Inimesed

PRESIDENT KERSTI KALJULAID: "Ma ei ole kaotanud võimet mõista, kui keeruline on toime tulla, kui raha ei ole." (241)

LISA KOMMENTAAR

no jah, inimesest saab ametnik koos tiitliga25. detsember 2016, 14:12
Aga miks ta on kaotanud võime rääkida lihtsalt ja tavaliselt, miks ta esineb aeglaselt ja monotoonselt nagu kiriku papp?Ja lauseehitus peab olema nii keeruline, et te ei peagi mõttest aru saama, mõelge ise, mida tahate. Meri oli täpselt sama maneeriga, aeglaselt nagu kiriku jutlus.
tegelikkus25. detsember 2016, 11:07
Mis viga rääkida ,turvamehed ees ja taga jõululaud kaetud elu lill.
Aga kas see on õnn või õnnetus...
õiget juttu räägib ju!25. detsember 2016, 02:36
olen väga vaene, saan ühes kuus töövõimetuspensioni 230 euri, tööl teenin 34 euri. Ei tea kaua nii veel vastu pean. Varem maksti mulle töötuabiraha 50 euri aga see sai otsa ja nüüd elan täiesti ebainimlikes tingimustes.
55+25. detsember 2016, 03:56
juba viis aastat ei saa midagi ning ikka hingitsen veel rõiva taavi reformi kiuste.
Arne25. detsember 2016, 00:00
Kreeka valitsus mõtleb oma rahva äraelamise peale, sellepärast maksab lisatasusid. Meie valitsus ja president seisab võõraste huvide eest. On valmis oma rahva maha tapma võõraste huvide eest- iga-suguste migrantite sissetoomine, oma rahva välismaale tööle küüditamine. Kui ei suudeta rahvale normaalseid elamistingimusi luua -POLE KA SEDA EESTI RIIKI VAJA.
Kyrie Eleison24. detsember 2016, 22:28
Tuleb väga pikk neliaastak...
Kurb24. detsember 2016, 17:34
Silmakirjalik. S500 mersu ja full service. Rahvas valib endale vipi keda ylal pidada. Mille nimel??? Ajuvaba. Mida ta reaalselt teeb? 'Mitte midagi
on küll kurb,25. detsember 2016, 14:00
et meil nii rumalaid inimesi on! Tee ise ka rohkem, küll paraneb ka sinu elu, et poleks teisi kadestada vaja.
Mann24. detsember 2016, 17:00
President seadust ei tee ja penskaril pole sots ministrilt midagi loota. Ministri vastus pensionide kohta oli vägagi küüniline.
ülivinge tädi ikka !24. detsember 2016, 15:21
vinge jah24. detsember 2016, 16:55
Minu väga suur lugupidamine kestis seni kuni meie president kinnitas kriminaalse ja kremlimeelse keskerakonna Eesti riiki valitsema.
Veel kinnitas ta alaharidusega, eesti rahva küüditamist heakskiitvate ja kriminaalse tagapõhjaga kesikud ilma südametunnistusepiinata ministriteks.
Järjekordne pettumus - president Kaljulaid kuulutas esmaspäeval keskerakonna poolsed räiged maksumuudatused huvigruppide survest hoolimata välja, samas nimetas ta seaduse vastuvõtmise asjaolusid kahetsusväärseks ja pöördus muudatuste põhiseadusele vastavuse kontrollimiseks õiguskantsleri poole.
Enne kuulutab seaduse kehtivaks ja siis.. nimetab seda kahetsusväärseks
ja siis alles pöördub selle seaduse õigsuse kontrollimiseks õiguskantslari poole.
Kus on siin loogika?
Ikka ENNE seaduse väljakuulutamist oleks pidanud pidanud president õigusorganite poole pöörduma, mitte vastupidi.
Kõige selle järeldus - Eesti uus president on tõeline ja ülihea keskerakonna president.
to 00:15, kesik, vale puu all haugud25. detsember 2016, 11:26
Meie presidendi poolt ametisse kinnitatud Jüri Ratase valitsus otsustas IGA AASTA tuua EEstisse 1317 tõmmut meest/naist!
.
Hoopis vastupidi sinu pläkutamisele - keegi, ka mina mitte ei oota pagulasi ega ei poolda valitsust, kes toob meie väiksesse Eestisse tohutult palju võõrausulisi ja metsikuid mehi ja naisi koos lastekarjadega.
miks ei avaldata? kas faktid ei meeldi kesikmodele?25. detsember 2016, 12:25
Meie presidendi poolt ametisse kinnitatud Jüri Ratase valitsus otsustas IGA AASTA tuua EEstisse 1317 tõmmut meest/naist!
.
to 00:15
Hoopis vastupidi sinu pläkutamisele - keegi, ka mina mitte, ei oota pagulasi ega ei poolda valitsust, kes toob meie väiksesse Eestisse tohutult palju võõrausulisi ja metsikuid mehi ja naisi koos lastekarjadega.
muhahaahaa25. detsember 2016, 17:10
nagu alati
enne ei saa vedama, siis ilmub kommentaar kohe topelt!
Topelttänud, moded!
A.24. detsember 2016, 12:56
Hahahaha, mii head kommentaarid. Inimesed loevad intervjuud presidendiga ja tunnevad, et see rikub nende Jõulud ära... ja muud huvitavad assotsiatsioonid... no selliseid indiviide ei suuda küll keegi vist aidata, isegi mitte aastaid tasuta riigi poolt pakutav teraapia enda enesehinnagu tõstmiseks....
Jeesus andis näljastele kala 24. detsember 2016, 14:18
Puudustkannatajate enesehinnangut tõstaks 13. pension jõuludeks, nagu Kreeka valitsus andis oma rahvale. Kõmisev tühja tünni hääl raha ei asenda. Ka see propaganda pidi olema riigi poolt tasuta pakutav teraapia??? Pigem ikka antiteraapia jõulude rikkumiseks.
Vähiliit korjab vähihaigetele lastele rahvalt kaubanduskeskustes raha, president ei ole midagi annetanud - teeb vaid sõnu.
!24. detsember 2016, 21:30
Kreeklastele peabki maksma, nende pensionid on ju nii väikesed! Ning 13-s pension anti vaid neile väetitele, kelle pension on alla 840 euro kuus. Meil seda endile taotleda ei sobi, pole meie jõukuse vääriline. Sest kohe-kohe peaksime me jõudma viie rikkaima Euroopa riigi hulka.
Mari24. detsember 2016, 11:30
Selle artikli kommentaare lugedes on tunne, nagu oleks inimeste asemel tegu robotitega, kel puudub väheselgi määral empaatiavõime, peaasi, et saaks ainult hiilata oma rumalusega.
Ma ei tee seda viga enam kunagi.
Peegelpilt24. detsember 2016, 13:18
Kirjeldasid ju täpselt meile määratud presidendi isikuomadusi - omistades neid millegipärast hoopis intervjuu lugejatele.
11;30mari ,anne juuli, saali jne.24. detsember 2016, 16:31
Kui hästi sa ennast iseloomustada oskad, lausa super! Mitmes see sul selle artikliall juba on?Ei pea olema geenius, et ühte trükkalit ära ei tunneks.
B24. detsember 2016, 18:47
Ega nad artiklit läbi ei loegi,aga päevpole täie ette läinud kui ei saa vinguda.
to Mari25. detsember 2016, 00:20
Ohh, küll sa loed ja kommid.
Oled ju palgaline kommentaator.
?24. detsember 2016, 10:44
See on riigikogu, kes mõistab maha jäämust, vaesust kuid tõstab makse, kuna tajub oma palka ehk sissetuleku ohtu ning eeldatavat palgatõusu plaani. Hea on tõsta oma töötasu, kui on tehtud head tööd ja rääkida sellest kui helge on tulevik.
suht24. detsember 2016, 08:26
haige sõnavõtt viimaselajal..
Mees 24. detsember 2016, 00:46
Arge soimage palun! Koi tahtsite evrosse! palun oleme!
Naine23. detsember 2016, 22:34
Ei kõlba presidendiks.
Rahvas pole seda siin presidendiks valinud.
Paika pandud ja oma arust "president.
Jõulud ja pühad(kohe ka aastavahetus saab) rikutud.
Imelik,24. detsember 2016, 09:12
et kui riigipea kõnet tahad lugeda, pead selle eest 3 eurot maksma. Ise annab mõista, et "hoolib vaestest". Paistab jah, et Kadriorgu on presidenditoolile potsatanud juhuslik inimene. Aga mis seal ikka - sellegipoolest Kaljulaiule "Head Pööripäeva!".
Mari24. detsember 2016, 11:25
Ja Proua Presidendist sõltub see kuidas, kas artikkel maksab midagi või mitte?
No24. detsember 2016, 11:53
TULGE MÕISTUSELE - kas president kehtestab oma kõnele tasu???
Ei maksa ikka oma rumalust nii demonstreerida!
Kas ÕL24. detsember 2016, 15:40
kirjutab presidendile ette, kas või kui palju tema kõne maksab? Tähtis tegelane see ÕL. Isegi president peab tema sõna kuulama.
to Imelik25. detsember 2016, 00:24
Ongi juhuslik. Brüsseli poolt paika pandud.
jann23. detsember 2016, 22:18
vaevalt neist ükski riigikogust suudab mõista kui peab kuus 300 euroga ära elama,selles võib 100 protsenti kindel olla
no tõesti23. detsember 2016, 21:31
5 000 000 € maksame aastas tädi ülalpidamise eest ja saame vastutasuks taolist juttu! Kust te ta leidsite???
//24. detsember 2016, 05:12
küsige Juhan Partsi käest...
Palun, mitte sõna võtta teemadel23. detsember 2016, 20:08
Millest õrna aimugi ei ole, ega midagi ei jaga!
ebaõiglane23. detsember 2016, 19:25
Kriitika praeguse presidendi kohta on minu arvates ikka natuke ebaõiglane. Proua president on oma käitumises ja väljaütlemistes jäänud küllaltki soliidseks ja vaoshoituks. Kõigi meele järgi ei saa siin ilmas olla ükski inimene. Jõudu presidendile kriitika talumisel!
Rahvas ei eksi 23. detsember 2016, 20:12
Peab olema rahva enamikuga (kahjuks on enamik rahvast vaene) solidaarne, mitte püüda olla kõigi meele järgi nagu Albikära Ants.
asjad paigast ära23. detsember 2016, 19:13
loomulikult on pension väike. samas pole loogiline et palk ja pension on samas suurusjärgus. paljudel juhtudel kipub meil nii olema. teine teema lastetoetused. mitukümmend aastat oli summa väike, eurides 19 eurot. selle summa kolmekordistamine oleks piisav olnud. aga nüüd on asi juba nii, et kolme lapsega pere saab lasterahasid rohkem kui töötajad palka. see tähendab seda et kolmelapseliste mõnel vanemal pole vaja enam tööle minna, sama raha tiksub igakuiselt arvele. see on töölkäivatele inimestele nagu näkku sülitamine
!23. detsember 2016, 19:22
Tean ühte alkoholilembest naist, kellele oli lastekari lausa äriprojektiks, millest ära elada. Nii ise kui ka elukaaslased. Nagu ta ise naabrinaistele küüniliselt väitis, olevat puudega lapsed veel eriti tõhusad. Nende pealt saavat märgatavalt enam. Pluss igasugused muud toetused ja abid, näiteks omavalitsuselt.
Üksiknäidete põhjal23. detsember 2016, 23:30
ärge tehke suuri üldistusi! Valdav enamus inimestest ei lähe siiski sellise jama peale välja. Massiline sahkerdamine ja seadustele mitteallumine tulevad siiski ainult teatud olukordades - kui valitsejad täielikult ämbrisse põrutavad või lausa katastroofi/sõjaolukorras.
Üldistada23. detsember 2016, 23:46
üksiku väärastunud isendi põhjal ei ole just tark.
qaz23. detsember 2016, 18:46
"Ma ei ole kaotanud võimet mõista, kui keeruline on toime tulla, kui raha ei ole."Aga kõikvõimalikele maksutõusudele annab rohelise tee.
23. detsember 2016, 22:34
kas ühiskonnaõpetuses enam põhiseadust ei õpita? mis seos on presidendil maksutõusudega, palun seletada.
!23. detsember 2016, 23:14
Seos? Mõningane ikka. Et kas kuulutab seaduse välja või mitte. Et saadab tagasi.
Presidendil on volitus seadusi välja kuulutada või mitte kuulutada. 23. detsember 2016, 23:21
Väga otsene seos seega.
24. detsember 2016, 02:15
see on sümboolne mitte välja kuulutamine. 2. ringil on välja kuulutamine kohustuslik. lihtsalt selle pärast, et seadus ei meeldi ei saa mitte välja kuulutada. peab olema vastuolu põhiseadusega
//24. detsember 2016, 05:17
Ongi vastuolu põhiseadusega olemas. Põhiseadause järg peab inimestele tagama inimväärse eluleskkonna, maksutõusude seadused seda ei taga, vaid halvendavad inimeste eluolu.
Ehh24. detsember 2016, 08:33
Eile õhtul oli uudis, et juba kuulutaski välja, st, et kiitis heaks.
Ei ole nii 24. detsember 2016, 14:22
Teisel ringil on kaks võimalust:
Kas kuulutada välja (pärast Riigikogu poolt parandamist) või
saata Riigikohtusse põhiseaduspärasuse kontrollimiseks.
Kuidas sellest aru saada?24. detsember 2016, 21:36
Kõigepealt kuulutab seaduse välja ja alles siis laseb uurida, kas see ka Põhiseadusele vastab. Midagi on siin valesti. Kas president saab ikka aru oma ülesannetest?
Häid23. detsember 2016, 18:04
jõule ,proua President! On meeldiv tõdeda ,et elame vabas ja demokraatlikus riigis ,millel on tark ja empaatiline president. Ja häid pühi ka kõikidele eesti intenetiportaalide vingatsitele! :-) Ilma teie vingumiseta oleks meie vabariik palju vähem naljakas :-).
Mida teab ateist jõuludest? 23. detsember 2016, 20:08
Mida pugemise eest loodad saada`? Või juba said ametikoha? 300-600 eurose sissetulekuga rahvas peabki olema rahulolematu. Teistes riikides tullakse tänavale oma õigusi nõudma, eestlane on isegi väga vähenõudlik ja kannatlik.
on23. detsember 2016, 23:47
igal ateistil omad Jõulud, sisimas usub iga inimene headusse ja neid Jõule ei pea ainult jehoova tunnistajad kuna nad on veendumusel, et pole teada täpset kuupäeva, mil Jeesus Kristus sündis.Puhtalt usuküsimus aga enamus inimkonda peab seda sündmust nüüd ja on igal ateistil ka omad kingid ootamas, usun tõesti, et nii on.
Silmakirjalikkuse paraad24. detsember 2016, 00:40
Jõulud on Jeesus Kristuse sündimise tähistamine. (sümboolne kuupäev). Seega ateist ei saa mitte kuidagi Jõule tähistada, sest sellega ta tunnistaks Jeesus Kristuse sündimist.
23. detsember 2016, 17:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
!23. detsember 2016, 18:28
Ka Kreeka pension on liialt väike. Paljud ei saa isegi mitte 840 eurot kuus, nii et neile peab riigi polt veel 13. pensioni juurde maksma, Et ka nemad inimväärselt pühi pidada saaksid.
60023. detsember 2016, 23:39
hetkel oleks küll ja veel! 800 kanti võiks olla madalamat laadi palgad. Rahvas oleks arvata üsnagi rahul ja "virinat" ei oleks tükk aega kuulda. KATSETATUD!!!
Arvutasin23. detsember 2016, 23:33
katsetasin - eur 600 inimese kohta on täiesti inimväärne praegustes oludes; kui üle selle nõutakse, siis võib tõesti öelda, et tahtmistel pole piire ja "sea suu sekki mööda" vms; aga alla selle on suht ülbe kedagi manitsema-õpetama hakata.
pensionär25. detsember 2016, 10:31
isegi 400 saan edukalt hakkama. Elan üksi kolmetoalises korteris.
23. detsember 2016, 17:52
Presidendi ametist ilmajäänud
ekre ja kesikmardisandid on nüüd
100%liselt kõik oma trollivabriku palgalised töllid siia meie presidenti
mõnitama
halvustama
mahategema ja
sõimama käsutatud.
Vaba tahe 23. detsember 2016, 21:41
Eks igaüks hinda teisi oma rikutuse astmelt.
17:52/esitroll kremlist24. detsember 2016, 16:38
Ja võimust ilmajäänud oravad loodavad kiitusega uuesti tuhast tõusta, lakkuge panni tagumist poolt, seda ei tule niipea.
!!!23. detsember 2016, 17:37
Teatavasti eelnes 1789.a. Prantsuse revolutsioonile mitmeaastane ikaldus, mis viljahinnad taevani kergitas (Mõned aastad varem oli Islandil toimunud vulkaanipurse, mis atmosfääri ära tahmas ja keskmist temperatuuri langetas, kliimat kõigutas). Kui heasüdamlikule, kuid väga pillava eluviisiga kuningannala Maria Antoinettele kanti ette, et rahvas on rahutu, et nad ei suuda endale enam piisavalt leiba osta, siis olevat kuninganna imestanud ning öelnud. Et issakene, milles on siin küsimus? Et söögu sel juhul siis kooke ning pirukaid!
Ja millega see lõppes...23. detsember 2016, 21:36
Pärast seda ütlust raiuti giljotiiniga pea maha Pariisi peaväljakul.
!!!23. detsember 2016, 17:32
Romulus Tiitusel ilmus kunagi nõukogude ajal huumori ning satiiriraamat "Nokk kinni, saba lahti" Seal oli ka üks karikatuur. Rikas, hõberebasekraega kasuks priske proua viskab mündi vaesele kerjuseidele, ise haletsedes. Et vaeseke, tal pole raha isegi mitte puudri jaoks!
krat pärnust 23. detsember 2016, 17:09
Väiklased inimesed sõidavad presidenti. Nendele sõimavatele peaks pagulase sunniviisiliselt elama panema.
aadu23. detsember 2016, 21:14
Õpi korrektselt eesti keelt kirjutama , sots .
!23. detsember 2016, 21:55
Esimesena peaksid pagulasi omale üürilisteks võtma ja nende tugiisikuteks hakkama ikkagi need, kes neid siia kutsuvad ning neid rahvale reklaamivad. Teistele nakatavaks eeskujuks.
Huugo23. detsember 2016, 16:55
Krt. plika peksab segast-:) EU inkubaatorist tulnuna vaatas ammullisui /nagu laulus/ mis siin toimub. Nüid nõunikud sõnad /tühjad/ suhu pannud ja soovitanud suud koomamal hoida, sest muidu jahtub süda lõplikult maha nagu vanarahvas ütsi-:)
väle vibulane23. detsember 2016, 17:15
Eestis saab ettevõtte luua paari tunniga. Sisustada kontor, palgata sekretär, nõunikud ja töölised ning hakkata korralikult makse maksma. Milles küsimus, hakake pihta ja elu saabki lill olema !
?23. detsember 2016, 22:05
Aga kuidas hankida ettevõtluseks piisavalt finantsvahendeid, kuidas leida ausaid äripartnereid ja tasuvat turgu? Ning korralikke, kompetentseid töötajaid? Nii et ettevõte ka püsima jääks ning kasumit andma hakkaks.
See ametlik stardiraha on paras vaid selleks, et sellest üsna ruttu ilma jääda, lõhkise küna ette. Pealegi nõuab ettevõtlus ka turu tundmist, õige niši leidmist ning eriti vastava ala kohta teadmisi. Kujutan juba ette, mis juhtuks ja välja tuleks, kui mina tahaksin avada omale silmakirurgia kliinikut, günekoloogiakabinetti või kosmosesatelliite. arvutitehnikat või tuumaseadmeid tootvat tehast. Kui ise olen neis valdkondades täielikult pummpumm.
kõigi23. detsember 2016, 23:33
nende küsimuste jaoks saad vastused neilt, kes on oma äri alustanud.
Kõigepealt23. detsember 2016, 23:41
siis sisusta kontor ja palka sekretär; njha, siis saab "stardi"rahaga kuu aega isegi bossi mängida :)
Ja suurelt osalt23. detsember 2016, 23:47
ka üsna kiirelt lõpetanud.
eit24. detsember 2016, 03:02
neid kuradima uugusid on siin kommenteerimas tohutu hulk . meie president on 4 lapse ema ja tänaseks vanaema , kellel on väga hea haridus ja õppimisvõime , kes on väga sportlik , kes kasvatas oma nooremaid lapsi tingimustes , kus alla 12 aasta vanused lapsed ei tohi viibida kusagil üksi , ei kodus , ei tänaval . abikaasa oli lastega ja see võimaldas väga tasuvatntööd teha . meie uugud ainult vinguvad . , riigi ja oma naiste pe..ses , kogu ilm peab nende elu elama . elate ise oma kasimatutes inkubaatorites oma veerandi ajumahuga .
ohutunne23. detsember 2016, 16:13
variatsioon ilvesest. omamoodi kasulik nähtus - sunnib eestlasi ärkvel olema ja kokku hoidma
23. detsember 2016, 18:38
Kokku hoidma inimestevahelistes suhetes või kokku hoidma rahalises mõttes?
23. detsember 2016, 15:49
Ei usalda presidenti riigi eesotsas,kes ei ole suutnud oma perekonnas rahu ja üksmeelt säilitada. (lahutatud) . Tegemist karjerismile pühendumisega,mistõttu ka pereelu kiivas...
ära ole selline lihtne23. detsember 2016, 16:26
igas peres on probleeme, ei pea kümne küünega oma hingusele läinud abielu kinni hoidma. lahutage ja minge lahku veidi julgemalt.
eit24. detsember 2016, 03:15
lahutatud on presidendil nooruses sõlmitud abielu . praegune on nüüd selline , kus abikaasa oli lastega , kui ema suurt palka teenis . teie mõistus sellistest asjadest aru ei saa .nii tragi presidenti oli meile vaja . tänapäeva eluga kursis olevat inimest , mitte riigi kulul elavat.
elame näeme23. detsember 2016, 15:27
2017 lõpus saab näha kui kaastundlikult presidendi peale raha on kulutatud.
Tervis on inimesel kõige tähtsam.23. detsember 2016, 15:46
Soovime president Ilvesele tema sünnipäeval kiiret paranemist ja Ilusaid Pühi !!
ei soovi23. detsember 2016, 16:21
ärmatajale midagi. Ka praegu kerjatakse haigetele lastele raha, aga tema täitis riigikassast vaid oma taskuid, millest oleks saanud need haiged abi.
!24. detsember 2016, 21:39
Täitis küll täie hooga taskuid kuid sellegi poolest on ta välispankadele ikka veel sadu tuhandeid võlgu.
mimi25. detsember 2016, 04:44
mitte ei kerjata, vaid antakse võimalus annetada
kaunis kaunimaks ikka23. detsember 2016, 15:20
Ja mida see "võime"meile annab?Pigem võime vaesust leevendada kas või valitsusele seda meeldetuletades, oleks sõnum, millega hoobelda. Euroopas elanuna, teab tema neid hoobasid vägagi hästi, nt. sotsiaalharta. Meil on vaja liituda igasuguste organisatsioonidega, ka mittevajalikega aga sellest ei taha ei valitsus ega president midagi teada. See oleks kohustus kõigi sotsiaalse heaolu tagamiseks, meie aga peame olema Lobjaka sõnul kõigega rahul ja harjuma, kasvõi surmaga. Nii toredad teadmised siis rahvale jõulude eel.
to JUKU PUPP23. detsember 2016, 13:57
Eveli Ives suutis küll kommiabrikut mõjutada nii,et maiustustes nii palu transrasvu ei oleks. Kaljulaid ikka suurem luud,ehk pühib nii mõnegi rämpsu ära.
Liiga palju tühje sõnu23. detsember 2016, 13:40
Rääkida lihtsalt ja selgelt ja palju - seda võimet ei kaota president ka kunagi.
mis on õnn23. detsember 2016, 13:13
Igaüks võib midagi kirjutada ja uhke pildi juurde panna aga kas kirjutaja on pildil olev isik ...Kas see ongi õnn,kui inimene käib tööl ja palgast suurema osa maksudeks maksab,millega riigikogulased ja ametnikud uhkelt ära elavad.Mõnel on olulisem KV hobid,mesijutt ei veena.Teod räägivad.
Nojah23. detsember 2016, 13:13
Seda saaks ju kuidagi inimkeeli ka öelda - et ma tean, mis tunne on vaene olla või olen omal nahal kogenud, mida tähendab vaesus.
Jube!23. detsember 2016, 13:10
Presidendi ametist ilmajäänud
ekre ja kesikmarsisandid on nüüd
100%liselt kõik oma trollivabriku palgalised töllid siia meie presidenti
mõnitama
halvustama
mahategema ja
sõimama käsutatud.
Õhtuleht, häbenege, et selliste kommenteerijate pori-ja sopalaviini siin avaldate.
Teie anonüümne kommentaarium on juba kloaagiga sarnane.
Z23. detsember 2016, 12:53
Veetsin terve oma lapsepõlve vaesuses, kuigi Ema töötas igapäev kahel töökohal aga ikkagi tõmmati teda palgaga haneks, kus see riik siis oli? Nüüd käin ise tööl ja ülikoolis, annan igakuu emale vähemalt 100-200 eurot ja annetan tänavatel kodututele. Loodame, et Kaljulaid on piisavalt normaalne ja teeb midagi eesti rahva heaoluks, et neil ei oleks enam vaja vaesuses vireleda.
Z23. detsember 2016, 12:53
Veetsin terve oma lapsepõlve vaesuses, kuigi Ema töötas igapäev kahel töökohal aga ikkagi tõmmati teda palgaga haneks, kus see riik siis oli? Nüüd käin ise tööl ja ülikoolis, annan igakuu emale vähemalt 100-200 eurot ja annetan tänavatel kodututele. Loodame, et Kaljulaid on piisavalt normaalne ja teeb midagi eesti rahva heaoluks, et neil ei oleks enam vaja vaesuses vireleda.
See ei saa vastata tõele23. detsember 2016, 12:31
See ei vasta tõele, kuna ei teata, mis meil toimub. Maapiirkondades on peresid, kus pole mitte kellelgi tööd juba aastaid olnud ja kellede järgi sotstöötajad valvavad kui rotveilerid, et saaks toetustest midagi maha võtta. Need on karsked pered.
Joodikutel probleeme pole- nemad on täieliku riigi toetuse all, sest nad hakkavad omavalitsuses märatsema, kui oma tahtmist ei saa ja neid kardetakse. Töötute haritlastega on lood teised, neid alandatakse kuis saab..
Eestis on peresid, kes homse õhtu tarbeks on hoidnud mõne konservi ja makarone.
Ikkagi pidupäev ja paljastele makaronidele on lisaks odavkonserv, mingi eurone ja tegelikult toiduks kõlbmatu Läti toode.
Ma ei aja jama- nii on, see on Eesti edulugu 2016.
Jõulud...
to see ei saa vastata tõele23. detsember 2016, 12:55
kuule, sellised "haritlased" on selles ikka ise süüdi, ega kui ikka tööd ei ole, siis tuleb kolida sinna, kus tööd on. kogu maailm teeb nii, ei pea need, kes tööd teevad, oma maksudest lontusid üleval pidama. ise kirjutad, et juba aastaid pole olnud tööd, aga pere passib ja imeb käppa? no mida selliseid haletseda, tööbüroo on töökohti täis, müüjaid on alati vaja. aga ega laiskvorstid ei viitsi ju väikese palga peale minna, sest sotsosakonnast saab selle raha niisama, kui hästi skeemitada. pealegi jätkub suitsu ja enamasti kka ka viina jaoks sellistel raha alati.
Kus siin23. detsember 2016, 14:16
Eestis siis see koht oleks, kus tööd jms nii lahedalt? Tööbüroo ei ole mingeid töökohti täis, silmamoondus mida lollimad usuvad. Sotsosakonnast muuseas ei saa mingit raha, see on ka linnalegend lihtsalt.
tarkpeale23. detsember 2016, 16:26
kui Eestis oli oktoobri lõpu seisuga 31 tuhat registreeritud töötut, lisaks registreerimata ja tööpakkumisi 2,8 tuhat, kuidas siis need kõik töötud tööle saaksid, koli kuhu tahes?
!23. detsember 2016, 19:39
Ei aita ka kolimine. Näiteks Idavirus on 5000-7000 tötut. Tallinnas tööd oleks, kuid kes saab 150-160 km. kaugusele tööle käia, absurdum! Tähendab, tuleks pealinna korter üürida. Isegi ühetoaline maksab 250-400 eurot üüriraha kuus pluss komunaalteenused veel pealekauba. Kas pealinnas pakutakse 2-3 tuhandelisi palku? Provintstlasele pigem ikka odavat lihttööd. Millest ei piisa vahest korteri üürikski. Aga ise või pere - need tahavad ka toita või katta.Millest? Ning lisaks tiksub arve veel ka Idavirusse maha jäänud korterist, sest seda ei õnnestu kellelegi müüa - isegi jumalamuidu ei taheta. Elementaarne loogika ütleb, et mõttekam on kodus istuda ja elatuda töötu abirahast ning sotsiaaltoetustest. Absurdum? Kuid kahjuks reaalsus. Seniks kuni pealinn eu paku tööd otsima tulevatele provintslastele inimliku üürihinnaga sotsiaalkortereid, jääbki nii, et ühes regioonis on tööpuudus teises aga ei ole tööjõudu. Või kuni ei pakuta piisavalt kõrget palka või lisa-eluasemetoetust,
On vale, suur vale ja statistika 23. detsember 2016, 23:34
Registreerimata töötuid ja heitunuid on vähemalt 3-4 korda rohkem kui registreerituid. Lihtne tuvastada, kui võrrelda tööga hõivatute arvu tööealiste arvuga.
23. detsember 2016, 23:37
"Tallinnas tööd oleks"
Oi, kindlasti mitte isegi pooltele tegelikest töötuist!
ega ei usu küll23. detsember 2016, 12:57
inimene, kes on elanud aastaid saades 17 000 eurot kuus, ei suuda lihtsalt tajuda, mis tähendab saada 300 eurot kuus. ma ise teenin nii kaks keskmist palka ehk siis mitte ülemäära palju, aga seda enam küll ette ei kujuta, et peaksin 300ga elama. no ei suuda mõista, see kerstikene aga veelgi vähem.
Jobu23. detsember 2016, 13:55
Vaesekene ju kaotas ka palgas kõvasti.
Vist. Miks ta muidu kõverkaela ei kallistanud.
Elus pensionär23. detsember 2016, 17:23
Saab elada küll. Oma väikesest pensionist tellisin prillid (50.- + 5.- silmaarst), maksin ära kom.maksud, elekter, telefon ja lasin saabastele lüüa kontsaplekid. ning saingi oma pensioni selleks korraks otsa. Püüan käia külakorda, siis juba saabub uus pensioni päev. Olen rõõmus, et hing on sees- eks arstirohud aitavad.
!23. detsember 2016, 19:54
Aga muidugi.Kes Brüsselisse. kes näiteks Harwardi ülikooli õppejõuks.
Kuidas on olemas soojad kohad?23. detsember 2016, 21:57
Küürak ju läks priske papi peale
loe uuesti25. detsember 2016, 13:23
selgelt ju öeldud, et kui mõistad, kui raske on 300-ga kuus toime tulla siis hoiad rahast kümne küünega kinni
matemaatik23. detsember 2016, 12:27
Miks tast nii rõve pilt on tehtud? Nagu kolm ninaauku oleks. Muidu on normaalne mutt!
uusrepresseerimine.. kaljulaid miks vaikid23. detsember 2016, 12:20
aga jah liia hänni palkamisega on köik selge...
vastik vastik silmakirjalik eu byrokraat
solvunud?23. detsember 2016, 16:27
ei saanudki elu lõpuni röövitud pinnal oleskleda?
Uudu23. detsember 2016, 12:12
Kui teda võrrelda ärmatajaga.siis on ta rahvapresident
Mingi23. detsember 2016, 15:23
president ta ei ole, tavaline Brüsseli kuivikametnikust raamatpidaja, või president.
Lp pr Kaljulaid!23. detsember 2016, 11:40
....kui nii ,siis miks peavad pensionärid elama alandavat elu-300.--......400.-euro eest kuus?Äkki õpetaksite,kuidas selle rahaga toime tulla? Me oleme kasvatanud üles oma lapsed-rohkem lapsi,kui sünnitavad praegused naised.Rüganud pikki aastaid tööd teha,üle elanud mitmeid raskeid ajajärke ja nüüd,selline karistus......alandav on!
23. detsember 2016, 11:50
Pension peab kõigil olema 600 eurot kuus.
gee23. detsember 2016, 15:01
ehh,randpere arvas,et Rimi kassapidaja23. detsember 2016, 12:21
saab 600.-euriga edukalt hakkama.Miskipärast ta ise ei proovi?
Kassapidajad on valdavalt noored inimesed ja 600.-viib vägisi mõtted Soome kolida,kus koristaja saab ka rohkem.
Seda mõista on üks asi,ise läbi teha hoopis teine asi.
Penskaritele on alandav juba teadmine,et Kreeka pensionär saab 1300.- !
Kui meie penskareid poleks,ei oleks ei pr.Kaljulaidi ega ka teisi riigitüüri juures
sehkendavaid mehi/naisi...
No aga23. detsember 2016, 23:45
"Rimi kassapidaja" ei saagi mu teada seda eur 600 kätte, vaid siiski vähem...
Orjatöö põlistab vaesust, aga president ei märka23. detsember 2016, 12:38
Alampalk täistööajaga on 2016.aastal 430 eurot, 2017.a. 470 eurot. Sealt võetakse maha maksud täie rauaga (tulumaks 62 eurot + töötuskindlustus).
23. detsember 2016, 13:03
Samas mõned ärimehed löövad hädakella et järjest kõrgenev alampalk lööb nende ärid sassi. Nad ei tulevat siis omadega välja.
O. Gross23. detsember 2016, 16:30
aga siis ma ju ei saa endale enam helikopterit võimaldada :(.
Mann24. detsember 2016, 16:25
Lp. pr...Pigem oleme saanud kalgi südamega sots ministri. vt tema vastust pensionide küsimuses: nii on seadusesse kirjutatud - oli vastuseks. Teile tehakse ju tasuta kohviõhtuid ja kontserte. Muidugi on need kenad ettevõtmised aga sooviks ka teatris käia ja kontserditel. Piletite hinnad on müstilised ka soodusega... See proua minister ei seisa vanurite eest. Sündinud karjerist!
!!!23. detsember 2016, 11:31
Rahapuudus on kõigile tuttav, seda tajuvad näiteks isegi multimiljonärid ja miljardärid. Kui tahaks näiteks ära osta tulusa suurkontserni, aga näe, paar miljardit jääb puudu! Või näiteks kunstikogujad, kui ei suuda enampakkumisel Van Goghi "Päevalilli" ära osta.
Küsimus on pigem selles, kas tajutakse seda piiri, kustkohast läheb selle "teise eesti" esindajate tegelik toimetulekupiir.
See piir24. detsember 2016, 07:06
"kustkohast läheb selle "teise eesti" esindajate tegelik toimetulekupiir", noh, seda ei taju keegi, kes omal nahal tundnud ei ole. Rääkigu nad mida tahes oskuslikust majandamisest, säästmisest (SIC!) jne, jne - mingist piirist alates lihtsalt EI JÄTKU ja inimeste lõputuid nõudmisi põhjuseks tuua on lausa mõrvarlik!
lootusrikas23. detsember 2016, 11:29
Äkki presidendiproua suudab ka arutut laristamist ohjata. Iga nädal laekub postkasti vähemalt 1 kilo jagu tarbetut pahna ,mis läheb ilma peale vaatamata prügikast ja nii tuuakse seda rämpsu tuhandetesse kodudesse. Ausalt , ega Teie 10 tuhande tonnine kalender ka suurem asi ei ole.
23. detsember 2016, 13:04
Kas mõtled Rattakese veerevat jõulupostkaarti?
Juku Pupp23. detsember 2016, 13:28
Kas seda peab tegema president, et ohjama pahna kogust postkastis?
Aadu23. detsember 2016, 11:20
Vana jumal on nii sättinud, et on maapeale kõrvuti pannud virisejad ja tegijad. Huvitav on siinjuures, et presidendiks võib meil saada nii ärmatsejast viriseja ja kui ka vaoshoitum tegija. Kriitikat tekitab muidugi ekspresidendi rahade kantimine mis väikse rahaga siinsetele tegijatele õiglustundele piisavalt küsitavusi tekitab.
Pehmendaja23. detsember 2016, 12:14
See Ärma ei olnud niivõrd rahade kantimine kuivõrd süüdimatu kinnisvaraarendus.
Ega alamad selle vastu niiväga õelad polekski, kui ülejäänute elatustase nii madal poleks. Kõrgetel poliitikutel selle kohta aga kunagi ülevaadet ei ole.
Ain23. detsember 2016, 11:18
Rõõmsaid jõule proua presidendile. Olin tema poolt. Kui jätkub jõulude ja kiriku pelgamine ning selle
esiletoomine presidendi poolt, siis hakkan ma talle edaspidi häid nääripühi soovima. Ka suhtumine
temasse hakkab muutuma. Ta peab asjatut, mõttetut võitlust ei millegi nimel.
kopsik23. detsember 2016, 11:11
Täissöönu ei mõista kunagi näljast.
see küll inetu ,et isegi PRESIDENDI kirja eest nõutakse 2 .99 eur-i , kiri ju mõeldud Eestrahvale , või ÕL ile 23. detsember 2016, 10:58
mina kui üksikuks jäänud penskar ja oma 335 EUR-iga saaksin osta tervelt KILO LIHA Jõululauale !???
osta siis liha23. detsember 2016, 13:25
kas sa, penskar, tõesti jätad liha ostmata, loed selle asemel demagoogilist artiklit? vana inimene peaks oskama juba mõistlikke valikuid teha.
Presidendile Narvast23. detsember 2016, 10:56
Tere,palun sekkuge,asi on nii,et Narva ainus eesti lasteaed Punamütsike on saanud endale esimese venelannast direktori,kes on linnapea Tammiste sõbranna ja kes mahitati sinna linnapea juhendusel,isegi kogu nõukogude võimu ajal koosnes seal personal eestlannadest ja nüüd pandi kõigil suud kinni,et kui kobised siis saad natsionalisti sildi külge.
ahastus23. detsember 2016, 15:12
Kas Eesti kodanikud ikka veel ei saa aru, et Eesti Vabariigi presidendil on ainult tseremoniaalne amet. Tegelik võim puudub.
See, et presidendi pidamine kallis lõbu on ja et kusagilt mujal jääb see 5 miljonit aastas saamata, ei muuda asja ... Meil on kuninga aseaine - jõuab pärale?
Võite oma tsaarile suunatud kaebekirjad sama edukalt lähimasse paberikorvi visata.
T-otsija23. detsember 2016, 10:50
Ehk saaks riigi tähtsaima inimese kääst teada, kelle süül on kodanike elatustase kujunenud nii madalaks? Näiteks miks peavad pangad iga päev teenima kolm miljonit maksuvaba tulu?
vaene ja pensionär23. detsember 2016, 10:43
nagu sõin kartulikoori nii ka jään neid nosima ja kohe mitte laiskusest! Aga president meil tõesti lõpuks normaalne! Loodan muudatusi paremuse poole
no hästi23. detsember 2016, 10:18
mõistad.jaga siis ka mõni hea nipp kuidas tulla toime, kui raha ei ole.
hea nipp23. detsember 2016, 16:35
naistele, võtke meestel pinged maha ja saate rikkuriks isegi siis, kui advokaadi tasu ei küsi.
tiit23. detsember 2016, 10:17
Jälle võimalus demagoogiaks pr president. Miks ei nimetata numbreid? Mina saan 350 e ja naine 450 eur eur-i .Mingit abi ei oota oma lastelt nendel oma elu? Mulle jääb arusaamatuks ka pr. preident kui ta enda väitel loeb komme v on kõik nõunikud vale koha peal. Me peaks vaatama kaugelt oma 1. naise poole , aga jääb imelik mulje küündimatusest v tahtlik hämamamine mis on palju hullem. Aga päikest Kersti kui sattud lugema.
Kerrofan23. detsember 2016, 10:12
Vale inimese kutsusid Brüsselist tagasi. Marylin Kerro oleks pidant Putini Venemaalt tagasi kutsuma. Oleksime saanud kaks ühes selgelnägemise ja hoolimise.
aga23. detsember 2016, 10:08
vaestel ei ole selle teadmisega midagi peale hakata.
ms 23. detsember 2016, 10:07
Kulla presidnt!
Eestis on kunagine päris tugev majandus, põllumajandus peaaegu täielikult hävitatud, "puhtavereliste" poliitikute poolt. Nad pole õieti-praktiliselt kokku puutunud reaalse tootmise ega põllumajandusega ning ei oma selget arusaama/teadmisi, MIS ON REAALNE MAJANDUS.
Sellepärast oleks ehk viimane võimalus alustada Teie eestkostmisega uue reaalse väiketootmise ja põllumajandusega. Mis algataks uuesti inimeste tööharjumuse, annaks tööd, mingigi sissetuleku, vaesuse vähendamiseks, langetaks tööpuudust, millest nii mõnedki kasvaksid läbi kogemuste, teadmiste omandamise suuremateks vabrikuteks, põllumajandus ühistuteks, jne.. Nagu maailma ajalugu on aegade jooksul tõestanud.
Selleks on väga vähe vaja, näiteks;
-luua kõigile väikeettvõtete ja eraisikute toodetud toodete-põllumajandussaaduste riigipoolt doteeritav (ka kehvema kvaliteediga toodete-põllumajandussaaduste) KOKKUOST, kus samal päeval kantakse panka või antakse sularaha. Kui tasumine jääks realisatsiooni pealt, muutuks üritus mõtetumaks.
KUI ON, KUS (KA HALVEMA KVALITEEDIGA) KAUP, KINDAD, SOKID, PUDRUNUIAD jne.. ALGUL REALISEERIDA, käivitaks see kindlasti inimestes uue lootuse ja töörõõmud.
Kahjuks, reeglina eestimaa kaupa välismaised ega kohalikud kaubandusketid ei ole nõus müüki võtma, ka tasu peale realisatsiooni mitte, ja kui ongi siis liigomapoolsete kaubanduslike õigustega.
Ähh23. detsember 2016, 12:21
Ära tüüta presidenti, teda ei huvita meie maised mured. Oleks huvitanud, oleks ta valitsuse juba vaibale kutsunud.
siss23. detsember 2016, 13:39
to:MS
Mille põhjal väidad , et põllumajandus on hävitatud ? On ju hoopis vastupidi , on ületootmine.
mann23. detsember 2016, 14:38
Põllumajandus pole kuskile hävind.Ainult tekkind uued suurfarmid kelle omanike käes suured maad mis kokku ostetud.Väike põllumajandust ei hakka tekkima siia mitte kunagi.Rahad ju lähevad enamjagu kõik neile nn.kohe kohe pankrotti minevatele vaestele.Kes aga tegelikult elavad üli hästi.
nii haridus kui23. detsember 2016, 10:03
tervishoid sõltub isiklikust rahakotist, kui raha ei ole on uksed suletud, oled rahakas, palun väga, saad sellist haridust ja arstiabi, millist ainult soovid. Kust see raha küll peaks tavainimese rahakotti tulema? Sellele tahaks vastust. Tööga siin riigis ei tule.
nii haridus kui / 10:03, 23. dets 2016 -le23. detsember 2016, 10:22
Tervishoid ei sõltu rahakotist. See sõltub, kui saatanlike inimestega on tegemist. Haridus on nii ja naa.
to: oo23. detsember 2016, 09:57
No ja mis see tähelepanuvääriv amet küll oli? Et kohe terve Euroopa teab ja tunneb? Nemad seal hoopis naeravad meie "presidendivalimisi"! Esialgu tühja tünni kõmin, ei muud!
mis23. detsember 2016, 09:52
Loen neid kommentaare ja tekib kange tahtmine peaga vastu seina joosta. Kas president oleks pidanud siis ütlema, et ei tea, mis tähendab ilma rahata toime tulla? Ühel või teisel viisil ikka agarad kommenteerijad hiilgavad oma briljantse mõtteviisiga, et saaks vaid kedagi sõimata. Masendav...
lisaks23. detsember 2016, 10:11
veel asjaolu, et käib kogu aeg hala, kui raske on meie noortel koolis ja stress on niiii suur. Ja siis saavad nad keskkooli lõpetatud, saades matemaatikas 2 punkti 100-st. Kuhu ja kas sellised noored üldse tööle lähevad? Kes tahab inimest, kes ei oska ei kirjutada ega arvutada ja kellele töö on niii raske? Ülikooliski pole enam sisseastumiseksameid, sest noorte stressi peab vähendama. Elu aga muutub järjest stressikamaks. Kes õpetaks noortele stressitaluvust? Kas tuleb kooli lisaõppeaine tekitada, või võiks 1. klassist alates selgitada kõigile, et kui sa ei õpi, siis sa ei tarvitse ka normaalset töökohta saada ja nii kuni kooli lõpuni. Praegu ei panda esimese klassi lastele enam hindeidki, et vähem arukad ennast teistest halvematena ei tunneks. Soome koolis ei tohtinud 5. klassi lapsed üksteise hindeid teada. Hinded ei olnud avalikud! Täielik muru niitmine - kõik võrdseks. Tekkibki siis hämming pärast - olin ju kogu aeg teistega võrdne ja nüüd ei taheta mind töölegi. Hurraa!
To lisaks23. detsember 2016, 10:29
Ega su enda eesti keel ka kiita pole, seega ära tee kõiki teisi maha. Üleüldse õigekirja oskus ning matemaatikast hästi arusaamine ei pruugi käia käsikäes.
võrdled25. detsember 2016, 10:48
asju, mida ma võrrelda ei tahtnud. Kui elementaarne arvutamise ja kirjutamise oskus puudub, siis noor ei ole vaevunud koolis õppima. Sel juhul ei ole tegemist keeleoskuse ja matetaamitliste võimete vastandumisega, vaid laiskusega. Iga päev näen koolis, kuidas ei osata lihtsamaid mõtteidki väljendada ja protsenti arvutada. See-eest käivad näpud mööda nutitelefoni nii kiiresti, et ei näegi. Kõik ajalehed netis on täis kirjavigu. Vanasti võisid vähemalt ajalehte lugedes selgust saada, kuidas kirjakeel välja näeb, nüüd see võimalus puudub ja hull on see, et isegi pealkirjad on SUURELT ja valesti kirjutatud. See jääb silma ja mõnel juhul ka mällu.
Oleks pidanud rääkima tõtt23. detsember 2016, 12:06
Prantsuse kuninganna Marie Antoinette ka ütles nälgivale rahvale, et söögu kooki, kui leiba ei ole. EL liikmesriigile määratud president ei peaks vaesust tsementeerima oma võltside ütlustega., vaid otsima lahendusi vaesuse ja ebavõrdsuse vähendamiseks. Üks neist on Sotsiaalharta ratifitseerimine,
Kauneid Jõulupühi!23. detsember 2016, 14:03
Kauneid Jõule nendele eestlastele, kes on suutnud vaatamata oma väikestele rahalistele sissetulekutele ikkagi hästi hakkama saada.
Ja 12.06 kirjutas Sotsiaalharta ratifitseerimisest, siis see oleks olnud rahvale ka üks eriti hea JÕULUKINK! Igasuguse niisama pika jutu asemel tegid eestlased vanadel aegadel TÖÖD. Millal siis praeguses EV-s jutu asemel TÖÖ tegemine ja töötavad inimesed ausse tõstetakse`?
vaatleja 23. detsember 2016, 09:52
Nii te seal toompeal inimeste eest hoolitsete,kõik maksud tõusevad järgmine aasta.See millest jutt käib et500 euri läheb maksu vabaks,aga see alles 2018 Kui see nii juhtub siis maksu tõusudega see raha ammu ära nullitud .Miks te peate inimesi nii rumalateks,et teete head omaarust ,aga paremaks muutu midagi.Lootsin uuelt valitsuselt midagi head,aga peremat midagi kui mitte hullemaks ei läheNüüd veel käib sõda valdade ühinemise rehvorm,aga miks te sotsjaal rehvormi ei tee nagu euroliidus ettenähtud,aga selleks et siis peab raha välja käima ja teile jätku nii palju enam
23. detsember 2016, 09:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tegusid pole ega tule23. detsember 2016, 11:57
Isegi ei piuksata EL Sitsiaalharta ratifitseerimisest.
Näpuviga sattus23. detsember 2016, 12:28
Jaan Rand23. detsember 2016, 09:39
räägi,räägi või tema teab mis tähendab vaene ja nälginud olla,ise sööb sula rasva oma õukonna ja kintsu kaapijatega.
näe eelmine president t,h,ilves susserdas riigi rahadega omale härma talukompleksi ehitada,samal ajal kui rahvas nälgis.
09:14, vale puu all haugud23. detsember 2016, 09:23
Ära nääguta siin presidenti selle eest, et ka see artikkel on tasuline.
Selle eest vastutab Õhtuleht, kes need artiklid tasuliseks teeb.
tom23. detsember 2016, 09:22
mul tuli kohe pisar silma!
rashimon23. detsember 2016, 12:01
Ilvese Tom käis ju lausa saatkonnas halamas kui väike ta palk o. Aga vänt põkis ei püsinud. Isegi vaatamata väiksele palgale. Huvitav, milliseid ta lastest võiks bastarditeks nimetada?
ei või kedagi23. detsember 2016, 13:27
ühte nimetatakse lihtsalt ristitütreks. sõimata pole vaja, milles laps süüdi on.
ei saa olla ütlemaie23. detsember 2016, 09:22
Õiglane riigipea ei oleks kriminaalsete ämbritega Keskerakonda võimule lasknud. God Jul.
23. detsember 2016, 13:29
eestis ei olegi ausat erakonda, mitte ühtegi. õiglasi poliitikuid samuti mitte.
Kauneid Jõule!23. detsember 2016, 14:05
Kas EIP on veel olemas`?
Ew 23. detsember 2016, 09:16
Tegelikult on enamik meie rahvast ainult kukesammu kaugusel tõdemusest, et raha ei ole, ei tule ja varsti peab kodule hüvasti ütlema. Nagu ikka elus, ei tea me seda päeva ja tundi ette. Elu ongi õlmitsemine kuristiku serval ja hoolimata sellest. Haigus võib võtta meie elu v elujõu. Pole olemas võimalust õnnelikuks lõpuks. Selle teadmisega tuleb õppida elama. President peab õppima elama teadmisega, et ilusad sõnad ei aita kibestunud inimesi..
Mis siis ikka, elame veel!
Lihtne23. detsember 2016, 09:15
Kes hääletasid on ise süüdi.
23. detsember 2016, 09:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
niih , loetud ja oleme väga tänulikud selle lingi eest ,23. detsember 2016, 11:10
häid Jõule sulle ,kes selle avaldas ,ime ,et see avaldati ,ei olnudki ebasobivaga tegu ... :D :D , selle 2,99 eest lähen ostan kilo liha Jõululauale ,vaene üksik penskar nagu ma olen ...
10:32 Aga ÕL-le häbi tõesti!!!23. detsember 2016, 12:58
Tubli oled, isegi vastutasuks midagi ei nõua.Üks vähemalt Eestimaal on ka INIMENE.
Tundub...23. detsember 2016, 09:09
..et siin kommenteerivad inimesed,kes ei saa ise eluga hakkama.inimene,kel haridus ja on töötanud väga kõrgetel kohtadel st.teda on usaldataud,ta on tark.Mis puutub tema varadesse,inimene investeerib,ei kuluta lihtsalt raha-temal ka pere ja lasped.Kahjuks ei saa kõigi kohta seda öelda,kes "upuvad" rahasse.Nad trügivad igal pool avalikkuse ette eputama ja käib teisest rahakast üle trumpamine.
Tore,et meil on president,kes teab mis on elu ja kuidsa saab ka vähese rahaga hakkama.Tema tagasihoidlikus on voorus.Ei käi kirikus,see tema valik,miks minna ja näidata,kui usklik ma olen,kui seda pole.Paljud lähevad kirikusse,et näidata end ja pildile saada,kas ka usklik-ei usu.Aastas korra kirikus,see pole usklik,vaid kombe pärast.
Palun olge tolerantsemad kasvõi jõulude ajal ja ärge loopige sappi.Vaikimine on kuld....
Rahulike jõulupühi ja jäägem iseendaks nagu olete!
09:09, Tundub 23. detsember 2016, 09:43
on õige jutt!
Kommentaariumi anonüümsed ja alalised sopapritsijad ongi sellised isikud, kes pole viitsinud või ei ole tahtnud haridust ja head eriala õppida, et siis normaalselt ja lahedalt oma palgast elada.
Tublidel ja töökatel eestlastel on oma visaduse tulemusena õpitud hea eriala, neil on ilusad kodud, mitu autot õues, hea toit laual, veel lapsed koolitatud või koolitamisel ja palju muud normaalseks eluks vajalik olemas.
Ainult selliseid - ilma hea hariduseta ja ilma südametunnistuseta indiviide - võetaksegi ekrekesikute trollivabrikusse väiksepalgalisele tööle, kes ise millegi hea poole ei püüa ega pole püüdnudki.
Ja sellepärast sellised levitavadki, ja veel käsu korras, anonüümselt igal pool oma vingu ja viha.
Kurb, aga tõsi!
Tundub jah23. detsember 2016, 10:50
...et sinul on samuti olulisemad koolid eluteel käimata jäänud,aga noh,sa ju nii ilusti siin kirjeldad seda.
IRL- iisamaareetur23. detsember 2016, 11:52
Lisa veel,et Eesti on viie rikkama riigi hulgas- tegelikult tagantpoolt. Haridus on enamikul mõtlevatel inimestel, see ei taga veel edu, kui puudub oskus tuult nuusutada ja peavooluga kaasa ujuda.
09:09-09:43 alaline sopaprits nr.123. detsember 2016, 13:09
No SINA oled ikka tõeline isamaareetur, kes oskab nii hästi lipitseda kus ja kellele vaja.Sinule ei lähe korda kaasinimese mured ega vaevad, näed vaid oma heaolu eesmärke. Ei ole see maailm nii ilus ja üllas, kui sina räägid, ja siit kumab läbi sinu tõeline pale- vihkamine ja vale. Kes sa selline oled, et siin õigusega kedagi süüdistad, neid ühtegi tundmata??
Anne23. detsember 2016, 09:06
Soovin presidendile kauneid jõule! Ja miks on meie rahva hulgas, ka jõulude aeg nii palju tigedust?
Annele23. detsember 2016, 09:48
see tige rahvas ei ole eestlased
vaid
ilma südametunnistuseta kremli poolt rahastatud trollivabriku palgalised töllid, kes anonüümselt alati ja igal pool ainult oma sõnnikut laotavad.
alan raadik [email protected]23. detsember 2016, 11:25
Ei ole siin mingeid trolle vaid pesueht eestlased kes ei ole valitseva korraga nõus. President on poliitilise lehmakauplemise tulem. Parteid täidavad oma taskuid. Rahvale aga juurde makse, makse. N-Liidus olime nägu Euroopa poole nüüd aga Euroopa tagumik. Ei ole Puutini sõber ega Kremli troll. Kõigile häid jõule Lugupidamisega Allan.
9:48 ise on tõeline vant aga ülbab siin23. detsember 2016, 13:25
Sina poolemeelne euro tentsik, sinu rahvas on Harku vanglas, mine laula oodi nendele, mitte tule siia eesti rahvast rääkima.Siin pole ühtegi SINU rahvast, kellele sina oma sõnnikut üritad kaela kallata. Enne keml, kui sinusugune allahu akbar, on selge!!!
23. detsember 2016, 13:26
Siis modereerige eestlaste sõimajad ka ära!
segi oled või?23. detsember 2016, 10:09
soovid häid jõulupühi inimesele, kes ütleb, et jõulusid pole olemas. Mina ükskord soovisin ka sellisele inimesel häid jõule ja vastu sain oi-oi millise sõnade laadungi. Ole ettevaatlikum inimesega, kes kohalikke kombeid ja tavasid ei austa.
Kas sa isegi seda ei tea`?23. detsember 2016, 11:46
Määratud president on ateist ja ei pea jõule. Head ramadaani.
Lihtne23. detsember 2016, 12:55
Vaesus teebki vihaseks. Nii sünnivad mässud.
Hm23. detsember 2016, 08:52
Ei tea, mis luulusid sealt veel tulemas on, et lihtsameelsed ikka usuks, et ta president on. Tegelikult on ta Brüsseli käpik ja lihtrahvast on tal pohlad. Minu arvamust need muinasjutud ei muuda.
ei mõista ta midagi,23. detsember 2016, 08:50
kui mõistaks, austaks ta kohalikke kombeid ja tavasid.
Mari23. detsember 2016, 09:15
Kas kohalike kommete all mõeldakse jälle seda va kirikuskäimise asja? Võiks ju lõpuks ometi omale selgeks teha, et meil on usuvabadus ja ammuks see ristiusk välja mõeldi. Mulle lausa meeldib, et president on nii isepäine ja kui tahab, siis käib kirikus, aga ei lähe sinna sellepärast, et keegi kuskil arvab, et presidendi amet kohustab - ei kohusta ikka küll. Vot!
23. detsember 2016, 11:43
ristiusk on palju kauem kestnud ja rohkem halba teinud kui uus president, kes alles alustab.
Juku Pupp23. detsember 2016, 13:38
Missuguseid kohalikke kombeid ja tavasid peab president austama? Esita loetelu. Ja millist kommet või tava president ei austa?
ma ka 23. detsember 2016, 16:52
ateist, kirikus muul ajal ei käi, kui aastate jooksul kellegi matusel. Jõulupühad on lihtsalt mingid pühad enne uue aasta saabumist. Miks ma peaksin külma kirikusse minema? Ja arvutage kokku, mitu inimest kirikusse mahub, siis korrutage see arv kirikute arvuga ja näete, et kirikus käib vaid tühine osa rahvast. Seega, mis traditsioon see on? Niisuguseid kirikus mittekäijate sõimu kasutavad vaid vägivaldsed usuhullud, kes nimetavad end kristlasteks.
.23. detsember 2016, 08:42
Juba Katariina II ütles, et:
"Rahvas ei pea nälgima. Kui leiba ei ole--siis söögu saia"
tarkpea23. detsember 2016, 08:44
See oli Marie Antoinette tegelikult, kes nii ütles.
abc23. detsember 2016, 09:40
..miks nad kooki ei söö?
sellepärast, 23. detsember 2016, 16:53
et lehmi on väheks jäänud ja tasuta suuromanikud ei anna.
23. detsember 2016, 08:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
indrekule223. detsember 2016, 09:40
mitu õltsi sa iga päev keresse keerad? Nagu näha, on sul arvuti olemas ja saad oma arvamust väljendada? Mis tööd sa teed, et sul raha ei ole? Jne küsiks...
krat pärnust 23. detsember 2016, 17:10
Sa indrek ole ültse vait
jutt või asi23. detsember 2016, 08:30
Putin teab ka,oli lihtne nõukogude inimene,vist isegi sapikaga sõitis,nüüd on boss,aga egas sellest venelane paremini ela,nii ka Eestis,nii et jälle mingi eimingi jutt presidendilt.
jama kuubis23. detsember 2016, 08:27
tal pole aimugi kuidas pensionär 300 eur. ära elab, aga elab.
Tubli, Mahvalda,23. detsember 2016, 08:18
6igust räägid! Liit kui lagunema hakkas, siis v6eti liikmeks Eesti ja riburada pidi k6ik need, kes suurt venemaad näljast eemal hoidsid. Need seal EL-is teavad, kus kivi all vähid peidus!
väike võltspisar kaamerate ees.23. detsember 2016, 07:59
Loeme Ärileht.ee ,28.sept.2016.Kersti Kaljulaid omab Tallinnas 4 kinnistut (korterid ja majad) ja ühte 1960 ruutmeetri suurust kinnistut Vääna-Jõesuus.Ilus elu,istud elu aeg kontoris,riigiametis ja saad rikkaks.
nonoh23. detsember 2016, 08:40
mida siis teha, et tal neid kinnistuid ei oleks, seda sa ju soovid? Kõige õigem oleks need ära jagada nendele, kellel kinnistuid ei ole , kellel pole mitte midagi - KODUTUTELE.
Teeksid tule põrandale ja oleks soe.
ehk23. detsember 2016, 09:43
loeksid vahelduseks oma raha. Paljud on nullist alustanud ja pole oma raha laiali loopinud ja maha joonud. Neil on kinnistud ja nad teevad tööd ka pensionärina. Isegi, kui selle töö eest suhteliselt vähe makstakse. Abiks ikka.
Loemegi oma raha 23. detsember 2016, 13:06
President saab palka rahva maksudelt kogutud rahast. Enne sai Euroopa maksumaksja rahast iga kuu 20 000.
eesti kodanik23. detsember 2016, 07:57
kõik naad soolapuhujad.tõstavad palka endil ja kellel juba üle 2500.häbi.
Inimlik inimene23. detsember 2016, 07:48
kusti23. detsember 2016, 09:08
Vanaema maalt23. detsember 2016, 07:33
Aga võime aru saada küll, et inimene ei pea harjuma vähkkasvajaga või samasuguse õuduse-terrorismiga. Ei olegi vaja kaotada mingit võimet, vaid neid võimeid võiks lisanduda, mis maailma parandada aitaks. Kas just nüüd maailma, hea, kui oma rahva muret pagulaste vägitegudest ei võetaks rassismi ilmingu või sallimatusena.Pikki piibleid võib kirjutada igaüks, sisu olgu lihtne ja mitte kahetimõistetav ilukirjandus.
Oi mis tore eksootika23. detsember 2016, 07:32
et kui raha ei oleks. Mõelda vaid, kui olla nii vaene, et sinu kammerteener on vaene, sinu aednik on vaene ja autojuht ka vaene.
Mjahh23. detsember 2016, 07:58
Mõistmine ja kogemine on 2 eriasja, kogemine on 10x hullem.
rashomon23. detsember 2016, 08:21
Just! Kaastunne, see pole haletsemine, vaid aktiivne soov aidata. Mitte, et oh sa mu ninnu-nännu, vaeseke, vaid tee konkreetselt midagi, et aidata!
23. detsember 2016, 08:28
Kammerteenritele kingitakse heategevuse eesmärgil poolik kapsapea, hambutu aednik saab kingituseks hambaharja ning pudeleid korjav autojuht saab kingituseks Pudelikorjaja käsiraamatu. Nii käib meil see eluke. Nagu Mnjahh mainib et mõistmine on üks asi, kuid vaesuse kogemine, mis on 10 x hullem, on juba teine asi.
tõepoolest23. detsember 2016, 07:30
Eilsetes uudistes oli Presidenti kena kuulata.
noh23. detsember 2016, 08:37
teda on alati ''kena'' kuulata, rääkida ta oskab, äkki kehtib tema kohta vanasõna--suuga teeb suure linna, käega ei kärbsepesagi.
eit23. detsember 2016, 16:59
president ei pea kellegi kätt hoidma vaid tal on võimalus olukorrale lahendust leida . mina 72 aastane eit ei saa aru , miks süüdistatakse naist , kellel on 4 last , kes tahtis geeniteadlaseks saada ja loobus , sest palk oli 400 krooni ja kahe lapse lasteaiatasu 200 krooni . loomulikult pole kõigil nii head õppimisvõimet , aga see lõputu hala ja teiste kadestamine on lihtsalt inetu . minul on hea meel targa ja ausa presidendi üle , kes ütles , et on pühendanud sellele , et kõik lapsed saaks elada eestis . ta on juba ka vanaema .
Vallasema valikud23. detsember 2016, 21:15
Lastel peaksid isad ka olema?
eurokontroljör parts23. detsember 2016, 07:13
kodukulud alla ...ihhihiii
pole kaotanud võimet...pole kaotanud...
wõimekus vaid tõuseb iga maksu-aktsiisiga IRW
Kutt23. detsember 2016, 07:06
Kui artikli eest raha ei kysi, siis saad aru kyll, et raha ei ole, presidendi juhtumised ka tasuliseks, no millest me veel räägime
pisut protokollist23. detsember 2016, 09:25
imelik jah et nii kõrgelt dekoreeritud inimene ei sea intervjuu andmise eeltingimuseks seda, et tema jutt ei oleks veebimeedias tasuline.
mis25. detsember 2016, 14:11
sa selle dekoreerimise all mõtlesid? Minu meelest on president üsna tagasihoidlikult dekoreeritud, kui sa seda ikka silmas pidasid? Kui arvad, et ta on hinnatud, siis sellekohta käib sõna koteeritud!
Al23. detsember 2016, 07:04
Kuulge depressioonis rotid,Kaljulaid on ainus tõsiseltvõetav president Eesti ajaloos.
MTi23. detsember 2016, 08:01
Hahahahaaa ... ülbe ja nipsakas eurokloun aga mitte president.
Ainuke tõsine kommentaator23. detsember 2016, 09:07
Vaata, et sa üle ei võta!
Toiduahela liikmele23. detsember 2016, 12:17
Eesti rahva nimetamine rottideks näitab teiesuguste tegelikku suhtumist rahvasse.
Võiksite mõelda, miks siis nii suur osa rahvast on depressioonis?
oo23. detsember 2016, 07:00
kommijaid ajab vihale igaüks, kes on oma eelneva eluga nii ümber käinud, et on saavutanud hariduse ja oskuse mingit tähelepanuväärset ametit pidada.
Tunnustatakse, ei sõimata, ehk kuldsete kätega töömeest, ehitajat, keevitajat, jne., sest need ametid tunduvad kättesaadavad ka kõige äpumatele. Aga ometi on ka need tegelikkuses kättesaadavad vaid arukatele,töökatele ja võimekatele.
Mis siis üle jääb? Ei muud, kui kasutada seda ainukest oskust, mis treenitakse käppa algkoolis kõigile lastele eesti keele tunnis. KIRJAOSKUSELE. Au ja tänu headele eesti keele õpetajatele, et ka kõige rumalamad kirjutavad grammatikareeglite järgi. Ükskõik mis teemal, ükskõik millise artikli alla oma rumalusele vastava "kommentaari". Ja neid on kirjutajal uhke üle vaadata, plussike panna . See on TASE.
äraostmatu23. detsember 2016, 07:16
niion niion..
rumalus on plussida ja miinustada...
tuleb osata elada ja mitte kaotada võimet alla lasta!
oo-le23. detsember 2016, 09:54
õigus on Sul. Iga mees oskab oma arust ehitada ja iga naine õmmelda ning iga vend kirjutab kommentaare. Kuidagi väga loomulikuks on muutunud hala, et palk on väike ja töö on raske. Siin maa peal ei ole enamusel inimestest kerge. Tundub, et mitte rahameestelgi, kes hommikul ärgates börsi noteeringuid vaatavad ja avastavad, et nad on öö jooksul 12 miljoni võrra vaesemaks jäänud. Mina rabasin oma poole koha eest kogu novembri ja detsembri iga päev 12 tundi tööd ja ei piiksu. Esiteks mulle mu töö meeldib ja teiseks tuleb see ära teha.
veel kord oo-le23. detsember 2016, 17:00
Kui kellelegi midagi ei meeldi ja ta ütleb selle otse välja,siis nii ongi õige. Ei ole vaja ajada jama,millest keegi aru ei saa. See käib sinu kohta oo ja see on sinu TASE.
23. detsember 2016, 06:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Annika23. detsember 2016, 07:52
Olen täieati nõus. Nagu õpetaha soeng
Annika23. detsember 2016, 07:53
rashomon23. detsember 2016, 08:25
Ta võiks Efka juuksuriga konsulteeruda. See tegi kolhoosi lüpsjamutile päris talutavaid frisuure.
maakas23. detsember 2016, 06:34
nimetu23. detsember 2016, 06:31
Kersti palju sa annetad, et sõna võtad.Sa ei tea vaesematest inimestest midagi kuidas nad elavad. Saadad kaarte 10 tuhat euri, anneta see lastele parem, mõtetu tegelane koos oma 101 jüngriga´´
23. detsember 2016, 07:51
Ehk oled mõttetu hoopis sa ise? Oled mõelnud?
Ehh24. detsember 2016, 09:11
Tavainimesed pole kunagi mõttetud, kui neid poleks, oleks ka esimesel Eestil vesi ahjus ja vaesus majas.
Ära seda unusta.
mahvalda23. detsember 2016, 06:09
kui nii siis on meil presidendiga vedanud
ainult, et ELile on määratud laguneda ja see pole populism , seda oli tunda juba paar aastat tagasi nagu oli oma neli-viis aastat tagasi tunda, et proua Kaljulaidile on määratud otsustajaks inimeseks saada, temast oli pikem artikkel Postimehe Arteris, juba siis oli selgelt tunda - temast saab inimene kellest räägitakse iga päev, vist pakkusin kommentaariumis tookord peaministrit, tookord oli ka tunne, et rahvas jääb temaga ka rahule
Kommu23. detsember 2016, 06:38
Kõik oleneb sellest, kuipalju ta jääb sõltuvaks rikkuritest ja pankuritest, meie kodanike vaesuse põhjustajatest.
Senised VIPid pole suutnud omakasu kiusatusele vastu panna ja rahva teenimise asemel on tegeldud hoopis oma kinnisvaraarendusega.
RS23. detsember 2016, 06:05
Tädi Kersti. Parem oleks kui sa vakka oleksid.
Noh minumeelest on meil lõpuks ometi23. detsember 2016, 06:45
23. detsember 2016, 07:52
Onu RS (hoidku jumal, et mitte tädi), samad sõnad sullegi
eit23. detsember 2016, 17:06
president pole teilevist tädi ja pole mõtet arvata , et meie president ei tea oma ameti piire .
Radedata23. detsember 2016, 18:37
Jaa nõustun, Kersti ole parem tasa!