Tele

Vahur Kersna: ma ei suuda vaadata, kuidas Märt Avandi juhib praegu TV3-s näosaadet (175)

LISA KOMMENTAAR

vana toriseja7. detsember 2016, 22:26
Tehke mida tahes kuid ma tahan parafraseerida tuntud ütlust Viimsest reliikviast:
Kersnad, te olete mulle vastikud lapsest saati.
mittevaataja28. november 2016, 23:45
Selles on Kersnal õigus, ma ka ei suuda Avandit vaadata!
Õige jutt28. november 2016, 01:27
Niikaua kui mäletan olen olnud igal aastal tujurikkujat vaatamas. Parim ja naljakam saade, sellist pole olnud ega tule ka. Väga kahju, et seda enamei tehta. Näosaate saatejuhiks olema nõustus avandi ilmselt ka sellepärast, et osaleja kes saate võidab saab 1000 eurot annetada ja avandi (minuarvates) seisab ka selle eest. Aga jah Avandi on nii hea näitleja, et ainult saatejuhiks olemine ei lase tal tõeliselt särada ja enda annet näidata.
ei27. november 2016, 13:30
ära siis vaata ja siis ei pea ka vinguma.
To ei28. november 2016, 01:28
Vingudes tulevadki soovitud muutused, aga õige mentaliteet sul, kui miski ei meeldi siis ole vait. Nii ju need muutused tulevadki, vaig olles, eks?
Pole vaja viriseda.27. november 2016, 12:31
Ja nii ongi. Eesti teleprogrammide ja uudiste saadete kohta ei ütle midagi halba, kuna ma neid lihtsalt ei vaata.
Toimetusele!27. november 2016, 10:26
Kas võiks korraldada sellise küsitluse, mis selgitaks välja inimese/inimesed, kes meeldiks kõigile, tähendab 100% ?
tujurikkuja onu Heino klipp on hea26. november 2016, 23:20
Avandi Sepp Kersna võiksid koos teha midagi
Etv eirab26. november 2016, 23:16
Pangas raha küll All ik maa võiks programmi lisada Kersna saate
Ütleksin,et tegu on26. november 2016, 21:32
kõige tavalisema professionaalse kadedusega.
Aga kui mina ütleksin28. november 2016, 01:30
Arvamuse avaldamine on kadedus? Ajad midagi sassi. Kuulsamatel ja tuntumatel inimestel on ka enda arvamus erinevate telesaadete kohta ja ei pruugi üldse mingi kadedusega pistmist olla. Tujurikkuja oli sama populaarne kui näosaade ju.
vaaks26. november 2016, 18:44
selliseid tähtsaid väikeseid mehi on üldse naljakas vaadata . Om aarust marssalid ja kõik mis üle huulte voolab,on puhas kuld .Andekaid inimesi on meil ülivähe Eks igaüks raba oma ninaesise eest,ka enda narriks tegemise hinnaga .Poliitik on ju täielik prostituut,kellel läheb kõik müügiks. Ega meelelahutaja,moosekantki palju maha jää.
Nojah28. november 2016, 01:31
Eks see harilik kommenteerija olegi meil üks ideaalne inimene kes võib teisi kritiseerida.
need saated 26. november 2016, 18:21
kus on Avandi ja Sepp tavaliselt lälitan ümber teisele kanalile nendel pole ei nalja ega tõsielu
Pole ka hullu28. november 2016, 01:32
Oled õhtulehe kommentaator niiet võib mõista, et huumorisoo puudub.
miks seda mulle on tarvis teatada26. november 2016, 17:59
ise ei oska kanalit vahetada või on mingid jaburamad vead küljes ???
Hah28. november 2016, 01:32
Arvamust võib avaldada, mis seal kanali vahetamisega pistmist on. Okei vahetab kanalit, aga arvamus on ikka sama ju.
kk.26. november 2016, 13:40
Mina ka ei suuda Avandit praegu SNKT saatejuhina vaatada, mitte ande lörtsimise vaid sellepärast, et see on kohutav.
????26. november 2016, 15:33
ei näe kuskil annet ainult kokutamist kuulen.
Jah28. november 2016, 01:34
Ossa raks, üliandekad kommentaatorid arvavad, et Avandi pole andekas, kuigi ta on ühe edukama ja vaadatuma saate saatejuht. Annab nii loll olla, minge siis teie sinna saatejuhiks, esimest esinejat kommenteerides hääl väriseks ja piss püksis.
eestlanna26. november 2016, 13:38
Vahur Kersna, palun ärge kritiseerige hommikust õhtuni kõike ja kõiki, leidke elust midagi positiivset ka, see teeb tervise paremaks
No26. november 2016, 16:29
LOE LÄBI, siis saad ka aru, mida Kersna ütleb!
26. november 2016, 13:32
Mina
Kui huumorist aru ei saa, ei ole vaja vaadata et arvustustega lagedale tulla. Sa arvad endast ja tegemistest palju.
Jah28. november 2016, 01:35
Sul pole vaja ka kommentaariumis oma arvamust pasundada. Natuke irooniline on enda arvamust avaldades öelda teisele, et kuule ära sina oma arvamust ikkagi avalda. Tase
Juku26. november 2016, 12:59
Eesti on väike ja andekad parodeerijad on juba oma etteasted teinud. Praegu punnitatakse kehva mängu juurte head nägu.
Avandit süüdistada pole mõtet.
Ronja26. november 2016, 12:20
Ei vaata näosaadet,kuna mulle see ei meeldi ! Nagu teismelised liivakastis :(
Kas Inrek Taalmaa26. november 2016, 12:10
kollasedroosid26. november 2016, 10:55
Lihtsalt näosaatest oleme tüdinenud, mitu aastat järjest on palju. Kersna ja Avandi on mõlemad andekad ja huvitavad inimesed. Teiste nokkimisega kaotame väärikuse.
MARTHA26. november 2016, 10:14
Kes telekast saate ära keerab, sellel kasvagu jalg hauast välja! / Avandi tekst/
Jubeduse tipp Eesti telemaastikul, seda vaatavad ka meie naabrid sealpool lahte!
vabandust26. november 2016, 21:30
aga see on parafraseering eesti vanasõnast: kes teist jalaga lüüb, sel kasvab jalg ...
Mis te siin ikka omavahel kaklete!!!!26. november 2016, 08:59
Arvamus on ju igaühe enda oma. Ei peaks ehk siin ütlemagi, aga minule Märt meeldib ja tema huumor ka. Vahur aga on tõsine poiss, minujaoks ehk liiga tõsine, aga olgu peale. Teda on ka vaja. Me inimesed oleme kõik erinevad ja meil on igal omad tarbed ja mõelge võimalus valida mida ja keda vaatata. See, kas lati alt minek Märti ennast vaevab, võiks tema enda käest küsima,
mari26. november 2016, 07:44
Mina ka ei suuda vaadata aga teistel põhjustel. Ma nimelt ei armasta ilkumist. Kõik kohad on seda viimasel ajal täis. Mingi stiil või? Tujurikkuja rikkus finaaliga minu jaoks asja ära, paraku.
Ka sina, Brutus26. november 2016, 07:40
Minu arvamus Kersnast langes tugevasti. Pärast avandi (ma si suuda seda nime kirjutada suure tähega) vihakõnelaulu on selge, et tegemist väga alatu inimesega, keda võib rakendada ükskõik missuguse poliitilise ajupesu vankri ette.
07:4028. november 2016, 01:38
Poliitiline ajupesu? Ohjah ma isegi ei kommenteeri seda, õiged inimesed on need kes kõiki musti(ei olene isegi pagulasestaatus, kui mustanahaline siis järelikult keegi muu kui pagulane olla ei saa, loogikatase) vihkavad ja soovivad üleelmise sajandi normetagasi kus noored neiud said 16 aastaselt lapsed ja olid kodukanad.
hh26. november 2016, 06:51
saade on ju põhimõtteliselt tore. Tore on ikka ja jälle avastada, kui andekad on näitlejad lauljatena, jäljendatena, kui head lauljad nad on. Pärast esimest saadet, arvasin, et pokle ju võimalik, et veel ja veel võiks leiduda nii andekaid inimesi. Saateid juhtis Samder, kes oli sellel alal tark ja ehkki tema naljad olid kohati tobedad, oli saade tasemel.
Kahjuks ei sobi saatejuhiks kuidagi Avandi. Esiteks ta ei tunne asja - ei tunne muusikat, puudub lihtsalt vajalik tarkus. On vaid pajatslik nali ja sllega on saade paika pandud tema juhtimisel.
Aeg oleks saatel vahet pidada ja lõpetada üldse, kui ei leidu TARKA saatejuhti, kes esitab oma stsenaariumi.
Avandi - sobib küllaplaval igasse teatritükki, kus on tekst ette kirjutatud.
To hh28. november 2016, 01:40
Jabur kui mees kes on osalenud Eesti ühtedes edukamates filmides, saadetes ja näidendites tituleeritakse ebaandekaks mingite andetute kommenteerijate poolt. Sorri aga mida iba, Avandi pole andekas? Jajah räägi veel, äkki jääd uskuma seda korrutades :D
Vahuriga nõus!26. november 2016, 05:28
Näosaadet võiks juhtida tudeng praktikaks. Avandile on see lati alt solvav läbiminek!
kae,kae26. november 2016, 05:27
Mulle ei meeldi ei Avandi "TUJURIKKUJA" ja saate juhtimine samuti.Liiga palju labast nalja.Tujurikkujat ei ole suutnud kunagi vaadata.ENSV on tipptopp naljasaade.
kuule VAHUR26. november 2016, 03:43
kui sa ei suuda vaadata- ära vaata.
/26. november 2016, 07:49
JUST PRAEGU oli raadios, et kõik on raha taga. Kersnal on rahapuudus ja sellest ka teiste mahategemine. Tujurikkuja aasata lõpuks oleks küll viimane, mida vaadata.
re:26. november 2016, 13:25
sm. "kuule VAHUR" ... palun loe läbi terve intervjuu Vahuriga ja mõtle siis, kas on ikka mõtet ajuvabu kommentaare ainult Delfi pealkirja põhjal kirjutada.
p.s. samad sõnad paljudele, kes kipuvad kaagutama asjast midagi teadmata
vana mees26. november 2016, 01:13
Tujurikkuja....Nõmeduse tipp..
kuidas seal Seewaldis26. november 2016, 09:37
eluke tiksub,nipitiri.
tujurikkuja ju seisab Ott Sepa turjal26. november 2016, 12:57
Avandi on seal nagu tulnukas rohkem oma kirvenäolise olemisega.
to ohoo26. november 2016, 18:53
To 12:5728. november 2016, 01:43
Oi oi Avandi on andetu ja Tujurikkuja on jama? Nojah see seletab miks Avandi on Eesti edukamateis saadetes, näidendites ja filmides osalenud ja ka seda, kui palju inimesi igal aastal tujurikkujat ootas ja selell ajal telekat vaatas. Vabandust, aga korrutabe edasi oma iba, statistika ja inimeste arvamus on see, et Avandi väikses sõrmes on rohkem talenti kui teil terves kehas ja tujurikkuja oli üks megavinge saade.
ohoo 26. november 2016, 01:12
kas on kade meel või. Andekas inimene saab kõigega hakkama.
huvitav oleks teada26. november 2016, 12:58
KES see andekas neist on?
26. november 2016, 00:37
Märt ja Ott olid koos super. Ainult Märt...
Tiiu26. november 2016, 01:26
Märt on üleprahi,aa,kesse Kersna om?
CC26. november 2016, 12:59
Kersna on jätnud mulje et on pidevalt kräunuv näss.
kärss25. november 2016, 22:45
Ma ei suuda isegi seda nn.saadet vaadata.
Putinlasele Arvo le.25. november 2016, 21:38
Kindel lüke, haagi ennast kuulsusele sabasse25. november 2016, 20:40
ja tee talle nimeline taburet ka
Vabakutseline näitleja ARVO le.25. november 2016, 20:30
Teil on õigus, et inimene oli haiglas ja veel kaks korda pikka aega. Jätame nimed nimetamata. aga inimese haiglas oleku põhjus oli afganistaan kas sa seda üldse tead ja inimene on nüüd terve. Sa oled jutust aru saada see Putinlane Arvo kindlasti tõesti üks julm inimene oled.
25. november 2016, 20:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
haige26. november 2016, 09:43
inimene näeb igas asjas ainult poliitikat. Kui sa oled kesik, siis saan ma aru ja ei ütle emam midagi.
õigus Kersnal25. november 2016, 20:15
Näosaate juhtimine ongi labane.
Jah28. november 2016, 01:45
Kommentaariumis vingumine on kusjuures veel labasem.
ee25. november 2016, 20:13
vaadatuim saade, kadedus. Kersnat ei tahetud ka siis kui oleks peale makstud.
vaadatuim saade25. november 2016, 21:38
see pole veel mingi kvaliteedi näitahja! Saade on labane ! Selle asemel võiks raamatuid lugeda, Või parem veeta aega lastega!
no26. november 2016, 16:37
mida näosaates on labast??? Labane on suur komöödiaõhtu!
To 21:3828. november 2016, 01:46
Miks sina siis lastega aega ei veeda ja raamatuid ei loe. Harid ennast artiklitega mille sisuks on "10 rõvedat asja mida naised salaja teevad" ja "20 riidessetmida ükski täiskasvanud mees kandma ei peaks". Lubage naerda.
KERSNA25. november 2016, 19:27
ära plära ja ole oma mullis edasi
Ja mulle25. november 2016, 19:26
ei meeldinud sinu veetud saated.
Mis aga puutub Avandisse siis paremat sketsi tegijat saatejuhi kohale annaks siin riigis otsida. Pole vaja, et Mart näpiks ja kallistaks näitlejaid ja keegi ajaks igavat hülgemõ,la nagu seda siiani tehi kuni avandi ette astus.
Need kes ei saa huumorist aru neil soovitaks Vremjat vaadata. Ehk sealt saavad kõhu kõveraks.
Päikest tiimile.
aru25. november 2016, 20:52
ma ei saa, millest te räägite. Vahur ju ütleb, et see saade on Avandi võimeid arvestades talle easy money ja te süüdistate teda kadestamises. Selge ju, et Avandi võiks midagi hoopis vaimukamat teha, kui oleks ainult, kus. Mulle tujurikkuja meeldis ja olen neid sketše ikka uuesti vaadnaud. Paljud on väga andekad, mõned vähem andekad, aga naljakad on omast kohast kõik.
juudid ruulivad momendil25. november 2016, 21:22
aga hakkame oma Aadut otsima,varsti läheb madinaks.
Fänn25. november 2016, 23:59
Tahan sanderit, kus oled musike?
ehh26. november 2016, 00:18
ülesandi pole kedagi. ja kallistamine oli saatesse sisse kirjutatud, pärast võeti maha.
ülejäänud tegijad on igavad ja mömmid. ma ei ütle, et pole head näitlejad, küllap on. aga saadet ei vaata, sest saatejuht oli igaaaav!!
Astrid25. november 2016, 19:05
Olematu stsenaariumiga komöödiasaade! Otsige uus stsenarist! Kui pole materjali, siis ei tee ka näitlejate rabelemine sellest komöödiat. Kahju Karbi Barbist ja Niinemetsast. Ainukesed, kes veel veavad, on Aadli ja Juss.
Avandi pole tõesti mingi saatejuht.
möh?25. november 2016, 19:24
misasja? Näosaade ei ole suur komöödiaõhtu.
kirjas oli et saatele kirjutavat stsenaariumi Mihkel Raud25. november 2016, 19:46
muidugi siis pole ju lootagi wt miski sisu asjal oleks. Avandi on koos Ott Sepaga täiesti vaadatav,kuid üksi ei vea ta parimatki käsikirja ettekandes välja tõesti. Ei aita ka fakt,et on Tõnis Mägi susulane.
no26. november 2016, 16:40
on alles tase!!! Isegi seda ei tea, mis saadet vaatab!!! MIS ON AVANDIL PISTMIST SUURE KOMÖÖDIAÕHTUGA???
KODANIK 25. november 2016, 18:40
SELLE HOOAJA NÄOSAADE ON TÄIELIK JAMA. MIS PUUTUB SAATEJUHTI SIIS MILLINE SAADE SELLINE SAATEJUHT.
Jürka25. november 2016, 18:56
Saage omaeti aru, et Avandi ei juhi saadet, vaid esitab teksti Mihkel Raua kirjutatud stsenaariumi järgi. Avandi on ainult teksti esitaja.
to jürka26. november 2016, 08:34
ma ei usu elus, et Sander ka luges mingit raua teksti. Sandril polegi vaja kellegi ettekirjutusi, ta ise väga tark ja huvitav saatejuht. tema pärast vaatasin neid saateid, aga Avandi on ebahuvitav. no ei suuda!
no26. november 2016, 16:42
sander ammendas end allpool naba naljadega! Läks labaseks!
MULLE MEELDIB AVANDI saate juhina!
Teata ebasobivast kommentaarist25. november 2016, 19:34
no midagi etemat pole ju meil,25. november 2016, 21:24
sööge seda mis ette antakse.
CC26. november 2016, 13:07
selle saate osas oleksin parem dieedil kui vaataks ei midagi toimuvat saadet. Sel aastal pole ka osalejaid kes ajaksid silmad suureks oma andekuse poolest.
Hapud viinamarjad25. november 2016, 18:35
Kas Kersna ise on meelelahutussaateid teinud. Minu arust mitte. Ja ta ei sobiks ka, Avandi sobib sinna kus ta on, suurepäraselt. Mind häirib hoopis see, et Kersna, olles ise TVst nö välja tõrjutud hakkab arvustama saateid, milles läbi viimises ta ise kukuks kohe läbi. Kersna, ole mees ja ole vakka, tunnista, et sind kui "staari" hetkel telepilti ei vajata. Vabandan muidugi, ma pole ka Kersna loomingu austaja. liigne enesenauding ja porteereeritavad jäid tihti tahaplaanile. Ja muidufG lisab vürtsi minu jaoks mõttetu rk liimest abikaasa. Mida olete pr Kersna tegudest RK liikmena kuulnud. Mina ütlen suurt nulli... olen kuulnud.
25. november 2016, 23:13
sa oleksid võinud artikli läbi lugeda enne kui vahutama hakkasid.
H.M.26. november 2016, 09:06
Väga kahju, et tänavu ei tule Kersna saateid akendest ja neist kes nende akende taga elavad... Vahur Kersna on ülihea saatejuht!!! Isegi "Pealtnägija" pole ilma Kersnata enam see, mis siis oli, kui Kersna seda juhtis. Jaksu ja tervist, Vahur!
Linda26. november 2016, 13:08
laske Kersnal ilusasti vananeda. Ta aeg on saanud ümber. Uimane kui ...
aga25. november 2016, 18:35
ära vaata, jumal küll. Mina ei vaata seda, mida ei suuda ja ei virise.
mina ka25. november 2016, 21:25
jhrt25. november 2016, 18:19
Ma ei suudaks sellist sileajude meelelahutust vaadata ükskõik millise saatejuhiga
Poolearuline25. november 2016, 18:35
Olen püüdnud vaadata aga kogu aeg lastakse pikalt vahele idioorseid reklaame!
Helitehnik25. november 2016, 18:18
"Ei ole ükski maa" klipis sebitakse palju mikserpuldi nuppudega aga miks L.Pihlapi häält ei keeratud juurde!?
Aadu25. november 2016, 17:39
Kes see Vahur Kersna on ?
TT25. november 2016, 18:06
Vahur Kersna on Vahur Kersna, aga mis aadu sina oled? Teame ju, et oled S-ta-Aadu
idealist25. november 2016, 17:39
Vahur ei suuda vaadata vist ka enamust siin kommijatest, kahju.
Hea soovitus Kersnale25. november 2016, 17:06
Ära vaata siis! Mina ei vaata ja ausalt õeldes, ega ma millestki ilma küll ei jää.
Avandi...25. november 2016, 17:05
...tehku peesaadet.Kes sellist tahab vaadata on ise samasugune.
Eesti Gaas müüb peeru särtsu,25. november 2016, 21:27
mis meil teles toimub?
Joller25. november 2016, 16:58
Õllelaua vestluse fraasist on uudis tehtud. Kersna arvab. No las arvab.
to Eesti inimene25. november 2016, 19:45
Palgaline kommija ka platsis.
to to Eesti inimene26. november 2016, 01:23
hea, et teada andsid, et oled platsis
Eesti inimene25. november 2016, 16:51
Märt Avandi on tõest väga hea näitleja ja teda ei riku mingi saade.Ongi näosaade tasemel.Jälle kadedad kohal.Avandile edu kõiges!
juut,sellega on kõik õeldud25. november 2016, 21:29
salajuute on meil küll ja küll,kes tasapisi oma asja ajavad.Kui ei usu,uuri meie 50 kroonist rahatähte.
Mõlemad on toredad25. november 2016, 16:48
Nii Avandi kui ka Kersna, mulle meeldivad mõlemad.
Hea nali on hea, samuti must huumor, aga ...25. november 2016, 16:43
No ei kannata enam silmaotsaski sallimatuid sallijaid kes pealekauba valitseva rehvi laulu laulsid nii ERRis kui ka erakanalites.
Näis mis lauluviisid peale paleepööret üles võetakse :) ja kes :) ning kuhu tiriliitab.
PS! Kahtlustan et mis krdi tolerantsus- peaasi et saaks saateid ja reklaame sisse lugeda siis pikk rubla kindlustatud ju :)) sellesama RAHVA RAHA EEST keda sobivalt hea mõnitada ja sildistada.
nii on26. november 2016, 13:19
minu poolt igavene põlgus avandile ja kes temaga kaasa laulsid
Kersnal on tihti õigus25. november 2016, 16:11
Nüüd on ka.Kindlasti on kõik nimetatud saates osalejad rohkemat väärt kui tulemus ekraanil.
vkr25. november 2016, 16:45
Mina ka ei suuda seda nn näosaadet vaadata. Kord üritasin, aga loobusin. Täiesti mõttetu mula, mis sealt tuleb.
no26. november 2016, 16:47
näosaates on LAULUD, komöödiaõhtul on MULA
Häda häda otsa25. november 2016, 16:03
Oh jumal jumal, no kui ei suuda ära siis vaata, keera telekas kinni ja mine mägedesse või tee midagi kasulikku ära soiu nagu eit!
mis gavno,see gavno25. november 2016, 21:32
selle üle ei vaielda.(ehk nii modele sobib)
Jürka 25. november 2016, 16:00
Näosaate teksti autor on kuulus kirjanik ja telemees Mihkel Raud. Juhuks, kui veel keegi seda ei tea ja peab selle autoriks Avanditr.
Jürkale25. november 2016, 16:05
6925. november 2016, 21:27
Slege siis miks tekst nii igav ja nõme on.
No,mida?25. november 2016, 15:55
Mis teha,mulle ei meldi Kersna kohe mitte ei meeldi.
tee siis midagi25. november 2016, 16:05
nipitiri26. november 2016, 09:03
Kes see mina on, kellele kohe üldse Kersna ei meeldi? Võib olla nimi ja pilt oleks siinkohal vajalik, siis saaks kaastundeavaldusi saata ja annetusi!
aga kes see tatinokk,26. november 2016, 09:54
Saan aru, et reede.25. november 2016, 15:55
Aga ärge liiga palju jooge! Hakkate kõik kõigi vastu riidu kiskuma. Tööpäeviti näeb niigi ärapanemist, Riigikogust tavatööliseni välja. Las nädalalõpp jääb rahulikumaks. Kas tahab, vaatab, kes ei taha, ikka vaatab, ainult muid saateid.
spets25. november 2016, 15:50
mis selle video sõnum oli? ...lase loomad oma krundile?
õige25. november 2016, 15:40
Ei suudagi vaadata inimest, kes on selgelt näidanud eestlaste vastu vaenulikkust.
Ok25. november 2016, 17:16
Ja selgelt vabandanud :)
juudid vabandavad varjatult25. november 2016, 21:34
to ok26. november 2016, 01:28
heh ja arvadki, et see silmakirjalik vabandamine midagi loeb? avandi on saa-stsallija ja välja teeninud rahva põlguse. on väga palju neid, kes teda põlgavad, mina nende hulgas, seisku või kõrvade peal, miski ei tee olematuks tema väljaütlemisi ja üleolevat hoiakut nende suhtes, kes kakivärvi kurjategijate massi siia ei taha. oli kõva näitleja, aga kukkus omadega sinnasamusesse. boikoteerin kõike, kus on avandi või võigemmastid.
no26. november 2016, 16:49
ära ennast veel rahvaks pea! Minu eest ära kõnele.
eestlane25. november 2016, 17:27
kes näitasid, kas vihkajatest natsid, kes vihkavad kõiki, või on see austus?
tea ainult25. november 2016, 19:50
kes talle selle üteluse tarvis teksti ette kirjutas?
pole üht ilma teiseta,26. november 2016, 09:58
nipitiri26. november 2016, 09:11
Mismoodi Avandi eesti rahva vastu vaenulik on?Haiged inimesed peaksid hullumajas kinni istuma , mitte kommenteerima! Tal olid rasked ajad, ütles kogemata, mida mõtles! Nüüd häda lahti! Kõigile ei saagi meeldida ja kas peabki?
lapskommijad mulle ka ei meeldi,nipitiri26. november 2016, 09:59
olenemata sellest mida momendil tirid.
to 09. 5926. november 2016, 19:06
Nipitiri on palgaline kommentaator.
juut ei saagi eestlasele midagi head pakkuda,26. november 2016, 09:56
nähtud ju ja sellega peaks ka arvestama.
ohoo25. november 2016, 15:39
Kus palgalised kommenaatorid on pandud vastu vaidlema.
Arvata oligi.
täpselt samal arvamusel25. november 2016, 15:38
Ei suuda ja ei vaatagi eestlastele vaenuliku inimese saateid.
Tuleb kohe eestlaste halvustamine ja häbenemine meelde.
kui 25. november 2016, 17:28
endal lõust viltu, ega siis peegel süüdi ole, aga ega sinu haritusega sellest aru saa :).
ei, ei25. november 2016, 21:36
mul ei ole konksnina,ohh Aadu,väheke vara jätsid meid.
vaataja25. november 2016, 15:35
Andrei 25. november 2016, 15:14
Vahur ,ära kujuta ette ,kui oleksid .Aga ei ole nii ,et ...... .
ja25. november 2016, 15:14
tujurikkuja oli eliidile, sest rikkus matside tuju, kes naljast aru ei saanud - see, et ka eliit naljale pihta ei saanud on pisiasi!
25. november 2016, 21:39
ütles mu isa kui keegi tegi kohatut nalja.
ott kusagilt metsast25. november 2016, 15:12
sajandi parim laul eestlastelt
issand jumal kül25. november 2016, 15:08
Ma vaatan, et enamus siin kommijatest-koputakonti ei saa aru hästi mida Kersna sellega öelda tahab. Lugege uuesti aeglaselt artikkel läbi. Isegi Avandi saab sellest aru, mida öelda tahetakse.
norrakas26. november 2016, 00:25
kersna ulub ainult, et vaadake kuidas temasugune "eliit" etv eetrisse ei pååse. et nåe isegi avandi peab mingit segast nåosaadet juhtima. kersna ei saa aru lihtsast asjast tema saateid vaatavad ikka våga våhesed ja sellepårast pole tal ka eetrisse asja. ise arvab ta ennast muidugi maail ma kunniks, aga paraku ongi tema vaatajaskond pensionieelsed naisterahvad ilma rahata... kersna peaks ennast laupåeviti hakkama turul ilmutama, seal oleks menu missugune...
Pensionieelne naisterahvas ilma rahata26. november 2016, 09:19
Kersna ruulib täiega, samuti Avandi!
uu25. november 2016, 15:08
Avandi võiks teatris teha osi ja kindlasti oleks ta hea näitleja, kuid näosaatesse ta ei sobi küll üldse. Igas lauses kaks või rohkem nalja, see ei ole enam naljakas, kui see saate juhtimine on kõlbmatu ja mitte esimest aastat. Ka ei tahaks teda näha aastalõpu-saadetes.
Ja ma e´i ole üksi selle arvamusega. Päästke meid Avandist . Või äkki ta taipab ise lahkuda.
Jürka 25. november 2016, 15:58
Avandi ei räägi ju oma juttu, vaid Mihkel Raua poolt kirjutatud rumalat mula. Nii et kritiseerige Mihkel Rauda, mitte Avanadit. Avandi on seal pelgalt näitleja ja täidab talle antud osa.
Jürkale25. november 2016, 16:07
Kehvasti täidab lihtsalt.
kas25. november 2016, 17:30
see "paneel" räägib ka siis etteantud teksti? Naljad käivad ju nende jutu kohta?
ko,ko,kok26. november 2016, 15:43
avandi kokutab.Kas seda õpetetakse teatrikoolis.
l25. november 2016, 14:54
must huumor just sobibki sellesse saatesse,pole ju mingi tõsiselt võetav võistlus,avandi ideaalne saatejuht seal, kersna mingu kirikusse jutlustama.
mittevaataja25. november 2016, 14:46
juhib hästi: sinule vastusex- kersna just kirjutabki, et EI VAATA SEDA SAADET... millest sa aru ei saa ?!
kui ei vaata26. november 2016, 03:51
kuidas teab kritiseerida
vanaisa25. november 2016, 14:45
Vahur. Sind on kordi vastikum vaadata. Kui sulle ei meeldi ära vaata. Imetle ennast ja kõik. Avandi on täitsa normaalne saatejuht.
Et 25. november 2016, 14:59
Kui artiklit veelkord ( aeglaselt ) lugeda, võib-olla on siis arusaadav, mida Kersna öelda tahtis.
to Et25. november 2016, 15:13
Ei ole valvekommentaatoritel aega artiklit lugeda, eriti veel aeglaselt, hea kui nad pealkirjagi jõuavad enne tulistamist lugeda.
jh25. november 2016, 23:18
nägid pealkirja ära, kohe tõmmati end õhku täis ja lahmima.
oeh25. november 2016, 15:03
Ma saan aru, et Õhtulehe sopakommentaatorilt on tekstist arusaamise võimet raske soovida, aga siiski. Kersna ütlebki, et Avandi on liiga andekas selle jaoks, et mingit odavat meelelahutussaadet juhtida!
ta25. november 2016, 14:42
on võimeline palju rohkemaks,see on õige.
kas keegi on kibestunud25. november 2016, 14:42
kuna ei saanud aastavahetuseks oma saadet eetrisse teha?
tõesti25. november 2016, 14:41
Ma ka ei suuda vaadata seda tolerasti
mina25. november 2016, 14:59
samuti ei suuda enam seda tolerasti vaadata ja mitte ainult näosaates. Ilmselt ei vaataks ka tujurikkujat Avandi osalemisel.
mina ka25. november 2016, 16:03
mina ka25. november 2016, 17:31
ei suuda pooletoobiseid kommentaatoreid enam lugeda :).
25. november 2016, 15:11
vaatasin ka25. november 2016, 14:36
Aga mulle Avandi saatejuhina meeldib, hästi räägib ja naljaiva on asjal juures. Väga moodne ja kaasaegne. Ei imetle ennast ega ülbitse esinejatega. Käitub nagu tõeline kolleeg. Respect!
Vahuri kaitseks25. november 2016, 14:47
Olles juba vana ja ajast mahajäänu, ongi õige aeg lapselapsi kasvatada.
Kui neid aga pole, saab võtta kitsed, koerad, kassid.
Televiisori monitorilt teksti maha lugeda mitmeid kordi, nagu seda tänases telkaris tehakse, on mõttetus.
Kes25. november 2016, 14:32
üldse vaatab eesti kanaleid, milleks
Khm25. november 2016, 21:19
Täpselt minu mõte. Väga üksikud saated on vaadatavad, AK näiteks. Läbi lillede on tunda, et peetakse lauslollideks, tihti on häbi vaadata, mõeldes, kes neid saateid ometi teeb, ja kellele?!?
nn28. november 2016, 08:57
Ei ole ammu enam need ajad kui AK on tõsiseltvõetav, seal on samamoodi kui Kanal 3 uudistes, et saatejuhid küsivad nähtava kallutatusega poliitikutelt küsimusi ja sildistavad. AK viimane pläkk oli Oviiri küsitlemine a'la Hanno Tombergi lahtilaskmisega, Kuusk ründas ja üritas teda läbi lillede mõnitada seoses selle kulude hüvitamise reisisaagaga aga no ei sobi sedalaadne värk sellisesse saatesse..küsima peab otse, mitte mõnitama ja see hiirenäoga diktor seal on suht sama. No ERR on nii kallutatud, et sellest jääkski kirjutama aga ei ole see koht..
tõesti ei ole midagi vaadata,vanad filmid,reklaamid,nirud saated...25. november 2016, 21:46
Olen Soome kanalitele üle kolinud nagu NSVL-i ajal.Ja telesaateid näeb netist ilma DELIMANOta ja Eesti Gaasi peeruelektrita.
Jumalale tänu.
Ilma Eesti Gaasi peeruelektrita25. november 2016, 23:18
Sa Soome kanaleid ei näeks.
särtsu saab ka mujalt26. november 2016, 10:06
ja ilma haisuta.Lollakad.
muhh25. november 2016, 14:31
juhib hästi25. november 2016, 14:29
Kui mõnda asja teha ei suudeta, siis on võimalus sellest loobuda. Pole vaja vaadata näosaadet, hr. Kersna.
murueit25. november 2016, 15:31
Sinu seisukoht on nagu "püksi lasta ja ennast hästi soojalt" tunda,pole vaja midagi öelda, nii hea on....
Aga Avandit vaadates tundub, et ta tõesti ei taha ega viitsi, aga palgapäev on tore.
sinine pass25. november 2016, 14:23
ainus normaalne seriaal on Vremja,aga tolerantne islamisaator Avandi koos oma bandega on jube nõme,no tõesti on noh.
25. november 2016, 14:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
25. november 2016, 15:15
rahu25. november 2016, 15:39
ok, kui ei suuda, siis ei suuda...
võtame teadmiseks,
ja katsu kuidagi rohkem OMAETTE olla!
Mari26. november 2016, 01:10
Kersna,lihtne soovitus,ära vaata kui ei meeldi.Kas telekanuppu ka enam üles ei leia?