Inimesed

Piret Krumm: naeruväärne, kui heategevus inimesed marru ajab (212)

LISA KOMMENTAAR

vello5519. jaanuar 2017, 16:38
sina pole krumm.. krumm keeraks hauas ringi kui teaks et ta nime omastas kilgas....
Maris18. jaanuar 2017, 14:50
Minu arvates pole siin midagi vaielda, kellele peaks abi osutama. Piret otsustas nii ja see oli tema teha, kõik inimesed annetasid oma raha ja asju vabatahtlikult. See on mingi tobe illusioon, et kui ma teisi ei aita, siis elan ise paremini. Ühiskond on täpselt nii tugev nagu on ta nõrgim lüli ja praeguses globaliseerunud maailmas ei saa juttugi olla sellest, et ühiskonna piir võrduks riigipiiriga. Ja kui on tunne, et abist jääb puudu, siis tuleb ise aidata. Ja seda Piret tegigi. Niiet suur tänu talle!
Kas18. jaanuar 2017, 17:47
keegi on kunagi arvanud,et elab sellevõrra paremini kui ei anneta?Asi on ikkagi põhimõttes,kellele annetada ja ,kellele mitte.Jah,kahjuks on see globaliseerumine juba igasugused piirid ületanud ja sellele tehakse loodetavasti peatselt lõpp.Hindan ülekõige rahvusriiki ja mitte ükski võim maailmas ei pane mind teisiti mõtlema!
18. jaanuar 2017, 02:03
telekas jättis ta jutt väga ... mulje, ... - muidu ei vastaks lollustele oodide nõuetele. maksta saatmiskuludeks nii suur summa, kui parem oleks saatnud raha, ja koha peal ostnud . oma vana prügi kalli raha eest kellegile abiks saata ? parem aidaku vaeseid eesti inimesi, mis rahade eest peavad elama meil inimesed, kui on maksud maksnud ? eriti üksikud penskarid. minu üksik penskar ema - 20 euri kuus, vahel pole sedagi. ja korjab veel rahagi. ma aitan, nutan, et nälga ei tohi surra.
17. jaanuar 2017, 18:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Noh17. jaanuar 2017, 22:47
Kui ei saanud hakkama (sinu arvates) siis ta vähemalt üritas, sina ei tee sedagi.
Väga tubli Piret17. jaanuar 2017, 15:36
Mis te maigutate - kiitke ometi. Inimene ronib või nahast välja, et sooja vastukaja saada. Teie hakkate siin mingist ajaloost ja asjadest jahuma. Kiitke, kiitke ja kallistage, noor inimene tahab tunnustust, vahet pole mil moel.
õige eestlane toetab ikka 17. jaanuar 2017, 14:07
olen Pireti poolt17. jaanuar 2017, 14:01
mis sellest siis halba on kui Piret teeb seda mida teeb . Kulla Piret ära loe kommentaare Eesti inimesed on väga õelad ma ei ütle et kõik aga need kes siin halbu kommentaare kirjutavad.Tee seda mida sa südames tunned ja õigeks pead.Oled sinu poolt -suured kallistused sulle
kusti17. jaanuar 2017, 19:38
Tore,et teeb, aga ei pea ju seda väikest asja (nagu ta ise väidab) tervele ilmale kuulutama. Sealt ka need probleemid ja mittemõistmised.
To kusti17. jaanuar 2017, 22:48
Üks heategu inspireerib teisi ka head tegema. Aga sina loe oma "SEITSE NIPPI VOODIELU PAREMAKS MUUTMISEKS" artikleid edasi, see on su tase.
to To Kusti2. august 2017, 07:40
aga sina mine aita neid mustp.... seal ookeanis, mis siin kobised
Tubli Piret17. jaanuar 2017, 13:46
Tegele ikka millegagi - kasvõi riiete kogumisega. Iga inimene on milleski hea, anded tuleb avastada. Seal kaugel maal, kus on häda ja viletsus, pole mitte ainult kehakatetest puudus, napib ka sooja toitu ja palju muudki. Selliseid suurelt mõtlevaid ja avara silmaringiga noori inimesi on vaja, et sealne kisklemine lõpetada, kohalikele selgitada, kui tore on hea olla. Ikka kallistada ja kallistada - ükskord peavad nad aru saama, kui tore on kõik sõbrad olla.
baphomet17. jaanuar 2017, 14:00
Tublid naiivitarid. Aga süüria päritoluga õpetlane, kes ms ka Harvardi ülikoolis õpetanud on, on oma intervjuudes ja artiklites maininud, et sealmail käibki kogu aeg üksteise vastu sõdimine ja sinna läänlasel oma nina toppida pole tarvis.
Sama on mainunud ka teised mõistlikud islamimaailmast pärit mehed. Et aidata on tõesti mõtet ainult seal, mitte haigust Euroopasse tuua.
Iseasi, et Türgis keegi kaltse ei vaja. Neid oskavad nad ise paremini toota. Nii et rohkem arukust ja vähem enda upitamist.
seal 17. jaanuar 2017, 14:05
on noori neitsisid ka puudu keda vägistada
aa17. jaanuar 2017, 15:06
mida sa vahid siin- mine lase siis omale tüür külge panna
Tere naiivitar17. jaanuar 2017, 17:51
See kommentaari teine pool kiskus sul nüüd küll täiesti rappa. Nii lapsik (et mitte öelda l.oll) pole lihtsalt võimalik olla.
Aauuuuuu17. jaanuar 2017, 00:21
Kui tahad kedagi aidata ,eks aita siis ,aga miks peab sellest kohe avalikult rääkima (et vot kuidas ikka mina aitasin) maa kus suvitan elab vaeseid küll ,aga keegi ei kipu neid eriti aitama ,elavad peost suhu ja pensionist pensionini. Aga eks näitlejad teevadki rohkem pulli ,aga ega ka sõjapõgenike üle pole ilus irvitada. Head aitamist armas Piret
Noh17. jaanuar 2017, 01:37
Sest see inspireerib ka teisi midagi head tegema.
üle piiri17. jaanuar 2017, 08:42
Nojah, aga kui sa oleks pärast kuulnud, siis oleksid kirjutanud, et miks see maha vaikiti ning miks sellest ei kirjutatud.
Mulle meeldis Pireti puhul see, et ta küsis kohapealt järgi millega saab aidata, mitte ei saatnud mingit jama, mida pole vaja.
Ärge saatke ilusaid noori hingesid "piiri äärde", kus käib sõda. See läheb hinge ja püüa sa siis rahulikult magada- hakkavadki heategevust tegema ning lähevad "üle piiri". Kui ei näe, pole olemas nagu öeldakse.
Jahjah17. jaanuar 2017, 22:51
Rääkige ise sama juttu kui olete ka neid lapsi seal laagrites näinud, kes olete teie, et otsustada kes väärib abi ja kes mitte?
Jüri16. jaanuar 2017, 23:38
Islamiusulist ikka aidaku teine islamiusuline . Nad ei võta meid ristiusulisi nagunii vastu ...nad ei usalda meid
uskumatu16. jaanuar 2017, 22:33
kas tõesti tegi õilis Piret oma väikeste valgete kätega nii palju head???
16. jaanuar 2017, 22:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
koleraadio16. jaanuar 2017, 22:42
Avandil on ammu juba oma kaater
Njaa17. jaanuar 2017, 01:38
Paigutate näitlejaid vastavalt empaatiavõimele nö paatidesse? Tase, isegi teiesuguste jaoks.
16. jaanuar 2017, 21:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Vaata kus tark16. jaanuar 2017, 21:17
keda sa siin mahakanda ähvardad , kuusik ?
AITAMISEST16. jaanuar 2017, 20:18
iga üks aitab seda , keda tahab. See pole sundus ja seda tuleb teha südamest. Vatt nii. Mõni aitab lapsi, mõni loomi, mõni võõramaalasi. Pole te keegi siin ütleja, et pead seda aitama.
Käsu peale ei aita kedagi.
Mina aitan16. jaanuar 2017, 20:31
kõiki ohmakaid näiteks, vabatahtlikult, ja tasuta kinnisvarast loobuda.
jahh ongi naeuväärne16. jaanuar 2017, 20:38
Piretil on täitsa õigus.
Need ei mõista, kes pole kaugetes maades käinud. Ja aitamine on alati hea, veel parem kui see südamest tuleb ja südant ei saa sundida, nii ütleb ka laulusalm.
To 21:1517. jaanuar 2017, 01:39
Kaasmaalased sõimlevad kommentaariumites ja vaatavad vihase pilguga otsa.
Imelik .16. jaanuar 2017, 19:03
Väga imelik noor daam. Tõesti.Kui tahad kedagi aidata,siis aita,aga mis sellest siis kuulutada igal pool.Ju ikka taheti rohkem ennast reklaamida,kui vanade kaltsudega kedagi aidata.Neid kantud riideid on kõik kohad täis.Ja mis kuldkandikust jutt käib? Palju neid eesti lapsi on,kellel kuldkandik ees on? Eriti praegusel ajal ja kas ennegi.Väga veider tegelane.
noorkotkas16. jaanuar 2017, 19:00
Jätkem need Helen Sildnad, Evelin Pangid, Märt Avandid, nüüd ka Piret Krummid. Mis mõtet kulutada end negatiivsele. Unustame need ja toetame eestimeelseid.
vanavimm merkel16. jaanuar 2017, 19:18
Tulge kõik, see kes vaid tahab.
Tulge kõik, see kel pole raha.
Tulge kõik, vased ja rikkad üheskoos.
16. jaanuar 2017, 20:36
Tulge kõik, vangid ja vabad
Tulge kõik, Merkel nüüd jagab
kõigile
hinnata eluteed
Sa leiad taeva, igavese elu
kui sul on janu, sa tule nüüd
Sa leiad Looja, igavese isa
tulge kõik,
tulge ta juurde kõik
https://www.youtube.com/watch?v=Zd6fwliA7_k
vanavimm merkel16. jaanuar 2017, 21:21
pizdets !!! Ma rääkisin tõsiselt sina teed siin nalja aff !!!
To 19:0017. jaanuar 2017, 01:41
Suht tase on vihastada kellegi peale kes naistele ja lastele paar vana sooja hilpu viis, on siis teil tõesti nii kahju???
viljandlane16. jaanuar 2017, 18:15
Olen elupäevad igasuguseid misjonäre,abistajaid ja muud sellist seltskonda kohtlasteks pidanud!Elage oma kultuuriruumis ja aidake seal ligimisi,mitte ärge trügige kusagile,kus on meile täiesti võõras rahvas oma kombestikuga.Sööda hunti palju tahad-metsapoole vahib ikka,ehk küll nad neile abistajatele ka pommi alla panevad!
teil on Sakala16. jaanuar 2017, 18:59
minge oma kultuuriruumi mida te siin jahute
To viljandlane17. jaanuar 2017, 01:43
Suurepärane inimene oled ikka, vastavalt rassile otsustad kes väärib abi ja kes mitte. Loodan, et vähemalt sinu lapsed suudavad sind tolereerida.
viljandlane17. jaanuar 2017, 06:58
Jah,enam-vähem,kuid tegelikult ei huvitagi mind,mida mingid kaltsupead oma kodumaal teevad!Meil ja ka neil on samasugused füüsilised ja vaimsed eeldused ära elada ja ma ei näe põhjust,miks ma nende pärast peaksin muretsema.Kuni nad oma kodumaal püsivad,olen nende suhtes neutraalne.Kõik muutub kui nad üritavad minu koju elama tulla ja siin oma eelajaloolisi tavasid juurutada!
ära vehi rassismikaardiga seal, kus seda pole17. jaanuar 2017, 08:45
inimene kirjutas kultuuriruumist!
teil on Sakala17. jaanuar 2017, 12:42
Sind huvitab miks naabril pikem või rohkem on . Oma kodu ei huvita sind absoluutselt.
kas kaltsupea17. jaanuar 2017, 13:40
on sinu kultuuriruumi kuuluv sõna, kultuurne inimene?
To viljandlane17. jaanuar 2017, 22:55
Naudi neid privileege mis sul on, et sa saad siin kommenteerida, sul on katus peakohal, toit olemas ja soojad riided aga eriti labane on öelda kellelegi, et kuule need lapsed on teisest riigist, nad ei vääri abi, kes oled sina, et otsustada kes vajab abi ja kes mitte??? Nii mõjuvõimas sa ei ole kulla viljandlane.
16. jaanuar 2017, 18:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
xxxx16. jaanuar 2017, 20:08
Huvitav et kui Kohtla-Järvel külmetasid Eesti naised ja lapsed kütmata majades siis
polnud kuskil neid abivalmis sallijaid ja toleraste.Huvitav hoolivus neil tolerastidel.
xx16. jaanuar 2017, 20:15
kus seal need eesti naised on ? äkki 1-2 leiad.
16. jaanuar 2017, 20:37
Mis nendest KohtlaJärve lõhki külmunud küttetorudega majadest on saanud?
Nojah17. jaanuar 2017, 01:44
Välismaalased eestlastele abi osutavad ei kuule küll sellist juttu, et ei ei me siin ainult võtame enda rahvusest inimeste abi vastu, siis loodetakse küll välismaalaste abi peale ja tänatakse.
süüria ja islami16. jaanuar 2017, 17:42
sõda pole meie sõda,kogu maailma hädalisi ei suuda meie abistada,meie rahvas põgenes okupantide eest,meid ei abistanud keegi.
Avita16. jaanuar 2017, 17:36
Iga vald toutku oma sandid ise. Ehk eestlased katsugu endieid aidata. Syyrlasi ja afgaane aitavad need , kes selle jama seal kokku keerasid ...
oihh ja aihh16. jaanuar 2017, 17:09
Mis te selle neiu peale tigedad olete, miks nende peale pole,kes seal riideid kokku vedasid ja isegi raha andsid. Imelikud inimesed.
heh16. jaanuar 2017, 17:02
kõik need "heategevuse" tegelased on sellel teel vaid ,et kuulsust ja raha saada. Ja sellised petised ajavadki närvi. Mingeid krokotilli pisaraid oskab iga üks valada kaamera ees.
Piret16. jaanuar 2017, 17:01
Kui sa oleksid sama summa eest aiadanud näiteks Kodutunde saadet, ehk siis eesti inimesi- mitte keegi poleks silpigi iitsatanud! Aga mis parata, sinu enda valikud. Kuidas töö nõnda palk ja seetõttu võta vastu see mida väärt oled.
Mida16. jaanuar 2017, 22:40
see Kodutunne 300 kg kaltsuga näiteks peale oleks pidanud hakkama? Mõnele putkale kaltsukatuse teinud või ?
http://www.ohtuleht.ee/688095/kodutunde-saates-osalenud-agate-mul-on-probleeme-nuud-rohkem-kui-varem...
Usun16. jaanuar 2017, 17:00
Usun, et heategevus ei aja eestlasi "marru". Ma arvan, et enamus Eesti inimesi on vägagi abivalmid. Probleem on lihtsalt selles, et hulk inimesi, kõik kes on näinud NSVL aegset venestamist, ei soovi, et Eestisse hakataks taas asustama meile võõraid inimesi. Kui abistamine toimuks kusagil mujal, nende süürlaste kodumaa ligidal, või kui oleks 100 % kindel, et abistatavad sõja lõppedes kenasti kodumaale naasevad, ma usun, et enamus eestlastest ulataks abikäe. Aga praegu on nii, et ei tehta vahet kes on sõjapõgenik või kes on lihtsalt õnneotsija. Ja nii arvabki suur hulk inimesi, et meile tuuakse mingid võõramaa inimesed, kes tööl käima ei pea ja ometi on neil suurem sissetulek kui lihtsatel Eesti tööinimestel. Ja pole teada kauaks nad meie kostile jäävad või mis neist edasi saab. See kõik loobki ka tõelist abi vajavatest süürlastest halva kuvandi ja võtab inimestelt abistamise isu.
EKRE Valija16. jaanuar 2017, 16:52
Minu arvates on Piret väga õigesti talitanud ja suurt tunnustust väärt. Probleemi tuleb lahendada võimalikult juure lähedalt. Parem saata neile abi sinna, kui oodata kuna nad siia seda nõudma tulevad. Aidata tuleb ikka neid kes abi vajavad ehk naisi ja lapsi, mitte neid kes nõuavad .
Nii et jõudu ja edu sulle Piret.
djaval16. jaanuar 2017, 17:03
Las looduslik valik teeb oma tööd, pole vaja nende piinu pikendada. Aga kingituste saatmisega näidatakse neile kui pingsalt neid siin oodatakse, tõmbavad soojad riided selga ja asuvadki põhja poole teele. Kui selline mõtteviis on EKRE valijate enamuse arvamus siis võiks see erakond kaduda ajalukku.
seal karta on et just tutvustati neile hoopis uut sihtriiki selle väikese pappi eest.16. jaanuar 2017, 17:05
Ühel juhul vaid sellega nõus kui lähetaja oma asukohta ei paljasta, ei pea nad teama kus eesti asub , või et selline koht üldse olemas on.
oh heldene aeg16. jaanuar 2017, 16:47
see heategijast maailmaparandaja mingi elagu nädal-paar rikastavas Malmös, siis räägime edasi.
Jajah17. jaanuar 2017, 01:47
Pane jah kõik inimesed mõndade põhjal ühte patta. Tõesti arvad, et mingi viie aastane tüdrukutirts on võrreldav nende pättidega keda sa silmas pead?
liane17. jaanuar 2017, 11:38
Seal juba väiksed tirtsud on õpetatud teiseusulisi hävitama- hoiatavaid näiteid on.
maali16. jaanuar 2017, 16:32
Piretil oleks ehk aeg teha koos Kodutundega ùks tuur mööda oma kodumaad... abivajajaid leiduks ehk siingi.....
u16. jaanuar 2017, 16:44
vahel on tunne, et neid riideid ja asju on kodutundeperedelgi liiga palju. kõik vedeleb laiali ja ei mahu ära.
16. jaanuar 2017, 19:26
jaa ja niilov ei jõua ka enam kõike üksi kõrist alla lasta...
16. jaanuar 2017, 19:22
Paljud sihukesed kodutunde kliendid hakkavad kohe vinguma, et kasutatud kraam neile ei sobi. Neile on rahas annetusi vaja. Kui raha kätte saavad siis jooksevad kohe seda laristama.
Krummi austaja16. jaanuar 2017, 19:52
Pole probleemi, annetame laristamisraha ka kui Piret moluraamatus märku annab
maali16. jaanuar 2017, 19:56
Millistest kodutunde klientidest jutt käib? Kui konkreetset näidet pole siis ära lahmi siin. Olen kuulnud ka et need abivajajad seal Türgis viivad saadud asjad pandimajja ja saadud raha joovad maha. Vot nii
16. jaanuar 2017, 20:40
Isegi kommentaariumides on olnud palju lahmimist et miks vaestele viiakse vanu asju. Mõnele ei sobi isegi Toiduabi toit. Vot nii, Maali!
16. jaanuar 2017, 20:45
Maali võiks vaadata üht Kodutunde saadet, kus annetatud riided seisid suurtes mustades kottides nurgas ja ei viitsitud neid isegi sealt välja võtta. Otsi ise üles.
maali16. jaanuar 2017, 22:32
Paluks viiteid kus saaksin seda nàha vòi muidu ole vait
reku16. jaanuar 2017, 15:34
Sellel on oma põhjus. Väga tihti heategevuslikud inimesed käivad annetusi lunimas, ja teevad seda väga agresiivselt. Ja on juhuseid, kui siis saadut kasutatakse enamuses enda heaolu parandamiseks. See ei tarvitse käia muidugi antud isiku suhtes.
jewtube16. jaanuar 2017, 15:18
youtube on täis videoõpetusi, kuidas teenida kolmanda maailma hädade pealt .
Esimene ettejuhtuv näiteks. http://www.youtube.com/watch?v=4HKCo8V4Rks
Putini palgalised16. jaanuar 2017, 15:17
ekrelased on maruvihased, ei saagi näidata, et eestlased on verajanulised fashistid, kellest Putin peaks vabastama tulema? Mis te muidu ruigate, ega teie ju annetanud?
16. jaanuar 2017, 20:41
Maali tahtis kõik omale!
HM16. jaanuar 2017, 14:59
Marru ei aja...aga ei toeta ka...ja vaatan sellele negatiivselt...nii lihtne see ongi
Ma arvan17. jaanuar 2017, 01:50
Tõesti ülimalt negatiivne, et väiksed lapsed ja nende emad said paar sooja hilpu endale, tõesti tõesti paha Piret küll ikka. Sinusugused inimesed rikuvad eestlaste mainet.
16. jaanuar 2017, 14:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Siku16. jaanuar 2017, 17:04
Tegelikult ütles ta saates, et kuna ta on näitleja, siis on ta harjunud suurema tähelepanuga ja veidi rohkem karastunud, saanud ennegi negatiivseid komme.
16. jaanuar 2017, 14:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kuidas nii17. jaanuar 2017, 01:51
Kui ta oleks eesti peredele need asjad viinud ei oleks küll enesereklaamist räägitud vaid oleks kiidetud. Teid häiris see, et keegi julges välismaalasi aidata.
Jaan16. jaanuar 2017, 14:44
Raha raiskamine ei ole heategevus...
igivana nipp16. jaanuar 2017, 14:38
Äriprojekt - raha teenimine heategevuse sildi all.
Naeruväärne on hoopis see, kes õnge läheb.
Kui iga FB sõber annaks paar euri, olekski raha koos. Sõbrad ei aita siis ? Samuti naeruvääristavad ?
Sõbrad ei aita siis ?16. jaanuar 2017, 15:40
See on manipuleerimise võte. Omale annetuste küsijate peamine loosung on et neil ei ole sõpru ega sugulasi. Kuid kui raha on käes, siis mõne aja pärast ilmuvad ka sõbrad ja sugulased. Mõni unustab isegi selle ära et paar kuud varem nimetas blogis oma sünnikohaks x koha, veidi aja pärast aga hoopis y koha.
naeruväärne16. jaanuar 2017, 14:15
ma imestan(naeruväärsele)16. jaanuar 2017, 14:31
et sa kirjutada oskad. kui ei tee vahet sõjapõgenikul ega terroristil - kõik ikka ühte patta. Haige inimene.
Leenin16. jaanuar 2017, 18:06
mölemad käivad ringi kahel jala,kummardavad allahi poole-,minuarust vahet ei ole
pille16. jaanuar 2017, 19:55
Näe meil ka siin Haapsalus vaene sõjapõgenik oma perekonnaga.savi,et sidus naise radika külge ja põlema püüdis panna.Need süürlased ja muud ummamuudud on kõik terroristid . mis armukadedus sel mehel oli siis? naine keelas valget tibinat panna või ?
To naeruväärne17. jaanuar 2017, 01:53
Emad ja lapsed said mõned soojad hilbud, need viie aastased seal on ikka need keda sa peaks kartma!!! Lasteaialapsed, kõiki kardad või ainukt välismaalaste lapsi??
Kitsa silmaringiga saate külalisele16. jaanuar 2017, 14:14
See mis oli Anu saates, on ühe naiivitari haige hala. Eks kui saab täiskasvanuks näeb maailma adekvaatsema pilguga.
ohh ...kui hea mina olen 16. jaanuar 2017, 14:10
Las aitavad neid oma usuvennad ja õed musulmanid Araabia Ühendemiraatidest ,need aga hoopis ehitavad hiigelsuuri pilvelõhkujaid ja laiutavad rahaga . Miks nad ei aita ?
kas16. jaanuar 2017, 15:10
Eesti rikkurid aitavad kedagi?
16. jaanuar 2017, 19:25
Eesti rikkuritel on aitamise jaoks teised "projektid". Päris huvitav oleks kuulda, kas mõni laps sinna lastelaagrisse sai ilma rahata, või korjati raha kokku vaid nendele taidlemise jaoks.
16. jaanuar 2017, 13:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Matsile16. jaanuar 2017, 14:01
Mats jääbk ikka matsiks. Kus sa siin ülekaalu näed.? ilus vaadata, kui luude peal ikka veidi liha ka on. Terve inimese jume ikka ja see on ilus. Neid kondikubasi, kel pole nägu ega tegu küllalt . Kas Renoir oleks maalinud sellist ? Mitte iial.
16. jaanuar 2017, 14:01
Mis see Teie asi on, kas keegi on ülekaaluline või mitte. Väike inimene olete.
et16. jaanuar 2017, 14:23
siis nende 2 puhul - lahutasin :)
16. jaanuar 2017, 14:25
Mats on ikka ehtne mats ja kahjuks selliseid meil jagub.
Mitte16. jaanuar 2017, 14:23
ülekaaluline vaid PAKS - jagan sinu arvamust ja liidan +1
kaktused siin ei kasva16. jaanuar 2017, 13:49
Pang-Võigemast on hetkel rahva silme alt ära tõmmatud, Krumm asemele lükatud. Kes on järgmine?
ma16. jaanuar 2017, 13:49
Vale heategevus. Moslemi naised on bioloogiline relv ja lapsed potensiaalsed tulevased terroristid.
Muti16. jaanuar 2017, 13:43
Tee head kus tahad, aga ära pläkuta
Kuule lapsuke16. jaanuar 2017, 13:34
vaata ringi, need inimesed ei integreeru, mitte kusagil, mitte iialgi! Koraan ütleb, et uskumatud tuleb hävitada ja kui nad seda veel ei tee, siis ainult sellepärast et neid ei ole veel piisavalt palju. Vaata mis tehakse kristlaste ja muude teiseusulistega Pakistanis ja mujal, kus on muhameedlik enamus ja loe koraan läbi, See on eesti keeleski täiesti olemas, siis näed kellega sul on lõpuks tegemist. Lapsed on kõik muidugi armsad ja õiguseta naised väärivad kaastunnet, kuid tegelikult nad mängivad lõpuks kõik kaasa, selleks et sind hävitada.
ma ei teadnud,16. jaanuar 2017, 15:13
et sina ja veel 52 on moslemi usku ja nii täpselt koraani tunnete :)?
kurb16. jaanuar 2017, 13:31
oli kuulda,et kui ,midagi üle jääb,siis saab vast mõni eesti pere ka !kui üle jääb!!!
kurb,16. jaanuar 2017, 15:14
kui Eesti pere ka saab?
kurb16. jaanuar 2017, 19:32
liiguta oma aju! või vaata saadet!
inxu16. jaanuar 2017, 13:30
Heategevus ajab vaid kadedaid marru... Mind ajab marru hoopis uudis,kus brändimärk turukotil on kahtesadat tuhandet eurot väärt ...
Tunnel16. jaanuar 2017, 13:53
Meil tegeldakse enamasti heategevusega oma puudega inimeste aitamiseks. Samas on Eesti on liitunud erivajadustega inimeste konventsiooniga, mille järgi RIIK on kohustatud erivajadustega inimestele tagama samad tingimused kui tavalistele inimestele
16. jaanuar 2017, 14:34
Kas Tähismaad juba kommimas?
Naeruväärne16. jaanuar 2017, 13:23
Eestis oleks võinud heategevust teha aga mitte kurat teab kus.
Kalev16. jaanuar 2017, 13:22
Aidaku omasid, las neid seal aitab Putin
piretile16. jaanuar 2017, 13:21
Ma saan täitsa aru, mida sa tahad teha. See on suur asi. Mis sest , et paljud ei oska niipalju mõeldagi ja loobivad oma sappi igale poole. On lihtsalt selliseid nõmedikke. Neil kõik üks supp puha.
Aga tubli oled ja on ka teisi , kes sinust aru saavad. Nägin PN , pisar tuli silma.
Kommenteerivad need, kes pole jalgagi siit välja saanud ja ega ajunatuke ka rohkem mõelda ei oska.
Veekord, Piret, sa oled suure hingega ja jõudu sulle ja õnne ka .
Macarena
vastus16. jaanuar 2017, 13:54
ma ei vihka oma inimesi, kahju on , et väga paljud eestlased on ikka jube nõmedad. oma ninaotsast kaugemale ei näe. tavaliselt nad pole ilmas mujal käinud ka, seepärast on lühinägelikkus iga kandi pealt näha.
veel vastus16. jaanuar 2017, 15:33
kas sina oma ninaotsa näed? ja kui eestlane ei olegi "mujal ilmas käinud", siis sellepärast, et pole võimalusi. äkki aitaks hoopis nende lapsi, mitte ei poseeriks kangelannana ja raiskaks raha suurdaasdetiste peale. mõelda on vaja, mitte trummi taguda.
ja miks need16. jaanuar 2017, 17:17
nõmedad eestlased pole kusagil käinud????sest neil pole raha sest meie riik on teinud meie inimestest sandid ja see ajabki rahva vihale,saa aru.
mina ei saa sellest aru16. jaanuar 2017, 19:11
pole käind, pole näind aga tatti pritsib nagu pihustist :)
16. jaanuar 2017, 14:53
näitemäng16. jaanuar 2017, 13:17
Tegelikult ajab ikka närvi küll .Eesti on nii väike ja eestlasi on suht vähe ,aga aidata ei suudeta oma inimesi , kõigepealt võiks ikka oma inimesi aidata ja raha neile korjata . See on rohkem nagu näitlemine ja teistele näitamine et "vot kui hea ma ikka olen "
kle16. jaanuar 2017, 13:50
vaesusel ja vaesusel on vahe ikka. kui su akna taga ikka sõda käib ja sul pole enam mittemidagi, ainult elu. Ja kauaks sedagi. Kui sa näed , kuidas su ema sisikond välja kraabitakse. Mis eesti vaesusest sa räägid. Eesti vaene , kes tänaval magab , kodutu. Miks ta magab? Sest ta ei taha minna sots, keskusesse , sest seal peab olema kaine ja sa pead ka end pesema. Siis räägivad, tema tahab vaba olla. Et juua iga päev ja mitte pesta !
eesti vaeseid ei saa siin võrreldagi.
mine ja aita ,aga ära kelgi16. jaanuar 2017, 14:06
..vaesuses elavaid lapsi on eestis ikka päris palju ,samuti on palju neid noori kes ei suuda õppida ,sest vanemad elavad vaesuses ja on vaja kiiresti tööle minna enamasti välisriiki et normaalselt ära elada .
ehhh16. jaanuar 2017, 14:12
Ühegi riigikorra aeg ei saa olema ega ole olnud, et kõik on rikkad ja vaesemaid pole. paradiisi pole, inimene peab vaeva nägema. Elu ei ole roosamanna, tuleb valikuid teha.
urjohh16. jaanuar 2017, 18:31
miks nad siis vinguvad ja paremat otsivad? eesti neile ei kõlba, siinne pakutud toit ei kõlba, tahavad soome ja skandinaaviasse. miks ei ole need sõjapõgenikud naised ja lapsed, miks täisjõus mehepojad? kui ise sõja eest põgeneks ja hing tarvis päästa, siis oleks õnnelik, kui kusagilgi räästa all varjupaika saaks ega nälja sureks. seda enam ei tuleks mõttesse vägistada ja röövida.
taas16. jaanuar 2017, 13:13
kallis laps - heategevus on tore ja vajalik ja kui annetatakse sellesk 1000 euri 8Trantsport) siis oleks 300 kg aenele veel annetatud ning OLEKSID JA ISE seal neile riideid OSTNUd - kõik ok - aga korjad siin et viia sinna - kus toodetakse enamus ... anna andeks - nii naiivne poleks vaja enam 28 a olla ju
Vaataja16. jaanuar 2017, 13:09
Ka natuke aitamine on aitamine ja nende kodumaal peakski see toimuma. Aga arvan, et sellel noorel inimesel on väga kitsas silmaring - kui palju on maailmas inimesi, kellel pole riideid, süüa või kodu? Kas need riided abivajajateni ka reaalselt jõuavad, kui maailmaorganisatsioonegi ei lasta sinna aitama? Mitu asja sa neist ise annetasid?
sinu lai16. jaanuar 2017, 15:22
silmaring ütleb, kui maailmas on palju vaeseid, siis ära aita kedagi?
kes ütleb et see parem tegu poleks.16. jaanuar 2017, 13:06
Vot võiksidki jääda sinna laulma neile ilusast elust kodus ja neile arusaadavas keeles olekski hästi pildil kui neile sellest piisab.
Piretike,16. jaanuar 2017, 12:58
Ära kurvasta! Inimesi on kahte liiki: need, kes teevad ja need kes vinguvad tegijate kallal. Nii on ja jääb. Sina seda muuta ei saa.
kallis Piret16. jaanuar 2017, 12:58
olen võõras vana inimene aga aitäh Sulle, Sa oled hea tüdruk, Sul on süda õige koha peal. Mina oleks kindlasti samuti teinud. Kui Sa ikka näed abivajajat, siis peab aitama. Õnne ja edu Sulle kallis tüdruk!
Mari 16. jaanuar 2017, 13:17
Hea tegu, aga sihtmärk vale. Oma kodumaa peaks ikka esikohal olema, armas Piret!
16. jaanuar 2017, 12:55
16. jaanuar 2017, 12:53
Rääkisid, et sel naisel väga raske, pere laiali, tema Euroopasse ei taha. Aga samas pojad juba kusagil Euroopas kanda kinnitamas!!! Ei ole ju saladus, et nad sahkerdavad oma pered ja suguvõsad varsti järgi. Naiivne jutt.
Piretile teadmiseks!16. jaanuar 2017, 12:49
Et, kui EV oli veel 90-ndatel algfaasis, siis kogesid päris paljud Eesti naised ja lapsed sellist jubedat vaesust ning abi polnud kusagilt loota! Imelik on lugeda samaealise väidet, et tema on elanud justkui kuldkandik ees. Kallike, Eestis eksisteerib juba algusest peale mitu Eestit. On päris palju vaesuses virelejad praegu ja oli meie lapsepõlves. See, et kui käputäis hellikuid elas ilusates tingimustes ei tähenda, et selline roosamanna tervet Eestit kattis. Ma tean peale enda veel paljusi lapsi, kes kasvasid üles näljas ning kehvikutena. Tead, mid tunne on pärast kõike seda lugeda, et Eestis on elu lill ja rahvas andke vaestele "sõjapõgenikele" abi! Miks rikkad riigid nagu Dubai ja Monaco jne neid ei aita? Pärast mituteist aastat virelemist ma ei taha lugeda, kui hästi siinmail kõik on ja keegi ei tunne millestki puudust! Ma olen aus maksumaksja ehkki ei teeni eriti palju ning tulen oma palgaräbalast pärast maksude maksmist vaevu välja. Hästi riides ei käi, pahesid ei oma ja kõigi mugavustega korteris ei ela. Eesti inimesed on kaastundlikud ja, kui küsida nad annavad aga nõme on küsida nendelt, kes ise veel vaesusest välja rabelemas ja seda Eesti rahvas on - vaesusest välja rabelemas. See asi ei käi nii, et mina annan oma viimse palukese mingitele võõrastele, kes on oma kodumaale selja keeranud ning suren ise nälga. Siis tulevad need tänu minule ellu jäänud siia minu koju ja võtavad veel ülejäänu, mis minust maha jääb ka omale ning hävitavad kõik, mis vähegi mind minu asjade ja kodumaaga seostab. Nad rajavad minu koju moshee, kus õpetatakse oma lspsi minusugutele valetama, meiesuguseid uskmatuid koeri petma ja tapma! Seda on minu jaoks liiga palju, ma ei teinud seda kõike minevikus läbi nende pärast vaid enda, oma maa ja selle Eesti pärast, mis peaks koduks jääma praegu pisikestele või veel sündimata eestlastele. Mitte moslemite ja aafriklaste nimel. Neil on oma suured kodumaad olemas aga kuhu on eile sündinud Priidul või järgmisel nädalal sündinud Õiel minna, kui nende kodumaa-sünnimaa langeb nende samade kellele Õie vanaema oma väikese palga kõrvalt toiduabi ikkagi saadab või Priidu isa mtü-tab pagulaste nimel. Uue raha teenimine on lihtssm, kui uue kodu(maa) hankimine! Piret, ära kunagi ütle, et Eesti rahva käitumine on naeruväärne, sest Sina oled oma roosas mullis elanud aga nrmad on näinud samasugust virelemist oma elus nagu arvatavasti need "põgenikud" . Usu, ka Eestimaal praeguse vabariigi ajal on inimesed elanud nagu sõjatingimustes (külmas ja veeta) ning neil pole mõnel nädalal olnud muu najal püsti püsida, kui vee, sest neil pole isegi viilu leiba olnud :( .
Respect16. jaanuar 2017, 14:34
Tundub, et oled naine kuid Sina mu seljataga, läheksin iga kell (reetmist kartmata) püss palgel, musulmani vastu, selleks, et oma kodu kaitseda parasiitide eest!
Nutame nüüd kõik koos16. jaanuar 2017, 16:08
muslemitele annetatud 300 kg kasukate pärast kes meid nüüd sellepärast tapma tulevad :)
Kus on puulehed16. jaanuar 2017, 18:45
....sõjatingimustes (külmas ja veeta) ning neil pole mõnel nädalal olnud muu najal püsida , kui vee... oot, oot just oli , et külmas ja veeta :)
16. jaanuar 2017, 19:27
Mis sellest ikka nutta. See annetatud kraam visatakse nagu Armeenia maavärina ajal kuristikku, sest tõmmuverelised on uhked ja neile iga kraam ei sobi.
Aga ega 16. jaanuar 2017, 19:46
Krumm ju igat kraami ei saatnud ka
maamees16. jaanuar 2017, 12:40
Need täisjõus mehed on putja teise rinde võitlejad,kes vajalikul hetkel Venemaa sõjategevust euroops toetavad,lisaks muidugi kaasmaalased balti riikides.
Mis juhtus?16. jaanuar 2017, 12:43
Said adraga vastu pead?
16. jaanuar 2017, 13:01
mõni on sünnist saati selline.
maamees16. jaanuar 2017, 13:40
Ehk saingi,kuid sinu kaalikas sai sirbi ja vasaraga.Ega arvanudki,et Venemaal Eestis kaastöötajaid ei ole,kes putja maailma vallutusi ellu viia aitavad.
Kas16. jaanuar 2017, 14:35
hommikul jäid rohud võtmata? sa maamiis oled tõesti tugevalt kukkunud
millega16. jaanuar 2017, 15:57
sa said-viis- või kuusnurgaga :)
AntsV16. jaanuar 2017, 12:38
Lugu on tõesti naeruväärne. Seesama rumal tüdruk on tõesti aidanud ka eestlasi. Kui ma õigesti mäletan, siis näosaates, öeldes kellele läheb saate tegija poolt annetatud raha. Ja see on kõik. Miks ta seda nii avalikult ja aktiivselt lahti ei seleta? Ehk ei ole võrdväärne pagulaste aitamisega ja haigete eelistustega. Või on hoopis naeruväärne ...
Inimene sai korra rahva raha eest reisi väljavalitud kohta, kus talle näidati seda, mis on alatuks propagandaks just vaja ja ongi kõik korras. Üks rumal pagulasi pooldav ja eesti rahvast vihkav isend jälle juures.
Antsule16. jaanuar 2017, 12:53
Eesti rahvast vihkav..? Kust sina selle välja loed, mõtled välja oma rumalas,vihkamist täis südames. Väga madal ja altu. Kui inimene aitab sõjapõgenikke, siis ta nagu oma rahvast reedab? Küllap ka sinu esivanemad pagesid siit seitsme tuule poole, lapsed naudivad teiste riikide hüvesid..vihkavad eestlasi? Väha haige jutt.Mõnelele eestlasele on kohe antud mingi eriline viha ja valtspühadus.
E16. jaanuar 2017, 13:07
Jah, mind ka huvitab, et kui palju siin sappi pritsijatest ise eestlaste heaks heategevuse naol on ara teinud?
16. jaanuar 2017, 14:31
Sihukesed sapipritsid ei tee ometi kellegi heaks midagi, kui võimalus, tõmbavad abistataval, piltlikult öeldes, leivatüki käest.
Ära sina muretse16. jaanuar 2017, 14:40
Küll teeks oma rahvuskaaslaste heaks, kel vilets seis, paraku on omalgi see elu nagu ta on :/ Samas, sõjaajal minu esivanemaist keegi kodumaad ei reetnud ja ka siberisse ei viidud - need asjad on oma peas kinni. KUi olid kits oligi ainus võimalus saba jalgevahel, kodumaa reeta, selleasemel, et vaenuvägede (nii ida kui lääne) vastu astuda kodumaa eest.
E16. jaanuar 2017, 15:27
teeks kyll, aga k2rss on k2rnas ja maa kylmas
vanaema( see teine)16. jaanuar 2017, 12:37
eesti inimesele ei meeldi miski, nagu inglise vanasõnas- dam i`m do, dam a`m dont, ühesõnaga- tee mida tahes, kellelegi nagunii ei meeldi..!
noor inimene arvab, et saab maailmas midagi muuta, kui ta ise midagi teeb, aga see kõik on piisk meres ja paljud on ka sellised, kes arvavad, et neid peabki aitama, meilgi on neid väga palju ja need vast ongi kõike suuremad kisajad ka selles loos...
parem oleks jah sel juhtumil seda abi osutades vaikitud...oleks targem olnud
mitte heategevus, vaid lollus16. jaanuar 2017, 12:36
MGM16. jaanuar 2017, 12:35
Andke andeks, aga kulutada 1000 € millegi transportimiseks Türki, kus on täiesti tasemel tekstiilitööstus. Pigem ostnud neile uued rõivad Türgist selle raha eest, oleks saanud palju rohkem.
to MGM16. jaanuar 2017, 12:42
Ei oleks. 300kg riideid on ikka väga suur hulk ja 1000 euro eest sellist kogust talveriideid ikka ei osta. Ka tehasest mitte.
huvitaks..16. jaanuar 2017, 15:48
..kes heategijale selle veohinna pakkus?? vend äkki? 29 pappkasti mahub rahulikult kolmele euroalusele ja nende viimine maanteetranspordiga istanbuli ei maksa mitte ühegi valemiga tuhat eurot. selline 500-600 oleks reaalne hind.
meie firma16. jaanuar 2017, 18:27
paneb 29 pappkasti ühte kilekotti ja viib selle siis ujudes 3 minutiga Istanbuli. Reaalne hind oleks 1,13 EUR koos käibemaksuga.
to meie firma16. jaanuar 2017, 19:13
ei ole naljakas. kurb on, kui püütakse kirvega kurge püüda ehk siis antud loo tähenduses korralikku mütsi vahele panna (loe annetajate arvelt teenida)
seda ma räägingi16. jaanuar 2017, 19:40
et krdi Krumm pani 998,87 EUR annetajate raha oma arvele. Müts pane nagisse, tühikargaja:)
to seda ma räägingi16. jaanuar 2017, 19:49
äkki tead, kumb krumm pani?
tean küll16. jaanuar 2017, 20:16
eks ikka embkumb pani, kes siis veel? Ma ei kujuta ette, selline müts vahel, see on täitsa sombrero juba annetajate arvelt teenitud :)
ohoh16. jaanuar 2017, 12:34
Siin ka näha,millised vihameelsed meie seas on,eks ekre oskas inimesi vihameelseks teha,nii kahju.Aga ,kui ise vötsid Soomest ja Rootsist abi,siis keegi ei vingunud,häbi peaks olema sellistel vigisejatel
:)16. jaanuar 2017, 12:40
Ja sina tead kes võtsid abi vastu ve kui sina oled vastu võtnud siis tore mina pole midagi võtnud isegi riigilt mitte.
hoho16. jaanuar 2017, 12:51
mis su probleem siis on kui pole võtnud ?
:)16. jaanuar 2017, 13:18
Minul polegi aga pole ju vaja üldistada siis saab ka probleem minu omaks .
hoho16. jaanuar 2017, 15:53
siis oled ju ajupestud kui kuskil keegi üldistab ja sina pihta saad. Mõtle ikka oma peaga :)
vanainimene16. jaanuar 2017, 12:31
Olen 100% pagulaste sundtoomise - saatmise vastu Euroopasse. Minu komm, et kui oleks Euroopa piir kinni, poleks ka uppunuid - loeti sobimatuks. Samas toetan täielikult hädas olijate aitamist kodumaal ja naaberriikides. Tubli. Piret. Loodan, et pärast viimast USA uue presidendi sõnavõttu lõppeb see hullumaja ära.
to vanainimene16. jaanuar 2017, 12:44
Täiesti nõus. Inimesi tuleb aidata seal, mitte tuua neid siia, nende jaoks täiesti võõrasse keskkonda.
Mofo16. jaanuar 2017, 14:45
Eriti kehtib see iraaklaste, pakistanlaste ja afgaanide osas, kes vaesekesed ka kõik Süüria sõjakoleduste eest (vist) põgenevad?
nendes riikides16. jaanuar 2017, 15:27
lõhkevad ka praegu pommid, millise olukorra kaasaaitajad olid ka Eesti sõjaväelased.
Kärnaneärni16. jaanuar 2017, 18:11
pealegi söda ei ole kogu riigis vaid väikesel alal
ÜRO mandaat16. jaanuar 2017, 12:24
peaks lubama humanitaarabil abivajajateni jõudmiseni aga seda ei juhtu kuna selleks on vaja ametliku Süüria valitseja Asma al-Assad nõusolekut ja luba. Praegu läheb see abi diktaatorile meelepäraste kodanike abistamiseks, mitte reziimi vastaste heaks. Sellel teemal oli isegi mõned nädalad tagasi Eesti mingis teleprogrammis juttu.
Reziimi vastaste jaoks, neid soosivate tegude tegemine on tegelikult võõra riigi võimu õõnestamine.16. jaanuar 2017, 12:42
Reziimi vastaste jaoks, neid soosivate tegude tegemine on tegelikult võõra riigi võimu õõnestamine. See ei ole hea!
Mulle näiteks üldse ei meeldi kui kuskil võimu lähedalgi on rehvormikommunistid eesotsas seemnesöödiku ja 10milli vargaga, kas see aga huvitab kedagi? Mina lööks kurjategijail pea lõhki, et nad rahva heaolu kallale ei tükiks aga see on seadusevastane. Assadi võim Süürias on ainus veel mis asja kontrollib! See peab säilima ja Trump ilmselt on ajudega mees :)
Maiken16. jaanuar 2017, 12:24
Paljudel on lihtsalt tüdimus sellest heategevuseks annetuste norimisest. Eriti oli see tunda jõulude paiku. Saage ükskord aru, et enamus meie inimesi tuleb niigi vaevalt ots-otsaga kokku ja meile mingit abi ei tule kusagilt. Need, kellel on võimalus annetada, teevad seda ilma selle pideva reklaamitagi.
16. jaanuar 2017, 12:49
Samas ka üksikisikutest annetuste kerjajad on samuti parajalt nahhaalsed. Hiljem selgub et polegi nii viletsas seisus kui ennast reklaamisid. Lihtsalt valelikkuse teel pommitakse raha. Hiljem kipuvad veel ka sõimama et "nende õnne takistatakse" , sest suits ja alkohol on nende esmane prioriteet. Aga külmkapp on tühi, nii tühi..
16. jaanuar 2017, 12:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
miks sa tööd ei tee???16. jaanuar 2017, 12:24
.. peast ikka täitsa soojaks läinud....
On kuskil mõni tööandja16. jaanuar 2017, 12:44
kes sellisele tööd pakub?
Vat ega ikka ei tee küll16. jaanuar 2017, 12:47
Mul hetkel on tõesti enamus aega vaba, teen vähe tööd ja saan samad kopikad mis selle s..ase eesti riigi orjapidajad maksavad inimestele - see närune 600-800euri, ma ei hakka seepärast tõusma hommikul kell 4, et kella 6ks olla kuskil orjaurkas 60km kodust eemal ja päev otsa rügada mingi näruse 600 eest.
Teen parem teenuseid ja tuleb sama välja aga parim osa päevast jääb omale.
Lisaks saan lugeda kuidas kiunuvad tibid pigidele abi kokku kuhjavad - eks musta pulga nälg on suur isegi mingil tühisel tagatoanäitlejal :D - tõmmaku sinna mustademaale, saab seda musta pulka nii, et tolmab, siin säänset pooliku moluga eite enivei keegi ei taha.
ei taha üldse teada...16. jaanuar 2017, 14:25
.. sinusuguste laiskade pärast see majandus meil nii vaevaline ongi.. võtaks küll, aga anda ei taha. , sest sina ei hakka ennast liigutama mingi 800 euro eest??? ... ja siis sa imestad, miks riigil raha ei ole.... Sellepärast ei olegi, et sinusuguseid on liiga palju!!!
... ja millegipärast ei taha üldse teada, mis teenuseid sinusuguse suhtumisega inimesel üldse pakkuda on... päris õudne :(
16. jaanuar 2017, 14:46
Kas tead et paljud meie inimestest suudavad sellest 600-800 eurosest palgast veel ka neid laiskureid aidata a neile annetada, kes ei kavatsegi tööle minna. Vot selline asi ajab vihale küll. Või et tema ei viitsi ennast hommikul üles ajada. Vaat kus peenutseja tuli välja.
tarkurile16. jaanuar 2017, 15:50
okt. lõpu seisuga oli Eestis 31 tuhat registreeritud töötut, lisaks registreerimata ja pakutavaid kahtlasi töökohti 1,8 tuhat. Nüüd selgita, kuidas kõik töötud tööle saaks?
Sa ei saaks aru millised need teenused on...16. jaanuar 2017, 16:03
Selles on see mure. Sa ei taipaks - esiteks pakun seda, mida eesti koolid (isegi praeguseaja kõrgkoolid õpetavad tasemel kuhu veneaja koolid astusid juba keskkooli või tööstustehnikumi tasemega), ma saan selle teenuse eest küsida pm. näiteks 100euri töötasu tund. Teen seda ruumis, soojas, see tegevus meeldib mulle juba ca. pool elu ehk 15aastat.
Paraku, üksik-erategijana on turg väike (tegelikult turgu on aga kasutatav laboratooriumiseadmestik on kallis ja omal never ei ole vahendeid, et see välja osta ja siis alles reklaamida ja turgu leida laiemat), never, eriti kui äkane riik tahab kohe makse saada. Olen ka püüdnud saada toetust kuid olen kaudne konkurent kaubandusele. Ma vean kihla, et konkreetsest teemast ei jaga sa kottigi. Sul võib olla ,mingi papa-mamma ostetud kraad kuid mul on südamest armastatav hobi, teenin sellega oma vajaliku leiva aga orjaks - nende kopikate eest mida meie orjapidajad maksavad - never, NEVER ei hakka! Tegu pm. insneritegevusega, ise õpitud, aastate jooksul, suure intensiivsusega, praegusel hetkel, euroopa riikides selle tegevuse ok palk oleks ehk 3000 euri kuus min. eestis, Saksas kuskil 7-8tonni, eestis saab 600 ja teadmistest üldse ei olene midagi.
töötukassa.ee16. jaanuar 2017, 16:47
3281 vaba töökohta! + laevakaitsjad, rahusõdurid, kalevipojad, ärimehed , ettevõtjad,diilerid, õhumüüjad, kinnipeetavad, poliitikud jne, jne Tööd on kõik kohad täis. Mine korista oma maja ümbrus ära. Ma ravan, et küsimus on hoopis KES MAKSAB?
16. jaanuar 2017, 19:37
Ega kõik firmad ei otsi CV -keskuse kaudu tööjõudu. Osa riputavad oma töökuulutused lausa firma ukse peale. Kui sa oled eraettevõtja, on teine asi, sest sa teed ikkagi tööd ja pakud teenust vastu. Aga et mõni nimetab oma "tööks" arvuti taga reklaamide klikkimist ja samas ootab toetusi ning annetusi, näitab sellise inimese idiootsust ning täielikku süüdimatust.
Aitaja16. jaanuar 2017, 12:22
Äkki aitab sellest meediakärast ja lõpetad, Piret, enda promomise, Igaljuhul mina ei suutnud sinu juttu Anuga kuulata, süda läks pahaks ja vahetasin kanalit. Kui tahad tegeleda heategevusega, tegele, aga ära laia sellega avalikkuses ja kogu endale tähelepanu. See tundub sinu reklaamikampaania olevat, kahjuks kukkus läbi!
jah16. jaanuar 2017, 13:32
täiesti nõus - see oli eneseupitamine. Aitajaid võib kohata igal sammul, aga enamasti ei tao nad endale rusikaga (või "Oma väikese valge käekesega") rinnale. Kindlasti oli aktsioonil ka eesmärk, ja võibolla koguni üllas, aga nii see välja ei paistnud. Mõni pisar valada pole ju mingi kunst, aga terve maailma hädade pärast nagunii nutta ei jõua.
see16. jaanuar 2017, 12:21
abi on küll naeruväärne. Enne oleks võinud mõelda.
E16. jaanuar 2017, 13:05
jah, las kylmuvad surnuks raisad. Oma kantud riideid neile ka ei anna.
Piret, tead16. jaanuar 2017, 12:19
säilita see artikkel endale ja loe seda kasvõi ainult 10ne aasta pärast uuesti. Toredad lapsed praegu.. nad hakkavad suureks saades sinu lapsi kividega loopima ja uskumatuteks koerteks sõimama.
Miks ta 10 aastat ootama peab?16. jaanuar 2017, 12:41
Näed sisuliselt juba kohe nii kui nokakaese lahti tegi hakkas kohalike "valgete inimeste" s.tarahe vastu nägu lendama :) Kividega hakatakse sind mitte Piretit 10 aasta pärast loopima.
irw16. jaanuar 2017, 13:03
Pugejad on sügavalt eksinud, kui arvavad, et moslemeid saab ära osta.
pensionär 16. jaanuar 2017, 13:43
Tõsimeelne islamiusuline ei kiida sellist samariitlust heaks. Nad ju siiralt usuvad, et selline kasin eluviis ongi neile islami poolt määratud. Väljast tulev kaootiline abi on neile võõrkehaks. Nad kardavad, et humanitaari varjus on "trooja hobune", kus siis peidus ristiusk. Kui too heategija veel sinna reisib, on oht, et "sõnumitoojast" saab märter.
Mofo16. jaanuar 2017, 14:40
Paar aitajat on juba tänulike "põgenike" poolt loojakarja saadetud (ennem muidugi natuke vägistatud ka). Ei nende jaoks pole vahet Piret või Peeter, uskumatud saavad kividega ikka.
õnneks on irweldised16. jaanuar 2017, 23:31
müüdavad ja ostetavad :)
Maru16. jaanuar 2017, 12:19
Ma arvan et ei maksa oma heategusid liialt reklaamida.
16. jaanuar 2017, 13:05
Just, see ei olegi heategu, kui käiakse endale promo tegemas võõraste vahendite eest, aga las pungestab, elu näitab talle koha kätte ja väga valusalt, sest ta rikub teatud seadusi.
aga16. jaanuar 2017, 14:54
kuidas muidu pildile saada,ikka enese reklaamimisega.
jusss16. jaanuar 2017, 12:17
Aidake ikka pagulasi, siis on suuremad pealkirjad. Omad saagu ise hakkama ja nende aitamisega ju meedjasse ei jõua.
E16. jaanuar 2017, 13:04
ta ju ytles ju, et Eestlasi on ka varasemalt aidatud. Mis siis on? Kade meel voi?
E16. jaanuar 2017, 13:08
ja Juss, kui palju sina oled Eestis naiteks heategevuseks teinud?
Tohmu16. jaanuar 2017, 12:05
Palju neid naisi ja lapsi seal on? Täiseas ja täisjõus mehed suures enamuses.
Mari16. jaanuar 2017, 12:17
Ja igaühel mitu naist ja kari lapsi.
Mis see siia puutub16. jaanuar 2017, 12:24
Kui täkul on mitu mära?
Noored mehed, peavad elu andma oma kodumaad kaitstes, mitte saba jalgevahel euroopasse liduma!
puutub , ei puuttu16. jaanuar 2017, 13:00
Nüüd hurjutad Sa neid noori Süüria mehi , aga mida tuleks siis öelda nende meie kaasmaalaste kohta , kes 40-ndatel Eestist jalga lasid ?
ei pea16. jaanuar 2017, 13:07
nende aukohus on euroopas valgeid lapsi ja naisi vägistada, et moslemeid veel rohkem saaks.
Jürka 16. jaanuar 2017, 13:22
Neil inimestel oli ka tõeline ja tõsine põhjus põgenemiseks.
siss16. jaanuar 2017, 13:40
Tead Jürka , et neil põgenikel on sama tõsine , kui mitte tõsisem põhjus põgenemiseks , küllap tead mis Süürias toimub. Mõtle ennast sinna olukorda .
ära plära16. jaanuar 2017, 14:08
Miks me peaks ennast sinna mõtlema? Meie esiisad ja esiemad ju ei põgenenud oma kodumaalt!
siss16. jaanuar 2017, 14:32
Kui see ei olnud põgenemine kodumaalt (parema elu otsimine ) , mis siis see oli ? Mindi Rootsi , Saksa , USA , Austraalia jne. Sarnaselt praegusega , olid samuti põgenike laagrid ning ka vastuvõetavate arv (kvoot ). Samamoodi süüdistati neid laagri asukaid igasugustes kuritegudes , mida nad polnud sooritanud , see oli kombeks . Kes suutis selle kadalipu läbida , tõusis lugupeetavaks kodanikuks (edulugusid on piisavalt ). Miks ajalugu kordub ?
Mofo16. jaanuar 2017, 14:38
Paljud neist 40-e aastate põgenikest uutes koduriikides paari-kolme generatsiooni jagu ainult (rammusast) abirahast elatusid. süütuid kohalikke vägistasid, oma šariaadiseaduseid jms levitasid?
Oppa, et mu komm16. jaanuar 2017, 14:52
Niipalju tagasisidet sai - vist torkasin otse rakusüdamikku :)
Mina olen sündinud 198x , seega mina ei ole kuhugile siit põgenenud, ka mu vanavanemad ei põgenenud 2. Ms ajal kuhugile, ka ei kandnud nad keelt ligimeste-naabrite vastu ja neil ei olnud põhjust põgeneda paadiga svenssonimaale ega ei viidud neid ka siberisse. Nad olid tavalised, maal elavad ja väikest talu pidavad inimesed. Neil ei oleks ilmselt olnud raha põgenemiseks ja vanaema ikka rääkis, et siberijaoks olid mingid asjad isegi valmis pakitud - siiski neid ei tahetud. Viidi neid kes olid kitsed, kaeblesid naabri peale näiteks jne., need viidi ära. Ühesõnaga suurelt - reeturid, reeturid osalt põgenesid ise, osalt reetsid ligimehe ja said karistada, need kes karistusi kartsid, põgenesid! Kodumaa eest tuleb võidelda, need noored, mustad nagad, iphoned näpus - need pole sõda näinud, teeksid oma püksid täis kohe kui nõevad päris sõda, neil on v1tutung mis neid siia euroopasse meelitab - saab valget naise ja lapseihu.
See`p see ongi,16. jaanuar 2017, 16:17
tuleb tegeleda omade hädadega
Kitsed16. jaanuar 2017, 23:54
jäid maha. Neid ei võetud paatidesse ja ei veetud Siberisse. Kas nüüd aastakümneid hiljem tuleb eestlastel veel kitsetalledele ka kuivi heinu varuda või mis?
E16. jaanuar 2017, 13:03
Oled kohal kainud, et nii tapselt tead?
Urmas16. jaanuar 2017, 22:13
Piret võiks minna näiteks Saksamaa Kölni pagulaste majutuspaikadesse ja vaadata kui palju seal on noori mehi, kes pole oma eluaja jooksul kordagi saanud naisterahvast puudutada ja pidid selle kogemuse saamiseks "põgenema" Euroopasse. Kas Pireti südametunnistus ei tekitaks nende noorte meeste suhtes kaastunnet ega ei tekita tõmmet minna pakkuma neile halastusseksi või halastuskabistamist? Äkki oleks jäänud eelmise aasta uusaastaööl Kölni keskväljakul sajad sakslannad kabistama? Ma ei teadnudki enne Kölni aktsiooni, et see kabistamine on iidne araabimaade rahvuslik tava ja nad lihtsalt tutvustasid neid tavasid eurooplastele? Või oleme meie, eurooplased nii juhmid ja meile lihtsalt tuldi tuldi tutvustama araabiamaade kultuuri ning me ei taha seda omaks võtta. Piste sinnasamusesse oma sellised tavad! Siiani oli mind õpetatud, et naisterahvas ütleb ei, siis sellel "ei"-l on ainult üks tähendus. Eks varsti peab vist oma harjumusi hakkama muutma? Äkki järgmise laulupeo peakontserdil kukuks kedagi kabistama, uute kommete omandamiseks/harjutamiseks kuidagi "juhusliku kokkupuute" põhjusel oleks seal seda lihtne teha, rahvast naa palju ja tihedalt koos.
Tahaks huviga näha, kuidas integreerunud moslem jõuluajal ajab kahe suupoolega endale näost sisse sealihast, seaverest ja sea soolikatest tehtud verivorsti ning võtab koos minuga paar pitsi viina. Kui ta seda teeb ja veel korduvalt, siis loen teda mitte ainult integreerunuks, vaid lausa oma sõbraks.
Hülge Möla17. jaanuar 2017, 00:13
eesti naise suurim oht on eesti mees
Riia OMON17. jaanuar 2017, 00:32
Vene kroonus läks paar nädalat näljas peetud moslemitel sealiha alla küll ja õite ludinal. Selle põhjal ei saa veel järeldada, et tsurkast on inimene saanud.