võta üks ja viska teist, v.a. linna laul, aga seegi ainult eestlastele kuulamiseks.
5. märts 2017, 16:49
Ott Sepp arvas,et on filmis Malev,röökis nagu Uru,Märt oleks võinud talle ketsupit ka näkku visata,oleks täismäng.
cool5. märts 2017, 16:13
need naljad sobisid sinna üritusele samapalju nagu kakat täis taldrik rootsi lauda
vastupidi..6. märts 2017, 11:03
...nagu roosid keset kakamerd.
Rellu5. märts 2017, 15:20
Täiesti kohutavad ja läbi mõtlemata naljad, oleks vöinud olemata olla!
mittevänn5. märts 2017, 14:57
reklaamid olid üllatavalt head, täiesti poxxui, mida mõtlevad välismaalastest eurovisiooni pjjeedikud sellest ja need ''lastekaitsjad'' tulge nüüd tagasi reaalsusse, teie juuniorid räägivad, ropendavad, k**ivad, tarbivad ja teevad asju, millest teil aimugi pole ning see kui te neile nendest probleemidest ei räägi, siis see ei muuda neid olematuks. ja kui te sattusite nende sketšide pärast paanikasse, siis kas borni stripptantsu või kerli hallutsinogeensest tripist tehtud lauluga on kõik hästi ja neid te ei pea lastele seletama?
kahjuks ei saa suhtuda positiivselt kogu kompotti, sest tolereeriv, salliv ja sõbralik kinnimakstud pugemine eelmistel aastatel on jätnud oma väga sügava jälje.
austust on kerge maha mängida ning reeglina seda pole võimalik taastada, vähemalt mitte samas mahus, kahju et nad ennast maha müüsid.
no5. märts 2017, 14:39
ei meeldinud üldse need naljad ,ka saatejuhid oleks võinud olla paremad
mina5. märts 2017, 13:40
Meeldis reklaam viinast-nii oli vanasti-võta pits ja pea aru!Tuli meelde Gorbatsovi viinakeeld.Viina müüdi küll aga siis kui peale maksid!?
Joh5. märts 2017, 13:12
Osad olid suhteliselt tabavad klipid (eurokat ei vaadanud, nii et ei tea mis nad saates otse korda saatsid), aga osad olid suhteliselt magedad. Ehk lihtsalt sellisesse saatesse need "reklaamid" ei sobinud. Neile kes arvavad, et tänapäeva lapsed ei tea mis alkohol või vägivald on.. kuulge olge reaalsed. Lapsed on arvutis ja mängivad mänge, kus lastakse päid otsast ja kui keegi viinareklaami teeb, siis ollakse pahased või? Klouni ühiskond Eestis...
autsa5. märts 2017, 13:12
reklaamklipid olid magedad
Ainus5. märts 2017, 12:58
Naljakas klipp oli vangla oma. Teised kahjuks kas labased või igavad. Sealjuures olen väga najahimuline ja mind on väga kerge naerma saada, Nii, et kahju küll....
Klipid parimad5. märts 2017, 14:39
Paremad, kui suurem osa laulukesekesi.
Ainult võidulaulust oleks piisanud küll.
Eriti hea oli viinareklaam!
Täiesti kümnesse, Ossjaniwwsky.le.
eelaul5. märts 2017, 12:44
sepa lõugamine viskas üle. AK, AK Kas see peaks rahva naerma ajama? Mind ajas küll rohkem nutma...
korraldajatele5. märts 2017, 12:38
Kui näidatakse selliseid reklaame, oleks pidanud olema hoiatus, et keelatud alla 18 aastastele ja kontserdi algusaeg oleks võinud olla kell 22.00, mil head lapsed juba magavad. Need reklaamid olid kui otsene vägivallarünnak laste vastu.
shott6. märts 2017, 14:33
kui Sa arvad, et lapsed on lollid siis on Sul endal midagi viga...
mulle meeldivad nende naljad alati,5. märts 2017, 12:27
igatahes paremad kui sukk oma kambaga teeb allapoolevööd nalju, mis üldse muigamagi ei pane, nii et avandi ja sepp kütku aga.
Sass5. märts 2017, 12:16
Eesti laul see küll ei ole, miks ei nimetata asja õige nimega ,eurolaul ??? Ja need kaks tola sellesse saatesse ka ei sobi, arvestades vaatajaskonda !
no on tsirkus,5. märts 2017, 12:05
nii lolle nalju pole ammu näinud....
kahju...5. märts 2017, 11:59
No miks tehakse selliseid klippe? Kaks meest võtsid kätte ja rikkusid tobeda järjekindlusega Eesti lauluvõistluse. Kas need "klipitajad" tahaksid, et nende lapsed vaatavad selliseid klippe.
Klippe oli paremaid ja halvemaid, aga on vaja leida õige aeg ja õige koht kus neid kasutada.
Jah, RAHA! Haritud inimesed, jätke ka sisemisele kultuurile ruumi ja mõelge enne kui oma hullud ideed Euroopa ette toote.
Unser5. märts 2017, 11:56
Teisi nii labaseid tegelasi, kui duo Sepp ja Avandi praegu lihtsalt ei ole
mulle meeldis5. märts 2017, 11:50
hea vahelduseks vaadata!
mõttetu üritus5. märts 2017, 11:38
See ajupesu mida nad teha üritasid oli lihtsalt hale.Kohati piinlik, et mulle kunagi tujurikkuja meeldis, sest see haige asi mida nad eile tegid võttis kergelt sõnatuks.Vähe sellest, et kõik oli läbimõtlemata.Mingi põlve möla? Tundus, meeleolu oli saalis väga masendav ja mis väljamüüdud jama nad ajasid? Väga palju tühjasid toole näitas, või inimesed läksid poole pealt ära? See oskari "nali" oli ka ikka "vapustav".Rääkimata neist õelatest twiitidest mis olid ilmselgelt nende enda kirjutatud, et saaks ette lugeda.Huvitav, et keegi saalis ei naernud...hmm.
eelu5. märts 2017, 11:37
meeldisid kõik lühikesed ja tabavad välk ja pauk
mann5. märts 2017, 11:15
Ma ei jõua ära imestada, kuidas selline asi sai meil üldse juhtuda. Ma arvasin, et ma näen halba und. Jubedad reklaamid ja veel jubedamad saatejuhid. Ott Sepp on ju nagu psüühiliselt haige inimene, kuidas sellist inimest lubatakse lavale. Mul ei ole piisavalt halbu sõnu, et oma arvamust avaldada. Mis on küll selle ürituse korraldajate eetikaga lahti?
Juho5. märts 2017, 11:15
Võitjad Koit ja Laura olid juba eelmise nädala Kroonikas ära toodud.Laupäeval asi lihtsalt vormistati ja suure käraga.
abc5. märts 2017, 11:02
Kohutav jama Avandi ja Sepa poolt, ERR võiks ükskord mõistusele tulla...eesti ei vaja selliseid tobusid saateid juhtima...
Ülo5. märts 2017, 11:00
Mis reklaamidel viga oli? Sai naerda küll. Ja ilmselt oli neil valus vaadata kes teemaga seotud on.
Ega saade ei olnud mingi pühalik laulupidu.
...5. märts 2017, 12:25
Kas arvad tõesti, et last, kelle ema kodus peksa saab, ajas see naerma??? Või last, kellel kodus pidevalt juuakse??? Või naist, kelle kallal on vägivallatsetud??? Loomulikult on neil valus vaadata... Ja ka neil on valus, kes ise seda läbielamata ometigi mõistavad. Negatiivset külvates ei ole võimalik positiivsust luua...
dfg7. märts 2017, 22:03
Miks sa nii negatiivne oled? Jube inimene
MM5. märts 2017, 10:58
Tundub, et need naljad käisid pööblile üle jõu. Tegelikult oli seal päris tabavaid asju.
vaata6. märts 2017, 14:29
kes on korralik inimene, see on korralik isegi, aga just pööblile lähevad ilmselt sellised "naljad" peale ja vaevalt, et mingi joodik või peksja aru pähe võtab.
eilsele5. märts 2017, 10:52
Tagasi vaadates onnestus Avandil/Sepal tolmukeeris yles keerutada. Mina lihtsalt imestan pikemalt diskussiooni laskumata, et kuidas ei leidunud mitte kedagi, kes oleks lahti seletanud, et need naljad ei ole selle saateformaadi jaoks.
Kuhu5. märts 2017, 10:47
mu komm kadus? kas ei tohi meenutada, et Avandi teleülekandes neid rootslastele orjaks pakkus? Kõik ju kuulsid seda. Selline mees peaks pärast niisugust ilkumist lavakeelu saama.
Reklaamid5. märts 2017, 10:45
olid oma irooniaga OK, aga see, kuidas Avandi meid Zelmerlöwile rootsi orjadena tutvustas ja palus meid "tagasi võtta" on ju lausa kriminaalne. Ükski normaalse aruga inimene sellist juttu ei räägi, isegi mitte "naljaks". Avandi vist ei adu, et orjana ei seisaks ta rahva ees ega ajaks sellist pläma suust välja, vaid pühiks rootslaste ...
kunagi5. märts 2017, 18:51
oleks see nali ehk isegi aktuaalne olnud, aga praegusel hetkel on Rootsi orje täis ja Avandi peab ütlema vabanduseks oma sorry , et veidi nagu hilinenud kuningriiki pürgija.
marii5. märts 2017, 10:38
välba ja saar hirnuma...
Kaks mõttetut klouni5. märts 2017, 10:24
Kaks labast, haledat klouni, kes arvavad, et on humoristid.
alf5. märts 2017, 10:23
Sepp ja Avandi ei sobinud saatejuhtideks mitte kuidagi. Tundub, et nad ei saanud aru, millist saadet peavad juhtima. ERR pani nendega ikka täiesti mööda. Loodame, et Eurovisiooni neid ei kohta.
5. märts 2017, 10:19
mõistan nende musta huumorit. raske elusaatus peegeldab sellest.
ega sinna pole midagi teha. noored inimesed aga nii negatiivsed.
võib olla saavad nii enda raskustest üle.
mis nemad5. märts 2017, 11:16
nendesse reklaamidesse puutusid, need olid tehtud meie praegust ühiskonda iseloomustama :). Kas tundsid ennast ära :)? Oled jooma või löömamees?
mina5. märts 2017, 10:15
Võtsin kergemalt- vaatasin alles siis kui hakkas züriipoolne hääletamine! Ei huvita see suur ,,shou,,!
vkr5. märts 2017, 10:01
Ei meeldinud, kui reklaam algas, vaatasin muud.
Helju5. märts 2017, 10:00
Isegi unes ei oleks suutnud selliseid jubedusi näha. Jätsin lauljate kuulamise ja vaatamise pooleli, kuna iga laulu järel ei viitsinud teleri eest ära minna. Sain hommikul teada, kes võitis. Seega ei saanud ka hääletada! Kas tõesti oleme jõudnud Eesti lauluvõistluses selliste tulemusteni, et pole enam võimalik rahulikult kuulata laule ?
5. märts 2017, 09:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
muidugi5. märts 2017, 11:17
mugul5. märts 2017, 09:46
ei vaatanud ja ei hakka vaatama. õukonna tolad
shott6. märts 2017, 14:41
no ei vaatanud... kust Sa siis tead et öugonnatolad. ole nii kena ja hoia siis oma suumulk koomal kui Sul midagi konstruktiivset öelda ei ole
anu5. märts 2017, 09:32
suur osa inimesi olgu nad peened või jõhkardid jooksevad üle laipade,nende jaoks need reklaamid ongi. see oli ikkagi show mitte klassikatähed
Mina5. märts 2017, 09:23
Kas lastega vaadates või ilma lasteta vaadates - ikka täiesti lauslolluse tipp oli see saatejuhtde tegevus seal koos oma "reklaamiklippidega". Miks me peaksime kuulama-vaatama just seda Ott Sepa röökimist nii et silmad on pungis ja kaelalihased pingul. Ja ise nad kahekesi veel mõnulevad, nagu oleks "kuldmune" suust välja voolanud. Miks ei olnud teistsugused saatejuhid, kel oma huumorisoonega ka natuke intelligentsust näidata oleks. Väga nõme. Aga esikoha laul on SUPER!
aaa5. märts 2017, 09:15
Saatejuhid,vaadake ennast telekast ja mõelge mida teete,
5. märts 2017, 12:33
sa nõuad võimatut. vaadata nad võivad, aga mõelda???? see on juba midagi vinget.
.....5. märts 2017, 08:58
Kesised ja nirud mehed.
aleksei5. märts 2017, 08:57
tere kas panite tähele 2viimase hääletusel olnud lugu mis sõelale jäid jah ma panin nimelt võitis laura ja koit kuid siis korrati sama sketsi nagu oskarite gaalal 2 ümbriku skandaali et nagu justkui võitis laura ja koit ja 1 äkki tuli ka2 ümbrik mängu kas pole mitte eba viisakas võtta snitti mingist eelnevast juhtumist ette tänades aleksei
Närvikõdi :-)5. märts 2017, 12:05
Vot see oligi hea nali, lõi kõik pahviks, et kas tõesti läks midagi nihu? Kuigi mina tabasin kohe ära, et see ei ole sama apsakas mis Oskarite jagamisel juhtus :-) Keegi kannatada ei saanud, rõõm oli veel suurem, et ikka Koit ja Laura võitsid.
minu meelest5. märts 2017, 12:32
see oli ainuke hea ja aktuaalne nali. Plusspinktid väljamõtlejale!
Need5. märts 2017, 08:53
kes Avandit ja Seppa maha teevad siis juhin tähelpanu asjaolule, et need "reklaamid" olid elust enesest ja kui elu näha ei taheta ja ollakse "hall mass orjameelega", kes jookseb pea ees tulle, kui käsk tuleb siis ausalt mul on häbi oma rahva pärast. Muutke oma elulaade, muutke seadused selliseks, et rahval ei oleks häbi, ärge müüge oma kodumaad maha ja mis kõige tähtsam, armastage ja arvestage üksteisega.
to need5. märts 2017, 11:11
Mitte ei tee maha, vaid juhivad tähelepanu nende nn. haigetele reklaamidele. Need mehed peavad ikka kas täiesti süüdimatud, haiged või dokumentidega nõrgamõistusega olema. Naljal ja naljal on vahe, need kaks tola pigem tegelesid üleolevalt mõnitamise ,kui huumoriga , aga ega Avandi puhul ongi see tema elu mõte.Õnneks oli etv2 samal ajal kergejõustik, sai laulude vahel seda vaadatud.Aga ega err ei õpi ja kui mina maksumaksjana selle veel kinni pean ka maksma siis ajab tõesti s..ta keema.
vale aeg ja koht5. märts 2017, 12:36
reklaamid iseenesest on ju valupunktidele viitavad, aga sellise räige ja jõhkra teostuse tõttu ei sobi need igal üritusel näitamiseks.
5. märts 2017, 08:34
minu meelest naeris nende reklaamklippide peale avandi ise. peale igat reklaami oli jube õnnelik ja naeris. no ju talle teevad sellised naljad meele heaks. inimeste huumorimeel on erinev. mina ei tee mõnel teemal nalja. aga see ei tähenda, et teised teha ei võiks.
ee5. märts 2017, 08:31
nõme. saatejuhtide pärast oleks kohe kanalit vahetanud, aga kogu ürituse pärast seda kannatama.kas see sepp tarvitab midagi.
hillar5. märts 2017, 12:21
Vaatasin saadet ainult nende reklaamide pärast. Mõnusalt tabavad. Täna vaatan veel kord.
to hullar5. märts 2017, 12:40
Sa oledki neid reklaam vist juba liiga palju vaadanud.
peetrike5. märts 2017, 08:20
Need kaks venda on ennast täielikult ammendanud. ETV ekraanil sellist nõmedat ja labast perele suunatud tujurikkujat näidata, kui saku suurhallis oli ka palju väliskülalisi- äärmiselt piinlik. Kohutav. Ei soovi näha enam kumbagi ei teles, teatris ega filmis. Nii madalale on ennast raha nimel tõmmanud. Tõmmaku uttu, tõesti
kvaliteethuumor5. märts 2017, 10:51
kahju, et eestlastele meeldivad sellised telesarjad nagu papad ja mammad ja kellapid ja naabriplikka, mis on kõik ikka puhas saast ning alla prahi, kus imiteeritakse joomist ja sellest tulenevaid nalju... ja kui tehakse sarkastilisi nalju, siis joostakse saba jalge vahel õhtulehe kommentaariumitesse ning hakatakse sappi sülgama, sest nende tegelastega, kelle üle "reklaamis" nalja heideti samastutakse liiga palju ning tuntakse ennast ära...
ei vaata5. märts 2017, 12:45
ühtegi neist telesarjadest, aga labast ja räiget jobundust kvaliteethuumoriks ka ei pea.
Masendav5. märts 2017, 08:19
Kas tõesti peab selliseid jaburdusi näitama riigitelevisioonis??
hmm5. märts 2017, 11:52
etv ainuke aus asi ongi must huumor , ylejäänud on vale ajupesu.
Urmas5. märts 2017, 08:10
Mõtlesin, et kas asi on minus, kui neid klippe vaadates ükski näolihas ei liikunud. No kohe mitte vähimatki!
shott6. märts 2017, 14:50
to Leenu5. märts 2017, 08:09
Palun korja need esteedid kuskile kokku ja kutsu sinna neid nalju kuulama.
oh issand jumal5. märts 2017, 10:53
eks papad ja mammad ja kellapid ja pühapäeva õhtu sepoga ole tõesti kordades paremad ja naljakamad...
ja5. märts 2017, 12:48
Erki5. märts 2017, 07:41
Ei vaata ühtki saadet,kus pagulasesallija Avandi osaleb
kys5. märts 2017, 10:55
sest sina oled nõukaaegne inimene, kellel haridust ja intelligentsi tsuti napib...
to Erki5. märts 2017, 15:30
Samad sõnad, ka ei vaata.
Ei taha Avandi varju ka näha.
Tartus Kvartali avamisel oli ka Avandi, rikkus kogu ürituse ära.
Erki5. märts 2017, 07:41
Ei vaata ühtki saadet,kus pagulasesallija Avandi osaleb
Telev A. Ataja5. märts 2017, 07:35
Saatejuhtide esinemine oli kuidagi väga toores ja läbimõtlemata. Nagu oleks lihtsalt korra proovi mõttes lavale astutud asja mitte väga tõsiselt võttes.. Kokutamine, täiesti 0 karismat, lauljatele esitatud küsimused olid ka pigem selline suvaline põhikooli tasemel trollimine. Lisaks sinna juurde need reklaamid, mis ehk kuskil huumorisaates võiksid sarkasmihuvilistele meeldida, aga sellise formaadiga saatesse kohe kindlasti ei kuulu. Laulud olid head, aga seal ümber toimuv kahjuks piinlik.
No tõesti!5. märts 2017, 07:26
Mõtlesin, et vaatan lauluvõistlust. Jäi ära, sest Avandi- Sepp rikkusid kogu loo. Kui meil napib saatejuhte, tooge naabrite juurest!
ei5. märts 2017, 10:56
äkki peaksid hoopis ise naabriks hakkama, kui ei meeldi :)?
...5. märts 2017, 07:02
ainult hulludele ehk vahereklaam
Maimu5. märts 2017, 07:01
midagi nii absurdset ja jubedat kui oli annab välja mõelda.Tehke ometi järeldused kas või seekord väga õiglastest kommentaaridest.Poolfinaalide saatejuhid SUPER aga siin .Avandi on nii ära väsitanud näosaatest ja Sepp-täiesti nõme!
jeekim5. märts 2017, 06:53
Eestis ongi viimasel ajal probleemiks, et "naljamehi" on kole palju. Kvaliteet on ikka madal küll.
Viis enne viljandit5. märts 2017, 01:32
Saatejuhtidel hommikused tabletid võtmata jäänud.
On ühe laulu mehed ja ansamblid. Nüüd on ka tõestatud, et on ka ühe hooaja naljamehi kes kogu ülejäänud elu risustavad oma pläma ja kisaga eetrit.5. märts 2017, 01:21
Masendav mälestus nende tänastest jaburustest.
Midagi nii jubedat ei näe tavaliselt unes ka5. märts 2017, 01:16
Kas nad olid seemneid söönud ?
Ooot nüid5. märts 2017, 01:09
Mis need "reklaamikalambuurid" veel on?
Ei VAATA VIDEOID JA AVALDAn ARVAMUST | Ei meeldi Avandi ja Sepa "Eesti laulu" reklaamikalambuurid? 5. märts 2017, 00:58
hjm5. märts 2017, 00:56
see jahiturismi teine pool, ikka täielik ämber.
Tõnu5. märts 2017, 00:51
Eks joome ja peksame edasi nagu muiste! Ega hea huumor maailma paremaks muuda!
Ehh5. märts 2017, 00:41
Multikulti avandi on out
Häbi!5. märts 2017, 00:20
Sellist SODI peab maksumaksja kinni maksma? HÄBI ERR-ile, et sellist rõvedust eetrisse laseb.
haha5. märts 2017, 00:18
LV5. märts 2017, 00:17
Mu esimene kommentaar kommentaariumites, aga tõesti ei saa jätta kirjutamata! Miks peab nii positiivse ja võimsa ürituse muutma nii labaseks ja piinlikuks? Oleks saanud ka peenelt ja intelligentselt kõike seda teha! Kust tuleb üldse see mõte olla inimestega niivõrd ebaviisakas ja kohtlane nagu Sepp ja Avandi olid?
Mall5. märts 2017, 00:10
Ohtujuhte oli piinlik vaadata- labane jutt, inimeste ule ilkumine ja nomedasse olukorda panek. Mida kohmetum inimene on seda rohkem naivad seda olukorda nautivat. LABANE!!!
Vanasti pidid inimesed kovasti koolis kaima ja enne etteasteid kovasti tood tegema kuid nuud aetakse igasugust soga suust valja ja isegi piinlik pole.
kats785. märts 2017, 00:30
. . . just ,täitsa õige jutt.väga odav ja labane oli igastahes õhtujuhtide etteaste.täitsa nõus.
5. märts 2017, 08:07
mis mulle meeldis, kui Sepp pidi nö venitama, kui esimeses voorus publiku hääli kokku loeti. Küsis Ivo Linnalt, mis on tema kõige mõjusam venitamistaktika. Ivo vastas: ajan jaburat juttu, sul see amet selge.... No nii ilusasti pandi Otike paika, sel hetkel naersin ma südamest meie äpude saatejuhtide üle. Tänan Ivo selle eest! vot see oli peen huumor!
to nii on5. märts 2017, 00:07
Oma irooniat tehku kusagil mujal.
nii on4. märts 2017, 23:57
Väga palju ja eriti agaralt on kommenteerimisega ametis nürimeelsed kes pole võimelised vahet tegema isegi mustal ja valgel. Ilmselge irooniaga tehtud asjad on neile täielikult arusaamatud.
jajaa5. märts 2017, 08:31
täiesti Valgetähe ära teeninud, eriti pereviina reklaami eest
et see on nüri meel kui jaburused ei meeldi!5. märts 2017, 09:53
Sulev4. märts 2017, 23:56
Ei meeldinud, Avandi ja Sepp minu jaoks täiesti "halturistid". Aga ju oligi neil "poogen" kogu sellest värgist. Nii kui nii makstakse ja siis ei ole enam vahet, millise etteaste teed.
tom4. märts 2017, 23:46
Mart Normet sina vastutad selle jama eest.
qwq114. märts 2017, 23:44
mis krdi saarejuhid sellised ma ei saa aru .kas tõesti normaalsemaid tegelasi ei leitud siis juhtima või.täitsa pe...es.hakkas paha sellest oti karjumisest,päriselt minge arenege kusagil nn naljamehed omastarust,lihtsalt odav ja labane!!!
vui4. märts 2017, 23:34
SELLE SEPA RÖÖÖKIMIST MA EI JÕUDNUD KÜL KUULATA ,NING PIDIN KAHJUKS KANALIT VAHETAMA.RÖÖKIGU KUSAGIL MUJAL,HAIGED NALJAD KA VEEL PEALEKAUBA
Ilme4. märts 2017, 23:26
Väga meeldis vôidulugu, MÄRT ja Ott meeldisid väga!!!!
???4. märts 2017, 23:24
Nende meeste naljad enam peale ei lähe. Magedad, arusaamatud, labased. Reklaamida joomist, peksmist, verd...milleks? Kuidas ma pidin sellest aru saama?
Mia5. märts 2017, 04:38
Nii püüagi aru saada, et teemad, millest juttu tehti (killer välismaalastest jahimehed, või kodune vägivallatseja, või laenukontor jne) on meil väga aktuaalsed, ja parem teha sihukesi asju vähem, või jätta üldse tegemata. Nende lahendus oli teemad üle võlli keerata ja nii viidata probleemidele. Laginal naerma ajamine ei olnudki mu arvates eesmärk, pigem ikka musta huumori poole, et asi tegelikult naljast kaugel.
tore, et püüdsid5. märts 2017, 08:55
aru saada. vaat arusaadav oli küll, kuid äärmiselt halvasti tehtud. keeranud siis korralikult. loomulikult on hea lahendus üle võlli keerates viidata probleemidele. armastan irooniat. aga kõik oli äärmiselt hädine ning halvasti, väga halvasti tehtud. välja kukkus tõeline mage s a a s t.
4. märts 2017, 23:17
Ma usun, et nad on paari aastase puhkuse auga ära teeninud.4. märts 2017, 22:58
Meil on ka intelligentseid õhtujuhte, vahelduseks võiks latti kõrgemale tõsta,
troll4. märts 2017, 22:55
IT4. märts 2017, 22:55
reklaamiämber4. märts 2017, 22:55
oh jumal anna aega et kasvaks aju kus mõte sees
Lembit4. märts 2017, 22:49
Üks ju avalikult öelnud, et jälestab Eesti rahvast ja teine on lihtsalt tola. Mida selliselt koosluselt muud oodata oligi kui saasta,
ok4. märts 2017, 23:12
see üks on vabandanud ka
to ok5. märts 2017, 00:23
See vabandus siras küll ei olnud.
Ei soovi näha seda eestlaste hä be ne jat.
Jopa Kolla5. märts 2017, 06:15
Oled lihtsalt natsa kõva peaga.
Lii4. märts 2017, 22:45
ma püüan arusaada neist "Naljadest", aga vale saade on valitud.
tujurikkujad4. märts 2017, 22:31
Alles oli morbiidne aastapäevakontsert, nüüd räiged-rõvedad "reklaamid" muusika nautimist rikkumas.
Kas tõesti peab kõik üritused, mis võiksid olla meelelahutuseks, ära solkima?
Avandi ja Sepp ei mõtle ise stsenaariume välja, nende autor tuleks avalikustada ja häbiposti panna.
Volli 4. märts 2017, 22:25
Midagi nii nõmedat ei ole näinud.
leenu4. märts 2017, 22:22
Ma ei ole ammu nii palju naernud. Toredad poisid ja väga hea must huumor, millest esteedid aru ei saa
?4. märts 2017, 23:26
Mida seal naerda oli, vanemad joovad, lapsed vaatavad pealt? Eks jah selliseid Leenusid ole ka küllaga.
Jopa Kolla5. märts 2017, 06:17
Oh püha lihtsameelsust!
No kui5. märts 2017, 00:42
leenu ise samal tasemel algeline inimene, siis muidugi meeldib.
hinne kaks5. märts 2017, 00:49
Reklaamid oleks olnud "Tujurikkujes" omal kohal, sellesse "Eesti laulu" finaali nad 100% ei sobinud. Oleks võinud olla pidulik ja ehk väikeste naljadega aga mitte selline laadatolade esinemine. Rikkus kogu õhtu ära. Huvitav, kes selle peale tuli, et neid kahte kutsuda ja kas enne proove ei tehtudki, kus oleks saanud korrigeerida. Ju peetakse rahvast lamedateks, kellele võib kõike kaela valada.
Piinlik oli4. märts 2017, 22:18
Seda nimetetakse läbipõlemiseks. Ausalt, isegi ei muianud.
to Mulle meeldivad5. märts 2017, 00:25
See on küll tellitud komm.
Kes tellis?5. märts 2017, 08:45
Kui aadressi saadad, saadan arve. Muide sama piinlik oli nende peaministri intervjuu, mis näitabki, et eetris hoitakse neid kunagise edu pärast aga viimase kahe aasta ja kahe kuu jooksul on nende tegevus hinnatav sõnadega , paras saast.
Mulle meeldivad4. märts 2017, 22:00
mõlemad poisid ja nende huumor,kuigi olen vanem inimene.
4. märts 2017, 21:57
Väga head otse ja südamest.
mh4. märts 2017, 21:51
Ei vaata saateid, kus need magedad kujud etlevad.
Evi4. märts 2017, 21:38
Tõesti väga piinlik! Kas selline lollitamine on kohane etv-s. Saadet ei vaata ainult noored, kelle arvates see on hea. Vanemate inimeste arusaam heast naljast on teistsugune.
4. märts 2017, 21:40
Lastele ka sobimatud, nemad vaatavad ka.
penskar5. märts 2017, 11:36
mulle meeldisid, naersime naisega mõlemad :).
kusti4. märts 2017, 21:31
Lati alt, ei isegi mati alt läbi!
karu4. märts 2017, 21:30
avandi ja sepa nõmetsemine on hakanud ära tüütama.
Kelli4. märts 2017, 21:22
Väga meeldivad need reklaamid. Ott ja Märt toovad välja Eesti tabuteemad, millest sellises kontekstis ei räägita. see näitab, kui hullusti on meil asjad lood näiteks joomise või peksmisega. Kuidas inimesed ei mõista seda, et need on üle võlli täiega keeratud. Väga õiged!
Mina5. märts 2017, 11:28
Tabuteemade väljatoomiseks peab leidma sobivama koha, mitte Eesti Laulu finaalsaate. Tõeliselt labane asi kukkus välja.
Neid5. märts 2017, 12:31
tabuteemasid saab välja tuua ujal, kus nende koht, aga mitte selles pidulikus kontserdis!! Teiseks, joomisega on asjad hullusti, jah, aga kui tahetakse alkoholi hindu tõsta, siis on kisa taevani!
5. märts 2017, 13:38
Nalja mõte võis hea olla, aga teostus oli kehv, näitlemine ei tulnud neil ka välja.
HM4. märts 2017, 21:19
Täielik pettumus! Midagi nii nõmedat poleks uneski osanud oodata.Huvitav,kes need välja mõtles ja kes need lubas ka lavale ja eetrisse lasta? Jaburamaid reklaame annab ikka tikutulega otsida!
Ka selle etenduse juhid ei meeldi üldse!!!! Kas meil omal pole tõesti enam paremat valikut,see näitab,et see üritus on läbi kukkunud.Olen väga pettunud!
k4. märts 2017, 21:18
Jahiturism, valimisreklaam, restoran talumatutele, raadioreklaam -lemmikud
...4. märts 2017, 21:17
Käisin lapsega suurhallis peaproovi vaatamas ning ta küsis, kas läheme pärast neid asju ostma. Tema jaoks on Sepp ja Avandi ägedad ning ta ei mõista veel sellist "huumorit", võttis seda tõepähe. Reklaamid rikkusid tuju ja polnud tahtmist laulegi vaadata. Piinlik... Koguperesaade??? Halllooo ERR!!!
Kelli4. märts 2017, 21:20
Lapsele selgitab selliseid asju lapsevanem. Mis sa arvad, et su laps internetist või telerist igapäevaselt ei näe selliseid asju või? Nad ju väga tabavalt toovad välja Eesti tabuteemad. aInult rumalad inimesed ei mõista seda.
kellile4. märts 2017, 21:39
tabuteemad võivad nad välja tuua ja kellegi konnasilmadele astuda ja päris valusasti, aga... sellise saatega ei sobi need kahjuks mitte kuidagi kokku.
Kellile4. märts 2017, 22:41
Iga lapsevanem ei lasegi lapsel arutult netis ja teleka ees istuda. Pigem läheb lapsega kontserdile... Ja siis peab terve kontserdi tegelema selgitustööga... Tänan - ei olnud lõbus. Rahvusringhääling ei peaks tegelema selliste "võtan tutist" naljadega. Ainult rumalatele on vaja selliseid asju ette näidata. Targad teavad niigi... ja rumalatele nagunii ei mõju...
to Kelly5. märts 2017, 10:01
Selgitasingi lapsele nagu soovitasid, et need onud on napakuse etaloonid ja tavaliselt läheb neil kõik valesti. Eputrallad kus edevus ületab mõistust tuhandekordselt.
Headel naljategijatel on edevuse ja mõistuse suhe vastupidine.
mul on5. märts 2017, 11:39
kahju siis su lastest.
tuli meelde5. märts 2017, 09:42
Won't somebody please think of the children!
Nonii5. märts 2017, 12:43
Otse kümnesse reklaam ju, tähendab, et jooksetegi iga shauma ja pesupulbri reklaami järel poodi ostlema, ei ole oma tutvusringkonnast küll kuulnud, et neid reklaame tõepähe oleks võetud, väga naljakas oli just
sass4. märts 2017, 20:55
Kas paremaid saatejuhte Eestis polegi. Poolfinaalid olid paremad.
to sass4. märts 2017, 21:24
täitsa nõus, poolfinaalide saatejuhid olid mäekõrguselt üle neist kahest tolast. Mul on tõesti häbi, et sellise mastaabiga saadet on pandud juhtima just need tegelased.
Mõeldes sellele, et vägagi kindlalt vaatavad seda saadet ka üle Euroopa tõsised eurolaulu fännid, siis tekib mul küsimus: mis mulje jääb neile eestlastest nende nõmedate klippide alusel? Keelest aru ei saa, meie sise-elu nad vaevalt teavad, seega jääb neile arusaamatuks ka irooniline must huumor. püssipaugud, vanglatrellid, loomad, viinajoomine + muu blä-bläblääää... mina välismaalasena siia enam tulla ei tihkaks.
AITÄH Sepale-Avandile turistipeletaja rolli täitmise eest!
PS miks see Ott vahepeal karjuma peab nii vastikult (nt enne AK-d) ?! kui närv vastu ei pea, kadugu koju puhkama!
se-to4. märts 2017, 20:51
Lollid ja punnitatud naljad, nagu saatejuhidki.
ANTS4. märts 2017, 20:43
Nõmedad reklaamid. Imelik, et ETV selliseid eetrisse lubab
s4. märts 2017, 21:12
Reklaamid on viimase peal! Tõelised pärlitega pommid valitsuse aktsiiside vastu. Ossinovski, - värise!
4. märts 2017, 21:28
viimase peal võivad nad olla ja iseeneset mõttes omal kohal, aga paluks eraldi saatena... praegusel juhul vaatavad ka lapsed, nii ei klapi need kuidagi (juba "tänu" relvaga vehkimisele- joomisele)
Kalju4. märts 2017, 20:41
Vabandan, aga Eesti riigi TV-s eeldaks ka laulude tõlget riigikeelde!
Ants4. märts 2017, 20:43
kas5. märts 2017, 11:41
loodate sõnadest mingit uut mõtet :)?
T4. märts 2017, 20:35
Ajuvaba reklaamid ja kas lastele peab näitama viinareklaami?!?!?
4. märts 2017, 21:04
kui sa asjale pihta ei saa, siis mõtle veidi ja siis kommenteeri.
jv4. märts 2017, 21:22
koik saavad ju asjale pihta aga selline jabur nali ei kolba siia saatesse,Täiesti jaburad reklaamid,vaga nork esitus,
am4. märts 2017, 20:35
Mart Ummelaa4. märts 2017, 20:34
samuti4. märts 2017, 20:29
lastega vaadates on tõesti piinlik. mis saade see siis õieti on? laulusaade? siis miks probleemid heliga?
4. märts 2017, 20:20
Ei meeldi ja eriti saates, mida vaatan Err-s ja lastega !!!!
4. märts 2017, 21:08
kas Eestis tehtud filmid kõlbavad lastele vaatamiseks - minu arvates on seal väga palju roppusi ja seksistseene, mis on äärmisel labased ja võikad. Nendes reklaamides ei olnud midagi, mis rikuksid laste elu. Peaaegu kõik lapsed on näinuid viina võtmist oma kodudes. Sõltub sellest, kui palju ja kuidas juuakse ja mis on joomise tagajärg.
vale4. märts 2017, 22:33
KÕIK lapsed nüüd küll ei näe oma kodus viinavõtmist ja naisepeksmist. Kas sa arvad, et eestlaste pereelu on tõesti nii alla käinud?! Lastele peab kindlasti neid asju reklaamide juurde selgitama. Osad on mulle naljakad küll, osa on peenema huumoriga, osad lajatavad otse, osad on üle võlli mullegi, mis siis lastest rääkida.
Kah karsklane5. märts 2017, 14:23
Mainiks siis ka vahepalaks, et meie peres pole iialgi kedagi löödud ega tilkagi alkoholi tarbitud.