Inimesed

Isegi tantra ei aita: õige tunne kadus ära! (53)

LISA KOMMENTAAR

kapp3. september 2016, 11:27
veel ühed otsijad kes käivad tulest ja veest läbi,et leida seda midagi mis annaks neile rahu ja pideva eufooriatunde.põhimõteliselt kõik need niiöelda vaimsete praktikate harrastajad on samasugused nagu narkomaanid,pidevas toosi näljas.niikaua kui hinges on armastus ja rahu on kõik hästi,kui see kaob,hakkatakse kohe uut guru,praktikat või ekstreemsusi proovima.sama käib ka igasugu religioonide kohta kes väidavad,et inimene peab teisi aitama ja heategusid tegema.
naljaninad31. august 2016, 21:52
Hirmsaim on see,kui eestlasele ei sobi eestlane olla ja ta mingiks Jaya Shivaniks või Shantiks või Gowriks või Cristal Ra-ks või Amertatiks muteerub.
vast oleks vaja kepikõndi teha moshees31. august 2016, 10:38
ja seksida sünagoogis . Või ka õigeusu kirikus,altari eest nagu pussyd ja riotid s.o. kaunitaridest vabadusvõitlejad ja litsid.
Klounaad30. august 2016, 21:59
Tantristidel jalad maast lahti, leviteerivad ja ajud ka ! Venelastel on selline ütlus, et " esli pit, to shampanskoje, esli jebat, to korolevu"! Suhted kuningliku perekonnaga on samast rubriigist, kahjuks! Mitte suhted kellegagi ei ole prioriteet, vaid suhe iseendaga, mis siin kahte jalga lonkab.
kõik on lubatud30. august 2016, 17:38
miski pole enam püha, elu on hoopis midagi muud. Kahjuks.
irvikkass30. august 2016, 13:39
no hale, jube hale. haledad klounid, laotada oma suguelu leheveergudele ja üldse avalikkusele on ikka madal.
30. august 2016, 12:22
Mis te siin nutate, pole vaja suhtesse minna, jääge mehega sõbraks ja polegi seksi vaja. Kooselust rääkimata. Elage eraldi, igaüks omamoodi ja on vähem pingeid ka. Mees võikski olla vaid sõber ega mingi sekspartenr. Nii on etem.
heh30. august 2016, 11:57
"Me oleme leidnud teineteises kõik, mida hing ihkab ja oleme otsustanud olla monogaamses suhtes," ütlesid nad. -- tavaliselt ütleb seda naine ja mees lihtsam mömiseb midagi ebemäärast kaasa... :) ... ja siis serveeritakse köigile et "ütlesid nad"... :P
Jaak30. august 2016, 11:34
Sõpruse puududes puudub ka armastus.
Kirg ja iha petavad aju ära; inimene hakkab sogast suust välja ajama - ala ma ei saa sinuta elada, oled kallim kui elu jne jne
Kokku jäävad ikka need, kes on ka omavahel sõbrad.
Nii saan mina ka aru.30. august 2016, 11:48
Aga, mis jahumine see käib, et sõbraga ei seksita? Kui on suur armastus, on see ka suur sõprus.
Arusaadav30. august 2016, 11:15
et on suur himu karjääri teha - mõelda vaid, millist roppu raha tantraga praegu teenitakse.
niion 30. august 2016, 11:26
kamp idioote tuleb kokku kallistavad ja plekivad,niinagu kirikus....
selle nurga alt tulev vigalasassiga nõustuda,,,
,et kui ajud on prse vajunud siis on vaja matsu ja raha tuleb!
30. august 2016, 12:05
Vigala Sass läks ju ka lahku.
arvamus30. august 2016, 11:12
Tavaliselt kestab armastus 2 kuud kuni 2 aastat, siis kaovad roosad prillid eest ja avastatakse kas sõber, vaenlane või hoopis võõras inimene, kellega miski ei seo ja nii võib kasvõi 10 korda järjest proovida, kui sõprust ei ole on kas vihkamine ja tülid või vägivald.
AA30. august 2016, 15:45
Armumine kestab ikka 2-kuud kuni 2 aastat. Sealt edasi tuleb armastus, kui hinged klapivad.
to AA31. august 2016, 09:59
Sealt edasi tuleb harjumus-sõltuvus, mida mõned tõesti armastuseks nimetavad, aga armudes teise vigu ei näe, hiljem on kõik nähtaval ja kas talutav või väljakannatamatu.
Volli30. august 2016, 11:03
Kui seksida Moskvas Punasel väljakul, siis on igavene armastus tagatud. Avaldan tagantjärele ühe saladuse, mis oli Nõukogude ajal abieluõnne tagatiseks ja mida teadis ainult kitsas ringkond- kõrgem parteiladvik ja KGB- tuli seksida igavese tule juures täiskuuvalgel ööl, kelle 2 ja 3 vahel.
Hoopis30. august 2016, 11:20
näedsiis30. august 2016, 11:24
neid ei aidanud Bali ega tantra ja igavene tuli on nüüdseks kustunud,ning ega muud üle jäägi kui leppida tuima nühkimise või onaga võisiis liituda teiste samasugustega kirikus.
valli31. august 2016, 10:41
tõsijutt. Iga oma abikaasaga olime õnnelikud just tänu sellele tavale.
5530. august 2016, 10:42
mina ka,30. august 2016, 11:21
sest olen sexinud paljude naistega, kellega olen pärast lahku läinud, sex ei taga veel armastust kuni surmani, kuigi naised unistavad sellest :).
30. august 2016, 10:25
Mis teema nende nimede vahetusega on? Et ühel hetkel vanemate antud nimi ei sobi ja tuleb võtta uus ja välismaa kõlaga.
30. august 2016, 10:39
Tahavad oma "saatust" muuta. Kuid tavaliselt muutub nende saatus sel puhul selliseks, et nad ei ole ei muna ega kana.
30. august 2016, 11:10
peabki vahetada, kui vanem nt lihtkoelise Kätlini asemel on andnud Kätlyn
jk30. august 2016, 10:07
HÄBI! ei mõista,miks sellistest inimestest üldse kirjutatakse?!
ajusaagim30. august 2016, 09:51
tehku nagu ieva ja toomas,elik kasutagu abilisi.
peale mantrat30. august 2016, 09:48
Erla30. august 2016, 09:48
See tunne, mida nii palju otsitakse ja mida peetakse selleks õigeks, pole tegelikult midagi muud kui üks keemiline element meis, mis on vaid selleks, et liik püsima jääks. Armastus on sellest erinev, aga seda ei tunne enamus ära ja tahab iga kord uuele ringile minna, et liiki taas paljundada. Ometi liiki paljundamata, vaid selle tunde pärast. Ja siis vahetame kaaslasi kui sokke, hävitame perekondi, kirume taga traditsioone ja halvustame kõike seda, mis on meid kui liiki siiani kandnud. Ma saan aru kui 20 aastane seda ei mõista, aga vanemad inimesed? Te pole kunagi teineteist armastanud.
Zooloog30. august 2016, 09:35
Inimesel on ainult üks funktsioon - reproduktsioon. Kui ta on selle rolli täitnud, siis peab ta pühenduma ainult sellele, et tema järglased saavutaksid täisealisena iseseisva toimetulekuoskuse. Rohkem ei ole inimesele, kui liigiesindajale, midagi ette nähtud. Kõik, kes sellest eksivad, on hälbeliselt käituvad isendid.
Maslov30. august 2016, 10:31
Kas tõsti ainult sugutung ja kakahäda? Räägid nagu Jumal ise, kes täpselt teab, mille jaoks inimene on loodud
"W" nime lõpus30. august 2016, 10:43
Ütle siis veel mõni põhjus, milleks inimene ühe selgroogse liigina eksisteerib?
10:43,30. august 2016, 11:11
zooloog30. august 2016, 10:39
Muuseas, liigi seisukohalt, kaotab inimliigi isane isend organismis toimuvate bio-keemiliste protsesside tõttu juba pärast kolmandat paaritumist sama emasega tema vastu kõrgeima seksuaalse huvi - selle kolme korraga peaks tegu tehtud olema ning edasi on juba järglaste ootamine. Ainult mõistus on see, mis paneb inimesi uuesti ja uuesti sama partneriga ühtima. Ja kui sellele resultaati ei järgne, siis tekibki mõlemil isendil vajadus uute reproduktsiooniobjektide otsimiseks. Kõik muu "seksuaalhingeline tingel-tangel" on pseudotegevus oma tegelike instinktide mahasusrumiseks.
hm30. august 2016, 11:53
Ma tean meest kes pärast kolmandat seksi hoopis hullusti ära armus.
zooloog / 10:3930. august 2016, 12:54
Sa oled täitsa läbikukkunud zooloog. Loomaderiigis esineb palju variante - paljud moodustavad paare terveks eluks, teised jälle elavad koos kuni järglaste täiskasvanuks (loe iseseisvaks eluks ette valmistatud) saamiseni, veel rohkem on neid, kes elavad karjas (koloonias) - üks isane ja mitu emast või vastupidi - emane karjajuht, ja teised tema alluvad (nt hundid, surikaadid). Ainult ühes sul on õigus - paarituvad nad kindladel ajal, mis on enamasti tingitud ellujäämise võimalustega (ei saa ju pojad ilmuda nt toidu puuduse või põdue ajal), mida jälle ei saa õelda nt ahvide kohta, nemad armastavad paarituma suvalisel ajal, ja ka homosuhted pole mingi haruldus.
mhmh30. august 2016, 09:32
See pole armastus, see on tükitöö, isegi loomad ei tee tükitööd vaid järglasi aga näe, need katid-matid propageerivad tükitööd ilma hinge ja südameta. Häbi teile.
Hoolimatu pinnapealsus30. august 2016, 09:30
Debiilsed inimesed ja debiilne ajakirjandus - "Urmasel ja Katrinil on kahe peale kaks last, kuid eelmistest suhetest, nii et järeltulijate jagamisega pole neil muret."
Kurat, lastele on stabiilset perekonda vaja, mitte mingit õilmitsevate voodisemude paraadi. Laste saatuse peale ei mõtle keegi - ei need egotsentrilised vanemad ega ka rämpsajakirjandus, kes sellele kõigele agu juurde kütab.
parem30. august 2016, 11:25
mingu lahku, kui lapsed peaksid igavesti nägema vanemate "kaklust".
Asi selles30. august 2016, 09:19
Seksiriistad ei sobi enam. Pole enam põnevust, kõik on liiga ära nühitud. Selles ongi asi.
Elu30. august 2016, 09:00
Inimene võib sulle kallis olla ja teil võib koos väga huvitav olla, aga kui aastad on teinud oma töö ja voodis lebaks nagu õde-venda kõrvuti, siis ei päästa enam ei tantra ega ka mantra. Kui tõmmet enam pole, siis teda lihtsalt enam ei tule. Sellisel juhul tuleks valida kas vireleda elu lõpuni koos või jääda sõpradeks ja minna laiali.
oo30. august 2016, 09:47
ikka tuleb partnereid vahetada mõne aastat tagant. Uus toob suure õnne.
Habemega nali30. august 2016, 08:39
Anatoomia loengul professor küsib tudengitelt, et nimetage armastuse organ. Plikad punastasid, poisid itsitasid. Vanasti oli nii! Professor jätkab, see, mida teie mõtlesite, on suguorganit. Armastuse organ on süda.
Täitsa nõus Mariga.
A.30. august 2016, 08:59
Tegelikult aju, st kõik on kõrvade vahel kinni. Aga muidu ka nõus :)
ajudetta armastuse 30. august 2016, 10:07
tegelik organ on ahnus ja saamahimu...
ilma selleta on suhe surnud ja ei aita miski...
Ajudega armastus on üldiselt väheproduktiivne sõprus.
30. august 2016, 08:34
Ega kristlased asjata ei hoiata sellise "usu" eest. Tagajärjeks on tavaliselt suhete murenemised. Leelotage aga oma mantrasid ja tantrasid edasi, nendega saate omale igasugused peenmateeria olevused kaela, kes hakkavad teie elu mõjutama.
ebameeldiv30. august 2016, 07:21
Milleks peab pidevalt seda ühekülgset nägemust suhte alustaladest propageerima ning oma lahkumineku põhjuseid ajaleheveergudel käsitlema? Mingi sisemise intellekti puudus ja piiratud lähenemine. Tantra on palju muudki kui seks, millest Silmanid iiveldamiseni jahvatavad. Äkki peaks psühholoogi poole pöörduma?
gg30. august 2016, 07:16
tee tantrat või mantrat, kui armastus on ehitatud alakehadele, siis - eks needki organid väasivad, kui ajud on nürid.
mari30. august 2016, 06:26
No kas siis need suured tantragurud ei ole õpetanud üht lihtsat fakti, mis muidugi osutub lõppkokkuvõttes keerukaimaks asjaks üldse, nimelt: seks ilma armastuseta on nagu kerjuse söögilaud kuninga söögilaua kõrval... Seks ei lahenda midagi, kui armastust pole.
fuukin30. august 2016, 10:13
Armastus on keemiline reaktsioon ja üle aasta ei kesta. Tuleb leida mis seda asendab. Tavaliselt on uus eesmärk lapsed ja hiljem suremine. Nii, et ei tasu seda armastuse möga siin ajada. Rohkem asju on kinni inimese ajus ja kui ettekujutus suurest armastusest ei tööta siis on finito.
sa fuukin30. august 2016, 11:36
räägid armumisest, kuna armastust näinud pole. Ma nii paar korda kõrvalt olen näinud. Võimas ja armas on:) Ausalt.
armastus30. august 2016, 11:30
on enamus inimeste jaoks puhtegoistlik tunne, nauditakse seda tunnet endas ja teise vastu ollakse hea vaid nii kaua, kuni ta toidab seda tunnet. Kui enam ei toida, siis tuleb kättemaks ja selle nimel on ka tapetud. Kus siin teise inimese vastu armastus on?