Inimesed

AASTATEPIKKUNE ARMULUGU SAI LÕPU: Priit ja Evelin Võigemast lahutavad abielu (305)

LISA KOMMENTAAR

tvvaataja31. detsember 2016, 18:46
kui see eveliine on päris elus samasugune, nagu õnne13 tegelane oli, siis pidas ju priit päris kaua sellise kõrval vastu.
narr oled2. jaanuar 2017, 15:06
kui ta kehastaks Krupskajat - kas siis olekski päriselt ka nii? Täna lahutavad, homme abielluvad,kuid lapsed jäävad igaveseks neile ühised!
Evelin on minu31. detsember 2016, 16:22
igaüks31. detsember 2016, 03:09
elab oma elu ise. Mis see teiste asi on, mis nemad teevad.
uskusin30. detsember 2016, 23:56
Võigemastidesse enne ja usun nüüd edasi
mx3530. detsember 2016, 23:20
Kuule naine kui kaua kestis sul periood " mul pea valutab "... mingist lambist probleemist algas see ..
31. detsember 2016, 21:13
äkki hoopis mehel valutas pea, kuna mujal oli juba lõbus olnud?
Vahet pole, igal paaril omad põhjused, sina osta endale nukk või võta uus naine! Siis läheb nigut lepase reega, sest sinul ju vead puuduvad ning kellelgi pole põhjust peavalu kurta, kui sinusugune seksmän kõrval:)
ÄKKI tuli üksi pissi2. jaanuar 2017, 15:09
ning tuli tuju proovida ka lahutust mängida.
K -le, 14.03 29.dets. Jaagult30. detsember 2016, 17:51
Vastan teile, et minul polegi vaja olnud selliseid mõtteid mõelda, kuidas käituda peale lahkuminekut, sest minu mõtted on olnud hoopis teist laadi.
Hindan kõrgelt oma 48.aastat kestnud abielu ja oma kallist abikaasat ning kahte korraliku hariduse saanud ja täismeheikka jõudnud poega koos nende peredega. Nii et minu mõtted on olnud sootuks teistsugused, s.o. et kuidas ise ja lapsed koolitatud saaks, katus peakohal oleks, leib laual jne. jne.
Mina muidugi ei tea ega kipu ka kommenteerima, milline on *see koht teie ajus* ja kui andekaid mõttevälgatusi sealt läbi käib ja kui hiilgavaid tegusid te korda saadate või m i l l e k s üldse võimeline olete olnud, nii et palun ärge tulge lahmima ja irooniliselt ülbitsema.
30. detsember 2016, 11:26
Mode on kommentaaride järjestust ümber tõstnud. Ei imestaks, kui terve õhtulehe kollektiiv kommenteerib endi artikleid siin anonüümselt. Tekst on ikka väga nõder.
hellar krabi30. detsember 2016, 15:30
Jeerum30. detsember 2016, 10:54
Kyll on ikka palju tarku teadjamehi, kes vöörast elu parandada oskavad ja tahavad.
Tark öpib vöörastest, loll ei omagi vigadest!
Kasutage oma aega pigem lastega veetmiseks,neil ju vaheaeg!
lapse hingeke30. detsember 2016, 10:06
laps tahab ikka, et tema vanemad koos oleksid, isegi siis kui üks neist on pisut paha. Evelin ja Priit, kord tuleb aeg kui teie lapselapsed ei saa jõuluks OMA memmele-taadile külla minna. Ühes peres kuri võõrasvanaema, teises kiuslik võõrasvanaisa . Kas seda te tahategi oma lastelastele ?
küllap30. detsember 2016, 10:34
oledki see kiuslik vanaema,sest tead mis tähendab saamahimu ja võõraslaste mõnitamine...hingeke on viimane millest hoolid.
to : lapse hingeke30. detsember 2016, 17:24
põhimõtteliselt nõus. aga kui suur on see tõenäosus. et need lapsed seks ajaks ise sama kärgpere-süsteemi ei ole valinud ? jah. 100 ja 50 ja ehk isegi 25 a tagasi oleks veel olnud su jutul jumet. aga nüüdsel ajal ? mõtle ise. KUI paljusid terveid peresid tead sina ? mina tean vaid 1 peret . kes lastelasteni koos suutnud olla. ja usu. minu tutvusringkond on päris suur ... idee on sul küll õiglane. aga teostus ei ole enam 21.sajandil nagu loogiline. tean. et see on üheltpoolt kurb. aga see on PARATAMATUS. ainult et MIKS see on paratamatus. seda mina ei tea ... kiirtoidu ajastul on ka suhted kiired ... ? ma ei tea. seda peaks küsima rahvastiku-teadlaste käest siis juba ...
Nii kibe kui see ka tundub,30. detsember 2016, 09:58
aga kärgperendus toob Eestile kauaoodatud iibekasvu. Oma esimese naise ja laste emaga saab ühel päeval järglaste tegemise isu otsa, aga kuskil on alati uusi ja noori emaseid kellega paljuneda.
Muslimi usku maades on see lahendatud mitme naise pidamisega ühes leibkonnas ja neil on palju järglasi. Meil on nüüd ajad muutunud ja lennatakse pesast pesasse ja järglasi poetatakse siia ja sinna. Ehk siis meetodid ja teed on erinevad , aga tulemus on sama. Järelkasvu tuleb mis mühin.
Vanema aja lastele oli see kõva traagika kui vanemad lahutasid, aga uuema aja lastele enam mitte. Poolõed- vennad on tavaline nähtus. Kõik muutub.
uue aasta lävel30. detsember 2016, 19:04
Musulmaanlastel ei ole kôikidel mitu naist, sest peab olema heal järjel, aga juba üks naine sünnitab portsu. Mis kasu on sellest inimmassist üks teise kukil, mustusest, kirjaoskamatusest, vaesusest? Küll Allah hoolitseb, aga Allah ka kôiki ei jôua toita ja katta, siis saadamegi alaealised Euroopasse, las Eurooplased kasvatavad. Kas sa saadaksid oma 9 aastase üksinda üle Vahemere? Meie vanaemad, jäädes leskedeks, ei saatnud neid vaaraode juurde sooja kliimasse. Naudingust voodis sünnivad lapsed, siis vastutagu naudingu eest ja omal maal. Selleks ei pea Oxfordis käima, et sellest aru saada. Vaesekesed. Aga Eestil on vähe lapsi. Pangu igaüks rahvaiibele ôla alla. Soovin seda kôigest südamest Eestimaale.
31. detsember 2016, 10:50
Seal on lihtne, kes enda ülalpidamist välja ei teeni see läheb suitsiiditerroristina oma kasulikkust tõestama, kõigil on funktsioon olemas!
väga õige mõtlemisviis, W,30. detsember 2016, 09:21
karid mööduvad ja oma mehega on ilus vananeda
efka30. detsember 2016, 02:30
mängis ..õnne 13,,endist prosti...
päris hästi tuli välja...edu talle!
selliseid lehejutte ei tohiks laste pärast kirjutada.30. detsember 2016, 06:40
meil naistepeksja nimesidki ( nimi muudetud) ei tohi avaldada, öeldakse, et isikukaitse andmed. Nüüd lehes kõik nimed ja laste nimedki kirjas ja muudkui halbu komme tuleb mürinal. Lõpetaks võibolla?
to 06. 4030. detsember 2016, 14:44
Naine on see, kes valib. Viisakas mees ei meeldi, on ju tossike ja igav, ei eruta.
31. detsember 2016, 10:55
Naine ei vali midagi, kui mees ei taha siis ei tule sellest elust midagi välja, hakatakse kõrval käima ja sellega kaasnevad tülid paari vahel, vaimne terror täpselt nii kaua kuni keegi minema läheb või teise maha lööb.
Keskealine naine30. detsember 2016, 02:02
Silmade järgi proua ei ole hea inimene. Kurjad silmad, ei suuda neisse vaadatagi, füüsiliselt hakkab halb.
Kapikoll30. detsember 2016, 01:49
Huvitav,kas ka meespool oli tolerast või ainult naispool.. See haige kolli jutt tegi naispoolest totu ju.
Palju õnne Evelin!30. detsember 2016, 00:47
Karin30. detsember 2016, 00:46
Pagulaste tahtjaga ei olegi võimalik koos elada.
W29. detsember 2016, 23:33
11 aastat kestnud abielu. See on meie 43 aasta kõrval köömes. 11 aastaga saavad selgeks teravad nurgad ja asjad mida ei saa taluda. Sellest punktist alles algab abielu. Tuleb leida võimalused kuidas edasi elada nii, et kui mõlemad annavad järgi, siis ei tunduks kummalegi , et tema pidi rohkem järgi andma. See on nagu arvutimängus, kui ära ei õpi uuele tasandile ei saa. Kui saad uuele tasandile on juba palju huvitavam mäng.
nii on30. detsember 2016, 00:09
aga katsu sa ise 11 aastat pangega kolistada
vanaema30. detsember 2016, 13:42
väga õige jutt!! Ise 40 aastat koos elanud ja Võin öelda,et teineteisega sobitumine ongi pikaealise kooselu kunst,Mitte sobimine,see termin kaob ruttu igavikku kuna iga inimene on ju erinev.Aga erinevused jällegi liidavad ja tõmbuvad.Ei tohi ainult liiga kergesti alla anda!!!
T29. detsember 2016, 23:25
Uskumatu, et inimesed viitsivad kulutada oma aega ja energiate selliste sisutute ja mõttetute kommentaaride kirjutamisele.. Kas teil tõesti pole midagi paremat teha?..
29. detsember 2016, 23:48
Tere tulemast meie hulka!
haha30. detsember 2016, 01:11
T arvab end olevat lilleke pa.ameres :D aga on ohakas :D
to Vanja Peterburist30. detsember 2016, 02:04
Palgalised kommijad on just need pagulaste pooldajad, nagu sina.
02:0430. detsember 2016, 14:28
Või siis igal pool oma pagulasi sissetoppijad, a'la keegi peeretas -pagulased süüdi
to 14. 2830. detsember 2016, 14:45
Lõpeta vee sogamine, palgaline.
Vanja Peterburist30. detsember 2016, 01:18
Iga eesti või eurovastase kommi eest saab 60 kopikat. Kui näpud nobedad teenib korralik euroskeptik kõva papi päevas.
Õpetussõnad29. detsember 2016, 22:51
Abielu on kompromisside kunst. Kui tegemist on heade näitlejatega, siis peaksid juba eeldused head olema. Kui vähemalt üks abikaasadest on meile eestlastele ette kirjutanud kuidas olla andestav ja kuidas raskuseid ja hirme trotsida, siis miks mitte seda tarkust oma abielus rakendada ?
Alandlikkus, see jumalakartlik omadus, oleks siin noortele soovituseks. Kehtib nii moraliseerivate sõnavõttude pidamisel kui oma abielu hoidmisel.
29. detsember 2016, 23:07
Hakkan sügavalt kahtlema, palju seda armastust seal oligi--- käima peale saamine , lapsed ennekõike ja sellest pange-ämbri nimest lahtisaamine !?
Imelik 29. detsember 2016, 23:11
Mida Sa õpetad, kui üks on andestav...Aga kui teine ei ole>?
Teeline30. detsember 2016, 18:54
Alandlikkus ei ole abielu kooshoidev omadus, vaid ühe poole vägistamine.
malle29. detsember 2016, 21:47
Mis siin imestada. Näitlejad elavadki kogu aeg uute meeste ja naistega. Nende jaoks on ka elu mäng. Mehed leiavad uued ,noored ja andekad silmarõõmud,kui oma naine jub akuluma hakkab ja laste kõrvalt enam seksikas ja ülespuhvitud pole . Antud juhul pole k anaispool eriti meeldiv inimene Selline kekats kuidagi Priit on tema jaoks liiialt intelligentne ja korrektne . Panged ikka kolisevad Oma margi tegi ta lõplikult täis pagulasi kiites ja kolle kapist välja tuues. Saatus on karm ja karistab rahvale häda paletõmbajaid.
29. detsember 2016, 22:59
mallel täita õige jutt, nad ju üheealised ja isiklikult olles noorpaarist poole vanem võin ka oma kogemustest öelda,et mõlemil oli sarved maha jooksmata! Kui sa juba pagulasi hakkad igatsema---siis on küll midagi väga mäda !
HUVITAV...29. detsember 2016, 21:17
miks küll Evelinil otsaesine nii kortsus ja kipras peab olema ja pange võib ju panna aga mitte pikemalt sellega koos magada !
29. detsember 2016, 23:02
kui ta tahab seda varjata , siis sobiks küll moslemi rüü !?
nja29. detsember 2016, 21:14
Tõesti kummaline ! Ma ei osanud seda "Pahamaigulist uudist" oodatagi . Tavaliselt, inimestel algab see õige elu alles siis, kui elus on selline pöördkäik tehtud. Kaotada pole Priidul ja Evelinil midagi sest see hirmus " Rutiin" on läinud! Jõudu mõlemale :)
29. detsember 2016, 21:09
leping lõppeb ja paistab,et seda ei pikendata! 11st aastane seep pole juba nalja asi.
?29. detsember 2016, 21:03
lõpux ometi.kaua võib!
Arvu.29. detsember 2016, 20:17
Mida te jagelete,tehke kähku ETV lahti näete kuidas Ervin Abel poksib. Vot need olid näitlejad omal ajal aga mis näitlejad on Võigemastid.
29. detsember 2016, 20:44
ega pole jah suuremad asjad näitlejad !
29. detsember 2016, 20:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Õige29. detsember 2016, 20:37
29. detsember 2016, 20:45
29. detsember 2016, 19:42
Mina abiellusin selleks, et vabaneda oma neiupõlve kohutavast perekonnanimest. Peale nimevahetust öeldi kõikjal - kui eriline ja ilus nimi. Aga nimevahetusega kaasnes tragöödia, 20 aastat kooskannatamist alkohoolikuga.
Ilusa perenime eest maksin ränka lõivu, kuid elame edasi koos. Kired ja alkolembus kadunud, ilus perenimi säilinud ... aga ilusat elu ei ole olnud.
Evelinil abiellumisega kiirustamisel ehk sama põhjus.
P.S. loll kapikolli jutt suhu tagasi!
appi30. detsember 2016, 01:15
kui madala enesehinnanguga naisi on olemas, minna mehele, sest nimi oli kole :D no ausalt, täisksvanud inimene lasteaialapse aruga. ja siis veel elada selle joodikuga terve elu ja nüüd takkajärgi hädaldada, et pole ilus elu olnud. no küll peab ru mal olema :D
31. detsember 2016, 13:23
aga mina abiellusin sellepärast, et meest esimest korda nähes teadsin kohe et ta on MINU mees.Sellegipoolest pole elu olnud kerge, sest ka koos elama tuleb õppida, nii et ise ära ei kao ja teist maha ei talla.Sest armastus ei kao iialgi,isegi kui oled selle oma südamesoppi ära peitnud.
Teisitimotleja 29. detsember 2016, 19:38
Olen ka eestlane aga mina neid ei armasta. Ohtulehel ei oleks vaja uldistusi teha. Aga siiski onnitlen neid molemaid lahutuse puhul.
mina arvan29. detsember 2016, 19:38
et need kaks on väga head näitlejad mitte mingid ''staarikesed'' milleks teiste elu üle nii nõmedaid arvamusi kirjutatakse, kahju et nende abielu lõppes.
29. detsember 2016, 21:26
Papike29. detsember 2016, 19:38
Niisuguseid külakatikesi on igal pool kes lõhuvad teiste pered ja loodavad ei tea mida saada. Kui vanamees on juba küürakas ja vana siis saadab ta varastama ning vanake varastab kõike isegi teeäärest kuuski ! Huvitav mis tunne on varastatud kuuse kõrval lastele pakke jagada ja uut aastat vastu võtta.
Teeline29. detsember 2016, 18:28
Huvitav, miks küll kasutatakse epiteeti "eestlaste poolt palavalt armastatud"? Vaevalt küll, et terve eestimaa rahvas neid "staare" ja "staarikesi" nii palavalt armastab.
29. detsember 2016, 20:48
evelin pidi jah halva iseloomuga olema !
tomm29. detsember 2016, 18:14
Priit tuli ootamatult komandeeringust ja leidis kapist kolli?
veel 1 arvamus29. detsember 2016, 18:12
Evelin on väga kaunis naine ja minu lemmiknäitleja on ta alati olnud. Kuigi seda moslemite tolereerimist ma sugugi ei poolda, siis tema põhimõtteid ma siiski mõistan. Aga põhimõtted jäägugi ainult mõteteks, sest ellu viia ja teoks teha neid kindlasti ei tohi.
Nii on30. detsember 2016, 23:47
Kõik õige, kuid su Evelin on totu. Totud ei peaks esinema avaldustega, mille tegelikku sisu ega tagajärgi nad ei mõista.
29. detsember 2016, 18:10
fg29. detsember 2016, 17:44
Miks siis laiali minnakse? Pole neil viga midagi! Ega nad paremaid kaasasid enam ei saa...
ei jaksata29. detsember 2016, 21:09
enam abielu näidelda....
30. detsember 2016, 00:51
eks paistab,kes uuega esimesena välja tuleb ;)
Sellest saadakse aru tagantjärele31. detsember 2016, 13:25
No näed sa siis, aga meil 27 aastat koos oldud ja lõppu pole näha...29. detsember 2016, 17:41
Rein ja Allan!29. detsember 2016, 18:49
Palju õnne ja kestvat kooselu veel paljudeks aastateks teile!
29. detsember 2016, 17:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
29. detsember 2016, 20:49
arvan nii29. detsember 2016, 17:12
Mees on ilus,naine ei ole, paarina on nad vaadatavad aga tundub, et mehele pole antud piisavalt väljapaistev näitleja olla, naine võtab aga kõikjal rolle ja on rohkem tegev. Ilmselt abiellub mees uuesti, naisest ei tea. Mees on väga stiilne ja suurepärase välimusega.
aplaus29. detsember 2016, 17:26
aplaus, hästi paned inimeste tundja!?
no tõesti 17.1229. detsember 2016, 19:42
lahterdasid need inimesed paika, arvamusliider, mis õigusega.
to no tõesti30. detsember 2016, 14:48
mis mõttes pani paika? puhas arvamus ju kirjas? mil moel siis arvamust peaks avaldama, sinu reeglite järgi? ja mis ise tegid? lahterdasid? oi sind, kahepalgelist.
Dr. Noorman29. detsember 2016, 16:41
ei tea kas kolivad ka lihtsalt eraldi tubadesse nagu see Vilgatsi plika tegi aga koos me enam ei ole :D
kas 29. detsember 2016, 16:28
väike Juku29. detsember 2016, 16:40
kas priit on buratiino ?
Nii-tse29. detsember 2016, 16:25
Jube asjatundjad on kõik siin... Kes ei ole kukkunud, pole kindlasti ise kunagi ka kõrgelt lennanud.. Jõudu, tervist ja kainet mõistust kummagile osapoolele!
.29. detsember 2016, 23:11
See lõkease tossas aataid29. detsember 2016, 16:12
kuid nüüd võttis leegi üles.
samastumine29. detsember 2016, 15:54
Nii ongi enamus näitlejaid ja meelelahutajaid on biopolaarsed . Mõnel on aga anne ja seda on ilus vaadata ja kuulata.Neid on kahjuks vähe.Kes tolaga samastub on sama tola.Saatuslikuks võib saada õpetaja.
nii see on29. detsember 2016, 15:53
Varasematest intervjuudest on jäänud mulje, et ega seda armastust pole proua poolt kunagi olnudki.
...........29. detsember 2016, 15:51
Kurb, kui inimesed elada ei oska!
koma29. detsember 2016, 16:32
On jah kurb. Ja eriti kurb on, et kannatavad lapsed ja nende elus on nüüd tragöödia. Ja samuti nagu Evelin enda laste elu suuresti tuksi keeras, tahab ta oma suure tolereerimisega röövida ka meie laste turvalisuse aisates rahvavaenulikul valitsusel siia mahitada võõrliiki keskaegsete kommetega. Ja seda me talle juba andeks ei anna!
muhv29. detsember 2016, 18:12
Miks sa endast mitmuses räägid?
to muhv30. detsember 2016, 01:19
ei räägi, minust ja minu perest räägib ka. ja minu sõpradest. arukatest inimestest siis, mitte tolera stidest
muhvile30. detsember 2016, 14:10
jah, ta räägib ka minu ja minu pere nimel ning mu sõprade ja sugulaste nimel
maare30. detsember 2016, 14:27
Ka mulle pole ta tolereerimist pooldavad ametlikud pöördumised kunagi meeldinud!
armastus ehk aitaks29. detsember 2016, 15:46
Evelinil puudub juba ammu sära, on väga väsinud olekuga. Ka reklaamides osalemine iga hinna eest koos Janiga, üks nali lollim kui teine, on kaotanud meie jaoks hea näitleja ja laulja ära. Õnneks kõik läheb mööda ja võibolla on parimad päevad veel ees.
Mis vabandus29. detsember 2016, 16:05
Eks paljud naised kaotavad oma sära, aga enamustel jääb pere alles.
29. detsember 2016, 15:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
29. detsember 2016, 16:07
Nüüd jääbki su hingel kripeldama tema valesti elatud elu.
Aitäh TRIINULE väga mõistliku teemaarenduse eest!29. detsember 2016, 15:16
Kurb :-(29. detsember 2016, 15:14
Sellepärast ongi õigem mitte abielludagi.Võimalusi ja armumisi selles ametis on iga päev. Kes nüüd keda siis pettis? Evelin on jäänudki kuidagi säratuks, lahjaks, juuksed sorakil. Pole ime, lihtsalt noored tüdinevad rutuu ära.
muhv29. detsember 2016, 15:29
Evelin on väga ilus noor naine. Andekas ja tark.
to muhv...29. detsember 2016, 16:28
..sul on lihtsalt si.. maitse.
...29. detsember 2016, 18:44
no ei tea30. detsember 2016, 01:21
ilus mu meelest küll pole. andekas ehk tõesti, aga no ilu on ikkagi midagi muud. ta on keskpärane, päris inetu ka ei ole.
to to muhv30. detsember 2016, 02:43
Muhv on palgaline kommentaator.
muhvile30. detsember 2016, 20:03
Tarkusega ta nüüd küll ei hiilga.
muhv30. detsember 2016, 21:12
Kelle palgal ma olen? Teaks, kuhu raha järele minna.
Kurb!29. detsember 2016, 15:08
Armas Eesti rahvas! On ju mindudu ka ennegi lahku,mida te haugute selle kallal. Kole on lugeda tobedaid kommentaare. Olgem rohkem sallivamad!
issand, sa näed ja ei mürista!29. detsember 2016, 15:07
Selliste kommentaatoritega elan mina samal maal. Mis te ilgute! On jah armastatud näitlejad! Ja on nende eraasi, kui lahutavad. Selliste artiklite avaldamine tuleb keelata!
issand, mis sa paugutad29. detsember 2016, 16:21
Peale seda, kui hakkas avalikult häbenema ja kolle levitama, on ikka minu asi küll.
muhv29. detsember 2016, 17:02
Mina küll häbenen sinusuguseid.
issand29. detsember 2016, 22:17
Issand müristab üks ja ainuke kord nii, et kommenteerijate ilkuv mass maa pealt ära pühitakse. Ja siis on jääjatel kergem hingata, õhk puhas.
OB30. detsember 2016, 00:07
to 15.0730. detsember 2016, 01:09
Kas peame pagulaste tahtjat armastama või ???? Mitte mingil juhul.
Tuli meelde29. detsember 2016, 15:01
Keegi siin algupoolel kirjutas,et Evelin on mao nägu. Mäletan kui möned aastad tagasi mu tytar ytles Angelie Jolie kohta et on mao näoga naine- ja löpp on ajalugu,teame ju kuidas neil Pitiga läks...
29. detsember 2016, 15:33
noh Jolie ju Beowulfi filmis mängiski emast reptiloidi. kõike näidatakse täitsa avalikult.
29. detsember 2016, 14:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
29. detsember 2016, 20:55
ta ajab juba ammugi ju neid pagulasi taga!
eit29. detsember 2016, 14:52
kommentaarides on tõesti palav armastus näitlejapaari vastu ...
A29. detsember 2016, 14:48
Evelin hakkab käima Murutari radu
mis29. detsember 2016, 14:46
ta niii pikk ikka on-ainult 11 aastat.
herilane29. detsember 2016, 14:40
kui nad ilusasti mõlemad ringi jooberdasid ,mis siis ikka aga ega lastel ka edaspidi midagi kaunist ei oleks olnud seega kahest halvast ikkagi parem
Kes on järgmine?29. detsember 2016, 14:32
Birgit ja Indrek Sarrap on tore paar! Õnne neile.
29. detsember 2016, 15:38
Sarrap magab kontrabassiga
Trumm29. detsember 2016, 21:40
Sarrap magab üldsegi väga halvasti, kontrabassiga või ilma... presidendilossi peo muusika ei lasknud tal ka magada, nii et ta pidi sellest DELFi vahendusel eesti rahvast isiklikult informeerima :D
vanaema29. detsember 2016, 14:32
Ärge lahutage, andke andeks!
vana parm30. detsember 2016, 22:54
inimestes ole enam andestust ja nad on unustanud sellegi, et väljaöeldud sõnu ja tehtud tegusid ei saa kunagi tagasi võtta
sedasi29. detsember 2016, 14:29
Kui naine näeb mehest 15 aastat vanem välja. siis on lahkuminek aja küsimus.
Ise ka jätaks sellise kortsukoti maha.
Sinu kommentaar ei vasta meie reeglistikule, palun muuda kommentaari!29. detsember 2016, 14:22
väike must koll tuli kapist välja :)
Monika29. detsember 2016, 14:07
Südamest kahju- nad on nii kena paar! Petmist on väga väga raske andestada, tean omast käest...Mees pettis, olime 3a abielus olnud, tütar oli 1 aastane. Mulle oli see nii suur shokk, et esimese hoobiga võtsin oma asjad ja lapse ja kolisin ema juurde...paar kuud elasime nii, eraldi. Abikaasa ikka tuli tütrega kohtuma ja üritas igat moodi vabandust paluda jne jne. Lõpuks sai suur igatsus minust võitu ja kolisin tagasi, meie ühisesse koju...lubasime teineteisele, et ei võta seda jutuks ja keskendume paremale tulevikule.Seda ka proovisime...pealtnäha oli kõik kenasti, mees tähelepanelik ja kena, tegime koos palju, tegelesime lapsega. Mul jäi hinge ikka selline torkiv tunne, abamugav, paha...ma ei oska selgitada, aga see ei õnnestunud enam. Tundsin, et armastus oli mehe vastu kadunud ja enam tagasi ei tule :( Otsustasime lahku minna, kuigi tütrele on ta heaks, hoolitsevaks isaks jäänud tänase päevani. Siiski ma soovitan proovida- ehk teistel tuleb miskit välja veel?
et siis30. detsember 2016, 01:24
andeks anda reetjale? miks peaks? tegi korra, teeb veel. reeturist ei saa head kaaslast, parem kohe lahku minna.
Vaeslapsena üles kasvanud.29. detsember 2016, 14:06
Tere. Tahaks lihtsalt öelda nendele kes siin nutavad mis lastest saab nii ja naa. Ütlen lihtsalt ja selgelt edasi kõigest mõelge ise. Kas üldse selliseid vanemaid on tarvis kui sulle koolis öeldakse su isa on joodik või ema on li ts ?
Vähemalt29. detsember 2016, 14:04
lahkuläinud Kaire Vilgatsi lastel on siiani mõlemad vanemad kodumajas olemas, pole vaja nendega mujal 'trehvamas' käia , näis mis siit tuleb
eks tubli pioneerijuhiga29. detsember 2016, 14:03
mel 29. detsember 2016, 13:59
mis puudutab pagulaste küsimust ja ka omasoolistele võimaluse andmist abielluda, siis kindlalt kuulun ühte paati artikli kommenteerijatega, teisest küljest on piinlik tunnistada, et kuulun seltskonda, kes leiavad aega ja tahtmist parastada. Mis teil viga on rahvas? Kas tõesti on pidev olelusvõitlus teinud meid nii kurjaks.
ära närvitse29. detsember 2016, 14:05
Rahvas näitab lihtsalt üles samasugust sallivust.
naine29. detsember 2016, 17:31
What goes around comes around! Evelin Võigemast oma kollide-ibaga pani ennast rahva silmis teatud lahtrisse ja sealt ta enam ei tõuse. Ja aina enam põlatumaks ta saab, kui siin ka juhtuma hakkab kui need moslemitest muidusüüjad oma tavapärasel moel käituma hakkavad ehk siis kuritegusid sooritama. Ja kahtrlemata kannatavad lahutuse pärast ta enda lapsed ja see on kurb. Lapsed pole teatavasti milleski süüdi.
to mel30. detsember 2016, 01:26
ei, aga need padusallijad on rahva hinge si..unud ja rahvas ei andesta. miks peakski, tema võltspositiivne sõnavõtt oli tegelikult hullem, kui see, mis meie siin tema kohta ütleme. enne ta mulle meeldis, aga nüüd väldin igati, kohe füüsiliselt on inimene ebameeldiv sellise avalduse järel.
no muidugi...29. detsember 2016, 13:57
Mis siis nüüd juhtus? Pealtnägijas narkaritele kaasa ulumine Evelinil, pole tuld ka enam, mida põlema panna, kapp kolle täis. On siis mõtet ennast promoda, kui oma elugagi hakkama ei saa. Ikka liberite ja globalistide kisa ja teiste õpetamine, ise nagu viimased äpud.
29. detsember 2016, 15:32
Sinu teksti järgi otsustades oled sina see, kes oma eluga hakkama ei saa. Miks muidu nina teiste asjades.
Irw29. detsember 2016, 13:54
joohai29. detsember 2016, 13:52
Pole parata29. detsember 2016, 13:36
Pole hullu. Minu ema ja isa läksid lahku juba enne minu sündi, aga jäid sõpradeks ja meil kolmel lapsel ei jäänud puudu ei isa- ega emaarmastusest.
Setu29. detsember 2016, 13:25
Õhtuleht kus minu kommentaar on, kas teil kõht läks tühjaks.
Manna Liisa29. detsember 2016, 13:19
Armastus on nagu Saaremaa praam - tuleb ja läheb ...
Armastus29. detsember 2016, 22:51
ei ole Saarema praam, armumine on. Armumise ja armastuse sassi ajamine lõpeb pahasti.
Manivald29. detsember 2016, 13:14
Niiii toredad pulmad olid - must huumor. Lihtnee
reku29. detsember 2016, 13:11
KAHJU,29. detsember 2016, 13:05
algab järjekordne laste solgutamine vanemate vahet ja enda jõlkumine lastega kohtumistele .
Ning lubadused, hilinemised ja mis kõik veel.
Jah, see on meie elu, paraku.
K29. detsember 2016, 14:03
Aaa sa selle peale pole tulnud, et on inimesi kes oskavad ka peale lahkuminekut käituda nii, et nende lapsed kannatada ei saa. Loomulikult mitte, sul pole seda kohta ajus, mis laseb sedasi mõelda. Tundub, et enda viletsast kogemusest kirjutatud kommentaar.
Setu.29. detsember 2016, 13:04
Terehommukut, oi kurat lõuna juba käen. Kulla inimese mis te nii halva olete, kaege Evelin läks mehele nime pärast aga nüüd tuli mõistus pähe, et see nimi ei ole kah ilus. Evelinikene tahtse hirmsast nimest Pangi nimest lahti saada aga ikka astus ämbrisse. Nüüd saab aru, et see Võigemast on ka võigas nimi, ennem oleks olnud Kõvapulk. Evelin om tark naine, tema ei taha selliseid nimesid ka nagu Ilves Ansip, Rõivas , Savisaar jne. Evelinile ei meeldi ka sellised nimed Tsinkplekkpang, Juha Mäkki Tegi Kümme Kükki. Vaadake meil setumaal on ka imelikud nimed. Ühel oli nimi Kägu aga tema muutis nime koha järgi, Kägu Sauna Soo Kõo Saar Varese Pesa.Ta elas tõesti soopeal kus oli saun,oli kase saar mis oli varese pesi täis. Minul Piusa kandist tuttaval jälle uus nimi, Tee Peal Kõndis Kõndis hüppas Piusa Jõkke. Küsisin miks sa sellise nime võtsid, tema kostab mul oli vennast kahju kes hüppas Piusa jõkke. Ma ütlesin,et võtnud parem Jämajala, Seevalti või midagi veel paremat. Nüüd ta mind enam ei tereta ka. Kaege niimodi on Eveliniga samuti, Evelin tahab ikkagi ilusat välismaa nime midagi kas või näiteks Pederasjan, või Nikumukiitze või või Pederasviili jne,. Oi palju ilusaid nimesid on aga need eesti nimed ei ole ju ilusad, Võtame näiteks Pang, noh Tsiasöögi Pang, Kukk, Noor Kukk, Kits jne. Evelinil peresuhtega ei ole probleemi, probleem on nimega. Võihh, eesti kirä kiilt sai pallo.
R29. detsember 2016, 13:03
Enamus lahutavad,ei midagi uut.
Hea vabandus küll29. detsember 2016, 13:17
Jah, on tohutu hulk õnnetuid lapi, mis tõesti ei ole midagi uut. Neid me näeme igal sammul ja sellest tingitud õnnetu oleku nüüd nimetame hüperaktiivsuseks, autismiks, depressiooniks jms
Tiina29. detsember 2016, 12:56
Evelin tuli lõpuks kapist välja.Mul on hea meel et lôpuks julgus kokku vôeti
Mikk29. detsember 2016, 13:12
Ja see tähendab mida?
29. detsember 2016, 13:19
Pea nüüd hoogu, aitab küll, sinu kiikuga oleme juba kursis
Kes me?29. detsember 2016, 14:01
Me olene kursis küll ta pläraga, mida iga päev vahutas teles, raadios jne.
Oi, 14:0129. detsember 2016, 14:28
Tõesti? Mina küll ei ole Tiinanimelisi TVs näinud ja raadios kuulnud. On küll Tiina Jantson, aga temast ammu ei ole midagi kuulda,
29. detsember 2016, 16:10
Kuule Tiina, ütle ausalt, millises saades sa osaled või sina, "kes me", nimeta ise.
krt.29. detsember 2016, 14:22
mida te inimesed kahjurõõmutsete, kas enda elu pole mida elada, kahju nii toredast paarist.
ra29. detsember 2016, 12:55
Kas inimesed enam muust ka jahuda oskavad kui ainult pagulastest? Totaalselt ära keeranud ikka vist.
See pidevalt üks ja sama inimene29. detsember 2016, 13:18
Tal lihtsalt on kilk peas
to ea ja 13. 1830. detsember 2016, 01:22
Palgalised kommijad ka siin platsis.
loogiline29. detsember 2016, 12:49
nad teavad väga hästi kust poolt tuul puhub!Kui arvestada praeguse maailma poliitilisi jõujooni,siis sallivatel homoseksualistidel on kõige tõenäolisem karjääri tehaSallivad nad juba on.Nüüd on aeg astuda järgmine samm!Kopeeritakse ju Hollywoodi elustiili.
29. detsember 2016, 12:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
looda sa29. detsember 2016, 12:50
Evelin tuleb kapist välja ,lihtsalt!
jepp29. detsember 2016, 12:47
Ega mina ka ei suudaks olla kooselus kus üks pool on globalist ja lillelaps kes ootab kõiki maailma hädalisi siia meie kukile elama. Mulle poliitilisest põhjusest täitsa piisaks.
ehhe29. detsember 2016, 14:47
pole see globalist nii lilleleps midagi; eestlaste vastu on ta üks äärmiselt õel ja kuri kääbik
kriitik29. detsember 2016, 12:46
ARMASTUS TULEB JA LÄHEB AGA SÜÜA TAHAD ALATI SAADA.K
29. detsember 2016, 12:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
sallivad29. detsember 2016, 13:42
muutusid sallimatuteks teineteise vastu!
29. detsember 2016, 12:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
29. detsember 2016, 12:46
Vaseke sa, igal pool sul pagulased, nemad on sul 1:0 teinud ära
pagu29. detsember 2016, 12:58
Õngi ära teinud, vähemalt saklastele. Köln teatab , et elab ja peab pühi nüüd tulnukate maitse järgi. Euroopa tulnukad nagu minu nooruses idatulnukad, kes hoogsalt asusid likvideerima pärismaalaste jõulutavasid.
Ah?29. detsember 2016, 13:21
Kuidas see 12:34 on sakslastele ära teinud!?
ootoot29. detsember 2016, 13:49
vaeseke oled ikka sina, kes kuskil pag ula ah vide horde ja nende kuritegusid ei näe. mine ela natuke pariisis või malmös, tuleb mõistus ehk pähe, kui aju veel päris pestud pole.
29. detsember 2016, 13:51
Päris kahju nendest, kes enam muust mõelda ei suuda kuipagulastest. päriselt kohe, mõtle kui raske see on kui tunned, et keegi pidevalt su kannul hiilib
tulge mõistusele29. detsember 2016, 14:24
ja häbenege oma idiootsete kommentaaride pärast.
To ootoot29. detsember 2016, 14:37
Kuidas see abielulahutus nüüd on Pariisiga ja Malmööga seotud!?
to 12. 4630. detsember 2016, 01:26
Palgaline kommija, lõpeta.
ootoot30. detsember 2016, 01:30
ja kuidas ta ei ole, kui suur rahva mõnitaja pagulasküsimuses nüüd karmat tunda saab?
Felix29. detsember 2016, 12:34
Priit vist astus selle suhtega natuke ämbrisse?
29. detsember 2016, 12:46
Räägi lähemalt, ära uduta
issaristike, mis nüüd küll saab?!29. detsember 2016, 12:22
jep29. detsember 2016, 13:12
Buratino ja Malviina lahutavad 11 aastat kestnud abielu
29. detsember 2016, 14:06
Ei ole Malviina, on Ursula!
mis29. detsember 2016, 17:44
ajast Uku Palmi tütar buratino sõbranna on?
naine29. detsember 2016, 12:20
Alati on lastest kahju. Ei saa aru, mis nüüd siis sellist on, et ei suudeta oma erimeelsustest üle saada ja on vaja lahutada. Ülimalt egoistlikud tüübid. Evelinist ei arva pärast tema "kolli"-jama enam midagi, aga perel on lapsed ja sellest on kahju.
Niisiis29. detsember 2016, 12:19
See on küll äärmiselt ebaeetiline selliseid teemasid meedias kajastada (kui just pole eesmärgiks teadlik inimetele haiget tegemine). Ja arvestades seda kui palju on negatiivseid inimesi oma sapiste väljaütlemisteg (vaadates neid kommentaare), siis ei peaks olema kommenteerimisvõimalust.
Ei tea29. detsember 2016, 13:23
kes neist on globalist, aga seni kui jäävad samale arvamusele, on mul alati oksemaik suus kui keegi neist ekraanile ilmub.
naasiis29. detsember 2016, 13:51
miks mitte glabalistile haiget teha, tema tegi oi kui paljudele eestlastele haiget oma sallivusega. karma, karma.
Buratino29. detsember 2016, 12:15
orav näris käbi29. detsember 2016, 12:14
Tihti ajavad näitlejad segi kodu ,töö,näitlemise,paarisuhte,isiksuse olemise rollid.Ühe sõnaga sassis.
Kui kodus hakkab keegi järsku näitlema ei kesta see kaua.
reaalsus29. detsember 2016, 12:23
keegi ei aja midagi segi, argielu võtab kogu õrnuse suhtest. Nagu mittenäitlejad ei lahutaks abielusid!
12,1429. detsember 2016, 12:39
Kus sina tead mida näitlejad koduseinte vahel TIHTI teevad??? Eks nad ikka samu asju tee, mida lihtsurelikudki, muidu ju ei lahutaks.
et29. detsember 2016, 12:46
näitlejad ei ole lihtsurelikud???? halloo!!!
to 12,1429. detsember 2016, 13:54
a kust sina tead, et ta ise näitleja pole või pole ta vanemad/vennad/õed/vms näiteks näitlejad? vot sealt siis teabki. ilmselt rohkem kui sina.
Mitte näitlejad29. detsember 2016, 21:08
huia bella napoli29. detsember 2016, 12:10
moderaator on asjasse segatud
29. detsember 2016, 12:08
Istuge maha,mõelge,lahutus ei ole õige samm,vaja osata andestada,leppida.Naabrimees ja naabrinaine ei ole head variandid. Lastele on vaja oma isa ja ema. Olen abielus 41aastat,tean millest räägin,tänapäeval ei osata abielus olla või ei taheta.Mul ei lähe meelest kunagi öeldud poja sõnad,ma olen uhke oma vanemate üle,mul on mõlemad nii isa kui ema,meil klassis peaaegu kõikidel puudub isa,ainult 2-3 õpilasel on veel olemas. Ütlen veel kord,et ärge võtke eeskuju rikkurite trendist.
ja 29. detsember 2016, 14:42
ütleks, et rumalal aadlikul.
keegi ole surnud29. detsember 2016, 12:24
ema ja isa jäävad lastele alles ja suhted võivad olla palju paremad,laskem lahti iganenud arusaamadest et peab elu lõpuni koos vaevlema, eks
Keegi29. detsember 2016, 16:29
siin siis kärgpere toetaja ja eks võigemastidki on igati uuemeelsed, las proovivad. Evelin saab nüüd jutusaate teha ja tuua sinna kõik oma seni avaldamata patud. Kindlasti leiate kuskilt kroonikatest lause, kus samad inimesed on kogenud üleelusuurust õnne ja armastust, või on nad siiski ainult näitlejad? Lava peal saavad hakkama aga päriselus ei saa.
tühi29. detsember 2016, 17:30
29. detsember 2016, 12:26
Võibolla nad ongi pool oma abielust istunud ja mõelnud....millest sa järeldad, et see otsus üleöö tuli?
41 a abielus?29. detsember 2016, 13:55
aga siiani pole suutnud õppida ära tühikute kasutamist? kas tõesti ühtegi raamatut pole kunagi lahti teinud? vaata siis vähemalt oma abielutunnistustki, seal ka näha, kuidas ja kuhu tühikuid sättida.
Kas 29. detsember 2016, 14:52
tühikute kasutamisest või mittekasutamisest sõltub abielu pikkus? Pigem tuleks rõõmustada, et meil on veel paare kes elavad pikalt abielus. Varsti on ainult kooselud ja kärgpered. Samas ei ole paha, kui ka kooselu pikkalt kestab. Midagigi tulevastele põlvkondadele eeskujuks.
piinlik29. detsember 2016, 14:56
Pead endale tuhka pähe raputama, ise pole suurest algustähest lause alguses kuulnud. Miks tühik olulisem on?
Esteet? 29. detsember 2016, 15:05
Mu meelest käib lause alguses suur täht.. Vaata kõigepealt oma õigekirja ja siis tule siia teiste kallal targutama eksole!
Tõesti piinlik29. detsember 2016, 18:16
Kohutav tragöödia on tühikud ja suured algustähed esteetidele. Ja nii elataksegi oma elu tähti närides keeruliseks.
ah29. detsember 2016, 12:02
küll lepivad kunagi ära,ikka juhtub
reinbaltic29. detsember 2016, 12:55
Mjahh29. detsember 2016, 15:40
Kui teeks nagu Hullivuudis, kus aina lahutatakse ja jälle abiellutakse ja nii mitu, mitu korda ikka ühe ja sama mehega ?
Ega me usakatest kehvemad ole.
Tolerast29. detsember 2016, 12:00
Armastan kõiki palavalt, ka teid näitlejad. Millal öömaja saab ?
to tolerast29. detsember 2016, 13:57
evelini juurde ei saa, ta võtab nüüd kõik maailma pe do fiiliusku a hvid oma katuse alla.
Jah29. detsember 2016, 11:50
on küll millega hõissata, pange posti peale ka veel ERITEADE ja armastatud näitlejad olete ainult enda arvates--- kasvage suureks
kui aus olla29. detsember 2016, 13:58
siis minu imestuseks on veel siiski inimesi, kes peavad neid armastatud näitlejateks. ise suure teatrifännina väldin igati etendusi, kus on pang või avandi või mõni muu end pagulasteemaga tolaks teinu.
samuti ausalt29. detsember 2016, 14:57
täpselt sama on telekaga. Tekkib täielik tõrge Avandit ja Pange nähes (seoses pagulsteemaga), vahetan kähku kanalit.
muhv29. detsember 2016, 15:40
Nii rumal inimene ja tetrifänn?!
ma ka29. detsember 2016, 19:44
sama siin, lenna kuurmaa ´jms lisaks veel
to muhv30. detsember 2016, 01:37
Palgaline kommija, rahune maha.
ss29. detsember 2016, 11:48
Kui naine hakkab rohkem pagulasi vaatama, siis loogiline jätk.
NENDE LASTEST ON KAHJU .29. detsember 2016, 11:46
Eks nüüd muidugi algavad taas selle *õigemast õigema* partneri otsingud, mis tihti ja tulemusteta kestavad elupäevade lõpuni, kuid oma päris ema või isa ei asenda lastele mitte keegi, olgu ta nii humaanne kui rahes.
Ja siis algab taas tants aurukatla ümber, et oi ei tea, millest see laps küll nii närviline on, või et õppeedukus on langenud, on kohutavalt hajameelne, tekivad kõiksugu lööved ja üldse laps muutub kõigele halvale kergesti vastuvõtlikuks, eks te kõik tea ju seda.
Kahju, et see omavaheline armastus nii kiiresti kustus, et ei jõudnud lapsi suureks kasvatada..
Või vastupidi - oleks võinud siis otsa saada enne laste muretsemist, oleks praegu kõigile valutum.
to NENDE LASTEST ON KAHJU . / 11:46, 29. dets 2016 29. detsember 2016, 12:06
Oh jah. Kogu elu ei saa tiirelda ainult selle ümber, kuidas lapsed ennast tunnevad. Vahel on need lapsed sada korda õnnelikumad kui vanemad eraldi elavad. Normaalsed vanemad ei jäta lahku minnes oma lapsi maha!!! Fakt on see, et lahkuminekute puhul saavad haiget kõik osapooled, aga katkiste inimeste kooselu teeb õnnetuks kogu perekonna. Igal juhul on mõistlik rahulikult lahku minna ja jääda armastavateks vanemateks oma lastele! See, kas vanemad lähevad lahku siis kui lapsed on väikesed või siis kui nad on täiskasvanud...tragöödia on see pere jaoks igal ajastul. Sellepärast ei saa öelda, et lapsed oleks võinud sündimata jääda vms jama ajada. Sel juhul poleks meie riigil üldse lapsi kui kõik nii mõtleks nagu eelpool kirjutanu.
On küll kahju29. detsember 2016, 12:51
Vahel võibolla, aga reeglina mitte, kui ei usu, tule kooli ja sa näed, neid poolikutest peredest lapsi kaugelt tunned ära
12,5129. detsember 2016, 13:47
Kui on sisuliselt lahus, aga pole veel lahutatud, on need samad lapsed sul täpselt samasugused. Kui on ikka pinged ühus ja plahvatusoht kuklas, pole lastel kuidagi parem. Lapsed pole lollid ja ega vanemadki suuda halva mängu juures vaid head nägu teha. Need, kes "laste pärast" kannatavad, ei taha lihtsalt mingitest hüvedest lahti lasta ise, siis panevad lapsed tanki, et nende pärast. Hüved on inimeseti erinevad, paljudel vaid elustiil ja see, et pole meheta. A, mis siis teha, kui üks osapool tungivalt soovib lahutust? Kohe vägisi ei anna või? Hoiad kaasa ja lapsed terrori all, kuna kaasõpsidele vaja demonstreerida, et sul igati "terve" pere? Arvad, et keegi ei näe, et see vaid jonn ja kiusuajamine ning su lapsed on veelgi õnnetumad, kui need lahutatud vanemate omad?
Keda sa petad? Meid võid ju ära rääkida, aga ise kannatad ja oled õnnetu. Kõige õnnetumad on muidugi lapsed, aga see sind ju ei huvita, egoist.
to on küll kahju29. detsember 2016, 14:01
pea hoogu, ka pikalt koos elanud paaride lastest on saanud igasugu s.aasta, ei ole midagi alati lahutus süüdi. ja lahutatud vanemate lastest jälle on saanud imelisi inimesi. tunnen ka mitut paari, kes üle 20 a abielus, kuid see omavaheline sapp on ikka kaugele näha, kuigi viisakusest varjatakse. naine elab koos, sest tööle minna ei oska ja ise hakkama ei saa, kuigi lapsed suured. aga mees paneb kõrvalt. aga ikkagi abielus ju :D
???29. detsember 2016, 14:06
Ja sellel lapsel on sära silmis, kelle isa võib-olla ema peksab või siis on isa igal õhtul teleka ees õllepudeliga? Või siis... ema ja isa magavad eraldi tubades, eraldi voodites, hommikusöögilauas ei vaadata üksteisele otsagi.
Kas nende perede lapsed tunned ka koolipingis ära?
Selle teooria kohaselt peaks nad ju õnnega koos olema, sest vanemad ELAVAD vähemalt koos.
To ???29. detsember 2016, 14:39
Peksmine on teine teema või sa arvad, et Priit peksab oma lapsi?
nii naljakas 11,46,29. detsember 2016, 12:29
et alati hakkab lugejatel korralike ja hoolivate vanemate lastest kahju. Ei juhtu nende inimeste lastega midagi. Lapsed on oluliselt mõistvamad, kui teie siin kokku joonistate.
Lahutus pole tänapäeval mingi uudisasi ega haruldane juhtum, eks lapsed ikka kõrvalt näevad, et ka teistel nõnda läinud, pole nemad ainsad õnnetud, ja elavad.
Õnnetud on need lapsed, kes vägivaldsete vanemate või joodikutega elama peavad, pole süüa ega riideid selga võtta ja ela veel peksu või ahistamiskartuses.
Kui tahaks lastele kaasa tunda, siis materjali oleks küll ja rohkem, aga siin vist ainult targutamisvajadus, ei muud. Kõige lihtsam ongi ju korralikke kallal targutada...tarkust kulub vähe.
ära räägi sellest, mida sa pole ise kogenud30. detsember 2016, 10:00
lapsed kannatavad just kõige enam
Luuaga nõid29. detsember 2016, 12:37
Lastele on parem, kui vanemad elavad lahus ja saavad hästi läbi, kui et elavad koos ja ei saa üldse läbi. Isiklik kogemus, olen ise selline laps olnud.
Muidugi29. detsember 2016, 11:45
eks ikka omasoo poole tuleb minna, abielu on ju nii igav.
29. detsember 2016, 12:51
jep29. detsember 2016, 11:39
Ei see lahutus pole tore asi. Andke andeks teineteisele oma salasuhted ja katsuge kokku jääda. Raske on aga lapsekesed kasvavad ju!
to jep29. detsember 2016, 14:03
et kui elad edasi reeturiga, siis lapsed on õnnelikud? no tead, ma ei annaks oma emale andeks, kui ta petisest isast lahutanud poleks, õnneks siiski lahutas, petis aga jätkas omal vanal viisil, abiellus veel kaks korda ja pettis iga kord. toomashendrikustiilis.
mitte alati pole see nii29. detsember 2016, 18:32
Mina andestasin ja mees on oma sõna pidanud. Täna kiruksin ennast maa põhja, kui ei oleks 35 aastat tagasi andeks andnud. Olen väga õnnelik, et vaatamata üle pea käivate emotsioonidele andsin uuesti võimaluse ja mina ega lapsed ei ole seda kunagi pidanud kahetsema. See vist on erand.
to mitte alati pole nii30. detsember 2016, 01:36
oled lihtsalt naiivne ja mees sai targemaks ja nüüd väldib vahele jäämist. mitte kunagi ei usu, et mees, kes andis endale loa sind petta, seda rohkem ei teinud. kindlasti tegi, lihtsalt sa ei tea. aga arva edasi, et korra petnud mees on truu. truudus on asi, mis kas on või ei ole. kellel pole, sellel ka ei tule teise jutu peale, see tuleb enda seest.
euru to mitte alati pole see nii30. detsember 2016, 14:20
Selline naine on tõeline Naine suure algustähega!
Just sellisel moel kestavad abielud, kus mõlemad pooled tunnistavad vigu.
Petmise puhul on alati põhjustajaks mõlemad osapooled - alati!!!
ole vakka euru31. detsember 2016, 20:28
lihtsalt on olemas inimesi, kellel on kalduvusi petmiseks, on inimesi kellel pole ka püssi ähvardusel. Kuid osadel neist esimestest on lausa sõltuvus, nemad peavad oma adrekalaksu kätte saama läbi petmise-varjamise ja valetamise. Ta siis tunneb, et on elus, ise loob raskus ja seiklusi ning võltsüleelamisi. Ta on kindel, et tema seiklused on turvalised, et välja ei tule, kui tulevad siis andestatakse. Ja elu läheb vanaviisi edasi.
Kui aga seikleja rutiini rikkuda ning teda tõelise seiklusega (nagu näiteks lahutus) üllatada, sa vaata siis, mis edasi saab? Impoks muutub, Siis pole tal armukesi tarvis ega armukestel teda. Närvikõdi läinud, mida enam võõraste vahet tõmmelda? Lisaks on tabanud päris reaalne mure, rutiin läinud, inimene kellele võis kindel olla läinud, lisaks igasugu muud reaalsed seiklused ja kõrvalnähud.
Pole ikka vaja süüdistada kõiki selles, kui vaid kolmandikul näites liiderdamise ja seikluste otsimise geen! Kui inimesel geen, siis tuleb ta lihtsalt rahule jätta, las tema toimetab. Eluks tuleb ikka kindlameelsemad kaaslased vaadata.
Andestamised selliste teemade all reeglina võltsid. Ei kirjutaks "mitte alati pole see nii / 18:32, 29. dets 2016" oma üllast andestusest, kui ta tõesi andestanud oleks ning elu nüüd lillepidu OLEKS.
Lihtsalt manitsus, ärge teiegi õnne otsige vaid lihtsalt LEPPIGE-LEPPIGE ja suruge ennast maha:)
Isegi kui lõpuks inimesed tõesti andestavad, tuleb kasuks vaadata asja kõrvalt ning uusi asju proovida. Vot kui siis ka veel tahad, siis võib osutuda õigeks valikuks. Lihtsalt kannatustest vähe kasu, karikas saab täis allasurutud tunnetest ja ebaõiglustundest.
Möned29. detsember 2016, 14:22
lähevadki selleks paari,et lahutusega lisatuntust teenida.
kas29. detsember 2016, 11:39
see on see, kelle kapis tonti polnud?
mis nüüd siis juhtus, kapiuksed lendasid valla ja tondid pääsesid välja?
kas sa29. detsember 2016, 12:11
oled see, kellel kurjust palju, aga mõistust pole?
to kas sa29. detsember 2016, 14:05
kus kurjust näed? mina näen realisti. kui rumal täiskasvanud naine selliste avaldustega esineb, sest on hakanud endast liiga hästi arvama, kuna oskab lauda, siis eks kutsus endale ise selle suhtumise välja ja on selle ära teeninud.
Triinu-le29. detsember 2016, 11:39
Täpselt minu teadmine ja arusaam.Ootamatult kurb teade.Kõik järgmised suhtedei saa enam kunagi olema ainult OMA.
29. detsember 2016, 11:45
Kas Trumpi viimane naine on sinu määratluse järgi l.?
L.S.29. detsember 2016, 11:36
Siinkohal ütlen, et vaatasin ETV 2-st hiljuti "Ma armastasin sakslast", kus Priit Võigemast üllatas tohutult hea ning unustamatu rolliga. Kindlasti on ta ka väga hea isa oma lastele. Kahju lastest, kes saavad paratamatult traumeeritud ning kelle õnnelik "maailm" kokku variseb.
Eesti naised-noorikud kipuvad aga olema ülemäära pirtsakad, agressiivsed, kamandavad ning oma jonni taga ajavad... Ja isegi siis, kui nad mosleminaisi variselikult? ning peavoolumeediaga liitudes idealiseerivad, ei ole nad võimelised vähimatki /malbust ja naiselikkust ning ka mehest lugupidamist.../ neilt eeskujuks võtma oma isiklikku ellu.
möhh29. detsember 2016, 12:29
mingi shovinist oled? me ei ela enam ammu ajastus, kus naine on allasurutud, sest ta on mehest sõltuv.
siim29. detsember 2016, 12:57
Oled oma nime vääriline-ainult stampröhatused,ei mingit mõtlemist ja tulevikku vaatamist!
Ole hea,uuri pallju need tänapäeva iseseisvad naised siin heaoluühiskonnas lapsi sünnitavad ja palju need naised,kellele nende mustad mehed pole andnud otsustamisõigust.Nüüd proovi teha järeldusi missugune mudel on elujõuline,missugune mitte.
to möhh29. detsember 2016, 14:06
vastupidi, kohe oleme selles ajastus tagasi, kohe tuleb kalifaat, euroopas juba osaliselt ongi. ära ole naiivne, et arvad nagu meile see ei jõua, küllap jõuab ja varsti.
to siim29. detsember 2016, 14:17
kuna teada on, et õnneliku ema juures kasvavad õnnelikud lapsed, siis paku nüüd välja, kui paljud neist burkades (pean silmas nii otseses kui kaudses mõttes, alati ei pruugi füüsiliselt burkat ollagi) naistest õnnelikud ka on?
siim29. detsember 2016, 16:08
Kahjuks ei tea seda keegi paljud neist õnnelikud on.Samas kas on mõtet üksikisiku praeguse,ehk hetkelise õnne nimel,kogu euroopa poolt saavutatud heaolu allavoolu lasta,sest neil vähestel õnnelikel lastel tuleb ju õnnetute mustade hordidega tulevikus koos hakkama saada ja vaevalt,et nemad siis saavad õnnelikud olla.
möhhile29. detsember 2016, 18:42
Normaalses suhtes ei suruta mitte kedagi alla ega üles. Kui mõlemad pooled on sõltumatud, siis jagatakse seda. Kui ühel poolel läheb äkitsi kehvemalt, siis toetatakse teda. Vahet ei ole,kumba. Kooselu ei ole võitlusareen, kui soovite õnnelikku kooselu, õnnelik kooselu on diplomaatia.
???29. detsember 2016, 11:25
Kummal siis ikkagi keegi kapis oli?
noh29. detsember 2016, 11:34
eks see kapis olev koll oli natuke rohkem must kui vaja
Koll ei olnud kapis,29. detsember 2016, 12:10
Triin29. detsember 2016, 11:24
Kahju, et noored ei saa aru, et perekond on ainult selle mehe-naisega, kellega on sul lapsed. Kõik muud kooselud ei asenda kunagi seda tõelist perekonda. Aga see teadmine tuleb aastate pärast, ainult sellistel ajadel ei ole tagasikäiku.
29. detsember 2016, 11:43
Kui mees on lakekrants ja sul on temaga laps, siis ongi perekond kogu eluks. Või kuni mehel maks otsad annab. Siis on peied.
29. detsember 2016, 12:54
Mis asi on lakekrants?
Hmm29. detsember 2016, 12:55
Mõistusega naine ei heida paari lakekrantsiga...
to naine29. detsember 2016, 14:20
kui pooled naised ei sünnitaks lakekrantsidele, oleks lapsi veel poole vähem. tee silmad lahti ja vaata ringi - joomine ja joojate hulk on lihtsalt kohutav! minu sõpruskonnas näiteks on suht vähe, ilmselt Sinu omas ka, aga üldisemalt, eks? maapiirkondades polegi noortel naistel suurt muud valikut. ja kuna nad ise ka naiivsed, loodavad, et küll need rannu-rändid muutuvad, siis nii nad paksuks pannaksegi.
eelmisele29. detsember 2016, 14:22
euru30. detsember 2016, 14:30
Vaataksid ehk ise peeglisse ja mõtleksid, miks on mehest saanud lakekrants?
Mitte vist, vaid kindlasti on mehe lakekrantsiks saamisel ka naispoolel oma osa!!!
29. detsember 2016, 12:23
Kui üks vanematest on joodik, narkar, kasiinosõltlane või vägivaldne, siis see on tõeline perekond, kuna on ühised lapsed? Mõtle ikka laiemalt ja igal inimesel on õigus olla õnnelik, seda siis kellegi teise kõrval.
nõus29. detsember 2016, 12:55
sellega, et edasi on ainult mittetuumperekonna variandid
teiste elu29. detsember 2016, 11:21
Võõrad mulle eriti korda ei lähe või vähemalt ma ei põe väga selliste uudiste pärast. Seekord on teisiti, mulle on nad mõlemad sümpaatsed näitlejad ja tundub kahju neist olevat.
Ju29. detsember 2016, 11:16
Sai mehel sellest palavast pagulasarmastusest villand
mees29. detsember 2016, 11:14
Kui Evelinil veel liha kondi peal oli, siis oli ka jumet ja värvi temas. Kas vanaks äkki jäi.
eks29. detsember 2016, 11:39
vahetatakse parema väljalaske aasta vastu ümber.
ei usu29. detsember 2016, 12:01
Priit oli tõsine mees, Evelin aga kekutas juba enne abielu Termika poistega ringi.
29. detsember 2016, 12:56
Siis ju vastupidi, just ei olnud tõsine mees
tohhohh29. detsember 2016, 15:15
Kui oled vaba ja vallaline, siis milles probleem? Egas meil vanemad elukaaslasi vali ega koju too, et ise ei pea otsima ja ringi vaatama. Kekuta palju jõuad, peaasi, et õige leiad!
29. detsember 2016, 11:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ä29. detsember 2016, 11:18
29. detsember 2016, 11:27
Mind ajab see ainult muigama.
ei ole üksi ükski maa...29. detsember 2016, 11:13
Aga äkki ikka oli koll seal kapis ?
kui29. detsember 2016, 11:51
kui tuli ei põle küllalt eredalt,siis musta kolli tumeda kapi taustal ei saagi märgata
Piret.29. detsember 2016, 11:13
Noh, ja mida ma selle teadmisega peale hakkan või tegema pean, teistele edasi lätutama ve.
Mari 29. detsember 2016, 11:42
Kas oled päriselt ka rumal või lihtsad mängid seda? Milleks sa üldse Õhtulehte loed, ehk annad meile ka teada?
koll29. detsember 2016, 11:42
Kah paar sõna29. detsember 2016, 11:09
"Eestlaste poolt palavalt armastatud näitlejatepaar" on ikka liigne liialdus. Viimasel ajal üritatakse kõike ülivõrdes väljendama.
siiski väga tagasihoidlikult29. detsember 2016, 15:18
Kuhu jäi: Euroopas tuntud? Maailmas parimaid?
Arusaamatu29. detsember 2016, 11:03
Neilt kahelt "sallivalt"oleks oodanud,et nad ka teineteist rohkem sallivad.
Ehk oligi põhjuseks see,et nad on liialt sarnased,erinevus ju rikastab.
29. detsember 2016, 11:20
Uudist lugedes tundsin korra rõõmu, et mul äkki on nüüd lootust Eveliniga. Aga siis vaatasin peeglisse ja meenus reaalsus, ma pole ju pagulane :(
29. detsember 2016, 11:47
Tuuni end päikesekreemiga. Esimesel kohtumisel ainult ülemine osa, ega sa kohe teki alla ei pääse
oot29. detsember 2016, 14:24
kust tead, et ei pääse?
Pimedas29. detsember 2016, 15:20
toas on kõik kassid mustad!
Eve29. detsember 2016, 12:54
Me kõik oleme ju lihtsalt inimesed, milleks teistesse nii ebaõiglaselt karmilt suhtuda.
cash29. detsember 2016, 11:02
Ei suutnud reklaamirahasid enam jagada?
kes nüüd siis teise leidis29. detsember 2016, 11:01
Leidis31. detsember 2016, 08:55
pagulase. Tema ju peamine salliv ongi.
krt küll29. detsember 2016, 11:00
Ei saa siis koos oldud ja terveks eluks.
Ja-jah29. detsember 2016, 10:58
Ju siis leidis kapist kolli endale....
.29. detsember 2016, 10:57
kahetsege oma lahutusepattu29. detsember 2016, 10:57
Häbi lugu küll,see on see kui pole kristlikke väärtusi noortel.
aga 29. detsember 2016, 11:41
moslemiväärtused lubavad ju nelja naist????
L..29. detsember 2016, 12:59
on tavaliselt mehed, viimane oli Jaansoni Jüri kes vahele jäi. Siin vist oli teistpidi ...
ristike29. detsember 2016, 12:29
ja väärtus on see, et igaüks peab oma risti kandma? Ja poolvägisi andma?
lahutusepatule29. detsember 2016, 20:31
Tean kristlastest nii mõndagi,mitmenaisepidajaid.lahutajaid.mõnes koguduses peetakse lausa lõbumaja.tean mida räägin ja räägin mida tean.
liiga29. detsember 2016, 10:54
Kallis,29. detsember 2016, 10:53
ma panin advokaadi juures aja kinni!
mnjh...29. detsember 2016, 10:52
arvata oligi... ainult aeg näitas....
Maarja29. detsember 2016, 10:50
Nii kurb! Armas perekond oli !
Vaatajs29. detsember 2016, 10:49
Evelini nägu meenutab otsevaadates madu. Täpselt sellised silmad ja pilk.
29. detsember 2016, 11:00
on küll natuke inimmao moodi ---kahju Priidust !
moh29. detsember 2016, 11:18
täitsa ämber, ei olnud ju kõigi poolt palavalt armastatud
eks 29. detsember 2016, 11:43
eks see armastus ja vihkamine käivad käsikäes
ei viitsi neid vihata29. detsember 2016, 14:26
põlgus sallijatele on piisav
süsimust iroonia29. detsember 2016, 13:09
kas reptiloid tuvastatud? :D
Kahju,29. detsember 2016, 10:45
aga vahel läheb ka nii. Seda, et abielu on lõppenud, oli näha juba ammu. Nüüd siis ametlik vormistus.
29. detsember 2016, 11:25
Kle kindlasti tahab embkumb just sinuga lahutuse tagamaid jagada. Pane kütet juurde ja rohkem ülivõrdeid.
Kle, "kle"29. detsember 2016, 11:33
võta rahusti sisse - hobusedoos, näid seda vajavat.
29. detsember 2016, 11:40
huumor29. detsember 2016, 18:34
once you go black
you never go back™