Inimesed

Artikkel esialgselt ilmunud 28.01.2017

ÕL ARHIIV | Tõnis Mägi: käes on selline aeg, et tahaks ennast kusagilt pigistada – äkki on tegemist unenäoga... (419)

LISA KOMMENTAAR

ei loe19. november 2021, 09:50
ei kuula, ei koti . minu jaoks surnud tegelane . tühistatud . null koma null .
nõukaajal8. veebruar 2017, 07:49
räägiti meile mädanevast kapitalismist,tuleb välja ,et tõtt rääkisid.
pange 6. veebruar 2017, 15:05
Avandi ka punti. oleks rohkem lugemist.
jee6. veebruar 2017, 13:45
mäks5. veebruar 2017, 22:12
Hea eesmärk,kuid si.. lõpptulemus...
kuskil on kasvatusviga,,mida parandab liigne ahnus.
eeskuju soomest4. veebruar 2017, 19:45
http://meiekirik.net/index.php/uudised/347-helsingi-luterlik-piiskop-andis-15-aastasele-poisile-ule-...
Helsingi luterlik piiskop Irja Askola andis eilsel geigalal, mille korraldas geileht QX, üle Aasta Homo auhinna. Tiitli pälvis 15-aastane Pori poisslaps Tuure Boelius, kes tuli möödunud sügisel "kapist välja".
Juutuuberina kuulsust kogunud poiss osaleb muuhulgas hiljuti lavale jõudnud homomuusikalis "Tom of Finland", kus ta mängib nimitegelast tema noorusaastatel.
Tõnnile5. veebruar 2017, 10:09
Vana ,unustuse hõlma vajunud mehepoja mõtisklused möödunud ilusast elust.
Ehh, olid ajad Soomest tulles ja siin lauldes !
reps4. veebruar 2017, 17:40
aga ega need arvutiajakirjanikud ongi eest keele ära rikkunud rääkimata grammatikast,ainult oma slängidega -õppigu parem eesti keelt
4. veebruar 2017, 19:10
Sina kirjutad ka valesti! "aga ega" ...
to reps5. veebruar 2017, 12:12
Teil endal ka ei paista grammatikaga hästi olevat? Komasid ja tühikuid võiks ju osata kasutada?
to: reps8. veebruar 2017, 06:01
Kas aga ega on eesti keel?
arvan4. veebruar 2017, 17:21
Mina arvan, et kõik algab inimesest enesest ja jumalast, keda palutakse või ei.Mitte keegi ei saa meid sundida kui me ise ei lase saba sorgu ja kõrvad lonti.Kange kael Brüsseli poole, juhul kui sealt lollusi nõutakse, sellest on meil puudu.Brüssel ei ole Moskva, Brüssel annab järele, kui suudad ja viitsid oma seisukoti kaitsta.EU välispiirid tihedalt kinni, seda tuleb nõuda ja sobimatud hulkurid tagasi saata.Siin järele anda ei tohi ega saagi, muidu juhtub suur õnnetus.
heh5. veebruar 2017, 12:13
kilu31. jaanuar 2017, 14:26
Appi! Näidake keeletoimetajat, kes seda artiklit luges! Jube tekst! Jube, et eestlusest kirjutatakse (ei süüdista Mäge, kõne ongi midagi muud kui kiri) nii jubedas eesti keeles.
Õpetaja6. veebruar 2017, 14:11
Ah "ei süüdista Mäge"...KUIDAS NENDE PEREKONNANIMEDE KIRJUTAMISEGA OLI KOOLIS?
nojh7. veebruar 2017, 10:49
Äraspidi31. jaanuar 2017, 00:15
Kui Tõnis teist korda Rootsist tagasi lauluväljakule jõudis, polnud rahvast millegipärast enam seal. Aeg oli sootuks teine. Kuigi see oli seesama aeg, mille eest kord koos aastate eest koidukuni lauldud. Aga ta ei jäänudki hiljaks ega jõudnud liig vara, aega lihtsal ei olnud enam. Tal polnud enam mitte kuhugile jõuda.
Overton30. jaanuar 2017, 15:59
"Nii mõnigi on öelnud, et kui kahest halvast peab valima vähem halvema, siis valida elu Venemaa võimu all, mis on ikkagi kristlik riik ja kultuuriliselt sarnane."
Nii süstitakse meile sisse mõtet, et Lääs, Euroopa Liit ja NATO võrduvad islamiorjusega, sellepärast läheme parem kohe "kultuuriliselt sarnase" Vene võimu alla.
imelik4. veebruar 2017, 22:27
mis sel vene võimul viga siis on?Vene võim andis Mägile hariduse ja kuulsaks sai ka.Kultuuriinimesed elasid nagu suurvürstid!
Erla7. veebruar 2017, 23:18
Kahjuks oskamegi vaid kummardada, üks osa ühes suunas, teine osa teises suunas. Jah, Venemaal on piisavalt ka positiivset, aga püüaksime siiski kummardamise igas suunas jätta. Hoidkem iseendid ja oma kodumaad.
euru30. jaanuar 2017, 15:38
Hr. Tõnis Mägi - sügav kummardus Teie ees!
Mõtted, nagu minust enesest!
lingid kaovad siin ja lingid kaovad seal30. jaanuar 2017, 12:59
huvitav küll, et kust võtab teatud seltskond endale õiguse diskrimineerida ja represseerida põliselanikke???
http://www.põlised.ee
mari30. jaanuar 2017, 03:52
Olen samuti mõelnud, et mis edasi, kui vanem põlvkond lahkub. Et mis peale tuleb. Noori vaadates on kõhe küll. Pidevalt arvuti mõjuväljas, ameerikalik pseudomaailm. Eesti on kuidagi teisejärguline aga vaat London ja Njuujork...Metsa ei julge enam minna. Süüakse ennast paksuks. Mõeldakse lihtsa raha peale. Kuidas tuju on nii tegutsetakse. Ja kõik see on viimase 20 aasta teema,kus just ekstra on püütud lapsesõbralikuks minna. Laste elu tundub olevat liiga lihtne ja tugevalt mõjutatud võõrastest väärtustest. Kuskil on parem, kuskil on pudrumäed ja piimajõed.
30. jaanuar 2017, 10:02
Kunagi ettenägelikud hoiatasid selle suure risti eest mis püstitati, sest see oli halvaendeline. Soovitati kasvõi mälestuskivi panna. Nüüd ongi vabadus risti löödud ja kivi on pandud turukoti peale kust tahetakse eluvett välja pigistada.
mida sinna asja5. veebruar 2017, 20:54
Ja Lääne - Euroopasse rajatakse kalifaati. Moslemi Vennaskond tegutsemas Ida - Saksamaal. http://www.fondsk.ru/news/2017/02/05/islamskie-radikaly-osvaivajut-vostochnye-zemli-germanii-43505.h...
A 29. jaanuar 2017, 21:25
Tõnis Mägi on mees ,kellel pole anonüümsete kommentaaride pärast küll vaja muret tunda
kas nii peabki ÕL?29. jaanuar 2017, 20:39
Ja selle Eesti vastase hullu kommentaare ei modereeri keegi, mis näitab, et neid leidub isegi ÕL-s.Mida see Mägi nendele teinud on, aru ma ei saa?Iga kommentaari järel plärts sedasamust ja hunnik viha.
sürr29. jaanuar 2017, 18:11
Toimuv on täielik sürr. Väga sarnane okupatsiooniajale. Tänase reaalsuse struktuur on sarnane Orwelli 1984-s ja Loomade farmis kirjeldatule. Kasutusel on päris ehtsad "uuskeelsed" sõnad nagu väärtused jne. Vohab vene ja inglise keel. Riiki ja rahvust murendatakse igast otsast. Tõnis kirjeldab eestlaste tunnet väga õigesti: polegi nagu reaalsus- liiga uskumatu, pigem nagu halb uni.
dessantväelasele29. jaanuar 2017, 17:29
Üks eestivastane hull möllab siin kommentaariumis nii et sõrmed verised ühe ja sama IP alt.No ikka päris pöörane teine!
29. jaanuar 2017, 17:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
soosvitus29. jaanuar 2017, 15:50
Soovitan lugeda raamatut "Saksamaa käib maha. Ohtlik mäng oma riigiga". Eesti keeles 2013. Autor Thilo Sarrazin, professor ja endine Berliini finantsjuht. Raamatukogus olemas. Algus üsna teaduslik, statistikat täis, teine pool loetavam.
soovitusele lisaks31. jaanuar 2018, 12:11
Äsja ilmus samalt autorilt "Soovmõtlemine" .
Thilo Sarrazin Saksa võtab jälle käsile Saksamaa ja Euroopa ees seisvad mured. Kui riigivalitsemine ei käi parimate tavade järgi, siis mis on selle põhjus? Miks poliitikas asjad untsu lähevad ja kuidas saaks seda vältida? Ta toob ilmekalt esile, et utoopiline mõtlemine ei ole maailmast kadunud, kuigi nii ammused kui ka praegused sündmused näitavad, et eluvõõras unistamine ei vii kuhugi. Sarrazin`i vahedast analüüsist ei pääse poliitikute tegevus 2015. aastal Saksamaad tabanud rändekriisi ajal.
60+29. jaanuar 2017, 15:50
Mõtlesin terve eilse õhtu ja välja mõtlesin.
Eestis ei ole enam ühtegi lauljat, kes isamaalisuse välja kannaks. Ei ühtegi heliloojat ega sõnaseadjat, kes oma loomingus Eestimaa uuesti pühaks kuulutaks. Mäks ja Iff on esimesed ja viimased, kes Eesti asjast laulnud nii südamest südamesse, et mäletadagi valus on. Ei tule enam uut Mattiisenit, kes hauas ilmselt sadu ringe teinud kuuldes, kuidas tänased lauljad ja laululoojad oma haledat kuulsust jahivad.
See, kuidas Eesti vabaks lauldi, ei kordu kunagi. See eestlane, kes tollel ajal noor oli, jääb viimaseks, kes teab, mida ühtekuuluvus tähendab, kes ei häbenenud nutta, sest Isamaa oli nii kallis. Ainult suurest armastusest Eestimaa vastu sai luua need laulud ja meloodiad, mida minuvanused surmani meeles peavad.
Sellist Eestit enam ei ole ega tule. SEE hetk oli ülim meie ajaloos ja tänaseks minevik.
Laulge mis keeles tahate, et mu tüdruk on hispaanias ... laulge kasvõi kätel kõndides või suisa paljalt, aga niisugust taset, nagu SIIS oli, ei saavutata enam kunagi.
See on tänane reaalsus.
Tõnis Mägi, Ivo Linna ja Alo Mattiisen on oma panuse andnud kogu rahva nimel ja toel.
Aga kuhu kadus Isamaa?
29. jaanuar 2017, 16:17
Tänane reaalsus on "Kõik müügiks!" ja seda tehakse uinutava ning mesimagusa häälega.
seda et29. jaanuar 2017, 16:24
Mattiisen pöörleb hauas siiski oma tütre väljaütlemiste tõttu, häbiväärne küll oma isa loomingu lörtsimist heaks kiita.
Ja nii iff kui mäks on mõlemad mitmele sallivusüritusele oma laulmisega õla alla pannud. ka ilvese toetamisele. ning mööda ei saa minna mingil juhul mäksi väimehest ehk tema heast sõbrast, kes on iga rahvuslikult mõtleva eestlase vedela väljaheitega üle valanud, sealjuures ise seda ja oma väärastunud maailmavaadet nautides ja inimeste üle irvitades. ja see on andeks andmatu.
60+ -le29. jaanuar 2017, 17:15
Nüüd kuulab Alo hauas,mida "Tujurikkuja" tema isamaalise lauluga tegi,kõik eesti kõvad "tegijad" kambas!
eesti naine 29. jaanuar 2017, 17:37
Aitäh väga hea kommentaari eest, 60+.
kurb. nii masendav29. jaanuar 2017, 19:35
aga30. jaanuar 2017, 12:50
euru30. jaanuar 2017, 14:38
Ivo Linna tasuks külll isamaalaste nimekirjast välja jätta!
Tema on iga riigikorra ajal võimudega "hästi läbi saannud"!
mida?5. veebruar 2017, 12:17
linna on ju salliv, loodetavasti ummistavad need isl amitulnukad muhu saare.
70+5. veebruar 2017, 16:00
Üheksakümnendate alguses ütlesid soomlased meile: mis teil viga, teil on rauast ahelad. Varsti saate värvilised ja ilusad nagu meil juba on. Katsuge nende vastu võidelda.
Mägi29. jaanuar 2017, 15:31
palun pane Linnale püksid jalga!
siilike29. jaanuar 2017, 15:03
Palun mitte solvata ausaid siile... aga see nn intervjuu ei ole ju intervjuu, vaid ühe eaka mehe hetkemõtisklused.
pessimist29. jaanuar 2017, 14:31
kahjuks selle kõige taga, millest Tõnis räägib on needsamad globaalsed jõud (IMF, MP), kes "aitasid" meid vabaks laulda, kasutades ära rahva vabaduspüüdlusi nõukogude okupatsioonist. Seekord ei aita meid keegi, ilmselt ka meie võimsad liidrid, lõks kuhu sattusime on liiga tugev. Hea vähemalt, et oleme asja ära tabanud, kuid selles vist ei piisa ... kuid mine tea, maailm on hetkel taas muutumas, küsimus on vaid selles, kes on seekord selle kõige taga ja kuidas see meid mõjutab.
Miina29. jaanuar 2017, 14:25
Sügavalt südamest tulevad tänud Tõnis Mägi!
Aix29. jaanuar 2017, 14:11
Tubli Õhtuleht, hea lugu... Postimees läheb prügikasti
to aix29. jaanuar 2017, 16:25
tõesti siiani lugesid veel kompostimeest :D
ah?5. veebruar 2017, 12:19
kas postimees eksisteerib veel? isver, kes seda veel loeb? aga päevaleht?
Marju, Kadri ja Mets - 198029. jaanuar 2017, 13:47
to Mari6. veebruar 2017, 03:30
Võõrrahvast on meil ametliukult 38 %, mitte 25 %.
Mari29. jaanuar 2017, 13:41
Olen samamoodi vahel mõelnud, et äkki näen und praegusest ajast. Riigipiire (EL-i) ei valva enam keegi, kaks kätt taskus võib igaüks sisse jalutada. Ja siis kutsub järgi terve oma suguvõsa. Meil on võõrrahvast 25%, iga aasta tuleb veel üle 3000 juurde, aga EL-st pressi-takse lisaks. Olgu öeldud, et paar aastat tagasi oli Saksamaal näiteks 6% võõrrahvast. Teadlased ütlevad,,et integreerida suudetakse võõr-rahvast kui neid on 6-7%.
Ehk on meie riigi-tüüri lähedal liiga palju noori, kel veel puudub küllaldane analüüsivõime. Rahuldatakse vaid mingeid enda "loomingulisi" vajadusi. Mida jaburam tulemus, seda "tšil-lim" asi? Ajaleheartiklid netis on täis seosetuid lauseid, grammatikavigu, vead isegi suurte pealkirjades. See on siis see uus pealiskaudne põlvkond. Lause lõppu jõudes on algus meelest läinud? Ei telli enam seepärast ühtegi ajalehte. Neid visatakse nagu se-a ette - säh-ke, sööge.... Ainult rahalugemisel ollakse täpsed? Või on seda nii palju,et ka siin pole täpsust vaja?
Naaber Peedult29. jaanuar 2017, 13:13
Kummardus sulle Tõnis, Linna sa meheks ükskord
vanaisa29. jaanuar 2017, 12:18
Toetan Tõnist 110 %. Tublid EEsti kultuuriinimesed!!! Kuulasin llaupäeval keskpäeva tundi ,kus sm. Luik häbistas inimesi ,kes ei toeta RB ehitamist. Seda RB projekti ,mis on tõesti kahjulik EESTILE ja
eestlastele ei toeta 80% inimesi ja sm, Luigel ei ole mingit õigust raadio saates neid häbistada.
Ise olevat ta peale Moskvat saanud Moskva teatud "ringkondade " suuvoodriks ? Tõnisele ega
õnne ja tervis ning julgust ka edaspidiseks !i
Mari29. jaanuar 2017, 11:59
Et tuntud inimene veel saab sõna,aga tavainimese blokime ära??? Milline "demokraatia" ja "sõnavabadus"! Kõik on viisakalt kirja pandud,aga kiusame "väikest" inimest? Loobun Õhtulehe ostmisest nüüdsest! Mina blokin teid sellisel viisil.
11:59-le29. jaanuar 2017, 17:17
Ei saa sust aru,Milles viga?
Mari29. jaanuar 2017, 11:55
Sinu kommentaar ei vasta meie reeglistikule, palun muuda kommentaari!
Palun selgitust, millised on need "reeglid"?
29. jaanuar 2017, 12:09
Proovi sõnu muuta. Lapseohtu moded ei saa aru isegi sõnast "globaliseerumine" , mida siis muudest tahta.
sinu kommentaar ei vasta meie reeglistikule29. jaanuar 2017, 13:03
Sa ei tohi kirjutada õigekirjas, vaid püüa kirjutada hoopis: "kkloppa" ..."li"..."seerum"..."ine"..
ehee29. jaanuar 2017, 19:52
ükskord oli mul kommenaar: "Tubli, Kristiina Ojuland"! Ja õhtuleht kustutas selle varsti ära, põhjendades, et kommentaari sisu ei vasta reeglitele!
M29. jaanuar 2017, 11:40
Aitäh Mäks! Aitäh ka ajakirjanikule ja ÕL-le. Üle hulga aja tuli suisa pisar silmanurka ja miski hakkas (heas mõttes) sügavalt hinge kriipima... mis juhtub tavaliselt siis, kui keegi räägib avalikult justtäpselt sinu enda mõtteid. See julgustab, annab tuge ja lootust. Mäksile võin omalt poolt öelda: julgen arvata, et meid ei ole sugugi vähe. Otse vastupidi - meid, "rukkilillepuruseid" on teglikult väga-väga palju. Usku, lootust, armastust... ja vastupidamist - ÜKSKORD ME VÕIDAME NIIKUINII!
hea M29. jaanuar 2017, 11:46
aga sa küsi eneselt, miks see laulik varasematele väljaütlemistele suisa vastupidist juttu on hakanud heietama (€)
to M5. veebruar 2017, 12:22
ja mis sest võltspositiivsusest kasu on? ei võida me midagi, islameeritakse hoopis meid. paraku on see tõde.
29. jaanuar 2017, 11:09
Väga liigutav intervjuu, kuigi ma ei ole kogenud neid tundeid ja aegu mis Tõnis tunnen ma midagi sellist nagu ma oleks seda ise kunagi tunda saanud, see on äratundmisrõõm. Sellised vanameistrid võiksid tihedamalt ja sama häälekalt õpetada meie noori kes on langenud tänapäeva pahedesse, väärarusaamadesse ja võltsväärtuste küüsi. Keegi hea oli siia pdf faili ka sokutanud kommentaaridesse, sain täismahus läbi selle lugeda, suur tänu sellele inimesele! Kuulasin "Koitu" ka 2 korda ja valasin pisaraidki lahinal, oli alles inimestel tahe ja usk tollal ajal, võimas! Loodan, et see tärkab taas ja sätime enda elu siin uuesti ausaks.
noh29. jaanuar 2017, 12:19
kui nutta tahad, kuula kogu aeg ''Koitu'', minu jaoks Mägi poolt peaaegu ainus kuulatav lugu, no see virin tema poolt siin pole küll mõistlik, pole see elu nii hull midagi, vast stressirohtu vaja vanameistrile.
kurb, aga tõsi29. jaanuar 2017, 12:22
ei ärka enam, vanad ei jaksa ja noored on juba multikultiga ajupestud - iga päeva jätkub koolides ja lasteaedades vaikne ajupesu ja suund on ainult üks - enesehävituslikule sallivusele. mos le mi ta ra ka nid sigivad kuis jaksavad ja võtavad Euroopa üle. ja Austraalia ja Ameerika. Rootsi on hea näide, kuhu me jõuame, Rootsil läks mõnikümmend aastat, aga teistel riikidel läheb nüüd kiiremini, vaadake kasvõi, kui kiired arengud on Soomes selles osas, see on lihtsalt nii kurb, mis on saanud armsast, puhtast ja mõnusast Soomest.
vihaseks teeb29. jaanuar 2017, 12:23
mida, krt, te jälle modereerite? avaldage ka siis, mingit roppust ju kirjas pole? on veel vaba riik või ei ole?
tänane suur sallivustegu29. jaanuar 2017, 12:24
on siis tulnud kanadast. Trump on keeldunud migrantidest, kuid kanada on uhkusega teada andnud, et võite meile tulla, meie võtame kõik vastu. rõ ve.
29. jaanuar 2017, 09:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
29. jaanuar 2017, 09:27
29. jaanuar 2017, 09:57
pöörti tähendab vaid seda, et lell on ära pööranud ega tee enam siili ja sitasitika vahel vahet.
viljandlane29. jaanuar 2017, 09:06
Minu jaoks on rahvusriik üle kõige!Riikidel on olemas piirid ja selline ebanormaalne olukord maailmas tuleb ära lõpetada,kus inimesed töllavad,kuhu tahavad ja,millal tahavad.Selleks,et minna teise riiki,tuleb võtta viisa ja seejärel mingu!Riikidel peab olema selgus,kes riiki tulevad,kes lähevad ja ,kes seal parasjagu viibivad.Ja piire tuleb valvata nii,et mitte ükski soovimatu tegelane sealt üle ei saa.Ma olin veneajal väga rahvuslikult meelestatud ja nüüdseks on see tunne veelgi tugevnenud-elagu rahvusriigid!
10:09 ongi ÕL tase..29. jaanuar 2017, 10:43
...mis ei kuulu retsenseerimisele ega modereerimisele-igati Ok. Ongi sõimajate pidupäev ja kommude võidumarss alanud.
29. jaanuar 2017, 10:45
No nii, kas teil häbi polegi ÕL, 10:09 ilutseb mingi modereerimiseta!
jah29. jaanuar 2017, 13:00
mulgid istugu Mulgimaal, pole vaja mujale töllerdama minna.
ee29. jaanuar 2017, 08:57
käes on selline aeg, kus Tõnis Mägi julgeb ka suu lahti teha.
kas ikka julgeb?29. jaanuar 2017, 11:10
oma väimeest kiidab küll, seal oleks vaja suu lahti teha, aga tole ra st avandi mõnitab endiselt rahva rahvusmeelset osa, ega pilguta silmagi.
aa29. jaanuar 2017, 17:19
Ta tegi juba siis,kui Steven Seagal kui Putini sõber tahtis Eestisse tulla...Ei tulnudki!
djaval4. veebruar 2017, 16:31
Kas on küsimus julgemises. Pigem asi selles, et vaadates ringi enda ümber ja nähes mis toimub oli see meeleheitele viidud inimese karje.
RS29. jaanuar 2017, 08:17
Olen täiesti kindel,et kõik need Tõnise kritiseerijad on suuremalt jaolt veel märgade kõrvatagustega mõtlemisvõimetud noored inimesed.Ja see teeb murelikuks.
normaalne29. jaanuar 2017, 10:11
Miks murelikuks? See on alati nii olnud, et noored on mässajad. Paraku ei jagu neil objektiiseks analüüsiks kogemust ja seepärast pingutavad üle.
29. jaanuar 2017, 11:05
Siin jagub ka vanu "mässajaid", kes üle pingutavad.
to rs29. jaanuar 2017, 11:13
kahjuks nii on, et noored ei mõista, neile on kõik kergelt sülle kukkunud, ainult õigused on, kohustusi polegi. aga vaata ringi, kui palju on sent surmale võlgu vanamehenässe, kes padusallivad? a la nestor, no vaata, mida see ätt suust välja ajab. iiveldama ajab juba, kui ta nägu näen. ise veel uhke ka. seega ei too ikka ka vanus tarkust, kui seda tulemas pole.
to rs29. jaanuar 2017, 11:16
juba läks modereerimisele jälle, ei lastud öelda, et noored on kõik liiga kergelt kätte saanud, kõik on süllekukkunud, pingutama ei pea, kohustusi pole, ainult õigused. aga vaata ringi, on ka vaname he nä ss e, kes pa du sa ll iv ad. a la va nur nestor, no ii ve ld am a aja juba, kui ta võ lt si nä gu näen.
penskar olen29. jaanuar 2017, 13:01
Õhtuleht,29. jaanuar 2017, 08:10
Kas ajupesu ja rumalus on tõesti sellised sõnad mis trükimusta ei kannata. On teil ikka tase!
RS29. jaanuar 2017, 08:08
Kuradima palju on meil ikka ajupestud inimesi . Tunnen teile sügavalt kaasa,et te ei saa aru oma rumalusest. Tõnisele aga suur tänu selle intervjuu eest. Õige Eesti mees!
tundub, et oled ka üks selle pöördi seltskonnast.29. jaanuar 2017, 09:59
ja ei tunneta tegeliku reaalsuse paratamatut võidukäiku veel ära.
Looduslik valik29. jaanuar 2017, 10:13
Mis on "reaalsuse paratamatu võidukäik"? - kui arvad, et kolmas maailmasõda, siis võib sul isegi õigus olla. Aga kui arvad, et homondus ja multikulti, siis eksid rängalt, sest loomuvastane perverssuste võit ei ole looduses võimalik!
sinusuguste29. jaanuar 2017, 13:02
ajud on ammu pestud, nüüd on Putinil aeg tulnud natsidest vabastama tulla.
iseseisev õppimimine oma raha eest ravib ruttu.29. jaanuar 2017, 07:08
Midasiin imestada ju siis kommaridja ja sovietid on veelgi vihasemad järglased oma vüsukestest kasvanud ja see punane värk on veres, mul ka poiss oli ikka puhta globalist, aga nüüd kisub hullemaks rahvuslaseks kui mina peale kolme aastast iseseisvalt õppimist ja töötamist teistmoodi riikides poolaastat valgevenet, aasta austraalis ja põmaka pani rootsi
12329. jaanuar 2017, 06:25
tundub, et tõnisel on asjad paigas, Steven Seagal ei saanud eestisse esinema ja tema sai Venemaale retropeole esinema, õnneks on see koidu laulmise aeg minevik ja tõesti siis oli veel ilus aeg ja pool eestist maha müümata
Raudtee kohta ka õige jutt29. jaanuar 2017, 05:45
"150 aastat pole Ameerikas sellist asja olnud. Toona käis indiaanlaste hävitamine täie hooga. Üheks põhjuseks oli raudtee rajamine idarannikult läänerannikule. On selline kummaline paralleel. Võeti samamoodi joonlaud kätte ja tõmmati kriips läbi indiaanlaste maade. Analoogiline olukord on ju nüüd Eestis. Rail Baltic. Selle meeletu raha eest saaks kõik Eesti raudteed korda teha ja Euroopasse saaks sõita olemasolevat Tallinna-Valga trassi pidi. Tuleks miljoneid kordi odavam, ei songitaks poolt Eestit üles, ei lõhutaks inimeste kodusid ja loomade radasid. Rail Balticu joonlauatrassiga seoses on palju vassimist ja valet. Praeguses Eestis on selline mõtlemine, et rahvas, teie olge vait… Et meie teame, kuidas. Ja asju tehakse millegipärast kiirustades.
Samamoodi hävitame oma metsa. Sedasama metsa, kuhu häda ja ohu korral on mindud varju ja kuhu vaenlane ei julge järele tulla. Meie, eestlased, ise hävitame end. See on ahnus, tohutu ahnus ja võimu näitamine, arrogants. Me oleme demokraatlik vabariik, see peaks ju tähendama, et rahvas ütleb, kuidas asjad käivad."
Palun, ära uduta29. jaanuar 2017, 08:28
Ameerika indiaanlased lausa nõudsid raudtee ehitamist. See tagas nendele liikumise tsiviliseeritud maailma ja lõi hulgaliselt heapalgalisi töökohti.
Täna nõuab rahvas ka Eestisse head raudteed, sest veneaegne on juba ammu oma aja ära elanud. Rahvas tahab Euroopasse, see peab ka tulema.
demokraatlik ju29. jaanuar 2017, 11:20
rahvas ütleski ju? valimistel.
selle raha eest29. jaanuar 2017, 13:05
ei saa midagi, kuna EL ei annaks selleks raha.
pihkva oblast29. jaanuar 2017, 05:27
NSVLiidu teeneline rahvakunstnik. Kommunistid olid ja on eesti suurimad vabadusvõitlejad.
Kremli ööbik29. jaanuar 2017, 10:16
Pole ükski Eesti kunstnik ja laulja olnud vene sabarakud. Ehk välja arvata Georg Ots ja Anne Veski.
tiblunn29. jaanuar 2017, 04:37
Huvitav. Niipea kui mainisin eesti kroone ja 1992. aasta rahareformi, suunati mu kommentaar modereerimisele. Kas Õhtulehte võetakse moderaatoriteks nüüd juba 5-aastaseid lapsi?
totu,29. jaanuar 2017, 13:07
keegi ei loe su kommi momentaalselt läbi, vaid seda teeb masin, kui avastab keelatud sõna. Kahju ainult, et nende keelatud sõnade loetelu kuskil pole.
tiblunn29. jaanuar 2017, 04:26
Kas keegi oma esimest kroonipalka mäletab? Mina mäletan. Mis sest, et kümme korda rubla-nominaalist väiksem, aga vähemalt olid kupüürid värvilised ja üheformaadilised. Ning milline muusika tol ajal 1992 kõlas https://www.youtube.com/watch?v=Z97JudYaNo8
mnjah29. jaanuar 2017, 15:20
õlu on 45 krooni juba ullumaja
tiblunn29. jaanuar 2017, 03:41
Ma ei tea sest eestlasest midagi, aga - pildil on ilus mees.
29. jaanuar 2017, 09:12
29. jaanuar 2017, 00:52
unenägude pärast pole ometi mõtet muretseda :D
..29. jaanuar 2017, 00:45
Tõnis Mägi, minu lugupidamine!
Eesti ELst välja!28. jaanuar 2017, 23:37
Panen oma kommentaari uuesti sest õhtulehe ''inimesed'' arvavad , et see tekst on reeglite vastane.
Minu kommentaar oli : Käes on aeg uueks Laulvaks revolutsiooniks ja Balti ketiks!
Eesti ELst välja!29. jaanuar 2017, 00:02
Vabandust unustasin , et kommentaar oli tegelt natuke pikem natuke . : Käes on aeg uueks Laulvaks revolutsiooniks ja Balti ketiks! Ja vabastada end uuest okupatsioonist nimega Euroopa Liit.
28. jaanuar 2017, 22:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Radist29. jaanuar 2017, 05:34
Ossaaa, kus siin üks nimetu nolk ikka pläägutab. Tahaks sihukese käest küsida: mis sul endal siin viga on. Pole vaseliinimargiga rahul või?
22.53 le29. jaanuar 2017, 07:57
Ja mis sa nolk vigised.
niikuinii28. jaanuar 2017, 21:56
ei loe keegi neid kommentaare,nagu ei usu keegi kellegi muutumisse....
inimesed jäävad selleks nagu nad loodud ja käituvad-mõtlevad niinagu neile kasulikum...
võitlus armastuse nimel hävitab maailma,mitte sellega mittevõitlemine.
huvitav seisukoht28. jaanuar 2017, 22:08
sul 28. jaanuar 2017, 22:38
puudub seisukoht....
selleks paned teisi oma nimel rääkima.
vend29. jaanuar 2017, 00:07
raagib ikka ise vist kuulan huviga vats it
Täna...28. jaanuar 2017, 21:55
... on õhtulehes tolerastist moderaatori vahetus. Läbi lastakse enamuses Mäksi mõnitavad kommentaarid. Toetajate kommentaare läbi ei lasta! Olen juba paar kommentaari kirjutanud selle artikli alla ja ühtki pole läbi lastud? Kulla mode, sinu vaated ei jää teatud isikutele saladuseks ja tuleb veel hetk, kui tuulelipuna teise suunda näitama hakkad, kuid internet säilitab kõike, ka sinu praegused eelistused!
minaküll 28. jaanuar 2017, 22:05
toetan mäksi ja soovin talle edu eneseleidmisel,,,usun inimeste headusse ja õiglustundesse,isegi siis kui nad on eksinud....
parimat Mäks!!
tiblunn29. jaanuar 2017, 07:48
Tolerastimast vee pealetõmbaja on ses toimetuses V. Ta vilistab igasugustele reeglitele, Poob ja laseb. Miks teda ei vallandata? Kolm korda võite arvata,
28. jaanuar 2017, 21:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
29. jaanuar 2017, 07:29
No miks sa, Engels, nii kärsitu olid, näed, kommentaar ilmus, ainult veidi kannatust,Aga kole kiire on ju halvasti ütlemisega.
Marx29. jaanuar 2017, 17:21
Sõber,pööra teist külge!
mäks28. jaanuar 2017, 21:15
miks joala ei jaganud su meelsust?....
tahtis olla rahvamees??
elansiinmaal28. jaanuar 2017, 21:21
ja vastikustunne on ainuke mis tõukab....
onsee normaalne?
võibolla on tegemist unenäoga?
tean29. jaanuar 2017, 15:27
seepärast Joalat kiusati . et ei olnud kgbistidele juhitav
just29. jaanuar 2017, 16:42
Joala kiusamises oli ka Mägi aktiivselt tegev.
to mäks5. veebruar 2017, 12:26
mis sa ajad? Joala oli üdini eestimeelne, töö tegemine venemaal seda ei muutnud.
Hannes28. jaanuar 2017, 20:45
Super hea lugu. Tänan. Soovin jõudu ja vastupidamist ! Ma tunnen, et veel on lootust. Minu värv on sinine.
niinagu 28. jaanuar 2017, 20:51
Juhan Jukule.28. jaanuar 2017, 23:49
Sinine oli aadli värv. sellepärast värvivadki
28. jaanuar 2017, 21:01
Sinine värv varieerub venelaste potisinise ja eestlaste taevasinise vahel...
venelastel28. jaanuar 2017, 21:13
pole potisinist on ikkagi helesinine!!??
kogu venemaa elab lootuses!!
28. jaanuar 2017, 21:29
Kas lootuses, et kärbsed sisse ei lendaks, värvitakse aknaraamid potisiniseks?
valge 28. jaanuar 2017, 21:43
peegeldab külma..potisinine parasiite.
28. jaanuar 2017, 21:51
see aknasinine pidavat tõepoolest kärbseid tõrjuma.
28. jaanuar 2017, 21:55
See ju lootus et äkki ei tule. Seal ju kärblasi nii palju.
to niinagu28. jaanuar 2017, 22:03
Eesti lipu laulus on sõnad:
.
Sinine on sinu taevas,
Kallis Eesti kodumaa.
Oled kord sa ohus, vaevas,
Võtkem sinna silmata;
Truudusest meil’ tunnistagu
Taevasina määratu;
Ustavatel sooviks saagu:
"Eesti, Eesti elagu!"
rt 28. jaanuar 2017, 20:28
"Aga see ei tohi olla vaid mõne inimese või seltskonna poolt väljamõeldud asi, see peab olema ikkagi kusagilt suunatud, mingid direktiivid on mujalt tulnud. Kusagilt antakse korraldus, võtame vastu sellised ja sellised seadused." Tundub et Tõnis ei ole tõest väga kaugel:
Wikipedia teatab meile et Euroopa Liidu üheks peamiseks rajajaks oli Richard Kalergi - tänase euroliidu lipu autor ja hümni - ood rõõmule autor. Tema ideeks oli juba 1924 aastal luua Euroopa Ühendriik, kaotada rahvusriigid, muuhulgas väljastpoolt Euroopat immigrante sisse tuua ja tekitada kultuuritu segarahvas, keda ta nimetas Mongreliteks. Wikipedia kirjutab et ta sai oma ideed tõsiselt ellu viima hakata kui sai taha rahastajad pankurid Rothschildi ja Warburgi. https://en.wikipedia.org/wiki/Richard_von_Coudenhove-Kalergi
Frau Merkel sai 2010 aastal Richard Kalergi nimelise eurooplase auhinna - European Prize, Euroopa "ühendamise edendamise" eest. https://www.bundeskanzlerin.de/ContentArchiv/EN/Archiv17/Artikel/_2011/01/2011-01-13-merkel-europapr...
28. jaanuar 2017, 20:45
Siia juurde käib ka usuline segapuder. Püütakse kristlust ja kristlikku kultuuri hävitada.
karhupekka28. jaanuar 2017, 20:20
Joala oli mees ja jäi aumeheks...
mäks ei saa selleks isegi siis,kui väino eest laulab.
Mann28. jaanuar 2017, 20:17
Loen neid kommentaare ja hakkab õudne. See pool sajandit okupatsiooni aega on inimeste meeled punaudusse matnud. Ei tahetagi teada ja näha, mis tegelikult toimub meie igapäeva elus. Ei hoolita oma riigist. Tõnis Mägi võib mitte meeldida mõnele aga lähtu sellest mida ta ütles. Kas ikka oli midagi valeti öeldud?
ta ei öelnud28. jaanuar 2017, 20:53
ju midagi,mis ammu öeldud ja teiste poolt hukkamõistetud!
Mann29. jaanuar 2017, 00:26
Peamiselt kommenteeritakse. Avaldatud pole praktiliselt midagi.
Nad ole saanud artiklit ju läbi lugeda29. jaanuar 2017, 05:57
Kommenteerivad ainult Mägi isikut.
Keegi oli lingi pannud https://drive.google.com/file/d/0Byj6L7LsRH_kbENSQWtYTmxzMlE/view
Võiks sisuga ka tutvuda.
mare28. jaanuar 2017, 19:55
Kuna ei leia laulu "Peatage muusika" kunagist varianti eesti keeles , siis kas keegi teab selle esitajat (kas Tõnis Mägi? )
jüri28. jaanuar 2017, 21:08
Mägi see igatahes ei olnud !
Kas sa seda mõtled?29. jaanuar 2017, 04:46
Toomas Anni- Peatage muusika https://www.youtube.com/watch?v=jO5MWf8BxVs
Sõnad http://sasslantis.ee/lyrics-toomas_anni-peatage_muusika
Muidu Tõnis Mägi laulis vene keeles OSTANOVITE MUZYKU, seda laulavad nüüd paljud venelased ka, isegi selline vene star kui Dima Bilan-stop the music ( Дима Билан - Остановите Музыку) https://www.youtube.com/watch?v=vEpeT5U2ocw
lumetus28. jaanuar 2017, 19:54
Ärgu üle pingutagu. Tal noor naine, neli tütart vaja üles kasvatada. Mis lubatud rokipeerule, pole lubatud noorele isale. Mis sa astla vastu ikka põtkid
Sorry !28. jaanuar 2017, 19:32
Mägi on kahtlane vend. Kurat teab kelle kasuks mängib.
kahjuks peab nõustuma...28. jaanuar 2017, 20:05
silmakirjalik tüüp ja ilms. ka mäluprobleemidega - käis teiste omasugustega oma iidolit thi-d presidendiks "laulmas" üritusel, mille üheks korraldajaks oli sildna-preili - seesama, kes "rukkilille-purust" rääkis.
Kas thi arvamus rahvusriikidest, rahvuslusest, pagulastest, samasooliste kooselust jpm. olid talle tol ajal teadmata? Kadrioru roosiaias üritustel kõlbas truude liberastidega jõlkuda, aga nüüd on mingi mure juurde hiilinud?
Mees ikka ise teab, kus ta käib ja mida laulab?
mnjah28. jaanuar 2017, 22:21
siis polnud nii ilmne koik kuigi vois karta ega seda pagulaskriisi sellises mastaabis osanud oodata kuigi 91 rootsis utlesin 20a parast tuleb suur jama teil on teatud inimtuup havitajad nad lasevad paadi pohja isegi kui ise sees on ma utlen nodrameelsed komsomolid mingid zombid
jah28. jaanuar 2017, 22:23
head inimesed voik rohkem oma meelsust naidata setskonnas tehakse head naguukskoik kui ebapopulaarsele tegelasele
29. jaanuar 2017, 02:01
jah miks mitte. georgi lint reväärile ja kohe on seisukohad eu/nato suhtes selged :D
Kadrioru roosiaia värk oli alles hiluti29. jaanuar 2017, 04:59
Kogu "eliit" oli seal. Mins FACEBOOKis toimus, oli üle mõistuse - kõik jagasid oma mina-pllte, et ikka kõik teaks, et MINA OLIN SEAL!
Mägi võib-olla on muutunud, aga minu silmis landes ta küll alla selle "Elu Sõna" varjus Rootsi minek. Äkki kaugemal muutubki inimene hirmsaks isamaalaseks?
hirm29. jaanuar 2017, 00:26
tuleb peale, kui seda saasta loen. Paarkümmend aastat ajupesu on ikka ränga jälje jätnud. See uus normaalsus ajab iiveldama. Üle pika aja üks lugemist vääriv lugu lehes, asi lahti seletatud- puust ja punaseks värvitud, aga mõni sooda ikka ei saa aru.
sedant, et29. jaanuar 2017, 14:42
jah lugu on hea ja lugemist väärt. Lihtsalt imestama paneb, et selliselt mõtlev mees laulis 2016 a augustis Kadrioru roosiaias rahvusriigi lammutajatele, pereväärtustele sülitajatele. Või käivad need mõtted mehel saadava tasu järgi?
selgitus tiblunnimeelsele6. veebruar 2017, 14:13
Ataman28. jaanuar 2017, 19:12
Tänud Mäks! Sa oled tõeline eestlane! Sinu sõnum kannab, sinu autoriteet kaasab, sinu minevik innustab. Palun ära jäta eestlasi sellel raskel hetkel, kui paljud rahvuslikud alusväärtused on jõuga murdumas, üksi. Tänan sind nende sõnade eest!
aga28. jaanuar 2017, 22:26
Ka Hr. Koit Toome on aateline mees ja Hr.Mägile jaksu ja edu.
Ataman29. jaanuar 2017, 07:50
Lisan siia luuletaja Rudolf Rimmeli poolt, enne vabasurma minemist, kirjutatud järelhüüde eestlastele, mille sõnum on protest omariikluse mahamüümisele EL-ile ja mis hämmastava täpsusega on täide minemas. http://rahvuslane.blogspot.com.ee/2011/10/rudolf-rimmel-viimane-kujund.html
12:09-le29. jaanuar 2017, 17:25
T.Mets28. jaanuar 2017, 18:49
Siin mõned kommijad on arvamisel, et meil on hammasteta valitsus, parandan seda kommijat ütlemisega, et meil on hoopis lammaste valitsus
29. jaanuar 2017, 01:04
l a m m a s e i o l e n i i l o l l k u i ü k s k õ i k m i l l i n e e v v a l i t s u s.
nii tore ju28. jaanuar 2017, 18:48
Aga TÕNIS, laulame rahva jälle ühte, kui Sina selle teoks teed, oled õige mees.Kusagil peab ju see koit ja jumalik loit veel alles olema.Äratame need eurounelejad üles, toome mõistuse neil koju tagasi.Meievanused tahaks oma elutööd teises valguses näha, päriselt enda omana kodumaad näha.
Mismoodi5. veebruar 2017, 22:48
unustada, kuidas maalt töökohad, kodud hävitati. Inimesed aeti välja nende korteritest, ärastati maad ja metsad. Tublidest tööinimestest said töötud, kerjused! Laula sellest, kuidas õhk jäi ainult alles. Mis laulik sellest teab!
mäksil28. jaanuar 2017, 18:28
on saatana kulmud ...
huvitav kust tuli niisugune meelemuutus oma väimehe tõekspidamistele!
aga28. jaanuar 2017, 22:41
Hr.Mägi pole väimees,igaüks mõtleb oma ajudega kui pole veel ära pestud.
Aga28. jaanuar 2017, 18:26
Kus ta siis vahepeal oli? Miks siis suu lukus oli?
ei olnud lukus28. jaanuar 2017, 20:10
laulis usinalt praegu-kirutavate maailmavaate toetuseks ja sai tänutäheks roosiaias patseerida:
http://www.ohtuleht.ee/330892/koit-aitas-ilvese-presidendiks
"Koit"28. jaanuar 2017, 18:22
Aastal 1922 avaldas Gustav Suits luulekogu "Kõik on kokku unenägu". Soovitan eneseharimise mõttes tutvuda.
Vol3228. jaanuar 2017, 18:16
Inimnäolist kapitalismi ei ole olemas.
Kõik te tahate materiaalselt hästi elada -- reisida, palju eurosid teenida, supermarketites suurt ostukäru lükata, auto on sama enesestõisteva ihuliige nagu jalg, Tahate nutitelefone, lpkaid jne jne, ja sis tahate veel ka vabadust. Olete ju enda hinge sarvilisele müünud. Ei tea, kas ühislaulmised seda kõike kompenseerivad.
/28. jaanuar 2017, 18:08
Ma soovitaks paljudel lugeda " Tasujat". Aeg muidugi teine aga vana Vahuri ütlus, et VABADUS ON MAGUS NAGU MESI, AGA KUI SEDA HOIDA EI OSKA, SULAB NAGU MESI." Ma ei tea kas seda raamatut saadaval enam on, mina lugesin seda 60 aastat tagasi. Kahjuks Vahuri poeg Tambet isa sõna ei kuulanud . Tambeti poeg Jaanus päädis päästa Eesti rahva, ainult sakte võim oli jõult üle. Kas ootavad meie nooremad ka seni?
Martin Malm28. jaanuar 2017, 18:03
Tõnis Mägi ees sügav kummardus. Leiduks vaid rohkem neid inimesi, kelle sõnal on kaalu ja kes ei häbene asjadest õigete nimedega rääkida.
toktor28. jaanuar 2017, 17:55
Hea Tõnis, need uued tuuled ei ole kellegi käsk kuulekatele ksutäitjatele. See on meie ümber muutuv maailm. Nii palju uusi inimesi on peale tulnud. Terve põlvkond ja isegi rohkem. Nad on kõik üles kasvanud ettekujutuses et Eesti Vabariik on iseenesest mõistetav asi ning neile tundub hirmus naljakas või ka imelik kui keegi arvab teisiti. Paraku on nii et mitte miski siin maailmas ei ole iseenesest mõistetav. Kõik tuleb kätte võidelda, või siis kättevõidetut hoida. Sestap lastaksegi käest asju mida peetakse iseenesest mõistetavaks. Näiteks Brexit või Krimmi röövimine. Et seda mõista peab inimene oma elu jooksul mõnesse väga suurde raskusesse sattuma või surma nägema. Sõda näiteks. Oleks vaid et selline õnnetus meid endid ei tabaks selleks et mõista ise olemise väärtust tagant järgi. Mõni arvab, et ELi ja NATO'sse astumisega kaotasime oma iseolemise. Ei, nii see ei ole. Meil on võimalus sealt välja astuda, need on vabatahtlikud ühendused, mis aitavad majandust turgutada, eriti just eestil, kes ei ole suuteline kõiki maailma tooteid ise tootma ning oma tooteid peab põhiliselt müüma väljaspoole eestit. See on osa globaliseerumise protsessist mida ei ole võimalik peatada. Vabatahtlik muust maailmast eraldumine muudaks meid Põhja-Korea taoliseks riigiks. Millest jällegi paljud aru ei saa.
28. jaanuar 2017, 21:06
Vanem põlvkond lahkub niivõi teisiti tasapisi. Kes Linnuteele, kes kuhugi mujale. Tagurpidi Tolerandid aga, kes Maale jäävad, hakkavad nägema õudusi...
28. jaanuar 2017, 21:16
tolerastil võetakse pirukas käest ja aetakse tööle, eks see ole tõesti tolerastile õudus kuubis :D
Võimsad kooslaulmised28. jaanuar 2017, 17:00
Tõnise arvamus ja mõtted samad, mida nii paljud eestlased omaette mõelnud on.
Pea peale pööratud - samuti üsna iseloomulik väljend praeguste majanduslike,
igapäevase elu-olu jne. kohta. Murelikuks teeb ka see, et aegu tagasi suutis rahvas kokku hoida,
praegu tundub, et kükitatakse omaette.
Ja veelkord: Lauluväljaku kooslaulmisi on igal aastal vaja.
28. jaanuar 2017, 17:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ma ei ole kuuniline28. jaanuar 2017, 22:41
aga maksil on vist teatud kalduvus mingisse ideesse langeda siiralt
muusikahuviline28. jaanuar 2017, 16:53
Tõnis Mägi laulab hingestatult omi eesti laule ega kipu vahepeal kamaaruškat keerutama nagu üks tema peaaegu et eakaaslane. Ei kipu kuhugi esikaanele. Meeldiv inimene.
räägitakse,et Jaagule olevat teine28. jaanuar 2017, 20:05
pidevalt kaikaid kodaratesse loopinud.
lahutusest29. jaanuar 2017, 01:38
ja kas põhjus polnud mitte dorisega armurõõmude jagamine?
taustajõud28. jaanuar 2017, 16:47
Rabid pooldavad moslemite saabumist Euroopasse ja USA-sse. http://smoloko.com/?p=15185
rt 28. jaanuar 2017, 21:02
Araabiariigis5. veebruar 2017, 22:53
on iga teine välismaalane. Iisraelis lausa linn pooleks.
Võimsad kooslaulmised28. jaanuar 2017, 16:42
Tõnisele ja teistele, kes suudavad ja tahavad.
Lauluväljakul on vaja rohkem ja tihedamini korraldada eestlaste laulupidusid.
Miks ei olnud suurt rahva kooslaulmist Eesti taasiseseisvumise 25.aastapäeva puhul?
Eestlaste kooslaulmine toimugu igal aastal Lauluväljakul,
see on üks meetod rahva ühtsuse hoidmiseks.
milline jama28. jaanuar 2017, 16:55
kuidas saavad ühtsed olla totud ja targad, head ja halvad inimesed jne?
l i b l e 28. jaanuar 2017, 20:13
asi pole üldse selles,vaenu õhutatakse hoopis muul eesmärgil,juudid teavad,mis ja kuidas.Lenin oma juutidebandega tegi ikka väga palju kurja.Ühtsust on vaja vaid siis kui on vaja reziimi muuta aga võimulpüsimiseks on vaja vaenu õhutada.
Kas te siis sellest pole aru saanud.
Mina (Ülo) tahtsin29. jaanuar 2017, 12:07
Laulupidu 25. Taasiseseisvumispäeva tähistamiseks Tallinna Lauluväljakul. Siiski ei õnnestunud ja lõpuks kolisin selle ilusale Keila Lauluväljakule. Aga seal oli palju koore üle Eesti ja palju tuntud lauljaid. Võimas oli. Tule sel aastal 19. augusti õhtul Põlva Intsikurmu lauluväljakule juba kuuendale võimsale Vaba Rahva laulule!!!
Kirjuta mulle! Leiad selle idee autori ja korraldaja nime googlest kohe. Kirjuta siis fb-s!
ää28. jaanuar 2017, 16:36
Tõnis Mägi tule üle! Rahvas ootab sind enda hulka. Kaua seal eliidiööbikut mängid? Meest sõnast härga sarvist.
ää- le28. jaanuar 2017, 16:50
Määgi vähem siis vähemalt näid targem kui tegelikult oled.
no28. jaanuar 2017, 15:44
ja kus see kultuurieliidike siis oli, kui paljud avarama pilguga inimesed alles ikke alt vabanenuna ütlesid, et kas ikka tasub ühest liidust pääsenuna teise (juba siis selgelt näha, et väikeriike ahistavasse ja rahvusriiklust eitavasse) liitu sisse astuda. Kas pole nagu nõme tagantjärele targutada, et oioi, mis nüüüüd juhtunud on...
Tiidjamiis28. jaanuar 2017, 15:54
Oles ma ette nõnna tark kui mo ämm perra, no ses ma oles joba Eueuliidu mastabin kange kekija.
tartlane28. jaanuar 2017, 15:37
Olen Tõnisega 100 % nõus ja seda on ka minu suur tutvuskond. Kahju ,et meil on praegu ilma selgroota ja hammastete valitsus... , Räägivad ainult oma aktsiiside / riigi taskuraha/ tõstmisest ja
käraka probleemidest ,kui EESTIL on tohutult palju muid probleeme ,kui nende psudo probleemidega
tegelemisega. Mtlesin ,et tuleb uus valitsus ,noored mehed aga sama jobukari ,mis eelminegi.
a
hirumant28. jaanuar 2017, 15:54
28. jaanuar 2017, 15:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
15:3328. jaanuar 2017, 17:10
Kuule haige, ära ei tüdine oma mölast?Nüüd on sul Mägi ka juba mingi iit. Sinu progress on Süürias ja mine suudle nende peesid.Sina lehvita sirpi ja vasarat, viisnurka otsaees ja ole vahepeal natukegi vait!
po28. jaanuar 2017, 18:04
see tüüp on üdini haige sots.
minu arvamus:28. jaanuar 2017, 15:30
me ei pea täitma k õ i k i el nõudmisi, vene valitsust ka ei taha, olgu nii, nagu on, keskerk. ei sobi, parem juba ref.
ullike28. jaanuar 2017, 15:58
Ei täida suhkrunormi - TRAHV, ei täida eurosoovitusi - TRAHV, ei täida euroseadusi - TRAHV, ei täida eurotirektiive - TRAHV. ei panusta ESM mi - trahv, ei suuna vahendeid EFSF jne , jne .
ületad kiirust,28. jaanuar 2017, 16:57
trahv, sõidad juuatäis peaga, trahv , oi kui halb ikka on.
anti28. jaanuar 2017, 15:16
Aitäh Tõnis! Olen iga Teie vastuse lausega 100% päris. Täiesti nagu minu enda mõtted.
Selline sopaajakirjandus nagu Postimees muidugi selliseid intervjuusid iialgi ei avaldaks. Ja tuleb tunnistada, et tänaseks päevaks on Õhtuleht muutunud Eesti kõige rahvuslikumaks laia levikuga päevaleheks üldse.
Aitäh selle lingi eest!29. jaanuar 2017, 00:06
Ja muide, kuulan nii Tõnise kui ka teiste esitatud rahvuslikke laule
tihti internetist.
Laulu "Koit" kuulates tulevad tundeliigutuse värinad -palju aastaid juba esimesest esitusest.
Ja ikkagi olen seda meelt, et ON VAJA EESTLASTE KOOSLAULMISI:
Arvamus28. jaanuar 2017, 14:45
kapp28. jaanuar 2017, 14:31
hea film youtubes:"Inner Worlds, Outer Worlds".
kapp28. jaanuar 2017, 14:20
kogu elu on tegelikult unenägu...
Et Si Tu N'Existais Pas - Joe Dassin Lyrics
28. jaanuar 2017, 13:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
egas siis Mikilipsul28. jaanuar 2017, 15:18
aferismus näost välja paistnud ka,kes oli siis selgeltnägija? ilmselt valiti, et keegi teine ei saaks.
28. jaanuar 2017, 13:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ole nüüd28. jaanuar 2017, 14:43
Rastase võimuletulek oligi see kauaoodatud revolutsioon. Nüüdsest hakkab elu edenema ja rahvas rikastuma. Reformi kuriteod tuuakse päevavalgele , sest seda lubas kindlal häälel
härra karilaid . Ja tema sõna on kui kivi !
Ir28. jaanuar 2017, 15:35
Ratas on samasugune tuulelipp.
poliitika28. jaanuar 2017, 16:59
ongi laveerimise kunst.
arvaja28. jaanuar 2017, 13:26
Muidu ju tore intervjuu, aga hirmutab see, et üha enam eestlasi räägib, siin intervjuus ka, et oleks valmis vene võimu alla tagasi minema. Kas tõesti mõeldakse seda tõsiselt?
28. jaanuar 2017, 13:36
See on juhuks kui jääb ainult kaks valikut. Kui enam üldse kolmandat valikut polegi. Et kas siis islam või vene... Kumma siis ise valiksid?
Aga seni kuni vähegi võimalik on valik Eesti!
arvaja28. jaanuar 2017, 13:44
seda küll, aga miks enamik eestlasi valib praegu mineku ikkagi läände, kus on üks suur rahvaste paabel, miljonid sissesõitnud. Miks minnakse ise sinna, kus asjad juba käest läinud? Ei tea kedagi minemas vene poole?
28. jaanuar 2017, 13:50
järgi siiski on vaid kaks valikut. see nn päris iseseisvus tänaste olude juures muudaks eesti hullemaks kui põhja-korea. duumatj nado, ne prõgatj.
28. jaanuar 2017, 13:57
Sest lootus sureb viimasena
Martin Malm28. jaanuar 2017, 18:26
Mis enamus see multikultiparadiisi on läinud? Enamus eestlasi elab poliitsotsiopaatide pingutuste kiuste kodumaal ja on säilitanud oma identiteedi.
räägid endast või?28. jaanuar 2017, 20:56
enamus ju laisad,28. jaanuar 2017, 20:57
kes aga laisk ei ole...
www5. veebruar 2017, 10:20
olen ka sellele mõelnud aga äkki on see nii, et võõrsil olles võtad seda multikultit teisiti, kodus tunned seda ängi palju tugevamalt- justkui mürgitavad ja rikuvad seda puhast kodumaa pinda.. siin lõikab see eriti valusalt, nagu noaga. Võid käia võõrsil õppimas või puhkamas aga kodu koos oma kultuuriga on siin, selles on midagi püha, see on paik kus sa tunned ennast ülihästi. On muidugi aegajalt meel mõru, kas on mingi probleem või suhted teistega sassis aga see on inimeste elu, see ei muuda seda imelist ühtekuuluvuse tunnet. Vahel mõtlen, et see tunne ei ole enam erinevate põlvkondade vahel ühiti mõistetav, noored on oma identiteedi suhtes ükskõiksed..nad lihtsalt on ja tahavad lihtsalt olla, neid ei morjenda see kuuluvus ühte kildi, nemad on KÕIK, kahjuks varsti kõik ja mitte midagi. Kunagi ei saa kõike hästi teha teha ja igalepoole võrdselt sulanduda, inimesele on väga tähtis teada, kes on tema vanemad ja suguvõsa, kui ta seda ei tea, siis ei ole tal identiteeti. See omakorda tekitab probleemi, kuhu ma siis kuulun, kes ma olen..võibolla noorpõlvkonnale ei ole see enam tähtis, ometigi olen mina 50-a ja vanemad 70-sed ja eestlusetunne on meil ühtne, hingevalu on terav ja sama mis Mäksilgi..mis aga 30-tega juhtunud on!
seeb28. jaanuar 2017, 14:57
Meie vaated Venemaale pole mõjutatud just erapooletuimaist allikaist. Kui ühtepidi propagandale lisaks vaadata ka vene kanaleid, eriti lihtsat meelelahutust, siis näed, et sealpool pole hullu miskit, kritiseeritakse nii suurvene šovinismi kui V.V.-d, mõnitatakse oligarhe ja tuntakse "väikesele inimesele" kaasa...
kas28. jaanuar 2017, 15:26
Just, ühes saates näed Moskva publikut, ehteid, tualette, tuunitud nägusid, kes arutavad alkohoolikute, hambutute, perekondade traagikat. Kas pole juba vene inimesel see nii kontrastiline ühiskond mingit viha tekitanud?
tont võtaks,said just miinuse28. jaanuar 2017, 20:58
venemaal28. jaanuar 2017, 22:48
on ka genotsiid labi viidud ja asiaate tais
?28. jaanuar 2017, 13:17
Kuidas selle Rootsi putkamisega tegelikult lood olid?
maire28. jaanuar 2017, 16:19
väga rumal kommentaar, häbi!
Häbi?28. jaanuar 2017, 16:29
Mis selles rumalat on? See küsimus pole suusoojaks. Otsige tv arhiividest saade välja,milles sellel teemal juttu aeti.
wwe5. veebruar 2017, 10:28
kahjuks on ülitarku ja ettenägijaid inimesi vähe ja vahest tundub, et mõni paistab väga kindlameelne oma õigetes otsustes aga tegelikult ei viitsinud muudatusi teha ja pärast tundus igati õige inimene..mõtlen lihtsalt seda, et kui inimene ei ole suurt kahju teinud, siis ei pea olema nii kuri ja hukkamõistev. Tore on see kui mõistus tagasi tuleb ja elus on alati mingid elujärgud kus meie meel ja arusaam muutub, iseasi kes seda tunnistada julgeb. Minagi mõtlen, et kuidas ma siis ja siis nii tegin või mõtlesin ja et küll ma olin rumal..küll mitte selle teema kontektis. Niisiis, vähem hukkamõistu, palun!
6. veebruar 2017, 15:33
See on küsimus, millele pole veel vastust. On see kuulujutt ?
maeitea28. jaanuar 2017, 13:16
Väga kena vaip on seinal!
õpetaja28. jaanuar 2017, 13:08
Aitäh, Tõnis! Sa andsid jõudu edasi elamiseks . MA ARVASIN, ET POLE ENAM JULGEID JA EESTIT ARMASTAVAID INIMESI, KES JULGEVAD VÄÄRTUSTEST, ARMASTUSEST, EESTIMAA MAHA MÜÜMISEST RÄÄKIDA . Meil on hulk noori inimesi ,kes on palgatud rääkima, agiteerima küll pagulaste kaitseks; küll raudtee heakskiiduks. ME EI OLE EI RASSISTID EGA FAŠISTID, ME HINDAME VÄÄRTUSI, MIS AITAVAD SÄILITADA EESTIMAAD.
/-le28. jaanuar 2017, 13:37
Sa esmalt jõua nii kaugele ja allas siis hakka rääkima.
28. jaanuar 2017, 12:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
12:5628. jaanuar 2017, 13:32
Jäta see ving, sest kes teisele nime annab, see ise seda kannab.On sul ka koguaeg kobinat?
samad sönad28. jaanuar 2017, 16:21
kibestunud inimese virin!
maire28. jaanuar 2017, 16:23
Kas kõik, kes hoolivad eestimaast, on Teie arvates kibestunud ätid? Põhjendage palun oma väljaütlemisi ja kuhu Te ennast klassifitseerite? Kas lihtsalt "ei ole kibestunud ätt".
ja mida28. jaanuar 2017, 17:04
sa oma hoolimisega peale hakkad, kuulutaksid kõigile sõja, ehitaksid Eestile müüri ümber ja sooviksid Põhja Koreasugust riiki?
ühest äärmusest teise pole mõtet ikka karata,28. jaanuar 2017, 21:02
või on see meil veres.
Ega ta ainus kibestunu pole ja nooreks ta ennast ka ei pea29. jaanuar 2017, 05:12
". Minu põlvkonnaga pole muret, nemad saavad asjadest aru. Aga noorem põlvkond, kolmekümnesed, nendega on juba keeruline rääkida. Nad ei ole ise kogenud seda seisu, mis nõukaajal oli, nad ei oska tunda hirmu oma rahva ja keele kadumise pärast. Aga sisehääl ütleb mulle, et on juba olemas mingi noor punt, kes, siis, kui on käes õige aeg, tulevad ja hakkavad õiget asja ajama. Loodus tühja kohta ei salli."
Tõnu Mandel28. jaanuar 2017, 12:41
Laul võib toetada meie püüdlusi vabadusvõitluses, kuid rahvusriikluse allakäigu lõpetamine nõuab eestlaste tahte väljendumist poliitilisel maastikul ja vajadusel ka lahinguväljal.
Poliitikas on avanenud ainulaadne, võib-olla viimane võimalus ühineda Ungari, Poola, Brexiti, Trumpi jne.ideoloogiaga. See tähendab olemasolevatest parema valiku-Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna igakülgset võimetekohast toetamist.
ja iseseisvana28. jaanuar 2017, 17:06
on Eesti nii kõva riik, et läheme metsa elama? Majandust ju siin mingit pole, ainult vahendamine, aga siis kaoks ka see ära.
täna laalipoissi,28. jaanuar 2017, 21:04
daam jah tehti paljutki28. jaanuar 2017, 22:57
just avastasin venemaaal tehakse isegi rahvusvaheliselt hinnatud kidraplokke k]oik on allavett lastud mingi audes veel hingitseb
29. jaanuar 2017, 11:59
russian export on jah kõva kvaliteediga :D
Ise saab seista küll!29. jaanuar 2017, 19:22
Täpselt sedasama rääkisid meile NLKP volinikud. Te ei saa ju üksi kuidagi hakkama, lollikesed! Aga näe, saime. Ainult et 12 aastat hiljem pistsime pea ise uuesti silmusesse.
Tal ju õigus, rollokamp on kahtlemata olnud juhtpositsioonil oma sidrunite ja vihakõnedega28. jaanuar 2017, 12:36
Õnneks on ka normaalse suhtumisega parteisid valimistel valida.
28. jaanuar 2017, 12:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tõnis Mäele28. jaanuar 2017, 13:15
Kui kõik on kuskilt suunatud, kes siis suunab T. Mäge? Kas tõesti arvab see kunagi meeldinud laulik, et inimeste seas polegi neid, kes suudavad näha laiemat pilti, kõik on suunatud käpiknukud?
ise28. jaanuar 2017, 16:54
Igaüks räägib AINULT ENDA EEST, mitte väimehe, lellepoja vôi täditütre eest. Paraku, ja kahjuks, ka nii vôib minna, mitte täiskasvanu poja vôi tütre eest.
28. jaanuar 2017, 12:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
loogikavabale loogikule28. jaanuar 2017, 13:33
kelle eest sa räägid. minu eest kindlasti mitte.
eesti suurmood28. jaanuar 2017, 12:35
on tellida artikleid ja intervjuusid nimekatelt inimestelt. No comment! kahjuks jaguneb skoor enam-vähem 50:50 Nii et tõde ongi kuskil vahepeal.
am28. jaanuar 2017, 12:27
Aitäh Tõnis heade mõtete ja sõnade eest.
tema mõte28. jaanuar 2017, 13:17
oli ju selles, et kõik on ajudeta ja suunatavad, ka sina. Rõõmustad selle üle?
13:1728. jaanuar 2017, 13:37
Aga oled ju, räägi kelle lakei oled ja kellelt tellimusi saad?Absoluutne tõde, raha ja võim suunab sinusuguseid hävitama tõe ükskõik mil moel.Lihtsalt siin kraaksudes ja sõimateski, suruma peale oma tõdesid.
maire28. jaanuar 2017, 16:27
Palun lugege see intervjuu veelkord (võibolla mitu korda) läbi, siis saate ka võttest aru - võibolla?
kapp28. jaanuar 2017, 12:23
"kõik tahavad muuta maailma,keegi ei taha muuta iseennast".
lev tolstoi
tõega näkku28. jaanuar 2017, 12:16
Ärksamad rahvusluse eest võitlejad on läinud välismaale, kes manalateele.Allesjäänud kriminaaluurimise all
savikat29. jaanuar 2017, 16:54
ja kesikuid mõtled? need plehkupanijad on õnneotsijad ja tulevad massiliselt tagasi! Nii, et rahvaarvgi kasvas!
Tänud!28. jaanuar 2017, 12:10
väga murelikud ja asjalikud kommentaarid siin. Tõnisel on palju mõttekaaslasi, ilmselt väga suur osa meie rahvast. Mida teha, olen selle peale samuti palju mõelnud, tavalised poliitilised vahendid ei aita, neid on lihtne manipuleerida. Mõjuvad vaid liidrid, kel on autoriteet, kuid meie loominguline eliit on ära ostetud suuresti, mõned üksikud julgevad asjast rääkida nagu Tõnis siin. Lugesin M. Muti rmt Eesti ümberlõikaja - esimene linnuke ka kirjanduses, kus samast asjast räägitakse.
aaaa28. jaanuar 2017, 12:06
Hr. Mägil on juhtumisi täiesti õigus, kui ütleb, et "peab olema ikkagi kusagilt suunatud, mingid direktiivid on mujalt tulnud". Selle doktriini nimi, mille alusel uut narratiivi luuakse, on: "Rahvuslusejärgse Euroopa moodustamise manifest" ning see on leitav ka eestikeelsena Google otsingu abil.
muidugi28. jaanuar 2017, 13:19
mina olen tark, aga minu vastased on kõik manipuleeritavad?
Ronja28. jaanuar 2017, 12:03
TÕnis Mägi on mees,kes pani Eesti rahva mõtted sõnadesse. Minu lugupidamine.
Gorba28. jaanuar 2017, 12:21
Vahepeal suunati ta ajutise valitsuse agitaatoriks aga praegu on ta mõistlikkuse juures tagasi. Mis puudyab aga seda näpistamise ohuteemat, siis sama siin: http://www.pealinn.ee/valisuudised/mihhail-gorbatsov-koik-margid-naitavad-et-maailm-valmistub-sojaks...
maailm?28. jaanuar 2017, 13:20
Ikka Venemaa, kes moderniseerib oma armeed kiires tempos. Kas keegi kavatseb Venemaale kallale tungida, või valmistub ise maailma vallutamiseks?
Näete siis28. jaanuar 2017, 17:11
Kes kaitseb Venemaad, hinded näitavad, et Venemaa poolehoidjad hindavad ka Deniss Mjäed :).
doktor28. jaanuar 2017, 18:17
kas see on su lagi, jewrolic?
miks mitte,28. jaanuar 2017, 21:14
isegi jänkid on õelnud,et vähe aja pärast nad enam Venemaa vastu ei saa.Ma peaksingi relvastuma kui minu piiride lähedal on vastase baasid või ei peaks.
Praegu oleks viimane aeg madina alustamiseks.
Pilusilm29. jaanuar 2017, 11:23
Minuteada tuleb Venemaale üle piiri pidevalt hiinlasi, kellede vastu venkud on võimetud!?
...28. jaanuar 2017, 12:29
Ka minu lugupidamine, Tõnis Mägi.
14:36ühes kommenteeris käskisid ära surra, kohe nii võimas on totu28. jaanuar 2017, 17:21
Jälle sina kraaksud, keda on tema keelanud elamast, Sind või? Mis moodi, tahaks kohe teada? Ja sina oled nagu Stalin, käsed, pood ja lased siin-HÄBI VÕIKS OLLA punanina!
28. jaanuar 2017, 11:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Sanderile,28. jaanuar 2017, 12:19
mis jaburat juttu sa ajad? Pole võimalik võrrelda üht isiksust teisega, miks peaksid nad olema sarnase mõtteviisiga. Isegi kaksikud ei tarvitse ollaa sarnased, rääkimata kahest eipalgelisest loomeinimesest.
Tõnis Mägi on alati olnud väga sügava tunnetusega laulja, oma eesti kultuuri tõeline patrioot, tema lauludki väljendavad seda ja selle eest teda armastatakse.
käis patrioodina28. jaanuar 2017, 17:13
Venemaal pidevalt laulmas.
Jaak Postu28. jaanuar 2017, 12:22
Lisaks on Mägil kurjad silmad!
to Jaak Postu28. jaanuar 2017, 12:58
pole juu, murelikud ja kaasatundvad silmad on! Noh, aga sulle meeldivad need võltsheadust täis silmad, onju!
Sellised28. jaanuar 2017, 14:10
baphomet28. jaanuar 2017, 16:19
Ivo Linna pole hästi vananenud. Noorpõlves oli temagi väga kena välimusega. See vend näeb aga välja soliidse taluperemehe moodi , ja tundub usaldusväärsem.
maire28. jaanuar 2017, 16:29
Kas Teil on ikka nägemine korras?
meeldib28. jaanuar 2017, 17:41
Mulle küll meeldib, kuidas ta välja näeb, tundub, et läheb aastatega aina nooremaks ja kenamaks, head mõtted kaunistavad inimest :-)
Tiit28. jaanuar 2017, 20:11
Tõnis Mägi näeb väga lahe välja ja on heameel ,et ta oma arvamust omab ja meilegi jagab. Huvitav ja vajalik lugemine.
Mari28. jaanuar 2017, 22:47
Paadialune ta kindlasti kohe välja ei näe, vastupidi väga hoolitsetud ja stiilne härrasmees. Mul ei ole midagi ka Ivo vastu, aga võrreldes Ivoga näeb Tõnis oluliselt nooruslikum välja! Aga see on vaid minu arvamus, mis ei pruugi ühtida Sinu omaga. Kõigele lisaks pole see üldse käesoleva artikli teema, küll aga need mõtted/mured, mida Tõnis välja tõi, on vägagi minu mõtetega sarnased, olgugi et olen vanuselt 30-ndates.
Sander29. jaanuar 2017, 05:44
Super, sellist miinuste saaki pole õnnestunud ammu saada! Teema käsitlus sellise nurga alt, oli taotluslik ja täitis minu ootuse. Teiseks kui ausalt öelda, siis ega see kunagine kremli ööbik, ei imponeeri mulle küll mingit kantimööda ja lisaks see paadialuse väljanögemine, NO KOMMENT!
mõtelus28. jaanuar 2017, 11:46
Ma olen paljuski Mäxiga nõus, aga siiski, miks nii negatiivne? Kõik on justkui NII HALB. Kõige keerulise kõrval on ju ka palju head meie eludes, meie riigis, meie kultuuris. Miks ta seda nii vähe viimasel ajal märkab? Muusiku üks missioone võiks olla ka meelekindluse, rõõmsameelsuse jne hääde emotsioonide loomine ja levitamine. Selle baasilt on võimalik nii mõndagi ära teha - ka väga suuri asju. Miks ta nii negatiivne on?
Vastuseks28. jaanuar 2017, 12:04
Aga sellepärast, et need muutused, mida Eestile peale surutakse, seavad ohtu meie riikluse alustalad, rahvuse püsimajäämise. Kõik muu on teisejärguline.
Tumeda oleku poolt28. jaanuar 2017, 12:24
Seda võltsoptimismi ja pokasuhhat on igasugused kinnimakstud lõbusaated niigi täis!
Hea uudis28. jaanuar 2017, 12:28
Aga meie pangad on endiselt väga kasumlikud.
mis need ka vaja29. jaanuar 2017, 17:03
meie rahvarahadega põhja lasta,vä? Ootame,kuni jõuame ise eestlaste oamd luua,mida suured ALLA EI neela?? Ära osta me ju ei jõua?
to ?28. jaanuar 2017, 12:29
oota ära kui varsti Nato lennukid ja vene allveelaevad üle ja allpool meid kokku põrkavad, siis mõtled teisiti, kas veel vähe eetlasi on välismale põgenenud?
välismaale28. jaanuar 2017, 13:22
on põgenetud ikka kohalike orjapidajate eest.
Mamma28. jaanuar 2017, 13:58
See rõõmsameelsus ja suure naeratuse eksponeerimine ei ole praegu oluline...Praegu ongi õige aeg olla murelik... on just õige aeg tegutseda, inimesi heaoluunest üles raputada
ju ta on28. jaanuar 2017, 14:30
stressis, ega siis nii hull see elu ka pole.
meeldib28. jaanuar 2017, 17:43
Kui arst teeb haigele diagnoosi, kas siis arst on "negatiivne" ?
Mann28. jaanuar 2017, 20:09
Ei ole negatiivne, pigem on asjad hullemad kui siin ühes intervjuus kirjas.
Kristel28. jaanuar 2017, 11:38
Väga õigesti ja hästo öeldud!
? ja mõtelus, ja teised 28. jaanuar 2017, 12:34
lugege allpool Tõdemuse põhjalikku kommentaari, saate adekvaatse vastuse oma miksidele. Eestlase häd ongi selles, et ta suu kinni kannatab.
lisan 28. jaanuar 2017, 12:35
veel et kannatab ja kuuletub - see eestlane.
!28. jaanuar 2017, 20:17
halame kõik kooris, hakkab kergem.
peabki suu kinni olema ja niikui lahti teete,28. jaanuar 2017, 21:37
Stakan K.Butõlkin28. jaanuar 2017, 11:29
Mitte Elva külje alt Peedult vaid : Elvast, Peedult. Peedu on Elva aedlinnaosa nagu Tambre Valgas või siis Ihaste Tartus. Tartu külje alt Ihastest-kõlaks umbes sama totralt....
Tõnis Mägi mure on mõistetav: eesti rahvas ei vaja mingit võõrast võimu ega vaimu. Meie esivanemaid on sajandite jooksul kandnud tugev, visa, allaheitmatu vabadusvaim. Loobuda sellest vaimust tähendab loobuda vanemate võitlusest, loobuda eesti rahva ajaloost.
Edgar Savisaarel oli ehk õigus kui ta enne EU liitumise kampaaniaid oli kiire liitumise osas kahtlev. Mina ka olin ja hääletasin vastu. Mulle meeldib BREXIT ja mulle Meeldib Trump.
Tean, et Mägi eriti ei salli ei KE-d ega Savisaart ja mulle meenub sellega seoses mõistujutt Varblasest ning Lehmast. Teate küll kui Varblane külma ilmaga lennult maha kukub ja oleks külma tõttu hinge heitnudki kui Lehm poleks tulnud ja ta peale shittunud... Sooja lehmakoogi sees ärkas Varblane elule ja hakkas tsäutsuma. Mille peale tuli Rebane ja sõi Varblase ää.
Loo moraal: kõik pole su vainlased kes sind täis shituvad aga kui sind on täis shitutud, siis igaks juhuks ära tsäutsu.
Taat28. jaanuar 2017, 11:27
Kuldsed sõnad,Mäks! Kõik siin maailmas on ostetav ja müüdav,sõltub ainult raha hulgast.
kui palju28. jaanuar 2017, 17:16
kui pole muudav28. jaanuar 2017, 23:10
ja mida28. jaanuar 2017, 23:11
on siin modereerida vot see juba ongi mingi stalinlik p korea
Tõdemus28. jaanuar 2017, 11:25
Me seisame järjekordselt poliitilise võimuvõitluse tõmbetuultes. Praegust maailma valitseb raha võim, soov saada suuremat võimu, suuremat kasumit, hoida võimu. Poliitika tantsib teatud seltskonna pilli järgi. Kui vaadata Eestit suurettevõtja pilgu läbi, siis oleks siia vaja kiiresti ja palju tuua uusi orje, kelle abil suuremaid kasumeid teenida. Eestlus kui selline takistab piiramatut ükskõik kelle sissetoomist, sest me lihtsalt lahustuksime teiste rahvaste massis. Samuti saaks teatud ringkonnad uute potensiaalsete valijate näol võimu juurde. Paljud inimesed erinevalt nõukaaja lõpust on muutunud laenuorjadeks ja on igaks juhuks rahvusküsimustes täitsa vait. Näiteks hirmus tööst ilma jääda või meedias häbimärgistatud saada. Ja kõige tipuks puudub liider, kes rahvuslikku vaimsust üleval hoiaks. Aga mul on tunne, et meie rahva hirmunud orjameelsus hakkab vist lõppema.
kapitalism28. jaanuar 2017, 17:18
ongi üles ehitatud ahnusele ehk raha võimule, ise tahtsime ju seda, elanud edasi sotsialismis.
28. jaanuar 2017, 20:17
aga kapitalism ei ole veel turumajandus. samas turumajandus ei pea üldse tingimata kapitalism olema :D
linnavurle28. jaanuar 2017, 11:24
elust enesest28. jaanuar 2017, 11:16
Tõnis Mägi on eriti tundeline ja vastuvõtlik Eesti saatuse pärast. Oli ju tema üks nendest, kes ihkavast vabadusest koos oma surematu "Koiduga " laulis. Et veerand sajandit hiljem on rahvuslikud väärtused pea peale pööratud ei osanud arvata ka kõige hullemas unenäos. . Erksamad ja andekad on Eestimaa tolmu jalge alt pühkinud , kes oleks võinud midagi oma riigi jaoks teha.Järelejäänud on ajupestud biomass versus Brüsseli direktiividest ja käsulaudadest manipuleeritavad .
hea28. jaanuar 2017, 17:19
ülestunnistus sul, seega Tõnis ka niisugune :).
tuleta meelde28. jaanuar 2017, 18:25
Seesana Kremlis leelotanud Mägi pühkis samuti Eestimaa tolmu jalgadelt, et koos Elu Sõnaga ja Randperega Rootsis peesitada. Kas ei mäleta??? Libedik tüüp on!
meeldib28. jaanuar 2017, 22:06
Noh ja mis siis, kui ta vahepeal Rootsis oli, inimese elu ongi kulgemine, otsimine, õppimine ja paremaks saamine. Tänane Tõnis on targem ja parem kui see aastatetagune, tänane mina või sina on targem ja huvitavam, kui kümne aasta tagune...
to meeldib wwe5. veebruar 2017, 10:42
head lihtsad sõnad, sama proovisin eespool edasi anda, kuigi mitte nii sõnaosavalt
kameelon28. jaanuar 2017, 11:14
muudab vaikselt värvi...
tulen kindlasti kontserdile kuulama,kuidas hääl muutub koos sellega!
Maris28. jaanuar 2017, 11:09
Tänud,Tõnis, tea, et väga paljud eestlased on sinuga täiesti nõus.Tervist ja õnne sulle!
eile28. jaanuar 2017, 11:06
arutamise töökaaslasega just samadel teemadel: kõik oleks nagu uni ja mitte hea uni. Kõik need tulijad ja isemoodi olijad ja et kõik arvestatakse ainult rahasse ümber. Et ei kuule enam kohustustest, sest kõigil on ainult õigused. Et meedia kisab, et eestlane on rumal, kitsi ja esesekeskne, aga annetusi teevad need samad n.n. "rehepapid" tuhandete eurode viisi.Et haiglal on ravimisest olulisem veljed, konks ja stereosüsteem ja nii ongi.Tundub, et vahel tahaks sellest maailmast välja astuda.
28. jaanuar 2017, 11:18
aga astu siis sellest maailmast, mis ei meeldi sellisesse mis meeldib. teie oma probleem kui te mingit umbluud endale kokku olete mõelnud :D
sulle // 11:1828. jaanuar 2017, 12:44
no jah, aga siis tembeldavad ülejäänud eestlased su kohe kodumaa reeturiks kui paremat elu mujalt otsid, nii nagu üks rumal onu Edgar eilses artiklis Roman Trotšinski kohta ütles, et ta olevat oma Ukraina kodumaa reetnud kui leidis Eestist armastuse, lõi perekonna ja õppis ära eesti keele.
Tuleb välja et ei ole oma probleem, ikka mõnel hambus, ole kui tubli tahes.
11:18kustutage see nõmedus28. jaanuar 2017, 13:42
Sina kamandad siitmaailmast juba kedagi lahkuma, päris õudsaid olemas, et see sulle saatuslikuks saaks suur:D:D:D
see28. jaanuar 2017, 21:14
ei ole umbluu, vaadates plusside ja miinuste vahekorda. See on praegune elu ja tundub et sinusugused võtavadki võimust ja see on siis juba väga kurb.
täna28. jaanuar 2017, 11:31
Kõik ongi tagurpidi keeratud. Kõige enne käib ajujaht mammona peale ja alles siis vaadatakse, kas ega jääb ka oma hingekese jaoks. Kui viivuke enne käte rinnalepanemist selleks ka jääb, siis on hingeke ammu juba kuradikesele müüdud.
Kuid hõisatakse ruuporina igalpool - tehke järgi!
milline täpne28. jaanuar 2017, 21:01
kokkuvõte sellegi artikli kangelase käitumisele...
aga annetusi teevad need samad n.n. "rehepapid" 28. jaanuar 2017, 11:55
Kui mõni kasutab mõõnaperioodi ära selleks, et lausa 20-25 aastat toetuda ainult annetustele, siis on tegemist kas:
a) oskamatu majandamisega
b) PR on suunatud valele sihtgrupile - jäetakse see suunamata maksurahade jaotajatele ning selle asemel suunatakse annetajatele
c) muututakse lihtlabaseks äriks
Lõppkokkuvõttes sama kui kerjus kerjab 20-25 aastat tänaval ja tal pole kavaski sealt ära minna, sest nii on mugavam.
Kui valitsuse jaoks on nii pikk kerjamise aeg loomulik ja nad ise ei soovigi olukora parandada, siis on midagi väga mäda.
Quo vadis, eestimaa?28. jaanuar 2017, 11:05
EU-ga liitumine on Eestile, kui rahvusriigile hukatuslik. Samas sõjalises liidus, nagu NATO või mingi euroopa ühendus, peame olema. Oli ette arvata, et EU kui NSVL-I analloog, hakkab meile euroopalike väärtusi peale suruma. Meie oma ämber (kes oskas ette arvata) oli presidendiks T.H. Ilvese kutsumine. See mees oli ikka täis 'kits kärneriks'. Tema oli see, kes paljude muude suuniste eostamisel, söötis meie juhtivtegelastele käimalükkamiseks omasooihara seaduse. Nüüd pole Mikit ja pole ka iharatega probleemi - rahu nii nagu enne. Või tuletame meelde Vao pagulasmaja põlengut. Kes selle korraldas, võib ainult aimata, aga Miki oli see, kes nõudis parteijuhtide avalikku reageeringut. Lõppes see teadagi Rõivase 'tulekustutamisega'. Nüüd pole ka Rõivast enam - tore.
Rukkilillepuruse rahvusromantika hävitaja Helen Sildna sai Ilveselt ordeni!
Theresa May ja Trump on Eestile kui rahvusriigile õnnistus. Eestile on eeskujusid vaja.
Meil on aga suur töö teha - Augeiase tallid on vaja puhtaks rookida. a'la juunikommunistid on juhtivpartei mahitusel sisse söönud juhtorganitesse, meediasse...
Uut ärkamist on väga vaja!
28. jaanuar 2017, 11:33
Ja Eesti "kultuuri" esindaja Anu Saagim kutsuti presidendiballile. See on suurim huumor. Ime et ka medalit ei antud.
aga29. jaanuar 2017, 21:00
Saagim pole jälle eestlaste-vastase tegevuse ega reeturlusega silma paistnud.
ära unusta,28. jaanuar 2017, 13:27
et praegu elame annetustest, mida teeb EL, varsti lõppevad need otsa, siis alles näed, kui hea iseseisvalt elada on :).
Ilves jagas ka Mäksile28. jaanuar 2017, 21:02
ordeneid ja vastuvõtu-kutseid - ei tea, mis hea eest?
Äkki: http://www.ohtuleht.ee/330892/koit-aitas-ilvese-presidendiks
jah Tõnis,28. jaanuar 2017, 11:05
küsi seda oma väimeespoeg Märdilt...
ta on28. jaanuar 2017, 12:48
Mann29. jaanuar 2017, 00:33
Mis väimehe teod asjasse puutuvad?
to mann29. jaanuar 2017, 01:49
et ei puutu asjasee, kellega su tütar koos elab ja mõtteid jagab? paadunud tole ra st ig a? ja kes oma megasallivust õpetab su lastelastele? ehk et õpetab su lapselapsi sülitama oma kodumaale ja kaasmaalastele? no ma ei tea nüüd, kas ikka pole seost, mina küll näen. avandi on mäksi margi nii täis lasknud, et häbi kohe. mäks peaks nõudma oma tütre lahutust, sellisega koos elada on ikka jube katastroof.
maali maalt28. jaanuar 2017, 11:02
Äitähh,Tõnis,ütlesid välja väga paljude eestlaste arvamuse!
no krt28. jaanuar 2017, 14:33
mis te halate, nagu viimnepäev oleks käes, ega halamine aita, elage täie rinnaga kuni saab.
Eesti, Euroopa28. jaanuar 2017, 10:53
Eestimaalasena on minulgi tunne, et viimasel ajal on meie rahvuslikud põhiväärtused ohverdatud ebamäärastele euroopalikele pseudoväärtustele. Siiki on veel midagi alles jäänud ja Eesti otsustajad peaksid eeskujuks võtma oma rahvast rohkem hoolivaid maid - Poola, Inglismaa, Tsehhimaa, Austria jt.
Kusti28. jaanuar 2017, 12:43
Inglismaa hoolib? Muahshahaa. Suurest hoolimisest on seal võim juba moslemite käes, minaretid üürgavad üle maa ja sariaseadus toimib. Hea hoolimine jah.
Kusti28. jaanuar 2017, 12:43
Inglismaa hoolib? Muahshahaa. Suurest hoolimisest on seal võim juba moslemite käes, minaretid üürgavad üle maa ja sariaseadus toimib. Hea hoolimine jah.
Inglismaa, Hool28. jaanuar 2017, 14:14
See ongi peapõhjus, miks Inglismaa EL välja astub - veel on neil midagi päästa. Ka Saksa-ja Prantsusmaa ei saa inglastele enam sissetungijate tulva peale suruda.
tegelt28. jaanuar 2017, 23:22
migratsioon pole e liiduga otseselt seotud on ka maades mis sinna ei kuulunud voi hiljem astusid meie omadel lihtsalt ettekaane lipitseda
to inlismaa.....29. jaanuar 2017, 01:51
ära plära, inglimaale on juba nii palju ju nne vabatahtlikult sisse veetud ja neile kõike lubatud, ilma mingite piirideta, et see maa on läinud, seal pole päästa enam midagi.
....28. jaanuar 2017, 12:49
jah28. jaanuar 2017, 13:29
Ungari poeb Putini ees.
plääd28. jaanuar 2017, 10:35
Aitäh Tõnis selle avameelse intervjuu eest!
Ainuke lootus on veel EKRE peal. Teised erakonnad on kõik reeturiteks osutunud.
Kuigi pole kunagi Keskerakonna pooldaja olnud, siis uut valitsust sai lootusega tervitatud, kuid nagu näha on nemadki reeturid - öelnud lahti paljudest eelvenvatest lubadusteset a la presidendi otsevalimine, RB mittepooldamine.
Veel praegusest valitsusest28. jaanuar 2017, 11:31
Igasugune "sissetoomispoliitika" on praeguse valitsuse ajal erilise hoo sisse saanud. Kui korrutada pragune ligi 10 000 inimese sissevool 10 aastaga, siis on viimane aeg midagi tõsiselt ette võtta. Vastasel korral oleme me varsti jälle oblast või kubermang.
ongi sama28. jaanuar 2017, 23:28
nagu vene aeg ehitus ka kaib hooga kuskile tuleb ju panna
kahjuks28. jaanuar 2017, 23:30
selline versioon on astraalis neegrid barrikaadid polevad lennukid ei pea taituma ehk
uvitav olukord usas28. jaanuar 2017, 23:26
tea mida cnn laulab trump pani sissesoidu kinni lahis idast uhes saates trumbi kone teises endine mingi aafrika ulistamine kaib edasi
Jats28. jaanuar 2017, 10:25
Aga teisest küljest vaadates, oleme me seda väärt et rahvusriik, rahvus säiliks? Üksteise petmine ja varastamine on muutunud normaalsuseks, valetamine on normaalsus, oma rahva arvelt võõrastele härradelele raha kokku kuhjamine on normaalsus, koostöö asemel üksteisega konkureerimine on normaalsus, omaaegse rahvusliku ärkamise poliitilised juhid on osutunud vassijateks ja petisteks?
Võib-olla on nii et meile anti võimalus, ja nüüd meilt võeti võimalus. Kõikide kultuuride ja riikide lagunemine ja mädanemine on alguse saanud ju ikka kuskilt sealt seest, ja alles siis ründab mingi "haigus" kuskilt väljast?
to jats28. jaanuar 2017, 11:31
Mulle jälle tundub, et omaaegsetest rahvusliku ärkamise juhtidest on TEHTUD vassijad ja petised, ajalugu kirjutatakse kellegi huvides ümber ja tegelikud petised istuvad mujal. Iga päev loeme Savisaare tegemistest, aga mõne tagatoa tegelase kõrval on ta kerjus.
see sinu28. jaanuar 2017, 17:26
kerjus peaks Ilvesega ühes kambris istuma, miks ei istu? Suured sõidavad tõllas, ainult väikesed võllas.
28. jaanuar 2017, 22:45
näe mõnel hakkab juba kohale jõudma, mis värk on.
28. jaanuar 2017, 10:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Andres Leet28. jaanuar 2017, 10:29
Jääb mulje, et sa seltsimees "eesti inimene" pole seda artiklit otsast-lõpuni lugenud, äkki võtad vaevaks ja loed seda mõttega seltsimees"eesti inimene"
Tänu neile28. jaanuar 2017, 13:33
jah, kui võimuahne Pehkuri juttu kuulata, kisuvad käed rusikasse ja revolutsioonieelne aeg on käes.
pi/hk/ur teab,mida pi/hk/ur tegema peab,28. jaanuar 2017, 21:52
Sinu kommentaar ei vasta meie reeglistikule, palun muuda kommentaari!
Ma siis väheke muutsin,ei jäänud muud üle.Varsti keelatakse P tähed ka ära.
Üleskutse 28. jaanuar 2017, 10:21
Aeg on käes. Tuleb minna laulma. Eesti eest.
kui lauldakse nagu oravad valitsuses,pole tolku.28. jaanuar 2017, 21:56
kõik see rahvas peaks minema ja koos laulma,
vaatamata usule ja rahvusele.Ühtsust nad kardavad nagu vanakuri välku.
Mihkel Espoost28. jaanuar 2017, 10:05
Juhtus nii,et minagi pidin emigreeruma juba teist korda armsalt synnimaalt.Sul õige jutt,oleme kunagi kohtunudki,syda on sul õiges kohas ja ilmselt valutad sydant.Nyyd oleme juba toredas eas ja nutta pole midagi.Piiblis,mida tunned on ju kõik kirjas,midagi ehmatavat ei tule.Perspektiivis saab kõik olema OK.On mul õigus,Õnnistust su perele ja ka kõgile teistele.
To raivo!28. jaanuar 2017, 09:54
Või sina tead, mida keegi targu rääkimata jätab. Oma venega võid omal pead määrida, need rotid pole mingid maailma jagajad. Pealegi ei lähe kaua, kuniks islamiekstremismi vastu algab ka euroopas tõsine võitlus. Peale Trumpi eilseid väljaütlemisi tahaks kohe mamma Merkeli nägu näha.:)
mats maalt28. jaanuar 2017, 09:49
Tõnis Mäe sõnad sinimustvalge kohta on väga hästi õeldud. Tema võiks olla see kes äratab alistunud ja lootuse kaotanud.Tõnis,tule rahva ette ja räägi! Sind kuulataks. Eesti rahvale on vaja uut ärkamisaega!
Jumal kaitse Eestimaad!28. jaanuar 2017, 09:49
Kaitse ja hoia meie maad lollide ja alatute poliitikute eest kes müüvad maha kõik ja enamgi veel. Ja tänud Tõnisele ja tänud kõigile kellele Eestimaa on veel tähtis ja kes selle nimel natuke liigutavad et laulupidu ikka lõppeks " Mu isamaa on minu arm" lauluga!!
dessant28. jaanuar 2017, 09:45
Ei ea, kuskohast ennast pigistada? Mina tean. Sealt altpoolt.
28. jaanuar 2017, 09:43
Õige tähelepanek Mäks. Nagu õeldakse: Lenin on surnud aga tema ideed elavad edasi. Või, et inim ajalugu on sillutatud lollustega, nagu ütles Stepan Hawkins. Nii see kahjuks on. Ikka ja jälle ei ajavad inimesed segi pseudo ja päris populismi. Osad teadmatusest, osad nooruse rumalusest, osad meelega mammona eest.
raivo28. jaanuar 2017, 09:35
Võib-olla hr.Tõnis Mägi jättis targu mainimata ohu uueks Jaltaks,mille aluseks oleks jälle USA,GB,seekord Vene NSFV ja vaenlaseks ülejäänud EU kui islamioht demokraatiale natsismi-fašismi asemel.Kui vaja ,siis vaenlane ikka leitakse või välja mõeldakse.
Oled valel teel,28. jaanuar 2017, 10:21
seep see ongi, et kogu see korralduste jada tuleb paraku meie armsast vanast euroopast, kus vaim on ennast ära pööranud. Taas on targalt vastu hakanud Ungari, Tšehhi ja Poola.
muidu nõus28. jaanuar 2017, 09:35
aga 1990ndate algul põgenesid Rootsi ju bosnialased koduse genotsiidi eest. Juba meelest läinud, milline sõda käis endises Jugoslaavias kristlaste ja moslemite vahel? Serblased tapsid horvaadi ja bosnia moslemeid. Samuti põgenesid siis ja nüüdki Iraagi kurdid, keda jätkuvalt taga kiusatakse. Põgenikul ja põgenikul on siiski vahe. Kriminaliseeruma hakkasid mõned Rootsi suurlinnade eeslinnad peale seda, kui töökohad Rootsist ära Ida-Euroopasse ja Aasiasse viidi, inimestel ei ole enam tööd. Mitterootslasel Rootsis tööd saada on ikka väga raske. Mis kõik ei tähenda, et me ei peaks olema ettevaatlikud ja oma väärtusi kaitsma.
oot-oot28. jaanuar 2017, 13:19
Mägi ise lasi samuti elusõnalasena Rootsi varvast. Nüüd taob nagu Randperegi rusikaga rinda ja mängib mingit vabadusvõiteljat. Vene ajal tegi Moskvas raha eest kõike...
Cato29. jaanuar 2017, 19:34
Mis sa, kutsikas , valetad! Mingit vabadusvõitlejat ta ei mängi, vaid avaldab oma mõtteid. Ja nii mõtlevad tuhanded eestlased. Sinusugune multi/kulti sildna muidugi ei mõtle. Juunikommunistid ka ei mõelnud.
šotlane5. veebruar 2017, 21:00
Londonis asuva Emalooži Grand Orient ( Grand Lodge) filiaal Le Grand Orient de France häälekandja "Humanisme" 11/1982: "Mõisted nagu rass, riigipiirid, sotsiaalsed klassid jne tuleb kaotada, et jääks ruumi ülemaailmsele lõimumisele. See tähendab meie ajastu suurt revolutsiooni, ehtsalt revolutsiooni, mis on meile ülesandeks tehtud". Le Grand Orient de France oli nii Prantsuse revolutsioonide kui ka Suure Oktoobrirevolutsiooni üks läbiviijatest. Kommunistide võimu Venemaal nimetati “kehastunud vabamüürluseks”, Tsaari - Venemaad nimetati "Euroopa häbiplekiks".
Aastal 1947, kui tähistati Oktoobrirevolutsiooni 30 - ndat aastapäeva, mainis USA president Truman, et Venemaa väljus aegade hämarusest just aastal 1917.
Euroopas toimunud revolutsioonidega aastatel 1917 – 18 tähistati aastal 1717 Londonis loodud Emalooži 200 -ndat aastapäeva. Ega ka 300-ndat aastapäeva kehvemini tähistata. Revolutsionääre veetakse Euroopasse massiliselt sisse.
Jah28. jaanuar 2017, 09:34
On saabunud jälle aeg, kui Eesti tuleb vabaks laulda. Veelkord.
Looja, hoia Eestimaad!
Vaba tahe28. jaanuar 2017, 17:20
Aga Looja ei hoia niisama midagi. Hoida ja kaitsta saavad ainult hingega inimesed.
Just seetõttu ongi pumba juures olijatel nii kibekiire lambukeste mõtteviiside "õigeks" muutmisega, iseolemise ja enese eest seismise halvamisega, rahvuspäritolu ja kodutunde häbistamisega. Sest sellise, mahatümitatud ja mittemillessegi uskuva, ainult raha ning vasallikarjääri kõrgemaks väärtuseks tunnistava inimesevarega saab teha mida iganes – teda saab kasutada just selleks, milleks teda lillaroosas kasumimasinas parasjagu vaja läheb.
Praegusel perioodil juhib siinseid uusi põlvkondi ainult hirm mugavustsoonist välja rappuda ja agressiivne aplus veel sügavama une järele. Kõik, kes und häirivad, tuleb hävitada. Mitte füüsiliselt, sest see on ju vägivaldne ja paha. Kõige parem on murda nende tüütute rukkilillepuruste tegelaste viimanegi tahe. Ja selline lämmatamine on totaalne häving – palju hullemgi veel kui füüsilise vägivalla tulemusel saabuv surm.
Iseseisev Eesti28. jaanuar 2017, 17:32
Kogu rahvas on üks suur laulukoor, algul tullakse seda ime vaatama, visatakse mütsi sisse sente, varsti kõik harjuvad ja siis jääb vaid uluda kuu poole kuni lõpp on käes.
28. jaanuar 2017, 20:32
Selle tahte hävitamine käib nagu tsirkuse loomadel - eelkõige võetakse neilt vabadus, siis näljutatakse, piitsutatakse ning lõpuks kui tahe murtud, pannakse tsirkust tegema, et pehmetel toolidel istuv publik saaks etenduse eest plaksutada ja seda nautida.
urmas28. jaanuar 2017, 09:33
Aitäh, Tönis! Ehkki oleme ühest aastakäigust, siis on ikkagi pisut kummaline lugeda samu mõtteid Sinu suust. Kummalin,sest saan kõigest praegusest hullusest samamoodi aru ja ütlen juba mitu aega samamoodi. Jah, Sul on õigus, kes meid, vabandust, mind ikka kuulab. Ega kuulagi ja kui kuulab, siis ei tee väljagi, lõhub Eestit edasi. Sina laulad mõne ehk ka lõhkumist peatama, hää. Eks ma püüa ka ja tõepoolest on veel inimesi, kes seda teha tahavad. RB,tuugenid, sinisilmne 2,2% ja 30% kõlbmatuid noori mehi, 60 000 halli passi, 120 000 vöörkodakondset, metsa hävitamine - rohkem pole vajagi, et ööv haaraks. Aga me peame püüdma olla ja jääda - kõigest hoolimata!
On veel!28. jaanuar 2017, 09:27
Näete ,normaalseid inimesi on ikkagi veel olemas.On tõesti mingi äraspidipööratud aeg.See,kuidas Eestile presidentki ametisse pandi,ei kannata mingit kriitikat.Ja tulemus on iga päev inimestele näha.
Ei taha näha,aga teha pole midagi ja minna pole ka kusagile.Noorus on möödas.Masendav.
28. jaanuar 2017, 09:30
President saab lisaks palgale veel 12 000 eurot lisa,kui pole leiba,siis sööge torti.
asjatu õiendamine28. jaanuar 2017, 09:37
Presidendi kallal küll ei ole mõtet õiendada - ta katab elamiskulud ise, ehitas maja ümber nii, et turvamehed sinna ära mahuvad, ta on keeldunud veel mitmest privileegist, mis talle on ette nähtud. Euroopa kontrollikoja tasust keelduda ta ei saa, see on ette nähtud. Et ta kulutab selle tõenäoliselt Eestis, edendab see meie majandust.
ole nüüd ikka28. jaanuar 2017, 09:45
Keelduda ei saa??? Se sama jura, et riigikogulane ei saa oma "töötasu" alandada.
Kui keegi tahab küll siis ka saab. President saab iga kell selle raha näiteks mõnele lastehaiglale kinkida või lastekodule annetada . Saab kui ainult tahaks !
.....28. jaanuar 2017, 10:12
küll aga saab keelduda Eesti presidendi palgast Euroopast tulev raha on makstud kinni ka Eesti maksumaksjate poolt
imelik küll,28. jaanuar 2017, 13:22
miks tema peaks tahtma omaenda töö ja tarkusega teenitud raha ära kinkida vaid sellepärast, et ta jõudis nii kõrgele tasemele? Lõppude lõpuks esindas ta Kontrollikojas Euroopa riikidele vajalikku institutsiooni.
Ma tahaks näha ühtegi eestlast, kes lihtsalt vabatahtlikult oma teenitud palga ära annab samal ajal kui peres on kasvamas lapsed ja abikaasa on töötu. Iga normaalne inimene kundlustab enne oma laste tuleviku.
Mida te irisete ta kallal? Kas Reps oleks olnud parem president kui juba kampaania ajal teadis et on rase ja võiks ükskord oma perele õige emana pühenduda, või Kallas, kelle kallal oleks praegu 10 korda rohkem järajaid kui Kaljulaidi kallal, või Nestor, kes tegelikult unistab rahulikust pensionipõlvest Hiiumaal või Ratas, kes sai ju nüüd võimaluse oma annet üles näidata. Iga halb asi on millekski hea - ei tule ka otsevalimistest midagi head välja kui mõni 9 kl tasemel maali maalt hääletab vaid ilusate silmade eest.
Pr.President pole saanud veel nelja kuutki ametis olla kui kisakõrid ta kõri kallal on, laske inimesel aastakegi töötada, siis räägime uuesti.
Tibusid loetaks sügisel.
me saame28. jaanuar 2017, 13:38
veel EL-ist tulevaid rahasid ehk siis midagi me kinni veel ei maksa. Lollus ruulib!
Böö28. jaanuar 2017, 13:55
Just, ilma KK toetusrahata sureks meie majandus sootuks.
Kes paremini maksab, selle laulu laudakse. KK on eurobürokraat, ei enamat.
äkki keelduks28. jaanuar 2017, 17:34
siis ka uhke Eesti kõigist abirahadest?
kena tähelepanek29. jaanuar 2017, 01:04
Ka president on peavoolu küüsis. Arvate, et see, et saab 12000 polnud enne teada, või et see, et abikaasal probleemid. Tema kohta on veel samuti palju materjali, kui ei ole piisavalt kuulekas. See süsteem on täiega mäda ja kena on , et suveks see läbi saab.
mis see president siia puutub28. jaanuar 2017, 09:43
president Kaljulaid pole veel eriliste käkkidega maha saanud, aga kui Kallas, Rajevskaja või Savisaar oleks presidendiks saanud, vaat see oleks katastroof olnud
jah28. jaanuar 2017, 09:59
see president pole veel mitte millegagi hakkama saanud,totrad pildid ainult
Jahile,28. jaanuar 2017, 13:24
aga mille silmapaistvaga Sina viimase nelja kuuga hakkama oled saanud, räägi meile. Totrad pildi on paparatsode kätetöö, mis president siia puutub? ega tema neile poseeri.
kas tõesti28. jaanuar 2017, 13:39
kohe kõik riigid soovivad rahadega sahkerdajat ja mäluhäirete all kannatajat, kui see talle kasulik?
ta pole ka president,28. jaanuar 2017, 22:08
nii lollile küsimusele ei saa isegi vastata.
adventist28. jaanuar 2017, 09:25
Kõik korraldused tulevad Lutsiferilt läbi massoonluse.Lõppeesmärk on pühapäevaseaduse kehtestamine,mis on suunatud laupäevakäsu vastu.
Voh!28. jaanuar 2017, 10:01
Lõpuks ometi jõudsime lõpliku tõe lähedusse. Kui juurde lisada veel vabamüürlased ja "judeokristlased", siis oleks pilt täielik. Pühapäev vahetada laupäeva vastu ja hädaoht on kõrvaldatud..
kiitus28. jaanuar 2017, 09:20
väga ilus jutt, kahju, et ei saa lõpuni lugeda... aga need sallijad ja multikulturistid on omaaegsete juunikommunistide kloonid, sama silmakirjalikud, valelikud ja sama vaenulikud
kusti28. jaanuar 2017, 10:04
Üks nendest Mäksi oma väimees.
kuule Kusti,28. jaanuar 2017, 13:28
ei tea kas maksab ikka näitleja suhtes nii vaenulik olla?? Sa uuri ennem järgi, kes need stsenaariumite tegelikud väljamõtlejad on, kes näitlejatele teksti ette annavad ja vala oma meelepaha õigete inimeste peale välja.
kusti28. jaanuar 2017, 21:10
Ainult fakti konstanteering!
kusti28. jaanuar 2017, 21:10
Ainult fakti konstanteering.
ta ju juut,28. jaanuar 2017, 22:10
laseb kaarega lavalt teile kraevahele,te vaid hirnute.
Näitleja pani omale vabatahtlikult multikulti märgi külge29. jaanuar 2017, 19:41
Et kui tekt antakse ette ja sina seda nõus oled lõõritama, siis justkui ei vastuta ka oma tegude eest? Selgrootu mollusk teeb tõesti nii. Lõpuks aga lasevad need selgrootud molluskid omale kuuli pähe nagu sm. Vares Barbarus.
mis probleem28. jaanuar 2017, 13:41
nende juunikommunistidega on? Seal liidus ju rahvas elas üksmeeles ja kasvas. Nüüd on killustunud ja häving. Kapitalistlik ahnus hävitab rahva.
On probleem29. jaanuar 2017, 19:43
Ära valeta, punane! Valetada võid sa kolmekümnestele, meie mäletame väga hästi, milline paradiis see sovjetlik totalitaarriik oli.
o jep28. jaanuar 2017, 23:50
jah29. jaanuar 2017, 00:01
koik oeldud mis vaja ilvese episoodist pole juttu kull
uss29. jaanuar 2017, 11:35
13.51-le! Aitäh!4. veebruar 2017, 14:26
Aitäh selle lingi viite eest!
Kõikse jutt õige!
Tervishoiunõunik28. jaanuar 2017, 09:18
Eks see tuleneb sellest,et DEMOKRAATIALE on lisatud täiend-Liberaalne ja Normaalsusele-UUS.Tekkinud on värdmõisted liberaalne demokraatia ja uus normaalsus ja nendega põhjendavad libekeeled ülesõitmisi rahva arvamusest.Kohalikud hallid hiirekesed,kellele ei meeldi rahvusriik ja ajalooliselt kujunenud sümbolid,krõbistavad usinalt riigi alustalasid.See kõik on juba olnud ja ikka astutakse sama reha peale.
jah28. jaanuar 2017, 13:43
ainult hallil massil on õigus elada, kõigil teistel tuleb keelata? Milliseks edasiminekuks siis hall mass on võimeline? Äkki läheks ürgaega tagasi?
:)28. jaanuar 2017, 08:57
Mehed, kellel vanemas eas juuksed peas, näevad paganama head välja.
miina28. jaanuar 2017, 11:44
väga sümpaatne mees ;)
13:16-le28. jaanuar 2017, 14:42
Kas sa seda oled kuulnud, et inimesed võivad muutuda? Nooruses rumalusi on ju enamik inimestest teinud! T. Mägi on oma õige tee leidnud ja edu talle edaspidisel kulgemisel!
Nii on!28. jaanuar 2017, 08:56
Meie poliiteliit on meid veeringute eest globalistidele marksistidele maha müünud. Aga Tõnisele tänu.
jah28. jaanuar 2017, 08:55
Mägi teab, mis räägib. Ta on selle aja mees, kui lauldi eesti vabaks. Ka tema laulis. Ka tema oli sel ajal looja ja tipus. Ja võib olla on aeg, neid laule taas laulda ja paluda, et looja hoiaks meid.
Mitte keegi ja mitte miski ei saa meid tugevamalt hoida, kui tema. Eriti preagu, kui meil on väga uskmatu valitsus ja riigivõim üldse.
On saabumas ilmselt uus ärkamise ja märkamise aeg. Rääkigem rohkem rahvuslusest, oma riigist ja muust sellisest. Muidugi tahetakse seda kõike pagulastega solkida ja oma riiki kaotada. Me ei saa seda lubada.
õudne 28. jaanuar 2017, 09:48
Ärge uskuge EKREt. Sealt tuleb vaid demagoogiat ja räiget natsionalismi. .
Andres Leet28. jaanuar 2017, 10:43
"õudne"...
Oled õige nimega kommenteerinud, sinu pea on ikka totaalselt läbi loputatud, aga pane edasi, punane seltsimees!
aga28. jaanuar 2017, 13:36
ärge uskuge õudse juttu, kuulake oma sõdaamehäält!
loputatud28. jaanuar 2017, 13:45
on ikka need, kes usuvad poliitikuid, kes tahavad võimule saada.
Ra28. jaanuar 2017, 14:15
Natsihakatised läksid närvi vist :)
28. jaanuar 2017, 18:28
südamehääl ütleb, et ekre on poliitiliselt lühinägelik.
sa oled see pakosta/m/u/tt vist.28. jaanuar 2017, 22:12
Mann29. jaanuar 2017, 00:35
Ei läinud, lihtsalt kommuniste ei salli!
olen kuulnud,28. jaanuar 2017, 13:34
et palvel on suur jõud, eriti kui ühiselt soovida.
kõigil pole28. jaanuar 2017, 15:23
seda õnne, et tema hääl kostaks, aga Tõnisel on, hea, et teiste eest kostab, keda ei kuulata.
Bla28. jaanuar 2017, 17:58
Kõige kõvemad mehed on need kes ise midagi poliitikas ei tee. Tehke siis kultuuriinimeste partei ja vaadake mis nendest ideaalidest mõne aastaga välja koorub. Kas parem kui varem või hullem kui praegu.
singivõileib tsirkusega28. jaanuar 2017, 08:52
milliseid koerustükke me siis täna teeme? :D
Mis28. jaanuar 2017, 08:24
Tõnis Mägi! Aitäh selle intervjuu erst!
reaalsus28. jaanuar 2017, 08:21
Pole võimalik, ei saa ja ei tohi, aga on! Sest kõik on müügiks. nagu ka see mürki oksendav siil.