Seda oli nüüd küll piinlik lugeda. Palun ärge enam kunagi laske kirjutada "arvustust" kellelgi, kes ei tea mitte midagi näitlejatest, teatrist ja telesarjadest!
Ei, ei, ei. Ära nüüd nii - ajakirjanik on ikkagi väärikas elukutse. Antud juhul ei saanud hakkama küündimatu kirjutaja ja rumal toimetaja, kes selle kooli seinalehest kehvema artikli avaldas. Vist üks nõrgimatest kirjutistest kogu selle aasta meedias - ja on päevi, kus ikka ilmub väga kehvi asju
Ei vata meie võmmifilme, ei meeldi, meil ei osata mängida seda õiget amerikaano võmmi ja pealegi ühed ja samad meesnäitleja näod. Mis aga Eesti opereti ja ekraani primadonna Sallo kohta mainida, siis mul on kamakaks mis Almat või Lehtet või kedagi muud ta mängib või esitab, ta on alati teretulnud ja igavesti imeline näitleja-laulja, kelle mäng on nauding nii laval kui ekraanil. Aitäh Teile, pr. Sallo!
Piinlik lugeda, et "pole ühtegi seeriat näinud, aga...". Kui oled professionaal, siis enne arvustamist vaata mõni seeria ära. Kui ei viitsi, siis parem sellisel tasemel ära end avalda. Põhikooli kirjandiks ilmselt ei kvalifitseeruks.
oleme ikka ausad, et Sallo oli selle Siberi võmmi osa tõmbenumber ja arvata võib, et osa vaatasid ka need, kes sarja iial pole vaadanud. Nad vaatasid Sallot. Võib olla mõni jääb ka sarja edasi vaatama. Ja tore on, et omaaegse opereti primadonna edu ja tähesära jätkub ka sõnalavastustes.
Ei ole midagi valesti kirjutatud. Tihti teatris käiva inimesena võin julgelt öelda, et nii mõnigi näitleja on oma eelmise (ja mõni veel ka pikaajalise) rolli ohver. Nii ka Sallo. Mitut värvingut kasutab Anu Lamp? Argo Aadli? Ago Andersonil on täna korralik Endel Kellap sees. Vanematest tegelastest Lembit Ulfsak, Tõnu Kark ja oi kui paha oli vaadata kaks erinevat etendust järjest Ain Luttseppa! Täpselt ühesugune pooltotakas rollitäitmine. Müts maha Ita Everi ees, kes suudab luua erinevaid karaktereid, Indrek Ojari näiteks samuti.
Üldiselt on iga näitleja selline nagu ta inimesena on. Kui ta just ei mängi väga erinevaid karakterrolle, siis ta ongi üldiselt ühte moodi. Ikka samad liigutsed ja näoilmed. Muidugi püüavad nad nüanssidega asja muuta. Aga kui vägaväga muuta end tänapäeva tavarollides, siis tundub see teinekord nii võlts, et parem on, kui inimene on lomulik, ei tundu veiderdajana.. Näitlejatöö ongi sellepärast raske, et ei saa muutuda täiesti teiseks inimeseks. Mõni näitleja on inimesena niivõrd karismaatiline, et ta lihtsalt meeldib ka sarnaste tegelastena. Aga Helgi Sallo kaitseks võin öelda, et, tal oli väga väike osa selleks, et end täiesti lahti mängida. Tema mängis seda naist delikaatseks, intelligentseks, inimlikukuks ja väikestes nüanssides seda näha oli. Kui ajakirjanik pole sarju näinud, ehk pole ta ka eriti näidendeid vaatamas käinud ja näitlejate peale ja nende töö peale üldse mõelnud.. ei tea, ei tea..
Kulla Keit Paju, on väga okei, kui Sa oled tubli 14 aastane tüdruk, kelle kirjutis on lehes äratrükitud. Jääb toimetaja hingele, miks selle nimi on arvustus. Juhul kui sa oled mõned aastad vanem, siis mine kindlasti õppima, ükskõik millist ala, see laiendab silmaringi. Kui kirjutada tahad, siis ikkagi ajakirjandust. Aga juhul kui sa peaks olema üle 20 aasta vana, siis ära selliseid asju enam kunagi kirjuta. See ei olnud arvustus ega isegi mitte kirjatükk, mida leht peaks avaldama. Ma ei lubaks sellist muidugi ka oma teismelisel lapsel blogis avaldada, sest selles ei ole mõtet sees.
Seegi ütleb mõndagi, et "arvustuse" kirjutaja ütleb, et ei oska Almat ja Sallot eristada. Puudub reaalsustaju ja võimetus väljamõeldist ja reaalsust eristada?
Keidukene, Lainel ei olnud roosat baretti vaid oranž aga kootud baretti kannavad väga paljud vanaemad. Ja Helgi Sallot kui näitlejat ei tunne sa üldse.
Kes kirjutab akutrellidest, kes Helgi Sallost, ühed mustad mõlemad. Akutrellid võisid Delfis ka olla, erilist vahet pole kahjuks enam, asjatundmatus on normiks saanud.
Sallol on ikka väga palju rohkem rolle millega ta end surematuks on mänginud. Teksti autor võiks end ikka veidi enne kirjutamist kurssi viia. Ega igat lolli mõtet ei pea kohe paberile panema. Täiesti piinlik oli seda teksti lugeda.
H. Sallo kehastab nii Õnnes kui ka Siberi Võmmis ühte kindlat inimtüüpi, keda leidub meie seas üksjagu. Seetõttu tundubki vaatajale, et ei kehastu ümber jne. Asi pole ju näitlejas, vai tegelaskujus. Muideks, need kaks võmmiseriaali on minu meelest täitsa vaadatavad ja hästi õnnestunud kui võrrelda teiste meie seriaalidega. Huvitavad karakterid, head näitlejad ja sisu pole ainult soigumine ja igav, nagu meie seriaalides ja filmides tihti ette tuleb.
Imelik on lugeda artiklit, kus autorit huvitab, kuidas Helgi Sallo teises seriaalis nö "hakkama sai". Vabandage väga, aga tema kategooria näitleja puhul vist on piinlik öelda, et kuidas hakkama sai. Vb minu mõte jääb segaseks, sry.
Imelik on lugeda artiklit, kus autorit huvitab, kuidas Helgi Sallo teises seriaalis nö "hakkama sai". Vabandage väga, aga tema kategooria näitleja puhul vist on piinlik öelda, et kuidas hakkama sai. Vb minu mõte jääb segaseks, sry.
KOMMENTAARID (33)