Tele

Eesti mulatiemad mõtlevad siit ära kolimise peale (74)

LISA KOMMENTAAR

artr28. oktoober 2016, 07:51
ärgu halagu enne mõelda vaja kui jooksaeg algab
Mitte ainult mulatiemad.11. oktoober 2016, 11:08
Iga normaalne tööinimene mõlgutab mõtteid Eestist lahkumise üle.
?11. oktoober 2016, 12:24
Kes siis neid diskrimineerib?
Nii nunnu11. oktoober 2016, 10:56
Kuidagi kahtlane jutt neil multikultiemadel. Et ikka läheks ja läheks aga ikkagi ei lähe. Silmakirjalikud need tegelased.
Neiutar12. oktoober 2016, 12:55
Kui lähed, siis mine kui ei, siis ela Eestis rahulikult edasi ja keegi (peale ajudeta inimeste) ei kiusa Sind ja su lapsi, Võta seda kui töö õnnetust.
Krantsid11. oktoober 2016, 10:39
See ju hea mõte. Saabki naiivitaridest lahti. Samas veel üks tähelepanek. Miks on nii, et valdavalt valge naine läheb paari mustaga aga valge mees musta naisega mitte!?
lia14. oktoober 2016, 12:38
On kunagi uuritud ka seda, miks eesti-soome abeilupaarde puhul on enamasti mees soomlane. See näiyab nende kas tegelikku või oletatavat tähtsamat seisundit meie suhtes.
Miks vanasti näiteks USA-s või Brasiilias rikkurid pidasid musti armukesi ja muretsesdi nendega abieluväliselt lapsi. Neil oli selleks võim ja jõud käes.
Kui Eestis muretsed juhuslikust suhtes lapse, siis sellega telekaamera ette kelkima ei tasu minna, suguõed ise teevad sulle su moraalituse selgeks.
IT-mees tundus aus ja korrailk olevat ja küllap rahvas teda rohkem austaks, kui tänu poliitikutele poleks see maailma olukord nagu ta on. Küprosel reisides ma huvitaval kombel pagulle ei näinud.
Õiguslane11. oktoober 2016, 09:53
mis siin enam mõelda
Eesti mulatiemad - mis need veel on
mutt11. oktoober 2016, 09:45
Ma mõtlen, et meie valitsus koos nende teiste pagulaste armastajatega võiksid omad järeldused teha loomariigist, et mis ikkagi juhtub kui võõrliigid end sisse seavad. Näiteks naarits, kes enne kui see Ameerika mink siia ilmus, oli meie metsades tavaline loom nüüd aga kasvatatakse teda kunstlikult, et päris välja ei sureks. Või siis vähk, keda on asunud hävitama võõrad signaalvähid. Näiteid oleks veelgi. Pole need inimesed selles osas kuidagi teistsugused ja kui nii edasi läheb, tuleb eestlast mingi aja pärast võib olla muuseumis näidata. Kui see on valitsuse eesmärk siis selle ta võib olla ka saavutab, kui just rahvas ise midagi ette ei võta ja seda hullust ei peata.
Õiguslane11. oktoober 2016, 09:41
Juhan.11. oktoober 2016, 09:06
Eestlane on rasist ta ei ole harjunud jagama oma ja tahab olla ise peremees aafrikas ei saa eesti naine olla nagu eestis, seal peab meest jagama teise naisega ja alluma mehele.
Hetk11. oktoober 2016, 08:41
Ka mina olen seisukohal, et tähtis pole rahvus ega nahavärv, vaid inimene. Muuseas tumedanahalised on rohkem perehoidjad, kui eestlased ja ka tähelepanelikumad kui eestlased. Kultuurid on kindlasti erinevad, kui abikaasad suudavad leida selles kuldse kesktee, siis on ju kõik hästi. Ka minul on hästi päevitunud lapselaps, kuid õnneks ei ela nad Eestis. Jah esialgselt olin mures nende suhete pärast, sest ikkagi erinevast keskkonnast ja nii ma siis küsisingi oma tütrelt: kui tehti teil pajad ja pannid lendavad? See pole võimalik, sest ta ei oska vihastuda. Need, kes lapsi vihkavad ja teise nahavärvusega inimesi Eestis on mõistuselt alaarenguga, kuid see on täiesti eestlase moodi.
kuule hetk11. oktoober 2016, 09:33
üldiselt ma nöustun su kommentaariga, aga panin sellele ikkagi miinuse. Miks? Selle lause pärast: "Muuseas tumedanahalised on rohkem perehoidjad, kui eestlased ja ka tähelepanelikumad kui eestlased". Sest see on just selline kitsarinnaline ja rassistlik maailmavaade, mida ise väidad taunivat.
Raivo11. oktoober 2016, 08:34
Kerigu siit minema,keegi ei hala nende järgi.
kohustuslik lugemisvara neidudele11. oktoober 2016, 07:27
enne kui hakata looma tihedamaid suhteid muust kultuuriruumist pärit mehega tuleks läbi lugeda Petrone kirjastuse Minu Albaania. Inimesed ON erinevad, neile avaldavad mõju kohalikud tavad ja kombed rohkem kui seda tahetakse tunnistada. Teisest kultuurist inimesega võib abielluda vaid väga tugev isiksus, kes on valmis loobuma kõigest oma kultuurist omandatust.
mari11. oktoober 2016, 07:10
Just. Ja kõik see hakkas siis pihta, kui algas riigipoolne pressing pagulasi vastu võtta. Hakati rahvast vihaseks ajama. Poleks seda tehtud, siis poleks see probleem ka nii fookusesse tõusnud. Suurepärane näide sellest, kus püütakse olla maru hea aga saadakse just vastupidine tulemus.
lollike,11. oktoober 2016, 11:15
viha on ikka sinu sees, mitte riik pole süüdi, mina elan ka siin ja lahendaks pagulasprobleeme teistmoodi, aga niisugust viha pole, eriti laste vastu, nagu sul on. Ikka oma halbade omaduste õigustamine.
...11. oktoober 2016, 12:00
Minus ei ole viha. Ma ei lähe minust erinevaid inimesi solvama ja püüan ka mitte jõllitada, aga tõsi on paraku see, et enne massikampaania "pagulaste ümberasustamine kehtestatud kvootide alusel" algust ma lihtsalt ei märganud või ei pidanud vajalikuks märgata teise nahavärviga inimesi. Peale selle hakkasin aga nägema.
XXX11. oktoober 2016, 01:23
Ajalehtedes on lugeda,et Inglismaal pidi inimesi tapetama ainult poola keeles rääkimise eest.Eestis ainult hurjutatakse ja kedagi ei ole tapetud.Siiski arvan,et iga rahvas elagu oma kodumaal.Miks meie peaks siia tahtma ülalpeetavateks tööpõlguritest mustanahalisi? Meil on oma vaeseid küllalt.Kui keegi pole nõus siis nimetagu kas või üks rikkal järjel olev riik Aafrikas? Nad on meist aastakümned rohkem iseseisvad olnud aga siiani ootavad toiduabi.
10. oktoober 2016, 23:05
minge tõesti ära,saate teie rahu ja kohalikud ka.
jah,11. oktoober 2016, 11:16
kõige parem, kui kõik läheksid ära, loodus tühja kohta ei salli.
maamiiz10. oktoober 2016, 22:38
miks te multikad siin rassistide , kõledal maal piinlete minge sooja kliimaga ja valgeid ateiste armastavale aafrikasse ja saate nägijateks
Lumememm10. oktoober 2016, 22:02
Kõikvõimas kustutaja suunas mu kommentaari oma ülemusele kontrollimiseks.
Aga siis lisan lihtsalt selle lingi:
https://www.youtube.com/watch?v=bm7uD_AwiVQ
njah10. oktoober 2016, 23:48
Silmad on aga ei näe, kõrvad on aga ei kuule — see on ju meie jevrokodanik
aadu10. oktoober 2016, 21:18
Rassimiksimine ja selle propageerimine tuleb kriminaliseerida.
10. oktoober 2016, 22:49
jah, seda tegi kuulus harra H ka 60 aastat tagasi. Sul on sugulassuhted?
Lugeja10. oktoober 2016, 19:19
Ridade vahelt sai siiski selgeks teine suur lahkumise põhjus. Eestis lastega ja eriti üksikvanemana raske elada, ots-otsaga tuleb kokku aga mis elu sees on. Kui normaalne (nagu euroopas/skandinaavias) palk ja lastetoetused oleks siis kindlasti ei tunduks nii ebameeldiv siin olla kui praegu. Vaevalt et ärakolimisplaanid isa kodumaale on, pigem ikka kuhugi arenenud riiki. Aga kui vaadata, et ka valged "põlis"eestlaste pered põgenevad siit ära mis siis veel nendest rääkida keda taga kiustatakse.
Erinevus rikastab.10. oktoober 2016, 18:19
Ev10. oktoober 2016, 17:28
Eesti mehed ärgu hüpaku oma roosade munadega ja imestagu miks naised shokolaadi eelistavad. Ja peale selle on igaühel oma lugu. Nii et arge seletage ja hakkake sallima
10. oktoober 2016, 17:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Martin10. oktoober 2016, 20:25
mille poolest on mustanahaline maksumaksja riigile halvem kui kohalik? Isegi kasulikum on, kuna maksab oma maksudest eestlaste vanavanematele pensioni.
Igatahes ennem 100 mustanahalist maksumaksjat kui 100 kohaliku töötut
x10. oktoober 2016, 22:04
Ainult töötegemine pole väga popp mustade seas, lihtsalt pole tööharjumust.. nagu üks somm soomes ytles, et te olete tublid, eestlased, teete tööd, aga need pagulased ütlevad: huono puuro, nöuavad paremat
Lumememm10. oktoober 2016, 22:19
Mustanahaline maksumaksja on selle poolest halvem maksumaksja, et ta ei MAKSA makse, ta ei käi isegi tööl!
TA ainult tarbib hüvesid nagu PARASIIT.
Täpsemalt küsi järele Haapsalust MTÜ Pagula (või mis iganes see oli) Innar Mäesalu käest, miks tema hoolealused tööd pole leidnud?
enx10. oktoober 2016, 22:27
mustanahaline maksumaksja? mingi uus anektoot?
vot11. oktoober 2016, 09:45
vot see ongi rassistide probleem et nende ajud ei suuda aru saada, et köik eestlased ei ole 100% korralikud töötegijad ja maksumaksjad ning köik neegrid ei ole 100% tööpölgurid ja ülalpeetavad. Leidub igasuguseid. Tösi küll, väide et pöhja-euroopas protestantlikus kultuuriruumis üleskasvanud inimesed on enamjaos kohustetundlikumad ja töökamad kui löunapoolsetes maades elavad inimesed, on suht töene. Aga nagu Martin ütles, kohusetundlik mustanahaline (kui ebatavaline see möne arvates ka ei oleks), on siiski parem kui näiteks mingi joodikust roolimörtsukas eesti lumpen (näide just sellisest tüübis öhtulehes)
ei käi11. oktoober 2016, 11:20
tööl, kuidas siis need riigid üldse toime tulevad, kus kõik mustanahalised? Ma ka ei käinud 6 aastat tööl, sest minusugust peeti väheste töökohtade tõttu liiga vanaks jne. Tööpuudusest oled kuulnud, või elad poliitpropaganda pool pestud ajuga?
!!!10. oktoober 2016, 16:45
Perekondade taasühinemine on igati tervitatav nähtus. Kuhu see kõlbab, et lapsed ilma isa ning tema hooleta peaad kasvama?
nonoh10. oktoober 2016, 16:33
need naised kiirustasid liialt. Nägid uut lelu ja võtsid kohe omale. Uhkustades - näed, mida võin ja saan!
Nii või teisiti, ega see ei olnud väärt mõte. Tulnuks enne ikka mõelda lapsele. Nii naiivne ei oleks tohtinud olla. Eks proovigu oma elu ikka siin sisse seada, väheusutav, et mujal ootavad ainult head päevad. Kui sul ei ole kodumaad, pole sul midagi.
10. oktoober 2016, 16:30
Huvitav, et nad ales nüüd avastasid, et Eestis ei võetagi kaugemalt tulnuid omaks, isegi linnast maale kolides või ühest Eesti otsast teise, võõras jääb võõraks. Kuidas muidu on riigis suur hulk paralleelseid kogukondi.
ega see10. oktoober 2016, 17:44
mujal teisiti ei ole. nii rootsi kui saksamaale kui britanniasse kolinutelt on küllalt kuulda olnud, et viisakalt võidakse ju suhtuda, aga omaks ei võeta ka mitte kümne aastaga. suurlinnades on asi muidugi pisut lihtsam - seal on neid sissesõitnuid rohkem, eks need saa omavahel "omadeks".
jüri10. oktoober 2016, 16:28
Kui õige võtaks kätte ja üritaks aru saada , et maailmas on peale nende eestlastest end maailmanabaks pidavate indiviidide ka teisi kodanikke , kes on tavalised inimesed oma miinuste ja plussidega. Kedagi nahavärvi põhjal hukka mõista , on pehmelt öeldes - ajuvaba.
Pole mõtet imestada , et meid peetakse üheks rassistlikumaks riigiks.
enamjaolt10. oktoober 2016, 17:47
halavad eestlaste rassismi üle ikka need meie oma tolerastid-multikultid. igal pool esineb võõraviha - mida rohkem võõraid, seda rohkem ka viha. pagulaskeskusi põletatakse nii saksamaal kui rootsis, odini sõdalased ei ole ka mitte eestlaste leiutis... meil pole neid päris võõraid veel kuigi palju.
jürile10. oktoober 2016, 18:25
Ei ole ju, seda võib kinnitada iga tõline ÕL kommenteerijast eestlane, on ainult eestlased ja siis mingisugused junnid, kelle vastu eestlased pühkivad jalgu
Uku10. oktoober 2016, 16:12
Mõnikord on häbi , et olen eestlane. Depressiivsete väikelinnade ärajoonud ajukääbikud.
jõle põnev11. oktoober 2016, 08:29
aga sa heida käbiga paari, siis oled kohe parem eestlane
aga sa11. oktoober 2016, 11:22
sõima ja mõnita väikesi lapsi edasi, oled kohe kõva ja kõige õigem tegelane.
joint10. oktoober 2016, 15:52
täitsa kole lugu, et laps on šokolaadi värvi. Kujutage ette ei saa päikesepõletust :D
10. oktoober 2016, 15:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
10. oktoober 2016, 16:03
Puhas kadedus, eks? Mustad mehed on tuntumad oma paremate kogemustega, positiivse ellusuhtumisega ja ilusama kehaga. Nii et jah, mis see kade, tige, negatiivne eesti mees selle vastu saab?
uuhuu10. oktoober 2016, 16:21
Sulle on nad muidugi hästi tuntud
VAATAME SIIS10. oktoober 2016, 16:37
kadedus - ei ole. mehed parema kogemusega - oled palju mehi proovinud ja mustanahalised siis palju naisi. positiivse ellusuhtumisega - ei tea, näinud olen ainult rassismi nende poolt. ilusama kehaga - neid on seinast seina. olen kade - ei ole. olen tige - ei ole. olen negatiivne - ei ole.
Naine10. oktoober 2016, 17:06
igatahes sellist väiklast, teisi nahavärvuse põhjal hindavat eestlast, mina sellisega suhelda küll ei tahaks. Kui su eluvaade nii kitsas on: must valge. Sa ei tunnegi inimest ja juba on sul arvamus olemas, sest ta on teist nahavärvi? Ja veidi tumedam pole sa enam inimene? Sul ei ole õigust olemiseks?
irw10. oktoober 2016, 20:27
eks nad valivad koju diivanit ka värvi järgi. Mustanahaline kohe kindlasti ei kõlba
mina pole nõus10. oktoober 2016, 22:28
Sina räägid vist ainult enda eest?
eestlane10. oktoober 2016, 15:32
on üks vastik rahvas jubeda eluhoiakuga, mats , maailma võõras ja nõme. Ühesõnaga neil on mõnus, kui kellegil on halb. Kade ka veel.
Muidugi on väike osa neid, keda austan ja hindan, tõeliselt head ja haritud inimesed.
Ja nüüd eriti need prõõkurid, kes isegi väiksed lapsed ajaks ei tea kuhu.
ja mida10. oktoober 2016, 17:49
sa siis veel siin konutad ja kommenteerid? marss, sinna, kus head ja targad inimesed elavad!
ja midale11. oktoober 2016, 09:01
Ma ei konuta siin juba ammu
hetkel väga erinevad ....10. oktoober 2016, 22:32
mismoodi ajaks väikesed lapsed ei tea kuhu? kas nii nagu väikesi lapsi siberisse kunagi saadeti? eestlased pole vähemalt oma usku ja kultuuri kellegile peale surunud.
Karm aga õiglane!10. oktoober 2016, 15:14
,,10. oktoober 2016, 14:50
Naise koht ongi mehe kõrval olgu ta siis must või valge. Head teed !
kaine 3 õlut10. oktoober 2016, 14:46
rahvusvaheline olukord on tõsine pole endised ajad enam võiks ise ka aru saada
tahaks teada 10. oktoober 2016, 14:45
Kas need emad ka endil mingit süüd tunnevad ,sest nendepärast ju lapsed kannatavad ,kui neid noritakse nahavärvi pärast ,Emad peavad ikkagi enne mõtlema .kellega panna ,kas tõesti eurooplasi vähe ,
?10. oktoober 2016, 15:56
kas see kui su nahavarv on tumedam, ei ole sa enam inimene?
jõle põnev11. oktoober 2016, 08:31
kuidas sulle enamuse arvamuse põhjal tundub
?
minu arvamus10. oktoober 2016, 14:30
aga kas nad peaks ikka siin nii mõnusalt end sisse seadma ? kõigepealt poputame ikka oma rahvast ja jagame oma noortele kortereid ,nad on ju lausa avalikult looduskaitse all ja katsu sa neile midagi öelda siis oled kohe rassist ...ometi näeme ,loeme ja kuuleme mis maailmas toimub .
CCC10. oktoober 2016, 14:23
Kui ema on rahul, siis ju kõik korras. Paljudel emadel hullem lugu.
Eesti10. oktoober 2016, 14:11
Vanasõnagi ütleb, et mõõda üheksa korda ja siis lõika. Naised kes sellise asjaga on hakkama saanud ei mõtle oma tulevaste laste peale. Iga vähegi haritud naine peaks ikka mõtlema, et kas meie ühiskond on selleks valmis. Isegi vaesemast perest lapsed on põlu all, siis mida loodavad sellised vanemad. Eestis on küll raske seda sõimu ja solvamist kuulata aga Aafrikas käitutakse selliste naistega hoopis teistmoodi. Alles oli kirjatükk kus 19 aastane kividega surnuks loobiti, kuigi jah see ei olnud sealsel mandril. Seal seotakse häbiposti kus terve küla loobib sind ükskõik millega ja lõpptulemus ikka surm. Nii, et jõudu teile.
ma pole valmis11. oktoober 2016, 08:33
ma arvan et meie ühiskond ei peagi selleks valmis olema. meil ei tule päris kindlasti kellegi jaoks valmis olla. me oleme sellised nagu me oleme
kes me?11. oktoober 2016, 11:24
Kas teie, rassistid, või arvad, et kõik on?
meie11. oktoober 2016, 12:18
kas mustanahalisele sissetungijale ukse näitamine teeb minust rassisti?
E12. oktoober 2016, 12:45
Ikka on naised suudi, mitte need eestlased, kes utlevad vaiskele lapsele, et "see tuleks polema panna". JOhhaidii, milline motlemine ikka
mats maalt10. oktoober 2016, 13:47
Eks ta üks pisarakiskumise lugu ole.Jällegi tahab keegi tõestada kui hirmsad rassistid ikka eestis elavad. Kusjuures,nagu naisedki rääkisid algas neile viltuvaatmine peale seda kui valitsus usinasti meile migrantearmastust hakkas peale suruma.
ärge10. oktoober 2016, 13:42
soome kolige meil on siin endalgi neegreid kyllalt
minni10. oktoober 2016, 13:36
Mitte ühelgi neist ei ole küsimus selles, et Eestimaal oleks külm ja paha.
Milles küsimus!10. oktoober 2016, 13:17
Aafrikasse, laste isade, ämmade-äiade ja uute sugulaste juurde peabki kolima, mitte halama, kui külm ja paha on Eestimaal.
muidugi,11. oktoober 2016, 11:26
meil ju noori niigi palju, varsti pole makse enam kuhugile panna, pensionid nii suured jne.