Edda Pauksoni horoskoobid

"Väldin netikommentaaride lugemist, nagu väldin rämpstoidu söömist!" (214)

LISA KOMMENTAAR

teadmiseks12. detsember 2016, 21:22
kes nimetavad toitu rämpstoiduks , on ilmselt kloaakpead
Õigus oma arvamusele.2. detsember 2016, 13:05
Vastupidi kommentarid on otsene ja vahetu tagasiside artikklile. Nagu peale etendust. Kes toob näitlejale lilli kes plaksutab vaimustunult ja kes jalutab saalist vaikides minema. Kui kriitikat ei kannata siis see juba nende endi probleem.
anonüümsest kriitikast2. detsember 2016, 13:32
proovi registreerituna kritiseerimist:),
olen põhjalikult selle probleemi läbimõelnud, oma nime all ma seda ei tee, ei kritiseeri, ei jäädvusta mõtteid, ma ei taha et keegi mind tundev mind siin avastaks. anonüümselt - požaluista, oma pere nime ma siia ei too, piinlik oleks. jah, mingi vajadus midagi arvata on, nagu praegugi, ainult kogu see "rahva häälega" anonüümse tõe pajatamine on räpasevõitu jokk-toiming.
tsaar19182. detsember 2016, 13:01
mõtled,et oled jumal,tegelikult sa ei ole mitte keegi.valitsuse häälekandja.
tsaar1918.2. detsember 2016, 12:57
sinusuguseid ajupestuid hulle tuleb vältida,sest ei tea kunagi,mida sinusugune mõistuseta olend suust välja ajab.issanda loomaaed on suur.
Tädi Maali2. detsember 2016, 08:56
No mina olen ka üks peaaegu nn. staarkommija! Mulle näiteks väga meeldis Kellapid! Eile seda aga juba saatekavas polnud! Vist mõni eliidist tundis end puudutatuna. Kahju, et enamik meie inimestest ei saa aru selle seera allegooriast! See pole ju ainult lugu mingitest agulitolgustest, kuigi võiks seda esmapilgul arvata groteskselt kujutatud tegelaskujudest.
phmtlslt1. detsember 2016, 20:28
selline avaldus nagu overtoni aknast välja hüppamine ühesõnaga steitment et kuulun eliiti
me kõik kuulume eliiti :)1. detsember 2016, 22:20
staarkommentaatorid (mina mEtte:), kes ei suuda uskuda oma loomingu kohalejõudmatust:D, neid/teid tõesti solvab sihtmärkide ükskõiksus ja kuidas veel.
vahet pole, tahtsin ainult eliiti kuulumist kergelt markeerida, jah igaüks peaks end suurte kaaseliitlasena tundma, solvunud kommentaatorid aga on spetsialiseerunud vastandumisele.
väike vale, suur vale1. detsember 2016, 19:27
ja äkki teeks statistikat, et millise kuulsuse kohta palju negatiivsed-positiivseid kommentaare on?
ee1. detsember 2016, 19:17
muumi1. detsember 2016, 18:01
kindlasti nad loevad! need inimesed on ju auahned eputised, neid kotib kõik mida neist kirjtakse. sisuliselt maksumaksja raha eest eksisteeriv kuulsuse otsija teisiti ei saagi. teine asi paljud eraettevõttete omanikud või juhid - nendele avalik huvi pole oluline, ka kommentaarid mitte.
veteran1. detsember 2016, 18:00
Ja mina ei vaata ainsatki eestimaist ja türgi rämpsseriaale.
sain aru1. detsember 2016, 17:58
see ajudeta kergats tahis öelda,et munad on ainult temal.Näitlejad on nagu prostituudid,kes igale võimule poevad.Tülgastav rämps!
Ja-jaa!1. detsember 2016, 18:27
meenub ühest Stalini aega kirjeldavast üllitisest loetu: alustuseks andis Kaganovitš kabjahoobi kapitalismi pihta... Alustuseks andis Saaremäe kabjahoobi netikommentaatorite pihta - sest hetkel oli niimoodi teha trendikas...
ahoi1. detsember 2016, 17:30
Just kommentaaridest leian julgeid, julgustavaid arvamusi - kôik oleneb ju meist, lugejatest, mida hindame, mida heidame prügikasti. See on nagu rahvaküsitluse resüüme.
täpselt nii1. detsember 2016, 19:08
Mind on just väga aidanud paljud anonüümsed netikommentaatorid enese teadmata - nende lugemine on aidanud mul ületada masendust ning taastanud usu inimkonda. Aitäh!
(Ebameeldivaid ja rumalaid ei pea ju lugema).
Nõus2. detsember 2016, 12:07
kogu kommentaariga. Ebameeldivaid ja rumalaid ei pea lugema, millele lisan,et kui lugeda, siis vastata sama lolli kommentaariga. Kes aru saavad, vastavad + ga, kes mitte, annavad teisiti endast märku.
mitte lugeda?2. detsember 2016, 14:11
kui ei loe, kust sa siis tead, et on rumal kommentaar?
Radist1. detsember 2016, 17:19
ütlus "ma ei loe enda kohta käivaid netikommentaare" on sama vana kui paberlehe kortsutamine prügikasti. Seda tehakse ainult negatiivsete kommentaaride puhul. Aga mida teha positiivsetega, Üllar Saaremäega näiteks? Õige! Samuti prügikasti.
noh saatsid prügikasti2. detsember 2016, 19:49
ja istud nüüd kergendustundega kastiseral, kaua?
kui sageli pead sellist ärasaatmise protseduuri teostama?
mõne välja ka õngitsed?
ja mida sa sel juhul ette võtad, ega omet kahetse :D
vähe usutav1. detsember 2016, 16:35
Huvitavam lugemine, mida lehtedest üldse lugeda on, ongi kommentaarid.Arvan, et kui need üldse ära keelata või kaotada, ei viitiks pealkirjadest kaugemale minna. Jah, kommentaarid võivad meeldida või mitte, aga nad on nii öelda tegelik rahva hääl ja väljendusviis kõigile ja kõigele mis riigis ja maailmas toimub ja selle kallal pole mõtet nämmutada. Kui ei loe, siis ei loe, igaühe oma asi.Kõigil on oma arvamus ja õigus seda ka välja öelda. Kui teatrietendused ja filmid on igasugu roppusi ja labasusi täis, siis mõne jaoks on see igati normaalne....kahepalgelisus. Küll nad neid netikommentaare ikka loevad, pigem rohkem veel kui tavaline lehelugeja.
kipun kah kommenteerima,1. detsember 2016, 16:52
kuid rahvahääleks end ei pea ja isegi usun, et NEMAD kommentaare ei loe, mu oma pere noored ei loe...
Radist1. detsember 2016, 17:57
kui kommentaarid ära keelata... Aga nii see juba on. Õhtuleht kirjeldab Padarit, tupeorgasmi ja homoabielu, aga kommenteerimine on artiklite all suletud (ehe näide Tallinna briti saatkonnas paari heitnud kahest noormehest 2015) Mida selline võte muud on kui propaganda?
Jaan1. detsember 2016, 16:25
Nõrk ei kannatagi lugeda...
Horros1. detsember 2016, 16:17
Arvasin, et Saaremäe on inimine peaga, kuid selgub, et l a u s l o l l või lihtsalt piiratud silmaringiga eneseimetleja.
.
Kui näiteks ÕL düsgraafik pingutab kokku viis vaevalist lauset, suudab pealkirjas teha kirjavea, siis kommentaarid ongi ainus lugemisväärne osa.
Horros1. detsember 2016, 16:21
Ja ei ole mõtet mu kommentaari kustutada.
.
Kui ÕL võtaks tööle kirjaoskajaid ja haritud inimesi, siis oleks mu kommentaar ülekohtune laim, seni aga valus tõde.
Radist1. detsember 2016, 17:31
Horros, panin sulle plussi, aga katsu järgmine kord natuke korrektsem olla.
märt1. detsember 2016, 15:58
he-hee,luiskavad,nagunii raudselt loevad:näitlejad,lauljad kui ka poliitikud jne.inimlik uudishimu on lihtsalt nii suur,et ei saa lugemata jätta,mida inimesed sust arvavad.kuidas nöni muidu nii täpselt teab,mis tast räägitakse?
xMees1. detsember 2016, 15:30
Kommentaarid yletavad pohiartiklit sageli nii oma sisu kui ka grammatilise korrektsuse poolest.
Naiteks, kui juttu on liiklusonnetusest, siis suure toenaosusega leidub esimese 20 kommentaari hulgas postitus kelleltki, kes seda pealt nagi, voi kui teemaks on moni haruldane haigus, siis esimeb peagi kommenteerija, kes ise on seda podenud.
Jamedaid oigekirjavigu lubavad anonyymsed kommentaatorid endale palju vahem kui tuntud ajakirjanikud.
Kui mureks on anonyymsus, siis oleks huvitav jargi moelda, et miks see on probleem. Kas see kuidagi kahandab kommentaaride sisukust? Naiteks valimised lausa peavad olema anonyymsed - vastavalt pohiseadusele kehtib salajasuse pohimote. Huvitav kyll, miks...
Pealegi ei tahenda anonyymsus vastutamatust - vajadusel saab kirjutaja tuvastada, aga seda ei saa igayks nii lihtsalt teha.
Kahju, et Yllar Saaremae neid ei loe - nii ta ei saagi teada, mida rahvas tema artiklist arvab, ja eriti just seda, et mida ta sellest anonyymselt arvab. Umbisikulisus annab valjendusvabaduse - naiteks, ei ole vaja arvestada ei tooandja ega ka sama perekonnanime kandvate teiste inimeste arvamusega. Ja vabadus lisab vaartust.
mitte nii tihti.1. detsember 2016, 16:52
Suuremalt jaolt sõimavad valimatult kõiki, kes ühel või teisel moel lehte satuvad. Ei anta surnutele armu, ja kadestatakse surmahaigeid pisku annetuse pärast.
Et siis2. detsember 2016, 07:37
yllar1. detsember 2016, 15:29
Näe Sinu hülge möla trükiti ära.
paistab,2. detsember 2016, 14:15
et said valusasti munade pihta :).
PALJUD KOMMJAD EI1. detsember 2016, 15:27
SAA NAGU MUNADEST KAUGEMALE EGA KÕRGEMAL MÕELDA, KIRJUTAJAD, PALUN ÄRGE SORIGE TEISTE PÜKSTES,INETU JU.
muud midagi1. detsember 2016, 15:04
mari1. detsember 2016, 15:02
Nii ja naa. Eks sisulist juttu võiks kõvasti rohkem olla. Samas leitakse kommentaaridest alatasa ideid, mille kallal edasi töötada. Mina nö. rahva häält päris maha ei kannaks. Seda enam, et ega muud kanalid palju paremad ole. Facebook, igatsugu jututoad- kes neid jõuaks lugeda...
nõrgad1. detsember 2016, 14:58
et nad niimoodi reageerivad, see näitab, et ju nad ikka solvunud on, et läheb korda, muidu nad sõnadega nii ei ründaks.
sõnad2. detsember 2016, 14:16
pidid ju ka tapma, või oled nii tuim tükk?
mina1. detsember 2016, 13:43
ära sildista ja ülbitse:
Järeldus1. detsember 2016, 13:30
Meeskommenteerijad on munadeta ja naiskommenteerijad munadega isendid!
Saaremaaa1. detsember 2016, 13:05
Mulle aga kahjuks tundub,et hr. Saaremäe on ise munadeta,et ei kannata välja erinevaid arvamusi.Parem pea liivaalla ja imetlen ennast peegliees edasi,kuulan ja vaatan ainult neid saateid,kirjutisi,jne. kus mind moosiga üle valatakse. Nõrk vennike,NÕRK!!!
Aga,1. detsember 2016, 13:28
miks ta peaks mingi lumpeni arvamust lugema, kui see lumpen pole ise kuhugi jõudnud? No aga onju? Kui ta kellegi arvamust või nõu tahab, siis on otstarbekas seda küsida inimeselt. kes samal pulgal on. Imelihtne ju? Sa ei lähe ju prügikollilt moetrendide osas arvamust küsima? Või lähed? Mida tarka teada saaks? Et haisev kakane riie kõige popim või? Väga vajalik teave, kas pole:))))
To: aga1. detsember 2016, 19:31
Katsu nüüd rahuneda!!!! Kui Saaremäe on sinujaoks midagi kõrget,kättesaamatut ja ebamaist siis kummarda teda edasi,see ei pea kõigijaoks nii olema!!! Ja kust sa võtad,et see prügikoll rohkem haritud pole kui sinu ebajaumalad!?
1. detsember 2016, 13:57
Kas sa küsid kodutu käest moealast nõu? Ei küsi? NÕRK!!!
Arvamus.1. detsember 2016, 12:58
Et Mart Sander väldib netikommentaaride lugemist mida võrdsustab rämpstoidu söömisega, see ei tee olematuks neid kommentaare ja ammugi mitte rämpstoitu. See võrdub illusoorse maailmapildi loomisega mida tuntakse ka potjomkini küla ehitamisena, et kõrgeaulise keisrinna silmi hurtsikud ei riivaks.
Netikommentaare peaks ka Sander lugema sest need aitavad näha meie maailma tõelist pilti - harimatust, lugupidamatust kaasinimeste vastu, poliitilist ajupesu, osa inimeste tegelikku tunde- ja mõttemaailma. Peenutseva esteedina omas mullis elamine ei tee seda maailma paremaks. Pigem peaks mõtlema, et mis on küllalt suurel osal inimestest puudu jäänud haritusest ja kasvatusest, et nad meie keskel olemas on. Nendele inimestele eneseväljundi keelamine netis võrdubki ühiskonnast Potjomkini küla ehitamisega. Peldikuseinaliste kommentaaride kaotamiseks ei tule mitte peldikut maha lõhkuda või kirjutajalt kirjatarbeid ära võtta, tõusma peab inimeste kultuuritase.
tegelikult1. detsember 2016, 13:56
peakski nendel harimatutel piirama võimalusi, sest vabadus ja piiramatud võimalused ajavad neid segadusse ja tigedaks ja kadedaks. Vanasti nõukaajal ohjati inimesi sellega, et nad ei näinud ega kuulnud mitte midagi, öeldi ette mis tegema peab. Halli massi jaoks on see parim, tõsiküll hakkajamate võimalused olid siis piiratud ja hakkajamad oli õnnetud.
Järelikult peabki olema mingi kihistatus, et võimalused olgu neil, kes võimalusi kasutada tahavad. Aga need, kes võimaluste ees hirmu tunnevad, ei tohikski teiste edu näha, sest teiste hakkamasaamine ajabki neid sappi ja tatti pritsima. Pigem loodagu neile mingid kinnised territooriumid, kus kindel rida ajad. Telekast laseks vaid vene sõjafilme ja brežnevi kõnesid. Nad oleks õnnelikud, kui oleks kindel töö ja mingi koiku toidupoolisega.
1. detsember 2016, 19:03
" Nad oleks õnnelikud, kui oleks kindel töö ja mingi koiku toidupoolisega."
Nad ei ole töö saamise üle mitte sugugi õnnelikud.
Pigem nad väldivad töötegemist.
Küll aga on nad tasuta toidupoolise üle õnnelikud.
Paljud lausa kiitlevad internetis et nad istuvad päev läbi arvuti ees.
Mida sa sellisega ikka jutuajamisse laskud, kui internet on neil ajud juba pehmeks keetnud.
tegelikult 19,032. detsember 2016, 22:51
on sul tuline õigus.
teadja.1. detsember 2016, 12:56
Yllar Saaremåe pidi sel sygisel politseisse t88le minema. Tema ylesanne oli tegeleda noortega. Kuid nagu nåha, siis Saaremåe vaenlaseks oli tema aju. Ma nåen siin p6hjuseks alkoholi, miks Yllar politseis ei t88ta.
Poleks uskunudki,1. detsember 2016, 12:50
et kommentaatorid reaalselt end nii puudutatuna tunnevad, kui kommenteeritavad nende subjektiivseid tigedaid sõnavõtte ei loe:) Uskumatu.
Aga sapine netikommentaator ongi ju munadeta, kuna teda ajab vihale kellegi pealtnäha särav karjäär või elu, aga tal endal pole piisavalt mune, et ennast täiendada-üles töötada ja positsioon kätte võidelda. Need kes ei sõima, on omadega rahul, nad on saanud selle, mille kätte võitlevad igapäevaselt, või siis võtavad vähe vabamalt ja on sellega rahul. Neil on mune, et vastutada oma elu eest ise, mitte süüdistada oma ebaedus või kesises edus edukaid inimesi.
netikommentaator1. detsember 2016, 14:11
mis sind ajendas netikommentaatoreid sarjama, ja siin kommenteerima, munadeta olek või vähene edu. tegelt oled samasugune lumpen või ahv (kasutades seda kujundit netikommentaatori kohta), kes arvab et ta on inimene, kuna on ära õppinud kahvliga söömise. ma kinnitan sulle sa oled ahv edasi. elad illusioonis et oled inimene.
Ja jah,1. detsember 2016, 16:26
loomulikult võiks edu rohkem olla, kui ise vähegi rohkem pingutaks, aga kommenteerima ajendas suur üllatus. Ma poleks uskunud, et sellise teema all on üle saja kommentaari, sealjuures enamus neist tõsimeeli solvunud, et palavalt vihatud avaliku elu tegelased nende kommentaare ei loe, või ei võta tõsiselt, ega ela raskelt üle, ega paranda end... Ei ole võimalik:) See on tõsiselt naljakas.
Sa ju saad aru, et need, keda halvustavad kommenteerijad "kasvatavad" ja "nõustavad" (loe:sõimavad), on jõudnud elus halvustajast pisut kaugemale? On ju?
SEEGA...? Seega on lugu selline, et halvustajad-kiibitsejad peaksid hoopis edasijõudnutest eeskuju võtma, mitte ei pea edasijõudnud end mahajääjate maitse järgi seadma. Seda enam, et tuhandetel mahajääjatel on tuhandeid ERINEVAID maitseid, et ISEGI kui halvustajate kavatsused on ülihead ja ülisiirad, ei jõuaks üks lihast-luust inimene tuhandete erinevate maitsete järgi end seada. Pealegi, kui ta muudaks end halli massi järgi, oleks ta ju samasugune mass, ja meil poleks enam säravaid persoone. Sellest oleks kahju.
No aga2. detsember 2016, 07:36
kas sa ise ei ole siis kommentaator, kui siin nii pika oopuse kirja paned? Mis elus edasijõudmist puudutab, siis jah, ega Stalin ja Hitler olid ka kaunis kaugele jõudnud...
mel1. detsember 2016, 12:32
no ühest küljest tõesti on anonüümne kommenteerimine nagu selja tagant löömine, teisest küljest, ei kirjuta ma kunagi et näe kui paks või inetu ta on. jah oma kommentaarides võin suht reljeefselt oma arusaamu/suhtumist kellegisse või millegisse sedastada, aga samasugune rämpstoit ja munadeta on ka selline poliitkorrektne soojast õhust tiine möga mida üldjuhul aetakse, sest kardetakse hukkamõistu, samamoodi nagu ka mina ei soovi ausaks (vähemalt enda vastu) jäämise eest kellegi poolt represseeritud saada. Mitte et ma kardan kriitikat enda aadressil- kui see jääks kriitkaks või lihtsalt halvasti ütlemiseks siis oleks mul suht suva. Miks ma siis kirjutan negatiivseid kommentaare, mind lihtsalt irriteerivad mõnede nn arvamusliidrite sõnavõtud
Mina väldin1. detsember 2016, 12:14
vetsus käimist. Hoian juba aastaid vetsus käimisest ja kohe parem on.....
kemmerguvihkaja1. detsember 2016, 17:10
mina olen ka kemmergu unustanud. kakan ja kusen püksi. pärast viin pesumaia. seal pestakse jälle ilusti puhtaks. siis on jälle kohe kergem käia.
Olgem ausad vastastikku1. detsember 2016, 12:12
Mind ei huvita ka absoluutselt tema tegemised ja rämpstoidust ei toitu samuti.
aga2. detsember 2016, 14:20
ahh1. detsember 2016, 12:07
Enne mune, siis kaaguta!!!
no seda ta ju ütleski,1. detsember 2016, 13:23
et pahatahtlik inimene võiks ka ise miskit ära teha, alles siis kaagutagu. Aga siis kaob juba ka kaagutamise mõte ära, kui oled midagi teinud.
televaataja1. detsember 2016, 12:02
Väldin rämpsseriaalide näit Siberi võmm jms vaatamist.Jäägu see rõõm kultuuritule lumpenile
jäta siberivõmm rahule1. detsember 2016, 16:35
ainult tänu sõnale 'siber' sai minust kanalivaataja :D
veel vaatan, Veiko Täär ka veel meeldib. viimases episoodis tappis kuri klounimaskis eelpensionäär noori naisi... äärmuseni kibestunud kommentaator vist.
Seltskonnadaam1. detsember 2016, 11:29
Meie "kultuurieliit" on ju poliitiliselt kaasanoogutav, eks siis polegi muud arvamust tarvis.
kusti1. detsember 2016, 11:28
Välditakse sellepärast, sest saadakse teada nende arvamus, kelle najal (maksumaksjad) nad üldse eksisteerida saavad ( enamus neist ju riigi leival ) ja see võib kohati haiget teha. "Tööd" teevad ju ainult nemad.
Olgem ausad.1. detsember 2016, 12:37
Need, kes siin põhiliselt kaagutavad, ei maksagi mingit maksu, ega ole ka mingil muul ühiskonnale kasulikud.
AntsV1. detsember 2016, 11:24
Selline üldistamine on vägagi iseloomulik meie meediale. Täpselt sama kui rehvormikommunistid ütlevad, et nemad andsid uuele valitsusele üle täiesti korras ja hästi hoitud riigi.
Tegelikkus on aga natukene teistmoodi. Sama lugu on ka kommentaaridega. On ju päris mitmeid lugusid, kus ei ole mitte ühtegi halvustavat või solvavat kommi. Ja kindlasti on ka lugusid, kus ei ole mitte ühtegi ilusat ja head ütlemist lisatud. Kas sellest ei peaks tegema järeldusi? Või on ikkagi lihtsam öelda, et anonüümsed kommijad on saatanast ja ainult ajupestud sõnakuulekad kommentaarid sobivad meediasse ...
Hõihõi1. detsember 2016, 11:11
Kui lihtne on elu muretul inimesel! Ainult vaja oma m unade eest hoolitseda
Tex1. detsember 2016, 12:52
Ühte tahaks omalt poolt lisada edevmees Saaremäele. Tundub, et meie nö. "eliit" võib lakkamatult ja lamedalt vorpida mitte ainult kommentaare vaid artikleid ja sõnavõtte iseloomustamaks oma riigi kodanikke kogu laias meediavoolus. Peenelt väljendatud poliitlaadsel lauslollusel lastakse särada igasse ilmakaarde. Ja meie, riigi truualandlikud, oleme sunnitud viimast päevast päeva tarbima.?!
Ja lisan täpsustuse ka Hõihõi kommentaarile. Ma usun, et Saaremäel pole mune. Miks muidu selline kiunatus.
12,521. detsember 2016, 16:50
Lakkamatult? Enam vähem esimene kord võtavad vähe valgemad inimesed sõimajate suhtes sõna. Muidu ainult sõimajad võtavad sõna ja õigust teiste üle otsustada.
Nii õrnahingelised äkki:)
Tex1. detsember 2016, 17:42
Tundub, et lugupeetav pole viimaste aastate jooksul peavoolumeediat lugeda saanud. Sest kuidas muidu seletada inimesele lahti väljendit - lakkamatult. Jah, sisuliselt igapäevane ahviäri ja pealesunnitud mõnitus, teerullipoliitika, targutused ja kliki täiesti enesestmõistetavad seaduserikkumised vaateaknal!
Ja selle "demokraatia" üks osa, kusjuures suurem osa, on siis sõimajad, vihakõnelejad, kõige jälgim rahvas maailmas nagu laulis kamp valgemaid rõivalemmiktegelase avandi juhatamisel.
Ja vaat veel mida, kallis targutaja. Sõimajad pole saanud õigust teiste eest ja üle otsustada... see on valgete ja valgemate privileegiks. Kui veel ei teadnud.
17:42 tõsi ta on2. detsember 2016, 10:29
Nii õige väide, kui veel olla saab. Aga midagi teha pole, kui see mingile osale kohale ei jõua. Nemad suruvad oma tõdesid lakkamatult enamusele peale, pidadeski endid "kõikevõivaks" eliidiks.
rumalaid2. detsember 2016, 14:24
on ju alati rohkem, kui tarku, kas siis rumalatele ei või midagi peale suruda? Iseasi, et nad niikuinii sellest aru ei saa.
Appi, nüüd lehe peajutud netikommentaaride tasemeni jõudnud !1. detsember 2016, 10:53
Ei loe selliste jutte, ainult kommentaare.
igaüks kes1. detsember 2016, 10:50
suu lahti teeb, ajab oma iba ikka munadest, kas neid on või ei ole etc. munad olgu ees ja taga, see on nõme, ei ole vaimukas
lord1. detsember 2016, 10:46
lihtsalt nauding on midagi kirjutada kui sind sõimatakse, see näitab, et elu pole ilmaasjata elatud
ja kui1. detsember 2016, 11:55
tead veel, et vihkajad võivad öösel su majale tule otsa panna, lausa õndsus :)?
NO1. detsember 2016, 14:16
kui see veel must-valgel kirjas, siis vähemasti teada, keda vastutusele võtta saab.
kuidas,2. detsember 2016, 14:26
kui neid sõimajaid sadu, pealegi tegija ei pruugi sõimata, vaid lugeda. Kuidas üldse tõestad seda, et tema tegi?
LAKS1. detsember 2016, 10:36
ÜLLAR MIS SA ÄRMATAMISEST ARVAD.
Üllar2. detsember 2016, 10:32
Aus mäng, nii peabki oskama elada. Minu lipp lehvib ikka sinnapoole, kust ka minul kasu tuleks.
Aadu1. detsember 2016, 10:36
No lihtsalt osa tegelasi soovivad oma" mune" laval eksponeerida ning osa eelistavad neid teki all hoida. Oleme lihtsalt erinevad. Ja see on loodusest. Oma eriliste kiiksudega hoobelda on tobe.
Triin1. detsember 2016, 10:28
Aga jumala eest,kes sind käsib,ära loe,ehk tunned siis end oma nahas paremin ,AGA NEED HALVUSTAVAD SÕNAD meiesuguste kohta JU SIND MITTE ÜKS RAAS PAREMAKS JU EI TEEi.Kommentaarium on paljudel AINUKE mure väljendamise koht.Enamuses kustutatakse just ausad ja tõtträäkivad kommentaarid,alles jäetaksegi tihti räuskavad,et labastada üldpilti,et siis "suursugused" saaksid siin essu kallatsa,mis ka teile ausalt öelda AU ei tee.
meie suhtes?2. detsember 2016, 14:27
Kelle meie, ma ka kommin, aga ei pea seda enda suhtes, ju tabas siis sinusuguseid ehk märki.
Mina1. detsember 2016, 10:18
ka kommenteerin. mulle on suva artikli teema, mulle pakub naudingut diskuteerida kommenteerijate seltskonnas, kui on kommentaar, et nii on ōige, siis mina kommenteerin, et nii on vale ja vastupidi. Lōpuks ilmub veel keegi teisiti mōtleja vālja ja siis on vāga tore nendele vaidlustele kaasa elada, kommentaare tuleb vahel sadade kaupa ja on ka kedagi pensionārile seltsiks.
Oioioi1. detsember 2016, 10:45
Kus siin Mart Sander on?Teda ma vaataksin ja kuulaksin iga päev.Tal on nii vaimukad naljad,et teeb kohe tuju heaks.Aga pildil on ju see vastik paks vömm.Oeh,ma ei saa,jooksen oksele. Vastik
mis diskuteerida?1. detsember 2016, 11:58
enamus on vaid pimedad usklikud, kes teiste argumente miskiks ei pea.
vaat kus lugu1. detsember 2016, 10:13
mina arvasin, et tavaline muusikainimene aga tuleb välja, et arvamusliider!
ida pool pilukatel pidi üks vanasõna olema, et mida kõrgemale see karvane pika sabaga elukas ronib seda enam tema punane tagupool särab, no mida imet et tavamutukad seal all vahivad ja arvustavad
1. detsember 2016, 14:21
no aga tavamutukate elu näe seisab, elada ei saa, sest peab kellegi peed jälgima. Kahh tegevus muidugi, aga kummaline on see, et siis oma enda tööseisakus ja elamata elus süüdistatakse puu otsas olevat, selle asemel, et näiteks miskit kasumlikku enda heaks ära teha. On tüüpidel alles visadust ja ennastsalgavust:)
nõmmekas1. detsember 2016, 10:11
Ma kirjutasin elust nagu elu faktid on aga ei tohi. Ei ilmu.
Hea küll,1. detsember 2016, 10:10
aga kui see kõik nii halb ja jälk on, miks te siis võimaldate anonüümsete netikommentaaride kirjutamist?!
Kui see kõik aga on mingi (mingigi) väljendusvabadus mis iseloomustab demokraatiat, siis olge parem vait ja kannatage ära!! Ärge õiendage siin iga paari kuu takka, kui kole see on.
miks?1. detsember 2016, 11:59
eks loodetakse, et pooletoobised lasevad auru välja, aga arukamatel tekitab see masendust.
Ülar Saaremäe on1. detsember 2016, 10:10
väga hea näitleja ja üldse tore kuju,lugedes siinseid komme jääb mulje, et siia kirjutavad paljud
õelad inimesed kes alati on õelad,ükskõik kes arvuti ekraanile tuleb.
10 :10 le1. detsember 2016, 10:29
Sinule võib olla hea näitleja kuid paljudele ei ole. Kas need on õelad kes kirjutavad inimene on haiglas olnud ja tunnevad kaasa. Sinu jaoks on tõesti hea kui ta sinu ees püksid ka maha ajab. Mõnule edasi ja ära sega teisi.
kippar1. detsember 2016, 10:09
Ühel hetkel kui KULKA, EAS ja teised sihtasutused oma uksed koomale tõmbavad, on need tolerastid ja õukonna klounid kohe kommentaariumis platsis kõiki ja kõike kirumas.
1. detsember 2016, 10:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
tõesti1. detsember 2016, 10:23
mõningad kommenteerijad ületavad viisakuse piiri, kui on midagi kirjutada--siis kirjuta, kuid ära mõnita inimesi.
Kalled1. detsember 2016, 10:28
Ei oska muud, mis teha?
ants1. detsember 2016, 10:04
kEEGI VÕIKS VÄLJA ANDA RAAMATU PEALKIRJAGA "Delfi targutajad"
kunagi2. detsember 2016, 14:35
nimetati ju Delfit peldikuseinaks. Kes sinna kritseldavad, nüüd solvunud :).
püssimees1. detsember 2016, 10:00
See näitleja on ju sama hale kuju , kes langes minestusse hirmust ajateenistuse ees.
minu 2. detsember 2016, 14:36
sugulane ei olnud, saadeti Afganistani, nüüd on surnud.
eriti suurte munadega1. detsember 2016, 09:59
..et kui kirjutan kõikide kohta, et on ilusad, toredad ja targad, et siis on mul munad? ja kõikidel avaliku elu tegelastel on samuti munad? :D katsuge nüüd aru saada, et kui ennast avaliku elu tegelasteks upitate, siis kaasneb sellega - kas tahate või mitte ka kriitika, sest pingutage palju jaksate, kõikidele te ei suuda ilmaasmi meele järele olla. seega kui kriitikat ei kannata, tuleb lavalt maha ronida ja millegi tagasihoidlikumaga tegelema hakata. edu!
mis kriitikat1. detsember 2016, 12:03
Kas lihtsalt kurjade inimeste tatipritsimine on kriitika?
Pihkva Oblast1. detsember 2016, 09:57
Inimeste arvamus ei lähe korda?!! :) :) :) :) Tore ju. Vaata siis ennast peeglist ja räägi iseendaga! :) :) Ja kommentaare sa tont loed nagunii, sest kommentaarid ongi eesti ajakirjanduse parim osa!!!
IRV!1. detsember 2016, 10:30
Sinusuguste jaoks kindlasti!
parim jah,1. detsember 2016, 12:03
muidu ei saa ju oma kurjust välja elada.
To IRV, parim jah, jt.1. detsember 2016, 14:51
Mis te Irw ja salapärane kommentaator varjunimega parim jah siis "tavakommentaatoritest paremad olete?
Vaadates vihahulka siis olete sallivalt veel õelamad kui teised. Kah ütlejad, mu kannikas (a s s :))
sallivus2. detsember 2016, 14:39
ei tähenda, et tuleb kurje inimesi sallida :).
Ise ta netikommentaare ei loe1. detsember 2016, 09:52
aga ometi on veendunud, et see on "rämpstoit".
Vastupidi, seal leidub selliseid "gurmeepalasid", mida sa peenes restoranis iialgi ei saa.
Kõik aus ja ehe, mahetoit. Värske ja vitamiinirikas.
Peenes restoranis saad kalli raha eest vaid petukaupa (valet ja meelitusi).
Tegelikult!1. detsember 2016, 10:23
Mina küll loen, ma ei kuulu staarnäitleja, tippkosmeetiku, megalaulja j.n.e. ridadesse.Olen tavaline teise Eesti inimene.Need kommid on asjalikud, ütlevad inimese kohta tõtt aga tõde ongi valus lugeda.Kuigi vahel on ka liiga halvustavad ja ülepakud.Usun, et enamus loeb komme, uudishimu on ju nii suur.Ei tunne Üllarit isiklikult
ja ei julge midagi eriti kirja panna, need meie seebid on küll viletsad ja sellega koos muutuvad ka näitlejad ise ebameeldivateks aga need osad nad ju ise vastu võtavad.
Olen ka enne kirjutanud , et Saagim on oma sõprade seas hoopis teine, meeldiv naine, ema aga tema teine mina on ajakirjanduse jaoks ja ise vist itsitab vaikselt.Minul pole Anu vastu midagi, hea et ajakirjandusel ja fotograafidel tööd jätkub.Kommige julgelt edasi, ärge väga isiklikuks minge ka nende lapsed ja lähedased loevad aga nad ka teavad, mis on tõde , m is on väär.
ajateenija1. detsember 2016, 09:51
ÜS on ju sama armetu vennike , kes langes minestusse hirmust ajateenistuse ees.
mitu korda2. detsember 2016, 14:40
seda jama kirjutad, vastan ka veel kord, minu sugulane ei kartnud ja tapeti Afganistanis.
nõmmekas1. detsember 2016, 09:50
Kuna ma olen terve elu sohvrina töötanud siis tänapäev on ikka väga ropuks läinud ülevalt poolt.
Nüüd kus Saaremäel minister tagab töökoha siis võib ta kohe kõikki mõnitada. Kõik ühte patta kokku.
Väga asjalikke komme on aga tavaliselt need häirivad sakste elu.
Eile kirjutasin ministrist, kes rõdul veini jõi enne Presidendi vastuvõtule minekut. Kõik meie tänava rahvas nägi seda, sest rahvas läks Taukari esinemist Nõmme parki vaatama.
Ega veini joomine keelatud ole aga ta on juba roolijoodikute filmis sees tv-3 neljapäevases saates.
Õnneks kutsus ta autojuhi välja ja ei sõitnud ise.
Või seik minu elust,Sakust tuldi koju ja hirmutati ikka nagu M.Lao tegi. Firmades kus ma keeldusin korrast ära masinaga sõitmast siis sõimati värdjaks,auto värv ei meeldivat mulle aga kui autol külmik ei töötanud siis Saaaremäe peab haisvat lõhet rimis sisse ajama.Sõõ siis seda haisvat kala,mina olen invaliid ja ei vea teile toitu. Nüüd veetakse ikka kordades koledamate masinatega,kui mina sõitsin.
Minu naisel jääb paar aastat pensini, ta mattis just ema. Tema on firmas üks vanemaid ja paremaid töötajaid aga teda tahetakse nüüd ära koondada 2-3 aastat enne penssi. Järsku on vaja autojuhilube,ometi käiakse kahekesi ja tema tavaliselt kabinetist välja üldse ei käi.Teistel load olemas,kas on kordagi sõitmata jäänud.Lihtsalt tahetakse lahti saada.
Enamus töödejuhte ropendavad mis kole ja firmajuhtidest ikka annab otsida viisakaid.
Teed ajalehe või raadio lahti,kõik petised. Kas Evelin Ilves ei ole PRIA-s toetusi vormistamas käinud.
Käis ja vormistas, see on fakt mitte laim. Seega ärge ajage tõde ja laimu segi.
1. detsember 2016, 11:09
Asi ongi hoopis selles, et kogu nn ärkamise käigus on inimesed muutunud, nii ongi, et vaatad peale ja lihtsalt tead, kellega tegu, Trump on samasugune ja see ei mahu neile petistele pähe, et inimesed muutuvad kvalitatiivselt sõltumata sellest, kas nad on teisest või kahekümnendast Eestst. Tegelikult ei pea isegi inimese pilti nägema, info liigub igal mõeldaval või mõeldamatul viisil. Küsimus ongi ainult selles, kuidas seda kõike süsteemi jaoks vastuvõetavalt tõestada, kuidas faktid kokku panna.
ei ole1. detsember 2016, 12:09
inimesed muutunud, vaid ühiskond survestab inimesi normaalselt käituma ja nad siis ei julge oma madalat tegelikkust välja tooma, sest kardavad. Anonüümne kommentaarium seda ei takista, seal tulebki välja tegelik pale.
Feliks1. detsember 2016, 09:44
Tuleb välja et kommija on siis loll ja labane.Miks uldistada?Kas siis pole positiivseid kommijaid?Olen lugenud ja leian et ikka on 50/50.Kas poleks hea lugeda kui sind kiidetakse?Kummaline.Jarelikult ise ollakse nii negatiivsed,et kardetakse komme lugeda.
:) 1. detsember 2016, 11:11
Kuidas metsa hõikad, täpselt nii see vastu kajab. Las tatistavad, see ei kesta enam kaua.
Naljakad inimesed1. detsember 2016, 09:38
Aga teatris võivad anonüümsed külastajad plaksutada? Teoreetiliselt ka vilistada ...
Pihkva Oblast1. detsember 2016, 09:58
Detsembri parim!!! :) :)
nii2. detsember 2016, 14:48
pehmelt öelda, ajuvabale kommile on nii palju plusse pandud, et see tõestab, millised enamus kommijaist on :).
vkr1. detsember 2016, 09:38
Arvan, et loevad. Kui mitte kõiki, siis neid, mis enda kohta käivad, kindlasti.
seda1. detsember 2016, 12:10
teevad ehk sadomasohistid, teised mitte.
vanaema1. detsember 2016, 09:30
Täna lähen poodi, ostan mune. Vahest lugejate kommentaarid on palju sisukamad, kui artikli autori tekst. See, et keegi "staaridest?" ei loe kommentaare mind ei häiri. Kõikidele kommentaatoritele head talve algust!
Pihkva Oblast1. detsember 2016, 09:59
Sulle ka head talve algust !!! :) :)
Vanaema maalt1. detsember 2016, 10:10
Kas pole tore, vanaemad võivad rahuga kommenteerida, nendel pole kunagi mune olnud ega tulegi. Aga need igapäevased räuskajad siin, need on nagunii ilma ühe kui teiseta, nagu soojaõhu puhujad, trükisõltlased.Kui, et siiski, munad on isegi olemas, sest kanad munevad kenasti.Viisakaid lugusid on alati huvitav lugeda, head jõulukuu algust kõigile!
Tuntud1. detsember 2016, 09:29
inimesed on meil paljud tuntud selle tõttu, et nad on olnud pikki aastaid selle klikivalitsuse ustavad õukonnanarrid. Nendele ja ainult nendele ongi antud sõna peavoolumeedias, et kuulutada seda ainukest tõde ja moodustada ringkaitse selle kliki püsimiseks. Loomulikult ei sss selle toiduahela olulised lüliid tunnistada seda, et neid huvitaks kommentaarium. Kuigi usun, et see on nende järjekordne vale.Usun et ollakse ikka väga ninapidi kommentaariumis, et saada aimu inimeste meelsusest.Kui see muutub, näiteks peale Trump -i valimisvõitu ja terroristide suuri kaotusi Aleppos, muutub ka õuenarride tonaalsus.Tuntavalt.
1. detsember 2016, 09:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
rahva enamus1. detsember 2016, 12:12
nad ju sinna valis, samasugused nüüd kiruvad.
7.päeva adventist1. detsember 2016, 09:24
Kellap ongi nn kuulsuste kehastus.
eilne1. detsember 2016, 09:49
Mitte nn, vaid ta ongi kuulsus.
7. palati elanik1. detsember 2016, 10:03
Mina olen siiski kuulsam.
Ei usu1. detsember 2016, 09:20
See näitab muidugi inimese argust- hirm tõe teadasaamise ees.Samuti liigset enesekesksust- teiste arvamus ei lähe korda.Tegelikult siiski ma arvan, et nad loevad küll, see on lihtsalt mingi joon võetud, et sellist "kangelast" mängida.
Mina aga ei loe artikleid, sest need on alati kallutatud.Mul on igast asjast oma arvamus ja siis loen just kommentaare, et vaadata, mida teised arvavad.
1. detsember 2016, 09:42
Rämpstoit on nende jaoks kõik see, mis ei kuulu ennast "kõrgseltskonda" nimetatava toidulauale...
Zenja Fokin oli varem tavalise riidekaupluse saalis virvendaja, enne kui ta leiti ja kuulsaks tehti. Saagim oli tavaline tüdruk tänavalt, kes ennast ise pressis kuulsaks. Evelin oli enne presidendiprouaks saamist samuti tavaline keskpärane naine.
Kuid nüüd, kui sellistest "tavalistest" on saanud ühtäkki "ebatavalised", põlgavad nad ära kõik selle, kus nad varem on olnud. See on nüüd nende jaoks rämps.
Endised "tavalised" on sattunud "paleesse" ning püüavad matkida nüüd härrasid, prouasid, printse ja printsesse...
asi ongi selles1. detsember 2016, 10:26
et osa inimesi lihtsalt ei avalda oma arvamust, vaid ropendab ja mõnitab.
jah1. detsember 2016, 19:57
kas autor arvab, et arukas inimene loeb ilusti avandi või võigemasti valgustavad ja inimloomuse põhjalikku tundmist väljendavad, meid iseloomustavad üllitised läbi; ning saades sealt nii vajalikku vaimutoitu ja hingekosutust, jätab kommentaariumis "braavo"! hüüdmata?
naisuke1. detsember 2016, 09:12
naistel ei peagi mune olema...
Tolerantidest1. detsember 2016, 09:49
naistel on munad kah olemas. Käi ikka ajaga kaasas. Marss poodi mune ostma või soovahetus opile.
mnjaa1. detsember 2016, 11:24
see oli siis ajaga kaasas käiva inimese jutt?
ei1. detsember 2016, 19:59
võrdõiguslikkus ja sooülesus näeb ette, et meestel ei pea mingeid mune olema.
Saaremäel on tolerantsuse osas veel arenguruumi.
Mna olen Üllar Saaremäega1. detsember 2016, 09:11
koos olnud Viljandi Jämejala hullumajas olnud. Üllar olevat isegi palju kordi olnud ja päris pikaajaliselt.
vanaema1. detsember 2016, 11:18
Vot selle kohta mina arvan, et sinna võib sattuda igaüks meist, kes on tundliku närvisüsteemiga. Meie Seevaldis on väga tihti ravimas nii "staarid" kui ka tavalised inimesed. Soovin kõikidele tugevat tervist. Ja see pole mingi häbiasi olla närvihaige.
xx1. detsember 2016, 09:10
kui toitud tervislikult ja rämpstoitu ei söö, siis miks sa nii paks oled?
7.päeva adventist1. detsember 2016, 09:06
See Sander ise ju rämpsmoraaliga olevus,ta ju olevat sodomiit.
arvamus1. detsember 2016, 08:59
Kindlasti on kommentaare mida ei taha lugeda, kuid palju on selle juures rahva arvamusi, meeleolu ja ettepanekuid.Kui seda välditakse, siis võib munadest rääkida teises kontekstis
Rahva?1. detsember 2016, 09:21
Kas need ropendavad hullikesed ja muidu luuserid, kellel muud pole teha kui netis vigisedaa on siis rahvas? Enamus ikka ei laima, sõma, ega ropenda?
kes on1. detsember 2016, 12:16
rahvas? Kas see 1 inimene sajast, kes kirjutab arukat juttu ja vahel ei avaldatagi, või 99 arutut lõugajat?
Eks1. detsember 2016, 08:59
see on elatud elu tulemus, pekstakse nii kommides kui seriaalides välja ülbet ja üleolevat pläuska, mis tekitab viha ja vaenu edasi.
Anu.1. detsember 2016, 08:57
Terehommikut. Haritud tark inimene loeb kõike sellega inimene harib end ja areneb veel enam. Ei ole usklik aga loen piiblit koraani nii edasi ja edasi. Kõige tähtsam saate kõigest teada mida sinust ja maailmast arvatakse. Tähendab olete pilkealused lihtsalt ei julge lugeda nõrga närvikavaga inimesed. Mart Sanderist, Zenja Fokinist, Üllar Saaremäest ja paljudest teistest on niigi teada kes nad on,. Sellepärast nad ei loegi oma häbi sees olekust. Oi kiireks läheb pean minema. Ja veel, mis asi on rämpstoit. Inimesed harige end.
tavalised ja ebatavalised1. detsember 2016, 09:30
Rämpstoit on nende jaoks kõik see, mis ei kuulu ennast "kõrgseltskonda" nimetatava toidulauale...
Zenja Fokin oli varem tavalise riidekaupluse saalis virvendaja, enne kui ta leiti ja kuulsaks tehti. Saagim oli tavaline tüdruk tänavalt, kes ennast ise pressis kuulsaks. Evelin oli enne presidendiprouaks saamist samuti tavaline keskpärane naine.
Kuid nüüd, kui sellistest "tavalistest" on saanud ühtäkki "ebatavalised", põlgavad nad ära kõik selle, kus nad varem on olnud. See on nüüd nende jaoks rämps.
Endised "tavalised" on sattunud "paleesse" ning püüavad matkida nüüd härrasid, prouasid, printse ja printsesse...
Anu le1. detsember 2016, 09:53
Tere Teile ka. Teie olete tõesti tark inimene räägite, et sellised on nõrga närvikavaga. Üllar Saaremäe ongi nõrga närvikavaga sest ta on olnud hullumajas. Tänan teid.
ja mis1. detsember 2016, 12:18
muudab inimese närvid nõrgaks? Sinusuguste pooletoobiste lõputu räuskamine. Ka vihmapiisad uuristavad kivisse augu lõpuks.
tegelikult1. detsember 2016, 08:56
on kommentaare mis inimesele väga solvavad,selliseid ei tohiks mitte keegi kirjutada,lihtsalt pole õigust selleks ,ühtki ei tunta nii hästi ,et kirjutada ainult mõnitavaid ja solvavaid ütlusi.Kui oleks kriitika mis viib edasi ,aga tihi laus labane lahmimine millest kumab läbi ka kadedus ja lollus.
saagim1. detsember 2016, 08:55
võiks ikka lugeda ja ilmselt loebki,aga kahju,et ta aru ei saa kui vastik ja harimatu eneseimetleja ta on!
Suured munad, väiksed võmm(u)id1. detsember 2016, 08:50
Kui sinust ei räägita, siis sind pole olemas, seda peaks üks edevusest pakatav "võmm" ometi teadma.
maitse asi1. detsember 2016, 08:50
kui artiklis on kirjas tavainimeste elu siis läheb külasõimuksja lauslaimuks aga sellised kuulsused saavad nendest kirjutatud artiklite kommentaarides teada reeglina ka tõe. Mulle Saaremäe näitlemine üldse ei meeldi ja seetõttu ei suuda neid võmmi-seriaale minutitki jälgida , samas Sander on iga saate vaatamise nauditavaks muutnud. Mis puutub Saagimisse, siis tema ise on kõige ebameeldivam teiste inimeste solvaja oma elu24-s
ei meeldi?1. detsember 2016, 12:20
ja sinusugused pärast peksavad tänaval neid näitlejaid, ses tegelaskuju ei meeldinud.
Mati.1. detsember 2016, 08:49
Päris niimoodi üheselt ei saa võtta. On kommentaare, mis on õelad ja tigedad. On ka selliseid, millest ei saa aru, et mida taheti öelda. Ja on ka selliseid mis panevad muigama ja teinekorda saad ka kõhutäie naerda. Eks kommentaari sisu ja arengutaseme vahel on ka mingi seos.
just1. detsember 2016, 10:29
mõnest kommentaarist jääb mulje et selle autor on alaarenguga.
mitte mõnest,1. detsember 2016, 12:21
villi1. detsember 2016, 08:47
tõtt on valus kuulata.mitte midagi isiklikku
aga miks1. detsember 2016, 12:21
sa arvad, et just sinusugused teavad tõde?
Paljud palgalised Eesti mõnitajad.1. detsember 2016, 08:46
On siin ju kimbuke "patrioote", kes 24h vahetustega laimavad kõikke mis Eestiga seoses ja halvustavad meie riiki. Delfis vast kümmekond "rahvuslast", kes suurema osa ajast töötavad mukidena ja panevad on vaimukusi üles.
ei ole palgaline1. detsember 2016, 10:12
Meie riigis on paljud asjad halvasti. Kas peaks seda vaikides pealt vaatama või? Kas halbadele asjadele tähelepanu juhtimine on halvustamine? Kas ma ei või oma arvamust välja öelda? Mis puutub nn kuulsustesse, siis neis kõigis on midagi positiivset ja ka negatiivset. Nii nagu meis kõigis.
Artikli parim nali1. detsember 2016, 08:45
Evelini jutt. Naersime kogu kollektiiviga :D Saime taaskord teada, et ta on kõige kaunim, olgigi, et ta pani need sõnad olematu inimese suhu :D
See proua ka ei suuda lõpetada. Usub, et meedia õhutab tema vastu viha, tegelikkuses on ta selle rahvapoolse põlguse ju ise auga ära teeninud. Nüüd võiks hoida madalat profiili, teha oma tööd või tegemisi ning nautida elu. Kuid ei, ikka tahab ta püünele ronida ja kui midagi ei meeldi, siis halab ülekohtust. Naljahammas :D
Julie1. detsember 2016, 09:13
Lp. Saaremäe võiks ikka lugeda ,sest oi kui hea oleks ikka teada , mis rahvas inimesest või temast arvab. Aga Evelinile teete te liiga , ehk aitab tema tümitamisest. Olge ise paremad. Jõulurahu kõigile.
mille poolest1. detsember 2016, 12:24
siis Evelin Saaremäest parem on? Kumb on rahva raha rohkem oma tasku kantinud?
Mis aga puutub esiletükkimisse, siis arvan, et seda teeb meedia, et tatipritside klikke saada ja selle eest reklaamiraha.
08.451. detsember 2016, 11:53
koerad närivad ikka konti,nii,et otsi üles.laimavaid kommentaare kirjutavad ainult hullud.
aga võiksid1. detsember 2016, 08:44
Lp. Saaremäe, võiksid vahel ikka lugeda. Saaksid teada,kas sul on munad või ei ole.
7.päeva adventist1. detsember 2016, 08:44
Need nn tuntud inimesed on väga primitiivsed massoonide klounid ja muud midagi.
IRV!1. detsember 2016, 09:38
Massoonid, reptiilid, tulnukad, vabamüürlased, ufod, vaimud ja ameerika luurajad!
ja kes1. detsember 2016, 12:26
sa oled, paistab, et usuhull? Need ju kõige suuremad variserid :).
Alar11. detsember 2016, 08:43
Huvitav, kas sellel inimesel hakkab parem, kui ta saab "netikommentaatori" kohta halvasti öelda? Pakub see mingit rahuldust, kui ütled, et kommentaare ei loe (aga tegelikult loed ikkagi, huvitav ju)?
1. detsember 2016, 08:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Õige tähelepanek1. detsember 2016, 11:23
Just!1. detsember 2016, 13:06
Intelligentne inimene ei üldista jah. Ainult et enne väärt kommentaarini jõudmist on hulk aega tühja läinud, süda paha ja tuju iga kord järjest kehvem:) Paljudes kommentaariumites vohab negatiivsus, mitte ainult siin. Sellepärast suur osa lugejaid (mitte ainult nn. tuntud inimesed) kommentaariume ei loegi ega ka kirjuta. Kahju muidugi, sest neil ehk oleks ka midagi asist lisada. Aga aja ja energia kulu on selleks liiga suured. Oma elu - töö, lähedased, kogukond ja lemmiktegevused vajavad aega rohkem kui see ja see on väärtaeg. Reaalne elu on hoopis mujal kui vaid meedias, seda teavad ka kogenud ajakirjanikud.
Küllap pidevatel negatiivsetel kommijatel on aega üle ja tervikutunnet puudu. Siis tuleks hoopis enda ja oma eluga tegelda, mitte teha acting outi.
Väärt kommentaar ei kalla kõigi peale välja oma isiklikke kibestumisi, parastamist, süüdistusi ja tähelepanuvajadust, vaid lisab oma viisakale arvamusele midagi edasiviivat, mõne ettepaneku näiteks või heasoovlikku huumorit. Seda viimast võiks meil üldse rohkem olla, vohava musta huumori kõrval võiks olla tasakaaluks valget ja värvilist:)
Selleks peaks aga kommentaarium (ja ka meedia) fookust nihutama.
Meedia võiks olla eluterviku neutraalne peegel, mitte isiklik solgiauk, kuulujuttude ja sensatsioonide levitaja (nagu küla latatara) või reaalses elus puuduva võimu ja tähelepanu kompenseerimise vahend. Mis need kommentaaridki muud on kui meedia osa ja loodetavasti vähem päriselu osa.
Meedia on tänaseks suures osas virtuaalreaalsus ja osalt veel õnneks elu peegel, mis paistab mustuse seest. Kindlasti ei tohiks meedia sihiks olla võimu ja tähelepanu saamine, arvan ma. Peegel võiks olla suht klaar ja seda tuleks pidevalt puhastada, et ta reaalsust selgelt peegeldaks. Ja kui peegel läheb "rikki", siis sageli see puruneb või viiakse tülist eest kolikambrisse. Seal neid juba hulgim ees:)
eu1. detsember 2016, 15:13
Olen ka samal arvamusel.
jama2. detsember 2016, 15:09
on olukordi, kus just peabki üldistama ja olukordi, kus räägitakse eranditest. Praegu räägitakse ju üldiselt, mitte konkreetsest kommijast x.
p.k. 1. detsember 2016, 08:42
seda usun et saagim ei loe sest tal on muudki tegemist, paneb nagu keravälk ringi, telekas, raadio, ajakirjad, kus ta kõik ka ei ole, aega sellisel veel matside lõualoksutusi jälgida :=)
7.päeva adventist1. detsember 2016, 08:41
Kommentaarium on alati oht igale valitsusele,sest igas ühiskonnas on piisavalt informeeritud ja julgeid inimesi,kes kirjutavad kommentaariumides tõde ja seda tõde vihkavad eliidid.Postimees juba hävitas kommentaariumi,delfis ka tsensuur möllab,nii et mingu metsa kõik taolised artiklid ja nende autorid.
Mulle ka meeldib!1. detsember 2016, 09:03
Päris lõbus, eriti viimasel ajal. Netis saavad vaimuhaiged ju igasugu lollust kokku kirjutada, päriselus selliseid ju ei kuulaks keegi.
****1. detsember 2016, 08:39
Käib järjekordne netikommentaaride vastane kampaania läbi erinevate kanalite, meedial on jäme ots käest läinud ja nüüd tümitatakse kommentaare, et sellega ennast tõsta. Usaldus on juba läinud, aga mis on meedia ilma lugejate usalduseta?
Mis 1. detsember 2016, 08:35
" multitalendid " need on kellel ainult elus mõned oskused !!!???? Lihtsalt arusaamatu. Või on multitalent naine kes lapsi teeb !!?? Sa sa nüüd neist sohnidest äru kui neil kooliharidust ainult laval kepslemiseks on . Mõni neist multitalentidest võiks siis riigi majandusegi käima lükata.
paistab,1. detsember 2016, 12:29
et pead ennast targaks, miks sa siis majandust käima ei lükka :)?
Kõrvaltvaataja1. detsember 2016, 08:34
Kogu eesti meedia on ju rämpstoit. Loed ainult pealkirju ja lähebki süda pahaks. Vikerhommikus pobiseb uniselt libeda häälega poisike - ühestki uudisest korralikku ülevaadet sellest libedast pominast ei saa. Terevisioonis rikuvad juba aastaid hommikutuju end imetlevad Katrin Vaino ja Urmas Viirpalu (või olid need perenimed vastupidi - aga vahet ju pole).
Public enemy1. detsember 2016, 10:52
Urmas Vaino räägib isegi asjalikku juttu ja kuulab, mis saate külalistel öelda on. Katrin Viirpalu tõesti häirib oma kätsatamise ja kallutatusega.
huvitav asi on nende netikommentaaridega1. detsember 2016, 08:33
keegi neid ei loe, aga kõik teavad, mis seal kirjas on. kuidas see küll võimalik on.
arusaamatule1. detsember 2016, 12:31
algul loeti ja kui saadi aru, mis kõnts seal on, siis enam ei loeta. Said ikka aru?
ei loegi1. detsember 2016, 08:32
sellepärast, et on endast liiga heal arvamusel.Muidugi on kommentaarides palju lahmimist ja solvamisi, aga on ka palju õiget kriitikat. Meie ju näeme teiselt poolt , mida laval või telekas tehakse , mõni asi torkab ikka väga silma ja siis avaldadki arvamust, et võiks teisiti olla.
1. detsember 2016, 08:29
Saagim loeb lausa huviga, mis temast kirjutatakse. Seda on olnud mitmeti näha ja kuulda tema jutust.
Tegelikult loevad nad kõik, kuid soovides kuuluda teatud körgseltskonda, nad häbenevad seda tunnistada.
1. detsember 2016, 08:45
Nad ju elatuvad inimeste tähelepanust, st ka vajadust kontaktis olla oma lugejate ja vaatajatega. Kui rahvas ei loe ega vaata siis kaua neid palgal peetakse?
hale1. detsember 2016, 08:45
Kusjuures ta kustutab sündsuse piiresse jäävad objektiivsed kriitilised kommentaarid, aga kõrvalolevad labasused jätab kõik alles. Selline manipuleerimine on teadlik tegevus, kommentaator- kui rämps, imago loomine.
Mis ..1. detsember 2016, 09:39
..on sünnis?Nimetame asju ikka õigete nimedega.
Mina...1. detsember 2016, 08:23
...ka väldin,kõiki pedesi.
ab1. detsember 2016, 08:20
sellepärast nad nii tumedad ja sinisilmsed ongi!
Urrr1. detsember 2016, 08:09
Väldin kah mart sanderi jura kuulamisest nagu rämpstoidust...
1. detsember 2016, 08:05
Need, kes seda väidavad, loevad kindlasti enda kohta käivaid kommentaare.
1. detsember 2016, 08:04
Huvitav, et seda räägib inimene, kes kaunistab eranditult ainult kollast meediat, mille enda tõsiseltvõetavus ja väärtus on null.
kus1. detsember 2016, 12:34
me sinu tõsiseltvõetavust tunneks, või oled ka null?
Pealkiri - "Väldin netikommentaaride lugemist, nagu väldin rämpstoidu söömist!" ütleb Mart sander1. detsember 2016, 08:01
Aga pildil on miskipärast Vookina!?
Jutt on Sanderist, aga piltidel mingid muud tegelased? Mis pudrutamine teil seal sl õhtalehes toimub?
mis1. detsember 2016, 12:35
Sander, mis Fokin, jutt ju võmmi näitlejast Üllarist?
ee1. detsember 2016, 06:24
Ehh1. detsember 2016, 06:35
Ei, peab ennast Esimeseks Eestiks.
neid1. detsember 2016, 12:36
Eestisid on veel, on tarkade Eesti ja ei tohi öelda, kelle Eesti, muidu komm ehk tõde ei lähe läbi.
munadeta mehele, meestele või munadega naistele 1. detsember 2016, 05:55
pole olemas rämpstoitu vaid on halvasti valmistatud toit ! Jäta see meelde , siis kasvavad munad ka sul.
meie tsuradel on haigus komme piirata, lisame siis siinkohal selle Haapsalu mnt. õnnetuse kohta arvamuse : Aga te ei suuda oma kirjatükis ikkagi selgitada , kuidas saab väita et helkur oli halvasti õigel kohal ja kulunud välimusega ?! Ainult kõlupead võivad arvata, et peale autoga kokkupõrget veel midagi uueks jääb.
alasti kuningas1. detsember 2016, 05:39
Eks tõtt ole ikka valus kuulata ja seda siiski netikommentaarides on ka, ning vägagi palju.
võtku1. detsember 2016, 07:34
parem ühel päeval julgus rindu ja vastaku omapoolsete kommentaaridega.
Vastaku?1. detsember 2016, 08:49
Millele, debiilsustele???
silmakirjalikud1. detsember 2016, 09:26
Tegelikult käivad salaja burksi söömas ja kirjutavad kolleegide kohta rõvedaid kommentaare.
07,341. detsember 2016, 12:34
mis sellest vastamisest kasu oleks? Kas mõni sapiprits rahuneks maha või?
Ära tee nalja! Üks sõna kutsuks sellise p.s.rahe esile, et oi oi oi.
Aga mingit tõtt nendes kommentaarides küll pole. Kui välja arvata, et nagunii kõik tuntud on komentaatorite sõnade kohaselt koledad-paksud-andetud-maitsetud ellid, siis nagunii on igal ühel oma tõde, mis ei meeldi sulle, meeldib mulle.
Inimesed ei saa ju nahast välja hüpata, et ühteaegu meeldida sulle ja mulle.
No ja pealegi, ühele sapisele sarikommenteerijale ei meeldigi mitte üks inimene. No võib olla ehk väga väga vanad inimesed vaid, keda tõesti ei sobiks sõimata enam, ja kes on nagunii juba konkurentsist väljas.
Ma arvan, et edukad ja tuntud inimesed on oma edu saavutanud põhjusega, et ongi ülejäänud massist silmapaistvamad ja andekamad. Seetõttu ei tohikski nad ennast muuta iga õela kommentaari pärast. Pigem mitte lugeda. Ma ise teeks täpselt sama moodi.
Juba vastasid1. detsember 2016, 12:59
Väga asjalik, suurte munadega inimese põhjalik vastus.
aitäh 12,59,1. detsember 2016, 14:01
aga mune ma endal veel täheldanud pole, kuna olen naine.
Eks jooksen siis õhtul kohe peegli ette suure hirmuga, äkki on nii põhjaliku vastuse tagajärjel munad kasvanud:)
no1. detsember 2016, 18:35
ei vaata ka neid rämpsseriaale,kus nimetatud tegelane mängib,nii-et tunne vastastikune siis.
munadeta naisele2. detsember 2016, 15:15
ah, hah, ha :). Näitasidki oma tarkust. Targad inimesed räägivad kujundlikult, mis tähtsust neist reaalsetest munadest on? Mõeldakse munade all oma peaga mõtlevat inimest, said aru? Ah ja, sul pole ju mune, seega ei saanud aru :).
:)2. detsember 2016, 22:44
ja sina tola võtsid kohe sõna sõnalt. Issand, kui igav sa oled.
Tõtt jah1. detsember 2016, 12:38
palju, eriti kui lugeda Putini palgaliste suguste komme. Postimehes muud ju enam polegi, kui Putini palgalised ja käputäis natse. Väga targad kommid?
12:38tõtt??2. detsember 2016, 10:54
Ehe näide , kes peale teatud sõnade ja väljendite midagi muud ei oskagi kommenteerida.Miljoneid kordi päevas üks sildistamine.Ja see ongi eliidi tarkus. Selline pime viha ja sõim on vastus igale mistahes kommentaarile-mina ja maailm. Ongi kannibalistide trükikoda.
pontius1. detsember 2016, 14:14