Tele

TV3 VIDEO | Purupurjus Madis Milling Riigikogu ööistungil: konjak tööl on täitsa normaalne (208)

LISA KOMMENTAAR

Kommentaarid on liigsed.18. detsember 2016, 00:26
Ootame ja vaatame, mis edasi sündima hakkab.
Lembit16. detsember 2016, 22:51
Ööistungid tuleks üldse ära keelata, puhas lollus järjekordselt! Mis seadusi nõnda vastu võetakse, unised ja alkohooolsed meie riigiesindajad? Isver, igasugune kord puudub!
Nja17. detsember 2016, 10:11
Vabandust, et vahele segan aga siiski jäi üks küsimus "kummitama". See oleks ka nö: suure ringi küsimus. Kui eelmine President sai puhkuse hüvitist 24h.7 eest ja olevat tööl olnud jne. Tema küll tarbis tööl olles (Folk jne.) õlut, olles ise tööl (sai selle eest tasu). Miks selle näite kohaselt Milling tarbida ei või olles ise samuti tööl nagu President. Koht ja aeg ei oma tähtsust, sest see tegevus toimub maksumaksja raha eest.
NB: Mul ei ole nende inimeste vastu mitte midagi aga siiski peaks olema reeglid!
Kui president oleks tarbind õlut Riigikogus ei omaks tähtsust sest tema oli 24/7 tööl.
Miks Milling ei või ?
Ants16. detsember 2016, 22:43
Ega midagi, kui Milling, kui Riigikogu liige võib tööajal viina visata, siis miks tehakse alkoholi vastast reklaami üldse. Ma võtan omale sellest koopia ja tahaks näha, kuidas tööandja mind lahti laseb, lähen kohtusse, kuidas üks võib, aga teine mitte.
autojuht.16. detsember 2016, 20:55
Pikamaa autojuhi töö ka raske.
ohhpergele16. detsember 2016, 20:37
meie poliitiline seis ei aja mitte jooma vaid ajab s..tta keema!!!
Riigikogu =ALKOkogu ?16. detsember 2016, 19:22
tööandjal on õigus seaduse järgi kontrollida kainust , seega iga Eesti kodanik(valija on tööandja :)) võib minna alkomeetriga Riigikogu uksele ja paluda puhuda enne või peale istungit
HÄBI meie rahva esindajatele!16. detsember 2016, 18:55
Kes niisuguseid küll Riigikogusse valib!Mida ta seal oskab teha?Kas Millingul on majandusharidus või juristi haridus või mis tema elukutse on?Ainult Silvi oligi või?Kui inimesed niisuguse tsirkusetegija valivad,siis nad on ju ise süüdi. Kus on valijate mõistus?Mida te,inimesed mõtlete,kui neid artiste valite?Aunaste kükitab seal nagu hunnik õnnetust,kui telekas vahel näitama juhtub.Kui inimene ei jaga millestki ööd ega mütsi,siis võib ikka piin olla küll seal iga jumala päev istuda.Ka suure raha eest.Milling peaks Riigikogust lahkuma.
valija 16. detsember 2016, 18:23
Nagu teada on riigikogu liikmed niiöelda rahva poolt valitud . Nad otsustavad rahva heaolu ja käekäigu üle om mõõdupuuga . Unustavad aga ära võtta kui polnud seal . SEE ON SEE NIINIMETATUD ESIMENE EESTI?. Käputäis ametnikke kaasaarvatud valimisringkond kus peetakse normaalseks 4000 kuni 10000 kuu sissetulekuid ja lähtuvalt sealt seadusi. NIINIMETATUD TEIST EESTIT EI HUVITA SEADUSED SEEGA MUU. See on äri topi kuuluv seltskond,kes elab omaette. Lõpuks jääb see niiöelda Kolmas Eesti,kes saab palka,maksab makse ja elab EsimesebEesti poolt loodud seaduste raames vaesuspiiri. ? Kas peab rikas riigikogu liigese tegema öösel ületunde kui ei otsusta midagi või em ei saa oma puudumise tõttu tööga hakkama. Ka komisjonid.
Joovet EV seaduste alusel reguleerib Ppolitsei ja Piirivalveameti seaduse lõige .Miks maarahvale tehakse vastavalt tunnustele alkomeetritest või vereanalüüsi. Kas siniverelistel riigi hüvede osas on see keelatud. Endisel peaministril soovitan lähtuda seadustest. MIS ASJAST ARVAB PRESIDENT ???
to valija ja president 16. detsember 2016, 19:05
selle juhtumi alusel tuleks võtta ära Millingul auaste ja riiklikud autasud - märgid
Gil16. detsember 2016, 17:40
Väga ebatõenäoline siiski, et oli purupurjus. "Siil udus" sümptomid tekivad ka sellise öö läbi kestva solgutamise peale: silm läheb halliks, keel sõlme ja juhe kipub kokku jooksma. Kõik inimesed ei talu võrdselt. Kuna anomaalsest hääletamisest midagi kuulda pole olnud, ei ole siit ka mingit keissi välja imeda.
no jah16. detsember 2016, 16:29
ma alles nüüd nägin selle video ära.
olgem ausad, minu meelest polnud milling ainus, kes purjus oli.
seal võis ju teisigi kohata. või tõesti ainult väsimus?
Radist16. detsember 2016, 16:16
Ütlen otse: ma ei poolda parlamendi väitlustaktikas ei summutavaid kõnesid (Briti) ega ööistungeid (Eesti). Jutud peaks ära rääkima normaalsel tööajal.
.
Mis puutub teemasse, siis ütles peksupoiss oma arvamuse ära. TV3 reporter samuti.
ARVAJA16. detsember 2016, 16:02
Rikkad ja ilusad võivad töö juures juua. Kas neile ei kehtigi piirangud.
muie16. detsember 2016, 16:12
Pole see kärss midagi nii rikas või veel vähem ilus...
Täpsustaja16. detsember 2016, 19:41
Mitte rikkad ja ilusad vaid Vanad ja kobedad. Milling ei suuda rollist ikka veel välja tulla.
pidamatus16. detsember 2016, 15:41
Hea veel,et kusagile Toompeal nurka ei kusnud nagu tegid seda Kalle-Juku Raidi sõbrad riigikogus keegi reformierakonnast kusi ka kunagi kõrtsis nurka
Paul16. detsember 2016, 15:13
See jama, mis meie riigis ja riigikogus toimub, ajabki jooma.
Loomulikult16. detsember 2016, 15:06
Selline mees peaks kohe Kaitseliidust lahkuma!
Andres16. detsember 2016, 13:26
Moderaator jälle "VIILUTAB VORSTI"!
vaatleja16. detsember 2016, 13:21
Reahvas valis riigikogu ja nende valimistega andis ta riigikogule voitused/mantaadi tegutseda nii,et Eesti elu edeneks ja rahva elujärg paraneks....kas aga MAKSUDE TÕSTMINE parandsab rahva elujärge??
10116. detsember 2016, 16:13
Rahvas pole midagi valinud. E-valimised on näide laaseimast pettusest!
tibu16. detsember 2016, 13:15
täisa õige asi..ega seal selliseid otsuseid , ngu praeu vastu võetase,ei saagi kaine peaga vastu võtta.
siss16. detsember 2016, 13:06
Siililegi selge , et purjuspäi tööl olemine on taunitav ja karistatav , kuid kui mõelda üks samm tagasi ehk siis tööpäeva pikkuse suhtes , mida ütleb sellise ööistungi kohta Töö- ja puhkeaja seadus ? On ju nii , et autojuht , kes on oma tunnid täissõitnud , kohustus puhata kuna ta loetakse teistele kodanikele ohtlikuks elemendiks olevaks. Miks võib Riigikogu olla samasugune potentsiaalne ohu allikas , kuna ületöötamise tõttu ei ole nad võimelised olukorda adekvaatselt hindama ?
rein16. detsember 2016, 13:01
mida rahvateenril jätkub. vist juttu ja ülbust. mis aga puudu ? vist elementaarne eetikatunne
...16. detsember 2016, 12:50
Mis neist näitlejatest ja lauljatest, sportlastest ikka tahta - ise olete nad sinna valinud.... Mina ei käi juba ammu valimas , sest pole kedagi normaalset.
Andres16. detsember 2016, 13:08
Kipub olema vargaid, (rooli)joodikuid, pe--raste ja muude harulduste kogu.
Naivism vohab17. detsember 2016, 18:59
Kes küll valib mingeid taneltalvesid, millinguid, aunasteid ja muud pahna Riigikogusse. Kus te mõistus on, inimesed!
Teet16. detsember 2016, 12:22
Mine p*erse milling.sa võtad vastu otsuseid mis mõjutavad minu elu.austust võiks rohkem olla.
hea Teet16. detsember 2016, 12:34
Saa aru, et aega pole, lihtsalt -pole aega ! Üks seadus ajab teist taga aga neid peab ju keegi veel looma ka.
eesti kodanik16. detsember 2016, 12:18
vast ainuke kaine mõistusga mees.
pullimees16. detsember 2016, 11:46
Õige mees ongi n----i,napsi ja naljamees !
Mann16. detsember 2016, 11:44
Pole hullu midagi. Meie majandus seisab ju ainult alkoholi najal püsti. Üks õlletööstuse juht rääkis telekas, et kui õlle hind tõuseb, siis maapoed sulgevad uksed, turistid ei tule enam meile jne. See hala käib iga päev ja seal riigikogus on ju samuti meie kaasmaalased ja alkohol on ju elu alus!
Riigikogu16. detsember 2016, 12:55
baaris tuleks vastavalt " istumispalgale " kehtestada alkoholi erihinnad. Näiteks pits konjakit 50 eur, klaas õlut 20 eur. Peagi baar suletakse ja avatakse bussiliin Riigikogu - Läti alkopood.
ja ja 16. detsember 2016, 11:41
kujutage nüüd ette,et saadate lapse kooli ja pärast ta räägib teile,et õpetaja maandas stressi paari pitsi konjakiga ...Või lähete arstile,kes on enne natuke napsutanud, oli teisel stressirohkepäev.See oleks ju mõeldamatu,oleksite ju esimesed selle õpetaja või arsti kalla. Nüüd siis küsiks,et mille poolest see riigikogulane parem on ,et tema võib ???
nõme16. detsember 2016, 11:37
Purupurjus??? Kas see sõna on klikikorjamiseks?
16. detsember 2016, 11:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Neid 16. detsember 2016, 12:58
terve mõistusega riigikogulasi saab sõrmedel üles lugeda. Enamik ongi mingi laksu all või vajaksid med. vaimset kontrolli ja ravi.
nojah16. detsember 2016, 11:34
avaliku huvi puudumise tõttu jäävad asjad nii nagu nad on. . .
jussike16. detsember 2016, 11:19
no sedasi see elu seal käib-kohvikusse konjakile ja saali upakile vöi siis magama!!!!kaua selline joodikute-pättide kamp seal toompeal öilmitseb???
Juku16. detsember 2016, 11:30
arvan et kaua, sest elu seal mäel on kui helesinine ilus näidend.
No16. detsember 2016, 11:15
Milling luges ilmselt huviga Ossinovski reklaame! Ja mõjuski! Lausa huvitav!
piltnik16. detsember 2016, 11:37
vaatad pilti ja näed juba näost kui härga täis võib ikka üks seaduseandja olla !
Nolla pilkku viisi16. detsember 2016, 11:13
elukunstnik16. detsember 2016, 11:43
pildi järgi otsustades on see lell jäledalt härga täis !
Imelugu16. detsember 2016, 11:06
tavaliselt lastakse purjutaja töökohast lahti, aga valitsuses need reeglid vist ei toimi. Kahju ja see peab olema noortele eeskujuks.
jäta lora16. detsember 2016, 11:34
Peremees ,kes rahvale korraldusi, käske ja raha jagab ei hakka ega saagi iseennast lahti lasta.Ta võib vaid oma elujärge veelgi parandada.Ka uus tulija Võrust on juba harjunud elu pahupoole ,ehk Olümpose "töörütmiga".
juku 216. detsember 2016, 12:12
lahti lastakse tava inimesed aga need on oma arust jumalad ja neile seadused ei kehti
Mina16. detsember 2016, 10:13
Ega see asi nii hirmus ka ei olnud kui pealkiri ütleb.Uudise kirjutaja oli vist ise purupurjus et ei tee vahet kas inimene on purupurjus või natuke svipsis.Saaks aga kõik täis lagastada.
Tiit16. detsember 2016, 11:10
Riigikogus on juba ette öeldud kuidas peab hääletama. Senikaua kuni jouad kätt tosta ja näed millist nuppu vajutada pole probleemi.
vana toriseja16. detsember 2016, 19:59
Alles oli kui üks mees vabandas, et ei jõudnud piisavalt kiiresti rohelist nuppu vajutada (KESK).
Kui Milling ei saa ühte õhtut olla kärakata tuleb minna ravile.
oeh16. detsember 2016, 10:13
Muust pole rääkida? Kui poliitikast on selline tsirkus tehtud, ongi keeruline kaineks jääda. Milling on vähemalt aus mees olnud.
tehtud?16. detsember 2016, 10:52
antud konkreetse ööistungi, sinu sõnastuses tsirkuse, algatajaks oli ju Millingu koduerakond, st. reformierakond. Aga Milling on kiiresti reformierakonna ülbuse ära õppinud. Dressipüksid jalga ja Valdurit mängima nendesamade punaste, pohmellis silmadega, nii nagu Valdur oli, õllepudel pidevalt käes. Seal rollis oli ka pidevas uimas.
nojah....16. detsember 2016, 10:13
Aferist,pane kleit tagasi selga,ilma kleidita oled sa ei keegi!
Labane rämps16. detsember 2016, 10:10
Jaan Rand16. detsember 2016, 10:06
selline siis ongi Eesti Vabariigi seadusandliku võimu Riigikogu tegelik pale - purjus rahvasaadikud ,kes võtavad vastu riiklikult tähtsaid otsuseid.
Häbi .
Riigikogu16. detsember 2016, 09:56
on joomisega täielik CCCP,siis sai ka tööajal vabalt juua
16. detsember 2016, 11:40
ja kus sa siis töötasid , et CCCP ajal kõiksema aeg pilves olla said ?Mina töötasin kolhoosis ja seal sai juba teise hoiatuse järel tööst priiks
Vanaema maalt16. detsember 2016, 09:40
Vaat siis kui tore, ise võtame vastu seadusi, kui hirmus on alko ja tubakas, ise esimesed kuritarvitajad Riigikogus. Ausõna, see seltskond oleks tulnud laiali saata ja uued valimised korraldada. Muidugi poleks ka siis olnud välistatud saast, on seda seal alati mingilmääral sees olnud. Ega ta seal ihuüksi joonud, ikka omasugustega pundis.
Tallin TV16. detsember 2016, 09:35
Meil on poisid kõik kained.
Juku:16. detsember 2016, 09:13
Issi, miks riigikogus võib juua.
Sellepärast pojake, et nad on mures eesti rahva pärast.
Ossaaa16. detsember 2016, 09:10
ja toimub kõik Ossinovski silme all :P Autot ei või juhtida joobes aga riiki võib???? Mis veel siis saaks kui narkokoer sealt läbi jalutaks? Maksumaksjana mina küll ei taha joodikule palka maksta, et riigikogus tola saab mängida.
kodanik valija16. detsember 2016, 09:07
Mis purupurjus, natuke svipsis ja väsinud, selline ajakirjanduslik mula ajab vihale
nõustuja16. detsember 2016, 11:40
Mind ka. Lihtsalt labane.Käivad nagu vuajeristid piilumas,kust saaks mingi lolli loo ja klikke.
.16. detsember 2016, 09:05
Ega riik pole takso, mida purjus peaga juhtida ei saa.
Taksojuht paneb täis peaga puusse--kliendid surnud ja sandid.
Riigi "juht"paneb mõne seadusega metsa--valijad kannatavad kuidagi selle ära. Ehk järgmine kandidaat on kainem, teeb "vigade paranduse".
appi, appi, appi16. detsember 2016, 09:04
punkt 1. Milliseid adekvaatseid seadusi võetakse sellises olekus vastu? (Inimesed on üleväsinud, mõni natuke vintis ja koju tahavad kõik...). Punkt 2. Minister tahab vaat et alkomüügi peaaegu lõpetada, aga selle sama otsuse võtavad vastu ebakained olekus isikud? Punkt 3. Milleks lubatakse üldse ööistungeid? Kus on töö- ja puhkeaja seadus, mida tavakodanikud peavad täitma? Kui mina oleksin riigikogulane, häbeneksin silmad peast. Iial, mitte iial ei vaata ma poliitika poolegi...niivõrd ära lörtsitud on see amet!
mis krt.16. detsember 2016, 10:23
nagu Milling üksi oleks seal svipsis olnud, isegi mõned daamid olid kuidagi rõõmsad.
To:mis krt.16. detsember 2016, 15:21
Too mõni nimi avalikuse ette nimelt millised naisolevused olid sinuarvates kuidagi rõõmsad
Lisaja16. detsember 2016, 10:46
ja Punkt 4: mida ütleb seadus alkoholijoobes tööl oleku kohta?
Aix16. detsember 2016, 08:47
Tubli, on aru saanud et ega kaine peaga seda tööd nendega koos teha ei saa...
Joller16. detsember 2016, 08:42
Vadakus narr. Oleks ta öelnud, et jah, pingutasin üle, see oli üsna kohatu ja kindlasti ei tohi korduda, oleks natuke urisetud ja see asi unustatud. Nüüd aga väidab Milling, et kõik oli kena ja asjakohane. Nii hakatakse teda edaspidi mäletama uue nimega: ProMilling, labane alkokogulane.
Marconi16. detsember 2016, 08:41
Purupurjus??? On ikka pealkiri ....
8:41Puru...16. detsember 2016, 09:44
Aga ehk oligi? Väikesest promillingust poleks arugi saadud aga kui saali talutama peab, siis midagi ikka oli.
kui16. detsember 2016, 10:25
ta nii purjus oleks olnud, poleks teda saali tagasi ''talutatud''
tige16. detsember 2016, 08:17
nii tehakse ja võetakse vastu seadusi .Vastu võtta seadus,et tagasi kutsuda kõik muiduistujad ja joodikud,samuti riigikogu puhvetis lõpetada alkoholi müük ja kohe.Olen valija ja võin seda nõuda,kuigi ei tehta seda.Häbi milling!
tige16. detsember 2016, 07:55
Milling ma olin sinu valija,mul on südamest häbi su pärast ja ilmselt pole sa ainuke.Minna sinna suurt raha teenima ja siis juua ,seepärast meie riik järjest vaobki ikka madalamale.Sellised joodikud ja lihtsalt istujad tuleks sealt tagasikutsuda.Selline seadus peaks olema.Näitasid kes sa tegelikult oled.
üks vanaema16. detsember 2016, 20:29
Kuule,"tige", uskumatu,et ise valisid selle tühise Millingu sinna . Miks? Mitte ei saa aru neist inimestest,kes selliseid ilma majandushariduseta tegelasi riigikogusse valivad!
turakas16. detsember 2016, 07:54
Parem svipsis ja tark kui kaine ja turakas...Nimesid ei maini.
7:54 ütle oma nimi16. detsember 2016, 09:49
Oi, või kohe joomises ongi mõne tarkus, sellistega 5 rikkama hulka saab üsna ruttu. Kes on su sõbrad, see oled ka ise-joodik.
Juss16. detsember 2016, 07:50
Seepärast seadused nii vildakad oñgi
Mina16. detsember 2016, 07:16
mis on karistuseks töökohal alko. tarvitamise tõttu, kas riigikogus ei kehti seadused et alkohol öösel ka müügil ,aga muidugi see ju näitabki kust algab ebavõrdsus,Milling ei peaks küll saalis istuma ja tundus ise veel ülbegi olema,kas siis sellised ongi meie seaduste loojad,Kohutav mis riik see on,vaatasin uudistest et see tegi mõnelegi nalja veel aga mina tunnen küll häbi,ref. peakski opositsioonis olema,mõttetud tegelased.
oled ikka otakas16. detsember 2016, 08:41
riigikogus töötab baar ja seal käib läbu ööpäev läbi.
selline asi näitabki, kui mõttetu koht on riigikogu, kui mõttetud inimesed seal koos on16. detsember 2016, 07:15
ja kuidas tegelikult ei sõitu sinust mitte midagi, ole sa kohal, ole sa kodus, ole sa täis või ole sa kaine. mitte midagi ei sõltu. kõik on nagunii tagatubades otsustatud.
täiesti mõttetu asutus. laiali saata. ja üldse mitte enam valida.
vastupidi16. detsember 2016, 08:43
just see näitabki kui nutikad Ostap Penderid seal koos on. Nad tõmbavad su alukad jalast nii, et pealmised dressid ei liigugi. See seltskond oskab pügada .
16. detsember 2016, 05:53
kurrivaim,no las ta võttis selle pitsi,no rohkem sa madis küll võtta ei tohi,maie saab ju vihaseks
Aksiooma16. detsember 2016, 06:16
Võrreldes enamuses kolleegidega on Madis üks usaldustväärivamaid. Praktika on tõe kriteerium.
nõus 06.16--ga16. detsember 2016, 10:28
Madis on sealses kambas üks ausamaid.
Kalju16. detsember 2016, 05:02
Riigikogus annab tööd teha igasuguses joobeastmes ja sellepärast midagi normaalset välja ei tulegi.
Jõuluvana pidanuks kõigile,hea keretäie tehtu eest laiapõhjalisele andma,nii ,et poleks tükk aega enam istuda saanud.
ööjota16. detsember 2016, 04:35
Kas riigikogus saab peale 22,00 kärakat !? Kui nii siis järgmine kord valige mind.
Nojust16. detsember 2016, 08:45
Ise võtavad vastu seaduse, et peale 22 ja enne 10 jooki müüa ei või, aga Riigikogu puhvet müüb ööpäevaringselt. Nemad on ise seadusest väljaspool? Hämmastav!
WTF16. detsember 2016, 04:28
Kuidas selline millingu jopski ültse riigikogusse sai.täitsa ulme.
..........16. detsember 2016, 04:17
Millingult küsitakse " Kas sa tööd teha suudad, kui oled pooliku hinge alla pannud?" "Muidugi suudan!" vastab Milling. "Aga kui liitri oled sisse kaaninud?"
"Suudan!"
"Aga kui oled kolm pudelit kurku kallanud?"
"Tööd ma vist siis enam teha ei suuda, aga juhtida võin nii palju kui kulub!"
teadja.16. detsember 2016, 02:05
Madis Milling voib seda joomist endale lubada, ülejäänud ei v6i.
Ähh16. detsember 2016, 05:16
Kas see, et võib on Millingul Kaitseliidust kaasatoodud kogemus? Sellistel lubatakse veel kodus relvagi hoida?
Ma ei imesta kui Krimi saade aeg-ajalt tänaval relvaga vehkijatest ja paugutajatest pajatab.
Nojah16. detsember 2016, 07:17
Polnud ta purupurjus midagi, seisab püsti ja räägib adekvaatset juttu küll , purupurjus on küljeli maas
seaduse muudatuse muudatuse muutmise seaduse parandatud eelnõu.16. detsember 2016, 01:00
Sellepärast ikka tulevadki sealt sellised seadused, mida veidikese aja pärast parandama hakatakse
Kui mina16. detsember 2016, 00:20
Kui mina pean öösel tööl olema ei tohi ma tilkagi alkot võtta. Ja kui ma võtaksin võib juhtuda et hommikuks pole enam maakaardil vabat Eesti riiki. Ja nüüd Milling kiidab takka, et normaalne...
teie pole ilms.16. detsember 2016, 02:51
poliit- või taidleja-tasutaga kaitseliidu popup tegelane, vaid ausat tööd tegev energeetika-logistika-it-lennujuhtimise spets.
See miliing on ikka täitsa mööda tüüp irlakate tüüpilises soustis. KL võiks ta välja arvata.
vanavanaema16. detsember 2016, 00:07
See eelmine valitsus selle kobareelnõu tegi ja riigikokku saatis ja nüüd ise targutab oma loomingu kallal.
Valdur15. detsember 2016, 23:45
...ei ole ju kunagi pilsnerist ära öelnud
Proosit!15. detsember 2016, 23:13
Võtame siis mönuga... ainult et tavakodanik tõenäoliselt vallandatakse selle peale.
Häbi-kuidas me siis noori kasvatame?!
juss15. detsember 2016, 23:12
Kas lahkus nn. töölt autoga?
......16. detsember 2016, 04:19
" Temale tuli kumminaine autoga järele "
Penskar Sass15. detsember 2016, 23:02
Tahtsin kirjutada kommentaari, aga sellega jõudis "RAISK" ette.. Samad sõnad tahtsin kirja panna ja lisan veel, et Millingule tuleb kinga anda ja mitte mingeid hüvitisi. Paistab tõesti, et EV seadusi võetakse lakkutäis peaga vastu. Mitte mingit allahindlust joodikule, tema jaoks peavad ka kehtima seadused, mis nad ise teinud! Dmitrijev pääses puhta nahaga oma joomapeolt kändu sõitmisega, aitab sigatsemisest ja rahva mõnitamisest!
juss15. detsember 2016, 23:00
töö juures ei tohi juua juu, või riigikogus on mingi oma seadus et tohib ?
juhan16. detsember 2016, 01:00
Miks ja kus ei tohi? Kas oled autojuht?
Ehh16. detsember 2016, 05:00
Tohib, tohib, milleks siis see puhvet seal üldse on ?
Oss oleks pidanud oma alkopoliitikaga alustama ikka ülevalt poolt esmalt.
tulge mõistusele15. detsember 2016, 22:54
Siin on küll kõvasti üle pakutud. Purupurjus????
15. detsember 2016, 23:20
seda minagi mõtlema jäin. Kohe kindlasti mitte purjus ega purupurjus.
Lisaks kõik veel kajas ka, hääle või kõre järgi aru ei saa. Kui oleks kõnnak taaruv, siis juba mõistaks, et purjus, kui aga vägagi taaruv, siis purupurjus.
jep15. detsember 2016, 22:49
Tühja ta purjus oli, harilik ajakirjanduslik mull. Samas võiks ajakirjandus, et ennast kallutamatuna näidata, talle "repinskit" teha ehk võtta kogu eelneva elu vaatluse alla ja leiaks küll põhjuse tagasi astumiseks. Tal nagu Repinskilgi siiski oli elu ka enne poliitikat.
halastusseks15. detsember 2016, 22:59
veel vöiks neil naised ka olla seal ja...
.........16. detsember 2016, 04:23
Ja kui naisi ei ole siis naise igatsus tasu võiks ikka maksta
Ei tea mis?15. detsember 2016, 22:41
Ei tea mis konjak see oli kas oli see Richard Hennessy cocnag 70cl mis maksab 2500€ pdl.
Milling on hea näitleja, ehk see on väike "Prank"
heh16. detsember 2016, 00:59
.........16. detsember 2016, 04:24
beloi aist annab tiivad
ja 16. detsember 2016, 09:58
valus16. detsember 2016, 09:54
Nii kehva näitlejat annab otsida tikutulega, meenub Käberlinski.
Liistude juurde, tore juhmard aga näitlejana suur 0.
kuidas15. detsember 2016, 22:40
reageeris troika sm.ratas sm tsahkna sm.ossinovski. et siis riigikogu liige kaitseväe ohvitser ja prommilidega TÖÖL.millest me räägime?
ei räägigi16. detsember 2016, 09:36
Ehe näide kahepalgelisusest.
reporter Kukeke15. detsember 2016, 22:35
Inimene oli lihtsalt väsinud vastu hommikut.
....15. detsember 2016, 23:14
täpselt,arvan ka nii
hmm15. detsember 2016, 22:28
kas nagu alkoholi joobes tööl viibimine ei ole keelatud. Või riigikogus on kõik lubatud. Hästi ikka ku$takse rahvale pähe.
Jep16. detsember 2016, 05:07
Kas nüüd rahvale pähe just, aga eelviimane kord kui ööistungid olid, kusti koridori seinad täis.
Koristajate kaudu levis jutt linnapeale laiali.
paremini ei saaks15. detsember 2016, 22:27
Soome Tuglas- seura iseloomustab Eesti poliitikut järgnevalt: " Eesti poliitikud on arrogantsed omakasupüüdjad, kes isegi pärast kõiki skandaale upitavad end tagasi heale positsioonile".
Nb! Võõrsõna “arrogantne” tähendab eesti keeles kõrkust, ülbust, häbematust.
Mulle Ei 15. detsember 2016, 22:27
meeldiks purjus opetaja ! Meil oli keemia ops( vana mees) ikka joogine! Sellest juba ule 30 aasta tagasi. Eks kirurgid on ka armastanud seda . Aga siis saadeti nad mõneks ajaks puhkusele!
Juho15. detsember 2016, 22:26
Hommikul sõitis joomasena autoga koju ka,või?
süsimust iroonia15. detsember 2016, 22:24
Mehel on ju täitsa õige jutt. Ämber konjakit sisse, siis käsi ei värise ja on paras aeg peenhäälestama hakata! :D
kutt15. detsember 2016, 22:24
Õli peaks viinaravile minema
Kristel15. detsember 2016, 22:23
Mida mõtles ja mida ootas inime Millingu poolt hääletades? Tõmbe munder selga või klounirüü...sellest inimese sisu ja olemus ei muutu-suvaline, keda enda kodus näha ei tahaks.
To kristel15. detsember 2016, 22:52
Rahune maha, sinusugusel pole midagi vastu panna
Küsimus ei ole ju Millingus15. detsember 2016, 22:23
Kui te seal targad ilusad ja osavad manitsete rahvast mitte jooma ja suitsetama,siis näidake eeskuju,muidu tõesti siuke tunne et teie tehke meie sõnade mitte tegude järgi.Kõigil on ju ükspuha,kärate keelate ülbitsete,kaklete omavahel,õhutate vaenu ja sõda,ise lärmate,ise käituge oma seaduste järgi,keegi niikuinii ei tee nii nagu te seal "otsustate".Padusuitsetaja ja alkomees(pokaalidega pildis)Ossinovski keelab...keelake oma lapsi,aga te pole mingid rahvaissid.
Pole ta miskit PURUPURJUS, purupurjus mees magab,norskab ja15. detsember 2016, 22:22
Pissib püksi,Milling on veidi vintis ja milleka siis vabrikud jooke toodavad,kui keegi ei joo ja aktsiisimaksu ka tahetakse,EI,JOOMIST EI SAA JÄTTA MAHA. Ja kes seal kirurgil käskis end täis juua,muide,hea kirurg teeb ka purjuspäi paremea töö kui sinusugune kainena
ips15. detsember 2016, 22:04
pakun,et ta ei onud ainuke selline
aaa15. detsember 2016, 21:58
seal üleval ei tohiks alkot müüa ,ossinovski kus oled oma alko seadusega nüüd!!!
Ossinovski15. detsember 2016, 22:30
Oli juba täitsa sodi ja suitsetas õues!
Õiglane15. detsember 2016, 21:49
Loodan, et kirurg, kes millingut opereerib, on purjus
Õiglane15. detsember 2016, 21:49
Loodan, et kirurg, kes millingut opereerib, on purjus
Aa15. detsember 2016, 22:53
to aa16. detsember 2016, 01:03
ära muretse, mina olen terve kui purikas. aga kui joobes tööl olla on normaalne, siis peaks arst ka olema teda opereerides.
Purupurjus!?15. detsember 2016, 21:47
Kas inimesed ei ole tõepoolest purupurjus inimest näinud,et leiavad Millingu selle olevat?Joogine küll,kuid purupurjus olekust on asi väga kaugel!
kahju...16. detsember 2016, 08:35
...aga juu ta saab nüüd kellegi MENTORIKS-on ju varem -töeliselt purupurjus teinud avarii jne.. ja saigi mentoriks jne...
mis vahet, see16. detsember 2016, 09:41
ei õigusta töö ajal joomist?
Lisaja16. detsember 2016, 10:54
Mis vahe on seaduse silmis purjus ja joogisel ehk švipsis? Järsku saaks kohtulahendi, et siis ka lihtinimene ei peaks töölt kinga saama, kui joogisena või pohmakaga tööle tuleb.
irw15. detsember 2016, 21:46
Ta tuleks päeva pealt vallandada .
Aga mis tegelikult oli ta lihtsalt naeris näkku.
Ja makstakse öö "töö" eest veel kõrgemat tasu.
Juku15. detsember 2016, 21:45
Väga hästi näitles - pealtvaatajad jäid uskuma :)
jah15. detsember 2016, 21:55
Aastaid tagasi sai häbi pärast pea kõrvale pööratud, kui hr. laval oli- nii kehva näitlejat annab otsida, see ei tähenda muidugi, et ta teistes ametites sama saamatu on.
Kristel15. detsember 2016, 22:25
+10 teed madalat häält ja daamid langevad .
piinlik15. detsember 2016, 21:37
Ta ei sobi üldse sinna. Tooge välja tema kohaloleku protsent ja sõnavõttude arv läbi aja. Kui nüüd kinga saab siis 50 000 eur hüvitiseks ja igavene pension?
15. detsember 2016, 21:35
Eks need seadused seal enamvähem alko aurude peal sündinud ongi. Rahvavaenulikult ja enese kukruid täites
15. detsember 2016, 21:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ütlen ausalt15. detsember 2016, 21:46
Riigikogulane joob meil armetult vähe. Seepärast ongi nad stressis ja ei suuda pinges olles rahva tarbeks korralikke seadusigi vastu võtta.
Aga vaata Kreekat. Veini voolab riigikogulaste kõrisse nagu meil Summeri kõlastaja kurku õlut ja seadused ,mis tulevad on tehtud rahva jaoks. Viimane madalapensioniliste toetus jõuludeks. Kes saab penssi alla 840 , sellele antakse kuni 800 euri lisa.
punkt15. detsember 2016, 21:09
Siis võib iga ametimees tööl olles alkoholipudeli lahti korkida ja öelda, et riigiametnikud kiidavad heaks. Päris tore oleks ju alkoholilõhnadega klienditeenindaja.
vallandada15. detsember 2016, 21:05
Sellistega peaks asi käima lihtsalt- vallandamine. Ma ei näe mitte mingisugust võimalust et mistahes töö puhul on töötaja tö ajal purjus. Ammugi siis riigiametis ja ammugi Riigikogus. Isegi kojamees saab kinga kui jääb töö ajal joobnuna vahele. Niigi on neid kloune- näitlejaid ja kõrgushüppajaid sinna palju siginenud.
Sauelt15. detsember 2016, 21:04
Ajakirjanikud võiks Saue Gümnaasiumi lastelt küsida,kas tal ka koolis on vahel neli sentimeetrit sees olnud. Sellised ei tohiks lapsi õpetada.
Tiiger15. detsember 2016, 21:00
Kuhu minu pikk kommentaar jäi!!!
Clat15. detsember 2016, 20:58
No rahva tervise eest peab ikka hoolitsema ja alkohol tuleb rahvasaadikul ise ära hävitada.
hr. kärakas15. detsember 2016, 20:54
jogase peaga15. detsember 2016, 20:53
tööloldud aja eest,mis venivad öösse makstakse topelt-tasu...
niiet Milling peaks saama neljakordse palga,kuna vehkis tööd vihtuda mitme mehe eest!!
ziidiuss15. detsember 2016, 20:49
Vaatasin telekast, ei midagi sellist, et siin totakatele häbiposti riputada tähtsate uudiste puudumisel. Kommenteerijad on suurest mõnust täiesti täis!
15. detsember 2016, 20:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
õige!15. detsember 2016, 22:57
See,mis seal ööistungitel toimub,on sulaselge rahva raha eest magamine,saunas käimine ja puhvetis enda "turgutamine".Eelmise valitsuse "poliitika" jätkamine ja tulemus on 0!
deneb15. detsember 2016, 20:48
Kas nüüd lõpuks saavad valijad aru, et populaarseid kloune, kultuuriinimesi jne. ei tohi valida riigikokku lihtsalt sellepärast, et näod on tuttavad ja esinemised lahedad. Riigi valitsemine ei ole "viglashow ega tujurikkuja". Need olid head asjad aga nii ei pea toimuma riigijuhtimine! Erakorralised valimised on vaja teha ja Toompea puhkekeskus lõpetada: saun kinni, alkohol välja. Mujal kehtestatakse igasugu piiranguid aga mäepealsed peavad seal pordumaja ! No ei saa sellise parlamendi ja valitsuse vastu austust tunda- kari aferiste ja omakasupüüdlikke kloune, kes lubavad enesele reegleid ignoreerida. RÕVE.
kalle15. detsember 2016, 20:46
Milling on tüüpiline joodik,kellel vabandusi varnast,mõtetu tont igas mõttes.
aff15. detsember 2016, 21:06
kahjuks on piisavalt suur hulk inimesi ta sinna valinud ja nüüd on näha ,keda ta esindab!
sama keiss on tulumaksuvabastusega paarkend kulli võidavad 700 000 inimest eestis ehk enamus valijaid!
vana ossütles ka et 500 000 tuhhi läti raudtee bossile ei olnud altkäemaks vaid "tasu teenete eest"
naera puruks!
Bussijuht15. detsember 2016, 20:46
Ühinen selle arvamusega!
No15. detsember 2016, 20:41
No kui keegi ei keela ja puhvetist saab, miks see Milling ja teisedki siis juua ei tohi? Andku aga minna!
arvan15. detsember 2016, 21:05
Riigikogulase töö on väga raske,las joovad konjakit.
Ja 16. detsember 2016, 08:24
joovadki,Milling jäi lihtsalt vahele.
niMi16. detsember 2016, 10:52
Et siis kui mul on töö juures kapis, no niimoodi juhuslikult, pudelid alkoholiga, ja keegi ei keela ka - anna aga minna ?!
mina isiklikult küll probleemi ei näe15. detsember 2016, 20:39
Pani ka töö juures natuke "dopingut" kah siis asi. Äkki oli väike viirus kallal ja pits konjakit lööb ainult paremaks. Muidugi ei toeta ma lausjoomist töö juures aga kes olen mina (mingisugune neti kommentaator) siin et kedagi mutta trampida.
O. N.15. detsember 2016, 21:45
No küll need riigikogulased "Millingu taolised" on ikka haiged ja tõbised inimesed, kui paar pitsi konjakit öösel ööistungil ei saa, siis käed värisevad ja on täielikult otsustusvõimetud.
Ojaa15. detsember 2016, 20:34
Hea, et ta minu tuttav ei ole, sest muidu oleks jube häbi. Nojah häbi häbiks, kuid miks on taoline kodanik riigikogus?!
purjus15. detsember 2016, 20:34
Madis tegi %teene%. Ehk saadakse nüüd aru, et nagu igal töökohal, nii ka Riigikogus, olles väga kõrgelt makstud, on elementaarne olla kaine. Kui on janu, siis juuakse vabast ajast. Kuna vaba aega väidetavalt ei olegi, isegi istungitest vabal ajal--- töötavad 24/7. Siis on ainus lahendus paigaldada ampull.
Setu.15. detsember 2016, 20:34
Oh, olõi midägi, tä puhast kaitsõliidu püssä nuhut püssa torro sai väha vingu.
hoolitakse ikka rahva tervisest,15. detsember 2016, 20:33
selleks ka uued seadused.
Endi seadused on paigas,seega oma tervis ka enda kätes...
Masendav-ööistungid-kas nägite ka kuidas osa peatäit välja magas?
Juku15. detsember 2016, 20:31
Milling mängis joodikut - ma sain sellest kohe aru :)
Milling!15. detsember 2016, 20:27
Kui Milling peab normaalseks viibida tööl alkoholijoobes, siis Milling on kas paadunud alkohoolik, süüdimatu küünik või oma klounirolli kinni jäänud ega adu, et Valdur oli film, Madis Milling aga reaalsus.
Kas Milling kujutab enesele sarnast situatsiooni eraettevõtluses, kas Milling teab, et joobes oleku eest töö ajal, antud isik vabastatakse koheselt töölt?
Ja veelkord, kas Milling on süüdimatu, kas Milling on alkohoolik, kas Milling pole mingite seesmiste põhjuste (süümepiinad) tõttu täitma tööülesandeid kaines olekus?
Lugeja15. detsember 2016, 20:21
Ajakirjanik paneb taas valelikke pealkirju. Nagu tekstist selgub pole purjakil Milling nii öelnud. Seda tegi kaine Milling.
ss15. detsember 2016, 20:21
madrus15. detsember 2016, 20:16
... ohvitser ... televiisoris ... löhnadega ... ???
..........16. detsember 2016, 04:27
Ohvitseriks saab peo lõpuks, vahest isegi kindraliks.
Kellamees15. detsember 2016, 20:14
Madis jõi nüüd laua-pealse tühjaks, mida me veel arutame-tõstame ! Pole pudeleid, pole aktsiisi !
Madis Milling on15. detsember 2016, 20:12
väga vahva mees, tore ja aus ka. No oli võtnud,siis oli, vaat kus asi. Nii, er tigedad naised,ärge kritiseerige Madis Millingut.
.........16. detsember 2016, 04:28
Joon ausalt riigi viina ja lätis ei käi.
aga15. detsember 2016, 20:05
seal ainult lolli mängitakse ju oma ööistungitega.
noh,eks15. detsember 2016, 20:02
Maie oli ju oma Valduriga ka kogu aeg hädas....
Pedagoogi poolt tunnuslause:15. detsember 2016, 20:01
.... andke rohkem palka, Kaitseliidu eesrindlane ja vist Sauel ka õpetajana , on tore kuulda ? alkohol töö juures normaalne! Milline sõnum , kas pole ?
Pada ja Katel15. detsember 2016, 20:00
Parim nali oli see, et kommentaari küsiti videos Juku-Kalle Raidilt.
no on tsirkus15. detsember 2016, 19:55
mõtetu mees,kusjuures ta pole seal toompeal ainuke "tegija"....
raisk15. detsember 2016, 19:51
Ma tahan oma maksuraha tagasi. Kui tahad juhtidda autot, siis tuleb läbida koolitus ja teha eksam, riigi juhtimiseks pole see vajalik.Autot juhtida purjuspäi ei tohi, riiki võib. Bentsukates alkot müüa ei tohi, friigikogu puhvetis võib.
tolerast16. detsember 2016, 23:09
Oleks nüüd natukese sallivam, eksole? Kõikidel inimestel on õigused. Kui sulle ei meeldi, siis on alust arvata väga suures viha õhutamises. On selge?
super,maksumaksja,vaata nüüd,15. detsember 2016, 19:49
varsti tulevad osa saunast ka välja.
Öötöö on raske,kuid makstakse hästi!
ee15. detsember 2016, 19:48
selge see et kaine mõistus ja mõistus üldse pole riigikogus vajalik.
Urrr15. detsember 2016, 19:48
Njah. Tahavad alkoholile karmimaid piiranguid aga ise joovad TÖÖL olles. No andke relv millingule. Sa lähed tööle jooma. Tundub, et kõik need seadused on purjus peaga vastu teil võetud. Minema lüüa selline joodik sealt...
isversusver15. detsember 2016, 19:46
kummaline, et see inimene üldse riigikogus on
miki15. detsember 2016, 19:46
Kui Milling ei suuda tööajal kaine olla siis tuleks ta vallandada mitte lasta tal purjus peaga tööl olla vähemalt riigikogus mitte .Milleks häbistada teisi inimesi kes peavad miinimum palga eest ausalt töötama.Ole vähemalt mees ja lahku omal soovil .
Anton15. detsember 2016, 19:46
Tähtsaid otsuseid vastuvõta riigidegelane ei tohi olla napsine ,kas autojuht tohib konjakit võtta kui lihtsalt pikkalt sõita vaja ,,,koomiku kari ikka.
kusti kalamees15. detsember 2016, 19:46
riigikogu ööistungid panevad jooma
ning jobud ei taha muuta kodukorda
Ilona Vene.15. detsember 2016, 19:42
Tere. Selline inimene ei tohiks enam riigikogus töötada. Eks näeme mis edasi toimub. Kena õhtut.
võtame15. detsember 2016, 20:05
Võtame,15. detsember 2016, 21:00
..........16. detsember 2016, 04:31
Otsa sai, sõidame nüüd lätti.
17. detsember 2016, 10:58
vabandust oroua vene riigikogus ei töötada vaid hoopis puhatakse ii,et miiling trimpas puhkuse ajal
Millingule,15. detsember 2016, 19:39
sa oled oinas.
Mitte kusagil tööl olles pole lubatud juua, isegi synnipäevade pidamine koos alkoholiga on keelatud ja sina siin puhud meile mulli, et Riigikogu istungil on konjak täitsa ok.
KAS15. detsember 2016, 19:38
tõesti võetakse meile seadusi vastu purjus peaga ???
Mine Saue volikokku tagasi , seal oli 24/7 "parfüüm" ümber.
JUBE
Repa15. detsember 2016, 19:36
Arutati alkoholi aktsiisi vist?
maha punavalitsus15. detsember 2016, 19:35
Ega kaine peaga ei suuda taluda neid maksutõuse, eriti alkoholiaktsiisi tõusu.
19:3515. detsember 2016, 19:52
Peale alkoholiaktsiisi kehtestab uus valitsus VEEL: gaasiaktsiisi, automaksu, teemaksu, suhkrumaksu, õlleaktsiisi, tuludeklaratsioonide esitamise, ei vähenda kütuseaktsiisi....jne.
Kas SELLIST valitsust tahtsitegi? Lollid olid need, kes kukutasid eelmise valitsuse....!
ei15. detsember 2016, 20:35
eelmisest "valitsusest' pole kopka eestki kahju. lupardid ja ludrid.
Kle16. detsember 2016, 06:45
oravapojuke, pinguta oma pähkliaju natuke - need sinu poolt nimetatud maksutõusud kirjutasite ikka ise järgmise aasta eelarvesse sisse. Kui nn uus valitsus püünele tõusis, olite te juba eelarve esimese lugemisega hakkama saanud.
Ei maksa oma solki uue valitsuse kaela valada suures vihas, ajate pigem naerma rahva, kes teie tsirkuse peab kinni taguma.