Äkki Guinessi rekord? Selles vanuses vôib veel täiskasvanutega töötada, teismelistega vaevalt- panevad nahka ja viivad kiiremini hauda. Miks mitte, kui füüsiline ja vaimne tervis lubab? Klassikaline meetod, pluss môned lisandid arvutist, on hea keemiline valem. Tervist Eesti vanemale ôpetajale ja häid Jôulupühi, head vaheaega.
On olemas väga häid suhtlemisoskusega ja huvitavaid inimesi, kes saavad ka teismelistega suurepäraselt hakkama. Teismelistega suhtlemisoskus võibki mõnikord vanemal inimesel paremini välja tulla, tänu elukogemusele. Iseasi, palju neist õpetajad tahavad olla.
Oli Kuum ka minu õpetaja üheksakümnendatel. Selle proua tundi ei julenud õppimata minna. Mäletan selgelt seika kus õpetaja Kuum kutsus tahvli ette nimekirja alusel - keegi ei osanud vastata. Järg jōudis minu kätte ja oh imet, reaktsioonivõrrandid tulid tahvlile võluväel. Opetaja oli selgelt rahul minu vastustega ja sain hindeks nelja (viiepalli systeemis). Minule eelnenud õpilased said eranditult 1 ja 2'd!
Kas pole koolis käinud? 5 on super, 4 hea, 3 rahuldav ja 2 mitte-rahuldav. Ta sai hindeks 4(hea). On näiteks veel kümnepalli süsteem. Ja niiöelda tähesüsteem:A,B,F, jne...
tänan oma õetajaid 8 klassilisest koolist õp kukk hallikmaa lehtoja staus varik.osa on läinud peetruse juurde.rahu neile, aga valk tagus haamriga õpilasi.
Minul on soe ja hea mälestus meie eesti keele õpetajast. Alati oskas teha tunnid nii huvitavaks, et kogu klass oli vaikne ja kuulas. Aga sellest ajast on palju vett merre läinud.
On tal alati olnud kord majas...Vana kooli keemikud( ok bioloogid Tartust), oskavad ainet unepealt. Keemia ei ole muutunud, nagu ka matemaatika ja füüsika sama. Ning tõsi ta on- vana kooli pedagoogid oskavad valida õpikust olulise ja jätta jama vahele. Tean prouat, oli mu ema kolleeg. Ja mida imestada, et inimene töötab- miks mitte? Lisaks õpetajate eelis- töö noortega peab ka ennast virgena. Kurb tõdeda, kuid tänapäeva 30+ õpetajad seda korrata ei suuda samas eas...( kui just tööiga pole sunniviisiliselt selline) :D Jõudu, jaksu ja tervist!! See selge-- õpilased saavad hea õpetuse.
see õpetaja on juba hingelt õpetaja. Ka minu ajal olid enamus õpetajaid sellised. Nad olid nõudlikud ja töökad. Kui laps ei saanud aru, siis tehti järeleaitamise tund ja laps lihtsalt hakkas asjast aru saama. Tänapäeval see enam nii ei ole. Kahju!
kas midagi pole siis mäda, kui 84 aastane on parim õpetaja, kes seda ainet anda oskab? ma saan aru, et töötab täiskasvanutega, siis on suht ok. aga kui töötaks teismelistega, siis jääks ikka ajale jalgu.
krihvli ja tahvliga töötab õpilane kaasa, sest tempo on kohane, moodsa tehnikaga ei pruugi nii olla. tihti kasutatakse tehnikat lihtsalt tehnika enda pärast - taanlased on uurinud, et efekt on tegelikult olematu, see lihtsalt näitab, nagu oldaks hirmus uuenduslik.
taanlased ei tule vist arvesse. vaatame PISA testi tulemusi. mis nende arvamus ka loeb. peaks pigem soome poole kiikama. ja mõtlema, mida neilt üle võtta. vaataks, miks meil on head kalkulaatorid keelatud ja neil kohustuslikud? meil on ikka kõvasti pähetuupimise, mitte arusaamise õpetamine.
Pähetuupija kriipsujukule15. detsember 2016, 13:04
Kuidas sa saad aru, et vee keemiline valem on H2O, kui pähe ei tuupi. Ja ütle mulle, kuidas sa loogiliselt mõtled välja võõrkeelse sõna "mergele" eestikeelse analoogi. Või nt kus asuvad Langerhansi saarekesed?
Kuid kui õpetaks algklassides, kus kuut sorti erivajadustega tegelased pluss ülejäänud klassi õpilased, siis ilmselt üle kuu aja vastu ei peaks. Või siis 2. kooliastmes... Ei loe enam miski. Kõik on muutunud. Lapsed, ühiskond, lapsevanemad. jne. jne. Aga edu vahvale õpetajale!
Nii ongi. Ja lisaks veel, et kui ikka algklassides hoitakse kasvõi ühte ilmsete käitumishäiretega last, kes pole halva kasvatuse, vaid diag noosi saanud, siis teiseks kooliastmeks on pool klassi pidevast terr orist samasuguseks muutunud. Siin peab ikka riiklikul tasemel leidma lahenduse, et tunnirahu oleks tagatud kõigile lastele.
kool on eelkõige fun´i tegemise koht. ja seal on soe, saab süüa ja möla ajada. õppimine on teisejärguline. otsige eliiterakoolid, kui selline variant ei sobi. kahjuks, on eesti hariduse suund just selline. hakkavad olema koolid, kus käiakse meelt lahutamas ja mõnulemas. ja siis kui lapsevanem maksab, siis saab hariduse ka. aga seda juba teisest koolist.
Selliseid "seinast seina" kontingendiga algklassiõpilaste klassis on õpetamine tänapäeval suureks ja isegi väga suureks väljakutseks. Oman kogemust ja pidasin vastu täpselt kolm aastat, klassis käis natuke enam kui 20 õpilast. Kindlaks arvamuseks on kujunenud, et on erivajadustega lapsi, kes ei sobitu suurde koolikeskkonda: see segab neil kindlate teadmiste- oskuste omandamist, kuna suures koolis on sageli üsna rahutu ja mürarohke.
ära ole kindel, et vastu ei pea. Miks Sa arvad, et maakoolides näiteks plikakesed õpetavad. Nendesse kinni paneku ootel koolidesse ei taha keegi noor minnagi. Mis aga tundidesse ja korda puutub, siis tean minagi selliseid eakaid õpetajaid, kes üritavad lastega suhelda nagu võrdne võrdsega. Kogemused ja oskused võimaldavad laste tähelepanu kõita, kui tahetakse.
KOMMENTAARID (47)