Blogid

Kas presidendi krediitkaardiga saab kõike osta makse maksmata? (75)

LISA KOMMENTAAR

Härra Ilves oli vaieldamatult parim president.22. veebruar 2017, 04:54
Katsed teda laimata on naeruväärsed ja tihti lausa alatud. Töö kiidab tegijat.
no9. veebruar 2017, 13:54
presidendi ametikoht peaks ära kaotama , maksumaksjal kergem
lusti kaitsealused6. veebruar 2017, 20:35
ja hingesugulased. martin nappa -aferist kuubis, uurimisorganite "kits". nappa esindab hiinlaste ärihuvisid, lusti elukaaslane -aserite omi.
kuidas loovutasid "la femme" väikeaktsionärid oma aktsiad hans h. luigele? lusti elukaaslase "veenmise" tagajärjel. meetodid sarnanesid võlgade sissenõudjate omadele.
kuuuurija6. veebruar 2017, 20:23
mul on selliseid, kes on alla kukkunud. seda ei ütle mittelusti elukaaslane vaid ants päär.
päär tegeleb võlgade sissenõudmisega, lusti elukaaslane tegeles väikeaktsionäridelt aktsiate välja kauplemisega.
aasmäe käest püüdis ta kätte saada mingeid aserbaidzaani varasid.
just nii!8. veebruar 2017, 09:25
Iga päevaga hakkab tõde selguma, miks pidi Aasmäe surema!
voi,voi4. veebruar 2017, 07:57
ja sellist rahamaiast taristumeest laulsid kadrioru ööbikud pukki.Kallis lõbu see taristumeeste värk.
Refugee3. veebruar 2017, 10:50
See Anna Maria Galojani kohtuasi tuleks ule vaadate.Ma usun,et Eesti riik volgneb talle vabanduse ja rahalise kompensatsiooni.
..8. veebruar 2017, 03:31
Odott, ärge nüüd päris tuuri ka minge! Vabandus nagu "kannatanud" Linterile?
XXX2. veebruar 2017, 23:35
Presidendile ei väljastata krediidikaarte.Krediidikaartid on presidendi kantselei töötajatel.Ajalehes oli eksitav viga presidendi krediidikaartist.
to XXX9. veebruar 2017, 17:53
Lugeja2. veebruar 2017, 19:44
Mine tea järsku Golojani jutt õige ,et btema kogu raha pihta ei pannud.Seal oli ka Ilves mängus kui mäletatae.Ja kui neid kulusi lugeda siis tundub et karistada ja raha tagasi maksma peab Golojan.
Tasuks rohkem uurida mine tea mis välja tuleb ja kuidas noor preili süüdlaseks lavastati.
Refugee2. veebruar 2017, 23:29
Mulle tundub ka,et A.M Galojan kasutati kellegi poolt alatult ara ja lavastati suureks suliks.Kas keegi ei peaks tema ees vabandama.??
Refugee 2. veebruar 2017, 17:30
Maksudena ara makstud raha kuulub riigile.Seda on pisut totakas maksumaksja rahaks nimetada. Ma ei suuda veel tabada asja pointi,miks endist presidrnti on vaja laimata.Selle taga peab olema midagi muud millelt puutakse tahelepanu eemale juhtida.Igaks juhuks soovitan jaada rahulikuks ja oodata,mis edasi hakkab juhtuma.
on2. veebruar 2017, 21:52
ikka maksumaksja raha, kui selle riigile maksis maksumaksja ja kui Ilves sai oma elamise arendamiseks eas-i kaudu pea 2 sadatuhat, et hiljem avada turistidele oma taastatud kodu või loss, siis hiljem välja tulnud mõte, et ikka ei ava, on maksumaksja raha väljapetmine, ehk vargus, kuid kus varas peab olema?
miks küll pürgib uurivaks ajakirjanikuks2. veebruar 2017, 15:57
inimene, kes tormab pinnu kallale, kui ümberringi hulbib hulganisti palke.
kas maksti spordisaali kasutamise eest erisoodustusmaksu on küll kõige viimase tähtsusega küsimus. ja kui oleks makstud, siis oleks seda ju makstud maksumaksja arvel.
olen nõus kõige esimese kommentaatoriga. puterdamist on siin palju.
pettunud eesti juhtides2. veebruar 2017, 14:33
kogu aeg oli Savisaar hammaste vahel, aga see mis tegelikult toimus, seda ei märganud keegi
Noh2. veebruar 2017, 23:44
Kas sellel kuul ei maksnud Keskerakond Savisaare eest 250.000 € Tallinna raha raiskamise eest trahvi?
Noh2. veebruar 2017, 23:46
Ei näe,et oleks lisatud?
2. veebruar 2017, 14:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Võts2. veebruar 2017, 16:44
Presidendi talu ei saa olla ametiajalkuidagi turismitalu, see tehti kohe algselt matsidele selgeks, . Nüüd samuti, kinni makstakse see tsirkus maksumaksja raha eest.
Nõus , ui tegu on aumehega, on nõme hakata sorima arvets, ag akui see nn. nimetataud aumees on kõige lihtlabasem suli, siis mida oodata- tuleb karistada sama mõõdupuuga, kui näiteks Valga hiigelvargaid( kes on tegelikult algajad tõeliste tegijate seas).
kui juba2. veebruar 2017, 13:52
presidendi arveid vaadatakse, ehk jõuab järg ka pisemate sullerdajateni. Lootus tekkis.
Dhdbdndk2. veebruar 2017, 13:15
Lust. Saa aru. Kõik selle jama maksame ju kinni tegelikult meie, Eesti rahvas. Samal ajal kui president külalistele kalleid napse meie raha eest ostab, et saa enamus omale sauna pilsnerigi lubada. Selline lõputu raha laristamine õis toimub tänases võimu ladvikus on väljunud absoluutselt igasuguse kontrolli alt. Eestlased töötavad omal küüned pahupidi, et eneselt hinge sees hoida. Makstes oma piskult palgalt maksud. Milleks??? Selleks, et käputäis tegelasi saaks selle süüdimatult ära raisata?! Vähe sellest. Kulutatakse rohkem kui peale tuleb mis annab kogu arg põhjust niigi üle käte läinud makse tõsta. Maksud on mõeldud riigi arendamiseks, julgeoleksuks jne. Mitte presidendile kes selle eest mereande ostab.
väga2. veebruar 2017, 12:44
hea ajastus,khe ühel lehel kaks erinevat uudist,kuidas inimesed elavad.presidendi krediidi kulud-penskarite konservi järjekord.president nii vaene,et ei ole raha sääsetõrje ostmiseks,kui suur siis ikkagi presidendi palk oli,kui krediitkaardiga kulutati 90 000 10 kuuga.
eesti kodanik2. veebruar 2017, 12:33
meie toompea seadused on nagu tõmbelukk. või nagu m n a h k .
Presku kanseleis2. veebruar 2017, 13:17
Pole 1 krediitkaart! Vaid ligi 30-40 !
Vaataks ehk ka teised üle!
P.S!
Täielik rahapesu--mis sai alguse endise Riigikontrolli,,=VIIRI-- juhtimise ajast!
Kus auditit tehti nähtavasti ,,silmad kinni,,!
Ja kõik said söönuks!
Kui see pole kõrgemal tasemel kuritegelik ,,maffia,, siis mis see on???
Nii2. veebruar 2017, 12:05
Kuna pr. Lust töötab TV3. Siis tekkis minul ootuspärane küsimus, millest ma artiklit lugedes
täpselt aru ei saanud. Kas pr. Lust on veidike kade ja arvab, et ,,pealtnägijale,, antakse kõik materjalid kuid tema ajakirjanikuna paraku kõike materjale ei saa ( ebavõrdne kohtlemine ?) Talle jäi täpsemalt arusaamatuks pealtnägija loo eesmärk? Aga hetkel ma arvaksin, et pr. Lust ruttas ette oma artikliga
antud teemal. Ta kergitas uue teema lihtsalt niisama. Kuid minul on küsimus, miks ta selle asjaga ajakirjanikuna tööd ei tee ja osapoolte arvamuse artiklisse ei sopsuta? Oleks ehk vastused erissoodustusmaksu osas olemas. ja muugi osas , mis nyyd ju ikkagi ebaselgeks jäid ka lugejale.
Alar12. veebruar 2017, 11:24
Mingi kontroll peab muidugi olema sellise kaardi kasutamise üle. Muidu võib tõesti kaardiga "Galojanni" teha. Iseasi, kas tavakulutusi peaks TV-s kogu rahvale näitama. Mingi privaatsus peab inimesel ka olema. Seda hetkeni, kui asi muutub ebaausaks.
to alar12. veebruar 2017, 12:24
privaatsus ongi inimesel oma isiklikust rahast isikliku kaardiga makstes. see on maksumaksja raha ja pole midagi imelikku, kui raha omanik kasutust jälgida soovib. mis siin arusaamatut on?
Kodanik2. veebruar 2017, 16:12
Mille vastu eksis Golojan, et ta vangi pandi?
Jälle see vanasõna.2. veebruar 2017, 11:21
Kala mädaneb peast , ainult et eesti riigis on mädanik juba kümmekond aastat tagasi jõudnud sabani s.o madalama astme õigusekaitsjatest pisivarasteni. See lehk on tänavatel tuntav.
Midagi Muud2. veebruar 2017, 11:17
Ajakirjandus- see neljas võim ja ilmselt kõige võimsam. Just . Midagi muud on kogu selle korruptsiooni karuselli keerlemapanevaks jõuks. See on korruptsioon ja teene-teene vastu "töötegemine" alates politseist, prokuratuurist ja kohtusüsteemist. Igal neist on kasvõi pudeli või lõunasöögi eest toimetatud , avalikke saladusi, s.t tegelikult teadaolevaid , nende meelet "peidusolevaid" korruptsioonihõngulisi telgitaguseid ja seepärast ei saa enamus neist ise ausalt tööd teha ja suurte sulide peale hingatagi !
Hendrik saab jälle isaks wee,2. veebruar 2017, 11:14
Solei2. veebruar 2017, 10:50
Küll leitakse taas seadus, mis sunnib maksumaksjat kõike kinni maksma.
sugulane2. veebruar 2017, 10:57
HÄRRA TOOMAS HENDRIK ILVES OLI EESTIMAA PARIM PRESIDENT !
krat pärnust 2. veebruar 2017, 13:02
Muidugi oli aga siin käivad ainult ekrenaudid ja kremli trollid.
Kuule krat2. veebruar 2017, 13:42
kao oma vanaema juurde.
kas aru ei saa2. veebruar 2017, 17:50
järelikult kuulud sa ise ka enda poolt nimetatute hulka, mees, su loogika lonkab.
kas eesti2. veebruar 2017, 10:48
president miki oli joodik, et vein veini otsa ostis. Ehk tuleb ta suunata rahva raha eest veel alkoravile.
krat pärnust 2. veebruar 2017, 10:44
Küsige evelini käest kuidas ta kaarti kasutas.
Pärnakas2. veebruar 2017, 10:56
kle, krat, mine puu taha. Ära häbista oma idioodistunud kommentaaridega linna.
krat pärnust 2. veebruar 2017, 13:00
Sa mine evelini juurde tagasi . Ta ju sinu armuke.
hulgus5. veebruar 2017, 07:58
evelin ikka kogu rahva armuke
tilba2. veebruar 2017, 10:38
ma nägin millalgi kuidas presidendi autot käiakse pesemas kadriorus metodisti kiriku juures statoili automaatpesulas. Juht maksis ka kaardiga, milleks oli musta värvi swedbanki firmakaart. Muidu polnud midagi, aga kas tõesti pestakse kallist S-mersut (mis tol ajal veel uus ka oli) harjadega automaatpesulas? Iga vähegi autodest teadev inimene ei vii oma autot kraapida kuhugi harjapesusse...Ja miks statoil? kas selle pärast, et on lähedal kadriorule?
Mida 2. veebruar 2017, 10:51
essu sellest presidendi autost. Kui värv ära tuhmub, vahetatakse auto uue vastu välja
to tilba2. veebruar 2017, 12:26
to ta ka autop e d e jutt sul, mul mitmes tutikas auto järjest, kõiki lasen läbi statolili pesula ja no midagi pole juhtunud. mis selle uue mersuga juhtuma pidi siis seal?
jussike2. veebruar 2017, 10:37
terve see riigi juhtide tegevus on selline-pätte kaitstakse aga öiheid inimesi-neil pole nagu mingit öigust!???üks varastab 10 miljonit ja saab rahandusmnistriks-teine teeb omale 5 miljonit laste heaks ja saab vangla karistuse? kus siin on öigusriigi juhtumine?
eesti2. veebruar 2017, 10:35
maksumaksja poolt kogutust rohkem kui poole varastatakse, nii see on.
J.O.K.K.2. veebruar 2017, 10:32
kui president ei maksa makse, siis meie ka ei maksa - mu arvates on see õiglane :D
Mofo2. veebruar 2017, 13:30
kui president veidi riigi tagant varastab siis miks peaks tavakodanik selles mingit probleemi nägema? kui maksuamet pidevalt räägib, et olge ausad, oma maksude eest saata päästjaid ja arste, kuid reaalsuses laristab nomenklatuur sedasama maksuraha. Sedasi on väga raske tekitada maksumaksjas patriotismi tunnet, et ausalt makstes aitan riiki.
arvaja2. veebruar 2017, 10:30
Eestis kehtib ainult 1 seadus .kõige võrdsem võrdsete hulgas
Solei2. veebruar 2017, 10:27
Las koerad hauguvad, karavan läheb ikka edasi...
Reede2. veebruar 2017, 10:23
Loen selle, "kuhu ma kaastööd olen teen", muidu arukat juttu kirjutava inimese näpuveaks. Kurja ei tee, kui enne avaldamist lugu läbi loetakse ja vead parandatakse.
Komisjonide arutelude ja riigikogu komisjonide protokolle nõudes jõuame seisu, kus ametlikul koosolekul ei räägita asjast vaid otsustamine nihkub kinniste uste taha. Kahtlustada võib, et juba ongi riigijuhtimine muutunud tagatubade pärusmaaks ning hääletamine on vaid formaalne vormistusakt.
KODANIK2. veebruar 2017, 09:46
MILLEKS SELLEST PASUNDADA . MIDAGI SELLEGA EI MUUTU. JÄÄB NAGU OLI.
to: kodanik 2. veebruar 2017, 10:34
Muutub ikka , seda rohkem inimesi on presidendi ameti kaotamise poolt....
krat pärnust 2. veebruar 2017, 10:42
Se on ekre jama. Ekre tahab presidendi kohta ära kaotada.
to kodanik!2. veebruar 2017, 15:26
Just teiesuguste suhtumise tõttu ongi see kõik võimalik, mis siin toimub.
Julie2. veebruar 2017, 09:38
Presidendi krediitkaart ?!? See on eesti rahva rahakaart , meie raha on seal kaardil.
See oli vaid üks ,,THI,,krediitkaart!2. veebruar 2017, 10:40
Neid kaarte on seal aga hulgi!
Rahapesu eriti suures ulatuses!!!!
Presidendilt raha tagasi!2. veebruar 2017, 09:23
Presidendilt ei saa raha tagasi nõuda põhjendusel , et on mingid "Õigustatud ootused!" Aga kas eesti rahval tohivad olla presidendi suhtes omad "õigustatud ootused"? Kui rahva suhtes need ei kehti, ei tohi kehtida need ka presidendi suhtes.
rs2. veebruar 2017, 09:21
2. veebruar 2017, 09:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
naerust kõveras2. veebruar 2017, 12:28
Clat2. veebruar 2017, 09:19
ja suured vargad sõidavad tõllas.
kodanik2. veebruar 2017, 09:13
hea proua Lust. Ja ei peakski illkuma. Sa eksid, see ei ole Toomas Ilvese tulu, vaid EW presidendi kulu,mis on kooskõlas presidendi katselei reeglitega. ja,kui vaja makstakse maksud ka. Uhele isesisvale riigile on need kulud peenraha.
.2. veebruar 2017, 09:21
peenraha, kuid milleks on sellist presidenti üldse vaja?
vastus: meile ei olnudki, vaja oli vaid USA saatkonnale, et vajadusel saaks konverentsil näidata Ida-Euroopa riigi võimuesindajat, kes järjekordselt võtab Venemaad sõimata.
jeh2. veebruar 2017, 10:22
"ühele iseseisvale riigile on see peenraha". Sa kodanik oled ilmselt kõrgeltmakstud lojaalne ametnik. Ülejäänud kodanikud on peenraha.
Iga kodanik peab olema aus ja elama nii nagu ta rahakott lubab. Kodanike jaoks on seadused, kui nad just riigiametnikud ei ole. Kui on juba asjalised riigiasutustes, ametkondades, nõukogudes - siis nad ei ole peenraha, nende jaoks on kõrged lojaalsuspalgad, puuduvad vastutus ja kohustused, igas seaduses on kõrvalrajad alati avatud.
Sass2. veebruar 2017, 09:08
Mulle meeldib selle noore inimese mõtlemisvõime ja suund : " Mind näiteks huvitaksid presidendi krediitkaardiandmetest palju rohkem igasugu komisjonide arutelude või parteikoosolekute protokollid mis näitaksid, kuidas meie riigis otsuseid vastu võetakse. Muide ka riigikogu komisjonid ei ole altid oma protokolle meediaga jagama. "
Need asjad on riigi seisukohalt tõesti palju olulisemad, kui ükskõik millise ametniku pisivargused, kuna need näitaks suurvarguste soodustamiseks tehtud otsuseid!
Jah nii peabki2. veebruar 2017, 09:05
Ametiga seotud kulud peavadki olema maksuvabad. Palgalt on maksud kindlasti makstud. kindlasti on ka ausam kui paavst autor käinud nn "koolitusel" ja joonud maksuvaba kohvi ja jumal hoidku söönud ka paar maksuvaba küpsist. Teise silmas pindu näeb aga oma tagumikus keppi ei näe.
tom2. veebruar 2017, 08:59
Väga asjalik kirjatükk! Nii Pealtnägija oma teemakäsitluses kui ka presidendi kantselei eksjuhid ja kantselei ise oma hambutus hämamises, jooksid sel korral väga mannetult lati alt läbi. Hulk s_tta sai ventilaatorisse, midagi puhtamaks ega paremaks sellest ei muutunud.
Tehniliselt on täiesti loomulik, et presidendi kantseleil on krediitkaardid ning analoogsed kulud. Midagi usutavalt inetut või veidrat Pealtnägija välja kaevata ei suutnud ja selle loo avaldamine on pehmelt öeldes kummaline. Usaldusväärne kindlasti mitte.
Võimalik, et Mihkel Kärmas on lapsest saati teles töötades elukaugeks jäämas. Suuremast äriettevõttest vaadates on ilmloomulik, et tippjuhid võõrustavad külalisi ja võõrustatakse neidki - Austribaaris või hotellisviidis veini jutu kõrvale tellides - see on elu.
Fikc2. veebruar 2017, 13:18
Suurfirmad võitlevad oma raha turul ise välja. President ei võitle millegi eest. Kulutab, nagu homselt poleks.
Fikc2. veebruar 2017, 13:18
Suurfirmad võitlevad oma raha turul ise välja. President ei võitle millegi eest. Kulutab, nagu homselt poleks.
reku2. veebruar 2017, 08:59
Aga peabki ilkuma. Sest ta on puuk. Ka president peab raha lugema ja kokku hoidma. Eriti Eestisuguses vaeses riigis. Meie ga peame presidente surmani üleval. Miks?
rein2. veebruar 2017, 08:48
hea lugu. 5+
ja arvan, kui riigipea ise ongi aumees, siis tema ümber sebivad teenrid on .. noh nagu juba vanasti keskajal, kust saab sealt krabab
ilmelik lugu2. veebruar 2017, 08:47
segane ja laialivalguv,,justkui pohmakaga kiirelt kokkuklopsitud,et peaparandus välja teenida...
http://g1.nh.ee/images/pix/katrin-lust-75534187.jpg
puust dildo2. veebruar 2017, 09:17
Kuuuurija on kade, et Pealtnägija selle teema tema eest ära tegi?
Asjalik3. veebruar 2017, 08:25
Ei ole, mida kadestada.