Inimesed

Piret Krumm: "Meie peres on olnud alati kõige tähtsam armastus ja kas sinu välja­valitu on samasooline, musta­nahaline või venelane, pole olnud kunagi mingi argument." (81)

LISA KOMMENTAAR

ah18. detsember 2016, 14:47
mis nüüd mina,aga maailmajuhid arvavad nii:"Murdke noorus-ja te võidate rahvuse!See on meie deviis.Me võtame teie ühiskonnalt nooruse halvates seda seksi,rokiga,vägivallaga,alkoholismi,suitsetamisega ja narkootikumidega.Seetähendab,et me võtame teilt tuleviku.Me ründame pereväärtusi ja seda lõhkudes vähendame sündivust. "
meil ka18. detsember 2016, 20:13
isa ja onu olid samasoolised
erik18. detsember 2016, 09:51
kõrgendatud tähelepanuvajadus?
ee18. detsember 2016, 08:48
täitsa võimalik, kui ei tee vahet armastusel ja seksil.
mari18. detsember 2016, 08:45
No siis tuleb need variandid läbi proovida, siis on olukord kohe selgem.
K.K.18. detsember 2016, 03:09
Hm... termin "väljavalitu" eeldab, et sul on olnud mingi valim, kellede seast sa siis selle valiku tegid. Nö lõpliku vaaliku. Väljavalituks ei sobi nimetada seda isikut, kellega sa lihtsalt hetkel koos oled, kuna nii on asjaolud kujunenud.
Illusiooni lõpp18. detsember 2016, 03:01
See jutt lõpeb, kui lapsuke samasoolise mustaga koju ilmub ja emmele nende ühisest suurest õnnest teatab. Mäletan veel, kui üks meie tolleaegne tunnustatud klaverikunstnik koos tumeda Kuuba lauljannaga selle "rõõmsa" uudise teatavaks tegid ja kui palju nuuskpiiritust mõningate isikute toibutamiseks vaja läks.Siin ei saa naised brittidega koos elatud ja nüüd sellised julged avaldused, millel mingit katet pole.
ohhoo17. detsember 2016, 21:56
tolerastid möllavad jälle, juunikommud rahvast õpetama asunud (me ju kõik nii lollid, et ei tea, mis armastus on).
miks17. detsember 2016, 21:34
eelmodereeritud.ega ta surnud ole.
Muidugi muidugi17. detsember 2016, 18:23
kui rääkida usust, kirikust või õigusest referendumi korraldada, siis tohivad kõik tümitada, aga kui jutuks on multikulti või omasooiharus, siis hüppavad ajakirjanikud rindapidi otsekohe dotile.
Kurb oli kõike seda lugeda17. detsember 2016, 18:20
Mart Helme ütles väga õieti, et naised sünnitaks enne 27 eluaastat.
Alles lapse saamine paneb naise peas asjad ja proiriteedid paika.
Ega elu ei ole kesine püstijalakomöödia ja näosaate teiste järeleahvimine.
Kui "puberteet" liiga pikale venib, siis 50-selt on hilja last tahta. Jääb üle Türgist põgenikelaagrist mõni murjam võtta, nood seal vorbivad vaatamata elutingimustele.
17. detsember 2016, 18:05
loe,mode,see jutt siin on sulle.tea,mida siin eelmodereerida on,õhtuleht muutub järjest postimehe ja delfi sarnaseks,kus samasugused tsensorid 24/7 nagu öökullid istuvad ja valvavad sõnavabaduse üle!
isa nimel sellist jama ajada17. detsember 2016, 17:06
on vanemate solvamine, häbi. Hr Krumm selle üle kindlasti rõõmus ei oleks. Minu isa oli Hr Krummiga sõber ja tean seda hästi...
hr Kilgas17. detsember 2016, 19:40
ta17. detsember 2016, 23:49
isa ei ole Krumm vaid Kilgas
K.K.18. detsember 2016, 03:18
Hr. Krumm ei puutu siin asjasse. St ei kuulu bioloogiliste vanemate hulka. Usun, et mõlemad tema vanemad toetavad tema seisukohti.
seev on tellitud sallivuslugu17. detsember 2016, 17:01
See ei tee migrantide ja pigide kuritegusid vähemaks ega väiksemaks. Ei salli tulnukaid.
lõpetage17. detsember 2016, 16:58
see homopropaganda. Ei salli ja ei hakkagi eestlased seda homodust sallima.
noortel on kõik sassis17. detsember 2016, 16:57
ja vana legendaarne Krumm ise seda seisukohta täiesti kindlasti ei jaga. Noored on meedia kallutatuseee tõttu väga vildakil, kuigi hakkab lõpuks ka terve mõistus pead tõstma.
Peab sisse trükkima kirjavigu, et kommentaar avaldataks...
Jaanus!17. detsember 2016, 15:23
Rops17. detsember 2016, 15:07
Huvitav lugeda, et nende peres pannakse venelased ja neegrid eri kategooriasse, kui see pole rassism, siis mis see on?
Sa oled Kilgas17. detsember 2016, 15:03
mitte Krumm, emmekene teab väga hästi
17. detsember 2016, 21:54
Miks ainult emmekene, pole sellest mingit saladust tehtud.
Ega olegi17. detsember 2016, 14:53
Senikaua, kuni väljavalitu pole vant, neeger ega pervert
3 last17. detsember 2016, 13:16
ja 4 aastane onu koer ljutka ja kass fjodor
to: 3last17. detsember 2016, 16:38
Just. Ja ise seletab kõva häälega, et netikommentaarid teda ei huvita. Nagu arvutisse saab vaatab esimese asjana üle, mida temast räägitakse. Oi !!
nii see ikkagi pole17. detsember 2016, 12:50
Kôik on läinud paari armastuse pärast, aga mône aja pärast oleme lôhkise küna ees. Kuhu siis kadus armastus? Armastus on eeterlikult haihtuv element ja ühe öö vôi lühiajaliseks suhteks tôesti pole tähtis rahvus, kultuur, nahavärv.... Kui aga tahad luua perekonna, saada ja kasvatada lapsi, luua aia ja kodu, selline jutt on puht fantaasia ja sotsiaalselt ohtlik. Esmaabiellujatele rangelt keelatud. Aga tôsiselt, kuidas teha ôige valik ja et armastus kestaks? See pole antud kommi propos.
keda siis sellest loetelust17. detsember 2016, 12:46
ta enim eelistab, võiks ju ka seda öelda.
No17. detsember 2016, 12:49
üldjoontes on ju ainult samasoolisus neist see, mis kunagi ebanormaalseks peetud ja millega tänapäe siis kelkida tasub... See, mis rahvusest või rassist voodikaaslane on, ei ole kunagi eriti pilli puhunud, meil oli tänu kinnistele piiridele lihtsalt eriolukord päris kaua.
Ei tea midagi17. detsember 2016, 16:05
Nõuka ajal ikka sattus siia mõni kalalaevnikuks õppiv negru ja sellel oli siis lööki. Ikkagi eksootika.
see, et19. detsember 2016, 10:30
inimesed on erinevast rahvusest ja rassist on normaalne. samasoolisus mitte. sellega ei tasu kelkida, seda ei pea ka vihkama. las inimene elab nagu oskab, samasoolisust pole keegi omale valinud, see on paratamatus. sel teemal targutamiseks oleks õigus vaid sellel, kes on ise olnud algul padugei, ometi osanud end ehtsaks heteroks kenasti ümber kujundada. aga paraku nii võimekat ega osavat ei ole veel nähtud. sallimatu ja viha täis olla on ju palju lihtsam, eks ole?
te modereerite minu kommi19. detsember 2016, 10:34
aga lasete vabalt läbi ehtsa rassistliku sõimu ning mõnitava lahmimise. tõesti, ei ole sõnu.
ätt.17. detsember 2016, 13:25
Kõiki olen proovinud ja ei eelista kedagi.
17. detsember 2016, 12:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
EI noh see...17. detsember 2016, 12:51
Eks me kõik ju, teatud piirides! Kas näiteks keevitaja on prostituut, kui ta roostes vanarauda tükkideks laseb?
Sallivus...17. detsember 2016, 12:32
...on vaimuhaigus, mis on kahjulik turvalisele ühiskonnale.
aga18. detsember 2016, 14:52
mida sa lammastele ikka lohutuseks ütled,keda tapamajja viiakse?
17. detsember 2016, 12:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
17. detsember 2016, 12:31
Kuidas on oma tasemega, loodan et oled täitsa Jumala tasemel, vähemaga sa ju ei leppi.
17. detsember 2016, 13:19
Ei ole sa Jumala tasemel , rahvas teab
Dr. Noormann17. detsember 2016, 12:14
Kõige rohkem on armastuse moodi ja usutav see tunne, mis on oma lähedaste vahel. Seksuaalne armastus sättunu ja teiste tabamatute vastu ei küündi kunagi tõelise armastuse, kui ideaali lähedalegi.
Aga kus sellises vanuses noorik seda teadma peab. Selle tarkuse vääriliseks teeb teda ainult isiklik elukogemus.
17. detsember 2016, 12:33
Ju tema peres on ja mõni temast vanem, kuidas muidu ta ise oleks sündinud;D
Älis17. detsember 2016, 12:06
Tuleks täpsustada ka sõna "argument" tähendust.. See tähendab tõestusvahendit.
erapooletu17. detsember 2016, 11:46
Autoga sõites ikka päris imestan, kui palju metsa maha võetakse. Tühjad langid kahel pool maanteed. Läksin suvel marjule, metsa järgi teadsin, kust metsa sisse minna. Aga enam pole metsa, mille järgi orienteeruda. Ainult palgihunnikud tee ääres. Jõulupuu võtmiseks suured eeskirjad, et seal ei tohi ja sealt ei tohi. Aasta pärast lageraie, jõulupuud metsakõduks...
kullakallis erappoletu17. detsember 2016, 12:35
Sa tule autost välja ja mine metsa, soovitavalt avalisilmi, mitte pooletoobiste plakatite ja loosungite tagant kinnisilmi kisendades nagu see nn. looduskaitsjatele-linnarohelistele tavaks on.
Vandersell17. detsember 2016, 13:20
Mina olen hulkur ja täpselt tean, et asi on väga hull
jah17. detsember 2016, 11:15
vägagi nõus, andekas, ilus ja tubli tüdruk :)
Äkki ongi17. detsember 2016, 11:39
aga miks ta siis sellisels alale vahel ronib, mida ta sugugi ei valda? Tema stand-up katsetus oli ikka... No vaadata oli piinlik, ehkki ise laval ei olnud! Elevil häälega tüdruk räägib vanu andkdoote - päris nii lihtne see ka ei ole. Tuttavail pidavat olema viisakas kiita inimest selle eest, milles too eriti hale on, aga mida hirmsasti teha tahab... Aga ilus on ta küll, tubli ehk ka ja mingi koha pealt kindlasti andekas.
ziidiuss17. detsember 2016, 18:09
Tema stand-up katsetus oli ikka... väga super.
No aga17. detsember 2016, 21:25
vaata-kuula kolm korda päevas, keeldu ju ei ole :)
17. detsember 2016, 11:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Teksti mõistmine17. detsember 2016, 12:34
Perest ju jutt mitte ühest isikust
Skoor17. detsember 2016, 13:21
Kes siis meie ajal teksti loeb, nagunii ei saa aru, irw
Prognoos17. detsember 2016, 11:08
Üsna lähedal on aeg, mil mehed hakkavad endale naisi tooma Venemaalt, sest seal on veel arukaid saadaval. Paljud aga kolivad siinse hipinduse ja pealesurutud mõistusevastasete tegevuste eest hoopis ise Venemaale.
Mujale "välismaale" pole enam mõtet kolida, sest seal valitseb samasugune hullus. Venemaa ja Valgevene on veel säilitanud iseseisvuse.
Kuidagi taotluslik tundub see asjade sinnapoole nügimine ja arvatavasti juhitakse seda sealt amäärikast või konksudemaalt.
rohutirts17. detsember 2016, 12:55
Hiinlased jôudsid meist ette, nii mees kui naissugu. Väga hinnas.
rekkamees17. detsember 2016, 14:41
See prognoos on vägagi normaalne.Olen Eesti firma all Venemaad sõitnud pea 15 aastat,Soome firmas 10+ aastat samal suunal...tõtt öelda olen sellel "prognoosil" mõttes nii mõnelgi korral pikemalt peatuma jäänud. Olen eas,kus ei istu mulle see sallivus kohe mitte üks gramm! Feminism seda enam,sest ei saa aru,mil määral naistele ülekohut tehtud on... Priviligeeritud seisuses olid nad ju juba nõuka ajal,kus üksikemad eeljärjekorras korterid said.Kohtus mehe vastu saavad nad,üksikute eranditeta,alati õiguse. Nüüd lisaks veel mees-,nais-,kesk- ja samasoolised.Lisaks kõigele veel kimpude viisi peale poliitikat,mida mõistus tõrgub vastu võtmast.Tean läbi ja lõhki Venemaa elu ja vaieldamatult on naised seal kaunid ning veel rikkumata. Painab mõte,et on viimane aeg jalutada Vene konsulaati ning...No pagan võtaks,hullemat ju ikka ei tule,võin ju vabalt ka vastupidist marsruuti sõita,Venemaa-EU. :D :D
head teed18. detsember 2016, 00:48
Absoluutselt!19. detsember 2016, 13:28
Kui sul on õnnestunud 10 aastat soomlaste all sõites ka residendiks saada ja hakkaksid saama Soome pensioni- oleksid Venemaal ikka hull tegija!
Saaksid pensioni arvan, selle 10 aasta eest ca 1500 EUR ja elaksid maal, kus on elu 3x odavam kui Eestis, seega- sama, kui elaksid siin ja saaksid pensioni 4500 EUR kuus. Elama sätiks kusagile Velikije-Luki või Petseri kant- siis saaks säästetud rahaga siin sugulaste ees laiamas ka veel käia ;).
aga19. detsember 2016, 23:17
sa võid ju minna sinna venemaale, kes keelab.
päka17. detsember 2016, 11:07
Mina arvan, et abikaasa peaks olema ikka samast kultuuri piirkonnast kus isegi. Mu ema oli Venemaal sündinud eestlane, kes kasvas ka seal üles ja käis sealses koolis, vene koolis. Abiellus siinse eestlasega. Kodune keel oli eesti keel ja ema ise ka rääkis puhast aktsendivaba eesti keelt aga pea oli tal vene vaimu täis. Andis tunda, et ta oli teisest kultuuri piirkonnast pärit. Seetõttu olid ka peres pidevad arusaamatused kuna isa ja ema said ühtedest ja samadest asjadest tihti täitsa eri moodi aru ja suhtumised olid ka erinevad. Lühidalt öeldes, kui keegi ütleb, et tal pole vahet, kas abielluda eestlasega või mõne neegrist või moslemist mehega, siis andke andeks aga see on erakordselt lihtsameelne jutt. On ikka vahe küll. Niikui esialgne armastus aastatega jaheneb, hakkavad kohe ilmnema kultuuri erinevused. Rumalus oleks selle asjaoluga mitte arvestada.
Absoluutselt17. detsember 2016, 13:03
nõus!Ma poleks iialgi osanud ennast täpsemini väljenduda.Minu puhul oleks täiesti välistatud teisest rassist inimesega enda sidumine,venelase ignoreerimine on mulle aga maast-madalast selgeks õpetatud ning see tähendab,et nendega(slaavi naistega)ei mingit tegemist.Isegi sellest rahvusest prostituudid ei tule kõne allagi!
pensionär Eedu17. detsember 2016, 10:49
sisum ei viitsi lugeda, aga pealkirja kommenteeriks nii, et mustadest ja omasooiharatest ei sobiks küll isegi kirjutada ja nendele mitte mõtelda aga vene rahvuse kohta on ainult head öelda. Omal olnud elu jooksul kaks abikaasat ja mõlemad vene rahvusest. Eesti naist pole kunagi soovinud ega soovita ka vaenlasele. Ahned, kiuslikud, laisad, vingujad ja nii edasi.
Lugedes su kommi17. detsember 2016, 10:56
Siis vaevalt ükski eestlane sinuga suhelda tahab, veel vähem abielluda. Tsurkad ja venelased pole eesti tüdrukutele kunagi peale läinud.
Miks?17. detsember 2016, 11:01
Must naine on hulga puhtam, ausam, truum ja töökam, kui mõni irka või Ljutka.
Soh!17. detsember 2016, 12:44
"Must naine on hulga puhtam, ausam, truum ja töökam"
On's ikka? Ja palju sul nendega kogemusi on? Minu kokkupuuted nendega on küll masendavapoolsed olnud, olgugi et olen viimane inimene, keda rassistiks võiks nimetada - pigem nende hulgast, keda liberaal-multikultideks sõimatakse... Või et must naine on truu ja töökas, see on midagi uut!
OK17. detsember 2016, 12:46
aafrika külas ehk ongi mustad naised töökad, ei tea, ei ole käinud, seal elamisest rääkimata.
17. detsember 2016, 11:04
vaata aga Eedut, tema teab täpselt, millest kirjutada sobib, milline naine sobib.Sihukest eedut ei soovitaks ka kellelegi, kes naiste kohta niimoodi lahmib.Ikka mina, mina, mina...
Eedu?17. detsember 2016, 11:11
Kas sa mitte Jeedik pole? Tollel on raudhammastega baabad ümber kogu aeg, krunnid peas ja vildid jalas.
moni17. detsember 2016, 10:41
niisuguse üllitise eest makstakse ka vist hästi, ilmselt raha ei haise
???? 17. detsember 2016, 10:32
minule sellised '' kaasajooksikutest'' kultuuritegelased ei meeldi, tuletab meelde neljakümnendal aastal toimunut kui ajaloo spiraali meenutada
Gunnar Stahl17. detsember 2016, 10:21
Tolerastid jälle aktsioonis, mis on iseenesest väga ohtlik, sest siis on oodata järjekordset mustade korraldatud massilist valgete mõrvamist.
moodne vist17. detsember 2016, 10:08
Kilgasel kõik teada olevad naised valged Emme Karismaal ka 3 meest valged, midagi on siin jutus mäda
17. detsember 2016, 16:22
Valged jah, aga üks Kilgase naistest oli vähemalt nime poolest (Tatjana Bassova)venelanna küll.
nahkasateed17. detsember 2016, 09:59
Selliste lausete loopimisel on omad tagajärjed. Ei pruugi karjäärile hästi mõjuda.
Nja17. detsember 2016, 09:55
Kas sellel jutul ka jõudu on või juba kogetud nö: ebatavalist armastust.
17. detsember 2016, 09:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
17. detsember 2016, 11:06
Sa oled ju päris napakas.
armas17. detsember 2016, 09:48
ilus, julge ja tubli noor inimene
Ajalugu17. detsember 2016, 09:25
Selles peres on alati olnud üks suur vale. Kelle nime sa kannad ja kelle laps sa oled.
yll17. detsember 2016, 09:49
ja mis peamine---peasi et saaks riigi kulul nn "eesti" kultuuri teha.aga nad et saa sellest aru et nende palk peaks tulema tulemist piletitulu miinus majakulud.edasine on juba neile
tuumateadus et eestlast ei juvitagi nahavärv vaid lihtsalt ärge tulege oma eluaegset ülalpidamist vajavate mustade pagulastega.neid on miljardeid!
Vmaamiis17. detsember 2016, 09:05
Kas ikka adud,mida väljendad..??!!
hobihall17. detsember 2016, 08:59
Tuleks täpsustada nii pere kui armastuse mõistet.
hh17. detsember 2016, 08:52
arvamusliider17. detsember 2016, 08:42
ära nüüd nii ruttu endale ka vett peale tõmba
muidu lähed ka allavett nagu ehvka
Ei ta lähe kuskile17. detsember 2016, 10:41
Aga sina võid olla arvamusliider küla poetaga!