Tele

"Kallis, sa oled kosunud" šokeeriv lõpp: osaleja ei ilmunud lõppkaalumisele (170)

LISA KOMMENTAAR

Mauno19. november 2016, 16:00
olen 80kg 180cm hakkasin ka rasvuma tänu talve tulekule.5kg ühe kuuga juurde.Tervis oluliselt halvem mis 75kg olles.Ma ei tea miks inimene teeb enda elu raskemaks,ehk tekitab probleeme endale,aga selline kaaluvahe on juba kurjast,ja väärib enese karistamist.Karistuseks tuleb rohkem tööd teha endaga.
oh, 19. november 2016, 01:30
kui inimese lapsepõlv möödus lastekodus, siis võib tal vabalt olla depressioon, mistõttu tujud on muutlikud ja ta ei pruugigi suuta sihikindlalt tegutseda - hormoonid on nagunii tasakaalust väljas. On ju inimesi, kes võivad süüa, mida tahes ja palju tahes, aga ikka on nagu piitsvarred. Ja üldse - ärge mõistke kohuut, et teie üle kohut ei mõistetaks.
Kuuuurija18. november 2016, 16:34
Hiihlane18. november 2016, 10:25
kas saaks viisakalt ja ilma ülekaalulisi alandamatta, igal ühel on õigus tervisele ja kallitele teenustele ning seal hulgas kaalu alandus teenustele, kas-või tasuta. OLGE MÕISTVAD JA AIDAKE NEID KES ABI VAJAVAD! KAS ON RASKE ARU SAADA??! AITÄH NEILE KES ON HEA SÕNAGA KOMMENTEERINUD.
L.18. november 2016, 10:57
Inimene ISE läks sinna. Ta ISE kandideeris, kulutas teiste aega ja raha ning siis nii teha.... Ülim matslikkus
nojah18. november 2016, 16:00
saates osalenu kosuski, vastavavalt saate pealkirjale. Tehke saade "Kallis, sa oled
salenenud".
to hiihlane18. november 2016, 20:35
kui inimene ise ennast ei taha aidata, siis kuidas ülejäänud rahvas või arstiabi seda saab?
väga18. november 2016, 10:23
lihtsaks on tehtud saatetegijate elu.tulevad korraks õpetavad midagi ,targutavad ja jätavad su iseendaga tegelema.kui sul ei ole järjepidevust ja tugevat iseloomu siis sa ei saagi hakkama üksi.väga nõme saade.ei midagi õpetlikku.
mm18. november 2016, 09:39
Mul ei ole raha.et ennast paksuks süüa,kunagi ütles üks tark inime,söö füüsilse tööga teenitud raha eest,siis ei ole paksuksminemise ohtu karta.
ehh17. november 2016, 18:49
Arvan, et inimesed läksid osalema, arvates, et tegu on sellise saatega, kus sinuga pidevalt tegeletakse. Tundub aga, et selles saateformaadis antakse lihtsalt toitumis- ja trennikava kätte ning jäetakse osaleja üksi. Loomulikult ei saa ta hakkama, kui seni pole saanud. Ei saa ka öelda, et väga individuaalselt lähenetaks. Eelmise saate Lindal oli mu meelest depressioon, aga sellega ei tegeletud. Geenitesti järgi sobisid talle pigem rasvad kui süsivesikud, aga nõustajad hirmutasid ta mingite suvikõrvitsate ja tohutut kokkamist nõudvate ebatraditsiooniliste toitudega ära. Huumoriga pooleks: kui toitumiskava oleks peamiselt pihve ja viinereid sisaldanud, oleks tulemus äkki paremaks osutunud. Viimase saate neiul oli ilmselgelt korrast ära see mehhanism, mis täiskõhutundest märku annab, jälle asi, mille puhul on vaja mh arstide abi. Mõlemad naised töötasid lisaks saialetis, vähemalt üks neist veel vahetustega tööl ka. Selles mõttes väga hea saade jah, et mõningate teadmiste korral saab selgeks, miks inimesed kaalulangetusega hädas on. Ainult et põhjused ei ole nii pealiskaudselt lihtsad, et eks nad ikka lihtsalt laisad ja lollid ole.
xxx18. november 2016, 16:41
Väga õige jutt. Olin kunagi kaalujälgija ja tean täpselt, et mind aitas kõige paremini iganädalane kohal käimine ja (siiski) hirm ning häbi, kui kehvasti läks. Võtsin alla ca 40kg ja võitlen siiani, sest kaalujälgijaid enam pole ja asendus on lihtsalt rahakogumine. Selline üksijätmine ei tee asja paremaks, eks me sellepärast paksuks läheme, et oleme laisad ja lohutame ebaõnnestumise eest millegi maitsvaga end. Peale kohalkäimise olid abiks vee joomine, köögiviljade söömine ja kõndimine. Selline tamp jõusaalis tundub lubamatu.
mhh17. november 2016, 18:13
Arstile! Juba mehelik hääl viitab hormoonide probleemile, lisaks ka mehelik kehaehitus ja rasv kõhul. Naistel koguneb rasv puusadele ja reitele, meestel kõhule.
naine18. november 2016, 08:08
Vaidlen vastu sulle selle rasva kogunemise koha pealt. minul kogunes ka rasv just kõhule kuigi minu hormoonid olid täiesti korras. Igal inimesel koguneb rasv erinevatesse kohtadesse. tean palju naisi kes on kunagi olnud ülekaalulised ja kellel on just suurimad probleemsed kohad olnud kõht,reied ja käed.
Lee18. november 2016, 12:39
Naisi on nn. pirni-tüüpi (rasv koguneb tagumikule ja reitele) kui ka õuna-tüüpi (vastavalt siis kõhule). Kummalgi tüübil ei pruugi hormonaalseid häireid olla.
jah18. november 2016, 22:41
mehelik hääl viitab suitsetamisele
oh, 19. november 2016, 01:12
Mai teandki, et ma mies olen.
Kummaline...17. november 2016, 17:35
Kas sel hooajal mõnda positiivet laksu ei tulegi? Sellise mehe juures, kes teeb toidu valmis on ikka väga häbiväärne loobuda eesmärgist.Eks ta üks paras laiskuse hunnik oli.Sõbranna oli jõusaalis toeks ja kampas, mees tegi toidud valmis aga mimmi istus diivanil ja ei teinud midagi, kummaline, väga kummaline, sellise mehe haaraks omale, ka tundub et laps on mehe kantseldada
Solei17. november 2016, 16:15
Mind paneb imestama peale saate nägemist see, et saates lausus kaalulangetaja, et ta ei taha kanda liibuvaid riideid, aga nüüd peavad kõik teda paljana ajalehest nägema.Mis tunne on sul ennast paljana nüüd vaadata? ja need pildid ei kao kahjiks kuskile kinagi ja jäävad kunagi ka sinu lastele silma.Kas selle peale mõtlesid?
Laiskus ruudus17. november 2016, 15:24
Eile juhtusin nägema kui noor aga julmalt ülekaaluline naine jalutas Kristiine keskuse ees vastu ja õgis mingit saia või pirukat...
Haiglane uudishimu kuubis17. november 2016, 16:16
Ja mida see sind torgib, mida keegi sööb?
Kristel18. november 2016, 09:06
Vägagi torgib kui see sama "õgija" arsti juurde nõuab ja head paremat tervist soovib.
18. november 2016, 11:12
Ja kõik, kes arsti juures "head paremat tervist" nõuavad, on muidugi ainult ülekaalulised? Miks teie, peenikesed arsti juures üldse käite kui haigused vaid ülekaalust tingitud on? Millegipärast on arstide uste taga enamuses just peenikesed.
häh19. november 2016, 19:46
lihtsameelne, viimased 10 aastat ei saa arsti juures enam tervist, heal juhul plaastri villi peale :)
kaalulangetja 17. november 2016, 15:07
just nõustun mina siin mõnede kommentaaridega ,kui ikka nii noorelt käest ära lastakse on ikka kole vaadata küll . Orgut ei ole küll milleski süüdistada, paksudele antakse võimalus ja loll on see ,kes ei oska või ei taha seda ära kasutada . Just Orgu taolist ongi paksudele vaja ,et nad aru saaksid õgimine ei ole ainus asi eluspüsimiseks ja ei ole vaja peituda raseduse taha ,et kilod tulevad ja maha eilähe.... vale ,olen ise kolm last ilmale toonud ja kõik lisakilod maha võtnud .tuleb ennast liigutada ,mitte diivanil istuda ja saiakesi mugida . ja lõpetage see ORGU tümitamine ,ta ei olegi psühholoog vaid personaaltreener ,olen isegi tema käest saanud häid nõuandeid . Jõudu saatetiimile
äkki need17. november 2016, 14:41
kommenteeriad paksemad kui maakera.
17. november 2016, 15:12
Äkki sina, "kommenteeria", õpiksid hoopis kirjutama.
15:12, 17. nov 2016 -le17. november 2016, 18:42
Äkki sina,paks, ei vehkleks siin nii hoolega kommide kannul?
17. november 2016, 20:33
Sa, kurjaline, lausa selgeltnägija või on sul arvuti, mis iga kommentaari juures kirjutaja pilti näitab? Ja kas sellepärast, et mina sinu väite kohaselt paks olen, teeb sind kirjaoskamatuks?
väike taks17. november 2016, 13:26
Milleks raisata aega, energiat ja raha lollide ja laiskade peale?
lol18. november 2016, 14:27
sest selliseid lolle on hea telekast vaadata ja nende üle naerda , need kes saadet teevad teenivad ju korraliku raha selle meelelahutuse pealt :)
teadagi19. november 2016, 19:49
pappi ju jookseb just lollidelt
peeder17. november 2016, 13:23
päris r-õve hääl oli küll tegelasel. ei jaksand vaadata-kuulata.
mina17. november 2016, 13:19
Kaalust allavõtmine nõuab tohutut tahtejõudu ja kontrolli enese üle.Lihtsalt niisama,et lähen kaalusaatesse ja kilod hakkavad kolinal kukkuma on tohutult vale arusaam.ISE PEAB VÄGA TAHTMA.
Millised võimalused on saatediim selleks loonud on super.(arstid,toitumisnõustaja,personaaltreener.geenianalüüsid...) Kahju vaadata kuidas kõik see allavett lastakse.
M-5217. november 2016, 13:02
Kõikidele küsimustele andis ta ju ise vastuse.et miks ta nii paksuks sai ja miks ta maha ei võtnud.orgu ei puutu üldse asjasse,saade lihtsalt andis talle võimaluse ja seda ta ära ei kasutanud.
NR 3617. november 2016, 12:32
Mul on alati selliseid asju vaadates küsimus, et kuidas üks 24 aastane naine on üldse asja nii kaugele lasknud, et ta on 111 kg? Et kuidas ei saa inimene aru, et tema nr 36/38- st saab nr 50? Kahe suuruse vahel käiakse palja tagumikuga või ei vaadata üldse peeglisse? Ja rasedus ei ole haigus ja suurem osa naisi saab kõik oma beebikilod maha (ise võtsin 36 kg juurde rasedusega), lihtsalt ise tuleb tahta!
Tupac17. november 2016, 12:55
Miks nii palju peab rasedusega juurde korjama? Vedelesid teleka ees diivanil?
eesti mees17. november 2016, 12:21
küll see eestlane on üks õel inimene.enda silmas ei näe palki teise silmas näeb isegi pinnu ära.
ise süüdi17. november 2016, 11:16
milleks minna saatesse lolli mängima kui iseloomu pole.
Urmas17. november 2016, 11:16
Kui kõik võtaksid saates usinalt alla, siis oleks see saade ninnu-nännu ja vaatajaid ei huvita! Kui keegi on erinev ja veel impulsiivne, siis se müüb! Kõik need Naistevahetused ja Kaalulangetused on kokku plätserdatud p..sk! Kes see Orgu on? I..oodist kloun! Mingu tööle ja lõpetagu see p..santeeria!
mis tööd teed?17. november 2016, 11:35
Ole tasa, tige ja paha inimene.
võtke see jube17. november 2016, 10:51
pilt ruttu maha,nüri nägu ja matsakas magu.
aga17. november 2016, 11:34
aluspükse poleks vaja, rippuv kõht varjab isegi :).
Ahhaa :-)17. november 2016, 13:35
Ise ta ütles, et ei julge oma keha mehelegi näidata aga meile näed julgeb, suurelt esilehel :-)
emma m.17. november 2016, 10:42
Appi milline feil, terve riik nüüd teab sellest.. kuidas see inimene kodust välja tuleb??? Mingi taktitunne võiks tõesti olla, sellises uudise kuulutamisel.
vabandust aga17. november 2016, 09:54
Õhtulehel ei ole nagu üldse mingit taktitunnet? Panna tolle naise pesupilt esilehele? Okei, ta ei saand hakkama aga mis õigus on teil sellise pildiga siin lehvitada??? Mis tunne võib inimesel olla lisaks ebaõnnestumisele, kui ta poolalasti pilt on lehes kohe kõigile "imetlemiseks".
to 09.5417. november 2016, 09:58
see olgu elavaks näiteks milliseks muutub üks inimene eriti veel naisoost kui valimatult õgib sest olgem ausad on ikka rõve küll.
jah17. november 2016, 13:27
aga olgem ausad sinu suu on veel rõvedam
ei17. november 2016, 14:31
ole mingit vahet sellel sool siin, mida rõhutada püüate - sellised mehed ei näe ka teragi paremad välja.
to 09:5817. november 2016, 15:15
Minu meelest on hoopis rõvedamad vastikud ja labased inimesed.
keegi18. november 2016, 08:22
Kõik naised ei pea olema modellid eksole. ma ei ütle et ülekaalulisus on okei aga on ka selliseid kasi kes kannavad suuremaid asju sest nad ongi volüümikad. mina näiteks kannan 42/44 ehk suurem M - L suurust ja olen oma volüümikama kehaga väga õnnelik,samuti on mul olemas mees kes mind armastab just sellisena nagu ma olen ja beebi on tulekul , ma ei pea kaaluma 50-60 kg ja kandma XS-S suurust et olla õnnelik nagu meestel on kujununud mingi idiootlik arusaam naiste figuuridest et naine peab olema kont muidu pole ilus. Hallooo mis teil viga on kas olete kuulnud lauset " Õiged mehed tahavad liha,kondid jäetakse koertele" . Ka mina olen kunagi kaalunud 140 KG !!!! nüüd 1,5 aastat hiljem kaalun 90 ( arvestage 5 kg maha mis rasedusega tiksunud on) .
18. november 2016, 11:16
Ja millegipärast on paljud sellist modellimõõtu naist ihkavad noored mehed ise vormist nii väljas ja lödid.
Huvitav18. november 2016, 16:03
Lihtsalt üks väike tähelepanek , miks paksuks sõimamine on jõhker, solvav ja alandav kuritegu aga kondiks nimetada võib (ongi ju üsna levinud selline üldine tendents)?! Ikka mingi enda alaväärsuskompleks? Samamoodi kõik kõhnad pole enda "süü" tõttu kõhnad ju... Miks peab teistsuguseid alavääristama, et ennast paremini tunda oma 90 (vabandust, miinus mõtteline 5kg) kilo juures?
Huvitav küll...18. november 2016, 16:06
Lihtsalt üks väike tähelepanek. Miks paksuks sõimamine on jõhker, solvav ja alandav kuritegu aga kondiks nimetada võib (ongi ju üsna levinud selline üldine tendents)?! Ikka mingi enda alaväärsuskompleks? Samamoodi kõik kõhnad pole enda "süü" tõttu kõhnad ju... Miks peab teistsuguseid alavääristama, et ennast paremini tunda oma 90 (vabandust, miinus mõtteline 5kg) kilo juures?
Selle pildiga vist17. november 2016, 09:59
on nii, et need on antudki avalikku kasutusse, nt saate huvides. Või mis iganes. Kui kunagine aktiivne fotoharrastaja või kinnitada, et ega keegi eriti riski ilma selge nõusolekuta sihukesi intiimsevõitu pilte avalikult esitada.
poolalasti?17. november 2016, 11:35
Milline pool see alasti on? Ülemine, alumine, vasak, parem?
iroonitsejale17. november 2016, 18:45
Olid kohvil,kui "poolalasti" ja "pool alasti" moodi sõnu õpiti?
Nii on17. november 2016, 15:12
Selle saata puhul olid ju ka eelmisel aastal sellised pildid lehes ja telekas. Inimesed, kes sinna saatessse lähevad ju teavad, et pildid avalikustatakse. Tasuta lõunaid ei ole.
MH JA KH18. november 2016, 19:47
Ise ju läks sinna saatesse teadis mis peki välgutamine kaasa toob nii ,et milles pilt süüdi .Trahvi peaksid need saama kes ei täida seda ülesannet siis ei roni sinna ka nii sama kui lepingu rikkumise trahv oleks
kukkel17. november 2016, 09:33
Orgu pärast vaatangi seda saadet - nii asjalik mees...!
Üks asi on see, missugune su välimus, aga sellel paksukesel ju reaalne suhkruhaiguse oht - kes su lapsed suureks kasvatab, kui neeruhaigusesse sured, või pimedaks jääd...??? No varsti tuleb limonaadimaks - äkki mõjub seegi?!
oh17. november 2016, 11:15
ära niiväga looda selliste maksude peale :) limonaaditootja asendab ehtsa suhkru keemiaga ja see on võib-olla veel hullem, annab inimestele vale signaali - suhkruvaba ju järelikult tervislik ja võib juua mõnuga. kas see aga tegelikult ka väga tervislik on? pigem lihtsalt teised ohud ja tagajärjed kui suhkruga liialdamisel...
saatejuhid võiksid jälgida osalejaid natuke rohkem ja neid tagant torkida, lähevad ju saatesse need, kes ise oma kaalu jälgimisega hakkama ei saa ja see, et sageli on asi tahtejõu puudumises pole küll kellelegi saladuseks. ei saa loota ainult sellele, et kui annad ette toitumis- ja trennikava, siis kohe tuleb ka tahtejõud.
Appi ma rasvun!17. november 2016, 09:29
karjatas esimene paks ja tema valge pitskrae kärises õmblusest lahti.
vaadates naise fb kontot17. november 2016, 09:28
mulle tundub, et ta on siiski saledamaks muutunud.
ehk siis, ma ei oska midagi paha öelda.
rasedana ei tahtnud enda ja lapse tervisega mängida.
wtf?17. november 2016, 10:41
Ühesõnaga ei tahtnud enda ja lapse tervisega mängida ja sellepärast õgis saiakesi, hamburgereid ja mitu pudelit limonaadi päevas? Nojah, ma kujutan ette, milline risk see rasedana on, kui sa sööd köögivilju jm tervislikku.
Talle 17. november 2016, 14:06
tehti ju uus programm ja toitumiskava, kui selgus, et last ootab.
tühm nägu17. november 2016, 09:24
ja põntskas tegu, siin ei aita midagi,lasku samas joones oma elu edasi.
miks17. november 2016, 09:19
saate nimi on nii vale, peab olema kuul kallis sa oled paks ja kui hakkab hingel valus siis hakkaku tegutsema
Ann17. november 2016, 09:07
Lisaks toitumisnōustajale ja treenerile peaks saates olema ka psühholoog.
kindel17. november 2016, 10:39
Seda nad ei kuulaks üldse!
mi17. november 2016, 10:45
Just mõtlesin sama, et kõik on peas kinni ja psühholoog peaks olema selle protsessi läbiviimisel nr 1.
mh17. november 2016, 09:04
Sel naisel on vaja kõik arstid läbi käia, hulk analüüse anda ja las uurivad, mis tal viga on. Aga et haige inimene ja hormonaalne probleem, no see näha . Milleks dieet kui inimene peab end ravima.
Mh.17. november 2016, 09:13
Polegi vaja dieeti, loobugu magusast ja alkohoolsest joogist, saiadele ja hamburgerite pööraku selg, liikugu rohke ja kehakaal langebki!
Jah17. november 2016, 09:31
... siis arst, ja kallid rohud
oh milleks küll on kõik see jant
kui Looja mõistab kohut!
mis hormonaalne probleem17. november 2016, 10:30
viga on valimatus saiakeste ja magusate jookide tarbimises ja väheses liikumises.
jeekim küll17. november 2016, 10:40
Just. Liitrite viisi limonaadi ju iga päev!
Johhai17. november 2016, 08:58
Nii mehelik naine,hääl ka nagu mehel. Kurb,et alla andis,rasedana saab ka toituda tervislikult.
kurb jah17. november 2016, 15:20
Mitte, et rasedana saab ka tervislikult toituda, vaid rasedana just peabki eriti oma toitumisele mõtlema!
Orav17. november 2016, 08:50
Nägin ka eelmist saadet,kus naine (Liina) oli pärast maovähendusoperatsiooni ilusti motiveeritud ja tubli, sõi tervislikult ja väikseid koguseid. Tema mees aga alguses oli tahet täis, hiljem aga sõi ja jõi alkoholi nii nagu soovis, nagu ütles, siis ükski burks söömata ei jää. Ei saa sellistest inimestest aru,kui oled rahul oma mitmesajase kaaluga,mis sinna saatesse siis minna. End teistele näitama? Midagi ilusat pole seal küll vaadata. Samas on see jällegi õpetlik,mis juhtub kui ei söö õigesti ja ennast ei liiguta. Treener Orgule ja toitumisnõustajale küll midagi ette ei heida, nad seletasid ilusti,mis on probleemiks ja mida tuleks teha. Kõik on selles saates osaleva inimese kätes, kui ta ei soovi muutust siis seda ei tule!
17. november 2016, 08:46
Tähelepanu puudus on inimestel....nüüd said siis tähelepanu....ahhhaa
n17. november 2016, 08:35
orgu õpetab üht, aga nn kaalulangetaja teeb teist. ei saagi mingit head tulemust olla, kui saates osaleja ei võta vedu ega võta ise asja tõsiselt.
nii nagu trennis kohal käimine ei paranda füüsilist vormi, kui trenni kaasa ei tee. nii ei tee ka ainult saates osalemine saledamaks, kui asja tõsiselt ei võta.
mis mõte on minna saatesse üldse sel juhul. ka vaatajal oleks huvitavam kui kaalulangetaja saates teeb kõik õpetuste järgi, aga kaal ikka ei lange. see on niigi teada, et viilides ja looderdades see nagunii ei lange. mis seda üldse näidata või vaadata.
!!!17. november 2016, 08:24
100% läbikukkunud saade. Milleks seda saadet üldse eetrisse lasta?
Ja Orgu, õpi inimesi motiveerima.
!!!!17. november 2016, 09:02
Tohoh, nüüd Orgu ka süüdi?
to !!!17. november 2016, 09:15
Orgu asi pole kommiga ukse taga käies trenni meelitada pakse. kui osaleda tahad ja kaalust alla, siis võtke ennast kätte, noored inimesed! täiesti käegalööjad ja iseloomutud tüübid.. ehk mõni tõesti kaalust alla sooviv oleks tahtnud nende asemele?!
mitte saade vaid inimesed on läbikukkunud17. november 2016, 10:31
saade on hea, näitab seda, mis paksu peas toimub (st ei toimu midagi)
!!! / 08:24, 17. nov 2016 -le17. november 2016, 10:42
Saatega saab teada, milles asi---inimestel pole lihtsalt iseloomu!
E17. november 2016, 08:20
Sel hooajal ongi sellised kes ei suuda kaalu langetada minnakse saatesse lolli mängima. Ilma saateta saab ka niimodi teha. Siis ei pea põhjuseid välja mõtlema.
Kas17. november 2016, 07:55
selliseid, kes päriselt tahavad asjaga tegeleda või kellel toitumiskavast ja trennipääsmest kasu oleks, ei taha saatesse tulla või`?
Kriss17. november 2016, 07:41
Need inimesed ongi paksud seetõttu, et puudub tahtejõud. Naljalt ei teki seda ka telesaate ajal. Minu arust võiks nendele ebaõnnestujatele mingi trahv olla,kui nad ennast üldse kokku ei suuda võtta. Keegi ei oota, et nad 50kg alla võtaks, aga sellise 111kg kaalu juures peaks 20kg poole aastaga ikka suutma. Psühhiaater saatesse!
trahv17. november 2016, 10:32
selline pilt ajalehes on päris kõva trahv
kommentaare lugedes19. november 2016, 20:17
kas sel naisel on kilpnääret kontrollitud? täiesti võib olla,et ilma eelneva ravita ei mõju ükski dieet
rasketallagavinnnina17. november 2016, 07:36
"Vaid kaks asja on lõpmatud, universum ja inimlik rumalus,
ja selles esimeses pole ma nii kindel." (Albert Einstein)
mari17. november 2016, 06:26
Fotolt vaatab vastu üks väga lihtsameelne, haridusta perekond. Nende elu ongi selline alla keskmist ja ega see neid ka ei häiri. Osad lihtsalt on määranud end sellisesse ellu. Las siis seal ollagi.
marjale (oled ju mari ,mitte Mari?)17. november 2016, 10:46
Vale. Võrreldes perega,kes häbelikult magustoiduks jogurtipaki lauale pani, pole sellel perel mingit probleemi haritusega, tavalised eesti keskmised nagu me kõik.Probleem on kommijal,kes sellest aru ei saanud.
oh, 19. november 2016, 01:19
Mõned inimesed on lapsepõlve lastekodus veetnud, neil ei saagi sinu tarkust olla, kes sa armastavate vanemate tiiva all ole sirgunud.
sel17. november 2016, 06:25
naisel tuleks hoopis häälepaelad peenemaks opereerida
jah17. november 2016, 10:27
...suitsetajatel naistel on sageli polüübid häälepaelte peal, mispeale hääl muutub madalaks ning kähisevaks. Ta peaks suitsetamise ja joomise tõesti maha jätma.
Otse välja õeldes ja mitte solvata tahtes17. november 2016, 06:00
see naine on lihtsalt kole ja inetuna sündinud,seal ei aita midagi.
Mina17. november 2016, 13:14
teisisõnu tyypiline eesti naine
Solei17. november 2016, 14:53
See, kas sinust saab kaunitar elus näo poolest või jääd keskmiste sekka, ei ole enda teha, aga kaal on küll enda valik juba.
ei olnud17. november 2016, 18:21
ta sündinud inetu naisena. tal oli kena nägu ju tegelikult. ilus pikk tüdruk oleks ta olnud kui poleks olnud nii lodev ja rumal.
alma17. november 2016, 06:00
Minu arvates ei ole süüdi Orgu ega Angelica. Ja saade on väga tõepärane, kaalust allavõtmine on väga raske ja igaüks sellega hakkama ei saa. Seda aga küll, et endaga peaks ikka enne aru pidama, kas ollakse selliseks katsumuseks valmis. Satud ju meediasse ja see on julm.
Lõpetage need saated.....17. november 2016, 01:55
....kui saategi inimese piitsaks siis hiljem nosib ennas topeltpaksuks.
physio17. november 2016, 01:46
Kaaluprobleem on seotud aju eripäraga. Kui on mõtlemine korras, ei teki iial mingit ülekaalulisust.
Ohoh17. november 2016, 09:03
Et Sa see maailmanaba, ilus, tark ja osav
physio -le17. november 2016, 10:59
Katsu sa oma mõtlemist sellele timmida, et teatavad e-ained toidus "käsivad" kohe varsti uuesti süüa..."E950-E954 leidub karastusjookides---rasedatele ja lastele võiks olla keeletud".
see ju17. november 2016, 01:20
Ausalt17. november 2016, 01:13
öeldes on HÄBI, et sellised meie maad kaunistavad. Tehku kõigepealt oma kupli alune korda ja siis räägime kõigest muust. Lisaks king kindlustatud tööandjalt, et ei ole lojaalne antud ülesannetele.
Isegi piinlik on vaadata.17. november 2016, 00:01
Miks sinna saatesse siis üldse minnakse kui iseloom täielikult puudub? Liialdab alkoholiga??? Ta ütles, et on rase ja ikka suitsetab edasi. Mida sellisest siis loota? Ja mees on toss! Aga jah, ütelus on hea: iga pott leiab omale kaane!
jjj17. november 2016, 09:11
Mind ka huvitas, et mida see mees selles naises leiab? Paras tuhvlialune oli, kahju hakkas kohe, et omal ajal ei osanud paremat valikut teha.
kommentaare 16. november 2016, 23:16
võiks anda vaid need, kes ise ka on ülekaalulised ja proovinud alla võtta. Ainult toitumisest/liikumisest asi ei sõltu. Psühholoogia esiteks. Stress, deprad, alko, motivatsioon. Lisaks geenitestidele oleks tulnud teha ka talumatuse testid, veresuhkur, hea ja halb kolesterool, sooleparasiidid jm. Kas on metaboolne sündroom, diabeedi eelne seisund jne. Iseenda kogemustest võin öelda, et täiskõhu tekkimise tunnet ei tekigi. Sellel naisel oli geenitesti põhjal ka see soodumus. Arvan, et see on põhiküsimus. Samas on tal ka alkolembus, mis annab palju kaloreid ja hea isu. Vaadanud olen vaid 16.11. saadet ja seal oli ta ju küll väga motiveeritud. 111 kilolt 103,4-le. Arvan, et see on liiga palju korraga.
Olen saanud.17. november 2016, 00:03
Kui korraga? Iga nädal võib saada 1 kg maha ja tervisega ei juhtu midagi.
shirashikkur17. november 2016, 01:11
"Ainult toitumisest/liikumisest asi ei sõltu." - sul on põhimõtteliselt õigus, sest veelgi rohkem sõltub tahtejõust, enesekontrollist ja üldse enda väärtustamisest.
?17. november 2016, 12:43
neli aastat tagasi olid 29 ja 17 aastat suitsetasid. Alustasid 12 aastaselt?
OB17. november 2016, 14:40
kuna maha jäeti neli aastat tagasi, siis alustas regulaarset tossutamist 8 aastaselt, elik teises klassis. Paraku ei ole see usutav.
Vihkaja17. november 2016, 16:36
Jah olin 12 aastane kui alustasin,ja enne maha jätmist kulus umbes 30 sigaretti päevas.Mul ei olnud päris traditsiooniline lapsepõlv mis soodustas ka väga varase suitsetamisharjumuse!
Vihkaja17. november 2016, 16:44
Arvutusoskus jätab soovida!.Ja selle suitsetamise maha jätmise mainimise mõte oli rohkem sihikindluse ja iseloomu vajalikust selgitada.Minu organism arenes koos suitsetamisega ja võõrutamine oleks pidanud olema sellevõrra raskem.
seletajale17. november 2016, 06:09
minul küll sõltub asi toitumisest ja liikumisest. selle saate naisterahvas kaotas ka väha jõudsalt kaalu kui normaalselt sõi ja trenni tegi. veresuhkur talle kindlasti tehti, see on elementaarna. aga jah kui kupli alune ning suhtumine korras ei ole, halba rasva ning tühje kaloreid sisse ajad, sõltuvust tekitavat toitu ahmid, loodad, et keegi teine sulle imesid teeb kui ise lösutad, siis millest me räägime.
?17. november 2016, 08:54
Kle mida sa jahud, alguses võttis ju alla. Mis siis tuli? Talumatus ja parasiidid? Ei, iseloomutu nõrk inimene ja ei midagi muud.
muna16. november 2016, 23:14
Mul on nii kahju et inimene on juba nii noorelt ennast käest lasknud ise olen 32 ja kaalun 80kg (esmaspäevase seisuga)
Mh.17. november 2016, 00:04
Veel rohkem on kahju näha väikesid lapsi, kes on rasvunud ja ema kõrval samasugune. Ta on ju oma lapse hävitaja :-(
noh19. november 2016, 20:22
see ju tänapäevaste kriteeriumite põhjal ilge ülekaal...millega eputada?
Ddd16. november 2016, 23:04
Hull perekond! Mehel on V.. peas ei saa naist keelata! Ja naine veel suitsetab raseduseajal..
Kristi16. november 2016, 23:03
Kas mõni inimene üldse see hooaeg alla seal võttis või on saate tiimis viga, ehk peaks paremat eel tööd tegema osalejate otsingul ja saates ka rohkem tagant utsitama, kohati tundub et jagatakse paar õpetussòna kätte, tehakse mõni trenn ja siis jäetakse pooleks aastaks omapead..
Nii on.17. november 2016, 00:06
Mulle tundub, et need ongi välja nopitud kaalujälgijate saatest, kes alla ei võtnud. Miks muidu selline pealkiri, "Kallis sa oled kosunud".
bob16. november 2016, 23:01
Võib-olla tasuks läbi vaadata saate konseptsioon, kui on nii palju läbikukkujaid, kas on alati mõtet süüdistada kohe saates osalejaidi, kes kaalu langetamisega hakkama ei saa? Vb tuleks saatesse võtta inimesed, kes on tõesti kaalu langetamisele pühendunud ja teame ju omast käest, et tänitamine kaalulangetajate puhul ei too positiivseid tulemusi, neil on vaja peale toitumiskavade ka psühholoogilist tuge.
Billy Bob17. november 2016, 07:52
Tegelikult pole sellel saatel midagi viga. Suht realistlikud ootused pandud, mitte nagu Biggest Loseris, kus sõna otseses mõttes näljutatakse, treenitakse 8 h päevas ja enne kaalumist ollakse 24 h ilma veeta ja käiakse saunas.
111 kg juurest oleks saanud alla võtta kahe kuuga 2x rohkem, kui ta tegi. Ta võttis alla 8 kg. Jah, see on ok kaalukaotus, ja Orgu kiitis, kuid oleks saanud veel rohkem. Ja sedailma näljutamata kusjuures.
Tom16. november 2016, 22:51
no on ikka kole inimene .ja hääl oli nagu Mehel
16. november 2016, 22:45
Ma ei saa aru miks inimesed lähevad sinna saatesse kui nad ei viitsi pingutada.😠
neiu16. november 2016, 22:45
Psühhiaatrit oleks sinna saatesse vaja lisaks toitumisnõustajale ja personaaltreenerile. Vägisi ei muuda midagi, inimene peab ise ka ARU saama, mida ja miks ta teeb.
kas16. november 2016, 22:44
see on mingi hälve, et laotad oma pekid rahva ees laiali, aga mitte midagi ette ei võtagi,lihtsalt nii on. Uskumatud.
:-)17. november 2016, 00:07
Isegi mehele ei julgenud näidata aga kogu eesti rahvale küll :-) 23 aastaselt selline :-(
Kui16. november 2016, 22:36
juba 24 aastaselt ei viitsi vaeva naha. (Tegelt 24 a peaks olema ikka tõeline püss)Mis siis rääkida, kui aastad kisuvad ule 50?Vahel voib lisanduda ideaalkaalule 5-6 kg Siis on vaja elektrikaru.
//16. november 2016, 22:43
ja kui vana peab olema, et tegelt öelda
17. november 2016, 11:02
tehelt võib öelda mistahes vanuses.
Vot nii16. november 2016, 22:30
Minu arusaamist mööda ongi see saade tehtud nii, et ei ole treeneri ja toitumisnõustaja poolt hullu pushimist, vaid enda tahtejõu proovilepanek ilma igal sammul mämmutamata. Juhendid ja nõuanded ette ja hakka aga kaalu kaotama. Jumal hoidku selle eest, et kunagi selliseid kilosid selga ei saaks. Juba paar lisakilo on piin kaasas kanda, liigub see pehmus lausa kohe ümber enda 😄 Saateid olen vaadanud huviga ja kahe käega peast kinni hoidnud, et kas tõesti internetiajastul leidub veel nii rumalaid inimesi. Limonaad korda mitu päevas ja siis rumal nägu peas ütleb, et tema küll ei tea täpselt, kust need kilod nüüd juurde on tulnud :)
naisuke16. november 2016, 22:29
Iga väiksemgi kõrvalekalle või ootamatus on kohe šokk või öövastav, olge normaalsed!
kukkel16. november 2016, 22:02
Kolmest saatest kolm läbikukkumist- ju ikka on mingi viga ka programmi ülesehituses või kasvõi tõesti trahvisüsteemi puudumises
Inimesed on lihtsalt16. november 2016, 22:25
bob16. november 2016, 23:02
mul tekkis sama küsimus jua eelmist hooaega vaadates ja saatejuhtide tänitamist tähele pannes
ikkagi17. november 2016, 18:35
saatejuhi tänitamine on muidugi nõme, kogu see ülesehitus ja angeelika suhtumine samuti. aga kui inimesele antakse prii spordiklubi pääse: treeni palju tahad, no millest me räägime. kas tõesti ei ole võimalik päevas tund-paar ennast liigutada. see naine ei olnud nii vaene ja tööga koormatud, sai töölt äratulekutki endale lubada. mees aitas ja toetas täielikult, valmistas toidugi. iga l o l l võiks niimoodi pekki maha võtta kui vähegi soovi oleks.
17. november 2016, 18:35
modereerige jah jälle.
Vot nii!17. november 2016, 00:10
Nõrgad on ühte punti pandud ja neist eraldi saade tehtud!
00:10-le17. november 2016, 11:03
Kui toda tantsusaadet-kaalujälgijaid vaatasime, siis tundub küll, et sul on õigus, sest s e a l võeti ikka mõnuga alla!
Pill18. november 2016, 11:23
Jah,mulle tundub ka, et ongi selline saade,et näidata, miks kaal ei lange kui nõuandeid ei kuula ja mõne nädala pärast alla annad. See on ju enamuse ülekaaluliste probleem,et püsivusest jääb puudu. Oleneb sellest, mis on saate iva... äkki on tegu ühe tagurpidi saatega.... oled nõrk, tulemust ei ole! Oleks ju õpetlik!?
kaku17. november 2016, 17:12
Aga esimeses saates võttis naispool, kes oli maovähenudopil käinud ja jälgis oma toitumist hoolega, ju tegelikult ilusti alla. No ei ole mõtet süüdistada saatejuhte ja ülejäänud maailma, kui endal tahtejõud ja huvi asjaga tegelemiseks ja pingutamiseks puudub.
Eva16. november 2016, 22:02
Milles see Orgu süüdi on? Mitte üks selle saate tiimist pole nendes ebaõnnestumistes süüdi, kõik tuuakse hõbekandikul ette.selliseid ongi vaja näidata, ehk saab nii mõnigi ülekaaluline aru, miks ta on selline nagu on.kui ikka tahad paks olla siis oledki ja midagi ei muutu!
head isu16. november 2016, 22:41
Mul Evaga samad mõtted, paksudel alati sada õigustust, aga tegelikult on nad tahtejõuetud ja lodevad. Ps milleks nende pärast teistel muretseda, las kannavad oma koormat ja tunnevad õgimisest rõõmu.
16. november 2016, 21:59
ei saa üldse aru, mis sunnib inimest teles oma pekke näitama.
mida?16. november 2016, 21:56
kas neil seal mingeid suuri trahve pole, kui kohale ei ilmu? milline tõb.ras ikka ja oli ikka inetu inimene, sigib ka veel ja levitab geene, jube.
midale17. november 2016, 11:04
Mehel ilusad geenid,peenike ja blond!
Tead, mis...?!17. november 2016, 12:17
Ennast ilusaks pidav, intelligentne inimene ei mõnita teist ligimest ja veel vähem anonüümselt kuskil kommentaariumis.
Teiseks, juba sinu õigekirjast ja jutust võin kindlalt väita, et oled lasteaia haridusega, alaarenenud, ilma naise, laste ja sõpradeta suvaline tolgus, kelle arvamus nagunii kellelegi korda ei lähe.
Sinusugustele tuleks igakuine trahv hoopis määrata ja seda kuni Sinu mõttetute elupäevade lõpuni!
tead, mis, vigadesorkija18. november 2016, 10:58
sul endal on ka muide viga sees. kas sa nüüd ei olegi enam end ilusaks pidav intelligentne inimene, vaid kukkusid kolinal lasteaia haridusele? lauseehitus jätab samuti soovida. :(
Kaal16. november 2016, 21:50
Just Orgu taolist otseütlejat ongi vaja, et läskarid aru saaksid, et õgimine ei ole neile kasulik
miks16. november 2016, 21:46
kas kõik saated, mida filmitakse, ikka peab eetrisse laskma? juba kolmas saade, kus eestlane saab mõnitavalt parastada. mingi uus šokiteraapia? Orgu pole pädev, see on selge- tellis endale antireklaami saate või? tal puudub oskus psühholoogiliselt läheneda inimesele. hea on öelda, et oled loll ja laisk, aga kuidas leida lahendus ja tuua inimene välja sellisest seisust? igal vaatajal tekib mõni mõte, Orgul küll ei teki.
a.16. november 2016, 21:46
Normaalseid inimesi ei olnudki saatesse kandideerinud või saatetegijad on nimelt sellised osalejad valinud, kes tegelikult ei soovigi kaalu langetada?
Juku16. november 2016, 21:46
Penskar16. november 2016, 21:46
Miks on valitud saatesse inimesed kes ei üritagi kaalu langetada?Võiks ikka näidata neid kes palehigis pingutavad normaalse kaalu nimel.Või on viga saatejuhtides,et nad ei suuda neid motiveerida.
vale vastus17. november 2016, 08:39
need , kes palehigis pingutavad, on valinud vale tee.Elu ei koosne ainult trennist ja toitumiskavast,Normaalse kaalu nimel tuleb süüa normaalselt, liikuda, mitte vehkida 5 korda nädalas jõusaalis . Ülekaalul on palju põhjuseid, üks nendest jah vale toitumine, aga mitte ainult..Sellel naisel oleks tulnud natuke oma toitumist muuta, suhtumist ka, aga ega see Orgu ja Angelika näägutamine seda ei tee.
Praegu on lihtsalt väga moes, et ah, mul on personaaltreener ja toitumisnõustaja. Perekonna jaoks aega ei jää, kiiresti perele poolfabrikaadid lauale, endale kapsalehed kotti ja trenni.
möh?17. november 2016, 09:15
No sellele naisel küll seda probleemi ei olnud, et ta liiga palju trennis käinud oleks!
häh19. november 2016, 19:52
viga on süsteemis...
16. november 2016, 21:43
Ei usu,et treenen süüdi on.inimese enda tervis juuu,aga kyi rahul siis rahul endaga
eeh16. november 2016, 21:40
vedelale17. november 2016, 11:05
Tahaksid mingit ninnu-nännut?
Edam16. november 2016, 21:34
See on üldse nii loll saade!
appike, ometi16. november 2016, 21:34
kuidas ometi aru ei saada, vahetage see orgu välja ja asi muutub, ta süstib just negatiivsust inimestesse
vaataja16. november 2016, 21:44
No kuidas Orgu süstib see kõik on ju tõde mis ta räägib inimesed ei taha seda lihtsalt kuulata.Tõesti kui need poolfabrikaadid suhkur ja muu selline välja jätta ja käia jalutamas tõesti kaal langeb kaotasin 2 nädalaga 5kg sõin täpsel nii nagu seal saates on õpetatud ja varasemas saates Kaalust alla .Lihtsalt tahtejõudu pole inimestel ja tõde on valus ei taheta kuulata ja siis peab ikka keegi teine süüdi olema .
kui16. november 2016, 21:57
sa oled laisk ja lodev inimene, siis pole vahet, kes saadet juhib.
Raivo17. november 2016, 06:34
Milles on orgu süüdi,kui väljakujunenud täiskasvanul puudub iseloom.orgu räägib tõde.alata tuleb ikka sellest,et rasvunud inimene peab ikka ennekõige ise pingutama.rasvumine,kui ei ole med.põhjustel ongi lodevuse tulemus.
----17. november 2016, 09:18
Samas, kui eelmises sarnases saates olid viis ülekaalulist meest, kellest oli näha, et mõnel oli ikka nõrgem iseloom ja kõik võtsid saate lõpuks alla ja said paremasse vormi, siis tekib ikka küsimus, et kas praeguses saates tehakse midagi valesti, kui kõik osalejad on saate lõpus raskemad kui saatesse tulles? Eelnevalt on ka öeldud, et psühholoogi oleks vaja. Tundub õige mõte, sest toitumine on sageli kinni mõtlemises ja harjumistes.
Kuule,17. november 2016, 11:52
Pakse ei saagi ju ometi pai ja präänikuga Peenikeseks, See siililegi selge !