Tele

LUGEJA EVELINI SAATEST: ebakindel saatejuht, üksteisega võidu rääkimine − traagelniidid paistsid igast nurgast (184)

LISA KOMMENTAAR

kas kõik13. september 2016, 13:42
said oma möga välja lasta,haritud ei pääsenud eriti klommenteerima.saade oli väga hea,ema võitles õigluse eest.erika,anna kohtusse kindlasti.
AntsP12. september 2016, 18:43
Tegu ala ellen degeneres saatega. Soovivad tuua ameerikat meie telemaastikule.. njah...
miks tehakse telesaadet?12. september 2016, 11:41
Ma arvan, et kuulaja peaks midagi uut teada saama. Mida me saime teada sellest saatest, mida me varem juba ei teadnud? Kollane ajakirjandus valgustab kõiki nurgataguseid rohkemgi, kui piisavalt. Kas "lisainfo" saamiseks tuleb veel raha juurde raisata?
Uunu12. september 2016, 00:39
Mõttetu ja tühi mutt mäekõrguse egoga.
jätame10. september 2016, 18:22
selle Evelini saate saaga, on selgeks tehtud et saade oli rämps ja aitab sellest jutust.
Ta võib seda saadet veel hullemini teha10. september 2016, 16:22
Kuid see ei ole ka talle kerge ega jõukohane.
Evelin 10. september 2016, 15:23
sobiks "Prillitoosi" ehk juhtima. Üllatuseks oli, et Evelinil kõnedefekt, mis oli väga häiriv. Aga ei ole takistuseks tema puhul miski. Ikka pildile ja suurelt, ükskõik millisel moel.
koduperenaine10. september 2016, 12:35
Keegi suurmees on kunagi öelnud: " Suured inimesed räägivad ideedest, keskmised inimesed räägivad sündmustest ja väikesed inimesed räägivad teistest inimestest.
10. september 2016, 23:28
Terve kommentaarium selliseid väikseid inimesi täis, ise selle peale plussid ka veel ladunud
Rahvamees10. september 2016, 11:21
Proua Evelin on igal juhul värvikas ja mitmekülgne isiksus. Kui esimese saatega kõik hästi ei sujunud, siis kogemusi järgnevaks sai ju küllaga. Televaatajate tähelepanu sai saade rohkem kui nii mõnigi aastaid teleekraane täitnu. Suurepärane algus.
uu10. september 2016, 08:25
mul on alati selliste teemade vastu tõrge, kus arutatakse ühe pere, ühe inimese läbielamisi, viltuvedamisi ja ebameeldivate elusündmuste keerdkäike. Kui olen olnud ise suurte peobleemidega kimpus, mis on elu mulle toonud, olen ma ise suurest tarkusest mõistnud, et ära kunagi mine oma probleemidele lahendust või selgust otsima väljastpoolt. See on sinu elu, see oled sina - täiesti omamoodi, üksi ja eriline oma mõtete ja tunnetega, mille nüansse, sügavust, ei suuda põhjani mõista ükski sõbranna, rääkimata juba "seltskonnast". Kui suudab mõista, siis ehk keegi ainulaadne selgeltnägija, mitte koolitatud psühholoog. Sest see, mis toimub sinu peas, selleni ei jõua mitte kleegi lõplikult.
Oma probleemid saad sa lahendada ainult sina üksi. Ja selleks on vaja inimesel olla üksi, mõelda, mõtiskleda, lugeda, kuulata muusikat, naerda, nutta. Ja kui saabub selgus ja sinu ning su probleemide kohta maailmas , oled vaba otsustama, kuidas elada edasi, mis on eluliselt tähtis, mis mitte.
Kui sa ei tee endaga tööd, ei suuda aidata sind mitte keegi.
Mõtle rohkem, räägi väga vähe. Kõok on su peas olemas. Otsi vaid.
Oled10. september 2016, 14:57
tark naine, sellist tahaks omale. Enamik naisi viib probleemid koduseinte vahelt töökollektiivi, nn. sõprade manu jne. Ja kõik nad noogutavad halajale kaasa. Nii ka selles saates mis oli lahenduselt ja juhtimiselt väga nõrk.
!!!10. september 2016, 01:07
Mingu selle shoutamise asemel parem kuhugi reaalsele tööle. Kas või sellele erialalegi, mille ta rahva raha eest ülikoolist sai. Ja kui arstiksei kõlba,miss kas või medõeks, kelledest on nagunii suur puudus.
Saares9. september 2016, 23:17
Isa oli ju nüüd isegi saates.
Järgmises saates10. september 2016, 18:31
...peab vist seda isadust lausa kommenteerima - iga meeskülaline pole endine mees või lapse isa.
On ikka ohmakaid - kommenteerida saate, aga internetist uurida, kes Sirli isa on, ei oska.
Uskumatu9. september 2016, 22:47
Nagu ma aru saan, jälle kommentaarid ühest äärmusest teise. Polnud ju häda midagi, Evelinil ka esimene kord. Kas need, kes negatiivseid kommentaare jagasd, on rohkemate kogemustega? Andke inimesele võimalus.
usu ikka10. september 2016, 09:34
Ei ole kommenteerijad rohkemate kogemustega,aga nemad ei tee ka saateid.järsku ikka kingad suuredja kingsepp vilets.
Mis siin aru saada10. september 2016, 18:41
Evelini ei sallita lihtsalt.
Minule ta ka ei meeldi, aga saade oli normaalne. Liiga venitatud küll ja poleks nii palju pidanud pärima Eerikalt, mida tundsid, palju nutsid ...
Saatekülaine oli minule isiklikult sümpaatne ja hea oli teama oma suust kuulata, kuidas asjad tegelikult on.
Kui on ebahuvitav külaline, siis tund aega on liiga pikk aeg.
Evelini hääl on minu kõrvale ebameeldiv, aga paljude teiste saatejuhtide kõne on ka allpool arvestust.
aru ei saa11. september 2016, 07:59
Miks ma peaksin nüüd uskuma,et asjad on nii nagu Erika rääkis,ei tundunud ka siiras jutt,Gowrid ei ole Erikat kusagil laitnud,eks Sirli kasvas üksi emaga,ehk igatses ta ka suurt ja hoolivat perekonda,mille ta nüüd sai..Erika ei suuda lapsest lahti lasta,suhted oleksid kõigiga paremad kui ta aktsepteeriks nüüd lapse otsust,natuke hilja juba kätt ette panna,laps saab lapseErika käitumine on selline draamakuninganna moodi,oma pere asjad ikka avalikkuse ette ja kohtusse.
Saatus9. september 2016, 22:25
Saatus on karm. Mäletan kuiidas Salumäe Kroonikas poseeris oma tulevase lapse isaga ( kahjuks ei mäleta lapse isa). Kui laps oli sündinud, kadus ka Erika jutu järgi ka isa. Peale lapse sündi ei tahtnud ta kuidagi enam oma oestajat meenutada, järelikult oli lesbil ainult seemendajat vaja, Ära hala, nuta taga seda, kui palju on Sirli saanud koos olla isaga?
eh9. september 2016, 20:48
Ei maksa otsida ainult halba. Täitsa tempokas saade oli, palju küsimusi, samas soe. Väike ebakindlus ja kramp käivad esimese saate juurde. Olen kindel, et läheb järjest paremaks. Igav igatahes polnud!
Ronja9. september 2016, 19:55
Ka see amet läks sinna kuhu eelmised! Kuidas üldse selline õudus eetrisse lasti ?
pettunud9. september 2016, 19:29
Mina ootasin,et hakkab olema lõbus jutusaade,kus on värvikad külalised ja teemad ka teised.Mida ma nüüd hakkan peale teadmisega ühe pere sisedraamast,igaüks elab oma elu.
Saade oli9. september 2016, 19:01
täitsa hea! Ja Evelinil pole häda midagi. Erikal on õigus ennast kaitsta, kaua siis võib pori loopida! Ja kes on Ene Veiksar, et midagi ette heita? Ehk oli ise alkoholiga kimpus? Edu ja ootame uusi saateid!
Kete 9. september 2016, 18:49
Ärge ohkige koguaeg! Ja sina, kes sa muud ei tee kui vingud, pane tv kinni vaheta kanalit! Mine sportima vms. Paha hakkab juba. Täiesti tore saade oli! Tubli!
kuule Kete10. september 2016, 15:35
Sa ei loe vist ajalehti--saade oli mitmetest artiklitest kokkuklopsitud, ei midagi uut ega huvitavat, pealegi ebameeldiv kuulata kõnedefektiga saatejuhti
vaataja12. september 2016, 09:58
EVELINIL pole mingit kõnedefekti,te õelutsejad olete ise defektiga tatistajad.polegi midagi vaadata,kõik teleseriaalid ühe sisuga.:amelemine,kraaklemine,matsutamina jne.telesaateid teevad lauljad,näitlejad ,miks EVELIN EI VÕI.VÄGA HEA SAADE.mis diksoon on terevisioonis naissaatejuhil:pudistamine,VADI räägib selgelt.ka 2016 võitnud saatejuhil kaovad mõnede lausete lõpud olematuks.miks vikerraadios uudised vuristatakse maha.EVELINI SAADE OLI VÄGA HEA.
9. september 2016, 18:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m9. september 2016, 19:06
kui ehk olex jäänud rulluisutamise juurde.see on ial proua elamises köige paremini önnistunud projekti.soovitus evelinile-olex pidanud kohe teha saade kodututest loomadest.see teema vedab aina.
no10. september 2016, 18:26
mida ta pontšik rulluisutamisestki räägiks---kõik ammu ta ära rääkinud aga pontšik ikka.
Kas see on normaalne soeng mis tal peas on10. september 2016, 20:38
Teeb ta vanaks naiseks.
IRW9. september 2016, 18:22
Kolme selle aasta ämber !
M9. september 2016, 18:16
Kui naisterahval on üks kõrv veitse teistsugune tuleks seda ka soenguga peita,mitte ekstra näidata.
Märkasin ka.10. september 2016, 00:35
Mikrofon (või kuidas seda kutsutakse?) ajas kõrva laiali aga pole juukseid, millega kõrva varjata.
Maamees9. september 2016, 17:23
Eks ta üks tähelepanuvajaduse puuduses vaevlevate indiviidide meeleheitlik katse järjekordselt tähelepanu saada oli. Jutt oli ümargune ja mittemidagi ütlev ja kohati konarlik. Saatejuht sai ka eksponeerida oma lopsakat partiid. Muud midagi esimesest saatest meelde ei jäänud. Esimese saate vaatasin jõuga ära ja rohkem seda ei tee.
Kes arvab 9. september 2016, 17:20
palju proua selle eest raha saab?
ja9. september 2016, 19:09
kui palju maksis, et saaks taas ennast promoda
vast9. september 2016, 19:18
mulle meeldis väga9. september 2016, 17:18
Miks ebakindel saatejuht? Miks nii karm? Evelin on rohkem tasemel ,kui mõni proffesionaalne saatejuht . Väga hea. Ja nagu kommentaarjumist näha ,siis läheb just selline teema rahvale eriti peale .
Õppida jõuab alati 9. september 2016, 17:08
Eerika tahab lapsest haritud karjäärinaist , aga laps otsustas armastuse ja pere kasuks . Ja kus see probleem ? Pealegi väga lahe perekodnd need Uustalud ,oskavad tööd teha ja elust mõnu tunda ,mitte ei mossita ja ei virise . Õnne Sirlile !
Järjekordselt9. september 2016, 16:47
laskis Erika Salumäe end ära kasutada. Kui inimene ise lubab, siis teda ka kasutatakse nii et küll ei saa. Targem oleks oma perekonna asjad ilma kollase ajakirjanduseta ära klaarida.
vaataja9. september 2016, 16:44
Oli nagu oli, tuleb nagu tuleb. Aga saatejuht ja saatekülaline võiksid enne kokku leppida, kas sinatatakse või teietatakse. Muidu on kuidagi kummaline kui poole pealt hakatakse järsku sinatama.
Kete 9. september 2016, 18:49
Polnud midagi poole pealt. Vaata uuesti. Ta rääkis teietades, sest alguses oli juttu mitmest inimesest!
KODANIK9. september 2016, 16:34
Järgmine saate külaline võiks olla president ILVES.
Jess!"10. september 2016, 14:01
Ja Ieva oma tuvastamata isaga tütre ja kõhubeebiga!
Räägivad ilusti ära, kuidas asjad olid, kes kellega ja millal ja kui palju.
Evelin küsitleb ja uurib ja siis lõpus teevad kõik grupikalli, nii nummi!
net, no9. september 2016, 16:25
netno-le9. september 2016, 17:04
Kellel sellest kergem peab olema?Mis kiusad mind oma lobaga?
keeruta pöidlaid9. september 2016, 17:23
vaatad kommentaarid üle ja päev õhtas
ema9. september 2016, 16:13
Ei maksa tegelda kivide loopimisega teiste kapsaaeda. Mõelge esmalt, kes te ise olete ja milleks olete võimelised. Kui palju on kommijate hulgaslastekodulapsi? Kas teate, kuidassee võib elu mõjutada. Ei, ei... mina pole lastekodust, aga minu ema õde suri ja emata jäi 4 väikelast. Kaks tüdrukut võttis minu ema enda kasvatada ( milline jõud ja julgus ajal, kui puudusid igasugused lastetoetused). Kaks väikest poissi pandi lastekodusse, sest isa, võtnud uue naise, ei suutnud neid kasvatada. Tean millist valu ja vaeva need poisid kogesid. Üks neist lõpetas ise oma elu. Erikale mälestussammas! Tema esimene ja ainus soov on (mis tuli ka saates esile), et tütar ei peaks kõike üle elama. Ja ema vastutus 16 aastase eest on nii moraalne kui juriidiline. Ka saatejuhi poolt kartsin halvemat. Aga kõik teavad vanasõna : esimene vasikas läheb aia taha. Olgem ikka ausad, nii aia taha saade ikka ka ei läinud.
see9. september 2016, 19:30
on nyyd kyll selline jutt,et kysymys ei ole sellest, kes on saate kylaline vaid sellest ,et evelin on ehk nörk saate juhtija vöi ehk selline teema ei sobi temale
hele9. september 2016, 16:07
Salumäe on väga huvitav ja tubli,keskenduda musta pesu pesemisele...Temast oleks vägapalju muud rääkida...Saaejuhiks vöib hakata igayks,,,seekord kuiv ja närviline -oskamatu-aga öpime ju köik ja ka tema
jah9. september 2016, 15:44
igaüks jäägu ikka oma liistude juurde, kõik ikkagi ei ole hund kriimsilmad, kes 9 ametiga hakkama saavad
Meeldis9. september 2016, 15:44
Vaatasin huvi pärast, tavaliselt sellised jutusaated mind ei tõmba ning kommentaatorid olid juba sellist antireklaami saatele teinud nagu oleks saadet juba ammu näinud, kuid igal ühel omad kombed.
Minule meeldis see,kui diplomaatiliseks jäi Erika kõikides vastustes, lausa ülaltusin. Väga intelligentne vestlus oli. Mul oli isegi kurb kuulata Erika (loe:EMA) muret oma tütre pärast, kes on olnud tema kaaslane kõik need aastad ning kellele Erika on andnud seda, millest ta suure tõenäosusega ise ilma on jäänud. Olen täiesti kindel, et Sirli saab vanemaks saades aru oma eksimustest (kes meist ei eksi) ning pöördub varem või hiljem tagasi ema juurde.
See oli AINUÕIGE OTSUS tulla ise avalikkuse ette ja rääkida nii nagu asjad on, sest sopameedia on teinud siiani väga laastavat tööd Erika suhtes (ka Evelini, kuid see polnud selle saate teema.
Mulle meeldis. Ja Evelin vedas esimesl korral välja küll. Tublid naised mõlemad.
Mis sulle meeldis ?? Evelin on ilma sinu meeldimiseta juba kuulsus.10. september 2016, 15:43
SA ilmselt ei suuda mõista selle naise vajadust ennast " LETTI LÜÜA "
naine9. september 2016, 15:15
Ma väga loodan , et Evelin neid kommentaare ei loe, kui palju labasust ja nõmedust. Saade mulle meeldis, mis sellest , et Evelin oli kohati ebalev, vähemalt oli südamlik ja tõene . Ja milline on kelllegi soeng või kleit ei mängi rolli.
rull9. september 2016, 19:34
uisutamine onnistus paremini
Ta oskab hästi uisutada10. september 2016, 15:47
Ja kommmentaare tal pole vaja selle eest lugeda,Ni, et rahune maha ja tegele oma elu probleemidega.
hull mõte9. september 2016, 15:13
Tuli selline täiesti hull mõte, et Rein Kilk ja Erika tütar on väga sarnaste näojoontega? :) Saatest käis paar korda rõhutatult läbi ka mingi "saladuse" teema ja see, Erika ja Rein on ikka väga lähedased olnud pikk aega... No ei teagi, mida arvata. Kui saade algas, siis Evelin ja Erika justkui teietasid teineteist, aga saate lõpuminutil üksteist kallistades ütles emb-kummale "aitäh, musirull!" Hmmm, veits kummaline?
ega ikka ei ole küll kummaline9. september 2016, 19:57
MART RÕUK on SIRLI isa . . .
Isa on kindel.10. september 2016, 00:38
Mäletan Sirli isa nägu. Tüdruk on kui isa suust kukkunud, tugevad näojoone.
Urmas9. september 2016, 14:42
Miks Erika Salumäe televisioonis oma last mustas? Ega ta tütar ei ole tema ori!
Oma pere-asjad õiendagu omavahel, ei ole ilus oma pere intiimasju televiisoris tervele ilmale kuulutada. Ja veel ühepoolselt. Andku tütrele ja tütre mehele ka sõna! Mis lapsevanem lastekodukasvandikust Erika ise on? Kas tähtsam on armastus või koolitunnistus? Tunnistuse võib hiljem osta, ega tunnistus haritust ei anna! TV3 otseeter on selline, et 15min on saade ise ja siis on 10min reklaami. Edu Erika tütrele.
ära õelutse9. september 2016, 15:05
erika rääkis väga südamlikult oma tütrest ja on püüdnud talle kogu hingest parimat anda
Urmas9. september 2016, 15:33
Haridust tõestava tunnistuse pärast armastussuhet katkestada ei ole küll mõtet! Mida see tunnistus elus annab? Ma tunnen kõrgharidusega ärijuhti, kes töötab puulõhkujana, sest ilma eelneva töökogemuseta ei võta teda ükski ettevõte ärijuhiks ja oma firmat ta ei julge asutada! Tänapäeval võib paber olla, aga ilma eelneva töökogemuseta pole sel paberil mitte mingisugust väärtust, armastusel on. Emale ei meeldi? Kes see ema on? Lastekodu ja spordiinternaatkooli steroide täis pumbatud kasvandik, kes süüdistab tütart, tütre meest ja tütre mehe perekonda! Ja tahab, et tütar oleks tema ori!
9. september 2016, 15:36
Mis saadet sina, Urmas, vaatasid? Selles saates polnud ei oma tütre kui ka poisi pere mustamist.
Urmas9. september 2016, 15:46
Täna 12.45 eetris olnud saadet. Ausalt öeldes eriti ei vaadanud aga kuulasin taustal. Tütre mustamine hakkas kõrva küll ja Salumäe jutt: et tema tahab nii ja tema tahab naa ja kohe-kohe pöördub kohtusse jne...!!! Rein Kilk ja üks vanem naine üritasid Erikat rahustada.
nõus 15:36, 9. sept 2016 -ga9. september 2016, 17:08
Sina muidugi kohtusse ei pöörduks,kui sind laimatakse ,meedias alkohoolikuks sõimatakse jne. Muidugi,meesterahvas ju, äkki paneksid rusikad käiku?Äkki sinu telekas näitas üht ja minul teist,kui sama saadet vaatasime.
urmasele9. september 2016, 20:02
Selge see, et sa ei vaadanud saadet, muidu sa ei ajaks siin segast.
Mis lahmid9. september 2016, 16:04
Kust otsas ta mustas? Ja armastuseks nimetada 4-5 kuulist tutvust?
aga9. september 2016, 14:09
algus pole kunagi kerge, Inimene peab sellega tasapisi harjuma ja iga järgmine on juba parem, nii et edu ja enesekindlust rohkem!
Lugejale9. september 2016, 14:46
väike televaataja9. september 2016, 14:08
midagi pole teha, tv3-le kohe meeldib ämbreid kolistada
Raivo9. september 2016, 14:00
Ei olnud saadet,no ei olnud.
mida juttu9. september 2016, 15:06
väga huvitav ja südamlik saade oli
.9. september 2016, 17:03
Ega Raivo sellest aru ei saanud, et saade hea oli
Raivole9. september 2016, 20:04
Sinu telekas ei olnud? Minu omas küll oli.
Tauri.9. september 2016, 13:52
Ega igaühest ei saa saatejuhti, väga ebameeldiv saatejuht, rohkem enam seda aadet ei vaata, õnneks ütles, et seitse saadet.
mimmu9. september 2016, 15:50
Ei tea kas saatejuhil proteesid ,et ei julenud suud rohkem avada kui nii ,et hambad ikka koos seisid ,samuti ,,külalisel,, ,aga kui Kilki nägi siis oli küll suu laiali , jubedad.
9. september 2016, 20:08
Mimmu ajab ikka mimmu juttu
9. september 2016, 20:06
No mis sul siis sellest, mitu saadet on, kui sa ei vaata? On ikka imelikke inimesi.
czxczxczxc9. september 2016, 13:50
tavaline hea kollane saade mis on mõeldud lollidele naistele (ja meestele). evelinil polnud muud viga peale selle, et tema grimm oli mannetult tehtud ja tegi tema näost puusliku näo. kõik inimesed kes tahavad oma skandaalset elu publikule laiali laotada minge sellesse saatesse. ja uskuge neid inimesi jätkub küllaga ja saade läheb edasi.
oma tütre sõnad9. september 2016, 13:40
Eerikale meeldib draama ,mida saab kohe mõnuga ja pikalt lahendada
Ann9. september 2016, 12:57
Pole olemas saadet mis kõigile meeldiks.
Viivi9. september 2016, 12:54
See sirgeseljaline naine edendab eestimaist elu mitte nagu üks varasem pliige, kes maailma korporatiivsuse ja läti litade ees paindub.
Ahv9. september 2016, 12:51
Esimese korra kohta hea tulemus, pole vaja õelutseda, saatel polnud viga midagi!
saatejuht9. september 2016, 12:47
oli vananev tädi ülepingutatud meigiga, vehkivate käte, nüsitud juuste ja ebameeldiva hääle ning jutuga. Mis närveerimisest te räägite, prouhen oli aastaid välisreisidel, kus suheldi igasuguste nimedega, külma närvi ja oskust rääkida peaks olema küll ja küll. Lisaks selliseid külaliste küsitlemisega toimuvaid saateid on olnud ridamisi, ei midagi uut ega huvitavat.
9. september 2016, 13:11
noh mis sa hing ütled, vananev onu
to saatejuht9. september 2016, 13:34
sa siis selline eriline eksemplar, kes aina nooreneb, mitte ei vanane? oledki vist juba lapseikka tagasi jõudnud, jutt na lapselik
Heiks9. september 2016, 12:30
Ei sattu selliseid saateid vaatama, sest telekat ju ei vaata, kes siis minu asemel arvutis oleks.
teised arvamused, mis on maha vaikitud9. september 2016, 12:24
Ma imetlen seda kaunist naist;
Esimese saate kohta ei oska kohe midagi öelda, oli huvitav ja kedagi kirume ei hakka.
Algus oli igav, jäime kõik magama, võimalik, et hiljem läks huvitavamaks. Igatahes keegi seal häält ei tõstnud, see oleks äratanud.
Väga meeldis, esimene oli loomulikult veidi otsiv aga iga korraga tuleb kindlasti parem.Meeldis saatejuhi rahulikus ja kõik oli ilusti korrektne.Ilkujaid leidub alati aga eks nemad aitavadki saadet paremaks kujundada.
Mulle meeldis. Edu ja jõudu saate tegijatele. On saateid, mis mulle ei meeldi ja ma ei vaata neid. Võimalusi ja telekanaleid on mitmeid. Ilusat päikselist ja rahulikku päeva kõigile.
—le9. september 2016, 12:41
Arvate, et oma pahameelega suudate neid kommentaare kustudata? Asjata, nad on ja jäävad vaatamata teie kurjale olekule, ja isegi kui järgnevad miinused ka selle kommentaari all, küll näete ise,
kas10. september 2016, 18:31
Evelin ka esineb tulevases sensitiivi saates, sobiks sinne puterdama.
9. september 2016, 12:47
piditegi magama jāāma , see ju Eveliini sensivtiivne lāhenemine eesti rahvale/
l9. september 2016, 12:24
polnud saatejuhil häda midagi, vähemalt ei eksponeerinud ennast, muidugi välbaga ta võistelda ei suuda, aga andke aega atra seada.
Mutt9. september 2016, 13:31
Millist atra peaks seadma? Pr Ilves on riigi rahadega õpetatud arstiks mitte teletöötajaks ja vaat sel rindel uudiseid tahaksin kuulda! Arstidest on riigis suur puudus kui olete tähele pannud, eriti maapiirkondades, seal ta võikski oma panuse anda.
EVE12. september 2016, 10:10
VÄLBAGA polegi vaja võrrelda,aga tema saates kaovad ka mõnede lausete lõpud uttu.küsimusele järgneb kode naeratus kõrvuni.
ww9. september 2016, 12:11
kuidagi piinlik oli seda saadet vaadata, Evelin ebapädev, susisev hääl---nähtavasti kõnedefekt---jama kuubis.
9. september 2016, 12:25
Ei imesta, eestlastel alati on piinlik
9. september 2016, 20:10
Ja millegipärast on neil alati teiste pärast piinlik, mitte kunagi enda pärast.
9. september 2016, 12:08
Evelin oli väga pinges, tahaks talle öelda: lase vabaks! ja võta koer ka saatesse kaasa, koer aitab vaataja tähelepanu hajutada. usun, et saade muutub siis pingevabamaks. diktsiooniga peaks ka üht-teist ette võtma.
9. september 2016, 12:13
jah, see on teada nipp teatris, et too lavale koer ja näitlejat enam keegi ei vaata. muidugi võiks sellist saadet juhtida ka koer.
9. september 2016, 12:25
jah, see on hea nipp seniks, kuni saatejuht on enesekindluse kätte saanud. iga algus on raske.
mutt9. september 2016, 12:05
saade on külamuttide tasandil ja saatejuht on eemaletõukkav.Väga halb kogemus.
mutile9. september 2016, 12:37
No kuule,mutt,siis oli saade ju sulle! Mis ebameeldivustest sa jaurad,pahnapea!
No9. september 2016, 12:05
pildilt vaatab vastu 65 aastane!
9. september 2016, 12:28
Ja kui vaatab, kus on probleem?
9. september 2016, 12:05
Paljureklaamitud saade aga mida nii palju reklaamitakse järelikult ei kõlba see kuhugi. Poekaubaga on sama lugu, seda mida niipalju reklaamitakse pole pooltki nii hea kui arvatakse. Seega õnneks mina ei vaata jutusaateid ja mind ei huvita teiste isiklik elu ja palju õnne neile kes seda maailmaga tahavad jagada. Siis imestavad et miks neist pidevalt kirjutatakse ja nagu kommenteerida K.Lusti siis iga öeldud sõna kuulub ajakirjanikule. Ilves rektis Salumäe ära. Mis inimesed need kyll on kellele meeldib musta pesu pesta avalikkuse ees.
Mauno9. september 2016, 11:41
Täiesti andetu saatejuht,täiesti andetu saade.
9. september 2016, 12:10
Nii andetu ei vaatamata ei jäänud.
9. september 2016, 13:38
...Ütleb andekas Mauno
beti9. september 2016, 11:38
Ene Veiksaar on avalikult välja öelnud ,et Eerika alkolembus ja vägivald viis neid lahku .
Mõistke ikkagi9. september 2016, 11:47
Erika ütles selgelt,et temal on erinev arusaam tavaalkohoolikutest.
Temal on oma arusaam alkoholiga.
9. september 2016, 12:01
Mis ajast Ene on usaldusväärne allikas?
aga miks ta ei tulnud saatesse9. september 2016, 17:53
seda avalikult välja ütlema . . . ja ka siis ei usu,et see on tõsi . . . .((
10. september 2016, 21:56
Ei seisnud enam,vai mis häda?
Erika9. september 2016, 11:37
peaks arvestama sellega et ka tema tytrel on olnud raske ema lesbisuhete pärast näiteks ka vanemate joomise kannatavad lapsed .
9. september 2016, 12:02
seda teab ainult tütar ise
Mingid imelikud kommentaarid on välja valitud9. september 2016, 11:32
Pealegi ei maksa unustada, et kogu Eesti pole siin kommenteerimas!
Minule näiteks meeldis, et Evelin küsis omamoodi agressiivselt üle just need kohad, mida Eesti meedias on serveeritud, muidu ehk Eerika ise poleks hakanud nii täpselt neist asjust rääkima. Paljugi sai selgeks: küllaltki naiivsel ja senini õppimisele puhendunud tütrel esimene armumine, elu võõras perekonnas, perekonna surve Taisse sünnitama minemiseks.
Eerika ju pikemalt sellest perest ei rääkinud, ka saatejuht ei pressinud vägisi peale, aga kõik need nime muutmised (Shanti Grand Uustalu) kuidagi saavad selgemaks nüüd. Tundub tõesti, et mingit ajupesu tehakse sellele lapsele ja ema mure on täiesti arusaadav.
*
Kui jätta nüüd kõrvale Evelin Ilvese isik ja vaadata teda kui suvalist uut saatejuhti, siis mina küll ei ütleks, et ebaõnnestunud oli.
Kes hammaste ja diktsiooni kallal norib, siis mõelge Anu Välbale. Jah, olen ka nõus, et Evelinil pole kaunis hääl, aga seda pole ka paljudel teistel saatejuhtidel.
vkr9. september 2016, 11:21
Kartsin hullemat, aga polnud vigagi, esimene saade ju. Liigne žestikuleerimine oli kurjast! Ega ta kauaks selle ameti peale jää.
kapp9. september 2016, 11:21
evelin oli super.
ta on ilus,särav,vaimukas,tark,kena,naiselik,loomulik,julge ja traagelniidid ka ei häirinud üldse.
100% õige jutt9. september 2016, 11:41
Töö kiidab tegijat.
Linda9. september 2016, 13:07
Vaga palju too-otsi on juba Evelini kiitnud, varsti ei ole enam ametit, mida Evelin poleks harrastanud moned korrad. jaan ponevusega ootama, mis amet on jargmine. Tegelikult voiks see naine natuke aega maha votta ja lapsele pyhenduda,ning koos elu avastada valjaspool Kadrioru lossi ja avalikkuse tahalepanuta.
võileibade müüjaks12. september 2016, 11:27
sobis nagu kõige rohkem. Ei saanud temast sportlast ega isegi mitte harrastajat ega arsti. Aga noh, eks inimene otsib, kuni leiab. Varsti saame näha, mis on järgmine amet.
to:kapp9. september 2016, 12:23
viimane aeg külastada silmaarsti või muretse prilli-evelin on mitteilus,vaimuvaene,rumal ja traagiline kuju.
12:23,9. september 2016, 12:36
Oo, milline anne, mida kõike sa oma silmadega suudad naha ja isegi ilma prillideta. Sa oleksid väga väärtuslik kuju ja lausa asendamata ülikooli sisseastumise komisiooni reas, saaks hakkama ilma vestuseta - üks sinu pilk ja kõik on selge - andekas või andetu, traagiline või positiivne, vaimuvaene või vaimukas. Ilu hinnata me saaksime ilma sinuta, kuigi ülikoolis ilu pole määrav faktor.
kapp10. september 2016, 00:26
ei,evelin on ilus,särav,vaimukas,tark,kena,naiselik,loomulik,julge ja juttul lõpp.
ja hea süda on tal ka.
12:3610. september 2016, 07:51
Mis puutub siia ülikool Evelini andetuse määramisel. Seda on teinud ja teeb see isik ikka ise :)
to :kapp10. september 2016, 13:27
Normaalne Sa küll ei ole oma ogara Evelini kiitmisega.
kas sul KAPP10. september 2016, 15:45
oli väga valus kui lolliks läksid.
10. september 2016, 23:36
Mitte nii valus kui sinul
vaataja9. september 2016, 11:17
Jah, väga nõrk nii teema kui saatjuhtimine. Saatejuhil puudus igasugune emotsioon: " Ja siit tuleb Erika Salumäe! " hüüumärki kõlas polnud , emotsiooni ka mitte....Jututeemas midagi uut ei kõneldud. Juba esimese veerandtunni pärast lülitasin kanali Kanal2 peale, kus oli emotsiooni, nalja, infot jne. Saade oli 2 Kanget Ameerikas.
mari9. september 2016, 11:15
Vaataja rabe,Teie hinnangul on siis ka Ringvaate saade traagelniite täis.et soovitasite seal kõik see ära rääkida ja näidata.
saade ikka olemas!9. september 2016, 12:39
Aga Viirpalu traageldab Terevisioonis nii, et mul käib aastaid pea ringi!
marile9. september 2016, 12:41
ei, Ringvaade ei ole traagelniite täis, arvasin lihtsalt, et kui reklaamiti uut ja põnevat jutusaadet, siis seda see ei olnud
Jama saade oli9. september 2016, 11:12
Ei võileibu, ei violiini, ei midagi, ei pauku, ei lahustumist.
9. september 2016, 21:02
No ikkagi kiitis taevani toitumisteemalist raamatut mustapesu saates
9. september 2016, 21:03
No ikkagi kiitis taevani toitumisteemalist raamatut mustapesu saates
Kuri kodanik9. september 2016, 11:10
Midagi pole teha, Evelin Ilvese "parim enne" on lootusetult möödas, ja tahaks loota, et ta peab oma sõna ja ei hakka oma presidendiprouana elatud aega kollases meedias avama. Nüüd peaks tema lähikonnast leidma kellegi, kes on piisavalt julge, et seda talle otse välja öelda. Temas ei ole seda karismat, mis pakuks huvi haritud vaatajaskonnale. Ta peaks uurima, mis on CV-keskusel talle pakkuda ja astuma lõplikult tavaliste inimeste ridadesse.
to: "Temas ei ole seda karismat, mis pakuks huvi haritud vaatajaskonnale"9. september 2016, 11:53
Siis ennast paned sinna rühma?
Peale sinu on ju ka mitte nii harituid ja erudeerituid telekaekraani taga.
to 11.539. september 2016, 13:42
Ja mida sina, kõrgeltharitu, ÕL kommentaariumis teed?
haigekurjale9. september 2016, 17:11
Aga kuidas on Reet Linnaga?
9. september 2016, 21:03
Aunaste! Aunaste! Aunaste!
saatejuhiks õpitakse9. september 2016, 11:05
Ootaks ikka, et edaspidi läheb saade paremaks. Esimene küll ei meeldinud. Saate juhtimine ei ole nii enesestmõistetav, et muudkui lähen, olen ja teen. Professionaalsust ei paistnud raasugi, aga no vaatame veel. Kutsuda saatesse Erika Salumäe ja rääkida terve saade temaga ja külalistega Sirlist? Ei olnud huvitav. Erikast ja tema tegemistest mitte kildugi. No ja siis veel erakanalile omaselt need reklaamid!!! Ju ta ikka edaspidi mul mittevaadatavaks saateks jääb.
Loomulik ju, kui saadet ei vaadata, siis kaob ekraanilt9. september 2016, 11:36
Esimese saate järgi ei saa otsustada.
Hea, et Eerika ISE sai ka lõpuks sõna, seni ainult spekulatsioonid meedias ja viimasel ajal just tütrest.
noh9. september 2016, 11:04
saatejuhi ebakindlust vabandab harjumatus, ikkagi asi, mida varem pole teinud, kuid saaga Salumäest ja tema tütre elust on ajakirjandusest kordi läbi käinud, saade oli lihtsalt ''ümberjutustus'' ilmunud artiklitest, midagi uut ega huvitavat seal polnud, ainult nämmutamine.
jah9. september 2016, 10:58
see kes oskab kõike,olla presidendi proua,arst,tudeng,majaperenaine,pagar,eesti märgi looja,saatejuht,sel ei tule midagi korralikult välja,selle naise parim etteaste oli murjaniga tatipanek avalikus kohas ja see jääbki tema elu saavutuseks,sest vanus tuleb peale
9. september 2016, 12:06
Eks õnnelikud on need, kes oskavad ainult ühte asja ja korralikult, võtame kas või sind profesionaalne kurjus
proua Evelin, mine viharavile9. september 2016, 15:51
proua Evelin, mine viharavile
ziidiuss9. september 2016, 10:50
Mitte mingit ebakindlust mina ei tuvastanud,vaatasin ka kordust. Kõik oli väga hea.On palju hullemaid asju välja mõeldud ja kiidetakse nii et maa on must.Lihtsalt punt kommenteerijaid,kellele teatud inimesed ei meeldi,teritavad ilma sügavuti mõtlemata keelt,saaks ainult iniseda.
9. september 2016, 11:05
SAADE VÄGA HEA; TUBLI EVELIN !
A9. september 2016, 11:15
mis asjandus sealjuures röökima võtab?
Andree9. september 2016, 11:41
TV-3-e taseme kohta töesti parim saade, iga päev tahaks kordust näha.
meelega kallutatud9. september 2016, 10:48
huvitav, miks ÕL nopis välja ainult pooletoobiste kurjade inimeste ütlemisi,. kas loodab saada palju klikke
9. september 2016, 13:43
maamees9. september 2016, 10:44
Evelin võiks ka oma elust saate teha.Miks ta lõhkus abielu ja kuidas ta tütart kasvatab.On ikka eeskujuks tütrele.
9. september 2016, 10:56
issi on suurem eeskuju
ega medal ei tee sust jumalat9. september 2016, 10:44
jah kui oled halva iseloomuga siis lendab ka su oma laps kodunt välja ja ei suhtle 2 kuud . Perekond Uustalud säravad täies hiilguses ja saavad üksteisega hästi läbi ja jätkub soojust ka võõrastele .
enx9. september 2016, 10:41
Evelin on väga kenaks läinud ja saatejuhina sobib ka hästi ,aga see Eerika on kuidagi võlts ,heameelega kuulaks ka teise poole nüüd ära ikka tolle kellega Eerika kohut käima hakkab .
Teise poole?9. september 2016, 11:14
Ise loed ju iga päev artikleid Eerika alkoholilembusest, tütre kohta - kord on pulmad, siis jälle ei ole jne. Pealegi ütleb Eerika, et Sirli ISE ei ole meediale mingeid intervjuusid andnud.
Mis "teist poolt" sa veel kuulata tahad?
draamakuninganna9. september 2016, 11:35
Eerika ei suuda oma ainukesest lapsest lahti lasta ja seda alkolembust on ju ka Ene Veiksaar avalikult rääkinud ,kunagine elukaaslane
Siis Ene Veiksaar stuudiosse?9. september 2016, 11:50
Aga keda tema huvitab? Minu teada teeb ta Eestis raadios saateid.
Millal ta Hispaaniast ära tuli ja kuidas ta teab, et Eerika joodik on? Nii vist nimetatakse alkoholilembelisi inimesi.
_9. september 2016, 10:39
Saatejuht arvatavalt enne saate salvestamist terve öö magamata, sellest siis selline loppis välimus.
Kaja9. september 2016, 10:31
Kui saade ei müü, siis pesupesemine teles ei ole küll õige koht. Jätke noored rahule!!!! Korraks klõpsasin ja vaatasin, aga ei. TV3 on küll alla käinud, kui veel midagi vaadata, siis 7-sed ja padjaklubi. Kunagi ol eneseupitamise mage saade Kati Tootsil. Tundub, et TV3 on annabki leiba naistele, kel rong läinud ja kuulsusejanu suur.
sinu sõnad ka teiste kohta9. september 2016, 10:50
*Markogi enese eksponeerimine hakkab vastu. Igal sammul vaja ennast upitada ja edvistda,et ikka rohkem oma väärastunud ego toita. (Reikop)
ja Lensini9. september 2016, 10:50
*Kas kõik, mis peres toimub, peab siis avalikkuse ette tooma. See näib rohkem eputamisena (Lensin)
ja Liivi Uuskivi9. september 2016, 10:51
*Minule aga tundub see naine kuulsusejänus, tähelepanuvajaduses vaevleva koduperenaisena, kes siiski… (Liivi Uuskivi)
ja Aaslaidi9. september 2016, 10:52
* jumal tänatud ,et ei võitnud,no sellist eputist ei ole vaja maailma saata (Kristel Aaslaid)
ja Linna9. september 2016, 10:52
* Vanade kommunistide ja nende lapsukeste üles-haipimine (Reet Linna)
ja Kersna9. september 2016, 10:53
*Eputrillade aeg ja kõik müügiks . Ka oma haigused, vägev! (Kersna)
Kärsna veelkord9. september 2016, 10:54
*Milline eputrilla. Kõik eraelu lehte! Kohutav tähelepanuvajadus. Lapse kooliminekuks hinnaline kärakas- võru kombe elus hoidmine . Aastaid pettis noore tibinaga oma kauaaegset elukaaslast, keda mõnitas meedia vahendusel. (Kersna)
no kuule9. september 2016, 20:58
Padjaklubi? Pidev mingi jogurti reklaamimine, nalja muud pole kui purjus misha
no kuule9. september 2016, 21:02
Padjaklubi? Pidev mingi jogurti reklaamimine, nalja muud pole kui purjus misha
no kuule9. september 2016, 21:03
Padjaklubi? Pidev mingi jogurti reklaamimine, nalja muud pole kui purjus misha
Nii ta on9. september 2016, 10:31
Esiteks suur kisa ja siis tühjus.
Kõnedefektidega vananaise soigumine.
Evelin on tasemel (hea saade)9. september 2016, 10:30
Õigus on sellel ,kes räägib ,nüüd tuleks ka teinepool ära kuulata ,minumeelest mustab Eerika rohkem oma tütre uut perekonda (kuigi läbi rooside) Eerika on lihtsalt kade ei tütar kodunt välja lendas ,nii hea on ju tütre tugi vanadusel , ja rahad on otsas nüüd tuleb hakata tütre uue perekonnaga kohut käima . Haige värk!
blää-blää9. september 2016, 10:29
mittemidagi ytlev saade ja saatejuht absoluutne null !Nagu oligi arvata,pyyd ehtida ennast vööraste sulgedega,nagu Evelini puhul ikka.Inetu soeng ja kleit öudne !
noh9. september 2016, 11:08
ärge liiale minge, jutt on saatest mitte Evelini isikust, muidugi oli saade jama, kuid Evelini kleit kenaja soeng ok.
kas see oli 12. september 2016, 11:33
soeng? Kiilaspead saaks ka rohkem soenguks nimetada.
Kulla kaasmaalased , elage ise ja laske ka teistel elada .9. september 2016, 10:28
Saatel polnud häda midagi. Kui Evelin Ilves sarjaga jätkab täiustub ka saade. Siiralt edu talle.
9. september 2016, 10:24
Minu arvates ka nämmutati liiga kaua ühe teema ümber ,et selline musta pesu pesemine milleks ,saatel on veel kõvasti arenguruumi !
Põder9. september 2016, 10:22
Mis te kiunute. Loomulikult ei ole Evelin Anu Välba või Grete Lõbu tasemel saatejuht. Aga esimese korra kohta polnud paha etteaste. Küll ta areneb.
tigedikud9. september 2016, 10:59
parem käsi ei tea mida teeb vasak9. september 2016, 12:08
küll ta areneb.+14 -35
_
ei ei, MEIE ei luba
+1 -4
ants9. september 2016, 10:10
Moskiito9. september 2016, 10:55
Ei anna midagi,tahaks verd ja pisaraid.Ei taha kedagi ekraanil näha ei keedetult ega praetult,tahaks ainult õhata: oh laula ja hõiska,saime jälle kedagi maha teha,hammustada ja halvustada,oleme ju kommenaariumi-ümarlaud!
Peale sellist kündi9. september 2016, 11:02
Selle adraga enam ei künna.