Inimesed

Moskva sensitiiv Hõbedane Haldjas: mees peab end jumalaks, kuid tegelik jumal on hoopis naine! (73)

LISA KOMMENTAAR

zzz25. oktoober 2016, 01:03
Venelased võiks tegeleda oma presidendi eraeluga.Kas tema naine on veel elus? Tütred on välismaale putkanud.
to kallis zzz25. oktoober 2016, 23:39
Kas saab pidada rikkaks ja võimsaks riiki, mis peale nafta ja gaasi midagi eksportida ei suuda. Kõik muu toodang on nii ligadi-logadi, et isegi venelased ise seda ei taha. Toiduainete kvaliteet alla arvestuse, tehnika töötab vaid siis, kui seda rusikaga ergutada jne. Aga Putin ja tema klikk kuuluvad tõesti maailma rikkamate inimeste hulka. Rahvas vireleb ja kel vähegi võimalik, laseb sellest sõja-hullust riigist jalga. Aga sulle on see muidugi uudis. Nüüd ehk tead.
reeglitele EI VASTA vast ajaleht ise ka.24. oktoober 2016, 17:57
toksisin artiklist lõigu ja lugupeetud moderaator on tagajalgadel.
Põnev lugu.
Ootamatu ka.
jüri24. oktoober 2016, 13:06
Aegunud info siin . Lugege Delfi-t!
Mh!?24. oktoober 2016, 12:00
Kas vähe imelik ei ole, et kellegi suvalise arvamust nii suurelt levitada?
küsimus24. oktoober 2016, 11:58
Miks meie peaminister näitab rahvale halba eeskuju? Kas tõesti see naine ei vääri abielu naise nime, kes juba 2 last sünnitanud? Naisena tunneksin,et see on naise mõnitamine. Luisa võib siin küll teha sellist nägu,et see pole tähtis, kuid ausalt öeldes on see ikka naisele küll väga tähtis. Pigem selline peaministri käitumine jätab väga halva maine. Hästi,kui pulmi ei ole preaegu aega pidada, siis ametlikult võrmistada võiks küll.
?24. oktoober 2016, 12:03
Millal Luisal teine laps sündis?
teine laps25. oktoober 2016, 01:56
vastus24. oktoober 2016, 12:08
See on ikka igaühe eraasi, kas abielluda või mitte. Ei saa aru, miks seda nii peale surutakse.
m24. oktoober 2016, 12:16
See ei ole eraasi, sest hr Rõivas on meie peaminister.
24. oktoober 2016, 13:42
Eraelu on ikkagi eraasi, ka peaministril.
kas Taavi on torujüri või sohver ?24. oktoober 2016, 17:46
vüi mtavaline insener ?
Taavi on VIP . rikka ja võimsa riigi PEAMINISTER .
Eraasjad sel puhul on olematud.
vast ei ople, eraelu kaudu saab24. oktoober 2016, 17:47
rünnaata seda riiki,m,ille peaministriks teda kutsutakse.
Polöeks mitte esimene ega ainumas kord.
24. oktoober 2016, 12:16
Ma ei saa aru, mis se Teie asi on, kas keegi abiellub või elab vabalt. Ja miks see peaks just mees olema, kes abieluettepaneku teeb? Tänapäeval võib see vabalt ka naine olla. Aga ehk on põhjus hoopis näiteks selles, et kui munad ehk varandus on eri korvides, ei saa naise nimel olevat vara mingi vaidluse korral ära võtta vms
to ?24. oktoober 2016, 12:56
Mul tekkis sama küsimus. Ikka üks laps on neil praegu.
Teine ei ole veel sündinud.
no nüüd24. oktoober 2016, 15:00
annab head eeskuju. Seega ei hullu.
noh aga24. oktoober 2016, 21:19
luisa on ju nõus ennast niimoodi mõnitada laskma. kes teda keelata saab.
ainult25. oktoober 2016, 14:41
paber päästab mõnitusest?
Lugeja24. oktoober 2016, 11:53
Irvitajale Sa oled üks vastik inimene.Kui mees ja naine elavad koos ja lapsed on mehe nimel ei ole need mingid vallaslapsed.
nooo, kas aser andis abi ?24. oktoober 2016, 17:48
vanaema ( see teine)24. oktoober 2016, 11:28
Vot selline jutt ükskõik kelle poolt, on lubamatu, mis õigusega keegi kuskil midagi arvab isiklikust suhtest-elust, olgu nad kes tahes..?! Kui need inimesd puuduatks otseselt minu elu, siis võiks arutada, aga lihtsalt niisama- õudne ja ebameeldiv! Tegelegu igaüks oma eluga ja suhtega, avaldagu arvamust või hoidku endale, aga sel moel-inetu!
to vanaema24. oktoober 2016, 12:58
Astugu tagasi peaministri kohalt, mingu lihtsale tööle, ongi tavainimene ja ei huvitagi.
Ohates24. oktoober 2016, 11:25
Ehk lõpetaks selle teiste eraeludes sobramise. Nähtud neid ``hõbedasi haldjaid`` küll ja veel. Selliste ``nägijanaiste `` klientidele tahaks öelda, et lollidelt tulebki raha ära võtta.
to kas 25. oktoober 2016, 23:43
Soovitus. Vaata midagi muud ka peale läbikukkunud spioonikese andetu jama. Aga näedsa, vihatud ameeriklase perekonnanimi oli nii kallis, et isegi emakesel venemaal ei raatsi sellest loobuda.
uhh24. oktoober 2016, 11:25
Pööbel vihkab vist alati peaministrit, kunagi polda temaga rahul. Haige rahvas ja see soolapuhuja ennustagu oma Putinile abieluõnne, jätku meie riigi peaminister oma lollustega rahule.
24. oktoober 2016, 22:37
sa luisa oled ikka nii kerge solvuma.
24. oktoober 2016, 10:54
Proovin veel kord - meedia, isegi kollane selline, ei peals igasugust pahna avaldama.
irw24. oktoober 2016, 10:53
naine, kes juba teist korda vallaslapse sünnitab ja hirmsasti loodab, et ära kositakse, aga no ei kosita. ja see on siis naise võim? ok siis :D
naine24. oktoober 2016, 11:28
Nojaa, eks neid vallaslapsi pole ju kohe Eestis üldse? Ja Luisa lapsed pole vallaslapsed, sest neil on isa ja nad kannavad isa nime.
K.24. oktoober 2016, 13:58
Isegi kui ema nime kannaks, ei oleks vallaslaps juhul kui isa andmed on sünnitunnistusel ametlikult kirjas. Vallaslaps on laps, kelle sünnitunnistusel puudub kanne lapse isa kohta. Seega ei ole need lapsed midagi vallaslapsed, mis siis, et ema ja isa ei ole ametlikus abielus.
aser ka 24. oktoober 2016, 17:55
to irw24. oktoober 2016, 11:48
Miks sa arvad, et ta loodab, et kositakse? Tark naine ei abiellu iialgi. Taavike ei tooks Luisa ellu peale võlgade mitte midagi. Tark naine vastutab enda ning oma laste eest. Eesti mehed on nii tossid, et ükski aruga naine ei torma abielluma.
mina24. oktoober 2016, 12:11
arvan. et seda peaks tegelt juba põhikooli plikadele õpetama. just. ei torma abiellu. just. eesti mees on toss. 1000 x nõus. nii tossi meest kui eesti mees annab juba tahta abieluks. eestis on vaid käputäis mehi ( ammu hõivatet ) kes väärivad nime MEES. väga väga jama seis on . ikka väga. selle 1 või 2 põlvkonnaga seda jama ei lahenda ka.
12,1124. oktoober 2016, 14:38
no kui juba abiellu ei tasu tormata, siis koosellu seda vähem. Vähemasti lapseteoks peaks ikka asja ära vormistama, et "tõupaberid" korras oleks. Seega millalgi ikka tasub abielluda ka. Kas ka koos elamiseks läheb ja jääb, näitab aeg.
Eve Võrumaalt:24. oktoober 2016, 10:49
jah, parim kaitse on RÜNNAK - expresidendil vesi ahjus ja kardab tuhandeid kaotada...seega - tuleb ärmatamist veelgi hoogustada ja riigilt raha juurde nõuda - nüüd alles hakkama ILVESE tõelist palet nägema !
alex24. oktoober 2016, 10:20
uskuge jumalat-mitte igasuguseid aferistidest soolapuhujaid--siis olete kaistud.
24. oktoober 2016, 10:51
Mille poolest jumal muudest soolapuhujatest erineb?
kellele üleskutse on mõeldud24. oktoober 2016, 18:00
usklikele või eestlastele ?
Kuri naine24. oktoober 2016, 10:12
Kõik "selgeltnägijad" ja muud sharlatanid tuleks kokku siduda ja kempsupotist alla uhuda. Kõrini nende uhhuutamisest, mida siis kollane meedia veel mõnuga võimendab.
Mnjh24. oktoober 2016, 10:08
Selliseid jutte on selgeltnägijad varmad rääkima, aga kui jutt käib nt Eestis kadunud noorte inimeste leidmisest, või mõne raske kuriteo lahendamisest, siis on mokk maas ja midagi asjalikku ei tule.
kooljas24. oktoober 2016, 10:29
Kas sa läheks avalikusse ette laulma kuritegudest ja neid sooritanud kuid veel vabaduses liikuvatest mõrvaritest ja vägistajatest? Vaevalt!
Pealegi on tegu politsei töömaaga. Normaalselt kasvatatud enne sinna ei lähe kui kutsutakse. Politseile käib see aga au pihta. Nii, et LÕPETAGE SEE SENIILNE JORIN SELLEST KUIDAS KUSKIL ON POISS KADUNUD NING SELGELTNÄGIJAD EI AITA!
to kooljas24. oktoober 2016, 10:48
kes avalikkuse ette minemisest rääkis? ja et jumala pärast pollarid ei solvuks, siis tean küll, kes tappis Varvara, aga no ei ütle :D või et tean küll kus on Markkus, aga ei taha öelda :D häbene ennast, ausalt kohe, nii lolli juttu ei maksa ikka ajada.
24. oktoober 2016, 10:52
See on nii rumal jutt,eet Te peaksite lausa nurgas häbenema. Selgeltnägija ei pea politseiga koostööd tegema, vaid võib otse lähedastega suhelda. Siiani ei ole leitud mitte ühtegi kadunut soolapuhujate abil.
10,5224. oktoober 2016, 11:23
Kust sa tead, et pole. Sul mingi otseühendus politseiga, et kohe kannavad ette kuidas kedagi leitud või ei leitud.
Lõpeta see Jumala mängimine!
24. oktoober 2016, 12:19
Tean päris kindlalt, et ei ole, ja selleks ei pea jumalat mängima, piisab, kui vaadata tõsiseltvõetavaid allikaid.
mis allikaid24. oktoober 2016, 14:58
loed lehte? Palju õnne siis. Aga veel tõsisematele allikatele latataradele juurdepääsu ei anta. Kui on mingil arusaamatul kombel antud, siis ilmselt võetakse ära ka, kui avastatakse, et tüüp mängib salastatud andmete varal jumalat ja pläkutab siin turueide kombel.
Mängid küll Jumalat, kui mängid siin mingit pealikku, kes inimestele ülesandeid välja mõtleb, et vot seda peab leidma, kui leidis, siis otsustad, et ei see pole see, hoopis kellegi teise peab leidma või läbi põleva rõnga hüppama peab. Ära mine nii tähtsaks, muidu oled üks päe ise lükata tõugata ja läbi rõnga hüpata. Jälgede ajamiseks on koerad, kui aga koerad ka ei saa hakkama, siis pole normaalne nõuda inimestelt, et nemad kuuleks-näeks ja tajuks üks-ühele. Isegi kui tajuvad midagi, tihti ei osata tõlgendada, kui omad ka märke meenutada ei suuda, siis võõrale ei ütle need märgid ammugi mitte. Võta asja tiba mõistusega, mitte hajusa mäluga muinasjuturaamatutest meeldejääduga. Võlukepikest ei ole, on tajud ja on valikuline võime tõlgendada seda, mida tõlgendamiseks saadetakse. Suurelt jaolt ei saadeta ja veel suuremalt jaolt ei osata tõlgendada. Või tõlgendatakse ebaobjektiivselt, et inimestele lootust anda. Tule maa peale, ära eelda võimatut. Kogu süsteem on liiga peen ja keerukas, võtad alumise koleda "kaardi" ära ja ilus kaardimaja variseb kokku...selline ongi meie elu, me ei tohi seda alumist "kaarti" ära võtta isegi, kui see riivab silma ja kõik sellest lahti tahavad saada. Kui võtad teistele mulje jätmiseks edevusest, siis karistatakse sind ja sinu järglasi mitmeid põlvi, või lausa aegade lõpuni. Aga sina just keelitad edevusele, jätke mulle muljet mina ole Jumal, mina poon ja lasen ja otsustan, kui mulle muljet ei jäta pole keegi...madal manipulaator.
Hetk24. oktoober 2016, 10:08
Needusest on ka lihtne vabaneda. Paluge kellegil endale ootamatult vett näkku visata nii, et ehmuksite, kuid näkku visatud vett ei tohi ära pühkida.
Oskaja võib needuse saata lihtsalt, arvestades kuu ja planeetide seisu, piisab mõttes saatmisest.
to hetk24. oktoober 2016, 10:49
sa ise ennast ei aja naerma sellise tobeda jutuga? oled ikka täiskasvanu? täie mõistuse juures? mingi needus, hahahaha.
Vanasõna24. oktoober 2016, 09:50
Mees on naise pea, kuid naine on mehe kael!
Ja kuhu kael pöörab, sinna siis ka pea vaatab. Tark naine oskab alati halli kardinali mängida ja mees tuhvli all hoida.
24. oktoober 2016, 10:47
Targaks kaelaks saab olla vaid targale mehele. Teistega pole mõtet end realiseerimata jätmisega karistada. Kui su mees pole edukas mees, siis pead paratamatult ise enda peanupukese sellest kaelast välja võluma, kuna valet ajudeta pead on väga raske kanda, kui on pere-lapsed ja vaja mammut koju tarida. Siis pole ei aega ega võimalust ega finantse, et lolli mängida ja ennast tapeedi taha peita, et meest mitte varjutada.
jah,24. oktoober 2016, 10:56
kui tuhvli alla ei taha, siis sexi ei saa. Suur oskus?
to jah24. oktoober 2016, 11:29
See on vaid üks, robustseim võimalus. TARGAL naisel võimalustest juba puudus ei tule. Vaatasin oma venda. Selline eneskindel ja suureline tüüp, kes tahtis igal pool esimene olla, ise kõiki kamandada. Seepärast mitu abielu lõhki läkski. Aga siis sattus paraja otsa. Väliselt oli too nagu kõiges mehega nõus, jättis talle õiguse. Kuid tasahilju oskas mehe sedavõrd tuhvli alla seada, et lausa lust ning lõbu kõrvalt vaadata. Kusjuures viimane ei saanud sellest ise arugi.
!24. oktoober 2016, 11:56
Jah, mitte kõik naised ei ole targad. Seega ei tunne oma võimalusi. Targaks ei tee mitte jalad, jalg vahel olev ega suured tagumised poolkerad (tuharad) Need on kõik vaid abivahendid, tarkus on ikka peas, sealsetes ajupoolkerades, kahe kõrva vahel.
ära sina märgi:)24. oktoober 2016, 13:39
Aga kus see mehe tarkus siis asub, kui naist talle kantseldamiseks ja tõmbamiseks-tõukamiseks tarvis? Ikka ja jälle mingid teesklused ja näitemängud, ole ema, unusta et oled naine ja oled inimene, mängi ampelmannidega nukuteatrit, siis oled tark. Ei no, kui peaminister, siis muidugi, aga muidu suht trööstitu see meeste tõmbamine-tõukamine, selle aja peale saab juba ise endana miskit korda saada.
lust?25. oktoober 2016, 14:55
oled ikka tubli õde küll.
24. oktoober 2016, 09:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
küllap 24. oktoober 2016, 10:01
tema on parem kui kõik siin hinges olevad24. oktoober 2016, 10:07
09,5024. oktoober 2016, 10:39
sa arvad, et needjad ei saa karistatud või?
Ma näiteks ei armasta Ilvest nii palavalt, et tema pärast karmavõlga kanda ja jälglastele parandada.
Kui sinul nii tugevad tunded ühe võõra vastu, siis anna aga minna, kui omadest ei hooli. Stalin-Lenin ja sellised võtaksid vist küll pisut kaaluma, et äkki saadakski paar "head" sõna ja mõtet, aga Ilves küll ei tekita nii tugevaid tundeid ja emotsioone:)
kui24. oktoober 2016, 09:36
inimene peab ennast Jumalaks on asjaloos vääääga halvad
hah24. oktoober 2016, 10:31
Ei ole! Vastupidi! Kui inimene eitab endast Jumaliku alge olemasolu, on lood asjalood vääääga halvad
Selleks 24. oktoober 2016, 09:36
ei pea selgeltnägija olema et näha et too mees pildil pole sentigi väärt.
Kas,24. oktoober 2016, 09:29
kohvipaksu pealt ennustust tohib kollases lehes avaldada?Keegi arvab ja kohe pannakse lehte.Kus on nüüd inimõigused, teiste eraelu olgu puutumatu.
noh24. oktoober 2016, 09:36
tõusikute ja karjeristide elu ei ole kunagi selline nagu pealtnäha paistab. ning selle teadmiseks ei peagi olema selgeltnägija.
kellegi24. oktoober 2016, 10:57
elu pole niisugune, nagu paistab, ka sinu oma.
meez24. oktoober 2016, 08:58
Nii ilus naine oleks igale mehele jumalannaks.
24. oktoober 2016, 09:22
Luisa on tōesti vāga ilus naine.
paha24. oktoober 2016, 09:59
meez- le24. oktoober 2016, 16:16
Luisa on väga inetu naine.
24. oktoober 2016, 08:47
Milleks sellist jama avaldada?
Taavi24. oktoober 2016, 10:51
indrek2 - kas oledki see naabrimees, või piilusid akna taga...?
Nojah24. oktoober 2016, 08:47
Tädi räägib iseendale vastu.
Mees24. oktoober 2016, 08:38
Pigem ei sümpatiseeri Luise inimesena.Isiklik arvamus.
naine24. oktoober 2016, 11:30
Tunned teda isiklikult?