Tele

Erika Salumäe: ma ei pea vajalikuks 17aastaselt abielluda ja sünnitada. Minu tütre pulm on sealpoolne äriprojekt (219)

LISA KOMMENTAAR

Katti13. september 2016, 23:44
Erika oleks pidanud oma tütart veidi varem kasvatama hakkama. Kui tütrel kõht ees on juba lootusetult hilja.Alaealiste vigade eest vastutavad nende vanemad. Sellise suure lärmi peale ei ole imestada,et noored Eestist jooksu panid,televisioon ja ajakirjandus,kõik on käiku lastud.Kas keegi noore tüdruku peale ka mõtleb või on tähtis ainult lugu?
Manfred11. september 2016, 08:58
Nende "koduste tütarlastega" juhtubki. On ju fakt, et näiteks Inglismaal ei tohi alaealine ilma saatjata 12. eluaastani, kusagil olla ega käia, sealt edasi aga - pooled teismelised plikad on rasedad, sest nad on nagu kotis hoitud ja vabadus paneb aju käärima.
Võimalikkus10. september 2016, 20:08
Tütar pidi ju väga kodune olema, kusagil ei käinud, aga omati jäi rasedaks ja sünnitab kuidas see võimalik on.
ninnu10. september 2016, 14:34
Tänapäeval peab igal 12 aastasel tüdrukul olema rasestumisvastased tabletid ja preservatiivid alati käekotis kaasas ja kasutamine selge.
kukulind10. september 2016, 10:55
Selle skandaali kontekstis oleks igati õiglane ka isadust tuvastada- kes siis ikkagi on Sirli issi, kas Erika juurest jaga lasknud Mart R. või äkki tõesti Rein K. kes nii lahkesti Erikat miljonitega toetas ja tahtis Erika medali Sirlile kinkida? Kui juba tõde, sis olgu tõde, mitte mingi äpardunud jutusaade.
pea-haigele10. september 2016, 14:41
10. september 2016, 16:08
Kukulind, sa oled ju tugevasti tuult saanud.
Jee10. september 2016, 08:46
Olen lihtne inimene Tartust, mitte kellegi sugulane. Põen depressiooni ja alaseljavalu. Unistan soojast merest, valudeta elust, natuke suuremast pensionist. Ma ei ühine Sirli uue pere mahatampijate leeriga. Hoopis Erika Salumäe tegi oma lapsest projekti, panustades 100% oma aega, raha tütrele, sest teal endal lapsepõlves selline hoolitsus puudus. Aga piiga tahtis pehmetest ahelatest vabaks. See on üksikema lapse saatus, et tal pole võimalust vendade-õdedega, isaga ja suguseltsiga koos kasvada ja enesekindlust saada. Enesekindlana ei tormaks ta esimese noormehe kaissu, kes talle armastusest jutustab.
Tabamata ime10. september 2016, 09:24
Me võime oma lastele ainult nõu anda. Mitte neid kohustama oma äranägemisi järgima. Igal on elu ja elu ülesanded. Tarkus on see kui osatakse neid täita.
Ja Erika. Ma ei ütleks, et noorena sünnitamine oleks vale. Vastupidi. Küll näed!
Kas siin emasid ka on?10. september 2016, 06:33
Kas teie laseksite mingil võõral perel oma tütre Taimaale sünnitama viia? Esmasünnitaja, teine keskkond, teine kliima ja tütrel epilepsia?
Kui ei, arge siis pead murdke, miks Eerika ei andnud luba abiellumiseks, mida alaealine vajab.
Lihtsalt praegu vastutab tema oma tütre eest.
Jee9. september 2016, 21:45
Gowry on youtube´i teinud mitu videot oma pere elust. Ausalt, ma kadestan neid päikeselisi inimesi, kes tunduvad lausa kuskil pidevas elurõõmukaifis olevat. Nii väga tahaks samamoodi muretult kulgeda. Gowry on kena kja ilusa ehaga, aga ta teeb selle nimel kõvasti trenni. Arvan, et see on Sirli saatus, et ta sinna perre sattus ja tunneb end seal turvaliselt.
väga tore pere10. september 2016, 00:33
Hm10. september 2016, 00:41
See kiidulakud tuleb vist pere ja sõprade poolt, ehk nende endigi?
Tore pere jah10. september 2016, 18:21
Annab Sirli nimel intervjuusid!
Urmas9. september 2016, 19:51
Ega Erika ei peagi...
Kas ta tahab, et tütar on ta ori ja teeb kõike mida ta dikteerib?
Ummile9. september 2016, 20:24
Parem kui ämmad-äiad seda teevad,eks?
tundub,et see alaealine vägistati ja tehti talle titt10. september 2016, 11:43
lihtsalt reklaami huvides. Ainult omakasu nimel.
Urmas,mulle meeldiks kui teie omastel läheb sama hästi kui sel haigel sedapsi naisterahval, et teie omi kasutataks ka ära.
krt9. september 2016, 19:22
see mingi saade, inimeste isikliku elu lahkamine-ja pealegi oskamatult ja pudistades, sellest perest mitmeid artikleid ja nüüd saade ka veel, absoluutne jama.
gerli uustalu hobuselood9. september 2016, 18:34
Uustaludest10. september 2016, 14:42
Miks minus,mis sel lool viga on, tore lugu ju!
lastekodu9. september 2016, 18:17
Lastekodu lapsest ei saa kunagi normaalset inimest.
kah lastekodulaps9. september 2016, 18:39
Kus ebanormaalsust näed,mind pole küll keegi hullumajja pannud?
9. september 2016, 19:28
sa lastekodu ära võta kõike enda järgi
sinust ei saanud, ok. halvad geenid. süüdista vanemaid.
ah et lastekodus kasvanud inimesed tuleb KÕIK panna hullumajja ??10. september 2016, 11:49
kas poleks teil meeldivam kasutada neid hoopis oma laborites hiirte asemele.
Kenad inimesed viskavad oma tatikad ja tõprad kus seda ja teist,sest neil on oma elu.Oma ilus ja õige elu.
Niimoodi vihata hüljatuid võib küll ainult lenini enda kasvandik,nõukogude kommunismiehitaja.
10. september 2016, 16:12
No ära nüüd nii suurelt ka mõtle, sellist soga ajab suust välja lihtsalt loll inimene, mingit Lenini õpetust pole siin vaja.
Memm9. september 2016, 17:21
Las mees teeb lapsest ikka ausa naise mis see Erika tagantjärgi targutab.On tital sünnitunnistusel õige perenimi ja isa -ema.Noored ootavad aasta ja saavadki ilma Erikata abielluda.See on ikka kius ja jonn Erika Salumäe poolt.
75 Kas emasüdant tuuned sa,9. september 2016, 17:16
nii õrn,nii kindel ,muutmata,ta sinu rõõmust rõõmu näeb ,su õnnetusest osa saab...Kellele ei ole teismelised lapsed hinge sülitanud,tõstke käsi! Elus vahetuvad mehed ja sõbrad.ainult ema jääb lapse kõrvale ja andestab talle kõik tehtud hingevalu.Küllap mõistab seda lõpuks ka laps.
seda küll,9. september 2016, 19:21
aga egas ema pärast saa inimene elu elamata jätta.
Mis siin andestada on? Jah, ta alustas täiskasvanu elu liiga vara...no ikka juhtub, aga see pole kuitegu ega reetmine, mida andestama peab. Eks ta ikka meelehärmi ja muret valmista, aga emasüda saab sellest üle. Selleks emad ongi, et lapsi toetada ja armastada, et lastel omakorda oleks soojust-armastust ja jõudu kõik omad lapsed jalule kasvatada koolitada ja väga soojalt armastada, et seda soojust kogu edasiseks eluks ning järglastele edasiandmiseks jaguks.
Ei tasu nii egoist olla, et oma lapse täiskasvanuks saamist hingesülitamiseks pidada ja solvuda. Siin tekib küsimus, kas on siiski tegemist emasüdamega või kõigest egoismiga?
Erika,9. september 2016, 17:10
Kõik on õige, aga teisalt: kui tüdruk juba on rase, siis on ju ikkagi vaja 17-selt sünnitada ja parem oleks ka, kui laps sünniks perekonda, s.t. õigem oleks ju ka abielluda!
See targutamine ei muuda enam asja. Kui teismeliste seximist ei taunita, siis ei saa ju ka loota, et ei järgne rasestumist ja sünnitamist alaealisena. Kui tüdruk on tubli, lõpetab ta ka lapse kõrvalt kooli(d) ära!
To 17:1010. september 2016, 00:21
Saad ikkaa ru, et see nende nn abielu ei olegi ametlik?
Kaua võib!9. september 2016, 16:19
Isehakanud psühholoog Mc9. september 2016, 16:07
Liifa dominantne lapsevanem. Inimesed on erinevad. Tütar pole vist terve elu tohtinud teha seda, mida ta tahab, vaid see on lõrvale heidetud ja peab tegema seda, mida ema tahab. Ma ei räägi jõuga keelamisest, vaid suhtumine ja kõik alateadlik kõnemaneer, kasvatus jne ning laps tunneb, et selleks, et kodus edukas olla ja hakkama saada, peab ema soovidele ja tõekspidamistele alluma. Sest muidu on probleem, karistused, loengupidamaine, tagajärjed ja laps on vanema-lapse suhtes nõrgem pool. Selleks, et kodus ellu jääda, on ta pidanud kohanema selle eluga, kus tema soovid on alla surutud ja ema teab paremini. Ta ei oskagi *ise otsustada*, mis tema elu jaoks parem on, sest teda pole selleks õpetatud, teda on õpetatud alluma. Ning praegusel juhul on loomulik, et lihtsalt vahetas ühe otsustaja teise vastu. Ema asemel kontrollib ja võtab tema eest vastu nüüd otsuseid ta uus pere. Emale lihtsalt ei meeldi kontrolli kaotada.
Ema9. september 2016, 22:46
Hea,et pääses domineeriva ja kibestunud Erika käest päikese kätte.
Blondiin9. september 2016, 13:57
Tahaks mõnikord inimestele öelda,et saage suureks - kõik ei keerle ainult ümber teie isiksuse.Ei keerle kogu maailm ainult teie ümber. Aga sellest ma küll aru ei saa,et kui lapse isa tahab ametlikult lapse eest vastutust võtta, mis peaks lapse vanaemal selle vastu olema või on see omamoodi kius või kadedus või tagasitegemine et ise oma lapse pidi üksinda üles kasvatama,las teised saavad samu raskusi tunda. Kindlasti ei soovinud Erika sellist tulemust,aga hetkel sellised mõtted ja tunded.
9. september 2016, 13:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
9. september 2016, 14:01
See on ju ammu teada, et ÕL kommentaariumis käivad oma arvamust avaldamas ja teistele moraali lugemas kõige veatumad, õilsamad ja eksimatumad inimesed meie seast.Nemad teavad täpselt, kuidas keegi elama peab.
to 13. 519. september 2016, 14:53
Ma küll haige kannatanud naise nägu ei näe.
Täies elujõus jõulise naise nägu on.
Hallllooo9. september 2016, 15:37
Milline see joodiku nägu on.No vist jah need tõelised alkassid on näost tunda.On nii mõnigi maas lamav inimene sellepärast ära surnud,et teda peeti joodikuks.Kuid tegelikult vajas inimene kiiret arstiabi või hoopis astmarohu ampulli taskust.Aga rahva arvamus,maas pikali ja joodik kohe.
Kroonika 5.08.2002 : Isa, kus sa oled?9. september 2016, 12:29
Isa Mart Rõuk (33), kes enne lapse sündi pere juurest sääred tegi, pole tänaseni järeltulija vastu huvi tundnud
Spordis võitja aga elus kaotaja 9. september 2016, 11:47
Alles aasta tagasi süüdistas Eerika Ene Veiksaart ,et too olevat teda ära kasutanud ja petnud ? Ene Veiksaar aga Eerikad vägivallas ja alkoholilembuses. Nii et kõik kes Eerikaga kokku puutuvad kasutavad teda ära?
miks siis nii mõttetult9. september 2016, 12:19
elu ongi kaotusprotsess, keegi ei lahku võitjana, isegi ÕL kommentaator võiks seda mõista. lihtsalt mõnel ON mõningased võidud, vähemad suuremad, teisel 'NETU' , KOMMENTEERIB SIISKI.
mõttetus9. september 2016, 11:32
kilk ei ole sirli isa9. september 2016, 11:27
5.08.2002 Isa, kus sa oled?9. september 2016, 12:25
Isa Mart Rõuk (33), kes enne lapse sündi pere juurest sääred tegi, pole tänaseni järeltulija vastu huvi tundnud . . .
oioii,aga ema ?9. september 2016, 15:59
Ohhsajutt ,isa oli siis kui tütar sündis 16 !??!
9. september 2016, 19:30
sa oi oled ikka puhta soe peast
Kui Lensin9. september 2016, 11:24
teeks oma saate oleks saates vastaspool ja rahvas saaks teada nende versiooni ja nii loputult kedradakse seda teemat Loomulikult on Erikal hing haige kellel ei oleks kui su ainus laps keerab sulle selja Arvan et selle uue ilmakodanikuga tuleb ka palju sehkendusi meedias kui juba avaldadakse temast ultraheli pilte mis siis veel hiljem saab? Erikale soovitan see aeg rahulikult ule elada ja oodata millal Sirli koju tuleb ja seda ta teeb nagunii
sellise9. september 2016, 11:23
kõnedefektiga saatejuhti on ebameeldiv kuulata, kogu saade oli nämmutamine Salumäe perest---asjadest mis ajakirjanduses kordi ilmunud, polnud midagi huvitavat, mõttetu mulin.
9. september 2016, 15:42
Uus reaalsus ongi puuetega inimeste ekraanile toppimine, ka teistes riikides.Õnneks ei pea seda vaatama.
11.2315. september 2016, 10:34
sul on ajudefekt,mida te suplete kollases meedias,saade 10-ndal kohal.vaadake ja kommenteerige 1-5-nda omi või rääkige kodus kassile oma loba.
Saatejuht9. september 2016, 11:03
Ma ei ole kunagi proua Ilvest rääkimas kuulnud, pole juhust olnud. Nüüd teda kuulates tabas mind väike üllatus, kas Evelinil on kõnedefekt? Tema sõnadest on pahatihti raske aru saada, peab hoolega kuulama. See vist ongi põhjus miks Evelin on läbi aastate figureerinud rohkem kirjutavas meedias.
naine9. september 2016, 10:50
kakskümmend minutit suutsin vaadata,siis tekkis tunne,et mind peetakse lolliks.Saates käis ainult üks musta pesu pesemine-kes? kellega ja kus ? Tühisisu küsimused,eraelus sorkimine.Kas tõesti on meie riik harimatuid inimesi täis ? Normaalne inimene ei suuda ju seda saadet vaadata, lihtsalt maksumaksja raha kulutamine.Väga masendav.
see9. september 2016, 13:31
ongi selline saade,nn. musta pesu pesemine. Oled normaalne või ebanormaalne, keegi ei sunni sind vaatama.
naisele9. september 2016, 13:55
Ega sa ometi ennast normaalseks pea?
Nõus9. september 2016, 13:46
Erika Salumäelt oleks võinud kogu selle tunni jooksul küsida kümneid huvitavaid küsimusi kuid kahjuks olid kõik ainult ühte väravasse, tütre eraelust. Kahju, rohkem saadet ei vaata.
Malle9. september 2016, 10:38
Erika on naine,kes ei tea,mis on perekond.Tal see kogemus puudub täielikult.Ju ta soovib ka oma tütrele sellist saatust.
10:38-le9. september 2016, 10:56
Miks ta ei tea,kui tal oli perekond täitsa olema.Nad on surnud nüüd,need,kes ta lapsendasid.
no9. september 2016, 12:41
mingi kogemus peaks olema, figureeris ju ise vahepeal perekonnanime Fisker all.
aga vot meie ajal oli ikka.......9. september 2016, 10:25
Oh mis nüüd viga moraali-muster-ema mängida ..aga oma tehtuid vigu ei taha keegi tunnistada ,laps oleks justkui eraomand .
9. september 2016, 10:36
Kust sa sededa võtsid, et tema ei ole tunnistanud? Aga seaduse silmis laps on laps vaatamata sinu arvamusele
Aga...9. september 2016, 10:22
reklaamiti mõni aeg tagasi, et avasaates on külaliseks Evelini eksabikaasa Lambot. Kas see mees pani vahepeal veto peale. Hiljem reklaamis meedia juba Erikat. Lambotist pole kusagil enam poole sõnagagi juttu. Või tuleb ta mõnel järgmisel korral?
Noa aga avasaate kohta niipalju, et vast järgmisel korral on saatejuht juba loomulikum ja vabam. Praegu oli kergelt kramplik olek ja mõjus liiga päheõpitud teksti ettelugemisega.
Kummitama jäi ka see, et selles loos on tegelikult veel miski väga sügav ja kurb tõsiasi, mida avalikkuse ette ei tooda.
9. september 2016, 10:37
esimene vasikas aia taha
L9. september 2016, 10:16
Kelleks Erika ennast peab, et tema nime ära kasutatakse. Kuna olümpiasära enam pole on vaja ennast igasuguste skandaalidega jälle meediasse tooma. Alles oli kui ta oma äripartneriga skandaalis oli. Kui ta ise seda asja suureks puhunud ei oleks ei oleks sellest praegu meedias sellist lärmi.
To L9. september 2016, 13:03
Palju sa sellest "rõivaimpeeriumist" teaksid kui seal Salumäe nimi pidevalt ei figureeriks?
RM9. september 2016, 16:41
Väga õige küsimus. Mina polnud sellest impeeriumist enne kuulnudki. Seoses selle abieluga nüüd on nad aga tõusnud superstaaride staatusesse, Mingil ajal oli mitu "Kroonikat" järjest nende pereelu kajastamist täis. Ja mitte mingid lühikesed nupukesed vaid lausa poole ajakirja pikkused lood. Selle pere jaoks oli kohe kindlalt nende poja "abielu" Erika tütrega selleks stardiplatvormiks, mis nad kuulsuse orbiidile lennutas.
väga tundub9. september 2016, 10:16
et on keegi kes on väiklane ja labane ning mingi isikliku kättemaksu huvides lisab kollase meedia kaudu pidevalt negatiivseid uudiseid
Erika jättis väga normaalse ja aruka ema mulje kes oma tütart armastab
9. september 2016, 10:38
Erika pärast ma jai kuulama- sorav, vaba ja emotsiaalne jutt
Vuffa9. september 2016, 10:14
Mis mõtet on juba nämmutatud "uudist" edasi nämmutada? Inimeste isiklik elu jäägugi isiklikuks. Aga härra Kilk jättis üllatavalt asjaliku mulje.
Anna9. september 2016, 10:11
Tegelikult on lugu väga kurb. Mäletan kui Erika oma last ootas ja kui ta sünnitas- lehed kirjutasid sellest palju. Ise sain paar kuud hiljem tütre, ehk sellepärast ongi kõik nii selgelt meeles. Ikka jälgid seda, kes samas olukorras.
Sa koolitad ja teed kõik, et lapsel elus hästi läheb ja ta koperdab noormehe otsa, kes ei pea haridust
mitte millekski. Minu meelest on tehtud täielik ajupesu Erika lapsele ja sellest on jube kahju.
nii9. september 2016, 14:31
Täpselt minu mõte! Erikal õiged põhimõtted - kõigepealt haridus, siis pere loomine. Ohverdas oma kuldmedali, et tütar jätkaks õpinguid, tütar vilistas sellele. Kurb!
mäletaja9. september 2016, 16:12
Nooo ... oma medalid müüs ta ju OMA tervise parandamiseks ja eile juba sokutas vaikselt selle sisse ,et lapse tervisele oli vaja , ähhh jutt või asi ,usu ainult
Krõõt9. september 2016, 17:25
Abielu ikka õpinguid ei sega.Titt on juba valmis.Aga titegi kõrvalt õpitud.
Anna10. september 2016, 10:34
Jah on tõesti laste kõrvalt ennegi õpitud. Aga selles peres, kuhu Sirli läks, ei väärtustata üldse koolis käimist. Neile on tähtis vaid elukool- nii on nad ise öelnud ju. Kui perepojalgi on kool pooleli- no võid isegi arvata, et see pole mitte lapse pärast pooleli jäänud, vaid põhimõtte pärast. Milleks haridust!!??
WV9. september 2016, 10:08
täiesti haige on sellest kirjutada ja saadet teha ..et tähelepanu saada ..mull on täiesti suva nii Erikast kui ka tema tütre elukäigust
toWV9. september 2016, 13:58
Mull, mull, mulll, sull, sull, sull... "Mull" ka suva, et "sull" suva on.
Kylli9. september 2016, 18:34
Eks vaadanud siis midagi muud..
Kylli9. september 2016, 18:37
Eks vaadanud siis midagi muud.
No9. september 2016, 10:08
küll Evelin säras! Igas mõtte kollaselt! Kui palju ta oma oskamatuses ja soovis supernoovana särada Erikale haiget tegi,teab ainult Erika! Minule sai seda sära esimese korraga küllalt,enam ei soovi vaadata!
siiami elevantidele9. september 2016, 10:22
Vaatasin praegu saadet järele.Negatiivsus teismelise-ajulistes kommides ajas juba huvi suureks.Saade oli üllatavalt korda läinud! Kõik oli suurepärane, polnud mingit ülepakkumist,edvistamist ega kohmitsemist. Sujus,oli vaadatav,kõlbab eetrisse 99%. Ma ei saa aru inimestest,kes käivad ja tuustivad siin kommentaariumis ja otsivad oma suuhaigusele süljekaussi---minge siit kurgupuhastamise sülgamissümfoonialt psühholoogile ja ravige oma kurjust !
10:229. september 2016, 10:45
vähe lootust, see on nende argipäev, emapiimaga saadud kombe, päevast päeva, aastast aastasse, kusjuures nimi pole oluline, sõimata saavad kõik, olgu ta Ilves, Salumäe, Kaljurand, Padar, Vilgats, Šmigun, Veerpalu, Veesaar, Lensin jne, isegi surnud saavad oma jagu
ja mida9. september 2016, 10:03
kogu asjast arvab Sirli eostaja!?
Mina9. september 2016, 10:02
Kui Erika võttis selle noormehe oma perre mõneks ajaks elama ja nägi noorte intiimsemaks muutuvaid suhteid, siis oleks ikka pidanud tütrele andma nõu kuidas hoida ära soovimatut rasedust. Pealegi veel kui tütar polnud eriti varem teiste noortega väljas käinud ja nn. "ilma näinud". Ja nüüd kategooriliselt keelab abiellumast kui tütar juba niigi rase ja siis oleks ikka kindlam kui tal oleks juba päris perekond ümber. Nüüd on hilja midagi käskida ja keelata.
olid ajad9. september 2016, 10:14
Põhimõtteline küsimus. Et poleks pärast ütlemist: ema,miks sa seda lubasid? Niiviisi küsisin oma emalt mina,kes ma abiellusin 17-aastaselt ja rasedana.
Tai sünnitus9. september 2016, 10:35
pani mõtlema ja vist isegi püüaks veel kuidagi vähemalt seda lõunamaist meditsiini vältida.
mulle meeldis Erika väide, oodake paar kuud ja annate ise allkirjad, mina seda allkirja anda ei taha, selles on iva.
teine9. september 2016, 09:56
pere kaupleb siis vist kasutatud jalgratastega, et oleks võimalik Salumäe kuulsust ära kasutada
no mis9. september 2016, 09:48
Erika Salumäe on hingemures väga kõhnaks jäänud, eks lapse äraminek teinud seda. Ta lootis sõbralikku suurt peret leida oma lapsele aga seal vaid mingi kunstlik ämm enda egoga . Levitavad kuulsa inimese lapse kõhubeebi pilte internetis, no see on juba väga ebaloomulik tegu ja vajab seaduse ette minemist...Nii ei saa, anna kohtusse.
Kristiina.9. september 2016, 22:00
Kõhupildi levitamine küll midagi erilist pole. Igaühe enda asi mis piltidega teeb. Erikas pettunud. Mina veel arvasin,et raviks ja lõikusteks. EI oli vaja eliitkooli tütrele peale suruda. Ma olen sama läbi elanud ja saage aru,et hea haridus ja peen amet pole igaühe unistus. Kutsekas on ka kool.
l9. september 2016, 09:46
medalite müügi põhjus oli hoopis tütre koolimaks, mitte seljaop nagu salumäe ütles, ei ole ilus valetada, kilk pidi medalid salumäe tütrele kinkima, on ikka hea "onu".
Julie9. september 2016, 09:09
Juhan.9. september 2016, 09:05
Söögi alla, söögi peale ja söögi vahele reklaam "olge seksikad" küsimus kuidas olla seksikas ilma seksita. Kui palju lapsi siis seleta vot ivan turatsok kak lopnul kalbatsok vot malanje posle vasevo palaskanje jne.
Juhanile9. september 2016, 09:27
Aga leia muid alternatiive, kuidas oma aega sisustada. Ei pea lehel olema, lugema ega kommenteerima.
P.K.9. september 2016, 08:58
Küll te näete, et kui laps on sündinud, siis lööb Gowride pere Sirli nelja tuule poole minema - ilma lapseta. Keha on oma ülesande täitnud - olla surrogaatema lapsele, keda enda omaks peab Gowri-ÄMM.
9. september 2016, 09:43
käis sama mõte peast äbi
Oleg9. september 2016, 08:23
Vaadake Kilgi ja Sirli näojooni.Nii palju sarnasusi.Peaksi ikka pime olema et aru saada kes isa on.
IRW9. september 2016, 08:34
sarnasus on tõest hämmastav,,,hakka või juhustesse elus uskuma!!
9. september 2016, 08:51
IRW, ära aja segast.
9. september 2016, 08:39
Oled sa näinud Sirli ja tema pärisisa näojooni? Seal sarnasust ikka tunduvalt rohkem kui Kilgil.
olen näinud9. september 2016, 09:11
seal pole midagi sarnast
09:11-le9. september 2016, 10:25
Vaata uuesti,pildid on isegi google.
T9. september 2016, 10:27
...mõtlesin saadet vaadates täpselt sama, et Kilk ongi Sirli isa
miks sa totu Tei googelda . . . ?9. september 2016, 11:21
ja hakkad Kilgile 9.last peale suruma . . . ?ÕL aastal 2009 : "Erika räägib tütar Sirli sünnist ja tema isast, kes polnud lapse tulekuks valmis ja lõi hiljem pere teise naisega. Varsti kümneseks saava Sirli isa Mart Rõuk tunnistab raamatus, et pole tütart veel näinudki. Tahaks küll, kuid pole tihanud . . . "
kolja9. september 2016, 08:20
Kes vahetab oma 17 aastat kaasas käinud eesnime ära? Wtf nagu? Ise olen kolja till i die and proud of it!!
jess9. september 2016, 09:38
kolja till, die and be proud of it!
9. september 2016, 07:53
ja mis siis sellest, kui lahku lähevad! Vähemalt pole tütar tüdrukuna last kandnud ega laps vallaslapsena sündinud! Mõlemad tahavad abielluda, ise lapseootel - mis see õigeks pidamine siin enam paremaks teeb, ei saa Erika mõttest aru. Loode jääbki sündi ootama, kuini ema 18 aastat täis või?! Vägikaikavedu ja tütrele koha kättenäitamine, ei muud see mitu korda toonitatud armastus!
//Oot, 9. september 2016, 08:27
kuismoodi pole, kui ei ole abielus?
Sirlile9. september 2016, 07:52
Kui Uustalude perepoeg oleks lapse teinud suvalisele Marile või Anule ei räägiks keegi nende perekonnast ja rõivaärist. Enamus eestlaseid ei teakski Uustalu perest midagi. Aga kuna Erika Salumäe on Sirli ema, siis on ju hea kuulsa nime peal liugu lasta ja rõivaäri promoda.
Me teeme kõik elus vigu aga ma väga loodan, et Erika ja tema tütar saavad uuesti kokku ja saavad silmast silma rääkida, mitte meedia vahendusel. Erika nägi saates väga halb välja. Loodan, et tal ei ole mingit tõsist haigust Oleks kahju, kui Sirli oma emaga alles siis kontakti sooviba leida, kui ema enam pole. Sirli palun võta oma emaga ühendust ja rääkige asjad selgeks.
kaunis Dila9. september 2016, 08:20
Abielludes päriks ju pool impeeriumit ja sellest ka oligarhide suur tunnustusvajadus oma pärijaile!
rätsepmeister Kiir9. september 2016, 11:45
"Impeerium", mitte impeerium.
Rätsepatöökoda ei anna impeeriumi mõõtu kuidagi välja.
ERIKA pea vastu!9. september 2016, 07:22
Kui kõiksee läbi saab,saad lõpuks koju ja ei pea seal vangis kükitama!
Julie9. september 2016, 09:16
Erika jääbki tüdrukut ootama,sest ise ta selle ämblikuvõrgu koonud,mida Sirli ei andesta talle kunagi.
09:16-le9. september 2016, 11:03
Kuule ämblik,sa oled kõvasti niiti laenanud!
vanaema9. september 2016, 07:22
Erika,sa ei pea seda vajalikuks küll,aga see nii ju on ja laps tulemas.Kas on mõtet takistada.Mina laseks küll tütrel abielluda.On ütelus,et omad vitsad peksavad.Las proovib selle pereelu ära.Eks aeg näitab,kas tütar tegi õige otsuse või ei.Ja Evelinile nii palju,et sinul tütar kasvamas ja ei tea sa veel midagi,mis rõõmud või mured sind ees ootavad.Kas tahad ka,et sinu tütre elu telekas lahatakse.Vaata parem ise oma elu ja lahka seda.Kas oled midagi ka selles õigesti teinud,et võiksid oma tütrele eeskujuks olla.
hm9. september 2016, 07:41
Küll siis abiellub kui täiskasvanuks saab. Juttude järgi ju nii suur armastus, et kestab igavesti. Irv.
pere9. september 2016, 08:24
Kui abiellub ja pere lõpuks leiab, et see tüdruk, kel on samuti teatud haigus ja nimi enam ei too sellist kuulsust mida nad lootsid ja poeg leiab kelleki teise siis on raskem lahku minna. Pigem oodaku abiellumisega. Kui tüdruk abiellub on see pere seotud tuntud kuulsuse nimega alatiseks. Nad teevad oma käitumisega ainult selle nimele halba. Head ei ole midagi. Last saab ka kasvatada ilma abieluta ja eks aeg näitab peale lapse sündi mis toimuma hakkab. Praegu on näha, et tahetakse kuulsaks saada teise nime arvel. Jah juba seda on, kuid paraku negatiivses mõttes. Kahju noorest tüdrukust, et sattus mingite usufanaatikute sekka. See pere ise ka ei tea mida teevad ja nad ei saa aru, et trambivad ise oma nime porri. Pigem arvan samuti, et oleks suvaline tavaline neiu, kellel ei ole kuulsa inimese nimi ja pole järeltulija siis vaevalt, et see neiu oleks olnud neile pojale kasulik. Pigem otsiti ja leiti ja kohe laps vaja valmis treida. Selle pere käitumine ja tegemised ei ole kuidagi normaalne ja on noorele tüdrukule ebatervislik. Aga eks aeg näitab. Võib olla on taas ema juures varem, kui oskame arvata. Aeg näitab ja neiu saab vanemaks ja ehk näeb siis mis tema ümber toimub.
pensionär9. september 2016, 09:27
Mul on tütar ,kel sama haigus ja omab perekonda ja oleks kena,kui sa siin - pere- nime all ei esineks. Vaata kuidas sul endal peres lood on.
agnes9. september 2016, 11:10
saaks ehk hiljem 9. september 2016, 11:12
midagi päridagi - praegu ikkagi täiesti võõras inimene seal peres . ..:((
titt juba tulemas,9. september 2016, 07:12
mis sa enam põksid vastu.
ÕNNELIK 9. september 2016, 07:04
oska rõõmu tunda sellest, mis on., Sul on tulemas väike armas lapselaps, tal on toredad noored , armunud vanemad, Ela hetkedes ja ära riku tänast päeva ! Homne võib olla halb inimesest sõltumata . Seega, hinda seda, mis olemas!
järjekordne seebikas käima lükatud9. september 2016, 06:59
et teleekraani ja meedias pesta perekonna musta pesu, on ikka tase küll!
*et teleekraani ja meedias* 9. september 2016, 07:04
= et teleekraanil ja meedias
.9. september 2016, 07:33
Aga, oi, kui hää oli tereri ees istuda!
to . / 07:33, 9. sept 20169. september 2016, 09:26
Aga ei olnud hää teleri ees istuda!, sest Erika oli võlts, otsis eneseõigustust, jääb mulje, et kui olümpiakuulsus hääbub, tuleb hakata seebika kuulsust tootma, juba nagu Värnik.
To 09:2610. september 2016, 00:40
Erika sundis tütart rasestuma, et kuulsust saada? Kallis kommentaator, ära enam peale võta... Erika ei saanud seda kuulsust kuidagi ise tekitada
miks ma ei imesta9. september 2016, 09:06
Tõesti vastik ja Erika on juba oma tütre kaodanud. Et saavutada ema-tütre head vahekorda ,läheb kaua aega ja kui seda üldse saab olema. Eks sa Erika oled ka ise süüdi ,kui võtsid poisi enda juurde elama, faktiliselt aitasid isegi kaasa , nii et , leppige nüüd mõlemad perekonnad enne lapse sündi ja tehke ühed korralikud ja õiged pulmad enne tita sündi ära.
no rasestuda9. september 2016, 11:09
oleks saand ka mujal-kasvõi vabas looduses . . . :((
müüs medalid9. september 2016, 06:34
et kooliraha maksta,kuid sai hoopis tite?...näedsiis kuidas armastus võib kõik rikkuda ja kellel on oma teed.
Erika mõtleb üle...elu on palju lihtsam..
see põgenemine soojale maale ja tõmblemine sinna tänna näitab probleeme inimeses endas...
iga inimlaps vajab kodu ja selle eest põgenetaksegi,ning sellest ka kõigil neil puudus.
Haha9. september 2016, 06:41
Nii armas, laps on üks suur promo. Kuulsa olümpiavõitja tütrele titt taha ja juba saabki võimaluse enda pere ja rõivaäri kroonikas tutvustada. Natuke liiga hea, et tõsi olla. Kooliraha maksis aga kaotas tütre, tütar sünnitab kuskil taimaal kuna ämma puhkus on ju prioriteet nr 1, iga aastane taditsioon neil. Ämm kindlasti blokeerib Erika osaluse sünnitusel ära. Lisaks see pere töötleb Erika tütart päris korralikult, nimetati ju oma ema alkohoolikuks lausa, mis ei osutu tõeks. Erikal on õigus olla nördinud. Ja haridus on oluline, sellel poisil on ainult põhiharidus, ise 21 aastane, teeb tittesid, tantsib hispaanias sambat ja koik on nagu lill. Normaalne
münt9. september 2016, 09:55
Lubas ju ära keelata Tais sünnitamise !?? kuidas küll , paneb pihu ette või , kõva mutt ikka edasi ... kord oli enda raviks vaja medaleid müüa ja nüüd oli juba l a p s e raviks vaja müüa !?? igav jutt ja enese upitamine ei muud ,ta juba ammu unustatud ,,kuulsus,, .
kuidas-kuidas9. september 2016, 10:37
ta saab ju taisse reisi ära keelata alaealisele, juhm.
EVELINI SAADE OLI VÄGA HEA9. september 2016, 06:26
JA ARMAS ERIKA SALUMÄE OLI KA VGA ARMAS OMA SÜDAMEVALUS,KAHJU, ET MA EI TUNNE ISIKLIKULT ERIKAT,SAAKSIN TEDA AIDATA,IGALJUHUL KALLIS ERIKA, USU, ET KÕIK KULGEVB HÄSTI,AGA SÜNNITAMA TÜTART SINNA PILUKATE MAALE KÜLL EI TOHI MINNA.
9. september 2016, 07:05
sa rahune nüüd natuke maha ja õpi väikesed tähed ka selgeks.
9. september 2016, 08:59
Kas sa ei saanud sellepärast, et suurte tähtedega kirjutatud, aru, mis kommentaaris öeldi? Või on sulle oluline vaid see, et vinguda saaks?
Ohjah9. september 2016, 05:59
Sain juba kohe alguses aru, et midagi siin loos ei klapi. Minuarvates tundub see Gowri pere jutt natukene ebasiiras, usun Erika versiooni paremini. Ainult jutust ei piisa, inimeste käitumine, olek ja silmavaade reedavad kes räägib tõde ja kes mitte. Ta tütar on sellest noormehest nii lummatud, et ei oska enam mõeldagi. Minul oleks süümepiinad, kui ema oleks oma medalid maha müünud ja siis tütar ei lõpeta isegi kooli ära ja hüppab esimese poisiga linade vahele hullama ja tittesid treima. Lõpetagu kool parem ära, tal pole ju isegi keskharidust veel käes. Lisaks minuarvates on masendav nii noorelt emaks saada, 16--17 aastane peaks sopradega kokku saama, koolis kaima, hobidega tegelema ja ema aitama mitte suure kõhuga olema ja mähkmeid vahetama..iga asi omal ajal, tal on ju aega nende laste tegemiseks küllalt. Ja asi ei ole mitte ainult noorelt emaks saamises vaid selles, et nad on selle poisiga(kellel on ka ainult põhiharidus, olles ise 21 aastane) nii lühikest aega koos olnud, mõned kuud ja laps juba, abielu?? Erikast on kahju, ise jagan temaga sama arvamust, et tore kui on poissõber aga laps, abielu? Lisaks haridus on väga oluline, mida teevad kaks põhiharidusega noort? Kui rõiväri ei võta vedu? Ole tugev, Erika.
Mari9. september 2016, 07:38
Gowri Gerlit tean pealiskaudselt ja juba see mulje on , et ta on vaga mitte siiras inimene. Ainult kasu peal.
NB!9. september 2016, 20:51
Kui Eerika turel oleks kodus hea olnud, poleks ta haigestunud
hallo,9. september 2016, 02:48
Mulle tundub, et see lugu on veelgi lihtsam kui rõivatöösturi äriprojekt. Üks teismeline poiss tegi alaealisele tite: tema vanemad üritavad lugu võimalukult elegantselt lahendada.
Aga et üks ämm tulevase minia sünnitusse sekkub, on minu arvates tõesti lubamatu ja halvaendeline.
to hallo11. september 2016, 21:24
Kus tüdruk ise oli, kui talle last tehti ? Ise ei olnud juures ?
Kuidas saab kellelegi last teha, kui tegu vägistamisega ei ole ?
luts9. september 2016, 02:48
mis koolist käib jutt? kas see on kuskil Londoni lähistel?
Kuuuurija9. september 2016, 01:42
"Erika Salumäe: ma ei pea vajalikuks 17aastaselt abielluda ja sünnitada."
Ma ei pea seda Erika Salumäe puhul enam võimalikukski, sest 17aastane ollakse vaid üks kord elus ja Erika jaoks on see kord juba möödas.
lihtsalt õnne võiks üks ema soovida9. september 2016, 06:53
9. september 2016, 09:02
Kuuuurija, kas midagi muud ei osanud kirjutada?
MP9. september 2016, 01:29
Siiani kaitsesin Evelini, aga pärast SELLISE teema valimist saatesse, hakkides läbi raseda tutre elu, aravn, et köik, mis ta inimestelt sai, oli mingil tasemel ära teenitud...Sellist teemat ules vötta ja arutada raseda noore tudruku elu, on ebaeetiline. Ja tutre suhtes alatu.
To MP9. september 2016, 06:06
Olen vastupidisel arvamusel. Erika sai suu puhtaks rääkida ja peale tütre ämma pere poolt peale surutud laimu on tal ka õigus sõna sekka öelda. See Gowri pere tundus algusest peale ebasiiras ja võlts. Inimeste silmavaade, olek ja käitumine reedab päris palju ja minuarvates on Erikal kõiges õigus. See rase noor tüdruk lasi enda värvikatele pulmadele meedia fotograafid, lisaks saatis meediale veel enda ultraheli pildi. Kui sa tahad meedias esineda, siis pead arvestama ka tähelepanuga, ebaeetiline on oma ema kes on teda nii palju aidanud ja toetanud avalikult meedias laimata ja alkohoolikuks kutsuda. Häbematu, isegi kui Gowri pere need sõnad Sirlile suhu panid siis ikkagi, missugune tütar teeb nii? Erika on oma tütrele nii palju andnud ja mida ta vastutasuks teeb? Kutsub ema alkohoolikuks mida ta pole. Minuarvates on ebaeetiline oma armastavat ema vale laimuga meedias solvata. Kui see tüdruk linade vahel oskab olla ja suurte inimeste asju teha oskab ka kriitikaga toime tulla, see on minu arvamus. Arvasin, et Erikal on normaalne tütar, aga esimese armumisega täielikult ära keeranud...Kahju, tundub muidu asjalik tüdruk.
To 01:299. september 2016, 06:12
Räägi aga, hater, sul oli lihtsalt vaja Evelini solvamiseks põhjust. Väga hea teema. Mis sa arvad mis oleks vaatajaid köitnud esimeses saates? Kuidas kasvatada tomateid ja kududa sokke? See oleks kindlasti huvitavam olnud ja keegi ei oleks pidanud saatesse tulema, ja koik oleks vaga eetiline. Meedia ja televisiooni mõte ongi pakkuda vaatajale huvitavaid saateid. Ja see saade oli väga huvitav. Erika tütar paistab vägagi tähelepanu nautivat, niiet pole see midagi ebaeetiline. Saigi oma tähelepanuvajaduse rahuldatud, ta oleks nagunii uuesti meedias midagi kirjutanud. Nüüd on sellest lapsest vist kogu aeg kuulda. Ja kuidas kaks põhiharidusega noort titemeistrit seda brändi toetama peaks? Ei teki küll mõtet, et oh nad oskavad hästi lapsi teha, äkki oskavad hästi riideid ka?! Lähen ostan. EI.
MP9. september 2016, 20:53
Olen alati siiani Evelini kaitsnud.
vähemalt sai erika rääkida, kuidas asjad on9. september 2016, 07:09
sina loe edasi kollast ajakirjandust ja seda grandide mula.
see on meeletu ajupesu, mis toimub.
küll sirli kunagi suureks saab ja silmad lahti lähevad. iseasi, kes erika seda näeb. mul oli temast täitsa kahju, pisikeseks ja kõhnaks jäänud. tervis ilmselt päris halb. ja sellises seisus ema maha jätta. julm tütar. aga küllap saab selles ususekti lummuset välja ja saab aru, et ainus, kes sind elus armastab on ema ja tema armastust ei saa mitte millegagi võrrelda. see on piiritu, andestav ja alati olemas.
MP-le9. september 2016, 07:36
Kui said aru, et teema ongi Erika tütre rasedusest, sisi peaksid kellegi juurde ennast arendama minema, kuna puudub arusaamine jutust.
TÄHTIS TEADA9. september 2016, 01:25
Tutre raseduse ajal EI TOHI rääkida temast pahasti ja teha midagi, mis teeb talle valu vöi meeleharmi. Sest see köik avaldub tulevases lapses.
Tuleb olla ule oma egost.
räägi siis täpsemalt9. september 2016, 07:10
kes on see sinu tuttav rase, kellest halvasti räägiti
antud saates rääkis erika oma tütrest ainutl head. ei midagi halba.
ta lihtsalt valgustas olukorda
to TÄHTIS TEADA9. september 2016, 09:23
Millal saate jooksul rääkis Erika oma tütrest halvasti, vaatasid üldse saadet? Minu arust rääkis ta väga delikaatselt ka ämma perest, ei öelnud midagi halvasti. Aga õigus oma arvamusele tal ju ometi tohib olla.
Arvan9. september 2016, 01:22
Vöiks hea meel olla, et tutar armastab ja teda armastatakse...
Pole ilus rääkida teisest perekonnast halvasti.
9. september 2016, 02:17
aga kommenteerida halvasti ikka võib, eks ju
To arvan9. september 2016, 06:17
Ausaltöeldes oleks mul meel ikka väga mõru kui head haridust väärtustava inimesena müüks maha medalid ja muud olulised asjad, et tütrele parim võimalik haridus pakkuda ja see leiab endale poisi, keerab ära, rasestub ja hakkab mind meedias alkohoolikuks, draama armastajaks ja milleks veel kutsuma. Lisaks see jutt, et Sirlile on sõnad suhu topitud, sllega olen ise samal arvamusel. Huvitav kas seda last väärtustatakse või on see laps pere jaoks vaid tore reklaam ja mitte midagi muud? Enda bränd ja imago on tähtsamad kui enda ema arvamus ja sündiv beebi? Väga imelik, sellel Gowri perel pole prioriteedid õiges kohas?
Kovrik Po-Barabanu9. september 2016, 00:35
No mis elu ja teema see on? Keegi Govri ja mingi evelin jne. keda kotib..
Meedia9. september 2016, 00:28
Miks Kroonika valet müüb?
Tean omast käest.8. september 2016, 23:50
Aga, mis teha kui noor neiu armus? Esimene kiindumus on ju nii suur, et unustad kõik oma ümber olevad inimesed. Küll tuleb see aeg, kui tuleb meelde oma ema ja kodu, mis alati oli alati turvaline.
Matilda9. september 2016, 00:13
Tead,see kellest allpool kirjutasin oli ka noorena meie sohoosis seatalitajana tuntud selle poolest et muudkui ARMUS ühe vahetuse jooksul mitu korda, brigadir otsis teda mööda lauta taga,et kus "armunu" ja kellega põhus aeleb- sead söötmata ja traktorist ka kadunud ühes "armunuga"... Ja tagajärgi näeme nüüd siis- kogu vald tema seksiterrori all!
Matilda8. september 2016, 23:35
Järjekordselt pean ma kirjutama meie väikesest armsast Kukeverest.. Asjad on sedasi,et lihtsalt külanaised ajavad seda oma hargivahet liiga sageli laiali! Ja ju Hispaanias samad kombed.. Teate, meil käib küla peal üks väga vastik kuldses keskeas naisterahvas hommikul kell 7 ihupesu väel rolleriga sõitmas, ta sätib selle aja peale kui mehed tööle lähevad ja siis landib maanteeristi juures, tutt punnis ja rinnad lottis ees! Ja sisuliselt pean ma oma meest hommikuti tööle saatma ja õhtul vasta minema, et ta selle mõrra võrku ei langeks! See elu on tegelikult masendav.. Ja näed, nüüd 16 aastased ka juba tegelevad sellega:(
Matilda8. september 2016, 23:53
Teate, ma kirjutasin sellest õudsest naisterahvast juba varem ja kirjutasin ta nime ka siin, aga kustutati ära.. Siiski, kes on Kukevere,Raudla või Rägavere kanti sattunud, teavad seda elukat väga hästi! Viimasel ajal liigub ta ka vihmase ja talvel käreda külmaga ringi- ainsa eesmärgiga MEHI VARASTADA! Soovitan väga ettevaatlik olla kõigil.
ziidiuss9. september 2016, 00:04
Ja mehed lasevad ennast varastada? Mis palati mehed need on ?
Matilda9. september 2016, 00:17
Meestele pole rohkem vajagi,kui,et selline elukas maantee ääres tissi ja tussi välgutab. Meil on naabrinaised oma mehe selle elukaga otse lumehangest tegutsemast ka kätte saanud!
Matilda9. september 2016, 01:05
Tavaline trikk on tal maanteeristil "õnnetut abivajajat" mängida- a la, roller rikkis ja siis hääletab-AIDAKE! Kui mõni mees kinni peab, ajab käe püksi!
to matilda9. september 2016, 00:56
tõesti väärt mees, kellel peab silma peal hoidma :D on ikka tolguseid ja nende überrumalaid naisi olemas
Matilda9. september 2016, 01:26
Vaata räägi siis,kui su oma mees minema viiakse! Mina igatahes sellise asjaga ei riski ja saadan juba aastaid oma meest tööle ja koju, isklikult. Pesapallikurikas ka auto istme vahel olemas, ja ära sa mõtlegi et ma sellega ei virutaks,kui tuleksid mu meest nillima!
Matilda9. september 2016, 01:31
Ja kuni see mõrd küla peal liigub, ei kavatse ma oma meest üksinda nõgesepõõsa taha sit..le ka üksinda lasta, see ei tule kõne allagi! Terve küla ja terve vald on meil hirmul..
9. september 2016, 02:18
jube, kuidas sinust kardetakse, Matilda munadega
urr...9. september 2016, 09:56
nõus "to matildaga", Mõne naise otsatul lollusel pole piire. Hoitakse kümne küünega isasest kinni, isegi kui selle kõrvade vahel loksub aju asemel püdel solk.
Kristiina.8. september 2016, 23:21
Alkoholi teemas on Erikal õigus aga haridus ja sünnitus pole küll enam sinu asi Erika. Eriti kui Sirli 18 täis saab. Need valikud ei puuduta enam Erika elu. Topib oma nina ka üksjagu tütre ellu. Haridus on paljude vaesuses kasvanute unistus aga nad unustavad,et see ei pruugi olla lapse unistus ega soov. Vähemalt eliitkoolid mitte. Ma arvasin,et ta müüs medalid seljalõikusteks aga ei. Eliitkooliga liputas sama palju. Nüüd tütar näitas sulle.
8. september 2016, 23:42
just nii, kui Sirli 18 saab ,aga tema pole 18
8. september 2016, 23:43
kahjurõõm pidi olema kõige magusam rõõm, ole õnnelik
23:21-le9. september 2016, 00:05
To Kristiina9. september 2016, 06:22
Mis näitaja see tütar üldse on? Tänu Erikale ta üldse saabki näidata midagi, kuna tema tõi ta ilmale. Ja ausaltöeldes igal emal on õigus oma tütrega enda arvamust avaldada, nõu anda ja ka kasvatada,s eda eriti kui tütar on alaealine. Üheksa kuud last kandnud, terve ta elu teda kasvatanud ja nuud preilna on niii tegija mutt et emal pole enam sõnaõigustki? Jaburus, täielik jaburus. Sirli sai alles 17, ehk siis rasestudes oli 16. 16 ja 18 vahel on tervelt kaks aastat :).
Isver9. september 2016, 08:30
Sa saad ka sellepärast siin kommentaari kirjutada, et Sind ilmale toodi.
9. september 2016, 07:13
aga seda just erika ju saates ütleski, et tema seda vastutust ei taha võtta, et lubab abielluda. tema laseb lapsel ise otsustada. praegu oleks nii, et lubab abielluda, varsti abielu karil ja siis tütar ema süüdistamas, et miks sa lubasid. miks sa ei keelanud. nüüd laseb lapsel endal suureks saada ja valiku teha ja siis... omad vitsad peksavad.
KAUA VÕIB8. september 2016, 23:13
Jah oli väga tore lugeda sellest, ehk lõpetaks juba? Muud ei näegi, kui üks Salumäe draama.
8. september 2016, 23:26
sul on väga kitsas silmavaade, kuui muud ei näe
9. september 2016, 07:14
salumäe draama... see viitab natuke grandide ajupestud jutule.
Kuuuurija8. september 2016, 23:03
Mulle tundub, et pigem ikka Õhtulehe ja Evelini äriprojekt.
8. september 2016, 23:12
ah et hoopis Evelin on kõige taga
Miks ma ei omesta8. september 2016, 23:15
Lensini mutt on syydi.
Kuuuurija8. september 2016, 23:19
No kes siis veel? Oma klatšisaate debüüdiks Salumäede musta pesu loputada võttis ta ju ise. Vaevalt, et Salumäe ämm ja äi selle teema Evelinile sokutasid.
ei omesta8. september 2016, 23:28
mine nüüd, ikka Evelin, seda sul kinnitavad paljud ÕL kommenteerijad, teismoodi lihtsalt ei saa olla
to Kuuuurija8. september 2016, 23:29
klatsid oli enne saadet ja klatše oli palju, ise veel võtsid osa, kas enam ei mäleta või
Kuuuurija8. september 2016, 23:42
Mina ei tea Salumäe eraelust suurt midagi, veel vähem tema tütrest. Ma ei tahagi selles midagi teada ja sooviks, et meie meedia lõpetaks teiste eraelu rahva ette toomise ja selle pealt raha teenimise.
kuuuurisele9. september 2016, 00:07
Kui teiste oma ei kõlba, anna siis enda oma!
Huumor kuubis9. september 2016, 06:29
Kõik ohivad ja ähivad kui ebaeetiline on teiste musta pesu meedias pesta ja kui paha Evelin on et ta Erika saatesse kutsus ja kõik on nii pahad, aga kes siin õigupoolest kommenteerivad seda sama teemat ja kes sedas aadet veel vaatasid. Arvake mida tahes, saadet vaatasite/siin kommenteerisite siis ei loe Evelini talkshow esimene külaline ja teema mitte midagi. Maa rvan, et saate vaatajate arv oleks olnud üpris väike kui oleks tomatikasvatuse nippe jagatud. Pluss hea, et Erika sai ka rääkida lõpuks, kiitus Evelinile, tabas naelapea pihta: sai saatele vaatajaid ja lasi Erikal suu puhtaks raakida. Vaga hea valik, Evelini hateris võivad rahus vait olla, see naine on korduvalt tõestanud, et teda ei huvita negatiivsete inimeste negatiivsed arvamused ja ta teeb ikka seda mida ta ise tahab. Ja nii peabki.
Ann8. september 2016, 23:02
Erinevalt sellest mänguämma sebimisest on Erika Salumäe vägagi väljapeetud ja lugupidav.Ja ei näinud mina seda niinimetatud ära joodud nägu, tavalise viiekümmnendates oleva inimese nägu oli. Ainult edu edaspidiseks.
8. september 2016, 23:13
ei saa naha seda mida pole olemas
To Ann9. september 2016, 06:36
Noh igatahes Gowride pere hale katse Erikat ebaadekvaatse joodikuna näidata kukkus läbi. Kullakesed, tõde tuleb ju alati välja. Erika siirus on midagi millega Gowri pere ei arvestanud. Siirust on väga raske teeselda. Laps peaks sündima armastusest mitte sellepärast, et rõivaärile kuulsa olümpiavõitja tütrega enda ärile promi teha. Ja seda just tehtigi, milleks muidu selline meedias esinemine, ja see et mõlema riided olid Gowride ärist pärit riided ja lisaks sugulastel olid ka sealt riided. Hea promo. Las ma arvan, lapse esimene kostüüm on ka sealt Gowride loomingust midagi ja selllest tuleb ka uudis. Mida kõike tehakse, et kuulsust saada
Ann isiklikult9. september 2016, 08:49
No seda ma räägingi ju :)
Lootus.9. september 2016, 10:21
Erikast on kahju,samuti tema türest,keda kasvatas,õigeid tõekspidamisi arvestades,
üles tütre,kes oli ju koolis tubli ja kohusetundlik õppija,mis näitab samuti Sirli ja Erika
väärtushinnanguid elus.
Noor inimene on tihti väga vastuvõtlik mõjutustele,millest päevast-päeva
räägitakse ja võib saada negatiivselt mõjutatavaks isegi oma ema vastu,ehkki põhjus
puudub..elu on mõnikord mõistmatuseni julm. Tundub,et Sirlit mõjutatakse negatiivselt
suhtuma OMA emasse,kes on igati hooliv ema olnud ja pole midagi halba teinud.
(talvisest TV saatest võis seda kindlalt järeldada-tütar armastaB oma korralikku ema ja kui
ta vanemaks saab,taipab Sirli isegi,et tal pole oma emale mitte midagi eales ette heita,
kõik on mitteeetiline fabritseering,mille mõjusse tütar tõmmati inetute,olematute,
kõlblusetute ja valelike ässitamistega (kujutage ette - oma ema vastu-mis saab olla julmem
ja ebainimlikum?),kuid momendil peaks Erika olema mõistev ja rahulik,sest vastasel juhul
kannatab pisike sündimata lapsuke,lapse ema ja ka isa. Peaasi on momendil see,et
Sirli sünnitaks terve lapse ja hoiaks oma tervist. Lootma peab ja uskuge-KÕIK läheb
HÄSTI !
Karin8. september 2016, 22:57
Algul tütre peigmees sobis. Mis nüüd siis lahti ?
ah?8. september 2016, 23:07
Kas ta ütles, et ei sobi?
to ah?8. september 2016, 23:17
kui sobib, kus see probleem siis üldse on?
Siis ei olegi mingit probleemi.
23:178. september 2016, 23:30
sina ju tekitasid probleemi, kuulsid seda mida Erika pole õelnud
mh8. september 2016, 23:23
peigmees sobis, aga last poleks vaja olnud treida. Erika tahab tütrele haridust anda nagu kõik emad.
to mh8. september 2016, 23:40
Oot-oot, kas vägisi tehti laps või ? Tütart ennast sealjuures kohal ei olnudki.
to mh8. september 2016, 23:43
Ah, et lapsi tehakse nii, et tulevane ema on sügavasse unne uinutatud ja ei tea asjast midagi.
Ei teadnudki.
Lapse saamine on ikka rohkem naispoole teha, on igasugu vahendid rasedust ära hoida.
ahsoo9. september 2016, 00:17
Osad arvavad, et lapsi tehakse sügavas unes olevatele naistele, kes ise asjast ei tea midagi.
meedik9. september 2016, 03:36
Et naine, veel hullem noor naine, peab end tablettidega mürgitama.
Tase9. september 2016, 09:05
Lapse saamine on ikka rohkem naispoole teha, on igasugu vahendid rasedust ära hoida.
Et mehed muudkui nautlevad? 21 sajandil midagi sellist kuulda, ja kirjutaja arvab, et on tark, arukas!!
millise naispoole ?9. september 2016, 10:56
sirli ju alles laps,mitte küpsend naine ja kui tõmme on suur ning kõik toimub ootamatult,ei siis tule pähe mingi kaitsevahendi peale mõelda . . . ise jäin samuti noorelt esimest korda armatsedes rasedaks ja mind isegi ei kositud ära,seega sirlil on veel hästi läinud . . .
to meedik9. september 2016, 15:03
On olemas ka kondoom, spiraal ja samuti võimalus seksist keelduda.
to Tase9. september 2016, 15:05
Kui kõik nii hull on, siis ei pea neiu - naine üldse seksima.
Saab ju meestest ja seksist üldse eemale hoida, siis pole probleemi.
to Tase9. september 2016, 15:07
Saab ju meestest üldse eemale hoida, kui see nii palju probleeme tekitab.
Seks ja suhe ei ole kohustuslik.
Pühade muna9. september 2016, 19:03
noored ise jumalast rahul asjade käiguga, aga kommentaatorid karvupidi koos, et kes oleks pidanud lapse ära hoidma, kas täiskasvanud mees või alaealine laps...
Te ei ole inimesed!
Aga muidu teadmiseks, kondoome müüakse ka täiskasvanud meestele. Täiskasvanu on täiskasvanu ja täiskasvanu vastutab, aga teema pole ju selles, kui noored ise õnnelikud. Erikast ma aru ei saa, tema oleks tahtnud, et õpib... No muidugi tahaks, aga laps on tulemas, mis siin enam tahta. Eks õpib siis vähe hiljem edasi, kui soovi on. Kui aga probleem, et raske haigusega tütart tahetakse kuhugi pärapõrgusse sünnitama viia, siis mõistagi oli Erikast tark otsus, jätta endale otsustamise õigus. Ei tea teiste asju, aga olemasoleva raseduse või lapse puhul on võõrastel küüniline arutada, et mis ja kes kõik tegema peaks, et seda elu poleks. ELU ON, aga meie võõrad inimesed arutame, kui tore oleks kui teda poleks. Kui minu laste puhul keegi targutama hakkaks, ma hammustaks tal pea otsast, olgu siis otseses või kaudses mõttes.
Häbi teil olgu!
Mari9. september 2016, 01:53
Poiss hakkas tütre haridusteed takistama ju..
To Mari9. september 2016, 06:30
Poisil endal ka kõigest põhiharidus eda ta jutust ja käitumisest aru ka saada. Kaks põhiharidusega noort saavad peale mõnda kuud suhet lapse. Normaalne.
06:30-le9. september 2016, 10:33
Tal ei saagi vastavalt vanusele rohkem haridust olla,tainas!
To 10:3310. september 2016, 00:25
Tal ei saa vastavalt vanusele rohkem haridust olla? Põhikool lõpetatakse 15-16 aastaselt tavaliselt, keskkool aga 18-19 aastaselt. Noormees on 21 aastane. Selle vanuse kohta oleks see täiesti reaalne, et tal oleks keskharidus käes, niiet mida sa ajad :D?
To 10:33 veel10. september 2016, 00:26
Ja sSirli saab lapse, mis tähendab, et haridus jääb tahaplaanile.
No9. september 2016, 02:24
probleem on selles, et Sirlile on tehtud kõva ajupesu selle gowride poolt vmi selle eputrillade nimi oligi ja Sirli on veel alaealine!
Edu ja vastupidamist Erikale!
arvan sedasi9. september 2016, 10:38
ilmselgelt on Sirli valesti kasvatatud kui tal on aju, mida annab pesta. Stabiilse närvisüsteemiga inimeste aju ei saa pesta, seda vanusele vaatamata. Eks siinsel juhul mängib rolli Erika oma geenid,mis pole just kõige siledamad eales olnud.
Karin8. september 2016, 22:56
Ei saa aru, milles asi. Tütar juba on rase, mis siin enam kiruda.
See on ju igati hea, kui tulevase lapse isa tütre ära kosib.
8. september 2016, 23:07
täna kosib, homme lahutab, ses on uus käsil
lahutamine ei sõltu vanusest9. september 2016, 07:10
olge oma noortele toeks ja nad ongi kõige õnnelikum paar
23,079. september 2016, 13:01
Kui lahutab siis lahutab, pole just maailmalõpp. Aga lahutatud üksikema on igati auväärsem staatus, kui lapsega tüdruk, seda nii emale, kui lapsele.
Lapsega tüdruk10. september 2016, 11:19
ei ole tänapäeval enam mingi häbiasi. Võibolla astud oma mõtetes sajandi edasi. Uskumatu, millise mõtteviisiga inimesi võib kommentaariumis kohata!
10. september 2016, 21:10
ei no tänapäeval pole enam küll ENAM nii suur häbiasi, aga uhkuseasjaks ka pole just saanud VEEL. Seega astu ka sammuke edasi lillelasteaeg on ka läbi ja läbi sai seepärast, et enamus inimestele see ei sobinud ning sooviti taas peret. Ei no ma saan aru, et kohe ei pae abiellu tõttama, aga laps juba tulemas, mis siin enam eputada, seda enam et noorte tungiv soov on abielluda.
Kui sina mingil põhjusel ei saa abielluda, ei tähenda see seda, et lapsega tüdrukut lahutatud naisega võrdseks peetaks.