Inimesed

ERIKA SALUMÄE TÜTRE TORMILINE SÜNNITUS: sõit ühest haiglast teise ja ootamatu keisrilõige (100)

LISA KOMMENTAAR

ka vanaema6. jaanuar 2017, 00:26
16 aastased ongi sellised, kes oma vanematest eriti ei arva. Arukus koguneb pikkamisi. Pikem elu õpetab asjadele kainelt vaatama ja iseendaga aus olema. Eks lapse saamisega algab elukool. Tüdruk võiks ema halvustamise lõpetada, muidu pärast kahetseb ja on hea, kui on aega veel andeks paluda. Kõik, peale ema tahavad sind siin maakeral ära kasutada. Peaaegu kõik.
Virisejatele5. jaanuar 2017, 18:23
Vaatasin videosid tollest suguvõsast ei saa öelda,et nad on lollid inimesed oskavad elada reisida ja elust mõnu tunda. Eks kõigil on mingid kiiksud võibolla on nendel kommenteerijatel hullemad. Pere
on kokkuhoidev ja hooliv.
Palju rohkem häirib meid Evelin Ilvese esinemine, ei ole sellist kanalit kus teda ei näeks poseerimas.
vägev uudis5. jaanuar 2017, 17:36
Laps sai lapse
sry
lapsel lõigati laps kõhust välja.
Maara5. jaanuar 2017, 12:15
Siin on näha eestlaste tigeduse tipp. Lõpetaga see klats, peig on kena soolliidna härrasmees ja tundub ka väga südamlik ja hooliv. Kas Erikale oleks olnud vastuvõetav mustanahaline jõhkard,siis oleks olnud nõus abieluga. Igale emale meeldiks kui lapseootel tütar abielluks,mitte takistada.
XXX5. jaanuar 2017, 11:33
Mulle tundub,et see ämm on vähe imelik.
sõna sekka5. jaanuar 2017, 08:44
Kui oli teada, et Sirli tervis ei kannata loomulikku sünnitust, tulnuks juba varakult planeerida keisrilõige, sest see on ikkagi tõsine kirurgiline sekkumine. Mitte nii, et mamma veab "miniat" Taisse ja solgutab teda mitme haigla vahet jne. ... Hea, et kõik ellu jäid.
M. 5. jaanuar 2017, 05:37
Tundub nagu oleks ämm kogu sünnitust juhtinud .. milline haigla, kohe keisrilõige, uus nimi Sirlile .. appi.
tööloom4. jaanuar 2017, 23:01
kui meie kontorisse peaks keegi ilmuma gowri särgis, lasen lahti. gowri särki hetkel kanda või omada on lihtsalt labane, ajudega inimene seda kindlasti ei kanna.
küll on ikka kõrge enesehinnang5. jaanuar 2017, 00:56
no vähemalt sina oled ainuke normaalne inimene ,hea seegi ,arvan et sinu kontoris on hoopis teised töövormid ja pealegi oma toodangu turustamisega nad saavad ka ilma sinu abita hakkama . Head uut aastat!
jp5. jaanuar 2017, 02:13
Gowri särgid, riided Howri logodega on peagi ülipopulaarsed. Saate näha. Protesti märgiks hakatakse kandma.
jh4. jaanuar 2017, 22:12
Vähemalt ei ole keegi neist Edgar Savisaarega maganud.
.....4. jaanuar 2017, 19:41
Positiivsed kommentaarid kustutatakse!!! :) :)
Väga toredad ja meeldivad inimesed!
Kommentaare lugedes saab pildi eestlastest. Mõni kommenteerija vist läheks lausa käsipidi kallale selle eest, et osad inimesed on erinevad ja soovivad elada omamoodi oma elu.
punktiirile4. jaanuar 2017, 22:55
oh ole nüüd, eestlased sallivad kenasti neid, kes erinevalt tahavad elada, selliseid, nagu seegi pere. nad on aia taga, paldiski maantee alguses ja jämejalas.
........5. jaanuar 2017, 02:10
Eest riigi maha müüja Konstantin Päts oli tõesti seal.
???4. jaanuar 2017, 19:27
ga muidu see meediasse puhumine ja erika nime mainimine ei ole just ilus . . . :( kas te ei võiks nagu oma pereuudistega oma koduseinte vahele jääda või soovib see ämm gerli nende uudistega kuhugi tabelitesse jõuda,mingit autasu saada või mida iganes . . . ??? :( isegi 1.pildil,kus laps sündinud,on tema koos lapse jalgadega,mitte aga ema või isa . . . :( :( :(
appi4. jaanuar 2017, 18:56
kogu see perekond on nö. nupust nikastanud.
...4. jaanuar 2017, 17:17
Toredad inimesed! Kui enamus sõimab, siis on järelikult head ja vahvad!
Maire4. jaanuar 2017, 16:05
kas ei võiks juba nende psühhopaatide pilte ja jutukesi nendest ära korjata ja nende tühisuste kohta artiklite paiskamine meediasse lõpetada. Milleks sellele tolade pundile tasuta reklaami teha? Katsugu ise oma pluusimüügiga toime tulla, milleks kasutada selleks Erika Salumäe nime.
Hullumaja puhvet4. jaanuar 2017, 15:20
Keegi kiilakas tont hüpleb seal filmis teiste taga ringi. Saaks hea naljasaate.
see on too much4. jaanuar 2017, 15:08
Miks lubab kahekordne maailmameister ja kahekordne olümpiavôitja trekisôidus, Erika Salumäe, oma nime ja oma tütrega nii ümber käia? Miks ta lubab seda teha Ôhtulehel? Kui see pole kokkumäng, mis see siis on? Aga, kui see noor ema vajab hoopis kaitset? Ta on isoleeritud kôikidest, täielikult sôltuv selle perekonnast. Manipulaatorite eesmärk ongi eraldada manipuleeritav perekonnast. Kuna antud juhul on perekond ainult ema, vabad käed ongi saavutatud. Ôhtulehe lugejana, ma leian, et see pole normaalne situatsioon ja vôib kurvalt lôppeda.
vombat4. jaanuar 2017, 14:51
Erakordselt inetu naine. Miks selliseid kohutavaid pilte ajalehte topitakse?
vana mees4. jaanuar 2017, 14:51
Lõpetaks ükskord juba.. Muud nagu eestis polekski ..Tuhat pakilist asja siin aga Salumäe ja mingi Ilvese promomine..
mimm4. jaanuar 2017, 14:36
Sellel perel pole vist sooja ega külma sellest lapsest. Muudkui, aga kuidas ise pildile saaks ... Vastik!
Sillu4. jaanuar 2017, 14:07
Ma ei imesta kui see vanamees seal fotol on mingi pedofiil. Küll on ta sirli peal siruli, siin fotol hoiab tal hullu näoga ümbert kinni ... appi kuhu see vaene laps sattunud on!!!!
see kurjus tuleb tagasi 5. jaanuar 2017, 01:01
sa vist mingi eriti kibestunud inimene ?sinusuguste jaoks on saade "jututuba" vot seal saab kurta teemal "miks olen nii haige ja miks mu lähedased mind vihkavad" Ilusat Uut Aastat!
kuri on see5. jaanuar 2017, 16:40
kes pedofiilidele ja muidu egomaniakkidele takka kiidab.
Solei4. jaanuar 2017, 13:51
Erika ise on omale tuntuse ja kuulsuse välj teeninud.Au ja kuulsus talle.Aga mida on tema tütar teinud? Oleks ta vähemalt kasvõi Diori moemaja pärijaga abiellunud, siis on teine asi kogu aeg vaja end näidata, aga nüüd...?Küll üks perekond jõuab ikka igale poole end välja reklaamida.Lihtsalt vastuk juba.
Kes4. jaanuar 2017, 13:43
on see isik,kelle sünnituse asjaolusid kirjeldatakse? Mida silmatorkavat on tema ja kogu see perekond meie riigis teinud? Miks on vaja seda rahvale serveerida?
Erika koolitas kalli raha eest Sirlit4. jaanuar 2017, 13:26
Nüüd saab temast ainuke haritud “Gowryde rõivaimpeeriumi" õmbleja Shanti.
nojah4. jaanuar 2017, 22:13
koolitas kalli raha eest, aga tõelise armastusega koonerdas. ja laps ongi hea materjal p e r v e r t i d e l e m a n i p u l e e r i m i s e k s.
ekstaole4. jaanuar 2017, 13:09
no küll Karma teid kätte saab, nii Lensini kui ÕL kui selle hullu govrikarja.
grändfamiilia videod4. jaanuar 2017, 13:15
......4. jaanuar 2017, 18:09
no4. jaanuar 2017, 13:07
ei tea, kas on kõige mõistlikum pildistada äsja sünnitanud naist, kes näost paistes ja veel narkoosi uimas! Ju nendele sobib kõik!
Nägumik4. jaanuar 2017, 14:18
Ega ta nii paistel olegi, lihtsalt ongi selline põrsake ...
Kristiina4. jaanuar 2017, 15:03
On küll kui naine nõustub. Muide ka Lensinile mingi karma kättemaksu ihalemine on sama kohatu sest pole midagi halba teinud peale uudishimutsemise mis tema töö ka.. Vähemalt pole teada.
seda et4. jaanuar 2017, 23:00
lenisinil käis karma ära juba ammu, vennast jäi ilma.
5. jaanuar 2017, 16:41
karma võib alati tagasi tulla.
jubedad guglungid4. jaanuar 2017, 13:00
maeitea4. jaanuar 2017, 12:35
Mis selle modepederaatori nimi on , et sellised kommid parimad olid? Palju õnne pisikese vanematele!!!
...4. jaanuar 2017, 12:30
Väga tore lugeda. Tüüpilistest eestlastest ja nende tegemistest. Tõsielusarja oleks vaja.
Tõeline tondilugu4. jaanuar 2017, 12:28
Lapsed,kui te oma vanemate sõna ei kuula viivad teid need hullud ära.
masendav4. jaanuar 2017, 12:24
hea et otsi ei andnud selle jooksutamise peale...
Gerli ämm olevat kodus proovinud ja laps surnud...
miks lastekaitse ei sekku ja ei hooli oma kodanikest!
no4. jaanuar 2017, 11:57
vaat kus saime nüüd endale uued "meediatähed"! Minu jaoks on nad küll tühisused! Elagu OMA nimega ja jätku Erika Salumäe mängust v'lja!!!
lihtsalt kahju4. jaanuar 2017, 11:44
Srlist. eks ta neil paras mänguasi ole. Vaatasin seda saadet kus see pere esines, siis ausalt isegi viieaastane on rohkem maa peal kui need-praalimine ja õhulossid.
Tsirkust ja leib!4. jaanuar 2017, 11:42
Kas alaealisel ilma ema loata võib nime vahetada?Sa oled Sirli ja selleks jääd, see on Sinu ema pandud ja väga ilus nimi.Nüüd oled ema ja käitu vastavalt.Palu OMA EMA käest vabandust ja tee seda ruttu .Minul on Erikast tõsiselt kahju ja mis jälje see on jätnud tema tervisele?Need, kes vastutavad selle eest , Sa Sirli abikaasa ole mees ja isa, saa aru ükskord, mis toimud?Erikale , tütrele ja pisitütrele palju õnne , palju õnne ja mõistmist, siis on kolm põlvkonda jälle koos.
Mängupulmad jah!4. jaanuar 2017, 11:39
Nagu karneval kohe! Mis i nimesed sellised on! Vaene laps! Kui ta ükskord peaks aru saama, kuhu sattus, siis on päris valus löök.
no jätke ometi4. jaanuar 2017, 11:36
see Erika Salumäe nimi pealkirjadest välja. Pange, et Shanti ja Gowri said lapse ja vaadake, kas uudis siis veel müüb. Nii Erika kui Sirli on ju minu meelest leppinud, et esialgu lähevad mõlemad oma eludega eraldi edasi. Ja laske siis inimestel olla. Kui Grand-Uustalu klann vajab reklaami, las siis tegutsevad omaette ja oma nime all. Ikka nii, et kes tellib muusika, see maksab ka!
Kohutav...4. jaanuar 2017, 11:08
....kui haige perekond on uustalu, januneb meedia järele, teevad, Kahju on Erika Salumäest.
A kust see pere üldse5. jaanuar 2017, 10:20
välja ilmus nii järsku.Pole oma elu jooksul neist ega mingist eestis asuvast rõivaimpeeriumist kuulnud.Ainus rõivaimpeerium eestis on Baltika.Mis kaubamärk neil rõivastel on.Siis tean,mida mitte osta enam.Poeg nagu Aiku ja Pets
öö4. jaanuar 2017, 11:08
nutt tuleb peale seda lugedes, kahju tüdrukust. ämm elab oma elu teise pea. või meie nõuame.
maamees 4. jaanuar 2017, 11:07
Kõigepealt saagu selle noormehe vanemad täiskasvanuks ja alles siis noored lapsevanemad täiskasvanuks.
vaatleja4. jaanuar 2017, 11:06
Nii. Vägesid juhatas ämm. Tema teadis, kus haiglas on halb ja kus on hea, tkuigi ise sünnitas kodus ja lasi lapsel ära surra. Tema sundis tütarlapsel keirsilõiget rakendama, kuigi on teda, et esimene kord võib sünnitus venida. tema, tema , tema-
ehk oli seekord4. jaanuar 2017, 11:37
selle sünnituse osas ainuke õige asi. Mäleatn kui Erika ise rääkis et Sirli on riskirase. Ka meil võiks keisrilõigete kasuks rohkem otsustada. Paljud ebaõnnestumised ongi selle nahka läinud. Kasvõi Pärnu väiksese Joanna elulugu. Meil oodatakse ikka ehk tuleb ise, isegi siis kui on juba tekkinud probleemid. Eestis ongi just paljud lapsed jäänud inavliidiks just ebaõigete otsuste ehk siis otsustamtuse tagajärjel.
4. jaanuar 2017, 16:10
Sellist süüdistust ei või lihtsalt ilma tõendita õhku visata. Kus ja kes need lapsed on?
loe selle lapse lugu, siis saad teada. 4. jaanuar 2017, 16:55
või tahad öelda et Eestis polegi ühtegi juhust kus valves oleva med töötajate tõttu, (pikale veninud sünnitegevus) pole ühtegi last invaliidistunud. Minu tädipoeg oli kunagi täpselt selle pärst 13 a. voodihaige laps. Otsi netist ja siis leiad ka.
Eestis on iga lapse elu kallis4. jaanuar 2017, 17:15
Alles hiljuti oli juhutum kui naine kaotas poja just sünnitusel( Pärnus). See asi peaks veel kohtus olema. Pole palju aega sellest möödas on kui üks naistearst tõttas koju mehe sünnipäevale jättes sünnitaja üksi. See ei ole süüdistus vaid need on faktid. Hiljem ju alati hea öelda, et ikka juhtub ja ei näinud olukorda ette jne. Kõrvalvaatajad ei oska ennast panna nende emade ja isade olukorda kes sellises olukorras on olnud.
Carmen4. jaanuar 2017, 10:53
Olen ikka vahest lugenud sellest perekonnast. Fakt on see, et sellel perel on haiguslik soov tähelepanu vajaduse järele. Ja nn. rôivaimpeeriumist on asi sama kaugel kui päikesepaiste südaööl. Môtlen vahel, et kui siit ilmast juba lahkunud suured moeloojad seda loeksid ja kuuleksid, siis küll pööraksid nad hauas teise külje. Mingitest moeloojatest pole siin juttugi. Saan aru nii, et tegu on siiski mingi sektiga (kasvôi mône ususektiga). Ja Salumäe ainus laps läks lôksu ja sai kôva "ajupesu" selle nn. impeeriumi liidrite poolt. Miks siis isegi isikunimed ära muudetakse? See on ju haiglaslik! Ja tôde on see, et kunagi tuleb aeg, kus kôik "asja" juures viibinud isikud kahetsevad oma tegu. Ja hingeelud on rikutud. Kurb, kuid igalt poolt ju on lugeda välja kas "Salumäe" vôi "Erika lapselaps". Lôpetage ometi see jama vôi jura vôi ükskôik kuidas seda nimetatakse. Tuleb aeg, kui väike neiu on juba suuremaks sirgunud ja ise hakkab küsima oma emapoolse vanaema kohta! Olge tasakaalukad ning tervist (nii vaimset kui füüsilist) aastal 2017!
....4. jaanuar 2017, 10:50
ei saa aru, MIKS? MIKS kasutab (kollane) meedia ära alaealist, kellest tema lapse isa vanemad on teinud nende firma reklaamnäo ja sedasi tikuvad igal võimalusel pildile! MIKS teeb meedia neile tasuta reklaami? Noored lapsevanemad, kelle abiellumise-saagagi segane ja võimalik, et ei ole ka seaduslik, ise ei ole mitte millegagi silma paistnud, et nad peaksid olema üleriigiliselt meedia keskpunktis. See, et alaealise ema ema on olnud olümpiavõitja-tippsportlane, et ole teatavasti pärilik, et ka ta laps peaks samasugust tähelepanu saama. Alaealise ärakasutamist ei tohi toetada, veel vähem sellest mingit meediasündmust teha!
Kristiina4. jaanuar 2017, 15:09
See nende asi ja 17 pole enam nii alaealine midagi meedia jaoks. Kelly Sildaru on veel noorem ja pidevalt pildil ka väljaspool võistlust. Pigem eestlaste meediakartus on võtnud skisofreenilised mõõtmed.. Vähe sellest,et ennast lastakse kustutada,halvustatakse neid kes jagavad eraelu.
K. Õllekärss4. jaanuar 2017, 17:09
Skisofreenilised mõõtmed on võtnud su pidev teiste õpetamine ja oma arvamuse pealesurumine privaatsuse teemal.
Kristiinale4. jaanuar 2017, 17:09
no leidsid ka, kellega võrrelda! Kelly Sildaru on KOOS oma perega end treeninud oma spordiala maailma absoluutsesse tippu, õpib trenni kõrvalt ISESEISVALT väga korralikele hinnetele, ei süüdista oma ema avalikult teabkõikmilles, ei muuda oma nime mingite pseudoindiapulmamängudega, ja ei ole ta ka pildil MITTE sellepärast, et on jäänud alaealisena lapseootele! 17 aastane ON alaealine, kuigi bioloogiliselt võiksid tüdrukud sünnitada oluliselt noorematenagi! Kristiina ise ilmselt sama vana, et teistmoodi arvab, tea, kas kah teismelisena rasestunud....
appii4. jaanuar 2017, 10:47
Täitsa lõpp, ämm ise arvas omal ajal et sünnitab kodus ja juhtus see mis juhtuda võis, väga kurb, aga nüüd täiesti tervele naisele lasta teha keiser....mul oli ka haiglasse jõudes avatus 1cm ja valutasin veel 12 tundi aga ise sünnitasin. ma kujutan ette kuidas see ämmamamma seal haiglas majandas ja kamandas:) paras tsirkus ikka!
Miks tütar ema juures Itaalias poleks võinud lapse sündi oodata?4. jaanuar 2017, 10:44
Kas see Erika tüli Uustaludega sellepärast ei alanudki, et Erika oli vastu, et ta tütar Taisse sünnitama viiakse?
Nüüd siis solgutati sünnitajat kahe haigla vahel, ämm ”märkas, et Shantil paluti toolilt tõusta ja seejärel ei pakutud talle istet ega pandud ka pikali. Ebaviisakast kohtlemisest pahane, otsustas Shanti ämm, et tuleb minna teise haiglasse”. Huvitav, kas sünnitajat transpoditi ikka lamasvas asendis, sest veed olid ära tulnud?
Teises haiglas ”arst arvas, et võiks veel mõne tunni oodata, kui Gerli veenis teda lõikust tegema”.
*
Ja kui inimene on oma nime ära muutnud - Shanti Grand Uustalu - miks temast räägitakse ikka kui kellegi tütrest? Talle on see ehk solvav, sest ise ta ütles oma ema kohta "mingi eelmise sajandi jalgrattur"!
eks noorele4. jaanuar 2017, 13:47
laps-emale on tehtud ajupesu, sest kas ta ikka muidu oma ema niimoodi mustaks. Kas tõesi temast vanemal hariduseta mehel on nii kõrge koht ta südames, et on nõus oma lihase ema hülgama ja tea elu rahva eest lahkama ja maha tegema?
4. jaanuar 2017, 10:39
Tõeliselt kaunis pilt, kus Erika Salumäe on koos oma tütrega. Mõlemad nii soliidsed ja vaoshoitud. Loodan, et Erika tütar jätkab oma haridusteed. Praegu aga õnne lapse sünni puhul vanematele ja vanavanematele.
Miks Shantil vaja seda haridust?4. jaanuar 2017, 10:57
Tema uus pere on kõik harimatud, isegi uhked selle üle.
Artiklid: "VIDEO: "Radar" uurib: Missugune perekond on Grand-Uustalud ja miks nende lapsed koolis ei käi?" ja ""Radar": nomaadid, vaimude väljaajamine ja idamaised meditatsioonid – millisesse perekonda abiellus Salumäe tütar?"
vkr4. jaanuar 2017, 10:38
Kes küll päästaks Erika ja tema tütre nende hullude käest!?
4. jaanuar 2017, 10:34
jah, omal ajal naine teadis, et sünnitamine ei ole haigus ja sellepärast pole vaja hospitaliseerida. nüüd teadis, et sünnitamine siiski on haigus, et see õnnestuks tuleks seda teha taimaal ja parimas haiglas. mis oli juba teab, kui ammu valmis vaadatud. aga selgus, et siiski polnudki nii hea haigla, kui alguses räägitud. tuli kiiremas korras teine haigla otsida. sest ratastooli polnud esimeses haiglas pakutud. jeerum, rase on nüüd nii haige, et ei saa ilma ratastoolita olla. vanasti toodi lapseke ilmale kartulivao vahel ja tehti tööd edasi. aga nüüd...
samas muidugi hea, et inimene on aru saanud, et sünnitamine on risk ja vajab haiglas spetsialistide järelvalvet. see on vähemalt hea.
ümber noorukese ema4. jaanuar 2017, 10:34
hullukamp. Punkt. Sel moel laste tegemine, nagu öeldakse, tervele ilmale, on ainult hulludele. Tegelikult on tüdrukul isata ja isa-eeskujuta tihti raske hakkama saada, antud juhul lisakoorem kuulsa ema näol. Igas peres omad eripärad, see lõputu lugu saab paraku "tänu" Õhtulehele kesta. Või ongi vastutustundetult kõik müügiks. Aga tolle hullukamba täiskasvanute vastutusvõime? Ehk ikka vajab piiramist, kasvõi avaldamisega seoses, jäägu teema ajalehtedest välja, vaid nö oma kanalitesse.
selle tüdruku 4. jaanuar 2017, 10:59
isa on Tallinnas kohtunik.
4. jaanuar 2017, 12:04
Pole siin miskit nalja, nii ongi
Isa on MART RÕUK4. jaanuar 2017, 12:04
"Erika räägib tütar Sirli sünnist ja tema isast, kes polnud lapse tulekuks valmis ja lõi hiljem pere teise naisega. Varsti kümneseks saava Sirli isa Mart Rõuk tunnistab raamatus, et pole tütart veel näinudki. Tahaks küll, kuid pole tihanud.
"Ma ei unistanud ühest, vaid kolmest lapsest," nendib Erika natuke kurvalt. "Kuskilt tuleb ohverdada. Mina ohverdasin oma aastad tippspordile. Olin 37, kui Sirli sündis.""
http://www.ohtuleht.ee/332948/erika-salumae-ma-olen-saanud-armastuses-haiget-vaga-haiget-
'
Ema ja tütar4. jaanuar 2017, 10:31
See pilt on väga ilus kus Erika ja Sirli koos on.
küsimus4. jaanuar 2017, 10:14
Miks see totakate perekond kasutab enda reklaamiks Erika Salumäe nime? Elagu oma elu ja jätku Erika rahule. Meie teame ja mäletame väga hästi, kes on Erika Salumäe ja millega on ta endale nime teinud. See äpude - tolade punt katsugu oma nimedega hakkama saada, ärgu lörtsigu Erika nime.
ko4. jaanuar 2017, 10:08
See Gowric on ikka eriline äpu, ei saa isegi oma sünnitavale naisele toeks olla ilma emme-issita!
Kas lapse tegemisel olid emme-issi ka abiks?
Perv.... perekond!!!!
GGG4. jaanuar 2017, 12:04
Kui vaadata ja lugeda, mis pull seal peres käib, siis võib-olla polegi sa tõest väga kaugel.
:)4. jaanuar 2017, 13:47
vaadates seda pilti, kus terve pere äsjasünnitanud noorel emal seljas aeleb, tekkis ka minul küsimus, et kas nad olid selle lapse eostamise juures ka voodi kõrval õpetamas?
Eh5. jaanuar 2017, 07:21
See poeg ja isa tunduvad natuke kohtlased ja harimatus, sirli tundub lihtsalt naiivne tüdruk olevat ja see gerli on üldse neurootik vist. Huvitav milline see ülejäänud pere neil veel on??..
4. jaanuar 2017, 10:02
Labane,labane,labane perekond.
on4. jaanuar 2017, 16:18
See isehakaunud gowride kamp on eelameltõukav ja väga alatu. Kasutavad alaealist üsna rumalat ja mõjutatavat tüdrukut oma prosta harimatu poja promomiseks inetult ära. Tite sünniga tehakse labane trall takkapihta. Sirli Salumäe on välimuselt , nii näost kui lopsaka keha poolest, väga-väga sarnane oma emapoolse vanaemaga (Erika pärisema Õie Sillaga, kes suri 2015.) . See alkolemebene naine, Erika lihttöölisest ema oli palju arukam , kui äärmiselt inetult käituv Sirli.
zxc4. jaanuar 2017, 19:18
Vahest on põhjuseks liigne noorus ja ka Sirli ise küpseb kord alkoholilembeseks naiseks ja lihttöölisest emaks, kes on palju arukam.
olen5. jaanuar 2017, 10:02
olen sama mõelnud ja tean minevikust
ahnii4. jaanuar 2017, 09:56
või et ootamatu. Lugege ämma blogi: Lensin oli ka kohal. Ämm nõudis keisrit, sest tema teadvat paremini. Katsetus, millega ämm oma lapse puhul hakkama sai- on lihtsalt andestamatu!
Kes4. jaanuar 2017, 09:44
Kes neist nüüd sünnitas? See Ämm või? Mis see ämma asi on selliseid delikaatseid andmeid Avalikult netti üles panna?
Tüdrukust on kahju- nimi muudeti ära, last hakkab ka ämm kasvatama, sest tema teab paremini... :(
Jumal küll4. jaanuar 2017, 09:39
kas juba ei aita neist totudest!
Horros4. jaanuar 2017, 09:35
"rõivaimpeeriumi" ??? Noo anna armu.
TAVALINE PUDUPOODNIK ja poolsegane fahmiil.
.
On need lood tõesti tellitud teatud kohustuslike väljenditega või on ÕL düsgraafikud tõesti kõik pooleteralised puudega indiviidid.
Ära klähvi4. jaanuar 2017, 10:09
Düsgraafia ongi puue
luule4. jaanuar 2017, 09:34
noor ema väga kurnatud näoga andke aega kosuda ,enne kui maailma ette toote....
ei ole seal muud4. jaanuar 2017, 09:27
kui et see tõusikute pere Uustalu, kes on võtnud endale mingid uued nimed, teevad endale Erika Salumäe nime kasutades tasuta reklaami ja meie naiivsed kollased väljaanded on nii hoos nende hullude reklaamimisega. See ei müü enam, kõigil on sellest "Grandide" tolabandest kõrini.
4. jaanuar 2017, 09:50
jah, eile alles lugesime ju, miks täna jälle uut artiklit vaja, ei saa aru.
Erika nimi ikka müüb4. jaanuar 2017, 09:17
Juba kolmas päev müüb õhtuleht Erika Salumäe nime. Ma ei saa aru, kas Erika seda nime veel patendeerinud pole? Võtku patent ja hakaku teenima. Millised võimsad rahad on tulemas, kui selle nime ära patendeerib. Ja tehku seda kiiresti.
Rõivaärikad võiks endale ise nime teha ja siis ennast eksponeerima hakata.
Nagu nad ütlesid, halloo, eelmise sajandi jalgrattur, kes sind tunneb? Aga siiski, tundub, et ilma Erikata poleks te mitte midagi väärt.
arvan4. jaanuar 2017, 09:17
Tegemist on suure tähelepanuvajadusega ja sooviga pääseda glantskaantele.
Piret4. jaanuar 2017, 09:10
Kui see perekond vähegi austaks vastsündinut ja tema ema, siis ei postitataks selliseid pilte.
Solei4. jaanuar 2017, 09:01
Kas hakkame uut rahvuseepost nüüd välja andma, või teeme igapäevase järjejutu nende elust?
ehmatav4. jaanuar 2017, 08:55
see perekond on nagu kaarna kari ümber Salumäe tütre...
mann4. jaanuar 2017, 08:50
Kas tõesti ei ole võimalik nendest hulludest kirjutada nii et jäetaks välja meie Erika Salumäe nime?
loomulikult ei ole4. jaanuar 2017, 09:19
kes nad ilma erika salumäeta oleks? lihtalt mingid inimesed!!!! üks väike osa kaheksast miljardist. aga nüüd. nad on ikkagi kõvasti kuulsamad. vähemalt kõik, kes Erikat teavad, teavad nüüd ka neid.
eit4. jaanuar 2017, 08:29
need olid reklaamipulmad . govrikutel oli oma firmale reklaami vaja , nii see titemamma mainis oma järelhüüdes . järjekordne näide vallaslaste isekusest . kui mina olen õnnelik , siis emale peaks sellest küll olema . minu pärast olegi õnnelik , aga sinu ema on teinud tohutult tööd ja ise saavutanud oma tulemused . see , mida sina sirli teed , ei saa võrrelda , ei pea lugu oma emast , elu on üks tilu lilu . elus on teistsugused väärtused . see on üks metsapoolne lugu . naisterahvas peaks hakkama mõistma oma ema , kui lapse saab . loodan . lapsele muidugi head tervist . ja sirlile soovitan minu arvamuse peale mõelda , oled nüüd emana täiskasvanu , aga isiksus sa pole , oled govride kelgunöör .
Juulius4. jaanuar 2017, 07:10
Ei ühtegi päeva selle perekonna stoorideta. Muuseas, kas nimi on ikka ametlikult vahetatud, et Sirli asemel igalpool on Shanti?
Raamatus *Karge meri* lausus üks tegelane sõnad, et kiired pulmad, kiired lôpud. Siin olid vist mängupulmad?