KUS selle HÄBI OTS? Kardashianide klanni liige Kendall Jenner määrib moespetside arvates nende esižurnaali mainet. Foto: AFP / Scanpix
Inimesed
15. august 2016, 04:00

Vogue’i fännid marus: Kardashianid rikuvad moepiibli maine! (1)

Reality-staarid on üle võtmas kõike, mis püha – tõsielusarjast "Mantlipärija" tuntud värvikas ärihai Donald Trump kibeleb USA presidendiks ning kõrgmoeringkonna meelepahaks trügib palavalt armastatud Vogue’i kaanele Kardashianide teleperekond. "Puhka rahus, Vogue!" ahastavad pettunud moefännid.

Alles kenitles moepiibli kaanel maailma tuntuim seltskonnategelane Kim Kardashian (35) kõrvuti muusikust abikaasa Kanye Westiga. Kui kõnealune Vogue’i number 2014. aprillis ilmus, hoidsid moeinimesed peast kinni – kas legendaarne peatoimetaja Anna Wintour on hulluks läinud? Paljud, nende hulgas näitleja Sarah Michelle Gellar, ähvardasid ajakirjatellimuse tühistada. Kim pole ju mingi moetegelane, vaid ülisuure jälgijaskonnaga, kuid üsna madala mainega (kuulsaks sai ta omal ajal avalikkuse ette jõudnud seksilindiga – toim) tõsielutelevisiooni- ja sotsiaalmeediastaar, kelle meigi- ja riietumisnippe järgivad miljonid. Siiski näitasid poole miljoni eksemplarini küündinud müüginumbrid, et Wintouri otsus õigustas end – Kimiga kaas müüs vaat et poole paremini, kui varem olid suutnud superstaar Beyoncé ja esileedi Michelle Obama.

Kim Kardashian Foto: AFP / Scanpix

Äsja langes aga uus hoop – moepiibli septembrinumbri kaanelt vaatab vastu Kimi noorem õde Kendall Jenner (20). Kuigi Kendall kuulub praegu maailma kuumimate noorte modellide hulka ja valik oleks justkui õigustatud, ei pääse temagi perekonna kahtlasest mainest. Kendalli isa on paar aastat tagasi ootamatu soomuutusega maha saanud endine tippsportlane Caitlyn Jenner (varem tuntud eesnimega Bruce – toim), kes omakorda krehvtise tõsielusarjaga laineid lööb. Sotsiaalmeedia kihab: Kendall pole ju mingi moeguru, vaid reality-täht, kelle nimi võtvat Vogue’ilt tõsiseltvõetavuse.

"Väga kurb, et Wintour, Vogue ja veel paljud tippmoebrändid rõhuvad nüüd ainult müüginumbritele," on üks fänn õnnetu.

Meelehärmi lisab see, et septembrinumbrit ning selle kaanestaari peetakse aasta üheks kõige olulisemaks.

Tõenäoliselt aga kerkivad müüginumbrid taas lakke, sest Kendalli lugematu hulk teismelisi fänne on uuest kaanestaarist väga elevil. Neile on Vogue koguni nime andnud, kutsudes sotsiaalmeediastaaride austajaid Kardashianidele vihjates "põlvkond K-ks". Kendalli reklaamitakse ajakirja kaanel kui "nägu, kel on miljard laiki".