Inimesed

ÜKSIKISA KASVATATUD SURROGAATKOLMIKUD: ema pole me endale iialgi igatsenud (31)

LISA KOMMENTAAR

?26. august 2016, 10:25
Kas see pole mitte looritatud reklaam geiperekondadele?
!26. august 2016, 12:21
See peab ju tõesama, et mehed saavad väikelaste kasvatamisega suurepäraselt hakkama, Et ema polegi tarvis ja lapsed sellist indiviidi üldse ei vajagi.
!!!26. august 2016, 10:24
Ei saa tõeliselt igatseda seda, mida ei ole kunagi kogetud ega tuntud. Ka puuris sündinud ning kasvanud loom tuleb välja pääsedes "koju tagasi"
Mina näiteks lapsena ei tundnud sugugi end õnnetuna,et mul pole tiibu või lõpuseid.
Kass25. august 2016, 21:57
selle experimendi hulka kuulub inFo muutmine VASTAVALT VajadUstele???
Kass25. august 2016, 21:41
selle experimendi hulka kuulub inFo muutmine VASTAVALT VajadUstele???
pagan25. august 2016, 20:05
Kuhugi jalle kadus minu mote aga veelkord. UKS EMANE MUUS MAHA OMA EMA VAARTUSE.
pagan25. august 2016, 19:59
Uks emane muus maha EMA vaartuse.
Mari25. august 2016, 19:24
Üksikemasid on maa ja ilm täis, aga kui nüüd mees otsustab üksi lapsed saada peab sellest niii suure numbri tegema, ei saa küll aru, mis selles nii kangelaslikku on.
mitte midagi arusaamatut.25. august 2016, 23:27
Vaata, kui näiteks pärdik potil kakib, oleme ka ju raskelt sillas? Kuigi inimese jaoks igapäevane tegevus ju.
/25. august 2016, 13:30
"Ma ei leidnudki naist, kellega koos elupäevi veeta, ega pea end ka nii egoistlikuks, et arvaksin, nagu oleks selline inimene üldse olemas...
Kui ta nii arvab, siis peab end just egoistiks.
Seega tuleks lause õigesti tõlkida.
Kõik see on tore25. august 2016, 13:00
aga kuidas küll surrogaatema nii varakult elust lahkus?! Tekib küsimus, kas kolmikute kandmine ja sünnitamine ning hiljem nendest loobumine laastas naise tervise? Selline ülesanne võib ju ka psühholoogiliselt väga raske olla, rääkimata füüsilisest koormusest raseduse ajal ja kolmiksünnitusest.
olen näinud saates25. august 2016, 14:27
Ema tegi seda raske raha eest ega oma mingeid tundeid laste vastu.Päris ilus naine oli.
Ma e kahtlegi, et surrogaatema raha eest sünnitas.25. august 2016, 15:32
ma rääkisin, et kõike raha eest ei saa, mitte sellest, et see SEE naine poleks nõus raha eest lapsi sünnItama ja ära andma. Ma rääkisin, kui mehel poleks elujõulist seemet, siis vähe abi, et surrogaatema on nõus raha eest tema last sünnitama. Keda sa sünnitad, kui last pole ega tule seemne puudumise tõttu. Maksa või kogu maailma raha, ikka ei tule. Mis sest, et sünnitajaid leiaks rahaga kui rahata. Sellest oli jutt.
püha taevas,25. august 2016, 20:08
ma olen nüüd küll oma 15,32 kommentaari valesse kohta keevitanud:)
Hetkel ei suuda isegi välja mõelda, kellele see vastus sobiks?
Ei no, hästi panen:)
Alla Levi.25. august 2016, 21:57
Mis asi seal tore on ja mis saatest,kas otseülekande eksperimendist on JUTTU?
See lonkav armas emakeel25. august 2016, 12:27
Kas sõna "me" asemel ei peaks olema "meid"?
mnjah25. august 2016, 10:34
vara hõiskavad! Las poisid saavad teismelisteks ja seejärel täiskasvanuteks, siis alles selgub, misusgused naised nad oma ellu saavad ja kuidas elu kujuneb.
nad on juba teismelised25. august 2016, 10:47
kirjutati ju et 15 aastased.
h25. august 2016, 10:11
Ilmseltei ole ka see isa oma lapsepõlves ema pehmeid käsi tunda saanud .
nojah25. august 2016, 09:48
Ka nii võib, kuid, mis asi on armastus ja miks teda ei leita. Mina loll arvan teadvat, et ise oled ka osaline selle armastuse loomisel ja hoidmisel. Vaatad praegu portaale, kus otsitakse KEDAGI. Kuid kuskil ei anna keegi nõu, kuidas seda leitut hoida ja armastada. Oma täiskasvanud kolmest lapsest näen, isata poeg ei väljenda mulle puudustunnet isa olematuse pärast, kuid oma poega hoiab nagu s.... pilpa peal. Tütar rabab tööd teha, et üksi oma kolme abielust sündinud lapsega hakkama saada. Ja see armastusevili, kes on olnud hoitud ja isa on olemas, see ei arva meie olemasolu tähtsusest midagi. Nii et, tore et antud mees siin ikka melanoomi seljatas!
liane25. august 2016, 09:37
Neile peab küll kaasa tunda. Ka ema on midagi väärt, sest egas ilmaasjata rahvajuttudes,-lauludes jne. ka ema hellust poleks mainitud. Vaeslapselauludes käib üks igavene ema tagakurtmine.
Rahvas pole ka päris loll ja kurjade võõrasemade või lihtlabaste rongaemade kõrval on rohkem tõelisi väärt emasid.
Kahju , kui see elu aspekt tundmata jääb. Siis inimene elab nagu poole südamega.
millest midagi ei tea, seda ei oska igatseda25. august 2016, 10:51
nii ütleb minu kogemus.
liane25. august 2016, 14:05
Kuidas nii? Ühes , kui ma ei eksi, Maupassant´´i novellis oli üksikema laps, kes endale hirmsasti isa ihkas ja lõpuks kedagi sümpaatset noormeest veenas emaga abielluma.
Teised lapsed vaatasid poisile natuke viltu, et ei olegi isa. Hiljem valitud isa kaitses vägagi poiskest ja oli teine väga uhke, et tal nüüd ka isa olemas.
otse vastupidi,25. august 2016, 14:15
minul olid mõlemad vanemad ja ma ei mõelnud iga kell, et oi kui tore, aga sõbrad sõbrannad, kel seda polnud, joonisid küll alla, et küll minul alles veab. Oli ka selliseid, kes imetlesid, et pole riidusid ja mida kõike vee. Seega osatakse tahta just sii, kui pole. Aga hoida osatakse just seda, millega harjutud on. Tihti vanemateta lapsed (lastekodus, kus kõik kõrvalised ka vanemateta) unistavad vanematest, aga suureks saades oma lastele nad vanemad ei oska olla.
Isegi peremeheta kutsikas otsib endale pererahvast, pressib lausa vägisi et peret saada, aga inimese laps vajab peret seda enam.
Ka kogemus.
millest midagi ei tea ......25. august 2016, 14:59
olukorrad on erinevad ja neid võrrelda ei saa.
Kui sul ema pole olnud, siis sa ei saa teda igatseda/tahta.
Kui ema asemel on võõrasema (nagu tuhkatriinul), siis pole sul üldsegi ettekujutust emast.
Ometi viisin ma oma kurja võõrasema pildi klassi stendile, sest mul OLI ju ikka ka EMA.
Kurb oli see aeg.
Oma emast ei arva ma midagi, sest ta tegi enesetapu ja jättis meid tormituultevalla.
25. august 2016, 15:43
ma saan aru, et ikkagi igatsesid päris ema, no et said aru, et kõik pole korras. Pilt ju ikka viiakse, sest tahad ju, et oleks ema. Viidki olemasoleva võõrasema parema puudumisel. Mul oli sõbranna, kes hirmsast tahtis isa. Ta oli väga tihti meil, et oleks nagu meie laps ja oleks minu isa pildi kuhu iganes viinud ja meidki, et tema õed-vennad, lihtsalt ta poleks saanud seda teha kuna kõik, kes teda tundsid, tundsid ka mind. Kusjuures tema ema oli täielik kanaema, ta oleks ka kuu taevast alla toonud, kui tütar seda nõudnud oleks. Seega elu oli temal meelakkumine ja aru ma ei saanud, miks ta igatseb kedagi kes pole temast hoolinud, samas ei hinda piisavalt et ema oli isa, ema ja veel umbes saja inimese eest. Näe ei teadnud isa, aga igatses meeletult, kuigi kõik ja rohkemgi veel oli olemas.
meenutab25. august 2016, 08:51
eltontzjonni pere lapsendamisteemat kangeste..
mari25. august 2016, 08:02
Tõde selgub hiljem, siis kui poistel oma eraelu elamine hakkab. Kas nad on üldse suutelised suhtes olema jne.
Ene25. august 2016, 06:54
Kui on raha, siis saab osta kõike, mida hing ihaldab
25. august 2016, 14:06
mitte kõike. Kui seemet pole, oma last ei saa isegi surrogaatemale makstes.
Ja eks neid asju ole teisigi. Tervist saab küll suuresti paremini ravida, aga mitte osta selle puudumised. Ilu osta ei saa, väheke kõpitsemist ja lõputut grotesksust aga küll. Enneagset surma on küll ohjeldamatult kokku ostetud kuulsuste poolt. Sõltumatust sõltuvustest pole õnnestunud osta. Samas, äkki vaesena sureks täpselt samal päeval üledoosi, lihtsalt hambad oleks koledamad surmahetkel. Seega lollile inimesele võib raha olla hukutav. Üks vana elas kenasti kuni võidetud raha eest jalutuks end sõitis ja ega tollest autostki miskit jäänud, aga päris oma jalgu ei saa ta ka mitme järgneva võidu eest. Mõistust-nutikust-ambitsioone ei osta kogu ilma raha eest. Paberi saad, aga mõistuse puudumisel võid paberiga peed pühkida või kaminasse tuld teha.
Raha on küll hädavajalik, aga KÕIKE selles eest ei saa.
H.Peatuul.25. august 2016, 22:25
Ene kas sa koos Tõnnidega Estoniasse tahad Minna?