Tele

Reps: Keskerakond on ühel hetkel valmis Yana Toomist loobuma (103)

LISA KOMMENTAAR

tõdemus8. oktoober 2016, 11:35
Mis ajast on Reps võtnud endale erakonna esimehe volitused?Emanda ülbus ruulib edasi
me7. oktoober 2016, 23:51
oleme ammu juba valmis loobuma nii Toomist, Repsist kui ka kogu keskerakonna kambast!
Maie7. oktoober 2016, 20:47
Ja öelge,et karmat pole olemas.Väga õige oli,et Mailis Repsist ei saanud presidenti.Selliste väljaütlemistega inimene ei sobi ka oma lapsi kasvatama.Igatahes isamaaarmastust sellest perest küll ei tule.Ema valab ainult sappi,kuigi peaks olema tänulik inimesele,kelle abiga on KE " liidrite" hulka jõudnud.
Ei ole6. oktoober 2016, 18:31
Keskerakond ei ole nõus headest ja tarkadest inimestest loobuma! Küll oleme aga loobunud mitmetest karjeristidest ja ülejooksikutest. See käib sinu kohta, Reps.
7. oktoober 2016, 10:55
Nagu ütles Vabadusraadios keegi Ukraina ajakirjanik, vastates esitatud küsimusele: ukrainlaste ja venelaste vahe on selles, et ukrainlased, nagu enamus ülejäänudki rahvaid, elavad oma elu, aga venelased oma elu elada ei oska, nemad elavad teiste elusid.
iroonia kvadraadis6. oktoober 2016, 07:53
Kui Eesti oleks ÕIGUSRIIK, siis see närune asustuskolonist esineks iseseisva poliitilise tegevusega kuskil selles urkas venemaa avarustes, kust ta lähiajalooliselt laekus! Aga kahjuks Eesti ei ole õigusriik!
5. oktoober 2016, 23:02
Hüääna sobib suurepäraselt Maardu rahvamaja juhtima.Vaated kohalikega on sarnased ja ambitsioonid samuti.Palk on muidugi vastavalt teenetele vene riigi ees.
5. oktoober 2016, 18:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
SAVISAAR VÕIB LUUA OMA ERAKONNA!5. oktoober 2016, 21:55
Savisaar loob OMA ERAKONNA, koondab sinna OMA TOETAJAD kesikud ja EI VÕTA oma erakonda vastu Repsi, Simsoni, Ratast, Musta, Eesmaad....jt PUTŠISTE ning nende käsilasi...! Repsi-Simsoni...jt. OMA võimalik erakond HÄÄBUB, MANDUB ja tema TOETUS rahva hulgas saab olema nagu IRL-i või EKRE või VE VÄIKE toetus...!
matemaatiline analüüs5. oktoober 2016, 17:19
1 toom = 12,5 repsi. Enne loobub partei kindlasti Repsist kui Toomist.
Mis see teie asi,5. oktoober 2016, 18:36
refirotid,mis Keskerakonnas toimub? Valutage südant oma erakonna pärast, ei saanud presidentigi valitud,pidite hädaabi pukki panema.Saete oksa,millel kükitate,kukkumine tuleb valus.Küll KE ise omadega hakkama saab,ilma teie viiksumiseta.
18:365. oktoober 2016, 21:58
Keskerakond LAGUNEB kolinal!
Puuerakond 6. oktoober 2016, 10:15
sureb nagunii välja, saurused surid ka. Rahahädas reps läheb suveks putini laagrisse rühmajuhiks.
17:195. oktoober 2016, 21:57
Reps ajab liiga palju oma nina püsti! Reps sai hävitavalt LÜÜA valimiskogus ja saab LÜÜA ka Keskerakonnas - selline erakond LAGUNEB! Yana Toomi TOETUS aga TÕUSEB!
MÕTLEMISEKS5. oktoober 2016, 16:53
kas reps tõesti OMA ajudega mõtles et saab presidentiks VÕI keskerakonna juhiks PAISTAB et hoopis E-ooravate juhtoinaks koos kadiga ....analoog REILJANI hävituspataljoniga....JA JA esimesed
võimule tahtjad ´´reeturid kes j
SILMAALL5. oktoober 2016, 16:51
SÕBRAD, KUI SELJA KEERAB ANTAKSE NUGA
sellest on palju aastaid möödas5. oktoober 2016, 16:51
aga ma mäletan mingit pealtnägija saadet, kus kersna kutsus üles inimesi, liituma keskerakonnaga, et seda seestpoolt õõnestada. mul on see selgelt meeles. palju aega sellest mööda läinud, aga tundub, et olukord on muutumas ja ongi olemas inimesed, kes seda seestpoolt õõnestavad.
mäletate,kui uhke ja õnnelik oli herr Kersna5. oktoober 2016, 19:01
kui sai tutvustada eestlaste lippu oma väärt uriiniga kastnud tõelisi härrasmehi ?
Tavarahva ütlus:5. oktoober 2016, 16:21
"Kui tahad sõbra tegelikku palet näha, jooda ta purju". Poliitikute kohta käib vist: Anna talle pisut võimu.
ee5. oktoober 2016, 16:15
Reps maandub varsti maapeale tagasi, ma kardan et saab haiget.
vana kesik5. oktoober 2016, 16:03
Ah soo ! Äkki tuleb hoopis Repsist loobuda, kuna kiuslikkus ja riukad ei kaunista inimest.
Sedasi5. oktoober 2016, 15:33
Olen alati olnud Keskerakonna poolt, kuid juhul kui simsonistid saavad võimule siis enam ei ole. Ma ei kannata alatuid inimesi. Nad tegutsevad nii nagu stagnaaja alguses, kes julgeb oma avamust öelda, mis ei ühtu nende omaga, see aetakse ametikohalt minema.
Simsoni ja Repsiga5. oktoober 2016, 16:18
võib nii juhtuda, et nad lähevad võimuahnusest oma kohtade pärast kaklema. Ja lendavad mõlemad üle parda. Ja veel: Mis ajast on Reps Keskerakond? Algul tundusid mõlemad tulised Eesti eest võitlejad. Tundub aga, et kui natuke rohkem võimu saavad, nii raginaks läheb.
arvata on,et nende eestlased on üsna tumeda nahaga5. oktoober 2016, 19:02
ja siin on ainult omanike seadused kehtimas.
16:185. oktoober 2016, 22:00
Las Simson ja Reps kaklevad omavahel võimu pärast nii, et karvatuustid lendavad...!
ära muretse Sedasi8. oktoober 2016, 11:53
Ammu öeldi, et kui Savisaart ei oleks, siis oleks ta vaja välja mõelda. Ainult tänu talle on Eestimaa venelased ja eriti Tln venelased nii rahumeelsed. Neil on olemas naš Edgar. Küllap ta asutab uue erakonna, kuhu tulevad kõik need, kes Simsonit ja Repsi ei poolda ja pakun, et selle erakonna toetus saab olema suurem, kui vastasleeri oma.
Peeter5. oktoober 2016, 15:25
Küllap on varsti oodata uut ja tugevat vene erakonda, kuhu Toomid, Klenskid jms seltskond kokku koguneb. Võibolla oli Savipätsi teene, et seda pole siiani juhtunud.
to Peeter5. oktoober 2016, 15:47
Et elu selles riigis üldse seni veel võimalik on- see ongi Savisaare teene rahvale.Võite ju teda kiruda ,aga ta on üks väheseid riigimehi selles riigis. Aga see "Simsoni-leer" on minu silmis põlgust väärt !
15:475. oktoober 2016, 22:01
"Simsoni leerist" saab sel juhul ainult VÄIKE, HÄDINE ja TÄHTSUSETU erakond!
Peetrile8. oktoober 2016, 11:54
mitte võib olla. vaid päris kindlasti on see nii.
Esimesed asjalikud sõnad repsilt!5. oktoober 2016, 15:13
Loobuge jah, mida varem, seda parem!
Olen valmis5. oktoober 2016, 14:58
Mina oleks valmis loobuma kogu Keskerakonnast ja Reformierakonnast takkapihta. Sotsid kaovad vast iseenesest ära.
14:58-le5. oktoober 2016, 22:02
KES siis järele jääb....? Kas joodikutest räuskajate ja sõimajate erakond....?
jobule5. oktoober 2016, 22:04
modereeri, modereeri, modereeri, modereeri, modereeri, modereeri, modereeri, modereeri, modereeri, modereeri, modereeri, modereeri, modereeri, modereeri, modereeri, modereeri, modereeri, modereeri, modereeri, modereeri, modereeri, modereeri, modereeri, modereeri, MODERAATOR!
eks kesik5. oktoober 2016, 14:46
3 kommi läbi ei läinud,seega tunne et moderaatorid Edgari käpa all!
14:46-le5. oktoober 2016, 22:05
See EKRE vüi KE moderaator avaldab presidenti SOVAVAD ja LAIMAVAD kommentaarid!
Millal Õhtuleht ometi talle KINGA annab....?
Juula5. oktoober 2016, 14:42
Reps ongi alatu inimene ja Simson ka. Tegelikult on Ratas sama suur keeraja. Nemad oskavad tegutseda ainult valedega. Jõhkrad seksitud naised. Ime, et mehed on mõlemad maha jätnud. Intelligentsivabad ja lastetuba puudub.
Horros5. oktoober 2016, 14:39
Muide see oleks ikka väga piinlik olnud, kui Reps oleks saanud presidendiks, eriti nüüd pärast sellist sõnavõttu.
Tädil ju tuul õmbab ja tugevalt.
õelusekott5. oktoober 2016, 15:17
oleks olnud tõepoolest eriti põnev president , müümine na käpas .
Aru ei saa ma sellest,miks daaamil on vaja parasiteerida rumalate kesikute turjal nagu Simsonil,Oviiril,Laanetil,leedi Savisaarel
Oma erakonna loomine pole vast üle mõistuse keeruline
arvan seepeale nii5. oktoober 2016, 16:50
ilmselt saavad ise ka aru et keegi ei liituks nendega. Kena ju toimiv üksus üle võtta, mõtlemata mida sellega edasi teha,kuna neil riiukukkedel pole niipalju teisi riiukukki võimalik kokku saada et oma erakonda luua.
16:505. oktoober 2016, 22:08
Peale ÜLEVÕTMIST loob Savisaar KINDLASTI OMA erakonna ja sinna tulevad ÜLE KÕIK Savisaare TOETAJAD! Reps, Simson...jt jäävad LÕHKISE KÜNA juurde!
Aru ma ei saa5. oktoober 2016, 14:35
Tehke palun mulle lollile selgeks, mille alusel Reps arvab, et osa tema hääli läksid kaduma. Kuidas on enne tulemuste selgumist võimalik täpselt teada, mitu häält kokku tuleb.
Nii5. oktoober 2016, 14:33
ega simsonistid tõtt kuulda ei taha. Nemad tegutsevad oma võimu nimel ja tallavad parimad inimesed jalge alla. Nad on õppinud, et võimuvõitluses võib kasutada alatuid võtteid.
Reps ja Simson on ise kurja juured5. oktoober 2016, 14:31
neil oli kindel usk,et Repsa saab presidendiks ja upitab ka Simsoni peaministrikss ning edasi toimub ka teiste võtme tähtsusega positsioonide üle võtmine. Kõik läks neil nässu kuna presidendiks ei saanud ega saa nüüd Simsongi uut ja soojemat platsi kus kamandama asuda. Seepärast nüüd viimases agoonias selline ajuvaba etlemine käibki. Alla anda ja lõpetada see kiun - kangus nagu ei lase. Veri ninast,kuid Reps ja Simson PEAVAD saama mida välja mõtlesid ning kujutavad ette et NAD ON KOTKAD!
Jaan5. oktoober 2016, 14:29
Me oleme nõus Repsist loobuma ja selline tahtis veel presidendiks saada. Me oleme nõus looguma simsonistidest, vastikud võimuahned inimesed.
jana5. oktoober 2016, 17:09
mes nüid, need5. oktoober 2016, 19:06
kraaklevad turueided on hoopis vene solbakad , Kae perra ja sa nääd .
5. oktoober 2016, 14:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
14:255. oktoober 2016, 22:11
Aga keski vanameelsed EI TOETA jälle repsi-simsoni bandet...!
ää5. oktoober 2016, 14:22
Millegipärast arvan, et läheb vastupidi. Kesikud on ikkagi vene valijate erakond. Käib võitlus vene valijate häälte pärast. Ja siin arvan, et Toomil on suured eelised nende mässajate ees.
14;5. oktoober 2016, 22:12
Vene valijad EI VALI Repsi-Simsoni bandet, vaid valivad SAVISAARE!
õigem5. oktoober 2016, 14:11
oleks loobuda Repšist ja Simpsonist!
rahva tungival nõudmisel5. oktoober 2016, 17:11
alustaks ikka ükshaaval ja kõigeppealt loobuksime Toomist
keskerakondlased5. oktoober 2016, 22:13
TOETAME Repsist-Simsonist loobumist!
Konkistadoor5. oktoober 2016, 14:11
Kadri Must teebki kõi selleks, et hävitada Keskerakonda.
sedand tõesti5. oktoober 2016, 14:34
kuid ta, ullikene, ei taha aru saada et sellega hävitab ka iseenda. Milline erakond seda näägutajat tahaks endale - nagu miskit kus iganes ei meeldi, hakkavad kohe Repsoga ennast kehtestama. Põliste Keskerakondlaste häältest ilma Edgarita nagunii on nad ilma.
ärge arvake5. oktoober 2016, 14:05
Simsoni punt, et teid kõik palavalt armastavad! Te eksite ja väga rängalt! Olete oma margi väga täis teinud ja paljud toetajaid kaotanud.
5. oktoober 2016, 13:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kes see kana on ,sinu kõnepruugis ,5. oktoober 2016, 14:21
üks kana jutt käib ilmselt sa ise kukk-kukeke ja seda kitsamas tähenduses , oii kuidas mulle meeldib ja paljudele ,et sa oled k u k k , :D :P
!5. oktoober 2016, 16:55
Kana jutt tekkis ju hr. Ligi lausumisest" Kadri, ära kaaguta!"
Väga õige,6. oktoober 2016, 01:38
Ja hr. Ligi lausumine läkski nüüd täppi. Eks neid kaagutajaid lisandub sinna veel. Tookord, kui see ütlemine käis, siis esialgu tõesti pani ehmuma, kuid ju siis ikka targemad mehed saa aru, kes ja kuidas räägib (kaagutab).
õige otsus5. oktoober 2016, 13:38
Ja seda olekski viimane aeg teha.Toom on ju avalikult häbenemata Eesti riigi vastane.
Ärge kujutlege valesti5. oktoober 2016, 14:11
Minu meelest on hoopis valitsevad erakonnad riigivastased!?
15-aastat tegutsemist väidetavalt eduka riigina aga olematu elatustasemega rahvas ei tule ots-otsaga kokku!
Jürka5. oktoober 2016, 14:55
Neid, kes kunagi ots otsaga kokku ei tule, on igas riigis, olenemata valtsusest.
tulevad hiilgavalt5. oktoober 2016, 19:07
kas arvate ,et Vahemerelt ülevedu tasuta on ?
Tubli5. oktoober 2016, 13:31
Mailis, ta pole ainuke kes peaks erakonnast ehat tegema.
volt5. oktoober 2016, 13:24
Reps on tüüpiline tegelane, kes ei oska kaotada. Peale presitendivalimisi tuli välja ta tegelik pale. On lihtsalt aja küsimus, millal ta Simsoni leeril vaiba alt tõmbab. Mis puutub Toomi siis ta on ainuke eurosaadik, kes pole lammas. Palu te olete kuulud teistest eurosaadikutes, nad on nagu sead eurorukis hea elu peal. Paraku Eesti asja ajavaid eurosaadikuid pole!?
Ülbikutest5. oktoober 2016, 14:13
Repsil pole kahjuks kena välimust, kuigi olek on sümpaatselt rahulik.
tohoh5. oktoober 2016, 17:49
Edgari käsul oled siin anonüümselt laimamas. Küll sul laimu pärast keel hauast välja kasvab ;)
papake5. oktoober 2016, 13:23
Andke pihta, naised ! Kas võit või kuulsusetu lõpp !
Nüüd5. oktoober 2016, 13:21
Siis nii Kui lööte savisaare ja ka toomi minema siis kukute kõrgelt Tänu neile ehk kesk üldse hääli sai
keegi väitis, et Savisaar hoiab venelasi vaos5. oktoober 2016, 13:19
Hoiab vaos?
Ikka vastupidi -
savisaar ja tema õukond - Kõlvart, Toom ja paljud teised venelasedt - on tänapäevani ainult suurendanud eestivenelaste ja eestlaste vahelist lõhestamist, nende mitte intergneerumist meie ühiskonda.
Savisaar oma eestivastase poliitika ja käitumistega siinelavaid venelasi Eesti riiki ja eesti rahvast hoopis vihkama õhutanud.
sorry, 5. oktoober 2016, 13:41
ikka peab olema
integneerumist
jessas5. oktoober 2016, 13:57
mul peale pidu ikka veel keel rullis
INTEGREERUMA
kas on nüüd ikka õige? naer on terviseks!
papake5. oktoober 2016, 13:08
Naiste kätch võib tulla päris huvitav vaatemäng!
lord5. oktoober 2016, 12:48
- reps hauguib niimoodi kuni valimisteni, sest pärast esimesi valimisi kui rahasid enam pole on temake esimene kes lahkub,
repis ja seltskonna eesmärk on saada kassa juurde ja sellega on nad ka esialgu saavutanud, küsimnus kui kauaks ,kuid eks nende hind kaob kohe, kui valimistel selguib et see seltskond on täiega pankrotis
naer5. oktoober 2016, 13:18
Reps tahab keskerakonna kassa juurde?
Oehh, keskerakonna kassa on ju tühi nagu vana l.tsi rahakott.
oi-oi5. oktoober 2016, 13:30
ja Pettai võtab varsti keskikute kantoora ka veel takkaotsa oma võlgade katteks ära
see paik ei5. oktoober 2016, 19:10
ole iialgi tühi
Vahel juhtub,et isegi on tühja täis.
kust5. oktoober 2016, 12:48
on reps saanud need volitused,et hakkab kraave laipadega täitma.sellise suuvärgiga ja presidendiks.jaana on otsekohene poliitik,kes julgeb väljöelda seda,millest paljud teised mõtlevad.see,et te toomi sõimate venelaseks,siis ma arvan ,et ta on targem ja julgem nii mõnestki eeesti poliitikust.
realist5. oktoober 2016, 12:38
Jana Toom on võimeline looma tõeliselt radikaalse vene partei. Seda on kaua aega räägitud, et Savisaar hoiab venelasi vaos.
Mitte ei hoia vaos5. oktoober 2016, 14:56
Vaid õhutab eestlaste vastu!
Andrei Kiisler5. oktoober 2016, 12:37
Tüdrukud, ärge tülitsege :)
Mõlemad ju suured KE tegijad.
tehku need sim so ni vigased pruudid oma am erik anskii boh partei5. oktoober 2016, 12:35
Visake se sipsoni praht erakonast valja nagu nii normaalsed inimesed seda ropsi ei vali
erakonnakaaslane5. oktoober 2016, 12:33
Reps on võtnud osa Simsoni osatäitmisest enda peale.Kadri olgu valvas, et liiga palju Mailisele sõnaõigust ei anna.Kas esimene pääsuke juba olemas, kui Reps ähvardab Toomist vabaneda, et kui sa ei tee nii nagu meie mõtleme
E-president5. oktoober 2016, 12:31
Nüüd saab igaüks neti kaudu ka presidendilt küsida, mida ta arvab: http://bit.ly/2dIVFgS
Tom5. oktoober 2016, 12:29
Reps sa hakkad mulle veel meeldima! Toomi ülbusel pole enam piire, kuidagi peab ta tiibu kärpima küll.
arvamus5. oktoober 2016, 12:29
Mõnikord tundub, et Toom allub ainult Putini korraldustele?!
Toom allub ainult Putini korraldustele?!5. oktoober 2016, 13:22
see mitte ainult ei tundu nii, vaid
see ON NII!
Nanaan5. oktoober 2016, 15:17
Toom on putja jaoks kõnts ja vaevalt et ta toomi suguseest inimeaeat üldse teadlik on. Ärge ajage ila
olen5. oktoober 2016, 12:28
seda meelt,,et koos võimu vahetusega keskerakonnas tuleks üle vaada ka esindus EL-'is.muidugi kui vahetus läbi läheb.
toredad poliitikud olete5. oktoober 2016, 12:27
Isegi Lembit Kapa-Kohilast teadis, mida Janakene Brüsselis suust välja ajama hakkab, aga teil on kui silmad seotud! Kasutage aju, targad inimesed teevad seda!
Edukus5. oktoober 2016, 12:27
Mailis Reps on olnud väga tubli ja edukas, erinevalt vastaspoolest. Jõudu ja edu Mailis Repsile ja kaasvõitlejatele, annaks jumal tervist ja vastupidavust ning kaitseinglite kaitset. Räägitakse, et nooremad võidavad niikuinii ja põlvkondade vahetus annab riigiarengule positiivsust ja uut energiat.
5. oktoober 2016, 14:00
Rõivas noor mees on juba andnud oma osa. Elagu Taavi!
KeskRef5. oktoober 2016, 12:24
Veel mõned koondamised-väljaheitmised ja Keskerakond moondub Reformierakond-2ks!
Ähh5. oktoober 2016, 12:22
Lõõtsute kodusõda? Tahate siia ka Ukraina vol 2 maidanit ?
savipäts5. oktoober 2016, 12:22
toomi rünnatakse,makordan,toomi tünnatakse
nu5. oktoober 2016, 12:17
reps loobub Keskerakonna elektoraadist?
5. oktoober 2016, 12:14
vene keelses meedias vaikus,kui väiklane eestlastest,fui.
5. oktoober 2016, 13:25
rahunesin maha,maha ,nüüd on tekst vene delfis olemas.
kodanik5. oktoober 2016, 12:13
Kuna teksti pole vene delfis,siis on näha,mis rahvus eestis võimul on ja keda kustakse.
Just,5. oktoober 2016, 12:07
Repsike, sinu enda sõbrapunt lõi Sulle noa selga kui presidendivalimistel toetati hoopis Kallast oma häältaga. Ja sa pole isegi kergelt solvunud nende reeturite peale ?
A5. oktoober 2016, 13:12
Pevkur ütles seda sulle vää ?
Bsbsbsb5. oktoober 2016, 15:15
Kuidas nad noa selga lõid. Reps saiju enamus oma tyypide hääli kätte
Bsbsbsb5. oktoober 2016, 15:17
Kuidas nad noa selga lõid. Reps saiju enamus oma tyypide hääli kätte
Lugeja5. oktoober 2016, 12:02
Millal eriteenete eest antud kodakondsus ära võetakse.