Eesti uudised

Presidendivalimiste esimene must hobune alustas galoppi (117)

LISA KOMMENTAAR

Eit11. september 2016, 10:34
Ilvi vaadaku passi ja vaadaku peeglisse. Paelegi on tal sitt iseloom: pealelaebaja!
eiMõista8. september 2016, 18:46
Aga milleks üleüldse meile riigikogu ja presidenti vaja on, kui meil on juba usa saatkond?
ei imesta8. september 2016, 10:48
ammu juba,kui ka Aunaste välja ilmub.Ta ju ei tea millal midagi tegema peab.Siiski asi kisub nutuseks,kui ei leita väikeses riigis normaalset presidenti,praegu see Kallas ,Kaljurand,Jõks ja Nestor ei ole ka see õige valik.Esti rahva viletsus,kes ei tunnista eestluse kombeid ja traditsoone.On omasooliste poolt,kuigi see on suur hälve,pagulaste poolt ja rahade raiskajad.Ei ole selliste ülbikute koht eesti eesotsas.
vaike8. september 2016, 10:35
Kas meil enam tõesti Eestis ei ole tõsiseltvõetavaid presidendikandidaate, et peame selle USA-st kerjama? Meil on juba olnud ameerika haridusega president, oleme tema juhtimist ja tegevust kogenud.Valijameestel peaks olema niipalju mõistust et mitte vanu vigu korrata.
proua kahur8. september 2016, 10:08
annab enne otsad kui presidendi aeg täis saab
nsvl presiidium tuleb meelde
8. september 2016, 10:39
Asi on palju hullem, enne korraldatakse suur verelaskmine.
Anu Saagim presidendiks!8. september 2016, 01:33
Võiks veel paarkümmend täiesti mõttetut kandidaati esitada, siis oleks tsirkust ikka täie raha eest! :D
uurer.338. september 2016, 08:03
Ega _Vändra Avelilgi_ viga pole!
aga8. september 2016, 00:29
ei soovi uut jänkit enam,te olete võõras ja pealegi Vana ja väsinud nagu ütlevad sotsliberid kui tänavale tulevad 50+ inimesed oma õigusi kaitsma
naine7. september 2016, 23:11
Millal politsei tuleb Tartus Uus Ihastes E Wiiralti tänavale kiirust mõõtma, kihutavad nagu pöörased oma kolme tonniste dziipidega 30 km/h alas, Kõnniteed puuduvad, inimesed jalutavad lapsevankritega. Mina politseinikuna kirjutaks maksimumtrahvi rikkujale, see on otsene tahtliku tapmise üritus, inimene kes on roolis, ei saa aru, kui pikaks muutub pidurdustee kui ta sõidab 30 asemel 50ne või rohkemaga.
lõpetage!7. september 2016, 22:27
Mis jura küll siin kogu aeg käib
rahva toetus
rahvas tahab
rahvas soovib
rahva tahe ...jpms.
Pole mõtet rahvast presidendivalimistel siin ette tuua,
sest
esiteks
RAHVAS EI VALI PRESIDENTI.
Teiseks – kus on mustvalgel kirjas, et RAHVAS tahab just seda või kolmandat või neljandat kandidaati?
Mitte kusagil!
Nii et lõpetage see rahva tahtmise, soovi või toetuse-mula ükskord juba ära.
JA PUNKT!
Fakt on see, et MITTE ÜKSKI NENDEST PRAEGUSTEST KANDIDAATIDEST EI KÕLBA EV PRESIDENDIKS, igalühel neist on rohkem negatiivseid kui positiivseid külgi.
Piltlikult öeldes
üks ei kuule,
teine ei näe
ja kolmadale ei paista päe!
Kuna tervel EESTMAAL ei ole PRAEGU MITTE ÜHTKI SOBIVAT PRESIDENDIKANDIDAATI, siis ongi kõige õigem valida jälle üks endine väliseestlane presidendiks ja jutul lõpp!
Sellistel ei ole kommunistlikku ega ka mitte KGB koostöötamise minevikku
ega ka mitte kriminaalset tagapõhja!
arvaja8. september 2016, 07:04
Üks häbenejast välismaalane on meil juba 10 aastat pukki upitatud, mida ta on Eesti ja eestlaste heaks nende aastate jooksul teinud?
arvan just,ARVAJA-le8. september 2016, 08:50
et oled ise üks häbeneja,kes kihutasid oma rahvuskaaslasi välismaale,kes
elu ja surma hirmuga pidid eestist lahkuma.Kes said surma paadiga või laevaga
merepõhja kadudes.Samuti eestist põgenejatel ei olnud algul kerge,olid samuti
algul põgenike laagrites ja pidid sealt töötegemist alustama.
Meie saime nende mahajäetud varad,millega nõukogude võim üldse sai
jalad alla.Kolhoosid alustasid tööd,põgenenute varadega,hobused,lehmad,põllu-
tööriistad,viljapeksumasinad jne.sai kolhoos tasuta omanike isiklike varadest.
Põgenejad olid targad,töökad haritud.Meile jäid suurem osa harimatutest,kelle
pärast on meil praegugi taksistusi rohkem elus läbi lüüa.
8. september 2016, 10:15
Kohe näha, et võõras.
juku8. september 2016, 19:04
mine siis tarkade maale tagasi
emmeliine12. september 2016, 23:47
MITTE ÜKSKI NENDEST PRAEGUSTEST KANDIDAATIDEST EI KÕLBA EV PRESIDENDIKS...sellega tuleb nõustuda :(
aga vot RAHVAS tahab Marinat, seega peab ta tahtma ka kõiki neid "sõjakiusatuid", keda siia hordide kaupa siis tulema hakkab
hea kandidaat7. september 2016, 22:13
Tervitame uut kandidaati. Väga väärikas ja tark daam, sobib presidendiks.
see ju8. september 2016, 09:34
puhas loll,omal ajal visati sotsidest välja.meil on veel normaalseid ka,kõik pole teistesse riikidesse ära põgenenud.mõne aasta pärast on vist ainult pensionärid ja tubakad.plats puhas mustadele.
Radist7. september 2016, 21:46
Olen kuulnud Ilvi Jõe-Cannonist varemgi. Ta kritiseeris kunagi Toomas Hendrik Ilvest, kuigi kumbki pole Eestis elanud. Vähemalt mitte nii pikka aega, et sellest maast ja rahvast midagi teaks. Aga miks mitte presidendiks pürgida? "Kes on Eesti president, on täiesti ükskõik." (Igot Gräzin 2016)
...8. september 2016, 10:16
Olge nüüd jälle ohmud ja neelake ruttu konks alla!
7. september 2016, 17:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
arvan7. september 2016, 22:21
et venestunud eestlane on hullem jänki kui Ameerika eestlane.Ameerika eestlased
ei vihka üksteisi,kuid venestunud eestlased on poliitikas õppinud rahvavaenlaste
vastu võilema.Seda põlgust ja viha on tunda ka kommentaarides.
sapiprits8. september 2016, 10:21
see on siis proua ise siin toimetamas. Sihukest räiget vihkamist ei kohta eestis just sageli.
miks pagulusse siirduma.7. september 2016, 16:56
minu vanaema ei saanud kuidagi paguusse, vaid Siberisse. Tundubki nii, et rikkad lahkusid ja vaesed saadeti.
l7. september 2016, 16:34
meil võib olla ju 4 presd., nagu oli kunagi 4 kuningat, kes läksid paidesse leides seal oma otsa.
Siim!7. september 2016, 15:01
Sa oled nüüd natuke jama sees, enam ei lasta sedeleid pildistada ja nii ei hääleta keegi sinu poolt. Kui sa annad mulle 500€ siis hääletan sinu poolt. Saad ühegi hääle, parem ikka kui mitte midagi. Saame 12.IX Viru väljakul tuletõrje maja ees kell11.00 kokku, seal annad mulle raha.
nii naljakas7. september 2016, 16:57
Parem Jõe kui Jõerüüt7. september 2016, 14:29
Parem see Jõe-Cannon kui partorg, Ristlaane käsilane, karjerist, kirjandusinimeste tagakiusaja ja igaühele meeldida püüdev, aga tegelikult peenutseja Jaak Jõerüüt.
Radist7. september 2016, 22:19
"Parem kui see?" Selle kohta kõlab üks vanasõna: ära hõiska enne õhtut!
IRW8. september 2016, 10:29
See on nii "hea," et rahvas põgeneb "sitajuttiga" tagasi NSVLiitu. Kui varem selliseid energiaid väga ei kohanudki siis viimasel ajal on juba mitu sellist näole andnud.
no nüüd7. september 2016, 14:20
Mailis Reps,kes võitles selle eest,et presidendi valimised läheksid valimiskokku,saab kreepsu.
Kui presidentide valik on nii suur,siis ei tea enam vanajumal taevas,kes lõpuks presidendiks saab.
Valimiskogus on ehk rohkem eestimeelseid,kes võivad kommudel tooli istmiku alt ära tõmmata.
Sel juhul järgmistel presidenti valimistel kardaks riigikogulased valimiskogu valikut kui vana-
pagan väku.
1237. september 2016, 13:47
Võimalus oleks, siis puhtalt protestimärgiks valiks selle proua.
uurer.338. september 2016, 08:01
Varem ei ole sellist nime kuulnud, aga eluvõõrast Ameerika eestlast ka ei taha. Vanavõitu on, pea seniilsuski ei avaldu.
Pole Hr. Jõksil kandidaadina viga midagi, tal ikkagi Nõukogude aegne "karastus." Tunneb Sovjeti aegseid kombeid ja oskab Vastuabinõusid juriidiliselt kasutada. Endine sõber öeldakse olevat valusam vaenlane, tunneb vana sõbra nõrgad kohad ära.
8. september 2016, 10:44
Pauerit ei piisa, satanistliku energiaga sõdimiseks.
9. september 2016, 09:08
ameerika vanamutil siis piisab?
eestlane7. september 2016, 13:44
nõus uue kandidaadiga ja arvan, et on asjalik naine ja soliidne, kes ei kraakle, vaid lihtsalt räägib asjadest kui vaja. Piinlik on juba Kana vihapursete pärast. Ka välimuselt soliidne naine.
marueestlane7. september 2016, 13:41
ENDEL KELLAP presidendiks!
WTF7. september 2016, 13:28
Ma alguses vaatasin, et pildil on pr Hyacinth Bucket!
kahe käega selle poolt!7. september 2016, 13:13
Kuna MITTE ÜKSKI NENDEST PRAEGUSTEST KANDIDAATIDEST EI KÕLBA EV PRESIDENDIKS,
siis ongi kõige õigem valida jälle üks endine väliseestlane presidendiks,
Sellistel ei ole kommunistlikku ega ka mitte KGB koostöötamise minevikku
ega ka mitte kriminaalset tagapõhja!
Putinoidid on muidugi nüüd tagajalgadel ja karjuvad hääled kasvõi ära, sest kõik teavad, et nende lemmikud – Reps ja Helme - ei ole selliste kõrval mitte sõrmeküüntki ju väärt.
ei9. september 2016, 14:30
ei ja veelkord ei väliseestlastele. Oleme ühte ärmatajat juba näinud. ja mis ta tegi rahva heaks peale oma väikese palga häbenemise.
taat7. september 2016, 13:04
kummaline7. september 2016, 12:22
Ikka need ekrelased siin teevad köiki maha.Las see naine näitab ennast.Ja miks teil on nii suur hirm reffide ja Kallase ees.Muidugi pole Helmel ju midagi vastu panna oma töökarjääris.Praegu peab president jagama majandust eriti,olema tuttav nii välis-kui sisepoliitikaga,oskama käituda ja oskama arvestada teiste maadega.Kuidas Helme läheks Aafrika meie maad esindama,kui ainult rahvast hirmutanud,mida mustad ja keegi muu siin maal hirmutegusid teeb!
to kummaline7. september 2016, 12:26
kui sa veel pole aru saanud siiani- nimelt enamus rahvast on ikkagi Helme poolt ja ei sallita seda Kallast, no ei sallita, tee mis tahad!
Kallast7. september 2016, 12:41
jah, ei sallita. Aga kas sellepärast just Helme? Ära ikka kogu rahva eest arva.
7. september 2016, 12:51
Selleks ongi hääletamine riigikogus ja valijameeste kogus ja rahval ei olegi sõnaõigust! Mis mõttes peaks rahvas sellise olukorraga leppima? Rahva arvamus ei koti selles riigis mitte kedagi.
Eesti kodanik7. september 2016, 13:02
Te ju eksponeerite siin oma erakordset rumalust. Meil on esindusdemokraatia, mis on üks valitsemisviise otsedemokraatia kõrval. Rahva poolt pole mõtet Eestis presidenti valida, sest tal ei ole sellist võimu, mis rahva otseseid käske ellu viiks. Õppige, hea hing.
Jaak7. september 2016, 14:33
Kallas on tõesti äärmiselt vastik ja agressiivne trügija. Loodan,et ta ei saa valijameestelt ühtki häält! Presidendina oleks ta eesti rahva alandus ja õnnetus.
7. september 2016, 11:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
öudus kuubisele7. september 2016, 12:23
Kuidas sinusugune seda nii hästi teab,et mölemad just pahatahtlikud ja kiuslikud?!!!Ilmselt on sinul ikka körvade vahel suur tyhjus,see on sinu probleem
No aga7. september 2016, 11:00
meie ekstrasenss ennustas Ringvaates ka, et lõpuks ( kuigi ei tea, millal on see lõpufaas ) jäävad Indrek, Edgar ja keegi mustadest hobustest...
Vaata uuesti kaldre ennustust7. september 2016, 12:55
Kasvõi ostetakse vajalik tulemus, siin on juba nii suured rahad taga.
OI ÕUDUST8. september 2016, 09:39
SIIS PEAN PENSKARINA KA JALGA LASKMA,PAKIN IGAKS JUHUKS KOHVREID.
7. september 2016, 10:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
EI OLE NÕUS! 7. september 2016, 11:51
Kui sa seda jama tsirkuseks nimetad siis sul ei ole su pööningul kõik korras, hoidke parem hinge kinni , kui sellised meie mehi sõtta ajama hakkavad.
nomisnüüd7. september 2016, 10:51
See proua on silma paistnud erakordse sapilisuse poolest ja et ta end presidendikandidaadina välja pakub, ohhoo, see ei üllata. Selliste päralt on poliitika ja sellised sinna just tahavadki.
erakordselt kibestunud ja ahne ja kiuslik on ka Kallas.7. september 2016, 11:39
see neil sarnane omadus, seega sobib refile!
nojah7. september 2016, 11:59
samas pajas ongi üks supp.
7. september 2016, 12:02
Ega sul ka sea sapi puudust ei näi olevat,aga pane teisi siunama,häbene
Tule taevas appi7. september 2016, 10:45
Ja nii ongi, ei oskagi midagi tarka öelda. Võtab sõnatuks.
Kuidas7. september 2016, 10:26
siis nii, et Jõerüüt, kes oli vaid KL partorg lühikest aega, kõrvaldati kergekäeliselt kandidaadiseisusest , samal ajal jätkab tõeline kommu ja rahandussahkerdaja vapralt laineharjal? Parim praegustes oludes oleks JÕERÜÜT !
mina 7. september 2016, 10:20
meenutab pisut nõuka aega ikka muld pukki aga teiseks pukk jälle varsti vaba.
Paavo7. september 2016, 10:15
pigem must hobune, kui valge lehm !
hehee7. september 2016, 10:31
Eesti keeles on naissoost hobusel kindel vaste- mära.
Paluks korrektset keelekasutust.
naer saalis8. september 2016, 18:23
Noh, kui nii täpne peab olema, siis sa patustasid. Eesti keeles on meessoost hobusel samuti kindel vaste - täkk.
@Paavo7. september 2016, 11:39
Täitsa must on, ei ole valge.
Elus vähe alkoholi nautinud.7. september 2016, 10:11
Ostaks talle Lätist odavat ja head konjakit, siis ta ehk loobuks Helme kasuksQ
ene7. september 2016, 11:47
ja mille poolest siis Helme ei sobi? Igatahes praegustest kandidaatidest parim!
Temas on kõike seda, mida peab olema Eesti presidendil!
Võrdleja7. september 2016, 13:25
Mis on siis Kallasel Kaljurannal või Jõksisil ette näidata?? Pigem peaks näitama, kuivõrd tunnistatakse Eesti iseseisvust, kuivõrd ollakse eesti rahvuse ja kultuuri kaitseks, vigadest on vaja õppida, kui me tunnistame, et Laar hävitas põllumajanduse, Hänni laiendatud omandireform tegi kodutuks jne - viis ka naaritevahelisele vaenule jne
12:08ahju ja muu selline7. september 2016, 17:29
Täitsa soodad-Helme ja labasus??Siis vist võiks selle ütlejale endale öelda, et vaadake endid.See Helme vihkamise aktsioon on üle mõistuse piiride ammu läinud, mis õudust nende suudeläbi siit tulnud on-ULTRA LABASUSI.Pühiks nüüd selle rääkijad oma uksealuse korralikult puhtaks, enne kui näpuga teistepeale näitama jooksevad.
totu /12:047. september 2016, 17:41
Seda ytleb üks putler kuubis siin iga kommijärel, sest koll vahib igast praost vastu.Sina oled eestlastele katastroof kaelas, tõmba uttu Narvataha!
kahtlen7. september 2016, 10:06
ameerikas ei räägita head inglise keelt ja keelloskus pole ammu eestis probleem,isegi vanad kommarid ansip ja kallas pursivad suure aktsendiga head inglise keelt omaarust,vene keel on neil tunduvalt parem ja aktsendivabam,sest peavad endiselt täpselt aru andma ja juhendeid lugema,nii et mammi puhka jalga ja oota liiva annust,aitab võõrsilt tulnud nätsunärijatest,öige president oleks eestlane,kes on eesti eluga kursis ja selliseid on praegustest kandidaatiset ainult üks,kes kandideerib valijameeste kogus
Mina7. september 2016, 09:54
Arvan et ta oleks väga hea president,aga siiski on vanust pisut liiga palju.
kui mõni naine ihkab kandideerida7. september 2016, 10:31
siis olgu ikka ka välimust mida vaadata.
ON7. september 2016, 10:54
Presidendiks sobib see elatunud ja teadmistepoolest rikkam daam muidugi rohkem kui see ideeline exkommunist ja riigiraha kõrvaldaja Siim Kallas, aga ta võiks olla umbes kolmkümmend aastat noorem
see7. september 2016, 09:40
7. september 2016, 13:00
See on kõige ehtsam sõda.
mamma7. september 2016, 09:40
veel üks Pacing Mustang?
paljasjalgne eestlane tabaks, kui võimatu on hetkel ameeriklasel siinmail sellisele positsioonile tõusta .. surugu "tänutundes" Ilvese käppa. liiati on kohalikud rahamehed juba otsustanud, kes seekord toolile tõuseb.
Chingazcook Suur Madu7. september 2016, 09:20
Selle asemel, et jalad laual mune sügada, tahavad kauboid ikke kõvast pihu piljardit kamaarinski viisil mängida. Välja tuleb hale kääks rabapüssist.
Mao Le7. september 2016, 10:03
ma ei ole kunagi teadnud, et naistel on ka munad. Mehed, näe, ei saa nendega hakkama!
Dr.to Mao7. september 2016, 10:19
Naistel on terved sarjad mune! Su haridustee on olnud lünklik ja lühike
7. september 2016, 09:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ütlete?7. september 2016, 20:01
...vaba ja sõltumatu kuni Putin lubab?
7. september 2016, 08:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ripats?7. september 2016, 09:06
Jõe-Cannon on pidevalt T.H.Ilvest kritiseerinud.
7. september 2016, 12:01
Ja mida see näitama peaks? Paljugi, keda kritiseeritakse, see ei tähenda, et sobib presidendiks.
Arvan...7. september 2016, 08:43
..et presidendikandidaat peabki olema vaba igast erakonnast ja olema sõltumatu.Meie nn.poliitikutest meestele ei sobi naine,sest nemad harjunud võimutsema.Seekordne presidendi valimine on absurd kuubis.Kus üks S.Kallas lausa nõuab,et temast saaks president ja oi,kuidas meespüüab iga hinna eest olla esiplaanil ja korraldab valija meestele lõunaid.Kuida S.Kallas oma rahvast hoolib,on küsitav.Kas mäluke on taastunud temal?
Tore,et lõpuks ometi ilmus välja "must hobune"!Olen kahe käega tema poolt,kuid mitte iial S.Kallas presidendiks.Kallas avalikustagu dokumendid,mis suleti 70.aastaks.See saaga jääb S.Kallast jälitama .
ühtmoodi kibestunud kiuslikud ja pikalt pole nende perega vaja hiljem tegeleda7. september 2016, 11:43
kui just uut ja verinoort abikaasat enne tähtaja lõppu ei võeta...keda peab siis eesti riik surmani nuumama.
7. september 2016, 08:41
väga kena temast, aga, kas ta saab mingi portsu esitajaid oma kandidaati jaoks ? vanus on just sobiv, et liiga kaua ei tuleks maksta pärast... nagu ilves siin korraldas oma lätlasele, kuigi küll ta veel vahetab neid eitesi.
Naine on kena ja näha, et7. september 2016, 08:33
pole elanud nõuka ajal siin väga noor ja hea välimusega,säilinud USA-s.
küllap7. september 2016, 09:42
on palju säilitusaineid sees!
no7. september 2016, 10:14
ära enda järele otsusta! On ka ilma "säilitusaineteta "võimalik säilida - selleks on abi tervislikust elustiilist!
aja endale kah7. september 2016, 12:33
kui raha on....aga näe ei ole;)
tuttav7. september 2016, 13:53
ainult tänu hea tervisele näeb ta noor ja hea välja
20 AASTAT 8. september 2016, 09:51
no8. september 2016, 13:36
kas arvad, et ise näed 50+ selline välja?
vuuk7. september 2016, 08:31
Lääniisandaks peab saama moraalselt kindel ja lääneliku heakskiidu saanud isend. Mingid maakad ja rahvuslased sinna ei sobi kohe mette.
NAINE on ilus7. september 2016, 08:28
ja loomulikult näeb ta selles vanuses välja nagu 50a. ja see on USA käekiri,ühiskond kus
inimesed elades inimväärset elu jäävad kauaks ilusaks. Kift naine ja edu talle ja elagu USA.
???7. september 2016, 09:00
Mis "elagu usa"??? Eestile valime presidenti!
werty7. september 2016, 08:26
lasteaias asjatundjad ka etemad7. september 2016, 10:39
nendega vähemasti lõbus.
uhke7. september 2016, 08:25
Parim kandidaat ! Valigem teda koos ja saame tõeliselt vaba ühiskonna esindaja . Tema juhiks meid juba kindlalt paremasse tulevikku.
Gunnar Stahl7. september 2016, 08:22
Kahjuks sellisel inimesel ei ole suuremaid väljavaateid, sest nüüd valib maamees ja tema tahab, et presidendiks tuleks inimene, kes hoolib ka maainimesest, mitte ei vaata koguaeg USA poole.
Üks selline härmataja meil juba on olnud, nii, et proua kulutab asajtult aega ja raha, kuid samas on ka sellest mingil määral kasu neile kandidaatidele, kes on oma vaadetega pigem eesti siseseelust huvitatud.
7. september 2016, 12:04
jutt on ikkagi USA sõjalisest platsdarmist ja seda asja juhuse hooleks ei jäeta.
7. september 2016, 08:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
No7. september 2016, 10:23
paistab, et arusaamisega on sul tõesti probleem, või ehk lugemisoskus napivõitu? Selgest kirjas ju: "1997. aastal kolis ta Eestisse."
7. september 2016, 07:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Rahvas7. september 2016, 08:13
Kinnitan, et rahvas EI RÕÕMUSTAKS, kui Tarand kandideeriks
võõpsulane7. september 2016, 08:26
rõõmustaksime ,kui Tarand kandideeriks kusagile tsirkusse.
oi jeerum7. september 2016, 07:39
asi laheb paris huvitavaks.siiani arvasin et on jama presidendi valimisega ,aga nuud tundub ,et paris suur jama.Igal juhul lobus hommik,ajab naerma.
7. september 2016, 07:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
jah7. september 2016, 09:23
Selline7. september 2016, 07:24
must hobune pole meie klikile vastuvõetav, sest ta võib mitte alluda. Mis sest, et ta on etem kui Siim või Mariina.
Nipitiri7. september 2016, 07:22
Lp. proua vastab tõesti põhiseaduses presidendile ettenähtud kriteeriumitele. See on temapoolne suur ja pirakas kivi meie nn. parlamendi kapsaaeda, Sellist palagani, mida tehakse praegu Eesti riigi presidendivalimistel , annab otsida! Valimissedelite pildistamine on aga Eesti ajaloos klass omaette!
Kuigi ma ei soovi lp. prouat näha Eesti presidendina, meeldis mulle tema julge samm näidata meie parlamendi tahtejõuetud ja lömitavat iseloomu!
Ehh7. september 2016, 08:38
Pr Cannon oli ks üks nendest, kes kogu aeg on meedias sõna võtnud e- valimiste vastu.
Ma pole presidendi valija, seepärast ei eelista kedagi.
x7. september 2016, 10:54
Proua Ivi on siiski kirjutanud aeg-ajalt julgeid ja huvitavaid artikleid. Kvalifitseerub küll ja suurt riski tema saamisel küll ei näe.
See ongi7. september 2016, 07:08
nüüd ennustatud tulevane President, kes ilmub välja seniste kandidaatide kõrvale kusagilt mujalt.
ohh issand7. september 2016, 07:02
See on küll nüüd raffa lõplikuks ärahirmutamiseks pakutud
Vihkaja7. september 2016, 06:58
Kas saaks presidendiks kedagi,kes oleks Eestlane?.Neid igasugu jooksikuid (mugavuspagulasi)kes kukil maailmas laiali,on meil küllaga.Meil oleks vaja presidenti kes on eestlane,ja olnud meiega ka rasketel aegadel!.
7. september 2016, 07:06
No ei lasta matsirahvast presidendi kohale!
Jass7. september 2016, 06:44
7. september 2016, 06:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kiir7. september 2016, 09:55
Olen nii vana, et mäletan veel teiste väliseestlaste võimu: idaeestlaste oma nimelt. Selliseid siis ootate? Nemad olid ka oma (kesise) hariduse saanud teistpool Eesti piiri ja valdasid rahvaste vahelise suhtluse keelt.
teeme ära!7. september 2016, 06:25
Valiksin tema kohe ära sest siiani pole olnud normaalset presideni kanditaati ollagi.Käib nagu mingi klounide paraad siin Eestis, küll tahetakse venelasest presidenti teha või varas pukki lükata.
7. september 2016, 07:04
Mis need väliseestlastest presidendid paremad on? Võta kõik Balti riigid ja mida on nad võitnud oma välispresidentidest? Jääb ainult küsida, kelle agendiga nüüd tegu on?
ehh7. september 2016, 12:06
Sa veel küsid? Kes tuleb siia selliste jõududega peale vanade sämmide?
Jaaaa !!!7. september 2016, 08:39
Jüri oleks seal tegija. Meie pere hääled oleksid koheselt tema tagataskus.