Inimesed

Ott Sepp: "Maailm on hälvikuid täis ja koomiku jaoks on see puhas kuld." (54)

LISA KOMMENTAAR

Riho 13. oktoober 2016, 09:38
Tänapäeva naljad on lamedad . Otsitud ,ei aja naerma .
Siis kui oli meelelahutaha radios,siis sealt tuli peeneid nalju.
Nali ei olnud see mida öeldi vaid see mida kirjutati ridade vahele.
fakt12. oktoober 2016, 21:09
teaduslikult.12. oktoober 2016, 16:28
Tüübil mingi paber ka on, mille alusel klassifitseerib liigikaaslasi.
12. oktoober 2016, 16:56
pole tal midagi ,isehakanud lollimängija !?
Horros12. oktoober 2016, 16:24
See on vähe imelik, üks võttis kätte ja arvas, et on nüüd koomik, teeb nalja.
.
Mul aga tuleb kurbus peale, kui olen ta etteasteid näinud. Noo ei ole naljakas. Lame, lihtsalt lame.
Võib-olla mõnele meeldib, ei tea, kuid arvan, et sageli vaadatakse teda vaid seeläbi, et on ette öeldud, see on nüüd naljasaade ja see on naljategija, koomik.
.
Usaldatakse pimesi televiisorit, peab ju olema naljakas, kui juba telekas nii öeldakse.
Inimesed istuvad ja vaatavad emotsioonitute nägudega, pärast tehakse küsitlus ja selgub, et paljud vaatasid.
Teleka inimesed arvavad, et kui vaatasid nähtavasti siis meeldis ja tellivad "koomikult" uue etteaste.
Koomik mõtleb vau, olen rahva lemmik ja mu naljad on head.
.
Ja nii see surnud ring liigubki aasta aastalt edasi.
Rahval aga on kurb.
.
Noo ei ole too Ott naljakas oma vigiseva häälega.
Tal endal võib tore muidugi olla ja teised ei taha viisakusest ka halvasti öelda, rahvas ju vaatab, kuid see ei ole tõesti naljakas!
12. oktoober 2016, 16:59
naljategemisest on mees väga kaugel . Soovitan ikka tööd ka tegema hakata, muidu võid nälga jääda !
Horros12. oktoober 2016, 16:17
See on vähe imelik, üks võttis kätte ja arvas, et on nüüd koomik, teeb nalja.
.
Mul aga tuleb kurbus peale, kui olen ta etteasteid näinud. Noo ei ole naljakas. Lame, lihtsalt lame.
Võib-olla mõnele meeldib, ei tea, kuid arvan, et sageli vaadatakse teda vaid seeläbi, et on ette öeldud, see on nüüd naljasaade ja see on naljategija, koomik.
Horros12. oktoober 2016, 16:22
Usaldatakse pimesi televiisorit, peab ju olema naljakas, kui juba telekas nii öeldakse.
Inimesed istuvad ja vaatavad emotsioonitute nägudega, pärast tehakse küsitlus ja selgub, et paljud vaatasid.
Teleka inimesed arvavad, et kui vaatasid nähtavasti siis meeldis ja tellivad "koomikult" uue etteaste.
Koomik mõtleb vau, olen rahva lemmik ja mu naljad on head.
.
Ja nii see surnud ring liigubki aasta aastalt edasi.
Rahval aga on kurb.
Horros12. oktoober 2016, 16:23
Noo ei ole too Ott naljakas oma vigiseva häälega.
Tal endal võib tore muidugi olla ja teised ei taha viisakusest ka halvasti öelda, rahvas ju vaatab, kuid see ei ole tõesti naljakas!
12. oktoober 2016, 17:00
naljad on õieti öeldud---lamedate lamedad !
Marru12. oktoober 2016, 14:56
Minule meeldib Ott ja on algusest peale meeldinud. Oiii, ma kujutan ette, kui palju miinuspunkte ma nüüd selle kommentaari eest saan :) Aga mul SAVI teie arvamusest, lähen teda varsti teatrisse vaatama ka ! Minule meeldivad meie näitlejad (enamus neist ! ).
Näitleja peaks näidelda oskama12. oktoober 2016, 15:13
Aga mõnel on kõik sama lauaga löödud,- silmad peas ümmargused vuristab kõik "naljad " sama intonatsiooniga maha . Otil on alati sama ilme, isegi vestlussaates.
naljahammas12. oktoober 2016, 13:44
ahh olge nüüd, kiidame ikka takka.
geniaalsed naljamehed ju
Liis.12. oktoober 2016, 12:52
Näitleja kohta ei ütle midagi kuid magedad teise klassi poisi naljad on.
60a naine12. oktoober 2016, 12:09
Ja halvasti ütlejad kui nad välimusest just kellapit ei meenuta, siis peast ometi- mõelda on vaja endised seltsimehed, mõelda, endist nutuaega teile enam tagasi ei tule...nõukogude aeg on ammu läbi...halvasti ütlejaid ongi peast kellapid:)))...uus sõna repertuaari: " peast kellap".
60a naine12. oktoober 2016, 12:05
Kommneteerijate hulgas on palju negatiivseid kirjutajajid, ilmselt enda viga või saamatus ja haigused, töötus on inimesed vihaseks enda üle teinud...Nii nad leiavad ise kõikjal sodi,pori ja kõik teised on süüdi, mitte miski neile ei meeldi ega keegi ei meeldi peale selle ebaelu,kuhu nad end ise on viinud. See ongi nende teguviisi põhjuseks , ilkuda, iriseda, vinguda ja halvustada kõike ja kõiki.Tegu on vanade inimestega, kellele tänapäevaelu on võimatult arusaamatu lisaks nende endi probleemidele.
Igal ajastul on oma humoristid. Baskin rääkis nõukogude naljameistrite asju ja kandis ette neid tõlgituna eesti keelde huvitava hääle ning miimikaga , see ajas naerma , sest muud polnud võtta. Abelil oli naljakas nägu, kõnemaneer ja samamoodi miimika, intonatsioon ja esitusviis nagu Nõmmikulgi...Nemad jäid oma ajastusse ja kes neid mäletavad , need mäletavad. Ei saa ju 30 aastat neist hiljem nõuda, et tänapäeva humoristid matkiksid neid ammuseid nalju ,mis pole ammu enam aktuaalsed ega teeks samu näomoonutusi. Meil on andekad omad lavajõud ja sinna hulka käib ka Ott Sepp ja see on nali, mis ta teeb, vanadele inimestele on keeruline sarkasmist ja naljast tänapäeval aru saada aga see on nali kui lavale tuleb Sepp. Oma rida on kui ropendatakse avalikult aga te teete seda oma kodus, sõimate naist ja lapsi,poliitikuid, ühiskonnategelasi, naisi üldiselt, ropendate nende kallal sõnas ja pildis...Muidugi on paha seda ise kõrvalt vaadata, sest see, midaa Sepp teeb, ongi teie endi peegelpilt, siin ongi huumor peidus
õige12. oktoober 2016, 12:59
Sa oled õigel teel. Niikaua kui eestlane on vingukott ja elu motoks on "kõik on nii halb", niikaua ei saagi meil elu paraneda. Sepa ja Avandi sugused saavad aga tänuväärset materjali oma tööks. Jube kahju et saadet enam pole. Aga loodetavasti tehakse varsti miskit sama või veel hullemat:) Seda lauslollust on ümberringi ikka nõmedalt palju.
kah 60 lähedal naine12. oktoober 2016, 13:02
pikk jutt on aga koomiku juures on ainult ja üks vajalik omadus ja see on: koomilisena tunduva elust enesest situatsiooni edasi andmine läbi heatahtliku ja ülbitsemisvaba ( teie seal...olete vot nii ja naa nõmedad ja mina siin olen ikka väga erinev ) esitluse.
Hea koomiku naljade üle peab ka see naerda saama, kellest nali tehtud on. Nii kaua, kui see ei toimi, et tasu ka rinda kummi ajada!
to 60a naine12. oktoober 2016, 15:13
ma sinust ainult mõne aasta noorem, aga ei ole mul ei haigust ega tööpuudust ja kuna olen ettevõtja, siis ilmselt ka mitte saamatust. aga neid, kes meie armsat kodumaad islamisaa.staga üle külvavad ja isamaa-armastajaid mõnitavad, ei pea ma küll kiitust väärivateks. ja nende toetajaid ka mitte. pigem vastupidi, nad on hästi välja teeninud rahva põlguse. küll rahva hukkamõist jõuab ka nende rahakotti ja see lööb neid kõige valusamini. elame-näeme.
on14. oktoober 2016, 00:44
sul see asi selge ja tee siis aadress ka õigeks, see jutt vaja valitsusse saata, nemad panevadki meil sisse lubatavate muhameedlastega rahva pea pakule, nii, et meie pead on ohus aga poisikestest valitsejad aru ei saa, kui sa oled ettevõtja siis võta see asi ette!
12. oktoober 2016, 17:10
kuidas küll üks 60a naine nii loll võib olla!
Arts.12. oktoober 2016, 11:36
Eestis ei ole koomikud. Ervin Aabelit võis nimetada koomikuks kuid Ervin oli hea näitleja keda ka enam eestis ei ole. Ku tahate häid koomikuid näha siis minge Venemaale või vaadake Vene kanaleid.
taat12. oktoober 2016, 13:57
Sul öigus,meie naljad on justkui lasteaiale ,naerukoha peab ka ette näitama
Arvan,et siin kommenteerijad on küllaltki primitiivsed12. oktoober 2016, 11:10
inimesed.Parim olla nendemeelest Baskin,kuid just selle vanahärra naljd
olid suht lihtsakoelised ja võõramaitselised.Meie vanema põlve naljameestest
hindan kõrgelt Ervin Abelit ja Evald Aav-i.Avandi ja Sepa loometee algus on paljutõotav,
suureks eeliseks on asjaolu,et nad ei kipu ise oma naljade üle naerma.(Leto-Sveti tegelased)
wau!12. oktoober 2016, 12:15
ja vaat kus kõrgklass juhtus ka sinu näol siia kommentaariumise :D teised kõik on ikka ju matsid :D hale oled. ise ei ole suutnud tajuda isegi tühikute kasutamise reegleid ja neid ära õppida.
Äbeneja12. oktoober 2016, 10:50
12. oktoober 2016, 10:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kommentaar ei vasta nõudmistele12. oktoober 2016, 11:04
Just mõtlesin, et kas ta ikka teab, kuidas temakene ise ka nende jaoks välja paistab, kellele ta "koomikutamise" nime all ühte koma teist küsitava väärtusega asjandust kaela kallab....mulle näiteks teebki selliste kriitikatajuta tegelaste enda klounina eksponeerimine nalja...asi ja nali seegi!
Ohjah12. oktoober 2016, 10:26
noor pensionär joob hommikul hilja kohvi,ööseks paneb radika sisse,igav hakkab. Eks teeme Otile tööd juurde.
Bööö12. oktoober 2016, 10:21
böö. Kas oli naljakas Sepp?
Vaadake12. oktoober 2016, 10:15
teleseriaali ,,Naabriplika,, ja usun, et kui vallavanem ja kirikuõpetaja naerma ei aja , siis oled tõesti huumorivaene aga need ottid ja jan-id ,eks lugege kommentaare !
Roppsuud peavad ennast koomikuteks?12. oktoober 2016, 10:13
Sepp arvab ennaast siis koomikute hulka?
Need Sepa ja Avandi labased, ropud ja räiged tekstid ajavad iiveldama, mitte naerma.
Poisikesed peaks õppima Baskini ja Abeli ja Tõnu Aava järgi, mis on huumor.
priit12. oktoober 2016, 09:56
Peale Vabaduse Laulu mõnitamist ei ole sellel mehel nii nagu ka Avandil mingit väärtust,ehk ainult endasuguste seas.
12. oktoober 2016, 10:04
nõus priiduga, lihtsalt promotakse kunstlikult üles koomikuid kes on sellest staatusest väga kaugel !
meremees12. oktoober 2016, 13:58
ja aasta koomik niinemets-kust see veel välja ronis
12. oktoober 2016, 17:15
niinemets teeb oma esinemise naljadega sepale pika puuga ära !
Teatrikriitik12. oktoober 2016, 09:47
Kui silmas pidada Jan uuspõldu ja Ott seppa , sis koomiku nime ei vääri nad kumbki !? Vaimuvaesus eelkõige ja vabandage väga aga nende naljad ajavad südame pahaks !
Kui nüüd aus olla...12. oktoober 2016, 09:41
siis ega meil ühtegi head koomikut ei olegi, kes vaimukad ja naerma ka ajaksid välja arvatud manala teele läinud suure tähega EINO Baskin !
skorpion12. oktoober 2016, 09:24
Engelsiga nõus, need Kellapi taolised inimesed on teistele õnnetuseks ja naljakat pole siin midagi.
h2lvik12. oktoober 2016, 09:16
Eks mõni koomik on ka ikka h2lvik. Ega siis koomikud hälvetest vabad pole.
12. oktoober 2016, 09:04
Ei vaata ühtegi saadet, kui näen, Ott Sepp tuleb oma labaste naljadega
Riho 12. oktoober 2016, 09:00
mari12. oktoober 2016, 08:55
Et vaata aga tänavale ja pulli saab... No ikka saab, ainult et- osad inimesed tegelevad selle kõige korrastamisega päriselt ja teised lihtsalt teenivad klähvimisega raha.
lugeja12. oktoober 2016, 08:48
huvitav on see, et ei lasta läbi kommentaari, kus ütlen, et see ei ole ilus, teiste üle naerda
12. oktoober 2016, 08:42
jätab kuidagi alokosõbra mulje. kahju noorest inimesest.
Ott12. oktoober 2016, 08:41
ise ongi üks suurim nali viimasel ajal.
???12. oktoober 2016, 08:29
Ott Sepp võiks enne ikka peeglisse vaadata. Hiljuti näidati teda televisoonis ja mulle jäi just mulje, et tal endal on paras hälve või siis oli kokapaugu all. Käitus küll nii.
12. oktoober 2016, 08:27
Karglemine ja täiest kõrist karjumine on Sepa-taoliste meelest nali. See meenutab endist hullumaja.
Ärge ilkuge12. oktoober 2016, 08:14
Ott Sepa kallal, ta on hea koomik,kellele istub,kellele mitte,aga ilkuda ei tasu.
12. oktoober 2016, 10:17
ei ole ta mingi koomik !
Toobal12. oktoober 2016, 19:45
See on küll lahe nali,et Ott Sepp on koomik. Mage ropendaja ja kisakõri.
12. oktoober 2016, 06:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Marks12. oktoober 2016, 06:39
Huvitav, kas sa nagu tõused igal hommikul üles ja esimese asjana avad kommentaariumi ja hakkad sappi loopima?
Engels12. oktoober 2016, 08:11
Tõusen hommikul vara ja ma näen jälle seda kõike mis eelmise päevaga lõppes. Ärkamine ja varajasus ei ole kontekstipõhine. Oluline on teema mis jätkub katkematult. Hetkel raadios ja teleeetris toimuvate koomikute esinemine ei ole koomiline. Endel Kellap (Kella Pendel) ei ole naljakas, ta on igav. Miks? Aga selle pärast, et need "kellapid" on meie elus igapäevaselt. Ja seda kõike veel õhtuti oma vabast ajast veel üle vaadata? Need samad "kellapid" käivadki vaatamas meie "koomikuid", st. iseennast.
to marks12. oktoober 2016, 12:19
kust tead, et ta enne seda just kuskil kedagi ei kiitnud? ära enda järgi võta. ja mis ise praegu teed siin? aga sinusugune on sappi väärt küll.
to engels12. oktoober 2016, 12:22
tegelikult oli kellap väga lahe, ajas naerma küll alguses. aga. vot see aga. aga ära lörtsiti, terve seriaal sai ja seda ei viitsi küll vaadata. kui sind hea asjaga üle valatakse, siis enam ei meeldigi.