Saund

Ott Lepland: ma poleks Maikenita lauljana see, kes olen! (84)

LISA KOMMENTAAR

muusikaharidusega19. jaanuar 2017, 14:26
No aga ega ei oleks ju kuulajana kahju ka, kui mõni neist röökijatest hääle kaotaks, mitu samasugust on ju veel. Kahju on sellest, et noori lauljaid peaaegu polegi (Listra, Võsa ei ole ju poplauljad). Peaasi, et nad nüüd Kalle Seppa ära ei riku! Näosaates on eriliselt hea kuulata näitlejaid, nendel on veel loomulik hääl alles.
ajakirjanikud tegid19. jaanuar 2017, 08:13
Maikenile repinskit, põhjuseta, sest skandaal müüb.
OO19. jaanuar 2017, 07:32
küsimus ei ole Maikenis. Maiken õpetab, mida vaja.
Kahjuks õpivad sajad noored püüdlikult ja saavad selgeks kõik nipid, kuidas saab ,võib ja see on nende lauljate pagas, kõik, mis võimalik häälega teha, on selgeks õpitud.
Ja kõik nad on staarid. Ilusad, noored, värsked, erilised silmale vaadata. Igal aastal läheb uus staar Eurovisioonile. Meie noor publik on vaimustuses . Aga miks ei ole vaimustuses Euroopa - nõela ju kotis ei peida!
Kõik ühtmoodi pingutavad täiest jõust, annavad oma hääle maksimaalselt. Aga kas nad saavadki olla eriilmelised, eks süüdi on ka laulu"loojad". Kui ikka laulus on ainult kümme seosetut või mõttetut sõna, siis annab seda ikka 3 minutit laulda, et selles oleks tunne ja mõte, see tuleb lihtsalt ära vingerdada, kiunuda, kriisata, kogu pagas välja tuua ja seda peab toetama võimas bändimüra ja taustalauljate-abi.
loomulikult18. jaanuar 2017, 21:22
puudub nendel tänapäeva lauljatel häälematerjal,kui korralikult laulda ei peaks isegi otsaesinekortsu minema,hääl peaks vabalt voolama aga kuulake nyyd neid karjujaid,näost sinised et vähegi häält tuleks ja kohe plaati välja andmas,jube muusika aga Koit Toome laulab ju normaalslet ja tema öpetaja on olmud Joala mitte maiken
me18. jaanuar 2017, 21:20
ja Lea Liitmaa kohta arvas yks isa,et jube nagu tapetaks n aabri siga,selline huilgamine hakkas pihta kui see suu lahti tegi,önneks pole eriti telekas enam esinenud
alati18. jaanuar 2017, 19:52
Nii sünnibki "kallutatud arvamus", kuid kunagi mitte ilma ajakirjaniku abita. Nüüd väidavad kollane ajakirjandus on kohati ikka väga primitiivne.
esteryn18. jaanuar 2017, 19:51
Palun, ärme kritiseeri seda inimest, kes on palju aidanud ja samas iga inimene ju peab ise tundma , mis on talle parim. Kui siin on tegemist kadedusega, siis on küll teise inimenśe materdamine julm. Milleks siin kõik võtavad sõna, kes ei ole antud inimesega kokku puutunud.?
dr. Mõngel18. jaanuar 2017, 18:52
Kas see paks naine pildil ongi Maiken? Maiken pidi ju laulja olema? Aga miks see naine muudkui aina räägib? Laulgu kui laulja on.
kuulaja18. jaanuar 2017, 18:01
Mind huvitab just nimelt see, et kes neid lauljaid - Joala, Veski, Sallo, Lääts, Mägi, Pihlap, Tamme Ots, ,Anni, Kured, jne. - laulma õpetas. Neil lihtsalt on lauluhääl ja võimed. Maei süüdista Maikenit, tema teeb oma tööd ja ta ei suuda mingit varesest ööbikut teha. Kõik meie praegused laulja - Taukar, Pootsman, Lepland, erilise iniseva häälega Daniel Levi, Kuurma, Ilus, Ithaka Maria, Lemsalu, titehäältega Ines (kes hingeldab laulmise ajal), Laura Põldvere, Getter Jaani, Kristel Aaslaid jne. ei vääri isegi õpetamist. Aga juba on STAARID. Kas nad üldse teavad, kes on STAAR. Üldises mõttes ei olegi peaaegu ühtegi tõelist lauljat. Tõeliselt puht hääle ja omapäraga laulja on meil Maria LISTRA, Ka Anna-Liina Võsa on hea. Ma vabandan, aga nii ma arvan.
Enn18. jaanuar 2017, 18:14
mida sa vabandad siin, kas sa midagi valesti ütlesid või, täpselt nii ongi!
Ei iole18. jaanuar 2017, 20:12
See naabri Anna küll mingi laulja.
ühed18. jaanuar 2017, 20:27
on ooperilauljad ja teised ju ei ole. Joala oli klass omaette. Nõus.
Thule irwitab19. jaanuar 2017, 03:48
Kes need Anni ja Kured veel on? Pole sellistest lauljatest kuulnudki.
Thulele19. jaanuar 2017, 11:00
Siis sa ei peaks siin üldse sõna võtma, kui sa ei tea kes Suveniiri lauljad ja Toomas Anni on. Nii loll sa oledki.
Thulele19. jaanuar 2017, 12:54
Kui sa ei tea kes on Anni, siis ütlen -Toomas Anni ja Kured - Sirje ja Rein Kurg ansamblist Suveniir. Kui sa neid ei tea, siis irvita omavanuste kiunujate ja titehäälsete inisejate üle, kes ei ole mingid lauljad, vaid varesed, keda on püütud laulma õpetada kuid tulemusteta. Kahju kohe Maikenist.
kadedad vanamoorid18. jaanuar 2017, 17:52
kõige jubedamad on vanad ja kadedad vanamoorid!Maiken tee oma rida edasi ja las koerad jäävadki haukuma!
ÕL-le19. jaanuar 2017, 11:05
Mis siin valesti on??? Mida te modereerite jälle. Kas oli selles kommis mõni roppus või midagi muud keelatut.
kadedad vanamoorid -le19. jaanuar 2017, 11:06
Keda sa silmas pead? Kas iseennast, kui nii siis on OK. Peale selle on sul veel üks viga - oled vaimuvaene.
kadedad vanamoorid -le19. jaanuar 2017, 11:10
Ei saa aru, milles asi. Aga sulle ütlen, et kui sa pead silmas kellegi vanust või kadedust, siis oled sa ise see või ei ole sul asjast aimu või ei oska lugeda.
kadedad vanamoorid-le19. jaanuar 2017, 11:13
Kui pead ennast silmas, siis on kõik OK. Ära teisi märgista!
ehh18. jaanuar 2017, 17:31
maiken on armas ja ikka vist otti armunud, aga otil silmi vaid tanelile :( ?
annetud18. jaanuar 2017, 17:08
Tõenäoliselt pandi oma annetu lauluhääleta laps tema juurde õppima ja tuli välja, et kuna ema ja isa tal laulda ei oska on ka antud valdkonnas laps andetu ja siis hakati nutma, et näed polnud kasu ja ülehinnatud vms.
Lugeja18. jaanuar 2017, 17:05
Miks ma arvan, et probleemiks pole teps mitte Maikeni töö, vaid hoopis milleski muus. Miks pole kusagilt lugeda-kuulda, kelle hääleke siis Maikeni süü läbi kannatada on saanud? Kedagi süüdlaseks kraaksuda oskab igaüks, aga ikkagi, kes see õnnetu siis on, kelle Maiken "hääletuks" tegi?
mina18. jaanuar 2017, 17:05
Jah, Ott, ilma Maikenita oleksid sa palju kihvtim ja huvitavam laulja, Maiken vormib kõik ühesuguseks.
18. jaanuar 2017, 17:42
Täiesti nõus! Just laulis Rolf ja kõrval on valus kuulata seda pingutavat läbi nina pingutuvat häält. Sellise laulmise moe läbi on kadunud hääle helisev kõla ja omapära kõigil, kes selliselt häälitsevad.
Õige nimi WAF kool18. jaanuar 2017, 16:30
minu koer on ka seal vist käinud, teeb kogu aeg waf waf waf.
äi tea,18. jaanuar 2017, 17:20
kes neid inisejaid Taukarit ja Toomet õpetanud on kui on.
oot oot18. jaanuar 2017, 16:20
aga see, keegi kusagil ütles, keegi kusagil rääkis jne.
kui on konkreetne vastane, maiken, siis peaks ka konkreetne süüdistaja olema... kus on siis see keegi, kes ütleb, et vot teed si.tta tööd. ole hea ja tee paremini. ja näed, minu tipud ja saavutused on siin. KES see KEEGI on?
Küsija18. jaanuar 2017, 13:35
Aga kus on siis need toredad ,targad ja andekad "lauljad" kes nende häält mitte rikkuvate õpetajate
käe alt on sirgunud.Miks materdada kedagi? Palun tee ise paremini ja tõesta või näita,et oled palju parem.
Teate, laulge ise kritiseerijad18. jaanuar 2017, 12:47
Ott on igatahes väga hea laulja,Taukar samuti Saller samuti jne. naistest eriti ei meeldigi keegi,rohkem nagu butafooriaga üle valatud,mida tühjem sisu, seda rohkem välist sära.Ott aga meeldib.
Taukar hea? andke andeks,18. jaanuar 2017, 17:22
siis on Toome ka,isegi ilma arvutita.
A,18. jaanuar 2017, 11:47
Mitte et sa nüüd hea laulja oled....! :)
etS18. jaanuar 2017, 11:41
Meedia teeb Pinocciost ka baleriini, kui koguaeg pildil püsida siis tekib arusaam, et kisa on laul.
Murakas18. jaanuar 2017, 11:35
Kindlasti pole Maiken selles süüdi, kui keegi laulda ei oska või ise oma võimeid ülehindab! Laulja, selle sõna ulatuslikus mõttes tunnetab ise, kas see või teine tehnika talle sobib! Keegi ei suru vägisi midagi peale, nii et, lõpetage see alusetu süüdistamine!
18. jaanuar 2017, 11:02
Mina ei oska ega taha midagi Maikeni õpetamise kohta öelda, aga noored lauljad(k.a. Ott) jätavad mind külmaks küll. Ma ei taha kuulata lauljat, kes karjub ja pingutab nii, et piss püksis. See on mingi uus suund, mis mulle peale ei lähe.
noo jaaa18. jaanuar 2017, 10:58
olgu selle häälepaelte vägistamisega kuidas on, aga üks on küll selge - isikupära ja artistikarisma sellisel koolitustoodangul puudub peaaegu täielikult. seetõttu jääbki edu laeks eesti süldipidude ja supertaarikeste konkursside tapetseerimine.
18. jaanuar 2017, 17:31
süldiartistid laulavad ikka õnneks üsna oma häälega veel.
TV19. jaanuar 2017, 12:17
Vaatasin TV-st, kuidas ta õpetas. Hääle tekitamisest, kujundamisest, suunamisest, hingamisest mitte silpigi. Muudkui tee nokk lahti ja pista röökima. Et vahel laulmine lausa valu teeb? Aga see ju näitabki, et kool on vale. Laulad kontserdi ära ja siis ravid end paar päeva, et häält tagasi saada.
Nii ja naa18. jaanuar 2017, 09:13
Joalat, Veskit, Linnat, Mägit ei koolitanud keegi ja kõik omapärased ja loomulikud ning väga head lauljad. Kas on ikka vaja laulmise ajal nii punnitada nagu poti peal?
:)18. jaanuar 2017, 11:46
me räägime sellest kuidas suud maigutada ja laul tuleb lindilt elagu estraadi tähed :).
meil ju tõesti suumaigutajaid jagub,18. jaanuar 2017, 17:26
samas pole need ühelgi laulukonkursil esinenud,
inisevad vaid kuidagi,samas mõni süldilaualaulik
teeb sama kordi paremini.
/ 18. jaanuar 2017, 08:41
Mina ei tea lauluõpetamisest midagi ja ei oska üldse laulda, aga ometi on mul kõrva muusika ja laulude jaoks. Uusi noori ja väga noori lauljaid sigineb nagu seeni pärast sooja vihma. Ja kõik saavad kohe staarideks. See on ka õige, nad laulavad "õigesti" ja ühtmoodi, olgu siis kõik staarid. Kus on nende eripära, nende looduse poolt antud hääl? Ei mahu reeglitesse. Kui tahad teada, kes laulab, uuri järgi.
Kahju on Toome pikast karjäärist .Roosalust, kes pole kuhugi arenenud. Neil on omapära ja võimeid, seda on nad tunnistanud "näosaataes". Saaks vaid kuulata nende oma laulu.
Ma ei usu, et Maiken on süüdi. Õpetust peab iga laulja saama.
Chv18. jaanuar 2017, 18:31
Toome on muusikuna kõvem kui tänased pealetulijad kokku. Taukarid maukarid
jah, kui ei laula oma laule, siis on häält ja tämbrit piisavalt (näit. Listraga koos)18. jaanuar 2017, 18:58
Kui oma laule laulab, siis nimetaks ma seda inisemiseks.
18. jaanuar 2017, 08:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
aga uuno18. jaanuar 2017, 18:21
Hshdh18. jaanuar 2017, 08:00
Kas Lepland on kõva Eesti Illuminati vä? Loobib kätega püramiide ja muu säärane jura.
18. jaanuar 2017, 07:58
Kui häälematerjal on hea, peab seda siiski koolitama? Miks? Et häält ära ei rikuks ja õigesti häält moodustada jne jne. Maiken õpetab nippi, kuidas hääl kõlaks "popilt" ja "ameerikalikult", aga see ei ole klassikalises mõttes häälekoolitus ehk hääleseade. Maikeni koolist läbi käinud laulavad kõik ühtmoodi ja isikupäratult. Nii lihtsalt on.
no kas sa siis oled laulja18. jaanuar 2017, 05:43
no sa ei ole ka hea laulja, see ühel tasandil laulmine on väga tüütu, õpi midagi muud ka juurde
no nii18. jaanuar 2017, 01:29
No ei väsi ära oma häälest ja selle koolitamisest. Aitab juba! Kui pole antud, koolita palju ja kuidas tahad, asja ei saa ning vastupidi, nii mõnigi ilus loodushääl rikutakse suure koolitamisega ära. Kõike ikka parasjagu.
Jah, aga...19. jaanuar 2017, 17:07
Kui Kibuspuu tahtis näitlemist õppida, ütles Panso: "Mind ei huvita, kas ta midagi oskab või mitte, aga sellest lõustast teen ma näitleja". Ja tegigi.
Toslem17. jaanuar 2017, 23:35
Täitsa huvitav, kes need kurtjad ja kivivisksjad on. Loodan, et võrdse kohtlemise printsiibist lähtudes, nende nimed ikka ka avalikustatakse. Eks siis lööb õhu klaariks. Võib-olla peaks need loomeinimesed vaatama näidendit Tabamata ime e kes oli süüdi.
Näed sa17. jaanuar 2017, 23:49
Pootsmann tunnistab,et pole seda sadolini laulutehnikat omandanud. Sellepärast ta laulda ei oskagi.Ott Lepland aga laulab nagu noor jumal.
Vaadates17. jaanuar 2017, 22:34
noori lauljaid, ei tunne neis omapärase hääle jargi ara. Laura Põldvere ehk ja siis on tukk tühja maad... Eks Himma, Marju Kuut, Jaak joala, Tõnis Magi ,Marju Länik , Anne Veski... Tunneb raadiost ara. Hääl on eriline
noh18. jaanuar 2017, 14:43
Laura Põldvere häält kuulata on võimatu, tema just ''röögib'' mitte ei laula.
Kolla18. jaanuar 2017, 16:11
Ja lood sobiks pigem matustele Aina yks ulgumine
6918. jaanuar 2017, 17:01
Kurb-naljaks oli jah kui aasta alguses oli telekas muusikaauhindade saade ja seal ei tundnud meie "superstaarid" ise ka üksteise laulmist ära. Ongi ühtlane isikupäratu karjumine ja hulgumine. Üle jõu käivad noodid asendatakse jõledate valugrimassidega.
aitäh, hea Ott17. jaanuar 2017, 21:04
kaitsva ja hea sõna eest. respekt.
räägiks hoopis sellest17. jaanuar 2017, 20:59
kuidas see isend, võisteldes nn. poiste-tüdrukutega tänavalt laulusaate võitis? täielik ebaaus.
Ott on väga hea17. jaanuar 2017, 20:59
laulja ja mulle meeldib veel see, et ta pole eputrilla,armas, tõsine ja hingeline poiss.
!18. jaanuar 2017, 10:49
Pettunud Otis, kellel on ainult väline välimus tähtis.See liigne musklite pumpamine ka maksab talle ükskord kätte...
mis kurja Ott sulle tegi18. jaanuar 2017, 14:45
laulab hästi, tõsine noormees, eriti meeldivad tema lauldud ballaadid.
nii et17. jaanuar 2017, 20:55
kui inimene lauljana nõrk või kaotab hääle, on Maiken süüdi, tahaks teada kes selle laimukampaania alustas.
kampaaniat ja mitte ainult seda,18. jaanuar 2017, 17:31
alustavad kinnimakstud kirja-tsurad.Kirjutamata seadus,kes maksab, see tellib ka...
Aga tahaks siiski teada,kes selle taga on.
njaa17. jaanuar 2017, 20:43
kust selline vaenulik artikkel siis nüüd. Maiken tundub väga tore lauluõpetaja olevat ja ei usu, et ta õpetaks midagi, mis artikli põhjal nii karm meetod tundub olevat. get a life, trollid!
18. jaanuar 2017, 17:35
kas sa pole siis näinud kuidas staarisaatesse piuksujad nii lühikese ajaga viimse pingutuse piiri peal karjuma on õppinud.
ma 17. jaanuar 2017, 20:33
ei tea Maikenist midagi, aga olen lugenud, et mitmed maailmakuulsad sopranid on hääle kaotanud. Arvan, et häälepaelte võimsus on väga erinev. Nõrgemad lihtsalt ei pea vastu.
Maiken18. jaanuar 2017, 16:33
olevat ka oma hääle kaotanud, aga just sellesama meetodiga sai selle tagasi. Kadetsejad aga väidavad hoopis vastupidist?
päris naljakas17. jaanuar 2017, 20:28
Ma arvan, kus suitsu seal tuld, Tore, et sõbrad kokku hoiavad ja mõni uustulnuk lausa valetab püünest kinni hoidmiseks. Järelikult on traumajuhtumid ikkagi reaalsus ja kommentaarid näitavad, et probleem on siiski olemas. Ma ei usu, et asi on kadeduses, pigem ikka hakati tüdinema, et ollakse häälesanitari rollis.
17. jaanuar 2017, 20:54
Ah, et "mina arvan, ma ei usu", mina, mina, mina, bla, bla, bla...päris naljakas kuidas mõni end tähtsaks peab
ja jah 20,2817. jaanuar 2017, 21:15
Arva edasi! Osad inimesed kohe kipuvadki arvama, et teised süüdi, kui tervis läind ja annet pole peale tulnud. Kõikide inimeste surmas arstid süüdi ja iga füüsika 2 = vilets õpetaja. Vaata, kui hea oleks õpetajata ja arstita, kõik oleks surematult terved, targad ja andekad.
Mhhh17. jaanuar 2017, 20:27
Neid mõttetuid kõlamatu häälega lauljaid ongi liiga palju. Kui ikka looduse poolt pole häält antud, siis ära laula! Pole vaja oma võimeid ülehinnata ja läbikukkumisel WAFi süüdistada. Fakt on see, et parimad noored lauljad on Maikeni käe alt sirgunud, läbikukkunud lauljahakatised otsigu omale teine hobi. Loodus paneb hääle paika, kogu selle ulatuse ja kõlavuse koha pealt!
Kati17. jaanuar 2017, 20:23
Ega asjata öelda, et eestlase kõige parem toit on teine eestlane...Puhas kadedus ju, et Maikenil nii hästi läheb..kurb..Aga Maikeni jõudu ja jaksu.Koerad hauguvad,karavan liigub edasi :)
krt17. jaanuar 2017, 20:19
kellele see Maiken ette jäi, ega temagi puutükki laulma õpetada ei saa.
muusik17. jaanuar 2017, 20:14
Pea püsti Maiken, oled parim õpetaja! Mingu Sul edaspidi sama hästi!
.18. jaanuar 2017, 18:03
sa "muzik" saa kaineks ja loe oma pläma üle ja kui kolbas midagi "tarka" välgatab siis toksi uuesti.
Trinz17. jaanuar 2017, 20:13
Lühike mees. Väiksed käed.
qwerty17. jaanuar 2017, 20:04
Ott oli kümmne aastaselt vägev laulja. Praegu tegeleb ta kahjuks mingi muu asjaga.
Ott, sa oleksid17. jaanuar 2017, 19:38
parem olnud.Aga tubli, et sõpra kaitsed.
Heakene küll17. jaanuar 2017, 19:57
aga kus need Otist paremad kohalikud ööbikud siis ka on ?
Selline tunne, et vist veel isa töörahakotis :)
Ausaltöeldes17. jaanuar 2017, 22:35
Ajab see ulgumine mind oks........
Just,18. jaanuar 2017, 06:45
nii palju on siginud siia lavadele nn lauljaid, kel puudub igasugune häälematerjal, kui taustalauljad taga kaasa ei aitaks, oleks tulemus hävitav - Sal Saller, Lepland, Taukar ja mõni veel, naistest Ilus, see Taavi tüdruksõber jne.
Noo,ei ole seda häälematerjali, vahel mõtlen, et vb viga ka nende valitud repertuaaris, nad lihtsalt ei kanna valitud laulu välja.
See on nagu naiste kleitidegagi, mis ühe seljas in, see teise seljas nagu hernehirmutise käest laenatud.
Paha ei teeks ka omada väheke enesekriitilist meelt.
Täiesti arusaadav18. jaanuar 2017, 15:59
Eks Maikeni emalik hool ole paljusid noormeestest lauljhakatisi aidanud.
18. jaanuar 2017, 16:46
Kui käsi püksi ajada, hakkavad paljud mehepojad kõrgemaid noote võtma.
tundub,et see sul pidevalt seal,18. jaanuar 2017, 17:35