Parts ja Palo, paras paar, Partsult ei ole eluilmaski midagi tarka tulnud ja Palolt ka mitte, ega hakka tulemagi, miks Rõivas nad nii tähtsa tegevuse peale on pannud, aru keegi ei saa, mingu õue lehti riisuma.
Asi Hiiumaa liinil on ka tulevikus p-s.:TS. "nn" uute laevade süvis on ca.4m. Aga SLK Muhumaa tüüpi laevadel on 3,6m. ja nad on võimelised opereerima miinus 90 cm meretaseme juures. Ka Regula ja St.Ola süvised on 4 m. kanti, siis võib väita. et Targad ministrid oma egotarkuses on asja ikka täielikult sinna keeranud.Palju õnne Urve Palo!
Mis sodi suitsetad , et nii tobedat juttu ajad - võta siis teadmiseks : need maad on ametliku süvisega 4,18 meetrit , regula 4,2, st olaga on lood segasemad - üks register näitab 4 teine 4,4 - saa siis aru , aga kuna ta jääb varem seisma , siis usuks viimast . Praeguste andmete järgi on leiger 4,0 ehk suts madalam kui need maad Hiiumaa kaptenilt oli ju küsitud kuidas oleks kui ringi laev viidaks - polnud teine nõus , laeva vigastamise oht
Aga seadustest tuleneb ilusti, et ametnikel on vastutus ja selle eest on isegi karistused määratud. Probleem seisneb ika meie korruptiivses riigis, kus käsi pese kätt ja vastutusele ei võeta.
balti merest on vesi voolanud mujale, kõik mie mereäärsed riigid on olukorraga hädas. Kuidas saab selle eest keegi vastutada? kas maavärina eest näiteks saaks mingi minister vastutada? Omalt poolt arvan et Hiiumaa juhid on ka väga mugavad ja kriisideks valmis ei ole, reageerida ei viitsi. kasvõi see korraldamatu bussiliiklus on üks hea näide. Ilma autota Hiiumaal liikuda ei saa muide
kuidas ei saa keegi vastutada,23. oktoober 2016, 19:54
politruk rsk,hakkas ju teed ehitama.Samamoodi ei vastuta partsujuku oma tegude eest. Meil ei vastuta mitte keegi pättuste eest,isegi liiklushuligaanid mitte.
Miks lõhuti - ei lõhkunud seda keegi - tingimused toodi saarekunnile lausa kandikul kätte , tema tahatis aga aina rohkem ( ärimeest tast polnud , ega muidu saksast teda kukele ei saadetud - teadmiseks kiitlejatele - need nn uued laevad polnud ju tema omad ) Ja kui kunn oleks jätkanud , siis praegu sõidaks ju vaid harilaid kuna kõrgelaid loksuks ju saarte vahel
Asi ei ole praamitootjas või praamitoojas, asi on selles, et tuleb lõpetada rahva raha tuulde loopimine, ning mandri ja saarte vahele sillad ehitada, samuti sillad ühelt saarelt teisele, las targemad inimesed palkavad maailmast insenere, kes laidude kaudu sillad projekteerivad ja ehitavad, praegused ministrid las vabastavad oma koha neile ja astuvad tagasi.
on süüdi,mitte keegi.vastutavad inimesed ei sõida praamiga,nendel on lennukid.mis neile puutub rahvas,kes tahab praamiga sõita.istuge kodus ja ärge kiusake ausaid ja ostmatuid,neil oma mured. sõimake ainult savisaart,äkki tema on süüdi.
Hakkab ehk nüüd üha selgemaks saama,et23. oktoober 2016, 10:28
üle Suure Väina peab korraliku silla ehitama,samuti üle kitsa väina Hiiumaale (kus tehti isegi köievedu!).Praamisaagade peale kulunud sadade miljonitega oleks saanud 3-4 silda valmis ehitada,kusjuures 4-realistena!!! Kahjuks ei loe asjapulgad inimeste arvamusi "Õhtulehes",vahtige siis kadakaid Virtsu rannal päevade-kuude-aastateviisi ja kui tulevad valimised,hääletage aga jälle oinad pukki.
Kes ei kontrolli pealkirja23. oktoober 2016, 10:14
ei kontrolli ka sisu.Meediaväljaannete katuseorg. peaks siin võtma oma seisukoha.Sellise suhtumisega saetakse kogu meedia oksa.Peauudis,terva tähelepanuga teema ja nii sisust mööda kui veel annab.
Ära, sina, mandrimees , räägi sellest, millest sa aru ei saa! Tule ja ela mingi aeg saarel, siis hakkad mõikama. No riigikogus ja valitsuses pole ainsatki meremeest või mereharidusega inimest. Mis siis tahta?
Kuulge Martin! Omada kodu saarel-see on privileeg mandrimeeste suhtes. Miks mina peaksin maksma, et saarlased mandrile saaks. Kui ei saa saarel hakkama-kolige mandrile.
Vaata - kogutakse makse - 98 % kogutakse seda mandri inimeste käest . Saaret maksudest sõidetakse praegu üle vaid kummipaadiga - seega maantee eituses on saarlaste raha vaid 0,2 % , ülejäänud on mandri raha , üleveol ona aga ka nii - saarlaste osa 2 % , ülejäänud jälle mandri raha - nii et lõpeta kiun
Nii loll ei saa ju olla???? Või nagu näen ikka saab. Kõik inimesed ei taha oma kodust ära kolida, See et sina jobu soomes ehitaja oled sest kodus ei saa hakkama siis ära üldista kõiki teisi samaga. See ei ole mugavus ega privileeg sündida saarel ja elada Eestis.
Saarte maksude kogusumma on tibatilluke võrreldes sellega mis mandrilt kogutakse - saada tahab saarlane aga eeliseid ( mille peab kinni maksma mandri maksumaksja )
teiesugused mandri inimesed tahavad ju puhatta saare peal siis makske ja ärge inisege kui te ei soovi tulla siis ärge tulge saarele hüppama et ei saa koju tagasi jne olege parem vait ja proovige ise elada kus pole korrektset praami liiklust et siis ehku peale äkki veab et saaks peale
See Saaremaa silla ja Tartu maantee neljarajaliseks muutmise raha ( eesti maksumaksja oma ) on kanditud USA -sse ja Jordaaniasse põlevkivivarude ostuks ( loe mõne jõmmi isiklikuks pensionisambaks ). Oli ka aeg, kus me oleksime selle raha Euroopast saanud, aga see aeg on nüüd ümber. Nii, et johhaidii - Ruulime ! Peaarhitekti saatsime preemiaks Brüsseli kontrollikotta. Ja hiidlaste huvides kulutame hambaid krigistades mõnikümmend tuhat eurot kanali süvenduseks ! Normaalne ju? Show must go on.
Mida Te vigisete varsti saate Rayl Balticu ja kõik mured murtud.Hiiumaa ja mandri vahe nii väike,ujuge kurat ja kui jaksu ei ole siis läbi Vormsi ! Nii võiks välja näha valitsuse pressiteade !!
Aga Taavi R väitis jällegi kindlalt, et oktoobrist on asi korras ja riik on hea peremees! Järjekordne loll jutt! Palgaku veel postiljon direktoriks....
vastutuse puudumine on muutunud Eestis probleemiks number üks. Nüüd tunnevad seda juba kodanikud omal nahal. Kelle ees peaks vastutama need tegelased? Põhiseaduse järgi on rahvas kõrgeim võim. Näita siis ennast siis ja pane aferistid vastutama. Petitsioon otsedemokraatiale leiad siit - rahvahääletus.ee
Enamik sillaehiotusrahast on läinud ja läheb kõikvõimalikele menetlejatele , uurijatele ja projektijuhtidele. Sillaaphenduse reaalne maksumus on 500 miljonit. Sellest 300 mandri ja Muhu lõigul ning 200 üle Soela väina. Hiinlased ehitavad selle raha eest lõdva randmega selliseid ja suuremaidki. Sild ei saa valmis mitte tehnilistel põhjustel vaid iga neetud roheline ning projektitibi ruigab ning nõuab kooskõlastamiseks oma miljoneid. Adolfit ja Speeri on vaja kes asjad käima lükkaks ja mittevajalikule biomassile kuuli kuklasse kihutaks.
miks peab vedama sõiduautosi dotatsiooniga ?! kõik tavaliikujad võivad kasutada ühistransporti või hoida kaldal oma s/autot, kes tahab autoga minna - las turismiveebi kaudu ostetakse ja mitte alla 3 ööpäeva , riikliku dotatsiooniga pilet kõigil - see annab saartel töökohti , et külastavus ja püsivus , samuti annab see võimaluse väiksema dotatsiooni alusel anda saarte teenindajatele nn. dotatsiooni vaheraha , mis kohustulik arenduseks kasutada maavanemal.
Millise ühistranspordiga sa Hiiumaal sõidad? naerukoht !!! Kui laev sadamasse jõuab, on buss läinud ( tühjalt! ) " Sest bussil on graafik"- tule taevas appi. Maavalitsuses transpordikorraldaja üks hiiutransi autojuht, kelle jaoks on kosmoseteadus, et igal laeval peab buss vastas olema. See on muidugi omaette teema, kuidas saab autojuhi taustaga maavalitsusse sooja koha peale
aga milleks te siis saarlased olete, kui te ei suuda oma maavanemaga ja KOV valida või jõustada vajalikke tegemisi- teate , et buss läheb ära kui praami pole ?! Tuleb nii välja, et midagi toobiga võetud
UUU! Ärgake Õhtuleht !! Pealkirjaga olete pannud küll ämbrisse! Pahased pole PRAAMITOOTJAD vaid PRAAMIOOTAJAD! Ja üldse pole need praamid vaid parvlaevad!
Näita siis kust need 4 miljardit oleksid tulnud - praegused laevad maksavad 120 miljonit , need teenivad aga vähemalt 30 aastat . Sillad oleks vaid 50 aastat teeninud , siis oleks hult elemente tulnud vahetada - isegi taani väinade sild on räiges kahjumis
sellist rumalat juttu annab ikka välja mõelda,võrdled midagi oma sõrmega.Sild kui tuleb,siis on ta kindlasti tasuline aga see Taani ja Rootsi vaheline on kahjumis just kõrge hinna tõttu.
rahad mis eesti lahkesti ära kingib ja tühja laristab jätkuks sildadeks ja teedeks ja jääks üle ka veel.aga kahjuks pole valitsuses ühtegi inimest kes oskaks majanduslikult mõelda ja tegutseda.
ei saa aru, miks peab vedama sõiduautosi dotatsiooniga ?! 22. oktoober 2016, 18:47
Ma saan aru, et kaup peab saama saartele , varustus. Teised, s/autod- nende juhid istugu Bussi ja siis hakatakse ka kiiremini liigutama Rohukülani -Haapsalu raudteed lõpuks rajama. Kui Tallinnas soodustatakse ühistranspordi kasutamist , siis miks saarlastel peab kogu vabariik nö. 1 inimene autos , doteerima ?! käige põrgu , ammu oleks see jama, aeg lõpetada. Lisaks , ei pea ka 24 tunni külastajad või mõnepäevased saama s/autoga kohale, kes tahavad olla kultuurireisil - palun , selleks las toetab riik - sest see on sissetuleku allikas saarel töötavatele, kuid seda tuleb seada siis praamipileti ostmisega läbi nn. turismiveebi, kus peab olema saarel viibimine vähemasti 3 ööpäeva . Lahendid tuleb panna paika- nii saavad saarlased tööd ja ei vahi mokk töllakil ootustes
sest teistel pole aega isegi olukorraga tutvumagi minna, rääkimata sellest, et midagi teha. Vaene Mihal vehkleb selle sees vist üksinda. Ja ega ikka looduse vastu saa. Ei aita ka see, mis oleks võinud kunagi teha. Ja üldse need ministrid ju vahelduvad nii kiiresti, et siin ei jõuagi mingeid plaane ellu viima hakatagi.
Selle muti jutt oli küll ajuvaba - halb kuulata kuidas inimene ei tea sildade maksumusest õrna aimugi - sillaehituse rahade eest saaks 100 aastat laevu loksutada . Pealegi suurte tuultega poleks sillad ju ikka sõidetavad +libedused , mille tõrjumine on kordades keerulisem kui maanteedel . Sellist veetaseme langust küll viimased 20 aastat ei mäleta - korra talvel oli , aga siis seiskus igasugune liiklus ka 1,5 päevaks . Küll aga peaks riik võib olla arutusele võtma ühe reservlaeva mis on madala süvisega otsimise , et järgnevaid agasid vältida - karta on et need laiud lähitulevikus müüakse maha
hull oli vist 1976 aastal, aga praamid olid veel laid-tüüpide eellased - Sõprus, Severodvinsk ja veel üks. Need sõitsid peaaegu, et kastest rohtu mööda ka. Aga vot baari ja restot neil polnud ja isegi istekohti oli vähe, aga käisid ilma jääta perioodil täpselt iga 2 tunni tagant ja graafik oli aastaid ühesugune. Vahepeal muutus graafik iga 2 nädala tagant ja see tegi ka pahandust, jäin maha, sest minu minemise hommikul oli graafik muutunud.
KOMMENTAARID (81)