EI RÁÁGITA EGA NÁIDATA KUSKIL EESTIS - MIDA ARVAB LÁTI JA LEEDU RAHVAS RB KOHTA ! MTÙ TEEB LOBI - JA REIKOB KUULAB MOK MÓLKIS PEALT !? EESTI RAHVARAHA LOOBITAKSE LAIALI NING RÁÁGIVAD PEMSJONI KOGUMISEST ! NO NII HAIGET TEGEVUST EESTI RAHVA VASTU JA LOODUSE LÒHKUMIST EI OLE PEALE SÒDA NÂHTUD ! MTÙ- MITTE TULUNDUS ÙHING ON REAL BALTIKU LOOGIKA
Lambot, ole mureta. Kui tulevane Rail Baltic põhja kõrbeb, mida ta ka kindlasti teeb, siis kahju hakkavad maksma kallase, kui selle mõtte Eestisse tooja, Ratase,kui projekti kinnitaja lapsed ja võib-olla ka Ratas ise, kes tol, kahjumit tootval ajal kindlasti veel elus on
Rail Balticu projektist loobumine on viimane tobedus.Kõigepealt saab riik ehituselt tagasi käibemaksu.Äriplaani on võimalik teha alles siis,kui tee on valmis.Tähtis ei ole see,kas rong jõuab 2 tundi varem või hiljem Berliini
Hästi. Kui RB ei tasu ära, siis maksame me kõik seda ja ka meie lapsed? Aga kui peakski tulevikus sellest kasu olema, siis kellele läheb kasum? Kaupasid praegu pole mida vedada, sest kui oleks siis saaks ka olemasolevat raudteed mööda vedada(nii nagu toodi tapale sõjatehnikat). Reisijana ma ei usu, et keegi eelistaks pikalevenivat raudtee sõitu Berliini, kui lennukiga saab kordades kiiremini(ehk siis need kellel on lennuhirm)? Nüüd kõige tähtsam küsimus: "Miks ärimehed ei investeeri oma rahasid sellese projekti ja riik lihtsalt aitaks ehitada"?
Mis transpordi "eksperdid" ka õppinud on? Mis lendamise haridus see küll oli? Kui vähemalt magistri kraad jalgratta seljas anti, siis võib ju igaüks ka günekoloog iks sobida. Õiglase konkurentsi seaduse järgi on võimalik ka provokaator kriminaalsele vastutusele võtta. Stalin muidugi nii hea ei olnud, ta lihtsalt lasi nad maha.
Kas härra Lamboti logistikakeskus ei jää plaanitava rautee äärde, et kritiseerib? Ja samuti võtab suure osa autovedude teenusest selline projekt ju ära. Arusaadav, et kritiseerib.
RB toob siia odavad Euroopa tööstuskaupade hinnad, meie kinnis varaärikad ei saa siis enam keskustes poodide rendi eest küsida selliseid summasi. Autotranspordi kasusaajatel on vesi ahjus, sest konteinerid hakkavad rongiga liikuma ja samas puhastub maantee tuhandetest põmmpeadest rekkajuhtidest, kes kulutavad 10 kilomeetrit, et teineteisest ette jõuda ja siis ikka reas sõita. Inimene saab näiteks lihtsalt kasvõi nädala kaupa Poolas või Saksas tööl käija. Aga põhiline on tööstuskauba hind, no ei saas siis enam maksta tossupaari eest siin 40€ kui Poolas maksab see kallis kaupluses letil 10€ jne.
mida neist kaupadest rongidega vedada kui turg on olematu. Poola hindu tahad, telli siis poola internetipoest. Ansipi kampaania nende saatmispiirangute leevendamiseks kujuneb tõenäoliselt edukaks Arvan küll, et ka RB tulles jääb tööstuskaup, nagu ka toit Poolas odavamaks kui Eestis. Üle nädala tööl käimiseks pead ikka väga head palka saama, rongipilet hakkab mingi 300-400 euri ots maksma. Ehk viitsid uurida palju maksab eelmüügist ostetud lennupilet. Vihjeks, et Riiast käib Ryanair Bremenisse.
Kindlalt saab nimetada kolme põhipunkti, miks RB ennast ei õigusta; 1. Eestist on liig vähe kaupa eksportida, mida peaks raudtee peal vedama. 2. Soome ei ole sellisest tülikast ka poolikust ettevõtmisest huvitatud. 3. Reisijaid saab olema ülimalt vähe, kes nö kiirelt Eestis Poola piirinin tahavad jõuda. Kuid nagu ütles Armeenia Raadia: väga hea ja kasulik asi.
olles TLU siiski, nimele vaatamata, kasvatusteaduste ja kunstidega õpetamisega klassikalise ülikooli mõõtu välja ei anna või mis? Kauges-lähedases Lätis on üksainus ülikool, mitte Riia, vaid Läti Ülikool.
Nii, kuidas see kaup siis Soomest siia raudteele jõuab? Laaditakse laevale ja Muuga sadamast laaditakse kaup rongi peale? Kas Soomega on mingi kokkulepe? Kui meretransport on kõige odavam, miks siis peab selle laeva pealt ümberlaadima, mitte näiteks laevaga Poola või Saksamaale viima. Ümberlaadimine on ju kulukas? Kes on nõus maksma 2-e ümberlaadimise eest, kui võib laadida ühe korra kusagil sadamas? No ei saa aru neist põhjendustest! Paluks ette näidata kokkuleppede Soomega.
miks need soomlased iga hinna eest rongidega veetavat kaupa mitu korda ümber laadima peavad? Peterburi kaudu on raudtee ju täiesti olemas ja küllap venelased teevad suuremate veomahtude puhul soodushindu ka. Soomest sinna Poola piirini saab selle kauba väga hästi ka läbi Venemaa ja Valgevene toimetada. Seda peavad tõenäoliseks ka poolakad, sest uus raudtee ehitatakse Bialystoki, kohta, kuhu saabub Valgevenest tulev raudtee. Nii et seltsimehed mkm-ist, täiesti tõene stsenaarium on, et Eestis hakkavad raudtee kasutajateks olema tõepoolest Riia ülikooli tudengid ja Soome kaup hakkab Poolast algavale magistraalile liikuma Venemaa kaudu.
Kas keegi suudaks mulle loogiliselt ja usutavalt ära seletada,milleks või kellele seda raudteed vaja oleks?See on jamajutt,et siit hakkavad tohutud kaubavood ja reisijatehordid euroopasse liikuma.Kas perspektiivis on plaanis fosforiiti vedama hakata?Mul loomulikult ei ole midagi fosforiidi kaevandamise vastu,sest see ei ole enam veneaegne kaevandamine ja see tooks meie riigile kõvasti rikkust!(Kui muidugi riik seda lolli peaga jälle erakätesse ei anna)!
Kui juba keskerakondlane Ratas projekti heaks kiitis , no siis andke aga minna, sest see on tulevikuprojekt, mis meid kõiki rantjeemeeste seisusse viib !
on viimane kes raudteeäri üldse toetaks, olgu see siis lääne või ida suunaline. ACE Logistics Group AS tegevjuht, alates 2005 nõukogu esimehena. Firma aktsionär 33,4%-ga. ACE ettevõtete grupile oli 2015. aasta senise ajaloo (23 tegevusaastat) edukaim. Eelneva aastaga võrreldes kasvas käive 11% jõudes 22,2 miljoni euroni. Kasum enne makse oli 1,87 miljonit eurot, kasvades aastaga 22%. Rekordiline oli ka ekspedeeritud saadetiste koguarv, mis ületas 130 000 piiri. Aasta varasemast oli saadetisi rohkem 12%. •Kokku üheksa logistikaalal tegutsevat ettevõtet •Ettevõtted tegutsevad kolmes Balti riigis, lisaks Valgevenes ja Soomes •Grupi ettevõtetes töötab kokku 130 inimest Edukaim oli maanteetransport, kus käibe kasvuks kujunes 12%. Ekspordisuunaliste vedude käive kasvas 29% ja saadetiste arv 36%. Impordisuunalistel vedudel jäid mahud enam-vähem samale tasemele, saadetiste arv küll suurenes 4%, kuid käive vähenes 5%. Lennu- ja meretranspordis jätkus viimase paari aasta langustrend (käive vähenes 10%). „See oli suuresti tingitud partnerite kontrollitud saadetiste arvu olulisest vähenemisest 24% võrra. ACE enda kontrollitud saadetiste arv kasvas samal ajal 14%,. Tollivormistuses ning ladustamises jäid mahud varasema aastaga võrreldes samale tasemele. Milleks lasta raudteel hävitada oma äri ?
Hea küll, Lambotist saab pikalt rääkida, aga see pole vist selle artikli teema? Lambot tõstatas kriitilised küsimused, mis sugugi mitte ainult teda ei vaeva. Vastaks ehk ühe soojaga nüüd nendele kah?
Lambot ütles eile TV-s, et tema firma ei oma mitte ühtegi veoautot ja tal on täiesti ükskõik, mis teed pidi tema kaubad liiguvad. Ja et uue võimaluse lisandumine oleks talle järelikult ainult kasulik, aga paraku on ette näha, et sellise grandioossena, nagu RB on ette võetud, ei saa see majanduslikult vee peale jääda.
raudtee on väga kiire ja väga odav variant27. jaanuar 2017, 01:00
kui täna vedada rekkadega siis on see väga kallis, rekkad ei lase teel liigelda autodel ja maksuraha ei laeku riigile. Päevarahadega palga maksmine on suur pettus. Raudtee on oluliselt kiirem ja lõpuks ka odavam. Ainult rumal saab olla vastu ja muidugi veofirmadelt võetakse tööd oluliselt vähemaks.
Raudteel peaks olema ikka mida vedada. Muidu muutub raharaiskavaks kalliks monstrumiks. tasub sinu meelest ära kui päevas soidab uks rong Eestisse ja uks Eestist välja. Juba rauteehooldus on kallim kui niimoodi teenitud kasum. Selline Baltikumi siseraudtee onliiga kallis. Poola ei ole asjast huvitatud ja nii lopeb RB Leedu Poola piiril. Nii, et Berliini RB-ga ei saa.
Meretransport võib aeglane olla, aga kaubad ei vajagi kiirust, kui need pole just kiirestiriknevad toiduained (nende osakaal on väike). Ka kaubaveoks täiesti kõlblik raudtee on praegu olemas, kiirused kaubaveo jaoks igati tasemel.
Mõelge kaasa Eesti rahvas, MÕELGE ISE!27. jaanuar 2017, 10:00
Vaadake eilset Reikopi saadet ETVs seal Lambot (25 a eduka LOGISTIKA (ERA)ettevõtte töötaja) paneb MTÜ Kõik RailBaltica Raha Minu Tasku tegelase konkreetselt LIHTSATE ja LOOGILISTE küsimustega paika. Vaadake kindlasti nii pooldajad kui vastased. On mille üle mõelda KUI natukenegi suudetakse ISE aru saada mitte uskuda Eurupoliitikute (nii meilt kui mujalt) ja kasuahnete jupijumalate propagandat.
KOMMENTAARID (48)