Inimesed

"Urmas Ott valis teadlikult üksinduse. See lihtsalt sobis talle. Lõpuni." (82)

LISA KOMMENTAAR

Olen see, kes Otti ei tundnud18. oktoober 2016, 16:25
kuid tundsin väga hästi daami, keda Ott tihti külastas. Tean, kuidas need külastused välja nägid ja võin kinnitada, et frivoolsusteta, seega meie tänast ajakirjandust mittehuvitavalt. Ütlen siinkohal vaid üht: see daam oli Ülle Ulla ja igasugused jutud Ada Lundverist on n-ö teisest näidendist.
Kusagil seitsmekümnendail, kui Ott kangesti näitlejaks kippus, liikusid Tallinnas jutud, et tal on laps ja kui mu mälu alt ei vea, siis olevat see juhtunud Saaremaal.
mati18. oktoober 2016, 09:54
Miks U.Oti kohta ei avaldata, et oli gei. See ju nii pop praegu. Aga millegipärast vaikitakse see maha. Huvitav miks? Kas Oti puhul ei kehti reegel, et mitmekesisus rikastab maailma.
Häiris18. oktoober 2016, 08:38
Ott oli karjääri alguses päris huvitav vaadata, mida aeg edasi, seda imelikumaks asi läks. Järjest rohkem ebaviisakaid vahelesegamisi, pidevat eneseimetlemist, varjamatut ülbust. Ühel ajal enam ei suutnud vaadata, nii vastikuks muutus.
Kindlasti olid tal probleemid, eks sellest ka kehvalt maskeeritud halvakspanu teiste inimeste vastu ekraanil.
Meil on kõigil õigus oma valikuid teha, kõik ei pea olema pereinimesed ja on suurepärane, kui inimene ise seda tajub ja tunnistab.
jeh18. oktoober 2016, 07:31
"Ole avatud, räägi, räägi...", on kaasaja komme. Igaühele oma - üks kisub oma isikliku elu ja hinge maailma ees igal võimalikul juhul alasti ja arvab, et see on teistele huvitav ja erakordne.
Alati tuleb teada, et kõik see on maailmas lugematutes variantides juba olnud.
Maailmale pole vaja su alastust, vaid hea on, kui sind vaadates tekib küsimus - mis paneb su naeratama, mis on su vaikimises, mis on see, mis annab sulle jõu.
Ott hoidus eraldi ...18. oktoober 2016, 00:04
... aga kõik kommentaatorid siin paistavad teda tundvat.
üksi17. oktoober 2016, 09:43
Ainult täiesti üksi me sünnime siia ilma ja üksi me siit ka lahkume!
Kas uudis kellelegi??
TTVEE17. oktoober 2016, 07:41
Urmasele sai saatuslikuks Tallinna TEEVEE poolt maksmata jäetud füür. Lepalehed jäid saamata.
kummaline kuidas eestis müstifitseeritakse imelike tegelasi16. oktoober 2016, 20:50
igasugused lennart merid, urmas otid, kersnad ja muu selline
anna minna16. oktoober 2016, 17:55
Kas pr.Eerika abikaasaga voodis vahelejäämine ei ole tõendus mingile kõrvalekaldele.
Nojah16. oktoober 2016, 13:17
Ott oskas televaatajatele luua endast illusiooni. Ilus poiss oli, kuid kapist välja ei julgenudki tulla. Sellest oli ju kirjutati, kes tal viimastel aastatel silma sisse lõi.
Teadjamees16. oktoober 2016, 02:36
Minu jaoks paneb kõik paika üks asjaolu: Ott puhkas Šotsis ikka septembris. Just sel kuul lendasid sinna kokku geid Leningradist, Moskvast ja teistest linnadest. Oma suhteid oskas ta tõesti suurepäraselt varjata.
16. oktoober 2016, 13:23
väga teadja, ma peaks ütlema, mina neid jälginud pole ja ei tea nendest midagi
Barhatnyi period18. oktoober 2016, 00:00
Siis minnaksegi musta Mere äärde, kas sa seda ei teadnud?
Hotellid olid kõik hõivatud sellel ajal.
lugeja15. oktoober 2016, 22:49
Tütar Laura on tal kindlasti.
oh, 16. oktoober 2016, 14:14
... no lapse võib ju ka ühekordsest vahekorrast saada
abc15. oktoober 2016, 22:02
Väljastpoolt ideaalsena paistva perekonna liikmed sooritavad tihti enesetapu. Inimesel võib olla abikaasa ja kari lapsi, kuid lõppude lõpuks oleme ikka siin ilmas tegelikult üksi. Mina näiteks töötan lasteaias ning ei kujuta ettegi, et mind pärast tööpäeva lõppu kodus mõni inimene ootaks. Tahan ainult vaikust ning rahu. Mul ei ole elu jooksul mitte kunagi igav olnud. Ei saa ausalt arugi, et kuidas saaks ühel inimesel igav olla?!
Ma ei näe tänapäeval seda, et keegi oma lastest rõõmu tunneks. Pigem on tegemist enda elu segavate faktoritega, kellega mina hulka rohkem tegelen kui vanemad. Lastega ei osata isegi mitte rääkida, ainult röögitakse. Päeva parim hetk emale-isale on see, kui saab lapse lasteaia uksest sisse lükatud. Ise tööl ei käida, kuid laps tuuakse terveks päevaks ikka lasteaeda.
Tihti märkan, et inimesed, kellel on lapsed, üritavad oma eluviisi teistele peale suruda. Kohati suisa agressiivselt. Ja see agressiivsus saab tulla ainult kadedusest, et keegi on valinud teistsuguse tee. Vähe on neid, kes pärast lapse saamist oma tegu ei kahetseks. Aga eks siis on juba liiga hilja.
kus sa elad küll?16. oktoober 2016, 01:14
Ja kus selliseid vanemaid leidub? Mingi järjekordne "paralleelmaailm"? Esimene, teine, kolmas või neljas Eesti? Täiesti uskumatu jutt tundub, aga ju siis kuskil Eesti otsas on ka nii.
lugeja18. oktoober 2016, 13:19
Täiesti nõus.Kasvatasin oma lapsed täiskasvanuks koos mehega ja peale seda ei suutnud ma enam tema kõrvale jääda.Pidev vingumine ja hädaldamine kui tulin peale pikka päeva töölt.Niigi olen inimestega päevad läbi tööl ja siis hakkas vingumine veel kodus,et hakka koristama ja miks sa minuga ei räägi.Lõin lihtsalt ukse kinni ja tulin tulema.Nüüd üksi olla ja teha mida süda soovib on palju parem.
raadiokuulaja tähelepanekud15. oktoober 2016, 20:23
Kui Oti asemel kirjutada Sander---ega palju ei muutuks.Sander ei jaksanud enam titeküsimusi taluda ja ütles, et tal on kompromiss mingi tuttava naisega selles asjas,tollel nimelt oli väga last vaja... Jätttis otsad lahtiseks uudishimulikel edasi mõistatada.Ott aga teatas raadiosaates, et kui kellelgi nii v ä g a on vaja Urmas Otilt last, andku teada, aga arvestagu, et isakohustusi tema poolt oodata ei maksa...
Uuno15. oktoober 2016, 19:13
urki oli ju p.iider, selle pärast teda ei huvitanud naised. tema intervjuud oli jube tüütud tema määgimise ja vahelerääkimise pärast. päris alguses oli ta etem, aga profiks saades muutus väänikuks!
Väärikalt15. oktoober 2016, 18:33
Ljubov Orlova on öelnud, et : "Minu avalikud esinemised ja töö on kõigile kättesaadav ja kergesti üle vaadatav. Minu eraelu aga ei puutu kellessegi!"
Naine15. oktoober 2016, 18:27
Parem olen üksi,kui ümbritsetud negatiivsetest inimestest!
Tarmo15. oktoober 2016, 16:32
Oli võimalus Urmas Otiga kohtuda 1988 a. sõjaväes olles koos teise eesti poisiga Habarovskis. Oli sealmaal tegemas oma tele saadet. On see 45 minutit vestlust meeles siiani.
Otti eelistaks iga kell Veidemannile15. oktoober 2016, 16:22
Kindlasti kohe peab mingi lugu olema. Jutumehed nagu Ott olid osavad rekaaamehed. Enesereklaami meistrina ei saa näiteks end pidevalt upitav Veidemann Otile ligilähedale, ja seda selle pärast, et on erakordselt labane oma õhinas esile tõusta. Otti oli vahel naljakas vaadata, aga Veidemann tekitab vastumeelsust nagu viimane kord oma lullasid lugedes - kommarist ateist kirjutab õhinaga Lunastajast...! Otil ei olnud vaja, et tema iga teokest isegi Aktuaalses Kaameras reklaamitakse, aga Veidemann on haaranud endale vaata et kõik kanalid. Muide, miks teisi, tarku ja andekaid kirjanikke niimoodi Aktuaalses Kaameras ei reklaamita? Nad ei vaja seda. Rumalus katsub end ikka ehtida. Ott oli ka edev, aga ei olnud rumal.
15. oktoober 2016, 15:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
sa mees15. oktoober 2016, 16:08
ju olid üks nendest endistest poisikesest
krt.15. oktoober 2016, 15:10
jätke surnud rahule, nad ei saa end enam kaitsta.
15. oktoober 2016, 14:13
kolhoosides olidki ainult homod traktoristid !
selge15. oktoober 2016, 16:09
Brigadir kindlasti teab.
Ege15. oktoober 2016, 13:39
Oti eraeluga seostuvad nõukaaegsed tabuteemad, mis on kergelt tabud ka tänases Eestis st võivad inimesele heita paljude silmis "halba valgust". Õhtuleht ei soovinud seekord Otile seda valgust heita ja teatud teemasid üldse ei maininud. Ei teagi kohe, kas on see hea või halb, et kadunud inimest mõneti "kapis" hoitakse:)
15. oktoober 2016, 14:00
Mida head teeb kapist välja kiskumine?
millal15. oktoober 2016, 15:03
Kersna kapist välja tuleb.
oi15. oktoober 2016, 16:12
Veel hiljuti oli Sitsiilia vulkaane avastamas. Kes neid kappe seal maastikul on viinud?
16. oktoober 2016, 12:24
kas kersna fännab jaak kaljot ?
tegelikult...15. oktoober 2016, 15:25
...tekkis küsimus, kas mitte need, kel pidevalt "kapiteemad" meeles ja keelel, ise äkki kapis ei ole? Kuidagi kummaline see maniakaalne erutuvus.
no16. oktoober 2016, 04:47
miks küll on vaja teada inimeste intiim-ja eraelu nii üksikasjalikult.
häh15. oktoober 2016, 12:08
Juba homotavad. See, et osadele ei sobi karjaelu on välistatud?
ikka15. oktoober 2016, 12:58
Mida teha, kuui paljude jaoks see teema on väga südamelähedane, näljas ikka räägib leivast
häh-le15. oktoober 2016, 13:40
Mis homotamisse puutub,siis esitati talle raadiointervjuus see küsimus..."Oma asi,uskuge kui tahate,mis mul sellest," vastas Ott
15. oktoober 2016, 15:38
rumal inimene mõtleb ikka piiratult, et tema eluviis on kõikse õigem jne.
to/15. oktoober 2016, 16:00
Nojaa, ja vaata vaid, kui agarad on need rumalad ja piiratud teisi hukka mõistma ja oma eluviisi kõigile peale suruma, eksole ju, tuleb tuttav ette? :D
mai palling15. oktoober 2016, 12:07
Ebareaalne, et URMAS OTIST kõnelevas artiklis on ka kalle pallingu pilt. Kas tõesti ei leitud Sirje Endrest paremat pilti kui see, kus ta on koos sellise poliitbroileriga, keda Urmas oleks kindlasti sarmikalt põlanud? Või äkki oligi see taotlus?
P.K.15. oktoober 2016, 16:02
kui megagiga-teletähel kõlbas teha üks oma viimaseid intervjuusid Baari-Talisega, siis raha nimel poleks tal olnud midagi ka Pallingu-suguste intervjueerimisel.
Jaak17. oktoober 2016, 09:49
Kalle ja Vahur on samasuguste kalduvustega kui oli Urmas.
mai palling15. oktoober 2016, 12:03
Ebareaalne, et URMAS OTIST kõnelevas artiklis on ka kalle pallingu pilt. Kas tõesti ei leitud Sirje Endrest paremat pilti kui see, kus ta on koos sellise poliitbroileriga, keda Urmas oleks kindlasti sarmikalt põlanud? Või äkki oligi see taotlus?
Üks teiste seast.15. oktoober 2016, 11:54
Terve artikkel on kirjavigu täis,väga lohakalt kirjutatud.Muide Urmas Ott vihkas lohakust.
koma15. oktoober 2016, 12:58
zerblatt15. oktoober 2016, 11:51
Intelligentne inimene on totukeste seas ikka üksi, vahet pole kas sebivad ümberringi või mitte. Pealegi saab intelligentne inimene aru, et kogu see sotsiaalne mimikri on tegelikult otsast otsani absurd etc.
15. oktoober 2016, 10:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
unista15. oktoober 2016, 12:16
A.B.15. oktoober 2016, 10:23
Oti üksindus on väga kahe otsaga asi. Ta elas oma elu üksnes publikule ja tema publikuks muutus ka tema lähiringkond - näiteks telemaja töötajad. Seega poleks Ott olnud Ott, kui ta oleks tõesti mingi erak olnud. Ta oli väga avatud ja Otti üksinduses ja vaikivana ette kujutada on üldse raske. Kogu tema elu muutus ajapikku üheks pikaks esinemiseks, mille kese oli ta ise. Ja see esinemine vajas publikut - selleta oli ta nagu kala kuival.
Teine pool asjast on aga tema isiklik elu, tema eraelu, millest ta vaikis. Ja sellel vaikimisel on omad põhjused, ning mõjusad. Kes teab, see teab.
15. oktoober 2016, 13:53
Ma ei tea, kes sa oled, aga kirjutad siin väga õigesti. Ilmselt tundsid Otti nagu ma ka ise. Artikli kohta - nii palju kui inimesi, nii palju arvamusi. Iseasi, kas kõigest on vaja alati rääkida.
noh15. oktoober 2016, 15:13
kõigest püüab rääkida tähelepanupuuduses vaevlev ''ajakirjanik'' kERSNA.
nohinimeline upitaja, eputaja on saabunud15. oktoober 2016, 16:16
Jäta nüüd Kersna rahule, tema sinu kontol on juba olemas:
*Milline eputrilla. Kõik eraelu lehte! Kohutav tähelepanuvajadus. Lapse kooliminekuks hinnaline kärakas- võru kombe elus hoidmine . Aastaid pettis noore tibinaga oma kauaaegset elukaaslast, keda mõnitas meedia vahendusel. (Kersna)
*Eputrillade aeg ja kõik müügiks . Ka oma haigused, vägev! (Kersna)
Ka15. oktoober 2016, 18:56
publiku ees ja suures seltskonnas saab olla üksinduses. Selleks ei pea Sõõrumaa kombel kuhugi pimedasse ronima. Täpselt nagu saab abielus olles tunda end üksi olevana, olgugi, et ollakse koos ja tõenäoliselt ei vaikita koguaeg.
15. oktoober 2016, 10:22
Kuidas saab keegi teine kellegi poolest öelda, et talle lihtsalt sobis üksindus. Jah, kõvasti tööd teha, nii kuis see praegu Eestist pagendatuile ainulahenduseks on, neile hetkel sobib vägagi üksildus. Aga hingelisuse ja enda peegelpildi nägemine oma lastes, see on midagi mida igaüks ei saagi mõistma, eriti olles suur egoist siinilmas.
Aga lahkunud Otist võikski kirjutada toetudes vaid tema tööle, sest keegi tegelikult ei tea, mis tema sees toimus.
noo15. oktoober 2016, 12:20
Just egoistile meeldibki laps enda peegelpildina, egoist ei mõistagi, et laps on teine inimene oma unistuste ja eluga. Kas neid õnnetuid lapsi vähe on, kes oma elu asemel vanemate oma peavad elama!
targutajale15. oktoober 2016, 12:52
Esmalt selgitagu eelkirjutaja endale egoisti tähendus. Ja vastuseks viidatud õnnetutele lastele, kas neid õnnetuid üksi jäetud vanureid pole Eestis liiga palju, kellest nende omad lapsed suure ringiga mööda käivad? Tuleviku Eesti liigubki seadustes pensionite kaotamise suunas, kus vanemate ülalpidamine jäetakse laste hoolde.
to targutajale15. oktoober 2016, 15:28
"...kellest nende omad lapsed suure ringiga mööda käivad?" - loe Paloheimo "Lapsepõlve mõjud", avab silmad, miks inimesed on sellised nagu nad on.
15. oktoober 2016, 18:16
Mul on kolm väga erinevat last ... Loen siin huviga, millist kulda keegi külvab.
Anni15. oktoober 2016, 18:54
Ka mina ütlen targutajale 12:52: Vanurid, kellest OMA lapsed mööda käivad, on kullakene need "kenad" lapsevanemad, kes oma lastelt ainult nõudsid ja käskisid, kuid TEGELIKKUSES oma laste jaoks mitte kunagi olemas ei olnud moraalselt, ega kaasa ei mõelnud, vaat sedasi! Need, kes ütlesid oma teismelistele lastele, kui lapsel võis olla tüli sõpradega või mõni muu arusaamatus: Sa oled juba suur küll, pead ise hakkama saama! Ühesõnaga, vanemad, kes armastavad oma lapsi ja seda ka välja näitavad (Mitte külvates asjadega üle ja lastest lastel kõike teha!), emotsionaalse kohalolekuga, hoolimisega ja koos tegemisega ja lapsele sõbraks olemisega- ei neid vanemaid unustata, ega hüljata kunagi! Vastupidi, soovitakse nii palju aidata, kui võimalik! Oi, ma kohe ei salli selliseid vaesekesi mängivaid üksikuid vanureid, kes vinguvad, et lapsed ei aita, lapsed ei külasta. Küll, aga läheb neil suu kohe lukku, kui küsida, ag amida sina oled oma laste heaks teinud omal ajal. Peale toitmise ja katmise, ma mõtlen. Mõni ütleb moka otsast: no siis olid teised ajad ja...See pole mingi õigustus!
3 erinevat16. oktoober 2016, 10:56
...last peabki olema, sest ükski laps ei sünni dublandina, aga lapsevanemaks saab ikka olla kõigile kolmele ühtmoodi, huvi tundes laste tegavuse vastu, kohal olles (kui sind vajatakse), armastades ning pahanduse eest ka karistades. Ja muidugi tuues välja iga lapse head küljed ning anded. Selliseid vanemaid ei jäeta mitte kunagi, ammugi pensionieas! ja oma lapsed õpetatakse niisugusest vanaemast ja vanaisast samuti lugu pidama. Lihtsalt inimestel on lapse kasvatamise osas enda panusest väga erinevad arusaamad..Paljud peavadki enda panust lapsevanemana tõsimeeli ainult söötmises/katmises ja nõudmises, ise midagi sisulist vastu andmata! Ja see, kui teie vanematel ei olnud teie jaoks lapsena aega, ei tähenda, et peab silmaklappidega sama rada edasi tallama ja sama koorma omaenda lastele veeretama.
Tooma evangeelium15. oktoober 2016, 10:19
Õndsad on üksiklased ja valitud, sest teie leiate kuningriigi, kuna olete sellest ja pöörduge sinna tagasi.
Nii Naa Niina15. oktoober 2016, 09:58
veel üks fänn juures nüüd15. oktoober 2016, 09:47
Väga äge mees! Põhimõttekindel.
Enne...15. oktoober 2016, 09:36
...olid asjad paremini, kas või selletõttu, et surnud jäeti rahule. Üksiolemise põhjuseks võib teinekord olla lihtsalt see, et näed asju eri moel kui üldsus, suur rühm inimesi kel puutub oma elu ja sellepärast tongivad nende elus kes enam vastu vaielda ei või. Kurb!
huvitav kohe15. oktoober 2016, 11:29
Näiteks...18. oktoober 2016, 12:03
...nendel kel on liialt aega kritiseerida teisi. Selle asemel v~iksid nad elada ise nii eeskujulikult kui heaks arvavad ja sellele vastavalt õndsust tunda.
Raivo15. oktoober 2016, 09:35
Oli ta kes või mis, aga nüüd on ta ammu läinud muudesse avarustesse kõigi oma eripärasustega. Oleks tore lasta tal seal omas mullis olla.
ma mõistan15. oktoober 2016, 09:31
ta oli inimene, kes elaski iseendale. ei tahtnud ennast jagada. ja ausalt öeldes, ei kujuta ette ka, et ott oleks pereinimene. lapsevanem vms. tema kõrval oleks väga raske elada olnud. ma kujutan ette, kuidas emotsioonid pidevalt laes on. see tapaks ära.
ja kas ta naist ihaldaski?
aga vahet pole. kuulus ja tegija on ta just tänu sellele, mida ta korda saatnud on. ja perekond ei olnud tema eesmärk. võib olla järgmises elus. aga selles mitte.
15. oktoober 2016, 09:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
jukule15. oktoober 2016, 09:49
Ära oma pruuti teistele kaela määri.
lugema köitev lugu15. oktoober 2016, 09:15
ja seekord kahtlemata tõelisest starist. Aitäh! Ja eelmisele targale (8.57): üksindus on vägagi loomupärane nähtus introvertsele isikule ja ma arvan, et ka tõelistele staridele. See, et ta suutis end sellisena inimeste mällu jätta, on tegelikult omamoodi suur saavutus. Mina tema viimaste aastate fänn ei olnud. Mind häiris tema liigne paristamine ja agressivsus intervjuude ajal, aga seda artiklit lugedes tundsin austust selle inimese vastu.
15. oktoober 2016, 09:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Raivo15. oktoober 2016, 09:41
15. oktoober 2016, 13:06
Jaaa, homost autojuht on kurjast küll, 10:49, aga sa vist ei kujuta ette, mist sinust saab, kui söögikohas juhtub homost kokk;D
imelik, 15. oktoober 2016, 13:03
aga mis seda oleks vaja avalikustada? Mis kasu sina sellest lõikad?
nii rallit sõita ei saa15. oktoober 2016, 08:57
Teadlikust oli selles vähe ... üksinudus on tagajärg ... mis uklatub lapsepõlve ja perekonna: ema-isa suhtesse ja armastusse. Laps õpib maailma tundma oma vanemate kaudu ja siis toimuv võib varjutada kogu tema järgnevat elu ... üksindus on vaid üks lakmus, et midagi oli korrast ära.
Teadlik inimene - esmalt teab, kes ta on ja siis teeb ka sellest lähtuvaid valikuid ... ning saab eelnevatest kurbadest kogemustest üle, avastades oma tõelise olemuse (armastuse).
Armistatud ja loobunud ning võõrandunud inimesi meil juba jagub - kuid neid ei pea eksponeerima või haletsema ... võib kaasa tunda ja aidata leida TEE (läbi armastuse) iseenda juurde tagasi.
sama ka 15. oktoober 2016, 09:47
homodega - see on tagajärg ja loomulikus terves ühiskonnas ei toimuks.
Inimesed vajavad enda olemuse leidmist, et miite jääda alla olustikule (mis loodud tasakaalutus mitte toimivas maailmas - siin ja praegu). Inimestel on aeg ärgata ja leida uuesti üles enda olemus. Inimesel on selleks kõik eeldused antud, et saada vabaks reaalusest, mis on ebareaalsus - pettus varjutab reaalsust.
Te vaatate kuid ei näe15. oktoober 2016, 09:54
Te näete üks ühte kuid ei näe, et on ka üks kahte ja üks kolme ning üks nelja ...
Maailm ei suurem, kui teie silmele tõmamtud maatriks (pettus).
Mis loodud, et kontrollida Teid (inimest) kui ressurssi ... sellest ka loodud eeldused, et inimene ja ühiskond ei tunnistaks elusat (ka inimest) elusaks vaid masinaks, ressursiks, mutrikeseks, statistikaks, numbriks ... vaimne vangla, mis vangistab ja kontrollib selle läbi ka mateeriat.
to "nii rallit ....."15. oktoober 2016, 13:10
Sa demonstreerid praegu siin lihtsalt oma rumalust ja silmaklappe, mis lasevad maailma näha läbi kitsa pilu.
Katsu aru saada, et kõik inimesed ei mõtle ega tunne sinu moodi ja seega on kogu sinu arutlus ja järeldused lihtsalt sinu seisukoht, mida sul pole mingit õigust kõigile inimestele üle kanda.
Mina näiteks hindan just inimesi, kes oskavad iseenda seltskonda hinnata ega pea enda hästi tundmiseks karjas olema ja elama.
Nad on tavaliselt tugevad ja rikka hingeeluga inimesed, kellel võib olla igav tüütus seltskonnas, aga mitte iialgi omaette olles.
Aga karjainstinktist olen ka ise vaba. Pidev kellegagi koos olemine on ahistav, mitte aga õnnestav kogemus.
nõus 13:10, 15. okt 2016 15. oktoober 2016, 15:31
üksi15. oktoober 2016, 17:57
Täiesti nõus nendega, kes mõistavad ka neid inimesi, kes on valinud ÜKSI elamise. Kuulun samuti nende hulka. Olen olnud abielus, sünnitanud 2 last, mul on lapselapsed, aga sellega piirdubki kõik. Tähendab et pole loodud kooseluks ja ma pole selle pärast kurb, vaid õnnelik. Ja kes olete teie, kes te siin hukka mõistate neid, kes ei soovigi kellegiga koos elada? Las iga inimene elab oma elu, ja ei maksa torkida neid, kes ei ole sellised nagu teie tahaksite. Ja miks peaks elama koos mehega, kes joob, peksab jne.?
to üksi16. oktoober 2016, 04:04
Sa ei ole ju üksi, sul ju 2 last ja abielus oldud.
njah15. oktoober 2016, 15:43
Karjainimesi ajab hullult närvi, kui nad taipavad, et leidub neid, kellele ei saagi end parasiteerimiseks kaela sokutada.