oleks mõistlik lõpetada see fimaautode erisoodustusmaks.Kõik sõiduautod mis firmale ostetakse ,saab tagasi arvestada ainult pool käibemaksust ja asi selge.Mis värvimisi ja sõidupäevikuid,see on jama.
aga pigem osaliselt.Kui väikelinna poepidaja sõidab kord kuus pealinna hulgimüüjate juurde kaupu tellima, siis on korraga sõidetud vähemalt 200 km, tööle käiakse peamiselt jalgsi, kuna selleks ei kulu üle 10 minuti. Laupäev on samuti tööpäev, mõni tund lühem. Kuidas sõita vaba ajaga 200km, kui koduseid töid on samuti vaja teha ja puhata on ka vaja? See 50%-line arvepidamine ei klapi. Suvepuhkuse ajal tehtud kulutuste arved on tasutud eraisikuna ja ei panda ettevõtte kuludesse. Miks peaks mõtlemisvõimega ettevõtja panema isiklikud arved ettevõtte kuludesse 100%-liselt, selleks et tagasi saada 20% käibemaksu? Kokkuvõttes väheneb ettevõtte kasum, õigem on maksta dividende ja arvestada sellelt tulumaksu. See 50%-seadus sunnib ettevõtte kuludesse näitama tegelikust suuremaid kulusid. See on vastuolus raamatupidamise põhimõtetega ja seadusega.
maksumaksjate osalisel või täielikul toel soetatud sõiduautod võiksid tänavapildis olla eristatud küll. ehk piiraks pisut võõraste sulgedega ehtimist ja oma mina tähtsustamist ning lisaks vast mõne sendi maksuameti kontole.
norras on firma autode numbrimärgid rohelised ja ainult 2 kohalised ning eesistujate seljataga metall võre. vahet pole siis milline auto kas söiduauto, maastur või tarbesõiduk. naljakas on vaadata lihtsalt seal kui tuleb mingisugune moodne pill ja juhi taga nagu karupuur :)
Mitte "firma" autod, aga palju väikesema maksuga kaubikud. Paljudes peredes selline "tagavaraauto". Meil püütakse rahvast hämada, et neid seal nagu kontrollitaks ja need on juriidiliste isikute autod. EI! Tahad osta eraisikuna ja maksa vähem makse. Neid "kaubikuid" tehakse ka edevatest autodest, tagaistmed kas eemaldatud või lahtivõetamatuks tehtud, nii on kallid jeebudki saanud "kaubikuks". Ärge laske end hämada.
ei tehta soodustusi kellelegi. Kui külas, kus on ainult üks pereettevõte ja sellele kuuluv auto, siis kehtivad ikka samad seadused.Kui soovid abistada üksi elavaid vanu inimesi ja lastega peresid, kel autot ei ole,siis maksad selle eest erisoodustusmaksu. Pealinnas on kasutada tasuta ühistransport. Räägime õigusriigist ja võrdsest kohtlemisest!
Pentsik on hoopis see, et Reform kes ei suutnud 17 a. nimetamisväärselt midagi ära teha, kui siis jõukate klassile, tuleb nüüd uut Valtsust kritiseerima enda tegemata tööde pärast.
ma ei jaga ikka seda pointi ära,et mis siis nagu muutub `? et tuleb mulle vastu sinise,rohelise,kollase jne. numbrimärgiga auto,no ja siis ? Kõlab sama kummaliselt,kui iga teine valitsuse projekt. Mis te rähklete siia sinna.
sinised ei tule,need diplomaatilised numbrilauad. ilmselt tuleb roheline. mis vahet sellel on? vahe ongi see et maksuametnik näeks juba kaugelt kas su majaees seisab öhtuti rohelise numbrimärgiga auto vöi mitte. kas klubi ees on rohelised v mitte. kui on rohelised siis lendad ligi nagu see üks tola kunagi mnt ameti ametnikule kuskil ehituspoe ees et kas söidupäevikud ka peame, et siin teeme isiklikke söite perega :D
et värve jääb väheks, et kõiki eristada. Tuleb kasutusele võtta pooltoonid. Mingi toon tuleb välja mõelda ka riigikogulaste autodele ,mis on ostetud maksamaksja raha eest. Nende eesmärk oli vaid võimaldada kohtumist oma valijatega.
Mul sama küsimus,mida ma pean tegema? Igal õhtul on vastas oleva korrusmaja ees parkimisplatsil mitu siltidega,reklaamidega kaubikut. Need on firmaautod, aga tõenäoliselt on neil firmaga leping. Kui auto kuulub ettevõtjale,kes elab selles majas,mille aadressil on ettevõte registreeritud, siis pargib ta õiges kohas. Kui ettevõtte tööks on klientide teenindamine,olgu need siis eraisikud või ettevõtted, siis kas tal peab olema Tallinna südalinnas kontor,mida ta vajab ainult sinna ette auto parkimiseks? Poliitikud pole seni vastanud mitte ainsalegi küsimusele. Arutatakse ainult,mis värvi sildid peaksid olema ja väidetavalt olevat teistes riikides ka värvilised.
KOMMENTAARID (18)